psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb een lvl 52 Axton en een lvl 50 Mechromancer.Physx schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:32:
[...]
Lijkt me erg leuk! Welk char. speel jij? Tot nu toe eigenlijk alleen solo gespeeld. Ben nu bijna klaar met TVHM. Laatste stuk voor de warrior. Ben sinds gisteren ook lvl 50 geworden en merk dat het nu pas wat stroever loopt en ik al meer ga slaggen op sterkere tegenstanders (was ervoor niet echt nodig). Ben nog op zoek naar wat betere wapens. Als ik ze niet snel vind dan lever ik wat golden keys in (heb er een stuk of 70)
Wanneer ben je weer online?
Ik probeer sinds een week wat open lobbies, maar merk dat veel "gecarried" willen worden...
En een beetje kunnen ouwehoeren is ook wel eens prettig.
PSN: Leech1984
Klopt. Plus "run to the loot"... Zou is fijn zijn om een geode coop experience te hebben. Ben wel benieuwd hoe beide klasses je tot nu toe bevallen (ook ten opzichte van elkaar)leech1984 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:58:
[...]
Ik heb een lvl 52 Axton en een lvl 50 Mechromancer.
Ik probeer sinds een week wat open lobbies, maar merk dat veel "gecarried" willen worden...
En een beetje kunnen ouwehoeren is ook wel eens prettig.
Verwijderd
Met 4 man party kan je makkelijk alles in uvhm aan... op de bosses en raidbosses na want die zijn nog moeilijk te verslaan zonder strategieën.Jackal131 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:41:
[...]
Ben nu bezig met UVHM mode. Gelukkig wat hulp van iemand die al OP8 is, anders is het bijna niet te doen.
De wapens die je hebt vanuit de TVHM doen vrijwel geen damage in UVHM.
Welke eindbaas en welk level ben je ?Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:05:
ik werd gister constant door gasten eruit gegooid. bijna de eindbaas verslagen, word ik door de host verwijderd. ja fuck it. soms tref je het, maar meestal is het maar kut met random mensen.
Heb ik ook veel gehad ja. Afgelopen weekend ook maar weer eens gespeeld, en vond er weinig aan online.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:05:
ik werd gister constant door gasten eruit gegooid. bijna de eindbaas verslagen, word ik door de host verwijderd. ja fuck it. soms tref je het, maar meestal is het maar kut met random mensen.
Continue hosts die of de game stoppen na 5 minuten, constant aan het travellen zijn of met een party van 4x Level 50+ characters doodleuk in een level 30 area rond gaan lopen... zucht.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Format:
Tweakers naam:
PSN naam:
B2 of Borderlands the Pre Sequel:
Klasse:
Level:
Progressie (bv. 2-14 = 2e playthrough missie 14)
Eventueel:
Klasse 2:
Level:
Progressie:
Zou leuk zijn om is een avond met 4 man coop te spelen met mic.
Verwijderd
ronald19782, alle characters op op lvl 8 :-) in bl2Physx schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:18:
Kunnen wij hier geen lijstje bijhouden:
Format:
Tweakers naam:
PSN naam:
Klasse:
Level:
Eventueel:
Klasse 2:
Level:
Progressie:
Tweakers naam: IdieEasyPhysx schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:18:
Kunnen wij hier geen lijstje bijhouden:
Format:
Tweakers naam:
PSN naam:
Klasse:
Level:
Eventueel:
Klasse 2:
Level:
Progressie:
PSNSteam naam:Target1
B2 of Borderlands the Pre Sequel: Borderlands 2
Klasse: Gunzerker
Level: 30?
Progressie : Uuuuh, ik probeerde Handsome jack neer te halen, maar dat was nog beetje lastig... Draakje doet pijn
Verwijderd
maar physx jij bent bijvoorbeeld level 50+ dat gaat niet werken dan toch als ik level 41 ben?
dan zou je een nieuwe game moeten beginnen? dat vind ik ook prima hoor.
Tweakers: Soon.
PSN: SoonTiel
Klasse: Commando
Level 41 TVHM.
@The Antony,
dat was bij die gigantische krab. geen idee hoe die heet.
heb sowieso de game volgens mij niet in chronologische volgorde gespeeld. hehe. in eens stond ik voor die warrior en had ik hem blijkbaar "uitgespeeld".

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 13:46 ]
Denk dat ik vanaf nu niet meer zo snel level. Probeer eerst wat wapens te farmen voordat ik door ga naar UVHM. Misschien goed om daar samen aan te beginnen. 1 slaggen en de ander knalt ze af
Verwijderd
ben trouwens vanavond heel de avond online, dus ik heb tijd!
je kunt ook power-levelen ofzo. iemand daar ervaring mee?
Axton is op dit moment een beetje underpowered door verkeerde skillkeuzes, dus die ga ik vanavond even aanpakken.Physx schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:04:
[...]
Klopt. Plus "run to the loot"... Zou is fijn zijn om een geode coop experience te hebben. Ben wel benieuwd hoe beide klasses je tot nu toe bevallen (ook ten opzichte van elkaar)
Mechromancer heb ik al een tijdje niet meer gespeeld, dus dat komt nog wel een keertje.
PSN: Leech1984
Is er nog een andere manier eigenlijk? Ik speel veel coop met maat van me, 2 tvs naast elkaar en gaan, maar vanavond dit een keer geprobeerd maar kon het wapen niet droppen, andere wapens wel. Was ik dan te traag ofzo?XyritZz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:28:
[...]
De manier die ik ken:
Speler A heeft legendary gun.
Speler B wil 'm graag hebben.Mijn ervaring: Als iemand wil helpen met kopiëren van wapens, dan gunnen ze je meestal ook je loot wel en pakken ze geen loot weg waarvan ze weten dat je het goed kunt gebruiken.
- Je begint een duel waarbij Speler A het legendary wapen als inzet plaatst.
- Speler B zet daar niets tegenover.
- Zodra het duel begint dropt Speler A het legendary wapen.
- Speler A laat zich daarna verslaan door Speler B.
- Speler B wint het duel en krijgt de inzet als reward, maar omdat Speler A het wapen niet meer heeft wordt deze gekopieerd.
- Zodra Speler B het wapen heeft ontvangen pakt Speler A het wapen weer van de grond op.
Verwijderd
Nu ben ik wat terughoudend over verder spelen omdat ik het verhaal zo in de soep laat lopen met eventuele spoilers. Is er een vaste travel route die je moet volgen om het verhaal en de characters in de juiste volgorde te doen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2015 11:35 ]
Meestal zie je pointers op je map waar je volgende missie is. Deze kun je ook selecteren vanuit het menu voor het geval je een andere missie actief wilt zetten.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:34:
Heel erg noobish, maar hoe raden jullie aan om deze game te spelen voor de eerste keer? Ik heb de eerste monster verslagen met dat robotje en ben nu in een sneeuw dorpje beland met Sir Hammerlock. Nu kreeg ik 2 quests maar geen idee waar ik die moet voltooien, hij bleef naast een fast travel achtige machine staan, dus ben maar geteleport naar iets waarna er meteen een cut scene starte met characters waar ik nog helemaal niet bekend mee ben.
Nu ben ik wat terughoudend over verder spelen omdat ik het verhaal zo in de soep laat lopen met eventuele spoilers. Is er een vaste travel route die je moet volgen om het verhaal en de characters in de juiste volgorde te doen?
Fast travel vooruit in het verhaal kan volgens mij niet zomaar, in Borderlands 1 wel want als je dan en keer co-op of online ging spelen unlockte je een gigantische lading travelpoints waardoor je als onervaren speler snel verdwaald kon raken in de wereld en ook in veel te hoge level area's terecht kwam.
Zo kreeg ik op level 10 in B1 al de missie om Crawmerax te gaan verslaan...
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Cutscene na een travel doet mij vermoeden dat je naar een dlc wereld ben gegaan.
Steam ID: TheLastOttoman
Nadat je dood bent gegaan kan je ook boven blijven staan, bij de ammo machine. Vanaf daar Flint volpompen met lood.Ryur schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:12:
Ik speel nu veel BL2. Ben net met mijn eerste char naar TVM gegaan, alleen Capt. Flint is rottig
Soms springt ie ook naar boven toe, da's wel grappig
Heb je BL2 op de PC? Zo ja, wil je samen spelen?Ryur schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:12:
Ik speel nu veel BL2. Ben net met mijn eerste char naar TVM gegaan, alleen Capt. Flint is rottig
Steam ID: TheLastOttoman
Nu heb ik een specifieke vraag. Als ik een singpleplayer campaign start, Kan een tweede speler deze dan (splitscreen) joinen. Of is het een op zichzelf staande splitscreen campaign?
En voor mensen die een potje via internet willen samen spelen: Vuurvoske (PSN)
[ Voor 13% gewijzigd door Vuurvoske op 01-10-2015 16:06 ]
Beroeps brabander
Een tweede speler kan altijd joinen, voor het meeste plezier is het wel handig dat je rond hetzelfde level zit.Vuurvoske schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:01:
Ik heb deze game voor de ps3 gekocht om samen met vrienden te kunnen doen.
Nu heb ik een specifieke vraag. Als ik een singpleplayer campaign start, Kan een tweede speler deze dan (splitscreen) joinen. Of is het een op zichzelf staande splitscreen campaign?
En voor mensen die een potje via internet willen samen spelen: Vuurvoske (PSN)
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Op de PC nooit orange drops gehad en ben nu weer begonnen, enkel dan op de XBO, en had er al vier voordat ik level 20 was (helaas wel drie keer dezelfde..
Paar keer geprobeerd om een orange te farmen maar lukt verder niet echt, dit kan toch ongeacht je level?
Net als Zer0 tegen BNK-3R maar wat was dat makkelijk zeg! Vind toch wel fijn spelen

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wapens in borderlands zijn nooit hetzelfde xD iig qua looks en stats en vaak is de naam ook net weer anders. wat ze schieten is vaak wel hetzelfde, behalve als je een andere elemental hebtFamous schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:05:
Iemand die weet of er verschil zit in de PC en XBO versie?
Op de PC nooit orange drops gehad en ben nu weer begonnen, enkel dan op de XBO, en had er al vier voordat ik level 20 was (helaas wel drie keer dezelfde..).
Paar keer geprobeerd om een orange te farmen maar lukt verder niet echt, dit kan toch ongeacht je level?
Net als Zer0 tegen BNK-3R maar wat was dat makkelijk zeg! Vind toch wel fijn spelen
Gamertag: FinrazielNL
Heb BL2 trouwens op de PC helemaal grijs gespeeld, maar zit echt in dubio of ik hem ook nog op de Xbox One zal halen. Het is een super leuk spel, maar om nou weer alles te doen.........
Hier gewoon gedaan, zat eerst te twijfelen, maar zo tussendoor is het toch wel even lekker schieten!!PdeBie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:01:
Ik heb ook wel eens twee identieke wapens gekregen, qua stats althans. Ze zagen er wel iets verschillend uit (kleurtje was anders).
Heb BL2 trouwens op de PC helemaal grijs gespeeld, maar zit echt in dubio of ik hem ook nog op de Xbox One zal halen. Het is een super leuk spel, maar om nou weer alles te doen.........
Mij nog niet eerder voorgekomen dat ik twee dezelfde wapens met dezelfde stats kreeg trouwens... altijd anders, al scheelt het dan niet veel:)
Zal het inderdaad gewoon doenPdeBie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:01:
Ik heb ook wel eens twee identieke wapens gekregen, qua stats althans. Ze zagen er wel iets verschillend uit (kleurtje was anders).

Ik heb hem ook vaak op de PC gespeeld maar ben weer helemaal hooked aan het spel. Nu alweer 3 avonden achter elkaar zitten te spelen
Merk wel dat alles aanzienlijk sneller gaat maar dit zal vooral komen omdat ik nog weet waar ik moet zijn ondanks het alweer ruim een jaar geleden is.
Verder helaas nog geen orange drops tegen gekomen, zijn ze echt zo zeldzaam? Wordt dit in de UVH beter?
Net nog een orange dropfinraziel schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:39:
Het is random, soms krijg je niks, soms krijg je er 5 in een playthrough... Maar ja ze blijven redelijk zeldzaam ja.
Is die enkel voor level 18 en ik ben bijna 33
Schoot wel op met alle badass tokens op dik 13% bonus
Als je met 2-4 players savage lee farmed voor de harold speel je de halve game daarmee uit
Leuke shield erbij zoeken
Ding, sleepless
Dat had ik in ieder geval wel. En ik heb toch aardig wat uurtjes in het spel zitten, maar sommige wapens heb ik gewoon nooit vervangen.
edit: In Borderlands 1 was dat trouwens wel nog veel meer omdat equip daar lineair verbeterde. Daar kon je bv rustig met een lvl 30 hellfire door lvl 50 enemies heen maaien. Daarom hebben ze voor Borderlands 2 er voor gekozen om equip (en health dus ook) steeds harder op te laten schalen en niet meer lineair. Een wapen 20 levels onder het jouwe doet dan dus bijzonder weinig meer.
[ Voor 26% gewijzigd door Finraziel op 16-10-2015 00:48 ]
Klopt, bee-shield had gewoon nooit mogen bestaan... bederft het loot-gedeeltePdeBie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:36:
Wat ik een beetje een nadeel vind van BL is dat er bepaalde wapens zijn (Bee shield bijvoorbeeld, of die zwart/gele pistol) die eigenlijk boven alles uitsteken en dat, zodra je die wapens hebt, eigenlijk niet echt meer de drang naar betere wapens krijgt behalve een betere versie van het wapen wat je al hebt.
Dat had ik in ieder geval wel. En ik heb toch aardig wat uurtjes in het spel zitten, maar sommige wapens heb ik gewoon nooit vervangen.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ja klopt, dat is bij UVHM inderdaad ook weer het lastige. Want zoals de Harold en de Bee shield krijg je niet zomaar eventjes. Of die Infinity Pistol bijvoorbeeld.finraziel schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:44:
Mwa, spul raakt toch wel snel te laag level... Op de eerste playthrough kom je er nog wel mee weg om lang met hetzelfde wapen te doen en misschien op TVHM ook nog, maar in UVHM moet je eigenlijk elke paar levels toch echt je hele equip wel weer vervangen hebben. Dat vind ik ook gelijk een beetje het iritante aan UVHM want als je een paar levels pech hebt met drops dan kun je echt in de problemen raken. Vijanden levelen namelijk lekker mee, je kunt niet even in een lager level gebied blijven hangen tot je de juiste equip gefarmd hebt.
Bee shield is het makkelijkst van treants in de Tiny Tina dlc. Tijdens die bloodfruit ofzo heb ik meestal 2 bee drops naast elkaar
Daarnaast kan je ook seraphs en pearls gaan verzamelen.
Inderdaad, Bar Brawl grinden!finraziel schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:25:
De harold kun je op zich nog wel te pakken krijgen, maar niet door savage lee te farmen. Althans, als je die Torque DLC hebt, dan kun je namelijk Torque tokens of zo verzamelen en het ding gewoon uit een Torque vending machine trekken.
En hopen dat er een DPUH in de vendor ligt is natuurlijk gewoon een kwestie van reloaden
DPUH = Double Penetrating Unkempt Harold
UVHM = Ultimate Vault Hunter Mode
RNG = ???????
