Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ashrah schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:37:
Je kan/kon AA forcen in je gfx driver maar ingame was het idd uitgeschakeld.
user/xxx/appdata/local/swtor/betatest/settings

Open client_settings.ini

Add this line: AntiAliasingLevel = 2

Profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik ben uiteindelijk tot lvl 13 gekomen met mijn Sith Warrior.
Ik twijfel nog wel echt of ik retail ga.. Mijn verwachtingen zijn wel uitgekomen an sich, maar toch ben ik nooit echt enthousiast geworden tijdens het spelen. Hoewel het wel echt goed speelt imo, goede gameplay, verhaal is enorm boeiend, combat voelt goed aan etc.
Als ik retail ga, dan wel op een RP server denk ik. Die grindmentaliteit van veel spelers heb ik echt genoeg van. Maar goed, kan er nog even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Waele schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:55:
Als ik retail ga, dan wel op een RP server denk ik. Die grindmentaliteit van veel spelers heb ik echt genoeg van. Maar goed, kan er nog even over nadenken.
Prima idee mss dat ik dit beter ook doe aangezien ik me nogal vaak aan die mentaliteit kan ergeren of aan de "barrens chat". En de game verleend zich ook prima voor RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

EnigmaNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:52:
[...]

Muhahahaa :D

[afbeelding]

P.s. niet mijn screenie.
hate you :>

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Kaap schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
Ik weet niet of het anderen was opgevallen, maar als je je character start, er van uitgaande dat je er al mee gespeeld hebt, krijg je tijdens het loadingscreen een klein stukje te lezen over je progress.

Mijn Sith Warrior had de eerste Sith Lord vermoord in opdracht van Darth nogwattes en later toen ik ging inloggen op dat char kwam er een klein verhaaltje over mijn chars progress.

Totaal nutteloos maar wel erg leuk detail dat het spel daar naar kijkt :)
In feite krijg je gewoon te lezen waar je was gebleven met het doen van de Class quest / main storyline.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:03:
[...]

In feite krijg je gewoon te lezen waar je was gebleven met het doen van de Class quest / main storyline.
Is ook vernieuwend net als companions, het crafsysteem en huttball :p toch wel leuke "vernieuwende" toevoegingen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar heeft iemand een UI scale functie kunnen vinden? Ik vind de UI zoveel ruimte in beslag nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:13:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar heeft iemand een UI scale functie kunnen vinden? Ik vind de UI zoveel ruimte in beslag nemen...
Is nog niet mogelijk. Hopelijk word dat nog beschikbaar gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:13:
[...]

Is ook vernieuwend net als companions, het crafsysteem en huttball :p toch wel leuke "vernieuwende" toevoegingen ;-)
Zeker, dat companion gebeuren vond ik vooraf maar niks maar het is echt goed uitgewerkt. Speelt goed doet geen domme dingen en het is nog leuk om die te gearen ook :D Zo heeft mijn Twi'Lek toch al wat blues aan uit Hammer Station :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

Rannasha

Does not compute.

Grompie schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:58:
[...]

Prima idee mss dat ik dit beter ook doe aangezien ik me nogal vaak aan die mentaliteit kan ergeren of aan de "barrens chat". En de game verleend zich ook prima voor RP.
Wordt er daadwerkelijk nog iets aan RP gedragscode afgedwongen? WoW heeft ook RP servers, maar daar merk je in de praktijk weinig van. Er zijn een paar kleine RP-georienteerde guilds, maar verder lijken het gewoon PvE servers te zijn. Er zijn zelfs een aantal die speciaal naar RP servers komen om RPers te trollen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Species5618 schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:22:
[...]

Wordt er daadwerkelijk nog iets aan RP gedragscode afgedwongen? WoW heeft ook RP servers, maar daar merk je in de praktijk weinig van. Er zijn een paar kleine RP-georienteerde guilds, maar verder lijken het gewoon PvE servers te zijn. Er zijn zelfs een aantal die speciaal naar RP servers komen om RPers te trollen.
hoe kun je dat afdwingen dan? Alle chat gaan monitoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
vond trouwens de space battles ook wel erg gaaf, had zaterdag nacht om 2 uur mn koptelefoon op om de buren nie gek te maken, en toen keihard de republic fleet aanvallen met mn sith starship!

knalle! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Scorchor schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:41:
vond trouwens de space battles ook wel erg gaaf, had zaterdag nacht om 2 uur mn koptelefoon op om de buren nie gek te maken, en toen keihard de republic fleet aanvallen met mn sith starship!

Heb ik nog niet gedaan wellicht vanavond eens even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Scorchor schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:41:

Waar en/of wanneer kun je die space battle doen? Lijkt mij wel gaaf om dat nog even uit te proberen voordat de beta eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Kaap schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:03:
[...]

Waar en/of wanneer kun je die space battle doen? Lijkt mij wel gaaf om dat nog even uit te proberen voordat de beta eindigt.
ik was geloof ik level 16 of 18 toen ik mn spaceship kreeg met sith inquisitor, ze zijn dan meteen te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Scorchor schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:09:
[...]

ik was geloof ik level 16 of 18 toen ik mn spaceship kreeg met sith inquisitor, ze zijn dan meteen te doen
keuze in de starmap? ofzo? want die ga ik dan straks ook ff doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Je schip krijg je als je de storyline afmaakt op de thuisplaneet van jouw factie (Coruscant/Kaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
@Kaap & Ashrah; aangezien jullie ook in het WoT guild zitten; hebben jullie plannen om je ergens bij aan te sluiten guildwise - voor de leuk en teamplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Net als zo velen ook de beta gespeeld dit weekend (van vrij t/m zon) en ik heb gemengde gevoelens:

Zoals ik al eerder in het topic heb gegeven vond ik de graphics tegenvallen, maar ik hou van geavanceerde beschavingen/technologie dus dat spreekt mij dan wel weer erg aan. Ook de lasers, bommen en andersoortige chaos + geluiden om je heen vind ik wel gaaf.
In WoW lees ik eigenlijk nooit verhalen maar de cutscenes tussen het questen door in Swtor vond ik wel leuk. Je krijgt echt een idee van waarom 'kill 15 mobs' of 'gather 20 supply's'. Aan de andere kant wil ik graag snel levelen (zeker straks in de release), dus of ik straks op m'n gemak alle cut scenes tussen de missions door ga bekijken weet ik niet.
Na 4 lvl85's in WoW en een hele zooi alts, ben ik het grinden voor gear, rep, materials e.d. (in telkens dezelfde content) helemaal zat. Ik ben dus benieuwd of mij dit niet tegen gaat vallen in Swtor. Het mooie van van een nieuwe MMO vind ik wel dat alles nog nieuw is en niks moet.
Een postitief punt vind ik dat ik als ultra low level noob al best wat voorstelde. Je mag orders uitdelen, belangrijke beslissingen nemen en npc's hebben regelmatig ontzag voor je, wat in de cut scenes ook mooi naar voren kwam. Nu was ik wel een trooper en lid van de zgn elite havoc squad, dus misschien dat dat daarmee te maken had ofzo. Hoe zit dat met andere classes anyone?
Iets waar ik mij behoorlijk aan heb gestoord is de map. Je kan niet net als in WoW met één klik uitzoomen om te kijken waar je je bevind of waar andere gebieden/werelden zich bevinden. Ik hoop dat ze dit nog gaan veranderen, want ik ben iemand die behoorlijke moeite heeft met het onthouden of bepalen waar ik mij bevind - als ik bijv. door een stelsel van gangen loop en ik moet m'n weg terugvinden, loop ik 500x langs hetzelfde punt 8)7 - en met zo'n uitzoomfunctie kan ik het overzicht nog een beetje behouden.
Ik heb een hekel aan het levelen van professions en het idee dat je je companions eropuit kan sturen om zich bezig te houden met jouw professions vond ik wel lekker :). Heb even snel 3 professions gepakt (ik dacht scavenging, armstech en diplomacy) en volgens mij werkte dat wel ok. Al het is nog maar afwachten in wat voor mate je alles door je companion kan laten doen.

Verder denk ik dat ik aan m'n wens om een Arcane/Frost mage achtige equivalent te vinden maar gedeeltelijk invulling heb gegeven daar ik voor een Trooper-Commando-Gunnery ben gegaan. Volgens mij zat het met de burst wel goed, maar deze class gebruikt wel minder magic en magic zie ik graag :). Beetje stom dat ik het hele weekend bij één class ben blijven hangen, maar de tijd was natuurlijk maar beperkt en ik wilde de class die ik rolde minimaal 15(+) levels omhoog brengen om een goeie indruk te krijgen. Waarschijnlijk ga ik zo'n sorcerer ook nog wel proberen aangezien dat veel magic is. Zijn er al mensen die een goeie indruk hebben gekregen welke klasse goeie dps/healing doet?
Qua dark/light heb ik geprobeerd om zoveel mogelijk voor light te gaan, al is dat niet altijd gelukt omdat ik soms per ongeluk de dark-keuze maakte (was toen nog niet op de hoogte van hover over je beslissing). Soms kriebelde het ook wel heel erg om niet een dark-keuze te maken in de trant van "Shut up and die scum" 8) ghehe....maar ja ik wil light gaan, al heb ik verder nog geen enkel idee hoe dit mijn karakter later gaat beinvloeden. Ik dacht wel te zien dat light/dark invloed heeft op de stat willpower. Weet iemand of het maken van de keuze later veel invloed op je karakter gaat hebben? Laten we zeggen dat je bijv. 90% light hebt en 10% dark door per ongeluk een paar verkeerde keuzes te hebben gemaakt....hoe gaat dit verder werken?

Iets wat ze echt moeten fixen zijn mouse binds. M'n standard extra knoppen van m'n logitech g500 werkte goed, maar de niet standaard knoppen die ik via de muissoftware aan m'n keyboard heb gebind, werkte niet. In andere spellen werken deze wel.
Ik ben hier en daar wat bugs tegengekomen, maar helaas heb ik deze niet kunnen delen met de ontwikkelaars omdat ik geen tickets kon creëren. De tickets savede niet en het systeem bleef hangen op updating. Tot slot heb ik geen enkele disconnect gehad, waren de queue's soms lang en heb ik maar minimaal lag ondervonden. Oh ja... je vrouwelijke karakter die telkens als "Sir" wordt aangesproken in de cut scenes is niet goed! 8)7

