Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-07 11:14
HwKok schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:37:
[...]

Spannende race! Mooi om terug te kijken met hele gelijkwaardige deelnemers zo te zien.
Maar duw je nou de nummer 1 gewoon de pitlane in? :9
Haha ja daar leek het wel op. Denk dat het ook een beetje door de lag komt. Op het ene moment rijd ik tegen hem aan, vlak daarna zit hij al in de pit. Hij was de hele tijd al aan het laggen dus ik denk dat hij een drive through open had staan en dat het zijn laatste kans was om hem te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:42
Hah valt me nu pas op dat in de replay het stuur compleet mist en de schakelbak op N blijft hangen :p

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
xavento schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:13:
Hah valt me nu pas op dat in de replay het stuur compleet mist en de schakelbak op N blijft hangen :p
Dat was mij ook opgevallen. Stuur en coureur heb ik uitstaan omdat het er een beetje vreemd uitziet als ik zelf een stuurtje heb. Nadeel is dat de replay's er dan een beetje raar uit zien, hadden ze van mij wel anders mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-07 18:55
Is het modified car pack niet op de PS4? Krijg hem namelijk niet gevonden. Twijfel eigenlijk om die upgrade van de limited edition te kopen en dat Icons pack. Lijken mij wel leuke wagens maar niet meer dan dat. En is er geen season pass ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 20:09
stuur had ik laatst ook uitgezet, maar vond het wel nadelig als je dan in een wagen rijd met display op het stuur.. of de superkarts bijvoorbeeld

heb het nou weer aanstaan, maar merk toch dat ik het meeste rijd met de hoodcam..de eerste na de bumpercam laat maar zeggen... dan haal ik de beste rondetijden op een of andere manier...alleen de formule abc en karts rijd ik met ''cockpitview'' :)

Oulton park national/island en Donnington national/GP blijven toch mijn favoriete banen...zeker in dit spel _/-\o_

[ Voor 59% gewijzigd door Mr. Detonator op 16-07-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:20

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Patch 2.0 voor XB1 is goedgekeurd en verschijnt vandaag! :9
Project CARS – Xbox One Patch 2.0 – Release Notes

Performance Improvements
* Up to 17% frame rate improvement in extreme conditions

Online & Community Events
* Multiplayer search filter 'Skill' now finds games based upon certain lobby game configuration criteria. For example, “Pro” setting now searches for Full Damage or manual-start Engine or Forced Cockpit or Mechanical Failure, and so forth.
* Community events page – when an event cannot be entered, it will now display the reason why: ‘Coming Soon’ along with a countdown, or ‘Expired’.
* Online – Ensure that vehicle light repairs are synchronized in MP races so that repaired headlights are visible by other racers.
* Fix attempt for a hard-to-reproduce issue where the game would at times freeze or crash when 8 or more players joined a session all at once.
* Fixed an issue that at times would prevent a player from establishing full connectivity when leaving a lobby and trying to reconnect to it.

Controls
* Adjustments made to the gears system, to prevent gears being skipped under certain conditions. This addresses an issue where gears would at times jump straight down to 1st, potentially causing engine blowouts.
* Steering wheels – reduced the centering rate of the steering spring. This improves the feel of steering wheels at very low speeds.
* Added support for the use of all active controllers for menu input. You can for example now use a steering wheel to race, and a gamepad to control the menus and photo mode.
* Gear shifters – when using an H-shifter on a car that has a sequential gearbox, the gearbox will now switch through the gears until the gear selected on the H-shifter is reached.
* Fixed an issue in Force Feedback calibration that would prevent a player from setting "Soft Clipping (Half Input)" back to 0 after modifying it from the original value.
* Built in protection to prevent unsupported controller devices from crashing the game.
* Gear shifters – fixed an issue that prevented the selection of neutral when using an H-gate shifter add-on with a car that has an H-gate shifter in-game.
* Implemented accelerator vibration on the gamepad right trigger to indicate when and how much the tyres slip under acceleration.
* Madcatz wheel - fixed an issue where the switch on the wheel to change between 270 to 900 degree mode stopped functioning.

Physics & AI
* Slowed down the AI opponents in the rain when using racing tyres, to make racing against them better balanced.
* Adjusted the AI tyre wear rate to better match the player’s tyre wear rate.
* Adjusted wear of Slicks and Rain tires to more realistic levels where needed. Typically GT/LMP/Formula cars will get slightly more than a full fuel load on soft or default slicks (depending on fuel load amounts).
* Adjusted the heating of slicks and rain tyres to more realistic levels.
* Adjusted tyre temperature sensitivity on several cars.
* Adjusted rain tyres to generally be more sensitive to overheating, and less efficient in the dry.
* Improvements to AI navigation to lessen collisions during cramped race starts, improve detection of other cars during cornering, and improve clean overtaking
* Improved the AI pitting logic during practice and qualifying so that the AI cars run more realistic stints before pitting.
* Reworked the AI’s fuelling logic during qualifying sessions where no refuelling is allowed, so that they don’t always fill up the fuel tanks and negatively impact their qualifying ability. The AI will now deliver far more competitive lap times during qualifying.
* Fixed an issue where the AI would set impossible lap times during races with pit stops.
* The AI will now pit as soon as possible when low on fuel to prevent them running out of fuel and retiring from the race.
* Reduced the effect of damage to the car’s cooling system when suffering aero damage. This prevents engines from overheating and blowing at an unrealistic rate.
* Fixed an issue that prevented bump starts from working properly on some cars. An example case – with gears and clutch set to manual, take an Ariel Atom out on Brands Hatch. At the first right hander, stall the car, ignition on, 2nd gear, roll down the hill up to about 15kph and drop the clutch. The car will now bump start. Exact conditions for a successful bump start will vary slightly by car.
* Fixed an issue where at times some AI drivers in a race would use much higher skill levels than the rest of the field.
* Fixed an issue that prevented the AI from pitting within the final 3 laps of a race
* Further tweaked the AI ability in wet races to more closely match the player car’s ability in the wet
* Improved the AI’s efficiency in pit timing when needing to change tyres due to weather conditions.

Pitting, tuning, setups
* Fixed an issue where wet tyres were fitted too long before the rain starts, causing excessive overheating and wear on the tyres.
* Fixed an issue where, when running low on fuel, the Pit Board would appear to tell the player to do a scheduled pit stop when the player did not schedule a pit stop.
* Fixed an issue where flat tyres were fitted to the car during a pit stop, by ensuring that the tyres are correctly inflated.
* Fixed an issue where the car’s bump-stop value decreased after leaving a race session and joining it again.
* Reworked the brake bias display information so that changing the values is more intuitive.

Tracks
* Performance optimisation pass done on: Brands Hatch layouts, Cadwell layouts, Oulton Park layouts, Bathurst, Azure circuit, and Zolder. This helps improve the overall smoothness when racing on these tracks with large grids of cars.
* Track cutting tolerances reduced on all tracks where it was too forgiving.
* Fixed an issue where a pit crew character would at times appear floating above the race track on various tracks.
* Silverstone Stowe – fixed render issues on some tyre stacks, and addressed an issue with cars driving through certain objects.
* Road America – fixed an issue where a line of grass line appeared in the air near a concrete barrier.
* Spa Francorchamps – fixed an issue where cars under AI control would bump into the pit wall when exiting the pit lane. Fixed an issue where the AI were running too wide over the exit curb at the Bus Stop Chicane.
* Brno – fixed an issue where cars would at times start in the same grid positions, fixed garage six to prevent the AI from getting stuck on the right side wall when exiting the garage spot, fixed an issue when running more than 20 cars in a race would cause the car in 21st to slide into the pits.
* Le Mans – fixed an issue that would at times cause the car to crash while in the pit lane, leading to a disqualification. Improved the AI race line for better speed, and improved the AI behaviour on curbs.
* Laguna Seca – improved the AI performance as they were running too slow in some sections.
* Imola – Improved the pit lane AI navigation, and fixed an issue with a section of the fence at the pit entrance that appear to float.
* Bathurst - fixed a render issue with shimmering edges in parts of the track.

Career
* Added a new RUF RGT8 GT3 contract to ensure that the player can enter the RUF GT3 series on contract renewal and not just when starting a new career.
* Fixed the unlock details for the Supercar Ardennes Club Day Invitational.
* Fixed an issue where skipping the session during a race caused the player to move up in the session results.

Vehicles
* Group 5 cars – adjusted the gearshift timing tolerances to fix an issue with the gearing when pausing and restarting a session.
* Gumpert Apollo – fixed an issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries.
* Aston Martin Vantage GT3 – tuned engine lifetime and brake cooling parameters for better accuracy.
* Lotus 98T – tweaked turbo to improve AI estimation of top speed.
* McLaren F1 GTR – modified the default setup and reduced front bump steer to improve straight line stability, fixed an issue to ensure that the car’s specific HUD motec display is used
* McLaren F1 - Fixed an issue that caused the car to use the wrong default tyre compound.
* Ford GT40 MK4 – Reworked in several areas to improve handling and match the real car closer - Bump stops settings exposed in setup with better tuned setup defaults, increased wrap around stiffness of the tire carcass, rebalanced base vs tear grip, rebalanced player vs AI rain performance against the AI.
* All Formula vehicles – Stop brake light reflections appearing on cars that don’t have brake lights.

General
* Fixed an issue where the player position would at times change to last when player crosses the starting line during rolling starts.
* Fixed an issue that could cause the game to crash when selecting the ‘Edit Tuning Setup’ option in the ‘PIT BOX’ screen.
* Fixed an issue that could cause the game to crash while watching a saved replay.
* Driver Network Profile – fixed an issue where entering Free Practice mode would count toward Races Entered.
* Audio – rebalanced the volume of skid sounds to make them a bit more audible.
* Updated the achievement "I am the 5%" to ensure that it can be achieved in non-Pro-modes as well.
* Fixed a game crash issue caused by an overflow of the email inbox when the player received above a certain amount of invitational emails.
* GUI – fixed an issue where the controls configuration arrows in Options would not respond correctly to mouse input when attempting fine adjustment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Is er geen modified car pack voor de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:48
Richard89 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:49:
[...]

ja die heb ik ook aantal x gehad, maar vervolgens ben ik toch sneller. wel jammer dat de andere rijders dat niet krijgen als jij wel in een snelle lap zit
Ik krijg ook regelmatig een blauwe vlag als ik net de pits uitkom. Maar de keren dat ik echt aan de kant moet zijn schaars.
rwbk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:27:
Is het modified car pack niet op de PS4? Krijg hem namelijk niet gevonden. Twijfel eigenlijk om die upgrade van de limited edition te kopen en dat Icons pack. Lijken mij wel leuke wagens maar niet meer dan dat. En is er geen season pass ?
Neen, enkel limited edition en racing icons. Ik had ook liever een season pass gezien. Uiteindelijk is dat een stuk voordeliger en veel minder gedoe dan iedere keer nieuwe DLC te moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
SonnyBBQ schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:47:
[...]

Ik krijg ook regelmatig een blauwe vlag als ik net de pits uitkom. Maar de keren dat ik echt aan de kant moet zijn schaars.

[...]

Neen, enkel limited edition en racing icons. Ik had ook liever een season pass gezien. Uiteindelijk is dat een stuk voordeliger en veel minder gedoe dan iedere keer nieuwe DLC te moeten kopen.
Die dlc komt helemaal niet voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:48
Geen idee, maar ik had wel al ergens gelezen dat er geen season pass zou zijn voor pCars.
Hopelijk bedenken ze zich. Ik vind dat DriveClub het een stuk beter doet qua DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-07 13:45
Miesjh schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:14:

[...]
Waar heb je deze info gelezen? Zou dat ook wel in de gaten willen houden :+

Ga van het weekend wel weer eens proberen, misschien kan ik nu een race uitrijden zonder na een pitstop met 4 lekke banden te staan 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Riqy op 17-07-2015 12:58 ]

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Riqy schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:58:
[...]

Ga van het weekend wel weer eens proberen, misschien kan ik nu een race uitrijden zonder na een pitstop met 4 lekke banden te staan 8)7
Van het pCARS forum natuurlijk.

http://forum.projectcarsg...e-Patch-2-0-Release-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 23-07 12:49
Miesjh schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:14:

[...]
We zullen hem nog eens een kans geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Patch voor XB1 is aan het downloaden. Update is 1365mb en gaat weer lekker snel. Moest wel even mijn XB1 van de stroom halen om de patch te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-07 16:50
Riqy schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:58:
[...]

Ik hoop met je mee maar op de ps4 zijn pitstops nog steeds een drama na 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
PC heeft update naar 2.5 gehad :)

Project CARS –PC Patch 2.5 – Release Notes

Game Crashes
We spent a lot of time working directly with a number of users who were struggling with game crashes, and resolved as many of these as we could. The various fixes in this patch should help a great deal in making the game more stable for those of you who were experiencing these instabilities.

Pitting, tuning, setups
* Fixed a case where the in-game tuning Setup was not being saved under certain conditions.
* Fixed the issue with cold and current tyre pressure mismatches in pitstop strategy, as well as cold pressure not being correctly applied in the tyre system.
* Ensure that the Default pitstop strategy is selected as the Active one when starting a new session.
* Fixed an issue where the wrong vehicle setup would at times be applied to the player’s current vehicle.
* Fixed another case of where cars would sometimes leave the pits with an invisible reattached wheel.
* Fixed an issue with the Pit Strategy screen where the displayed values did not reflect the saved settings.
* Fixed an issue in online races where the pit crew would ignore any changes made to the pit strategy once the player’s car was stationary in the pit box.
* Reworked some tyre compound names as displayed in the setup screen to ensure that all compounds are named to be indicative of the type of compound it represents in the pit strategy screen.
* Restrict the selectable pit strategy tyre compound types to only those available for the current vehicle.

* Fixed an issue where the Drive button would remain permanently locked when joining an in-progress session.
* Fixed an issue where, when the player progressed from qualifying to the start of the race, the player’s car would sometimes begin moving without player, resulting in false jump-starts.

Controls
* New Feature – Implemented the ability via menu sliders for the user to manually tweak the menu spring strength, stationary / low speed spring strength, and overall steering gain.
* New Feature – The Force Feedback Calibration screen now features a multiple force feedback profile selection whereby the user can select a base FFB style that suits personal preference, and then tweak it further as desired. This will then create a ‘Custom’ entry in the profile selection list in addition to the current options: "Default" (matches the FFB default settings in Patch 2.0) and "Classic” (matches the FFB settings in the original release).
* Fixed an issue with sudden loss of FFB after a crash.
* Reduced the strength of the menu spring for custom wheels.
* Fixed an issue where Mouse controls were showing a deadzone in the centre regardless of deadzone setting.
* Fixed an issue where rumble on the gamepad could at times cause the game to slow down.
* Added support and profiles for the Logitech G29 and G920 on PC
* Added accelerator slip vibration to the wheel rim of Fanatec wheels where available, and fixed brake rumble not working.

Vehicles
* Formula A – Added a new tire set which now includes two slick tires - soft and medium. Also rebalanced the heating and wear across all four tyre sets. Wear will now more closely match real-world Formula cars. Heating is more even front to rear also. Further rebalancing of the AI speed as was required, and tweaks to the base setup to accommodate the heat change.
* Modern street cars - New stiffer tyres for improved drivability to more closely match the real world experience, making these cars more fun and engaging to drive. Made tweaks to the individual setups of the FWD and most Supercars to accommodate the change.
* Mclaren P1 - Stiffened up the default suspension to help prevent bottoming out at tracks like Nordschliefe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
http://community.eu.plays...RS-uitdaging/m-p/23437026
[Wedstrijd] PS Plus - Internationale Project CARS uitdaging

[ Voor 3% gewijzigd door Paulus07 op 17-07-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Page Not Found

The page you are trying to access was not found. Please check your URL for typos and try again.

You fixed that already... :)

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 17-07-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Nog steeds komt het voor dat de drive button gelocked is op de XB1. Niet te geloven. Gebeurde al bij mijn eerst gevonden lobby. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Je moet soms ff wachten voordat hij unlockt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

M!chel schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:27:
Je moet soms ff wachten voordat hij unlockt ;)
Jah daag, hoe lang 30 min?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
nee niet zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Iemand de Audi A1 Quatro gekregen met de patch 2.5?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Ja staat gewoon bij de Audi's.

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/442827156241940864/000A26C8A8FB2041E01D4C6BA0EC5EF4EA103A1F/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
De DLC's Modified Car Pack en Liveries Pack 1 zijn wel te vinden in de US Playstation Store. Wellicht dat ze binnenkort ook bij ons te vinden zijn?

- https://store.playstation...01338_00-PCARSDIGPREORDER
- https://store.playstation...01338_00-000000LIVERIES01

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Met elke patch gaat er wel weer iets nieuws kapot. Wat nog steeds niet lekker werkt is de positie teller. Die loopt op bij naderen finisch. En nu is ook al de helmet cam kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
martijntjuhh schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 17:38:
De DLC's Modified Car Pack en Liveries Pack 1 zijn wel te vinden in de US Playstation Store. Wellicht dat ze binnenkort ook bij ons te vinden zijn?

- https://store.playstation...01338_00-PCARSDIGPREORDER
- https://store.playstation...01338_00-000000LIVERIES01
Laten we het hopen. Van wel wil die pagani wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Paulus07 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 22:34:
Met elke patch gaat er wel weer iets nieuws kapot. Wat nog steeds niet lekker werkt is de positie teller. Die loopt op bij naderen finisch. En nu is ook al de helmet cam kapot
Wat me ook wel eens is opgevallen is dat je bijvoorbeeld achter de nummer 1 zit en dat die je net gelapped heeft. Dan finished de nummer 1 en dan sta jij opeens 2e. Maar als dan de echte nummer 2 over de finish gaat dan ben je 3e, 4e etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094

Weet iemand al wanneer er nieuwe tracks komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 12:25

Joostk

Barkrukprofeet

Gisteren een Endurance gedaan op Silverstone.
Wat rijdt project cars heerlijk nu op de Xbox met patch 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Joostk schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:47:
Gisteren een Endurance gedaan op Silverstone.
Wat rijdt project cars heerlijk nu op de Xbox met patch 2.0
Het is inderdaad weer een stuk beter geworden. Public lobby's doen het nu ook goed, moet nog even checken of private lobby's ook goed werken of dat er nog steeds dingen fout gaan als er meer dan 8 mensen zijn.

Grootste frustratie nu is het plak effect als 2 auto's tegen elkaar aan rijden. Iemand zit aan de buitenkant tegen mijn achterkant aan en daardoor kan ik ook niet meer sturen. Echt heel frustrerend dat je dan samen de bocht uit glijdt zonder dat je er iets aan kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427085

Waar kun je zien welke versie je van PC je hebt op een Xbox one, heb geen melding voor bij zien komen dat er een update was op me box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 12:25

Joostk

Barkrukprofeet

Je kan het eigenlijk niet anders zien dan de geïnstalleerde grootte van de game.
K weet zo niet hoe groot de game zou moeten zijn, maar voor patch 2.0 was het rond de 18,4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Anoniem: 427085 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:55:
Waar kun je zien welke versie je van PC je hebt op een Xbox one, heb geen melding voor bij zien komen dat er een update was op me box.
De 2.0 versie is volgens mij iets van 19,9gb. Als je de xbox op stand by hebt staan dan download hij de patch automatisch. Wel is het aan te raden om een hard reset te doen na elke patch. pCARS is volgens mij niet heel dol op de stand by mode en het spel speelt wat beter als die af en toe zijn cache cleared (of iets in die trant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:30
rwbk schreef op zondag 19 juli 2015 @ 00:18:
[...]

Laten we het hopen. Van wel wil die pagani wel
livery pack 1 heb ik wel? op de PS4.
kon me ook herinneren dat de modified car pack beschikbaar was, maar ik m toen bewust niet heb gekocht. nu staat hij er indd niet meer tussen, wellicht later weer verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Richard89 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:29:
[...]

livery pack 1 heb ik wel? op de PS4.
kon me ook herinneren dat de modified car pack beschikbaar was, maar ik m toen bewust niet heb gekocht. nu staat hij er indd niet meer tussen, wellicht later weer verwijderd?
Bedoel je niet Racing Icons pack?

Want livery pack staat er bij mij ook niet tussen op de PS4

Deze staan er wel:

Lykan DLC
Racing icons
Upgrade naar limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
rwbk schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:33:
[...]

Bedoel je niet Racing Icons pack?

Want livery pack staat er bij mij ook niet tussen op de PS4

Deze staan er wel:

Lykan DLC
Racing icons
Upgrade naar limited edition
Nee, ik heb in mijn aankoop historie LIVERIES PACK #1

Zie die nu ook niet meer in de store, maar wel als je zoekt op project cars, het spel aanklikt en dan naar beneden scrolt:

https://store.playstation...00940_00-000000LIVERIES01

alstu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Richard89 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:39:
[...]

Nee, ik heb in mijn aankoop historie LIVERIES PACK #1

Zie die nu ook niet meer in de store, maar wel als je zoekt op project cars, het spel aanklikt en dan naar beneden scrolt:

https://store.playstation...00940_00-000000LIVERIES01

alstu :)
Thanks! Nu heb ik die ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427085

Beltoni schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:10:
[...]

De 2.0 versie is volgens mij iets van 19,9gb. Als je de xbox op stand by hebt staan dan download hij de patch automatisch. Wel is het aan te raden om een hard reset te doen na elke patch. pCARS is volgens mij niet heel dol op de stand by mode en het spel speelt wat beter als die af en toe zijn cache cleared (of iets in die trant).
Oke hij is nu 19,0gb dus zal nu dus 2.0 hebben we gaan eens proberen of we de verbetering merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
pCars patch 2.0 op X1 is op de goede weg.
Op 70% is het meer uitdagend, 80% was soms TE en 70% was dan te gemakkelijk. Op 70% haal ik niet meer P1 zonder goede tijden te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Heb vandaag na veel oefenen een race gewonnen in de Caterham Seven Classic. In het begin een onhandelbare bak, leek wel of ie op een surfplank stond. Voornamelijk overstuur, zodra ik op het gas ging stond ik met mijn neus richting de verkeerde kant. Vervolgens de bandenspanning getweakt, met name wat minder druk op de achterbanden en het ergste geslip was verholpen.

Vervolgens een raceweekend op Silverstone gehad, waarbij het tijdens de kwalificatie ineens begon te spatten en vervolgens te hozen! Heel gaaf dat dit zo kan veranderen. Klokte tot mijn eigen verbazing in mijn laatste ronde de snelste tijd.

De race was ook weer in de regen, waarin ik gelukkig de eerste plaats kon verdedigen. Prachtig om de baan te zien veranderen in een waterglijbaan en de regendruppels om je oren te zien vliegen.
Daarnaast vind ik het heel gaaf hoe je in eerste instantie een wagen kan vervloeken en na veel proberen uitgerekend op een natte baan de eerste winst pakt! Dat is volgens mij ook de kracht van het spel.
Ben er blij mee :)

[ Voor 5% gewijzigd door HwKok op 20-07-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Beschikbaar vanaf vandaag op de XB1:The first Track Expansion for Project CARS includes Prototype and GT cars from Audi, and a new location to race at: New Zealand motor racing circuit Ruapuna Park… • Ruapuna Park GP • Ruapuna Park Club • Ruapuna Park Outer Loop • Ruapuna Park A Circuit • Ruapuna Park B Circuit • Audi R8 LMP900 • Audi R18 e-tron Quattro • Audi 90 IMSA GTO

[ Voor 28% gewijzigd door Miesjh op 21-07-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ook op PS4. Jammer dat er geen season-pass is, maar wel betaalde DLC's. Voorlopig nog genoeg te rijden voor mezelf, dus hopelijk komt season-pass of een bundel-pakket later nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Het modified car pack staat er nu ook op de ps4!
Toch maar even gehaald samen met het Icons pack.

[ Voor 34% gewijzigd door rwbk op 21-07-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
voor de PS4 de linkjes:

Gratis Audi A1 Quattro
Gratis Liveries Pack #2
Audi Ruapuna Expansion Pack

Modified Car Pack

Maar er zou toch ook een gratis track komen per x maanden?

[ Voor 4% gewijzigd door Richard89 op 21-07-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:07
Richard89 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:20:
Maar er zou toch ook een gratis track komen per x maanden?
Dat dacht ik eerst ook. Eén track en drie autootjes voor €5.49, okay dan.

Mooiste is uiteraard weer de filesize. Al deze tracks en auto's zitten gewoon reeds in het spel maar kan je unlocken door te lappen. Op zich niets mis mee, maar ik voel mij in dit soort gevallen toch getild en probeer dan ook zo weinig mogelijk van deze DLC binnen te halen. Of er moet een keer een leuke all-in-one pack komen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:24:
[...]

Dat dacht ik eerst ook. Eén track en drie autootjes voor €5.49, okay dan.

Mooiste is uiteraard weer de filesize. Al deze tracks en auto's zitten gewoon reeds in het spel maar kan je unlocken door te lappen. Op zich niets mis mee, maar ik voel mij in dit soort gevallen toch getild en probeer dan ook zo weinig mogelijk van deze DLC binnen te halen. Of er moet een keer een leuke all-in-one pack komen.
Damn, ik zie het idd. Download size 1,1 Mb! Ofwel alles staat al op de disc, auto's en track! :(
Best wel erg fout, al vind ik de prijs redelijk.

Racing Icons car pack idem dito: € 3,50 voor 5 wagens met een download van 1,1 Mb...

Of zou het in de patches mee gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SqueakyClean schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:51:
[...]
Of zou het in de patches mee gaan?
Nieuwe(re) content zal inderdaad ook wel op die manier verspreid worden ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Ik snap niet dat mensen zich getild voelen.
Je betaald toch gewoon om toegang te krijgen voor extra content, of dat nou al op je computer staat of niet dat maakt niet uit.
Op je tv ontvang je toch ook alle kanalen, maar voor filmnet en HBO moet je ook extra betalen als je die wil kunnen zien.
Wat is het probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

M!chel schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:05:
Je betaald toch gewoon om toegang te krijgen voor extra content, of dat nou al op je computer staat of niet dat maakt niet uit.
Op je tv ontvang je toch ook alle kanalen, maar voor filmnet en HBO moet je ook extra betalen als je die wil kunnen zien.
Wat is het probleem dan?
De reden dat je de content al hebt is omdat als je tegen andere online rijd en iemand kiest die nieuwe auto, dan kan de game deze wel tonen. Niet zoals bij Forza dat je een standaard zwarte auto zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Op de PS4 worden alweer bugs gemeld omtrent het nieuwe circuit:
http://forum.projectcarsg...na-Expansion-Pack-problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Miesjh schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:11:
De reden dat je de content al hebt is omdat als je tegen andere online rijd en iemand kiest die nieuwe auto, dan kan de game deze wel tonen. Niet zoals bij Forza dat je een standaard zwarte auto zag.
That makes sense inderdaad ja. Hoe makkelijk kan het eigenlijk zijn, nooit aan gedacht d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ik heb mij nog nooit zo geërgerd aan een game als pCars.
Twee packs geïnstalleerd (Icon en Audi pack) en de game start nu niet meer op na het indrukken van de menu knop. X1 al herstart (10s wachten) en nog steeds niks. Nu game verwijderd en opnieuw aan het installeren. Pft wat een kl*t*game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Miesjh schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:11:
[...]

Ohja, best logisch. Ik kan me nog de zwarte Bora's (Jetta's) in Forza herinneren als je de DLC niet had. Dan werd je in je 787B ineens ingehaald door een sedan! :|

Afbeeldingslocatie: http://vignette3.wikia.nocookie.net/forzamotorsport4/images/0/0f/NullMenu.jpg

De DLC downloaden in patches vind ik toch wel een betere oplossing. :Y

M!chel schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:05:
Wat is het probleem dan?
Ik heb totaal geen moeite met DLC. Waar ik wel moeite mee heb is als ze de DLC als op de disc hebben staan en er dan geld voor durven te vragen.
Maar dat was ff een misverstand, want de DLC zit in de patches. Dus alles is weer goed! *;

[ Voor 33% gewijzigd door SqueakyClean op 21-07-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Ik blijf het een rare gedachtegang vinden.
Je betaald niet voor het in bezit hebben van iets, je betaald voor het toegang hebben tot.

Nu het met de patches komt krijg je het toch ook gratis op je computer, net als dat het al op je disc zou staan?
Maar dan is het opeens wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Misschien dat dit wat beter uitlegt waarom het niet netjes wordt gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/mwwj6t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Dat geld voor een hoop spellen inderdaad.
Maar pCARS is af en compleet, ook zonder DLC.
Dus het plaatje van 2011 en later klopt dus niet voor pCARS.

En dus ook geen reden om het niet netjes te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
CaptainPanda schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:34:

[afbeelding]
Haha ja zo kan het ook uitgelegd worden. Wat wel veel mensen vergeten is dat de prijs van games de afgelopen jaren nauwelijks is veranderd. Alles om ons heen is wel duurder geworden en dit is volgens mij wel een manier voor een bedrijf om een beetje bij te verdienen.

Het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe ze het verkopen. Heb nooit DLC voor Forza 5 gekocht omdat de auto's die ze verkochten wel gewoon in Forza 4 zaten. Dan heb ik een beetje het idee dat ik word opgelicht. Ach, iedereen kan zelf bepalen of ze er extra geld voor uit willen geven. Season Pass komt er bij mij bijvoorbeeld niet zo snel in. Ik wil wel weten wat ik koop en misschien speel ik het spel na een maand helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mooi plaatje ja.En als de DLC ook nog op de schijf staat, is het helemaal raak! :((

Maargoed, ik realiseer me dat het eigenlijk een gedachtekronkel is over DLC an sich. Of het nu on-disc is of later gedownload moet worden, maakt ook geen pepernoot uit.

Zo lang het spel maar "compleet" is...

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 21-07-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

M!chel schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:44:
Dat geld voor een hoop spellen inderdaad.
Maar pCARS is af en compleet, ook zonder DLC.
Dus het plaatje van 2011 en later klopt dus niet voor pCARS.

En dus ook geen reden om het niet netjes te vinden.
Speel Pcars met veel plezier, maar om het nou af en compleet te noemen...Dan mogen er eerst toch nog wel een hoop bugs opgelost worden.

[ Voor 11% gewijzigd door fonsmeister op 21-07-2015 13:53 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Afgezien van de bugs uiteraard is het spel compleet.
Ik bedoel er mee, als er helemaal geen DLC zou uitkomen zou ook niemand het missen. Dus in dat opzicht is het spel compleet.
Het is gewoon iets extra's.

Je zou het wel missen als je bepaalde races niet kon rijden omdat je de DLC niet zou hebben. Dan zou het spel niet compleet zijn.
Maar dat is bij pCARS niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Als je in de Steam Store naar Project CARS zoekt dan kun je de nieuwe DLC wel kopen.
Vaag dat het nog niet bij de DLC staat dan, maar apart in de store zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

CaptainPanda schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:34:
Er hoort eigenlijk nog een plaatje bij:

Mona Lisa met frame, een jaar of wat later voor de helft van de prijs: GOTY edition in de Steam Sale. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

M!chel schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:12:
Als je in de Steam Store naar Project CARS zoekt dan kun je de nieuwe DLC wel kopen.
Vaag dat het nog niet bij de DLC staat dan, maar apart in de store zit
http://store.steampowered...4773/?snr=1_7_7_151_150_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
ben ff wat wagens uitproberen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-07 10:28
Hmm, de gene die mij boeien zijn de Audi R8 en Audi R18 Q.
Zal even overwegen of ik hem ga kopen of niet, €6,- valt alles mee. (1 auto in IRacing kost meer..)

*Disclaimer: ik weet dat dit niet direct te vergelijken is.

[ Voor 18% gewijzigd door Ithric op 21-07-2015 15:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Toffe wagens!!
Zeker het geld waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Lekker Ventje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:09:
[...]

En in hoeverre is pCars te doen als je de ballen verstand van tuning hebt? Wil na FM6 die game nog wel een keer halen.
Speel de game nu 2 maanden en begreep er zelf ook maar weinig van. Heb me er wel een beetje in verdiept maar beperk me eigenlijk altijd tot de makkelijke dingetjes zoals downforce, bandenspanning, ride height en traction control.

Het is volgens mij wel te doen zonder tunen alleen zal je dan zien dat je vaker dezelfde auto kiest omdat die je dan beter ligt. Zelf heb ik dat bijvoorbeeld met de Z4 GT3. Die rijdt heerlijk met een paar minimale aanpassingen terwijl ik de Mclaren of Aston uitgebreid moet tunen om er mee overweg te kunnen.

Als je geen haast hebt zou ik over een half jaartje een keer kijken in welke staat het spel is. Ze zijn druk bezig met patchen en zijn best ver gekomen de afgelopen 2 maanden maar er moet nog wel het een en ander veranderen. Het is in ieder geval een wereld van verschil met Forza. Een voorbeeld zijn de assists. Waar je bij Forza met assists beduidend langzamer bent, wat niet heel realistisch is, kunnen bij pCARS de assists je helpen om je rondetijden te verbeteren als je niet goed overweg kan met een auto. Je kan het jezelf zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wilt en wordt niet bestraft door de ontwikkelaar als je assists aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 19:06
Beltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:21:
[...]

Speel de game nu 2 maanden en begreep er zelf ook maar weinig van. Heb me er wel een beetje in verdiept maar beperk me eigenlijk altijd tot de makkelijke dingetjes zoals downforce, bandenspanning, ride height en traction control.

Het is volgens mij wel te doen zonder tunen alleen zal je dan zien dat je vaker dezelfde auto kiest omdat die je dan beter ligt. Zelf heb ik dat bijvoorbeeld met de Z4 GT3. Die rijdt heerlijk met een paar minimale aanpassingen terwijl ik de Mclaren of Aston uitgebreid moet tunen om er mee overweg te kunnen.

Als je geen haast hebt zou ik over een half jaartje een keer kijken in welke staat het spel is. Ze zijn druk bezig met patchen en zijn best ver gekomen de afgelopen 2 maanden maar er moet nog wel het een en ander veranderen. Het is in ieder geval een wereld van verschil met Forza. Een voorbeeld zijn de assists. Waar je bij Forza met assists beduidend langzamer bent, wat niet heel realistisch is, kunnen bij pCARS de assists je helpen om je rondetijden te verbeteren als je niet goed overweg kan met een auto. Je kan het jezelf zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wilt en wordt niet bestraft door de ontwikkelaar als je assists aan zet.
Bedankt voor de info!

Veel met dezelfde auto rijden maakt me niet veel uit, ik doe dat in Forza ook en ook in GT5 reed ik vaak met een select aantal auto's. Ik heb nu eenmaal niet zo'n brede smaak.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:43
De S1 is gratis?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Lekker Ventje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:25:
[...]

Bedankt voor de info!

Veel met dezelfde auto rijden maakt me niet veel uit, ik doe dat in Forza ook en ook in GT5 reed ik vaak met een select aantal auto's. Ik heb nu eenmaal niet zo'n brede smaak.
Denk dat bij pCARS ook veel mensen per klasse een favoriete auto hebben. Zoals ik al zei gebruik ik voornamelijk de Z4 en heb ik daar een standaard tune (niet bijzonder) voor gemaakt. Per circuit maak ik dan vervolgens wel een paar kleine aanpassingen. Een sterk punt van dit spel is dat je de auto's ook daadwerkelijk leert kennen en door vallen en opstaan leer je een beetje hoe je sneller kan gaan door je rijstijl aan te passen of door iets aan je auto te veranderen. Als je veel verstand hebt van tunen gaat dat proces wel wat sneller maar dan is de rijvaardigheid van een coureur nog steeds belangrijk.

De physics zorgen ervoor dat het toch wat dieper gaat dan Forza. Als je de auto door elke bocht smijt dan zijn je banden het slachtoffer en ga je dit merken tijdens de langere races. Daarnaast is het concept van een raceweekend met practice en kwalificatie ook erg leuk in plaats van de race na race na race lobby's van Forza. pCARS geeft je de mogelijkheid om aan de baan te wennen, de auto te leren kennen en langzaam je tijden te verbeteren.

Ook de start van een race is een hele uitdaging. Waar je bij Forza gewoon vol gas inhoudt en altijd hetzelfde start is draait het bij pCARS veel meer om timing. Als je te vroeg gaat krijg je een drive through en ben je te laat dan verlies je gelijk een plek of 2. Maakt het in ieder geval een stuk spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Eindelijk gaat redcoon me mijn TX toesturen..!!! Eerst wilden ze daar niet aan. Ze wilden wachten tot de T3PA er was terwijl de TX reeds volop verkrijgbaar is. Na wat zeuren sturen ze dus de TX, heb ik het overmorgen. Heb er errug lang op moeten wachten.
Overigens is de T3PA onderhand bijna overal verkrijgbaar, alleen bij redcoon niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamone
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-05 21:18
mowa schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:13:
Eindelijk gaat redcoon me mijn TX toesturen..!!! Eerst wilden ze daar niet aan. Ze wilden wachten tot de T3PA er was terwijl de TX reeds volop verkrijgbaar is. Na wat zeuren sturen ze dus de TX, heb ik het overmorgen. Heb er errug lang op moeten wachten.
Overigens is de T3PA onderhand bijna overal verkrijgbaar, alleen bij redcoon niet.
Ik ga zelf deze week de T300 RS/GTE bestellen en wil over een tijdje de T3PA Pro kopen, maar deze kan ik echt nergens vinden. Overal waar ik kijk zie ik alleen de standaard versie... Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Shamone schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:52:
[...]

Ik ga zelf deze week de T300 RS/GTE bestellen en wil over een tijdje de T3PA Pro kopen, maar deze kan ik echt nergens vinden. Overal waar ik kijk zie ik alleen de standaard versie... Enig idee?
Het kan gerust maanden duren voordat de Pro versie algemeen verkrijgbaar is. Dat was/is met de standaard T3PA ook het geval en ook nog rond de adviesprijs.
Wellicht is ie bij Wheelstandpro verkrijgbaar, ze waren ook de 1e met de standaard T3PA.
Mocht dat zo zijn willen ze je eerst een poot uitdraaien. Grote kans dat ze dik boven de €200 vragen. De standaard T3PA kostte daar aanvankelijk ook zo'n €100 boven de adviesprijs toen die nog niet algemeen verkrijgbaar was.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamone
mowa schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Het kan gerust maanden duren voordat de Pro versie algemeen verkrijgbaar is. Dat was/is met de standaard T3PA ook het geval en ook nog rond de adviesprijs.
Wellicht is ie bij Wheelstandpro verkrijgbaar, ze waren ook de 1e met de standaard T3PA.
Mocht dat zo zijn willen ze je eerst een poot uitdraaien. Grote kans dat ze dik boven de €200 vragen. De standaard T3PA kostte daar aanvankelijk ook zo'n €100 boven de adviesprijs toen die nog niet algemeen verkrijgbaar was.
Ik keek op de Thrustmaster website en daar gaven ze een adviesprijs van zo'n €160,-. Daarna inderdaad op de Wheelstandpro website gekeken (waar alles sowieso al duur is) en daar vragen ze €270,-!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-07 04:24
Beltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:44:
[...]

Haha ja zo kan het ook uitgelegd worden. Wat wel veel mensen vergeten is dat de prijs van games de afgelopen jaren nauwelijks is veranderd. Alles om ons heen is wel duurder geworden en dit is volgens mij wel een manier voor een bedrijf om een beetje bij te verdienen.
Ja, dat vergeten we weleens (of de huidige jonge gamers weten dat gewoon niet). Vroeger waren games echt rete duur! Ik kwam vorige week toevallig thuis nog Metal Gear Solid 2 tegen, voor de PS2. Oké, het was de Special Edition (met een making-of DVD erbij, game exact hetzelfde als regulier), maar die kostte destijds dus mooi 75 euro! :o

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
RigolleM schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:21:
Ik heb mij nog nooit zo geërgerd aan een game als pCars.
Twee packs geïnstalleerd (Icon en Audi pack) en de game start nu niet meer op na het indrukken van de menu knop. X1 al herstart (10s wachten) en nog steeds niks. Nu game verwijderd en opnieuw aan het installeren. Pft wat een kl*t*game.
pCars herinstalleert met en zonder packs en het spel start niet meer op (na het indrukken van de menu knop).
Dit betekent dus het einde voor pCars voor mij, zou niet meer weten wat ik nog kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
RigolleM schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:09:
[...]

pCars herinstalleert met en zonder packs en het spel start niet meer op (na het indrukken van de menu knop).
Dit betekent dus het einde voor pCars voor mij, zou niet meer weten wat ik nog kan doen!
windows opnieuw installeren...hoe vaak ik dat wel niet heb gedaan om een spel werkend te krijgen :X

laat maar...console zie ik 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Detonator op 22-07-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Mr. Detonator schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:55:
[...]

windows opnieuw installeren...hoe vaak ik dat wel niet heb gedaan om een spel werkend te krijgen :X

laat maar...console zie ik 8)7
Windows herinstalleren om een game aan de praat te krijgen |:(
Gelukkig speel ik op een console en heb FM5 nog om mij te amuseren, pCars was al van dag 1 een disaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
RigolleM schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 19:18:
[...]

Windows herinstalleren om een game aan de praat te krijgen |:(
in het windows xp tijdperk was dat de normaalste zaak van de wereld :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Detonator op 22-07-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Laatst online: 12-12-2022
Heb nu al een tijdje pCARS en AC geinstalleerd staan (Op PC uiteraard), volg de topics al een tijdje maar nu zit ik al geruime tijd met een soort van dilemma en zou graag eens weten wat jullie er zelf van vinden.
Hoewel ik om een of andere reden meer neig naar het pCARS kamp (interface, instelbaarheid, wagens, andere vrienden die het spelen, brainwashing door marketing? ik weet het niet...)... grijp ik steeds terug naar AC omdat ik daar toch echt meer het gevoel bij heb om 'met een auto te rijden'

Ik hoor van alle kanten roepen dat pCARS de betere FFB zou moeten hebben, geen canned effects etc waar AC dit wel zou hebben. Doch heb ik nooit hetzelfde gevoel van contact met de baan als dat ik dat heb met AC. Bij AC voel ik het gewicht van de auto verplaatsen in mijn stuur, ik voel de banden doorslippen naar onderstuur. Bij pCARS heb ik eigenlijk enkel het gevoel dat ik aan het rijden ben, ben altijd te laat met overstuur opvangen, de enige echte FFB die ik bewust opmerk is eigenlijk enkel de 'force' dat mijn stuur terug wil centreren (neen, auto centre staat uiteraard niet aan).

Heb al zoveel met de FFB instellingen in pCARS gespeeld dat ik het gewoon helemaal kwijt ben en het dus hier maar eens kwam vragen.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Rossi46 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:01:
[...]

Ja, dat vergeten we weleens (of de huidige jonge gamers weten dat gewoon niet). Vroeger waren games echt rete duur! Ik kwam vorige week toevallig thuis nog Metal Gear Solid 2 tegen, voor de PS2. Oké, het was de Special Edition (met een making-of DVD erbij, game exact hetzelfde als regulier), maar die kostte destijds dus mooi 75 euro! :o
Het is alweer een tijd geleden maar volgens mij kosten games 129-149 gulden en waren de kosten voor productie een stuk lager. Natuurlijk was de afname ook lager. Met de inflatie van de afgelopen 15-20 jaar mogen we volgens mij niet klagen over de prijs van games.

Uiteraard moeten producers vandaag de dag wel een volledig spel afleveren en geen dingen achterhouden, daar gaat het vandaag de dag nog wel eens fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-07 04:24
RigolleM schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:09:
[...]

Het enige dat ik kan bedenken is om ook je save-game van je console af te knikkeren. Maar dan ben je natuurlijk wel al je progress kwijt... :/ Maar ach, online racen is toch veel leuker dan single player ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Rossi46 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:06:
[...]

Het enige dat ik kan bedenken is om ook je save-game van je console af te knikkeren. Maar dan ben je natuurlijk wel al je progress kwijt... :/ Maar ach, online racen is toch veel leuker dan single player ;)
Had ik niet aan gedacht, save game lokaal verwijderd, offline gegaan en het spel startte terug op.
Alle packs geïnstalleerd en terug offline gestart en spel start nog steeds op.
Terug online en na het syncen van de cloud saved game startte hij terug niet meer op.
Dus we herbeginnen weer...

Bedankt voor de tip!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteren is de TX binnengekomen. Vandaag een vrije dag dus daarstraks ff op de pc aangesloten, gekalibreerd en een paar rondjes gereden. TOTAAL andere beleving dan met een controller. Veel bochten kan ik veel preciezer nemen terwijl ik sommige juist overstuur. Blijkbaar moet ik al mijn tunes volledig herzien want de meeste settings moeten juist lager worden gezet. Bijv; ff remmen en je blokkeert acuut. Dat laatste komt ongetwijfeld ook door het gevoelloze rempedaal.
Idd veel plastic maar dat blijkt (mij) absoluut niet/minder te storen dan ik van plaatjes/reviews had verwacht. Het stuur heeft op de juiste plaatsen wat rubber voor de grip en ligt prima in de hand.

In de 1e training in Hongarije is Perez daarstraks op een beetje bizarre manier op z'n kop beland. Verstappen 10e.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
mowa schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:58:
Gisteren is de TX binnengekomen. Vandaag een vrije dag dus daarstraks ff op de pc aangesloten, gekalibreerd en een paar rondjes gereden. TOTAAL andere beleving dan met een controller. Veel bochten kan ik veel preciezer nemen terwijl ik sommige juist overstuur. Blijkbaar moet ik al mijn tunes volledig herzien want de meeste settings moeten juist lager worden gezet. Bijv; ff remmen en je blokkeert acuut. Dat laatste komt ongetwijfeld ook door het gevoelloze rempedaal.
Idd veel plastic maar dat blijkt (mij) absoluut niet/minder te storen dan ik van plaatjes/reviews had verwacht. Het stuur heeft op de juiste plaatsen wat rubber voor de grip en ligt prima in de hand.

In de 1e training in Hongarije is Perez daarstraks op een beetje bizarre manier op z'n kop beland. Verstappen 10e.
Vergeet niet de driver van je stuur te updaten.

Gevoelloze rempedaal is inderdaad een handicap. Ik kies er vaak voor om de ABS aan te zetten, zonder ABS is het altijd maar een beetje gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamone
Zojuist de T300 GTE besteld en (hopelijk) morgen in huis! Ik heb nu al zo'n 50 uur Project Cars gespeeld met een controller, dus ik ben benieuwd... Heeft iemand toevallig een setup/settings guide voor de T300 voor Project Cars bij de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Beltoni schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:02:
[...]

Vergeet niet de driver van je stuur te updaten.

Gevoelloze rempedaal is inderdaad een handicap. Ik kies er vaak voor om de ABS aan te zetten, zonder ABS is het altijd maar een beetje gokken.
Had de laatste driver al binnen maar heb me van de week ook ff 'n beetje ingelezen zodat ik vanaf unboxing binnen een kwartier al kon racen.
Helemaal geweldig hoe je precies het verschil voelt als je over een curb of gras rijdt.

Gaat net de bel wordt er 'n pakket afgeleverd. 1x raaien wat..!? Juist...de T3PA..!!
Was voor mij een complete verrassing want ik had 'm pas in augustus vermeld. Zie in m'n mail dat ik idd gisteren blijkbaar een verzend-mail heb gemist.

Weet ik dalijk ook meteen het verschil met de met het stuur bijgeleverde prut. Meteen ff checken en om 14:00 de 2e training in Hongarije bekijken. En passant ff 'nF1 2015 gekocht.
Tjonge jonge wat heb ik 't toch druk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
mowa schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Had de laatste driver al binnen maar heb me van de week ook ff 'n beetje ingelezen zodat ik vanaf unboxing binnen een kwartier al kon racen.
Helemaal geweldig hoe je precies het verschil voelt als je over een curb of gras rijdt.

Gaat net de bel wordt er 'n pakket afgeleverd. 1x raaien wat..!? Juist...de T3PA..!!
Was voor mij een complete verrassing want ik had 'm pas in augustus vermeld. Zie in m'n mail dat ik idd gisteren blijkbaar een verzend-mail heb gemist.

Weet ik dalijk ook meteen het verschil met de met het stuur bijgeleverde prut. Meteen ff checken en om 14:00 de 2e training in Hongarije bekijken. En passant ff 'nF1 2015 gekocht.
Tjonge jonge wat heb ik 't toch druk.
Lekker hoor die T3PA. Hoorde dat hij weer in de voorraad is. Zit daar dan ook een soort FFB in of tegendruk? Heb er op het moment nog geen geld voor maar dat komt wel nog een keer. Dan moet ik alleen ook een shifter hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Tokkes schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:26:

Heb al zoveel met de FFB instellingen in pCARS gespeeld dat ik het gewoon helemaal kwijt ben en het dus hier maar eens kwam vragen.
dit ook al geprobeert ??

http://forum.projectcarsg...k-Spade-FFB-Tweaker-Files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

PlayStation Europe

Win €1,000 in the PlayStation Plus Project Cars Tournament:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CKrLcXmUsAEY33g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
[b][message=44617777,noline]Heb al zoveel met de FFB instellingen in pCARS gespeeld dat ik het gewoon helemaal kwijt ben en het dus hier maar eens kwam vragen.
Op XB1 had ik eerst ook de Jack Spade instellingen, anders leek het nergens op. Na 1.4 ben ik teruggegaan naar de standaard instellingen en heb ik alleen, na patch 2.0, de Tire Force lager gezet (+-60). Bij mij doet de FFB het nu wel gewoon goed en ik voel gewoon de curbs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Beltoni schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:11:
[...]

Lekker hoor die T3PA. Hoorde dat hij weer in de voorraad is. Zit daar dan ook een soort FFB in of tegendruk? Heb er op het moment nog geen geld voor maar dat komt wel nog een keer. Dan moet ik alleen ook een shifter hebben.
Zag idd dat zelfs bij Redcoon voorraad is. In de playseatstore is ie €30 minder duur. Met die shifter wilde ik nog ff wachten maar ik sluit niet uit dat ik binnenkort in een impulsieve bui op de bestelknop klik.

Nee, de pedalen hebben geen FFB. Bestaan dergelijke pedalen? Zullen dan wel erg duur zijn. Het rempedaal heeft wel een bijgeleverde instelbare stopper en het gaspedaal heeft een iets slappere veer in vergelijking met die van de standaard pedalen. Opengeschroefd zie je wel veel metaal en geeft een degelijke indruk, alleen de buitenkant is plastic. De veren kan je eventueel vervangen door wat strakkere/slappere maar lijkt me niet nodig, de optie is er indien nodig.

Ik was al bezig met een mod voor 't standaard rempedaal, misschien heb je er wat aan.
Link 1
Link 2
Link 3

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
dacht gister ff een potje met F1 wagens te spelen op Spa. man man man alleen de start was al een ramp met die AI die je meteen de muur in rammen etc. Puinhoop was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:07
Karten is ook wel erg vermakelijk. Zojuist even met de superkart 250cc op Chesterfield gereden (time trial). 0:29.0xx gereden en de 22 plaats. Niet gek dacht ik zo. Ik zie trouwens de eerste 4 in het rijtje 5 seconden harder gaan, dat lijkt mij schier onmogelijk. Eén van de ghostlaps bevestigde mijn vermoeden, die kart gaat de eerste helft van het circuit langzamer dan ik, en daarna verdwijnt hij gewoon van de baan :S
Jammer dat de lijst niet schoon is van cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Laatst online: 12-12-2022
Had ze net toevallig gisterenavond tegengekomen. Ga zo meteen eens kijken of patch 2.0/2.5 iets uitmaken qua gevoel en daarna eens kijken met de tweaker files. Alvast bedankt voor de tip ! ;)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Boktor schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:00:
Karten is ook wel erg vermakelijk. Zojuist even met de superkart 250cc op Chesterfield gereden (time trial). 0:29.0xx gereden en de 22 plaats. Niet gek dacht ik zo. Ik zie trouwens de eerste 4 in het rijtje 5 seconden harder gaan, dat lijkt mij schier onmogelijk. Eén van de ghostlaps bevestigde mijn vermoeden, die kart gaat de eerste helft van het circuit langzamer dan ik, en daarna verdwijnt hij gewoon van de baan :S
Jammer dat de lijst niet schoon is van cheaters.
ook qua setup kun je wat foetelen in de time trial.... bandenspanning helemaal omlaag .. radiator dicht en brake duct dicht bijvoorbeeld....dat hou je maar een ronde vol, maar dat is genoeg op sommige tracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
mowa schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:11:
[...]

Zag idd dat zelfs bij Redcoon voorraad is. In de playseatstore is ie €30 minder duur. Met die shifter wilde ik nog ff wachten maar ik sluit niet uit dat ik binnenkort in een impulsieve bui op de bestelknop klik.

Nee, de pedalen hebben geen FFB. Bestaan dergelijke pedalen? Zullen dan wel erg duur zijn. Het rempedaal heeft wel een bijgeleverde instelbare stopper en het gaspedaal heeft een iets slappere veer in vergelijking met die van de standaard pedalen. Opengeschroefd zie je wel veel metaal en geeft een degelijke indruk, alleen de buitenkant is plastic. De veren kan je eventueel vervangen door wat strakkere/slappere maar lijkt me niet nodig, de optie is er indien nodig.

Ik was al bezig met een mod voor 't standaard rempedaal, misschien heb je er wat aan.
Link 1
Link 2
Link 3
Iemand had zoiets al gezegd. Moet daar een keer naar kijken, wil eigenlijk nog niet teveel mee kloten... Heb het stuurtje nog geen 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-07 16:01
Shamone schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:17:
[...]

Ik keek op de Thrustmaster website en daar gaven ze een adviesprijs van zo'n €160,-. Daarna inderdaad op de Wheelstandpro website gekeken (waar alles sowieso al duur is) en daar vragen ze €270,-!
Ik heb gevraagd op de Facebook pagina wanneer ze leverbaar zijn in Europa en dat eventueel Amazon.de/fr/co.uk ook zou voldoen. Zij wezen mij toen op hun eigen store maar die verzenden alleen naar de landen die je kunt kiezen op hun site, Frankrijk, Duitsland, UK, Spanje en Italië.
Toen ik vroeg wanneer ze in Nederland beschikbaar komen omdat er niet naar Nederland verzonden kan worden kreeg ik een mail terug dat ze eenmalig een uitzondering wilde maken en een set naar mij toe willen sturen voor 210 euro...Beetje duur als je het mij vraagt dus heb er vanaf gezien maar helaas tot op heden geen antwoord wanneer ze hier te koop zijn :(

Youtube

Pagina: 1 ... 48 ... 57 Laatste