Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-06 07:41

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

THE LARGEST TRACK ROSTER EVER - 50 unique locations and 200+ courses including 'loose surface racing' on dirt, gravel, mud, and snow. All will have dynamic time of day and weather allowing you to play anytime, anywhere

•THE WIDEST VARIETY OF MOTORSPORTS with 8 different disciplines now including Rallycross, Hillclimbs, and Touge. 200+ cars from over 40 different vehicle classes including never-before-seen Concepts and Banned Race Cars

•CO-OP CAREER - Play as the Teammate Driver, Spotter, Driver Swap, or Co-Pilot. More choices, more opportunities, more strategy, greater risks and greater rewards

•SEAMLESSLY CONNECTED - Socialize and compete via Online Track Days, have players from around the world take the place of AI-controlled drivers in your solo play, and get news updates on the Driver Network around you

•PRO ESPORTS RACING - Skill & Behavioural-based matchmaking, create your own Online Racing Seasons, and Live Broadcast and Spectator functionality

•YOUR HOME FOR RACING - Your own personal, customisable Test Track to tune and test your cars. Invite others to showcase your passion for racing and learn race craft and engineering with the Project CARS Academy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Heb me ook aangemeld voor PC2. Maar laten ze eerst nog even goed focussen op deel 1, nog zat werk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:24
Vind het inderdaad wel snel voor een deel 2. Steek die centen aub in de doorontwikkeling voor PC1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

De Head of Studio deelt op het forum bans uit alsof het niets is. Heb je commentaar --> ban.

[ Voor 7% gewijzigd door Miesjh op 22-06-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:23

Joostk

Barkrukprofeet

Ja helaas kan de G29 niet op de Xbone.
Dan maar de G920 en die ziet er alsnog dikke prima uit.
Shifter leds zijn een leuke gimmic maar zal ze niet missen.
En extra knoppen ach het went. Zou niet zo weten waar die ik die enter knop voor van de G29 voor zou gebruiken op de Xbone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 16:07

Damian

Insane Obtrusion

Wel super slecht dat ze nu al met 2 bezig gaan. Valt me echt vies tegen van ze. Hoop echt dat het niet te koste gaat van de ontwikkeling van PC1

Stiekem wel megavet dat rally er in gaat zitten :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:55
Damian schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:33:
Wel super slecht dat ze nu al met 2 bezig gaan. Valt me echt vies tegen van ze. Hoop echt dat het niet te koste gaat van de ontwikkeling van PC1
Dit dus. Deel 1 is niet eens "af", zat fouten in nog.
Stiekem wel megavet dat rally er in gaat zitten :P
Ja, had als DLC in deel 1 moeten zitten.

Irriteer mij nu al aan deel 2 en heb eigenlijk spijt deel 1 te hebben gekocht. Wat een belachelijke vertoning.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Miesjh schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:02:
•CO-OP CAREER - Play as the Teammate Driver, Spotter, Driver Swap, or Co-Pilot. More choices, more opportunities, more strategy, greater risks and greater rewards
Coop zou toch gewoon DLC voor deel 1 gaan worden?
https://steamcommunity.co...ons/0/617320168086135513/

Heb echt het gevoel van 'zo, game neergezet, nu gaan we weer geld ophalen en alle features die we nog wilde doen, gewoon in deeltje 2'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:49
Van mij krijgen ze geen cent iig. Wat een wanvertoning. Heeft deze game niets opgeleverd dat ze weer om geld komen bedelen of verdienen alleen de investeerders ?

Als dit deel perfect zou zijn en wat dlc heeft gehad dan is het tijd om zoiets aan te kondigen, maar nu voelt het voor mij als veel te vroeg. Terecht of niet doet er niet eens toe. En leuk dat ze met veel mooie beloftes gooien, maar het klinkt mij als teveel hooi op de vork nemen.

Een goede trackracer maken is heel wat anders dan een dirt race of Hill climb en dat heb ik dan ook liever als 2 verschillende goede spellen ipv alles redelijk. Redelijk omdat ik PC1 niet meer dan dat kan noemen. Verbeterde AI wordt niet genoemd helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-06 20:02
Ze hadden het wel iets beter kunnen brengen. Denk overigens niet dat ze het nou zo anders doen dan andere developers maar omdat ze van de community afhankelijk zijn qua funding moeten ze het gewoon eerder delen.

Ben benieuwd hoe ze op de kritiek gaan reageren. Laat ze de gamers maar overtuigen dat ze er alles aan doen om pCARS te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Beakzz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:27:
Van mij krijgen ze geen cent iig. Wat een wanvertoning. Heeft deze game niets opgeleverd dat ze weer om geld komen bedelen of verdienen alleen de investeerders ?
De baas van SMS boert in ieder geval niet zo heel erg slecht met het bedrijfje :)

"At the moment I have a Ferrari 599 and a Porsche Cayenne"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:27
Ben er ook wel beetje klaar mee. Na de paar patches vind ik 'm op de One best wel OK te spelen. Maar nu al deel 2 aankondigen vind ik echt te vroeg. Zorg eerst dat deel 1 goed is en focus je dan op deel 2. Ik ga deel 2 iig niet vooraf kopen...die credits hebben ze nu wel verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Toch wel erg bedenkelijk verhaal. In mijn optiek is het not done om na een goed verkopende game een sequel wederom via crowdfunding te financieren.

Afgezien daarvan: laat ze eerst deel 1 maar eens fatsoenlijke en wat geavanceerdere features geven. De rally insteek van PC2 zal compleet anders zijn, dat zal wel. De timing van deze aankondiging is gewoon niet handig.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-06 17:01
Snap al die heisa niet hoor.. Op het moment dat er een nieuwe fifa/battlefield/cod uitkomt zijn ze ook alweer bezig met de fifa/battlefield/cod van volgend jaar, is vrij normaal tegenwoordig (of het wenselijk is, dat is weer een andere discussie).

Bovendien zijn ze 'pas' in het stadium van het geld rond krijgen, het zal nog jaren duren voordat de nieuwe game in de winkel ligt.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Spel is te koop in de winkel, na jaren in voorbereiding te zijn geweest.
Spel zit vol bugs.
Weken erna komt er eindelijk een patch.
Alsnog een hoop bugs.
Deel 2 wordt aangekondigd en ze hebben centjes nodig.

Je snapt dat dit enige wrijving oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:41:
[...]

Spel zit vol bugs.
Alsnog een hoop bugs.

Merk persoonlijk weinig van de bugs maar dat zal wel aan mij liggen, maak toch genoeg uren op het circuit wekelijks.

1x last gehad van die pit lane bug (600 sec penalty na verlaten pitstraat).

Verder stoor ik me wel eens aan dat je sommige tracks kan 'afsnijden'.

Welke major bugs stoor je je aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Spel zit vol bugs.
Alsnog een hoop bugs.

Nee, eigenlijk niet, zeker omdat SMS support voor PC1 heeft toegezegd voor minimaal twee jaar, met 40 man dedicated op PC1. Daarnaast is de content/DLC roadmap ook duidelijk. Dus PC2 staat volledig los van PC1 (en wordt bovendien geen sequel, maar een spin-off/aparte titel). En crowdfunding werkt nu eenmaal volgens het principe: eerst geld, dan beginnen. Dus tenzij je graag nog 6 jaar wacht op de volgende game van SMS moeten ze nu beginnen. Sterker nog: ze zijn best wel laat aangezien ze over twee jaar willen releasen (wat ik overigens erg ambitieus acht, gezien de doorlooptijd van PC1 :+ ).

Verder hadden ze PC2 al weken voor de release van PC1 aangekondigd, dus dat mensen hier nu verrast over zijn verbaast me enigszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:49
NLxAROSA schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:00:
[...]
Nee, eigenlijk niet, zeker omdat SMS support voor PC1 heeft toegezegd voor minimaal twee jaar, met 40 man dedicated op PC1. Daarnaast is de content/DLC roadmap ook duidelijk. Dus PC2 staat volledig los van PC1 (en wordt bovendien geen sequel, maar een spin-off/aparte titel). En crowdfunding werkt nu eenmaal volgens het principe: eerst geld, dan beginnen. Dus tenzij je graag nog 6 jaar wacht op de volgende game van SMS moeten ze nu beginnen. Sterker nog: ze zijn best wel laat aangezien ze over twee jaar willen releasen (wat ik overigens erg ambitieus acht, gezien de doorlooptijd van PC1 :+ ).

Verder hadden ze PC2 al weken voor de release van PC1 aangekondigd, dus dat mensen hier nu verrast over zijn verbaast me enigszins.
Een spinoff die je Project Cars 2 noemt ? Zijn we nou ineens allemaal goedgelovig geworden ? Wat ze beschrijven is gewoon Project Cars met extra dingen en veel te veel om in 2 jaar te maken dus als ze idd 40 man op PC1 willen houden dan snap ik wel waarom ze geld nodig hebben. Toch blijf ik er bij dat je verdienmodel niet goed is als je voor een deel 2 weer geld nodig hebt of je geeft jezelf een te hoog loon (Zie de 2 auto's die hij volgens Brad Pitt heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 09:58

Pykow

Angelo OTR

[...]

Spel zit vol bugs.
Alsnog een hoop bugs.

Battlefield 3 heeft bugs, ze kondigen battlefield 4 aan.
Mensen kopen battlefield 4 en ze kondigen Hardline aan.
Bug game 1, bug game 2, bug game 3 .... Battlefront ......

Met andere woorden dit doen alle ontwikkelaars met als uitspraak dat de volgende versie ALLE bugs opgelost zijn (wat in praktijk nooit het geval is en er weer nieuwe bugs aanwezig zijn)

een TIP , Je moet de game aanschaffen voordat je het krijgt. Dus als je het niet wilt, koop het dan ook niet.

Ik ben nog geen bugs tegengekomen, maar ik speel dan ook pas 5 uurtjes de carreer mode en time trial.

ik geniet nog steeds van Project CARS met mn G27 stuurtje.
Dit jaar krijgen we ook nog Forza 6 (alleen dan moet ik gamen met controller)
ik heb nog niks te klagen in de racegenre.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pykow schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:28:
Battlefield 3 heeft bugs, ze kondigen battlefield 4 aan.
Mensen kopen battlefield 4 en ze kondigen Hardline aan.
Bug game 1, bug game 2, bug game 3 .... Battlefront ......

Met andere woorden dit doen alle ontwikkelaars met als uitspraak dat de volgende versie ALLE bugs opgelost zijn (wat in praktijk nooit het geval is en er weer nieuwe bugs aanwezig zijn)
BF3 hebben ze maanden aan gesleuteld voordat het goed werkte op de PS3, maar er was nog geen BF4 in zicht, daar hebben ze het wel degelijk een stuk beter gedaan. XBO FFB is ruk, geluid doet raar als mensen joinen/leaven (tot zelfs een game-freeze), controller kan niet gebruikt worden bij sign-in met racestuur (fyi, dat was de reden waarom ik wel in party zat, maar dus niet kon praten).

Nee, weinig zinnig te zeggen of dit goed of slecht gaat worden, zal nog zeker 2-3 jaar duren voordat pcars2 uit gaat komen, benieuwd hoeveel auto's en tracks ze nog gaan toevoegen (of uberhaubt nieuwe classes).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pykow schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:28:
[...]
Ik ben nog geen bugs tegengekomen, maar ik speel dan ook pas 5 uurtjes de carreer mode en time trial.

ik geniet nog steeds van Project CARS met mn G27 stuurtje.
Op de PC dus. Op de XB1 en PS4 is spelen met een stuurtje niet zo'n succes, afhankelijk van het merk dat je hebt, ondanks de "volledige" ondersteuning van die merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 15:03
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:27:
[...]

Op de PC dus. Op de XB1 en PS4 is spelen met een stuurtje niet zo'n succes, afhankelijk van het merk dat je hebt, ondanks de "volledige" ondersteuning van die merken.
Hier anders geen problemen hoor met een stuurtje op de Xbox One (TX 458 Italia)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:19
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:27:
[...]

op de PS4 met een T300 RS heb ik geen problemen gehad. Veel instellingen, maar da's op de PC ook

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
xavento schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:33:
[...]

Hier anders geen problemen hoor met een stuurtje op de Xbox One (TX 458 Italia)
Er waren wat opstartproblemen op de XB1 maar hier werkt het ook heerlijk nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
peeth schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:43:
op de PS4 met een T300 RS heb ik geen problemen gehad. Veel instellingen, maar da's op de PC ook
"afhankelijk van het merk dat je hebt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 06-06 09:58

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:27:
[...]

BF3 hebben ze maanden aan gesleuteld voordat het goed werkte op de PS3, maar er was nog geen BF4 in zicht, daar hebben ze het wel degelijk een stuk beter gedaan. XBO FFB is ruk, geluid doet raar als mensen joinen/leaven (tot zelfs een game-freeze), controller kan niet gebruikt worden bij sign-in met racestuur (fyi, dat was de reden waarom ik wel in party zat, maar dus niet kon praten).

Nee, weinig zinnig te zeggen of dit goed of slecht gaat worden, zal nog zeker 2-3 jaar duren voordat pcars2 uit gaat komen, benieuwd hoeveel auto's en tracks ze nog gaan toevoegen (of uberhaubt nieuwe classes).
Ze hebben wel wat gesleuteld, maar de bugs waren weer gewoon aanwezig in de volgende versie.
Alle ontwikkelaars zijn bezig met een vervolg project, hoe kan het anders zijn dat je binnen een jaar steeds een nieuwe titel krijgt.
Ik denk dat ze Pcars2 naar de nintendo NX willen brengen en dus is het makkelijker om het dan Pcars2 te noemen.

Project cars is toch al een paar maanden oud en voordat ze klaar zijn met het nieuwe deel, zijn we maanden verder.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:13:
[...]

Een spinoff die je Project Cars 2 noemt ? Zijn we nou ineens allemaal goedgelovig geworden ? Wat ze beschrijven is gewoon Project Cars met extra dingen en veel te veel om in 2 jaar te maken dus als ze idd 40 man op PC1 willen houden dan snap ik wel waarom ze geld nodig hebben. Toch blijf ik er bij dat je verdienmodel niet goed is als je voor een deel 2 weer geld nodig hebt of je geeft jezelf een te hoog loon (Zie de 2 auto's die hij volgens Brad Pitt heeft).
Vergeet niet dat royalties pas 3 maanden na release voor het eerst worden uitgekeerd, dus SMS heeft op dit moment exact 0 euro verdiend aan Project CARS 1.

En ben zelf ook wel benieuwd naar wat PC2 echt wordt. SMS zelf houdt vol dat PC1 voor track/asfalt is en PC2 voor offroad/andere zaken. Als ze het gaan gebruiken als 'alles wat we niet in PC1 kunnen doen' dan hebben ze een groot probleem, zeker met de mensen die uit de oorspronkelijke WMD komen en nu weer backen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:44
Whilst Project CARS will continue to see important fixes, huge updates, and exciting new content throughout 2015 and beyond, we're also pleased to announce that crowd-funding for PROJECT CARS 2 is now available!
https://www.facebook.com/...ame/posts/773425942773243

Ze beloven dus wel verder te werken aan het huidige deel (wat eigenlijk ook al vooraf bekend was gemaakt door SMS). Deeltje 2 moet dus, zoals ik las op hun site, een alternatief worden voor deel 1 met offroad races. Ben benieuwd!

[ Voor 28% gewijzigd door Davidson op 23-06-2015 12:24 ]

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pykow schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:54:
Ze hebben wel wat gesleuteld, maar de bugs waren weer gewoon aanwezig in de volgende versie.
Alle ontwikkelaars zijn bezig met een vervolg project, hoe kan het anders zijn dat je binnen een jaar steeds een nieuwe titel krijgt.
Ik denk dat ze Pcars2 naar de nintendo NX willen brengen en dus is het makkelijker om het dan Pcars2 te noemen.

Project cars is toch al een paar maanden oud en voordat ze klaar zijn met het nieuwe deel, zijn we maanden verder.
Natuurlijk zijn ze nog lang bezig (die Allen nogwat zegt zelfs 2-3 jaar), maar dit is commercieel-technisch gewoon zeer slecht om nu al deel 2 aan te kondigen (en te pre-funden) als ze huidige game nog aardig wat moeten sleutelen. Tussen battlefield 3 en 4 zal bijna precies 2 jaar, waar pas in het 2de jaar BF4 aangekondigd werd, toen er al een jaar gesleuteld werd aan BF3.

Of ze gaan in de komende tijd hun car-roster nog met factor 2 uitbreiden, toch is het zuur te lezen dat deeltje 2 al 3x zoveel auto's gaat krijgen als er nu in de game zitten. En juist binnen hun klein aantal classes is er nog ruimte genoeg om auto's toe te voegen (waar zeker het gemis van aziatische auto's behoorlijk zuur is), en met 1 auto in de maand gaat dat niet echt lukken. Om maar niet te spreken over gemis van features die in deel 1 zouden komen, maar nu de kans hebben pas in 2 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
SinergyX schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:30:
[...]

Natuurlijk zijn ze nog lang bezig (die Allen nogwat zegt zelfs 2-3 jaar), maar dit is commercieel-technisch gewoon zeer slecht om nu al deel 2 aan te kondigen (en te pre-funden) als ze huidige game nog aardig wat moeten sleutelen. Tussen battlefield 3 en 4 zal bijna precies 2 jaar, waar pas in het 2de jaar BF4 aangekondigd werd, toen er al een jaar gesleuteld werd aan BF3.
Dus omdat ze het later aankondigen is het niet erg? Dice is gewoon een grotere studio en kunnen qua funding en development anderen dingen veroorloven. Zou me niets verbazen als ze al bezig waren met BF4 voordat BF3 uit was. SMS is gewoon een veel kleinere studio en heeft die mogelijkheid niet. Misschien is de release voor PC2 wel de mogelijkheid om het team uit te breiden wat op de lange termijn natuurlijk alleen maar gunstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:58

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hadden ze het nu gewoon Project Rally/Off Road genoemd, dan was er niets aan de hand geweest toch?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:32

Niellie41

[object Object]

Dit vond ik wel geinig. :D
http://captiongenerator.c...ars-2-developer-insights-

[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:27
Ik ben al tijden een redelijk race-simulatie fanaat, maar ben enkele jaren overgestapt op gamen op de game console. Ik heb het dus moeten doen met de wat meer arcade-games zoals Gran Turismo en F1 201x. Aangezien ik Project Cars al een tijdje op het oog had maar nog een PS3 in mijn bezit heb, heb in vanmiddag maar besloten om een PS4 te halen, inclusief Project Cars. Zo gezegd, zo gedaan. Vervolgens heb ik de boel aangesloten, Project Cars in de PS4 geschoven en nietsvermoedend de Logitech G27 klaargezet en aangesloten. Al gauw kwam ik er achter dat er weinig beweging in zat en na een snelle zoekactie op Google zag ik tot mijn grote schrik dat de G27 niet compatible is |:(
Daar zit je dan, 450 euro lichter en een niet werkend raceopstelling...

Nu ben ik even aan het beraden wat mijn opties zijn:

1. Proberen de PS4 te retourneren. Ik heb hem in de Media Markt gekocht (niet online, dus geen 10 dagen bedenktijd), echter is het apparaat al gebruikt en de game die er bij in zit is al uit het cellofaan. Ik kan mij voorstellen dat dat hem niet meer wordt.

2. Mijn Logitech G27 inruilen voor een compatible stuur. Blijkbaar is de beste optie het stuur van ThrustMaster voor 300 euro, maar die pedalen vallen zo op het eerste gezicht in het niet vergeleken met die van de g27. Bovendien gaat mij dat weer extra geld kosten, want no way dat ik maar in de buurt van de 300 euro kom voor mijn G27 op marktplaats of Tweakers Vraag en aanbod.

3. Wachten tot Gran Turismo 7 op de PS4 uitkomt. In dat geval is de kans vrij groot dat er drivers uitkomen voor de GT sturen (de Driving Force Pro, G25 en G27 van Logitech) en tot die tijd de PS3 gebruiken voor Gran Turismo.

Hebben jullie nog ideeen wat ik kan doen? Misschien heb ik informatie gemist waarmee het toch mogelijk is om met mijn huidige hardware Project Cars te spelen?

en ja, ik baal als een stekker en ja, ik had het misschien wat beter uit moeten zoeken, maar wie verzint het nu dat een veelgebruikt en recent stuur niet werkt op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dat is best ruk, idd...

Retour proberen en als dat niet lukt (wat ik vrees) toch maar je verlies nemen. G27 eruit, T300 erin. Pedalen evt. (later) vervangen door T3PA pedalen.

Of Playstation proberen te verkopen met zo min mogelijk verlies...
Boktor schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:32:
3. Wachten tot Gran Turismo 7 op de PS4 uitkomt. In dat geval is de kans vrij groot dat er drivers uitkomen voor de GT sturen (de Driving Force Pro, G25 en G27 van Logitech)
Ik zou daar niet teveel vanuit gaan.... Snap dat je het hoopt, maar volgens mij is het geen zekerheid.

[ Voor 44% gewijzigd door ralph075 op 23-06-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Volgens mij ligt dat probleem bij Logitech, althans voor een deel, schijnt iets met beveiliging te zijn wat Sony in de chips wil, Logitech wil daar niet in investeren, erg jammer. Thrustmaster is het nieuwe baasje op de PS4. Ga er maar niet vanuit dat er snel support is, dit speelt al vanaf het begin van de PS4.

Je hebt er wel adapters voor om het werkend te krijgen, maar of dat lekker speelt, als ik het hier zo bekijk zit er aardig wat vertraging in.
http://forum.projectcarsg...7-PS4-Maxrace-F1-V5-Works

Als ik jouw was zou ik de G27 voor een mooi prijsje in de verkoop zetten en een trustmaster stuurtje halen, maar dan moet je wel nagaan of je ook echt veel uurtjes in race games blijft spelen, anders is het zonde.

[ Voor 21% gewijzigd door Kw4kje op 23-06-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ipv een Thrustmaster zou je ook de nieuwe Logitech G29 kunnen overwegen.
Maar t beste lijkt me idd om de PS4 terug te doen.
Meestal doen ze niet zo moeilijk als het spel 1 keer is gebruikt. En je geen codes hebt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Koop een t300rs, geweldig stuur! Maar kan me ook voorstellen dat je niet nogmaals 300 euri wil uitgeven.

Misschien kan je er 1 van marktplaats scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-05 11:48
Boktor schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:32:

3. Wachten tot Gran Turismo 7 op de PS4 uitkomt. In dat geval is de kans vrij groot dat er drivers uitkomen voor de GT sturen (de Driving Force Pro, G25 en G27 van Logitech) en tot die tijd de PS3 gebruiken voor Gran Turismo.

Hebben jullie nog ideeen wat ik kan doen? Misschien heb ik informatie gemist waarmee het toch mogelijk is om met mijn huidige hardware Project Cars te spelen?

en ja, ik baal als een stekker en ja, ik had het misschien wat beter uit moeten zoeken, maar wie verzint het nu dat een veelgebruikt en recent stuur niet werkt op de ps4
Aangezien Logitech nu een G29 heeft aangekondigd gaan er zeker geen drivers meer komen voor de oudere sturen. De G29 is namelijk gewoon een G27 met een andere rim erop (interne onderdelen en techniek is precies hetzelfde).

Als ze de G27 nu compatibel laten maken dan gaan ze de G29 nooit meer verkopen (400 euro voor een G27 met nieuw leer ;-) )

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kw4kje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:27:
Volgens mij ligt dat probleem bij Logitech, althans voor een deel, schijnt iets met beveiliging te zijn wat Sony in de chips wil, Logitech wil daar niet in investeren, erg jammer.
Beveiligings chips hebben hier niets mee te maken, ook stuurtjes zonder chips kunnen werken. Het is gewoon een licentie deal tussen Sony en Thrustmaster. Andere merken mogen hun eigen driver maken mochten ze dat willen, hetgeen Fanatec dus bijvoorbeeld gedaan heeft. Logitech niet. Die verkopen denk ik liever een G29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gisteren echt weer vaak van de baan geduwd door de AI. Zwaar irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 18:20
Om één of andere reden kon ik geen pCars spelen op X1 gisterenavond. Om de 5s bevriesde het beeld, dit was in de menu ook al het geval. Hopelijk vanavond beter!

Nog iets, als ik de pits in rij krijg ik altijd een set versleten banden, want na een halve ronde staan de banden in het rood en verlies ik kostbare tijd. Zelfs als ik de pitsinstellingen wijzig naar geen bandenwissel, heb ik het ook voor.
Ik heb het niveau aangepast van 80% naar 70%, zodoende ik wat voorsprong heb voor het laatste rondje. Ik rij dus niet meer de pits binnen in de 2de ronde maar einde van de 4de ronde. Meestal eindig ik nog op podium maar soms tiende als in de bochten geen grip meer heb. Nog iemand dit fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Had ik gisteren ook al last van ik kan in het start menu al niet eens fatsoenlijk navigeren.
Dus het spel maar opnieuw geïnstalleerd. Kijken of dat wat verschil maakt.

Het is wel sinds de laatste patch dat dit gebeurd. Heb namelijk al een week of 2 geen pCARS meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
gisteren viel me trouwens nog iets geks op.
Was een endurance race aan het doen van 15 laps. Lag mooi 1e na 5 rondes.
Alleen bij de laatste paar bochten van de race zag ik de positie nummers raar doen onder in beeld.
Ik lag nog steeds op 1 maar hoe dichter ik bij de finishlijn kwam hoe sneller dat getal op liep. Dus net voor de finish stond er P 15/15

Maar ik finishte wel als 1e. :P super vaag. geen idee of dit ook al bij de eerdere patches was of nu sinds patch 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 11:07

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
ralph075 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:25:
Dat is best ruk, idd...

Retour proberen en als dat niet lukt (wat ik vrees) toch maar je verlies nemen. G27 eruit, T300 erin. Pedalen evt. (later) vervangen door T3PA pedalen.

Of Playstation proberen te verkopen met zo min mogelijk verlies...
Ik heb de Thrustmaster t300 nog heel even overwogen, maar 340 euro voor een stuur dat er op het eerste gezicht inferieur uitziet t.o.v. de g27 gaat mij eerlijk gezegd wat te ver.

Zojuist met de Mediamarkt gebeld om na te gaan of ik de spullen weer kan retourneren, de winkel gaat mij zometeen terugbellen of ik dit mogelijk is of niet. Als het niet lukt, dan zet ik het hele zaakje maar op marktplaats of V&A.
[...]

Ik zou daar niet teveel vanuit gaan.... Snap dat je het hoopt, maar volgens mij is het geen zekerheid.
De mevrouw van Logitech wist mij te vertellen dat de G27 geen ondersteuning meer krijgt voor de PS4 en dat ik misschien beter een G29 kon kopen 8)7 Nou beste mevrouw, ik ga geen G29 kopen voor 400 euro die straks bij een nieuwe console wellicht ook niet meer ondersteund wordt. De vraag wat Logitech straks gaat doen met alle Gran Turismo spelende G27-bezitters (een kijkje in de community leert dat dit er nogal wat zijn) die straks GT7 willen gaan spelen, wist ze niet te beantwoorden, maar er wordt melding gemaakt van de klacht (voor wat het waard is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-05 11:48
RigolleM schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:35:
Om één of andere reden kon ik geen pCars spelen op X1 gisterenavond. Om de 5s bevriesde het beeld, dit was in de menu ook al het geval. Hopelijk vanavond beter!

Nog iets, als ik de pits in rij krijg ik altijd een set versleten banden, want na een halve ronde staan de banden in het rood en verlies ik kostbare tijd. Zelfs als ik de pitsinstellingen wijzig naar geen bandenwissel, heb ik het ook voor.
Ik heb het niveau aangepast van 80% naar 70%, zodoende ik wat voorsprong heb voor het laatste rondje. Ik rij dus niet meer de pits binnen in de 2de ronde maar einde van de 4de ronde. Meestal eindig ik nog op podium maar soms tiende als in de bochten geen grip meer heb. Nog iemand dit fenomeen?
Met betrekking tot je banden en de pits.
De kleur van de banden geeft alleen de temperatuur aan, niet de slijtage.
Dus je banden worden binnen een rondje heel erg warm. Standaard staat de bandenspanning op 1... dit moet je aanpassen

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Standaard staat de bandenspanning op 1... dit moet je aanpassen
Ga er eens opletten, als pCars vanavond terug normaal functioneert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 15:55
Joostk schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:59:
Had ik gisteren ook al last van ik kan in het start menu al niet eens fatsoenlijk navigeren.

Het is wel sinds de laatste patch dat dit gebeurd. Heb namelijk al een week of 2 geen pCARS meer gedaan.
Gisteravond had ik daar ook even last van.. zelfs intro filmpje haperde
na spel en Xbox even opnieuw opgestart te hebben was het weg.

[ Voor 32% gewijzigd door Fox-Racing op 24-06-2015 12:45 ]

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Gisteravond had ik daar ook even last van.. zelfs intro filmpje haperde
na spel en Xbox even opnieuw opgestart te hebben was het weg.
Ook herstart nadat ik van een koude start was begonnen, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Boktor schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:47:
[...]

Ik heb de Thrustmaster t300 nog heel even overwogen, maar 340 euro voor een stuur dat er op het eerste gezicht inferieur uitziet t.o.v. de g27 gaat mij eerlijk gezegd wat te ver.

Zojuist met de Mediamarkt gebeld om na te gaan of ik de spullen weer kan retourneren, de winkel gaat mij zometeen terugbellen of ik dit mogelijk is of niet. Als het niet lukt, dan zet ik het hele zaakje maar op marktplaats of V&A.

[...]

De mevrouw van Logitech wist mij te vertellen dat de G27 geen ondersteuning meer krijgt voor de PS4 en dat ik misschien beter een G29 kon kopen 8)7 Nou beste mevrouw, ik ga geen G29 kopen voor 400 euro die straks bij een nieuwe console wellicht ook niet meer ondersteund wordt. De vraag wat Logitech straks gaat doen met alle Gran Turismo spelende G27-bezitters (een kijkje in de community leert dat dit er nogal wat zijn) die straks GT7 willen gaan spelen, wist ze niet te beantwoorden, maar er wordt melding gemaakt van de klacht (voor wat het waard is).
Uiteindelijk ben ik nog teruggebeld, maar het probleem is dat de spellen al uit het cellofaan zijn gehaald en de promotiecodes dus niet meer te verkopen zijn voor hun. Optie was om de PS4 terug te brengen en de kosten van het promotiespel (Batman) te betalen. Aangezien dit spel 50 euro is bij MM, is dat een beetje jammer van het geld.

Nu toch maar besloten om het apparaat te houden om daar de nieuwste games op te spelen en de PS3 te gebruiken voor de racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind die andere leuker, waar die aangeeft alle features als DLC te willen aanbieden, maar hoe verkoop je dat aan de funders/spelers? Hoppa, deeltje 2 aankondigen :D
Boktor schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:34:
Nu toch maar besloten om het apparaat te houden om daar de nieuwste games op te spelen en de PS3 te gebruiken voor de racegames.
Je hebt in iedergeval nog GT6, maar ik denk dat GT7 toch PS4 only gaat worden, alle voorgaande deeltjes hebben ook nooit 2 versies gehad. Mogelijk omdat de PS3 nog zoveel in gebruik is, ze dit toch doen (Forza doet dit nu ook), maar is wel flink balen.

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Upcoming Patch 2.0 Release notes

Flinke lijst. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kw4kje op 24-06-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 11:57
Joostk schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:59:

Ik had precies hetzelfde op de X1 en een bekende van me ook al. Werkelijks niets hielp dus ook wij hebben de game maar opnieuw geïnstalleerd. Eigenlijk van de gekken natuurlijk, maar dat hielp gelukkig wel. En tot mijn grote opluchting bleven ook alle instellingen gewoon staan.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

XBL: DeejayBarney

ziet er goed uit ja. Ik dacht altijd dat het een soort mechanical failure was wanneer mijn auto van de 5e versnelling in een downshift ineens naar 1 kwakte (waarna de auto uiteraard volledig uitbreekt :P). Grappig om te zien dat dat eigenlijk een bug was, vond het wel wat hebben eigenlijk :)

Verder inderdaad een mooie lijst fixes. Ben benieuwd naar de performance increases die ze aanhalen, meer performance is altijd welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
nu moet ik weer gaan kiezen tussen PC of driveclub op de ps4 :P

http://blog.us.playstatio...us-edition-out-june-25th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Project CARS – Patch 2.0 – Release Notes

Performance Improvements
* PC – up to 5% frame rate improvement when using Ultra settings
* XB1 – up to 17% frame rate improvement in extreme conditions

Online & Community Events
* Multiplayer search filter 'Skill' now finds games based upon certain lobby game configuration criteria. For example, “Pro” setting now searches for Full Damage, Auto-start Engine, Forced Cockpit, Mechanical Failure, and so forth.
* Community events page – when an event cannot be entered, it will now display the reason why: ‘Coming Soon’ along with a countdown, or ‘Expired’.
* Online – Ensure that vehicle light repairs are synchronized in MP races so that repaired headlights are visible by other racers.
* Xbox One - fix attempt for a hard-to-reproduce issue where the game would at times freeze or crash when 8 or more players joined a session all at once.
* Xbox One – fixed an issue that at times would prevent a player from establishing full connectivity when leaving a lobby and trying to reconnect to it.
* PS4 – fixed an issue where, after the PS4 resumes from Rest Mode, no network features can be used.

Controls – All platforms
* Adjustments made to the gears system, to prevent gears being skipped under certain conditions. This addresses an issue where gears would at times jump straight down to 1st, potentially causing engine blowouts.
* Steering wheels – reduced the centering rate of the steering spring. This improves the feel of steering wheels at very low speeds.
* Added support for the use of all active controllers for menu input. You can for example now use a steering wheel to race, and a gamepad to control the menus and photo mode.
* Gear shifters – when using an H-shifter on a car that has a sequential gearbox, the gearbox will now switch through the gears until the gear selected on the H-shifter is reached.
* Fixed an issue in Force Feedback calibration that would prevent a player from setting "Soft Clipping (Half Input)" back to 0 after modifying it from the original value.

Controls – PS4
* Thrustmaster T100 Force Feedback improvements.
* Fixed the Force Feedback dynamics for wheels with physical steering locks which were less than the steering lock of the vehicle in-game. This fixes the Force Feedback on the Thrustmaster T100 and similar wheels.
* Added a Motion Sensor controller profile.
* Fixed a crash issue when disconnecting and reconnecting Fanatec wheels.
* Enable support for USB keyboards to be used for in-game controls.

Controls – Xbox One
* Built in protection to prevent unsupported controller devices from crashing the game.
* Gear shifters – fixed an issue that prevented the selection of neutral when using an H-gate shifter add-on with a car that has an H-gate shifter in-game.
* Implemented accelerator vibration on the gamepad right trigger to indicate when and how much the tyres slip under acceleration.
* Madcatz wheel - fixed an issue where the switch on the wheel to change between 270 to 900 degree mode stopped functioning.

Physics & AI
* Slowed down the AI opponents in the rain when using racing tyres, to make racing against them better balanced.
* Adjusted the AI tyre wear rate to better match the player’s tyre wear rate.
* Adjusted wear of Slicks and Rain tires to more realistic levels where needed. Typically GT/LMP/Formula cars will get slightly more than a full fuel load on soft or default slicks (depending on fuel load amounts).
* Adjusted the heating of slicks and rain tyres to more realistic levels.
* Adjusted tyre temperature sensitivity on several cars.
* Adjusted rain tyres to generally be more sensitive to overheating, and less efficient in the dry.
* Improvements to AI navigation to lessen collisions during cramped race starts, improve detection of other cars during cornering, and improve clean overtaking
* Improved the AI pitting logic during practice and qualifying so that the AI cars run more realistic stints before pitting.
* Reworked the AI’s fuelling logic during qualifying sessions where no refuelling is allowed, so that they don’t always fill up the fuel tanks and negatively impact their qualifying ability. The AI will now deliver far more competitive lap times during qualifying.
* Fixed an issue where the AI would set impossible lap times during races with pit stops.
* The AI will now pit as soon as possible when low on fuel to prevent them running out of fuel and retiring from the race.
* Reduced the effect of damage to the car’s cooling system when suffering aero damage. This prevents engines from overheating and blowing at an unrealistic rate.
* Fixed an issue that prevented bump starts from working properly on some cars. An example case – with gears and clutch set to manual, take an Ariel Atom out on Brands Hatch. At the first right hander, stall the car, ignition on, 2nd gear, roll down the hill up to about 15kph and drop the clutch. The car will now bump start. Exact conditions for a successful bump start will vary slightly by car.
* Fixed an issue where at times some AI drivers in a race would use much higher skill levels than the rest of the field.
* Fixed an issue that prevented the AI from pitting within the final 3 laps of a race
* Further tweaked the AI ability in wet races to more closely match the player car’s ability in the wet
* Improved the AI’s efficiency in pit timing when needing to change tyres due to weather conditions.