tldr:
Ga ik 'm proberen? Waarschijnlijk wel en ik hoop op weinig grind :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ik zit in mijn oude WoW raidguild voor ToR, moeten nog even kijken of/wat de requirements zijn/worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Ashrah schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:12:
Je schip krijg je als je de storyline afmaakt op de thuisplaneet van jouw factie (Coruscant/Kaas)
Het schip heb ik,maar waar kan ik die battles vinden waar je dan zelf aan deel kan nemen :P pwew pwew :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
temp00 schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:19:
Qua dark/light heb ik geprobeerd om zoveel mogelijk voor light te gaan, al is dat niet altijd gelukt omdat ik soms per ongeluk de dark-keuze maakte (was toen nog niet op de hoogte van hover over je beslissing). Soms kriebelde het ook wel heel erg om niet een dark-keuze te maken in de trant van "Shut up and die scum" 8) ghehe....maar ja ik wil light gaan, al heb ik verder nog geen enkel idee hoe dit mijn karakter later gaat beinvloeden. Ik dacht wel te zien dat light/dark invloed heeft op de stat willpower. Weet iemand of het maken van de keuze later veel invloed op je karakter gaat hebben? Laten we zeggen dat je bijv. 90% light hebt en 10% dark door per ongeluk een paar verkeerde keuzes te hebben gemaakt....hoe gaat dit verder werken?
Dark en light side points hebben enkel invloed op je uiterlijk. Dit om er juist voor te zorgen dat deze keuzes geen invloed hebben op de gameplay. Als je alle dark side points kiest zul je er ook evil beginnen uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
mrsar schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:25:
[...]

Het schip heb ik,maar waar kan ik die battles vinden waar je dan zelf aan deel kan nemen :P pwew pwew :P
ze zitten als missie op je schip in de cockpit en dan kun je ze kiezen als je de starmap aanklikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Scorchor schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:28:
[...]

ze zitten als missie op je schip in de cockpit en dan kun je ze kiezen als je de starmap aanklikt
ok cool :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 23:59
Grompie schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:28:
[...]

Dark en light side points hebben enkel invloed op je uiterlijk. Dit om er juist voor te zorgen dat deze keuzes geen invloed hebben op de gameplay. Als je alle dark side points kiest zul je er ook evil beginnen uit zien.
Volgens mij gaat je character er niet anders uitzien hoor. Het is geen KOTOR. Ik dacht dat je enkel andere keuzes kreeg in kleding. Ok, je look verandert dus wel maar het gezicht van je character niet zoals in KOTOR.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Reiko schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:30:
[...]

Volgens mij gaat je character er niet anders uitzien hoor. Het is geen KOTOR. Ik dacht dat je enkel andere keuzes kreeg in kleding. Ok, je look verandert dus wel maar het gezicht van je character niet zoals in KOTOR.
Wel dus :), je kan het echter in de settings uitzetten indien je wil, je aangezicht word duisterder en het heeft wat effect op wat voor gear je aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reiko schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:30:
[...]

Je gezicht veranderd wel degelijk zoals in KotOR. Er is zelfs een optie in de preferences om dit effect aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 23:59
Ashrah schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:31:
[...]

Wel dus :), je kan het echter in de settings uitzetten indien je wil, je aangezicht word duisterder en het heeft wat effect op wat voor gear je aankan.
Dan vraag ik mij af wat de lightside doet voor een character uit de Empire die een heel evil look heeft bij de character creation. Kan die er wel nog als een engeltje uitzien? :P

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Ik zit een beetje met het probleem dat ik nog niet weet wat ik wil gaan spelen enige dat ik weet is dat ik tank wil worden.
Nou heb ik al via google gezocht, maar kan niet vinden wat nou dat beste end game tanking class is iemand misschien een link of antwoord hier op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Light Side weet ik niet maar Dark Side Corruption is wel aanwezig.

http://www.betacake.net/2...ing-bh-gameplay-and-more/

http://r2-db.com/index.php/article-rss/14500
Woolfy681 schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:37:
Ik zit een beetje met het probleem dat ik nog niet weet wat ik wil gaan spelen enige dat ik weet is dat ik tank wil worden.
Nou heb ik al via google gezocht, maar kan niet vinden wat nou dat beste end game tanking class is iemand misschien een link of antwoord hier op
Beste end-game tank class is er niet zeggen ze alle tanks zijn "equally" viable.

[ Voor 50% gewijzigd door Ashrah op 28-11-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ik was net uit de shii-cho server gekicked (vage error kreeg ik) en die was North-America dus ik dacht laat ik nu naar een Europese server gaan en toen ging mijn framerate echt gigantisch omhoog. Ik kon op die server alles op de hoogste settings zetten en ook nog die AA op 8 zetten en toen had ik nog steeds 30fps.

En op de shii-cho server had ik 120ms ping en op de europese 30ms maar dat is best logisch verschil.

[ Voor 14% gewijzigd door Alien B.O.B. op 28-11-2011 15:46 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:26:
[...]

hoe kun je dat afdwingen dan? Alle chat gaan monitoren?
Niet per se monitoren, maar eerder inspringen als er klachten komen van spelers. Sneller waarschuwingen e.d. uitdelen en eventueel zelfs probleemgevallen naar een non-RP server verplaatsen.

In WoW heb je alleen een erg losse naming-policy voor karakters op RP servers en zelfs die wordt niet echt uitgevoerd door GMs. Resultaat is dus dat RP servers eigenlijk niet anders zijn dan niet-RP servers.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Alien B.O.B. schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:45:
Ik was net uit de shii-cho server gekicked (vage error kreeg ik) en die was North-America dus ik dacht laat ik nu naar een Europese server gaan en toen ging mijn framerate echt gigantisch omhoog. Ik kon op die server alles op de hoogste settings zetten en ook nog die AA op 8 zetten en toen had ik nog steeds 30fps.

En op de shii-cho server had ik 120ms ping en op de europese 30ms maar dat is best logisch verschil.
Waarom speelde je op de US server dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

EnigmaNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:56:
[...]

Waarom speelde je op de US server dan?
In een eerder beta weekend waren er alleen nog US servers en omdat ik daar al een paar characters en al wat aardig vaste team genoten had speelde ik daar op verder.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:42
Klein vraagje over de healing
Zijn er mouse-over macro's / click to heal ?
of is handmatig de speler selecteren en dan healen ?
of hebben ze hier andere methode, zo ja welke ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Teunis schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:06:
Klein vraagje over de healing
Zijn er mouse-over macro's / click to heal ?
of is handmatig de speler selecteren en dan healen ?
of hebben ze hier andere methode, zo ja welke ?
Geen mouse-over macro, gewoon aanklikken vanuit de grid achtige raidframes en dan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mouseover is een veel gewilde feature die waarschijnlijk snel na release komt.
Reiko schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:33:
[...]

Dan vraag ik mij af wat de lightside doet voor een character uit de Empire die een heel evil look heeft bij de character creation. Kan die er wel nog als een engeltje uitzien? :P
Een char ziet er niet evil uit bij character creation omdat faction niets te maken heeft met of je evil of good bent. Lightside blijf je voor nu gewoon hetzelfde als bij character creation. Misschien dat ze later nog een soort lichtgloed of wat rouge op je snoetje toevoegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een halo zou grappig zijn. Net engeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:10:
mouseover is een veel gewilde feature die waarschijnlijk snel na release komt.

[...]

Een char ziet er niet evil uit bij character creation omdat faction niets te maken heeft met of je evil of good bent. Lightside blijf je voor nu gewoon hetzelfde als bij character creation. Misschien dat ze later nog een soort lichtgloed of wat rouge op je snoetje toevoegen. :)
Of zo'n gloeiend circeltje om je harses O-)

(2500 Dark II in de beta }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het trouwens iemand opgevallen dat de beta met een dag verlengt is?
Hij gaat nu tot vannacht 6am door

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een site waar je al je talenttree enzo kan bekijken?

ik kon zo gauw geen volledige/recente vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:27:
Was het trouwens iemand opgevallen dat de beta met een dag verlengt is?
Hij gaat nu tot vannacht 6am door
Volgens mij was dit vlak voor de beta begon al veranderd, op hetzelfde moment dat ze het aantal "invite-waves" verminderd hadden tot twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalkai schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:42:
[...]

Volgens mij was dit vlak voor de beta begon al veranderd, op hetzelfde moment dat ze het aantal "invite-waves" verminderd hadden tot twee.
Ik had geen idee. Huisgenoot kwam ineens met "uhm, ik kan nog inloggen"

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Weten jullie toevallig ook of je met deze client de game kan spelen wanneer het officieel live gaat?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:51:
Weten jullie toevallig ook of je met deze client de game kan spelen wanneer het officieel live gaat?
weet bioware nog niet eens zeker :P
maar waarschijnlijk wel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de collectors edition nog ergens in Nederland beschikbaar is voor pre-order?

Bij bol.com & Wehkamp niet meer leverbaar :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:53:
Weet iemand of de collectors edition nog ergens in Nederland beschikbaar is voor pre-order?

Bij bol.com & Wehkamp niet meer leverbaar :-/
Die is al een klein half jaartje uitverkocht bij de webwinkels.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:54:
[...]

Die is al een klein half jaartje uitverkocht bij de webwinkels.
Dus daar is niet meer aan te komen via webshops? :( Enig idee of er dan nog ergens anders m.u.v. Ebay aan te komen is?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:55:
[...]

Dus daar is niet meer aan te komen via webshops? :( Enig idee of er dan nog ergens anders m.u.v. Ebay aan te komen is?
Voor $400 op sites als ebay :+
Misschien dat je nog geluk hebt als je winkels afgaat die geen online orders accepteren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:55:
[...]

Hij staat hier nog te reserven, maar ik weet niet of ze ook kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
RocketKoen schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:41:
[...]

companions: altijd een 2e "speler" voor quests, en een slaafje om je crafting en gathering voor je te doen.
dat is eigenlijk het voornaamste punt dat je nog heb gemist, wat andere MMO's niet hebben.
de rest (verhaal enzo) heb je al wat van gezien, en net als elke MMO zijn er pvp arena's (warzone), instances (flashpoints) en raids
Daarom zit ik ook erg te twijfelen joh ;P
Omdat het niet zo veel verschilt met andere mmorpgs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Het verschilt ENORM alleen al door toevoeging van goeie voice acting en keuzes tijdens conversaties... Echte verhaallijn... =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Brutal1ty schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:30:
Het verschilt ENORM alleen al door toevoeging van goeie voice acting en keuzes tijdens conversaties... Echte verhaallijn... =p
Jah oké :p das wel zo!
Maar er is niet iets wat mij overbrengt van
WOWWWWW
Noujah ik deed wel WOW bij lightsaber lolololol TROLOLOL!
Maar nadat ik dat weer heb gehad is het nog niet echt van ... IK WIL HEM
Eerder ik denk er ff overna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

pfff wordt er wel vaak uitgegooid. Als ik dan weer win inloggen op de server dan krijg ik de melding dat de user is gekicked. Nog een keer inloggen en dan gaat het wel. Voor max een half uur dan.

Graphics vind ik wel ok. Alles op de hoogste setting knallen geeft een veel beter beeld. Alhoewel het geheel niet al te vloeiend loopt soms. Maar ik heb niet het idee dat mijn comp de settings niet zou trekken.

Het spel is wel ok maar ik vind het niet beter dan de bestaande orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
lindseysew schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:32:
[...]

Jah oké :p das wel zo!
Maar er is niet iets wat mij overbrengt van
WOWWWWW
Noujah ik deed wel WOW bij lightsaber lolololol TROLOLOL!
Maar nadat ik dat weer heb gehad is het nog niet echt van ... IK WIL HEM
Eerder ik denk er ff overna :P
Ik denk dat WoW jou misschien ook wat beter ligt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wat instances aan het runnen en weet nu 100% zeker dat ik ga pre-orderen. Heerlijk spel :D

2 en halve week vrij na release, ik ben er klaar voor! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
MrVegeta schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:55:
[...]

Ik denk dat WoW jou misschien ook wat beter ligt.
Whahaha ben dat spel helemaal zat joh xD
Ik vind de star wars films echt super :P
Dus... maybe ga ik hem toch kopen :O

[ Voor 15% gewijzigd door lindseysew op 28-11-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Nou, dat was het dan voor het test weekend, tijd om te gaan slapen, morgen weer werken. Ik vond het een heel goede ervaring en ik ga het spel zeker spelen bij de release (heb het al lang geleden besteld).

Ik heb een Sith Warrior tot level 20 gespeeld, en daarna nog wat andere classes geprobeerd tot level 5 ofzo. Bij de release ga ik een Jedi Counselar spelen en op level 10 waarschijnlijk healer, maar misschien ook tank, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik heb expres die class nog niet gespeeld nu, omdat ik het verhaal nog niet van te voren wil weten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, net ontdekt:
wat craften betreft, je kan gewoon meerdere items in queue zetten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Moet zeggen ben gisteren nog even doorgegeven tot lvl 22 of zo. Maar vind het toch wel erg vet ... group quests, story shizzle, crafting etc ... begin toch wel hooked te worden. Omgeving zijn veel "grootser" dan in WoW, je voelt je echt klein af en toe.

Baal dat ik nu ruim 2 weken moet wachten :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haah sommige van ons wachten al ruim 3 jaar nu.

Ik heb het geluk dat mijn vrijedagen zo geboekt zijn, dat ik incl early access ruim 2 weken hebt om dit spel full time te spelen aangezien ik toch geen vakantie geboekt hebt, moet het zonder te rushen denk ik wel lukken om minimaal 1 toon op level 50 te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagavond en gister nog even 2 chars geleveled om iets meer zicht te krijgen op de classes. Was er nog steeds niet uit wat ik nu wilde.

Had uiteindelijk een lvl 21 Sith Marauder, een lvl 12 Operative en een lvl 12 Sith Assassin. En heb nu de conclusie kunnen trekken dat ik een Assassin wil spelen als de game uitkomt. De Marauder was redelijk vet maar te standaard de fury warrior van WoW en pakte me iets teveel damage en deed iets te weinig DPS.

De Operative was een redelijk aparte ervaring, absoluut niet negatief maar niet mijn stijl. Voor een hoop van je spells moet je 'cover' zoeken of op een knie gaan zitten om je spells te gebruiken waarmee je niet veel mobiliteit overhoud. De combinatie van melee en ranged binnen de Operative samen met stealth sprak me verder erg aan. Enkel was je na een melee opener toch vooral aangewezen op ranged met een enkele andere melee spell voor wanneer je tegenstander dichterbij kwam.

Na wat instances te hebben gedaan met Inquisitors met zowel Sorcerer als Assasin spec, toch uit interesse ook maar even één aangemaakt. Ik had de quests in het eerste gebied al op m'n warrior gedaan dus daar blaas je rap doorheen, na 2 uur zat ik op level 10. Na ook wat quests op Dromund Kaas te hebben voltooid en Black Talon kan ik toch concluderen dat dit is wat ik wil spelen. De stealth openers zijn gaaf, het combineert melee en spells en heeft goede controle over de omgeving door crowd-controls of korte stuns. Ik hoop alleen dat je later een 'vanish' spell krijgt en dat deze class geen interrupt krijgt zodat je niet 25% van de bazen in een raid-instance doorbrengt als interuptbot.

Over het algemeen zie ik wel weer een hoop problemen van WoW terug met de huidige classes. Zeker voor de level 20+ instance content heb je gewoon echte tanks en echte healers nodig en die waren zeer schaars.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 07:29:
Zondagavond en gister nog even 2 chars geleveled om iets meer zicht te krijgen op de classes. Was er nog steeds niet uit wat ik nu wilde.

Had uiteindelijk een lvl 21 Sith Marauder, een lvl 12 Operative en een lvl 12 Sith Assassin. En heb nu de conclusie kunnen trekken dat ik een Assassin wil spelen als de game uitkomt. De Marauder was redelijk vet maar te standaard de fury warrior van WoW en pakte me iets teveel damage en deed iets te weinig DPS.

