Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Good Fella schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:11:
[...]
[...]
Als jullie wat mensen toevoegen via PSN (friend request) dan kan je die mensen joinen via hun account :) Er staat een linkje in de topic waarschuwing naar de PS4 ledenlijst.
Hmm. ik heb jou als vriend op psn. En zie dat je nu multiplayer speelt (stalk stalk) maar geen join game optie alleen join party. Denk dat dat evt ligt aan de server.. private/ public?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Vuvuzela schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:37:
[...]

Hmm. ik heb jou als vriend op psn. En zie dat je nu multiplayer speelt (stalk stalk) maar geen join game optie alleen join party. Denk dat dat evt ligt aan de server.. private/ public?
Ben nu gestopt, maar Voxalizer wil misschien nog wel een rondje rijden; kan je hem even toevoegen. We zaten net in private; had ik je eigenlijk even een invite moeten sturen :(

Was gezellig trouwens vanavond! Zaten op een gegeven moment met z'n tienen te racen. Special thanks to Voxalizer en moodshifter; nog een paar leuke races gereden net, vooral op Nürburgring GP was het spannend :D

[ Voor 18% gewijzigd door MoietyMe op 12-05-2015 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 17:53
dusty-2011 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:28:
[...]

OK, bedankt voor je reactie. Dus de Xbox One controller is wel een goede koop wil je zeggen?
De Xbox One controller is volgens velen een van de prettigste game-controllers ooit gemaakt, en als de impulse triggers nog ondersteund gaan worden is het de beste controller voor een racegame. Maar als je totaal geen andere games met een controller wil spelen kan je misschien kijken of een (tweedehands) force feedback stuurtje in je budget past :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Good Fella schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 00:20:
[...]
Ben nu gestopt, maar Voxalizer wil misschien nog wel een rondje rijden; kan je hem even toevoegen. We zaten net in private; had ik je eigenlijk even een invite moeten sturen :(
Ah no prob. Kon vanavond uiteindelijk niet meer dus het was meer droog oefenen voor morgen ofzo :> . Ben nu toch erg met m'n controller instellingen aan het worstelen.

Word gek van de speed sensitivity.. veel setups op t web hebben een hoge SS maar dan kom je met de karts bijvoorbeeld de bochten nooit door. Je stuurt in en je ziet het stuur draaien en hoe langzamer je gaat hoe meer hij instuurt maar op het moment dat hij genoeg instuurt rijd ik al veel langzamer dan mogelijk. Of je remt een bocht licht ingestuurd in en op een bepaald moment wordt dat sturen te veel en spin je..

Ik vind het wel lekker rijden als ik op de controller t pookje niet maximaal hoeft te gebruiken om genoeg te sturen maar t wordt dan wel twitchy en het corrigeren van glijpartijen zorgt voor nog meer glijpartijen en alsnog een spin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Good Fella schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 00:20:
[...]

Was gezellig trouwens vanavond! Zaten op een gegeven moment met z'n tienen te racen. Special thanks to Voxalizer en moodshifter; nog een paar leuke races gereden net, vooral op Nürburgring GP was het spannend :D
Het was zeker leuk vanavond. En PS4 mensen: add elkaar en invite elkaar om te racen. Wacht niet af totdat je geadd word via de spreadsheet.

Deze game is online 100x leuker als je er vanuit kan gaan dat mensen waarmee je in een lobby zit in principe clean willen rijden. Sure, af en toe kan er weleens per ongeluk een tikje worden uitgedeeld, maar als je met like-minded ppl racet komt dat wel goed. En rotte appels zijn er zoals hierboven al aangegeven is zo uit. Je zult misschien niet altijd winnen. echter kan een leuke battle om bijvoorbeeld de 5e plaats ook tof zijn.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Phusebox schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:31:
Ik krijg in die Group A wagens echt mijn banden niet opgewarmd. Start je de race met groen en na een ronde zijn ze blauw en blijven ze blauw.

Ik heb nog steeds een probleem om iedereen echt bij te kunnen benen, soms op de meest vreemde stukken verlies ik enorm veel tijd. Met de F Rookie class kon ik echt veel minder snelheid mee de bocht in nemen dan de meeste anderen. Ik zag iemand voor mij de chicane nemen met wel 30 kmh meer terwijl ik maar ternauwernood de bocht haalde.
Instellingen voor je stuur misschien? Ik heb de mijne teruggeschroeft naar 400/500 graden en dat helpt enorm, merkte dat ik veel tijd kwijt was om als een vrachtwagen chauffeur mijn stuur rond te krijgen terwijl het ingame stuur amper een slag maakte.

Die group A was gisteren leuk trouwens, van koude banden had ik alleen last tijdens de eerste rondes kwalificatie (met koude banden de pit uit, gas er op en gelijk 180 graden rond :')).
Spa was overigens ook zeer geslaagd, leuke gevechten gehad al merk ik dat ik daar nog wel een stuk race ervaring te kort kom kwa remmen. Zie mensen echt veel later in de ankers gaan voor de chicanes, verlies daar veel tijd.

Zoek overigens nog een goede setup voor de T300, heb wel wat lopen prutsen gisteren nav de ISRTV video, maar het blijft vrij kunstmatig aanvoelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy op 12-05-2015 07:03 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ja ik ga het ook nog eens terug zetten. Zit nu op 900 graden en dat werkt niet echt lekker.

Had gisteren nadat mijn stuur weer werkte alles opnieuw ingesteld alleen had ik look left en right omgewisseld op mijn stuur. Haha dat was af en toe even lastig. Sowieso altijd rare ervaring als je opzij kijkt. Voelt onnatuurlijk.

Zou dit wel eens met oculus willen spelen. Tijd dat ze dat ding eens uitbrengen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Kun je het nu met Windows 10 wel fatsoenlijk spelen Phuse? Ook met fatsoenlijke graphics en FPS?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 07:46:
Kun je het nu met Windows 10 wel fatsoenlijk spelen Phuse? Ook met fatsoenlijke graphics en FPS?
Nog steeds het meeste uit staan en maximaal.op medium maar heb nu wel online 80-100 fps. Verdrievoudiging ten opzichte van Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Phusebox schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:07:
[...]

Nog steeds het meeste uit staan en maximaal.op medium maar heb nu wel online 80-100 fps. Verdrievoudiging ten opzichte van Windows 7.
Dan kun je het nu iig zonder problemen spelen :).

[ Voor 20% gewijzigd door DeXXoR op 12-05-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
super vreemd,

ik rij met deze setting met de Formule Ford:

SET MODE 3 FIRST!
Steering Deadzone - 20% (can decrease this if you have a new 'stiff' pad, or increase if more worn)
Steering Sensitivity - 5% (increase if it feels to numb)
Throttle Deadzone - 10%
Throttle Sensitivity - 10%
Braking Deadzone - 10%
Braking Sensitivity - 10%
Clutch Deadzone - 5%
Clutch Sensitivity - 45%
Speed Sensitivity - 75% (changing this affects how much steering ratio you get as the speed increases)
Controller Filtering Sensitivity - 25% (increase this to smooth out the inputs more)
Mode = 3

en kan daarmee probleemloos over de Nürburgring, maar probeer ik dezelfde setup op de Mégane, dan is dat ding weer niet te besturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:44

PS4 semi casual race avond

Vanavond vanaf 20:00 wil ik een semi casual race avond houden. We gaan 15min qualificatie rijden en daarna meteen door naar de race die ongeveer 10 ronden zal beslaan (ong. 20 min).

Mijn idee is om in verschillende classes en verschillende banen te rijden. Uitnodigingen worden veer verstuurd als de qualificatie en race voorbij is.

Jammer genoeg kan je op de PS4 geen groep aanmaken of zoiets dergelijks. Iedereen die mee wil doen zal dus mij moeten toevoegen aan PSN. Mijn PSN is "a_manders".

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Dit staat nog niet vast, als iemand ideeën heeft is dit altijd welkom. Idee van mijn kant

[ Voor 10% gewijzigd door Utoka op 12-05-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik zal eens kijken of ik m'n PSN kan updaten naar plus vanmiddag want dan zo ik graag eens mee doen! Misschien leuk om de uitslagen dan in de spreadsheet te zetten? Dan zal ik daar de betreffende bladen voor aanmaken.

Zat zelf te denken aan week nummer, datum en race nummer (1 t/m 3 in dit geval). In het blad zelf kan ik de auto en de baan uit de het auto en baan blad halen icm met een drop-down menu. Dit om de formules makkelijk te houden in het klassement blad.

[ Voor 36% gewijzigd door Radiance op 12-05-2015 09:25 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Helemaal goed! Zou jij dit dan ook bij willen houden (als je erbij bent natuurlijk), Zelf zie ik het wel als gewoon lekker racen en even 'kennis maken'. Ik zelf ben nog vrij nieuw in deze game en heb er misschien net 4 uur in zitten. Ik zal qua prestaties dus niet bovenin mee kunnen doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Utoka schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:01:

Vanavond vanaf 20:00 wil ik een semi casual race avond houden. We gaan 15min qualificatie rijden en daarna meteen door naar de race die ongeveer 10 ronden zal beslaan (ong. 20 min).

Mijn idee is om in verschillende classes en verschillende banen te rijden. Uitnodigingen worden veer verstuurd als de qualificatie en race voorbij is.

Jammer genoeg kan je op de PS4 geen groep aanmaken of zoiets dergelijks. Iedereen die mee wil doen zal dus mij moeten toevoegen aan PSN. Mijn PSN is "a_manders".

Programma:

Dit staat nog niet vast, als iemand ideeën heeft is dit altijd welkom. Idee van mijn kant

Tracks:
Azure circuit
Laguna seca
Sakitto

Cars:
Clio
DTM
*O* ich bin dabei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Lijkt me leuk!

Zelf heb ik alleen ervaring met Monza in een formule C, dus als die er tussen kan zou dat leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:22

Superkiwi

Hoi doei

Lijkt me tof!
Ik zal je vanmiddag even een friend request sturen :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Is het een idee om GT3 klasse toe te voegen? Ik zie dat dat voor de meeste mensen de favoriet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 16:19

Programma:

Tracks:
Azure circuit
Laguna seca
Sakitto

Cars:
Clio
DTM
Voor mij wordt het vanavond Bayern - Barcelona ;)

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:30

Kju

patricks8 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:37:
[...]

Voor NiQo ook hoor, die kan multitasken en raced, scheld en kijkt voetbal tegelijk :+

Ik kan er niet bij zijn (vermoed ik) maar als het lukt join ik zeker :)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Kju schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:39:
[...]

Voor NiQo ook hoor, die kan multitasken en raced, scheld en kijkt voetbal tegelijk :+

Ik kan er niet bij zijn (vermoed ik) maar als het lukt join ik zeker :)
Dat kan ik niet met helaas een enkel scherm thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Wordt er vanavond weer met PC-gamers geracet? Weet nog niet zeker of ik kan, maar dan ga ik mijn best doen het te halen.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
[...]

Die match is allang gespeeld joh :P

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Top idee. Added.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03:49

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Vanavond kan ik waarschijnlijk niet maar ik zal je even toevoegen voor de zekerheid mocht ik er nog aan toe komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Utoka schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:27:
Helemaal goed! Zou jij dit dan ook bij willen houden (als je erbij bent natuurlijk), Zelf zie ik het wel als gewoon lekker racen en even 'kennis maken'. Ik zelf ben nog vrij nieuw in deze game en heb er misschien net 4 uur in zitten. Ik zal qua prestaties dus niet bovenin mee kunnen doen denk ik.
Dat kan maar bij Driveclub vulde, bijna iedereen, z'n eigen tijd in. Het kost best wat werk dat iedere keer toe te voegen. Je hoeft alleen je PSN en tijd in te vullen, de rest gaat automatisch. Ik dupliceer gewoon het template blad en kopieer de juiste formule in het klassement en voila. :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Ik heb je ook toegevoegd! Prima tijd om te racen, dan kan ik daarvoor nog sporten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-08 17:02
Voor PSN gewoon in de Spreadsheet invullen?

Gister de game eindelijk binnen. Ik had alleen het verkorte Dubai circuit en daar al veel gereden met de controler. Wat mij opvalt is dat een LMP1 en Formula Rookie met een contoler goed rijden, maar de Clio niet. Onderstuur van een voorwielaandrijver voel je niet goed via de controler.

Voor de rest valt de controller mij totaal niet tegen. Het nodige gevoel mee gekregen en sturen gaat goed. Wel met beleid op het gas.

Vanavond maar eens mijn Fanatec GT2 uit het stof halen. Instellen en dan wat meters maken. Het instellen van het stuur moet je eigenlijk per auto doen, dus dat gaat wel even wat tijd kosten. Dan van de week maar eens echt racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Om 8 uur is het vandaag GTA tijd, maar vanaf een uur of 4 ben ik er wel aanwezig op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Ik ben er ook zeker bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Met welk stuur spelen de console gamers hier voornamelijk?
Ik heb van de week pCARS gespeeld op een G25 met 3 schermen en ben verkocht O-) Nu heb ik geen PC, maar wel een PS4. Kwestie van een G25/G27 kopen en klaar dacht ik. Probleem is alleen pCARS alleen Thrustmasters ondersteund op de PS4:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7yIzUes.png

Aangezien ik geen ervaringen heb met Thrustmasters, ben ik benieuwd naar jullie advies voor een budget van ong < €300,--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
zAo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:48:
Probleem is alleen pCARS alleen Thrustmasters ondersteund op de PS4:
Da's een oud plaatje. Fanatec wordt nu ook ondersteund. Speel het zelf op een CSR en dat gaat met wat aangepaste settings helemaal prima :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ik heb de T100 besteld (voor 56,- bij Azerty, vast een fout), laatst al op die van een vriend gespeelt en vond het (als niet sim racer) al top.

Een zwager heeft de T500 (maar geen PS4 / project cars), dat is natuurlijk ook heel mooi, maar ik zelf merk het verschil denk ik niet heel erg en dan besteed ik liever veel minder geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jongf7 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:52:
Een zwager heeft de T500 (maar geen PS4 / project cars), dat is natuurlijk ook heel mooi, maar ik zelf merk het verschil denk ik niet heel erg en dan besteed ik liever veel minder geld :)
De motor van de T500 zal "iets" sterker en nauwkeuriger zijn, de pedalen zijn ook "iets" beter maar als de T100 goed genoeg is: prima toch! Alles is sowieso beter dan "rijden" met een controller. Da's imho nogal :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:30

Kju

In die spreadsheet kan je in ieder geval zien wie een stuurtje heeft en welke.. Voor mij is het persoonlijk de investering niet waard omdat PC te casual zal zijn.. maar als ik er echt voor zou gaan dan zou ik zonder twijfel het beste halen wat m'n budget toelaat en zo veel mogelijk reviews lezen en kijken (en dan door de bomen het bos niet meer zien en uiteindelijk gaan voor die ene die ik eigenlijk stiekem toch al wilde :+ )

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Het prijs verschil zal inderdaad ergens op gebaseerd zijn, maar is het voor mij persoonlijk niet waard.

Helaas heb ik mijn stuurtje nog niet binnen, dus rijdt nu nog met de controller. Toch al aardig wat races in verschillende klassen mee gewonnen online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jongf7 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:55:
Het prijs verschil zal inderdaad ergens op gebaseerd zijn, maar is het voor mij persoonlijk niet waard.
Dá's iets heel anders natuurlijk. Daar kampen de meeste mensen wel mee denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Check de site voor welke sturen ondersteund worden.
http://www.projectcarsgame.com/beyond-reality.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jongf7 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:55:

Helaas heb ik mijn stuurtje nog niet binnen, dus rijdt nu nog met de controller. Toch al aardig wat races in verschillende klassen mee gewonnen online :)
Grootste 'merkbaar' verschil tussen die 2 is dat de T500 een 'TX module' is, je kan er dus andere pendalen, shifter en stuur op zetten, de T100 is gewoon een 'set' waar zulke opties niet mogelijk zijn. In de TX serie zijn alle stuurtjes uitwisselbaar (zoals 458 challenge, de F1 stuur etc). Minder merkbaar is de binnenkant, de motor/sensor van de TX is bizar accuraat die tot dacht ik een 10de van een graad kan meten, maar dat daar merk je als casual racer toch weinig van :P Verder is de prijs puur de shifter en de pendalen (die los al 250 euro kosten).

Gelukkig hebben ze er ook nog iets voor tussen die 2, de T300RS :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 12-05-2015 11:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
SinergyX schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:11:
[...]

Grootste 'merkbaar' verschil tussen die 2 is dat de T500 een 'TX module' is, je kan er dus andere pendalen, shifter en stuur op zetten, de T100 is gewoon een 'set' waar zulke opties niet mogelijk zijn. In de TX serie zijn alle stuurtjes uitwisselbaar (zoals 458 challenge, de F1 stuur etc). Minder merkbaar is de binnenkant, de motor/sensor van de TX is bizar accuraat die tot dacht ik een 10de van een graad kan meten, maar dat daar merk je als casual racer toch weinig van :P
kan je van de T300RS ook andere pedalen hangen @ ps4? (en werkt het dan nog met pcars)

Dat stuur schijnt top te zijn alleen de pedalen zijn van plastic, dat vind ik wel een groot minpunt.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
HertogJack schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:14:
kan je van de T300RS ook andere pedalen hangen @ ps4? (en werkt het dan nog met pcars)
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat stuur schijnt top te zijn alleen de pedalen zijn van plastic, dat vind ik wel een groot minpunt.
Jup, in de basis zijn al die stuurtjes op basis van de TX (net als GTE, 458 Italia), dus de 3 pedalenset van de T500RS en losse T3PA kan je aansluiten, net als de TH8 shifters. Maarja, die zijn echt niet goedkoop :P

zeur.. :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:19:
Jup, in de basis zijn al die stuurtjes op basis van de TX (net als GTE, 458 Italia), dus de 3 pendalenset van de T500RS en losse T3PA kan je aansluiten, net als de TH8 shifters.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Geweldig simulator. De AI heeft nog wat probleempjes. Hopelijk lossen ze dat op!

Gisteren na een aantal restarts en kilometers eindelijk mn Formula Rookie race uitgereden op Sakitto. :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=K3jkxcUP6VQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Ik wil graag vanavond voor het eerst wel eens mee rijden met een online race. Ik heb alleen nog maar de carreer geprobeerd. Kijken wat ik er online van ga waarmaken.

PSN: DUTCHhaze86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:23:
Geweldig simulator. De AI heeft nog wat probleempjes. Hopelijk lossen ze dat op!

Gisteren na een aantal restarts en kilometers eindelijk mn Formula Rookie race uitgereden op Sakitto. :)

[video]
Formula rookie vind ik ook top.. waar had je de AI op staan?

Gister een race eenvoudig gewonnen met ai op 60.. (ben een beginner dus vandaar nog niet zo hoog gezet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Radiance schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Het lijkt mij wel leuk om mee te doen al zal ik wel eerst m'n psn+ even moeten upgraden en zoals iemand al zei, die spreadsheet is er al. Heb deze toen gemaakt voor driveclub en wellicht kan deze hergebruikt/aangepast/verbeterd worden.
Ben overigens wel een beginner, m'n eerste sim. :)
Ik ontvang die spreadsheet graag! Dan kan ik die gaan aanpassen voor de competitie. De exacte regels vogelen we nog wel uit, eerst nog wat meer coureurs rekruteren. Zie je berichtjes!

Het platform dat wij gebruiken voor de clan is bungie.net. Daar hebben we ons eigen afgesloten stukje internet en je kunt via de Destiny app eventueel ook met behulp van smartphones communiceren. Erg handig!!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
HertogJack schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:24:
[...]

Formula rookie vind ik ook top.. waar had je de AI op staan?

Gister een race eenvoudig gewonnen met ai op 60.. (ben een beginner dus vandaar nog niet zo hoog gezet :P )
Ik speel op PC (niet gevraagd, toch antwoord gegeven) en AI op 100%.

Ik hou van spannende races, ik hoef niet persee eerste te zijn :)

Ik was begonnen met 125cc karts.. maar snel die carreer over gedaan en in de Rookie klasse gestapt. Ik heb aardig wat jaartjes gekart en op een PC komt ut eenmaal niet overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:23:

[video]
Geweldige baan blijft dat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:26:
[...]

Ik speel op PC (niet gevraagd, toch antwoord gegeven) en AI op 100%.

Ik hou van spannende races, ik hoef niet persee eerste te zijn :)

Ik was begonnen met 125cc karts.. maar snel die carreer over gedaan en in de Rookie klasse gestapt. Ik heb aardig wat jaartjes gekart en op een PC komt ut eenmaal niet overeen.
Netjes man 100%, daarvoor moet ik nog heeeel veel oefenen.. En dan nog rij je ze met de start zo voorbij? 8)7 Je pakt een hoop plaatsen daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
HertogJack schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:29:
[...]

Netjes man 100%, daarvoor moet ik nog heeeel veel oefenen.. En dan nog rij je ze met de start zo voorbij? 8)7 Je pakt een hoop plaatsen daar!
Ik start eigenlijk altijd op de zelfde manier.

Rem in trappen, in de eerste versnelling zetten. Beetje met gas spelen. Bij het derde licht duurd het ongeveer 1-2seconden voor het op groen gaat. Dit doe ik op gevoel. Rem los, plank gas en je schiet voor uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Gisteravond heerlijk online kunnen racen met voor mij onbekende tegenstanders. (PS4) Ik moet zeggen dat het me niet tegenviel hoe er geraced werd. Er werd regelmatig keurig ruimte gegeven en geen belachelijke acties uit gehaald. Wel hoorde ik soms wat opgewonden Fransosen die tekeer gingen tegen elkaar.... :P

Ik ben zelf geen held, doseren blijft lastig met controller, maar met GT3 kan ik redelijk meekomen. Al moet het stuurtje en de playseat er maar snel komen. Heb nu nog regelmatig de grootst mogelijke moeite met het rechte stuk opkomen bij Spa....iets te enthousiast op het gas en je staat weer achterstevoren.

Top spel. Vanavond weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Heeft iemand trouwens al met de Ford Escort MK1RS1600 gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Dvdberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:35:
Gisteravond heerlijk online kunnen racen met voor mij onbekende tegenstanders. (PS4) Ik moet zeggen dat het me niet tegenviel hoe er geraced werd. Er werd regelmatig keurig ruimte gegeven en geen belachelijke acties uit gehaald. Wel hoorde ik soms wat opgewonden Fransosen die tekeer gingen tegen elkaar.... :P
Ik was ook verbaasd over het sportieve gedrag van de spelers tijdens online races. Mensen laten je passeren en geven elkaar de ruimte. Heeft ongetwijfeld te maken met de combinatie fikse penalties en het serieuze karakter van de game.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Spelers worden natuurlijk ook automatisch gescheiden in de race, vooraan zul je de serieuze spelers hebben en achteraan zal er iets meer geklooid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
MRDude22 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:49:
Spelers worden natuurlijk ook automatisch gescheiden in de race, vooraan zul je de serieuze spelers hebben en achteraan zal er iets meer geklooid worden.
Ik heb nog niet online geraced. Want de berichten op de steam forums zijn een beetje zorgelijk. Misschien dat de PC kant meer klojers heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:53:
[...]

Ik heb nog niet online geraced. Want de berichten op de steam forums zijn een beetje zorgelijk. Misschien dat de PC kant meer klojers heeft gekregen.
Je kunt altijd het GoT groepje joinen, wordt altijd netjes gereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

[...]

Pendalen zijn gewoon van metaal, alleen zit er geen progression in het rempedaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Top! ik ben er bij :) Wat doe je verder qua settings/omstandigheden en hulpmiddelen?
Verwacht eigenlijk wel dat de combi Azure + GT3 wat tricky kan zijn in een race :p foutje is daar snel gemaakt op die snelheid en je zit meteen tegen een muur.

En in de DTM klasse heeft niet iedereen de AMG C coupe van de pre-order of LE.. die is veel sneller dan de rest.

[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 12-05-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:29
Op ISR zijn meer filmpjes te vinden. Ook een filmpje over de T300 RS voor PS3/PS4 en voor gebruik op de PC. Overall zijn ze bij ISR wel erg tevreden over de T300, alleen de pedalen vinden ze niet super zoals Good Fella al aangaf. Vind het wel persoonlijk jammer dat er zo'n groot gapend gat zit tussen de T80/T100 en de T300 serie van Thrustmaster. Een T200 voor 200 euro zou een leuk middenmodel geweest zijn.

Ik ben zelf nog niet heel fanatiek aan het racen. Heb enkel wat kart en Formula Rookie gereden. Maar merk wel dat 60% eigenlijk net wat te makkelijk is voor mij. 70% is pittig maar goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Good Fella schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:58:
Pendalen zijn gewoon van metaal, alleen zit er geen progression in het rempedaal :(
Uiteraard zijn de pedalen van de 300 gewoon plastic fantastic. Dat er een paar stukjes metaal worden gebruikt is leuk maar het is geheel niet zo "metaal" als de set van de 500. Het is een enorm manko aan deze stuurset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Brad Pitt schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:04:
[...]

Uiteraard zijn de pedalen van de 300 gewoon plastic fantastic. Dat er een paar stukjes metaal worden gebruikt is leuk maar het is geheel niet zo "metaal" als de set van de 500. Het is een enorm manko aan deze stuurset.
Excusé, dat heb ik dan verkeerd gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:39
Inmiddels meer mensen gevonden op het WMD forum die last hebben van de crashes bij het teruggaan naar het hoofdmenu. Helaas niemand die een oplossing heeft :/. De enige overeenkomst tussen de systemen is dat er Windows 7 64bit op draait. Iets wat het grootste gros zal hebben dus daar schiet ik ook nog niet zoveel mee op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Brad Pitt schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:04:
[...]

Alleen de plaatjes waar je je voet opzet zijn van metaal.
Na een paar avondjes racen me de T300 begon de pedalenset behoorlijk te piepen.

Ze zijn niet slecht maar ik ga zeker upgraden als de T3PA pro's beschikbaar zijn of als de CSP pedals weer de normale prijs hebben. Maar dat wist ik al toen ik de set kocht.
De base unit is wel iets beter door de brushless motor dan de T500 vandaar mijn keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Redje schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:19:
Ze zijn niet slecht maar ik ga zeker upgraden als de T3PA pro's beschikbaar zijn of als de CSP pedals weer de normale prijs hebben. Maar dat wist ik al toen ik de set kocht.
De base unit is wel iets beter door de brushless motor dan de T500 vandaar mijn keuze.
Herkenbaar. Ook nog steeds bij elke keer spelen spijt dat ik de standaard CSR pedalen heb genomen. Dacht zal wel meevallen. Dat doet het dus niet. Maar upgraden is niet gratis. Je kan beter in één keer voor goed gaan (als die optie er is natuurlijk, in jouw geval was die er niet) dan eerst aanrommelen (terwijl je het eigenlijk wéét) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Brad Pitt schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:23:
[...]

Herkenbaar. Ook nog steeds bij elke keer spelen spijt dat ik de standaard CSR pedalen heb genomen. Dacht zal wel meevallen. Dat doet het dus niet. Maar upgraden is niet gratis. Je kan beter in één keer voor goed gaan (als die optie er is natuurlijk, in jouw geval was die er niet) dan eerst aanrommelen (terwijl je het eigenlijk wéét) :)
Idealiter kan je alles gewoon modulair kopen; base los, rim los, pendalen los :) Maar zo weer het helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Good Fella schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:27:
Idealiter kan je alles gewoon modulair kopen; base los, rim los, pendalen los :) Maar zo weer het helaas niet :(
Indien budget = limitless dan is dat geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Ja dus eigenlijk is de T500RS een betere optie voor de PS4 (wanneer budget geen dealbreaker is)?

Maar dan kan je weer niet door de menus navigeren vanaf je stuur toch? Dat is ook klote :( En dan heb ik het nog niet over compatiblity met andere games (gran turismo op ps4 als die ooit komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Brad Pitt schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:29:
[...]

Indien budget = limitless dan is dat geen enkel probleem :)
Indien budget = ±500 euro dan wordt het een ander verhaal :p Denk dat ik zelf voor de T300 ga en dan nog leuke pedaaltjes erbij. Weet niet hoe die T3PA's zijn, heb de T3PA-Pro nog niet los gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Volgens mij kun je ingame prima door de menu's met je stuur (met T100 wel in ieder geval). Dus het zal puur gaan om buiten de game en de share knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ksborg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:17:
Inmiddels meer mensen gevonden op het WMD forum die last hebben van de crashes bij het teruggaan naar het hoofdmenu. Helaas niemand die een oplossing heeft :/. De enige overeenkomst tussen de systemen is dat er Windows 7 64bit op draait. Iets wat het grootste gros zal hebben dus daar schiet ik ook nog niet zoveel mee op :/
Jep, kan ik beamen. Heb sinds gisteren Windows 10, en geen crashes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-08 17:02
Robkazoe schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:01:
Op ISR zijn meer filmpjes te vinden. Ook een filmpje over de T300 RS voor PS3/PS4 en voor gebruik op de PC. Overall zijn ze bij ISR wel erg tevreden over de T300,
Ze worden door het merk gesponsord..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaisersoze
  • Laatst online: 17-08 16:41
Ik wil vanavond ook graag meedoen, Barca - Bayen lijkt me wel gespeeld en anders kijk ik de samenvatting wel. Ik heb mijzelf toegevoegd aan de spreadsheat en zal vanavond de leden daaruit uitnodigen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Dvdberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:35:
Heb nu nog regelmatig de grootst mogelijke moeite met het rechte stuk opkomen bij Spa....iets te enthousiast op het gas en je staat weer achterstevoren.

Top spel. Vanavond weer!!
Lastig stuk inderdaad. Ik heb dat juist met het aansnijden van Eau Rouge, durf niet echt volgas daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka

PS4 semi casual race avond: update 1

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Mensen die al mee doen:
  • a_manders
  • Niqo90
  • Vuvuzela
  • Recon24
  • TRK
  • Dutchhaze86
  • Als ik je naam heb gemist geen probleem ik nodig iedereen in mijn vriendenlijst uit die dan in project cars zit
@Vuvuzela zal in de avond wel even polsen welke weerssettings ik ga gebruiken maar qua regels als hoe de auto reageerd wil ik zo min mogelijk instellen. Ik ben zelf niet de grootste race god en heb nog maar 4 uur gespeeld. Dit zal voor meer mensen zo zijn dus zolang er maar gewoon leuke gevechten zijn en iedereen een beetje mee kan komen vind ik het al best. Vandaar de 'casual' ;)

Qua tracks en combinaties heb ik er ook weinig verstand en te weinig ervaring. Doe dus vooral een voorstel van combinaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaisersoze
Utoka schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:04:

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Mensen die al mee doen:
  • a_manders
  • Niqo90
  • Vuvuzela
  • Recon24
  • TRK
  • Dutchhaze86
  • Als ik je naam heb gemist geen probleem ik nodig iedereen in mijn vriendenlijst uit die dan in project cars zit
@Vuvuzela zal in de avond wel even polsen welke weerssettings ik ga gebruiken maar qua regels als hoe de auto reageerd wil ik zo min mogelijk instellen. Ik ben zelf niet de grootste race god en heb nog maar 4 uur gespeeld. Dit zal voor meer mensen zo zijn dus zolang er maar gewoon leuke gevechten zijn en iedereen een beetje mee kan komen vind ik het al best. Vandaar de 'casual' ;)

Qua tracks en combinaties heb ik er ook weinig verstand en te weinig ervaring. Doe dus vooral een voorstel van combinaties
Ik doe ook graag mee. De clio mag er van mij wel uit. Heb net een seizoen Clio cup gespeeld en bel wel ff klaar met dat bakkie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Prototypes op Sakitto is misschien ook leuk. Ben je wel gauw klaar, maar wel goed om rondetijden aan te scherpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

[quote]Utoka schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:04:

....

Mensen die al mee doen:
[list]
• a_manders
• Niqo90
• Vuvuzela
• Recon24
• TRK
• Dutchhaze86
------------------

Ik denk dat ik er ook wel bij kan zijn.... Kinderen op bed leggen en gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Mensen die al mee doen:
  • a_manders
  • Niqo90
  • Vuvuzela
  • Recon24
  • TRK
  • Dutchhaze86

Voeg mij ook maar toe, update PSN wel vanavond want heb er zin in! Ik weet alleen niet of ik alle 4 de races mee rij maar 2 moet minimaal wel lukken. Heb gister avond een aardig tijdje zitten stoeien met die Ruff GT3, heb in het echt een keer op Zandvoort met de Porsche variant mogen rijden, dus dat wordt mijn bakkie vanavond :D

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

[...]

Wat valt er nog aan Bayern te zien joh staan toch al 0-3 achter.. ;) Hoopte dat Real niet hoefde te spelen en gelukkig is dat morgen, zodat ik lekker Project CARS kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Radiance schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:25:
[...]

Voeg mij ook maar toe, update PSN wel vanavond want heb er zin in! Ik weet alleen niet of ik alle 4 de races mee rij maar 2 moet minimaal wel lukken. Heb gister avond een aardig tijdje zitten stoeien met die Ruff GT3, heb in het echt een keer op Zandvoort met de Porsche variant mogen rijden, dus dat wordt mijn bakkie vanavond :D
Nice! Ik probeer er vanaf 10/11 uur weer bij te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
TRK schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:26:
[...]

Wat valt er nog aan Bayern te zien joh staan toch al 0-3 achter.. ;) Hoopte dat Real niet hoefde te spelen en gelukkig is dat morgen, zodat ik lekker Project CARS kan spelen.
Twee van mijn favoriete teams. :) Real - Juve sla ik dan weer over morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

..
Azure + GT3 zou ik persoonlijk veranderen. Als je graag op azure rijdt zou ik iets langzamers nemen en andersom iets als catalunya/silverstone/hockenheim waar je de ruimte hebt om een bocht eens niet te halen. ik heb net een time trial geprobeerd (had nog niet op azure/monza gereden) en het is madness.. ik laat iig bij de start iedereen vrijwillig voorgaan :P

Op Suzuka kan het wel sneller dan de Clio. En in de touring klasse heeft niet iedereen die AMG DTM.. dus dan ontstaan er evt 2 groepen/races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Phusebox schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:51:
[...]

Jep, kan ik beamen. Heb sinds gisteren Windows 10, en geen crashes meer.
Ik heb totaal geen crashes.. behalve met mn auto :) Op Win 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Vuvuzela schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:42:
[...]

En in de touring klasse heeft niet iedereen die AMG DTM.. dus dan ontstaan er evt 2 groepen/races.
Hoe kan het dat ik die auto idd niet heb? Heb gewoon ge preordert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
NiQo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:24:
[...]

Hoe kan het dat ik die auto idd niet heb? Heb gewoon ge preordert....
Dan krijg je de Modified Pack. In de Limited Editie zit die AMG C DTM. Als je de Limited Edition had gepre-ordert (dus niet de normale) dan zou je die AMG versie gewoon moeten krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door The Outlaw op 12-05-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Dvdberg schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:23:
[quote]Utoka schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:04:

....

Mensen die al mee doen:
[list]
• a_manders
• Niqo90
• Vuvuzela
• Recon24
• TRK
• Dutchhaze86
------------------

Ik denk dat ik er ook wel bij kan zijn.... Kinderen op bed leggen en gaan ;)
Ik ga er ook bij proberen te zijn, gisteren met 2 tweakers gereden, ging prima!!
PSN: Murzeltje1976

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaisersoze
The Outlaw schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:29:
[...]

Dan krijg je de Modified Pack. In de Limited Editie zit die AMG C DTM. Als je de Limited Edition had gepre-ordert (dus niet de normale) dan zou je die AMG versie gewoon moeten krijgen.
Kan je die limited edition DLC ook achteraf nog kopen? Ik heb ergens in 2014 gepreordered maar kan me niet herinneren dat ik toen voor de limited edition kon kiezen. In de game heb ik wel een melding gezien bij de message bar onderin het spel maar ik kon vervolgens nergens vinden waar of hoe ik die dan zou kunnen downloaden. Via de playstation store op de playstation stond de dlc er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:37:
Heeft iemand trouwens al met de Ford Escort MK1RS1600 gereden?
Ja mee gereden, ontzettend lastige auto vond ik. Mijn tip is in ieder geval wanneer je de kans hebt om de banden op 1.6 bar te zetten (standaard op 1.65) daar heb je iets meer grip mee. Maar het blijft dat de auto lastig om gaat met grip als de banden nog koud zijn (echt vreselijk bijna..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
kaisersoze schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:43:
[...]

Kan je die limited edition DLC ook achteraf nog kopen? Ik heb ergens in 2014 gepreordered maar kan me niet herinneren dat ik toen voor de limited edition kon kiezen. In de game heb ik wel een melding gezien bij de message bar onderin het spel maar ik kon vervolgens nergens vinden waar of hoe ik die dan zou kunnen downloaden. Via de playstation store op de playstation stond de dlc er niet bij.
Hier nog iemand in het zelfde bootje.

Persoonlijk denk ik dat de content nog beschikbaar word gesteld in DLC's.

Daarnaast is de L.E. 10 euro duurder (waardoor ik denk dat ze het alsnog als DLC uitbrengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Zit nu met NiQo in een sessie, je kan mij of hem joinen (hebben ook een party op de PS4 :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 14-09 21:16
Vraagje over het spel in het algemeen. Kan iemand uitleggen hoe het pitten werkt?
Ik ben tijdens een time-trial al enkele keren de pit ingereden, krijg dan het menuutje waar ik dingen kan editten maar dan wat?
Er gebeurd verder niets en de auto rijdt gewoon door de pitstraat weer door .. en dan zit ik nog steeds met een defecte auto.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
DonJunior schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:57:
Vraagje over het spel in het algemeen. Kan iemand uitleggen hoe het pitten werkt?
Ik ben tijdens een time-trial al enkele keren de pit ingereden, krijg dan het menuutje waar ik dingen kan editten maar dan wat?
Er gebeurd verder niets en de auto rijdt gewoon door de pitstraat weer door .. en dan zit ik nog steeds met een defecte auto.
http://www.wmdportal.com/...ith-project-cars-pit-box/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFT_Bak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 08:48
DonJunior schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:57:
Ik sluit dat menuutje en dan wordt de auto gewoon bij de pitbox gerepareerd (aangenomen dat repair damages aanstaat, natuurlijk). In ieder geval in solo en online races wel, weet niet of time trial daar anders mee omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaisersoze
GFT_Bak schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Ik sluit dat menuutje en dan wordt de auto gewoon bij de pitbox gerepareerd (aangenomen dat repair damages aanstaat, natuurlijk). In ieder geval in solo en online races wel, weet niet of time trial daar anders mee omgaat.
Ik heb tijdens een race al twee keer gehad dat de pitstraat vol was. Je rijd dan ook gewoon door. Er wordt een klein tekstvenstertje getoond maar deze zie je makkelijk over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:58

Damian

Insane Obtrusion

Damian schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:08:
Ik speel het op de pc met n Logitech G25, met setup van DIT topic.

Na wat tweaken van de graphics, die toch best pittig blijkt voor mijn Core i7 3770 met 2 x R9-280x :X, moet ik zegen dat het best een lekkere racer is. Ben begonnen in de Ginetta G40 Junior.

Ik vind 1 ding alleen wat frustrerend, vraag me af of dat aan mij, de game of wellicht de auto ligt, maar als ik ook maar iets van een drift veroorzaak, kom ik er eigenlijk nooit meer uit. Opposite lock geeft een gigantische tankslapper en dan sta ik alsnog omgekeerd.

Iemand tips?
Iemand?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Programma:

Azure circuit - GT3
Laguna seca - DTM
Sakitto - Clio
Monza - Formula C

Ik ben vanavond ook van de partij :)
Donington Park GP kan ik ook aanraden, vooral met karts 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
FaBioTh schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:45:
[...]

Ja mee gereden, ontzettend lastige auto vond ik. Mijn tip is in ieder geval wanneer je de kans hebt om de banden op 1.6 bar te zetten (standaard op 1.65) daar heb je iets meer grip mee. Maar het blijft dat de auto lastig om gaat met grip als de banden nog koud zijn (echt vreselijk bijna..)
Ik had juist de druk verhoogd. Hierdoor bleven de bandjes beter op temperatuur. Als ze koud zijn is het net ijs. Verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik denk dat je met drift in iedergeval overstuur bedoelde.

Enige wat je dan kan doen is rustig tegen sturen (niet volle mep)... afhankelijk van de bocht en overstuur is het lastig aan te raden of je gas los moet doen of gewoon wat verminderen.

Zijn je bandjes koud dan gewoon gas los laten en tegen sturen. Ga je proberen te driften met een auto die daar niet voor geschikt is, ga je absoluut in de rondte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 14-09 21:16
Kan aan mij liggen.. maar in deze video rijdt hij nergens de pitbox in toch? Hij doet wat instellingen vooraf en 'thats it'

*sowieso

Pagina: 1 ... 25 ... 57 Laatste