Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downloader is al binnen.

Blijkbaar kan de client echter nog niet gedownload worden ?

Krijg steeds de foutmelding; This ccount needs further verrification.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Dan moet je je security questions even instellen, had ik daarstraks ook.

Download is druk bezig op meerdere PC's hier in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:15:
Dan moet je je security questions even instellen, had ik daarstraks ook.

Download is druk bezig op meerdere PC's hier in huis.
Bedankt, Dacht dat ik alles al eens ingesteld had maar blijkbaar niet :)

Edit: Snelle downloader 8mb/sec.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Nu ik de skills en trees aan het bekijken ben neig ik toch steeds meer naar Sith Inq Sorcerer met Madness-build. Lekker dotten en facemelten :D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alle planeten even op volgorde van level range gezet. Voor er iemand zegt dat er planeten dubbel tussen staan, hier is de level range dus anders (balmorra en taris).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Is er eigenlijk al iets bekend over SWTOR en dual spec? Ik kan bijna niet kiezen namelijk :9~

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Dual spec zal bij release in ieder geval niet beschikbaar zijn. Voor de rest ook nog geen informatie over toekomst daarbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Ik heb heel het weekend livestreams zitten kijken. Ik raak steeds enthousiaster voor deze game!
Ze gaven trouwens aan dat levelen in party bijna altijd beter is (krijg je meer XP van bonus quests).

Ik ga voor Bounty Hunter (Merc) en een maatje gaat voor Agent (Sniper denk ik). Een aantal andere guildies gaan voor Sith. Ik wil zelf eigenlijk wel healer spelen voor in de Flashpoints (vond ik ook leuker in WoW), maar denk dat het bij het levelen dan wel een stuk trager gaat. Bovendien de eerste flashpoints zijn ook voor 2 man heb ik begrepen en dan zou je dus geen healer nodig hebben en kan ik misschien beter DPS Merc gaan. Maar ja, als we dan bij de 4 man FP's komen is mijn healing weer subpar.
Volgens mij komt dualspec ook pas na launch had ik gelezen.
Mijn vraag is dus, zou ik dus voor healing moeten gaan of dps (of misschien hybrid? krijg je net als in WoW tegenwoordig ook specialization bonusses voor de tree die je als eerste in gaat?)

Edit: grappig hoe er een post over dualspec werd gemaakt hier toen ik bezig was met mijn berichtje :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Hierkomik op 21-11-2011 10:56 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

DenniZ schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:37:
Nu ik de skills en trees aan het bekijken ben neig ik toch steeds meer naar Sith Inq Sorcerer met Madness-build. Lekker dotten en facemelten :D
Dat heb ik het afgelopen weekend ook gespeeld. Pas level 12, dus weinig talents nog maar ik heb nog geen dots, geloof ik. Wel ranged + een companion die voor me kan tanken + heals = goede solocapaciteiten.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Hier de eerste video strat guide voor een worldboss SD-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
Ik heb wat rondgezocht, maar niet echt duidelijke info erover gevonden: Wat voor race kan een Imperial Agent worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zhalix schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:22:
Ik heb wat rondgezocht, maar niet echt duidelijke info erover gevonden: Wat voor race kan een Imperial Agent worden?
Actuele combi's staan nu in de startpost.
Hierkomik schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:56:
Mijn vraag is dus, zou ik dus voor healing moeten gaan of dps (of misschien hybrid? krijg je net als in WoW tegenwoordig ook specialization bonusses voor de tree die je als eerste in gaat?)
Voor levellen kun je het beste een hybrid spec pakken. Voor early game hoef je voor instances geen dedicated healer te zijn en healer spec gaat inderdaad wel wat langszamer. Vergeet niet dat je dps companions hebt trouwens.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de developers hadden beloofd dat dual spec een mogelijkheid zou worden , zal niet beschikbaar zijn tijdens launch maar wel in een update ergens vroeg er na ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Zo'n Sith Warrior Marauder - Annihilation build lijkt me ook gaaf, een dualwielding melee class die zich voornamelijk focussed op bleed effects. Een melee-dotter O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag me af of dat ook werkt in PvP. Het is allemaal wat minder bursty dan in WoW schijnbaar, maar je af en toe kunnen beroepen op burst damage is natuurlijk wel mooi. Daarnaast is het in Flashpoints misschien niet zo handig op trash mobs en handiger voor raids. (eerst dots applyen, etc.) Maar ja, je kunt zo respeccen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De webshop waar ik mijn CE heb besteld heeft ze nog steeds te koop staan, ben benieuwd of dat goed gaat komen. Hoop niet dat ze straks te kort hebben.

Na gisteren YouTube: A Taste of the Smuggler (SWTOR beta) gekeken te hebben (geen grote spoilers) heb ik definitief gekozen voor een sawbones scoundrel. Was nog aan het twijfelen tussen een commando, maar na Taugrim zijn pvp video gezien te hebben leek mij deze toch wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die 150 euro over hebben voor een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

stime schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:22:
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die 150 euro over hebben voor een spel.
Ik heb er 116 euro voor betaald.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Als je weet dat je dit weekend ook in de beta zit maar je hebt nog geen email ontvangen kun je het beste http://www.swtor.com/tester checken, de client kan je al downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Laatst online: 23-12-2021
Ik volg dit draadje nu al een hele tijd dus dacht laat ik ook maar eens wat posten :)

is het al helemaal zeker dat het dit weekend is dan? Er staat namelijk nog helemaal niets over op de site. Ok, de client is te downloaden dus waarschijnlijk zal het wel aankomend weekend zijn, maar heeft iemand al iets vernomen uit officiele bronnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je niet erg goed gekeken :) https://twitter.com/#!/swtor

En ook een van die community managers hebben het gepost op het officieele forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:26:
Als je weet dat je dit weekend ook in de beta zit maar je hebt nog geen email ontvangen kun je het beste http://www.swtor.com/tester checken, de client kan je al downloaden.
Ik wacht nog even op het beloofde mailtje, voordat ik ga downloaden. Geen zin in geouwehoer in beta weekend omdat de de game versie niet klopt ofzo. :p Krijg nu toch wel zin in de beta, Smuggler lijkt me leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
twitter hou ik sowieso al niet bij :)
maar ik zag op het forum zo snel niet staan, waarschijnlijk scheef gekeken, excuses :)
heb dr zin in :D smuggler healer ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
krijg net wel het mailtje dat ik de client kan downloaden, dit is net nadat ik die 3 secret questions had ingevuld, kan geen toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stime schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:43:
krijg net wel het mailtje dat ik de client kan downloaden, dit is net nadat ik die 3 secret questions had ingevuld, kan geen toeval zijn.
Idd geen toeval. Ik had zelf de patcher al gedownload, en hij gaf een melding dat ik eerst de secret questions in moest vullen voor hij wilde downloaden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

eerst maar alle fillumpies kieken voor de voorpret :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2021
Heeft er iemand met de afgelopen week uitgedeelde beta weekend codes al een inivite gahd via de mail, of zijn dat puur de mensen die zich voor 11 november al hadden ingeschreven?

[edit]net gekeken op de swtor/tester link waar na inloggen de invite voor het test weekeinde stond.

[ Voor 22% gewijzigd door Linor op 21-11-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Oehh ook bezig met downloaden van het spel! Zit ook in beta nu! YAY! :D

Alleen jammer dat het niet zo snel gaat :( rond de 137 kb/s :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:57:
Oehh ook bezig met downloaden van het spel! Zit ook in beta nu! YAY! :D

Alleen jammer dat het niet zo snel gaat :( rond de 137 kb/s :(
ligt waarschijnlijk eerder aan je internet. ik heb hier vrijwel constant de max van mn verbinding gehaald

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Als je in de beta zit voor aankomend weekend dan heb je ook nog wel even de tijd :P

Gek trouwens, je kan nergens zien in de email voor wanneer je nou mag testen..straks eens kijken of ik er al in mag :P

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

download begon goed maar is idd gedaald naar 300-400 kb/s :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 22:19
Ik heb net de boel helemaal geüpdate, maar kan niet op Play klikken, waarschijnlijk toch wachten tot het weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zhalix schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:13:
Ik heb net de boel helemaal geüpdate, maar kan niet op Play klikken, waarschijnlijk toch wachten tot het weekend :P
Ja, dat knopje wordt pas wakker op vrijdagnacht

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik had verwacht dat de beta groter was. Op schijf is de beta maar 18.5gb groot. Ik hoorde dat hij meer rond de 30gb zou zitten. Zelfde grootte als bij de mensen hier?

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 21-11-2011 18:34 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Is SW:TOR vergelijkbaar met WoW? Dus themepark ga van x naar y terwijl je z doet of is het meer een open wereld waar je zelf kan bepalen wat je doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:21:
[...]

Ja, dat knopje wordt pas wakker op vrijdagnacht
Vrijdagnacht 0:00 uur? Jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:28:
[...]

Vrijdagnacht 0:00 uur? Jammer :P
ja, als ze dezelfde tijden aanhouden als vorige test.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Helaas aankomende zaterdag nachtdienst :( Zal de rest van de tijd spenderen met de Beta. Vandaag nav de streams die ik bekeken heb mijn bestelling van de normale editie aangepast naar Collectors Edition. Zal het meer dan waard zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ik verwacht niet veel te spelen dit weekend vanwege lange wachtrijen om de servers op te komen, lag en overcrowded starter zones. Toch maar wel downloaden ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

NibborSneffets schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:31:
Helaas aankomende zaterdag nachtdienst :( Zal de rest van de tijd spenderen met de Beta. Vandaag nav de streams die ik bekeken heb mijn bestelling van de normale editie aangepast naar Collectors Edition. Zal het meer dan waard zijn!
Welke streams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
http://nl.twitch.tv/sakevision

Vooral deze. Speelt veel en legt veel uit. Als hij er niet is laat hij oudere filmpjes lopen. Erg informatief en in de chat ook mensen die zelf beta spelen/er veel van af weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stime schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:33:
Ik verwacht niet veel te spelen dit weekend vanwege lange wachtrijen om de servers op te komen, lag en overcrowded starter zones. Toch maar wel downloaden ;p
overcrowding valt mee.
zodra er teveel mensen op een planeet zitten spawnt de server een shard en verdeelt de spelers.
tijdens vorig beta weekend zat ik op coruscant op een volle server, en er water 3 tot 4 shards van de planeet.

Het is dan nog steeds druk, op sommige plaatsen 1 speler per 3-4 mobs. Maar dat is prima speelbaar.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Is er eigenlijk al een soort "mmo-champion" website voor swtor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:38
Waar kan je de beta client downloaden? Ik heb een account en key heb ik ingevoerd maar kan nergens een client vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Negaiido schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:58:
Waar kan je de beta client downloaden? Ik heb een account en key heb ik ingevoerd maar kan nergens een client vinden.
www.swtor.com/tester

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Grompie schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:42:
Is er eigenlijk al een soort "mmo-champion" website voor swtor?
Ik ken geen mmo-champion-like site maar wel een wowhead versie http://www.torhead.com
http://www.darthhater.com/ is ook wel een goede site.

[ Voor 9% gewijzigd door stime op 21-11-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
GrumpyGamerDad schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:11:
Ben nu bezig met de download van de Beta.
Ga lekker aan de gang volgend weekend!
Ha! Jij toch ook nog hier? :*)
Wellicht in de game nog eens ff een party vormen :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
http://nl.twitch.tv/towelliee

deze gast is echt lache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ja hij heeft gekozen voor de dikste bodytype, ga ik ook doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Laatst online: 20-08 08:11
Zephyer schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:42:
[...]

Ha! Jij toch ook nog hier? :*)
Wellicht in de game nog eens ff een party vormen :D
Is goed, Ja op deze game zit ik echt al heeeeeeeeellllll lang te wachten. En hopelijk is hij het wachten waard.
Jij zit al in de Beta toch?
ik ben uitgenodigd voor aankomend weekend.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Hmmmm, heeft iemand anders met een full beta invite ook een weekend invite gekregen toevallig?
Ik kom namelijk niet meer voorbij de launcher sinds ik net een uur geleden een weekend invite heb gekregen terwijl ik al een full invite had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Laatst online: 27-05 16:24
Yup heb het zelfde probleem, was net gezellig met een maat van me de Jedi Knight aant het proberen tot huppa! eruit. kan er nu ook niet meer in :(

EDIT: Zie nu in de launcher dat de servers down zijn, wellicht is het dat.

[ Voor 21% gewijzigd door HerrProx op 21-11-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Ik heb via Curse een beta key gekregen en ingevoerd, maar ik heb nog geen mail gekregen? Afgelopen donderdag ingevoerd.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:26:
Lezen is nog steeds een kunst voor sommigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
En ook ik zit in de weekend bèta =D Damn, Skyrim, Dota 2 Bèta EN sw:tor dit weekend... Word wss alleen de laatste maar toch =p m'n vader is jaloers iig, maarjah had ie zich maar eerder op moeten geven =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:45:
[...]

Lezen is nog steeds een kunst voor sommigen.
Leg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Nou... Erg veel stress valt er niet te vinden bij die download servers... Tuft hier vrolijk voort met zo'n 7,5 mbyte/sec :D

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot! Im in! Mn vriendin had zich ook opgegeven! Maar die wil toch niet testen! Mocht ik daarop ook een invite krijgen dan stel ik die hier beschikbaar! Dus ik laat het weten wanneer ik em heb/of ik em heb! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk! Op swtor.com/tester kan je dus zien of je idd een invite hebt. Ik heb de invite ook op haar account! Zal ik dus niets mee doen! Diegene die geen invite heeft PM Mij en dan zal ik je deze week de inlog geven! :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bij mij is de install ook iets van 20gb groot, volgens mij heeft BW ook aangegeven aan testers om opnieuw te installeren omdat dat 10gb zou besparen. Ze zullen dus wel e.e.a. gecompressed hebben of zo.

In mijn invite e-mail staat trouwens dat wanneer je je beta invite accepteert bepaalt wanneer je kan gaan testen. (ik denk echter dat dit een algemene zin is in beta test e-mails)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 00:02
Hij download nu, nu nog 8 uur wachten tot ik vrij ben :D

Denk eraan gewoon Human Smuggler te gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dan nog 3 dagen wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Apart schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:01:
Hij download nu, nu nog 8 uur wachten tot ik vrij ben :D

Denk eraan gewoon Human Smuggler te gaan :-)
Tenzij je een general beta tester bent geworden zal je nog wel wat langer moeten wachten hoor, tot in ieder geval het weekend bv net als ik, al geloof ik dat ik volgende weekend pas ben =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Hoe kunnen jullie de game downloaden? Ik heb alleen een 24MB setup geinstalleerd, maar de client zegt dat ik niet uit mijn regio kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
HerrProx schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:31:
Yup heb het zelfde probleem, was net gezellig met een maat van me de Jedi Knight aant het proberen tot huppa! eruit. kan er nu ook niet meer in :(

EDIT: Zie nu in de launcher dat de servers down zijn, wellicht is het dat.
Ik heb tot kwart voor 12 proberen in te loggen, maar ik kreeg die melding niet.
Maar je hebt wel gelijk, het lag eraan dat de servers down waren, want ik kan er nu wel in.
Lekker verder lvlen met me 26 sith marauder :*)

Als er mensen zijn met vragen, stel ze gerust!

[ Voor 4% gewijzigd door Roxors op 22-11-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Brutal1ty schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:04:
[...]

Tenzij je een general beta tester bent geworden zal je nog wel wat langer moeten wachten hoor, tot in ieder geval het weekend bv net als ik, al geloof ik dat ik volgende weekend pas ben =p
Ik ga toch alleen de beta doen, het spel zelf aanschaffen, nee dankje. Ben net gestopt met WoW omdat ik geen zin meer had om elke maand 12 euro te betalen terwijl er betere free to play mmorpg's zijn (Lord of the rings online, dragon ball online open beta etc.) Als ze daar eens slim worden zouden ze het f2p maken maar dat gebeurt toch niet ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De startpost is geupdate met nieuwe flashpoints, races/classes, nieuwe operation, pvp zones, links naar resource sites, etc. Knoop 't in je oren! ;)

(Ik zoek alleen nog wat afbeeldingen voor de nieuwe flashpoints, maar dat zal nog moeilijk zijn)
RevenNL schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:12:
Hoe kunnen jullie de game downloaden? Ik heb alleen een 24MB setup geinstalleerd, maar de client zegt dat ik niet uit mijn regio kan inloggen.
Als je inlogt moet de client meteen gaan downloaden. Je krijgt aan het einde alleen niet echt een melding 'game up to date' of zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Apart schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:29:
[...]
Ik ga toch alleen de beta doen, het spel zelf aanschaffen, nee dankje. Ben net gestopt met WoW omdat ik geen zin meer had om elke maand 12 euro te betalen terwijl er betere free to play mmorpg's zijn (Lord of the rings online, dragon ball online open beta etc.) Als ze daar eens slim worden zouden ze het f2p maken maar dat gebeurt toch niet ;')
Volgens mij is deze discussie al vaak gevoerd, maar... wat is 12 euro? Als ze een keer aan de deur komen voor een collecte (of 2), ben je het ook kwijt. En dan gaat het in de auto van de directeur van Pink Ribbon. Nu steun je in ieder geval nog de economie van Ierland. (ik geef er maar een draai aan :) )

Je krijgt er ook wat voor terug vind ik (goeie service) en F2P gebeurt overigens vaak uit noodzaak wanneer het aantal spelers terug begint te lopen, is niet echt een model waar je veel mee gaat verdienen tenzij je microtransacties in gaat bouwen en daar is de helft van de spelers ook niet van gediend.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:36:
[...]

Volgens mij is deze discussie al vaak gevoerd, maar... wat is 12 euro? Als ze een keer aan de deur komen voor een collecte (of 2), ben je het ook kwijt. En dan gaat het in de auto van de directeur van Pink Ribbon. Nu steun je in ieder geval nog de economie van Ierland. (ik geef er maar een draai aan :) )

Je krijgt er ook wat voor terug vind ik (goeie service) en F2P gebeurt overigens vaak uit noodzaak wanneer het aantal spelers terug begint te lopen, is niet echt een model waar je veel mee gaat verdienen tenzij je microtransacties in gaat bouwen en daar is de helft van de spelers ook niet van gediend.
Sommigen vinden het gewoon vervelend om behalve al voor het spel, ook nog voor speeltijd te betalen.
Dat is toch niet zo gek?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een principe kwestie voor ieder persoonlijk natuurlijk. Maar het bedrag op zich stelt m.i. niets voor en is goed te rechtvaardigen.

Ah hier is dus de info over de beta test:
To simulate a launch environment, testers who have accepted new invites to weekend testing will gain testing access in staggered intervals based on when their invites were accepted. The first group of testers will be able to log on beginning on Friday morning (11/25) at 10:00AM CST (16:00 London, 17:00 Paris/Berlin). Then, Saturday and Sunday at 10:00 AM CST (16:00 London, 17:00 Paris/Berlin) the second and final waves of testers will gain access. Please watch your email for details about when your phase of testing begins. This will come in a separate email from your invite.
To our existing testers: at 10:00AM CST on Friday 11/25, you will notice several new servers appear in server selection for the weekend test to accommodate all our weekend testers. You are welcome to create characters on these new servers, but please note that they will only be available for the duration of the weekend test, which ends on 11/27 at 11:59PM CST (11/28 5:59 London, 6:59 Paris/Berlin).
Helaas geen bron beschikbaar, komt van Reddit af.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Aan de andere kant, als je het vergelijkt met een auto (of zelfs met een fiets), die schaf je ook aan om vervolgens nog de kosten voor het rijden en onderhoud te hebben. En de servers waar we op gaan spelen moeten ook betaald en onderhouden worden evenals de software.

Maar wat Raffuhl zegt, het is maar net hoe iedereen er tegenaan kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, maar die 12 euro kan je wel budgetteren.

Het is maar hoeveel je ervoor terugneemt, als je die 12 euro betaald en verslaafd geraakt aan het spel en zo je leven vergooit (ik geef er ook maar een draai aan), dan ben je veel slechter af dan als je gewoon weigert om ermee te beginnen.

Maar eigen keus! Ik ga het gewoon halen na nieuwjaar en het een kans geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Toch had ik zelf liever gezien dat er gebruik werdt gemaakt van microtransacties. Gewoon een shop waarmee je bijv. 20% meer Gold of 10% meer Exp of 33% meer kans op een zeldzaam itempje voor 1 week ofzoiets. Maargoed, voor mij is het P2P systeem een min punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Apart schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:29:
[...]

Maar F2Play is geen Free to Play, het is free to try, b.v. Lotro nemend in F2P mode kan je niet tot aan het maximum level, er is een 'cap' of je goud (5g vs onbeperkt), op je aantal characters (3 vs 9+), op hoeveel auctions je kan hebben (3 vs 30), wil je questen in b.v. Moria/Lorien/Mirkwood moet je eerst de Moria/Mirkwood expansion kopen of de 'quest packs' in de turnbine store.

Free to Play klinkt mooi maar je moet wel verder kijken dan alleen die term.

Voor de 12 euro per maand krijg je wel alle functies uit het spel beschikbaar zonder extra beperkingen.
Apart schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:05:
Toch had ik zelf liever gezien dat er gebruik werdt gemaakt van microtransacties. Gewoon een shop waarmee je bijv. 20% meer Gold of 10% meer Exp of 33% meer kans op een zeldzaam itempje voor 1 week ofzoiets. Maargoed, voor mij is het P2P systeem een min punt.
Dat soort dingen vind ik nu juist een letdown, dat is niet 'free to play' dat is 'pay to win' want je krijgt een oneerlijk voordeel ten opzichte van de persoon die niet wil betalen.

[ Voor 21% gewijzigd door Ashrah op 22-11-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:05:
Dat zou ik juist een gigantisch minpunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:09:
[...]

Dat zou ik juist een gigantisch minpunt vinden.
en uiteindelijk nog duurder dan 12 euro per maand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 17-09 16:18
F2P met een item shop levert altijd oneerlijke gameplay op, dan betaal ik liever een klein maandelijks bedrag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:49:
Dat is een principe kwestie voor ieder persoonlijk natuurlijk. Maar het bedrag op zich stelt m.i. niets voor en is goed te rechtvaardigen.

[...]

Dit staat zo op het officiële beta forum (vanochtend gekeken). Nu maar hope dat ik bij de eerste batch zit... zou het toch jammer vinden als ik nu ik eindelijk kan meedoen in de beta, ook nog maar anderhalve dag kan testen...

Welke stats zijn trouwens voor welke classes belangrijk? Dat kon ik niet echt terugvinden op de verschillende item-db sites en dergelijke. Dit zodat ik niet onbedoeld voor ninja uitgemaakt wordt in de eerste FP ofzo :+

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:49:

[...]

Bron: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=640606

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hierkomik schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:30:
[...]

Dit staat zo op het officiële beta forum (vanochtend gekeken). Nu maar hope dat ik bij de eerste batch zit... zou het toch jammer vinden als ik nu ik eindelijk kan meedoen in de beta, ook nog maar anderhalve dag kan testen...

Welke stats zijn trouwens voor welke classes belangrijk? Dat kon ik niet echt terugvinden op de verschillende item-db sites en dergelijke. Dit zodat ik niet onbedoeld voor ninja uitgemaakt wordt in de eerste FP ofzo :+
Warrior/Knight:
Strength [Primary]: Increases melee damage, force damage/healing, tech damage/healing, ranged damage.
Willpower: Increases force damage/healing.
Cunning: Increases tech damage/healing.
Aim: Increases ranged damage.

Consular/Inquisitor:
Strength: Increases melee damage
Willpower [Primary]: Increases melee damage, Force damage/healing, tech damage/healing, ranged damage
Cunning: Increases tech damage/healing
Aim: Increases ranged damage/healing

Agent/Smuggler:
Strength: Increases melee damage.
Cunning [Primary]: Increases melee damage, force damage/healing, tech damage/healing, ranged attack.
Aim: Increases ranged damage/healing.

Bounty Hunter/Trooper:
Strength: Increases melee damage.
Cunning: Increases tech damage/healing.
Aim [Primary]: Increases melee damage, force damage/healing, tech damage/healing, ranged damage.

Daarnaast zijn er nog een hele hoop secondary stats.

Bij deze ook toegevoegd in de TS. (hij wordt inmiddels vrij compleet)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry bedoelde op de persoon die hetzelfde vroeg.
Daarom quote ik jou, ik bedoelde niet dat jij niet kan lezen :p.

Had het mss iets beter uit moeten leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen! Nogmaals voor iedereen die het toevallig niet gelezen heeft! Ik heb 3 accounts waar een beta op is uitgegeven! 2 zijn zelf nodig(huisgenoot and me) 3e was voor mn vriendin die hem niet nodig heeft.

WIE O WIE WIL ER EEN BETA VOOR AANKOMEND WEEKEND! FREE FREE AND FREE! ;)

ff serieus! Pm me als je de inlog gegevens wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik zit ook in de Weekend Test! :) Ben hem nu aan het downloaden

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Als je pech hebt zit je dus bij de second wave op zondag, en kun je maar 1 dag testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cthulhu schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:50:
Als je pech hebt zit je dus bij de second wave op zondag, en kun je maar 1 dag testen :P
En als je nog meer pech hebt, heb je problemen met de security questions voor je account, waardoor je helemaal niet meer in kan loggen.
Wat in mijn geval dus zo is. Als ik in probeer te loggen vraagt de site om een security question die ik nooit gekozen heb (Mijn huwelijksreis? Ik ben niet eens getrouwd!). Lijkt erop dat ik de beta dus helemaal moet missen.
De enige manier om het op te lossen is blijkbaar door Bioware te bellen, maar dat is 1) Heel duur, en 2) Niet mogelijk voor mij omdat ik moeite heb praten aan de telefoon.

(Excuses voor de negativiteit hier, ben flink geïrriteerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet toevallig bij de security questions per ongeluk een spatie in het invulveld huwelijksreis ingevuld? Ik krijg alleen de 3 vragen die ik heb ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik inderdaad geprobeerd, maar helaas, het werkte niet.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik die vraag überhaupt geselecteerd had. Beetje vreemd om een vraag te kiezen waarop geen antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Laatst online: 14-09 20:41
Weet iemand hoe het zit met je "companions" krijgt iedere class dezelfde of zijn er nog verschillen, kun jekiezen welk ras je wilt etc ?

[ Voor 1% gewijzigd door BruntFCA op 22-11-2011 12:39 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BruntFCA schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:39:
Weet iemand hoe het zit met je "companions" krijgt iedere class dezelfde of zijn er nog verschillen, kun jekiezen welk ras je wilt etc ?
elke class heeft zn eigen set companions.
ras en class van de companion kun je niet kiezen. Uiterlijk is wel random (volgens mij kun je dit ook nog aanpassen later met items)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Metalkai schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:10:
Heb ik inderdaad geprobeerd, maar helaas, het werkte niet.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik die vraag überhaupt geselecteerd had. Beetje vreemd om een vraag te kiezen waarop geen antwoord is.
Kan je niet inloggen op de website (www.swtor.com) met je account? Of vraagt hij daar ook naar één van die security questions?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarthDavy schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:58:
[...]

Kan je niet inloggen op de website (www.swtor.com) met je account? Of vraagt hij daar ook naar één van die security questions?
Daar vraagt ie inderdaad ook naar een security question. Precies dezelfde die hij ook vraagt in de launcher.
Waar dus geen antwoord op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Cthulhu schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:50:
Zondag vanaf 17:00. Dus eigenlijk maar een paar uurtjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
Kan iemand dat bericht kopiëren dan waarin staat hoeveel waves er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hello everyone! We are excited to have you joining us for Beta Testing Weekend! We can’t wait to get you all into the test. If you just received your invitation today, you can visit www.swtor.com/tester to download the launcher and begin patching the game.

To simulate a launch environment, testers who have accepted new invites to weekend testing will gain testing access in staggered intervals based on when their invites were accepted. The first group of testers will be able to log on beginning on Friday morning (11/25) at 10:00AM CST (16:00 London, 17:00 Paris/Berlin). Then, Saturday and Sunday at 10:00 AM CST (16:00 London, 17:00 Paris/Berlin) the second and final waves of testers will gain access. Please watch your email for details about when your phase of testing begins. This will come in a separate email from your invite.

To our existing testers: at 10:00AM CST on Friday 11/25, you will notice several new servers appear in server selection for the weekend test to accommodate all our weekend testers. You are welcome to create characters on these new servers, but please note that they will only be available for the duration of the weekend test, which ends on 11/27 at 11:59PM CST (11/28 5:59 London, 6:59 Paris/Berlin).

All testers share forums at this time, so please welcome our weekend testers, who will be active in these forums for the duration of the weekend test!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Metalkai schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:05:
[...]

En als je nog meer pech hebt, heb je problemen met de security questions voor je account, waardoor je helemaal niet meer in kan loggen.
Wat in mijn geval dus zo is. Als ik in probeer te loggen vraagt de site om een security question die ik nooit gekozen heb (Mijn huwelijksreis? Ik ben niet eens getrouwd!). Lijkt erop dat ik de beta dus helemaal moet missen.
De enige manier om het op te lossen is blijkbaar door Bioware te bellen, maar dat is 1) Heel duur, en 2) Niet mogelijk voor mij omdat ik moeite heb praten aan de telefoon.

(Excuses voor de negativiteit hier, ben flink geïrriteerd)
naja je bent niet de enige, bij mij werkt het ook niet, wel op mn werk maar niet vanuit thuis, stomme vragen de hele tijd en bij mij thuis krijg ik de hele tijd captcha spul en de client zegt dat mn wachtwoord niet klopt.,
heb nu in ieder geval de antwoorden op mn 5 vragen in een tekstbestand gezet omdat ik op mn werk kon inloggen.

Typisch als je net de beta kan gaan downloaden....
ze zijn in ieder geval zeker aan het klooien daar met die account beveiliging, maar goed het is beta he, liever nu geklooi als bij de launch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je hoeft er maar 3 in te vullen he.

Trouwens wel vette PvP vanuit infil spec (Jedi Shadow) POV:

http://nl.twitch.tv/innverse/b/300593895

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ik kon net met de launcher op play drukken en kwam bij de server selectie terecht. Alleen toen ik de enige server die ik zag selecteerde kreeg ik te zien dat ik niet erin kon ivm een error.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

Zal je zien... iedereen vrijdag ready... servercrash t/m zondagavond :P

Foute humor ;)
Pagina: 1 ... 16 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: