Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 12:07

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Wat een heerlijke racer is dit toch! Aangezien ik de meerwaarde van mijn playseat met T100 stuurtje bij driveclub gering vond had ik het boeltje bijna op marktplaats gezet. Achteraf ben ik blij dat ik heb gewacht op Project Cars. Ik vermaak me prima in de online races en kom soms nog redelijk goed mee. Wel jammer dat er in willekeurige online races niet altijd even netjes wordt gereden. Krijg dan zelf ook de neiging om tegenstanders van de weg te willen beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:47
Vuvuzela schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 02:10:
Idee om elke week een got time trial te doen? Of eigenlijk was dat idee er al maar laten we er mee beginnen :p En denk het liefst ook 2 verschillende TT's een normale en aparte. Dan hoeven mensen niet meteen af te haken voor die week als ze iets helemaal niks vinden.
Ik stel voor:

Ruf RGT-8 GT3 op Brands Hatch.

Lotus 49 op Laguna Seca als joker.

Of iets anders.. misschien iets met de gulf1000 en misschien werkt het niet om er 2 te doen. Meningen?

Alleen rijden in Time trial modus, daar zijn de weersomstandigheden, banden en setups allemaal gelijk vziw. Moet nog eens kijken naar een document waar tijden ingevuld kunnen worden om dit topic evt wat te ontzien.
Lijkt me heel leuk :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

dvdkiwi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:26:
GT3 contract getekend, de McLaren 12C GT3 is van mij komend seizoen :)
Formula Rookie leek me ook wel leuk, maar met open wielen tegen de AI racen zie ik niet zo zitten ;)
Grappig, ik kreeg de zelfde keuze maar heb voor de FR gekozen :p Er zit wel wat in wat je zegt; met open wheel tegen de AI is niet altijd een succes. Toch vind ik het over het algemeen heel leuk om te doen; heb zelfs de race percentages omhoog gegooid naar 60% :)
DigitalError schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:46:
Was wel weer even gezellig op de ps4 net, alleen Imola in het donker? Volgende keer maar even overslaan hahaha wat een drama :+
Was zeker gezellig gisteren met o.a. Hotdog en kacang. Imola in het donker was een behoorlijke uitdaging ja. Was wel heel spannend de hele race lang, kacang haalde mij in de laatste bocht—wat is het ook een klote ding—nog even in ;(

Helaas was de replay ook zinloos; want de koplampen van je tegenstanders staan uit :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Good Fella schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:48:
[...]

Grappig, ik kreeg de zelfde keuze maar heb voor de FR gekozen :p Er zit wel wat in wat je zegt; met open wheel tegen de AI is niet altijd een succes. Toch vind ik het over het algemeen heel leuk om te doen; heb zelfs de race percentages omhoog gegooid naar 60% :)

[...]

Was zeker gezellig gisteren met o.a. Hotdog en kacang. Imola in het donker was een behoorlijke uitdaging ja. Was wel heel spannend de hele race lang, kacang haalde mij in de laatste bocht—wat is het ook een klote ding—nog even in ;(

Helaas was de replay ook zinloos; want de koplampen van je tegenstanders staan uit :F
Mijn koplampen waren sowieso 'uit' na dat ik even met de muur geknuffeld had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:43

Superkiwi

Hoi doei

Good Fella schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:48:
[...]
Toch vind ik het over het algemeen heel leuk om te doen; heb zelfs de race percentages omhoog gegooid naar 60% :)
[...]
Op welke niveau heb je de AI staan?
Ik heb die op 70 staan nu.
Het kan makkelijk hoger want ik win vrijwel alles, maar met het oog op Zero to Hero móet ik wel winnen ;)
Zodra die binnen is kan het AI niveau wel wat omhoog.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DigitalError schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:02:
[...]

Mijn koplampen waren sowieso 'uit' na dat ik even met de muur geknuffeld had :+
Ja fijn dat de time progession van 25x naar real time ging bij wisselen van banen :/
dvdkiwi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:04:
[...]

Op welke niveau heb je de AI staan?
Ik heb die op 70 staan nu.
Het kan makkelijk hoger want ik win vrijwel alles, maar met het oog op Zero to Hero móet ik wel winnen ;)
Zodra die binnen is kan het AI niveau wel wat omhoog.
Oh, die heb ik nog op 60 staan, maar kan inderdaad makkelijk omhoog. Denk dat ik hem met de Formula Gulf wel op 70/80 mik. Die Zero to Hero moet inderdaad wél gewonnen worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonuts
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-06 11:18
Tweakarim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:57:
Wat een heerlijke racer is dit toch! Aangezien ik de meerwaarde van mijn playseat met T100 stuurtje bij driveclub gering vond had ik het boeltje bijna op marktplaats gezet. Achteraf ben ik blij dat ik heb gewacht op Project Cars. Ik vermaak me prima in de online races en kom soms nog redelijk goed mee. Wel jammer dat er in willekeurige online races niet altijd even netjes wordt gereden. Krijg dan zelf ook de neiging om tegenstanders van de weg te willen beuken.
Ik heb dezelfde setup, en ben al vanaf de release naar goede setting aan t zoeken. Zou je me jou settings kunnen geven, al met al frustreerd het me enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Jack Spade heeft weer nieuwe settings, voor de mensen die wat willen experimenteren. Een setup die meer gevoel zou moeten geven qua achterkant van de auto en eentje die meer bumps en kerbs doorgeeft.

Ga die eerste maar proberen. Is voorlopig voor mij hét manko aan de FFB, gevoel wanneer de auto uitbreekt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 19-05-2015 11:18 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:18:
Jack Spade heeft weer nieuwe settings, voor de mensen die wat willen experimenteren. Een setup die meer gevoel zou moeten geven qua achterkant van de auto en eentje die meer bumps en kerbs doorgeeft.

Ga die eerste maar proberen. Is voorlopig voor mij hét manko aan de FFB, gevoel wanneer de auto uitbreekt :)
Ik ga inderdaad versie 4 even uitproberen. Ik had met versie 2 al veel meer gevoel, maar het kan altijd beter. Opzich vind ik de FFB verder niet heel slecht ofzo, het werkt zoals je zou verwachten dat het werkt. Een beetje verfijning kan alleen geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 12:07

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Yonuts schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:26:
[...]

Ik heb dezelfde setup, en ben al vanaf de release naar goede setting aan t zoeken. Zou je me jou settings kunnen geven, al met al frustreerd het me enorm.
Ik heb de settings nauwelijks aangepast van de standaard waarden, alleen de senstivity enigszins omlaag. Voor mij werkt dit voor nu prima maar ik heb lang niet in alle auto's gereden. Rij online vooral in de GT3 klasse en dat vind ik prima gaan met deze settings. Ook met het karten in de carriere modus werkt dit prima. Alleen de force feedback vind ik wat gering maar daar zie ik zoveel opties om aan te passen dat ik daar nog niet aan gesleuteld heb. Wellicht is er iemand anders met goede settings voor het T100 stuurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Settings uit folder 3 van Jack in een spreadsheet gegooid en die is eventueel hier te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:01
Idee om elke week een got time trial te doen? Of eigenlijk was dat idee er al maar laten we er mee beginnen :p En denk het liefst ook 2 verschillende TT's een normale en aparte. Dan hoeven mensen niet meteen af te haken voor die week als ze iets helemaal niks vinden.
Ik stel voor:

[...]
Super tof! Ik doe graag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtG
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik stel voor:

Ruf RGT-8 GT3 op Brands Hatch.

Lotus 49 op Laguna Seca als joker.

Of iets anders.. misschien iets met de gulf1000 en misschien werkt het niet om er 2 te doen. Meningen?

Alleen rijden in Time trial modus, daar zijn de weersomstandigheden, banden en setups allemaal gelijk vziw. Moet nog eens kijken naar een document waar tijden ingevuld kunnen worden om dit topic evt wat te ontzien.
Dit lijkt me ook wel wat. Is dit gewoon offline in de time trail modus rijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blijft het een raar verhaal vinden, ik snap ook hun manier van communiceren ook niet echt, ze hebben eerder zo'n bericht naar buiten gegooid waar ze enkel bepaalde 'feiten' van de tafel schuiven, maar vervolgens compleet rond een echt antwoord praten. Weer afschuiven op een ander of die tests, waaom komen ze zelf dan niet met testresultaten? Je maakt de game, maar vervolgens kan je geen zinnig antwoord geven hoe bij hun de game draait op bepaalde systemen?

En natuurlijk ook geen zinnig antwoord vooralsnog over de XBO problemen,

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Nou dit spel gaat weer de kast in totdat de controls voor de Xbox One fatsoenlijk zijn, dit is niet leuk meer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
johnb52 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:14:
Nou dit spel gaat weer de kast in totdat de controls voor de Xbox One fatsoenlijk zijn, dit is niet leuk meer :-(
Heb de game aan de kant gelegd en een stuur gekocht, en ik heb het mij nog geen moment beklaagd, hoewel het een investering is.

Ik heb een Mad Catz Pro Force Feedback Wheel voor de Xbox One gekocht, maar om rechtdoor te rijden moet ik ietsje naar rechts sturen. Ligt dat aan de instellingen of het stuur zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Flying Hawkic schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:27:
Heb de game aan de kant gelegd en een stuur gekocht, en ik heb het mij nog geen moment beklaagd, hoewel het een investering is.

Ik heb een Mad Catz Pro Force Feedback Wheel voor de Xbox One gekocht, maar om rechtdoor te rijden moet ik ietsje naar rechts sturen. Ligt dat aan de instellingen of het stuur zelf?
Heb jij zo'n center-lijntje op het stuur zitten? Als je je XBO aanzet doet hij een kalibratie als het goed is van links naar rechts, mijn 458 Italia springt dan altijd iets naar links uit (center-lijntje dus iets naar links). Mijn 'oplossing', stuur eerst helemaal naar links draaien en dan aansluiten op de XBO, dan doet die kalibratie ook, maar eindigt dan wel netjes in het midden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:52:
Settings uit folder 3 van Jack in een spreadsheet gegooid en die is eventueel hier te downloaden :)
Dit is dus de allernieuwste neem ik aan? bedankt man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
HertogJack schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:57:
Dit is dus de allernieuwste neem ik aan? bedankt man
Yes, maar alleen de settings uit folder 3 hè, die andere had ik even geen zin meer in voor nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:58:
[...]

Yes, maar alleen de settings uit folder 3 hè, die andere had ik even geen zin meer in voor nu ;)
Wellicht een stomme vraag maar bedoel je precies met folder 3? :X

Side load forces lees ik, dus eigenlijk helemaal nog niet compleet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
HertogJack schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:01:
[...]

Wellicht een stomme vraag maar bedoel je precies met folder 3? :X

Side load forces lees ik, dus eigenlijk helemaal nog niet compleet? :P
"Folder 3. 66% SopLateral
Featuring Side Load Forces derivated from the Rear. The character of SopLateral leaves Mz more space to breathe, allows about 10% - 13% increased Master Scale and Sop Scale values than in other sets. Entering curves the wheel slightly feels lighter than usual but compensates with more dynamic, you gain more feel when the tail wants to step out. In the Fy+SopLateral Mix version Fy (side load front) is dominating, besides the Master Levels this is the main difference.
Note, although different side load mix versions they are following laws of physics, in this case how SMS interprets including human error (and bugs).

Folder 4. Bumps Plus
Based on the Fy+SopLateral Mix version, more Rock´n Roll from bumps and kerbs, clipping not ruled out."
"

Folder 3 leek mij voor nu het leukste om te testen aangezien daar, bij mij, de issues voornamelijk liggen :)
In zijn zip zitten 4 instellingen files. Eerste twee had ik al geprint, derde en vierde zijn net nieuw.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 19-05-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:03:
[...]

"Folder 3. 66% SopLateral
Featuring Side Load Forces derivated from the Rear. The character of SopLateral leaves Mz more space to breathe, allows about 10% - 13% increased Master Scale and Sop Scale values than in other sets. Entering curves the wheel slightly feels lighter than usual but compensates with more dynamic, you gain more feel when the tail wants to step out. In the Fy+SopLateral Mix version Fy (side load front) is dominating, besides the Master Levels this is the main difference.
Note, although different side load mix versions they are following laws of physics, in this case how SMS interprets including human error (and bugs).

Folder 4. Bumps Plus
Based on the Fy+SopLateral Mix version, more Rock´n Roll from bumps and kerbs, clipping not ruled out."
"

Folder 3 leek mij voor nu het leukste om te testen aangezien daar, bij mij, de issues voornamelijk liggen :)
In zijn zip zitten 4 instellingen files. Eerste twee had ik al geprint, derde en vierde zijn net nieuw.
Ja ok, folder 1 tm 4 zijn dus eigenlijk gewoon verschillende soorten configs? :)

Zit dat topic ook beetje te lezen op het pcars forum, folder 3 is wat men het meest gebruikt gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
HertogJack schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:07:
Ja ok, folder 1 tm 4 zijn dus eigenlijk gewoon verschillende soorten configs? :)
Yes! Standaard, wat meer gevoel van achteren, nog wat meer gevoel van achteren en hobbelsettings. Klinkt fout :)
Zit dat topic ook beetje te lezen op het pcars forum, folder 3 is wat men het meest gebruikt gok ik.
Dat denk ik niet want die staat er pas nét op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:10:
[...]
Dat denk ik niet want die staat er pas nét op ;)
Wiseass :p Het is toch eigenlijk een verbetering van eerdere setting of heb ik het mis ? :X

Anyway, ga ze proberen :) Vanavond eindelijk trotse bezitter van t300rs inc playseat en shifter :D 8) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
HertogJack schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:16:
Wiseass :p Het is toch eigenlijk een verbetering van eerdere setting of heb ik het mis ? :X
De een houdt van dit, een ander weer van wat anders. Had zelf ook de settings een beetje naar smaak aangepast. Vond aan het einde de classic settings eigenlijk het fijnst. Folder 3 nog niet geprobeerd.
Anyway, ga ze proberen :) Vanavond eindelijk trotse bezitter van t300rs inc playseat en shifter :D 8) :9~
Jaloers! :( Veel succes! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Die ga ik ook eens proberen. Ik miste nog wat gevoel als de auto dreigt uit te breken al was het zeker niet slecht.

Ik zal me ook eens wat verder verdiepen wat het makkelijkste is om een onderlinge challenge op te zetten icm de time trials.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55
Flying Hawkic schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:27:
[...]

Zoek even op YouTube naar de review van dat stuur door "inside sim racing". Daar gaat het ook over precies dat probleem. En helaas lijkt het een hardware fout te zijn...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Rossi46 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:39:
[...]

Zoek even op YouTube naar de review van dat stuur door "inside sim racing". Daar gaat het ook over precies dat probleem. En helaas lijkt het een hardware fout te zijn...
Met andere woorden, er valt niks aan te doen of er is geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Heeft Pcars eigenlijk een online punten(proggression)systeem?
En hoe zit het eigenlijk met spelers die (moedwillig) andere spelers van de baan af beuken?
Ik zie veel online filmpjes waar toch opzettelijk gebeukt word en wat 9/10 keer nadelig is voor jou.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ghosty schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:47:
Heeft Pcars eigenlijk een online punten(proggression)systeem?
En hoe zit het eigenlijk met spelers die (moedwillig) andere spelers van de baan af beuken?
Ik zie veel online filmpjes waar toch opzettelijk gebeukt word en wat 9/10 keer nadelig is voor jou.
Afgezien van leaderboards met de snelste tijden is er geen reputatie of puntensysteem (dacht ik). Voor spelers die moedwillig anderen de baan afrijden is er geen penalty systeem momenteel. Zijn wel suggesties voor gedaan op het Project Cars forum, dus misschien doen ze waar wat mee.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Radiance schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:20:
Die ga ik ook eens proberen. Ik miste nog wat gevoel als de auto dreigt uit te breken al was het zeker niet slecht.

Ik zal me ook eens wat verder verdiepen wat het makkelijkste is om een onderlinge challenge op te zetten icm de time trials.
Uit nieuwsgierigheid (en verwachtingsmanagement voor mezelf... ;) ): Hoe bevalt je het rijden met jouw stuur in Project Cars ten opzichte van Driveclub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
ralph075 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:04:
[...]

Uit nieuwsgierigheid (en verwachtingsmanagement voor mezelf... ;) ): Hoe bevalt je het rijden met jouw stuur in Project Cars ten opzichte van Driveclub?
Ja wat kan ik er op zeggen, wereld van verschil!
Het eerste wat mij opviel toen ik weer eens Driveclub op starte was hoe ligt het stuur daar eigenlijk stuurt terwijl ik altijd met ffb op 100% rij. Ik heb zelfs nog een paar keer gekeken of ik dit niet veranderd had want als m'n stiefkinderen spelen zet ik de ffb altijd omlaag zodat ze rustig een rondje kunnen tuffen.

Wat betreft grip etc, uitbreken van de auto in Driveclub is nagenoeg niet op te vangen met het stuur waar dit in Project Cars heel goed mogelijk is, mits de instellingen goed staan. Vandaar dat ik die settings 3 wil proberen want het mag nog iets meer gevoel geven van uitbreken zodat je er sneller op kan reageren maar als je auto aan het uitbreken is voel je dit en valt vervolgens, afhankelijk hoe erg natuurlijk, prima te corrigeren en voelt ook heel echt aan. Heb een aantal keer een slipcursus gedaan en wil nog wel eens een leeg parkeerterrein opzoeken als het gesneeuwd heeft dus weet wel een klein beetje hoe het in het echt aan voelt.

De ffb in het algemeen is veel heftiger in Project Cars, het is echt werken zeg maar. Na een avondje flink racen voel ik het altijd wel in m'n onderarmen :P Ook hobbelige stukken zijn vele malen beter op te vangen omdat dit gewoon veel beter over komt in je stuur mits de instellingen goed staan.

Ik zweer echt bij die settings van Jack Spades want out of the box heb je nagenoeg geen feeling en is het vooral erg zwaar.

Driveclub is zeker geen slechte game maar zoals er daar vaak geklaagd wordt door mensen met een stuurtje lijk je echt in het nadeel te zijn door sneller grip verlies en nagenoeg onmogelijk om fouten goed te corrigeren, dit alles heb ik niet met Project Cars. Tenminste, verlies regelmatig grip en de controle maar dat ligt aan mijzelf en niet aan de game of het stuur :P Met name omdat ik te hard wil...

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Ik heb paar dagen geleden hier gelezen hoe je bij een time trail je auto ook kan aanpassen (met de jack spades fbb settings bijvoorbeeld), hoe doe je dit? want ik kan alleen select car kiezen en dat is het dan, en dan heb ik dus de standaard instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
HertogJack schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:41:
Ik heb paar dagen geleden hier gelezen hoe je bij een time trail je auto ook kan aanpassen (met de jack spades fbb settings bijvoorbeeld), hoe doe je dit? want ik kan alleen select car kiezen en dat is het dan, en dan heb ik dus de standaard instellingen?
Van tevoren setup bewerken en opslaan in je garage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
NiQo schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:52:
[...]

Van tevoren setup bewerken en opslaan in je garage ;)
Ja akkoord, maar als ik dan dus een auto kies bij de time trail dan pakt ie automatisch die auto met de settings zoals ik ze opgeslagen heb?

Thanks voor je reply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Is er trouwens nog iemand die de AI (op 100) te gemakkelijk vindt (tenzij het regent)?

Ik ben gestart in de Clio cup op 90, en toen had ik leuke gevechten voorin of in het middenveld. Daarna ben ik naar de Ginetta G40 gegaan, en dat zijn ongeveer dezelfde Britse circuits, maar met de moeilijkheid op 100 win ik nog gemakkelijk (tenzij regen), zonder bochten af te snijden of onsportief te rijden.

Ligt dat dan aan het feit dat ik de circuits ondertussen beter ken, ik weinig benzine aan boord heb (en de AI teveel?) of dat de Ginetta mij gewoon beter ligt om te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

GT3 race tijdens een thunderstorm...
Tijdens lap 3 mezelf maar laten diskwalificeren, want hoe snel de AI is dat gaat nergens over.
En ieder tikje is een glijpartij aan mijn kant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:01
Flying Hawkic schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:19:
Is er trouwens nog iemand die de AI (op 100) te gemakkelijk vindt (tenzij het regent)?

Ik ben gestart in de Clio cup op 90, en toen had ik leuke gevechten voorin of in het middenveld. Daarna ben ik naar de Ginetta G40 gegaan, en dat zijn ongeveer dezelfde Britse circuits, maar met de moeilijkheid op 100 win ik nog gemakkelijk (tenzij regen), zonder bochten af te snijden of onsportief te rijden.

Ligt dat dan aan het feit dat ik de circuits ondertussen beter ken, ik weinig benzine aan boord heb (en de AI teveel?) of dat de Ginetta mij gewoon beter ligt om te rijden?
Ik doe momenteel ook de Clio cup maar ik moet nog aardig mijn best doen om te winnen en de ai staat maar op 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dank voor jouw uitgebreide antwoord.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door NiQo op 19-05-2015 17:06 . Reden: Deurtje verder ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
NiQo schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:46:

Stand RC

Snel volk weer gisteren!
[afbeelding]
Round 2 moet natuurlijk 3 zijn

Na wat fouten in de 1e lap volgens mij nog nooit zon snelle 2e lap gedaan. Jammer van die paal op het eind.

[video]
GTA is een deur verder NiQo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

_O-

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Flying Hawkic schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:45:
[...]

Met andere woorden, er valt niks aan te doen of er is geen oplossing?
Er lijkt inderdaad geen fix voor te zijn, "gewoon" een productiefout. Daar werd wel gesteld dat je direct een vervangend exemplaar kreeg als er sprake was van een dergelijk probleem. Maar goed, dat geldt dan voor Amerika natuurlijk, ik weet niet of dat in NL ook zo is (al zou naar mijn idee wel gewoon zo moeten zijn hoor!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
The Outlaw schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:47:
[...]

GTA is een deur verder NiQo :+
_O-

Zag de namen in het lijstje al en dacht toch te weten dat ik die met name van GTA kende... toen het filmpje begon werd mijn vermoeden al snel bevestigd... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Oops haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:18:

Sorry voor de noob vraag, maar is dit enkel maar aanpassingen aan instellingen van de Force Feedback? Want ik versta zijn uitleg niet zo goed.
Je moet 4 files in 1 folder gooien maar 1 per 1 maar of zo iets?

Ik lees dit vanop werk dus kan thuis zelf nog niet proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Het zijn aanpassingen van de ffb maar per auto, dus niet de global settings van de ffb en ook geen ideale tuning van de auto. (Brandstof, bandenspanning etc. etc.)

Hoe je die files naar je folder moet verplaatsen kan ik je niet mee helpen aangezien ik geen files naar de folder op m'n PS4 kan verplaatsen, helaas...want die sliders op de PS4 kan ik niet altijd exact zoals in de sheet staat neerzetten of heeft iemand hier een oplossing voor? Stel, de sheet zegt 27 dan kan ik alleen maar 26 of 28 doen. Ik ga dan altijd voor omhoog afronden. ;)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Rossi46 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:55:
[...]

Er lijkt inderdaad geen fix voor te zijn, "gewoon" een productiefout. Daar werd wel gesteld dat je direct een vervangend exemplaar kreeg als er sprake was van een dergelijk probleem. Maar goed, dat geldt dan voor Amerika natuurlijk, ik weet niet of dat in NL ook zo is (al zou naar mijn idee wel gewoon zo moeten zijn hoor!).
Een productiefout of een ontwerpfout? Niet alle stuurtjes zouden er last van hebben?

Ik heb contact opgenomen via Facebook met Mad Catz, benieuwd wat ze antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonuts
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-06 11:18
Tweakarim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:44:
[...]

Ik heb de settings nauwelijks aangepast van de standaard waarden, alleen de senstivity enigszins omlaag. Voor mij werkt dit voor nu prima maar ik heb lang niet in alle auto's gereden. Rij online vooral in de GT3 klasse en dat vind ik prima gaan met deze settings. Ook met het karten in de carriere modus werkt dit prima. Alleen de force feedback vind ik wat gering maar daar zie ik zoveel opties om aan te passen dat ik daar nog niet aan gesleuteld heb. Wellicht is er iemand anders met goede settings voor het T100 stuurtje?
dank je voor je reactie, het zit hem niet zozeer in het FFB. Vooral dat ik de bocht niet scherp kan insturen, wat met joystick zeker wel lukt. Heb jij hier geen last van? Ik heb echt al allerlei settings en filmpjes bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Net iets raars gevolgd door iets heel epics :D

Ik moest de 2e kwalificatie rijden voor de GT3 race op Road America.
Maar om een of andere reden duurde die complete kwalificatiesessie slechts 2,5 minuut.
Niet genoeg dus om een geldige ronde neer te zetten :/

Toen de race... waarbij ik dus als 24e moest starten.
Na een goede start (de AI is niet de beste als ze in een groepje rijden) klom ik snel naar voren en tegen het einde van ronde 2 pakte ik de leiding.
Na ronde 2 moest ik gelijk naar binnen voor de verplichte pitstop. De engineer zei dat er wat problemen met de gearbox waren, waardoor de pitstop langer duurde dan gehoopt.
De resterende race heb ik me langzaam weer een weg naar voren moeten rijden, met als kers op de taart de eerste plaats die ik in de allerlaatste bocht van de laatste ronde overnam :*)
*AI staat op 70.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zaKcpl_ypSc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerbo.
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-02 22:24
Weet iemand hoe ik een ghost van een leaderboard kan bekijken vanuit die zijn standpunt? Ik kan er wel tegen rijden, maar kan niet zien hoe/wanneer die gas geven, remmen, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dvdkiwi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:09:
...met als kers op de taart de eerste plaats die ik in de allerlaatste bocht van de laatste ronde overnam :*)
Er kwam nog één bocht na!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:19:
Het zijn aanpassingen van de ffb maar per auto, dus niet de global settings van de ffb en ook geen ideale tuning van de auto. (Brandstof, bandenspanning etc. etc.)

Hoe je die files naar je folder moet verplaatsen kan ik je niet mee helpen aangezien ik geen files naar de folder op m'n PS4 kan verplaatsen, helaas...want die sliders op de PS4 kan ik niet altijd exact zoals in de sheet staat neerzetten of heeft iemand hier een oplossing voor? Stel, de sheet zegt 27 dan kan ik alleen maar 26 of 28 doen. Ik ga dan altijd voor omhoog afronden. ;)
Ok dus ik hoef de standaard FFB instellingen dan niet te doen of wel? Dus Pcars gaat automatisch als ik een wagen uitpik de FFB nemen voor die wagen?
Wel handig dat ze dit toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Zoals ik al zei speel ik met de PS4 dus hoe dat hele bestanden verplaatsen naar de folder werkt weet ik niet aangezien dit niet mogelijk is op de PS4.
Ik weet dus ook niet welke instellingen er aangepast worden maar ik ga er vanuit dat het in ieder geval de settings zijn voor de auto's. Ik weet niet of de global settings er ook bij zitten maar deze moeten ook aangepast worden.

In de spreadsheet die hij gemaakt heeft voor console gebruikers kun je zien wat er aangepast wordt dus probeer het eens uit zou ik zeggen, zet die bestanden in de juiste map en vergelijk de instellingen met de instellingen die in de spreadsheet te vinden zijn. :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Globale settings worden niet aangepast op deze manier natuurlijk nee :) De mensen met een PC kunnen beter de zip downloaden van de maker en de bestanden in je mijn documenten zetten in de PC map. Pakt ie alles vanzelf. Console gebruikers zullen per auto moeten rommelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Ik probeer vanavond nog een uurtje mee te doen als ik terug ben van de tennisbaan. Rond een uur of 21 schat ik.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Flying Hawkic schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:21:
[...]

Een productiefout of een ontwerpfout? Niet alle stuurtjes zouden er last van hebben?

Ik heb contact opgenomen via Facebook met Mad Catz, benieuwd wat ze antwoorden.
Het enige dat ik weet is wat er in die uitgebreide review verteld werd :) Ze kregen een ander exemplaar opgestuurd en die had het probleem niet, dus dan zou je zeggen dat er sprake was van een productiefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 15:51

Maar om een of andere reden duurde die complete kwalificatiesessie slechts 2,5 minuut.

Na een goede start (de AI is niet de beste als ze in een groepje rijden) klom ik snel naar voren en tegen het einde van ronde 2 pakte ik de leiding.
Na ronde 2 moest ik gelijk naar binnen voor de verplichte pitstop. De engineer zei dat er wat problemen met de gearbox waren, waardoor de pitstop langer duurde dan gehoopt.
De resterende race heb ik me langzaam weer een weg naar voren moeten rijden, met als kers op de taart de eerste plaats die ik in de allerlaatste bocht van de laatste ronde overnam :*)
*AI staat op 70.

[video]
Lijkt me dan erg tof op zo'n manier te winnen!
Die AI laat zich trouwens wel makkelijk verliezen zeg, even een tikje en vliegen meteen van de baan af :P

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 00:59

*AI staat op 70.

[video]
Mooie race idd, leuk om naar te kijken! Die McLaren is trouwens echt een geweldige wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 00:59
dubbelpost...nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Galileo84 op 19-05-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankyD86
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:25
Ik ben zo vrij geweest mezelf ook even op de PS4 spreadsheet te zetten en zal t.z.t. even wat vriend verzoeken versturen, want dat online racen tegen willekeurigen lijkt soms meer op destruction derby dan op racen, vrij frustrerend.

Lijkt me leuk om eens met meerdere serieuze mensen te racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
FrankyD86 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:02:
Ik ben zo vrij geweest mezelf ook even op de PS4 spreadsheet te zetten en zal t.z.t. even wat vriend verzoeken versturen, want dat online racen tegen willekeurigen lijkt soms meer op destruction derby dan op racen, vrij frustrerend.

Lijkt me leuk om eens met meerdere serieuze mensen te racen!
Welkom man! En inderdaad, voor beuken mogen ze wat wel negatieve punten uitdelen (dat hangt aan je online reputatie). Want sommige lobbies dan is het bij de start al zeker dat je een klote avond gaat krijgen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik heb nog even gekeken naar die time trial challange maar de enige mogelijkheid dit te controleren is door middel van een screenshot plaatsen of goed vertrouwen.

Het valt natuurlijk ook in de leader boards terug te vinden maar scrollen hierdoor is geen optie lijkt mij.

Een uitdaging systeem zoals in Driveclub is er in ieder geval niet :(

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Radiance schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:15:
Ik heb nog even gekeken naar die time trial challange maar de enige mogelijkheid dit te controleren is door middel van een screenshot plaatsen of goed vertrouwen.

Het valt natuurlijk ook in de leader boards terug te vinden maar scrollen hierdoor is geen optie lijkt mij.

Een uitdaging systeem zoals in Driveclub is er in ieder geval niet :(
Kun je zoiets dan niet maken? Externe website en daar alle tracks + voertuigen in met een optie om daar je tijden per track neer te zetten? Of het de moeite waard is, is een tweede natuurlijk maar zo zou het ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ja dat bestaat al, onze spreadsheet.
Daar kunnen we ook een klassement bij houden, dat is het probleem niet.

Alleen in Driveclub reed 1 persoon een time trial met een random gekozen auto, baan en tijdstip om deze vervolgens door te sturen naar alle deelnemers die genoteerd staan in een zelfde spreadsheet als we hebben voor Project CARS. Vervolgens kreeg je daar dus een leader board met alleen maar de mensen die ik een invite had gestuurd dus alleen mensen van GoT die deelnemen aan die challange.

Zo'n optie is er simpelweg niet in Project CARS. De enige manier om elkaars tijden te kunnen verifiëren is het uploaden van een screenshot. Kan natuurlijk ook op goed vertrouwen want tsja, je wint niet meer dan de eeuwige Project CARS fame hier op GoT. Hoewel in Driveclub onze challange er regelmatig zo niet altijd voor zorgde dat de globale tijd aan diggelen ging :D

Hier vind je de Driveclub sheet trouwens, heb je een idee hoe we het daar deden :)
https://docs.google.com/s...CE3QI/edit#gid=1687227906

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Nog steeds op zoek naar een Thrustmaster T100 racestuur. Lijkt alsof ze dat ding expres schaars aan het maken zijn .. ondanks dat het een ouder model is, moet dit toch wel te verkrijgen zijn?

Speel de game eigenlijk niet tot ik een stuur heb, vindt het anders zonde voor de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 12:56
Muheed10 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:59:
Nog steeds op zoek naar een Thrustmaster T100 racestuur. Lijkt alsof ze dat ding expres schaars aan het maken zijn .. ondanks dat het een ouder model is, moet dit toch wel te verkrijgen zijn?

Speel de game eigenlijk niet tot ik een stuur heb, vindt het anders zonde voor de ervaring.
Bij wheelstandpro.nl hebben ze de T100 nog op voorraad. Aangezien ze overal en nergens voorraad vandaan lijken te halen zijn ze niet de goedkoopste...

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Kronos1979 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:05:
[...]

Bij wheelstandpro.nl hebben ze de T100 nog op voorraad. Aangezien ze overal en nergens voorraad vandaan lijken te halen zijn ze niet de goedkoopste...
Ik heb het gezien, wel € 115, dat is naar mijn mening nét iets teveel. Klopt het dat ze bij wheelstandpro.nl vanuit de UK verzenden? Zoiets dacht ik te zien op de site.

EDIT: Heb het al gezien, ook voorraad vanuit Nederland. Bedankt voor de tip. Ik kijk het nog even aan, schijnt dat ze bij Conrad.nl morgen voorraad binnen krijgen, waar die € 95 is.

[ Voor 17% gewijzigd door Muheed10 op 19-05-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 12:56
Muheed10 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:06:
[...]

Ik heb het gezien, wel € 115, dat is naar mijn mening nét iets teveel. Klopt het dat ze bij wheelstandpro.nl vanuit de UK verzenden? Zoiets dacht ik te zien op de site.

EDIT: Heb het al gezien, ook voorraad vanuit Nederland. Bedankt voor de tip. Ik kijk het nog even aan, schijnt dat ze bij Conrad.nl morgen voorraad binnen krijgen, waar die € 95 is.
Het zijn redelijk boeven daar op die website 😉
Ik ben zelf op zoek naar de pedalenset T3PA (adviesprijs van 99 euro). Kost bij hun 169 euro omdat ze de enige zijn met voorraad lijkt het.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Muheed10 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:06:
[...]

Ja maar Conrad komt uit Duitsland dus duurt ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou dat ging weer goed vanavond, in de kwalificatie op zolder met de GT3 wagens kon ik nog goed meekomen, stond 2e maar dan wel op ruime afstand (2 sec?). Bij de start kwam ik niet weg en kwam meteen in het gedrang, verloor wat plekker maar uiteindelijk toch weer terug op de 2e plek, dankzij fouten van anderen.

Maar de baan in de race leek wel compleet anders dan in kwalificatie, alle grip was weg en waar ik in kwalificatie een 1:35 reed kwam ik nu gemiddeld op 1:40 uit. Daardoor zakte ik steeds verder weg, ging pushen, maakte foutjes en uiteindelijk 6e geworden geloof ik.

Hoe kan die baan nou ineens zo anders zijn? Het zou toch eerder meer grip moeten hebben. Aan de fuel lag het niet want had dezelfde load als in kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hm ik wil nog wel eens meer foutjes gaan maken in een race vanwege de "spanning". In qualify ben je misschien meer bezig met rondetijden? Dunno, zo ben ik in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FaBioTh schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:01:
Hm ik wil nog wel eens meer foutjes gaan maken in een race vanwege de "spanning". In qualify ben je misschien meer bezig met rondetijden? Dunno, zo ben ik in ieder geval :D
Ik weet niet, ik reed rondetijden die langzamer waren dan mijn eerste vliegende rondje op deze baan met deze auto. Moest overal meer remmen dan in de kwalificatie en met mijn Ginetta mistte ik ook nog eens behoorlijk wat topsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ander tijdstip wellicht? Ik heb erg het gevoel dat naarmate het later op de dag wordt, de temperatuur daalt (dus ook de temperatuur van het asfalt) en daardoor de "hoeveelheid" grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Phusebox schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:06:
[...]

Ik weet niet, ik reed rondetijden die langzamer waren dan mijn eerste vliegende rondje op deze baan met deze auto. Moest overal meer remmen dan in de kwalificatie en met mijn Ginetta mistte ik ook nog eens behoorlijk wat topsnelheid.
Had je meer benzine aan boord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Flying Hawkic schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:44:
[...]

Had je meer benzine aan boord?
Nee ietsje minder zelfs. Ach ja was waarschijnlijk ook de enige weer die er last van had.

Damn you stupid brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Vanavond weer wat races met Tweakers gedaan. Vond het wel gezellig maar er waren gewoon net ff iets te veel ongelukjes waardoor het al gauw wat minder leuk aan voelde omdat je daardoor vrijwel meteen kansloos was. Volgende keer weer beter hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
blijven rijden en circuits uit je hoofd leren. Dan worden de races straks fun !

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Weer lekker geraced op PC, op Zolder wou het niet echt lukken. Een cobinatie van uit een auto met veel minder PK's komen en de baan niet goed kennen, ben ik laatste geworden.

Daarna op Spa ging het een stuk beter, andere auto BMW Z4 GT3 ipv BMW M3 GT3 en handmatig schakelen ook nieuw voor mij, heeft er voor gezorgt dat ik uiteindelijk 4de werd. Moet er wel bij zeggen dat er wel een groot gat tussen mij en de nr. 3 zat en er een aantal mensen minder meereden of weg waren gegaan.

Helaas ging ook me headset nog kapot toen ik deze na de sessie afdee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50

*AI staat op 70.

[video]
bizar, had vandaag precies het zelfde! gt3, road america, 2e Q. werd snel afgekapt...

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Kzyto schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:14:
Blijven rijden zal ik zeker doen, de ongelukjes waren ook niet van mij kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Kzyto schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:14:
Denk dat hij bedoelde dat er iets teveel ongewenst contact was met mede rijders; daar had ik in dezelfde sessie helaas ook last van. In één bocht van P1 naar P5 omdat je achterstevoren wordt gezet door een iets te enthousiaste coureur is minder leuk. Niet erg als de plek dan netjes wordt terug gegeven—op z'n minst door de aandoender—, maar dat gebeurd dan niet, en dat is jammer :(

Verder was het namelijk heel gezellig met Formula B op Monza en F1000 op Catalunya :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

DigitalError schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:52:
Vanavond weer wat races met Tweakers gedaan. Vond het wel gezellig maar er waren gewoon net ff iets te veel ongelukjes waardoor het al gauw wat minder leuk aan voelde omdat je daardoor vrijwel meteen kansloos was. Volgende keer weer beter hoop ik.
Was wel leuk idd.. Behalve monza (ik was geel) dat was een rare race :P ik verremde me en dan ziet t er stom uit als iemand rechtdoor gaat in die chicane :p en de rest was onzin eigenlijk. Op catalunya kon ik goed profiteren van een ongeluk voor me, van 3 naar 1, maar jammer dat dat gebeurde eigenlijk want we reden behoorlijk dicht op elkaar. LMP op le mans vind ik dan weer helemaal niks.. niet snel close racing daar.

Kwam dit net tegen:
Afbeeldingslocatie: http://forum.projectcarsgame.com/attachment.php?attachmentid=203382&d=1431978380&thumb=1

[ Voor 18% gewijzigd door Vuvuzela op 20-05-2015 01:51 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Vuvuzela schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:41:
[...]

Was wel leuk idd.. Behalve monza (ik was geel) dat was een rare race :P ik verremde me en dan ziet t er stom uit als iemand rechtdoor gaat in die chicane :p en de rest was onzin eigenlijk. Op catalunya kon ik goed profiteren van een ongeluk voor me, van 3 naar 1, maar jammer dat dat gebeurde eigenlijk want we reden behoorlijk dicht op elkaar. LMP op le mans vind ik dan weer helemaal niks.. niet snel close racing daar.

Kwam dit net tegen:
[afbeelding]
Dat is een mooie flowchart!

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Die race op Le Mans vond ik dodelijk saai, de rest was wel aardig.
Voor zover ik weet heb ik niemand van de baan getikt alleen 1x goede stuur fout gemaakt waardoor ik wat ongelukkig in een bocht terecht kwam om zo zelf van de baan gereden te worden en hoorde dat ik diegene z'n ronde tijd had verprutst :P

Wel een aantal keer gehad dat ik zelf van de baan werd getikt maar vaker voor me zien gebeuren waardoor ik er langs kon.

Was wel heel erg wennen dat de assist op real stonden trouwens. Ik heb altijd abs aan staan er daardoor ging ik toch een aantal keer goed de fout in, met name in de Le Mans auto :P

Uiteindelijk vond ik de race met de MC Laren het leukste en dat was niet omdat ik won want ik won alleen maar door een aantal crashes voorin :P GT3 auto's vind ik gewoon het leukste om te rijden hoewel ik Formula Gulf en Rookie ook wel leuk vind.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Ik ga vanavond een private sessie hosten (word gek van de randoms). Zal zo rond 20.15 worden.

Op t voorlopige programma staat:

– Le Mans (7 rondjes) met RWD P30 LMP1
– Nordschleife (3 rondjes) met GT3
– Watkins Glen (7 rondjes) met Mercedes-AMG C-Klasse Coupé DTM

30 minuten kwalificatie vooraf. Speel normaliter met leden vd GTA Tweakscrew, maar iedereen is welkom mits je clean rijdt ( t is immers geen GTA).

psn: vuileharrie
Zal rond die tijd ook ff een partychat starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10924765_631703163633715_6374642358317094210_n.jpg?oh=22992869a346efd4cc1db439e338ee74&oe=560C804C&__gda__=1442864272_2642ac484b1fb08528a45d249dc20763

Trophy gehaald; de aftermath 1 seconde later was niet te overzien _O-

Wat ik trouwens raar vind is dat je de DRS knop ingedrukt moet houden.
Waarom niet gewoon: tikje > DRS actief. tikje > DRS inactief?

En het wordt echt tijd dat ze de T500 issues eens fixen, ik word er een beetje gek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
brend5 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:25:
Weer lekker geraced op PC, op Zolder wou het niet echt lukken. Een cobinatie van uit een auto met veel minder PK's komen en de baan niet goed kennen, ben ik laatste geworden.

Daarna op Spa ging het een stuk beter, andere auto BMW Z4 GT3 ipv BMW M3 GT3 en handmatig schakelen ook nieuw voor mij, heeft er voor gezorgt dat ik uiteindelijk 4de werd. Moet er wel bij zeggen dat er wel een groot gat tussen mij en de nr. 3 zat en er een aantal mensen minder meereden of weg waren gegaan.

Helaas ging ook me headset nog kapot toen ik deze na de sessie afdee :'(
Die Z4 GT3 is wel een heerlijke bak. Lekker geluidje ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:17

Edd

dvdkiwi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:09:

De keren dat ik met DRS speelde was het gewoon een tikje = aan en daarna tikje = uit. Maar dat was in een Formule A auto op de PC. Misschien dat het per auto verschilt? Of ben je in de war met KERS? Want die moest ik inderdaad vasthouden in de Formule A.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:55:
Hi all,

Ik ga vanavond een private sessie hosten (word gek van de randoms). Zal zo rond 20.15 worden.

Op t voorlopige programma staat:

– Le Mans (7 rondjes) met RWD P30 LMP1
– Nordschleife (3 rondjes) met GT3
– Watkins Glen (7 rondjes) met Mercedes-AMG C-Klasse Coupé DTM

30 minuten kwalificatie vooraf. Speel normaliter met leden vd GTA Tweakscrew, maar iedereen is welkom mits je clean rijdt ( t is immers geen GTA).

psn: vuileharrie
Zal rond die tijd ook ff een partychat starten.
Weet niet of iedereen met je mee kan doen op Watkins Glen Harri. Die C klasse Coupe DTM zit in de Limited Editie van de game. Kun je volgens mij niet spelen als je die auto/editie pack niet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:18
Edd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:13:
[...]

De keren dat ik met DRS speelde was het gewoon een tikje = aan en daarna tikje = uit. Maar dat was in een Formule A auto op de PC. Misschien dat het per auto verschilt? Of ben je in de war met KERS? Want die moest ik inderdaad vasthouden in de Formule A.
KERS moet je op Xbox 1x aanzetten en blijft aanstaan tot je remt of dat je hem zelf weer uit zet. DRS heb ik nog niet eens gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Edd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:13:
[...]
KERS moet je vasthouden, dat weet ik.
Ik heb het echt over DRS (de neergeklapte vleugel), welke met alleen een tikje slechts een kleine buiging maakte... wellicht dat het bij een Formula wagen anders werkt dan bij de McLaren P1?
Heel irritant aangezien de L2/R2 bij de T500 net niet binnen bereik zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
dvdkiwi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:09:
[afbeelding]

Trophy gehaald; de aftermath 1 seconde later was niet te overzien _O-

En het wordt echt tijd dat ze de T500 issues eens fixen, ik word er een beetje gek van...
Hehe ja die heb ik ook.. 1 seconde later vol tegen het beton? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

"Mechanical damage" was de diagnose...
Terwijl mijn coureur in het restant van wat ooit een P1 was een beetje beteuterd om zich heen zat te kijken :P
Ik kon nog wel gas geven, maar er zat geen beweging meer in.
Een blik in 3rd person view verklaarde wel een en ander _O-

*voor degenen die de "To affinity & beyond" trophy willen halen (per klasse meer dan de helft van alle deelgenomen races winnen): dit is het makkelijkst zo vroeg mogelijk in de game. Na verloop van tijd zou dat wel eens een tijdrovende klus kunnen worden.

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 20-05-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hier toevallig iemand die een Thrustmaster T300 RS wil ruilen tegen een logitech G27? :P
Misschien dat ik hem dan nog haal voor de ps4. Deze game met controller spelen zie ik niet zitten namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Over het al dan niet mogen afmaken van de laatste quali-ronde, tot nu toe zijn mijn vaststellingen dat je hem mag afmaken tenzij:
  • Je al positie 1 hebt,
  • Je laptime niet geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:16:
[...]

Weet niet of iedereen met je mee kan doen op Watkins Glen Harri. Die C klasse Coupe DTM zit in de Limited Editie van de game. Kun je volgens mij niet spelen als je die auto/editie pack niet hebt?
Als ik hem host dan kan ik de autokeuze op forced zetten, dan heeft iedereen dezelfde auto. Dus ook de mensen die niet de limited edition hebben. Wel zo eerlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik was aan het kijken voor een headset om met de Tweakers makkelijker te communiceren tijdens een race (PC). Maar het is eigenlijk vooral troep dat er te koop is, of je moet al 180 euro betalen, maar dan nog krijg je maar een middelmatige geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Phusebox schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:05:
Hmm ik was aan het kijken voor een headset om met de Tweakers makkelijker te communiceren tijdens een race (PC). Maar het is eigenlijk vooral troep dat er te koop is, of je moet al 180 euro betalen, maar dan nog krijg je maar een middelmatige geluidskwaliteit.
Ik vind zelf teamspeak tijdens een race ook helemaal niet fijn. Dan kan ik me echt niet concentreren :)
Pagina: 1 ... 34 ... 57 Laatste