Ashrah schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:37:
Je kan/kon AA forcen in je gfx driver maar ingame was het idd uitgeschakeld.
user/xxx/appdata/local/swtor/betatest/settings
Open client_settings.ini
Add this line: AntiAliasingLevel = 2
Profit.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ashrah schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:37:
Je kan/kon AA forcen in je gfx driver maar ingame was het idd uitgeschakeld.
user/xxx/appdata/local/swtor/betatest/settings
Open client_settings.ini
Add this line: AntiAliasingLevel = 2
Profit.
Prima idee mss dat ik dit beter ook doe aangezien ik me nogal vaak aan die mentaliteit kan ergeren of aan de "barrens chat". En de game verleend zich ook prima voor RP.Waele schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:55:
Als ik retail ga, dan wel op een RP server denk ik. Die grindmentaliteit van veel spelers heb ik echt genoeg van. Maar goed, kan er nog even over nadenken.
hate youEnigmaNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:52:
[...]
Muhahahaa
[afbeelding]
P.s. niet mijn screenie.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
In feite krijg je gewoon te lezen waar je was gebleven met het doen van de Class quest / main storyline.Kaap schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
Ik weet niet of het anderen was opgevallen, maar als je je character start, er van uitgaande dat je er al mee gespeeld hebt, krijg je tijdens het loadingscreen een klein stukje te lezen over je progress.
Mijn Sith Warrior had de eerste Sith Lord vermoord in opdracht van Darth nogwattes en later toen ik ging inloggen op dat char kwam er een klein verhaaltje over mijn chars progress.
Totaal nutteloos maar wel erg leuk detail dat het spel daar naar kijkt
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Is ook vernieuwend net als companions, het crafsysteem en huttballDenniZ schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:03:
[...]
In feite krijg je gewoon te lezen waar je was gebleven met het doen van de Class quest / main storyline.
Is nog niet mogelijk. Hopelijk word dat nog beschikbaar gesteld.Kaap schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:13:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar heeft iemand een UI scale functie kunnen vinden? Ik vind de UI zoveel ruimte in beslag nemen...
Zeker, dat companion gebeuren vond ik vooraf maar niks maar het is echt goed uitgewerkt. Speelt goed doet geen domme dingen en het is nog leuk om die te gearen ookVerwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:13:
[...]
Is ook vernieuwend net als companions, het crafsysteem en huttballtoch wel leuke "vernieuwende" toevoegingen ;-)
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Wordt er daadwerkelijk nog iets aan RP gedragscode afgedwongen? WoW heeft ook RP servers, maar daar merk je in de praktijk weinig van. Er zijn een paar kleine RP-georienteerde guilds, maar verder lijken het gewoon PvE servers te zijn. Er zijn zelfs een aantal die speciaal naar RP servers komen om RPers te trollen.Grompie schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:58:
[...]
Prima idee mss dat ik dit beter ook doe aangezien ik me nogal vaak aan die mentaliteit kan ergeren of aan de "barrens chat". En de game verleend zich ook prima voor RP.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
hoe kun je dat afdwingen dan? Alle chat gaan monitoren?Species5618 schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:22:
[...]
Wordt er daadwerkelijk nog iets aan RP gedragscode afgedwongen? WoW heeft ook RP servers, maar daar merk je in de praktijk weinig van. Er zijn een paar kleine RP-georienteerde guilds, maar verder lijken het gewoon PvE servers te zijn. Er zijn zelfs een aantal die speciaal naar RP servers komen om RPers te trollen.
Heb ik nog niet gedaan wellicht vanavond eens even proberen.Scorchor schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:41:
vond trouwens de space battles ook wel erg gaaf, had zaterdag nacht om 2 uur mn koptelefoon op om de buren nie gek te maken, en toen keihard de republic fleet aanvallen met mn sith starship!
knalle!
Waar en/of wanneer kun je die space battle doen? Lijkt mij wel gaaf om dat nog even uit te proberen voordat de beta eindigt.Scorchor schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:41:
vond trouwens de space battles ook wel erg gaaf, had zaterdag nacht om 2 uur mn koptelefoon op om de buren nie gek te maken, en toen keihard de republic fleet aanvallen met mn sith starship!
knalle!
ik was geloof ik level 16 of 18 toen ik mn spaceship kreeg met sith inquisitor, ze zijn dan meteen te doenKaap schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:03:
[...]
Waar en/of wanneer kun je die space battle doen? Lijkt mij wel gaaf om dat nog even uit te proberen voordat de beta eindigt.
keuze in de starmap? ofzo? want die ga ik dan straks ook ff doenScorchor schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:09:
[...]
ik was geloof ik level 16 of 18 toen ik mn spaceship kreeg met sith inquisitor, ze zijn dan meteen te doen
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Het schip heb ik,maar waar kan ik die battles vinden waar je dan zelf aan deel kan nemenAshrah schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:12:
Je schip krijg je als je de storyline afmaakt op de thuisplaneet van jouw factie (Coruscant/Kaas)
Dark en light side points hebben enkel invloed op je uiterlijk. Dit om er juist voor te zorgen dat deze keuzes geen invloed hebben op de gameplay. Als je alle dark side points kiest zul je er ook evil beginnen uit zien.temp00 schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:19:
Qua dark/light heb ik geprobeerd om zoveel mogelijk voor light te gaan, al is dat niet altijd gelukt omdat ik soms per ongeluk de dark-keuze maakte (was toen nog niet op de hoogte van hover over je beslissing). Soms kriebelde het ook wel heel erg om niet een dark-keuze te maken in de trant van "Shut up and die scum"ghehe....maar ja ik wil light gaan, al heb ik verder nog geen enkel idee hoe dit mijn karakter later gaat beinvloeden. Ik dacht wel te zien dat light/dark invloed heeft op de stat willpower. Weet iemand of het maken van de keuze later veel invloed op je karakter gaat hebben? Laten we zeggen dat je bijv. 90% light hebt en 10% dark door per ongeluk een paar verkeerde keuzes te hebben gemaakt....hoe gaat dit verder werken?
ze zitten als missie op je schip in de cockpit en dan kun je ze kiezen als je de starmap aankliktmrsar schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:25:
[...]
Het schip heb ik,maar waar kan ik die battles vinden waar je dan zelf aan deel kan nemenpwew pwew
ok coolScorchor schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:28:
[...]
ze zitten als missie op je schip in de cockpit en dan kun je ze kiezen als je de starmap aanklikt
Volgens mij gaat je character er niet anders uitzien hoor. Het is geen KOTOR. Ik dacht dat je enkel andere keuzes kreeg in kleding. Ok, je look verandert dus wel maar het gezicht van je character niet zoals in KOTOR.Grompie schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:28:
[...]
Dark en light side points hebben enkel invloed op je uiterlijk. Dit om er juist voor te zorgen dat deze keuzes geen invloed hebben op de gameplay. Als je alle dark side points kiest zul je er ook evil beginnen uit zien.
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Wel dusReiko schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:30:
[...]
Volgens mij gaat je character er niet anders uitzien hoor. Het is geen KOTOR. Ik dacht dat je enkel andere keuzes kreeg in kleding. Ok, je look verandert dus wel maar het gezicht van je character niet zoals in KOTOR.
Je gezicht veranderd wel degelijk zoals in KotOR. Er is zelfs een optie in de preferences om dit effect aan en uit te zetten.Reiko schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:30:
[...]
Volgens mij gaat je character er niet anders uitzien hoor. Het is geen KOTOR. Ik dacht dat je enkel andere keuzes kreeg in kleding. Ok, je look verandert dus wel maar het gezicht van je character niet zoals in KOTOR.
Dan vraag ik mij af wat de lightside doet voor een character uit de Empire die een heel evil look heeft bij de character creation. Kan die er wel nog als een engeltje uitzien?Ashrah schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:31:
[...]
Wel dus, je kan het echter in de settings uitzetten indien je wil, je aangezicht word duisterder en het heeft wat effect op wat voor gear je aankan.
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Beste end-game tank class is er niet zeggen ze alle tanks zijn "equally" viable.Woolfy681 schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:37:
Ik zit een beetje met het probleem dat ik nog niet weet wat ik wil gaan spelen enige dat ik weet is dat ik tank wil worden.
Nou heb ik al via google gezocht, maar kan niet vinden wat nou dat beste end game tanking class is iemand misschien een link of antwoord hier op
[ Voor 50% gewijzigd door Ashrah op 28-11-2011 15:38 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Alien B.O.B. op 28-11-2011 15:46 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Niet per se monitoren, maar eerder inspringen als er klachten komen van spelers. Sneller waarschuwingen e.d. uitdelen en eventueel zelfs probleemgevallen naar een non-RP server verplaatsen.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:26:
[...]
hoe kun je dat afdwingen dan? Alle chat gaan monitoren?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Waarom speelde je op de US server dan?Alien B.O.B. schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:45:
Ik was net uit de shii-cho server gekicked (vage error kreeg ik) en die was North-America dus ik dacht laat ik nu naar een Europese server gaan en toen ging mijn framerate echt gigantisch omhoog. Ik kon op die server alles op de hoogste settings zetten en ook nog die AA op 8 zetten en toen had ik nog steeds 30fps.
En op de shii-cho server had ik 120ms ping en op de europese 30ms maar dat is best logisch verschil.
In een eerder beta weekend waren er alleen nog US servers en omdat ik daar al een paar characters en al wat aardig vaste team genoten had speelde ik daar op verder.
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Geen mouse-over macro, gewoon aanklikken vanuit de grid achtige raidframes en dan healen.Teunis schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:06:
Klein vraagje over de healing
Zijn er mouse-over macro's / click to heal ?
of is handmatig de speler selecteren en dan healen ?
of hebben ze hier andere methode, zo ja welke ?
Een char ziet er niet evil uit bij character creation omdat faction niets te maken heeft met of je evil of good bent. Lightside blijf je voor nu gewoon hetzelfde als bij character creation. Misschien dat ze later nog een soort lichtgloed of wat rouge op je snoetje toevoegen.Reiko schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:33:
[...]
Dan vraag ik mij af wat de lightside doet voor een character uit de Empire die een heel evil look heeft bij de character creation. Kan die er wel nog als een engeltje uitzien?
Of zo'n gloeiend circeltje om je harsesVerwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:10:
mouseover is een veel gewilde feature die waarschijnlijk snel na release komt.
[...]
Een char ziet er niet evil uit bij character creation omdat faction niets te maken heeft met of je evil of good bent. Lightside blijf je voor nu gewoon hetzelfde als bij character creation. Misschien dat ze later nog een soort lichtgloed of wat rouge op je snoetje toevoegen.
Verwijderd
http://db.darthhater.com/skill_calc/jedi_consular/shadow/Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:27:
is er een site waar je al je talenttree enzo kan bekijken?
ik kon zo gauw geen volledige/recente vinden
Volgens mij was dit vlak voor de beta begon al veranderd, op hetzelfde moment dat ze het aantal "invite-waves" verminderd hadden tot twee.RocketKoen schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:27:
Was het trouwens iemand opgevallen dat de beta met een dag verlengt is?
Hij gaat nu tot vannacht 6am door
Ik had geen idee. Huisgenoot kwam ineens met "uhm, ik kan nog inloggen"Metalkai schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:42:
[...]
Volgens mij was dit vlak voor de beta begon al veranderd, op hetzelfde moment dat ze het aantal "invite-waves" verminderd hadden tot twee.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
weet bioware nog niet eens zekerMrVegeta schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:51:
Weten jullie toevallig ook of je met deze client de game kan spelen wanneer het officieel live gaat?
Verwijderd
Die is al een klein half jaartje uitverkocht bij de webwinkels.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:53:
Weet iemand of de collectors edition nog ergens in Nederland beschikbaar is voor pre-order?
Bij bol.com & Wehkamp niet meer leverbaar :-/
Verwijderd
Dus daar is niet meer aan te komen via webshops?RocketKoen schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:54:
[...]
Die is al een klein half jaartje uitverkocht bij de webwinkels.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 16:58 ]
Voor $400 op sites als ebayVerwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:55:
[...]
Dus daar is niet meer aan te komen via webshops?Enig idee of er dan nog ergens anders m.u.v. Ebay aan te komen is?
Hij staat hier nog te reserven, maar ik weet niet of ze ook kunnen leveren.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:55:
[...]
Dus daar is niet meer aan te komen via webshops?Enig idee of er dan nog ergens anders m.u.v. Ebay aan te komen is?
Daarom zit ik ook erg te twijfelen joh ;PRocketKoen schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:41:
[...]
companions: altijd een 2e "speler" voor quests, en een slaafje om je crafting en gathering voor je te doen.
dat is eigenlijk het voornaamste punt dat je nog heb gemist, wat andere MMO's niet hebben.
de rest (verhaal enzo) heb je al wat van gezien, en net als elke MMO zijn er pvp arena's (warzone), instances (flashpoints) en raids
Jah okéBrutal1ty schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:30:
Het verschilt ENORM alleen al door toevoeging van goeie voice acting en keuzes tijdens conversaties... Echte verhaallijn... =p
Ik denk dat WoW jou misschien ook wat beter ligt.lindseysew schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:32:
[...]
Jah okédas wel zo!
Maar er is niet iets wat mij overbrengt van
WOWWWWW
Noujah ik deed wel WOW bij lightsaber lolololol TROLOLOL!
Maar nadat ik dat weer heb gehad is het nog niet echt van ... IK WIL HEM
Eerder ik denk er ff overna
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Whahaha ben dat spel helemaal zat joh xDMrVegeta schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:55:
[...]
Ik denk dat WoW jou misschien ook wat beter ligt.
[ Voor 15% gewijzigd door lindseysew op 28-11-2011 22:30 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 07:42 ]
Ik heb een Shadow gemaakt. En daar krijg ik op lvl 18 een interupt die ook een school lockout van 4 sec gaf. Dus ik neem aan dat je die al gehad hebt op je assasinVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 07:29:
Zondagavond en gister nog even 2 chars geleveled om iets meer zicht te krijgen op de classes. Was er nog steeds niet uit wat ik nu wilde.
Had uiteindelijk een lvl 21 Sith Marauder, een lvl 12 Operative en een lvl 12 Sith Assassin. En heb nu de conclusie kunnen trekken dat ik een Assassin wil spelen als de game uitkomt. De Marauder was redelijk vet maar te standaard de fury warrior van WoW en pakte me iets teveel damage en deed iets te weinig DPS.
De Operative was een redelijk aparte ervaring, absoluut niet negatief maar niet mijn stijl. Voor een hoop van je spells moet je 'cover' zoeken of op een knie gaan zitten om je spells te gebruiken waarmee je niet veel mobiliteit overhoud. De combinatie van melee en ranged binnen de Operative samen met stealth sprak me verder erg aan.
Na wat instances te hebben gedaan met Inquisitors met zowel Sorcerer als Assasin spec, toch uit interesse ook maar even één aangemaakt. Ik had de quests in het eerste gebied al op m'n warrior gedaan dus daar blaas je rap doorheen, na 2 uur zat ik op level 10. Na ook wat quests op Dromund Kaas te hebben voltooid en Black Talon kan ik toch concluderen dat dit is wat ik wil spelen. De stealth openers zijn gaaf, het combineert melee en spells en heeft goede controle over de omgeving door crowd-controls of korte stuns. Ik hoop alleen dat je later een 'vanish' spell krijgt en dat deze class geen interrupt krijgt zodat je niet 25% van de bazen in een raid-instance doorbrengt als interuptbot.
Over het algemeen zie ik wel weer een hoop problemen van WoW terug met de huidige classes. Zeker voor de level 20+ instance content heb je gewoon echte tanks en echte healers nodig en die waren zeer schaars.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Binnen 2 weken een karakter tot level 50 krijgen met normaal spelen? Sorry, maar dat lijkt me niet dat dat ooit gaat lukken. Ik hoop het niet in ieder geval, want dat zou betekenen dat je veel te snel klaar bent met het spel als er geen goede end-content is.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 06:55:
Haah sommige van ons wachten al ruim 3 jaar nu.
Ik heb het geluk dat mijn vrijedagen zo geboekt zijn, dat ik incl early access ruim 2 weken hebt om dit spel full time te spelen aangezien ik toch geen vakantie geboekt hebt, moet het zonder te rushen denk ik wel lukken om minimaal 1 toon op level 50 te krijgen
Fulltime, dus 8 uur tot 10 uur per dag spelen, 14 dagen lang. 140 uur lijkt me genoeg om iig 1 char tot 50 te krijgen...Walance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 07:50:
[...]
Binnen 2 weken een karakter tot level 50 krijgen met normaal spelen? Sorry, maar dat lijkt me niet dat dat ooit gaat lukken. Ik hoop het niet in ieder geval, want dat zou betekenen dat je veel te snel klaar bent met het spel als er geen goede end-content is.
Verwijderd
Dat lijkt me totaal geen probleem, als je 1 dag goed doorhaalt heb je een character op level 20+. Zeker als je de beta hebt gespeeld en de quests kent in die gebieden. Sterker nog, als ik meer dan 2 weken nodig heb om m'n chars op max level te krijgen dan zou ik dat als negatief beschouwen. De level ervaring is leuk maar het echte plezier komt voor mij uit raids/pvp.Walance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 07:50:
Binnen 2 weken een karakter tot level 50 krijgen met normaal spelen? Sorry, maar dat lijkt me niet dat dat ooit gaat lukken. Ik hoop het niet in ieder geval, want dat zou betekenen dat je veel te snel klaar bent met het spel als er geen goede end-content is.
Verwijderd
En alles is te skippenVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:01:
Was er in het totaal geen 300 uur aan story line per class? Nu dat wil niet zeggen dat de storyline stopt eenmaal je 50 bent natuurlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door Walance op 29-11-2011 08:09 ]
aion was wel makkelijk te doen (na de content patches voor de westerse marktWalance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:08:
We zullen zien of ~140 uur genoeg is. Bij de MMO's die ik hiervoor hebt gespeeld was je na zoveel tijd nog niet eens op de helft van het maximale level. Maar ok, dat waaren dan wel meer grind MMO's (Lineage2/Aion/Sword of the new world).
Daarnaast vind ik 8-10 uur per dag spelen voor 2 weken lang eigenlijk wel 'rushen'... dat is wel erg veel als je dat ook echt elke dag volhoudt.
Verwijderd
Hehe, Ik heb de luxe die 2 weken, daarna word het erg lastig ivm werk en een kleintje thuis.Walance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:08:
We zullen zien of ~140 uur genoeg is. Bij de MMO's die ik hiervoor hebt gespeeld was je na zoveel tijd nog niet eens op de helft van het maximale level. Maar ok, dat waaren dan wel meer grind MMO's (Lineage2/Aion/Sword of the new world).
Daarnaast vind ik 8-10 uur per dag spelen voor 2 weken lang eigenlijk wel 'rushen'... dat is wel erg veel als je dat ook echt elke dag volhoudt.
Ik ben na launch tweeënhalve week vrij en ik ga er toch wel voor om level 50 te zijn aan het eindWalance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 07:50:
[...]
Verwijderd
het gebruik van een focustarget zal bij de meeste wel bekend zijn hoorMuppet schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:46:
Je kan focus gebruiken om 1 target te "onthouden" en daar later weer naar terug te switchen.
DenniZ schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:51:
[...]
het gebruik van een focustarget zal bij de meeste wel bekend zijn hoor
Ik gaf hier gewoon antwoord op hoor ...Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:43:
Is er trouwens een manier om sneller tussen mobs te togglen? ik gebruik tab maar vind het toch vrij traag om tussen mobs te togglen als ik er bijvoorbeeld 1tje gestunned hebt. Maar dat zal wel aan mijn eigen reflexen liggen denk ik
Hij reageert toch gewoon op de vraag van Spunker?!DenniZ schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:51:
[...]
het gebruik van een focustarget zal bij de meeste wel bekend zijn hoor
Verwijderd
ik ben tot level 21 gekomen, heb m'n craft skill (arms) alleen gebruikt voor m'n companions, voor mij zelf was het vrij waardeloos omdat ik inderdaad ver voor liep qua gear op wat ik kon maken in m'n crafting.Kaap schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:02:
Anderzijds, hoe goed zijn de crafts...vaak haalde je uit raids/quests items die even goed danwel beter waren maar je wel geld scheelden.
Dat was me nog niet opgevallenMetalkai schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:05:
. Je kan overal achter crouchen, en als de vijand dan een groen schild boven zijn hoofd krijgt, krijg jij de cover-bonus.
http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/Kaap schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:02:
Enige waar ik me tot nu toe nog niet in verdiept had zijn proffessions. Iemand een goede guide daarvoor? Diplomacy en Underworld Trading lijken mij erg vet, maar gecombineerd lijkt het me erg lastig worden als je nog een crafting proff wilt en dus niet de gathering erbij hebt.
Anderzijds, hoe goed zijn de crafts...vaak haalde je uit raids/quests items die even goed danwel beter waren maar je wel geld scheelden.
[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 29-11-2011 10:38 ]
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Het is nog 21 dagen tot de launch 20 december. 16 dagen mocht je 5 dagen early access krijgen... Ik heb 16 december trouwens 3 weken vakantie
Verwijderd
Aan de empire kunnen: Bounty hunter, Imperial Agent en Sith Inquisitor healen zodra ze respectievelijk de subclasses: Mercenary, Operative, Sith Sorcerer aan nemen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:24:
Wat is nou de class om te healen op de donkere kant? Kon het in de beta nou niet echt vinden. Iemand hier een idee?
[ Voor 35% gewijzigd door ye-roon op 29-11-2011 11:29 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Imperial Operative en Sith Sorcerer hebben beide een healer spec.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:24:
Wat is nou de class om te healen op de donkere kant? Kon het in de beta nou niet echt vinden. Iemand hier een idee?
[ Voor 31% gewijzigd door Metalkai op 29-11-2011 11:29 ]
Ik was zelf Sith Warrior (Juggernaut) en had mijn Synthweaving op ong 80/90 en kon ermee heavy armor maken.Metalkai schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:27:
[...]
Imperial Operative en Sith Sorcerer hebben beide een healer spec.
Wat crew-skills betreft, volgens mij hebben ze het al zo vaak opgegooid dat er veel tegenstrijdige berichten over zijn.
De ene zegt dat Synthweaving alleen voor Force-users is, de andere zegt dat het alleen Light en Medium armor maakt. Heel verwarrend allemaal.
[ Voor 92% gewijzigd door Muppet op 29-11-2011 11:34 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 11:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq