Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
schumi1986 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:07:
Hmmm daar ben ik het toch niet met jou eens zeker niet als je het gaat vergelijken met grand turismo,ik zie de ai in fm5 ook heel vaak met elkaar vechten.

Maar dan nog zie ik de ai liever in treintjes rijden dan dat ze mij van de baan af drukken
Nee ja GT is dan ook meteen een extreem voorbeeld. Daar rijden ze met beton verzwaarde auto's die niet van hun lijn wijken zelfs niet als je ze aantikt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Davidson schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:28:
Zometeen de replay online van onze eerste Formule C race...

[...]
Ik dacht blijf nog even wakker tot zometeen, maar ik zie het morgen wel.

Wellicht zag ik het zelf gewoon fout en deed ik iets dat niet ok was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:12
Lekker is dat, na dik half uur opnemen heeft Youtube maar besloten max 360p van te maken... Upload 'm morgen wel opnieuw.

Hierbij de replay van de gehele race Formule C @ Catalunya vanavond. Race van maar liefst 26 minuten! Rijd veel alleen, maar de zonsondergang maakt het al de moeite waard hem te bekijken, wat is dat prachtig gemaakt! Heb ook een beetje lopen spelen met verschillende cams. Was overigens niet altijd even geconcentreerd zoals uit de replay wel blijkt, was zo af en toe afgeleid :+

Wat mij opviel tijdens de replay en de race was het volgende:
  • Bij 5:22 wilt Phuse(?) de pit in, maar knalt een ander tegen hem op (weet niet wie).
  • Bij sommige cams (zoals vanaf 13:14 te zien is) lijkt het alsof de wielen dieper in de bocht gaan dan de auto daadwerkelijk doet...
  • Tijdens de race zie je nauwelijks de nicknames boven de auto's.
Phusebox schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:12:
[...]

Ik dacht blijf nog even wakker tot zometeen, maar ik zie het morgen wel.

Wellicht zag ik het zelf gewoon fout en deed ik iets dat niet ok was.
Hij bleef een hele tijd hangen bij 94%.. Duurde dus langer dan de 25 minuten dat hij aangaf...
Was ook niet helemaal mijn planning dat het zo laat werd :P

[ Voor 18% gewijzigd door Davidson op 09-05-2015 23:15 ]

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Ik knalde tegen Phuse op bij de pit.. aangezien ik zelf de pit in wilde en Phuse daar ineens stond.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:26
Phusebox schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:10:
[...]

Nee ja GT is dan ook meteen een extreem voorbeeld. Daar rijden ze met beton verzwaarde auto's die niet van hun lijn wijken zelfs niet als je ze aantikt.
Haha dat is zeker zo, in sommige opzichten is project cars wel echt goed

-weersomstandigheden
-echte schade waardoor je echt kan uitvallen
-raceweekenden

Kreeg vanmiddag een gele vlag onder het rijden even verderop stond een auto half op het gras en half op de baan helemaal aan gort, ik knalde daar vol boven op ,na al die races in forza verwacht je dit gewoon niet :)

Maar toch had ik over het algemeen een veel betere racegame verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:12
Davidson schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:12:
Lekker is dat, na dik half uur opnemen heeft Youtube maar besloten max 360p van te maken... Upload 'm morgen wel opnieuw.

Hierbij de replay van de gehele race Formule C @ Catalunya vanavond. Race van maar liefst 26 minuten! Rijd veel alleen, maar de zonsondergang maakt het al de moeite waard hem te bekijken, wat is dat prachtig gemaakt! Heb ook een beetje lopen spelen met verschillende cams. Was overigens niet altijd even geconcentreerd zoals uit de replay wel blijkt, was zo af en toe afgeleid :+

Wat mij opviel tijdens de replay en de race was het volgende:
  • Bij 5:22 wilt Phuse(?) de pit in, maar knalt een ander tegen hem op (weet niet wie).
  • Bij sommige cams (zoals vanaf 13:14 te zien is) lijkt het alsof de wielen dieper in de bocht gaan dan de auto daadwerkelijk doet...
  • Tijdens de race zie je nauwelijks de nicknames boven de auto's.
[video]

[...]

Hij bleef een hele tijd hangen bij 94%.. Duurde dus langer dan de 25 minuten dat hij aangaf...
Was ook niet helemaal mijn planning dat het zo laat werd :P
ruim 26 minuten en ik ben waarschijnlijk alleen de eerste 30 seconden te zien :P kreeg net een laf tikje en moest de pit in. Had sowieso ook slecht gekwalificeerd dus had waarschijnlijk niet zo heel veel uitgemaakt :)
Vond het wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Hmm had zo straks even share play gedaan met Mooyini maar dat werkt niet goed met een race game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vaag in die replay zie je helemaal niet het eerste moment dat Rivanov en ik in contact kwamen.

Ziet er wel lekker vloeiend uit. Bij mij lijkt het veel trager heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb de replay opgenomen met Shadowplay. Zal 'm morgen even uploaden want moet 'm nog even door Final Cut Pro halen en dan naar YouTube uploaden. Raw file is nu 10GB. :+

En WTF. Ik blaas continue m'n motor op met een LMP wagen. :(

[ Voor 60% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2015 23:28 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Phusebox schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:26:
Vaag in die replay zie je helemaal niet het eerste moment dat Rivanov en ik in contact kwamen.

Ziet er wel lekker vloeiend uit. Bij mij lijkt het veel trager heb ik het idee.
Nee, dat is dus (helaas) net buiten beeld. Verder speelt de game meestal met 60 FPS, soms naar 55 of 50 FPS. Met flinke regen en een stuk of 5 AI in beeld zakt ie soms wel eens minimaal naar 35 FPS. Dan staat bijna alles op high, met uitzondering een enkeling medium of ultra. Heb dus ook opgenomen met 60 FPS, maar dat is dus moeilijk te zien volgens mij met 360p :P

Ik neem op met Open Broadcaster Software. Bekend mee geworden door een YouTuber. Ideale tool, eenvoudig in gebruik en maakt tijdens het opnemen direct het bestand aan. Dus na opnemen kan hij direct geupload worden op YouTube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Na twee dagen op de X1 hier mijn bevindingen:

+ een echte racegame. Eindelijk! De focus ligt echt op het zo goed mogelijk het circuit rond gaan. Moeilijk om uit te leggen, maar de opzet is heel anders dan b.v. Forza. De laatste game die ik speelde met deze insteek was GTR(2). En daar was ik helemaal weg van.
+ het geluid is echt top-top-top. Niet alleen de motor, maar ook de bak en de remmen. Het geheel brengt zoveel sfeer en beleving.
+ super goed keuze van circuits. Heel veel Engelse "club" circuits, daar zitten echt pareltjes tussen. Brno is ook een zeldzaamheid, wat een erg goede baan is. Zolder ook gaaf natuurlijk :) Niet de standaard tracks, goed gedaan!
+ de sfeer in de game is cool. Nog moeilijker om uit te leggen, maar het pakt me. Gaaf!

- de controls op de X1 zijn echt dramatisch. Na veel getweak (wat al niet makkelijk gaat want steeds terug naar hoofdmenu en er staat geen uitleg bij de variabelen) kom ik tot een heel zwak compromis waarbij langzame auto's redelijk over de baan te krijgen zijn, maar zeker niet strak. Enigszins snelle auto's zijn compleet hopeloos. En zonder mezelf op de borst te kloppen; ik kan echt wel een potje sturen. Hier moét echt snel een patch voor komen (en onbegrijpelijk dat dit niet opgemerkt is tijdens het testen)
- sterke framedrops op Oulton Park tijdens Career mode in de Formula Rookie (Ford). Ik wil best accepteren dat de X1 het met 900p moet doen en de PS4 met 1080p, het gaat mij om het racen. Maar zulke framedrops zijn echt onacceptabel. Het belemmert het rijden in sterke mate (zoals rempunt en moment van insturen bepalen).

Helaas halen bovenstaande negatieve punten het "nut" van het racen met Pcars op dit moment bijna volledig weg. De game is gaaf, echt waar, maar je kunt op de X1 op dit moment gewoon niet strak racen. En alleen dan heeft deze game zin. Ik snap best dat het een grote opgave is voor een dergelijke kleine studio om zo'n groot project op alle platformen te laten slagen, maar de genoemde fouten zijn wel een beetje triest. Ik ga er vanuit dat ze dit spoedig gaan fixen. Daarna zien we wel weer verder. Voor nu gaat de game in de kast, helaas.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Rossi46 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:39:

+ een echte racegame. Eindelijk! De focus ligt echt op het zo goed mogelijk het circuit rond gaan. Moeilijk om uit te leggen, maar de opzet is heel anders dan b.v. Forza. De laatste game die ik speelde met deze insteek was GTR(2). En daar was ik helemaal weg van.
+ het geluid is echt top-top-top. Niet alleen de motor, maar ook de bak en de remmen. Het geheel brengt zoveel sfeer en beleving.
+ super goed keuze van circuits. Heel veel Engelse "club" circuits, daar zitten echt pareltjes tussen. Brno is ook een zeldzaamheid, wat een erg goede baan is. Zolder ook gaaf natuurlijk :) Niet de standaard tracks, goed gedaan!
+ de sfeer in de game is cool. Nog moeilijker om uit te leggen, maar het pakt me. Gaaf!

- de controls op de X1 zijn echt dramatisch. Na veel getweak (wat al niet makkelijk gaat want steeds terug naar hoofdmenu en er staat geen uitleg bij de variabelen) kom ik tot een heel zwak compromis waarbij langzame auto's redelijk over de baan te krijgen zijn, maar zeker niet strak. Enigszins snelle auto's zijn compleet hopeloos. En zonder mezelf op de borst te kloppen; ik kan echt wel een potje sturen. Hier moét echt snel een patch voor komen (en onbegrijpelijk dat dit niet opgemerkt is tijdens het testen)
- sterke framedrops op Oulton Park tijdens Career mode in de Formula Rookie (Ford). Ik wil best accepteren dat de X1 het met 900p moet doen en de PS4 met 1080p, het gaat mij om het racen. Maar zulke framedrops zijn echt onacceptabel. Het belemmert het rijden in sterke mate (zoals rempunt en moment van insturen bepalen).

Helaas halen bovenstaande negatieve punten het "nut" van het racen met Pcars op dit moment bijna volledig weg. De game is gaaf, echt waar, maar je kunt op de X1 op dit moment gewoon niet strak racen. En alleen dan heeft deze game zin. Ik snap best dat het een grote opgave is voor een dergelijke kleine studio om zo'n groot project op alle platformen te laten slagen, maar de genoemde fouten zijn wel een beetje triest. Ik ga er vanuit dat ze dit spoedig gaan fixen. Daarna zien we wel weer verder. Voor nu gaat de game in de kast, helaas.
Dat is dus het verhaal bij vele gamers die dit spel hebben en ook problemen ervaren met het racen. Het is allemaal wel heel mooi visueel in beeld gebracht en er zitten details in waar echt over is nagedacht. Maar men verwacht eigenlijk van een game dat sinds 2011(!) in ontwikkeling is met een grote (!) online community dat eraan heeft meegewerkt de game zo goed mogelijk te maken. Nadat hij dus ook nog eens enkele keren (2013, najaar 2014, begin 2015) is uitgesteld verwacht men dus een game dat wel van hele goede kwaliteit moet zijn. Dat er dus nu heel veel problemen zijn met verschillende configs van stuurtjes, controllers en tot ergens toe de Xbox One met nog ergere problemen is dit zeker een grote tegenvaller. Daarbij heb je dus ook nog eens dat debacle met de AMD kaarten en de AI is ook niet om naar huis te schrijven...

Het is in theorie een hele goeie game, ook als je de (gameplay) beelden ziet. Als je eenmaal zelf aan de slag gaat is het nog maar de vraag of het lekker draait, lekker stuurt en/of geen andere rare fratsen krijgt zoals bugs. De game mag er dan nog wel zo mooi uitzien, maar als een racegame niet lekker stuurt is het al gauw een waardeloze game. Hopelijk gaat Slightly Mad Studios deze kritiek verwerken in patches en voortaan meenemen naar de ontwikkeling van nieuwe games...

Speel zelf op de PC met wired Xbox 360 controller en heb nu eindelijk de settings waardoor het goed speelbaar is.

Btw, zijn er nu nog spelers die al sinds 2011 of 2012 (alpha) de game hebben gespeeld en nu ook de final versie hebben? Hoe zijn jullie bevindingen vergeleken met de alpha's? Las ergens oa dat er pitcrew animaties aanwezig waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Davidson schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:33:
[...]

Nee, dat is dus (helaas) net buiten beeld. Verder speelt de game meestal met 60 FPS, soms naar 55 of 50 FPS. Met flinke regen en een stuk of 5 AI in beeld zakt ie soms wel eens minimaal naar 35 FPS. Dan staat bijna alles op high, met uitzondering een enkeling medium of ultra. Heb dus ook opgenomen met 60 FPS, maar dat is dus moeilijk te zien volgens mij met 360p :P

Ik neem op met Open Broadcaster Software. Bekend mee geworden door een YouTuber. Ideale tool, eenvoudig in gebruik en maakt tijdens het opnemen direct het bestand aan. Dus na opnemen kan hij direct geupload worden op YouTube...
Heb online m'n FPS rond de 90 - 100 zitten. Veel op Ultra. Neem met Shadowplay in 130Mbps op. Filmpje zal ik morgen online zetten, kun je mooi vergelijken. :)

/edit: Zojuist een prachtige online race gereden met de GT3 klasse op Spa-Francorchamps. Heerlijke gevechten tot aan het einde. Soms kan het dus wel met random mensen. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2015 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Ah dat klinkt nog beter! Uit verschillende benchmarks kreeg ik de indruk dat de 770 niet heel veel slechter was dan de 970, maar met jou verhaal komt het met pCARS toch wel een stuk hoger uit!

Ben benieuwd naar je replay morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zal dan ook direct de replay plaatsen van de GT3 race van zojuist.. was echt super. En ook prachtige belichting op Spa. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Rivanov schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:54:
Zal dan ook direct de replay plaatsen van de GT3 race van zojuist.. was echt super. En ook prachtige belichting op Spa. :)
Ah, zie ook al hele mooie streams van je op je Twitchkanaal :)
Heb je 'm ook voor de Xbox One, aangezien dat bij je streams staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nog wat tips: http://www.virtualr.net/project-cars-force-feedback-tips

[ Voor 30% gewijzigd door Paulus07 op 10-05-2015 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosjebram
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 22:16
Rossi46 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 23:39:

Er zijn idd aardig wat bugs op de Xbox One, sommige zijn tijdelijk op te lossen, anderen vereisen een patch.
Hier een link met wat bekend is: http://forum.projectcarsg...%29-Not-for-bug-reporting!

Als je controller firmware up to date is en je hebt geen last van overgevoeligheid (controller geeft dan full lock met halve input), dan heb je hier misschien wat aan om de boel in te stellen:
http://forum.projectcarsg...1992-Setting-up-a-gamepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Davidson schreef op zondag 10 mei 2015 @ 00:05:
[...]

Ah, zie ook al hele mooie streams van je op je Twitchkanaal :)
Heb je 'm ook voor de Xbox One, aangezien dat bij je streams staat?
Nee, heb Project Cars alleen voor de PC. Speciaal een game PC voor gekocht. ;)
Twitch kanaal gebruik ik zowel voor streams vanaf Xbox One als vanaf PC (met OBS of met Shadowplay van Nvidia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik krijg ook echt helemaal geen feedback wanneer mijn wielen aan het blokkeren zijn, pas als het te laat is kom ik daar achter, hoop dat ze die vibrerende triggers snel aan de gang krijgen

Staat namelijk wel achter op het hoesje dat dit ondersteund wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFT_Bak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 08:48

Na een middagje oefenen ook wat snelheid gevonden. Dit apparaat rijdt wel veel makkelijker dan vergelijkbare bakken die ik ken uit iracing en Grid Autosport, maar niet onprettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Marc3l schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Toevallig Renault motors? Dan is het best een goede sim :+
LOL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
kaisersoze schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:43:
na twee dagen spelen becalt het mij eigenlijk prima. In het begin wel moeten tweaken met settings maar niet zo lang als sommge hier. Pittig is het zeker maar ik heb een hoop lol met de game op de PS4 met een T300RS. Ik ben ook wel wat gekke dingen tegengekomen maar dat mag voor mij vooralsnog de pret niet drukken.
Wil je wat verklappen van je instellingen voor de T300RS? Ben er de hele dag al mee aan het spelen en ook dat filmpje gezien, maar dat wil nog niet echt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Vanavond een nieuwe cariere begonnen met 100% AI en gewoon lekker in Tier 1 begonnen met de karts...nouja lekker |:( Weet niet wat ze met die eerste combo willen bereiken, maar volgens mij is dat om nieuwe spelers te ontmoedigen. Veel te kleine track, geen practice en die snelheid ! Het voelde meer als een Mario Kart 500CC.

De volgende tracks waren gelukkig wat beter/groter en verder ook zonder veel moeite het kampioenschap gewonnen.

Daarna verder gegaan in de superkarts en wat zijn dat een toffe bakken zeg, Even niet opletten en je bent ze kwijt, maar die krengen gaan echt hard :) Jammer dat de AI er niet mee kan omgaan, want zelfs met 100% rij ik 2 seconden per lap sneller. Op zich houden ze het aardig bij, maar er zijn altijd 1 of 2 snelle bochten waar ze veel te hard afremmen en die ik met een andere lijn bijna vol gas kan pakken. Skip nu dan ook maar de quali steeds voor de extra uitdaging. En die heb je dan ook gelijk, want de AI heeft geen idee van je aanwezigheid en beukt je zo opzij. Ik hoop maar dat ze nog wat aan de AI gaan sleutelen en dat de max instelling tot 150 % verhoogt wordt.

Verder vind ik het behoorlijk suf dat de pit automatisch gaat, want in andere sims kan je nog wat extra tijd scoren door net tegen de limiet aan te rijden en bij deze optie mis ik elk risico. Ook is het freakin irritant dat je bij een rollende start niet zelf mag sturen. Al een paar keer meegemaakt dat mijn stuur verkeerd stond op het moment dat ik de besturing kreeg en hoppa zo de muur in. Ook krijg je vaak in een bocht de besturing en dan moet je het stuur ook maar net in de juiste hoek hebben staan. Beetje suffe keuze wat mij betreft. Voor de rest nog steeds dikke lol..iets minder uitdagend dan een AC of Iracing, maar goed te vergelijken met DTM experience en een leuke afwisseling. Nu nog ff snel de superkart de Nordschleife opgooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
Scare360 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 23:51:
Na tweaken mijn control settings voor de DS4 en argumentatie hiervoor. Ik ben iRacing op een rig gewend dus voor mij een hele stap om weer met een controller te racen.

In de basis alle deadzones op 0. Ik merk zelf geen verschil want ik heb een nieuwe controller maar anders steeds in stapjes van 5 werken voor jouw controller. Ik wil de gevoeligheid zelf controleren met de sticks en triggers, dus alle lineaire progressie (sensitivity) op 0. Zie ook het WMD forum voor meer uitleg hierover.

De speed sensitivity waarde wijkt hiervan af want ik wil bij snellere wagens niet dat nerveuze stuurgedrag op hoge snelheden.

De Controller Filtering Sensitivity weer op 0. Ik merk dat ik bij een waarde hoger dan 30 moeite heb met de apex bij het insturen. Ik speel ook via de playstation tv en het viel mij op dat een waarde hoger dan 0 input lag veroorzaakt. Dit maakt het moeilijker om plotseling gripverlies te counteren.

Overigens speel ik met alle assists off/real afhankelijk van de auto.

Steering Deadzone: 0
Steering Sensitivity: 0
Throttle Deadzone: 0
Throttle Sensitivity: 0
Brake Deadzone: 0
Brake Sensitivity: 0
Clutch Deadzone: 0
Clutch Sensitivity: 0
Speed Sensitivity: 80
Controller Filtering Sensitivity: 0
Damper Saturation: 0
Force Feedback: 100
RPM/Gear Display: Yes
Controller Input Mode: 3
Advanced: Off

De race fun is echt super in deze game. Lekker tegen de AI racen op een uitdagende AI setting. Voor wie denkt ik kan dit niet spelen zonder stuur.. onzin. Mijn stuur staat stof te happen voorlopig.
Allereerst het volgende: Ik heb deze settings 1 op 1 over genomen en heb daar erg veel aan gehad! ik liep al wat dagen te klote met afstellingen voor me controller maar niks werkte lekker. Tot dat ik dit probeerde. Wou ik toch ff gezegd hebben want misschien dat men er wat aan heeft.

Verder heb ik nu al wat uurtjes in de game zitten en eerlijk ik ben verkocht. Tuurlijk er is ruimte voor verbetering(als je dicht bij de AI in de buurt komt lijkt het soms wel alsof ze magneten hebben en je aan ze vast geplakt wordt) Maar de basis is erg goed,ik denk vooral dat je er moeite in moet stoppen om het onder de knie te krijgen en ook de game soms een tijdje weg moet leggen als het niet lukt.

Vandaag heb ik voor het eerst echt plezier beleefd aan de game( dankzij de M1 procar _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ :9~ ) Ik heb nu iets van de 300ste tijd staan in die bavarian monza challenge,maar my god wat vet! om jezelf zo te pushen naar een snellere tijd. Of de races, echt genot als ik dan eindelijk iemand weet te pakken of snel een bocht uit kom.

alle plusjes en minnen laat ik even in het midden,het enige wat voor mij telt is de fun die ik uit zo'n game weet te halen en oh boy,die is er,erg veel zelfs. Kortom ik ben dik tevreden en heb alleen maar medelijden met de mensen die niet hetzelfde plezier uit deze game halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
GFT_Bak schreef op zondag 10 mei 2015 @ 01:26:
[video]

Na een middagje oefenen ook wat snelheid gevonden. Dit apparaat rijdt wel veel makkelijker dan vergelijkbare bakken die ik ken uit iracing en Grid Autosport, maar niet onprettig :)
Strak gereden.

Was er een reden voor de shortshifts na Carousel?
En misschien zie ik het fout maar geen DRS gebruikt op de straight?

Lekker filmpje om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik wil nog wel een keer een rematch met die Formula C auto's. Tot nu toe vind ik dat de beste auto's voor close racing online. Bij de rest zie je toch al snel grote gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 10 mei 2015 @ 07:37:
Ik wil nog wel een keer een rematch met die Formula C auto's. Tot nu toe vind ik dat de beste auto's voor close racing online. Bij de rest zie je toch al snel grote gaten.
Leuke klasse idd, wat wel een grappig detail is: de 250cc karts zijn bijna net zo snel als de FC wagens... Slaat echt nergens op, snelheidsbeleving bij beide wagens is wel compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
M@cer schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:03:
Nu een uurtje of 4 hoofdzakelijk time trails gedaan op de Xbox One met controller en de settings van een pagina of 2 terug en het gaat steeds beter. Zelfs met de Formule A wagen op catalunya een tijd neergezet die een basis vormt voor snellere tijden (1;33). Het is even doorzetten, maar het besturen van de auto's gaat steeds beter.

Het is gewoon zo lekker dat er zoveel verschillende circuits inzitten, dat miste ik echt in Forza 5. Net ff lekker op Imola en Monza gereden, twee heerlijke circuits.

Het races op zich ziet er mooi uit, maar de menu's en ranglijsten zijn toch wel van een bedroevend niveau. Waarom kan ik de tijden van mijn vrienden niet zien?
Zou je misschien jouw controller settings voor de X1 willen posten? Ik heb echt m'n best gedaan, maar kom niet verder dan een heel zwak compromis :/ Dat terwijl de game zo tof is, juist idd ook om de redenen die je beschrijft :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Gisteren 25 laps Le Man met dag/nacht cyclus en zon/lichte regen in een GT met multiclass. Adembenemend! Alle assists off en/of real. Met de controller prima te doen overigens. Wat een vette race fun! Gefinised als 34e mede door een gebroken ophanging. Toen ik in een slakkegangetje terug naar de pitst probeerde te komen in het donker en de lmp's raasden voorbij dacht ik toch echt YES. Dit is DE game voor race fans. Wat een beleving!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zijn custom liveries eigenlijk ook online zichtbaar? Anders weinig nut aangezien ik altijd in cockpit cam rijd.

Heb nog niet de optie gevonden om de helm uit te zetten in helmet cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:03:
Zijn custom liveries eigenlijk ook online zichtbaar? Anders weinig nut aangezien ik altijd in cockpit cam rijd.

Heb nog niet de optie gevonden om de helm uit te zetten in helmet cam.
Optie zit onder visuals advanced geloof ik, bij de 'apex look sterkte' instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFT_Bak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 08:48
Bron schreef op zondag 10 mei 2015 @ 02:19:
[...]

Strak gereden.

Was er een reden voor de shortshifts na Carousel?
En misschien zie ik het fout maar geen DRS gebruikt op de straight?

Lekker filmpje om naar te kijken.
Thanks.
Ja, de eerste shift iig wel, omdat de boel daar wat oneven is, wil ik m wat lager in de toeren hebben bij het schakelen.
Ja klopt @ DRS. :) Ik had de knop in deze sessie nog niet geconfigureerd staan :) Op zich wel jammer van dit spel, dat je de hele sessie moet verlaten om je controls te wijzigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:18:
[...]

Optie zit onder visuals advanced geloof ik, bij de 'apex look sterkte' instelling.
Ok eens op zoeken.

Wat ik ook niet snap, in al die guides over force feedback hebben ze het ook over de Tire feedback strenght, maar die optie heb ik dus echt niet. Alles 3x nagelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Davidson schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:01:
Vandaag nog wat aan het klooien geweest met de Xbox controller settings voor de PC via dat PCars forum. Maar voor mij persoonlijk was het vooral de nieuwe cam wat voor mij verschil maakte. Ik heb nu de bonnet cam en heb een of andere manier een stuk betere controle over de auto. Kan nu ook beter insturen en correcties goed uitvoeren, zelfs nu met alle assists uit. Niet helemaal realistisch, maar als ik 'm een poosje speel dat hij weer terug naar de cockpitcam gaat :+

Mijn settings:

[afbeelding]
[afbeelding]
@rossi46 Ik gebruik bovenstaande settings.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb gisteren ook even die bonnetcam of t-cam view geprobeerd, en het lijkt dan inderdaad alsof je opeens meer grip hebt en alles makkelijker is. Zal wel tussen mijn oren zitten, maar toch weer snel terug naar cockpit cam want als ik ergens allergisch voor ben in racegames is het wel camera standpunten die niet 1st person zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Na de laatste 15 paginas van dit topic te lezen heb ik ondertussen door dat deze game echt top is.
Ik had nog 2 puntjes van twijfel:

- Is de game ook leuke genoeg voor een niet hardcore sim racer? Ik heb bijvoorbeeld geen tijd om dagen aan een stuk te rijden maar wil gewoon tussendoor wat racen of op 'gameavond' eens een 6 uur sessie gaming af te werken ;) (ik ben eigenlijk opzoek naar een Forza maar dan op PC, moet geen consoles hebben...)

- Waar ik ook nog over twijfelde was de besturing met Xbox 360 controller. Maar als ik dit topic lees dan lijkt dat nog wel ok. Als ik het echt zo'n topgame vind kan ik altijd nog eens gek doen en een stuurtje kopen.

Dus... 45€ er tegenaan gooien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:24

Koenvh

Hier tekenen: ______

Inrage schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:47:
Na de laatste 15 paginas van dit topic te lezen heb ik ondertussen door dat deze game echt top is.
Ik had nog 2 puntjes van twijfel:

- Is de game ook leuke genoeg voor een niet hardcore sim racer? Ik heb bijvoorbeeld geen tijd om dagen aan een stuk te rijden maar wil gewoon tussendoor wat racen of op 'gameavond' eens een 6 uur sessie gaming af te werken ;) (ik ben eigenlijk opzoek naar een Forza maar dan op PC, moet geen consoles hebben...)

- Waar ik ook nog over twijfelde was de besturing met Xbox 360 controller. Maar als ik dit topic lees dan lijkt dat nog wel ok. Als ik het echt zo'n topgame vind kan ik altijd nog eens gek doen en een stuurtje kopen.

Dus... 45€ er tegenaan gooien? :)
Als simracer kan ik zeggen dat ik van elke auto over kan springen zonder al te veel moeite.., dus echt een die-hard sim is het niet. (Geen assists) Ik gok daarom ook dat het met controller prima te doen is.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Weet iemand hoe ik de intro`s uit kan zetten? De parameter -nointro doet niks, en kan het ook nergens vinden. Of is het ge-hardcoded in de .exe?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Distortion schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:57:
Weet iemand hoe ik de intro`s uit kan zetten? De parameter -nointro doet niks, en kan het ook nergens vinden. Of is het ge-hardcoded in de .exe?
Je kunt ook klikken op 'm door te spoelen. Anders kun je proberen om in de map Movies projectcars_boottrailer.bik te hernoemen. Weet niet of dat gaat werken echter.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Koenvh schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:00:
[...]

Je kunt ook klikken op 'm door te spoelen. Anders kun je proberen om in de map Movies projectcars_boottrailer.bik te hernoemen. Weet niet of dat gaat werken echter.
Het gaat met name om die logo`s. Die movie kan je idd doorklikken. Ik was niet duidelijk genoeg ;)

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
Rossi46 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 08:48:
[...]

Zou je misschien jouw controller settings voor de X1 willen posten? Ik heb echt m'n best gedaan, maar kom niet verder dan een heel zwak compromis :/ Dat terwijl de game zo tof is, juist idd ook om de redenen die je beschrijft :Y
Ik gebruik deze setup: https://www.youtube.com/w...Wf8fsJ0o&feature=youtu.be

Werkt tot nog toe het beste voor me op de Xbox One. Na mijn eerdere negatieve bevindingen, ben ik nu toch een stuk positiever ingesteld. Het rijden gaat nu toch een stuk beter, nog niet helemaal zoals ik het wil, maar stukken beter. Gister zowel on- als offline flink wat uurtjes erin gestoken, en raar maar waar heb haast geen frame drops meer mogen ervaren 8)7 .

Ook een geruststellende gedachte is dat de gasten mij SMS de controller issues op de One hebben weten te traceren en er een patch onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op zondag 10 mei 2015 @ 07:37:
Doen we straks nog een keer overnieuw. De replay van gisteren is niet gelukt op YouTube, waarschijnlijk omdat hij te lang is (26 minuten) en YouTube accepteert maar maximaal 15 minuten? Of is dat een limiet als ik vanuit Final Cut Pro X exporteer?

Zal straks nog eens proberen.

/edit: LOL. Je kunt dus gewoon activeren dat je filmpjes langer dan 15 minuten kunt plaatsen..moet je je account even laten verifieren. Zojuist gedaan en kan nu het filmpje activeren, had 'm dus wel gewoon geupload maar dan zet hij 'm on hold.

Enfin, hierbij de replay van onze online Formula C race op Catalunya.

[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 10-05-2015 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
M@cer schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:39:
[...]

@rossi46 Ik gebruik bovenstaande settings.
Aha, relax! Hiermee kan ik alweer wat beter uit de voeten :) Thanks! Althans, iig in de race Clio :+ Net even op Donington Park National wat rondjes zitten doen en iedere keer wist ik er weer een paar tienden van seconden af te knabbelen. Zo moet het zijn :)

Ik vind de "soundtrack" in de menu's trouwens erg sfeervol! Ligt het aan mij of zit er inderdaad een track in die ook in GTR2 gebruikt werd? Iemand anders die het ook herkent?

Verder snap ik nog niet zo goed hoe dat me dat de rondetijden zit. Net een paar cleane ronden gedaan in "free practice" maar toch staat er bij "records" nog steeds "N/A". En hoe zie ik de tijden van m'n Xbox matties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Rossi46 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:24:

Verder snap ik nog niet zo goed hoe dat me dat de rondetijden zit. Net een paar cleane ronden gedaan in "free practice" maar toch staat er bij "records" nog steeds "N/A".
1 of 2 banden buiten de baan en je tijd wordt niet meegeteld.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

[...]

Aha, relax! Hiermee kan ik alweer wat beter uit de voeten :) Thanks! Althans, iig in de race Clio :+ Net even op Donington Park National wat rondjes zitten doen en iedere keer wist ik er weer een paar tienden van seconden af te knabbelen. Zo moet het zijn :)

Ik vind de "soundtrack" in de menu's trouwens erg sfeervol! Ligt het aan mij of zit er inderdaad een track in die ook in GTR2 gebruikt werd? Iemand anders die het ook herkent?

Verder snap ik nog niet zo goed hoe dat me dat de rondetijden zit. Net een paar cleane ronden gedaan in "free practice" maar toch staat er bij "records" nog steeds "N/A". En hoe zie ik de tijden van m'n Xbox matties? :)
Spa 24 hours in inderdaad

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27

Hier had ik ook last van. Volgens mij worden tijden alleen geregistreerd in time trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn. Als er vanavond nog gereden wordt ben ik zeker van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

OMD

Als je het spel verwijderd en opnieuw installeert, krijg je dan de vraag voor de moeilijkheidsgraad weer? Ik heb amateur gekozen maar wil hem op pro zetten, schijnt nogal uit te maken

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:40:
Als je het spel verwijderd en opnieuw installeert, krijg je dan de vraag voor de moeilijkheidsgraad weer? Ik heb amateur gekozen maar wil hem op pro zetten, schijnt nogal uit te maken
Wanneer je die keuze moet maken zeggen ze ook dat je die moeilijkheidsgraad op elk moment weer kan wijzigen. Het spel opnieuw gaan installeren juist om die keuze weer te krijgen lijkt mij dus niet nodig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

OMD schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:40:
Dat kun je ook op een andere manier resetten.. Even je profiel verwijderen :)

X:\Steam\userdata\12345678(jouw steam profiel nummer)\234630

234630 is het pcars profiel. Even deleten, dan wordt er bij het starten een nieuwe gemaakt ;) Dan ben je wel al je voortgang e.d. kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door DeXXoR op 10-05-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
[...]

Tijden worden alleen geregistreerd tijdens time trial. Helaas niet tijdens de race, had geloof iets mee te maken dat tijdens de race er meer rubber op de baan laag waardoor je snellere tijden kan neerzetten. Tijden van vrienden zijn geloof ik niet zomaar te vinden.

Heb al een paar keer gehad dat ik een time trial startte, en vervolgens op de baan alle distance maskers weg waren. Restart van start menu werkte niet, moest weer terug naar hoofdmenu en opnieuw de race starten. Vrij vervelend als je race lijn uit hebt staan. Meer mensen hier last van gehad?

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik kwam deze playlist tegen op de officiële forums hoe je je auto kan tunen.
Ik ga ze zelf nog even bekijken maar misschien dat jullie er ook wat aan hebben.

Hier het draadje op het officiële forum. Staat ook nog een lap tekst onder met uitleg. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Radiance op 10-05-2015 10:51 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:16:

[video]
Laten we het op racing incident houden. Ik gaf de plek uit voorzorg ook al terug.

Maar Eh het spel kan dus best mooi zijn. Kom ik aan met alles op low/off en 30 fps max. Bij de start meestal rond de 20.

Verder blijven de problemen maar steeds aanwezig en worden met de dag irritanter.

Spel crasht vrijwel elke keer naar desktop als ik terug naar het menu ga vanuit een sessie.

Heb de FFB files die hierboven ergen gepost werden geïnstalleerd maar nu heb ik nog meer onderstuur als daarvoor? Hmmz. Om te testen deed ik even de Formula C race van gisteren tegen de AI en nu moest ik opeens liften op plekken waar ik gisteren vol gas kon. Rondetijden nog eens paar seconde gekelderd.

[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 10-05-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosjebram
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 22:16
[...]

Rondetijd wordt idd alleen in time trial geregistreerd.
Voor de controller, in de geavanceerde opties heb ik altijd soft steering aan en opposite lock help off.
Vooral opposite lock help kan je op het verkeerde spoor zetten.

Soft steering is een soort van algemene stuurdemper, ik kan niet overweg met overgevoeligheid dus ik heb deze altijd aan. Ik heb controller filtering op 85 om een soortgelijk effect te bewerkstelligen.
Speed sensitivity heb ik op 17 ofzo, ik hou er niet van om tekort stuuruitslag te hebben.

Mocht de boel nog te gevoelig aanvoelen kun je in het auto tuning menu onder de tab 'alignment' de steering ratio naar slowest zetten. Dit is in feite alsof je steering sensitivity verder onder 0 zet.

Rem/ gas heb ik op 10 deadzone en 25 sensitivity.

Lineair is bij sensitivity overigens altijd 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

OMD

DeXXoR schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:43:
[...]

234630 is het pcars profiel. Even deleten, dan wordt er bij het starten een nieuwe gemaakt ;) Dan ben je wel al je voortgang e.d. kwijt.
Dank is groot :) had gelukkig alleen pas de kart series gespeeld ( 125cc ) die doe ik wel overnieuw. Nog griet echt tijd gehad om te spelen en mijn t300 komt dinsdag :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Als ik een community challenge doe registreert hij mn tijden op 1 of andere manier niet (ps4). Kan mezelf achteraf niet terug vinden in de standings. En nee ze zijn niet te slecht voor in de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
EL-Nino-1980 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:16:
Als ik een community challenge doe registreert hij mn tijden op 1 of andere manier niet (ps4). Kan mezelf achteraf niet terug vinden in de standings. En nee ze zijn niet te slecht voor in de lijst
Mijn ervaring was dat het wel 30 minuten kan duren voordat je er in voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Laatst online: 10-10-2024
nvt

[ Voor 99% gewijzigd door Nightcrowy op 10-05-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Laatst online: 10-10-2024
[...]

Je bent mijn held vandaag!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:08
[...]
Dan heb ik dat toch ook goed gehoord :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

OMD schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:11:
[...]

Dank is groot :) had gelukkig alleen pas de kart series gespeeld ( 125cc ) die doe ik wel overnieuw. Nog griet echt tijd gehad om te spelen en mijn t300 komt dinsdag :+
Nightcrowy schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:38:
[...]

Je bent mijn held vandaag!!!!
Np! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten er trouwens ps4 tweakers zijn die full sim willen racen let me know! Speel met name formule c en GT3, psn: trapgat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Rivanov schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:16:
[video]
hoe komt het dat deze beelden er relatief 'matig' uit zien tozv overige filmpjes/trailers?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap het echt niet, ik heb grafisch echt een draak van een game, die zo ook op de Xbox 360 had kunnen draaien, en nog hapert het. Krijg het echt niet voor elkaar.

En die crappy FFB settings van Jack Spade, ik kan proberen wat ik wil maar kom niet dichterbij dan op 3 sec van de gemiddelde tijd die ik gisteren in dezelfde auto op hetzelfde circuit reed.

Argh f*** it ook. Klote AI valt geen fatsoenlijke race mee te rijden.

Weer een uur aan het kloten geweest om dat onderstuur weg te krijgen maar lukt gewoon niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 10-05-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Net een race moeten doen in een ford escort,die ik Door een lastige kwalificatie op de 15e plek moest beginnen.

Maar het is gewoon onmogelijk om 14 man in te halen zonder Door de AI van de baan af gebeukt te worden,ik hoor hier bijna niemand over maar het is echt verschrikkelijk Hoe die AI rijd en reageert!

Ben nu met een Mercedes evo aan het rijden en daar valt de AI wel weer mee...Hoop echt dat ze hier iets aan gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

Hele nette ronde!! Wat was je tijd?
Pro handling en zonder assists neem ik aan?
Dit wil ik binnenkort ook eens gaan doen; als ik 1 track ken is het de Nordschleife wel ;)
*in GT5 had ik met de F1 wagen een 5:07.xxx maar dat wordt lastig hier denk ik*

Maar zie ik het nu goed: kan je een tijdstip van de dag instellen bij time trials?
Als ik time trials op de Nordschleife doe heb ik op sommige stukken vol de zon in mijn gezicht :/

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 10-05-2015 12:38 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
himlims_ schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:59:
[...]
hoe komt het dat deze beelden er relatief 'matig' uit zien tozv overige filmpjes/trailers?
Trailers worden altijd opgepoetst. Trailers van de publisher moet je nooit helemaal geloven want die worden om marketing redenen altijd extra opgepoetst.

Ik speel de game op 1080p/60fps met het meeste op Ultra en paar settings op High. Dus mooier dan dit kan vrijwel niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schumi1986 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:36:
Net een race moeten doen in een ford escort,die ik Door een lastige kwalificatie op de 15e plek moest beginnen.

Maar het is gewoon onmogelijk om 14 man in te halen zonder Door de AI van de baan af gebeukt te worden,ik hoor hier bijna niemand over maar het is echt verschrikkelijk Hoe die AI rijd en reageert!

Ben nu met een Mercedes evo aan het rijden en daar valt de AI wel weer mee...Hoop echt dat ze hier iets aan gaan doen
Kijk eens 1 post boven je. Ik vind de AI ook echt een drama. Begin niet eens meer aan career zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Phusebox schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:49:
[...]

Kijk eens 1 post boven je. Ik vind de AI ook echt een drama. Begin niet eens meer aan career zo.
AC : UNITY was in het begin nog zelfs beter speelbaar als project k*t,ik erger mezelf echt mateloos aan deze game misschien dat het op de pc of ps4 beter is hoor maar de versie die ik speel mag zich zelf echt geen race en vooral geen simulator noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:35
Iemand een idee hoe je de handling kan aanpassen? Zit nu op amateur maar wil naar pro. Kan het nergens vinden in de menu's. Kan ook nergens m'n mechanic vinden trouwens. Speel ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:28

Fresh

nee is nee

Heeft iemand anders ook last van de zwarte randen in het hoofdmenu (PS4 versie)? Ik krijg dit niet weg en kan dit ook nergens instellen. In-game komt dit probleem niet voor. Bij andere games heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Na veel uitprobeersels krijg ik het langzaam onder de knie. Eindelijk die formule 1 auto een beetje in bedwang weten te houden.
[YouTube: http://youtu.be/_JQfQyUu4mw]

Multiplayer toch ook erg leuk. Aardige race op Hockenheim. Jammer van die screwup op het eind :(

[YouTube: http://youtu.be/IyZBVRXCj1g]

Vanavond nog PS4 members die willen racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
GFT_Bak schreef op zondag 10 mei 2015 @ 01:26:
[video]

Wow erg netjes man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Replay van online race gisteravond met wat random mensen.. joinde gewoon een lobby en kwam een mooie race uit! Kan dus soms wel. ;)

/edit: 1080p/60 is nog niet beschikbaar.. komt zometeen nog.

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 10-05-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

heeft er iemand een goede stabiele stream van de formule 1 race? beetje offtopic maar oke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
NiQo schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:11:
Na veel uitprobeersels krijg ik het langzaam onder de knie. Eindelijk die formule 1 auto een beetje in bedwang weten te houden.
[video]
Netjes hoor! Is dit met een stuurtje of controller? Als het met een controller is ben ik wel benieuwd naar je settings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nickrsd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:56:
heeft er iemand een goede stabiele stream van de formule 1 race? beetje offtopic maar oke..
Mag hier niet besproken worden. Als je Ziggo hebt kun je het dit weekend gratis kijken op kanaal 401. En anders vanmiddag op BBC de herhaling bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:47
Rivanov schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:57:
[...]

Mag hier niet besproken worden. Als je Ziggo hebt kun je het dit weekend gratis kijken op kanaal 401. En anders vanmiddag op BBC de herhaling bekijken.
Of als je de Duitse 'RTL' (bij digitale televisie van Ziggo in ieder geval wel) hebt kan je daar ook kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Matedeor op 10-05-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Laatst online: 10-09 16:20
mannetje19 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:56:
[...]

Netjes hoor! Is dit met een stuurtje of controller? Als het met een controller is ben ik wel benieuwd naar je settings ;)
Zeker netjes gereden! Lijkt me niet dat het een controller is?
Iemand een goeie set-up voor controller?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
R0dsk0ll schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:02:
[...]

Zeker netjes gereden! Lijkt me niet dat het een controller is?
Iemand een goeie set-up voor controller?
Wellicht zoiets? Scare360 in "[Multi] Project CARS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Met een stuurtje idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Heb zin om een playseat en stuur te kopen voor mijn PS4 haha. Welk stuurtje heb je als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand SweetFX al toegepast op Project Cars? Ondanks dat het er al top uitziet ben ik wel benieuwd. Na de F1 race eens kijken of ik het toegepast kan krijgen en of het inlevert op performance.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J4abY4azkaw]

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 10-05-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Recon24 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:48:
Heb zin om een playseat en stuur te kopen voor mijn PS4 haha. Welk stuurtje heb je als ik vragen mag?
Het goedkoopste ffb stuurtje. Heb geen vergelijkingsmateriaal maar bevalt tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:55
Je kan je replay saven op je PS4, maar kan je die ook volledig afhalen van je PS4 en dan bewerken op je computer? How?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Stancke schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:39:
Je kan je replay saven op je PS4, maar kan je die ook volledig afhalen van je PS4 en dan bewerken op je computer? How?
Op sticky zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recon24 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:48:
Gewoon doen dan! T500rs+evolution alcantara is (maar) €600, kun je ff vooruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Laatst online: 25-03 12:32
Is er al een ps4 tweakers project cars club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Moodshifter schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:09:
Is er al een ps4 tweakers project cars club?
Nog niet. Misschien een doc bestandje maken met de psn namen erin. Zodat het makkelijk wordt elkaar toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:11:
[...]

Nog niet. Misschien een doc bestandje maken met de psn namen erin. Zodat het makkelijk wordt elkaar toe te voegen.
Desnoods apart topic? Volgend mij is >50% vd spelers PS4 anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:14:
[...]

Desnoods apart topic? Volgend mij is >50% vd spelers PS4 anyway :)
Zou kunnen. Maar ik ben geen moderator van deze sectie, wellicht een PM sturen naar een van de mods hier en dan de vraag voorleggen. Kijken wat zij zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

Nickrsd

[...]

dit heb voor mij niks geholpen.. ik heb nog gewoon mn profile, en ben gewoon waar ik gebleven was, er is niets gereset.. staat er nog ergens anders een map dan?

heb hem btw ook niet via steam :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Zonet tegen m'n eerste replay bug aangelopen... Zonet een race gedaan langs de Amerikaanse kust a 20km en de replay bevat alleen maar de eerste 12 seconden. Wil ik de replay afsluiten zie ik vervolgens alleen maar zwart beeld, leuk hoor :P
Rivanov schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:48:
Replay van online race gisteravond met wat random mensen.. joinde gewoon een lobby en kwam een mooie race uit! Kan dus soms wel. ;)

[video]

/edit: 1080p/60 is nog niet beschikbaar.. komt zometeen nog.
Leuke replay, je was soms lekker aan het stoeien met die R8's! Alleen wel vreemd dat bij de start er opeens eentje door rolt, dwars door een voorligger heen :/

[ Voor 3% gewijzigd door Davidson op 10-05-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

PS4 clubje zie ik wel zitten :) Ik heb een spreadsheet aangemaakt waarin wij de namen kunnen bijhouden. Een apart topic kan, maar weet niet of dat echt nodig is.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Good Fella schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:35:
PS4 clubje zie ik wel zitten :) Ik heb een spreadsheet aangemaakt waarin wij de namen kunnen bijhouden. Een apart topic kan, maar weet niet of dat echt nodig is.

Members only:
Heb me alvast ingeschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zou er misschien in de topic start een beste controller settings per platform kunnen?? Heb zelf ps4 versie en zoek nog steeds betere settings want soms is het nog drama.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:28

Fresh

nee is nee

Good Fella schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:35:

Members only:
Ingeschreven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:44:
Zou er misschien in de topic start een beste controller settings per platform kunnen?? Heb zelf ps4 versie en zoek nog steeds betere settings want soms is het nog drama.
Scare360 in "[Multi] Project CARS" en hier op Reddit.com

Helpt die wat?

[ Voor 12% gewijzigd door The Outlaw op 10-05-2015 16:55 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 57 Laatste