iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.223 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

derx666 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:29:
ja ik, gaat 2x splitten

grmbl, eraf in eau rouge, 9:30 optional repairs, auto krom. Wel nog geprobeerd, maar niet meer mee te rijden. Helaas.
Jammer man, mijn race ging prima. Ik had net niet de pace om P4 te pakken, en nog iets teveel foutjes (offtracks....) In ieder geval weer eens een solide race, met 46 iRating erbij en 0.14 SR :)

http://members.iracing.co...onid=4847185&custid=61620

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:41

derx666

mecker ende blaet

Ik zat tusse Yann en Paul Mills in toen ik onderuit ging. Had nog rustig gereden de eerste rondjes, en 2 ongelukken ontweken. In eau rouge pakte ik denk ik net teveel curbs aan de linkerkant. Toen vond de achterkant van mn SM dat het tijd was om de voorkant in te halen :P Dacht dat ik hem nog net uit de rechtermuur kon houden, maar helaas. -56ir -0.08 SR

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Ik hoop morgen overdag een SM race op Spa te doen. En maar eens flink studeren op de iSpeed handleiding. Staan wel nuttige dingen bv over consistency ipv jagen op steeds de snelste tijd, en niet vergelijken met de allersnelsten maar met een plm. 1 sec snellere lap, omdat het verschil in rij-techniek nog wel te overbruggen zal zijn.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
enchion schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 02:12:
Maar wel hardly onverwachts aangezien iRacing waarschijnlijk de auto`s in volgorde van populariteit aan het NTM`en is , daarom verwacht ik ook dat de indy als eerste big downforce car de NTM zal gaan krijgen.
Misschien slaan ze de Indycar wel over aangezien er met een half jaar wss de nieuwe DW12-Indycar geintroduceert gaat worden.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
MikeVM schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:03:
zo, na 3 dagen de SR van 1.2 naar 1.95 gereden. Niet slecht, telkens met snelheid goed voor top 3 positie.
Ik had nog meer geluk, in twee races van 2.91 (+0.80 en +0.79) naar 4.50.......foutloos is altijd lekker 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
Ericjooo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 01:59:
[...]

Misschien slaan ze de Indycar wel over aangezien er met een half jaar wss de nieuwe DW12-Indycar geintroduceert gaat worden.....
Ter vervanging van de huidige, of mogen wel allemaal de knip weer trekken en dat ding opnieuw gaan kopen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 07:01:
[...]

Ter vervanging van de huidige, of mogen wel allemaal de knip weer trekken en dat ding opnieuw gaan kopen?
Volgens mij is het een upgrade, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik zou het niet heel vreemd vinden als we de DW12 gewoon moeten kopen. Ze moeten er ook behoorlijk wat tijd in steken op hem te maken, en die tijd zal ook door iemand betaald moeten worden.
Zo duur is het allemaal niet, en helaas is de communitie niet zo heel erg groot, dus de kosten per racer zijn nogsteeds vrij hoog. Ik heb meen ik pasgeleden ergens gelezen dat ze bij iRacing nogsteeds geen of nauwelijks winst draaien, en ze zijn een dief van hun eigen portemonnee als ze er geen geld voor vragen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

derx666 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 07:52:
Ik zou het niet heel vreemd vinden als we de DW12 gewoon moeten kopen. Ze moeten er ook behoorlijk wat tijd in steken op hem te maken, en die tijd zal ook door iemand betaald moeten worden.
Zo duur is het allemaal niet, en helaas is de communitie niet zo heel erg groot, dus de kosten per racer zijn nogsteeds vrij hoog. Ik heb meen ik pasgeleden ergens gelezen dat ze bij iRacing nogsteeds geen of nauwelijks winst draaien, en ze zijn een dief van hun eigen portemonnee als ze er geen geld voor vragen.
Tja, de Daytona rescan wordt ook gratis voor mensen die de track al hebben. De races worden dan op de nieuwe track gereden, terwijl de oude alleen beschikbaar blijft voor hosted sessions. Mocht je hem niet hebben kan je Daytona kopen voor 14,95, en als je als de nieuwe al uit is (en je die dus koopt) en de oude nog wilt hebben, moet je nog een 4,95 bijleggen voor de oude track.

Kan me voorstellen dat ze zoiets voor deze wagen ook introduceren. Als je em al hebt, dan krijg je de nieuwe, en de oude blijft alleen beschikbaar voor hosted sessions. Mocht je de nieuwe kopen, kun je de oude voor 5 dollar bijkopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 20-01-2012 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Als de auto gebruikt gaat worden voor officiele sessies naast de huidige indycar lijkt het me logisch dat je er voor moet betalen. Als hij de vervanger word voor de officiele serie zou ik het wat zuur vinden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:52:
Als de auto gebruikt gaat worden voor officiele sessies naast de huidige indycar lijkt het me logisch dat je er voor moet betalen. Als hij de vervanger word voor de officiele serie zou ik het wat zuur vinden :)
Voor zover ik weet wordt het de officiële auto voor de Indy series. Ik vind het persoonlijk juist goed dat ze die update doorvoeren. Nog een serie ernaast is niet handig voor de startvelden (vooral in de Indycars in dit geval, want de opkomst is op dit moment al niet gigantisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
heeft er iemand eigenlijk ne goeie spotter pack voor road racing die hij wil sharen ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:54:
[...]

Voor zover ik weet wordt het de officiële auto voor de Indy series. Ik vind het persoonlijk juist goed dat ze die update doorvoeren. Nog een serie ernaast is niet handig voor de startvelden (vooral in de Indycars in dit geval, want de opkomst is op dit moment al niet gigantisch).
Eens, maar dan zou ik het niet heel reeel vinden om er geld voor te vragen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:24:
heeft er iemand eigenlijk ne goeie spotter pack voor road racing die hij wil sharen ?
Moet je even zoeken naar de jj spotter pack. Hij staat op dwarehouse.com dacht ik. Dat is een mooie spotter imo.

Over de dallara, ik denk niet dat we moeten betalen. Tot nu toe zijn alle updates gratis geweest (als je content al hebt) en anders hoef je niets extra te betalen. Impala B COT, Daytona (komt eraan), Charlotte (nacht en grafische updates), Iowa (nacht) en Sebring (nacht).
Dus het zou raar zijn als ze nu wel geld gaan vragen voor een update.

Dan nog over Daytona, als je hem koopt als de nieuwe versie uit is, hoef je de oude versie niet te kopen. Je kan hem kopen. Dat is je eigen keus. De oude versie blijft omdat er veel vraag maar is. Dus je bent dan nog steeds gewoon 15 dollar kwijt.

[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 20-01-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:27:
[...]

Eens, maar dan zou ik het niet heel reeel vinden om er geld voor te vragen :)
Ik denk ook dat de update gratis is. Ik vermoed dat er voor klanten die de nieuwe Dallara kopen (die hebben de oude dus niet), een optie komt om de oude bij te kopen voor 5 dollar (net als ze gaan doen met Daytona)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat is inderdaad de meest waarschijnlijke optie. Bijna iedereen die vanaf mei lid is van iRacig heeft toch de Dallara ivm de Indy 500.

Morgen is de SSCA 2,4 uur van Spa. Het begint om 23.30 en wordt uitgezonden via glaciertv.com.
Het is een veld met 24 hpd's en 26 GT's (vette en ford samen). Dus dat belooft een heel mooie race te worden.
Ik rijd mee met de Vette. Ik hoop dat een (top tien) finish er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

Die Spotterpack, is die beter/duidelijker dan de default of is het meer een gimmick?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik vind hem veel beter. Hij klinkt veel realistischer dan de standaard. Als je eerste ligt hoor "Oh you're driving your ass off. I can see it" of "We have some clean here buddy, let's go."

Heb daarna wel even de oude nog eens geprobeerd, maar meteen weer naar de JJ spotterpack gegaan.
http://www.dwarehouse.com/
Hier staat die en dan staat die links boven bij Downloads.

[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 20-01-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb alle spotterpacks die er maar zijn op mijn PC staan (ook JJ).
Ook heb ik er een zelf gemaakt als mix van alle leuke en verstaanbare teksten.
Dat is het pack JoepW dat in de verzameling zit.
Ik zal de boel even uploaden. (55 mb, duurt ff via koperdraadje ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 20-01-2012 10:56 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier mijn spotter pack verzameling.
Het leek me een keer leuk om er echt een zelf te maken, maar dat was me uiteindelijk toch te veel moeite.

http://p.invisio.nl/ir/div/spotters.zip
Als je de dir's uit de zip uitpakt in de directory ..\programs\iracing\sound\spcc\
Kan je deze vervolgens in options in de sim selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Als het echt een update is, en de oude hiermee vervalt, dan is het inderdaad netter om de update gratis uit te rollen. Ik was even in de veronderstelling dat de oude gewoon bleef bestaan, maar als die straks alleen nog voor hosted sessies beschikbaar is dan zat ik in mijn redenatie fout.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb ze eens geluisterd, elke pack heeft zijn sterke punten. Maar zo'n verzameling vind ik maar niets. Ik vind het raar om verschillende stemmen/accenten te horen, het voelt niet als een geheel. Het is in ieder geval niets voor mij. Ik hou het bij Jimmie Johnson.

De JJ spotter pack is imho de beste custom spotter pack die er is.
Wat ik er ook cool aan vind is, je hoort niet de positie maar een compliment of een aanmoediging. Ik kan zelf ook zien dat ik bijv. op de 4e plaats rijd.
For instance, we have the stock, "You're in 5th place." That's a little too boring for me, and honestly, it's very hard to find any audio of a spotter or CC saying that. There are scoring towers all over the place, I'm sure the drivers sneak a peak and already know that they're in 5th place. Same with iRacing. As drivers, whether we have F1 or F3 open, you already know what place you're in, no need to tell us.
Ook komt er binnenkort (hopelijk volgende week) een update met betrekking tot de spotter:
http://members.iracing.co...list/1821568.page#3898685
Er komen veel meer teksten voor de spotter.

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 20-01-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Klopt, het is een zooitje die joepw-pack ;)
Hoofdreden van het veranderen van de spotter was dat ik af wilde van 'They say you cut the course' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hahaha They say you cut the course :D De standaard spotter is inderdaad Captain Obvious. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De andere die ik irritant/vreemd vind is "that`s it we`re out of fuel" als je de pitstraat binnenrijdt met nog wat fumes in de tank.
Het heeft nl niet zoveel zin om te gaan pitten als je team ook geen fuel meer heeft . :D

Maar ik moet ook eens een ander spotter pack gaan proberen dan , er zijn er maar ongeveer 3 beschikbaar toch , nooit gehoord van een nederlands spotterpack nl , anders zit ik btw me wel te verheugen op een topgear spotter pack maar dat zal nog wel even duren.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo misschien morgen weer rijden. Heb mijn hele seat gesloopt om mijn schermen dichterbij te halen en ook meer 'om me heen' te zetten.
Morgenochtend weer verder sleutelen....

[ Voor 78% gewijzigd door JoepW op 20-01-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 15:56
@Joep : pics als het af is, kan ik eerst nog wat kwijlen :9~ en daarna jaloers worden. :|

Net de Radical race gereden van 19.30 GMT.

http://members.iracing.co....do?&subsessionid=4853230

6e Plek en zowat alle snelle Radical jongens waren aanwezig (behalve Simon Edwards). Veel geluk gehad dat er een paar uitvielen (of van de baan gereden).
Zelf 3 keer een kleine spin (dom dom dom) en hierdoor wel een seconde of 12 verloren in totaal. Had dus een 5e plek kunnen zijn... als als als :+

Gestart met 61 L en had er op het einde (27 laps) nog 3.5 over.
Naar de banden ben ik vergeten te kijken, maar gisteren na mijn testrun van een uur, waarin ik ontzettend veel achterstevoren ging en bandjes opgerookt heb was de slechtste maar 50%.

Nu zo goed als zeker van de eerste plek in divisie 4 en hoop top 25 algemeen, maar dat wordt afwachten tot na het weekend! Dat moet gevierd worden... dus bier!!!!
En bedankt voor de setups Joep!!! Free beer for Joep!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Fragbeestje op 20-01-2012 22:02 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 23-09 13:36
Treurig nieuws zo op de vrijdag avond, Gary W Clark is kort geleden overleden. ;(
Iedereen hier die in de SM heeft gereden zal hem wel kennen. RIP

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1839345.page

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oeps, 53. Jazeker ken ik hem. Ontzettend aardige vent. Bah, wat triest. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Een van de vriendelijkste gasten waar ik in de SM tegen gereden heb, ongeveer even snel als ik hem tegenkwam, (hij was denk iets sneller) altijd fair en super vriendelijk en behulpzaam. 53 is echt veel te jong :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Super kerel......altijd fun om mee te racen en zoooo cool; ik heb hem ooit één keer kwaad horen worden, toen hij de derde race achter elkaar op de Glen van de baan werd geroeit......zie net op Racing Rivals dat hij mij van de 16 races die we gereden hebben gewoon 16 keer verslagen heeft.....als er eentje was waar ik door verslagen wilde worden dan was hij het wel, goeie peer......

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Dat is inderdaad erg triest om te horen :-(, altijd een plezier om te zien dat hij weer mee deed omdat je gewoon weet dat hij heel hard en clean zou rijden. Ook altijd complimenten geven aan iedereen die hij tegenkwam in de race en vaak de hele top 10 even proficiat wensen , dat hoor je niet zo vaak...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Oh wauw .. die vent heb ik ook tegen geraced (wie niet) en _altijd_ vriendelijk. Hij leek ook iedereen te kennen, er zei altijd wel iemand "Hi Gary". Bleh.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Helaas draai ik net te kort mee om Gary te kennen, maar wat ik zo hoor en lees overal zal hij behoorlijk gemist gaan worden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 07:11:
.......ik heb hem ooit één keer kwaad horen worden, toen hij de derde race achter elkaar op de Glen van de baan werd geroeid..........
Ik was daar bij, ja. (Als toeschouwer ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 21-01-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Net de 13:30 met de SM op Spa gereden :)
Was maar 1 split blijkbaar, zat met o.a. Tony in eenzelfde race. Onnodig te zeggen dat ik flink de oren werd gewassen :+

Wel een goede race gehad. Voorzichtig gereden (sta op het punt om te promoveren immers) maar kon toch niet voorkomen dat ik een kleine tik uitdeelde in de chicane na het rechte stuk in lap 3, daarna was de auto net niet helemaal lekker meer. Gedurende de race een paar plekken verloren maar in de laatste 3 rondes weer 3 goedgemaakt. +40 iRating en +0.09SR, plus hoogst geklasseerde C-class driver :P

http://members.iracing.co...onid=4858075&custid=44916

Op naar het NTM met de SM, het zal mij benieuwen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik hoop dat die build gewoon op tijd is, en niet weer x dagen uitgesteld wordt. Verheugt me wel op de vernieuwde uitdaging in de SM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Red Baron schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:48:
Treurig nieuws zo op de vrijdag avond, Gary W Clark is kort geleden overleden. ;(
Iedereen hier die in de SM heeft gereden zal hem wel kennen. RIP

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1839345.page
wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Arfman schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:34:
Net de 13:30 met de SM op Spa gereden :)
Voorzichtig gereden (sta op het punt om te promoveren immers) maar kon toch niet voorkomen dat ik een kleine tik uitdeelde in de chicane na het rechte stuk in lap 3, daarna was de auto net niet helemaal lekker meer.

http://members.iracing.co...onid=4858075&custid=44916

Op naar het NTM met de SM, het zal mij benieuwen ...
Ook gereden, de 15.30. Je gaat hier makkelijk off track vind ik, irating +50 en SR -0.30 oa door een blunder/onoplettendheid in de laatste paar kilometers. Maar ja. Was wel lekker spannend, zat vlak achter iemand, en ik weet dan nooit hoe iemand remt, dus beetje afstand, dan kom je er weer bij, en dan weer hetzelfde bij de volgende bocht. Ik moet meer geduld hebben denk ik. Nu even afkoelen, phew!

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zometeen even de laatste practice sessie voor de SSCA 2.4 uur van Spa en om 23:30 is de start.
Ik vind het wel spannend. 58 auto's, 143 minuten racen. Mijn eerste doel is de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ah fockzooi. Super gave race met de SM, spannend gevecht om P8 met Pierre en Miguel. voorlaatste rondje probeert Miguel het volgende gaatje dicht te remmen in T1 (dit is een screenshot van vlak voor het rempunt):
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/70ewbo.png

Race klaar :(
Ben echt zwaar over de zeik nu, had gewoon 8e kunnen worden in een 2900+ SOF... Balen balen balen.
http://members.iracing.co...onid=4859202&custid=61620

Nu moet ik zelfs iRating inleveren :(
Ben er weer klaar mee voor nu. Die Pierre was leuk om mee te racen, maar hij had in busstop en T1 meerdere keren divebomb acties die ik zag aankomen en kon ontwijken, echter 6 wagenlengtes dichtremmen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hmmmmmpffffff. Jammer Frank. Er zijn toch weinig luitjes die zich in kunnen houden hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:39:
Hmmmmmpffffff. Jammer Frank. Er zijn toch weinig luitjes die zich in kunnen houden hè?
Nja, de woede is wel een beetje gezakt want ik heb 19 rondjes lang close racing gehad, waarvan 13 ofzo met Pierre en de rest met Miguel. Alles wel fair, op de paar divebombs na. Het was wel genieten. Vergelijk het met een goeie maaltijd, met als toetje iets supersmerigs :-(

Die Pierre kon goed close racen, paar keer 2 wijd door aantal bochten en hij was echt netjes, echter remzones :X 2 wijd door eau-rouge was geen probleem (voor mij dan :+ , hij liet me gaan tot 2x toe) maar aanremmen bleek een kunst, elke keer in busstop en T1 kwam ie aanvliegen als een mongool... 2x hem binnendoor laten glippen, om dan zelf beter het rechte stuk op te komen en die plek terug te pakken (zo ook 2x 2-wijd door eau-rouge :P ).

Miguel zei ook meteen sorry en stopte zelf ook (en is dus achter me gefinished), dus ik ga er in al mijn goedheid maar vanuit dat het echt een foutje was, want hij racete de rest van de tijd ook superclean.

#Edit: en zoals al een beetje verwacht. Miguel PM'ed me op het iRacing forum met nogmaals een sorry. Hij zegt er echter bij dat hij me daar probeerde in te halen en dat klinkt een beetje zorgwekkend als hij het daar echt zo probeerde... Nja, maar teruggestuurd dat zijn excuses zijn aanvaard, en dat ik hoop dat ie inziet dat ie niet van zo ver terug mij kan uitremmen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-01-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nog meer mensen die de 19:30 met de SM op Spa gaan rijden? Ik ga weer een poging wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
ik nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb bezoek, dus voor mij niet meer vanavond. Misschien morgen. Daarstraks wel nog snel een 2:17.9 gereden in de Q.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb na een flink aantal uurtjes klussen mijn sim seat geïntegreerd in/aan het dak van zolder ;)
Het is lelijk, maar onwijs solide. Lijkt wel gemaakt van beton.
En het begon ermee dat ik de schermen dichter bij wilde hebben. Nou dat is gelukt.
Ik heb het centrum scherm nu op ca. 500 mm staan vanaf mijn ogen en de zijschermen op ca. 65 graden en een FOV van iets meer dan 160 graden.
...... ik moet er nog flink aan wennen.

Straks en morgen ff oefenen en dan maar eens serieus rijden heb alleen niks getraind van de kortere race series.
Misschien ff kijken of er een Dallara fixed op Z'voort officieel gaat wel leuk.
Radical (uur) is me te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
derx666 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:04:
Ik heb bezoek, dus voor mij niet meer vanavond. Misschien morgen. Daarstraks wel nog snel een 2:17.9 gereden in de Q.
Gotsamme, wat een snelheid!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Race ging wel redelijk. Helaas 2 x een 4x aan mn broek, eerste keer een divebomb in de chicane bij me die ik niet kon ontwijken en de tweede keer een uitremactie die ik wilde pareren, maar ik verloor de achterkant een beetje en diegene reed tegen me aan, race accident. -0.09SR maar wel +85 iRating.

http://members.iracing.co...onid=4859844&custid=44916

EDIT: Joep, foto's willen we zien!

[ Voor 17% gewijzigd door Arfman op 21-01-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:56:
.....EDIT: Joep, foto's willen we zien!
Nee joh. Het is oerlelijk en nog niet geschilderd, want langer dan 1,5 dag geen seat is niet te houden zeg ;)

Ik ga ff kort met de Dallara op Z'voort rijden. We zaten een film te kijken, maar mijn vrouw heeft (langdurig) telefoon ;)

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 21-01-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nog 1 uur tot de 2.4 uur van Spa.
http://glaciertv.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Suc6 en be carefull out there ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hmmm nog geen live beeld op glaciertv.com

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee en ik ga zo maffuh ;)
Net in de chat:
(marius-) We are having technical issues at the moment, we try to get the broadcast up and running as fast as we can

[ Voor 73% gewijzigd door JoepW op 21-01-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik hoorde dat er problemen waren met de server van GlacierTV. Heel jammer dat ze het niet hebben kunnen uitzenden.
Maar over mijn race.

Kwalificatie
Tijdens de kwalificatie reed ik mijn snelste ronde die ik ook heb gereden met de Corvette op Spa.
2.14:814!
Dat was goed voor een 4e plaats. Beter dan ik had verwacht.

Race
De start verliep goed. Geen crashes oid. Maar door een klein remfoutje van mij, zakte ik naar P5 en reed eigenlijk de hele tijd op die plek rond.
Toen ik mijn eerste pitstop had gemaakt, kwam er safety car omdat sommige LMP2 auto's lomp reden en de wedstrijdleiding waarschuwde al dat ze SC de baan op zouden sturen als het niet rustiger werd.
SC kwam toch.

Na de SC had ik 12 sec achterstand op P4. Ik was iets sneller, maar door te veel fouten van mijn kant, kwam ik maar niet dichterbij.
Toen viel er iemand in de top 3 uit en lag ik op P4 en had zicht op het podium. Dan met nog een half uur te gaan, besloot ik om 2 ronden eerder naar binnen te gaan dan gepland want ik voelde dat mijn banden te heet waren geworden.

Na de stop had ik steeds tussen de 17 en 20 sec achterstand. Met het podium in zicht, reed zo hard als ik kon. Uiteindelijk heb ik het gat nog weten te verkleinen tot 7 of 8 seconden, maar was helaas niet genoeg. Echt jammer.

Ik hou gemengde gevoelens over aan de race. Maar ik denk dat ik voor het grootste gedeelte blij ben, omdat ik mijn doel (finishen in de top 10) meer dan gehaald hebt. Dat ik zo dicht bij het podium ben geweest, had ik echt nooit gedacht.

http://members.iracing.co...onid=4860869&custid=64876

Op naar de 3 uur van Sebring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Fuelke

Forza Ferrari

Wat een pechdag gisteren. Ik moet nog voor drie series 50% van een race uitrijden om mijn credits van dit seizoen te verzamelen (na drie weken pauze door Skyrim :P). Star Mazda & beide Prototype series. Gisterenavond in de SM liep het al in de tweede ronde mis, stuur dood midden in een bocht. De Prototype race van 23h ging de mist ik, iedere keer bij het laden van Okayama werd ik terug naar de desktop gegooid. Probleem al eerder gehad, telkens omdat de warmup al voorbij was bij het joinen ...

Dus kan ik vandaag weer aan de bak. Net al de SM van 9h30 meegenomen (de Prototype races van om 9h hadden nog geen inschrijvingen 3 minuten voor de start :P). Ik heb nog nooit met zoveel Australiërs in een race gezeten denk ik. Ik kwam helaas in ronde 3 achter een Amerikaan te zitten, die het leuker vond om de binnenkant van de bochten af te schermen. Ik verwachte niet dat hij me zomaar voorbij zou laten, maar als je een run op iemand hebt vanaf La Source en je zit onder z'n achtervleugel in Eau Rouge dan weet je wel dat die persoon veel sneller gaat zijn. pas op, zijn gedrag had ik ok gevonden met minder dan 5 ronden te gaan, maar zo vroeg in de race ... heb hem er zeker nog 4 keer naast gezet in dezelfde ronde. Ik wou hem verrassen door snel buitenom te gaan zitten bovenop de Raidillon, maar ik ging van de baan. De SM is gelukkig van beton, pitstopje van een minuutje en ik kon verder. Denk dat het tekenent is dat ik met een herstelde auto snellere tijden draaide dan hem. Uiteindelijk nog 10de geworden op het eind.

Nu maar eens kijken of één van de Prototype races official gaat.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

@Niellie: Netjes man!

En Fuelke, ik ken dat wel hoor, dat verdedigen in het begin van de race. Ik doe het zelf ook, mits ik ongeveer even snel ben. Als de gast achter me in 2 rondjes 4a 5 seconden dichtrijd ga ik niet met alle risico mijn plek 18 rondjes verdedigen, maar als ie met 2 tiende per ronde dichterbij komt, dan kom je er echt niet zomaar voorbij.

[ Voor 94% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-01-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 01:39
Niellie41 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 03:30:
Ik hoorde dat er problemen waren met de server van GlacierTV. Heel jammer dat ze het niet hebben kunnen uitzenden.
Maar over mijn race.

Kwalificatie
Tijdens de kwalificatie reed ik mijn snelste ronde die ik ook heb gereden met de Corvette op Spa.
2.14:814!
Dat was goed voor een 4e plaats. Beter dan ik had verwacht.

Race
De start verliep goed. Geen crashes oid. Maar door een klein remfoutje van mij, zakte ik naar P5 en reed eigenlijk de hele tijd op die plek rond.
Toen ik mijn eerste pitstop had gemaakt, kwam er safety car omdat sommige LMP2 auto's lomp reden en de wedstrijdleiding waarschuwde al dat ze SC de baan op zouden sturen als het niet rustiger werd.
SC kwam toch.

Na de SC had ik 12 sec achterstand op P4. Ik was iets sneller, maar door te veel fouten van mijn kant, kwam ik maar niet dichterbij.
Toen viel er iemand in de top 3 uit en lag ik op P4 en had zicht op het podium. Dan met nog een half uur te gaan, besloot ik om 2 ronden eerder naar binnen te gaan dan gepland want ik voelde dat mijn banden te heet waren geworden.

Na de stop had ik steeds tussen de 17 en 20 sec achterstand. Met het podium in zicht, reed zo hard als ik kon. Uiteindelijk heb ik het gat nog weten te verkleinen tot 7 of 8 seconden, maar was helaas niet genoeg. Echt jammer.

Ik hou gemengde gevoelens over aan de race. Maar ik denk dat ik voor het grootste gedeelte blij ben, omdat ik mijn doel (finishen in de top 10) meer dan gehaald hebt. Dat ik zo dicht bij het podium ben geweest, had ik echt nooit gedacht.

http://members.iracing.co...onid=4860869&custid=64876

Op naar de 3 uur van Sebring!
Mooi verslag en een mooie race gereden! :D

Hoe zit dat eigenlijk met de SC? Is dat iemand in een fel-gekleurde Ford/Corvette of kun je in een hosted sessie als wedstrijdleiding daadwerkelijk een standaard SC de baan op sturen?

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ze stuurden gewoon de standaard SC de baan op. Stiekem vond ik dat wel leuk, want ik had het nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Hoogie2004 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:49:
@Niellie: Netjes man!

En Fuelke, ik ken dat wel hoor, dat verdedigen in het begin van de race. Ik doe het zelf ook, mits ik ongeveer even snel ben. Als de gast achter me in 2 rondjes 4a 5 seconden dichtrijd ga ik niet met alle risico mijn plek 18 rondjes verdedigen, maar als ie met 2 tiende per ronde dichterbij komt, dan kom je er echt niet zomaar voorbij.
Ik verdedig altijd! Als je in la sourcec achter iemand zit zit je in Eau Rouge er altijd bovenop. Sterker nog, op Spa kom je ALTIJD dichterbij als je achter iemand zit door de lange drafts. En dan kun je echt wel een paar seconden dichtrijden!

Ik vind dat zoiets stoms, je laten inhalen. Kom op, racen! Dat staat los van veilig racen o.i.d. Als je geen gekke moves doet kun je gewoon op je lijn blijven.

Juist in de eerste rondjes...;) Later in de race is er vaak niet veel meer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
josh-hill schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:06:
.....Hoe zit dat eigenlijk met de SC? Is dat iemand in een fel-gekleurde Ford/Corvette of kun je in een hosted sessie als wedstrijdleiding daadwerkelijk een standaard SC de baan op sturen?
Ja als Admin in een hosted race kan je een SC de baan op sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41: Leuk verslag en diep, diep respect dat je het überhaupt 2.4 uur uithoudt en hem ook nog eens niet in de muur/bandenstapels hebt geparkeerd!
RielN schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:28:
Ik verdedig altijd! Als je in la sourcec achter iemand zit zit je in Eau Rouge er altijd bovenop. Sterker nog, op Spa kom je ALTIJD dichterbij als je achter iemand zit door de lange drafts. En dan kun je echt wel een paar seconden dichtrijden!

Ik vind dat zoiets stoms, je laten inhalen. Kom op, racen! Dat staat los van veilig racen o.i.d. Als je geen gekke moves doet kun je gewoon op je lijn blijven.

Juist in de eerste rondjes...;) Later in de race is er vaak niet veel meer te halen.
Op zich mee eens, maar ik heb me gisteren op dat punt ook in 2 races 3 keer "laten" inhalen. Mijn setup ontbeert een paar km/h topsnelheid (is van Frank) maar is wel ultrastabiel in de bochten, en dat vind ik veel fijner. Daarnaast heb ik een aantal keren de positie teruggepakt door die hogere bochtensnelheid maar veel belangrijker is het dat je iemand niet gaat blokkeren die misschien (door draft) wel 10-15km/h harder gaat, dat eindigt vrijwel altijd in tranen. Aangezien het 1 week voor promotie is wilde ik op dat punt geen risico's nemen. Voor beide is wat te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RielN schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:28:
[...]

Ik probeer altijd te racen inderdaad, maar een draft heb je vanaf een seconde ongeveer op Spa. Als die gast achter me voordat ie binnen een seconde komt, 2 seconde per ronde inloopt, ga ik niet met alle risico mijn plek verdedigen 15 rondes lang. Neemt niet weg dat ie em er wel netjes langs moet zetten om er voorbij te komen, ik ga niet aan de kant en van mijn gas... Als mensen iets sneller zijn als mij, maar niet significant, dan kan ik heel lang standhouden en knokken voor die plek (zie gisteren :) ), maar als Tony of Paul me nadert met 3 seconden per ronden, dan ga ik echt niet 3 rondjes alle risico nemen bij het verdedigen van die plek,want die ben ik uiteindelijk toch wel kwijt. Als het de laatste 5 rondjes is, wil ik het nog wel proberen :+

Overigens zojuist mijn PC even geformatteerd, en dus nu alles weer aan het installeren. (en de iRacing download is traag!)

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-01-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:58:
Niellie41: Leuk verslag en diep, diep respect dat je het überhaupt 2.4 uur uithoudt en hem ook nog eens niet in de muur/bandenstapels hebt geparkeerd!
Ik schoof aan het einde wel bijna de muur in. Gelukkig kon ik hem eruit houden.
Ik moet zeggen, het was op zich redelijk makkelijk uit te houden omdat je echt elke ronde gefocust moet zijn. Er is altijd verkeer. Ik heb misschien 5/6 rondjes echt geen verkeer gehad.

Maar is wel echt kicken. Ik ga echt vaker aan dat soort endurance races mee doen. Is ook veel leuker dan een sprint race van 45/60 minuten. ;)

Doet er iemand mee met de SM race van 13:30?
Ik kan geen genoeg krijgen van Spa :+

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 22-01-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Ik schoof aan het einde wel bijna de muur in. Gelukkig kon ik hem eruit houden.
Ik moet zeggen, het was op zich redelijk makkelijk uit te houden omdat je echt elke ronde gefocust moet zijn. Er is altijd verkeer. Ik heb misschien 5/6 rondjes echt geen verkeer gehad.

Maar is wel echt kicken. Ik ga echt vaker aan dat soort endurance races mee doen. Is ook veel leuker dan een sprint race van 45/60 minuten. ;)

Doet er iemand mee met de SM race van 13:30?
Ik kan geen genoeg krijgen van Spa :+
Dat red ik niet qua installatie, sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
gvd die idioten blijft er een liggen in eau rouge esc duwen is zooooooooooooooooo moeilijk gvd ga NFS spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Niellie41: ja ik :)
Leuke race gehad. In het begin wellicht iets te voorzichtig gereden, waardoor ik in de busstop een paar plaatsen ben kwijtgeraakt. Daarna een hele tijd een gevecht gehad met Fabrizio Raffa en Takashi Manabe om plaats 6/7/8. Paar keer stuivertje gewisseld, maar wel heel clean allemaal. Lap 16 spin ik in La Source (lag toen op P7 vlak achter Fabrizio), en bij het wegrijden tikte ik net Takashi aan, dus een 4x. We konden wel beide doorrijden zonder damage volgens mij. 2 rondes later spinde Takashi in Les Combes, en kon ik hem weer inhalen. Fabrizio lag toen al te ver vooruit om nog bij te kunnen halen, dus op P7 geëindigd. Nog 1 race voor Class B :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou, terug van vakantie, weer flink wennen aan iRacing zeg :) Even de HPD en de SM geprobeerd, ik hou het maar bij de HPD waar ik hopelijk vanavond een (fixed) race mee wil pakken als het een beetje gaat. Niet veel geslapen op de terugreis dus erg lekker ging het allemaal niet... Nog even oefenen straks en dan moet 25 minuutjes wel te doen zijn :p

