• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
* Tyre updates – fixed an issue on several tyres to prevent FFB buzz when tread becomes worn very thin, re-calibrated most tyres for a carcass heating fix when the tyres are underinflated, adjusted wear rates on GT3, Group C, Trans-Am/GTO, DTM, and LMP rubber.
Ben wel benieuwd hoe die wear rates gaan veranderen van de banden :9

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-08 12:29
Davidson schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:54:
[...]

Toch wel de meest fijne updates die voor online races baat kunnen hebben!
Die race op tijd laten lopen ipv rondes is wel erg leuk voor de volgende wec/mc serie :)

• _vision
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:50
A1AD schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:06:
Waar blijft dat triple screen support :( :(
Helaas kun je dat voor PCARS 1 op je buik schrijven: http://forum.projectcarsg...ple-screen-support/page32

Kan me voorstellen dat mensen die dit graag willen not amused zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Blijf me wel vaak ergeren aan die AI. elke keer bij bochten netjes insturen, rammen ze je nog in de zijkant aan en duwen je zo de baan af. En de F1 op SPA blijft bij de start helemaal een puinhoop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

_vision schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:41:
[...]

Helaas kun je dat voor PCARS 1 op je buik schrijven: http://forum.projectcarsg...ple-screen-support/page32

Kan me voorstellen dat mensen die dit graag willen not amused zijn.
Q1 2016 komt de oculus rift, als je dat probeert wil je geen triple screen meer!

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Patch 6.0 komt vandaag al voor de XB1. Het is een wonder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:57
Gisteren kort online gespeeld met de patch op de Playstation. Verliep allemaal prima.

Iemand al ervaring met de host kick functionaliteit? Zit er ook een soort van ban periode bij dat het voor de verwijderde persoon niet mogelijk is om de zelfde lobby weer te joinen?

Kon het zo 123 niet terugvinden, maar er zou ook audio chat verbeteringen zijn (pc only?), maar dat kan op de ps4 ook nog wel worden verbeterd.

Tijdens de doordeweekse trainingsdagen gebruiken we dan ook vaak de pary chat, maar op een race dag komen we standaard boven de 8 uit en zijn we overgeleverd aan de ingame chat en die is toch echt een stuk minder.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nieuwe free car 6 staat online: Lotus 49C F1 racecar

Nieuwe gratis liveries pack #4 pack online, veel MOMO materiaal voor een aantal wagens

Nieuwe Classic Lotus Extension pack online (€7.49)
4 klassieke lotus race wagens, en 3 nieuwe klassieke tracks(!)
- Rouen les Essarts
- Hockenheim Classic
- Silverstone Classic

Ben wel benieuwd of de klassieke tracks ook te bereiden zijn door moderne auto's.
Alleen dan zou ik die pack willen kopen...

(ik lees dat beschikbaarheid op PS en Xbox er is, Steam komt nog)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Vreemd genoeg is het filmpje van de expansion van het youtube kanaal van Project Cars verwijdert en kan ik op de site ook niks van de packs terugvinden...

Beetje vreemd allemaal...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58
DerOllie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:23:
Nieuwe free car 6 staat online: Lotus 49C F1 racecar

Nieuwe gratis liveries pack #4 pack online, veel MOMO materiaal voor een aantal wagens

Nieuwe Classic Lotus Extension pack online (€7.49)
4 klassieke lotus race wagens, en 3 nieuwe klassieke tracks(!)
- Rouen les Essarts
- Hockenheim Classic
- Silverstone Classic

Ben wel benieuwd of de klassieke tracks ook te bereiden zijn door moderne auto's.
Alleen dan zou ik die pack willen kopen...

(ik lees dat beschikbaarheid op PS en Xbox er is, Steam komt nog)
laat maar komen ... jammer dat niet alle goede tracks er in zitten zo als in GP legendes ... maar Rouen les Essarts die gaat het eerst opgestart worden

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 24-11-2015 19:24 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Riqy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:36:
Vreemd genoeg is het filmpje van de expansion van het youtube kanaal van Project Cars verwijdert en kan ik op de site ook niks van de packs terugvinden...

Beetje vreemd allemaal...
YouTube: Project CARS Classic Lotus Track Expansion - Now Available!

ik kon hem wel vinden :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 21:44
Weer een instant buy for me :)
Vind het erg leuk dat ze ook oudere versies van circuits en racewagens toevoegen. Maakt de game zeker onderscheidend van de rest!

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Davidson schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:38:
Weer een instant buy for me :)
Vind het erg leuk dat ze ook oudere versies van circuits en racewagens toevoegen. Maakt de game zeker onderscheidend van de rest!
alleen jammer dat ze niet alle banen nemen van GP legendes .
want dat zou helemaal te gek wezen.

hoop ook nog eens de GT classen uit de jaren 50 /60/ 70 er in komen .. zo als de Ford Mustang, Lotus Cortina, Ford Anglia, Mini Cooper, Hillman Imp and Austin A40
of alle auto's uit GT legendes :P

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 24-11-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
ravw schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:17:
[...]

alleen jammer dat ze niet alle banen nemen van GP legendes .
want dat zou helemaal te gek wezen.

[...]
Ja, het zou leuk zijn als er ze er nog meer zouden toevoegen. Maar goed, pCARS is geen GP Legends :P

Overigens, zonet las ik dit van: http://www.ign.com/articl...o-continue-well-into-2016.
Project CARS developer Slightly Mad Studios has confirmed the team is fully committed to providing new updates and DLC for Project CARS “well into 2016” and has published a survey in order to collect opinions on the types of vehicles, tracks, and other features that players would most like to see in future updates.

The survey also contains questions about Project CARS 2, which Slightly Mad Studios revealed it has begun work on in June this year.
Via de website van pCARS kan je de enquête invullen over hoe de toekomst van zowel deel 1 als deel 2 van pCARS volgens jou er uit moet komen te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Classic Lotus Expansion

Historische Classic Team Lotus-auto's:
- 1965 Lotus Type 40 Ford
- 1963 Lotus Type 25 Climax (F1)
- 1966 Lotus Type 38 Ford (Indy)
- 1967 Lotus Type 51 (FF)

Historische locaties:
- Rouen les Essarts
- Hockenheim Classic
- Silverstone Classic

is verkrijgbaar op STEAM :P

http://store.steampowered...m=Classic+Lotus+Expansion

bij deze gekocht ... en getest ...... 1966 Lotus Type 38 Ford die gaat hard,en maar 2 versnellingen :P

[ Voor 59% gewijzigd door ravw op 24-11-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Opzich een leuke uitbreiding en de beste auto is de gratis auto imho.
Maar weer zo'n belachelijke prijs voor een DLC pakket.
Dat heeft mij elke keer weerhouden om ze te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Joostk schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:02:
Tja, je kunt kijken of hij op de Steam Autumn Sale langskomt. Deze zou volgens berichten vandaag starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Joostk schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:02:
Is het meer dan de gebruikelijke 5 euro? Voor 4 tracks vind ik dat nog wel een redelijke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
Hmm voor 7,50 had ik wel wat meer verwacht. Beetje eentonige auto's (had gehoopt op een jaren 70/80 F1 erbij) en alleen Rouen les Essarts is echt nieuw, die andere circuits is grappig en net even wat anders, maar of denk niet dat ik er vaak op zou rijden. Eerste DLC die ik maar ga skippen vermoed ik zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Beltoni schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:57:
[...]

Is het meer dan de gebruikelijke 5 euro? Voor 4 tracks vind ik dat nog wel een redelijke deal.
Het zijn er echter 3 tracks. In de jaren van race games heb je toch vaak dezelfde tracks, of tracks zijn bijgewerkt naar de nieuwe situatie.

Silverstone classic en rouen les essarts heb ik nog nooit ergens kunnen rijden, Hockenheim Classic heb ik voor het laatst kunnen rijden in F1 World Grandprix op de N64! Ik vind het onder de knie krijgen van nieuwe tracks juist een uitdaging. Neem echter niet weg dat 7.50 euro best wel wat is.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
DerOllie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:24:
[...]

Het zijn er echter 3 tracks. In de jaren van race games heb je toch vaak dezelfde tracks, of tracks zijn bijgewerkt naar de nieuwe situatie.

Silverstone classic en rouen les essarts heb ik nog nooit ergens kunnen rijden, Hockenheim Classic heb ik voor het laatst kunnen rijden in F1 World Grandprix op de N64! Ik vind het onder de knie krijgen van nieuwe tracks juist een uitdaging. Neem echter niet weg dat 7.50 euro best wel wat is.
in grand prix legendes zitten ze wel dus ik kan ze al dromen :) en ik dacht in Shift 2 dat rouen les essarts er ook in zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

ravw schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:35:
[...]

in grand prix legendes zitten ze wel dus ik kan ze al dromen :) en ik dacht in Shift 2 dat rouen les essarts er ook in zat
Ik spreek voor mezelf, en niet voor iedereen he ;) Shift 2 had je de Legends pack voor nodig om Rouen te racen trouwens, GP legends nooit gehad :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

YouTube: Shift2 Legends Rouen-Les Essarts GP 1966
There, i fixed it for you..

Laat pcars nu geëvolueerd zijn vanuit Shift, die hadden ze vast nog ergens in de kast liggen die track, dat maakt de DLC nog minder waard.. ;)
ravw schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:35:
[...]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Is er een lijst van welke tracks bij welke DLC's zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

TNJ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:52:
Is er een lijst van welke tracks bij welke DLC's zitten?
http://www.projectcarsgame.com/on-demand.html
onderaan de pagina staan de track expansion DLC's uitgelegd, incl welke tracks...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Afbeeldingslocatie: http://www.projectcarsgame.com/uploads/2/0/6/5/20658008/5919481_orig.png

Free car #7, wat kan dit zijn? Met die vleugel lijkt het richting weer een race wagen te gaan, maar ik herken hem zo nog niet...

[ Voor 28% gewijzigd door DerOllie op 25-11-2015 20:13 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Als ik zo kijk naar de auto's die nog uit kunnen komen op de On Demand page klinkt Lamborghini zeer waarschijnlijk.
Of Koenigsegg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Renault megane zou ook nog kunnen met die dikke vleugel
http://www.virtualr.net/w...megane-trophy-car-renders

[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 25-11-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Joostk schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:52:
Als ik zo kijk naar de auto's die nog uit kunnen komen op de On Demand page klinkt Lamborghini zeer waarschijnlijk.
Of Koenigsegg.
My bad de auto's die passen op de plek van de L zijn de Lotus auto's geworden.

Of het wordt een Formule achitge auto.
En er zijn nog lege plekken tussen de Radical en Renault Clio. Daar past Rebellion of een bepaald type Renault. Of misschien iets van Red Bull Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn ze aan deze wagen bezig: _/-\o_

• Riqy
Dat zou goed kunnen, maar ook een Nismo GTR GT3 heeft ongeveer die vleugel. Zijn onderhuids natuurlijk gedeeltelijk dezelfde auto's (de RS01 heeft ook nissan GTR motorblok)

My iRacing

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:40
SAiN ONeZ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:58:
[...]

YouTube: Shift2 Legends Rouen-Les Essarts GP 1966
There, i fixed it for you..

Laat pcars nu geëvolueerd zijn vanuit Shift, die hadden ze vast nog ergens in de kast liggen die track, dat maakt de DLC nog minder waard.. ;)
[...]

Mwoa, ik hoop dat ze dan wel opnieuw zijn begonnen. De tracks in Shift 2 zijn niet heel erg waarheidsgetrouw. Zeker een krappere baan als bijvoorbeeld de Nordschleife was voor mijn gevoel in Shift een stuk breder dan vergeleken met bijvoorbeeld de Assetto Corsa versie.

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De tracks uit Shift/2 zaten er tijdens het begin van de development periode van Project CARS allemaal in. Later zijn die eruit gehaald. De tracks die er nu inzitten lijken er in de verste verte niet op. Of ze ze helemaal van scratch hebben gemaakt weet ik niet, maar er zit wel heel veel werk in. Zeker niet van het niveau 'hadden ze nog ergens liggen'.

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
NLxAROSA schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:40:
De tracks uit Shift/2 zaten er tijdens het begin van de development periode van Project CARS allemaal in. Later zijn die eruit gehaald. De tracks die er nu inzitten lijken er in de verste verte niet op. Of ze ze helemaal van scratch hebben gemaakt weet ik niet, maar er zit wel heel veel werk in. Zeker niet van het niveau 'hadden ze nog ergens liggen'.
Mwah, ik vind dat er echt teveel fouten in de banen zitten, bijvoorbeeld Parabolica op Monza die in de game een flinke camber heeft, terwijl dat in het echt niet is. Op dezelfde baan eveneens een verhoging na de tweede Lesmo die er in het echt helemaal niet ligt. Op Silverstone is er ineens een flinke dip na Becketts, waarbij de rijstijl zelfs aangepast moet worden (lees: veel meer afremmen). Een bocht ervoor bij Maggots is de curb veel te scherp waardoor er ineens abrupt gripverlies is, terwijl de echte heel vlak is. Op Road America is het mogelijk om gelanceerd te worden over de curbs en zomaar grip te verliezen (zonder extreme setups), terwijl er in het echt vol overheen wordt gegaan zonder probleem. Maar het allerergst is wel de Nordschleife; op zoveel plaatsen klopt de manier waarop de weg in drie dimensies loopt gewoon totaal niet en zijn stukken gewoon veel te scherp aan het begin, waarna deze op het eind weer veel te abrupt vlak worden om aan te sluiten op het volgende stuk. Curbstones zijn op sommige stukken te hoog en de jump bij Pflanzgarten zorgt er zelfs bij auto's met enorm veel downforce voor dat deze soms abrupt links de vangrail in schieten door de abrupte overgang, terwijl dit veel soepeler hoort te gaan.
Al met al vind ik de meeste banen leuk om op te rijden, maar allesbehalve een echt realistische weergave van de werkelijkheid.

Aan de andere kan zijn enkele tracks uit Engeland (Brands Hatch, Snetterton) wel echt goed; deze zijn wél lasergescand en dat is duidelijk te merken aan veel vloeiendere baanoppervlaktes.

[ Voor 4% gewijzigd door CaptainPanda op 26-11-2015 12:35 ]

• M0Dzilla
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:42:
Volgens mij zijn ze aan deze wagen bezig: _/-\o_

[video]
Dat zou wel echt heeeeeel gaaf zijn :D
Net voor de zomer op Spa geweest tijdens de World Series by Renault. Echt fantastisch :)

Gaan al langer geruchten over een renault-pack. Die ga ik dan wel weer meteen kopen (helemaal als de oude Laguna btcc erin zit :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* Plek 20 met BAC Mono event
Dat met een auto die schizofreen is tussen corner entry snap-overstuur en andere bochten onderstuur.

YouTube: Project CARS BAC Mono Road America 2 13 902

Mental note: wordt wel echt tijd voor nieuwe graka.. kan alleen recordings maken met alle settings op Low. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Sommigen hadden het aan het juiste eind, hij komt er aan! :)

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/6i6wqp.jpg

Ook komen er weer wat nieuwe wagens en een circuit: https://www.instagram.com/projectcarsgame/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davidson schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:22:
Sommigen hadden het aan het juiste eind, hij komt er aan! :)

[afbeelding]

Ook komen er weer wat nieuwe wagens en een circuit: https://www.instagram.com/projectcarsgame/
Lijkt me een leuke auto, wacht met smart. :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
Jaaaaaaa :9~ . Kan niet wachten! Hoop op nog wat meer Renaults :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Welke zou je nog meer willen hebben dan, kan alleen de Formule Renault en de Megane Racing versie bedenken...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
Laguna BTCC, deze https://www.instagram.com...?taken-by=projectcarsgame , Renault 5 Turbo en de Megane bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Riqy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:41:
Welke zou je nog meer willen hebben dan, kan alleen de Formule Renault en de Megane Racing versie bedenken...
r5 alpine turbo
Afbeeldingslocatie: http://www.mario-sequeira.supermano.com/Competicao/R5%20Turbo/R5_Turbo_1979.jpg

alpine-turbo-v6
Afbeeldingslocatie: http://www.motorstown.com/images/alpine-turbo-v6-06.jpg
om maar even wat te noemen zou ook wel leuk zijn

renault clio williams
Afbeeldingslocatie: http://a2goos.com/data_images/galleryes/renault-clio-williams/renault-clio-williams-02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-08 17:02
Misschien nog een idee....geweldig apparaat, ooit ook in Cup vorm gereden.
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQp9q-HbwuPitdJE-Hid4jDiWLFlklDQiUAwxqdAak7lvzDsVIarQ

Clio V6, oversturende widowmaker...ook een cup mee gereden
Afbeeldingslocatie: https://cliogek.files.wordpress.com/2011/01/v6-255.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Er zijn al een aantal auto's bevestigd:

- Renault RS.01
- Renault Alpine A442B
- Formula Renault
- Renault Megane Trophy V6

Gaat wel weer een mooie pack worden _/-\o_

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11
Project CARS continues its programme of continual updates and delivery of fresh new content
with the release of the Renault Sport Car Pack with Renault Sport R.S.01, Formula Renault 3.5,
Mégane R.S. 275 Trophy-R and Mégane Trophy V6.

Renault Sport Car Pack will be available on 22th December.

bron: www.renaultsport.com

RichardVos.nl

• RobbieHifi
Nice....Hoewel het aantal auto's wat mij betreft wel goed zit. Ik heb er toch nog veel niet gereden. Weet wel dat het een kritiekpunt was op PCars, maar eigenlijk vind ik het wel goed zo. Alleen ga ik wel voor de bijl en schaf ik toch de wagens aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
http://forum.projectcarsg...C-Patch-7-0-Release-Notes
Physics & Tyres
• Neutralized the top speed advantage of running zero camber on many tires.
• Reduced flash layer temperature cap for GT3/LMP and other slick tires to make them less prone to overheating.
• Classic Lotus cars: Disabled patch-to-hub on several tyre carcass models as it was creating a strong low-speed FFB buzz.

Controls
• Update to latest Fanatec SDK

Career
• Corrected the German name for the LMP3 UK Semi-Pro Championship

Tracks
• Rouen Short – Reworked the AI paths around the hairpin area to try and keep the historic cars from running up the hill on exit when in tight packs.

Vehicles
• Repositioned the cockpit camera view to a proper center point for a number of vehicles that were reported to be incorrectly positioned.

Audio
• Lotus 40 and 49 - Rebalanced the AI vehicle volume.

Render
• Antialiasing mode DS2M fixed for AMD GPUs.

UDP streaming support
Fixed a bug where the streaming rate option in the GUI was not working correctly. The option is enabled via the ‘Game play’ menu ‘UDP mode’. This can be selected between off and 1-9. The number represents the UDP streaming data rate as follows:
UDP off
UDP 1 60/sec (16ms)
UDP 2 50/sec (20ms)
UDP 3 40/sec (25ms)
UDP 4 30/sec (32ms)
UDP 5 20/sec (50ms)
UDP 6 15/sec (66ms)
UDP 7 10/sec (100ms)
UDP 8 05/sec (200ms)
UDP 9 01/sec (1000ms)
The stream is sent to a broadcast address (255.255.255.255) on port 5606.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:55

djbarney

XBL: DeejayBarney

Vooral de UDP streaming support voor consoles de laatste weken met spanning gevolgd op t pcars forum :) kan niet wachten om eens te gaan achterhalen waar en hoe ik sneller kan op sommige circuits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Wat is dat uberhaupt?

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

Dat is een toegevoegde functie, waarmee als je dit aan zet in Project Cars, de game allerlei uitgebreide informatie (telemetrie over jouw auto maar ook selecte data over je opponents) over het netwerk verstuurt. Deze informatie kan elk device in jouw netwerk opvangen, en middels aangepaste apps kan je hier bijvoorbeeld een virtueel dashboard (live) met in game data mee laten lopen op een tablet of telefoon. Een aantal apps zijn hier al klaar voor gemaakt.

Daarnaast wordt de data zovaak ververst en doorgestuurd, dat je er makkelijk goede profiles van kan gaan maken, om te achterhalen waar je nu precies wielspin had, waar je remmen te warm werden, hoe je demping functioneert in een bocht en meer van dat soort data.

VRhive, pcars dash, hud dash en crew chief zijn een aantal apps die hier al mee kunnen gaan werken. Kan niet wachten :D Overigens is de ontwikkeling van de android versie van Crew chief bijna klaar: http://forum.projectcarsg...ace-engineer-for-PC-users. Ontzettend gave ontwikkeling, en nog mooier dat SMS uiteindelijk zowel Microsoft als Sony heeft weten te overtuigen dat deze data door de consoles ook uitgestuurd moet kunnen worden. Voor zover ik weet is dit de eerste game die dit voor elkaar heeft (en nee, smartglass integratie functioneert op een volledig andere manier volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Vanaf volgende week race ik mee op de PS4 *O*

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
nils7 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:47:
Vanaf volgende week race ik mee op de PS4 *O*
Goed nieuws! Nog ruim op tijd om alvast te oefenen voor Seizoen 2 mocht je daar interesse in hebben. (mocht dat zo zijn stuur me dan even een PM met je PSN naam)

PSN RobinNova

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
En het werkt echt uitstekend! Heb de udp setting nu op 1(5 word aangeraden maar leverde bij mij vertraging op) icm de pcars dash app.

De sim ervaring is weer een stukje mooier geworden voor de console racers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

NiQo schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:52:
[...]

En het werkt echt uitstekend! Heb de udp setting nu op 1(5 word aangeraden maar leverde bij mij vertraging op) icm de pcars dash app.

De sim ervaring is weer een stukje mooier geworden voor de console racers :)
Goed om te horen, ben reuze benieuwd. Gezien ik de Xbox One patch nog even moet afwachten, heb ik al wel vast pcars dash aangeschaft inderdaad. Heb nog wel een zooitje oude telefoons en tablets die voor telemetrie uit de kast getrokken kunnen worden namelijk, lijkt me gaaf om zodoende ook een soort cockpit om je heen te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Kronos1979 schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:07:
[...]

Goed nieuws! Nog ruim op tijd om alvast te oefenen voor Seizoen 2 mocht je daar interesse in hebben. (mocht dat zo zijn stuur me dan even een PM met je PSN naam)
Wanneer begint die?
Moet nog eerst wel ff oefenen hahah en wanneer racen jullie?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
nils7 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:12:
[...]

Wanneer begint die?
Moet nog eerst wel ff oefenen hahah en wanneer racen jullie?
Het volgende seizoen begint medio Januari en we hebben echt mensen van verschillende niveaus. We rijden meestal met zo'n 12-14 mensen (dus bijna volledige grid voor de PS4) en je ziet dat iedereen wel aansluit bij een groepje.

Mooi is ook om te zien dat sommige mensen echt enorm verbeteren gedurende een seizoen.

De dagen dat we rijden zijn nog niet bekend, maar we houden rekening met het gegeven dat niet iedereen altijd kan.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Kronos1979 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:46:
[...]

Het volgende seizoen begint medio Januari en we hebben echt mensen van verschillende niveaus. We rijden meestal met zo'n 12-14 mensen (dus bijna volledige grid voor de PS4) en je ziet dat iedereen wel aansluit bij een groepje.

Mooi is ook om te zien dat sommige mensen echt enorm verbeteren gedurende een seizoen.

De dagen dat we rijden zijn nog niet bekend, maar we houden rekening met het gegeven dat niet iedereen altijd kan.
top ik ga eerst oefenen en als ik me goed genoeg voel doe ik wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
djbarney schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:49:
[...]

Dat is een toegevoegde functie, waarmee als je dit aan zet in Project Cars, de game allerlei uitgebreide informatie (telemetrie over jouw auto maar ook selecte data over je opponents) over het netwerk verstuurt. Deze informatie kan elk device in jouw netwerk opvangen, en middels aangepaste apps kan je hier bijvoorbeeld een virtueel dashboard (live) met in game data mee laten lopen op een tablet of telefoon. Een aantal apps zijn hier al klaar voor gemaakt.
Zou erg fijn zijn om eens de telemetrie te kunnen bekijken. Op de PC bestaat dit immers al jaren (GP2 had dit). Op mijn PS2 zou dit fijn zijn. Om jezelf te verbeteren. Nu moet je het doen met de sectortijden en geen fijnmazig systeem. Ook voor je setup is meer detailinformatie fijn. Is nu soms je telemetrie aanzetten, met een schuin oog kijken en rijden. Verre van optimaal.

• djbarney

djbarney

vandaag de xbox patch ook binnen, gelijk even de udp functionaliteit getest met de test apk versie van crew chief, en direct daarop de volledige versie voor android gekocht. Super toevoeging aan het spel, had op gegeven moment een gigantische grijns op mn gezicht toen ik tijdens een spectaculaire inhaal actie hoorde: "you're three wide, left clear, car right, right side clear, clear all around, well done mate" door de spotter :D heerlijk en voegt een hoop toe aan de immersie wat mij betreft.

daarnaast pcars dash op de tablet er bij gezet om eens de rondetijden te kunnen bekijken. Nu nog even een app vinden die de telemetrie vast kan houden nadat een race is afgelopen, voor detail analyse achteraf :) vrhive van mikeytt zou dit moeten kunnen, maar ben ik nog niet aan toegekomen :)

• Riqy
Ik gebruik zelf op de PC VRhive, werkt super! Voor mij is die late UDP ondersteuning rede geweest om vanaf de xbox versie om te gaan naar de PC versie...

My iRacing

• Beltoni
Dat Crew Chief is echt de shit. Miste dat wel in het spel. Heerlijk dat de community dit spel afmaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 22:25

jordyktm

Catch me if you can.

Iemand een idee hoe het komt dat ik tijdens het rijden van wat voor wedstrijd (solo/career) dan ook rechts boven in mijn scherm heb staan "N/A". Hier werden normaal de tijden weergegeven en werd weergegeven of je per sector sneller of langzamer was. Dit werkt niet meer bij mij, het zal ongetwijfeld een setting zijn of er zal een goede rede voor zijn maar ik heb hem nog niet gevonden. Hebben meer mensen dit?

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Er is een button op de controller waar de cycle functie van de weergave van rondetijden op zit. Die hebben verschillende presentatievormen.

Ik weet uit mijn hoofd even niet welke button, maar dat kan je in de instellingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

ralph075 schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:08:
[...]

Er is een button op de controller waar de cycle functie van de weergave van rondetijden op zit. Die hebben verschillende presentatievormen.

Ik weet uit mijn hoofd even niet welke button, maar dat kan je in de instellingen vinden.
Ok thanks, ik ga even kijken of ik dat ga vinden op mijn T150 (Thrustmaster)

Edit:
Krijg het helaas niet gevonden.. 8)7
Kan ook niks vinden in de settings waar t mee te maken zou kunnen hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door jordyktm op 20-12-2015 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is er!!! :D Renault car pack

http://store.steampowered.com/app/334791

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2015 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
De Radical RXC Turbo is de free car. Zou je niet verwachten met een Renault carpack! Wat een beest overigens, met 460pk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
leuke prijs voor een paar leuke auto's :)
gelijk gekocht maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
En meteen maar even getest! :)
Die Renault Alpine en die Renault Sport RS 01 zijn leuke wagens om mee te rijden, die Renault Mégane Trophy V6 is daarentegen verschrikkelijk. Een draaicirkel van heb ik jou daar en snel onderstuurt..

First drives:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met die Renault Alpine rij, gaat m'n stuur trillen zodra ik harder dan 230km/u ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
Die RS01 is wel echt leuk om te rijden inderdaad! :) net iets sneller dan de GT3's. Megane en de Alpine ga ik morgen maar eens testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:09:
Als ik met die Renault Alpine rij, gaat m'n stuur trillen zodra ik harder dan 230km/u ga
Hier heb ik ook last van gehad met de Formule A (en in mindere mate met enkele andere auto's). Om dit te voorkomen moet je een instelling wijzigen voor je stuur/FFB.... ik weet zo uit mijn hoofd alleen even niet meer welke instelling precies :X Misschien dat iemand anders dat kan aanvullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik gebruik voor de FFB de setups van Jack Spades (te vinden op project cars forums), je hebt hiermee meer gevoel met de auto's, en ik heb hier geen last van...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Meer mensen die hem in de PS Store niet zien staan, zowel de Radical als de Renault pack zie ik niet staan... Zowel via de Playstation zelf als via de playstation store website niet te vinden...

Update: ok, er zijn PS store issues met de weergave van de add-ons lees ik net, maar even zoeken via de website op Gratis wagen, dan staat ie er wel tussen

[ Voor 29% gewijzigd door DerOllie op 22-12-2015 17:37 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:36:
[...]

Hier heb ik ook last van gehad met de Formule A (en in mindere mate met enkele andere auto's). Om dit te voorkomen moet je een instelling wijzigen voor je stuur/FFB.... ik weet zo uit mijn hoofd alleen even niet meer welke instelling precies :X Misschien dat iemand anders dat kan aanvullen?
Ik had de FFB smoothing uit gezet, hierdoor ging m'n stuur erg trillen.
Nadat ik de waardes terug op 20 had gezet was het trillen bijna helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 17:18
jordyktm schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:10:
[...]

Edit:
Al gevonden?
Bij settings is dit terug te vinden. Hier kun je al je functies toewijzen.
Afbeeldingslocatie: http://i1363.photobucket.com/albums/r715/mth34/53885dec8a28535779244adaa843bfd3_zpsmrcbs0uo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Waar kan ik gedownloade cars vinden op de PS4?
Ik heb het Lotus Classic pack, Renault Pack en een W motors gekozen.
Alleen die Lykan kan ik nergens vinden en ook de Formule Renault 3.5 (zit die er wel bij?) kan ik niet vinden.
Daarnaast heb ik enkele liveries gedownload maar hoe kan ik die veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.. ff een vraagje.
Ik heb project cars limited edition 2de hands gekocht ( PS4)
Moet ik deze registreren of kan ik er zo mee aan de slag ?

Bedankt voor jullie reactie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:02
nils7 schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:46:
Waar kan ik gedownloade cars vinden op de PS4?
Ik heb het Lotus Classic pack, Renault Pack en een W motors gekozen.
Alleen die Lykan kan ik nergens vinden en ook de Formule Renault 3.5 (zit die er wel bij?) kan ik niet vinden.
Daarnaast heb ik enkele liveries gedownload maar hoe kan ik die veranderen?
De DLC zit gewoon in je lijst met andere wagens. Voor het aanpassen van de livery zal je dat moeten doen in de garage. Wanneer je een wagen wilt kiezen voor een race/practice etc kies je deze niet uit de lijst maar ga je naar de garage (driehoek toets). Als je een bepaald model ziet om te kiezen, verander je met links en rechts de verschillende livery's.

Project Cars is een beetje wazig in menu opbouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Ik vond het niet in de start post, maar het is nog steeds niet mogelijk om multiplayer games tussen PS4 en PC te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TNJ schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:48:
Ik vond het niet in de start post, maar het is nog steeds niet mogelijk om multiplayer games tussen PS4 en PC te spelen?
Nee, en dat gaat waarschijnlijk ook nooit lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Campo di Casa schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:56:
[...]

De DLC zit gewoon in je lijst met andere wagens. Voor het aanpassen van de livery zal je dat moeten doen in de garage. Wanneer je een wagen wilt kiezen voor een race/practice etc kies je deze niet uit de lijst maar ga je naar de garage (driehoek toets). Als je een bepaald model ziet om te kiezen, verander je met links en rechts de verschillende livery's.

Project Cars is een beetje wazig in menu opbouw ;)
Thnx maar die Lykan en Frenault3.5 (geen idee of die erbij zat maar die zat wel in de filmpjes) heb ik nog niet gevonden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

nils7 schreef op maandag 28 december 2015 @ 07:13:
[...]

Thnx maar die Lykan ... heb ik nog niet gevonden iig.
Die staat onderaan de lijst, als "W Moters Lykan HyperSport".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
Afgelopen weekend mijn eerste online race gedaan in Project Cars, eerst 30 minuten qualify en daarna 10 laps op Nurburgring GP. Nu viel me alleen op dat de Replay "verkeerd" is gesaved. Hoe "we" in de Replay rijden komt niet overeen met hoe "we" daadwerkelijk hebben gereden? Wel jammer want er zaten best wel wat leuke momenten in.

Sowieso ga ik vaker online racen, wel erg vet om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
UTwizard schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:14:
Afgelopen weekend mijn eerste online race gedaan in Project Cars, eerst 30 minuten qualify en daarna 10 laps op Nurburgring GP. Nu viel me alleen op dat de Replay "verkeerd" is gesaved. Hoe "we" in de Replay rijden komt niet overeen met hoe "we" daadwerkelijk hebben gereden? Wel jammer want er zaten best wel wat leuke momenten in.

Bekend probleem. Heb een aantal keren samenvattingen gemaakt van races in het Project Cars PS4 draadje. Liverys bleek vaak verwisseld te worden en niet de hele race (wij rijden ong 45-50 minuten) is terug te zien in de opgeslagen replay. Ook blijven er altijd wel een paar wagens op de grid stil staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
TNJ schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:53:
[...]

Die staat onderaan de lijst, als "W Moters Lykan HyperSport".
Heb het al, moest de applicatie echt sluiten.
Ze staan er nu wel in idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Absoluut, zonder twijfel de leukste en meest tricky car to drive, de Alpine :)

[ Voor 21% gewijzigd door FSXnoob op 01-01-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

MTH-34 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:38:
[...]

Al gevonden?
Bij settings is dit terug te vinden. Hier kun je al je functies toewijzen.
[afbeelding]
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frishe1992
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 09:06
jordyktm schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:10:
[...]

Edit:
Hey ik heb ook de T150, volgens mij is dat wat jij bedoeld met pijltje naar rechts, weet het niet zeker meer overigens!

Sinds kort ook de T150 aangeschaft met wheelstand pro dus project cars ook weer uit de kast gehaald! Stukken meer speelplezier zo :)

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
Vedrano schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 11:09:
Absoluut, zonder twijfel de leukste en meest tricky car to drive, de Alpine :)
Is echt voor Le Mans gemaakt. Eigenlijk geen bochtenridder dit. Wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

UTwizard schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:14:

Vanochtend heb ik voor 't eerst even online gespeeld. Qualifying laps waren af en toe echt ruk omdat mijn (snelle) rondetijden soms nietig werden verklaard omdat iemand achterop reed (zonder dat ik daar zelf debet aan was). Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Volgende lees ik hier:
http://www.redbull.com/en...ars-dlc-behind-the-scenes

Free car #8 (januari): Ford Falcon FG (V8 Supercar)

Stanceworks track expansion;

Track: Highlands van Schotland, Bannochbrae zoals Riviera en US.
Auto's:
- KTM X-Bow R
- Mad Mike Whiddett Mazda MX-5 RADBUL (Formula Drift, 1500 pk, dat wordt lastig besturen)
- BMW 1-series M-coupe Stanceworks
- BMW 2002 Stanceworks

Komt 26 januari lees ik aldaar.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Erg jammer dat ze geen season pass hebben. Zou ik liever aanschaffen dan alle losse aankopen elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Geef mij maar die losse packs. Haal ik wel wat ik wil halen. Dit lijkt me overigens wel een leuke track. Free car is ook top. Met de rest van de wagens heb ik niet zoveel.

Wel opvallend dat de mensen hierboven nu pas online gaan racen. Ik heb in de 8(?) maanden dat het spel uit is nog geen enkel offline championship gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Vraag me af waar die stanceworks auto's voor gebruikt kunnen gaan worden, aangezien het volgens mij driftbakken zijn. Er zit nietecht een drift race klasse in het spel op dit moment. Het kan natuurlijk zijn dat ze deze toevoegen met de update/DLC

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
Zou wel leuk zijn. Beetje een fun klasse :) voor de afwisseling zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook eerst offline begonnen met racen en heb gister mijn eerste online races gedaan. Dit komt mede doordat ik eerst het spel wil leren kennen en omdat ik slechte ervaring heb met online racespellen. Ben in het verleden bij onder andere F1 spellen vaak genoeg van die noobs tegen gekomen die tegen het verkeer in gaan rijden etc.
Beltoni schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:42:
Geef mij maar die losse packs. Haal ik wel wat ik wil halen. Dit lijkt me overigens wel een leuke track. Free car is ook top. Met de rest van de wagens heb ik niet zoveel.

Wel opvallend dat de mensen hierboven nu pas online gaan racen. Ik heb in de 8(?) maanden dat het spel uit is nog geen enkel offline championship gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 09:38:
Ik ben ook eerst offline begonnen met racen en heb gister mijn eerste online races gedaan. Dit komt mede doordat ik eerst het spel wil leren kennen en omdat ik slechte ervaring heb met online racespellen. Ben in het verleden bij onder andere F1 spellen vaak genoeg van die noobs tegen gekomen die tegen het verkeer in gaan rijden etc.

[...]
Dan zit je bij ons (PS4) wel goed. Iedereen rijd serieus en netjes. Geen beukwerk. Race van gisteravond was weer tof, volle bak, en hopelijk morgen weer veel animo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de PC community (PS4 en PC hebben eigen topics waar we events organiseren) niets anders. We rijden netjes & fair, en mensen die op gelijk niveau zitten kunnen leuke gevechten er van maken. Vaak zit ook 80% of meer op een TS server, dus als je een keer contact maakt (gebeurd wel eens perongeluk of door lag) krijg je een veel eeriljkere "sorry" .

Ik heb ook wel eens enkele GT3 races met PCARS in public online gedaan, en de resultaten zijn gemengt. Voorin rijden snelle mensen mee die netjes kunnen rijden, maar naarmate je meer naar achteren valt krijgt je wat 'aggressievere' rijders. Waar je ook rijdt is survivalen eigenlijk.. leren om ellende proberen heen te rijden is al een grote zege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Even een vraagje. Ik ben bezig met een career langs alle Formule-klasses. Ben nu aanbeland bij de koningsklasse Formula A. De auto's zijn echter onbestuurbaar voor de controller.

Als ik gas geef, breekt de wagen gelijk uit. Wat kan ik veranderen qua settings zodat de auto bestuurbaarder word? Speel gewoon met controller, dus settings voor racing wheel hebben geen nut.
Pagina: 1 ... 53 ... 57 Laatste