Ik zit hier ook gewoon op m'n maximale snelheid met Nederland als download region ingesteld.
Vandaag toch nog maar een paar games gekocht:
Counterstrike: Source (nostalgie)
Company of Heroes (al jaren lang geen RTS gespeeld)
Audiosurf - (cheap!)
Ik ben benieuwd welke games straks nog meer in de sale zijn!
Counterstrike: Source (nostalgie)
Company of Heroes (al jaren lang geen RTS gespeeld)
Audiosurf - (cheap!)
Ik ben benieuwd welke games straks nog meer in de sale zijn!
[ Voor 16% gewijzigd door Asphyxion op 08-07-2011 15:50 ]
Ik hoop eigenlijk op Risk Factions en Worms Reloaded. