Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:33:
Hoe kom je daar bij? Ik heb ze allebei getest op een playseat, de T300 heeft een redelijk hoog plastic gehalte.
Aandrijving is beter van de 300. Dat 'ie aan de buitenkant plastic overkomt kan best. Binnenzijde is beter.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:01
Ik zou zo graag nog een stuur voor dit spel willen hebben. Maar denk zelf dat ik het uiteindelijk toch niet waard ga vinden. Een T300 of T500 kost flink knaken. Dan heb ik nog een tafel of een seat nodig om het aan op te kunnen hangen. Je bent zo 500+ euro kwijt. Op Marktplaats en V&A staat niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:13

Superkiwi

Hoi doei

O my die Sunday Driver trophy _O-
Heeft me 32 minuten gekost, constant zo rond de 40km/u gereden :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:42:
O my die Sunday Driver trophy _O-
Heeft me 32 minuten gekost, constant zo rond de 40km/u gereden :P
Blijkbaar valt die trophy wel te 'omzeilen'.
Je moet een race starten en al een beetje gas geven nog voor het groen wordt. Hierdoor diskwalificeren ze u, de race zit erop, en je hebt nooit sneller gereden als 50km/u.

Maar goed, dat is de bedoeling niet van een trophy zeker? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:07
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:33:
[...]

Hoe kom je daar bij? Ik heb ze allebei getest op een playseat, de T300 heeft een redelijk hoog plastic gehalte. Enige voordeel (maargoed, wie schakelt in bochten?) is dat de flippers aan het stuur zitten ipv aan de stuurkolom. T500rs kostte mij trouwens €300, playseat is voor een leuk prijsje de geschikte tent! €600 heen gebracht afgelopen weekend.
Waar heb je je t500 gekocht?
het enige op de ps4 werken de buttons niet in het home menu? Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Stijnb_ schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:50:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad.Ik ben nu sterk in twijfel of ik de game wel moet halen aangezien ik (nog) geen stuur heb.

Voor degene met een Fanatec stuur; waar hebben jullie dit gekocht? In de pricewatch staat geen enkele winkel meer die het verkoopt. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Dit spel wil ik misschien uit de PSN store downloaden, maar ik heb een vraag over de carreer mode. Als je deze start, kun je dan een difficulty kiezen of iets dergelijks?

Kan ik op een of andere manier ontdekken wat mijn niveau is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
FerdiV schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:59:
Dit spel wil ik misschien uit de PSN store downloaden, maar ik heb een vraag over de carreer mode. Als je deze start, kun je dan een difficulty kiezen of iets dergelijks?

Kan ik op een of andere manier ontdekken wat mijn niveau is?
Ja, je kan aangeven wat je niveau is. Daarbij zijn er allerlei assist in te stellen en het niveau van de AI kan je elke race instellen naar wens.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:30
zAo schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:56:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad.Ik ben nu sterk in twijfel of ik de game wel moet halen aangezien ik (nog) geen stuur heb.

Voor degene met een Fanatec stuur; waar hebben jullie dit gekocht? In de pricewatch staat geen enkele winkel meer die het verkoopt. :O
Daarvoor moet je bij Fanatec zelf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

OMD schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:33:
[...]

Dat is de voorruit die vuil is/wordt...
dat bedoel ik juist, heb nog nooit een vuile vooruit gezien.. bij iracin komen er dikke zwarte spikkels op.
maar hier heb ik nog geen vuil kunnen waarnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
R0dsk0ll schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:02:
[...]

Ja, je kan aangeven wat je niveau is. Daarbij zijn er allerlei assist in te stellen en het niveau van de AI kan je elke race instellen naar wens.
Dus je kunt vrij gemakkelijk een championship naar je hand zetten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
Gadverdamme....wat een pakketje is dit ;p

Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x312/kokiko22/LMP2%20-%20RWD%20P20%20LMP2_zpsj12izoni.png~original

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

FerdiV schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:24:
[...]
Onwijs.. je ziet het menutje elke keer voor je begint dus het zit niet verstopt. IIk heb bijvoorbeeld totaal geen zin in het karten maar ben wel benieuwd naar de rest. Dus doe nu de lengte op 0% dat is 2 of 3 laps vaak. En de a.i op 30% ofzo puur om er snel doorheen te komen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Mmmz das wel beetje bijzonder. Had graag soort goals gehad. Ik denk er nog even over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Laatst online: 10-09 16:20
FerdiV schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:24:
[...]

Klopt dat kan, ikzelf vind dat prima, zo merk ik dat ik in bepaalde classes steeds beter presteer, dus zet ik de ai hoger om het competitief voor mezelf te houden. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Vandaag ook Project Cars voor de PS4 gehaald. Vanavond na college maar even kijken waar ik ga beginnen en hoe ik alles in ga stellen. In ieder geval is dit topic heel handig voor het aanpassen van instellingen en dergelijke.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Zijn er nog plannen om vanavond 20.00 op de ps4 weer een tweakers groep bij elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
CR1691 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:14:
Vandaag ook Project Cars voor de PS4 gehaald. Vanavond na college maar even kijken waar ik ga beginnen en hoe ik alles in ga stellen. In ieder geval is dit topic heel handig voor het aanpassen van instellingen en dergelijke.
Welkom! En hou dit subforum op het officiele Project Cars forum ook even in de gaten. Settings, bugs etc kun je daar vinden.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Morgen voor de Got Racing middag:

Formula C op Zolder?
GT(2/3) op de Nurburgring?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:18
Phusebox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:38:
Morgen voor de Got Racing middag:

Formula C op Zolder?
GT(2/3) op de Nurburgring?
Prima! Zolder zal wel een uitdaging worden :P
Misschien nog een leuk idee om een Engelse kartbaan met karts toe te voegen? Dan heb je ook niet zo gauw het effect dat iedereen ver uit elkaar rijdt. Daarbij lijkt het mij wel lachen om met z'n allen in die kleine racemonsters te zien jagen over het circuit!

Lol, waarom sta ik ineens in de top 5 karmalijst over Thrustmaster T300 RS? Heb er nooit over gepost :?

[ Voor 20% gewijzigd door Davidson op 13-05-2015 19:50 ]

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Zolder met Formula C.. lijkt me ook wel een uitdaging ja :) Vooral over de "heuveltjes" van het circuit zullen de achterkantjes wel lekker los komen.

Karts is misschien wel grappig, die heb ik alleen nog niet helemaal onder controle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:14
Karting vind ik persoonlijk niet zo leuk.. handling is niet echt lekker vind ik persoonlijk. Formula C is super. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:01
Davidson schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:46:
[...]

Prima! Zolder zal wel een uitdaging worden :P
Misschien nog een leuk idee om een Engelse kartbaan met karts toe te voegen? Dan heb je ook niet zo gauw het effect dat iedereen ver uit elkaar rijdt. Daarbij lijkt het mij wel lachen om met z'n allen in die kleine racemonsters te zien jagen over het circuit!

Lol, waarom sta ik ineens in de top 5 karmalijst over Thrustmaster T300 RS? Heb er nooit over gepost :?
Thrustmaster T300 RS is gekoppeld aan topic. Blijkbaar is dit het enige topic en loop je hier flink te spammen en dan ben je officieel karmakeizer van de Thrustmaster T300 RS ondanks dat je er misschien de ballen verstand van hebt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Was weer genieten net! Mooie races op onder andere Monza, Imola en Dubai. We zijn vier uur bezig geweest; dus vergeet er sowieso een paar. Monza heb ik gewonnen met .097 seconden, maar op het beeld lag superkiwi(?) voor :/ Dus dat was een beetje vreemd, maar wel erg leuke race :) Op Dubai ging ik ergens iets te hard door de bocht en schoof onder Maiky_M door, wat resulteerde in het uitvallen van zijn motor :(

Zal morgen/overmorgen wat filmpjes van de races plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Good Fella schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:15:
Was weer genieten net! Mooie races op onder andere Monza, Imola en Dubai. We zijn vier uur bezig geweest; dus vergeet er sowieso een paar. Monza heb ik gewonnen met .097 seconden, maar op het beeld lag superkiwi(?) voor :/ Dus dat was een beetje vreemd, maar wel erg leuke race :) Op Dubai ging ik ergens iets te hard door de bocht en schoof onder Maiky_M door, wat resulteerde in het uitvallen van zijn motor :(

Die bug heb ik ook al meer meegemaakt. Ik reed als eerste op mijn scherm en op een vriend zijn scherm. Bij de uitslag stond dat hij 0.923 seconden voor mij eindigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Ja, dat was ook mijn gedachte toen ik m'n eerste rondjes reed. En het wordt nog gekker als je ESC en Traction Control uitschakelt. :+ 7(8)7

Ik heb de Alpha geprobeerd en die was al indrukwekkend. Ik heb zo het vermoeden dat ik zeer binnenkort ineens in het bezit ga zijn van de Digital Edition. :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:10
Iemand interesse in een pc server om ff 15min practice + kwali + 5-10 laps race te doen over zeg een half uurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Vraag mij wel af waarom ik nergens mijn eigen beste tijden per track kan zien... wat ik zie staan als record bij sommige tracks wijkt wel af van wat ik daadwerkelijk heb neergezet.

Zelfde is ook het geval in de time trail leaderbords (waar niks staat) en de community events waar (de meeste) mijn entries gewoon niet doorkomen. De levensduur van een race game valt of staat hier voor mij wel echt mee. Ik moet gewoon kloppende friends leaderbords hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Ik heb me aangemeld in de sheet, ben benieuwd hoe deze game zich tot driveclub zal verhoudt.
Ben gestart met de careermode in de karts en al een paar keer in de tourwagens gereden. Allemaal even wennen met de DS4 controller en heb al wat instellingen gewijzigd na het lezen van dit topic.

Ondanks dat ik veel gelezen heb (niet alles) wat in dit topic staat heb ik eigenlijk nog een paar (simpele) vragen. Hoe kan ik de moeilijkheidsgraad aanpassen. Ik heb in het begin novice gekozen, maar zou nu toch graag realistic kiezen. Ik kan wel apart de assist aan of uit zetten, maar niet meer de moelijkheidsgraad vinden.

Daarnaast zie ik in de multiplayer modus altijd 20 lobby die ik kan kiezen. Dit werkt niet altijd naar behoren en ik kan ook niet naar lobbys zoeken. Hoe gaat het online races met mede forumleden nu precies in zijn werk? Ik heb wel zin om eens een wedstrijd tegen jullie te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
DCR schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:23:
Allemaal even wennen met de DS4 controller en heb al wat instellingen gewijzigd na het lezen van dit topic.

Ondanks dat ik veel gelezen heb (niet alles) wat in dit topic staat heb ik eigenlijk nog een paar (simpele) vragen. Hoe kan ik de moeilijkheidsgraad aanpassen. Ik heb in het begin novice gekozen, maar zou nu toch graag realistic kiezen.
Kun je vertellen wat je hebt aangepast aan je controller settings?

Naar het aanpassen van de moeilijkheidsgraad ben ik benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
[b][message=44229945,noline]Hoe gaat het online races met mede forumleden nu precies in zijn werk? Ik heb wel zin om eens een wedstrijd tegen jullie te rijden.
Je kan leden uit de sheet toevoegen aan je PSN lijst en uitnodigen. Soms organiseert iemand een lobby en laat dat in dit topic weten. Je kan dan zijn PSN toevoegen (mits in de lijst) en zo zijn lobby joinen.

Zal binnenkort/morgen? vast en zeker weer zo'n oproep komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Was weer genieten net! Mooie races op onder andere Monza, Imola en Dubai. We zijn vier uur bezig geweest; dus vergeet er sowieso een paar. Monza heb ik gewonnen met .097 seconden, maar op het beeld lag superkiwi(?) voor :/ Dus dat was een beetje vreemd, maar wel erg leuke race :)
Dat waren best leuke races vanmiddag :)

Hier de race op Monza vanuit mijn oogpunt.
Pole position, slechte start, langzaam omhoog geklommen en een spannende laatste ronde om plek 1:
(note to self and others: met z'n 2en naast elkaar een chicane door kán wel, als je elkaar maar wat ruimte geeft)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=F7kjwVyj0jQ]

En hier de finish foto:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/t31.0-8/11265551_629185490552149_4386760741275215253_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikyM
  • Laatst online: 10-09 17:10

Die stall op Dubai was volgens mij meer een bug dan wat anders. Had iig ineens geen vermogen meer en volgens mij tikte je me daarna pas aan.

Zijn nu met een man of 10 online op PS4. Net met de Caterham Seven op Donington gereden. Eén grote chaos. Volgende stop: de oude Mercedes DTM op Brands Hatch.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Laatst online: 10-05 14:28
Het word een superspel... als dingen als dit gefixed worden.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gWnQUUa51gE]

AI lijkt je af en toe gewoon te laat te zien ofzo... of ze willen inhalen dwars door je heen ipv er omheen.

Ik behandel de AI als noob racers ... dat maakt mn races al een stuk gelukkiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikyM
  • Laatst online: 10-09 17:10
MaikyM schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:52:
[...]

Die stall op Dubai was volgens mij meer een bug dan wat anders. Had iig ineens geen vermogen meer en volgens mij tikte je me daarna pas aan.

Zijn nu met een man of 10 online op PS4. Net met de Caterham Seven op Donington gereden. Eén grote chaos. Volgende stop: de oude Mercedes DTM op Brands Hatch.
Inmiddels duidelijk dat het een bug is. M'n broer is nu aan het rijden (rijden omstebeurt een race vandaag) en daar gebeurde net hetzelfde met niemand in de buurt. Nu nog de vraag of het spontane afslaan aan het stuurtje of aan de game ligt..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

FerdiV schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:32:
[...]

Kun je vertellen wat je hebt aangepast aan je controller settings?

Naar het aanpassen van de moeilijkheidsgraad ben ik benieuwd :)
Ik heb de controller settings aangepast op basis van dit artikel. Eerst compleet overgenomen en daarna weer veranderd om voor mijn gevoel wat vloeiender te kunnen sturen. Alle deadzones op 0 en sensitivety op 10. Behalve speed (75) en controller filtering (20)

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=439605295

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:45:
[...]

Dat waren best leuke races vanmiddag :)

Hier de race op Monza vanuit mijn oogpunt.
Pole position, slechte start, langzaam omhoog geklommen en een spannende laatste ronde om plek 1:
(note to self and others: met z'n 2en naast elkaar een chicane door kán wel, als je elkaar maar wat ruimte geeft)

[video]

En hier de finish foto:

[afbeelding]
Wat is dat toch met dat idiote sturen? Eerder vandaag met een video van die Clio op Brands Hatch ook al. Zo rijdt (stuurt) het toch voor geen meter? Je drukt hem zo vol in het onderstuur. Waar de game dan overigens weer niks mee doet, dat is eigenlijk wel heel slecht.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:10
MaikyM schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:52:
[...]

Als jullie over een half uurtje nog bezig zijn dan join ik ook dadelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Rossi46 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:01:
[...]

Wat is dat toch met dat idiote sturen? Eerder vandaag met een video van die Clio op Brands Hatch ook al. Zo rijdt (stuurt) het toch voor geen meter? Je drukt hem zo vol in het onderstuur. Waar de game dan overigens weer niks mee doet, dat is eigenlijk wel heel slecht.
Ik snap dat ook niet helemaal, maargoed.. dat is vast hetzelfde als wij andere games zouden spelen, en men afvraagt waarom wij iets op een bepaalde manier doen.

Overigens doet de game wel wat met onderstuur? Meer banden slijtage en hogere banden temeraturen.. wat op de lange termijn ook weer zorgt voor meer slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Is er ook online ergens een leaderboard te bekijken per circuit ofzo?
Zodat je ook op 't werk de stand van zaken bij kan houden... Ahum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Rossi46 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:01:
[...]

Het is eigenlijk een niet goed geconfigureerde stuur. De rotatie van het stuurwiel opscherm moet overeen komen met wat je in je handen hebt. Hij draaid hem helemaal door, dus lijkt mij dat de 90 graden calibiratie niet is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
mickeyhouse schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:21:
Niet via een website zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinjaTrek2891 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:24:
[...]

Het is eigenlijk een niet goed geconfigureerde stuur. De rotatie van het stuurwiel opscherm moet overeen komen met wat je in je handen hebt. Hij draaid hem helemaal door, dus lijkt mij dat de 90 graden calibiratie niet is gedaan.
Ik moest hem ook op 100% zetten, toen klopte het inderdaad pas 1 op 1 met wat er op het scherm gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:37:
[...]

Ik moest hem ook op 100% zetten, toen klopte het inderdaad pas 1 op 1 met wat er op het scherm gebeurd :)
Ik ben uren bezig geweest om het stuur zo te krijgen dat ik me erg comfortable bij voelde.

Afbeeldingslocatie: http://i1205.photobucket.com/albums/bb424/NinjaTrek2891/2015-05-13_00001_zpsnehpr2v3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb de volledige uitslag en de 90 graden callibratie wel gedaan.
De bewegingen van het ingame stuur komen overeen met wat ik zelf draai.
Ik zal eens proberen minder te draaien, maar ik weet haast zeker dat ik dan niet scherp kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Laatst online: 12-09 23:23
Wel grappig, vanmiddag lekker aan het blazen met mijn C9 Sauber Mercedes zie ik vreemd genoeg het Audi embleem op beide handschoenen staan :?
Misschien dat het wel bij meer LMP auto's zijn maar t is me nu pas opgevallen bij de C9.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:02:
Ik zal eens proberen minder te draaien, maar ik weet haast zeker dat ik dan niet scherp kan sturen.
Daar gaat het dus mis. Raceauto's hebben een veel directere besturing (en minder stuuruitslag). Naar mijn mening zou je stuur bij een dergelijke game niet op 900 graden moeten staan.
Earzz schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:02:
Wel grappig, vanmiddag lekker aan het blazen met mijn C9 Sauber Mercedes zie ik vreemd genoeg het Audi embleem op beide handschoenen staan :?
Misschien dat het wel bij meer LMP auto's zijn maar t is me nu pas opgevallen bij de C9.
Ik zag het vandaag ook al bij iemand die in de Formula Rookie reed idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 15:02
Rijdt er iemand met een T100 hier? Ik race al jaren niet meer, maar het begint toch te kriebelen weer. Maar om nou meteen een smak geld neer te leggen voor een T300 of T500 is me te gek. Als het virus me weer pakt komt dat later wel, maar van wat ik aan reviews lees is de T100 een prima stuurtje?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Laatst online: 25-03 12:32
Wauw,ik ben net ff een random lobby gejoined... dan ben je verwend zeg gister,met hoe clean,serieus en relaxt er toen geracet werd. Ik bedoel ik ben geen digitale schumacher en een tikje hier en daar moet kunnen,maar deze apen beukte of stuurde echt expres op je in. Zo jammer. Maar gauw weer met tweakers groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Earzz schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:02:
900 graden stuur? die kan je ook lager zetten toch? 270?

En controleer je speed linearity. Als die op 100 staat kan je sturen wat je wilt... maar gebeurd niet veel. Ik heb hem op 0 tot en met 50 gehad. Met mn huidige instellingen is hij op 50 het lekkerst.

Ik rijd met een Thrustmaster F430 Cockpit Wireless. Das dat ding op stand. Helaas geen FFB voor mij. Dat mis ik echt wel. Hopelijk spoedig naar een G27 met stand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Moodshifter schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:47:
Wauw,ik ben net ff een random lobby gejoined... dan ben je verwend zeg gister,met hoe clean,serieus en relaxt er toen geracet werd. Ik bedoel ik ben geen digitale schumacher en een tikje hier en daar moet kunnen,maar deze apen beukte of stuurde echt expres op je in. Zo jammer. Maar gauw weer met tweakers groepje.
Is er ook een PC tweakers lobby ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

edit: ...nevermind.

edit2:
Ik vraag me af of kalibratie van het stuur op de PS4 wel zin heeft. Volgens mij heeft het totaal geen effect op stuuruitslag namelijk, de game bepaald dit zelf voor welk type auto je gebruikt. Zet ik sensitivity van mijn Fanatec CSR Elite stuur op OFF dan zorgt de game zelf dat de stuuruitslag in een F1 wagen anders is dan in een GT3 auto. Zet ik sens vervolgens op 900, dan heb ik dezelfde stuuruitslag in de F1 wagen. Geen 900 graden iig.

In de calibratie verschijnen ook geen andere waarden overigens of ik sens nou op 240, 360, 480, 900, etc zet. Altijd komt er 900 uit. Zelfs op Off. Raar verhaal, want ingame voel ik wel degelijk een verschil in stuuruitslag tussen verschillende auto's.

Misschien een bug in de Fanatec ondersteuning.

[ Voor 190% gewijzigd door Voxalizer op 14-05-2015 00:33 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

Moodshifter schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:47:
Vanavond echt 5 van dergelijke races gehad. Wat een idioten. Alleen mijn laatste race ging 'netjes'. Ruimte geven, leuke gevechten. Is alle allemaal niet zo moeilijk. Het is verdorie project cars geen destruction derby.

Dus...snel maar weer met mede-tweakers racen! Dit was niks zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
Net even 3 uur Dubai gereden....wat zijn die lmp2 wagens lekker zeg! Steeds meer fun met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:46
dvdkiwi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:02:
Heb jij de kalibratie wel goed gedaan? Ik had t eerst ook, maar had het verkeerd gelezen denk ik.
Eerst draaien tot je niet meer kunt en dan 90 graden terug draaien dacht ik. Maar je moet terug draaien tot het getal 900.

Vanavond met de FFB settings uit de excel gereden....wat een verschil, kan nu eindelijk voelen wanneer die in de slip wil. Had ook voor het eerst een witte lijn onder de gele op de telemetrie staan. Volgens mij is dat de lijn die je voelt op het stuur als de auto in de slip gaat of is het wat anders?

[ Voor 50% gewijzigd door MichelatNL op 14-05-2015 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:24
Ik rij met een controller en speel op een xbox one met alle hulpmiddelen uit,met droog weer gaat het allemaal best alleen met nat weer heb ik de grootste moeite met het doseren van gas met wegglijden als gevolg.

Rijd hier iedereen met een controller met alle hulpmiddelen uit ? En hoe bevalt jullie dat in de regen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vriend van me had hem vanavond mee, en het viel me niet tegen. Ook niet mee (PS4). Omslachtig (meer onduidelijk) menu. Races zelf vond ik aardig. Graphics waren netjes en het rijgedrag meer dan prima, maar moest er wel eerst de update voor installeren. Vind het echter te weinig toevoegen aan m'n backlog, dus ik laat het even tot een evt. "uitverkoop".

Verder prima spel. Geen bugs gezien, maar ik heb ook maar hooguit anderhalf uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Onlangs ben ik begonnen aan de carrière mode met de formule rookie. Leuke wagens, maar de ai rijd je vaak in de wielen en met dit soort wagens blijf je snel haken achter de wielen van een ander wat best frustrerend is...

Inmiddels heb ik een aantal kampioenschappen gewonnen, maar de enige aanbiedingen die ik ontvang zijn van het formule rookie team waar ik voor rij en voor 250cc superkarts. Ik krijg wel invites voor losse races in andere in andere klasses, maar ik zou de carrière toch graag voortzetten in andere klasses.

Wat moet je doen om meerdere contract aanbiedingen te krijgen? Kampioenschappen winnen is niet voldoende op dit moment lijkt het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Kan iemand toevallig de vergelijking maken tussen Project Cars en Live for Speed? Heb dat veel gespeeld een tijdje geleden, en ben benieuwd of het enigszins vergelijkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

ik krijg nu elke x een foutmelding en een crash naar bureaublad..
met de melding "bdbgfatal" echter kan ik hier maar weinig/niks van vinden opt internet..

kampen er meer met deze crash/melding? een single race kan wel gewoon starten.. alleen de career niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Laatst online: 31-07 15:13
Mocht er iemand zijn die een goede setup heeft weten te maken met de Ford voor de community event en deze graag wilt delen met iemand....

Ik ben geen ster in het maken van setups, ik sta in de top 50 met de default setup maar dat is natuurlijk niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:35:
[...]

Aandrijving is beter van de 300. Dat 'ie aan de buitenkant plastic overkomt kan best. Binnenzijde is beter.
Kan goed zo zijn, maar dan nog: is net als met een clio stuur in een austin martin rijden als je 't mij vraagt... Verder vind ik de ffb fenomenaal op de t500, en that's all that counts... Je voelt de meerdere ffb motoren hun werk doen, prachtig. Met een lmp1 wagen (strak onderstel) over een lijn rijden en je voelt de lijn onder je wagen ploffen.
Stijnb_ schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:50:
[...]

Playseat, alle menu's buiten games moet je met de controller doen ipv het stuur. Is irritant, maar ach, kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 19:38
mickeyhouse schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:21:
http://cars-stats-steam.wmdportal.com/index.php/leaderboard.
Ik weet alleen niet in hoeverre deze stats volledig of juist zijn maar dat zou je zelf even kunnen vergelijken. Volgens mij zijn deze stats alleen van de PC/steam gebruikers.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorick op 14-05-2015 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Ik hoop dat ze dat save systeem van de setups wat beter gaan maken. De setups worden vaak tijdens career niet bewaard, en kan ook geen naam geven aan nieuwe setups

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
schumi1986 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:38:
Ik rij met een controller en speel op een xbox one met alle hulpmiddelen uit,met droog weer gaat het allemaal best alleen met nat weer heb ik de grootste moeite met het doseren van gas met wegglijden als gevolg.

Rijd hier iedereen met een controller met alle hulpmiddelen uit ? En hoe bevalt jullie dat in de regen?
Op de One, met controller, met alle hulpjes uit, in de regen... Dat kun je voorlopig even vergeten :) Zonder de aankomende patch is dat momenteel naar mijn mening nagenoeg onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFT_Bak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 08:48
Jorick schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:28:
[...]
http://cars-stats-steam.wmdportal.com/index.php/leaderboard.
Ik weet alleen niet in hoeverre deze stats volledig of juist zijn maar dat zou je zelf even kunnen vergelijken. Volgens mij zijn deze stats alleen van de PC/steam gebruikers.
Dank voor die link! Dat is erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
GFT_Bak schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:01:
[...]

Dank voor die link! Dat is erg handig.
Volgens mij alleen PC ja, ik kan mezelf (PS4) in ieder geval niet vinden.
Wel leuk om de tijden te vergelijken, ik moet nog een hoop oefenen... :9

ZIjn de tijden op het PS4 leaderboard ook echt de beste overall tijden?
Of alleen binnen jou klasse of assist niveau of zo?
Rij net de 32e tijd op de Nurburgring Mullenbach zonder tuning of iets, dus gewoon standaard.

Vanmiddag maar eens ff online proberen, top spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Distortion schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:54:
Ik hoop dat ze dat save systeem van de setups wat beter gaan maken. De setups worden vaak tijdens career niet bewaard, en kan ook geen naam geven aan nieuwe setups
Dat probleem was me ook opgevallen met het instellen van de FFB en is best irritant. Wat ik nu doe is kijken welke auto ik mee moet rijden en dan terug naar mijn garage en daar de setup aanpassen. Save toepassen op alle circuits en dan eventueel per circuit afzonderlijk instellen.
Als je dan verder gaat met je carrière heb je gelijk de juiste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

MichelatNL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:40:
[...]

Dat probleem was me ook opgevallen met het instellen van de FFB en is best irritant. Wat ik nu doe is kijken welke auto ik mee moet rijden en dan terug naar mijn garage en daar de setup aanpassen. Save toepassen op alle circuits en dan eventueel per circuit afzonderlijk instellen.
Als je dan verder gaat met je carrière heb je gelijk de juiste instellingen.
Ja dat lijkt nog de beste optie. Al vind ik die save functie in my garage ook niet echt simpel. Kan je uitleggen hoe dat werkt in the garage?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Distortion schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:46:
[...]

Ja dat lijkt nog de beste optie. Al vind ik die save functie in my garage ook niet echt simpel. Kan je uitleggen hoe dat werkt in the garage?
Weet t niet precies uit m'n hoofd.
Ik kies in de garage eerst de auto met een leuk kleurtje ;) dan 1 scherm terug en daar een nieuwe setup maken. Als je de setup klaar hebt heb je de optie om te bewaren en dan optie gebruiken voor alle tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hebben jullie nou echt de FFB per auto allemaal ingesteld? En setups doe ik eigenlijk ook niks mee. Ik doe meestal meer kwaad dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MichelatNL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:54:
[...]

Weet t niet precies uit m'n hoofd.
Ik kies in de garage eerst de auto met een leuk kleurtje ;) dan 1 scherm terug en daar een nieuwe setup maken. Als je de setup klaar hebt heb je de optie om te bewaren en dan optie gebruiken voor alle tracks.
Ja alleen onthoudt ie toch nooit welke auto je in de garage hebt gekozen want al kies ik livery x krijg ik elke keer weer een random livery. Zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Phusebox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:54:
Hebben jullie nou echt de FFB per auto allemaal ingesteld? En setups doe ik eigenlijk ook niks mee. Ik doe meestal meer kwaad dan goed.
Heb de excellijst uitgeprint en daar vink ik af welke ik al heb ingesteld. Kan het veschil echt goed voelen in het stuur.
Phusebox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:55:
[...]

Ja alleen onthoudt ie toch nooit welke auto je in de garage hebt gekozen want al kies ik livery x krijg ik elke keer weer een random livery. Zo irritant.
Volgens mij krijg je in carriere modus de looks van het team

[ Voor 31% gewijzigd door MichelatNL op 14-05-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MichelatNL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:55:
[...]

Heb de excellijst uitgeprint en daar vink ik af welke ik al heb ingesteld. Kan het veschil echt goed voelen in het stuur.

[...]

Volgens mij krijg je in carriere modus de looks van het team
Bedoel livery in quick race of online. Houdt ie nooit vast.

Mja ik heb ook die FFB files van Jack Spade geïnstalleerd maar daar merkte ik niks van. Leek zelfs slechter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phusebox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:00:
Mja ik heb ook die FFB files van Jack Spade geïnstalleerd maar daar merkte ik niks van. Leek zelfs slechter te worden.
Zonder iets aan te passen is het gevoel in het stuur precies nul en is het een compleet waardeloos spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFT_Bak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 08:48
Phusebox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:54:
Tot op heden heb ik niks gewijzigd aan FFB. En qua setups heb ik alleen 1x de bandendruk iets verlaagt, verder niks. (Maar in die paar online races die ik heb gedaan heb rij ik ook niet een heel erg competatieve pace :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brad Pitt schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:02:
[...]

Zonder iets aan te passen is het gevoel in het stuur precies nul en is het een compleet waardeloos spel :)
Tja die ffb files zouden dus alles optimaal moeten maken per auto maar ik merk er niks van.

Het vreemde is ook dat ze in al die guides de tireforce optie noemen maar mag iemand mij die eens komen wijzen want die heb ik dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Phusebox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:00:
[...]
Bedoel livery in quick race of online. Houdt ie nooit vast.
Ow daar heb ik eigenlijk nooit op gelet.
Voor de PC kun je je eigen styling maken http://forum.projectcarsg...ustom-liveries-How-to-FAQ
Zou ook wel leuk zijn voor de consoles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27
Phusebox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:04:
[...]

Tja die ffb files zouden dus alles optimaal moeten maken per auto maar ik merk er niks van.

Het vreemde is ook dat ze in al die guides de tireforce optie noemen maar mag iemand mij die eens komen wijzen want die heb ik dus echt niet.
Tire force staat bij de algemene FFB settings(calibration), niet bij de settings per auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal leuk die FFB instellingen, maar heb je wel echt iets aan de instellingen van iemand met een Thrustmaster stuur, terwijl je zelf bijv. een Logitech stuur hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:08:
Allemaal leuk die FFB instellingen, maar heb je wel echt iets aan de instellingen van iemand met een Thrustmaster stuur, terwijl je zelf bijv. een Logitech stuur hebt?
Je kan ze alsnog aanpassen hè. Maar zonder iets aan te passen heeft rijden met stuur sowieso, imho, nul zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Phusebox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:04:
[...]
YouTube: Project CARS Force Feedback Tips PC - PS4 - XBox One bij 5:55 begint het over tireforce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Het kan per stuur verschillend zijn inderdaad, en ook weer per persoon. Ik rij graag met relatief zware FF, maar een ander misschien liever niet.

Tire force zou ik overigens gewoon op 100 laten staan, hoger dan dat valt in mijn idee een beetje in dezelfde categorie als een liedje harder zetten dan het systeem aan kan, waardoor het niet meer klinkt.

Ik haal zelf de beste resultaten door een beetje te spelen met de Fx, Fy en Fz scale sliders in de "per auto" FFB settings. Deze zet ik op verschillende gradaties iets lager, wat het gevoel al enorm verbeterd.

[ Voor 22% gewijzigd door DeXXoR op 14-05-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja ik weet waar de optie hoort te zitten maar die is er dus gewoon niet.

Zal maar eens een reinstall doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 14-05-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:21

OMD

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:26:
[...]

Kan goed zo zijn, maar dan nog: is net als met een clio stuur in een austin martin rijden als je 't mij vraagt... Verder vind ik de ffb fenomenaal op de t500, en that's all that counts... Je voelt de meerdere ffb motoren hun werk doen, prachtig. Met een lmp1 wagen (strak onderstel) over een lijn rijden en je voelt de lijn onder je wagen ploffen.

[...]

Playseat, alle menu's buiten games moet je met de controller doen ipv het stuur. Is irritant, maar ach, kleine moeite.
Ik ben zelf voor de 300 gegaan. Het stuur is simpelweg beter. Andere motor techniek zit er in en zoals de meeste reviewers zeggen is er vloeiender mee te rijden. Tel daarbij de lage geluidsproductie bij op en de compactere base en je heb eigenlijk stiekem de opvolger van de 500.

De pedalen zijn poep, simpel. Ik wilde toch al andere pedalen dus voor mij geen probleem. Ander nadeel is de prijs, de 300 is in verhouding duurder helaas.

Tot nu toe erg tevreden alleen de ffb in Assetto Corsa is vele malen beter :o

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Als het begint te regenen hoe weet je dan welke banden je moet gebruiken? Je hebt drie keuzes, maar hoe weet je nu hoe hard het regent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:07
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:26:
[...]

[...]

Het enige wat me nog tegen houd is de prijs van een 500 setje. De prijs bedraagt meestal 450 tot 500 euro. Dit is me toch te veel voor mijn eeste stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Stijnb_ schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:40:
[...]

Het enige wat me nog tegen houd is de prijs van een 500 setje. De prijs bedraagt meestal 450 tot 500 euro. Dit is me toch te veel voor mijn eeste stuur.
Als je het geld niet hebt dan zou ik nog even sparen. Spijt krijg je er echt niet van. De beleving is in mijn ogen zoveel beter dan met controller.
Het ligt er natuurlijk ook aan of je straks fanatiek gaat racen of na een paar maandjes het voor gezien houdt, dan is het natuurlijk jammer van het geld en kun je misschien voor een goedkoper stuurtje gaan en die op een tafeltje monteren.
Zit zelf nog te wachten op F1 2015, dus ik steek de uren er wel in met Project Cars en F1 2015 en dat maakt die 500 euro dan wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Hebben jullie soms ook dat er geen geluid is (PS4)? Ik moet dan even de race/sessie uit en dan heb ik weer geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
Trent900 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:51:
Hebben jullie soms ook dat er geen geluid is (PS4)? Ik moet dan even de race/sessie uit en dan heb ik weer geluid.
Ja ik lijk ook wat geluids problematiek te hebben, spel opnieuw gestart toen was t probleem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Zo de eerste kartkampioenschappen allemaal overtuigend gewonnen. Maar toen mocht ik een Ford Focus in. Dat ging toch wel heel erg moeizaam. Vandaag maar weer verder oefenen :P

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
CR1691 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:53:
Zo de eerste kartkampioenschappen allemaal overtuigend gewonnen. Maar toen mocht ik een Ford Focus in. Dat ging toch wel heel erg moeizaam. Vandaag maar weer verder oefenen :P
Ik had net 't zelfde, in de stromende regen, wat een drama.
Heb de Traction Control Slip op 1% gezet, toen werd ik 3e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:48
Rossi46 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:55:
[...]

Op de One, met controller, met alle hulpjes uit, in de regen... Dat kun je voorlopig even vergeten :) Zonder de aankomende patch is dat momenteel naar mijn mening nagenoeg onmogelijk.
En dan is in career de A.I. in de regen ook nog eens veel te snel.Zowel in practice, quali en race. Die lijken niet of nauwelijks hinder te ondervinden van de natte omstandigheden. Dit soort dingen doet voor mij enorm afbreuk aan de spelervaring, naast de ontelbare overige ergenissen op het moment.

Ik blijf erbij deze game in deze staat had never nooit gereleased mogen worden. Op de XB1 in ieder geval, kan niet spreken over andere platformen.

Anyway, zijn er nog mensen op de XB1 die willen spelen vandaag? Dinsdagavond in die private lobby was 't erg leuk, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

MichelatNL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:22:
[...]
Heb jij de kalibratie wel goed gedaan? Ik had t eerst ook, maar had het verkeerd gelezen denk ik.
Eerst draaien tot je niet meer kunt en dan 90 graden terug draaien dacht ik. Maar je moet terug draaien tot het getal 900.
Ja alles goed gedaan ;)
Ik vind het niet raar; ben wel gewend om het stuur flink te moeten draaien voor scherpe bochten.
Wellicht dat de lock voor racewagens wat minder hoog moet dan voor road cars bijvoorbeeld.

Even getest in mijn eigen auto en daar moet ik bij een 90 graden bocht ook meer dan een volledige ronde draaien.
GT3 auto's op Monza (op youtube) draaien het stuur 180 graden in de chicanes, zelfde als ik in de video.
Ik weet ook niet wat er nou precies zo "idioot" is aan het flink moeten draaien aan je stuur :/
Zoals Voxalizer ook al zei: Formula A wagens bijvoorbeeld sturen weer veel scherper bij dezelfde stuuruitslag.

In het menu met deadzones en sensitivities heb ik enkel de deadzones op 0 gezet, sensitivities heb ik nog niet aangeraakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 14-05-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:18
MichelatNL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:05:
[...]

Ow daar heb ik eigenlijk nooit op gelet.
Voor de PC kun je je eigen styling maken http://forum.projectcarsg...ustom-liveries-How-to-FAQ
Zou ook wel leuk zijn voor de consoles :)
Ah, gaaf! Viel me laatst al op met Formula Rookie op Spa dat mijn auto wit was met rare zwarte lijnen. Dat was dus een livery die je zelf kunt aanpassen. Binnenkort maar eens even uitzoeken hoe dat werkt :)

Btw, wanneer gaan we racen op Steam vanmiddag?

[ Voor 4% gewijzigd door Davidson op 14-05-2015 11:22 ]

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

Vraag over de Thrustmaster 300rs in combinatie met PS4: ik heb eigenlijk altijd mijn Shure oordoppen in als ik game kan je deze ook aansluiten op de thrustmaster of moet dat via de DS4 of TV geregeld worden als je het stuurtje gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Dvdberg schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:33:
Vraag over de Thrustmaster 300rs in combinatie met PS4: ik heb eigenlijk altijd mijn Shure oordoppen in als ik game kan je deze ook aansluiten op de thrustmaster of moet dat via de DS4 of TV geregeld worden als je het stuurtje gebruikt?
Er zit helaas geen plug op het stuur, dus je DS4 gebruiken. Omdat je met stuurtje speelt moet je niet vergeten om in de PS4 menu het automatisch uitgaan van de DS4 te disablen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

MichelatNL schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:37:
[...]

Er zit helaas geen plug op het stuur, dus je DS4 gebruiken. Omdat je met stuurtje speelt moet je niet vergeten om in de PS4 menu het automatisch uitgaan van de DS4 te disablen ;)
Ah OK. Maar kan dan dus wel via de DS4. Dat is mooi.

Binnenkort de spaarpot maar eens stuk slaan, met de controller gaat prima maar de helft vd lol is als ik het zo lees toch met een stuurtje en pedalen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:10
Phusebox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:13:
Ja ik weet waar de optie hoort te zitten maar die is er dus gewoon niet.

Zal maar eens een reinstall doen.
Ik hoop dat je een oplossing (voor alle ellende die jij ervaart) vind. Bij mij maakte de FFB files een enorm verschil. Ik gebruik de Fy+SopLateral Mix files en dit maakte echt een wereld van verschil.. Het spel veranderde van een onspeelbaar drama naar iets wat qua gevoel het meeste aan AC doet denken. Er zit bij mij wel verschil in het gevoel op laser gescande en "normale" banen. Vooral het ontbreken van kleine hobbeltjes op rechte stukken geeft het geheel een neppe lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Davidson schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:18:
[...]

Ah, gaaf! Viel me laatst al op met Formula Rookie op Spa dat mijn auto wit was met rare zwarte lijnen. Dat was dus een livery die je zelf kunt aanpassen. Binnenkort maar eens even uitzoeken hoe dat werkt :)

Btw, wanneer gaan we racen op Steam vanmiddag?
Rond 13.30
Had een event in de groep aangemaakt. Wel opletten mensen :+ nogal logisch dat er zoveel ongelukken gebeuren.

Pagina: 1 ... 28 ... 57 Laatste