De link is dood.. verdomme had ik het nou maar opgeslagen gister.Tijar schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:06:
[...]
Kan iemand de settings doorgeven want ik krijg de link niet geopend, thx alvast.
psn: HertogJack
De link is dood.. verdomme had ik het nou maar opgeslagen gister.Tijar schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:06:
[...]
Kan iemand de settings doorgeven want ik krijg de link niet geopend, thx alvast.
Deze doet het wellicht ook en zijn standaard dan wel aangepaste settings (voor stuurtjes/console dus).HertogJack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:07:
De link is dood.. verdomme had ik het nou maar opgeslagen gister.
Nickname does not reflect reality
Werkt ook niet.. vaag, misschien ligt het aan mijn pc hier.Brad Pitt schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:11:
[...]
Deze doet het wellicht ook en zijn standaard dan wel aangepaste settings (voor stuurtjes/console dus).
Deze doet het helaas ook niet, ben al aan het zoeken op het Project Cars forum maar ik kan het nog niet vinden.HertogJack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:17:
[...]
Werkt ook niet.. vaag, misschien ligt het aan mijn pc hier.
Hier eentje voor je geüpload. Helaas geen pdf met beide settings (standaard/meer SoP) maar het is een beginHertogJack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:17:
Werkt ook niet.. vaag, misschien ligt het aan mijn pc hier.
[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 13-05-2015 08:24 ]
Mooi begin idd, thanksBrad Pitt schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:20:
[...]
Hier eentje voor je geüpload. Helaas geen pdf met beide settings (standaard/meer SoP) maar het is een begin
En hier een XLS met beide settings er in. Moet goedkomen zo! Veranderde mijn CSR van een spel gaat nú op Marktplaats naar een hey dit is toch wel erg kicken ervaringHertogJack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:22:
Mooi begin idd, thanks
Na mn vakantie ga ik waarschijnlijk de T500rs op de kop tikken en dan kan ik hier mooi mee aan de slag
Geweldig stuurtje alleen zijn er nog wel wat issues ingame helaas. Soms gaat mijn T500RS zijn eigen gang maar dit schijnt bekend te zijn.HertogJack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:22:
[...]
Mooi begin idd, thanks
Na mn vakantie ga ik waarschijnlijk de T500rs op de kop tikken en dan kan ik hier mooi mee aan de slag
Vind het ook een goed idee! Je zal de eerste paar keer flink balen dus je zal wat beter oppassen om iemand te beuken. Ik heb wel het idee dat auto's in bepaalde classes wel verschillende rempunten hebben waardoor je soms nog wel eens onbedoeld achterin een andere auto vliegt (1x gebeurd op monaco)Voxalizer schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 00:07:
Best leuke races vanavond op de PS4, echter zijn er een paar dingen die toch wat beter kunnen.
- Met betrekking tot tikjes, ongelukken, beuken. Per ongeluk of niet, kunnen we niet gewoon afspreken dat de veroorzaker van een incident de ten onrechte gewonnen positie teruggeeft? Lijkt me wel zo eerlijk, je wilt toch niet winnen omdat je iemand van de baan hebt getikt?Het hoeft allemaal echt niet zo heel streng van mij maar dit lijkt me het racen wel ten goede komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Utoka op 13-05-2015 08:37 ]
Ja heb ik gelezen, hopelijk patchen ze dit, ga ik iig wel vanuit.Tijar schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:23:
[...]
Geweldig stuurtje alleen zijn er nog wel wat issues ingame helaas. Soms gaat mijn T500RS zijn eigen gang maar dit schijnt bekend te zijn.
Thanks man, welke gebruik jij? die global settings natuurlijk en daarnaast classic? of die andere?Brad Pitt schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:23:
[...]
En hier een XLS met beide settings er in. Moet goedkomen zo! Veranderde mijn CSR van een spel gaat nú op Marktplaats naar een hey dit is toch wel erg kicken ervaring
Gisteren alleen de SoP versie gebruikt. Op het forum gevraagd hoe het overstuur-gevoel te verbeteren maar daar werd gezegd dan ook eens de classic versie te gebruiken. Dit nog niet gedaan, wordt waarschijnlijk vanavond.HertogJack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:29:
Thanks man, welke gebruik jij? die global settings natuurlijk en daarnaast classic? of die andere?
Is er al bekend wanneer zulke zaken gepatched gaan worden? Is dit ook bekend bij de ontwikkelaars inmiddels?Tijar schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:23:
[...]
Geweldig stuurtje alleen zijn er nog wel wat issues ingame helaas. Soms gaat mijn T500RS zijn eigen gang maar dit schijnt bekend te zijn.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Op het officiele Project Cars forum staat het vol van die berichten. De XBOX One schijnt de meeste serieuze problemen te hebben, dat gaan ze waarschijnlijk als eerste onder handen nemen.Jackson Claxon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:16:
[...]
Is er al bekend wanneer zulke zaken gepatched gaan worden? Is dit ook bekend bij de ontwikkelaars inmiddels?
Nederlandse PS5 clan / 30+
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Fixed Issues -
- Issue where cars would garage into closed garages in Zolder
- Console TT is now set to 11am to match PC
- Re-enabled saving of Community ghosts
- Added ABS brake rumble to XB1 triggers
- Changed XB1 pad rumble to only update during the per frame tick and not at 600hz
- Use absolute acceleration values for blending and updating steering movement to prevent negative direction
- XB1 trigger rumble scaled along with FFB rumble. XB1 analogue stick range corrected to use full extent
- The driver can no longer be switched in MP races and time trials
- Fix for NULL pointer protection when accessing ProximityDetector GUI
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 61% gewijzigd door Superkiwi op 13-05-2015 10:20 ]
Phusebox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:40:
Pff ik wilde hier een post maken met voorstellen voor races/classes morgen, maar dat achterlijke UBB systeem wordt ik helemaal wild van. Uur zitten kloten en nog niks fatsoenlijks kunnen bouwen.
1
2
3
4
| [h1]Titel van evenement[/h1] [*]Platform: [*]Datum: [*]Tijd: |
Maar dan met een mooie opmaakGood Fella schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:19:
[...]
code:
1 2 3 4 [h1]Titel van evenement[/h1] [*]Platform: [*]Datum: [*]Tijd:
Zoiets?
Ik zou even spelen met de front tire pressure. Als ze op de ideale temp zitten plakken ze beter en ik denk dat er in de eerste bocht nog wel wat te halen valt.dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:12:
Doen er nog mensen mee met de community event met de Clio op Brand Hatch?
Ik heb nu een 480e tijd staan:
[video]
De nr 1 heeft nog 1.7 sec voorsprong, maar ik weet echt niet waar ik dat vandaan moet halen
Nou, je kunt best iets meer van het circuit gebruiken.dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:12:
[video]
De nr 1 heeft nog 1.7 sec voorsprong, maar ik weet echt niet waar ik dat vandaan moet halen
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 13-05-2015 10:40 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Bij mij duurde het soms een paar uur voordat m'n tijd ertussen stond. De lijst wordt misschien niet realtime geüpdate?mickeyhouse schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:45:
Iemand enig idee hoe het kan dat ik soms een nette tijd rij in time trials (tenminste, dat vin ik zelf).
Maar hij slaat deze vervolgens niet op als ik 'm op wil zoeken in de rankings.
Als ik de baan mis, telt de ronde niet, dat snap ik, maar dit is ook bij "goede" rondes zo.
Mis ik iets...?
Duurt een minuut of 10 voordat je tijd ook echt in de lijst staat geloof ik..mickeyhouse schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:45:
Iemand enig idee hoe het kan dat ik soms een nette tijd rij in time trials (tenminste, dat vin ik zelf).
Als ik de baan mis, telt de ronde niet, dat snap ik, maar dit is ook bij "goede" rondes zo.
Mis ik iets...?
Dat gevoel ken ik. En dan probeer je het later vandaag of morgen nog een keer en ineens vliegt er een seconde af!dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:38:
Klinkt allemaal heel simpel Voxalizer, maar ik heb er al zo veel ronden opzitten, meer zit er echt niet in voor mij denk ik
ik zie in je signature dat je een fanatec csr gebruikt, doe je dat toevallig in combinatie met de xbox one? en zo ja, hoe bevalt dat tot nog toe? ik las wat reviews en opmerkingen dat voornamelijk de pedalen nog wel eens issues krijgen met niet correct functionerende potmeters etc. Ik wil wel graag een nette setup gaan aanleggen (seat, pedalen en goed stuur) maar als ik dan toch enkele honderden euro's ga uitgeven, wil ik wel zeker weten dat het spul goed is en blijftVoxalizer schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:47:
[...]
Dat gevoel ken ik. En dan probeer je het later vandaag of morgen nog een keer en ineens vliegt er een seconde af!
Zit op de Xbox One nu op 0:53:511 en ik had gisteren de 1.147ste tijd (controller en automaat).dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:12:
[video]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Helaas werken de CSR en de CSR Elite niet op de Xbox One. Niet supported. Gaat ook niet gebeuren volgens mij. Er zijn wel converters zoals de ChronusMax op de markt maar dat schijnt niet al te goed te werken. Ook heb ik verschillende verhalen gelezen van mensen die in Forza Motorsport 5 gebanned zijn omdat ze zo'n converter in online races hebben gebruikt... Aangezien ik meer online dan offline race is dat niet echt een optie.djbarney schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:56:
[...]
ik zie in je signature dat je een fanatec csr gebruikt, doe je dat toevallig in combinatie met de xbox one? en zo ja, hoe bevalt dat tot nog toe? ik las wat reviews en opmerkingen dat voornamelijk de pedalen nog wel eens issues krijgen met niet correct functionerende potmeters etc. Ik wil wel graag een nette setup gaan aanleggen (seat, pedalen en goed stuur) maar als ik dan toch enkele honderden euro's ga uitgeven, wil ik wel zeker weten dat het spul goed is en blijft
Duurt altijd even. Maar je bent niet de enige die daar problemen mee heeft. Zie dit topic op Project Cars forum.mickeyhouse schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:45:
Mis ik iets...?
Ik vind de straatauto's ook heel erg bedroevend rijden. Alles met slicks gaat prima, maar de straatbanden hebben ze niet echt onder controle. Enige wat nog wel leuk is, is de RUF RGT 8.Phusebox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:24:
Gisteren nog voor het eerst career gedaan maar ehm die eerste invitational met die Focus? Dat is toch niet te doen? De AI gaat veel harder door de bocht. De eerste 90 graden dat ik mijn stuur draai gaat die auto gewoon rechtdoor. Moet bij elke bocht zo onderhand stil gaan staan. Ga het bijna op de NFS manier spelen met handrem de bocht om want dit wordt niks. Toen heb ik hem maar uitgezet.
Dat idee heb ik ook als het regent. Had gisteren een kwalificatie in de regen gereden en ik was gewoon 3-4 seconden langzamer dan de langzaamste. Terwijl ik normaal mee doe voor de top 5.dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:38:
Was het die race met de Focus in de regen?
Die heb ik ook gedaan, maar werd kansloos laatste...
Het leek alsof de AI op een droge baan reed
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Sonoma reed ik ook tijdens die invitationalPhusebox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:43:
Nee focus op Sonoma.
Ah ok dus het weer is daar ook random. Nou dan weet je dat het niet alleen aan de regen lag.dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:45:
[...]
Sonoma reed ik ook tijdens die invitational
Maar bij mij regende het dus pijpenstelen. Niet leuk
Ik heb gisteren toevallig precies hetzelfde gedaan en ik begon al aan mezelf te twijfelen :-) Wel had ik een regenrace met de Focus en hier werd het sturen niet heel veel beter van. Speel je me een stuurtje? Ik speel met de T500RS en mogelijk dat het stuur hier ook voor een deel debet aan is.Phusebox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:24:
Gisteren nog voor het eerst career gedaan maar ehm die eerste invitational met die Focus? Dat is toch niet te doen? De AI gaat veel harder door de bocht. De eerste 90 graden dat ik mijn stuur draai gaat die auto gewoon rechtdoor. Moet bij elke bocht zo onderhand stil gaan staan. Ga het bijna op de NFS manier spelen met handrem de bocht om want dit wordt niks. Toen heb ik hem maar uitgezet.
Mijn ervaring (ook vanuit iRacing) is gewoon volhouden en blijven proberen, je vind elke keer toch weer kleine stukjes van .200s waar je weer winst kan pakken, ik zie bijv. in je filmpje al wat dingetjes dat als je een nog mooiere lijn volgt je meer snelheid kan behouden dus die 1.7s is echt wel mogelijk.dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:12:
[video]
Je stuurt veel te veel. De voorbanden worden daardoor te warm en verliezen grip. Daarnaast gebruik je niet altijd de hele baan, zoals bij T2 en de laatste bocht.dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:12:
[video]
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 13-05-2015 11:55 ]
Ik vind het ook gek eruit zien om eerlijk te zijn. Ik stuur bijna nooit meer dan de 90 graden lock (tenzij een 90 graden bocht en ik ga te hardNiellie41 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:54:
[...]
Je stuurt veel te veel. De voorbanden worden daardoor te warm en verliezen grip.
Nieuwe linkHertogJack schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:07:
[...]
De link is dood.. verdomme had ik het nou maar opgeslagen gister.
De Ai is stukken beter dan Forza, maar als je met open wielen rijdt is een botsing wel vervelend. Ik starte op pole position maar eindigde 10e ofzo door een flinke crash met een Ai.Beltoni schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:53:
Single player vind ik ook maar een beetje tegenvallen. De AI lijkt meer op een Japans suicide squad... Multiplayer is wel echt heerlijk, als je tenminste een leuk groepje hebt. Een random lobby lijkt vaak meer op de slag bij Pearl Harbor...
Xbox: Didoekoe
Ik moet veel sturen anders kom ik de bocht niet door...FaBioTh schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:55:
[...]
Ik vind het ook gek eruit zien om eerlijk te zijn. Ik stuur bijna nooit meer dan de 90 graden lock (tenzij een 90 graden bocht en ik ga te hard).
Was bij de single player van Forza snel uitgekeken, multiplayer was altijd wel een feest al heb ik weinig random lobbies gedaan. Al is het sinds PCars niet meer hetzelfde, dan zie je echt dat Forza veel meer arcade is. Auto's die over het asfalt/ijs glijden...Dwersbongel schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:58:
[...]
De Ai is stukken beter dan Forza, maar als je met open wielen rijdt is een botsing wel vervelend. Ik starte op pole position maar eindigde 10e ofzo door een flinke crash met een Ai.
Een leuke random lobby vinden is idd nog wel een uitdaging.
Dat wil ik ook wel weten ja, ik zie alleen maar PS4 volk hierVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:19:
Is er ook een PC groep eigenlijk?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
PS wat?Damian schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:19:
[...]
Dat wil ik ook wel weten ja, ik zie alleen maar PS4 volk hier
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:19:
Is er ook een PC groep eigenlijk?
[ Voor 35% gewijzigd door FightingAce op 13-05-2015 12:28 ]
kan je de pedalen van een 500 ook op een 300 gebruiken? Anders kijk ik eens rond achter 2de hands pedalen van de 500.Redje schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:12:
[...]
Ik gebruik de T300 op de PC.
Qua FFB in combinatie met de prijs een topper.
Pedalen minder (maar zeker niet slecht ofzo) en bij mij is het dpad na een dag stuk gegaan, dan was wel weer klote
Fanatec is imho na de prijsstijging te duur en volgens mij zijn alle sturen daar zonder pedalen.
Neem dan wel de GTE versie, mooier stuur.
Buiten het dpad (garantie geval) geen spijt van de aankoop, de set kan je uitbreiden met shifter, f1 stuur, andere pedalen etc.
Verwijderd
Thx!FightingAce schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:25:
Er is een steam-groep (zie een stuk eerder in dit topic).
Edit: Deze dus: http://steamcommunity.com/groups/gotracing
Het klink alsof je veel te scherp instuurt waarna je onderstuur ervaart (voorbanden glijden weg door het gewicht dat er op komt). Probeer bij een scherpe bocht iets minder in te sturen dan in de bocht zacht te remmen, want dan wil je auto vanzelf de goede kant op. Voor er overstuur optreed het gas er weer opPhusebox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:24:
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 13-05-2015 12:48 ]
ik heb mezelf ook maar even aan de groep toegevoegd. mn steam nick is Wh33LFightingAce schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:25:
PSN: dennisvandenb
Alles uit. Dat is met sommige auto's (gisteren met de Ariel Atom gereden) behoorlijk uitdagend, maar het geeft ook de meeste voldoeningDvdberg schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:13:
Hoe spelen jullie eigenlijk? ABS, stability assist en traction control aan of uit?
Ik speel op dit moment nog met de controller op de PS4. Ik speelde gisteravond de eerste 3 online races met alleen ABS aan, dat was echt een gevecht en heel voorzichtig op het gas...maar superleuk, alleen wel 8-9e plaats steeds.
Laatste race in de regen met stability assist en traction control aan was echt een wereld van verschil. Veel meer grip(bij uit accelereren...duh...), geen spins maar eigenlijk ook minder leuk. Maar wel 3de...
Heb hem gewon op Real staan. Dus als de auto in het echt ABS heeft, zoals bijvoorbeeld bij GT3, dan heb ik dat ook aan staan. Dat is het meest realistisch lijkt mij. Soms even wennen omdat het niet altijd duidelijk is welke assists ze hebben maar daar kom je snel genoeg achter.Dvdberg schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:13:
Hoe spelen jullie eigenlijk? ABS, stability assist en traction control aan of uit?
Ik speel op dit moment nog met de controller op de PS4. Ik speelde gisteravond de eerste 3 online races met alleen ABS aan, dat was echt een gevecht en heel voorzichtig op het gas...maar superleuk, alleen wel 8-9e plaats steeds.
Laatste race in de regen met stability assist en traction control aan was echt een wereld van verschil. Veel meer grip(bij uit accelereren...duh...), geen spins maar eigenlijk ook minder leuk. Maar wel 3de...
Is er een mogelijkheid om die optie uit te zetten? Want een laaghangende zon en een scherpe bocht gaan niet echt samenmickeyhouse schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:34:
Grafisch erg onder de indruk, laag hangende zon die net in je ogen schijnt ziet er prachtig uit.
Lol krijg je kwaliteit en realisme is het weer niet goedThe Outlaw schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:38:
[...]
Is er een mogelijkheid om die optie uit te zetten? Want een laaghangende zon en een scherpe bocht gaan niet echt samen
Virtuele zonneklep naar beneden doen...?The Outlaw schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:38:
[...]
Is er een mogelijkheid om die optie uit te zetten? Want een laaghangende zon en een scherpe bocht gaan niet echt samen
Ja dat kan.Stijnb_ schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:36:
[...]
kan je de pedalen van een 500 ook op een 300 gebruiken? Anders kijk ik eens rond achter 2de hands pedalen van de 500.
Die link lijkt het op dit moment niet meer te doen...FightingAce schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:25:
[ Voor 6% gewijzigd door GFT_Bak op 13-05-2015 15:57 ]
Zelfde probleem hier. Mijn g25 stuur ingesteld op 900º en bij een lichte bocht moet ik enorm aan mijn stuur draaien. Je wilt niet weten wat acties ik moet doen in een haarspeld lol. Die stuur ratio klopt toch nie hoor bij de gewone road cars.Phusebox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:24:
[ Voor 5% gewijzigd door Scifo83 op 13-05-2015 13:59 ]
Ik race al sinds gp1, weet wel enigzins hoe ik moet rijden. Irl gaat karten en wat andere dingen die ik ooit heb gedaan me ook altijd wel goed af.Beakzz schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:45:
[...]
Het klink alsof je veel te scherp instuurt waarna je onderstuur ervaart (voorbanden glijden weg door het gewicht dat er op komt). Probeer bij een scherpe bocht iets minder in te sturen dan in de bocht zacht te remmen, want dan wil je auto vanzelf de goede kant op. Voor er overstuur optreed het gas er weer op
Ook kan het zijn dat je de apex totaal verkeerd pakt en de bocht te krap neemt en zo kan er nog van alles zijn. Ik heb met 100 % AI nog steeds dat ze veel te sloom door de bochten gaan dus je doet echt zelf iets verkeerd
Check dit filmpje even, want ik denk dat je er wel wat aan kan hebben.
YouTube: Sim Racing 101 : Brakes Are (NOT) For Stopping (Ep8)
Edit : Ik kan je deze hele 101 serie wel aanraden eigenlijk op de hardware en spelkeuzes na. Heb er erg veel aan gehad.
Je kan bijna alles uitzetten. Het spel wordt er denk ik alleen niet mooier op.The Outlaw schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:38:
[...]
Ik zou de lensflare in cockpit view toch op subtle zetten.Beltoni schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:17:
[...]
Je kan bijna alles uitzetten. Het spel wordt er denk ik alleen niet mooier op.
Dat je het al lang doet zegt niets over of je er goed in bent. Jij zegt dat je de AI op 70 % hebt staan dus als je die niet achter je kan houden dan doe je iets niet goed.Phusebox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:59:
[...]
Ik race al sinds gp1, weet wel enigzins hoe ik moet rijden. Irl gaat karten en wat andere dingen die ik ooit heb gedaan me ook altijd wel goed af.
Zal ze eens kijken, anyway bedankt.
Apex is het probleem niet, als ik minder stuur haal ik de bocht niet. Vooral probleem met snelle bochten combinaties. En daar moet ik dan ook veel meer afremmen dan zelfs AI op 75.
Een belangrijke factor hierbij is het instelbare griplevel van de baan. Standaard is dat 100% en dat is alleen maar vergelijkbaar met een zeer goed ingereden, schone en droge baan. Zet het griplevel eens naar beneden, ik vraag me af of je de grip dan nog steeds te veel vind.DeXXoR schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:01:
Over het algemeen hebben auto's in AC echt veels te veel grip. Maar dat zal vast mijn persoonlijke mening zijn. Voor mij staat rFactor 2 nog altijd bovenaan de lijst
Precies , als de baan nog op green staat dan is er met sommige auto's geen houden aan. Veel sims overdrijven ook btw hoe weinig grip je soms hebt op lage snelheden.FightingAce schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:07:
[...]
Een belangrijke factor hierbij is het instelbare griplevel van de baan. Standaard is dat 100% en dat is alleen maar vergelijkbaar met een zeer goed ingereden, schone en droge baan. Zet het griplevel eens naar beneden, ik vraag me af of je de grip dan nog steeds te veel vind.
Helaas draaien bijna alle servers op 100% grip, wat dus een wat verkeerd beeld geeft.
[ Voor 8% gewijzigd door Scifo83 op 13-05-2015 15:24 ]
Dat is wellicht geen slecht idee. Had inderdaad gezien dat die op subtiel kan, maar heb nog niet gekeken wat voor effect dat heeft. Zou hem in ieder geval niet helemaal uitzetten.Phusebox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:24:
[...]
Ik zou de lensflare in cockpit view toch op subtle zetten.
Persoonlijk heb ik ook nooit lensflares in mijn ogen.
Ja bij de ene klasse kan ik ook richting 100% maar bij die invitational dus terug naar 70 moeten gaan.Beakzz schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:58:
[...]
Dat je het al lang doet zegt niets over of je er goed in bent. Jij zegt dat je de AI op 70 % hebt staan dus als je die niet achter je kan houden dan doe je iets niet goed.
No offence trouwens, want ik ben al helemaal geen talent (wordt bij Iracing en AC altijd in de pan gehakt), maar ik hou de AI op 92 -100% bijna altijd achter me (in sommige classes zijn ze idd wat sneller) met alle hulpmiddelen uit. Misschien dat het in andere spellen die je gespeeld hebt iets anders gesimuleerd wordt.
Als je dan een fanatec stuur koopt plus pedalen heb je meteen een goede set. Ik heb geen zijn om een thrustmaster 300 setje te kopen en dat ik geen waar voor mijn geld krijg.Redje schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:43:
[...]
Ja dat kan.
De los verkrijgbare T3PA heeft een brake mod standaard (wat erg prettig is) en de T500 niet.
Zelf wacht ik op de T3PA Pro welke hetzelfde is als de T500 maar met brake mod.
De T500 pedals kan je zelf ook modden natuurlijk.
Probleem is dat beide pedalen slecht leverbaar zijn, de winkels die ze hebben vragen de hoofdprijs.
Het is wel waar voor je geld aangezien het stuurtje de beste is die je van TM nu kan kopenStijnb_ schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:32:
Als je dan een fanatec stuur koopt plus pedalen heb je meteen een goede set. Ik heb geen zijn om een thrustmaster 300 setje te kopen en dat ik geen waar voor mijn geld krijg.
uitsloverScifo83 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:51:
[...]
Zelfde probleem hier. Mijn g25 stuur ingesteld op 900º en bij een lichte bocht moet ik enorm aan mijn stuur draaien. Je wilt niet weten wat acties ik moet doen in een haarspeld lol. Die stuur ratio klopt toch nie hoor bij de gewone road cars.
In de snellere klasses heb ik dit probleem trouwens niet.
Daarom focus ik me ook maar op GT3. Volle bak RUF GT3 op SPA. Kheb online geen tegenstand. Sta altij op pole met een tijd in de 2.17(2.17.4 als snelste tijd)
https://scontent-ams.xx.f...7975524844118031279_o.jpg![]()
Is er trouwens geen website met "ideale" setups per wagen?
Wie dat het zegt
Alleen zien de pedalen er zo cheap uitBrad Pitt schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:33:
[...]
Het is wel waar voor je geld aangezien het stuurtje de beste is die je van TM nu kan kopen
Alléén het stuurtje is de bom hè, van die set. Inderdaad de 500-pedalen of die losse T3PA erbij halen
Dat was de reden dat ik ook voor de T500 heb gekozen. Een T300 + pedalen zou ik duurder mee uit zijn, dan de T500 te nemen. Ondanks dat het stuur van de T300 beter is, heb ik geen spijt ervan om toch de T500 gekocht te hebbenBrad Pitt schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:22:
[...]
Alléén het stuurtje is de bom hè, van die set. Inderdaad de 500-pedalen of die losse T3PA erbij halen
(waarbij een 500 dán uiteraard weer goedkoper en waarschijnlijk de betere deal is)
-
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Hoe kom je daar bij? Ik heb ze allebei getest op een playseat, de T300 heeft een redelijk hoog plastic gehalte. Enige voordeel (maargoed, wie schakelt in bochten?) is dat de flippers aan het stuur zitten ipv aan de stuurkolom. T500rs kostte mij trouwens €300, playseat is voor een leuk prijsje de geschikte tent! €600 heen gebracht afgelopen weekend.Brad Pitt schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:54:
[...]
Stuur van de 300 is beter. Leuke combi is dus 300 stuur en 500 pedalen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2015 17:34 ]
Dat is de voorruit die vuil is/wordt...Nickrsd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:30:
de bij options heb je ook de option; screen dirt... maar ik heb nog nooit vuil op mn screen gezien.. behalve de vette vingers op mn scherm dan.. maar is die build up van dirt erg langzaam? niet als bij iracing oid..? dat dat pas naar 20/30 minuten zichtbaar is.. of is het grafisch afhankelijk welk detail level je hebt??
vind dirt op mn screen juist zo vet:) maar heb het nog nooit gezien...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq