Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:28:
Ik snap wat je bedoelt, maar het klopt volgens mij niet.
Als ik een 3 uur endurance race rij en het gaat na anderhalf uur regenen neem ik aan dat de AI, net als mij, begonnen is op droogweer banden.
Ik ga de pits in als het gaat regenen om te switchen naar intermediates, maar de AI pit niet en rijdt vrolijk door op hun begin banden. Zelfs als het in het laatste uur weer droog is blijven ze op hun begin banden rijden. Zonder ergens aan snelheid te verliezen.
Van wat ik gezien heb ik dat de AI enkel pit als ze benzine nodig hebben, niet om hun banden aan te passen op de weerscondities.
Ik heb zelf nog niet zo een lange race gedaan, maar de AI pit inderdaad ook niet bij kortere races om banden te wisselen... En ze zijn inderdaad zo snel in de regen, alsof ze geen last blijken te hebben van de regen, net zoals ze gaan last lijken te hebben van koude banden (ze knallen uit outlap direct door om aan het einde van hun outlap soms weer de pits in te rijden?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ik weet niet precies of dit het juiste topic is voor deze vraag, zo niet hoor ik het graag.

Ik heb Project Cars en een X1 stereo headset(die van microsoft) gekocht daar heb ik alleen een probleem mee.
Als ik in PC Rem dan gaat het geluid uit maar als ik de rem los laat gaat het geluid aan.
Dat gebeurt alleen in een race (in iedere modus) en niet in de menu's als ik op LT druk, in andere spellen heb ik er ook geen last van.

Ligt het dan aan de headset of aan project cars?
Hebben jullie ideeën voor een oplossing?

Het is overigens wel een erg leuk spel :)
Ik had forza horizon 2 opgestart om even de het effect met de LT te testen maar wat valt de FPS dan tegen in vergelijking met PC.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 18:29
Als ik in PC Rem dan gaat het geluid uit maar als ik de rem los laat gaat het geluid aan.
Dat gebeurt alleen in een race (in iedere modus) en niet in de menu's als ik op LT druk, in andere spellen heb ik er ook geen last van.
Hier een Turtle Beach Ear Force XO FOUR, idem probleem... maar dat is nog het minste van mijn zorgen, mocht het spel nog deftig te spelen zijn, zou ik hiermee nog kunnen mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MichelatNL schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:49:
In de carrière mode vandaag ook op Monaco met de Formule B. De eerste race was een drama en op een gegeven moment maar gestopt. Toen kwam de sprintrace en dus achteraan starten. Nou heb de start wel 30x opnieuw gedaan. Bij de eerste bocht vliegen ze allemaal op elkaar.

Op een gegeven moment waren ze een meeting aan het organiseren in de hairpin voor drie ronden en kwam zelfs nog een spookrijder tegen. Ik kom er nog langsheen, maar de auto achter me gaat hem ff lanceren :D
Je kunt echt soms beter online racen dan tegen de AI

[video]
Gehehe. Dit soort rare dingen had ik ook met "azure coast". Daar staan naast de weg van die kleine hekjes. Als er 1 achter blijft steken gaat de rest er ook achter staan. Totdat er dan 1 dwars komt te staan door het duwen en heel de weg vast staat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:45
Marc3l schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:55:
[...]

Online is echt een drama op random servers ja.
Heb je geen optie om helemaal achteraan te starten of vanuit de pits?

Zonder een systeem licentie/punten systeem als bv bij Iracing zal je ook geen clean race krijgen ben ik bang voor.
Online is echt heel irritant ja, zitten altijd wel een paar mensen bij die er alleen op uit zijn om andere mensen van de baan te beuken. Onmogelijk om op dit moment op een normale manier een race te winnen. Hopelijk is het grootse deel daarvan binnen een paar weken weg, en blijven de serieuze gamers over. Merk dat als ''full damage'' aanstaat de meeste al iets voorzichter zijn, maar al er dan zo'n troll bijzit die alsnog aan het beuken gaat, is het nog vervelender.

[ Voor 10% gewijzigd door Matedeor op 26-05-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Ik sluit me aan bij bepaalde kritieken hierboven. De AI is nog niet zoals het moet zijn: ik erger me aan het PITgedrag. Soms rijden ze in hun outlap meteen de pitlane weer in, wat volstrekt zinloos is. Daarnaast wisselen ze inderdaad niet van banden bij weersveranderingen, terwijl ik nauwelijks de auto op de baan kan houden. Ik vind ze in hun outlap uberhaupt belachelijk snel: waar ik mijn rondjes (zoals in het echt) langzaam opbouw en steeds iets later rem, gaat de AI vanaf het begin meteen volle bak.

Betwijfel zeer of dit soort dingen nog gepatched kunnen worden, en of dat ook gaat gebeuren. Is er vanuit de community veel aandacht voor dit soort slordigheden?

Deze game is ook maanden in beta geweest. Dit had er toch allang uitgevist kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
Loekoe schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:51:
Daarnaast wisselen ze inderdaad niet van banden bij weersveranderingen, terwijl ik nauwelijks de auto op de baan kan houden.

Ik vind ze in hun outlap uberhaupt belachelijk snel: waar ik mijn rondjes (zoals in het echt) langzaam opbouw en steeds iets later rem, gaat de AI vanaf het begin meteen volle bak.
Deze twee dingen vielen mij ook op. Koude remmen, koude banden? Niet voor de AI zo lijkt het. Toch een belangrijk aspect voor een sim. Hopelijk passen ze het nog aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Barns op 26-05-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Loekoe schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:51:
Ik sluit me aan bij bepaalde kritieken hierboven. De AI is nog niet zoals het moet zijn: ik erger me aan het PITgedrag. Soms rijden ze in hun outlap meteen de pitlane weer in, wat volstrekt zinloos is. Daarnaast wisselen ze inderdaad niet van banden bij weersveranderingen, terwijl ik nauwelijks de auto op de baan kan houden. Ik vind ze in hun outlap uberhaupt belachelijk snel: waar ik mijn rondjes (zoals in het echt) langzaam opbouw en steeds iets later rem, gaat de AI vanaf het begin meteen volle bak.

Betwijfel zeer of dit soort dingen nog gepatched kunnen worden, en of dat ook gaat gebeuren. Is er vanuit de community veel aandacht voor dit soort slordigheden?

Deze game is ook maanden in beta geweest. Dit had er toch allang uitgevist kunnen worden?
Op het steamforum heeft de ontwikkelaar al een keer of 12 laten weten dat ze op de hoogte zijn van de weersproblemen met de ai én dat dit gepatcht gaat worden. Verder niet in welke patch dat komt.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Leuke race eergisteren in de Sauber C9 met voorin Matitude en Maciejk.
[YouTube: http://youtu.be/A7a72gwc3GY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Crosspost uit PS4 topic:
ralph075 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:19:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar dit stuur, vind het qua uiterlijk en knopindeling een gaaf stuur. Als ze vergelijkbaar zijn qua specs/prijs, dan is de kans groot dat ik de G29 verkies boven de T300.

Hoop niet dat het een te kleine diameter heeft, is lastig in te schatten vanaf de foto, misschien is het stuur gewoon erg dik.

[afbeelding]
Er lijkt licht aan de horizon...
Gelezen op GT Planet over Logitech G27 support en upcoming later model (G29?):
Logitech said:
My name is Kenneth V., I understand that you would like assistance with your G27 Racing Wheel.

As for the moment, we currently don't have a definite timeframe on when our racing wheel will be supported on PS4. But yes, we are already on the process of incorporating our gaming wheel to PS4. But mainly we will be focusing on the G27 only and later model.

For future reference your case reference number is 00705258. This will allow us to quickly find the contact history when you need additional help. If we do not receive a reply, your support request will eventually be closed and set to "solved". A survey will be sent to you to gather your feedback.

To contact us by phone or obtain additional information (FAQ's, Forum, Manuals, etc.) please visit support.logitech.com

Best regards,
Kenneth V.
Logitech Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NiQo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:18:
Leuke race eergisteren in de Sauber C9 met voorin Matitude en Maciejk.
[video]
complimenten! :w majyiek (gt5/6 ?))

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isniedood schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:01:
[...]

Op het steamforum heeft de ontwikkelaar al een keer of 12 laten weten dat ze op de hoogte zijn van de weersproblemen met de ai én dat dit gepatcht gaat worden. Verder niet in welke patch dat komt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PgFZyZ4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
Leuk ook dat ze gewoon toegeven dus een game willens en wetens de deur uit te doen terwijl het niet klaar was... vertrouwen zakt steeds verder weg.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:36
Post in het vervolge alsjeblieft normaal, of post niet

[ Voor 81% gewijzigd door BM op 27-05-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 12:31
Phusebox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:07:
[...]

Leuk ook dat ze gewoon toegeven dus een game willens en wetens de deur uit te doen terwijl het niet klaar was... vertrouwen zakt steeds verder weg.
En hoe waren de reacties geweest als ze de complete release nog eens uit hadden gesteld?
Het is ook nooit goed |:(

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 19:40

Roma33

Gamer

dvdkiwi schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 06:21:

Wat me opvielt trouwens tijdens een lange endurance race is dat de AI driver op slicks in de regen net zo snel is als met droog weer. En dat terwijl ik zelf alle kanten op glij in de regen.
De Lotus Class of '86 op Zolder was daar een mooi voorbeeld van: in rondje 4 begon het zwaar te regenen, ik kon niet eens meer rijden (autoi was totaal oncontroleerbaar) terwijl de AI een pace houdt waar je u tegen zegt. Op droog weer banden.
Dat klopt , AI startte bij mij ook op regenbanden.
Ik dus ook omdat het automatic stond, ik natuurlijk restart en slicks opgezet.
Ronde 3 begon het te regenen en kon genoeg voorsprong opbouwen om de laatste kletsnatte ronde nog voor de AI te eindigen.

Wat me wel verbaasde is dat de AI op regenbanden bij droog toch redelijk goeie tijden zette, terwijl ik op regenbanden moeite had op droog weer ...

in de GT3 kan ik echt niet meerijden met de AI op regenbanden in een stormweer, het leek wel alsof ze met slicks op droog reden terwijl ik alle hoeken van het circuit zag, wou ik dezelfde tempo aanhouden.
Uiteindeljk gewoon heel langzaam uitgereden en de race aan me voorbij laten gaan, genoeg races om punten te pakken voor het kampioenschap.

SMS moet toch iets doen met ee npatch aan de AI en hun regenskills

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bij mijn eerste "endurance" race op Le Mans uitgekomen.

Hoe gaat die race in zijn werking? Duurt het langer dan andere wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 19:40

Roma33

Gamer

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:49:
Ik ben nu bij mijn eerste "endurance" race op Le Mans uitgekomen.

Hoe gaat die race in zijn werking? Duurt het langer dan andere wedstrijden?
JA ; op 100% 24uur
en op 1% nog altijd 2 uur ofzo als ik me niet vergis.
na 10 ronden gepit, swap driver gekozen en de AI laten uitrijden :p

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
Roma33 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:53:
JA ; op 100% 24uur
en op 1% nog altijd 2 uur ofzo als ik me niet vergis.
This does not compute :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Windows rekenmachine er even bij gepakt en 1% is ongeveer 14 minuten.

bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Top dat ze iets gaan fixen dat er gewoon in had horen zitten... JEUJ, bedankt oh uber ontwikkelaar die mij voor mijn zuurverdiende centjes ergens in de toekomst een functioneel product beloofd.

Straks koop je een nieuwe auto en dan kom je er achter dat de vijfde versnelling niet werkt. Oh ja, de demo modellen lijken dat wel te hebben, maar we hebben het niet op tijd gered. Dat wordt wel gefixed met een recall.

Ik ben er echt heel blij mee hoor, net als met de crappy support van AMD... want als het nu goed zou draaien op mijn goedkope budget kaart van 350 euro zou ik toch wel ongelukkig worden. Ik kijk ook al uit naar het bug festijn dat F1 2015 heet, jottem wat bouwen die gasten altijd fijne games daar bij Codemasters.

Wat is het leven toch heerlijk.

Zo goed?

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 27-05-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:11:
Ik heb de Windows rekenmachine er even bij gepakt en 1% is ongeveer 14 minuten.
Die uitkomst klopt niet :+
Als je de race length op 1% zet duren de 24h en 25h races alsnog 2 uur ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Roma33 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:53:
[...]

JA ; op 100% 24uur
en op 1% nog altijd 2 uur ofzo
Huh? :F

Edit: dat dus... _O-

[ Voor 32% gewijzigd door ralph075 op 26-05-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Begin me echt te ergeren aan dat je soms niet meteen de garage uit kunt rijden omdat ''drive'' dan gelocked blijft online (PC). Wordt tijd dat er een flinke patch komt voor met name het multiplayer gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:29
Kw4kje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:46:
Begin me echt te ergeren aan dat je soms niet meteen de garage uit kunt rijden omdat ''drive'' dan gelocked blijft online (PC). Wordt tijd dat er een flinke patch komt voor met name het multiplayer gedeelte.
Heb ik ook vaak online. Komt vaak voor als je al een sessie joined die al bezig is. Best lullig als je nog 8 min hebt voor qualification en je kan maar niet wegrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Videootje gemaakt van replays van wat goede laps.
gewoon, voor de fun ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=81GoDgAqkkE]

De share functie van de PS4 record in 720p, dus betere kwaliteit heb ik helaas niet ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 26-05-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:23

Vuvuzela

My spire is forming

himlims_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:41:
[...]

complimenten! :w majyiek (gt5/6 ?))
:D gt5 inderdaad :>

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:37:
Videootje gemaakt van replays van wat goede laps.
gewoon, voor de fun ;)

[video]

De share functie van de PS4 record in 720p, dus betere kwaliteit heb ik helaas niet ;)
Zeer mooie rondes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
ik heb wel paar keer wat langer gewacht als ik dat heb..minuut of 5 oid... maar heb het nog niet meegemaakt dat ik dan ineens wél kan rijden...dus als ik nou binnen 10 seconden geen drive zie, ben ik weer weg

wat hebben jullie zo'n beetje als ffb instellingen ??... tyre force op 150-200... en dan de afzonderlijke ffb van de wagens op 50-80...en smoothning uit..zo heb ik hhet een beetje staan, maar ben nog niet echt tevreden eerlijk gezegd.. maar het scheelt veel pér stuur bij dit spel volgens mij

ook verloopt het stuur vaak uit centerpositie...dan moet ik weer calibreren en is het weer goed...

de superkarts vind ik echt super rijden op de normale circuits...brands hatch..snetterton...echt geweldig _/-\o_

alleen de snelheden zijn niet helemaal realistisch van de superkarts..hier hoe het er in het echt uitziet

zojuist een t300 besteld :)

[ Voor 69% gewijzigd door Mr. Detonator op 26-05-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:03

Joostk

Barkrukprofeet

Voor de mensen die een stuurtje willen kopen voor de Xbox One en/of PC.
De Thrustmaster TX 458 is weer te koop bij wat webshops.
Heb gelijk zelf ook maar 1 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Joostk schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:54:
exact die heb ik zojuist ook besteld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Lijkt me echt leuk om in zo een superkart te rijden, maar ik stel mij wel vragen bij de veiligheid? Ze gaan tot 220 km/u, en je bent gewoon beschermd door een gordel? Dan moet je toch wel veel vertrouwen hebben in het gezonde verstand van je tegenstander?

Waarom steekt ie op 5:50 zijn hand trouwens op :) ?
Mr. Detonator schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:56:
[...]

exact die heb ik zojuist ook besteld )
Welk stuur heb je nu dan?

Wat doet die "smoothning" eigenlijk?

[ Voor 53% gewijzigd door Flying Hawkic op 26-05-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
ik heb nou een dfp...maar aan een kant is de bevestigingsbeugel afgebroken

wat die smoothning precies doet weet ik niet...merk weinig verschil eerlijk gezegd... maar ik zag in een filmpje dat dat beter uit kon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ian Bell bevestigd dat Project Cars geen season pass zal hebben (Project Cars Forum)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
The Outlaw schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:31:
Ian Bell bevestigd dat Project Cars geen season pass zal hebben (Project Cars Forum)
Dus we krijgen de uitbreidingen ter compensatie gratis?

Of ze gaan geen korting aanbieden en alles voor de volle mep los verkopen?

Which one is it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 12:18
Phusebox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:33:
[...]

Dus we krijgen de uitbreidingen ter compensatie gratis?

Of ze gaan geen korting aanbieden en alles voor de volle mep los verkopen?

Which one is it.
Of gewoon geen uitbreiding omdat ze het te druk hebben met het oplossen van alle bugs...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rossi46 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:44:
[...]

Of gewoon geen uitbreiding omdat ze het te druk hebben met het oplossen van alle bugs...
Dat zou helemaal fraai worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DLC komt er, er is van alles in ontwikkeling op dit moment. SMS kennende komen er ook nog wel een paar freebies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Zijn er eigenlijk ook al uitgesproken plannen voor een iracing achtige ranking. Dat mis ik nogal.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Joostk schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:54:
Het is het afgelopen jaar volop te koop geweest hoor..!!
Wat wel anders is, is dat de prijzen omhoog zijn gegaan, ook Thrustmaster heeft de adviesprijs nu €30 hoger op €400 vastgesteld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Plastic fantastic dat enkel werkt op de XBO met een stuur en pedalen die je liefst vanaf dag 1 wil vervangen. Nee slim bezig Microsoft, ik ben om die reden van de XBO afgestapt. Kocht afgelopen anderhalf jaar ca. 2 spellen per maand, nu niks meer. En er zijn genoeg anderen die de XBO om deze reden (slechte 3rd party peripherals) links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Laatst online: 13-09 11:23
mowa schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:34:
[...]

Het is het afgelopen jaar volop te koop geweest hoor..!!
Wat wel anders is, is dat de prijzen omhoog zijn gegaan, ook Thrustmaster heeft de adviesprijs nu €30 hoger op €400 vastgesteld.
Verhoging van prijzen heeft te maken me euro-dollar koers. Je ziet het ook op andere spullen.

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:41:
Plastic fantastic dat enkel werkt op de XBO met een stuur en pedalen die je liefst vanaf dag 1 wil vervangen. Nee slim bezig Microsoft, ik ben om die reden van de XBO afgestapt. Kocht afgelopen anderhalf jaar ca. 2 spellen per maand, nu niks meer. En er zijn genoeg anderen die de XBO om deze reden (slechte 3rd party peripherals) links laten liggen.
Alleen op XBO? Ben ik toch wel een erg goede hacker die hem op de PC laat draaien :)

Nee, zoiets heet kortzichtig. Ik zal je paar kleine hints geven, gros van de T series hebben de identieke pedalen (ja, ook de RS en GTE, T100 en lager zelfs volledig plastic versies), hij werkt volledig op de PC en het stuur is niet volledig plastic.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

PortoNL schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:14:
[...]

Verhoging van prijzen heeft te maken me euro-dollar koers. Je ziet het ook op andere spullen.
Gedeeltelijk waar, echter als je de prijzen van Thrustmaster de afgelopen tijd hebt bijgehouden zie je dat er nu ook willekeurige prijsstijgingen plaatsvinden op de meer populaire producten om grotere marges te behalen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mowa schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:35:
[...]

Gedeeltelijk waar, echter als je de prijzen van Thrustmaster de afgelopen tijd hebt bijgehouden zie je dat er nu ook willekeurige prijsstijgingen plaatsvinden op de meer populaire producten om grotere marges te behalen.
Het blijft een adviesprijs, zie hem in de PW al vanaf 300
https://www.yorcom.nl/art...ia-the-crew-xbox-one.html
beperkt voorraad, maar wel incl the crew :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:37:
[...]

Het blijft een adviesprijs, zie hem in de PW al vanaf 300
https://www.yorcom.nl/art...ia-the-crew-xbox-one.html
beperkt voorraad, maar wel incl the crew :)
Ja tuurlijk maar de TX heeft het hele jaar rond de €270 gekost en €30 $ vs € "correctie" is absurd. En Thrustmaster heeft nu zelf de adviesprijzen van de T300 - met de TX gelijk getrokkken want de T300 was aanvankelijk populairder, dus duurder (of vice versa) en zien nu dat de TX aan populariteit wint. Adviesprijs TX is nu €400.

Maw, wanneer je 'm nu ziet voor rond de €300, desnoods met The Crew :+ zou ik 'm bestellen. Ben ik blij dat ik 'm incl T3PA voor €330 heb kunnen bestellen..!!

[ Voor 11% gewijzigd door mowa op 27-05-2015 10:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:12
Isniedood schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:27:
Zijn er eigenlijk ook al uitgesproken plannen voor een iracing achtige ranking. Dat mis ik nogal.
+1
Mis ook een beetje regels online, nu kan je gewoon op elkaar beuken zonder consequenties.
Hier zou je bv ook een tijdstraf voor kunnen maken als iemand achter op je klapt (netzoals offtrack).
Zie dit soort dingen liever dan DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mowa schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:50:
[...]

Ja tuurlijk maar de TX heeft het hele jaar rond de €270 gekost en €30 $ vs € "correctie" is absurd. En Thrustmaster heeft nu zelf de adviesprijzen van de T300 - met de TX gelijk getrokkken want de T300 was aanvankelijk populairder, dus duurder (of vice versa) en zien nu dat de TX aan populariteit wint. Adviesprijs TX is nu €400.

Maw, wanneer je 'm nu ziet voor rond de €300, desnoods met The Crew :+ zou ik 'm bestellen. Ben ik blij dat ik 'm incl T3PA voor €330 heb kunnen bestellen..!!
Ik heb de mijne in 2013 gekocht, moment dat hij beschikbaar kwam voor 330, als hij nu 300 gaat valt het an sich nog best mee :P Eerst maar die T3 Pro halen als die uit is, zag dat de gewone T3 iets in prijs gezakt was.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Mijn TX heb ik afgelopen week voor €260,- kunnen bestellen bij Redcoon, een paar dagen later stegen de prijzen. Jammer dat ik de deal met de T3PA ben misgelopen, maar die was toch niet op voorraad.

Vandaag de Leather 28 GT binnen gekregen, vanavond maar is uitpakken en kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pandanl schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:41:
Vandaag de Leather 28 GT binnen gekregen, vanavond maar is uitpakken en kijken of het wat is.
Ben benieuwd hoe het 'klikken' klikt van de pedals tov de standaard Italia stuur, de Challenge is een heel stuk stiller qua klikken. Maar ik heb het gevoel dat de GT gewoon een rebrand van de Challenge is, maar dan paar tientjes duurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
Sorry als deze vraag al beantwoord is, maar ik wil deze game gaan kopen maar weet niet goed waar. In de Playstation store krijg je 5 extra auto's die ik wel graag zou willen, maar daar kost de game 69,99. Waar kan ik de game halen voor minder en toch deze auto's krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Limited Edition is op het moment 55 euro bij bart smit voor de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
brend5 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:01:
Nou, nee :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

brend5 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:01:
Pricewatch zegt dat inderdaad, maar bij doorklikken naar de website van BS staat er niets over de special edition...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:06:
[...]

Ik heb de mijne in 2013 gekocht, moment dat hij beschikbaar kwam voor 330, als hij nu 300 gaat valt het an sich nog best mee :P Eerst maar die T3 Pro halen als die uit is, zag dat de gewone T3 iets in prijs gezakt was.
Alleen Wheelstandpro kan de T3PA leveren maar wel voor €169. Ik zag op Duitse webshops dat ie daar eind juni beschikbaar is. Mogelijk is dat een indicatie voor de T3PA Pro.
Hele mooie prijs maar incl T3PA is ie net wat minder duur dan mijn bestelling. Echter heb ik geen idee wanneer mijn bestelling wordt geleverd gezien 't feit dat de T3PA bij de oosterburen eind volgende maand pas leverbaar is.
Degene die met de standaard pedalen uit de voeten denkt te kunnen heeft nu waarschijnlijk al lang een pm gestuurd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
mowa schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:50:
Ben ik blij dat ik 'm incl T3PA voor €330 heb kunnen bestellen..!!
Dat is een prima deal! Waar heb je dit besteld? Hopelijk komt er in de nabije toekomst nog zo'n dealtje. Als je zoveel geld uitgeeft is het wel handig als er gelijk goede pedalen bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Beltoni schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:23:
[...]

Dat is een prima deal! Waar heb je dit besteld? Hopelijk komt er in de nabije toekomst nog zo'n dealtje. Als je zoveel geld uitgeeft is het wel handig als er gelijk goede pedalen bij zitten.
Bij Redcoon maar ik zag net dat ze de prijs hebben "aangepast". Zo van; hé, die TX + pedalen zijn erg populair, laten we er €60 extra voor vragen. Kost nu dus €400 en heet een aktie bundel. Ik weet ff niet zo snel hoe ik me cynischer uit kan drukken

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
SinergyX schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:22:
[...]

Ben benieuwd hoe het 'klikken' klikt van de pedals tov de standaard Italia stuur, de Challenge is een heel stuk stiller qua klikken. Maar ik heb het gevoel dat de GT gewoon een rebrand van de Challenge is, maar dan paar tientjes duurder :P
Het klikken van de pedals is inderdaad stiller, wel vind ik de vorm van de italia pedals beter in de hand liggen, maar die van de GT zijn weer groter wat ook weer zijn voordeel heeft.

Voor de rest ligt het stuur goed in de hand (omdat die rond is), en voelt het niet goedkoop aan zoals het italia stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:23

djbarney

XBL: DeejayBarney

Voor de racers die net als ik (on)geduldig zitten te wachten op de 1.3 patch voor de Xbox One: http://forum.projectcarsg...264&viewfull=1#post947264 ofwel, morgen zou hij er moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ben benieuwd want ik heb PC nog maar 2 uurtjes op de X1 gespeeld. Op de pc overigens niet heel veel meer maar ik vind PC het op de pc sowieso lekkerder spelen maar ik hoop dat ik hiermee de X1 weer wat vaker aan kan zetten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
mowa schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:34:
[...]

Bij Redcoon maar ik zag net dat ze de prijs hebben "aangepast". Zo van; hé, die TX + pedalen zijn erg populair, laten we er €60 extra voor vragen. Kost nu dus €400 en heet een aktie bundel. Ik weet ff niet zo snel hoe ik me cynischer uit kan drukken
Hmmm dat was inderdaad wel een mooie deal dan. Op het moment even geen geld en helemaal geen tijd dus het had ook niet zoveel uitgemaakt. Moet dan ook zo'n wheelstand hebben dus alles bij elkaar is het een duur geintje.

Heeft ook geen haast aangezien die stuurtjes nog niet optimaal werken op de XB1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Ik kon me gisteren niet inhouden en heb ook maar een stuurtje besteld, speciaal voor Project CARS (al speel ik ook wel Forza 5 en Horizon 2). Met een controller lukte het me maar niet om normale bochten te maken. Steeds met korte tikjes de bocht door wil wel, maar het is het toch niet.

De keuze is op de Mad Catz Pro Racing gevallen (ik speel op de Xbox One, dus veel opties waren er ook niet). Besteld bij Wehkamp, inclusief verzending 330 euro.

Nu had ik op de Xbox 360 al het stuurtje van Microsoft zelf, maar wauw, dit is wel even andere koek... Even een racegame spelen is echt werken nu. Door de force feedback moet je aardig wat kracht zetten, maar het geeft je zoveel meer gevoel over de auto. Je voelt veel beter tot waar je grip hebt. En je kunt veel strakkere bochten rijden.

Met de controller kwam ik na tig rondjes op Azure Circuit (gewoon Monaco dus) in een Formule A echt niet verder dan een 1.27.601. Na drie laps met de Mad Catz klokte ik al 1.23.451. Vooral die snelle knik aan het eind van de tunnel is nu zoveel makkelijker. Met de controller klapte ik steeds meteen na die knik rechts tegen de muur, omdat ik net iets teveel stuurde of overcorrigeerde. Nu rij ik dat stuk gewoon in een vloeiende lijn, heerlijk! :D

Ik heb nog niks aan de instellingen van het stuur veranderd in Project CARS, deadzone etc. Dit weekend maar eens kijken of ik het nog beter kan krijgen, maar zo out-of-the-box ben ik er al erg over te spreken.

In ieder geval zou ik iedereen aanraden zo snel mogelijk over te stappen naar een racing wheel als je echt wilt genieten van je racegames. Het is even een investering, maar het is het echt waard… :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 13:24
RobinFM schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:36:
Ik kon me gisteren niet inhouden en heb ook maar een stuurtje besteld, speciaal voor Project CARS (al speel ik ook wel Forza 5 en Horizon 2). Met een controller lukte het me maar niet om normale bochten te maken. Steeds met korte tikjes de bocht door wil wel, maar het is het toch niet.

De keuze is op de Mad Catz Pro Racing gevallen (ik speel op de Xbox One, dus veel opties waren er ook niet). Besteld bij Wehkamp, inclusief verzending 330 euro.

Nu had ik op de Xbox 360 al het stuurtje van Microsoft zelf, maar wauw, dit is wel even andere koek... Even een racegame spelen is echt werken nu. Door de force feedback moet je aardig wat kracht zetten, maar het geeft je zoveel meer gevoel over de auto. Je voelt veel beter tot waar je grip hebt. En je kunt veel strakkere bochten rijden.

Met de controller kwam ik na tig rondjes op Azure Circuit (gewoon Monaco dus) in een Formule A echt niet verder dan een 1.27.601. Na drie laps met de Mad Catz klokte ik al 1.23.451. Vooral die snelle knik aan het eind van de tunnel is nu zoveel makkelijker. Met de controller klapte ik steeds meteen na die knik rechts tegen de muur, omdat ik net iets teveel stuurde of overcorrigeerde. Nu rij ik dat stuk gewoon in een vloeiende lijn, heerlijk! :D

Ik heb nog niks aan de instellingen van het stuur veranderd in Project CARS, deadzone etc. Dit weekend maar eens kijken of ik het nog beter kan krijgen, maar zo out-of-the-box ben ik er al erg over te spreken.

In ieder geval zou ik iedereen aanraden zo snel mogelijk over te stappen naar een racing wheel als je echt wilt genieten van je racegames. Het is even een investering, maar het is het echt waard… :D
ik kan me hier helemaal in vinden, voor het budget op marktplaats voor 150.- een G27 gekocht, veel getwijfeld op de dag van overname zelfs nog. Maar wauw wat had ik niet hoeven twijfelen wat een ervaring ! ik ben gelijk ook bezig met me volgende project namelijk een groot scherm en een playseat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Zojuist deze leuke(!) game aangeschaft, maar kan geen multiplayer games vinden helaas. Het enige wat ik hierover kon vinden was om de locatie in Steam te veranderen naar de UK, maar dat had geen effect. Iemand een idee?

Edit: Ik lees nu net dat blijkbaar de server down is en niemand online kan racen 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door kutkip op 28-05-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
kutkip schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 00:01:
Zojuist deze leuke(!) game aangeschaft, maar kan geen multiplayer games vinden helaas. Het enige wat ik hierover kon vinden was om de locatie in Steam te veranderen naar de UK, maar dat had geen effect. Iemand een idee?

Edit: Ik lees nu net dat blijkbaar de server down is en niemand online kan racen 8)7
Er was gisterenavond iets van een storing inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mowa schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:34:
Naja, blijf goedkoper dan ze los te kopen. Zou het de T3 Pro zijn, was het wel een leuke actie, die pedalen worden 70 euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Is het waard om de TH8A bij de 458 Italia aan te schaffen? Of heeft iemand hier ervaring mee? Zit er over te twijfelen, echter 130 euro voor een shifter vindt ik wel heel veel geld.

Had playseat al een mail gestuurd welke gear-shift holder bij mijn stoel past. Helaas wisten ze dat alleen niet, dus moet even wat verzinnen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Beltoni schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:23:
[...]

Hmmm dat was inderdaad wel een mooie deal dan. Op het moment even geen geld en helemaal geen tijd dus het had ook niet zoveel uitgemaakt. Moet dan ook zo'n wheelstand hebben dus alles bij elkaar is het een duur geintje.

Heeft ook geen haast aangezien die stuurtjes nog niet optimaal werken op de XB1.
kijk voor de gein is in duitsland, de Thrustmaster TX staat momenteel voor 280 bij saturn.de. zal vast nog wel ergens goedkoper te vinden zijn

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
job115 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:14:
[...]

kijk voor de gein is in duitsland, de Thrustmaster TX staat momenteel voor 280 bij saturn.de. zal vast nog wel ergens goedkoper te vinden zijn
Dat had ik ook gezien, maar dat is dus zonder die t3pa ook nog eens 75-100 euro kosten. Daarom was de deal van mowa niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Patch voor de Xbox one is Live gasten.
Op dit moment is die de patch aan het downloaden hier :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 18:29
Opuske schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:23:
Patch voor de Xbox one is Live gasten.
Op dit moment is die de patch aan het downloaden hier :)
Een beetje hope terug... vanavond eens testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vanmiddag bijtijds thuis dus kan ik me X1 ff van 't stof ontdoen en PC met die patch checken. Ben zeer benieuwd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier meer mensen die last hebben van deze bug?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=I3WcAgiea2g]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

xavento schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:11:
Is het waard om de TH8A bij de 458 Italia aan te schaffen? Of heeft iemand hier ervaring mee? Zit er over te twijfelen, echter 130 euro voor een shifter vindt ik wel heel veel geld.

Had playseat al een mail gestuurd welke gear-shift holder bij mijn stoel past. Helaas wisten ze dat alleen niet, dus moet even wat verzinnen.
Ik had de G25 met shifter, uiteindelijk gebruikte ik dat ding nagenoeg nooit. Wil je 'echt sim' rijden moet je ook de T3 erbij hebben met clutch en vind het jammer dat er alleen maar een 7+1 en sequentieel versie bij zit, die eerdere USB versie van logitech had ook plates om een 5+1 of 6+1 erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 12:18
Voor pCARS lijkt me zo'n shifer iig zeker geen noodzaak. Bijna alle auto's hebben in het "eggie" ook gewoon flippers achter het stuur.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Rossi46 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:05:
Voor pCARS lijkt me zo'n shifer iig zeker geen noodzaak. Bijna alle auto's hebben in het "eggie" ook gewoon flippers achter het stuur.
Ja ik merkte opeens toen ik in een oude ford escort reed dat ik met de flippers schakelde, die wagen heeft nog een ouderwetse handgeschakelde 4 bak, Project Cars laat je alle auto's met zowel flippers als de hand schakelen, dat vind ik persoonlijk wel jammer.

In asseto corsa moet je handgeschakelde auto's ook met de hand schakelen en flipper geschakelde auto's met de flippers, hier kan je doen wat je wil, jammer want nu moet je zelf weten hoe de auto in het echt schakelt, wel een minpuntje voor een sim vind in.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 12:46
RobinFM schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:36:
In de tijdentabellen zie ik op de PS4 toch enorm veel mensen controlers staan.
Zelf gebruik ik een Fanatec op mijn PS4 en merk dat het stuurwiel niet altijd het rapste is. Controller heeft zeker zo zijn voordelen. De eerste paar races heb ik met een controler afgewerkt en vond dat soms makkelijker, behalve bij overstuurreacties (in de Clio).

Stuur heb ik vooral vanwege het realisme. Wat je aangeeft dat sommige bochten een stuurwiel duidelijk voordelen heeft (dat herken ik), alleen overall zal niet iedereen overal sneller zijn met een stuurwiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Project CARS was created by the community and we’re committed to continuing that conversation with players to ensure it has the features and functionality expected by them throughout the year and beyond.

At regular intervals therefore, Project CARS players will continue to receive free game updates that include the following…

Fixes for the highest priority issues identified by the community
Improved balancing and defaults
Additional functionality and expanded support for existing features
Brand-new items that open up new possibilities within the game
Support for newly-released hardware released (bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
De nieuwe F1 game sla ik denk ook dit jaar weer over en blijf bij Project Cars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
RobbieHifi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:13:
[...]
Zelf gebruik ik een Fanatec op mijn PS4 en merk dat het stuurwiel niet altijd het rapste is. Controller heeft zeker zo zijn voordelen. De eerste paar races heb ik met een controler afgewerkt en vond dat soms makkelijker, behalve bij overstuurreacties (in de Clio).

Stuur heb ik vooral vanwege het realisme. Wat je aangeeft dat sommige bochten een stuurwiel duidelijk voordelen heeft (dat herken ik), alleen overall zal niet iedereen overal sneller zijn met een stuurwiel.
Het heeft allebei zijn voor en nadelen. Controller kan je iets sneller reageren maar met het stuur kan je veel preciezer insturen.

De reden dat er veel mensen met controllers bovenaan staan in de tijdentabellen komt ook omdat veel meer mensen met controller racen dan met een stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Paulus07 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:00:
De nieuwe F1 game sla ik denk ook dit jaar weer over en blijf bij Project Cars :)

[video]
Nou, inderdaad.... vind het beeld in deze F1-video kwalitatief behoorlijk treurig (ok, waarschijnlijk helpt het donker niet mee, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

trion75 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:12:
In asseto corsa moet je handgeschakelde auto's ook met de hand schakelen en flipper geschakelde auto's met de flippers
Als je in AC geen shifter hebt, kan je dan niet gewoon met de flippers schakelen?
Heb 't vorige week gekocht voor de pc, was in de aanbieding incl dlc voor €30
ralph075 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:21:
[...]

Nou, inderdaad.... vind het beeld in deze F1-video kwalitatief behoorlijk treurig (ok, waarschijnlijk helpt het donker niet mee, maar toch).
Op basis van deze beelden valt er helemaal niets te concluderen. Bovendien schijnt dit een build van 2 maanden geleden te zijn, wie weet wat er ondertussen allemaal is veranderd, opgepoetst en gefixt.

[ Voor 30% gewijzigd door mowa op 28-05-2015 14:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nashh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11-2024
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een update komt voor de game. Spa Francorchamps is bijvoorbeeld nog steeds wat bugged, voornamelijk wanneer je de pitstraat uit komt gereden.

Net gebeurde mij dit (in m'n eigen online lobby):
Race start, vanaf p4. Op het moment dat de camera op je auto is gericht, teleporteert m'n auto opeens 1 meter en staat ie schuin op de grid. Gevolg: Drive through penaly. Supergaar want ik racede dus voorin.

Ik rijd door de pitstraat voor m'n drive through penalty. Ik kom uit de pit en zie onderstaande afbeelding. Right, meer dan 900 sec speed penalty voor zogenaamde corner cutting. Welke corner dat geweest moet zijn mag Joost weten.

Hoe zit de rest met dit soort ervaringen? Ik heb dit namelijk vaker gehad bij het uitkomen van pits gedurende een race op Spa. In de meeste gevallen levert het alleen 5 of 10 sec penalty op, ook irritant, maar een stuk minder erg dan 900+ seconden in ieder geval.

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/41bf34h8x/2015_05_28_00001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Er zal spoedig een PS4 patch komen. Verwacht dit niet meteen. (bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
RobbieHifi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:13:
[...]

Waarschijnlijk 'kun' je wel sneller met een controller, maar ik merk zelf dat ik met het stuurtje sneller 'durf' te rijden. Doordat ik voel wat er gebeurt en dus ook merk wanneer ik tegen de limiet aan kom, durf ik bochten veel harder in te sturen. Op de circuits die ik nu met mijn nieuwe wheel heb gereden had ik binnen enkele rondjes al seconden van mijn 'controller-recordtijden' afgereden. Dus misschien dat het niet voor iedereen geldt, maar doe mij maar een stuurtje... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Paulus07 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:00:

[video]
Ach ik heb hem voor 22 euro gepre-ordered dus we zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo, de lastigste (en met hoge AI voor mij vrijwel onhaalbare) trophies zijn uit de weg:
Double Rainbow, No "I" in team, From Zero to hero, Defending Champ & Triple Crown.
Nu heb ik nog een hele zooi aan contract offers liggen van race klasses die ik nog niet gedaan heb.
Die kan ik nu lekker op het gemakje doen, dus de AI (80%?) en de race length (10-15 min) kunnen weer opgeschroefd worden. Beginnend bij de Clio Cup denk ik.
Nog 8 unieke championship wins en alle endorsement deals zijn ook binnen en daarmee gelijk de Hall of Fame trophy.

Ja, ik ben een trophy hoer, vraag maar niet waarom :P
*edit speciaal voor DeXXoR* en dus ga ik op die vraag ook geen antwoord geven :+

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 28-05-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

dvdkiwi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:48:
Zo, de lastigste (en met hoge AI voor mij vrijwel onhaalbare) trophies zijn uit de weg:
Double Rainbow, No "I" in team, From Zero to hero, Defending Champ & Triple Crown.
Nu heb ik nog een hele zooi aan contract offers liggen van race klasses die ik nog niet gedaan heb.
Die kan ik nu lekker op het gemakje doen, dus de AI (80%?) en de race length (10-15 min) kunnen weer opgeschroefd worden. Beginnend bij de Clio Cup denk ik.
Nog 8 unieke championship wins en alle endorsement deals zijn ook binnen en daarmee gelijk de Hall of Fame trophy.

Ja, ik ben een trophy hoer, vraag maar niet waarom :P
Waarom ben jij een trophy hoer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 06:34
Wil deze misschien halen voor de PS4, maar wil 'm dan gewoon spelen met de controller.

Is dit aan te raden voor dit spel of kan ik m dan beter links laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Exterminator schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:19:
Wil deze misschien halen voor de PS4, maar wil 'm dan gewoon spelen met de controller.

Is dit aan te raden voor dit spel of kan ik m dan beter links laten liggen?
Met een controller kom je ook een heel eind in deze game. Wil je een complete beleving van het spel dan is een stuurtje wel aan te raden.

Speel zelf met een controller en haal genoeg plezier en voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:12
Nashh schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:03:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een update komt voor de game. Spa Francorchamps is bijvoorbeeld nog steeds wat bugged, voornamelijk wanneer je de pitstraat uit komt gereden.

Net gebeurde mij dit (in m'n eigen online lobby):
Race start, vanaf p4. Op het moment dat de camera op je auto is gericht, teleporteert m'n auto opeens 1 meter en staat ie schuin op de grid. Gevolg: Drive through penaly. Supergaar want ik racede dus voorin.

Ik rijd door de pitstraat voor m'n drive through penalty. Ik kom uit de pit en zie onderstaande afbeelding. Right, meer dan 900 sec speed penalty voor zogenaamde corner cutting. Welke corner dat geweest moet zijn mag Joost weten.

Hoe zit de rest met dit soort ervaringen? Ik heb dit namelijk vaker gehad bij het uitkomen van pits gedurende een race op Spa. In de meeste gevallen levert het alleen 5 of 10 sec penalty op, ook irritant, maar een stuk minder erg dan 900+ seconden in ieder geval.

[afbeelding]
Haha ik had hetzelfde. Toen de race begon stond ik boven de andere auto's en viel toen naar beneden tegen een andere auto. Ook Drive through. Toen ik uit de pit kwam, weer een penalty (weet ook niet waarvan) van 1100 seconden :P
Ook op de PS4 en Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Laatst online: 15-09 17:21
Nashh schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:03:

[afbeelding]
Op de pc heb ik dat ook een keer meegemaakt ook na de pits @spa ineens 900s penalty oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:23

Vuvuzela

My spire is forming

Ik denk omdat je via de pitstraat de laatste bocht afsnijd 8)7

Als je in Monaco de officiële pit-exit aanhoudt krijg je ook een waarschuwing voor het afsnijden van de eerste bocht.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Laatst online: 19-08 16:50
Vandaag in een thunderstorm gereden maar dat is nog wel even concentreren :|
Gelukkig reed ik in een audi a8 (road versie).
Maar geweldig met helmet view die regendruppels die je op het metaal hoort vallen en de druppels die je op het raam ziet.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:52:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van deze bug?

[video]
Ja ik. Dit is de voornaamste rede dat ik pcars ff aan de kant leg en wacht op wat patches. Ben nu meer bezig steeds die sliders weer naar hun positie te zetten dan echt racen.... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zoepersooi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:30:
Vandaag in een thunderstorm gereden maar dat is nog wel even concentreren :|
Gelukkig reed ik in een audi a8 (road versie).
Maar geweldig met helmet view die regendruppels die je op het metaal hoort vallen en de druppels die je op het raam ziet.
Dat onweer is bij mij op de pc best crappy. Super fake die flitsen, dan lijkt het net even een spel uit de jaren 90.

Zal ook wel aan mijn instellingen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Er zou een update zijn voor de Xbox, maar hoe kan ik zien of die update er bij mij al op staat?

Game is nu 18,1GB groot, en de updates staan bij mij op automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:23

djbarney

XBL: DeejayBarney

zo, net even een paar rondjes spa rondgerost met die ruf gt3, wat een wereld van verschil pre-patch en nu met 1.3 zeg! Heb nu pas echt het idee dat ik vast veel te veel tijd ga spenderen in deze game :D
Pagina: 1 ... 39 ... 57 Laatste