Er was ook nog een (korte) test race voor escors vanavond toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

derx666 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:45:
Niellie41: ja ik :)
Leuke race gehad. In het begin wellicht iets te voorzichtig gereden, waardoor ik in de busstop een paar plaatsen ben kwijtgeraakt. Daarna een hele tijd een gevecht gehad met Fabrizio Raffa en Takashi Manabe om plaats 6/7/8. Paar keer stuivertje gewisseld, maar wel heel clean allemaal. Lap 16 spin ik in La Source (lag toen op P7 vlak achter Fabrizio), en bij het wegrijden tikte ik net Takashi aan, dus een 4x. We konden wel beide doorrijden zonder damage volgens mij. 2 rondes later spinde Takashi in Les Combes, en kon ik hem weer inhalen. Fabrizio lag toen al te ver vooruit om nog bij te kunnen halen, dus op P7 geëindigd. Nog 1 race voor Class B :)
Ik wilde gewoon 0 inc's halen in de race, want ik heb niet geoefend. Eigenlijk was dit mijn eerste SM race van het seizoen.
Uiteindelijk 2 inc's gehaald en heb me laten lappen omdat ik niet nog een ronde wilde rijden.
Verder had ik een saaie race. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

@Derxx hopelijk tot zo in de race !!!

Iemand anders nog SM @ 15:30 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:02:
Nou, terug van vakantie, weer flink wennen aan iRacing zeg :) Even de HPD en de SM geprobeerd, ik hou het maar bij de HPD waar ik hopelijk vanavond een (fixed) race mee wil pakken als het een beetje gaat. Niet veel geslapen op de terugreis dus erg lekker ging het allemaal niet... Nog even oefenen straks en dan moet 25 minuutjes wel te doen zijn :p

Er was ook nog een (korte) test race voor escors vanavond toch?
Wlcome back ;)
Ennuh, ja er is een ESCORS test race. Ik weet nog niet of ik het haal. Misschien doe ik mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

SM was wel leuk, 7e na een hoop incidenten in de eerste 3 rondjes (spinnen etc).
http://members.iracing.co...onid=4865838&custid=61620

Die incidenten waren omdat ik even een paar rondes nodig had om te wennen aan het rijden zonder force feedback, heb geen idee wat er gebeurd is, maar in warmup was alles prima, en op de grid bij het wegrijden ineens niks meer.... :( Hopelijk is het niet stuk, en is alleen de driver gecrashed ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

leuke race inderdaad.
Tot ronde 10 continu met de nr3 in gevecht geweest. Ik rij met een low downforce setup, dus hij was wat sneller in het technische gedeelte, maar dat maakte ik elke keer weer goed op de straights. Regelmatig zij aan zij richting Les Combes, maar hij was net sneller. In ronde 10 raakte ik hem bijna kwijt in Fagnes, en raakte ik de aansluiting kwijt. Daarna was mn concentratie er een beetje aan, en ben ik nog 2 keer gespind (1x in Eau Rouge waar ik hem net uit de muur kon houden). Zo raakte ik ook mijn 4e plek kwijt en kwam nr 6 aan het eind nog errg dichtbij.
We gingen in de laatste ronde zij aan zij de busstop in (ik had de binnenbocht), en gelukkig had ik wat betere tractie uit bocht2 van de busstop, zodat ik nog net mn 5e plek vast kon houden.
+65 iR en nog +0.07SR (met 7 inc.) en klaar voor promotie naar Class B.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
@Hoogie, vreemd :/ Ik zou hem niet op de baan houden zonder FFB lol... Hoop ook dat het een driver dingetje was.

Over die ESCORS test race van vanavond (en ook alle andere races eigenlijk), ik lees net dat je je auto nummer gelijk moet maken aan het nummer dat je gekozen hebt bij het inschrijven... Maar dat kan ik me dus echt niet meer herinneren. Waar kan ik zien met welk nummer ik heb ingeschreven? Beetje lastig zo zonder website...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Leuk dat Spa , zeker leuk dat ze alle auto`s op spa hebben gezet , leuk dat ik al twee hele punten SR gezakt ben deze week .
Leuk dat je met de Radical zodra je een spa-curb raakt een kogel door je kop krijgt , leuk allemaal , ook erg leuk dat ik voor mn credits straks verplicht ben nog een keer die ### combinatie te doen .
Ben het leuk een beetje zat deze week eerlijk gezegd echt niks gaat lekker.

@ Nick , kan je het je echt niet meer herinneren ? Je hebt nog wel zo`n makkelijk nummer.
http://droopy13.powweb.co.../viewtopic.php?f=22&t=123

[ Voor 17% gewijzigd door enchion op 22-01-2012 17:00 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:55:

@ Nick , kan je het je echt niet meer herinneren ? Je hebt nog wel zo`n makkelijk nummer.
http://droopy13.powweb.co.../viewtopic.php?f=22&t=123
:+
Nee, denk dat ik gewoon het eerst beschikbare nummer heb gekozen, in dit geval 1 :+

Thanks!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
wow, net de laatste SOF-race van het seizoen gereden met de Indycar op Homestead, 3231 SOF en ik had startnummer 22 van 25......al snel in de top 12, slechts 2 cautions en helaas in de eerste van achter geraakt waardoor ik een minuut repairs had en als 23e aan moest sluiten; mooie faire gevechten gehad en tijdens mijn laatste stop kwam de 2e caution, lap down maar gelukkig eerste achter de safetycar.

Uiteindelijk naar P13 gevochten en door de hoge SOF +25 iRating en nog 103 punten. Hiermee mijn top 20 positie overall verstevigd en winnaar van Divisie 3!!!!

Komend seizoen maar eens op jacht naar divisie 2.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:57:
.......tijdens mijn laatste stop kwam de 2e caution, lap down maar gelukkig eerste achter de safetycar.

