Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beltoni schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:18:
Iemand zei wel dat Logitech nog steeds met kettingen(?) werkt terwijl Thrustmaster en Fanatec al lang over zijn gestapt op rubberen banden/snaren. Daarom zou de Logitech wel iets kwetsbaarder zijn. Pin me er niet op vast want ik heb me er niet in verdiept.
Nieuwe G werkt met directe tandwielen (wel gedraaide varianten), geen idee hoe dit bij 'grof geweld' en op langer termijn zal gaan werken, maar banden/snaren hebben zich in het verleden toch al flink bewezen.

Ben alleen benieuwd hoe de FFB op de G920 gaat werken icm pCars.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 11:49
Had voor de grap even de echte tijden erbij gepakt die in 2012 op Spa zijn gereden. Volgens mij heb ik het nog niet eens zo heel slecht gedaan haha gezien ik 0 tuning opties had aangepast en de auto pretty much "stock" reed. :p

Wikipedia: 2012 6 Hours of Spa-Francorchamps

[ Voor 23% gewijzigd door xavento op 15-06-2015 13:10 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:23
Davidson schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:54:
[...]

Ja, lijkt mij een perfect circuit om met oude racewagens te rijden! Hier komt die Louts 49 perfect tot zijn recht :)

Wel mooi om te zien wat er eigenlijk is veranderd in die tientallen jaren. In die tijd reed je eigenlijk gewoon op de openbare weg en als je een stuurfout maakte belandde je zo in een huis, op een paal of tegen een bergwand. Geen curbs, bandenstapels, niets. En dan ook nog eens met racewagens dat nauwelijks bescherming bood, moest je wel lef hebben en een held zijn als je met 300 km/h op de baan wilde gaan :P
Ik dacht precies hetzelfde. Vooral mooi om te zien hoe de track daar een onderdeel gemaakt was van de natuur. Het slingert zich door het landschap heen. Echt prachtig!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:59:
[...]

Nieuwe G werkt met directe tandwielen (wel gedraaide varianten), geen idee hoe dit bij 'grof geweld' en op langer termijn zal gaan werken, maar banden/snaren hebben zich in het verleden toch al flink bewezen.

Ben alleen benieuwd hoe de FFB op de G920 gaat werken icm pCars.
De G25 werkt volgens mij ook met gedraaide tandwielen. Intern is de G920 volgens mij nog gelijk aan de G25 en G27.

Ik heb m'n G25 al een eeuwigheid, hij is niet kapot te krijgen.

Persoonlijk vindt ik de G920 wel een achteruitgang op de G27, je hebt opeens veel minder knoppen en shifter moet je los kopen en daar zitten dus geen knoppen meer op.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

trion75 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:23:
Persoonlijk vindt ik de G920 wel een achteruitgang op de G27, je hebt opeens veel minder knoppen en shifter moet je los kopen en daar zitten dus geen knoppen meer op.
De G920 is simpel genomen ook enkel voor XBO, G27 was nooit compatible. Zal wel stukje marketing zijn om de G920 voor XBO/PC te zetten en G29 PS3/4, terwijl die laatste ook gewoon PC werkt. Heb je wel wat extra knoppen, maar nog steeds geen shifter.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:29:
[...]

De G920 is simpel genomen ook enkel voor XBO, G27 was nooit compatible. Zal wel stukje marketing zijn om de G920 voor XBO/PC te zetten en G29 PS3/4, terwijl die laatste ook gewoon PC werkt. Heb je wel wat extra knoppen, maar nog steeds geen shifter.
De G920 is voor X1 EN pc..!!
Compatibiliteit X1 vs PS4 heeft met licenties te maken. Begrijpelijk maar erg jammer want de klant is hiervan de dupe terwijl G29/G920 hardwarematig volgens mij identiek zijn.

Ik heb Redcoon ff 'n mailtje gestuurd want nu zie ik dat de T3PA over twee weken wordt verwacht terwijl er afgelopen week op de site te zien was dat ze deze week binnen zouden komen.
Of de levering is uitgesteld of ze hebben ze allemaal al verkocht. Dat laatste zou verwerpelijk zijn.

Als er hier iemand is die een T3PA via Redcoon heeft besteld en verwacht het deze week opgestuurd te krijgen kunnen jullie dat dan aub ff melden..?? BVD.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mowa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:02:
[...]

De G920 is voor X1 EN pc..!!
Compatibiliteit X1 vs PS4 heeft met licenties te maken. Begrijpelijk maar erg jammer want de klant is hiervan de dupe terwijl G29/G920 hardwarematig volgens mij identiek zijn.
Volgens mij snapte jij mijn tekst niet helemaal, de G920 wordt geadverteerd als XBO/PC, maar de G29 is net zo goed PC compatible. Mensen krijgen de illusie dat ze dus de (mindere) G920 moeten nemen voor PC, terwijl ze gewoon de G29 kunnen kopen. De G29 heeft namelijk wel de draaiknop en +/-, samen met shiftindicator, welke de G920 dus niet heeft. En zeker als je PC zou spelen, zou het logisch zijn de meest uitgebreide versie te hebben, PC heeft meestal de meeste ondersteuning qua extra's op een stuur.

Zou je dus een PC stuur zoeken, is de G920 geen logische keuze, vandaar dat ik zeg dat je simpel genomen de G920 enkel voor de XBO zou nemen. Met uitzondering als de FFB van xim beter is dan hid, maar dat zal pas bij reviews kenbaar worden of er technisch verschil tussen die 2 zit op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Beltoni schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:33:
[...]

Ben wel benieuwd naar die set-up. Blijf de RUF maar een pittig bakje vinden. Reageert heel direct wat op zich fijn is maar hij heeft nog teveel overstuur bij mij.
Downforce settings aangepast naar vooraan 0 achteraan 1

Radiator airflow ook gewoon volledig dichtgezet op 0. Nog geen engine problemen gehad op 5 lap races ^^

Echt op kemmel straight tijdens races vlam ik iedereen voorbij puur op topsnelheid :D enkel corner speed is wat tricky :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:10

djbarney

XBL: DeejayBarney

Scifo83 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:29:
[...]

Radiator airflow ook gewoon volledig dichtgezet op 0. Nog geen engine problemen gehad op 5 lap races ^^

Echt op kemmel straight tijdens races vlam ik iedereen voorbij puur op topsnelheid :D enkel corner speed is wat tricky :)
is inderdaad ook hoe ik mijn RUF GT3 heb ingesteld. Ik heb echter een race met 25 ronden gereden (gewoon omdat het kon.. en spa toch wel een verschrikkelijk mooi circuit blijft), en dan kreeg ik na een ronde of 15 toch oververhitting van de motor. met shortshiften de finish wel gehaald zonder schade, maar sindsdien heb ik m 5% open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 10:11
Scifo83 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:29:
[...]

Haha denk dat wij iets anders verstaan onder een tune. Vleugels aanpassen en radiator dichtplakken kan ik niet echt een tune noemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Microsoft heeft met het testen van de patch een bug ondekt, de hori wheel pad zou er voor kunnen zorgen dat de game crashed. Deze bug blijkt er al vanaf de release erin hebben gezeten en was door niemand opgevallen. Hopelijk geven ze toch nog groen licht.

http://forum.projectcarsg...364&viewfull=1#post992364

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Beltoni schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:19:
[...]

Haha denk dat wij iets anders verstaan onder een tune. Vleugels aanpassen en radiator dichtplakken kan ik niet echt een tune noemen. :P
Hehe. Bwa voor de rest voelen de andere settings wel goed aan. Vering wat zachter gezet en bandenspanning een paar tikken minder voor betere grip.

RUF is idd wel oversteery. Als ik te "hot" een bocht in ga, verlies ik ook sneller de achterkant.

Daarom "slow in, fast out" ^^

Ohja van die fast/ slow bump -rebound settings snap ik de balle :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094

Davidson schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:54:
[...]

Ja, lijkt mij een perfect circuit om met oude racewagens te rijden! Hier komt die Lotus 49 perfect tot zijn recht :)

Wel mooi om te zien wat er eigenlijk is veranderd in die tientallen jaren. In die tijd reed je eigenlijk gewoon op de openbare weg en als je een stuurfout maakte belandde je zo in een huis, op een paal of tegen een bergwand. Geen curbs, bandenstapels, niets. En dan ook nog eens met racewagens dat nauwelijks bescherming bood, moest je wel lef hebben en een held zijn als je met 300 km/h op de baan wilde gaan :P
Mensen die in de jaren 70 van Nederland via Luxemburg naar Zuid Frankrijk reden herkennen een groot gedeelte van het circuit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-03 15:19
xavento schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:44:
[...]

pff en ik dacht dat 2:21 een snel rondje was (was overigens in de audi r8 LMS). netjes hoor ! _/-\o_
Probeer de Z4 eens ;) heb bijna niets aangepast (nog niet) en heb 2.20.4 gereden :D hele stabiele auto! Heeft alleen wat last van onderstuur in de 'grote chicane' (kan even niet op de naam komen) en de kleine chicane, daar moet ik nog wat op bedenken qua setup.

Edit: vanmiddag de Bentley GT3 geprobeerd.... Wat een hel zeg, zo onstabiel als wat. Gaat nog een mooie uitdaging worden om die op orde te krijgen :+

[ Voor 13% gewijzigd door M0Dzilla op 15-06-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamone
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-05 21:18
M0Dzilla schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:13:
[...]

Probeer de Z4 eens ;) heb bijna niets aangepast (nog niet) en heb 2.20.4 gereden :D hele stabiele auto! Heeft alleen wat last van onderstuur in de 'grote chicane' (kan even niet op de naam komen) en de kleine chicane, daar moet ik nog wat op bedenken qua setup.

Edit: vanmiddag de Bentley GT3 geprobeerd.... Wat een hel zeg, zo onstabiel als wat. Gaat nog een mooie uitdaging worden om die op orde te krijgen :+
Ik reed altijd met de McLaren GT3 en kocht daarna de DLC met de Bentley. Na de eerste bocht lag de Bentley meteen in de bandenstapels... Best leuk om verder mee te rijden hoor. Ik ben nog een beginner in de setup van auto's en speel (helaas) nog met een controller, maar dat neemt de plezier niet weg. Waar kijken mensen voor setups, of probeert iedereen altijd maar wat uit?

Ik zat na te denken over welk stuur ik aan moet schaffen. Ik ben nog best een beginner (automatisch schakelen, ABS/TC/Stability wel uit) als het aankomt op racen, maar ik wil toch een stapje verder gaan. Ik heb zelf gekeken naar een aantal reviews van de Logitech G27 en de Thrustmaster T300RS. De G27 ligt iets meer in mijn budget en ik ben benieuwd of deze nog gaat zakken als de G29 op de markt komt.

Iemand wat advies? Ik speel alleen Project Cars en verder geen andere race spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-03 15:19
Shamone schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:43:
[...]

Ik reed altijd met de McLaren GT3 en kocht daarna de DLC met de Bentley. Na de eerste bocht lag de Bentley meteen in de bandenstapels... Best leuk om verder mee te rijden hoor. Ik ben nog een beginner in de setup van auto's en speel (helaas) nog met een controller, maar dat neemt de plezier niet weg. Waar kijken mensen voor setups, of probeert iedereen altijd maar wat uit?

Ik zat na te denken over welk stuur ik aan moet schaffen. Ik ben nog best een beginner (automatisch schakelen, ABS/TC/Stability wel uit) als het aankomt op racen, maar ik wil toch een stapje verder gaan. Ik heb zelf gekeken naar een aantal reviews van de Logitech G27 en de Thrustmaster T300RS. De G27 ligt iets meer in mijn budget en ik ben benieuwd of deze nog gaat zakken als de G29 op de markt komt.

Iemand wat advies? Ik speel alleen Project Cars en verder geen andere race spellen.
Wat betreft de setups, ik lees de beschrijving die ernaast staat een beetje en dan probeer ik gewoon wat ;)

Heb nu een paar weken de G27 en bevalt prima! Bij Plattetv.nl is deze het goedkoopst/minst duur (goede service + meerdere fysieke winkels waar je ook af kunt halen mocht je dat fijner vinden). Ik denk niet dat de G27 echt goedkoper gaat worden, de adviesprijs van de G29 is 399 euro geloof ik dus is de G27 met 230 euro best schappelijk geprijsd. Ik heb op technisch vlak nog niets kunnen vinden wat er bij de G29 nieuw is (zal vast wel wat zijn, maar iig niet schokkend)... Daarnaast zit de schakelpook er niet meer bij, iets wat ik toch erg leuk blijf vinden bij de oude auto's!
Thrustmaster heb ik zelf geen ervaring mee, maar van wat ik hoor en lees schijnt deze ook erg goed te zijn, maar zelf vond ik 230 euro al wel zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyMe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Die xbox pro controller die ze net aangekondigd hebben op E3 ziet er wel vet uit. Handig voor racegames met zo flappy paddles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-05 07:51
Ik vermaak mij kostelijk met Project Cars op de Ps4, echter wil ik graag een stuurtje aanschaffen.

Mijn oog is gevallen op T500RS van Thrustmaster mede door de pedalen die erbij zitten, graag zou ik van jullie willen weten of het ook fatsoenlijk werkt op de PS4.
Hier en daar lees ik wel dat het compatible is maar zou toch graag gebruikservaringen willen weten.

Logitech valt af, vind de nieuwe G29 afschuwelijk, misschien anders toch kijken voor een fanatec GT2 of GT3? Of toch maar die 300 van Thrustmaster.....hmmzzzz moeilijk moeilijk moeilijk.....

Alvast bedankt!!

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:59
smokeintheface schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:21:
Ik vermaak mij kostelijk met Project Cars op de Ps4, echter wil ik graag een stuurtje aanschaffen.

Mijn oog is gevallen op T500RS van Thrustmaster mede door de pedalen die erbij zitten, graag zou ik van jullie willen weten of het ook fatsoenlijk werkt op de PS4.
Hier en daar lees ik wel dat het compatible is maar zou toch graag gebruikservaringen willen weten.

Logitech valt af, vind de nieuwe G29 afschuwelijk, misschien anders toch kijken voor een fanatec GT2 of GT3? Of toch maar die 300 van Thrustmaster.....hmmzzzz moeilijk moeilijk moeilijk.....

Alvast bedankt!!
Is allemaal al zó vaak besproken...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
smokeintheface schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:21:

Alvast bedankt!!
T500RS werkt op de PS4, alleen niet in de PS4 menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-05 07:51
Hoolz14 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:10:
[...]

T500RS werkt op de PS4, alleen niet in de PS4 menu's.
Super dank je wel!
Fijn dat toch iemand een normaal antwoord kan geven!

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
offtopic:
Naja normaal antwoord geven. Het staat op de site van Project CARS zelf en als je T500 in de zoekbalk in haf getikt had je je antwoord ook wel binnen een minuut moeten vinden en anders had Google je het antwoord ook wel kunnen vertellen binnen no time.

Maar goed, je hebt je antwoord alleen om dan nog een snauw achteraf te gegen door te zeggen dat er iemand normaal antwoord kan geven vind ik wat ongepast.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:38
Heb een nogal vervelend probleem met project cars. Kreeg zonet een blue screen tijdens het verlaten van een time trial race.

Mijn (nieuwe:p) tijd is wel gesaved maar na het opnieuw opstarten ben ik alles kwijt. De hele save game inclusief instellingen zijn weg. Daarmee dus ook de car setup en mijn stuur setup. Het spel begint weer met introductie etc. De grafische instellingen zijn wel bewaard gebelevn maar die lijken ook in een andere bestand te staan.

Hebben jullie enig idee of ik me instellingen nog terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Sjonge jonge. Denk je ff fijn pc te spelen met controller op de pc. Geen ffb te bekennen. Nouja dan maar zonder. 2 rondes, verplichte pitstop, verse banden, bam! Weer alle 4 lek met uitrijden van de pits. Alt+F4 en doei. -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Is er al bekend wat de gratis auto van deze maand wordt? Hoop zelf op een nieuwe GT3 auto, vindt ik persoonlijk de leukste klasse om mee te rijden.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 678807

Krijg je iedere maand een gratis auto dan? Een gt3 erbij zou leuk zijn ja. Rij ik bijna altijd mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:28:
Volgens mij snapte jij mijn tekst niet helemaal,
Slechts een aanname, maar what ever.

Over aannames gesproken. Redcoon heeft bevestigd dat ze een eerdere levering van de T3PA heeft verkocht. Ze hebben beloofd dat een volgende levering wat pas op 15 juli plaatsvind voor mij reserveren.
Had ik maar eerder een mail gestuurd want ik voelde het al aan mijn water. :(
Nog zo'n geintje en ik annuleer mijn bestelling. Speel momenteel toch ff de Gears of War beta.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
GT3 zou wel leuk zijn. Viper, Corvette, Gallardo, F430/458... Zeg het maar nog genoeg keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Ferrari's en Lamborghini's verwacht ik nog niet i.v.m. de licentie prijzen. Een corvette of viper zou echter een geweldige toevoeging zijn !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 13:17

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Patch 1.4 is zojuist uitgekomen voor de Xbox 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Miesjh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:29:
Patch 1.4 is zojuist uitgekomen voor de Xbox 1.
Eindelijk! Gelijk downloaden die hap. Bedankt voor de heads up!

480mb in minder dan 20 seconden. Die servers zijn echt heerlijk :D

[ Voor 13% gewijzigd door Beltoni op 17-06-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beltoni schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:36:
GT3 zou wel leuk zijn. Viper, Corvette, Gallardo, F430/458... Zeg het maar nog genoeg keuze :)
Zie liever wat aziatische auto's, Honda, Subaru of Nissan, afaik is er enkel de Evo uit dat gebied :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Doe maar een Ferrari 458 Italia GT3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:41:
[...]

Zie liever wat aziatische auto's, Honda, Subaru of Nissan, afaik is er enkel de Evo uit dat gebied :P
Raceversie van de NSX of GT86 zou wel leuk zijn. Op al die Impreza's en GT-R's zit ik echt niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Kw4kje schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:45:
Doe maar een Ferrari 458 Italia GT3 :)
Deze zit wel in Forza 6! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
FFB maar even teruggeschroefd naar 70 op de XB1. Leek net alsof ik in een tank reed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Moest na de 1.4 patch ook wat aanpassing doen, alles voelde zwaarder aan dan voor de patch. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Beltoni schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:46:
FFB maar even teruggeschroefd naar 70 op de XB1. Leek net alsof ik in een tank reed...
Met welk stuurtje is dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Beltoni schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:46:
Van wat ik ervan begrepen heb via het project cars forum, kun je dan beter de tireforce op 70 zetten en ffb op 100 laten staan

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Beltoni schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:39:
480mb in minder dan 20 seconden. Die servers zijn echt heerlijk :D
Valt mij vies tegen. De PS4 doet daar een seconde over of zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
xavento schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:24:
[...]

Met welk stuurtje is dit ?
Thrustmaster TX
fonsmeister schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:08:
[...]

Van wat ik ervan begrepen heb via het project cars forum, kun je dan beter de tireforce op 70 zetten en ffb op 100 laten staan
Hmmm dat heb ik nog niet geprobeerd, zal daar zo even naar kijken. Vond het met FFB op 70 best lekker rijden eigenlijk. Wel met steering sensitivity op 95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Heb zelf uiteindelijk alleen de tirefoce aangepast naar 65 i.c.m. een TX 458 stuur. Nu rijdt het weer geweldig ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Project Cars heeft zoveel potentie, maar door de vele bugs/slordigheden is het lastig om ervan te genieten. Volle lobbies kom ik zelden tegen en als ik dan in een volle race zit dan stoppen er meerdere mensen na 1 ronde al mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Kan je lokaal trouwens ook een 24h le mans opzetten met verschillende auto's? Nu kies ik vaak voor een gt3 bak en dan multiclass. Alleen zit er dan geen enkele lmp1 of 2 wagen op de grid.

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:33
Paulus07 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:48:
Kan je lokaal trouwens ook een 24h le mans opzetten met verschillende auto's? Nu kies ik vaak voor een gt3 bak en dan multiclass. Alleen zit er dan geen enkele lmp1 of 2 wagen op de grid.

Enig idee?
Voor zover ik weet kan dit alleen tijdens de endurance klasse in de carrière modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

pffft.. die lotus 98t f1 classic is in career mode in die race op Zolder toch wel een verschrikkelijk lastige auto om op de weg te houden, zeker als het halverwege gaat regenen :) die turbo kick die het ding heeft is ook waanzinnig zeg.. moeilijk voor te stellen dat ze in die tijd inderdaad met dat soort moordmachines rondreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
djbarney schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 00:09:
pffft.. die lotus 98t f1 classic is in career mode in die race op Zolder toch wel een verschrikkelijk lastige auto om op de weg te houden, zeker als het halverwege gaat regenen :) die turbo kick die het ding heeft is ook waanzinnig zeg.. moeilijk voor te stellen dat ze in die tijd inderdaad met dat soort moordmachines rondreden
Zet die turbo wastegate is op max, wordt het echt een rampenbakkie

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

btw guys: http://forum.projectcarsg...-to-See-Included-VOTE-NOW! Stemmen voor Zandvoort? ;) i know i did!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Sharen die shit. Zandvoort moet erin komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Gestemt op isle of Man TT !

Zat nog te twijfelen over interlagos, maar de isle of man is wel heeeull erg vet. :*)

[ Voor 62% gewijzigd door xavento op 19-06-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 11:14
xavento schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:43:

Zat nog te twijfelen over interlagos, maar de isle of man is wel heeeull erg vet. :*)
Smalle wegen en track van 60km |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
RigolleM schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:00:
[...]
Smalle wegen en track van 60km |:(
Je kan er anders prima op racen met een auto:

YouTube: Subaru WRX STI Isle of Man: Flat Out - The Full Lap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
The Jackel schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:58:
[...]

Voor zover ik weet kan dit alleen tijdens de endurance klasse in de carrière modus.
ah k. dacht doe even snel een quick race met Le Mans als thema :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:33
Paulus07 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:17:
[...]

ah k. dacht doe even snel een quick race met Le Mans als thema :P
Dat dacht ik eerst ook. Heb een tijdje gezocht om achter het juiste antwoord te komen om le mans te simuleren met verschillende klasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die gast kan rijden, 90% van pcar racers online niet :P Al is het ook een uitdaging om gewoon elk hegje, muurtje en stoep op het circuit te kunnen aantikken in 1 rondje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
SinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:01:
[...]

Die gast kan rijden, 90% van pcar racers online niet :P Al is het ook een uitdaging om gewoon elk hegje, muurtje en stoep op het circuit te kunnen aantikken in 1 rondje :P
Ik zie het ook meer als een time trial circuit of eventueel een sprint race (zoals ze in stage rally doen). Lijkt me gewoon super vet om op dat circuit te scheuren, al helemaal als ze hem laser scannen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-06 13:05
ik heb veeel liever Zandvoort, maar blijft toch persoonlijk :). Assen TT mag ook, altijd leuk wat Hollands Glorie in een racegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond iemand on?? Ben t beetje zat om door die random kneuzen de eerste bocht gelijk helemaal van de baan af geknalt te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:19
Isle of Man TT is inderdaad een erg mooi circuit, maar wel erg smal en je moet goeie reflexen hebben om goed op de baan te blijven :P

Ook lijkt mij dit helemaal verkeerd te gaan als je hier rijdt met de AI...
Anoniem: 678807 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:21:
Vanavond iemand on?? Ben t beetje zat om door die random kneuzen de eerste bocht gelijk helemaal van de baan af geknalt te worden
Zie hier, zojuist een event aangekondigd voor Steam spelers ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Davidson op 19-06-2015 17:23 ]

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

xavento schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:04:
[...]

Ik zie het ook meer als een time trial circuit of eventueel een sprint race (zoals ze in stage rally doen). Lijkt me gewoon super vet om op dat circuit te scheuren, al helemaal als ze hem laser scannen :*)
Dat absoluut, maar denk niet dat die baan populair online gaat worden, het is nog 1 stap erger dan de Nurburg, denk dat mensen liever gewoon rondjes rijden op een 'niet al te groot' circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar dat is morgen toch pas? En volgens mij voor pc? Ik speel op ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Project CARS is nu met 40% korting 29,99 Euro op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:13
Moet je registreren om te kunnen stemmen? Ik kan zo niet stemmen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
addictive_rhymz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:22:
[...]

Moet je registreren om te kunnen stemmen? Ik kan zo niet stemmen iig.
Registratie verplicht ja

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
xavento schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:43:

Tja, ik zal Man (net als Assen trouwens) toch altijd meer een motoren-circuit blijven vinden.

Zandvoort for the win! In mijn ogen het enige echte Nederlandse autosport-circuit. Die moet je er toch wel in willen hebben (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 10:54

Pykow

Angelo OTR

Wat is de beste setting voor g27 of werkt controller ook goed ?

Vandaag gekocht en morgenmiddag gamen.

[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 20-06-2015 00:11 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pykow schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:10:
Wat is de beste setting voor g27 of werkt controller ook goed ?

Vandaag gekocht, morgen ochtend even dit topic doornemen en morgenmiddag gamen.
FTFY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Haha bedankt. Ga het morgen eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
meer mensen die met controller op PC spelen maar totaal geen FFB hebben? waarde heb ik op 100 staan maar doet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094

xavento schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:04:
[...]

Er schijnt al een laserscan van te zijn had ik ergens gelezen op het forum van Pcars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 11:14
Racen? In een rally wagen misschien, maar hier ga je geen supercars en GT laat staan Formula wagens op loslaten. Track hoort meer thuis in een rally game dan in een race game zoals pCars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Deste meer voor Pykow, en ook daar word verwezen naar de indd 'verplichte' Jack Spade's files..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik las ergens dat 900 graden totaal niet fijn is om te racen. Ik heb hem op 540 staan en nog wat andere settings.

Heel soms heb ik nog het gevoel dat hij wel doorstuurd op mn scherm. Maar mn auto doet er niks mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Sowieso op de hoogste settings zetten, 900 graden dus, en als je die files van Jack Spade neemt heb je er een steering soft lock in zitten, waardoor iedere auto precies hetgeen laat zien wat er op je scherm gebeurt, en de game deze steering sens zelf instelt. Dit zijn mijn Driving Force Pro settings, en ingame heb je nog wat dingen aan te passen, zoals je in de FP vind van zijn post daar.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fk4cqv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:57
Net maar Project Cars gekocht na mooie filmpje van Davidson. Ik wou eigelijk formule 1 game hebben want ik zoek nog 1tje die net zo goed is als vroeger Grand Prix 4 (kapot gespeeld en met leagues)

Maar ben hem nu via steam aan het downloaden as we speak.
Nadeel is nog ik heb geen stuur.. en geen mogelijkheid om stuurtje vast te zetten ergens ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

Ik heb hem ook net gekocht op Steam met de 40% korting, was nog 13 minuten geldig :). Dus binnenkort PC gamer rijker, wil wel keer mee racen. Even de oude Logitech MOMO Force weer aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
stomme vraag maar misschien dat iemand het weet hier:

Ik heb een logitech G27 alleen die usb is altijd zo lekker kort om naar de pc te pluggen.
Dus een usb verlengkabel gehaald. Alleen als ik die in de pc prik en dan de G27 erop kan de pc de usb niet herkennen. DUs g27 is dan niet te gebruiken.

Prik ik hem direct in de pc werkt het wel of als ik hem via een ander korte usb verlengkabel aansluit werkt het wel.

Moet de usb kabel een specifieke versie zijn? of waar moet ik op letten met kopen van de usb verlengkabel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:05

Metalfreak

Hoije woh!

Ik heb er een van de Action tussen zitten, die werkt gewoon, maar ik heb ook nog twee andere kabels waar helemaal niets meer op werkt, volgens mij zijn die verlengkabels gewoon van twijfelachtige kwaliteit.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Mijn G25 werkt gewoon met verlengkabel, zowel met 5 meter USB2 als 3 meter USB3 kabel.

Zou inderdaad een andere kabel proberen of misschien een andere usbpoort, misschien dat die het al wat zwak doorgeeft?

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Metalfreak schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:55:
Ik heb er een van de Action tussen zitten, die werkt gewoon, maar ik heb ook nog twee andere kabels waar helemaal niets meer op werkt, volgens mij zijn die verlengkabels gewoon van twijfelachtige kwaliteit.
Had hem ook van de action :P was 3 meter ofzo (lichtgrijze kabel). met andere usb apparaten werkt het wel. maar de G27 niet meer. (heeft het wel gedaan in het verleden met oude games als dirt 3 en f1 2014).

Ook als ik de verlengkabel aansluit op andere poorten geen respons met de G27. Zie de groene led dan oplichten en weer direct weg. met de korte verlengkabel blijft de led groen en ziet windows ook dat er een sub device is aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik ben sinds gister begonnen aan Project Cars omdat ik een Logitech G27 heb gekocht.
Maar met de wat snellere auto's is het bijna niet te doen om de versnellingspook te gebruiken.
Gebruiken jullie de flippers, of de versnellingspook, en waarom?
Met de flippers vind ik imo veel makkelijker, maar met de pook is het wel leuker ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-06 22:30

Joostk

Barkrukprofeet

Ik heb zelf geen wheel, ga de Logitech G920 kopen.
Maar ik zou waarschijnlijk geen losse pook erbij kopen. Lijkt me echt niks. Flippers lijken mij ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:57
Joostk schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:27:
Maar ik zou waarschijnlijk geen losse pook erbij kopen. Lijkt me echt niks. Flippers lijken mij ook sneller.
Nooit met de pook gereden tijdens het gamen elke keer nog met flippers en dat werkt supper.
dus ik raad ook gewoon aan de flippers te gebruiken. Ik gebruik wel een andere stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Oke dan blijf ik ook mooi de flippers gebruiken.
En hoe kwalificeer ik mij voor een race?
Moet ik na het 1ste rondje de pit in rijden, of moet ik meer als 1 lap rijden?

[ Voor 8% gewijzigd door GluonC op 22-06-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-06 22:30

Joostk

Barkrukprofeet

Je rijdt een out-lap vanuit de pits.
Dan rijd je een flying lap (je snelle ronde), en als je niet tevreden bent nog een aantal snelle rondes (mits de tijd dat toe laat). En dan ga je weer de pits in.
Zo gaat het volgens mij voor de meeste events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

GluonC schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:24:
Ik ben sinds gister begonnen aan Project Cars omdat ik een Logitech G27 heb gekocht.
Maar met de wat snellere auto's is het bijna niet te doen om de versnellingspook te gebruiken.
Gebruiken jullie de flippers, of de versnellingspook, en waarom?
Met de flippers vind ik imo veel makkelijker, maar met de pook is het wel leuker ))
Ik rij op automaat
ik verlies teveel tijd door te schakelen (met flippers of met pook)
Daarnaast liggen mijn pedalen gewoon los op de grond en kan wel eens schuiven, als ik gewoon 1 voet erop zet en m'n andere voor gas en rem is er niks aan de hand.

Misschien dat ik het vanavond eens ga proberen met de flipper, maar vaak schakel ik te laat op of naar beneden, als iemand tips heeft graag.

Schakelen in een echte auto gaat makkelijker en mijn Mitsubishi ASX uit 2015 is nou ook niet bepaald een snelle bak met maar 163 pk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Schakelen gaat met de tijd op geluid en bochten, geluid hoor je precies wanneer je op moet schakelen en bochten weet je al vrij snel welke versnelling je heen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Zelf schakelen maakt het spel ook gewoon een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Joostk schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:27:
G920? Die ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Voor de blijkbaar bizar luie mensen onder ons: http://www.maximumpc.com/...iving-force-racing-wheel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ow die kende ik alleen onder de naam G29, vandaar :p. My bad.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 22-06-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Vos schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:20:
Ow die kende ik alleen onder de naam G29, vandaar :p. My bad.
Da's de leukere versie ja :) G920 / G29:

Afbeeldingslocatie: http://25o2zicw5jz372nu42fxtly6.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/06/Logitech-racing-wheel-2015.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De prijs zou gelijk worden (400) terwijl de 29 toch luxer oogt en meer knoppen heeft. En ik zie shifting leds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Vos schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:27:
De prijs zou gelijk worden (400) terwijl de 29 toch luxer oogt en meer knoppen heeft. En ik zie shifting leds.
Ja da's wel raar. Zou ik als XB1 bezitter toch van balen. Baal als PS4 bezitter ook van de prijs van de G29 en moet eerst nog maar zien in hoeverre het binnenwerk is geüpgrade t.o.v. bijv. de G27 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:15
Je kunt je vanaf nu aanmelden voor Project Cars 2. :)

http://www.projectcarsgam...announcing-project-cars-2

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 17-06 20:16
Jammer dat ze niet zoals AC bij de basisgame blijven en daar vanaf ontwikkelen de komende tijd. Nu wel erg snel een aankondiging voor deel 2.

Zit wel rally in, gelukkig heb ik DiRT gerefund :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:59

Red Boll

Kick Ass!

Niet normaal zoals die gasten daar rijden... 8)7

Als je er naast zou mogen zitten heb je minimaal een theelepel jus in je boxer zitten na de eerste paar bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 17-06 20:16
Inderdaad bizar! Vond het motoren al gekkenwerk, wist niet eens dat ze dit ook met auto's deden, levensgevaarlijk hoe dat publiek langs de baan zit overal :o

[ Voor 40% gewijzigd door Speedy op 22-06-2015 20:26 ]

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1 ... 45 ... 57 Laatste