Best leuke races vanavond op de PS4, echter zijn er een paar dingen die toch wat beter kunnen.
- Zoveel mogelijk dezelfde klasse auto's op de baan. Dit voorkomt ongelukken en is gewoon wat eerlijker. Eigenlijk doel ik hiermee vooral op de categorie Road, dit is eigenlijk geen klasse te noemen. Er zit zoveel verschil tussen de verschillende kiesbare auto's dat het eigenlijk helemaal nergens meer over gaat. Wil je perse met een roadcar rijden kies dan als host dezelfde voor iedereen. De overige classes lijken redelijk dichtbij elkaar te liggen qua performance.
Sowieso ben ik eigenlijk tegen het constant na iedere race switchen van class, maar dat is meer persoonlijk.
- Met betrekking tot tikjes, ongelukken, beuken. Per ongeluk of niet, kunnen we niet gewoon afspreken dat de veroorzaker van een incident de ten onrechte gewonnen positie teruggeeft? Lijkt me wel zo eerlijk, je wilt toch niet winnen omdat je iemand van de baan hebt getikt?

Het hoeft allemaal echt niet zo heel streng van mij maar dit lijkt me het racen wel ten goede komen.
Verder vond ik het erg leuk vanavond. Ik vond Monaco niet zo'n best circuit om te beginnen, maarja het was op zich wel grappig. Vooral die races met die Formula Gulf waren echt tof. Heerlijk wagentje. GT3 op Catalunya vond ik ook erg tof. GT3 en Formula Gulf lenen zich ook goed voor dit soort online races vind ik.
[
Voor 0% gewijzigd door
Voxalizer op 13-05-2015 00:35
. Reden: typo ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.