Nee HD is erg beperkt helaas. Beetje een obscuur verhaal dat ze de originele afbeeldingen niet meer hadden van de expansies en daarom alleen maar een beperkte HD is uitgebracht....
@
noud Het probleem met de auto battle is dat je meestal net te veel manschappen verliest dat betekend dat je op de lange termijn met een bijna leeg leger tegen de super eindbaas met vol leger moet, dus de eerste tip speel de slagen zelf en probeer de verliezen te beperken. Leg de nadruk op overleven van zoveel mogelijk hogere level units, level 1 spul is canonfodder. En probeer altijd te upgraden als je het kan veroorloven.
Qua strategie helpt het om je level 1 popjes te splitsen zodat je één grote stack hebt en een paar stacks van 1 mannetje die het één en ander blokkeren zodat je schutters mooi de rest van een afstand weg kunnen maaien. Ook kunnen deze 1 persoon stacks de eerste retaliation oppakken zodat de rest ongegeneerd en onbeschadigd de vijand weg kunnen slachten, goed je verliest er één popje mee, maar de rest blijft heel.
Tweede tip: als de vijand niet bij jou kan komen, kunnen ze je ook niet makkelijk raken. Mass slow is vaak erg sterk en investeer in goede schutters, ook drijfzand kan een goede oplossing zijn, al is dit meer random.
En tot slot, zelf vind ik de wake of god (wog) mod leuker dan het origineel, dus die speel ik meer.
Er is ook een HD mod die je op een grotere scherm resolutie laat spelen, de plaatjes worden er niet beter op maar je hebt wel meer overzicht.
Mocht je er niet uit komen of tegen specifieke problemen aanlopen, moet je het maar even melden, ik heb ook de normale HD versie op steam, dus ik kan een missie nalopen om te kijken hoe ik iets specifiek op los.
[
Voor 9% gewijzigd door
rockhopper op 22-08-2019 17:53
]