Gelukkig ben ik niet de enige dus haha. Logisch met een auto zonder ABS, TCS enzo..Good Fella schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:48:
[...]
Dat blijft een geval apart inderdaad. Ben in de eerste race dan ook 20ste geworden
Haha, die Caterham is een verschrikkelijke auto inderdaad
. Ik heb al wel gemerkt dat als je in de pits even de zachte bandjes laat monteren het al een stukje makkelijker gaat
Net de digitale versie gekocht (PS4) en de disc versie ook al weer van de hand voor 50 euro
Scheelt weer CD wisselen en een paar extra autos

Gaan we vanavond nog racen met de steamgroup?
Ik ben er ook lekker mee aan het vogelen nu maar ik zit toch wel meestal rond de instellingen die hij gebruikte bij de Mercedes. Net even de Nordschleife opgedoken met een Ruff GT3 en dat ging toch best aardig. Beetje bij beetje komen we er weldvdkiwi schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:00:
[...]
Thanks!
Ik heb de settings even opgeschreven, vanmiddag eens even mee spelen!
Ben inmiddels ook van automatisch schakelen naar manual gegaan met auto glutch en begin de game steeds vetter en vetter te vinden. De AI in m'n career van 50 naar 60 en zo beetje bij beetje wordt het steeds intenser maar niet té, want dat had ik donderdag dus heel erg...wist gewoon niet waar ik moest beginnen.
Dacht even leuk een Formule A auto te gaan rijden maar met optrekken stond ik al achterstevoren en heb nu net een valid lap gereden met een Formule A auto maar man man wat is dat werken zeg, de tering. Begin m'n polsen inmiddels aardig te voelen haha.
Hoe meer ik deze game speel, hoe vetter die wordt! Ik ga ook snel m'n PSN+ maar weer eens upgraden want wil me ook wel eens gaan mengen in online geweld, liefste wel met GoT members.
Omtrent de Driveclub challange hier voort zetten heb ik nog niet echt een geschikte manier gevonden om dit voor elkaar te krijgen maar er is ook zoveel te zien en te doen en in te stellen.
Het enige wat ik wel mis is tekst en uitleg bij alle instellingen en ik begin toch wel een klein beetje spijt te krijgen dat ik hem niet voor die paar euro extra digitaal gekocht heb voor 8 extra auto's dus hoop echt dat deze in de toekomst nog als DLC beschikbaar komen.
Ik vind juist de Formule wagens zo'n beetje het makkelijkst te besturen.
Flinke downforce waardoor ze zowat aan de weg plakken.
Alleen bij uitkomen bocht en het optrekken moet je inderdaad een beetje op je gas letten, maar verder heerlijke wagens
Alleen bij uitkomen bocht en het optrekken moet je inderdaad een beetje op je gas letten, maar verder heerlijke wagens
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gisteravond was ik niet aanwezig, maar vanavond heb ik inderdaad ook wel weer zin in een paar rondjes online!Nightcrowy schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:10:
Pfff, was lekker in het racen in de clio, lig bijna de hele wedstrijd aan kop, dan in de laatste bocht loopt een achterblijver die ik net ervoor heb ingehaald me van de baan te rammen
en finish ik als 2e.
Het is erg leuk racen, maar het blijft jammer van zulke figuren erbij
Het is erg leuk racen, maar het blijft jammer van zulke figuren erbij
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Iemand goede setup voor ps4 controller...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Check dit draadje op RedditAmaze86 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:56:
[ Voor 36% gewijzigd door The Outlaw op 09-05-2015 15:58 ]
Nederlandse PS5 clan / 30+
Dat heb ik ook. En wissel die F1 dan nooit in voor een road auto a la BMW 1M op hetzelfde circuit.. Dat rijdt dan voor geen ene meterdvdkiwi schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:23:
Ik vind juist de Formule wagens zo'n beetje het makkelijkst te besturen.

awesomeNLxAROSA schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:20:
[...]
En dat gaat ook gebeuren met Project CARS. Project CARS 2 staat er volledig los van. Hoogstwaarschijnlijk wordt deel 2 iets met offroad, sneeuw, etc. Deel 1 blijft voor asfalt/circuit.
I served in a company of heroes.
Hoe stuur je? Gebruik je cockpit cam / chase cam, heb je je duim continue op de stick of tik je meer vanaf t midden?Amaze86 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:56:
Je kan steering sensitivity prima op 0 zetten en als ie dan nog te gevoelig is kun je in de individuele auto aanpassingen steering ratio naar slowest zetten.
Input mode 1 zou ik niet gebruiken , 3 is het meest 'relaxed'. Van de geavanceerde opties zou ik soft steering dampening altijd aan doen en opposite lock help off, de laatste kan nogal verwarrend werken.
Controller filtering filtert kleine bewegingen, kun je tot 85 zetten zonder dat de boel echt ongevoelig wordt.
Speed sensitivity hangt erg af van hoe je rijdt, je kan het gebruiken om de gevoeligheid tegen te gaan maar ik zou aanraden te leren rijden met minder dan standaard, hiervoor moet je in de regel wel je stuur kunnen zien anders heb je geen idee hoeveel je instuurt.
Tijdens een kartwedstrijd net ineens dat de rondes niet meer geteld werden. Tegenstander zat achter me en ik kreeg blauwe vlag. Toen had ik pas duur dat er iets niet klopte.
De crashes naar desktop zijn ook vervelend. Na elke race moet ik de game opnieuw opstarten.
Wacht wel eerst even tot er wat fixes zijn... Wel jammer, geen idee waar dit probleem nu vandaan kan komen. Ze hebben echt iets stukgemaakt tijdens de final build
Overigens, de tijd die ik heb kunnen spelen heb ik me wel vermaakt
De crashes naar desktop zijn ook vervelend. Na elke race moet ik de game opnieuw opstarten.
Wacht wel eerst even tot er wat fixes zijn... Wel jammer, geen idee waar dit probleem nu vandaan kan komen. Ze hebben echt iets stukgemaakt tijdens de final build

Overigens, de tijd die ik heb kunnen spelen heb ik me wel vermaakt
[ Voor 7% gewijzigd door ksborg op 09-05-2015 16:28 ]
Wat een aanfluiting is dit spel zeg,ik gooi mijn controller dadelijk zo hard Door het raam heen dat ik hem in de noordzee moet gaan opduiken.
Ben nog maar net begonnen met katten maar heb nu al geen zin meer om verder te spelen,mijn controller geeft verkeerde inputs en de AI is echt om te huilen!
Geef mij maar FM5
Ben nog maar net begonnen met katten maar heb nu al geen zin meer om verder te spelen,mijn controller geeft verkeerde inputs en de AI is echt om te huilen!
Geef mij maar FM5
schumi1986 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:50:
Wat een aanfluiting is dit spel zeg,ik gooi mijn controller dadelijk zo hard Door het raam heen dat ik hem in de noordzee moet gaan opduiken.
Ben nog maar net begonnen met karten maar heb nu al geen zin meer om verder te spelen,mijn controller geeft verkeerde inputs en de AI is echt om te huilen!
Geef mij maar FM5
Een FM5 versie voor de PS4 zou ik ook wel graag willen hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:52:
Xbox1 zeker?
Nickname does not reflect reality
Formula rookie is wel vet, maar dat gehaak af en toe is best frustrerend.
Ik probeer ook even te komen. Een uurtje moet wel lukken weet alleen niet of 20u haalbaar is.Nightcrowy schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:10:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je kan ook ff gaan skiënschumi1986 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:50:
Geef mij maar FM5

Maar de controller input op de Xone is een bug die gefixed gaat worden. Karten is niet echt representatief.. Ik ben in career ook nog bij karts nog geen zin om dat te doen. Start watkins glenn eens met de formule rookie ofzo
Ik heb nog geen career gestart maar de AI is helaas nog hetzelfde als de bèta. Als het druk is raken ze in paniek en staat het halve veld stil.
Verder rammen ze dan wel gewoon vol achterop je als je een keer wat eerder moet remmen.
Verder rammen ze dan wel gewoon vol achterop je als je een keer wat eerder moet remmen.
Ik heb de game toch gekocht voor de pc, maar heb enorme spijt. Jammer dat je Steam games niet kan doorverkopen anders stond hij nu al op marktplaats.
Ik speel veel Asserto Corsa en Iracing, en had eigenlijk grote verwachtingen van Project Cars. Ik had gehoopt dat het een soort 2e Asserto Corsa zou zijn maar dat valt zwaar tegen.
Er zijn veel punten die mij storen :
- Handeling van de auto's is erg richting arcade, zelfs met alle hulpjes uit. Geeft geen realistisch gevoel.
- Zeer zacht banden geluid bij slippen in bochten.
- Het remmen voelt heel vreemd aan, alsof de auto alleen maar vertraagt maar verder lijkt er niks te blokkeren o.i.d.
- De force feedback is erg slecht, nauwelijks aanwezig ook (ik speel op een G25)
- Uitrijden van bijvoorbeeld de pits bij SPA, is altijd een crash tegen de muur (???)
- AI is nogal brak, doet soms hele rare dingen (zoals botsen tegen anderen terwijl dat niet nodig is?)
- Tracks lijken geen hobbels te hebben, maar het lijkt net een biljartlaken.
Al met al geeft het mij het gevoel alsof de game toch nog niet helemaal af is.
Enige pluspunt van de game zijn de goede graphics maar verder is het totaal geen aanvulling als je al Asserto Corsa en Iracing hebt.
Ik speel veel Asserto Corsa en Iracing, en had eigenlijk grote verwachtingen van Project Cars. Ik had gehoopt dat het een soort 2e Asserto Corsa zou zijn maar dat valt zwaar tegen.
Er zijn veel punten die mij storen :
- Handeling van de auto's is erg richting arcade, zelfs met alle hulpjes uit. Geeft geen realistisch gevoel.
- Zeer zacht banden geluid bij slippen in bochten.
- Het remmen voelt heel vreemd aan, alsof de auto alleen maar vertraagt maar verder lijkt er niks te blokkeren o.i.d.
- De force feedback is erg slecht, nauwelijks aanwezig ook (ik speel op een G25)
- Uitrijden van bijvoorbeeld de pits bij SPA, is altijd een crash tegen de muur (???)
- AI is nogal brak, doet soms hele rare dingen (zoals botsen tegen anderen terwijl dat niet nodig is?)
- Tracks lijken geen hobbels te hebben, maar het lijkt net een biljartlaken.
Al met al geeft het mij het gevoel alsof de game toch nog niet helemaal af is.
Enige pluspunt van de game zijn de goede graphics maar verder is het totaal geen aanvulling als je al Asserto Corsa en Iracing hebt.
Ik had die 55 euro ook beter aan giro 555 kunnen doneren.
Onbegrijpelijk dat er na zoveel uitstel een controller bug in het spel zit waarmee racen bijna onmogelijk wordt!
En dan heb ik het nog niet eens over het menu gehad pffff wat is die onoverzichtelijk! Na dat ik mijn buttons had gewijzigd bleef die maar aangeven dat ik nog knoppen toe moest wijzen die benodigd waren maar vertellen welke knoppen dat allemaal zijn nee dat is teveel moeite
Onbegrijpelijk dat er na zoveel uitstel een controller bug in het spel zit waarmee racen bijna onmogelijk wordt!
En dan heb ik het nog niet eens over het menu gehad pffff wat is die onoverzichtelijk! Na dat ik mijn buttons had gewijzigd bleef die maar aangeven dat ik nog knoppen toe moest wijzen die benodigd waren maar vertellen welke knoppen dat allemaal zijn nee dat is teveel moeite
Ook hier al grote spijt van aankoop.
Vind het niet echt een super goed spel en idd Asserto en alle andere op de pc zijn toch wel beter dan dit.
Heb hem ook nog eens aangekocht in digitale pre order via de xbox one in de usa store.
Dus op de console heb ik hem nog niet kunnen proberen maar dat gaat het dus ook niet echt worden aangezien het op pc al zo ruk is.
Spijtig dat je op de xbox geen cancel van je digitale pre order kan doen want dan zou ik het gelijk cancellen.
Edit: Blijkbaar kan je nog wel je digitale pre order cancelen als je via de xbox support zelf gaat.
Moet je even bellen met hun of de live chat starten.
Dit ga ik dan maar direct maandag ochtend even snel doen
Hoef deze brakke rommel niet op men xbox hebben.
Vind het niet echt een super goed spel en idd Asserto en alle andere op de pc zijn toch wel beter dan dit.
Heb hem ook nog eens aangekocht in digitale pre order via de xbox one in de usa store.
Dus op de console heb ik hem nog niet kunnen proberen maar dat gaat het dus ook niet echt worden aangezien het op pc al zo ruk is.
Spijtig dat je op de xbox geen cancel van je digitale pre order kan doen want dan zou ik het gelijk cancellen.
Edit: Blijkbaar kan je nog wel je digitale pre order cancelen als je via de xbox support zelf gaat.
Moet je even bellen met hun of de live chat starten.
Dit ga ik dan maar direct maandag ochtend even snel doen
Hoef deze brakke rommel niet op men xbox hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door Opuske op 09-05-2015 17:43 ]
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Gelijk spelen zonder de instelling aan te passen dan is het niet lekker racen, dat zeggen alle goede racers in het game circuit ook.
Maar om nu gelijk een racegame af te schrijven als slecht meld meer over jezelf dan over het spel, als je ff je frustraties kwijt wil doe dat dan op een kussen ofzo en ga niet gelijk een forum op als deze joh.
Check eerst eens wat video's op youtube om te zien wat je allemaal kunt verbeteren en hoe het allemaal werkt mocht je het niet helemaal begrijpen of lees hier het forum eerst eens rustig door dan zul je ook genoeg info vinden.
Keep it positive people
Maar om nu gelijk een racegame af te schrijven als slecht meld meer over jezelf dan over het spel, als je ff je frustraties kwijt wil doe dat dan op een kussen ofzo en ga niet gelijk een forum op als deze joh.
Check eerst eens wat video's op youtube om te zien wat je allemaal kunt verbeteren en hoe het allemaal werkt mocht je het niet helemaal begrijpen of lees hier het forum eerst eens rustig door dan zul je ook genoeg info vinden.
Keep it positive people
Volledig mee eens. Maar een manual vanuit PC met uitleg van alle settings was erg handig geweest.Nightcrowy schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:45:
Gelijk spelen zonder de instelling aan te passen dan is het niet lekker racen, dat zeggen alle goede racers in het game circuit ook.
Keep it positive people
@ schumi1986 / Opuske
Wat voor controllers spelen jullie mee?
Gamepad instellingen heb ik geprobeerd uit te leggen:
http://forum.projectcarsg...1992-Setting-up-a-gamepad
Er is hier eerder een video geplaatst over hoe je FFB voor een stuur in kan stellen:
https://www.youtube.com/watch?v=mlOdRTB4njY
Er wordt gewerkt aan de controller bugs, vooral voor de Xbox One.
Er is hier eerder een video geplaatst over hoe je FFB voor een stuur in kan stellen:
https://www.youtube.com/watch?v=mlOdRTB4njY
Mee eens, ik dacht na de eerste paar rondjes ook “Wat een ruk spel, geef mij maar weer GT5 dan”. Tot je een beetje met de instellingen gaat rommelen en er opeens achter komt dat het goddelijk rijd. Ja, het blijft wennen als je in een nieuwe auto stapt, maar dat hoort erbij lijkt mij
Ze hadden we wat meer info mogen geven inderdaad, ook genoeg ruimte op dat scherm.NiQo schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:48:
[...]
Volledig mee eens. Maar een manual vanuit PC met uitleg van alle settings was erg handig geweest.
[ Voor 25% gewijzigd door MoietyMe op 09-05-2015 17:50 ]
Ik snap al die negativiteit ook niet, ik ervaar al deze problemen die men omschrijft ook totaal niet. Ik heb ze allemaal gespeeld, van Forza tot Iracing, rfactor (2) en Assetto Corsa. Project Cars is wellicht kwa gevoel niet zoals de die hard sim racers, maar wel verdomd vermakelijk
. Ik ben het er mee eens dat de bugs niet wenselijk zijn, maar vind tegenwoordig nog maar eens een spel dat uit komt zonder bugs. Er wordt aan gewerkt. Voor de console versies kan ik niet spreken, maar die heeft de community (waaronder ik) ook niet kunnen testen.
Ik heb uiteraard al diverse fora gechecked voor G25 settings en al van alles geprobeerd maar het blijft gewoon ruk rijden.Nightcrowy schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:45:
Keep it positive people
Kan gewoon niet tippen aan Asserto Corsa of iracing en als je die al tijden speelt en je stapt dan over naar Project Cars dan is het gewoon een en al frustratie.
Voor de gamers die gewoon een arcade racer zoeken is dit misschien een prima spel, maar moet eerlijk zeggen dat ik zelfs Gran Turismo 6 leuker vind dan deze game.
Ps, forums zijn niet alleen bedoeld voor goede positieve praatjes over een game, ook kritiek mag er best geplaatst worden.
Ik vermaak me er prima mee.
Hoop dat AMD wel de drivers gaat optimaliseren, zodat de settings nog wat omhoog kunnen.
Hoop dat AMD wel de drivers gaat optimaliseren, zodat de settings nog wat omhoog kunnen.
@vlahonda, kritiek is zelfs gewenst hoor, ik heb zelf een hekel aan fanboy praatjes en hype marketing trukjes.
Maar ik vind jou kritiek meer de kant van frustratie op gaan, wat je nu ook zelf aangeeft, en een goede onderbouwing om deze game af te raden geef je ook niet mee aan de lezers.
Kortom kom met goede punten en maak je conclusies waardevol voor de mensen die hier komen om te lezen over deze game.
En deze game een arcade racer noemen is echt pure onzin hoor, verdiep je maar eens wat verder in de achtergronden en dergelijke....
Maar ik vind jou kritiek meer de kant van frustratie op gaan, wat je nu ook zelf aangeeft, en een goede onderbouwing om deze game af te raden geef je ook niet mee aan de lezers.
Kortom kom met goede punten en maak je conclusies waardevol voor de mensen die hier komen om te lezen over deze game.
En deze game een arcade racer noemen is echt pure onzin hoor, verdiep je maar eens wat verder in de achtergronden en dergelijke....
Ik rij ook regelmatig met Assetto Corsa, en het klopt dat de physics en force feedback daarin een stuk beter zijn.
Maar ik moet zeggen dat ik met project cars erg goed vermaak. Heerlijk om een kwalificatie in de regen te kunnen doen en dat de baan langzaam opdroogt en steeds sneller wordt.
Alle games hebben hun plussen en minnen, maar tot nu toe vermaak ik me goed in project cars.
Maar ik moet zeggen dat ik met project cars erg goed vermaak. Heerlijk om een kwalificatie in de regen te kunnen doen en dat de baan langzaam opdroogt en steeds sneller wordt.
Alle games hebben hun plussen en minnen, maar tot nu toe vermaak ik me goed in project cars.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Op de PC zit ik met een fanatec gt2 setup die het overal super op doet buiten met project cars. Krijg het echt voor geen meter goed ingesteld. Maar dont wordt ik heb een groot uithoudingsvermogen dus ik blijf nog wel FF proberen. Maar voor de xbox one moet het met de controller gaan en da zie ik niet goedkomen.koosjebram schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:48:
@ schumi1986 / Opuske
YouTube: Project CARS Force Feedback Tips PC - PS4 - XBox One
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
zijn hier ook mensne met een G25 die de pendalen niet werkend kwijgen en het sturen gewoon aso snelle uitslag , ik heb het spel nu al 3 a 4 dagen in huis maar mijn eerste rondje moet ik nog rijden 
omdat gewoon niets aan sturen of controlers werkt zo als het behoort te werken , andere games geen last van.
omdat gewoon niets aan sturen of controlers werkt zo als het behoort te werken , andere games geen last van.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Hij herkent m'n G25 meteen, standaard moet hij het meteen doen. Even je controller instelling resetten in gamen of eens kalibreren?
Draait je logitech profiler software?
Niemand heeft problemen met kritiek of een andere mening, maar wel als je dingen roept die gewoon bewezen niet waar zijn. Het ís gewoon geen arcade game.vlahonda schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:54:
[...]Ps, forums zijn niet alleen bedoeld voor goede positieve praatjes over een game, ook kritiek mag er best geplaatst worden.
Dat jij er in vergelijking met AC/iRacing/etc. geen ruk aan vindt of het niet fijn vindt rijden daar zal niemand tegenin gaan denk ik. En als je feiten aanhaalt die je slecht vindt werken dan klaagt daar ook niemand over. Out of the box FFB settings bijvoorbeeld, of spelen met een controller, of ontbrekende beschrijving van die 37(!) FFB parameters.
Overigens denk ik zelf dat als je wilt vergelijken of iets realistischer is of niet, je moet vergelijken met real life en niet met andere sims, die hebben namelijk ook vele tekortkomingen, vooral als ze wat ouder zijn. En dat is gelijk het probleem van alle simulaties: mensen hebben bepaalde verwachtingen (zelden gebaseerd op real life ervaring) en als daar niet aan wordt voldaan is het gelijk 'arcade' of 'simcade'. Veel mensen hebben het idee dat je met een racewagen altijd als op ijs rijdt, en dat is gewoon niet zo: als je niet op de limiet rijdt hebben ze karrevrachten grip en plakken letterlijk aan de weg. Ik hecht zelf meer waarde aan toetsing aan de werkelijkheid.
Het feit dat bijvoorbeeld PC en AC beiden door professionele coureurs worden gebruikt om te training voor het echte werk zegt genoeg over het niveau van beiden. Dus als we het hier over een 'welke is beter' discussie hebben is dat meer op het niveau van 'ik vind rood mooier dan blauw, blauw is echt lelijk', of 'BMW is ruk, Meredes is top'. Niks mis mee overigens, smaken verschillen.
Nee idd,NLxAROSA schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 09:34:
[...]
Dat kan en vind ik zeker een punt. PCARS ís namelijk wel een echte sim (net als AC gebruiken echte coureurs dit om te oefenen, en dat doen ze echt niet als het niet vergelijkbaar is met real life), dus als de mensen thuis dat gevoel niet krijgen, dan is er iets aan de hand.
Enerzijds is dat de verwachting/perceptie van de speler (veelal niet gebaseerd op echte circuit ervaring, maar ervaring met andere sims), anderzijds is dat de manier waarop de sim de physics overbrengt op de speler. Dat eerste kun je vrij weinig aan doen als developer, dat laatste wel.
Ik vind dat deze game met name op dat punt best wat kan verbeteren. Out-of-the-box feel is bij veel stuurtjes gewoon niet je-van-het met de standaard FFB instellingen. Dat wordt vervolgens verergerd door de enorme complexiteit van het FFB systeem in combinatie met de slechte documentatie. Waardoor veel mensen gewoon niet het gevoel en detail van de physics engine ervaren en het dus terzijde schuiven. En dat mag van mij best verbeteren. Zeker aangezien juist één van de doelen was om laagdrempeliger te zijn.
Dat is wat bij mij voorlopig aan Pcars schort (maar ik heb nu sinds de release nog maar een halfuurtje kunnen spelen natuurlijk). Out of the box voelt de ffb eigenlijk niet bijzonder aan, ik zou zelfs durven zeggen dat je vrijwel geen echte feedback krijgt van wat de wielen in het vooronder doen.
Dat gezegd zijnde zal ik volgende week natuurlijk wel eens aan het tweaken slagen met de ffb settings om dat helemaal goed te krijgen. Ik heb (bescheiden) circuit ervaring op de Nordschleife, dus ik kan wel wat vergelijken tussen de twee en zo aanvoelen wat juist aanvoelt (naar mijn mening) en wat niet. Het is idd zonde dat bij Pcars owv het laagdrempelige accent, niet gekozen is voor betere FFB out of the box.
nee want die zegt dat hij hem niet herken ..trion75 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:35:
Hij herkent m'n G25 meteen, standaard moet hij het meteen doen. Even je controller instelling resetten in gamen of eens kalibreren?
maar Assetto corsa draait hij goed
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Logitech Profile herkent je G25 nietravw schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:51:
[...]
nee want die zegt dat hij hem niet herken ..
maar Assetto corsa draait hij goed
deze LGS_8.58.183_x64_Logitech
die herkant hem niet maar als ik deze pakt
lgs510_x64 die ik dus heb draaien werkt het wel
Dus je hebt alleen de driver geïnstalleerd en je gebruikt geen profiler?ravw schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:56:
[...]
deze LGS_8.58.183_x64_Logitech
die herkant hem niet maar als ik deze pakt
lgs510_x64 die ik dus heb draaien werkt het wel
Even ter info, ik rijd al 8 jaar trackdays op het ciruit (Zandvoort, Spa, Zolder, Nordschleife, Assen) met verschillende wagens dus ik vergelijk een game met het echte werk. PC is voor mijn gevoel gewoon een stuk minder realistisch dan AC of Iracing.NLxAROSA schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:37:
[...]
Niemand heeft problemen met kritiek of een andere mening, maar wel als je dingen roept die gewoon bewezen niet waar zijn. Het ís gewoon geen arcade game.
Dat jij er in vergelijking met AC/iRacing/etc. geen ruk aan vindt of het niet fijn vindt rijden daar zal niemand tegenin gaan denk ik. En als je feiten aanhaalt die je slecht vindt werken dan klaagt daar ook niemand over. Out of the box FFB settings bijvoorbeeld, of spelen met een controller, of ontbrekende beschrijving van die 37(!) FFB parameters.Of de vele bugs die nog worden gevonden, met name in de console versies.
Overigens denk ik zelf dat als je wilt vergelijken of iets realistischer is of niet, je moet vergelijken met real life en niet met andere sims, die hebben namelijk ook vele tekortkomingen, vooral als ze wat ouder zijn. En dat is gelijk het probleem van alle simulaties: mensen hebben bepaalde verwachtingen (zelden gebaseerd op real life ervaring) en als daar niet aan wordt voldaan is het gelijk 'arcade' of 'simcade'. Veel mensen hebben het idee dat je met een racewagen altijd als op ijs rijdt, en dat is gewoon niet zo: als je niet op de limiet rijdt hebben ze karrevrachten grip en plakken letterlijk aan de weg. Ik hecht zelf meer waarde aan toetsing aan de werkelijkheid.
Het feit dat bijvoorbeeld PC en AC beiden door professionele coureurs worden gebruikt om te training voor het echte werk zegt genoeg over het niveau van beiden. Dus als we het hier over een 'welke is beter' discussie hebben is dat meer op het niveau van 'ik vind rood mooier dan blauw, blauw is echt lelijk', of 'BMW is ruk, Meredes is top'. Niks mis mee overigens, smaken verschillen.
Ik zeg overigens niet dat AC of Iracing perfect zijn, want ook op die 2 heb ik genoeg op aan te merken, maar PC komt gewoon niet in de buurt van beiden. Ik had er veel meer van verwacht.
ja profiler vind hem niet , heb de driver er af gehaald en opnieuw er op gezet en het werkt ....:)koosjebram schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:01:
[...]
Dus je hebt alleen de driver geïnstalleerd en je gebruikt geen profiler?
die profiler moet nu ook nog of niet
Het zou moeten kunnen zonder maar aangezien je pedalen nu niet herkend worden zou t kunnen dat ie nu gecombineerde pedalen meldt. (Je zou kunnen kijken in het spel, als t goed is heb je 2 opties: G25 seperate pedals / G25 combined pedals, als t goed is zou 1 van deze 2 presets je pedalen moeten herkennen).
Dat ie overdreven gevoelig stuurt kan ook te maken hebben met het ontbreken van je profiler alhoewel het ook wel eens voorkomt als een bug. (Xbox One lijkt hetzelfde te hebben).
Dat ie overdreven gevoelig stuurt kan ook te maken hebben met het ontbreken van je profiler alhoewel het ook wel eens voorkomt als een bug. (Xbox One lijkt hetzelfde te hebben).
Zijn er meer mensen waarbij de gereden tijden in de trainingen en kwalificatie niet genoteerd zijn waardoor je alsnog laatste staat? Zojuist had ik wel een tijd staan maar niet mijn snelste tijd. Ik speel op de xbox
Netjes op de baan gebleven neem ik aan?The Jackel schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:15:
Zijn er meer mensen waarbij de gereden tijden in de trainingen en kwalificatie niet genoteerd zijn waardoor je alsnog laatste staat? Zojuist had ik wel een tijd staan maar niet mijn snelste tijd. Ik speel op de xbox
nadat ik de drivers herinstaleerd heb is het helemaal goed bij PCarskoosjebram schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:10:
Het zou moeten kunnen zonder maar aangezien je pedalen nu niet herkend worden zou t kunnen dat ie nu gecombineerde pedalen meldt. (Je zou kunnen kijken in het spel, als t goed is heb je 2 opties: G25 seperate pedals / G25 combined pedals, als t goed is zou 1 van deze 2 presets je pedalen moeten herkennen).
Iemand enig idee wat precies het verschil is tussen input mode 2 en 3? Schijnt dat er 'achter de schermen' meer verschillen zijn dan alleen de presets.
En weet iemand of de Thrustmaster Wireless GT Cockpit compatible is met de PS4 in deze game?
En weet iemand of de Thrustmaster Wireless GT Cockpit compatible is met de PS4 in deze game?
Na een dag stoeien met FFB (g27) heb ik net de grootste ontdekking van de dag gedaan (voor mij dan). De laser gescande tracks voelen heel anders dan de rest. Ik probeer wat baan gevoel te krijgen. Sommige banen voelen als biljart lakens. Hoe dan ook, mijn tip voor mensen die ook met FFB aan het stoeien zijn. Ga op 1 track en met 1 auto proberen het beter te krijgen. Ik hoop dit weekend nog met betere instellingen te rijden.
Wel fijn om nu al te weten dat als ik hem zaterdag krijg, dat ik hem dan waarschijnlijk woensdag kan spelen omdat ik eerst 4 dagen die FFB in moet stellen hahaha
Iemand enige idee hoe je de seat distance (FOV) kunt resetten naar default? Heb er toen straks wat mee liggen stoeien maar wil 'm terug naar standaard hebben, maar ik kan geen 'reset' modus vinden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zal ik voor de 3e keer vandaag het filmpje posten waarin wat dieper in gegaan wordt op het instellen van de ffb met enige tekst en uitleg wat welke optie precies doet?
Oké fuck it, komt ie dan.
https://youtu.be/mlOdRTB4njY
Dit heeft mij een hoop geholpen.
Oké fuck it, komt ie dan.
https://youtu.be/mlOdRTB4njY
Dit heeft mij een hoop geholpen.
[ Voor 15% gewijzigd door Radiance op 09-05-2015 19:33 ]
In de driver network - Community events.
Klopt het dat de pit niets doet hier? als ik er in rij dan rijdt hij gewoon door de pitlane, de auto wordt niet gerepareerd en ik kan ook de auto setup niet aan passen.
Je krijgt wel leuk het menu zodra je er in rijdt waar je settings kan aanpassen. Alleen gebeurt daar (bij mij tenminste) niets mee.
Beste te testen door even een wiel er af te rijden en dan de pit in te gaan.
Kan iemand mij vertellen of dit zo hoort te gebeuren of is er iets mis bij mij?
Edit:
Heb het over het Formula A event in Catalunya
Klopt het dat de pit niets doet hier? als ik er in rij dan rijdt hij gewoon door de pitlane, de auto wordt niet gerepareerd en ik kan ook de auto setup niet aan passen.
Je krijgt wel leuk het menu zodra je er in rijdt waar je settings kan aanpassen. Alleen gebeurt daar (bij mij tenminste) niets mee.
Edit:
[ Voor 5% gewijzigd door Bron op 09-05-2015 19:35 ]
Ik heb hetzelfde gehad gisteren, dus zal wel een bug zijn.Bron schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:33:
Edit:
Haha, op de PS4 valt de besturing wel mee, FFB ben ik nog niet helemaal over uit, maar dat zien we nog wel, eerst even lekker racenDigitalError schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:26:
Wel fijn om nu al te weten dat als ik hem zaterdag krijg, dat ik hem dan waarschijnlijk woensdag kan spelen omdat ik eerst 4 dagen die FFB in moet stellen hahaha
gisteren spel ook gekocht en vandaag wat online gedaan met alleen vrienden.
wel mooi spel maar moet toch echt wel aan het sturen wennen. gebruik de g27 en heb hem op 900 graden staan. heb deze guide voor instellen gebruikt http://forum.projectcarsg...22122-G25-G27-SETUP-GUIDE
maar vind dat je nu wel heel erg veel moet draaien om door de bochten te komen. in dat topic word ook gezegd door sommigen dat je logitech profiler uit moet zetten en je dan meer gevoel met de auto krijgt. heb dit nog niet geprobeerd
wel mooi spel maar moet toch echt wel aan het sturen wennen. gebruik de g27 en heb hem op 900 graden staan. heb deze guide voor instellen gebruikt http://forum.projectcarsg...22122-G25-G27-SETUP-GUIDE
maar vind dat je nu wel heel erg veel moet draaien om door de bochten te komen. in dat topic word ook gezegd door sommigen dat je logitech profiler uit moet zetten en je dan meer gevoel met de auto krijgt. heb dit nog niet geprobeerd
Had gisteravond meerdere sessies waarbij meerdere in de party geen tijd konden noteren. Kreeg ook geen melding dat de tijd niet geldig was.The Jackel schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:15:
Xbox Live: Miesjh NL
Is het ooit wel gewoon gegaan bij jou?wes- schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:38:
[...]
Ik heb hetzelfde gehad gisteren, dus zal wel een bug zijn.
Heb het wel 30x geprobeerd nu maar niets lijkt bij me te werken. hetzelfde in time trial.
ik heb alleen de drivers geinstaleerd en het werkt hier best goed , moet ven nog wat fine shaven maar hij rijd lekker weghjvg schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:38:
gisteren spel ook gekocht en vandaag wat online gedaan met alleen vrienden.
de feel is wennen zeker na AC
Was niet specifiek aan jou gericht die laatste paragraaf hoor, was meer een observatie van mijn kant. Maar wat vind jij precies ontbreken in PC, is het echt de physics, of is het meer het gebrek aan gevoel wat de auto aan het doen is (iets dat ik heel erg had met de out-of-the-box FFB instellingen)?vlahonda schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:03:
[...]
Even ter info, ik rijd al 8 jaar trackdays op het ciruit (Zandvoort, Spa, Zolder, Nordschleife, Assen) met verschillende wagens dus ik vergelijk een game met het echte werk. PC is voor mijn gevoel gewoon een stuk minder realistisch dan AC of Iracing.
Ik zeg overigens niet dat AC of Iracing perfect zijn, want ook op die 2 heb ik genoeg op aan te merken, maar PC komt gewoon niet in de buurt van beiden. Ik had er veel meer van verwacht.
Die hele pitsimulatie van wielen verwisselen etc is er *nog* niet. Weet niet of dat er in een update bijkomt. Zat dat er in vroegere builds wel in?Bron schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:33:
Edit:
Zat inderdaad in de vroegere builds en zag er, naar mijn mening, eerlijk gezegd wel goed uit. Dus hoop zeker dat het er weer in komt!The Outlaw schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:57:
[...]
Die hele pitsimulatie van wielen verwisselen etc is er *nog* niet. Weet niet of dat er in een update bijkomt. Zat dat er in vroegere builds wel in?
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Geweldig spel, maar het rijden in de regen slaat werkelijk waar nergens op. De weg wordt van 't ene op 't andere moment letterlijk een ijsbaan. Je vliegt zelfs in de 2e versnelling absurd hard uit de bocht, terwijl de AI hier simpelweg geen last van heeft.
Dat de weg wat gladder wordt snap ik, maar dit gaat wel erg ver...
Ik ging er van uit dat het gelocked was omdat je niets aan kan passen vanwege dat event? Maar dat hele pitsysteem voelt niet af.wes- schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:38:
[...]
Ik heb hetzelfde gehad gisteren, dus zal wel een bug zijn.
Dat laatste ben ik met je eens. Als de AI het in- en uitrijden in de pitstraat overneemt dan bots je nog wel eens ergens tegenaan. Frustrerend.Vuvuzela schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:14:
[...]
Ik ging er van uit dat het gelocked was omdat je niets aan kan passen vanwege dat event? Maar dat hele pitsysteem voelt niet af.
Geen last van hoor, toen ik in de regen reed en de regen minder werd kon ik merken dat ik elke ronde steeds wat meer grip kreeg, niks plotselinge verandering, heb het gevoel dat ik eerder nog teveel grip had, kon driftend door de bochten en de auto was goed te controleren in de drift.SparksNL schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:13:
Geweldig spel, maar het rijden in de regen slaat werkelijk waar nergens op. De weg wordt van 't ene op 't andere moment letterlijk een ijsbaan. Je vliegt zelfs in de 2e versnelling absurd hard uit de bocht, terwijl de AI hier simpelweg geen last van heeft.
Dit filmpje van Inside sim racing heeft mij heel erg geholpen mbt het afstellen van de FFB van mijn G25. Het gaat in het algemeen over de settings, dus niet stuurmerk gerelateerd.
Zoveel in te stellen, en ook nog eens de FFB per auto. Doe uw voordeel hier mee.
Zoveel in te stellen, en ook nog eens de FFB per auto. Doe uw voordeel hier mee.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Vandaag de kart op de Nordschleife getest
Het lange rechte stuk is dan ff slaapverwekkend, maar zonder assists aan nog best wel een uitdaging om foutloos te rijden (kart lust geen kerbs
)
Nu nog mensen vinden die gek genoeg zijn om die combo te willen rijden
Dat is al de 4e keer dat ie voorbij komt vandaag en is inderdaad zeer behulpzaam. Als iedereen dat filmpje nou eens zou bekijken voordat men roept dat de game slecht zou al een hoop gezeik hier schelenDistortion schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:33:
Dit filmpje van Inside sim racing heeft mij heel erg geholpen mbt het afstellen van de FFB van mijn G25. Het gaat in het algemeen over de settings, dus niet stuurmerk gerelateerd.
[video]
Nu een uurtje of 4 hoofdzakelijk time trails gedaan op de Xbox One met controller en de settings van een pagina of 2 terug en het gaat steeds beter. Zelfs met de Formule A wagen op catalunya een tijd neergezet die een basis vormt voor snellere tijden (1;33). Het is even doorzetten, maar het besturen van de auto's gaat steeds beter.
Het is gewoon zo lekker dat er zoveel verschillende circuits inzitten, dat miste ik echt in Forza 5. Net ff lekker op Imola en Monza gereden, twee heerlijke circuits.
Het races op zich ziet er mooi uit, maar de menu's en ranglijsten zijn toch wel van een bedroevend niveau. Waarom kan ik de tijden van mijn vrienden niet zien?
Het is gewoon zo lekker dat er zoveel verschillende circuits inzitten, dat miste ik echt in Forza 5. Net ff lekker op Imola en Monza gereden, twee heerlijke circuits.
Het races op zich ziet er mooi uit, maar de menu's en ranglijsten zijn toch wel van een bedroevend niveau. Waarom kan ik de tijden van mijn vrienden niet zien?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Pff wat een ramp online vandaag. Eerst krijg ik per ongeluk een tikje, dan een spin en wordt ik geramd. Soit kan gebeuren.
Dan ga ik de pits in krijg ik tot twee keer toe wets terwijl de zon schijnt.
Volgende race op spa lukt de kwalificatie voor geen meter maar goed het is de race die telt. Start, blijven er twee stil staan, lag??? Dus lag ik weer meteen eruit.
Zucht. De zin begint me wel te vergaan. Eens kijken wat mijn crappy pc met Fanatec shit nog oplevert want ik wordt hier te oud voor geloof ik. Alle domme pech die je kunt hebben weet mij feilloos te vinden.
* Phusebox heeft pest humeur de rest van het weekend.
Volgende race op spa lukt de kwalificatie voor geen meter maar goed het is de race die telt. Start, blijven er twee stil staan, lag??? Dus lag ik weer meteen eruit.
Zucht. De zin begint me wel te vergaan. Eens kijken wat mijn crappy pc met Fanatec shit nog oplevert want ik wordt hier te oud voor geloof ik. Alle domme pech die je kunt hebben weet mij feilloos te vinden.
Op de PS4 niets kunnen ontdekken. Ik zag ook dat er vrienden van PSN online speelden maar kon nergens ontdekken hoe ik ze kon joinenVerwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:06:
Staan de tijden van je vrienden niet bij de Leaderboards? Op de pc wel!

Ze zouden eigenlijk een crew systeem oid moeten bedenken.. Dat we met GoT bijvoorbeeld niet 100 extra vrienden hoeven toe te voegen. Maar allemaal 1 crewding joinen met hetzelfde effect en dan tijden kunnen vergelijken, makkelijk servers joinen, evt eigen wekelijkse uitdagingen etc..
Eind van de middag nog even geracet met een Ford Sierra RS (heerlijk turbogeluid btw)! Met niveau 50 AI toch mooi eerste geworden in de regen 
Was in het begin wel soms even wat tricky en was niet altijd even netjes
Was in het begin wel soms even wat tricky en was niet altijd even netjes

[ Voor 18% gewijzigd door Davidson op 09-05-2015 22:32 ]
Ik heb werkelijk waar nog niet 1 leuke race gehad.
Ja het ging goed mis bij de officiële start. Uberhaupt super slecht weer, wat niet de bedoeling was volgens mij. Maar goed, kan gebeuren. En ik knalde zo achterop een stilstaande voor mij bij de start...Phusebox schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:26:
Pff wat een ramp online vandaag. Eerst krijg ik per ongeluk een tikje, dan een spin en wordt ik geramd. Soit kan gebeuren.
Jack Spade heeft z'n FFB tweaker online gegooid, zou een bult moeten schelen voor velen met het instellen van de FFB
http://forum.projectcarsg...Files&p=891198#post891198
http://forum.projectcarsg...Files&p=891198#post891198
Heb je geen last van de AI die zonder licht rijdt?
Verder nette race, gezien parcour en het weer!
[ Voor 5% gewijzigd door Davidson op 09-05-2015 21:41 ]
na twee dagen spelen becalt het mij eigenlijk prima. In het begin wel moeten tweaken met settings maar niet zo lang als sommge hier. Pittig is het zeker maar ik heb een hoop lol met de game op de PS4 met een T300RS. Ik ben ook wel wat gekke dingen tegengekomen maar dat mag voor mij vooralsnog de pret niet drukken.
Hahaha, I'm in! Lijkt me geniaalBeakzz schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:42:
Vandaag de kart op de Nordschleife getestHet lange rechte stuk is dan ff slaapverwekkend, maar zonder assists aan nog best wel een uitdaging om foutloos te rijden (kart lust geen kerbs
)
Ik heb de normale editie van de game, maar vind in mijn setup map wel alle wagens van de limited edition.
Enig idee waarom deze dan niet unlocked zijn? Is dat wel mogeliijk?
Enig idee waarom deze dan niet unlocked zijn? Is dat wel mogeliijk?
Netjes!!Bron schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:09:
Eens kijken hoe lang mijn world record op hockenheim GP (GT) blijft staan.
(PS4)
[afbeelding]
Excuus.. Een ervan was moi.Phusebox schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:26:
Start, blijven er twee stil staan, lag??? Dus lag ik weer meteen eruit.
Blijkbaar weet Project Cars om een of andere reden niet helemaal lekker om te gaan met shifter pedals achter het stuur en een losse H-shifter. Ik dacht gebruik te kunnen maken van de pedals, maar blijkbaar werkte dat niet (i.c.m. geen automatische clutch) en dat terwijl ik daarvoor wel met de pedals kon schakelen.. Auto bleef dus in zijn vrij staan bij de start..
-
Nee niet echt last van. Wel vreemd overigens.. dat sommige AI zonder licht rijdt. Zelfs midden in de nacht rijden er sommige zonder licht.. bug lijkt me?!Davidson schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:40:
[...]
Heb je geen last van de AI die zonder licht rijdt?
Verder nette race, gezien parcour en het weer!
Oh, dat lijkt mij dan wel ja. Als je mijn race met de Sierra bekijkt hadden ze ook geen licht aan..
Maar ik heb wel eens gehad dat mijn licht automatisch aan ging bij regen of duisternis.
Zometeen de replay online van onze eerste Formule C race...
Maar ik heb wel eens gehad dat mijn licht automatisch aan ging bij regen of duisternis.
Zometeen de replay online van onze eerste Formule C race...
Nou, volgens mij was jij de enige. Ik week voor jou uit en kwam daardoor voor de neus van Phusebox terecht, die knalde achter mij op. Volgens mij is het zo gegaan..Edd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:13:
[...]
Excuus.. Een ervan was moi.
Blijkbaar weet Project Cars om een of andere reden niet helemaal lekker om te gaan met shifter pedals achter het stuur en een losse H-shifter. Ik dacht gebruik te kunnen maken van de pedals, maar blijkbaar werkte dat niet (i.c.m. geen automatische clutch) en dat terwijl ik daarvoor wel met de pedals kon schakelen.. Auto bleef dus in zijn vrij staan bij de start..
[ Voor 57% gewijzigd door Davidson op 09-05-2015 22:30 ]
Heb die replay ook gesaved. Moet 'm nog even opnemen met Shadowplay.
Ook zoiets. Replays saven werkt bij mij niet. Hij saved ze wel maar als ik ze terugkijk klopt alleen de eerste ronde. Daarna verdwijnen alle auto's en rijd ik alleen rond.
En ja deels zou dat kunnen komen door mijn gebrek aan skills en dat ik zo ver achterop lig maar toch klopt er iets niet.
En ja deels zou dat kunnen komen door mijn gebrek aan skills en dat ik zo ver achterop lig maar toch klopt er iets niet.
Nou, in mijn opname ben ik ook grotendeels 'home alone' 
Het is vooral de ondergaande zon waar je al 26 minuten voor blijft kijken haha.
Maar er klopt idd niet echt wat met je game Phusebox, je hebt problemen waar ik nog nooit last van heb gehad...
Maar er klopt idd niet echt wat met je game Phusebox, je hebt problemen waar ik nog nooit last van heb gehad...
Ach ja ik ben wel gewend aan dingen die niet kloppen.Davidson schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:38:
Nou, in mijn opname ben ik ook grotendeels 'home alone'
Inderdaad Phuse.. de 'klachten' waar jij het al vanaf de release over hebt komen bij mij 'gelukkig' niet voor.
Afgezien van de knullige foutjes die online gemaakt worden.. maar qua performance van de game loopt bij mij alles super. Jij hebt dan wel AMD videokaart, dus hopelijk wordt dat snel gefixt voor jullie.
Heb je anders de Jack Space FFB files al geimplementeerd? Mogelijk helpen die je FFB problemen op te lossen.
Afgezien van de knullige foutjes die online gemaakt worden.. maar qua performance van de game loopt bij mij alles super. Jij hebt dan wel AMD videokaart, dus hopelijk wordt dat snel gefixt voor jullie.
Heb je anders de Jack Space FFB files al geimplementeerd? Mogelijk helpen die je FFB problemen op te lossen.
Na mijn vreselijke eerste minuten in de karts toch maar overgestapt naar formule rookte, zo dat is een verademing! Die kart is niets voor mij!
De Xbox versie is waarschijnlijk niet de beste versie, echt heel veel bugs, controller problemen,framerate problemen (echt heel erg als je resume play gaat spelen)
Maar echt het slechtst van het hele spel is die schijt domme AI, het feit dat ik een ai niet durf uit te remmen omdat deze dan gewoon gaat insturen haalt voor mij heel veel plezier weg!
Heb het spel op marktplaats staan, ik speel verder tot die verkocht is mocht het met updates allemaal beter worden haal ik mijn advertentie wel weer offline
De Xbox versie is waarschijnlijk niet de beste versie, echt heel veel bugs, controller problemen,framerate problemen (echt heel erg als je resume play gaat spelen)
Maar echt het slechtst van het hele spel is die schijt domme AI, het feit dat ik een ai niet durf uit te remmen omdat deze dan gewoon gaat insturen haalt voor mij heel veel plezier weg!
Heb het spel op marktplaats staan, ik speel verder tot die verkocht is mocht het met updates allemaal beter worden haal ik mijn advertentie wel weer offline
AI is inderdaad soms wat tricky. Opeens flink in de ankers als iemand voor hem komt en ook wel eens rare uitwijkmanoeuvres waardoor je zelf (bijna) van de baan raakt.
Precies dit ja, best dat er geen rewind optie in het spel zit maar met zon mega domme ai zou het best wel te gebruiken zijnDavidson schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:55:
AI is inderdaad soms wat tricky. Opeens flink in de ankers als iemand voor hem komt en ook wel eens rare uitwijkmanoeuvres waardoor je zelf (bijna) van de baan raakt.
Wat ai betreft is forza 5 echt heel erg goed, je kunt daar echt heel mooi vechten met je tegenstanders, iets waar ik in project car bang voor ben.
Ik speel graag Forza maar de AI is daar ook om te huilen hoor. Ondanks hun Drivatar bs rijden ze gewoon in treintjes en altijd achteraan starten is ook zo kunstmatig als de neten.schumi1986 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:59:
[...]
Wat ai betreft is forza 5 echt heel erg goed, je kunt daar echt heel mooi vechten met je tegenstanders, iets waar ik in project car bang voor ben.
Hmmm daar ben ik het toch niet met jou eens zeker niet als je het gaat vergelijken met grand turismo,ik zie de ai in fm5 ook heel vaak met elkaar vechten.
Maar dan nog zie ik de ai liever in treintjes rijden dan dat ze mij van de baan af drukken
Maar dan nog zie ik de ai liever in treintjes rijden dan dat ze mij van de baan af drukken
Let op:
Er is een PlayStation 4 Leden Spreadsheet
Er is een PlayStation 4 Leden Spreadsheet