Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuut-Tuut schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 02:12:
@Matthijs

Zit straks in de Nederlandse versie de speech functie, in de rtm namelijk geconstateerd dat deze nu niet beschikbaar is onder Nederlands OS
Nederlandse speech zal niet beschikbaar zijn. Enkel Engels.
Wat zeer spijtig is natuurlijk... De speech in WP7 is fenomenaal goed, Microsoft zou zich in Tango zeker moeten focussen op meer talen in speech. Dan zou WP7 pas echt goed zijn.
(Samen met andere US-only dingen naar de rest van de wereld brengen natuurlijk)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

stp_4 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:33:
Ik heb laatst bij een aantal mensen hun birthday's ingevuld. Nu geeft hij bij de meeste aan dat ze volgend jaar een dag eerder jarig zijn. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Misschien omdat je een US account hebt en je locatie op US staat? Dan heb je een tijdverschil van 6 tot 10 uur met Nederland en dat zou het kunnen verklaren.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:12:
[...]
Laat ze eerst maar eens het Bing platform fatsoenlijk naar de rest van de wereld brengen. Hebben ze ook nog wat aan in IE11 en Win8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeZ
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-05 02:29
Zo....inmiddels ook maar ff richting de RTM gegaan. Was het een beetje zat de telefoon steeds aan de lading te moeten doen. Op de 100% gaf ie in batterysaver 10 uurtjes leven aan. Eerst geflashed naar 7004, chevron geïnstalleerd voor de taaltoevoeging, daarna normaal kunnen updaten naar NoDo.

Vanaf dit punt deze handleiding gevolgd. Ik moest net zoals Devster UpdateWP.exe en wm7update.dll handmatig verwijderen en aansluitend heb ik ´m z´n gang laten gaan.

Toen ik een uurtje later bij het toestel kwam, was ie helemaal klaar en lag ie gretig te wachten op het moment dat ik de pincode in zou voeren. :D

Vanmorgen gaf hij in batterysaver 1 dag en 9 uren aan....toch net ietsjes beter dan voor het proces 8)

Edit: Hij staat inmiddels dus ook op de Nederlandse taal. Even kijken hoe het bevalt en anders weer op Engels }:O

[ Voor 6% gewijzigd door JantjeZ op 17-08-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:51
Tuut-Tuut schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 02:12:
@Matthijs

Zit straks in de Nederlandse versie de speech functie, in de rtm namelijk geconstateerd dat deze nu niet beschikbaar is onder Nederlands OS
nope

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Topicstarter
Ik even niet herinneren of het voor Mango ook al zo was. Ik probeer vanuit mijn agenda een uitnodiging te versturen. Nu kan ik alleen sturen naar personen uit mijn contactpersonenlijst.

Wil je naar een ander persoon sturen moet je hem eerst in je contactpersonen zetten.
Dat wil ik helemaal niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:12:
[...]

Nederlandse speech zal niet beschikbaar zijn. Enkel Engels.
Wat zeer spijtig is natuurlijk... De speech in WP7 is fenomenaal goed, Microsoft zou zich in Tango zeker moeten focussen op meer talen in speech. Dan zou WP7 pas echt goed zijn.
Er zijn nog zoveel dingen waar MS zich op zou moeten focussen, maar we trekken in Nederland helaas altijd aan het kortste eind. Ook bij andere platformen zoals Android heeft het lang geduurd voordat zaken als Voice Control ook in het Nederlands werkten. Laten we hopen dat Nokia Nederland wat meer op de kaart kan zetten bij MS, gezien zij nu Nederland als één van de belangrijkste markten zijn gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
c70070540 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:21:
[...]

Misschien omdat je een US account hebt en je locatie op US staat? Dan heb je een tijdverschil van 6 tot 10 uur met Nederland en dat zou het kunnen verklaren.
Ik heb een UK account, maar ook als ik region en system location op Dutch zet, blijven de verjaardagen volgend jaar 1 dag eerder. Date+time staat op UTC+1 Amsterdam. Zelfs als ik de verjaardagen aanpas (als test) blijven ze in de calender op de oude datum - 1 dag staan.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbannature
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-03-2023
Ik heb Mango (7.10.7712.60) op mijn Trophy. Maar nu heb ik sinds kort het probleem dat mijn geintegreerde twitter niet meer werkt, er worden geen nieuwe tweets opgehaald. Nou had ik als mogelijke oplossing het twitter-account in "email+accounts" verwijderd en wilde ik weer als nieuw account toevoegen maar dat lukt niet meer. Bij het toevogen van het account blijft hij hangen op "Connecting to Twitter".

De Twitter App voor Wondows Phone werkt wel. Ook staat in Twitter aangegeven dat Windows Live verbinding mag maken met Twitter.

Heeft iemand een oplossing????

Opgelost!!!!!!

Waar het probleem van het opnieuw aanmelden vandaan kwam geen probleem na een tiental pogingen is het gelukt.

Dat ik geen twitter meldingen kreeg had te maken dat ik een vinkje te veel had aanstaan. Alleen de berichten van contactpersonen waren zichtbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door Urbannature op 23-08-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stp_4 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:20:
[...]
Ik heb een UK account, maar ook als ik region en system location op Dutch zet, blijven de verjaardagen volgend jaar 1 dag eerder. Date+time staat op UTC+1 Amsterdam. Zelfs als ik de verjaardagen aanpas (als test) blijven ze in de calender op de oude datum - 1 dag staan.
Heb je meerdere accounts op je phone in gebruik? (Live, Gmail, Yahoo, etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

JantjeZ schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:31:
Edit: Hij staat inmiddels dus ook op de Nederlandse taal. Even kijken hoe het bevalt en anders weer op Engels }:O
Heb je dit na de upgrade na RTM gedaan? Of weer helemaar terug naar af en eerst de taal wijzigen?

[ Voor 17% gewijzigd door Devster op 23-08-2011 16:13 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand metmango een een NL hoofdaccount heeft die kan zien welke mogelijkheden de NL marketplace biedt?

Kun je muziek kopen? `
Films huren of kopen ?
Zijn er TV series te koop?
Je abboneren op vod/podcast?
Heb je Bing muziek boeken search ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Op alle Zune gerelateerde zaken kan ik nee zeggen, met de reden dat Zune dat niet in NL aanbied.
De rest weet ik niet hoe ik het moet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 11-09 17:37
Films huren kon al wel degelijk op de NL marketplace. Dat was dan ook het enige. Op WP7 zelf kun je door je search + browser language op English US te zetten alle muziek/boeken/dvd cover search aan de praat krijgen op Mango.

Ik heb wel al de nieuwe Zune geinstalleerd, maar ik moet nog even met mijn NL account kijken wat er allemaal mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Hier is een net geüpdate beschikbaarheidsmatrix te vinden van Zune bij de release van Mango. Zune Marketplace staat er ook tussen voor Nederland, maar wat er beschikbaar komt voor ons..... Geen idee :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Laatst online: 29-06 12:20
Zune 4.8 is beschikbaar. Iemand enig idee of je met 4.8 straks ook de pre-mango backup kan terugzetten en vervolgens kan updaten naar Mango RTM? Ik vermoed van wel, maar het zou zonde zijn als ik straks eerst Zune weer terug moet zetten naar de beta. Vraag is beantwoord, waarschijnlijk kan dit. Restorepoint wordt weergegeven in Zune 4.8.

[ Voor 12% gewijzigd door IntoDevel op 23-08-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:11:
Is er iemand metmango een een NL hoofdaccount heeft die kan zien welke mogelijkheden de NL marketplace biedt?

Kun je muziek kopen? `
Films huren of kopen ?
Zijn er TV series te koop?
Je abboneren op vod/podcast?
Heb je Bing muziek boeken search ?
Kun je zelf makkelijk testen, installeern zune (is nu versie 4.8.2345.0) en zet je locatie in je control panel op NL, start zune en zie wat je hebt. (je hoeft niet in te loggen met een liveid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

In ieder geval een Nederlandse Marketplace ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Laten we hopen dat Nokia het kopen van muziek kan enablen. ALs ik het goed heb, kun je met de Ovi Music Store muziek kopen in Nederland?

[ Voor 56% gewijzigd door Relief2009 op 23-08-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Hoe zit het eigenlijk met het kope van apps, moet dit perse via CC of kan dit ook op andere manieren? Want zelf heb ik geen CC en dan zou ik toch wel een CC moeten nemen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Relief2009 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:26:
ALs ik het goed heb, kun je met de Ovi Music Store muziek kopen in Nederland?
Jup, dat kan.
Zowiezo hoop ik dat Microsoft toegang gaat krijgen tot wat Nokia spullen. Nokia heeft bijv. deals omtrent betalen via de telefoon met de Nederlandse operators (en volgens mij zelfs met zowat alle grote operators in de EU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Benjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:37:
Hoe zit het eigenlijk met het kope van apps, moet dit perse via CC of kan dit ook op andere manieren? Want zelf heb ik geen CC en dan zou ik toch wel een CC moeten nemen.
Ga maar vast langs bij je bank, that's the only way!

(en gelukkig is dat al tig triljoen keer hier de revue gepasseerd, een beetje inlezen kan soms geen kwaad)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb zat gelezen inmiddels, dat zou jij ook wel moeten weten. Maar in dit geval ligt het toch anders doordat het om de laatste build gaat die net uit is en dat ik weet dat MS bezig is met alternatieven.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:40:
[...]
Kun je zelf makkelijk testen, installeern zune (is nu versie 4.8.2345.0)
Hmmm, die nieuwe Zune versie is een diepe teleurstelling.
Nauwelijks een goede nieuwe feature aan te ontdekken.
Het lijkt wel of Microsoft totaal is vergeten om de Zune client software verder te ontwikkelen.

edit:
ik heb wat issues hierover benoemd bij het zune 4.8 meuktracker artikel

Verwijderd in 'meuk: Zune Software 4.8'

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:55:
[...]

Hmmm, die nieuwe Zune versie is een diepe teleurstelling.
Nauwelijks een goede nieuwe feature aan te ontdekken.
Het lijkt wel of Microsoft totaal is vergeten om de Zune client software verder te ontwikkelen.

edit:
ik heb wat issues hierover benoemd bij het zune 4.8 meuktracker artikel

Verwijderd in 'meuk: Zune Software 4.8'
De belangrijkste aanpassingen zelf vind ik de toegang tot de NL marketplace. en de mogelijkheid om updates te 'chainen' inclusief slimmer backuppen tijdens die updates. Als je dus in 3 stappen van 7004 naar 7720 wilt dan hoef je dat niet zelf per stap te doen maar gaat het ineen keer door.

Verder inderdaad niet heel veel spannende aanpassingen. Nou moet ik toegeven dat ik zelf de Zune client niet veel gebruik en ik verwacht met de introductie van de web marketplace veel anderen ook niet (meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:32:
[...]
Verder inderdaad niet heel veel spannende aanpassingen. Nou moet ik toegeven dat ik zelf de Zune client niet veel gebruik en ik verwacht met de introductie van de web marketplace veel anderen ook niet (meer)
Hoe kan ik zonder die Zune client mijn media content syncen naar de telefoon.
Verder is de zune voor veel formaten mijn default media speler. Daar had best wel wat aan gesleuteld mogen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:29:
[...]

Hoe kan ik zonder die Zune client mijn media content syncen naar de telefoon.
Verder is de zune voor veel formaten mijn default media speler. Daar had best wel wat aan gesleuteld mogen worden
1. Zune is de enige manier om je content te syncen. Tenzij je telefoon hackt. Waarschijnlijk luistert Matthijs geen muziek of gebruikt hij Zune Pass?

2. Ik weet niet meer of je bij installatie de file types kon instellen. Maar om het te fixen ga je naar Settings --> Software --> File types --> En uitschakelen wat je niet wil.

[ Voor 79% gewijzigd door Relief2009 op 24-08-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Relief2009 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:58:
[...]
2. Ik weet niet meer of je bij installatie de file types kon instellen. Maar om het te fixen ga je naar Settings --> Software --> File types --> En uitschakelen wat je niet wil.
Daar gaat het niet om. Het punt is dat er geen verbeteringen op dat vlak zijn doorgevoerd. Bijvoorbeeld zoiets 'eenvoudigs' als flac ondersteuning toevoegen is niet gedaan. Daarnaast is Zune jammer genoeg qua afspeelmogelijkheden nog niet gelijkwaardig aan WMP. Ik had laatst een .avi bestand die in Zune mooi groen was en in WMP perfect afspeelde.

Het zou echt geweldig zijn als MS WMP de deur uit zouden doen met Windows 8 en zune standaard mee zou leveren, maar dan moeten ze nog wel het een en ander doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zune draait echter wel net zo slecht als itunes. Ik wacht met spanning af totdat ze een performance fix uitbrengen. Kan natuurlijk dat een E6600 @ 3.4ghz te traag is voor browsen door muziek met Zune. Tot die tijd blijft ik de software alleen maar gebruiken om muziek erop te gooien en gebruik ik Foobar (dat wel zonder problemen met 30k bestanden omgaat) voor afspelen. Zou graag mass storage device support zien voor audio/video/foto.

• Caelorum
Traagheid geen probleem hier. Wellicht dat de grafische effecten wat roet in het eten gooien? Voor de premium setting heb je een redelijke videokaart nodig.
Ben zelf trouwens vaak aan het gamen met op de twee monitor zune open in play view. Geen stotter te merken. Alles loopt dan perfect zowel geluid als beeld van 3d apel en zune.

*edit*
hmm. Zie net dat je een grote collectie muziek hebt. Daar kan ik niet echt meer over mee praten, maar het zal ongetwijfeld am beter zijn dan met WMP.

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 25-08-2011 00:41 ]

• Relief2009
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:56:
Zune draait echter wel net zo slecht als itunes. Ik wacht met spanning af totdat ze een performance fix uitbrengen. Kan natuurlijk dat een E6600 @ 3.4ghz te traag is voor browsen door muziek met Zune. Tot die tijd blijft ik de software alleen maar gebruiken om muziek erop te gooien en gebruik ik Foobar (dat wel zonder problemen met 30k bestanden omgaat) voor afspelen. Zou graag mass storage device support zien voor audio/video/foto.
Performance is bij mij perfect. Ik denk dat Zune jouw bizar grote muziekcollectie niet zo goed aan kan. :P

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Houden jullie in de gaten dat er voor Zune een eigen topic is?

[Zune] Ervaringen & Discussie

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Ik wou gewoon even opmerken dat die battery saving feature van Mango erg erg heel goed is.

vooral auto setting, dan heb ik gewoon nog voor uren een werkende telefoon echt super ook al is mijn batterij bijna leeg! en hoef er niets voor te doen, automagisch geregeld.
en kan echt wel ff zonder de pull mail en background apps, mooi gemaakt!

en als je weet dat ik bijvoorbeeld lang ga fietsen met tracker aan, zet ik ook gewoon ff de battery saver aan, en gaat ie ook weer uit bij eerst volgende keer dat je hem charged... is over nagedacht :)

en dan zie ik om me heen mensen met Android met 'juice defender apps' etc om hun batterij van 0.6 naar 0.7 dag te krijgen :P

/tevreden klant

[ Voor 6% gewijzigd door Tonton op 25-08-2011 10:00 ]

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Verwijderd

ppaddo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:39:
[mbr]Houden jullie in de gaten dat er voor Zune een eigen topic is?

[Zune] Ervaringen & Discussie[/mbr]
Klopt maar het ging toevallig wel over de Zune release die gekoppeld is aan Mango.

Aan de andere kant, waarom is dit Mango beta topic nog niet gesloten.
Mango is al geruime tijd geen beta meer maar is al een maand RTM en is wordt nu ook al op telefoons uitgerbracht en dus gewoon de nieuwe actuele versie van Windows Phone.
Een beta topic lijkt me sowieso niet meer relevant.

Als dit topic sluit komt alles vanzelf wel in de topics als de Zune topic terecht.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 11:57 ]

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

We wachten nog heel even met sluiten tot Mango ook "officieel" te krijgen is. Met een beetje mazzel is dat dus nog een weekje. (ik weet het wishfull thinking)

Verwijderd

ppaddo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:12:
We wachten nog heel even met sluiten tot Mango ook "officieel" te krijgen is. Met een beetje mazzel is dat dus nog een weekje. (ik weet het wishfull thinking)
Je kunt Mango al sinfds eergisteren officieel krijgen.
http://wphome.nl/2011/fuj...eel-uitgebracht-in-japan/
Moet je alleen even naar Japan...

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Officieel als in NL en BE uiteraard... gathering.tweakers.co.jp loopt nog niet zo storm geloof ik

grapjas... :+

• omoe3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-05-2020
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Je kunt Mango al sinfds eergisteren officieel krijgen.
http://wphome.nl/2011/fuj...eel-uitgebracht-in-japan/
Moet je alleen even naar Japan...
Hahaha, Maar nog niet officieel als (Update). :*) Hopelijk op 1 sep of een dag ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Het lijkt op dit moment wel stilte voor de storm, weinig nieuws, afgezien van een gelekte HTC :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
Zo, het is nu allemaal gelukt met het installeren van Mango beta 2 op de officiële manier, en ik heb al een heel aantal applicaties geprobeerd. Mijn indruk is niet onverdeeld positief, maar misschien zijn het punten die in de RTM opgelost zijn.

Zo had ik met NoDo nog een absoluut vloeiend werkend OS. Wat je ook deed, de interface bleef goed werken. Met Mango is dat helaas toch wel een beetje achteruit gegaan: je ziet nu bv de tijd op het lockscherm een fractie later verschijnen dan de afbeelding, terwijl dat eerst direct was. In bijzondere situaties kunnen de verschillende menu's die eerst altijd perfect vloeiend waren, nu wel eens schokken (er draait bv nog iets in de achtergrond). Het zijn eigenlijk maar heel kleine dingen, maar juist het gevoel dat er altijd direct gebeurde wat je wilde beviel me in de interface, en daar wordt door deze oneffenheden afbrek aan gedaan.

Verder werken de third-party applicaties, die ik voorheen niet kon installeren ivm een NL account, helaas lang niet allemaal even vloeiend. Wat toch vreemd is, aangezien de ontwikkelaar test met een telefoon met dezelfde specificaties als de gebruiker. Zo schokt de Fokke en Sukke-app als je naar een vorig of volgend stripje swiped, heeft Spout een FPS van 10, en hebben spelletjes als ilomilo niet altijd een nette constante FPS. Nogmaals, het is overkoombaar (behalve bij Spout), maar het doet wel afbreuk aan de ervaring. De (kwaliteits)third-party applicaties kunnen duidelijk niet op tegen de hoge standaard van de ingebouwde apps.

En een puntje van kritiek wat wellicht oplosbaar is: ik krijg geen artist art op de achtergrond of op het lockscreen bij het afspelen van muziek.

Verder is het wel een verbetering hoor, er zijn zeker veel nieuwe functies. Maar de minpunten die ik hierboven noem heb ik zelf nog nergens gelezen, en ik wou ze dus graag benoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Fred-Erik schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:22:

En een puntje van kritiek wat wellicht oplosbaar is: ik krijg geen artist art op de achtergrond of op het lockscreen bij het afspelen van muziek.

Verder is het wel een verbetering hoor, er zijn zeker veel nieuwe functies. Maar de minpunten die ik hierboven noem heb ik zelf nog nergens gelezen, en ik wou ze dus graag benoemen.
Wordt dan ook zeker gewaardeerd!

Album art op lockscherm moet je appart aanzetten in de settings. Waar de setting precies staat weet ik niet - Ik zou kijken bij settings -> Lock & Wallpaper en bij Settings -> Applications (swipe naar rechts) -> Music + Video.

Dan zou je hem denk ik wel moeten vinden. Note: Ik heb zelf NoDo, maar dat lijken me de enige 2 logische plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
cPT.cAPSLOCK schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:42:
[...]

Wordt dan ook zeker gewaardeerd!

Album art op lockscherm moet je appart aanzetten in de settings. Waar de setting precies staat weet ik niet - Ik zou kijken bij settings -> Lock & Wallpaper en bij Settings -> Applications (swipe naar rechts) -> Music + Video.

Dan zou je hem denk ik wel moeten vinden. Note: Ik heb zelf NoDo, maar dat lijken me de enige 2 logische plekken.
Thanks, maar dat is niet het probleem. Het probleem is dat er geen artist art verkrijgbaar is, en ik dus een zwarte achtergrond krijg in de Music+Video-hub en een standaard kleuroverloopje op het lockscherm als ik het aanzet. Mijn albums hebben wel gewoon netjes een plaatje, dus hoe ik de afbeelding van de artiest dan aan de praat krijgt...

Ik lijk niet de enige met dit probleem. Het is ook het geval als ik naar bekende artiesten als Coldplay luister, dus daar zal het niet aan liggen.
Pagina: 1 2 3 Laatste