iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.223 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Ohja die voorgaande bocht kun je wel compleet planken hoor ;)

Ik vond het ook wat optimistisch, maar wel begrijpelijk er is daar zo'n gat! Maar je moet wel anticiperen, hij had ook niet veel anders gekund. En op jouw manier, als het goed was gegaan, had hij een véél betere exit gehad, waardoor zo'n actie als dit nutteloos is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, het was optimistisch, dat weet ik ook wel. Ik had een gat van 3 wagenlengtes wat ik in 1 sec dichtrem omdat hij zo vroeg remt... Ik was verbijsterd, en om er niet in te vliegen, probeer ik de binnenbocht te halen om hem te ontwijken. Als hij niet spint / fractie plaats laat, dan gaan we er niet samen af en kan hij mij eind rechte stuk weer pakken (sterker nog, hij was waarschijnlijk beter weg uit de bocht) maar hij gooit het nogal bot dicht imho. Dit is idd niet helemaal mijn normale lijn, maar het zit er niet veel vanaf.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Maak eens een filmpje vanuit zijn POV, hij concentreert zich de bocht te halen met jouw redelijk achter zich. En ineens ben je binnenin!

Ik denk dat hij verrast werd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 13:52
:'( net weer getorpedeerd in de Mazda Cup... nu was iemand die race ervoor ookal opvallend door veel spins en traagheid... en wil 't m niet al te kwalijk nemen (hoewel keihard een bocht doorvliegen vol in iemands zijkant op elk niveau te voorkomen is)... maar ik ga wederom in de - kwa rating en vooral weer slecht resultaat. Ik moest de pits in en daarna was ik de op 1 na snelste op de baan. 2de plaats was zeker mogelijk.

Verreweg de gaafste racesim die er is, maar na een reeks van dit soort races wordt je er wel beetje moe van. Ondertussen daalt mn iRating als een baksteen waardoor ik steeds vaker juist bij roekeloze rookies kom.

[ Voor 3% gewijzigd door Hertog_Martin op 09-10-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:52
Hertog_Martin schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:40:
:'( net weer getorpedeerd in de Mazda Cup... nu was dit een duidelijke rookie en was ie race ervoor ookal opvallend door veel spins en traagheid... dus wil 't m niet al te kwalijk nemen (hoewel keihard een bocht doorvliegen vol in iemands zijkant op elk niveau te voorkomen is)... maar ik ga wederom in de - kwa rating en vooral weer slecht resultaat. Ik moest de pits in en daarna was ik de op 1 na snelste op de baan. 2de plaats was zeker mogelijk.

Verreweg de gaafste racesim die er is, maar na een reeks van dit soort races wordt je er wel beetje moe van. Ondertussen daalt mn iRating als een baksteen waardoor ik steeds vaker juist bij roekeloze rookies kom.
Wellicht wordt het toch tijd dat je (hoewel het vast niet jouw schuld is) dingen eens anders aan gaat pakken. Een grote meerderheid van hier heeft alleen de rookiefase overleeft en racet nu succesvol op het iRating niveau wat bij hen hoort.

Als je snel genoeg bent, stijgt je iRating gestaag. Dat zal met pieken en dalen gaan. Af en toe een slecht resultaat hoort erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Requiem19 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:43:
[...]

Wellicht wordt het toch tijd dat je (hoewel het vast niet jouw schuld is) dingen eens anders aan gaat pakken. Een grote meerderheid van hier heeft alleen de rookiefase overleeft en racet nu succesvol op het iRating niveau wat bij hen hoort.

Als je snel genoeg bent, stijgt je iRating gestaag. Dat zal met pieken en dalen gaan. Af en toe een slecht resultaat hoort erbij.
Naja elke race genoeg situaties waar ik vrij content met mn eigen racegedrag ben omdat ik goed anticipeer, af en toe met reflexen achter iemand weet te blijven die veels te vroeg voor me remt, als mensen naast me zitten ik nooit blind naar binnen stuur etc etc. Gaat meestal juist heel leuk.

Maar dit was simpelweg een reeks waar je op geen enkele wijze (en please ik heb geen zin elke keer replay te saven en FRAPS erbij te pakken om een simpel feit te moeten bewijzen) er aan kan ontkomen. Als je tussen 2 auto's rijdt en je zit midden in een bocht en iemand verder van achter rijdt VOL over de kerb je zijkant in. Dat als je er niet was geweest hij vol de andere kant van baan was getold, dan is er no way dat je daar aan kan ontkomen.

Verder heb ik in korte tijd al een D3.55 rating dus het kan ook prima. Nu alleen een reeks van 4-5 wedstrijden waar ik simpelweg slachtoffer werd van iemands acties. Doordat ik verder clean rijdt zijn de INC punten van dergelijke torpedo acties vaak mn enige INC punten maar hoe hoger je INC hoe sneller je weer - krijgt zo te zien? Had nu 7 INC punten, en dat is -0.01 waar dat eerder pluspunten opleverde meen ik.

Had ik maar replay gemaakt net, kan je zien hoe ronde ervoor ik iemand die een aparte lijn neemt prima ruimte laat en goed anticipeer en hoe ronde later dus ik gewoon nergens heen kan als iemand komt invliegen. Dat maakt het net wat zuurder; zelf de leukste capriolen doen om een incident te voorkomen om dan ronde later er zo af te moeten.

En verder ben ik niet snel genoeg om een echt hoge (~2000) iRating te hebben. Maar ik doe wel mn best om clean te racen. Tuurlijk maak ik ook wel eens een foutje, maar nooit van die onmogelijke akties. Wellicht ben ik soms iets te soft zelfs... als iemand m er naast zet dan is ie er ook wel voorbij bij mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Hertog_Martin op 09-10-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RielN schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:37:
Maak eens een filmpje vanuit zijn POV, hij concentreert zich de bocht te halen met jouw redelijk achter zich. En ineens ben je binnenin!

Ik denk dat hij verrast werd!
Ik heb de replay niet meer, maar heb het wel vanaf hem bekeken. Ik verraste hem zeker, dat weet ik ook wel, maar als hij zo wijd de bocht ingaat en zo langzaam verwacht ik niet dat ie zo hard naar binnen snijd. Feit blijft dat ik in mijn eentje die aanrijding niet had kunnen voorkomen, omdat er gewoon geen plek meer was om verder af te remmen (in de replays zie je dat het snelheidsverschil erg groot is). Jammer van de inc puntjes en onze race-positie, maar gelukkig konden we wel door na de repairs. Heb me ook verontschuldigd bij hem, omdat ik het gevoel heb dat het mijn schuld was. Ik vroeg me alleen af of ik dit echt had kunnen voorkomen, ik verwacht van geen enkele coureur dat ik 3 wagenlengtes dichtrem (of eigenlijk 4 want ik zat er compleet naast) en dus neem ik mijn normale lijn in die bocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-10-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien nog belangrijker, in welke ronde was dit? Want het veld lijkt me nog dicht op elkaar te zitten.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Fuelke schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:04:
Misschien nog belangrijker, in welke ronde was dit? Want het veld lijkt me nog dicht op elkaar te zitten.
Rondje 1 helaas. Laatste bocht van de esses (die linkerknik) moest ik hem al ontwijken na een foutje van hem, dus toen pakte hij die 3 wagenlengtes, ik had gewoon mijn normale lijn daar (afgezien van dat ik een fractie eerder instuur omdat ik schrik van het snelheidsverschil)

En ja, als het niet lukt, keep trying toch, dus ik ga om half 9 weer als het even kan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-10-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
RielN schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:32:
Ohja die voorgaande bocht kun je wel compleet planken hoor ;)
Jij misschien, dat lukt mij niet...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

MartijnA3 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:11:
[...]

Dat lukt mij prima. Daarna zijn de marshalls 2 uur bezig om alle stukjes Arfman uit de banden te peuteren, maar goed :+

Net even gespecced bij een SM race op Road Atlanta, samen met Paul :) Even stukje meegereden, erg leuk om te doen. Toch een racesituatie nabootsen maar dan zonder de kans op inc's en SR issues. "Even" een 19.1 eruitgeperst, en ik zie zeker mogelijkheden om 18.5's te gaan rijden, want het rondje was zeker niet foutloos. Dat geeft hoop :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Even met de F1 race meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
MartijnA3 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:11:
[...]

Die bocht die bankt zo lekker :)
Ik gebruik ook maar 17 downforce achter, dus moet kunnen! Wel terug naar de 3 inderdaad, maar veel vroeger gas erop bedoel ik eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Naja, leukste race in weken, maar niet erg succesvol:
http://members.iracing.co...onid=4266243&custid=61620

Te weinig geoefend (15 min voor de race) en had dus een rondje of 10 nodig om in mijn ritme te komen. Straks nog maar eens proberen, blijft een briljant wagentje. Op naar de SM!

Mooie aan de F1 vind ik dat een race waarin je niet spint, meestal betekend dat je in de top 10 eindigt :) Qua pace hield ik geloof ik de Nr 5 achter me die me nog moest lappen, dus top 10 was zeer haalbaar. Vooral jammer omdat ik bij mijn pit-lane start de pit-limiter vergat, en dus in lap 1 meteen 16s penalty mocht uitzitten |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-10-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
De Skip begint me steeds beter te liggen :) Net een cleane race op Laguna Seca. Slechts 1x er even af door te vroeg op het gas. In totaal 5 INC en +0.06.

Nog wel langzaam als wat: 1:44.544 als snelste en average van 1:47.592. Maar er zit progressie in.
Jammer dat er bijzonder weinig mensen de fout in gingen, weinig kunnen profiteren van mn cleane race, 9de geworden van de 14.

Al paar keer trouwens dat 1e ronde iedereen clean door corkscrew is gekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 23-09 13:36
Ik skip deze ook maar weer, 22:30 gaat hem voor mij worden denk ik :)
Niet even met race fuel geoefend Riel?, 2x eraf in T5 ;(

Wel apart trouwens, die Troy Schulz maakte 99% zeker een jumpstart (hij stoptte wel 2m verder ofzo), maar tot op heden rijd hij nog gewoon aan de leiding en heeft dus schijnbaar geen stop/go gekregen ofzo?

[ Voor 65% gewijzigd door Red Baron op 09-10-2011 20:53 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Misschien doe ik ook nog mee, als ik voor die tijd niet in slaap val. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 16:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hertog_Martin schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:22:
De Skip begint me steeds beter te liggen :) Net een cleane race op Laguna Seca. Slechts 1x er even af door te vroeg op het gas. In totaal 5 INC en +0.06.

Nog wel langzaam als wat: 1:44.544 als snelste en average van 1:47.592. Maar er zit progressie in.
Jammer dat er bijzonder weinig mensen de fout in gingen, weinig kunnen profiteren van mn cleane race, 9de geworden van de 14.

Al paar keer trouwens dat 1e ronde iedereen clean door corkscrew is gekomen :D
Geef het tijd en je tijden gaan ook wel omlaag. Hoe meer vertrouwen je in de auto krijgt hoe sneller je er mee door de bochten gaat.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nog iemand zin in de Radical voor 9:30 ???
Gaat wel official worden , veel mensen in de practice.

[ Voor 40% gewijzigd door enchion op 09-10-2011 21:06 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Red Baron schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:29:
Ik skip deze ook maar weer, 22:30 gaat hem voor mij worden denk ik :)
Niet even met race fuel geoefend Riel?, 2x eraf in T5 ;(

Wel apart trouwens, die Troy Schulz maakte 99% zeker een jumpstart (hij stoptte wel 2m verder ofzo), maar tot op heden rijd hij nog gewoon aan de leiding en heeft dus schijnbaar geen stop/go gekregen ofzo?
Zag ik ook, gek.

Ook die aanrijding tussen Ad en Mark was raar, Ad had m er best mooi voor gezet, beetje overdreven reactie van Mark.

Ik had gisteren aangeleerd anders te remmen in T5 (korter en harder), vandaag ging ik weer op de oude manier (minder hard), waardoor ik er gewoon te hard in vlieg. Het heeft met de loadcell te maken, ik wil die bocht teveel trailen maar dat werkt niet zo goed. Echt gewoon oerdom. Ging behoorlijk hard ervanaf.

Ook zag ik remsporen en had daardoor de timing bij T2 een keer fout etc, ging gewoon knap beroerd haha.

22:30 nieuwe kans, deze uit de boeken geschrapt. Terwijl ik een meesterlijke start had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik verprutste de start en werd in lap 2 gewoon van de baan gedrukt ala button in turn 1... Wist hem uit de muur te houden gelukkig. Daarna opgestoomd naar P8 en een mooie inhaalrace op Gary W Clark, die remt vervolgens in de laatste ronde iets harder als verwacht voor T5 en om hem te ontwijken moet ik bijremmen en ga ik rond, word ik 11e :( ipv 8e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 09:05
Tja ik had vanmiddag echt een top race in de hpd met een keurige 3e plaats, door gewoon lekker foutloos te rijden.

Gelukkig net alles weer ongedaan gemaakt, kreeg een engelsman in mijn versnellingsbak. Daarna kon ik niet meer hard naar rechts zonder dat de auto gek deed.
Slechte streak gaande momenteel in de SM. Hoop dat ik hem even ongedaan kan maken om 22:30

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10-2024
Deze week zeer vermaakt met de trucks op Charlotte. Gaat steeds beter , moet meer aandringen en to de limit volgens mij personal coach. Paar leuke races gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Welke race om 22:30 hebben jullie het over met de SM? Ik zie niks in de planner staan?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:01:
Welke race om 22:30 hebben jullie het over met de SM? Ik zie niks in de planner staan?
Soms beetje vertraging in die planner
#edit: Daar is ie al :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-10-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

DOH, springt net naar voren toen ik oversprong naar deze tab :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Ew0ut op 31-03-2012 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ew0ut schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:03:
Klaagvaak wil ff melden dat er echt wat gedaan moet worden aan al die mongolen die elke keer van achteren beuken.
Rapporteren heeft geen zin, want het is toch elke keer een race incident. terwijl het dat helemaal; niet is, commerciele flikkers.

irating verschil van hier tot Suzuka en toch delen we de SR schade, rot toch op met die bullshit.

Hoe moeilijk is het nou om te bepalen dat iemand veel te laat remt?!
Hoe moeilijk is het nou om te bepalen of ik veel te vroeg rem?!
Daar zijn de stats toch voor.

Wat een kutsysteem, het begint me steeds meer tegen te staan.
* Hoogie2004 aait Ew0ut even over zijn bolletje en zegt dat alles goed komt op de lange termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat komt het ook vast wel, maar het is wel frustrerend. Ik had ooit ook zo'n streak toen ik nog D class was (of misschien zelfs nog R) en dan vraag je je wel af waarom je zoveel geld aan het uitgeven bent. Maar ooit komt het goed Ewout!

Goed, wie doen er allemaal van hier mee aan de SM van 22:30? :) Er zijn nu 3 mensen geregged maar volgens mij kun je niet zien wie, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga meedoen. Laatste race vandaag daarna lekker naar bed.
Hoop de hele race lage 19's te rijden, dat lukte net aardig.

Rijd wel met de aangepaste downforce versie

[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-10-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Wat een kutsysteem, het begint me steeds meer tegen te staan.
Ik denk dat ik de laatste tien races maar misschien met 1 iemand een keer een kusje heb uitgedeeld .

Het systeem werkt naar mijn mening gewoon goed en hangt van jezelf af en vooral ook van de league waarin je rijdt.

Iracing heeft wel iets met gras btw zodra je het raakt ben je afgelopen terwijl je in het echt nog wel wat kan doen om hem op de baan terug te krijgen.
Lag net 2de (met twee leuke battles 1tje al gewonnen en de volgende zat eraan te komen) , raak vervolgens het gras (eigen fout dat wel |:( ) en mag 5 min in de pits gaan uithangen. :(
Morgen weer een dag dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 09:05
Yup geef de SM ook nog 1 poging. net in de practice mijn pb verbeterd met een volle tank :S

Dus vol goede moed :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Ew0ut op 31-03-2012 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

enchion schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:14:
Iracing heeft wel iets met gras btw zodra je het raakt ben je afgelopen terwijl je in het echt nog wel wat kan doen om hem op de baan terug te krijgen.
Dat idee heb ik ook. Tuurlijk geeft het gras minder grip, maar het is geen ijsbaan zoals iRacing dat nu voorstelt. Het lijkt wel alsof de baan droog is en het gras nat.

iRacing is overigens niet het enige spel. Ik heb in Richard Burns Rally honderden keren met mijn 300-pk-sterke-WRC-met-vierwielaandrijving op Escape moeten drukken omdat ik niet uit een greppel van 50 cm diep kwam :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ew0ut schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:15:
[...]

Lol, bedankt man.
Ik heb er sowieso al teveel geld in gestoken om er mee te stoppen, afgezien dat ik niets beters weet..
Op naar de volgende time trial dan maar...
Ik heb momenteel ook iets met incidents... Vandaag in 3 races al .6 kwijt van mijn SR, maarja, komt ook omdat ie bijna 4 was, en dan ga ik toch meer op het randje rijden.

Hopen dat ik dadelijk in de top-split kom, anders moet ik zo hoog eindigen om mijn reputatie op pijl te houden.

SM is nog niet erg druk btw... Paul doet iig mee?

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-10-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Och, ik rijd 1.51 SR nu :p
Boeie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Degradeer je dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hij rijd alleen de rookie class :+

@ Paul, lijkt er nog niet op dat ie 3x split of wel?

[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-10-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Pfoe, 46 drivers nu. 3 splits dan sowieso toch? Ik zal wel in de laagste split komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Ik moet m wel weer boven de twee krijgen. En dan, ik rijd toch (nog) geen A-class. Het gaat wel hard hoor in A, ben net een Jojo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:16:
[...]

Dat idee heb ik ook. Tuurlijk geeft het gras minder grip, maar het is geen ijsbaan zoals iRacing dat nu voorstelt. Het lijkt wel alsof de baan droog is en het gras nat.

iRacing is overigens niet het enige spel. Ik heb in Richard Burns Rally honderden keren met mijn 300-pk-sterke-WRC-met-vierwielaandrijving op Escape moeten drukken omdat ik niet uit een greppel van 50 cm diep kwam :')
Dat ken ik ja ,als de auto helemaal op het gras is , maar ik bedoel het probleem dat als je het lichtjes aanraakt dan is het ook of spinnen of de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:29:
Pfoe, 46 drivers nu. 3 splits dan sowieso toch? Ik zal wel in de laagste split komen :+
Ah jah, dammit tellen gaat niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Dat is ook logisch. Je hebt een raceauto die op het randje is afgesteld. Dat enorme gripverschil is onbalans. Het is geen straatauto die zo afgesteld is dat ie je rechtdoor de weg op trekt als je t gras raakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

enchion schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:29:
[...]

Dat ken ik ja ,als de auto helemaal op het gras is , maar ik bedoel het probleem dat als je het lichtjes aanraakt dan is het ook of spinnen of de muur.
Wat helpt in het gras is gas los, niet schakelen/remmen/koppelen, blijven sturen en hopen dat het goed gaat.

"Jesus take the wheel" :+

/reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:30:
[...]

Wat helpt in het gras is gas los, niet schakelen/remmen/koppelen, blijven sturen en hopen dat het goed gaat.

"Jesus take the wheel" :+

/reddit
Dat ben ik , daarom weet ik dat er iets mis is met het spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zag er wel druk uit toch? Pc maar voor 2e keer rebooten in een half uur omdat iracing weer haperde tijdens offline test rondjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Ew0ut op 31-03-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Nou ja, kijk ik de replay rem ik niet in T1. Waarom dat is weet ik niet, maar snelheid was goed.

Maar Roderick ging wijd en dus kwam ik aan de binnenkant en er allebei af. Ja kut.

Maar 'Dickhead' roepen vind ik bijna genoeg voor een melding, het is dat het een Nederlander is. Shit happens.

Beroerde avond. Denk eens naar een andere klasse overstappen, moet frisse wind hebben :p

[ Voor 13% gewijzigd door RielN op 09-10-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik sta nu in de pits, maar ik vermoed dat de auto niet meer rijdbaar is straks. Heeft het zin om opnieuw te joinen, al is het alleen maar voor de ervaring of krijg je dan ook een verrotte auto weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

*O* YAYAYYAYA, 5e in de topsplit, snaarstrakke race van mijn kant, weinig foutjes, ik ben HAPPY. Ik was qua iRating nr.15 in die sessie :+
http://members.iracing.co...onid=4267061&custid=61620

Dik iRating erbij ( +71 ) en SR +0.20
Jammer dat Paul niet kon winnen

[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-10-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
RielN schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:30:
Dat is ook logisch. Je hebt een raceauto die op het randje is afgesteld. Dat enorme gripverschil is onbalans. Het is geen straatauto die zo afgesteld is dat ie je rechtdoor de weg op trekt als je t gras raakt ;)
Limited slip diff. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
RielN schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:42:

Maar 'Dickhead' roepen vind ik bijna genoeg voor een melding, het is dat het een Nederlander is. Shit happens.
Zei Roderick dat? hmm

Sinds lange tijd niet meer in de 2e split terecht gekomen, maar nu dus wel. P2 gestart en de leiding gepakt in de eerste bocht en verder een goede race gereden en gewonnen. Had ook de hoogste irating van het veld.

Hoogie, gefeliciteerd! Als we in dezelfde split hadden gezeten hadden we een leuk gevecht kunnen hebben, we reden dezelfde gemiddelde rondetijd volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Nou ja, kijk ik de replay rem ik niet in T1. Waarom dat is weet ik niet, maar snelheid was goed.

Maar Roderick ging wijd en dus kwam ik aan de binnenkant en er allebei af. Ja kut.

Beroerde avond. Denk eens naar een andere klasse overstappen, moet frisse wind hebben :p
Ik begrijp hem wel hoor, als je naar de replay kijkt ziet het er echt naar uit dat je zelf ook zonder Roderic als rem te gebruiken de bocht was uitgevlogen.
Helemaal bij de start van een race moet je het op Road Atlanta voorzichtig doen in de eerste paar bochten.
Je hebt daar op race snelheid maar 1 lijn en als je daar dus 2 wide met een heel veld doorheen moet is het wel even opletten geblazen natuurlijk.
Het is natuurlijk te verwachten dat niet iedereen er helemaal op de limiet goed doorheen vliegt, dus anticiperen op wat langzamere auto's is dan wel het minste wat je kunt doen.

Als het aan je niet werkende rem lag is er weinig aan te doen, maar het blijft natuurlijk gewoon een lompe actie als je in T1 al iemand van de baan af veegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

MartijnA3 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:27:
[...]

Zei Roderick dat? hmm

Sinds lange tijd niet meer in de 2e split terecht gekomen, maar nu dus wel. P2 gestart en de leiding gepakt in de eerste bocht en verder een goede race gereden en gewonnen. Had ook de hoogste irating van het veld.

Hoogie, gefeliciteerd! Als we in dezelfde split hadden gezeten hadden we een leuk gevecht kunnen hebben, we reden dezelfde gemiddelde rondetijd volgens mij.
Jij ook gefeliciteerd! Mooie overwinning.
Denk idd dat het een mooi gevecht had kunnen zijn, k rij met iets meer downforce, en loop meestal 2 a 3 tienden weg in de rest van een rondje, en geef er op het rechte stuk 2 a 3 weg, dus per saldo maakt de setup niet veel uit, behalve de stabiliteit in sector 1 en de chicane na het rechte stuk, waardoor ik em simpel op de baan houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Klaagvaak wil ff melden dat er echt wat gedaan moet worden aan al die mongolen die elke keer van achteren beuken.
Rapporteren heeft geen zin, want het is toch elke keer een race incident. terwijl het dat helemaal; niet is, commerciele flikkers.
Weet je wat een protest waard is? De gast in het volgende filmpje, ronde achterstand op p10 beukt p2 eraf. Disconnect na de race zonder iets te zeggen.

Weet alleen niet meer wie dat was.... oh wacht, het was jij!
YouTube: iRacing bad move - YouTube
(leuk he, spectators, viel met mn neus in de boter....)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Hahahaha

Maargoed, voor alle -bijna- moedeloze Rookies en D-licentiehouders......echt waar, ik heb ook vaak met de handen in het haar gezeten, waarom ik?? Altijd wat.....weer SR weg....daar gaat mijn iRating.....

Het wordt beter, en verder is het goed te weten dan SR ook gewoon omhoog kan gaan, als je goed presteerd je iRating ook vanzelf weer stijgt en het allerbelangrijkste.....in de race voelt het altijd alsof je er niets aan kon doen en de ander het gedaan heeft.

Flauwe tekst misschien, maar probeer er iets van te leren, vaak blijkt dat als de replay goed bekijkt (bij voorkeur een half uurtje later, als de adrenaline weer op de goede plek zit) dat je het wel had kunnen aan zien komen, of dat er misschien in je eigen actie toch een heel klein dingetje zat wat ook aan de crash meewerkte??

Verder ben ik van mening dat een hoge SR heel makkelijk is, je kan dan nog eens wat risico nemen, maar denk wel na wat de gevolgen zijn, als je uitvalt kost het ook weer een bak iRating!!

Tot slot, ook in de hoogste splits -dat zijn dus racers en geen veilig rijdende mensen- zitten heel veel botte koekebakkers, sterker...in de lagere splits word vaak fijner geraced!!

[ Voor 98% gewijzigd door Ericjooo op 10-10-2011 00:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Red Baron schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:34:
[...]

Ik begrijp hem wel hoor, als je naar de replay kijkt ziet het er echt naar uit dat je zelf ook zonder Roderic als rem te gebruiken de bocht was uitgevlogen.
Helemaal bij de start van een race moet je het op Road Atlanta voorzichtig doen in de eerste paar bochten.
Je hebt daar op race snelheid maar 1 lijn en als je daar dus 2 wide met een heel veld doorheen moet is het wel even opletten geblazen natuurlijk.
Het is natuurlijk te verwachten dat niet iedereen er helemaal op de limiet goed doorheen vliegt, dus anticiperen op wat langzamere auto's is dan wel het minste wat je kunt doen.

Als het aan je niet werkende rem lag is er weinig aan te doen, maar het blijft natuurlijk gewoon een lompe actie als je in T1 al iemand van de baan af veegt.
Het was ook lomp. Weet niet goed waarom dat gebeurde, had ruimte achter, keek voor, deed iets fout. De limiet is het zeker niet, zelfs gewoon in zijn 4. Fuck, dit is niet goed voor de voortgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Denk eens naar een andere klasse overstappen, moet frisse wind hebben :p
Kom lekker Indycar rijden.....lekkere roadraces met taktiek en als toetje kan je af en toe een oval meepakken ;) :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ericjooo schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:53:
Tot slot, ook in de hoogste splits -dat zijn dus racers en geen veilig rijdende mensen- zitten heel veel botte koekebakkers, sterker...in de lagere splits word vaak fijner geraced!!
Dat zijn dus vaak hotlappers ipv racers. Snel.. maar met een andere wagen in de buurt weten ze zich niet correct aan te passen.

Moedeloos is vooral het gevoel na zo'n streak van paar wedstrijden dat je slachtoffer bent en je de replay wel 10x kan bekijken maar je er niets aan kan doen. Dat is namelijk nog zuurder dan wanneer je er wél wat aan kon doen. Dan is het tenminste nog een leermomentje.

Het zure zit 'm een beetje in dat zoals iemand al opmerkte je er wel goed geld voor betaald en je zelf wel je best doet om niemand er af te beuken en dat degenen die lomp rondrijden dat teniet kunnen doen.

Misschien dat er in een iRacing 3.0 er een geadvanceerd collission systeem komt dat uit allemaal variabelen conclusies kan trekken over wie schuldig is. Zodat bij duidelijke torpedo-acties alleen degene die vol achterop knalt de INC punten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Is niet nodig. On the long run prevaleert de goede rijder. Daar gaat dit systeem om en dat werkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
RielN schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 00:26:
Is niet nodig. On the long run prevaleert de goede rijder. Daar gaat dit systeem om en dat werkt nog.
Net als poker dus zeg maar :P Af en toe wat bad beats achter elkaar maar zolang je correcte beslissingen blijft maken trek je uiteindelijk aan langste eind.

Wat ze wel mogen doen is verbetering in de servers, óf strengere eisen aan kwaliteit verbinding. Er rijden lui rond, aziaten en zuid-amerikanen bv, die met een ping van 350 continue rondknipperen en soms enkele seconden uit beeld verdwijnen. Of over hele baan dansen waarbij collission systeem ook nog eens in de war raakt.

Soms zie ik wel iets voorbij komen van 'throughput reached unacceptable levels' oid en dan een disconnect maar genoeg dus die hele race zo rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ericjooo schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:53:
Dat is gedeeltelijk wel waar, maar het is ook vooral een kwestie van een beetje gewaagd zijn aan elkaar.
Als de verschillen onderling groot zijn is het voor snellere mannen ook lastiger in te schatten hoe de langzame rijders precies reageren en waar ze remmen bijvoorbeeld en dat kan dan wel eens voor problemen zorgen.

Ik zat laatst in de top split van het world tour event op Road Atlanta met de HPD.
In alle races die ik gereden heb in diezelfde klasse 2 weken eerder ging het wel mis in de eerste paar bochten.
Het is zo'n tricky eerste bocht en zeker met die LMP's die al schade oplopen als je er naar kijkt is het gewoon een recipe for disaster.
Ik startte bijna achterin het LMP veld en het was echt een kick om te zien hoe zo'n heel veld gewoon zonder een probleem door zo'n eerste ronde heen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Meh exit ik weer de sim voordat ik er aan denk replay te saven.
Net op Okayama Short gaat iemand er voor om me in te halen bij T2. Hij komt aan binnenkant zetten, ik vind T2 er niet de bocht naar om overijverig in te halen. Maar goed hij komt nou eenmaal aan mn binnenkant terecht. Vervolgens laat ik hem ruimte en stuur ik niet in op mn gewone lijn anders tik ik hem dus aan. Maar ik word daarmee dus in een lastige bocht naar buitenkant gedwongen. Vervolgens snijdt hij naar binnen toe richting linkerkant van de baan richting T3 en houd voor mij het asfalt op, ik probeer nog over de kerb maar raak hem nog.

Vervolgens na de race gaat ie beginnen van 'im gonna report you' blablabla. Terwijl als hij gewoon anticipeerd en weet dat ik daar zit en hij zelf de rechterkant van de baan dan kan ik gewoon door, heeft hij me ingehaald en is er niks aan de hand. Ik heb hem het uitgelegd en succes gewenst met de report - krijg je daar zelf kennisgeving van trouwens als iemand je report?

Beetje jammerlijk vind ik dat trouwens, ik zie in de chat zoveel mensen tegen elkaar roepen van 'gonna report you'.. om 1 incident. Ik heb nog niemand gereport terwijl ik vaak genoeg slachtoffer ben geweest van roekeloze acties. Reporten lijkt me meer iets voor als iemand keer op keer op keer de boel verstiert lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Morgen iig even de SIM verruilen voor IRL racing en dinsdag weer nieuwe week in iRacing. Heb de tracks van deze week wel weer ff gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Net een mooie race gereden met de Nationwide op Charlotte.
http://members.iracing.co...onid=4267576&custid=64876
Ben tweede geworden nadat ik lang in top 5 heb gereden, zelfs een paar ronden op P1.
Op het einde hadden we een green, white, checkered en ik lag op P3. Door een goede herstart de tweede plaats over kunnen nemen en die niet meer uit handen gegeven.

Ik heb maar een keer alleen rechts gewisseld en een keer alle banden (dat was rond rondje 50). Dankzij de cautions hoefde ik niet meer naar binnen, terwijl de andere wel nog moesten.
In de laatste ronde nog mijn snelste tijd van de race neer gezet: 29.947. Nog sneller dan mijn kwalificatie tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:37

BM

Moderator Spielerij
Het ging hier toch laatst over het al dan niet scannen van Interlagos?

Als ik de kalender bekijk staat daar het volgende:
Saturday, October 22nd
iRacing World Championship Series Road Racing

Round 18

Interlagos
Foutje? Of voorbode?

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 10-10-2011 07:35 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Foutje, waarschijnlijk was dat het plan aan het begin van het seizoen.
De week 18 seizoensfinale is op Silverstone namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:33:
Het ging hier toch laatst over het al dan niet scannen van Interlagos?

Als ik de kalender bekijk staat daar het volgende:

[...]

Foutje? Of voorbode?
Ben benieuwd. Interlagos is nooit mijn favoriete baan geweest, maar dat was Road Atlanta ook niet, tot ik em dit weekend ineens doorhad, nu vind ik Atlanta erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Road Atlanta is vrij pittig als je net begint ja.
Het is heel moeilijk om T2/3, T5, T7 en T10A/B goed te krijgen.
Omdat er ook meteen redelijk lange stukken na komen is het zo lastig om je plek vast te houden na die bochten.
Als je de baan echter door krijgt is het inderdaad een stuk leuker :)

Ik heb gisteravond even een begin gemaakt om m'n SM video collectie weer bij te werken.
Dus voor wie nog wil weten hoe je een 26.7 rijd op Milwaukee:
YouTube: Star Mazda at The Milwaukee Mile 26s755 - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo ben er weer. Veel cultuur gesnoven en weer klaar voor een beetje iRacing ;)

Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/setup/setup.gif

Star Mazda op MoSport
Komende week is het met de SM de beurt aan het uitdagende circuit Mo Sport.
Veel volgas en T2 is ideaal als je een fractie te laat instuurt om je auto volledig af te schrijven.
Hier een setup die ik vorig seizoen gebruikte en waarmee ik morgen de training wil starten:
Mijn setup voor MoSport SM uit S2

Radical op Infineon
En met de Radical op Infineon Long kan het ook wel spannend zijn lijkt me.
De volgende setup vond ik op het member forum:
Radical setup van memberforum setup voor Infineon
Maar volgens mij is dit een beter startpunt (Road Atlanta setup)
Radical Road Atlanta tbv Infineon

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Oeh Mosport :D me like ;)
Turn 2 is een bitch, en turn 3 ook. Daarna opkomen rechte stuk is ook een dramabocht, mja :P

Vorig seizoen hadden we daar een high en low downforce setup toch?

[ Voor 22% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-10-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
T2 is inderdaad een flits en je bent dood.
T3 hobbel je zachtjes het gras op en ga je langzaam maar zeker de banden in waar je niet meer kunt ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Shit, sorry Eric. Die australiër ging naar recht, maar ik wist niet dat ik al naast je zat. Mijn spotter zei niets dus ik ging naar rechts, neem ik je mee. :( Echt zonde. Je was wel een lastige om in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Haha.....ja, shit happens.....was ook regelmatig op het randje. Probleem was dat de mannen voor ons net een half tiende sneller waren, dus ben ik mij maar gaan concentreren op het verdedigen.....maargoed, als je dus de lowline afdekt kan er echt niemand langs..... :P ja, met een duwtje kan alles maar fair erlangs is dan heel moeilijk.

EDIT: Had jij twee of vier banden gewisseld??

[ Voor 18% gewijzigd door Ericjooo op 10-10-2011 14:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik had 4 banden gewisseld omdat we al een tijdje green hadden. Maar had maar 2 hoeven wisselen volgens mij.
Gelukkig kwam er een caution toen ik net de pits uit reed, anders lag ik echt ver achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik had gister helemaal een domme actie in de Impala COT. Lag 7de toen ik moest pitten onder groen. Had nog wel fuel over voor 6 rondjes maar men banden waren totaal aan gort. Ree 31-ers dus dacht beter maar wisselen omdat ik anders teveel tijd verlies als er geen caution komt (bandjes rechtsvoor binnenkant zat op 13% lol). Ik pit in perfecte entry en ook netjes in men box. Wil ik weg rijden komt er dus een caution waardoor de pacecar voor men neus de pit uit rijdt. Werd ik door afgeleid waardoor ik dus speeding in pit kreeg. Move to the end of line. Dat was dus minder omdat er een aantal man nog niet gepit hadden en ik naar achter moest kon ik men rondje niet terug krijgen. Wel grappig dat ik nog steeds 7de lag na de caution op een ronde achterstand. Was veel mis gegaan met de auto's voor me. Zaten nu met 4 man op een rondje achterstand. Wat dan wel leuk was want dan kan je iig nog beetje vechten. Jammer alleen dat ik dus 10 rondjes voor het einde van achter werd rond getikt door een idioot. Gast was meteen weg zonder ook maar sorry te zeggen. Echt klote want als ik 7de was gebleven had ik nu men oval Irating voor het eerst boven de 2000 gehad. Nu werd ik 11de met maar een beetje Irating erbij. Sta nu dus op 1993 of zo. Frustrerend. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:19

backupdevice

No Risk , Full Push

Begrijp ik het goed dat elke dinsdag er een nieuwe baan gestart wordt? Zo ja, waar kan ik dan terug vinden welke dat morgen wordt?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:09:
T2 is inderdaad een flits en je bent dood.
T3 hobbel je zachtjes het gras op en ga je langzaam maar zeker de banden in waar je niet meer kunt ontsnappen.
Of moet je eens iets te hard remmen tussen t5&6 ;)
Zoef en je staat andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

backupdevice schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:09:
Begrijp ik het goed dat elke dinsdag er een nieuwe baan gestart wordt? Zo ja, waar kan ik dan terug vinden welke dat morgen wordt?
Ja, dat klopt.
Als je op de auto van je serie klikt, kom je in het serie-scherm. Hierbij kun je dan kiezen voor Schedule, waar de banen en start-datums genoemd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:19

backupdevice

No Risk , Full Push

Ok thx ff kijken welke dat morgen is en vanavond maar eens aan de slag

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
En in week 13 (de week tussen twee seizoenen) is het elke dag een andere baan....LOL

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ericjooo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:38:
En in week 13 (de week tussen twee seizoenen) is het elke dag een andere baan....LOL
En voor heel veel series helemaal niks. :'( Zou wel leuk zijn als ze voor meerdere series een 13th week maken. Nu is het vaak wat rookie spul en nieuwe content. Zeer saai vaak zo'n week. Maar ja misschien ook wel goed kom je nog is toe aan iets anders. Ik kan dan bv Forza 4 ff op pakken en kijken of het wat is. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Gaan we een beetje hosted spelen....leuke week voor een GOT-tournooi???

Bijvoorbeeld 4 races op vier verschillende banen met vier verschillende auto's.......Als we vooraf inschrijving doen dan kunnen we ook een leuk veld krijgen.....Bijvoorbeeld een F1 race op Laguna Seca, een Streetstock op Charlotte, een MX-5 op Summit en een Star Mazda op Lime Rock lang......ik roep maar wat. Hebben we na 4 races een allround Benelux-champ :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ericjooo op 10-10-2011 17:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Wie gaat er volgende week met de Truck naar Texas? Wil Texas aanschaffen en nog 2 andere banen voorlopig. Aanraders?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Kijk wat je nodig hebt ;) Homestead is ook een coole baan. Talladega, Daytona, Bristol. Eigenlijk zijn alle grotere ovals wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Niellie41 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:46:
Kijk wat je nodig hebt ;) Homestead is ook een coole baan. Talladega, Daytona, Bristol. Eigenlijk zijn alle grotere ovals wel cool.
Talladega zat ik ook naar te kijken maar daar rijdt de CUP car (waarschijnlijk) niet mee volgend seizoen... :(
Wordt wel veel mee gehosted zag ik

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

RuudjeM schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:51:
[...]

Talladega zat ik ook naar te kijken maar daar rijdt de CUP car (waarschijnlijk) niet mee volgend seizoen... :(
Wordt wel veel mee gehosted zag ik
Maar dan zal de B class er wel mee rijden denk ik. Anders pakken ze Daytona. Het is wel een leuke baan, waar je in veel hosted sessies terecht kunt. Het is best cool.
Op Daytona en Talladega is oval racing heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:40:
Gaan we een beetje hosted spelen....leuke week voor een GOT-tournooi???

Bijvoorbeeld 4 races op vier verschillende banen met vier verschillende auto's.......Als we vooraf inschrijving doen dan kunnen we ook een leuk veld krijgen.....Bijvoorbeeld een F1 race op Laguna Seca, een Streetstock op Charlotte, een MX-5 op Summit en een Star Mazda op Lime Rock lang......ik roep maar wat. Hebben we na 4 races een allround Benelux-champ :)
Leuk idee!
Wie wil er een programma in elkaar stampen..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

Kunnen de rookies ook meedoen ? :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zolang je de content hebt wel. Verder zijn er geen restricties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

RuudjeM schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:28:
Wie gaat er volgende week met de Truck naar Texas? Wil Texas aanschaffen en nog 2 andere banen voorlopig. Aanraders?
Ik ben iig van de partij. Moet men eerste plek in de benelux verdedigen. :) :)

Talladega word volgend seizoen in de Trucks en volgens mij ook als afsluiter van de CUP (a klasse). Net als dit seizoen. Normaal gesproken veranderen ze niet veel in schedule van 3 naar 4.

Andere baan die je kan aanscahffen zou Michigan kunnen zijn. Heb daar dit jaar met de trucks leuke racejes gehad. En word volgens mij in A, B en C klasse gebruikt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Hoop alleen dat ik niet meer dan 50,- kwijt ben voor alle content.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Michigan is inderdaad een heel mooie baan met verschillende race lijnen. Dat maakt het ook heel cool. Ik heb er wel eens meerdere rondjes naast iemand gereden. Echt kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Michigan ken ik wel ja. Heb in een grijs verleden nog de aller eerste Nascar van papyrus gereden. Ook indy500 heb ik hier nog ergens op zolder liggen :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Misschien een paar polletjes maken met keuzes. En dan kijken om iig een aantal races met rookie content. Hoeft niet allemaal natuurlijk. En hopelijk iig 1 oval evenement. Liefst 2 als het aan mij ligt maar volgens mij zijn de meeste hier road racers.

Voorbeeld:

Keuze 1: (rookie road)

Mazda MX5, Laguna Seca
Mazda MX5, Summit Point
Mazda MX5, Okiyama
SR Ford, Okiyama
SR Ford, Charlotte Road

Keuze 2: (rookie oval)

Street Stock, Charlotte
Street Stock, Lanier
Street Stock, South Boston
Legends, Lanier
Legends, South Boston

Keuze 3: (alleen aanschaf auto voor rookies)

Star Mazda, Summit Point
Skip Barber, Summit Point
F1, Okiyama
Trucks, Charlotte
Indycars, Charlotte

Keuze 4: (van alles)

Radical, Zandvoort
HPD, Suzuka
Star Mazda, Oulton Park (zou die week worden gereleased)
Indycars, Indianapolis
Trucks, Michigan

Zo heb ik volgens mij wel de keuzes die hier het meest gereden worden en dan heb je echt van alles wat. Die 4 pols kan ik wel maken. En suggesties om iets aan te passen aan de polls kan.

Voor racedagen kunnen we ook een poll houden.

Dacht zelf dat Maandag, Dinsdag, Donderdag en Zaterdag of Zondag wel iets is. Aangezien Maandag en Dinsdag toch de vaste dagen zijn. En dan 1 drop dag in kampioenschap. Want word voor sommige denk ik lastig alle dagen te racen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik was ook aan het denken aan 2 rookie content races.
Ik dacht meer aan:

Race 1
Mazda MX5 op Okayama Long

Race 2
Streetstock op Charlotte
Want met de Legends op SoBo was geen succes. ;)

Race 3
Star Mazda op (geen idee)

Race 4
Trucks of Impala B op Michigan.

Dan heb je 2 ovals en 2 road races. Mooi verdeelt en wat iedereen hier wel rijdt.
En zou je max 2 auto's en 2 banen moeten kopen. Ongeveer 50 euro en dan ook nog zo veel procent korting als je 3 of 4 dingen tegelijk koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Niellie41 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:37:
Ik was ook aan het denken aan 2 rookie content races.
Ik dacht meer aan:

Race 1
Mazda MX5 op Okayama Long

Race 2
Streetstock op Charlotte
Want met de Legends op SoBo was geen succes. ;)

Race 3
Star Mazda op (geen idee)

Race 4
Trucks of Impala B op Michigan.

Dan heb je 2 ovals en 2 road races. Mooi verdeelt en wat iedereen hier wel rijdt.
En zou je max 2 auto's en 2 banen moeten kopen. Ongeveer 50 euro en dan ook nog zo veel procent korting als je 3 of 4 dingen tegelijk koopt.
In mijn schema staan al je keuzes als optie erin. :) :) En met de keuze zie je wat de meeste willen en zo ook de hoogste opkomst (theoretisch dan).

[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 10-10-2011 19:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wat dacht je van Star Mazda op Laguna Seca of Silverstone? Verder zie ik Niellie41 zn programma wel zitten.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10-2024
_/-\o_ :9~ Graag trucks of streetstock op charlotte :-)

[ Voor 12% gewijzigd door Fast-P op 10-10-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

SM op Silverstone vind ik niet zo geslaagd, weet niet waarom, maar die auto wil daar niet echt lekker.
Aangezien iedereen al SM rijd is Radical misschien wel leuk op Silverstone oude layout.

Verder maakt het me niet zoveel uit. Hoe lang worden de races (rond de 30-40 min lijkt mij wel prima..)

Pagina: 1 ... 32 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.