Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Ultimate is moeilijk idd. Het is mij solo gelukt, na heul veul deud gaan... Maar ineens niet moeilijk meer in multi player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
TVHM was voor mij niet zo moelijk. Ik heb toen ik er aan begon eerst wat online gespeelt om betere wapens te krijgen. Daarna nog was oranje wapens gefarmed waardoor het eigenlijk zelfs te simpel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22

Shabbaman

Got love?

UVHM is makkelijk, maar verschrikkelijk saai omdat iedere vijand health regen heeft. Schieten is ddus vrij zinloos, maar gelukkig hoef je als Zer0 toch niet te schieten. Wat in UVHM wel belangrijk is, is dat je weet wat voor build je speelt en welke gear daarbij hoort. Een beetje kloten kan gewoon niet meer. Waarschijnlijk werkt het met de meeste builds wel, maar ik heb het alleen met zer0, siren en genereer gedaan. Zer0 is makkelijk, want de belangrijke gear krijg je als quest reward. Voor siren (en in mindere mate gunzerker) moet je haast wel een Bee hebben. Wat het verder erg makkelijk maakt is als je in de bar van de Torgue DLC tokens gaat farmen totdat je een Dual Penetrating Unkempt Harold kan kopen, daarmee ros je overal doorheen. Op zich kan je dat ook doen met raid bosses voor pearlescent wapens, maar dat is een stuk lastiger. Zeker op een hogere moeilijkheidsgraad. Bar brawl stelt niks voor.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 18:55
Squishie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:39:
Ik ben net weer verder gegaan met een nieuwe character na een jaar niet gespeeld te hebben. Ik lees op internet veel dat TVHM UVHM alleen bijna niet te doen is. Hoe ervaren jullie dit? En hoe zit het met 2 spelers?
Hoe doen jullie het tevens met items doorsturen naar andere characters? Ik zoek nog ene manier om m'n alts sneller te levelen (en nee niet via die 'bugs')
Je kan items doorsturen met Claptrap's secret stash.
http://borderlands.wikia.com/wiki/Claptrap%27s_Secret_Stash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Borderlands heeft me altijd wel leuk geleken, alleen nooit de tijd voor gehad om het echt te spelen.. Altijd te druk gehad met andere games. Gisteren toch maar de GOTY editie gekocht voor 9 euro! :D

Ben nu lvl 14 zer0 en ik lach me echt helemaal kapot om de game. Speel het vanaf lvl 1 al co-op met een maat van me waardoor ik echt van de omgeving en alle vage zooi kan genieten :D (hij lvlt nu een psycho maar dit is al zn zoveelste char) Net in mn eentje 2 missies gedaan; Claptrap zijn secret stash vinden is echt een van de weinige momenten dat ik echt stuk lag te gaan om een game. En de
spoiler:
borderlands versie van de Teenage Mutant Ninja Turtles
missie :D

Mocht er iemand willen spelen; ik zit op de TS server van Tweakers met die vriend van me. Voel je vrij om te joinen of hier ff een steam-id achter te laten; gezellig. Als we spelen staat er een Borderlands channel op de server :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Zuurstok schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:09:
Borderlands heeft me altijd wel leuk geleken, alleen nooit de tijd voor gehad om het echt te spelen.. Altijd te druk gehad met andere games. Gisteren toch maar de GOTY editie gekocht voor 9 euro! :D

Ben nu lvl 14 zer0 en ik lach me echt helemaal kapot om de game. Speel het vanaf lvl 1 al co-op met een maat van me waardoor ik echt van de omgeving en alle vage zooi kan genieten :D (hij lvlt nu een psycho maar dit is al zn zoveelste char) Net in mn eentje 2 missies gedaan; Claptrap zijn secret stash vinden is echt een van de weinige momenten dat ik echt stuk lag te gaan om een game. En de
spoiler:
borderlands versie van de Teenage Mutant Ninja Turtles
missie :D

Mocht er iemand willen spelen; ik zit op de TS server van Tweakers met die vriend van me. Voel je vrij om te joinen of hier ff een steam-id achter te laten; gezellig. Als we spelen staat er een Borderlands channel op de server :)
Wat zijn die TS gegevens?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

teamspeak.grolleman.org
wachtwoord is Tweakers

Ik gebruik hem iig altijd bij Dota.

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zuurstok schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:09:
Waar heb je die gekocht? Ik heb nog niets van DLC en de GOTY editie lijkt me de goedkoopste manier om ze allemaal te krijgen. Vooral Tiny Tina's Assault on Dragon's keep ziet er fantastisch uit, maar individueel kost die al 10 euro :z.

Het is meer dan een jaar geleden sinds ik Jack verslagen heb, maar na wat DLC videos gezien te hebben dit weekend nog eens opnieuw geinstalleerd
Hoera voor steam cloud saves! Ik kon meteen verder met men level 32 character en ben dan maar aan True Vault Hunter mode begonnen omdat ik op normal geen loot upgrades meer ga vinden.
Ik was heel overpowered op normal, maar nu sterf ik enorm vaak. Ik neem aan dat het (diablo stijl) gewoon een kwestie is van betere gear vinden? Al heb ik geen idee hoe ik die full armor vijanden het snelst kan neerkrijgen. Ik vermoed dat slag wapens hier heel belangrijk worden? Momenteel laat ik mijn sentry (engineer) die neerhalen, die ook vijanden kan slaggen.
Ook zijn er veel vijanden die schijnbaar in 1 hit mijn hele shield weghalen, wat mijn nummer 1 doodsoorzaak is :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vijanden met armor krijg je het makkelijkste neer met een corrosive wapen. Het is altijd handig handig om voor de verschillende vijanden de juiste wapens te hebben.

Ik ben 2 dagen terug begonnen met UVHM en dat gaat toch wel erg lastig. Zelfs met een Bee Shield en Unkempt Harold is het erg moelijk. De vijanden krijg ik opzich wel snel dood alleen is 3x geraakt worden al dood zijn. 1x geraakt worden door sommige vijanden is ook al te veel. Ik zit nu op het stuk dat ik het beacon moet plaatsen om Sanctuary weer op het fast travel netwek te krijgen, alleen komen daar zo enorm veel vijanden tegelijk dat ik constant dood ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb wat op reddit zitten rondkijken voor advies en ben terechtgekomen op deze pagina: Een collectie shift codes voor golden keys waarmee je paarse items ingame kan krijgen. Voor de veteranen hier ongetwijfeld een gekende site, maar voor mensen zoals ik die enkel de standard campaign 2 jaar geleden gespeeld hebben een fantastische vondst. Heb iedere code geclaimed en ben meer dan tevreden met het resultaat :D.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Pas op met gebruik van die shiftcodes... Cheaten is verslavend, en makkelijk in borderlands 2 als je eenmaal weet hoe.

Looten is de kern van de game, verpest het niet voor jezelf.

Er zijn tools waarmee je je eigen wapens e.d. kan maken. Zo kan je het perfecte wapen maken voor jezelf.

[ Voor 22% gewijzigd door Gamebuster op 02-09-2014 10:58 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
boe2 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:25:
Heb wat op reddit zitten rondkijken voor advies en ben terechtgekomen op deze pagina: Een collectie shift codes voor golden keys waarmee je paarse items ingame kan krijgen. Voor de veteranen hier ongetwijfeld een gekende site, maar voor mensen zoals ik die enkel de standard campaign 2 jaar geleden gespeeld hebben een fantastische vondst. Heb iedere code geclaimed en ben meer dan tevreden met het resultaat :D.
Ik heb hetzelfde gedaan en mijn ervaring is als volgt:

- Eerste playthrough; items zijn tegen overpowered aan. Sommige mini-bosses gaan met 2 schoten van een SMG neer die ik hiermee heb verkregen.
- TVHM: Items zijn underpowered. Heb sterker spul in m'n inventory zitten dan dat ik nog krijg uit de golden chest.

Wat ik tof zou vinden aan Borderlands, om de game wat vriendelijker te maken voor spelers die geen honderden duren tijd over hebben: Een manier om naast een re-spec ook een ander character te kiezen. Zou bijv. mijn Siren van level 45 best eens om willen zetten naar de Mechromander of Psycho, heb namelijk totaal geen zin om de hele game weer opnieuw te doen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Looten is de kern van de game, verpest het niet voor jezelf.
Dat is zeker een goed argument. Op dit moment vond ik het vooral handig om snel wapens voor men level 35 character te krijgen in TVHM omdat ik met level 28 wapens uit mijn vorige playtrough kwam. Boom en Bewm waren tenminste haalbaar met een paar upgrades van die chest, daarvoor niet.

Zal proberen aan de verleiding te weerstaan om men andere 195 keys te gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
boe2 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:39:
[...]

Dat is zeker een goed argument. Op dit moment vond ik het vooral handig om snel wapens voor men level 35 character te krijgen in TVHM omdat ik met level 28 wapens uit mijn vorige playtrough kwam. Boom en Bewm waren tenminste haalbaar met een paar upgrades van die chest, daarvoor niet.

Zal proberen aan de verleiding te weerstaan om men andere 195 keys te gebruiken ;p
Hoe spelen jullie TVHM eigenlijk? Ik probeer me zoveel mogelijk bij main story te houden, zodat ik de sidequests in UVHM nog kan spelen.

Hierdoor is TVHM wel een beetje vreemd naar mijn idee omdat de levels van bepaalde area's vast staat. Zo vond ik die boss waarbij je Roland moet redden van die constructor in de eerste playthrough echt een hell voor m'n low level Siren terwijl ik die in TVHM binnen de kortste keren klein had gekregen omdat de omgeving toen nog een paar levels lager was dan m'n character.

Nu zit ik echter in dat stuk waar je Bloodwing neer moet halen, en nu heeft de omgeving net een iets hoger level dan m'n character waardoor Bloodwing ineens een zeer lastige bossfight is geworden (waar ik nu dus ook in vast zit totdat ik ergens een paar levels kan grinden). Vind dat overigens één van de meest vervelende stukken van de hele game omdat de weg naar Bloodwing toe zo lang is... ze hadden wat mij betreft nog ergens een fast travel point in het midden van die map toe mogen voegen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

XyritZz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:50:
[...]
Hoe spelen jullie TVHM eigenlijk? Ik probeer me zoveel mogelijk bij main story te houden, zodat ik de sidequests in UVHM nog kan spelen.

Hierdoor is TVHM wel een beetje vreemd naar mijn idee omdat de levels van bepaalde area's vast staat. Zo vond ik die boss waarbij je Roland moet redden van die constructor in de eerste playthrough echt een hell voor m'n low level Siren terwijl ik die in TVHM binnen de kortste keren klein had gekregen omdat de omgeving toen nog een paar levels lager was dan m'n character.
ik heb ook het advies gelezen om sidequests te proberen bewaren tot het einde, dus ik probeer ze zoveel mogelijk te vermijden.

Wat het spel een stuk leuker maakt (en ik vroeger nooit deed) is je spel public zetten zodat andere mensen kunnen joinen: Gegarandeerd knalfestijn wanneer je je weg naar een bossfight aan het grinden bent :D. Zelf join je dan ook gewoon andere games om die XP die je te kort komt bij te farmen. Effectief en enorm leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om wat duidelijkheid te creeren:
TVHM
Vault Hunters will most likely reach or be close to the level 50 cap by the end of this mode.
When the Warrior is defeated, all zones are reset to a fixed level 50. This affects mob levels, vending machine contents, and missions that have not been accepted. Missions that have been previously accepted retain the level they were accepted at. Such missions' difficulty indicator may not reflect actuality.
When the Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack is installed while at level 50, the amount of XP rewarded in TVHM is greatly reduced. However, this is much more than the actual amount earned while capped at level 50 (which is 0), but it still makes leveling up very hard until UVHM is started.
Ik heb zelf 2 characters op 54 ongeveer in UVHM, beiden heb ik gewoon de gehele questline incl. sidequests gedaan wanneer ik ze kon. Reden is simpelweg omdat er vaak loot bij zit die erg goed is, en omdat de main storyline toch wel vaak iets hoger uitpakt en soms onmogelijk hoog is als je alleen die doet. Gek genoeg is de scaling vaak niet helemaal goed wat betreft de main storyline in TVHM dan.

En die cap heb je niet meer natuurlijk als je alle DLC hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
boe2 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:56:
[...]

ik heb ook het advies gelezen om sidequests te proberen bewaren tot het einde, dus ik probeer ze zoveel mogelijk te vermijden.

Wat het spel een stuk leuker maakt (en ik vroeger nooit deed) is je spel public zetten zodat andere mensen kunnen joinen: Gegarandeerd knalfestijn wanneer je je weg naar een bossfight aan het grinden bent :D. Zelf join je dan ook gewoon andere games om die XP die je te kort komt bij te farmen. Effectief en enorm leuk :)
Nadeel daarvan vond ik dat anderen alsnog sidequests gingen accepten, waarna (zoals hierboven al staat) het level van die sidequest vast wordt gezet. Maar misschien kan het wel goed werken om de public game tijdig uit te zetten, dus voordat ik terug kom in sanctuary bijv.

Hoe werkt het trouwens; moet je voor elke character de hele riedel 'playthrough 1, TVHM, UVHM' spelen of kun je met een nieuw character ook online grinden tot een leuk level en dan meteen TVHM in springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Gamebuster schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:56:
Pas op met gebruik van die shiftcodes... Cheaten is verslavend, en makkelijk in borderlands 2 als je eenmaal weet hoe.
Een gouden key is voor jou al cheaten? Bizar.
XyritZz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:23:
[...]
Zou bijv. mijn Siren van level 45 best eens om willen zetten naar de Mechromander of Psycho, heb namelijk totaal geen zin om de hele game weer opnieuw te doen.
Dat kan (op PC) erg makkelijk met een savegame-editor, maar het is een stuk leuker om het gewoon overnieuw te beginnen: een deel van de charme is dat je gaandeweg het karakter ontdekt en toewerkt naar "die ene skill". Het zijn de rpg-elementen die het een leuk spel maken, met max gear een max character spelen is redelijk saai.
XyritZz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:50:
[...]

Volgens mij begin je een volledig nieuwe playthrough als je UVHM start. In UVHM kan je ook gewoon je quests weer resetten, zodat je alles nog een keer kan doen. In TVHM kan je desnoods een kopie maken van je savegame, maar dat is wel wat shady.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Dit weekeinde om te grinden toch maar public games van anderen gejoined. Toch wel erg tof eigenlijk, maar vind de structuur van online play niet helemaal geweldig.

Ik ben wat dat betreft misschien nog van de oude stempel, laatste game die ik online heb gespeeld is Counter Strike met dedicated servers en daarin kon je op den duur gewoon een lijst van favoriete servers opbouwen waarvan je weet dat er leuk gespeeld wordt. Met Borderlands is dat niet, en dat heeft wel wat nadelen.

Gisteren een half uur op 'The Warrior' aan het knallen geweest in een online game... is die boss er bijna geweest kickt de host alle spelers zodat niemand loot kan jatten... Zo zonde gewoon... Die loot boeit me nog geeneens want die was waarschijnlijk toch dik boven mijn level geweest, ik wil alleen de experience hebben om asap naar een leveltje of 50 te gaan. Met een lvl 44 character en The Warrior op lvl 52 had me dat aardig wat XP op kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

XyritZz schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:01:
Gisteren een half uur op 'The Warrior' aan het knallen geweest in een online game... is die boss er bijna geweest kickt de host alle spelers zodat niemand loot kan jatten... Zo zonde gewoon... Die loot boeit me nog geeneens want die was waarschijnlijk toch dik boven mijn level geweest, ik wil alleen de experience hebben om asap naar een leveltje of 50 te gaan. Met een lvl 44 character en The Warrior op lvl 52 had me dat aardig wat XP op kunnen leveren.
Dat is wel rot :|.
Ik zet momenteel open multiplayer aan voor de main quest (ben naar 50 aan het levelen in tvhm) en voor de DLC (die ik onlangs gekocht heb) zet ik de boel op prive, die DLC is echt te geniaal om daardoor te rushen :). Met expansions is de XP die je krijgt in TVHM enorm verlaagd, dus die DLC is heel welkom.
Heb Captain Scarlett uitgespeeld, nu bezig met Mr. Torgue's Campaign of Carnage. Ik weet nog niet of ik Sir Hammerlock’s Big Game Hunt ga spelen (nooit een Hammerlock fan geweest), maar tegen dat ik level 50 ben ga ik snel in multiplayer de warrior verslaan en aan Tiny Tina's campaign beginnen. Daarna ben ik waarschijnlijk Borderlands beugespeeld totdat de pre-sequel uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
boe2 schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:26:
[...]

Dat is wel rot :|.
Ik zet momenteel open multiplayer aan voor de main quest (ben naar 50 aan het levelen in tvhm) en voor de DLC (die ik onlangs gekocht heb) zet ik de boel op prive, die DLC is echt te geniaal om daardoor te rushen :). Met expansions is de XP die je krijgt in TVHM enorm verlaagd, dus die DLC is heel welkom.
Heb Captain Scarlett uitgespeeld, nu bezig met Mr. Torgue's Campaign of Carnage. Ik weet nog niet of ik Sir Hammerlock’s Big Game Hunt ga spelen (nooit een Hammerlock fan geweest), maar tegen dat ik level 50 ben ga ik snel in multiplayer de warrior verslaan en aan Tiny Tina's campaign beginnen. Daarna ben ik waarschijnlijk Borderlands beugespeeld totdat de pre-sequel uitkomt :)
Ja, was inderdaad niet leuk. Zou nog niet zo erg zijn als je die boss in 5 minuten afknalt, maar heeft serieus een poos geduurd om The Warrior met z'n 4en neer te krijgen.

Volgens mij komt dit vrij veel voor, en vind het ook een domme keuze van de developers om in een loot collection game de loot shared te maken in online play. Dan beloon je eigenlijk dit soort gedrag, want nu had de host alle loot in z'n uppie. Geef gewoon elke speler z'n eigen beloning na een boss en het probleem is opgelost, de host schiet er niets meer mee op om anderen te kicken en je ergert je (als je zelf host bent) ook nooit meer aan die spelers die nauwelijks helpen maar alleen maar de kistjes aan het rushen zijn en meteen de drops weggraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Tijdje geleden voor alle achievements gegaan. Ik heb ze nu alle 69 met een totaal van 1625g

Naast Skyrim de enige die ik 100% heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ben inmiddels een paar levels hoger (zit nu op lvl 50) en moet zeggen dat online nu wat leuker is, minder mensen die je kicken of moeilijk doen als je een gun oppakt. Waarschijnlijk omdat iedereen op lvl 50 toch al wel behoorlijke gear heeft.

Op lvl 46 voor het eerst met een groepje mee gedaan om Terra eraan te krijgen, was bijna niet te doen zo lang duurde dat. Lvl 50 nog een keer gedaan en binnen enkele minuten was ie neer, niemand van de groep ging er ook maar één keer aan.

Heb zelfs m'n siren build aangepast voor online spelen, zodat ik nu met de class skill een ander instant kan reviven en dat helpt soms flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Kan iemand me uitleggen wat nu precies het doel is van TVHM en UVHM?

Waarom gaat dat niet gewoon verder waar je al bent gebleven?

In mijn voltooide normale play through zit ik nu lekker DLC door te spelen, terwijl ik bij TVHM weer de hele story mode mag doorspelen? Dus om de echt goede wapens te krijgen, moet ik eerst 2 keer de story missions doen, en dan in UVHM de echte loot te krijgen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

"De echt goede wapens" is een relatief begrip in BL2. De bedoeling van de andere gamemodes is dat je nog een uitdaging hebt als je de andere gamemode hebt uitgespeeld. Dus je kan dan lekker levellen, terwijl de tegenstanders dan (min of meer) hetzelfde level hebben als jij.

Of je wapens dan "echt goed" zijn hangt natuurlijk af van welk level je zelf hebt, en wel level je wapens. Als je nu level 50 bent, en je "echt goede wapen" is level 38, dan heb je er geen zak meer aan. Als je "echt goede wapen" nu level 50 is, en jij straks level 60 bent (of sterker, level 55 ofzo) heb je er ook niks meer aan. Je bent de hele tijd bezig om nieuwe wapens te vinden (of farmen, zucht). Totdat je level 72 OP 8 bent, want verder kan je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Jeroenneman schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:36:
Kan iemand me uitleggen wat nu precies het doel is van TVHM en UVHM?

Waarom gaat dat niet gewoon verder waar je al bent gebleven?

In mijn voltooide normale play through zit ik nu lekker DLC door te spelen, terwijl ik bij TVHM weer de hele story mode mag doorspelen? Dus om de echt goede wapens te krijgen, moet ik eerst 2 keer de story missions doen, en dan in UVHM de echte loot te krijgen?
Mogen/moeten. In TVHM heb ik vooral de DLC gespeeld, waartoe je vanaf de eerste seconde toegang hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Zou iemand mij misschien kunnen vertellen of je de progress van je challenges houdt (dus ik heb het niet over je badass rank), wanneer je van normale modus naar vault modus gaat? Ik kan op Google geen uitsluitend antwoord krijgen..

Was de kern van de vraag vergeten haha xD

[ Voor 21% gewijzigd door Ircghost op 21-09-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bad Ass rank hou je wanneer je dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Daarom zeg ik ook; ik heb het dus niet over mijn badass rank. Maar over de voortgang van de challenges zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
My bad... Je behoud verder alles, alleen het spel zelf begint bij het begin. Alle wapens en andere dingen hou je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nee. Nou ja, ja. En nee. Als je van normal naar TVHM gaat, moet je alle sidequests (want daar heb je het denk ik over) opnieuw doen. Maar je kan altijd je savegame op normal laden, en dan kan je weer verder waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik denk dat het de dingen bedoelt waarmee je de Bas Ass rank hoger krijgt. Bijvoorbeeld maak 100 headshots waarvan je er 90 hebt. Dit blijft gewoon behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Waar ik het dus over heb, is dat je challenges moet doen (zoals kill zoveel enemies met X), doe je genoeg dan krijg je Badass ranks..

Maar ik wil dus graag alle challenges halen, maar ik vrij mij dus af of je de voortgang daarvan behoudt. Ik weet inderdaad dat je de badass rank, wapens, items etc wel houdt. Ook weet ik dat je alle missies (waaronder sidequests opnieuw moet doen).

---
Ik typte mijn reactie op het moment dat jij dat plaatste haha :p. Ok mooi om te horen, dan kan ik dus doorgaan met het behalen van die laatste paar challenges in vault mode :).

[ Voor 19% gewijzigd door Ircghost op 21-09-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ja, die progress hou je wel, die kan je zelfs tussen verschillende saves/chars delen. Voor die achievement moet je ze wel met dezelfde char doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nee dat is dus niet waar, als jij een nieuw karakter aanmaakt dan houdt je het totaal aantal badass rankpunten. Maar de voortgang van de challenges is weer helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
zoals ircghost zegt, badass rank zijn niet gekoppeld aan je karakter en worden dus niet gereset als je een nieuwe karakter begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wat een goede miscommunicatie hier vanavond :P. Ik heb het dus niet over de badass rank (die blijft dat weet ik!)... maar over de challenges die je moet behalen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 10:45
PC key goed voor 20 keys :9~
5BW3B-F96CT-KXJFK-TB3B3-39BWZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Shit moet nog steeds een paar karakters levelen voordat ik een platinum heb :'(

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:10
Ik heb dit spel van het weekend gekocht via Steam. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe game om me in vast te bijten, na ME3, Skyrim en Dragon Age 2 geprobeerd te hebben nu eindelijk eentje gevonden die me vasthoudt. Het enige wat me nog wat frustreert is wat kleine interface issues die waarschijnlijk aan mij liggen.

Ten eerste weet ik niet hoe je ziet wat voor munitie een wapen heeft totdat je het equipped. Dat is nogal een gedoe elke keer als je je verzamelde wapenrommel doorbladert.

Ten tweede heb ik net grenades unlocked, maar ik kan ze niet oppakken; ik heb een GOTY item in dat slot zitten dat ik een paar keer heb kunnen gebruiken, maar nu leeg is. Er liggen her en der grenades om op te pikken maar het spel zegt dat mijn slot full is, terwijl er toch 0/3 staat. Niet echt duidelijk dus.

Tot slot viel het me op dat als je areas gecleared hebt, ze leeg blijven terwijl je in andere areas doorspeelt. Als je echter een save game laadt zijn ze weer terug. Dat is lichtelijk irritant als je driekwart op weg bent naar een eindbaas en de tussenliggende areas hebt gecleared, afsluit om je vrouw van het station te halen en vervolgens die areas weer opnieuw moet doen. Of mis ik iets?

Verder een erg lekker spelende shooter (sorry, tot level 5 is het een shooter wat mij betreft... ik moet de RPG elementen nog een beetje gaan verkennen). De voice acting is briljant en op zich al een reden om door te spelen, Claptrap en Sir Hammerdinges zijn erg amusant.

[ Voor 27% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-03-2015 10:09 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Dr. Strangelove schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:06:
Ik heb dit spel van het weekend gekocht via Steam. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe game om me in vast te bijten, na ME3, Skyrim en Dragon Age 2 geprobeerd te hebben nu eindelijk eentje gevonden die me vasthoudt. Het enige wat me nog wat frustreert is wat kleine interface issues die waarschijnlijk aan mij liggen.

Ten eerste weet ik niet hoe je ziet wat voor munitie een wapen heeft totdat je het equipped. Dat is nogal een gedoe elke keer als je je verzamelde wapenrommel doorbladert.

Ten tweede heb ik net grenades unlocked, maar ik kan ze niet oppakken; ik heb een GOTY item in dat slot zitten dat ik een paar keer heb kunnen gebruiken, maar nu leeg is. Er liggen her en der grenades om op te pikken maar het spel zegt dat mijn slot full is, terwijl er toch 0/3 staat. Niet echt duidelijk dus.

Tot slot viel het me op dat als je areas gecleared hebt, ze leeg blijven terwijl je in andere areas doorspeelt. Als je echter een save game laadt zijn ze weer terug. Dat is lichtelijk irritant als je driekwart op weg bent naar een eindbaas en de tussenliggende areas hebt gecleared, afsluit om je vrouw van het station te halen en vervolgens die areas weer opnieuw moet doen. Of mis ik iets?

Verder een erg lekker spelende shooter (sorry, tot level 5 is het een shooter wat mij betreft... ik moet de RPG elementen nog een beetje gaan verkennen). De voice acting is briljant en op zich al een reden om door te spelen, Claptrap en Sir Hammerdinges zijn erg amusant.
Het spel komt nog meer tot zn recht als je dit COOP speelt met vrienden.

Ik ben met 2 andere vrienden weer begonnen aan Borderlands 1... morgenavond weer en kan niet wachten haha!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Dr. Strangelove schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:06:

Dat leer je snel genoeg, na een poosje spelen herken je een wapentype aan de vorm van het wapen en weet je welke ammo dat type wapen gebruikt.
Je hebt naast granaten ook een "mod", die verandert de karakteristieken van je gegooide granaat. Bijv. naar Slag of Corrosive. Daarnaast zijn er ook exotischere dingen zoals volgens mij ook dat GOTY item.

Misschien probeer je een mod op te pakken en zegt de game daarom dat die slot al gevuld is? Granaten kun je er in het begin inderdaad maximaal 3 van oppakken. Later kun je dit uitbreiden naar meer.

Area's die je cleared blijven een bepaalde tijd leeg, ik ben wel eens aan het treuzelen geweest waardoor ik op de 'terugweg' weer door de vijanden heen mocht vechten. Soms is dat heel irritant ja, vind dat ook één van de grotere nadelen van de game.

Op den duur moet je een vogel gaan redden van één van de hoofdkarakters uit Borderlands 1, en de punten om op te slaan zijn er wel maar dat zijn een soort quicksaves. Met andere woorden; als je afsluit en een dag later verder gaat spelen moet je dat hele stuk opnieuw doen. Ontzettend frustrerend...

Datzelfde stuk ben ik ook met TVHM mode vast komen te zitten, hele stuk gespeeld is de boss fight te sterk voor me. Enige optie; grinden in andere stukken van de game totdat ik sterker ben en dan weer dat lange stuk doorlopen richting de bossfight... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ewivis schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:42:
[...]

Het spel komt nog meer tot zn recht als je dit COOP speelt met vrienden.

Ik ben met 2 andere vrienden weer begonnen aan Borderlands 1... morgenavond weer en kan niet wachten haha!
Dat geloof ik ook wel maar coop is vanwege mijn beperkte beschikbare tijd gewoon niet practisch. Verder ken ik niemand die het spel heeft.
XyritZz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:43:
[...]

Dat leer je snel genoeg, na een poosje spelen herken je een wapentype aan de vorm van het wapen en weet je welke ammo dat type wapen gebruikt.
Ok, lijkt zich vanzelf op te lossen dus. Voor de meeste pistolen is het ook wel duidelijk maar tussen SMGs en assault rifles zie ik weinig verschil.
Je hebt naast granaten ook een "mod", die verandert de karakteristieken van je gegooide granaat. Bijv. naar Slag of Corrosive. Daarnaast zijn er ook exotischere dingen zoals volgens mij ook dat GOTY item.

Misschien probeer je een mod op te pakken en zegt de game daarom dat die slot al gevuld is? Granaten kun je er in het begin inderdaad maximaal 3 van oppakken. Later kun je dit uitbreiden naar meer.
Hoe kan je die mod verwijderen dan? Ik heb dat geprobeerd maar lukte niet.
Area's die je cleared blijven een bepaalde tijd leeg, ik ben wel eens aan het treuzelen geweest waardoor ik op de 'terugweg' weer door de vijanden heen mocht vechten. Soms is dat heel irritant ja, vind dat ook één van de grotere nadelen van de game.

....
Dat is minder. Het is sowieso ook redelijk wat lopen, ik merk dat ik bijvoorbeeld op weg naar een area halverwege zonder ammo kom en dan terug moet om ammo te kopen. Ik heb dit min of meer opgelost door wat variatie in guns bij me te hebben die alle verschillende ammo gebruikt zodat dit wat minder snel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Dr. Strangelove schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:49:
[...]

Dat geloof ik ook wel maar coop is vanwege mijn beperkte beschikbare tijd gewoon niet practisch. Verder ken ik niemand die het spel heeft.
Je kunt ook gewoon een online game joinen, of je eigen game open zetten voor anderen om te joinen. Dolle pret als je leuke mensen treft, ontzettend irritant als er "klootzakjes" in je game komen.
[...]

Ok, lijkt zich vanzelf op te lossen dus. Voor de meeste pistolen is het ook wel duidelijk maar tussen SMGs en assault rifles zie ik weinig verschil.

[...]

Hoe kan je die mod verwijderen dan? Ik heb dat geprobeerd maar lukte niet.
Je kunt deze net zoals een wapen 'equippen'. Een mod verbeterd je granaten eigenlijk altijd, verwijderen is dus zelden nodig, meestal vervang je 'm dan meteen voor een betere mod.
[...]

Dat is minder. Het is sowieso ook redelijk wat lopen, ik merk dat ik bijvoorbeeld op weg naar een area halverwege zonder ammo kom en dan terug moet om ammo te kopen. Ik heb dit min of meer opgelost door wat variatie in guns bij me te hebben die alle verschillende ammo gebruikt zodat dit wat minder snel gebeurt.
Hhmm, dan doe je iets niet goed volgens mij :). Ik speel B2 met een Siren, die is goed met SMG's en gebruik zelden iets anders dan een SMG. Zodra de winkel geunlocked wordt waar je die paarse balken (ben de naam even kwijt) kunt uitgeven koop ik meestal direct zoveel mogelijk ammo upgrades voor mijn main wapen waardoor een een bulk extra ammo mee kan nemen.

Open ook zoveel mogelijk containers, en kijk goed naar andere dumps. Bijv. die rare honden die rondlopen laten bergen kots achter wat je open kunt slaan en daar komt dan ook altijd ammo uit. Zo hebben de meeste creatures wel een stash her en der.

Kijk ook goed naar je wapen, soms pak je een wapen op en denk je wow dat is sterk. In de kleine lettertjes staat dan vaak "Consumes 3 ammo per shot". Zulke wapens laat ik altijd links liggen, dat vreet je ammo veel te snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Deze week The Handsome Collection O+ Yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:26
Bellerophon schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:07:
Deze week The Handsome Collection O+ Yeah!
Helaas voor mij nog niet. Mijn vaste groepje heeft het even te druk met Destiny enz. (niet mijn game) dus heeft het voor mij geen nut om deze te kopen. Heb de afgelopen jaren gemerkt dat ik er solo niks aan vind en geen zin heb om met wildvreemden in het spel rond te rennen. The Pre-Sequel heb ik precies 1 uur gespeeld om die reden :o

Naja dan maar een keer uit de budgetbak vissen, want ze hebben al zat aan me verdiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Beakzz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:37:
[...]

Helaas voor mij nog niet. Mijn vaste groepje heeft het even te druk met Destiny enz. (niet mijn game) dus heeft het voor mij geen nut om deze te kopen. Heb de afgelopen jaren gemerkt dat ik er solo niks aan vind en geen zin heb om met wildvreemden in het spel rond te rennen. The Pre-Sequel heb ik precies 1 uur gespeeld om die reden :o

Naja dan maar een keer uit de budgetbak vissen, want ze hebben al zat aan me verdiend ;)
Ik kan echt niet wachten om aan de slag te gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
XyritZz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:37:
[...]

Je kunt ook gewoon een online game joinen, of je eigen game open zetten voor anderen om te joinen. Dolle pret als je leuke mensen treft, ontzettend irritant als er "klootzakjes" in je game komen.
Ik zal het eens proberen. Intussen een vriend van me maar eens proberen enthousiast te krijgen voor dit spel.
Je kunt deze net zoals een wapen 'equippen'. Een mod verbeterd je granaten eigenlijk altijd, verwijderen is dus zelden nodig, meestal vervang je 'm dan meteen voor een betere mod.
Check, heb hem inmiddels door :)
Hhmm, dan doe je iets niet goed volgens mij :). Ik speel B2 met een Siren, die is goed met SMG's en gebruik zelden iets anders dan een SMG. Zodra de winkel geunlocked wordt waar je die paarse balken (ben de naam even kwijt) kunt uitgeven koop ik meestal direct zoveel mogelijk ammo upgrades voor mijn main wapen waardoor een een bulk extra ammo mee kan nemen.
Gister ging het al een stuk beter, alleen kwam ik in een area terecht die wat te hoog was voor mijn level waardoor ik wat meer bullets nodig had, toen kwam ik eventjes in de problemen maar het valt wel mee nu.

Ik heb daar ook wat leuke guns opgepikt die echter nog een level of 2-3 te hoog voor me zijn; is er een bank oid waar je items kan bewaren? Ik heb een minuut of 20 in Sanctuary rondgelopen toen ik daar aankwam maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 09:49
Dr. Strangelove schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:23:

Gister ging het al een stuk beter, alleen kwam ik in een area terecht die wat te hoog was voor mijn level waardoor ik wat meer bullets nodig had, toen kwam ik eventjes in de problemen maar het valt wel mee nu.

Ik heb daar ook wat leuke guns opgepikt die echter nog een level of 2-3 te hoog voor me zijn; is er een bank oid waar je items kan bewaren? Ik heb een minuut of 20 in Sanctuary rondgelopen toen ik daar aankwam maar niks gevonden.
Yes, verhaal even blijven volgen en dan kom je bij een "bank" uit (mogelijk ben je dan wel op het juiste niveau voor je wapens dus wil je ze niet meer naar de bank brengen maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enki
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-07 13:26
RHE218 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:00:
[...]

Yes, verhaal even blijven volgen en dan kom je bij een "bank" uit (mogelijk ben je dan wel op het juiste niveau voor je wapens dus wil je ze niet meer naar de bank brengen maar dat terzijde)
Die bank vindt je bij Roland in Sanctuary, maar het kan nog leuker: vrij kort nadat je in Sanctuary aankomt krijg je bij ClapTrap de mogelijkheid om wapens te bewaren in een "Secret Stash". Alles wat je hierin doet, komt beschikbaar in alle andere playthroughs, ongeacht met welk karakter je speelt... :+
XyritZz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:37:
[...]
Zodra de winkel geunlocked wordt waar je die paarse balken (ben de naam even kwijt) kunt uitgeven
Eridium. En je kunt het verhandelen bij Crazy Earl's Black Market in Sanctuary.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24

D4NG3R

kiwi

:)

Sinds de laatste sale ben ik ook in het bezit van een legale installatie van Borderlands 2. :+

Eergisteren 25 keys voor de weaponcase @ Sanctuary gekregen via een facebook actie van SHiFT, is dat de enige manier om daar aan te komen of unlock je ze ook ingame? Ik begon geloof ik met eentje die ik zonder het te weten gebruikt had.

Voor de geinteresseerden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
****** 25 Keys *****
>>>>> Borderlands 2 <<<<<
Source: @Gearbox - Keys
Release Date: Mar, 23
Expire Date: Mar, 31
PC: WBK3T-BKW6T-TXTRK-JTTBT-C6BS5
PS3: KTKTT-ZSFWS-R3CHC-9BW33-3JW3H
XBOX: CJC33-KHBCW-FHF6Z-C6JTB-F9395

Van: https://www.facebook.com/Borderlands2ShiftCodes

[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 27-03-2015 15:21 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Je unlocked ze niet ingame.. Ik doe het ook zo via facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
D4NG3R schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:20:
Sinds de laatste sale ben ik ook in het bezit van een legale installatie van Borderlands 2. :+

Eergisteren 25 keys voor de weaponcase @ Sanctuary gekregen via een facebook actie van SHiFT, is dat de enige manier om daar aan te komen of unlock je ze ook ingame? Ik begon geloof ik met eentje die ik zonder het te weten gebruikt had.

Voor de geinteresseerden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
****** 25 Keys *****
>>>>> Borderlands 2 <<<<<
Source: @Gearbox - Keys
Release Date: Mar, 23
Expire Date: Mar, 31
PC: WBK3T-BKW6T-TXTRK-JTTBT-C6BS5
PS3: KTKTT-ZSFWS-R3CHC-9BW33-3JW3H
XBOX: CJC33-KHBCW-FHF6Z-C6JTB-F9395

Van: https://www.facebook.com/Borderlands2ShiftCodes
Als je even googled naar SHIFT codes dan kom je behoorlijk wat sites tegen die ze opsommen en bijhouden welke nog actief zijn.

Avondje codes invoeren en je hebt 200+ keys. Op zich wel handig als je een keer vast zit en een paar sterke wapens nodig hebt. Doe er niet te zuinig mee. Tegen de tijd dat je op level 50 zit vind je in-game betere items dan in die kist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 13-09 10:38
Ben sinds vrijdag hooked aan BL2. Zijn er hier nog meer mensen die the handsome collection hebben aangeschaft en samen willen spelen (met party chat). En zijn jullie met BL2 of met de pre sequel begonnen?

Ik met BL2 (nog nooit gespeeld) en heb een 16 Krieg en Graig (?) met nog wat lvl 5 - 6 andere karakters (wilde even de super proberen).

Had niet verwacht dat het er zo mooi uit zou zien op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Physx schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:12:
Ben sinds vrijdag hooked aan BL2. Zijn er hier nog meer mensen die the handsome collection hebben aangeschaft en samen willen spelen (met party chat). En zijn jullie met BL2 of met de pre sequel begonnen?

Ik met BL2 (nog nooit gespeeld) en heb een 16 Krieg en Graig (?) met nog wat lvl 5 - 6 andere karakters (wilde even de super proberen).

Hier ook :Y
Had al een lvl 61 Zero en nu ook een lvl 16 Axton erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik heb er ook nog iets van 20 ofso, ik zal proberen te onthouden om ze hier te plaatsen vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:04:
[...]

Als je even googled naar SHIFT codes dan kom je behoorlijk wat sites tegen die ze opsommen en bijhouden welke nog actief zijn.

Avondje codes invoeren en je hebt 200+ keys. Op zich wel handig als je een keer vast zit en een paar sterke wapens nodig hebt. Doe er niet te zuinig mee. Tegen de tijd dat je op level 50 zit vind je in-game betere items dan in die kist.
Er is zelfs een app voor (in ieder geval voor Android). Ik heb die wel eens gedownload op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Waar moet je die codes invoeren? De PS4 vindt mijn account niet en ik kan ook geen nieuw account aanmaken via de PS4.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enki
BL-2 verschillende malen uitgespeeld met de meeste karakters (ook de vervolg-playthroughs), net als Bl-1 overigens.

Nu zag ik bij Wehkamp de Game-of-the-year edition staan van BL-1 voor nog geen tientje... Het gaat me nu toch weer jeuken...!! :9 :9

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Enki schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:17:
[...]

Die bank vindt je bij Roland in Sanctuary, maar het kan nog leuker: vrij kort nadat je in Sanctuary aankomt krijg je bij ClapTrap de mogelijkheid om wapens te bewaren in een "Secret Stash". Alles wat je hierin doet, komt beschikbaar in alle andere playthroughs, ongeacht met welk karakter je speelt... :+
Ja, zo'n stash heeft Torchlight ook, wel handy.

Inmiddels is het ook duidelijk voor me hoe ik weet wat voor gun wat voor ammo gebruikt zonder het ding te equippen, ik zie dat alle wapens een icoontje hebben dat matched met een bepaald type ammo.

Verder heb ik nog weinig reden gezien om geld op te pikken, ammo oppikken gaat nu zo rap dat ik weinig hoef te kopen en de wapens bij de meeste shops zijn het geld niet waard (in stereotype RPG-style).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Gister ook maar eens begonnen. (na die goeie deal op Humble Bundle voor 7,36 met gratis Spec Ops the line, zat al eeuwig te wachten op een echte complete edition)
Niet gedacht dat een MBPr 13"" met HD5100 op 1280*800 (1/4) resolutie met alles op laag richting de 60 fps zou gaan :). Mooie meevaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Laatst ook opgepikt voor pc. Nu lvl 12 met zero, blijft een vette game. Vanaf lvl 30 weer lekker slice en dice door t speelveld, mits ik de gear vind. Als r hier lui zijn die n keer willen co oppen voeg mij dan maar toe. Steam: JaJa_jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enki
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:05:
[...]
Verder heb ik nog weinig reden gezien om geld op te pikken, ammo oppikken gaat nu zo rap dat ik weinig hoef te kopen en de wapens bij de meeste shops zijn het geld niet waard (in stereotype RPG-style).
Yep, het meeste geld verdien je uiteindelijk met het voltooien van missies. En zelfs als je een aantal keren kort achter elkaar moet respawnen zal je zien dat de kosten daarvoor substantieel dalen. Ik heb eigenlijk nog nooit zonder cash gezeten.

Wapens zijn meestal niet interessant om te kopen, hoewel er soms pareltjes tussen zitten.

Tip: geef Moxxi eens flink wat fooi achter elkaar, dat levert vrijwel altijd een heel aardige SMG op waar je een aantal levels mee voort kan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Heb de collectie op de Xbox one te pakken! voor co-oppers, voeg me maar toe. xbox id staat in signature!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Handsome Collection deze week gekocht. Dit weekend 4 player couch co-op beginnen aan deze games.

Nog nooit een Borderlands game gespeeld (op 1 keer een uurtje of 2 na) dus ik ben benieuwd. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
weet iemand of je splitscreen ook met 2 controllers op hetzelfde account kan spelen (m.a.w. als er is een vriend langs komt dat hij op mijn 2e karakter mee kan spelen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Physx schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:12:

idd, het ziet er zeker goed uit. heb hem toendertijd ff gespeeld op de ps3 ( gratis via PS+) maar stoorde me aan de framerate. nu loopt ie echt lekker soepel.

ik zoek eigenlijk ook mensen om af en toe mee samen te spelen! als je wil mag je me toevoegen hoor. PSN: SoonTiel

was begonnen met krieg, maar zag filmpjes en daar raadde ze het af om als eerste playthrough met die 2 extra charaters te beginnen, dus gister nog een keer begonnen met Axton.

echt een toffe game, zoveel loot joh, je moet echt keuzes maken wat betreft wapens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik ben gisteren ook begonnen. Had op de ps3 Borderlands 1 uitgespeeld en goede herinneringen aan. BL2 ooit even op mijn mac gehad maar nooit echt verstrikt geraakt. Dat zal nu wel gaan lukken :)

PSN: Botbek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Physx schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:41:
weet iemand of je splitscreen ook met 2 controllers op hetzelfde account kan spelen (m.a.w. als er is een vriend langs komt dat hij op mijn 2e karakter mee kan spelen)?
xbox one en ps4 is zelfs 4player couchco-op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:31:
[...]

idd, het ziet er zeker goed uit. heb hem toendertijd ff gespeeld op de ps3 ( gratis via PS+) maar stoorde me aan de framerate. nu loopt ie echt lekker soepel.

ik zoek eigenlijk ook mensen om af en toe mee samen te spelen! als je wil mag je me toevoegen hoor. PSN: SoonTiel

was begonnen met krieg, maar zag filmpjes en daar raadde ze het af om als eerste playthrough met die 2 extra charaters te beginnen, dus gister nog een keer begonnen met Axton.

echt een toffe game, zoveel loot joh, je moet echt keuzes maken wat betreft wapens!
Ik moet juist zeggen dat Page een ideaal karakter is om mee te beginnen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
:|
mfreriks schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:50:
[...]

xbox one en ps4 is zelfs 4player couchco-op :)
Ja dat weet ik. Alleen lukt het mij niet op 4 players op hetzelfde account te krijgen. Ik moet nu elke controller een apart account aan laten maken zodat hij voortgang opslaat. Ik wil gewoon dat vrienden / vriendin op 1 van mij karakters mee kan spelen. Zo krijg ik niet dat hun op 1 moeten beginnen en ik al in de 30 zit..

Hoe doen jullie dit?

Gisteren een corrosive legendary sniper gevonden, net voordat ik aan robot levels begon. Echt niet normaal. Zelfs de sterke varianten one shot ik gewoon _/-\o_

http://borderlands.wikia.com/wiki/Lyuda

[ Voor 16% gewijzigd door Physx op 02-04-2015 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Physx schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:58:
:|
[...]

Ja dat weet ik. Alleen lukt het mij niet op 4 players op hetzelfde account te krijgen. Ik moet nu elke controller een apart account aan laten maken zodat hij voortgang opslaat. Ik wil gewoon dat vrienden / vriendin op 1 van mij karakters mee kan spelen. Zo krijg ik niet dat hun op 1 moeten beginnen en ik al in de 30 zit..

Hoe doen jullie dit?

Gisteren een corrosive legendary sniper gevonden, net voordat ik aan robot levels begon. Echt niet normaal. Zelfs de sterke varianten one shot ik gewoon _/-\o_

http://borderlands.wikia.com/wiki/Lyuda
Dat kan geloof ik niet helaas... Heb het zelfde bij Diablo op console, je moet een ms account hebben om mee te kunnen doen.

Je bedoeld dat Marcus Shrine level? Waar je Roland van die constructor moet redden?:) Daar zit echt DE BESTE soundtrack ooit onder! Ben daar gister ook doorheen gelopen, die muziek wat onder dat level zit is echt koning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:58:
[...]

Ik moet juist zeggen dat Page een ideaal karakter is om mee te beginnen :Y
ja het ging bij mij ook prima eigenlijk. alleen die super power van krieg vergt wat meer skill dan die turret van axton, vandaar dat ik geswitch ben. het schijnt in je eentje wat makkelijker te zijn als je axton kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
mfreriks schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:06:
[...]

Dat kan geloof ik niet helaas... Heb het zelfde bij Diablo op console, je moet een ms account hebben om mee te kunnen doen.

Je bedoeld dat Marcus Shrine level? Waar je Roland van die constructor moet redden?:) Daar zit echt DE BESTE soundtrack ooit onder! Ben daar gister ook doorheen gelopen, die muziek wat onder dat level zit is echt koning!
Nee, een paar levels verder.

spoiler:
The one and future slag en het level erop waarop je zijn dubbelganger moet killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:09:
[...]

ja het ging bij mij ook prima eigenlijk. alleen die super power van krieg vergt wat meer skill dan die turret van axton, vandaar dat ik geswitch ben. het schijnt in je eentje wat makkelijker te zijn als je axton kiest.
Helemaal mee eens :Y
De Siren is ook goed te doen. Krieg en Zero zijn wat lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
Bellerophon schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:13:
[...]

Helemaal mee eens :Y
De Siren is ook goed te doen. Krieg en Zero zijn wat lastiger
Ik was ook begonnen aan Krieg (t/m lvl 16). Wel heel erg leuk om mee te spelen. Je ligt echt in een deuk van zijn commentaar. Beetje GTA5 idee met Trevor.

Misschien pik ik hem nog wel is op maar solo is het echt wel wat lastiger om te levelen. Heb nu Gaige als main. Dat gaat wel beter met health regen en een hulpje. Ook anarchy is leuk, doet enorm veel damage. Echter duurt het wel een tijd om stacks op te bouwen en als je dan dood gaat dan baal je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Zero kan idd wat lastig zijn aan het begin, maar wanneer je qua melee de juiste gear een beetje hebt verzameld ben je bijna niet te stoppen, op buzzards en die repair dingen na. Vanaf lvl 30 of 31 kun je many must fall unlocken en dan wordt t echt genieten. In 1 deception volledige area's clearen zonder dat je tegenstanders je ooit hebben gezien, is echt prachtig, terwijl de rest van je "buddies" nog aankomen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week The Handsome Collection aangeschaft en geen spijt van. _O_ Borderlands heel eventjes gecheckt maar nooit echt vol in gedoken.

Gelijk met 3 maatjes op de bank een hele avond zitten spelen. Al ga ik wel nog switchen denk ik, Krieg trekt mij niet echt en ik krijg dat melee'en in zijn ultimate form (die skill die je krijgt :+) niet zo goed aan allemaal.

Denk dat ik maar eens voor Zero ga kijken, Axton gebruik ik voor singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had dus een personage op level 16, dacht even een andere te nemen om te kijken, is die eerste dus mooi niet meer terug te vinden.

kun je maar 1 character tegelijk aanmaken? dat vind ik wel een beetje vreemd. en zonder van mijn tijd, want kon dus alles nog een keer gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:39:
ik had dus een personage op level 16, dacht even een andere te nemen om te kijken, is die eerste dus mooi niet meer terug te vinden.

kun je maar 1 character tegelijk aanmaken? dat vind ik wel een beetje vreemd. en zonder van mijn tijd, want kon dus alles nog een keer gaan doen.
Druk op Y om een andere character te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je niet op Xbox speelt? en waar dan? in het start scherm?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Dan is het driehoekje...

En op pc staat in koeienletters Select Character tussen Network options en Options

[ Voor 64% gewijzigd door Mikayu op 08-04-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond eens even kijken. bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
Zijn er nog mensen die vanavond samen aan TVHM willen beginnen?

Ik ben momenteel lvl 39 (bijna 40)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kun je alleen doen als je hem eerst een keer op normal hebt gedaan toch?

dan duurt dat bij mij nog wel ff.. zit nu op level 24.

even een vraag. als je een wapen ziet liggen staan er van die groene en rode pijltjes. waar baseert ie dat op? baseert ie die stats op het beste wapen wat je hebt in dezelfde categorie? of op het wapen wat je in je hand hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
Volgens mij op het wapen wat je in je handen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja precies. soms nogal verwarrend, vooral als je met 3 anderen bent. ik wil ff rustig kijken, maarja dat gaat niet, want iedereen kaapt de wapens alweer voor je neus weg. dat is toch wel vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:29:
ja precies. soms nogal verwarrend, vooral als je met 3 anderen bent. ik wil ff rustig kijken, maarja dat gaat niet, want iedereen kaapt de wapens alweer voor je neus weg. dat is toch wel vervelend...
Eens, dat is mijn grootste ergernis in multiplayer. De game draait voor een groot deel om loot collection; dan is een shared loot drop ontzettend bagger online. Geef iedereen gewoon z'n eigen loot, via trade kun je dan altijd nog wapens uitwisselen.

Terramorphous inmiddels al tig keer verslagen, maar die class mod nog nooit gehad omdat die altijd weggepikt wordt. Ga binnenkort maar eens proberen om Terra solo te doen, maar dat zal nog wel pittig zijn.

Hoop echt dat ze dit gaan aanpassen in een next-gen Borderlands, want ik vind de gameplay nog steeds super van deze games en speel ze erg graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Shared loot is zeker crap, gelukkig kun je wapens "kopiëren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe gaat dat kopiëren in zijn werk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:22:
hoe gaat dat kopiëren in zijn werk dan?
De manier die ik ken:

Speler A heeft legendary gun.
Speler B wil 'm graag hebben.
  • Je begint een duel waarbij Speler A het legendary wapen als inzet plaatst.
  • Speler B zet daar niets tegenover.
  • Zodra het duel begint dropt Speler A het legendary wapen.
  • Speler A laat zich daarna verslaan door Speler B.
  • Speler B wint het duel en krijgt de inzet als reward, maar omdat Speler A het wapen niet meer heeft wordt deze gekopieerd.
  • Zodra Speler B het wapen heeft ontvangen pakt Speler A het wapen weer van de grond op.
Mijn ervaring: Als iemand wil helpen met kopiëren van wapens, dan gunnen ze je meestal ook je loot wel en pakken ze geen loot weg waarvan ze weten dat je het goed kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja juist. die spelers ben ik alleen nog niet tegengekomen. iedereen rent zo snel mogelijk naar het eind van een level langs alle vijanden voor loot. helaas spelen er geen bekenden BL2. :(

thanks voor je uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
Voeg mij gewoon toe op psn. Ik ben ook op zoek naar B2 coop friends. Met Mic a.ub..

PSN is Physxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb jou in mijn lijst staan, alleen level verschil is een beetje te groot denk ik.

wel begonnen aan uvhm. level 34 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
TVHM denk ik? Ik ben halverwege TVHM en op het moment lvl 45. Ik heb eerst nog wat DLC op normal gespeeld (assault on tina's castle). Dat was toch wel weer erg leuk. Heerlijk spel. Nu snel door TVHM en dan door naar UVHM.

Spelen er ook nog mensen the pre sequel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Ik speel iig bl2 op pc. Ben aan de digistruct prak begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Physx schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:08:
TVHM denk ik? Ik ben halverwege TVHM en op het moment lvl 45. Ik heb eerst nog wat DLC op normal gespeeld (assault on tina's castle). Dat was toch wel weer erg leuk. Heerlijk spel. Nu snel door TVHM en dan door naar UVHM.

Spelen er ook nog mensen the pre sequel?
ja die bedoel ik ;)

wel stukje pittiger, als normal. maar met een paar man prima te doen. begin het steeds leuker te vinden!

*edit.
kun je trouwens terug keren naar normal als je eenmaal tvhm hebt gedaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 07:33:
[...]

ja die bedoel ik ;)

wel stukje pittiger, als normal. maar met een paar man prima te doen. begin het steeds leuker te vinden!

*edit.
kun je trouwens terug keren naar normal als je eenmaal tvhm hebt gedaan?
Ja, kan.

Heb een lvl 51 character waarmee ik wel iemand kan helpen met TVHM.
Physx, jij interesse om een keertje te spelen?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
leech1984 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:43:
[...]

Ja, kan.

Heb een lvl 51 character waarmee ik wel iemand kan helpen met TVHM.
Physx, jij interesse om een keertje te spelen?
Lijkt me erg leuk! Welk char. speel jij? Tot nu toe eigenlijk alleen solo gespeeld. Ben nu bijna klaar met TVHM. Laatste stuk voor de warrior. Ben sinds gisteren ook lvl 50 geworden en merk dat het nu pas wat stroever loopt en ik al meer ga slaggen op sterkere tegenstanders (was ervoor niet echt nodig). Ben nog op zoek naar wat betere wapens. Als ik ze niet snel vind dan lever ik wat golden keys in (heb er een stuk of 70 8)7 )

Wanneer ben je weer online?
Pagina: 1 ... 46 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.