Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Radiance schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 07:51:
Uiteindelijk vond ik de race met de MC Laren het leukste en dat was niet omdat ik won want ik won alleen maar door een aantal crashes voorin :P
Van wat ik hoorde (uit de cockpit kan je dat moeilijk zien) was het een zilveren McLaren die mij daar van de baan reed. En daar zou jij hebben ingezeten ;) Maakt uiteindelijk niet uit, maar een plekje terug geven als je iemand van de baan ramt is wel zo netjes :)

Misschien sowieso handig een microfoon aan te sluiten.

[ Voor 5% gewijzigd door MoietyMe op 20-05-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:28:
[...]

Maakt uiteindelijk niet uit, maar een plekje terug geven als je iemand van de baan ramt is wel zo netjes :)

Mee eens. Je verremmen, een bocht verkeerd inschatten, iemand niet zien (want je zicht is toch beperkt vanuit een cockpit) kan allemaal gebeuren, maar geef dan de gewonnen plek gewoon weer terug.

T is sowieso lastig sorry zeggen als je je mic niet aan hebt staan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Mjah online boeit het mensen echt niet of ze je van de baan afrijden of niet.
Ik heb gisteren een host gevonden waarin je direct DQF krijgt als je op iemand botst.
Persoonlijk lijkt mij dat de enige optie om online nog een beetje eerlijk te kunnen racen.
Ook leuk als je met een groep vrienden in een session zit. Je word dan echt gedwongen om netjes te rijden.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:34:
Mee eens. Je verremmen, een bocht verkeerd inschatten, iemand niet zien (want je zicht is toch beperkt vanuit een cockpit) kan allemaal gebeuren, maar geef dan de gewonnen plek gewoon weer terug.
Is toch het risico van, close, racen? Zie ze in het "echt" ook niet even afremmen. Kan gebeuren lijkt mij.
Daarom rij ik ook nooit online hoor, kan hier zelf ook niet tegen maar dat terzijde ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:35:
[...]

Is toch het risico van, close, racen? Zie ze in het "echt" ook niet even afremmen. Kan gebeuren lijkt mij.
Daarom rij ik ook nooit online hoor, kan hier zelf ook niet tegen maar dat terzijde ;)
Bedoel ook niet dat je als een pussy moet rijden :), maar kom online nogal eens gasten tegen die je rücksichtlos de eerste bocht de grindbak inrijden :( Daarom host ik ook alleen private sessies, dan weet je met wie je rijdt.
Ghosty schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:35:
Mjah online boeit het mensen echt niet of ze je van de baan afrijden of niet.
Ik heb gisteren een host gevonden waarin je direct DQF krijgt als je op iemand botst.
Persoonlijk lijkt mij dat de enige optie om online nog een beetje eerlijk te kunnen racen.
Ook leuk als je met een groep vrienden in een session zit. Je word dan echt gedwongen om netjes te rijden.
Kun je dat instellen?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Net mijn T100 binnen, van het weekend maar eens mee racen.

Na een tip in dit topic de site van Azerty in de gaten gehouden, daar fluctueerde de prijs nogal..
Soms was het stuurtje daar over de €140,- maar ik heb hem uiteindelijk rond de launch van PC besteld voor €56,- !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
DeXXoR schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:23:
[...]

Ik vind zelf teamspeak tijdens een race ook helemaal niet fijn. Dan kan ik me echt niet concentreren :)
Nou ja als ik dan die pop-ups uit kan zetten, die leiden ook behoorlijk af, regelmatig daardoor gecrasht of gespint.
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:34:
[...]

T is sowieso lastig sorry zeggen als je je mic niet aan hebt staan......
Gisteren tikte ik ook iemand zachtjes aan toen we naast elkaar zaten, dan even van het gas en die persoon voor laten gaan is mijn standaard oplossing daarvoor. Heeft ie niet zijn verloren tijd mee terug maar goed.

Zelfde geldt IRL, als je daar een illegale manoeuvre doet krijg je ook een penalty, of je moet de plek netjes hebben teruggegeven dan heb je nog wel eens geluk dat het niet bestraft wordt.

Zoiets hadden ze in de F1 games van Codemasters ingebouwd en werkte best goed, plek terug of drivethrough penalty.

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 20-05-2015 11:02 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:35:
[...]

Uiteraard kan het gebeuren. In het echt moet je die plek ook terug geven, dus waarom zou je dat hier niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Good Fella schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:05:
Uiteraard kan het gebeuren. In het echt moet je die plek ook terug geven, dus waarom zou je dat hier niet doen?
Omdat dat in het echt ook niet altijd gebeurd. Tikjes geven zie je constant, kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:09:
[...]

Omdat dat in het echt ook niet altijd gebeurd. Tikjes geven zie je constant, kan gebeuren.
Een zacht tikje is ook geen probleem, maar iemand finaal van de baan af douwen in de eerste bocht wel. Daar moeten ze iets op verzinnen, Drive through penalty's is opzich een leuk idee maar in een korte race is dat niet handig. ze kunnen beter de slow driving penalty op beuken zetten, aangezien die toch al in het spel zit voor wanneer je de baan afsnijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
brend5 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:14:
Een zacht tikje is ook geen probleem, maar iemand finaal van de baan af douwen in de eerste bocht wel. Daar moeten ze iets op verzinnen,
De achterkant van AI-auto's die blijkbaar bestaat uit neodymium is er ook eentje die wel mag worden aangepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Good Fella schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:28:
[...]

Van wat ik hoorde (uit de cockpit kan je dat moeilijk zien) was het een zilveren McLaren die mij daar van de baan reed. En daar zou jij hebben ingezeten ;) Maakt uiteindelijk niet uit, maar een plekje terug geven als je iemand van de baan ramt is wel zo netjes :)

Nope ik reed nog achter jullie op dat punt.
In die MC Laren race heb ik echt niemand aan getikt of het moet door een lag spike gebeurt zijn dat ik het zelf niet in de gaten had maar zag een behoorlijke crash voor m'n ogen gebeuren met 3 auto's die ik daarna ontweek. Ik reed in een oranje btw.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:16
Heb mij ook maar even toegevoegd aan de spreadsheet.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Vinden jullie trouwens ook neit dat er totaal geen gevoel in botsingen/onderling contact zit?

Dat vind ik één van de minste onderdelen van het spel.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Phusebox schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:05:
Hmm ik was aan het kijken voor een headset om met de Tweakers makkelijker te communiceren tijdens een race (PC). Maar het is eigenlijk vooral troep dat er te koop is, of je moet al 180 euro betalen, maar dan nog krijg je maar een middelmatige geluidskwaliteit.
kijk eens naar wat reviews over de kingston hyperX cloud I of II

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankyD86
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:25
Welke personen hosten meestal de races op de ps4? Dan zal ik hen een vriend verzoek sturen, het is me net iets teveel werk om alle 49 personen toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
FrankyD86 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:35:
Welke personen hosten meestal de races op de ps4? Dan zal ik hen een vriend verzoek sturen, het is me net iets teveel werk om alle 49 personen toe te voegen.
Vanavond is dat Vuileharri (ook zijn PSN). Ik kan wel rondstrooien met PSN's waarvan ik denk dat ze hosten maar misschien is een lijst wel handig.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

U host, ik join :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 12:07

Tweakarim

PSN: Karimineel3

De prijzen van de stuurtje lijken ook met de dag te fluctueren. Zag ik gisteren nog bij Conrad de T300 voor iets van €315, kost deze vandaag weer €399,-. Bij Bol.com kost de T300 vandaag €319 terwijl ik het idee had dat deze daar gisteren nog een stuk duurder was.
Alhoewel mijn T100 goed werkt ben ik dermate gecharmeerd van dit spel dat ik een upgrade overweeg. Is €319 een goede prijs voor de T300 of beter wachten op een aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:55:
Hi all,

Ik ga vanavond een private sessie hosten (word gek van de randoms). Zal zo rond 20.15 worden.

Op t voorlopige programma staat:

– Le Mans (7 rondjes) met RWD P30 LMP1
– Nordschleife (3 rondjes) met GT3
– Watkins Glen (7 rondjes) met Mercedes-AMG C-Klasse Coupé DTM

30 minuten kwalificatie vooraf. Speel normaliter met leden vd GTA Tweakscrew, maar iedereen is welkom mits je clean rijdt ( t is immers geen GTA).

psn: vuileharrie
Zal rond die tijd ook ff een partychat starten.
Zo, even op de nieuwe pagina, dat mensen het kunnen zien.

[ Voor 9% gewijzigd door The Outlaw op 20-05-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tweakarim schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:41:Alhoewel mijn T100 goed werkt ben ik dermate gecharmeerd van dit spel dat ik een upgrade overweeg. Is €319 een goede prijs voor de T300 of beter wachten op een aanbieding?
Ik wacht nog op het spel, maar ik overweeg ook een upgrade van T100 naar T300. Als ik het geld al zou hebben, dan zou ik €319 een prima prijs vinden. Maar goed, ik kan nog even sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Radiance schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:23:
[...]

Nope ik reed nog achter jullie op dat punt.
In die MC Laren race heb ik echt niemand aan getikt of het moet door een lag spike gebeurt zijn dat ik het zelf niet in de gaten had maar zag een behoorlijke crash voor m'n ogen gebeuren met 3 auto's die ik daarna ontweek. Ik reed in een oranje btw.
Dan was het één van de anderen :) Dan is het wel lekker om van 3 naar 1 te gaan :p
Tja, iedereen host wel eens :) De mensen die ik in de lijst heb en die wel eens iets hosten: Voxalizer, trapgat, rubensaurus, Maditude, en mijzelf: GoodxFella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

[b]
Kun je dat instellen?
Ja lijkt mij wel? Moet je vanavond maar even kijken. Ik ben misschien wat later dan 20:15. Ik zal je iig vanavond even toevoegen. Lijkt me leuk om met een vast clubje te racen.

[ Voor 5% gewijzigd door MetalPool op 20-05-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Good Fella schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:50:
[...]

Dan was het één van de anderen :) Dan is het wel lekker om van 3 naar 1 te gaan :p
Was nog lastig te behouden omdat ik in de een na laatste ronde fouten ging maken omdat ik meer in m'n spiegel aan het kijken was omdat er iemand telkens wel erg dichtbij kwam :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Radiance schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:11:
[...]

Was nog lastig te behouden omdat ik in de een na laatste ronde fouten ging maken omdat ik meer in m'n spiegel aan het kijken was omdat er iemand telkens wel erg dichtbij kwam :P
Hahaha ja ik wilde graag winnen :P helaas voor mij, net niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
estrion schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:30:
[...]

kijk eens naar wat reviews over de kingston hyperX cloud I of II
Off topic: thanks maar dat ding is lelijk zeg. De enige die ermee door kan is de gunmetal II, maar die is bij bol.com 125 euro. En ja ik moet bij bol.com. Nog diverse cadeaubonnen die bijna verlopen omdat ik daar nooit wat koop, dure crap winkel.

Vanavond maar weer eens om 20u kijken of er wat mensen van de Steam groep online zijn. Ooit moet het toch goed gaan, zolang ik maar in open wheelers kan rijden gaat het redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Iedereen kan ook jou even toevoegen; is maar 1 request per persoon op die manier ;)

*is het met oog op de online trophies (public races nodig) niet handiger om een public lobby aan te maken?
Die zit volgens mij toch snel vol met Tweakers, waardoor je geen of nauwelijks randoms hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 20-05-2015 12:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Tweakarim schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:41:
De prijzen van de stuurtje lijken ook met de dag te fluctueren. Zag ik gisteren nog bij Conrad de T300 voor iets van €315, kost deze vandaag weer €399,-. Bij Bol.com kost de T300 vandaag €319 terwijl ik het idee had dat deze daar gisteren nog een stuk duurder was.
Alhoewel mijn T100 goed werkt ben ik dermate gecharmeerd van dit spel dat ik een upgrade overweeg. Is €319 een goede prijs voor de T300 of beter wachten op een aanbieding?
De prijzen zijn inderdaad, van de 1 op de andere dag, fors gestegen. De TX was bij Redcoon voorheen €269 en nu €300 maar ze hebben nu een hele mooie deal met de Thrustmaster TX + T3PA voor €330 die ik dan ook meteen heb gereserveerd. De levertijd ligt op 1 a 2 weken want de T3PA is moeilijk leverbaar.
Die boeven van bij Wheelstandpro vragen er €169 voor, waarschijnlijk omdat het momenteel alleen daar direct verkrijgbaar is. De adviesprijs ligt rond de €100.

Dus als de prijs van de TX (bij Redcoon) aanvankelijk €270 was betaal je in mijn beleving €60 voor de pedalen.
Als je de T300 perse wilt (als je 'n PS4 hebt) zou ik ff 'n zelfde dealtje bij elkaar lullen want er is geen standaard deal voor de T300 + T3PA..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankyD86
dvdkiwi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:20:
[...]

Iedereen kan ook jou even toevoegen; is maar 1 request per persoon op die manier ;)
Is ook een optie en altijd goed! Heb er inmiddels een paar verstuurd en dan kom ik de rest wel tegen.

Overigens ben ik normaal gesproken alleen tussen 7 en 9 beschikbaar, de vrouw waardeert het niet zo als ik haar alleen laat de hele avond.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankyD86 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:26:
[...]

Is ook een optie en altijd goed! Heb er inmiddels een paar verstuurd en dan kom ik de rest wel tegen.

Overigens ben ik normaal gesproken alleen tussen 7 en 9 beschikbaar, de vrouw waardeert het niet zo als ik haar alleen laat de hele avond.. :X
mss een tweede ps4 kopen voor haar een optie ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:28:
[...]

mss een tweede ps4 kopen voor haar een optie ;)?
Zijn vrouw heeft hem 22 uur per dag nodig, denk niet dat een PS4 zal helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyMe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Phusebox, voor die headsets, kijk hier eens.

reviews: Vijf midrange gameheadsets - Op zoek naar de beste set tussen 100 en 200

http://be.hardware.info/r...ts-review-beter-luisteren

reviews: Vijf goedkope gameheadsets getest

Hier een Creative Fatality (plastic brol, maar twerkte en tis goedkoop) en een Steelseries Siberia V2 (comfortabel ding)

[ Voor 24% gewijzigd door NickyMe op 20-05-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:39
(jarig!)
Tweakarim schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:41:
Toen ik zondag mijn T300 bij Bol bestelde was hij in ieder geval ook al €319. Ik had nog een logitech dus voor op de PS4 "moest" ik wel naar een ander stuur dus voor mij was het een goede prijs. Als je al een T100 hebt zit je niet zonder, dus of het dan de moeite waard is weet ik niet. Ik heb er in ieder geval geen spijt van.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net heerlijk een kartrace gedaan:

Heerlijke game om lekker mee te racen.
Ik speel het met veel plezier op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Ben er vanaaf ook bij dirtyharry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Phusebox schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Off topic: thanks maar dat ding is lelijk zeg. De enige die ermee door kan is de gunmetal II, maar die is bij bol.com 125 euro. En ja ik moet bij bol.com. Nog diverse cadeaubonnen die bijna verlopen omdat ik daar nooit wat koop, dure crap winkel.
......
als de headset op je hoofd zit zie je hem toch niet :+

wat imho verreweg het belangrijkste is de prijs / kwaliteit / geluid verhouding en het draag comfort.
en dat ga je in dezelfde prijs klasse niet gauw ergens anders vinden.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:47:
Net heerlijk een kartrace gedaan:

[video]

Heerlijke game om lekker mee te racen.
Ik speel het met veel plezier op de PS4.
Karts, mijn ergste nachtmerrie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:52:
Ben er vanaaf ook bij dirtyharry ;)
Mooi, je wilt zeker revanche op de nordschleife ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:57:
[...]

Mooi, je wilt zeker revanche op de nordschleife ;)?
Ik ben er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

mowa schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:20:
[...]

De prijzen zijn inderdaad, van de 1 op de andere dag, fors gestegen. De TX was bij Redcoon voorheen €269 en nu €300 maar ze hebben nu een hele mooie deal met de Thrustmaster TX + T3PA voor €330 die ik dan ook meteen heb gereserveerd. De levertijd ligt op 1 a 2 weken want de T3PA is moeilijk leverbaar.
Die boeven van bij Wheelstandpro vragen er €169 voor, waarschijnlijk omdat het momenteel alleen daar direct verkrijgbaar is. De adviesprijs ligt rond de €100.

Dus als de prijs van de TX (bij Redcoon) aanvankelijk €270 was betaal je in mijn beleving €60 voor de pedalen.
Als je de T300 perse wilt (als je 'n PS4 hebt) zou ik ff 'n zelfde dealtje bij elkaar lullen want er is geen standaard deal voor de T300 + T3PA..!!
Heb inderdaad een PS4. De T300 kost bij redcoon €315. De T500 kost €399,-. Dat verschil is dan ook nog wel te overzien. Maar de T500 heeft zo een grote pedalenset dat ik dit niet zie passen op mijn originele playseat. Ik zal ze eens mailen of ze dealtje kunnen maken voor de T300 met de T3PA. De T100 kan ik altijd nog verkopen voor een paar tientjes. Lees her en der op het forum dat er best veel vraag voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:47
Heb via MP een T300rs en T3PA van nog geen 5 maanden oud op de kop kunnen tikken voor € 300 samen.

Lijkt me een goede deal.

Vanavond maar eens uittesten!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:16
Vanmiddag het spel eindelijk besteld, nadat ik er na zo'n lange tijd erna uitgekeken heb.
Waarom pas nu bestellen als ik er al zo lang naar uit keek?
Heel simpel ik heb eindexamens VWO en ik wilde die niet verpesten door een spel en morgen is mijn laatste examen, dus dan gelijk het spel in de PS4 schuiven.
Btw als ik geslaagd ben krijg ik een t300 van mijn ouders en kan dan pas serieus gaan race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
kahraman11 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:18:
Vanmiddag het spel eindelijk besteld, nadat ik er na zo'n lange tijd erna uitgekeken heb.
Heel simpel ik heb eindexamens VWO en ik wilde die niet verpesten door een spel en morgen is mijn laatste examen, dus dan gelijk het spel in de PS4 schuiven.
Btw als ik geslaagd ben krijg ik een t300 van mijn ouders en kan dan pas serieus gaan race.
Verstandige jongeman ;)

Veel succes met je laatste examen en mag je de t300rs in ontvangst nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankyD86
The Outlaw schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:31:
[...]

Zijn vrouw heeft hem 22 uur per dag nodig, denk niet dat een PS4 zal helpen :P
Klopt, daarbij is ze niet zo van het gamen en zal er ook nog brood op de plank moeten komen.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:15
kahraman11 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:18:
Pff ik kreeg een krat bier toen ik geslaagd was. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03

Damian

Insane Obtrusion

Word er vanavond op de PC nog geracet?

[ Voor 92% gewijzigd door Damian op 20-05-2015 13:27 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:57
Via dit forum zijn ook een hoop serieuse races voor Project Cars op de PS4
Races, competities en hulp voor setup en dergelijke.

http://racestars.forum2go.nl

[ Voor 3% gewijzigd door MTH-34 op 20-05-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
FrankyD86 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:21:
[...]

Klopt, daarbij is ze niet zo van het gamen en zal er ook nog brood op de plank moeten komen.. :Y)
Het is nooit te laat om haar kennis te laten maken met de weelde van de gameindustrie! Zal toch wel iets zijn wat ze leuk vind? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Damian schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:26:
Dit is niet de RS.. Die zou ik eerder pakken, dit stuurtje voelt erg goedkoop/speelgoedachtig aan meen ik ergens gelezen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
MTH-34 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:27:
Via dit forum zijn ook een hoop serieuse races voor Project Cars op de PS4
Races, competities en hulp voor setup en dergelijke.

http://racestars.forum2go.nl
Zo te zien niet erg druk. Dan kun je beter jezelf toevoegen aan deze lijst van Project Cars spelers Trouwens, die GreatMarcos stuurt werkelijk iedereen een PSN bericht met de vraag of we zijn forum willen joinen. Niet normaal. Gaat hij de Project Cars Leaderboards af ofzo?

[ Voor 17% gewijzigd door The Outlaw op 20-05-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:23:
[...]

Bij mij zijn ze geeneens komen opdagen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankyD86
The Outlaw schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:29:
[...]

Het is nooit te laat om haar kennis te laten maken met de weelde van de gameindustrie! Zal toch wel iets zijn wat ze leuk vind? *O*
The Sims en SimCity, maar dat is echt het enige.. maar goed, laten we verder gaan met Project Cars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
FrankyD86 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:39:
[...]

The Sims en SimCity, maar dat is echt het enige.. maar goed, laten we verder gaan met Project Cars!
Aha, zie je wel! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Damian schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:26:
Als het aan mij ligt wel. Voeg me maar even toe op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

The Outlaw schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:32:
[...]

Trouwens, die GreatMarcos stuurt werkelijk iedereen een PSN bericht met de vraag of we zijn forum willen joinen.
Daar heb ik gelukkig nog geen last van gehad, hopelijk blijft dat ook zo. Overigens kan je mensen gewoon blokkeren op PSN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:57
Dat is waar. Maar, er wordt clean geraced en op bijna elk moment van de dag zijn er wel een paar online om mee/tegen te rijden. Verder bijna elke avond wel een leaguerace (zowel PC als F1 2014).
Maar ik zal me zeker toevoegen aan de lijst Outlaw. Ik vind het erg leuk om te zien dat er een hoop Nederlandstalige mensen zijn die graag een rondje racen met ProjectCars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
AtlAntA schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:23:
[...]

Tja je ouders weten wat goed voor je is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:52
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:55:
Hi all,

Ik ga vanavond een private sessie hosten (word gek van de randoms). Zal zo rond 20.15 worden.

Op t voorlopige programma staat:

– Le Mans (7 rondjes) met RWD P30 LMP1
– Nordschleife (3 rondjes) met GT3
– Watkins Glen (7 rondjes) met Mercedes-AMG C-Klasse Coupé DTM

30 minuten kwalificatie vooraf. Speel normaliter met leden vd GTA Tweakscrew, maar iedereen is welkom mits je clean rijdt ( t is immers geen GTA).

psn: vuileharrie
Zal rond die tijd ook ff een partychat starten.
Ik doe mee blondetruus!

Party chat? Mogen er maar 8 mensen meedoen? (ingame chat is wel echt een verschrikking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 15:51
Phusebox schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Vanavond maar weer eens om 20u kijken of er wat mensen van de Steam groep online zijn. Ooit moet het toch goed gaan, zolang ik maar in open wheelers kan rijden gaat het redelijk.
Misschien ben ik vanavond wel van de partij. Een potje met GT3, GT4 of Formula Gulf zou wel leuk zijn :)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Tweakarim schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:06:
Heb inderdaad een PS4. De T300 kost bij redcoon €315. De T500 kost €399,-. Dat verschil is dan ook nog wel te overzien. Maar de T500 heeft zo een grote pedalenset dat ik dit niet zie passen op mijn originele playseat. Ik zal ze eens mailen of ze dealtje kunnen maken voor de T300 met de T3PA. De T100 kan ik altijd nog verkopen voor een paar tientjes. Lees her en der op het forum dat er best veel vraag voor is.
De pedalenset van de T500 zijn dezelfde als de T3PA Pro. Die schijnen nog beter te zijn dan de T3PA met meer afstelmogelijkheden. Het stuur is weer een fractie minder dan van de T300/TX, het is ook al wat ouder, de T300/TX zijn vrijwel geruisloos en geven FFB beter weer.
Overigens zijn de T300 en TX hetzelfde, de base van de T300 heeft een iets grotere stuuruitslag maar gebruik je denk ik nooit, heeft een wat fijner (minder plastic) stuur maar dezelfde pos pedalen.
Met de T300 (GTE) + T3PA ben je hetzelfde geld kwijt als met de T500.

Overigens heb ik ook zitten prakkeseren over een mooie deal bij 4Launch met de TX + TH8A voor €315 dan zou ik, als ik de T3PA er bij haal, nog voordeliger uit zijn maar ik wil toch ff wachten met zo'n pook.
HertogJack schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:13:
Heb via MP een T300rs en T3PA van nog geen 5 maanden oud op de kop kunnen tikken voor € 300 samen.

Lijkt me een goede deal.

Vanavond maar eens uittesten!
Lijkt idd een mooie deal.

[ Voor 10% gewijzigd door mowa op 20-05-2015 14:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Radiance schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:39:
Ja dat bestaat al, onze spreadsheet.
Daar kunnen we ook een klassement bij houden, dat is het probleem niet.

Alleen in Driveclub reed 1 persoon een time trial met een random gekozen auto, baan en tijdstip om deze vervolgens door te sturen naar alle deelnemers die genoteerd staan in een zelfde spreadsheet als we hebben voor Project CARS. Vervolgens kreeg je daar dus een leader board met alleen maar de mensen die ik een invite had gestuurd dus alleen mensen van GoT die deelnemen aan die challange.

Zo'n optie is er simpelweg niet in Project CARS. De enige manier om elkaars tijden te kunnen verifiëren is het uploaden van een screenshot.
Dus wie kiest er een track + auto (of klasse) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:52
Gister ook PC cars gehaald, alleen lastig spelen zonder ps4
Gelukkig komt deze vandaag. Zal mij ook even inschrijven in de excel lijst.

Vanavond mee doen lijkt mij nog niet verstandig :p
Eerst maar even oefenen met de auto's een aantal circuits ken ik nog wel uit gp2 en iracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Marc3l schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:13:
Gister ook PC cars gehaald, alleen lastig spelen zonder ps4
Gelukkig komt deze vandaag. Zal mij ook even inschrijven in de excel lijst.

Vanavond mee doen lijkt mij nog niet verstandig :p
Eerst maar even oefenen met de auto's een aantal circuits ken ik nog wel uit gp2 en iracing.
Welkom! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utoka schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:57:
[...]

Ik doe mee blondetruus!

Party chat? Mogen er maar 8 mensen meedoen? (ingame chat is wel echt een verschrikking)
Klopt, zal de invites dan maar vanuit de lobby versturen. Mocht je rond 20.15 geen invite krijgen, stuur dan ff een berichtje via psn naar vuileharrie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
NiQo schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:09:
[...]

Dus wie kiest er een track + auto (of klasse) O-)
Dat doe ik daar doormiddel van random.org. Auto's zijn 2 tm 65, banen 1 tm 78 etc. Dit is gewoon het nummer in de spreadsheet die bij die baan of auto hoort.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:18:
[...]

Klopt, zal de invites dan maar vanuit de lobby versturen. Mocht je rond 20.15 geen invite krijgen, stuur dan ff een berichtje via psn naar vuileharrie :)
Ik voeg je vanavond ook toe. Vind het online racen erg gaaf om te doen! Hopelijk kan ik een beetje meekomen met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakarim schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:22:
[...]

Ik voeg je vanavond ook toe. Vind het online racen erg gaaf om te doen! Hopelijk kan ik een beetje meekomen met de rest.
Ach zo lang je voor mij rijdt zit t wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Vind het een tof spel, maar ik vind het redelijk onspeelbaar met controller. Ligt uiteraard aan mijn kunsten, maar heb het spel ook bij een vriend kunnen spelen met stuur. Ik kon veel meer toen tegen het wegslippen van de wagen.

Wil dus een stuurtje kopen: V&A wordt de Logitech Driving Force GT aangeboden. Is dat een prima stuurtje om mee in te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Loekoe schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:45:
Wil dus een stuurtje kopen: V&A wordt de Logitech Driving Force GT aangeboden. Is dat een prima stuurtje om mee in te stappen?
Als het maar niet voor de PS4/X1 is hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Tja dat is voor een ieder verschillend uiteraard. Het ligt er ook wel aan hoe je omgaat met de knuppeltjes en je gas icm de controller. Mijn eerste races waren echt belabberd. Ik kom uit een ver verleden van Grid af met controller en daar was het bijvoorbeeld met open wheel gewoon vol gas en af en toe gas loslaten voor de bochten. Dat is in Pcars wel even anders. Nu moet ik echt mijn gas doseren wil ik niet wegslippen en ik moet rustig de linker thumbstick bewegen voor de stuurrichting. Een aantal toptijden in de leaderboards gisteren waren met controller gezet. Neemt niet weg dat ik de beleving met een stuurtje echt 10x vetter vind maar ik heb geen idee hoe ik dat in mijn huiskamer moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=44268592,noline]Neemt niet weg dat ik de beleving met een stuurtje echt 10x vetter vind maar ik heb geen idee hoe ik dat in mijn huiskamer moet doen.
Speel ook met de controller en is echt wel goed te doen,maar lijkt mij idd ook veel toffer om PCars met een stuurtje te spelen. Probleem is echter dat ik altijd half hang op mijn bankje en dat is met een stuurtje ondoenlijk :( Ik zou dan al echt helemaal rechtop moeten gaan zitten.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Mjah ik zit er echt serieus aan te denken om iets zelf in elkaar te flansen.
Het enige wat je volgens mij nodig hebt is een lekker zittende auto/racestoel.
Een metalen frame waar je de autostoel op vast last.
Maar ja dat word zo`n zware constructie dat zie ik mezelf echt niet elke avond even opruimen.
Denk dat mijn vrouwtje daar ook niet echt op zit te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ghosty schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:20:
Maar ja dat word zo`n zware constructie dat zie ik mezelf echt niet elke avond even opruimen.
Denk dat mijn vrouwtje daar ook niet echt op zit te wachten :P
Gebruik je een achterbank van een auto. Kan je naast elkaar zitten. Jij racen en zij commentaar geven dat je weer te hard gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een wheelstand mss de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:24:
een wheelstand mss de oplossing?
Ja en dat ik er inderdaad met een keukenstoel gewoon achter kan zitten.
Dat is op zich wel een idee ja. En dan de pedalen op een soort van antislip mat plaatsen.
Ik kan eens rondneuzen of ik zoiets in elkaar kan fabriceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ghosty schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:25:
[...]

Ja en dat ik er inderdaad met een keukenstoel gewoon achter kan zitten.
Dat is op zich wel een idee ja. En dan de pedalen op een soort van antislip mat plaatsen.
Ik kan eens rondneuzen of ik zoiets in elkaar kan fabriceren.
Volgens mij kan je dan zelfs op de bank/relax stoel gaan zitten. Het gedeelte waar het stuur op staat kan je namelijk uitschuiven en zelf de hoek bepalen. Heb ooit zo'n ding gekocht voor PS3/Gran turismo 6. Maar jammer genoeg niet veel gebruikt omdat ik andere games meer ben gaan spelen.

Je kunt zelf zo'n ding fabriceren maar een Wheelstand is echt stevig, ziet er redelijk tot goed uit en is opvouwbaar. Knappe jongen die dat zelf in elkaar zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Utoka schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:31:
[...]

Volgens mij kan je dan zelfs op de bank/relax stoel gaan zitten. Het gedeelte waar het stuur op staat kan je namelijk uitschuiven en zelf de hoek bepalen. Heb ooit zo'n ding gekocht voor PS3/Gran turismo 6. Maar jammer genoeg niet veel gebruikt omdat ik andere games meer ben gaan spelen.

Je kunt zelf zo'n ding fabriceren maar een Wheelstand is echt stevig, ziet er redelijk tot goed uit en is opvouwbaar. Knappe jongen die dat zelf in elkaar zet.
http://buildawheelstand.blogspot.nl/ Dit is bijvoorbeeld best te doen. En je kunt het design natuurlijk altijd wel een beetje tweaken naar wens. Ik denk zowaar dat ik een nieuw projectje heb gevonden. Eerst vanavond nog gewoon met de controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ghosty schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:35:
[...]

http://buildawheelstand.blogspot.nl/ Dit is bijvoorbeeld best te doen. En je kunt het design natuurlijk altijd wel een beetje tweaken naar wens. Ik denk zowaar dat ik een nieuw projectje heb gevonden. Eerst vanavond nog gewoon met de controller :P
d:)b Ziet er niet verkeerd uit! Zou het design wel wat tweaken idd maargoed functie voor uiterlijk dus :p

Enigste nadeel wat ik zie is dat je het stuur niet echt naar je toe kan halen. Maargoed dit scheelt waarschijnlijk ook 90 euro met de Wheelstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voordeel van zo'n wheelstand is dat je hem makkelijk kunt inklappen. En voor 90 euro zou ik niet gaan klooien in de schuur, maar ik heb dan ook twee linker handen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:18
Houd toch eens op over die stuurtjes... Dan begint het bij mij ook weer te kriebelen. Tijdje geleden al gekeken en zo'n wheelstand zou voor mij echt ideaal zijn. Heb best een lage bank, een 3-zits versie van onderstaande bank.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NDgzWDYxNw==/z/MOEAAOSw0e9U1iPA/$_86.JPG

Het heeft best wel iets weg van een racestoeltje en mijn tv staat er vlak voor dus beter kan eigenlijk niet... Weet alleen niet of zo'n wheelstand past want die moet dan best wel ver over de bank heen komen. Stiekem denk ik dat het echt fucking goed past... |:(

Eerst maar even mijn scriptie afmaken en inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ja met die bank moet dat wel lukken. Alleen (en je zegt het zelf al) je plankje voor de bevestiging van je stuur zal langer moeten zijn. Maar goed dat ontwerp wat ik net poste hier is uiteraard goed aan te passen. het begint inderdaad bij mij ook wel te kriebelen om zoiets zelf in elkaar te flansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Project CARS

■Season Pass 2015

Price: £24.99/€29.99/AU$44.95
Vanaf vandaag beschikbaar op de PlayStation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 19:40

Roma33

Gamer

Phusebox schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:42:
[...]

Als het aan mij ligt wel. Voeg me maar even toe op Steam.
Rond hoe laat wordt er geraced , ik wil ook eens meedoen :p

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien een stomme vraag, maar hoe houden we de PS4 spelers en PC spelers hier uit elkaar in dit topic.. Het levert mij soms wat verwarring op :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
We zijn nu een paar weken verder, hoe is de game inmiddels op de xbox ? In het begin las ik er vrij veel problemen over dus heb hem uiteindelijk niet gekocht.

Echter zou ik me 458 italia stuurtje wel eens willen gebruiken in wat anders dan Forza, dus twijfel of het waard is om hem nu te halen, of toch nog even te wachten op meerdere patches.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
FaBioTh schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:14:
Misschien een stomme vraag, maar hoe houden we de PS4 spelers en PC spelers hier uit elkaar in dit topic.. Het levert mij soms wat verwarring op :d
Het is inmiddels wel idd onoverzichtelijk geworden wanneer en welk platform er nou geracet gaat worden.

Is het een idee hiervoor een apart community topic aan te maken á la GTA V? Dan is dit topic voor vragen, problemen, commentaar op game, aankondigen, etc.

[ Voor 60% gewijzigd door Davidson op 20-05-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:10:
[...]

Nice, die gaan we direct aanschaffen vanmiddag! Nu maar hopen dat daar ook de LE en pre order cars bij komen na verloop van tijd.

Edit: zie hem nog niet staan vanuit de browser. Zal straks thuis even van de PS4 zelf kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Radiance op 20-05-2015 16:20 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Radiance schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:17:
[...]

Nice, die gaan we direct aanschaffen vanmiddag! Nu maar hopen dat daar ook de LE en pre order cars bij komen na verloop van tijd.
De content is heel cool maar het is voor mij toch nog lastig te verkopen om bijna 55 euro te betalen en dan nog eens 24 euro te betalen voor de season pass. Hoop echt dat het geen overpowered auto's zijn. (dus dat je niet je winst kan kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikyM
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:29
Kan er vanavond ook weer eens bij zijn. Heerlijk avondje racen gaat dat worden

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Utoka schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:20:
[...]

De content is heel cool maar het is voor mij toch nog lastig te verkopen om bijna 55 euro te betalen en dan nog eens 24 euro te betalen voor de season pass. Hoop echt dat het geen overpowered auto's zijn. (dus dat je niet je winst kan kopen)
In Driveclub vond ik het meer dan de moeite waard en als ik de lijst zo zie is het dat voor Project Cars ook. Je kan natuurlijk altijd forceren dat iedereen dezelfde auto rijdt online dus je winst kopen vind ik het ook niet helemaal. Als je niet kan rijden ga je in mijn ogen alleen maar slechter rijden in een snellere auto. Als ik in een auto rij die 300 gaat en noem een random coureur rijdt in een auto die 280 gaat, verlies ik het nog steeds ondanks dat mijn auto overpowered is.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Roma33 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:12:
[...]

Rond hoe laat wordt er geraced , ik wil ook eens meedoen :p
8 uur. Ik heb vanavond een date met mijn broers om te racen, zal eens kijken of ik ze mee krijg naar de 'tweakers server'.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Davidson schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:17:
[...]

Is het een idee hiervoor een apart community topic aan te maken á la GTA V? Dan is dit topic voor vragen, problemen, commentaar op game, aankondigen, etc.
Dat lijkt me een goed plan, het overzicht is inderdaad wel weg en game relevante informatie tussen de race afspraken en stuurtjes perikelen door is lastig te lezen :P

Probeer er vanavond zelf weer bij te zijn (PC)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:18
xavento schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:16:
We zijn nu een paar weken verder, hoe is de game inmiddels op de xbox ? In het begin las ik er vrij veel problemen over dus heb hem uiteindelijk niet gekocht.

Echter zou ik me 458 italia stuurtje wel eens willen gebruiken in wat anders dan Forza, dus twijfel of het waard is om hem nu te halen, of toch nog even te wachten op meerdere patches.
De eerste patch (op de day-one patch na) moet nog komen, er is dus niet heel veel veranderd. Dat mag de pret voor mij niet drukken. Dit is met afstand de beste racer op current-gen. Het rijden is zoveel leuker en "realisticher" dan bij Forza 5. Als je dit spel speelt en daarna terug gaat naar Forza zie je hoe arcade Forza eigenlijk is. De AI kan wel iets beter maar ik speel bijna altijd online, private lobbies want het blijft xbox en in random lobbies zit er altijd wel een irritant mannetje.

Er zijn nog wel wat problemen ook met de FFB op sommige stuurtjes en dat verschilt ook bij mensen. Aangezien ik met controller rijd kan ik daar niet zoveel over zeggen.

Als ik het zo lees wil je hem sowieso halen? Je twijfelt immer tussen nu of na een paar patches. Dan zou ik niet wachten maar gewoon lekker gaan racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Davidson schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:17:
[...]

Het is inmiddels wel idd onoverzichtelijk geworden wanneer en welk platform er nou geracet gaat worden.

Lijkt me een goed plan. PS4/PC dan gescheiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Beltoni schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:52:
[...]

De eerste patch (op de day-one patch na) moet nog komen, er is dus niet heel veel veranderd. Dat mag de pret voor mij niet drukken. Dit is met afstand de beste racer op current-gen. Het rijden is zoveel leuker en "realisticher" dan bij Forza 5. Als je dit spel speelt en daarna terug gaat naar Forza zie je hoe arcade Forza eigenlijk is. De AI kan wel iets beter maar ik speel bijna altijd online, private lobbies want het blijft xbox en in random lobbies zit er altijd wel een irritant mannetje.

Er zijn nog wel wat problemen ook met de FFB op sommige stuurtjes en dat verschilt ook bij mensen. Aangezien ik met controller rijd kan ik daar niet zoveel over zeggen.

Als ik het zo lees wil je hem sowieso halen? Je twijfelt immer tussen nu of na een paar patches. Dan zou ik niet wachten maar gewoon lekker gaan racen!
Thanks voor je uitleg! Straks maar even langs de mediamarkt om de game aan te schaffen. Las inderdaad al dat er problemen zijn met de FFB, maar hier heeft Forza 5 ook nog steeds last van (deze valt soms gewoon volledig weg).

Als de game echter zonder de patches toch goed rijd dan heeft het weinig zin daarop te wachten. Ben overtuigd. _/-\o_

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Daar krijg je zeker geen spijt van, dit is echt een heerlijke racer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:10:
[...]

Season pass? Ik dacht dat die auto's gratis dlc waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:15
The Outlaw schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:52:
[...]

Lijkt me een goed plan. PS4/PC dan gescheiden?
Ik persoonlijk zou het overzicht sneller kwijtraken met gescheiden topics. Zou het niet makkelijker zijn dat als men platform specifieke posts (aankondigingen, settings etc.) gaat maken men dan de post begint met het vermelden van het platform? [ps4] ofzoiets?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:11:
[...]

Season pass? Ik dacht dat die auto's gratis dlc waren.
Je hebt de gratis auto's, en de Season Pass DLC. Krijg je carpacks, nieuwe tracks etc. Schijnt dat hij nu weer uit de store is gehaald.

Dit is wat je eventueel kan verwachten als Season Pass DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
AtlAntA schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:13:
[...]

Ik persoonlijk zou het overzicht sneller kwijtraken met gescheiden topics. Zou het niet makkelijker zijn dat als men platform specifieke posts (aankondigingen, settings etc.) gaat maken men dan de post begint met het vermelden van het platform? [ps4] ofzoiets?
Ja kan ook wel toch? Dan een race-event topic voor alle platformen. En dan een aankondiging met het platform ([Xbox], [PC] of [PS4]) in de banner.

Zal ik maar een topic aanmaken, of denkt iemand daar anders over? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Davidson op 20-05-2015 17:20 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 57 Laatste