Uiteindelijk naar P13 gevochten......
Ik heb het laatste stuk van de race gezien (van vlak voor je laatste stop). Was mooi ja. Jammer dat je net 0,01 sec voor 1 plekje extra te kort kwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ja, Andrew was net iets te goed in verdedigen....maargoed het was nipt......probleem is dat vechten veel tijd kost en je binnen wat tienden ook nog de nodige achtervolgers hebt. Gemiddeld verlies je twee of drie plekken door een enkele inhaalactie.....

Maar wel gaaf, dik een uur super-concentratie.......want een rondje een tiende langzamer en er zitten er alweer een paar in je nek te hijgen......haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja dat zag ik eerder in een paar gevechten. Je bent zo maar 2 plekken kwijt ;)

Ik ben er trouwens straks wel bij met de ESCORS race.
Heb me net alsnog aangemeld. Weet niet of het bericht Kevin / Steve nog bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Nick: Wil jij zien dat ik ook ff het ww krijg van de Escors race (via een DM hier) dan kan ik alsnog meedoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
maar ik geloof dat het gaat lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:49

MikeVM

- Baloo -

het is toch geen official event? ofwel?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

@Nick/JoepW: Mag ik het ww ook hebben? Heb me vanmiddag ingeschreven, maar nog geen mail gehad.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DM verzonden...
MikeVM schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:51:
het is toch geen official event? ofwel?
Nee gewoon een test race van 2 keer 10 minuutjes.

Ik kom trouwens wat later, niet zo'n zin om bijna een uur te oefenen op okayama short, ik ga nog even HPD oefenen en misschien vanavond nog een race mee pakken.

[ Voor 27% gewijzigd door NickThissen op 22-01-2012 19:01 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb ook geen mail gehad, maar wel DM van Nick ;)
Ben nog even aan het uitbuiken. Net gegeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik pak even gauw een HPD qualify mee (een rondje onder de 1:20 zodat ik voor de GTs sta) en dan doe ik mee... Dan kan ik als het goed is om 21:00 de HPD race nog halen :) (Race 2 begint om 20:40 en duurt 10 min).

Ik weet zeker dat auto's in Q gewoon sneller zijn ofzo... Net de hele tijd in practice enorme moeite om in de 1:17 te komen, en nu eerste rondje in Q een 17.8, terwijl dat rondje enorm slecht ging en zelfs twee keer een halve spin in zat... Wtf?! :D

[ Voor 37% gewijzigd door NickThissen op 22-01-2012 19:37 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien had ik beter de replay gesaved van de SM race. Ik had het gevoel dat ik echt sneller kon dan hem en als je hem er 4 keer naast probeert te zetten en hij block iedere keer dan is het frustrerend. Maar goed, ik had er wel wat op gevonden moest ik er niet af gegaan zijn.

Ik wil na de fixed Prototype van net wel ff in een hoekje kruipen. Ik spinde in de tweede bocht, weet niet waarom. Helaas nam ik wel de auto achter me mee en knalden we beiden in de bandenstapel :(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Net te laat voor de F1, moest onverwacht even weg...

Hopelijk morgen op tijd thuis, en een gevuld veld in de F1 dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

whoehoe, 2e in de 1e race !! :)
Als 2e gequalied met een mega ronde van 1:01.957, goed weg, en meteen 1e in de eerste bocht.
Helaas was Henrik echt veel sneller, en moest ik hem in L3 laten gaan. Maar netjes 2e gebleven ondanks wat druk van Nicholas Bailey tot L8. Daarna rustig uit kunnen rijden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netje Marco....... En ik werd in een drift door kevin eraf getikt ;(
Wel lekkere gevechten gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:22:
Netje Marco....... En ik werd in een drift door kevin eraf getikt ;(
Wel lekkere gevechten gehad...
ja lekker treintje ging soms iets te snel voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gaap.......... W88 op Race 2 duurt lang. En het w88 tijdens de Q ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:29:
Gaap.......... W88 op Race 2 duurt lang. En het w88 tijdens de Q ook ;)
beter wachten en dat het goed is dan zoiets als vorige week :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hehe ;) Van mij mag dat wel. Ik start R2 ergens achteraan door het tikkie in de 1 a laatste ronde...

hij is er...

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 22-01-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Was best leuk :) iets van 13e in race 1 en 4e in race 2 door een hoop crashes voor me die ik gelukkig kon ontwijken. Dat inverse grid is wel leuk bedacht maar volgens mij komen daar alleen maar problemen van, qualificeren die je toch voor een reden? Nu is de top 3 ineens eigenlijk de nummers 8-9-10 en die zijn echt gewoon 2 seconden per lap langzamer dan degene die nu op plek 10 starten bijvoorbeeld, daar krijg je gewoon ongelukken van... Ik denk dat het dan ook veel op geluk in crashes ontwijken neerkomt in race 2. Ach, we gaan het zien :)

Nu nog een fixed HPD race proberen, ben benieuwd of dat wat wordt ...
Oeps, volle grid met 34 man op best kleine track...

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 22-01-2012 21:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

2e race wat minder gelukkig. 9e gestart, maar in T4 stuurde Henrik in terwijl ik er nog naast zat. Ik remde nog, maar kon niet vermijden dat ik hem nog net aantikte. Beide eraf. Redelijk wat schade, doorgereden naar pits. Tijdens het uitzetten van fuel en tires reed ik ook nog eens te snel, dus ook nog eens 15s penalty. Uiteindelijk toch nog 10e geworden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo van 15 naar 5 ;) in R2. Durfde alleen niet de aanval te openen op Nick aangezien de auto ervoor nogal blinkte. Maar was weer fun.

Ja Marco. Race 2 was minder clean. Ik zal straks de replays uploaden.

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 22-01-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Weer een seizoen om 4e overall gefinished in F1 Series @ iracing :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Pagina: 1 ... 76 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.