Ben benieuwd, heb ook alle DLC's maar heb er toch voor gekozen om eerst TVHM te starten.
Mijn gaar is nog wel redelijk laag, rond de 28/30, maar we zien het wel
30x geen drop, dan ineens een Bitch, run daarna een kerblaster en een legendary siren in de chest en de run daarna weer een Bitch

Nu weer 10 runs niks
Krijg ik dan alle DLC's op mijn Borderlands 2 en dan nog een Borderlands 2 in mijn inventory? Ik weet nog wel iemand die Borderlands 2 wil hebben namelijk.
Eigenlijk wil ik gewoon goedkoop alle DLC's hebben, maar dat kost gewoon €50.
Overigens is GOTY bij lange na niet compleet, maar je kunt wel weer even vooruit.
Heb het laatst zelf ook gedaan.
Op sommige bekende sites echter al wel erg goedkoop te verkrijgen.
Dat zag ik gisteren ook, nu gekocht voor €12.KnoxNL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:15:
Als je GOTY koopt, heb je nog steeds maar 1 entry van Borderlands. Je huidige versie krijgt alle extra content erbij.
Overigens is GOTY bij lange na niet compleet, maar je kunt wel weer even vooruit.
Heb het laatst zelf ook gedaan.
Op sommige bekende sites echter al wel erg goedkoop te verkrijgen.
Borderlands 2 werdt inderdaad geüpdate met alle nieuwe content en helaas geen extra copie, maar ik klaag daar niet over voor deze prijs.
Wat ik mis is volgens mij de Headhunter missies, maar of die nog het geld waard zijn weet ik niet.
Voorlopig kan ik lekker verder. Ik heb i.i.g. alle campaign DLC's en de twee extra characters en daar ging het mij eigenlijk om.
Ben nu bij de dwergen aangekomen. Vanavond eens kijken hoe me dat af gaat
Heb het spel al enige tijd niet meer gespeeld, maar ik moet zeggen dat het leuk blijft. Misschien toch maar ook op de Xbox One halen, in tegenstelling tot wat ik niet lang geleden riep
En met controller spelen?Misschien toch maar ook op de Xbox One halen,
Na de battleborn beta een weekendje gespeeld te hebben kriebelt het toch om Borderlands 2 terug te installeren. Zijn er nog genoeg mensen om mee te spelen of zitten de veteranen in de pre-sequel?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
En helemaal overnieuw beginnen?PdeBie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 07:49:
Misschien toch maar ook op de Xbox One halen
Ik vind de normale playthrough gewoon niet zo leuk, dat weerhoudt me ook om met nieuwe characters te spelen. De eerste keer is het leuk, want dan is het spel nog nieuw. De tweede keer gaat het me om de abilities van de andere characters, dan vind ik die grind om een fatsoenlijke hoeveelheid skill points te krijgen toch echt niet leuk. Het begon me in Presequel in de eerste PT eigenlijk al tegen te staan... grindgrindgrind.
Daarnaast is TVHM gewoon leuker omdat de vijand complexer is: meer elemental effects, dat soort dingen. Wat mij betreft mag BL3 wel een optie "begin een nieuw character op level 40 in TVHM" krijgen.
Het klinkt allemaal wat dramatisch, maar ik heb heel veel tijd in de drie games zitten. Zo erg is het dus ook allemaal niet.
Ik heb BL1 inclusief alle DLC op de PS3 gespeeld, prima te doen. Ik ben wel benieuwd hoe het met Steam controller speelt. Die update kan ik jullie volgende week geven.
Ik wil best nog wel een nieuw karakter beginnen op de pc (zou niet weten welke overigens nog) en dan van scratch beginnen. Zonder wapens te dupen etc. van andere karakters.
Dus als je dat wilt doen, prima! Lijkt me leuk
Maar dan wel BL2 en niet BLTPS, want BLTPS vind ik tegenvallen.
Al wil ik nog een keer met Athena een degelijke build maken. Dat schild kan volgens mij best handig zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 04-11-2015 10:31 ]
Ik heb TVHM nog helemaal gedaan, maar voor UVHM kan ik het echt niet meer opbrengen.
Met de controller spelen gaat mij eigenlijk ook juist bij dit spel wel aardig af, omdat je niet tegen andere spelers speelt waarbij de twitch reactie zo belangrijk wordt om op zijn hoofdje te schieten voordat hij het bij jou doet.
UVHM vind ik zelf ook wel iritant. Wat ik vooral vervelend vind is dat je niet even kunt blijven hangen bij lager level vijanden want die levelen mee met jou. Als je equipment dus outleveled raakt en je vindt maar geen goede vervanging (random is random...) dan zit je dus in de shit. Enige legit oplossing die ik zie is in zo'n geval een ander karakter gaan gebruiken... Ik koos er voor om met cheatengine mijn equipment ook automatisch mee te laten levelen.
Gister overigens weer eens TPS opgestart en een nieuwe Athena gestart, maar zat me gelijk weer te ergeren aan die eerste maanlevels, wat zijn dat toch een gedrochten... Misschien toch nog eens door ploeteren, de latere levels zijn wel weer beter en Athena lijkt me inderdaad ook leuke skill combinaties te hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door PdeBie op 04-11-2015 18:41 ]
Nope, nooit ervaren. Maar ik gebruik dan ook geen Bitdefender 2016. Mijn antivirus heeft echter nooit geklaagd.Xyrr schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:43:
Ik dacht vandaag maar weer eens verder te gaan met Borderlands 2. Halverwege het downloaden via Steam begon Bitdefender 2016 echter te zeuren dat ie een virus aangetroffen zou hebben in Borderlands2.exe. Is iemand anders ook tegen dit probleem aangelopen?
------------------
Heb van het weekend toch maar Borderlands THC voor de Xbox One gekocht. Kon het niet laten
Ben met Salvador begonnen en momenteel level 11 (had niet heel veel tijd om te spelen). Op naar de FireHawk nu.
Iemand nog wat handige tips voor de eerste main story run?
Welk character heb je gekozen.
Heb gekozen voor Commando. Volgens mij een vrij standaard speelklasse. Die turret is wel handig om even wat lucht te krijgen.CrapperDeCrap schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:30:
Side quests blijven doen zodat je t zelfde level of hoger bent voor de eerst volgende main quest. Er zijn Side quests die best goeie en unieke wapens opleveren waarmee je weer ff vooruit kan. Speel zo nodig co op met n vreemde en probeer wat verschillende builds uit.
Welk character heb je gekozen.
Zal deze week eens wat meer coop proberen. Gisteren nog wel coop een main quest gedaan en dat ging best wel aardig
Dank voor de tip. Zal die eens opzoeken. Golden keys altijd handig. Begreep dat je het beste kunt inwisselen vlak na een levelup?JunkieLimbo schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:34:
Er zijn ook gister weer wat shift codes gepost op twitter door borderlands. Wellicht dat dit helpt?
Wat ik vooral merkte was dat 1 level erbij al een wereld van verschil was, ongeacht welk wapen je pakt.CrapperDeCrap schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:43:
En nog n handige. Als je health boven de 50% zit kun je nooit in 1 klap dood, het maakt daarbij niet uit of de tegenstander 20 levels hoger dan je is. Je hebt dan altijd n 2e hit nodig om naar fight for your life te gaan.
In ieder geval dank voor alle reacties.
Viel spass
In de eerste playthrough heb ik heel veel de hellfire gebruikt (o.a. te farmen bij Scorch). Daarmee rag je vrij snel overal doorheen
Alleen zie deel 2 maar eens te overtreffen met zo'n geweldige baas als Handsome Jack en DLC als Tiny Tina. Man, dat is echt een opgave.
Gisteren overigens weer wat gespeeld op de Xbox One met mijn gunzerker. Level 21 nu, dus nog heel wat te gaan. Beetje sidequests aan het doen nu voordat ik naar Wildlife Preservation ga.
[ Voor 27% gewijzigd door PdeBie op 08-12-2015 08:23 ]
Tip! Speel Tales from the borderlandsPdeBie schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:21:
Alleen zie deel 2 maar eens te overtreffen met zo'n geweldige baas als Handsome Jack en DLC als Tiny Tina. Man, dat is echt een opgave.
Zelf ook druk bezig!! Zitten wat verassende wendingen in:D
Ik heb nu 5 runs gedaan met iedere keer 3 midgets uit de dozen, maar geen enkele keer een goede drop. Tot nu toe is het enige witte wapens en grenademods, verder niets.
Nou zit ik nog wel in de eerste playtrough, ik weet niet of dit alleen werkt op UVHM. Ik heb al wat gezocht maar kan geen duidelijk antwoord vinden over hoe het nu zit. In het verleden had ik met 5 runs altijd wel een goede drop, maar nu helemaal niets.
Voor mijn gevoel heb ik in uvhm wel betere drops
Doctor's Orders alleen starten en verder niks mee doen, zodat je de garantie op 4 spawns hebt in die ruimte.
Ik probeer nog wel 5 runs, als ik dan niets krijg maak ik de Doctors missie gewoon af en probleem ik het wel verder in UVHM.
Verwijderd
Ben bezig met de Torgue DLC.
Maar ik kan niet verder met missies omdat zodra ik 1 stap in de pyro pete bar zet, freezed het hele spel.
Nou al een stuk of 10 keer gehad, is daar een oplossing voor?
Word een beetje lastig om 21 bier te verzamelen in die bar anders
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2015 21:47 ]
Nope, geen ervaring mee. Maar freezed het spel ook wel eens op andere 'drukke' momenten? Schroef je graphics anders eens omlaag en probeer het nog eens. Wie weet heeft het daarmee te makenVerwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:47:
Ik word een beetje gefrustreerd van dit spel.
Ben bezig met de Torgue DLC.
Maar ik kan niet verder met missies omdat zodra ik 1 stap in de pyro pete bar zet, freezed het hele spel.
Nou al een stuk of 10 keer gehad, is daar een oplossing voor?
Word een beetje lastig om 21 bier te verzamelen in die bar anders
Verwijderd
Nog wel een ander vraagje nu.
Ik speel dit spel nu met een medetweaker, en heeft er iemand zin/tijd om ons eventjes te komen helpen met Terramorphous..
We zijn allebei level 50...
Zou je wel willen helpen maar ik speel op pc helaas.
Ammo wordt inderdaad gedeeldXalpaca schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:26:
Hoe zit het eigenlijk met ammo? Wordt dat op 1 of andere manier gedeeld in je lobby? Ik heb namelijk heel vaak dat ik full ammo gewoon kan oppakken.
Bij voorkeur met lvl 35 mechromancer, maar heb ook een lvl 34 commando TVHM (wil ook op normal mode wel met 1 v.d. 2 de GotY DLC doorknallen)
Mac client (werkt crossplatform met windows)
[ Voor 26% gewijzigd door eL_Jay op 04-03-2016 15:06 ]
Ik heb wel een lvl 50 char waar ik je even mee kan helpen. Schiet dan wel lekker op en je krijgt toch je xp.
Dank voor je aanbod, vermoedt alleen dat de funfactor wel erg laag ligt op die manier en ben toch vooral op zoek naar een plezant avondje gamen ipv te power levelen. Weinig zin in ditKnoxNL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:48:
pc?
Ik heb wel een lvl 50 char waar ik je even mee kan helpen. Schiet dan wel lekker op en je krijgt toch je xp.
http://imgur.com/gallery/7Ew28so
[ Voor 6% gewijzigd door eL_Jay op 04-03-2016 14:54 ]
Dacht ik al. Is zeker handig. Ik kreeg te horen dat ik ammo voor iemands neus pakte, daarom vroeg ik het mij af. ThankyouJerX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:28:
[...]
Ammo wordt inderdaad gedeeldDus als jij Ammo oppakt dan krijgen andere spelers ook Ammo, wel zo handig!
Mocht je nog iemand zoeken, ik ben ooit met mijn +_ level 30 gestopt omdat mijn maat het niet meer speelde. Ik speel een gunzerker die vooral snipers gebruikt.eL_Jay schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:39:
Iemand vanavond of morgenavond zin in een avondje casual coop, beetje de story doorbeuken?
Bij voorkeur met lvl 35 mechromancer, maar heb ook een lvl 34 commando TVHM (wil ook op normal mode wel met 1 v.d. 2 de GotY DLC doorknallen)
Mac client (werkt crossplatform met windows)
Steam linkje:
Waarom als ik vragen mag?IdieEasy schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:37:
[...]
Mocht je nog iemand zoeken, ik ben ooit met mijn +_ level 30 gestopt omdat mijn maat het niet meer speelde. Ik speel een gunzerker die vooral snipers gebruikt.
Steam linkje:Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Met Zer0 krijg je dmv skills echt heerlijke bonussen als je snipe
Haha, I know, ben ooit overnieuw begonnen op een single player file met Zero, maar nooit doorgezet.Famous schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:43:
[...]
Waarom als ik vragen mag?
Met Zer0 krijg je dmv skills echt heerlijke bonussen als je snipe
Ik begon met gunzerker omdat het me een leuk character leek, en free ammo was ik altijd erg blij mee. Maar in de loop der tijd kwam ik erachter dat ik alleen nog maar blij werd van snipers, dus ben ik die gaan verzamelen ^^
En als je puur snipers gebruikt dan is het erg fijn dat je zo af en toe ineens al je ammo kan regennen xD
Ik heb een vraag omtrent performance... Sinds mijn nieuwe PC was ik enorm benieuwd om Borderlands 2 nog eens op te starten. Voordien speelde ik het op een brakke HP prebuild pc...
Alle settings staan op het hoogst mogelijke, 1080p, PhysX op high.. Enkel heb ik de black outlines and cellshading gedisabled via de WillowGame.ini file. Ik speel dit op een Win10 Enterprise.
Nu krijg ik wel enorme FPS drops als ik bijvoorbeeld naar de gehele geometry van een grote level kijk. Wat vreemd is want dan ga ik van 150 fps naar 50 fps als ik naar de gehele level kijk. Ook heeft PhysX nog al een grote impact tijdens gevechten.. Had voor dat de FPS dropten naar wel 35 fps...
Dus mijn vraag is, is het normaal dat de PhysX zelfs op deze high end kaart een grote impact heeft? Hoe zit het dan met die view distance FPS drop?
Als ik de GPU en CPU monitor zie ik dat ten eerste mijn GPU load maar rond de 65 % zit. En voor mijn CPU rond de 70 a 80 % gemiddeld... Dus geen bottlenecks. Alle 4 cores worden gebruikt en GPU clocks draaien rond 2100 Mhz... ( Beetje OC'ed..
Wat zijn jullie instellingen en specs?
Had zelf wel gelezen dat het gwn nog al on-geoptimaliseerd is.. Vooral de PhysX..
Alvast bedankt!
Mijn setup:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 218,90 | € 218,90 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,95 | € 86,95 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 470,95 | € 470,95 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 105,89 | € 105,89 |
1 | Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 Zwart | € 269,50 | € 269,50 |
1 | Cooler Master Hyper 212X | € 27,95 | € 27,95 |
1 | Fractal Design Dynamic GP-14 White blades, 140mm | € 15,50 | € 15,50 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 110,95 | € 110,95 |
1 | LG GH24NSD1 Zwart | € 12,95 | € 12,95 |
1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 81,20 | € 81,20 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.496,69 |
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.