Phusebox schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:31:
Ik krijg in die Group A wagens echt mijn banden niet opgewarmd. Start je de race met groen en na een ronde zijn ze blauw en blijven ze blauw.
Ik heb nog steeds een probleem om iedereen echt bij te kunnen benen, soms op de meest vreemde stukken verlies ik enorm veel tijd. Met de F Rookie class kon ik echt veel minder snelheid mee de bocht in nemen dan de meeste anderen. Ik zag iemand voor mij de chicane nemen met wel 30 kmh meer terwijl ik maar ternauwernood de bocht haalde.
Instellingen voor je stuur misschien? Ik heb de mijne teruggeschroeft naar 400/500 graden en dat helpt enorm, merkte dat ik veel tijd kwijt was om als een vrachtwagen chauffeur mijn stuur rond te krijgen terwijl het ingame stuur amper een slag maakte.
Die group A was gisteren leuk trouwens, van koude banden had ik alleen last tijdens de eerste rondes kwalificatie (met koude banden de pit uit, gas er op en gelijk 180 graden rond

).
Spa was overigens ook zeer geslaagd, leuke gevechten gehad al merk ik dat ik daar nog wel een stuk race ervaring te kort kom kwa remmen. Zie mensen echt veel later in de ankers gaan voor de chicanes, verlies daar veel tijd.
Zoek overigens nog een goede setup voor de T300, heb wel wat lopen prutsen gisteren nav de ISRTV video, maar het blijft vrij kunstmatig aanvoelen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Speedy op 12-05-2015 07:03
]