Pitting, tuning, setups
* Fixed an issue where wet tyres were fitted too long before the rain starts, causing excessive overheating and wear on the tyres.
* Fixed an issue where, when running low on fuel, the Pit Board would appear to tell the player to do a scheduled pit stop when the player did not schedule a pit stop.
* Fixed an issue where flat tyres were fitted to the car during a pit stop, by ensuring that the tyres are correctly inflated.
* Fixed an issue where the car’s bump-stop value decreased after leaving a race session and joining it again.
* Reworked the brake bias display information so that changing the values is more intuitive.

Tracks
* Performance optimisation pass done on: Brands Hatch layouts, Cadwell layouts, Oulton Park layouts, Bathurst, Azure circuit, and Zolder. This helps improve the overall smoothness when racing on these tracks with large grids of cars.
* Track cutting tolerances reduced on all tracks where it was too forgiving.
* Fixed an issue where a pit crew character would at times appear floating above the race track on various tracks.
* Silverstone Stowe – fixed render issues on some tyre stacks, and addressed an issue with cars driving through certain objects.
* Road America – fixed an issue where a line of grass line appeared in the air near a concrete barrier.
* Spa Francorchamps – fixed an issue where cars under AI control would bump into the pit wall when exiting the pit lane. Fixed an issue where the AI were running too wide over the exit curb at the Bus Stop Chicane.
* Brno – fixed an issue where cars would at times start in the same grid positions, fixed garage six to prevent the AI from getting stuck on the right side wall when exiting the garage spot, fixed an issue when running more than 20 cars in a race would cause the car in 21st to slide into the pits.
* Le Mans – fixed an issue that would at times cause the car to crash while in the pit lane, leading to a disqualification. Improved the AI race line for better speed, and improved the AI behaviour on curbs.
* Laguna Seca – improved the AI performance as they were running too slow in some sections.
* Imola – Improved the pit lane AI navigation, and fixed an issue with a section of the fence at the pit entrance that appear to float.
* Bathurst - fixed a render issue with shimmering edges in parts of the track.

Career
* Added a new RUF RGT8 GT3 contract to ensure that the player can enter the RUF GT3 series on contract renewal and not just when starting a new career.
* Fixed the unlock details for the Supercar Ardennes Club Day Invitational.
* Fixed an issue where skipping the session during a race caused the player to move up in the session results.

Vehicles
* Group 5 cars – adjusted the gearshift timing tolerances to fix an issue with the gearing when pausing and restarting a session.
* Gumpert Apollo – fixed an issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries.
* Aston Martin Vantage GT3 – tuned engine lifetime and brake cooling parameters for better accuracy.
* Lotus 98T – tweaked turbo to improve AI estimation of top speed.
* McLaren F1 GTR – modified the default setup and reduced front bump steer to improve straight line stability, fixed an issue to ensure that the car’s specific HUD motec display is used
* McLaren F1 - Fixed an issue that caused the car to use the wrong default tyre compound.
* Ford GT40 MK4 – Reworked in several areas to improve handling and match the real car closer - Bump stops settings exposed in setup with better tuned setup defaults, increased wrap around stiffness of the tire carcass, rebalanced base vs tear grip, rebalanced player vs AI rain performance against the AI.
* All Formula vehicles – Stop brake light reflections appearing on cars that don’t have brake lights.

General
* Fixed an issue where the player position would at times change to last when player crosses the starting line during rolling starts.
* Fixed an issue that could cause the game to crash when selecting the ‘Edit Tuning Setup’ option in the ‘PIT BOX’ screen.
* Fixed an issue that could cause the game to crash while watching a saved replay.
* Driver Network Profile – fixed an issue where entering Free Practice mode would count toward Races Entered.
* PS4 – fixed an issue that required the game to first restart after installing an in-game DLC before the DLC would be available for use.
* Audio – rebalanced the volume of skid sounds to make them a bit more audible.
* PC, Oculus Rift – added Oculus 0.6.0.0 SDK support, enabled positional tracking in non-helmet player camera views, implemented initial menus and HUD support, auto reset player view position at the start of a race, and disabled all non-VR-friendly scripted pre-race camera sequences.
* PC, D-BOX – fixed an issue that caused cars to lose power when playing with D-BOX connected.
* Updated the achievement "I am the 5%" to ensure that it can be achieved in non-Pro-modes as well.
* Fixed a game crash issue caused by an overflow of the email inbox when the player received above a certain amount of invitational emails.
* GUI – fixed an issue where the controls configuration arrows in Options would not respond correctly to mouse input when attempting fine adjustment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

* Steering wheels – reduced the centering rate of the steering spring. This improves the feel of steering wheels at very low speeds.

En wat doet dat precies? Nou, op dit moment dus dit :P
https://onedrive.live.com...poV8GU&ithint=video%2cmp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Mooie lijst verder, maar de bugs die mij het meest irriteren staan er niet op

1 - join a lobby and am unable to click drive or edit setup. Nothing you can do apart from leaving the lobby

2 - game hangs on loading track screen. Have to kill the process in task manager

3 - join a race and am unable to select any driving view other than bumper cam.

In PC2 zal het wel gefixt zijn :X

[ Voor 4% gewijzigd door Kw4kje op 24-06-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094

- Added support for the use of all active controllers for menu input. You can for example now use a steering wheel to race, and a gamepad to control the menus and photo mode.
Kijk dat vind ik nou nog eens een hele prettige verbetering. Instellingen wijzigen via het stuur is zo ontzettend vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 12:55
* Thrustmaster T100 Force Feedback improvements.
* Fixed the Force Feedback dynamics for wheels with physical steering locks which were less than the steering lock of the vehicle in-game. This fixes the Force Feedback on the Thrustmaster T100 and similar wheels.

* Enable support for USB keyboards to be used for in-game controls.
Benieuwd wat er verbeterd aan de t100. Rijd eigenlijk wel prima. Maar deze:
* Track cutting tolerances reduced on all tracks where it was too forgiving.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-03 18:06
Ik hoop dat ze dan ook oude tijden die zijn gezet verwijderen. Ik ging even Dubai GP doen met een ghost van de leaderboards in Formula A, die gast sneed zo'n beetje iedere bocht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 11:58
Weeral geen online lobby dus voor de Xbox one.
Wij moeten dus blijven sukkelen hier.
Voor mij heeft deze studio en dit spel echt wel afgedaan hoor.
Alle bugs zitten er nog altijd in en er komen er steeds meer bij.
Ipv alles te fixen kondigen ze dan maar pc2 aan........daarom wss ook de Patch 2.0 hint hint dat er daarna geen patch meer komt ofzo.
Voor mij dus geen PC2 in ieder geval tot ik zeker weet dat die het goed doet....

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Opuske schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:35:
Weeral geen online lobby dus voor de Xbox one.
Wij moeten dus blijven sukkelen hier.
Voor mij heeft deze studio en dit spel echt wel afgedaan hoor.
Nee joh, dat is de schuld van MS, niet van SMS.

Als ze nu gewoon ballen hadden en het normaal zouden verwoorden ipv due to "first party reasons we can’t offer a lobby browser on XB1" hadden de mensen dit in ieder geval nog neer kunnen leggen bij de juiste partij. De een zegt dat ze aan werken, de ander zegt policy van MS dat er geen server-browser mag zijn, doe gewoon niet moeilijk en zeg gewoon wat er aan de hand is, in plaats van dat politiek gelul er om heen

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Rossi46 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:18:
[...]

[...]

Ik had precies hetzelfde op de X1 en een bekende van me ook al. Werkelijks niets hielp dus ook wij hebben de game maar opnieuw geïnstalleerd. Eigenlijk van de gekken natuurlijk, maar dat hielp gelukkig wel. En tot mijn grote opluchting bleven ook alle instellingen gewoon staan.
Ja na het spel opnieuw te installeren werkt het wel weer prima.
Alleen ben ik nu wel mijn limited edition auto's kwijt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
JensFC schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:27:
Ik hoop dat ze dan ook oude tijden die zijn gezet verwijderen. Ik ging even Dubai GP doen met een ghost van de leaderboards in Formula A, die gast sneed zo'n beetje iedere bocht af.
Dit dus inderdaad... Anders is time trail zinloos geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Joostk schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:29:
[...]

Ja na het spel opnieuw te installeren werkt het wel weer prima.
Alleen ben ik nu wel mijn limited edition auto's kwijt. :X
Welnee :) Dat is een apart te installeren pakket van een paar MB. Waarschijnlijk heb je die nog niet geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:48:
[...]

Als ze nu gewoon ballen hadden en het normaal zouden verwoorden ipv due to "first party reasons we can’t offer a lobby browser on XB1" hadden de mensen dit in ieder geval nog neer kunnen leggen bij de juiste partij. De een zegt dat ze aan werken, de ander zegt policy van MS dat er geen server-browser mag zijn, doe gewoon niet moeilijk en zeg gewoon wat er aan de hand is, in plaats van dat politiek gelul er om heen
True. En ik vond dat ook een enorm gemis. Tot ik een paar races in een public lobby gedaan had. Werkelijk altijd zitten er wel één of meerdere malloten tussen. Nee, doe mij maar gewoon lekker private racen met bekenden. Clean, competitief én gezellig :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Rossi46 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 00:07:
[...]

Welnee :) Dat is een apart te installeren pakket van een paar MB. Waarschijnlijk heb je die nog niet geïnstalleerd
Hij stond vanmiddag niet in de store.
Maar vanavond wel, vage shizzle. Was trouwens niet de enige met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 04-04 17:17
Over het aankondigen van PC2, als die studio echt die games nodig heeft om iedereen te kunnen betalen, dan moeten ze natuurlijk wel meteen aan het werk als ze klaar zijn met deeltje 1. Je kunt nou eenmaal niet iedereen aan patches en extra auto's laten werken voor PC1.
Er moet vooruit gekeken worden en het maken van een game duurt gewoon lang. Helaas hebben ze die prefunding nodig, anders hadden ze eerst een jaar in stilte kunnen werken. Als wij op maandag een project afronden, dan wil je ook het liefst iedereen op dinsdag weer op het volgende project hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Erapaz schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:48:
Over het aankondigen van PC2, als die studio echt die games nodig heeft om iedereen te kunnen betalen, dan moeten ze natuurlijk wel meteen aan het werk als ze klaar zijn met deeltje 1. Je kunt nou eenmaal niet iedereen aan patches en extra auto's laten werken voor PC1.
Er moet vooruit gekeken worden en het maken van een game duurt gewoon lang. Helaas hebben ze die prefunding nodig, anders hadden ze eerst een jaar in stilte kunnen werken. Als wij op maandag een project afronden, dan wil je ook het liefst iedereen op dinsdag weer op het volgende project hebben.
True. Maar de communicatie is weer zo rot. Als ze dit verhaal nou gewoon openlijk uitleggen, dan is er weinig aan de hand. Nu krijgen ze weer bakken stront over zich heen. En terecht wat mij betreft... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Waarschijnlijk is het al gepost, maar toch even voor de zekerheid:

Op het officiële pCARS forum kun je nu stemmen op in de toekomst toe te voegen circuits. Zandvoort staat daarin nu op de 3e plek! Heb je nog niet gestemd, stem dan please ook even op Zandvoort. Het zou toch wel heel gaaf zijn als ze die track in pCARS toe gaan voegen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Sorry, maar ik vind Zandvoort echt niet leuk, een van de vervelendste circuits die ik ken. Ik zou het liefst stemmen op alle F1 circuits, echter mag ik maar 1 keuze maken :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Rossi46 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:00:

Op het officiële pCARS forum kun je nu stemmen op in de toekomst toe te voegen circuits. Zandvoort staat daarin nu op de 3e plek! Heb je nog niet gestemd, stem dan please ook even op Zandvoort. Het zou toch wel heel gaaf zijn als ze die track in pCARS toe gaan voegen :Y
Ik ben geen Hollander en ben al blij met Spa en Zolder :P , dus niet op Zandvoort gestemd maar op één van mijn favorieten uit Forza 5!

Btw. gisterenavond deed pCars het gewoon terug, niks herinstalleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 22:49

Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 05-06 16:07

Damian

Insane Obtrusion

* Improvements to AI navigation to lessen collisions during cramped race starts, improve detection of other cars during cornering, and improve clean overtaking

Daar ben ik wel heel erg blij mee :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:48:
[...]

Ik geloof hier echt niks van. Op de Xbox 360 kan dit ook gewoon. Zou Microsoft dit aangepast hebben op de XB1 en ze zijn nu verplicht om van de Smart Match technologie gebruik te maken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Miesjh schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:57:

Ik geloof hier echt niks van. Op de Xbox 360 kan dit ook gewoon. Zou Microsoft dit aangepast hebben op de XB1 en ze zijn nu verplicht om van de Smart Match technologie gebruik te maken? 8)7
Tja, zolang SMS niet normaal antwoord kan geven op deze vraag, zal het nooit zeker zijn. Borderlands heeft browser, MKX heeft browser, hele battlefield series, enige gok die ik heb is dat SMS geen gebruik maakt van de servers van MS en daardoor dit niet doen. (afaik gebruikt de rest wel servers van MS).

En het verhaal dat MS dit zou doen om Forza te promoten.. Forza heeft helemaal geen lobby browser en krijgt er ook geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094

Zeg maar gewoon op 2, want de nummer één is Isle of Man en dat is nu precies een parcours die meer geschikt is voor Pcars2. Om die reden verwacht ik ook niet dat die als DLC voor Pcars 1 ooit beschikbaar zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 11:58
xbox one online lobbies word aan gewerkt:)
Mike Laskey
Mike Laskey is online now
Senior Multiplayer Coder

We are still working on bringing the lobby browser to XB1 players; in fact, good timing for your question because we begin internal testing of it tomorrow. Thank you for your patience and please hang in there!!

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack

Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

Ik zie dat de brazilianen ook wakker geworden zijn. Interlagos heeft in 1 nacht tijd ruim 100 votes er bij gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Ik zie dat de brazilianen ook wakker geworden zijn. Interlagos heeft in 1 nacht tijd ruim 100 votes er bij gekregen :)
Is een goeie zaak, mooie track... veel plezier op gehad met Codemasters F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
djbarney schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:37:
[...]

Ja dat viel mij ook al op :Y Goede zaak inderdaad, is een prachtige (en niet al te lange) track. Zou heel gaaf zijn als deze wordt toegevoegd. Samen met Zandvoort 8) Al had ik ook graag Assen erbij gewild, maar die staat dermate laag dat het, in mijn ogen, weinig zin heeft om daar je stem aan te "vergooien".

Ik snap trouwens niet zo goed wat de Nürburgring 24h als apart circuit in het overzicht doet? De Nordschleife zit er al in en ook de GP strecke. Die kunnen ze dan toch easy aan elkaar koppelen?

[ Voor 15% gewijzigd door Rossi46 op 26-06-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

Rossi46 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:22:
[...]

Ja dat viel mij ook al op :Y Goede zaak inderdaad, is een prachtige (en niet al te lange) track. Zou heel gaaf zijn als deze wordt toegevoegd. Samen met Zandvoort 8) Al had ik ook graag Assen erbij gewild, maar die staat dermate laag dat het, in mijn ogen, weinig zin heeft om daar je stem aan te "vergooien".

Ik snap trouwens niet zo goed wat de Nürburgring 24h als apart circuit in het overzicht doet? De Nordschleife zit er al in en ook de GP strecke. Die kunnen ze dan toch easy aan elkaar koppelen?
ik vind eerlijk gezegd assen niet zo heel erg interessant voor auto's. Net als isle of man, lijkt me best wel eens leuk om te rijden, maar zou die waarschijnlijk niet vaak starten. Geef mij maar een goed circuit. (semi) stratencircuits mogen ook nog wel toegevoegd worden wat mij betreft..

Naast zandvoort zou ik ook graag gilles villeneuve in canada willen terugzien, mooi circuit en uiteraard de wall of champions als extra uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
https://youtu.be/LHaa-9Atkvs

Iemand een idee welke rpm monitor dit is? :) hopelijk Android of ios

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-03 15:19
Elbaceever schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:12:
https://youtu.be/LHaa-9Atkvs

Iemand een idee welke rpm monitor dit is? :) hopelijk Android of ios
Voor Android heb je HUD Dash (van Sebastian Barz). Heb het zelf nog niet geprobeerd, dus weet niet of het goed werkt. :)

Edit: volledige versie (volgens mij nodig voor pcars) kost 6 euro nogwat.
Edit 2: Vdash ziet er wat 'gelikter' uit, kost ook 6 euro. Wellicht even wat reviews zoeken dus :D
Edit 3 (de laatste :P) : op http://www.projectcarsgame.com/apps.html staan ze allemaal!

[ Voor 28% gewijzigd door M0Dzilla op 26-06-2015 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:48

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik wilde stemmen op Zandvoort, maar dat heb ik blijkbaar al een paar jaar geleden gedaan. Ik mocht niet meer stemmen in ieder geval.. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:44
Random replay van vanavond. Mooie roadtrip langs de kust van Monaco (Azure Coast) met de McLaren P1 :)
Kende de baan niet heel goed, maar zelfs op de limiet rijden lijkt mij met de McLaren P1 een ware uitdaging!
Wel een prachtige omgeving, zeker met al die lichtjes.

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Ik heb het spel van de week gehaald voor de xbox one en ervaar het volgende:

- traagheid all over the place, zomaar vanuit het niets ineens framedrops
- haperend geluid (vaak samen met de traagheid)
- als ik in de clio cup bij race 2 de pits in geweest ben, krijg ik na de bandenwissel spontaan 4 klapbanden en kan niet meer verder rijden (nu al 5 keer gebeurd, ook na restart gebeurd hetzelfde)

Komen deze symptomen mensen bekend voor? En wat is hieraan te doen?

Begin het alweer zonde geld te vinden en zit er serieus over te denken het spel terug te brengen...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:21
Goede tip _/-\o_ Dit gaat mij helpen kwa ronde tijden, vind in sommige auto's het dash erg lastig af te lezen en de gekozen versnelling in de rechterhoek van het scherm valt amper op als je vol in een race zit. Nu de iPad met pCars Dash erbij, gaat me hopelijk veel schelen in schakel momenten (al is het in sommige auto's niet heel accuraat om te hebben, bv de oude escort :P).

Afbeeldingslocatie: http://home.caiway.nl/~robterpe/Photos/PcarsDash.jpg

Ook leuk dat je een 2e device kunt connecten, binnenkort maar eens wat mee experimenteren. Eerst een standaard maken zodat de iPad ook blijft staan zodra de force feedback een beetje los gaat :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyMe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Dit is tof om zien: YouTube: Goodwood Festival of Speed - 26th to 28th June 2015 - LIVE HD
Die Hurracan GT3 die net de bocht mistte mag van mij wel de gratis auto zijn deze maand :9~
Over gratis auto's gesproken, zijn er nog uitgekomen na die Lykan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Riqy schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 23:16:
Ik heb het spel van de week gehaald voor de xbox one en ervaar het volgende:

- traagheid all over the place, zomaar vanuit het niets ineens framedrops
- haperend geluid (vaak samen met de traagheid)
- als ik in de clio cup bij race 2 de pits in geweest ben, krijg ik na de bandenwissel spontaan 4 klapbanden en kan niet meer verder rijden (nu al 5 keer gebeurd, ook na restart gebeurd hetzelfde)

Komen deze symptomen mensen bekend voor? En wat is hieraan te doen?

Begin het alweer zonde geld te vinden en zit er serieus over te denken het spel terug te brengen...
Update je controller eens.
Plug je controller in met een USB kabel naar de Xbox.
Overall is de performance gewoon niet soepel. Wordt aan gewerkt. De volgende patch moet weer meer performance verbetering geven.
Die Clio cup geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Die vier klapbanden is een bug. Wordt gefixt in 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Eindelijk kan ik ook aan de slag...
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/cyQ3d0u15QjyriqG3W3jnRMp/medium.jpg

Straks een aanvang nemen met het project, eindelijk! Stoel+stuur staat al gereed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427085

Is het een bekend probleem dat als je tijdens de race een pauze neemt en later weer verder wilt dat de game dan vast loopt, ook wordt het geheel dan niet gesaved en ben je weer terug bij af (Xbox One versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zou mooi zijn als ze naast de Clio Cup ook een Audi TT Cup zouden maken.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mKXaPrCkcJw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TCR auto's of Astra OPC Cup :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Anoniem: 427085 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:13:
Is het een bekend probleem dat als je tijdens de race een pauze neemt en later weer verder wilt dat de game dan vast loopt, ook wordt het geheel dan niet gesaved en ben je weer terug bij af (Xbox One versie)
Het is wel bekend dat pCARS (nog?) niet goed om kan gaan met de standby functie van de X1. Maar dat bedoel je denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk wel dat, dat het is.
Had het vandaag ook, en toen was de Xbox inderdaad in standbye gegaan, hopen op een oplossing bij b.v. 2.0 update :-)
Pagina: 1 ... 46 ... 57 Laatste