De Operative was een redelijk aparte ervaring, absoluut niet negatief maar niet mijn stijl. Voor een hoop van je spells moet je 'cover' zoeken of op een knie gaan zitten om je spells te gebruiken waarmee je niet veel mobiliteit overhoud. De combinatie van melee en ranged binnen de Operative samen met stealth sprak me verder erg aan.

Na wat instances te hebben gedaan met Inquisitors met zowel Sorcerer als Assasin spec, toch uit interesse ook maar even één aangemaakt. Ik had de quests in het eerste gebied al op m'n warrior gedaan dus daar blaas je rap doorheen, na 2 uur zat ik op level 10. Na ook wat quests op Dromund Kaas te hebben voltooid en Black Talon kan ik toch concluderen dat dit is wat ik wil spelen. De stealth openers zijn gaaf, het combineert melee en spells en heeft goede controle over de omgeving door crowd-controls of korte stuns. Ik hoop alleen dat je later een 'vanish' spell krijgt en dat deze class geen interrupt krijgt zodat je niet 25% van de bazen in een raid-instance doorbrengt als interuptbot.

Over het algemeen zie ik wel weer een hoop problemen van WoW terug met de huidige classes. Zeker voor de level 20+ instance content heb je gewoon echte tanks en echte healers nodig en die waren zeer schaars.
Ik heb een Shadow gemaakt. En daar krijg ik op lvl 18 een interupt die ook een school lockout van 4 sec gaf. Dus ik neem aan dat je die al gehad hebt op je assasin :)

Gister nog een beetje aangepielt met wat random classes. Minst leuke vond ik de agent/smuggler met al die cover bullshit. Sith Warrior/Jedi Knight is ook een beetje meh, te standaard. En de bounty hunter was verbazingwekkend leuk eigenlijk. Het word verder gewoon goed pollen wat mijn omgeving gaat spelen. Maar mijn voorkeur ligt bij de shadow tank. En dus zijn tegenhanger assasin tank. Daarna een bounty hunter.

Wat ik wel merkte was dat beide kanten een smerky/sarcastische persoon hadden kwa voice acting. Bij de republic was dat de smuggler en bij de empire de bounty hunter. En dat maakte de bounty hunter ook wel wat leuker om te spelen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 06:55:
Haah sommige van ons wachten al ruim 3 jaar nu.

Ik heb het geluk dat mijn vrijedagen zo geboekt zijn, dat ik incl early access ruim 2 weken hebt om dit spel full time te spelen aangezien ik toch geen vakantie geboekt hebt, moet het zonder te rushen denk ik wel lukken om minimaal 1 toon op level 50 te krijgen :)
Binnen 2 weken een karakter tot level 50 krijgen met normaal spelen? Sorry, maar dat lijkt me niet dat dat ooit gaat lukken. Ik hoop het niet in ieder geval, want dat zou betekenen dat je veel te snel klaar bent met het spel als er geen goede end-content is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Walance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 07:50:
[...]

Binnen 2 weken een karakter tot level 50 krijgen met normaal spelen? Sorry, maar dat lijkt me niet dat dat ooit gaat lukken. Ik hoop het niet in ieder geval, want dat zou betekenen dat je veel te snel klaar bent met het spel als er geen goede end-content is.
Fulltime, dus 8 uur tot 10 uur per dag spelen, 14 dagen lang. 140 uur lijkt me genoeg om iig 1 char tot 50 te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me totaal geen probleem, als je 1 dag goed doorhaalt heb je een character op level 20+. Zeker als je de beta hebt gespeeld en de quests kent in die gebieden. Sterker nog, als ik meer dan 2 weken nodig heb om m'n chars op max level te krijgen dan zou ik dat als negatief beschouwen. De level ervaring is leuk maar het echte plezier komt voor mij uit raids/pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er in het totaal geen 300 uur aan story line per class? Nu dat wil niet zeggen dat de storyline stopt eenmaal je 50 bent natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:01:
Was er in het totaal geen 300 uur aan story line per class? Nu dat wil niet zeggen dat de storyline stopt eenmaal je 50 bent natuurlijk.
En alles is te skippen :) (dialogen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Sith Assassin Tank gaat het worden voor mij alhoewel de BH ook errug lekker speelde zeg, "1 man army" past er goed bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

We zullen zien of ~140 uur genoeg is. Bij de MMO's die ik hiervoor hebt gespeeld was je na zoveel tijd nog niet eens op de helft van het maximale level. Maar ok, dat waaren dan wel meer grind MMO's (Lineage2/Aion/Sword of the new world).

Daarnaast vind ik 8-10 uur per dag spelen voor 2 weken lang eigenlijk wel 'rushen'... dat is wel erg veel als je dat ook echt elke dag volhoudt.

[ Voor 23% gewijzigd door Walance op 29-11-2011 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Walance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:08:
We zullen zien of ~140 uur genoeg is. Bij de MMO's die ik hiervoor hebt gespeeld was je na zoveel tijd nog niet eens op de helft van het maximale level. Maar ok, dat waaren dan wel meer grind MMO's (Lineage2/Aion/Sword of the new world).

Daarnaast vind ik 8-10 uur per dag spelen voor 2 weken lang eigenlijk wel 'rushen'... dat is wel erg veel als je dat ook echt elke dag volhoudt.
aion was wel makkelijk te doen (na de content patches voor de westerse markt :)) binnen 140 uur, lineage 2 zie ik zo ook niet gebeuren idd. Maar wat je al zegt, grind mmo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:08:

Hehe, Ik heb de luxe die 2 weken, daarna word het erg lastig ivm werk en een kleintje thuis.
Dus ik ga mijn best doen, zonder te rushen want ik wil zeker het verhaal in zijn totaliteit mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren nog wat flashpoints gedaan om mijn beta ervaring af te ronden. En ik moet zeggen, die zitten ook wel verdraaid goed in elkaar. Ook voor het eerst getankt als assassin met dark charge/guard. Ik moet zeggen dat dit tanken weer een hele frisse nieuwe dimensie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Ik heb een smuggler tot level 15 gekregen en ook nog even gespeeld met een sith warrior en een imperial agent (laatste 2 op een amerikaanse server - want toen kon ik ineens op geen enkele europese server meer binnen geraken)

Op zich spreekt het me allemaal wel sterk aan.

Voor te beginnen denk ik gewoon 2 karakters aan te maken en daar af en toe eens mee wisselen: bounty hunter en jedi knight (trooper zou ik ook overwogen hebben, maar ik denk dat die ook start in 't zelfde gebied als de smuggler - dus die komt later)

Ook moet ik wel zeggen dat het spel op de amerikaanse server ook echt vlot verliep (wel 1 met medium bezetting gepakt), maar toch ... sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

[...]

Ik ben na launch tweeënhalve week vrij en ik ga er toch wel voor om level 50 te zijn aan het eind _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens erg vet vond was het running and gunning van zowel de smuggler en de trooper.
Erg gaaf om tijdens het rennen, een paar mobs zijwaards neer te knallen.

Ben benieuwd wat OP gaat zijn in pvp Ranged of Melee, het liefst zie ik het natuurlijk helemaal uit gebalanceerd.

Is er trouwens een manier om sneller tussen mobs te togglen? ik gebruik tab maar vind het toch vrij traag om tussen mobs te togglen als ik er bijvoorbeeld 1tje gestunned hebt. Maar dat zal wel aan mijn eigen reflexen liggen denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Je kan focus gebruiken om 1 target te "onthouden" en daar later weer naar terug te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Muppet schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:46:
Je kan focus gebruiken om 1 target te "onthouden" en daar later weer naar terug te switchen.
het gebruik van een focustarget zal bij de meeste wel bekend zijn hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

DenniZ schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:51:
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:43:
Is er trouwens een manier om sneller tussen mobs te togglen? ik gebruik tab maar vind het toch vrij traag om tussen mobs te togglen als ik er bijvoorbeeld 1tje gestunned hebt. Maar dat zal wel aan mijn eigen reflexen liggen denk ik :D
Ik gaf hier gewoon antwoord op hoor ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje! zal het over 2 weekjes een aanzetting in de config menu! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
DenniZ schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:51:
[...]

Hij reageert toch gewoon op de vraag van Spunker?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks guys, wist niet van het bestaan af. Nu schaam ik mijzelf wel, want ik heb tijden WOW gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

als je fanatieker wordt ga je vanzelf naar dat soort dingen zoeken :D

Als Tank bijv. was het een erg handige functie. In paniek als je een healer moest redden via een "taunt" kon je snel weer terug switchen naar je originele target.

Zelfde geld met "sheepen" zodat je niet de verkeerde "resheept" etc etc

the possibilities are endless ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Enige waar ik me tot nu toe nog niet in verdiept had zijn proffessions. Iemand een goede guide daarvoor? Diplomacy en Underworld Trading lijken mij erg vet, maar gecombineerd lijkt het me erg lastig worden als je nog een crafting proff wilt en dus niet de gathering erbij hebt.

Anderzijds, hoe goed zijn de crafts...vaak haalde je uit raids/quests items die even goed danwel beter waren maar je wel geld scheelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Kaap schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:02:
Anderzijds, hoe goed zijn de crafts...vaak haalde je uit raids/quests items die even goed danwel beter waren maar je wel geld scheelden.
ik ben tot level 21 gekomen, heb m'n craft skill (arms) alleen gebruikt voor m'n companions, voor mij zelf was het vrij waardeloos omdat ik inderdaad ver voor liep qua gear op wat ik kon maken in m'n crafting.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister nog even Smuggler gespeeld om het Cover systeem nog wat beter te begrijpen, en vind het nu nog beter dan dat ik het eerst deed.
Ben er nu achter dat je niet verplicht bent om in de aangewezen cover-locaties te gaan zitten. Je kan overal achter crouchen, en als de vijand dan een groen schild boven zijn hoofd krijgt, krijg jij de cover-bonus.

Dit maakt het toch wel leuker om te spelen, omdat je nu echt het terrein moet leren kennen, en hoe groot de cover moet zijn voor bepaalde vijanden.
Grote vijanden schijnen een grotere cover nodig te hebben dan kleinere vijanden.
Leuke tactische toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Metalkai schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:05:
. Je kan overal achter crouchen, en als de vijand dan een groen schild boven zijn hoofd krijgt, krijg jij de cover-bonus.
Dat was me nog niet opgevallen :)

Vond het af en toe wel irritant, dat je soms naar een cover-plek toe kan rollen, terwijl je soms alleen een groene pijl ziet, en dan moet je er zelf heen lopen.

Vond het ook vervelend, dat je eerst een mob moet selecteren, en dan pas cover-plekken ziet. In een instance bijvoorbeeld, zou ik het logischer vinden als ik alvast op een coverplek kan zitten, voordat bijvoorbeeld de boss geactiveerd is. Je spreekt dan met de tank een locatie af en je zit dan alvast op de goeie plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Hoi iedereen,

Leuk om alle ervaringen te lezen van het afgelopen beta weekend! Ga hem ook pre-orderen, als je een digitale download kiest, kun je deze dan ook op meerdere PCs installeren zonder hem 2x of meer te hoeven downloaden op elk appart apparaat? (Wil 't spel zowel op desktop als op mijn laptop kunnen spelen). Ik had een paar pagina's terug al een webshop gezien die de standaard editie digitaal aanbiedt. Leuk ook om een paar dagen eerder te kunnen starten en dan rond de feestdagen heerlijk genieten!

En ik ben op zoek naar een leuke guild voor een EU PvP server! Europees, zo'n 30+ members, volwassen, en met voice communication & levendige website + forum.
Ben van plan om te starten als een IA of Smuggler. Weet jij een leuke guild, laat 't mij weten en ik meld me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
  • Laatst online: 14:26
voor zover ik weet kun je hem gewoon kopiereen naar je laptop, heb namelijk van mijn normale HDD naar mn SSD gekopieerd werkte prima..das natuurlijk wel anders dan een andere PC maar proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Kaap schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:02:
Enige waar ik me tot nu toe nog niet in verdiept had zijn proffessions. Iemand een goede guide daarvoor? Diplomacy en Underworld Trading lijken mij erg vet, maar gecombineerd lijkt het me erg lastig worden als je nog een crafting proff wilt en dus niet de gathering erbij hebt.

http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/

Afbeeldingslocatie: http://www.starwarsmmolevelingguide.com/wp-content/uploads/2010/11/swtor-crafting-guide.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 29-11-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 19:34

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Hoe lang nog wachten voor we weer mogen :(

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 dagen? light eraan hoeveel dagen je early acces hebt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kaasszje schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:52:
Hoe lang nog wachten voor we weer mogen :(
Het is nog 21 dagen tot de launch 20 december. 16 dagen mocht je 5 dagen early access krijgen... Ik heb 16 december trouwens 3 weken vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Dat schema klopt iig niet. Met Synthweaving kan je namelijk ook medium en heavy armor maken.

Syntweaving is armor voor force users and Armortech for non force users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou de class om te healen op de donkere kant? Kon het in de beta nou niet echt vinden. Iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hmm er word daar aangegeven dat Diplomacy voor Light Armor materials kan zorgen. Dat is aanzich best interesant. Gezien ik in de Beta hier Underworld trading voor had omdat dit aangeven stond. Ik vind Diplomacy echter beter passen bij een jedi consular. Goed om te weten dat ik dat ook kan nemen dan :) Plus dat ik dan waarschijnlijk minder heavy armor meuk krijg.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:24:
Wat is nou de class om te healen op de donkere kant? Kon het in de beta nou niet echt vinden. Iemand hier een idee?
Aan de empire kunnen: Bounty hunter, Imperial Agent en Sith Inquisitor healen zodra ze respectievelijk de subclasses: Mercenary, Operative, Sith Sorcerer aan nemen.

[ Voor 35% gewijzigd door ye-roon op 29-11-2011 11:29 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:24:
Imperial Operative en Sith Sorcerer hebben beide een healer spec.

Wat crew-skills betreft, volgens mij hebben ze het al zo vaak opgegooid dat er veel tegenstrijdige berichten over zijn.
De ene zegt dat Synthweaving alleen voor Force-users is, de andere zegt dat het alleen Light en Medium armor maakt. Heel verwarrend allemaal.

[ Voor 31% gewijzigd door Metalkai op 29-11-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Metalkai schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:27:
[...]

Imperial Operative en Sith Sorcerer hebben beide een healer spec.

Wat crew-skills betreft, volgens mij hebben ze het al zo vaak opgegooid dat er veel tegenstrijdige berichten over zijn.
De ene zegt dat Synthweaving alleen voor Force-users is, de andere zegt dat het alleen Light en Medium armor maakt. Heel verwarrend allemaal.
Ik was zelf Sith Warrior (Juggernaut) en had mijn Synthweaving op ong 80/90 en kon ermee heavy armor maken.

[ Voor 92% gewijzigd door Muppet op 29-11-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik vind dat schema de grootste onzin. D.w.z., dat er een voorkeur voor een profession voor een class wordt voorgeschoteld.

Voor zover ik gezien heb zijn de enige profession waar je misschien minder aan hebt als force class armstech/armormech en als non-force class synthweaving/artifice. Verder is m.i. alles mogelijk en bruikbaar.

Met synthweaving maak je groene en paarse armor die vooral bedoelt is voor JK/JC/SW/SI. Echter sommige blauwe items hebben allemaal open mod-slots, dus kunnen light armour en heavy armour even goed door de andere classes gebruikt worden.

Met Armormech is het precies andersom. Groen en paars gericht op BH/SM/IA/TR en blauw ook voor meerdere classes te gebruiken.

Ik ga in ieder geval voor Biochem vanwege de reusable stimpacks en buffs die je dan kunt maken. (meest bruikbaar in pvp)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 11:38 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)