Tweakarim schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:06:
Heb inderdaad een PS4. De T300 kost bij redcoon €315. De T500 kost €399,-. Dat verschil is dan ook nog wel te overzien. Maar de T500 heeft zo een grote pedalenset dat ik dit niet zie passen op mijn originele playseat. Ik zal ze eens mailen of ze dealtje kunnen maken voor de T300 met de T3PA. De T100 kan ik altijd nog verkopen voor een paar tientjes. Lees her en der op het forum dat er best veel vraag voor is.
De pedalenset van de T500 zijn dezelfde als de T3PA Pro. Die schijnen nog beter te zijn dan de T3PA met meer afstelmogelijkheden. Het stuur is weer een fractie minder dan van de T300/TX, het is ook al wat ouder, de T300/TX zijn vrijwel geruisloos en geven FFB beter weer.
Overigens zijn de T300 en TX hetzelfde, de base van de T300 heeft een iets grotere stuuruitslag maar gebruik je denk ik nooit, heeft een wat fijner (minder plastic) stuur maar dezelfde pos pedalen.
Met de T300 (GTE) + T3PA ben je hetzelfde geld kwijt als met de T500.
Overigens heb ik ook zitten prakkeseren over een mooie deal bij 4Launch met de
TX + TH8A voor €315 dan zou ik, als ik de T3PA er bij haal, nog voordeliger uit zijn maar ik wil toch ff wachten met zo'n pook.
Lijkt idd een mooie deal.
[
Voor 10% gewijzigd door
mowa op 20-05-2015 14:12
]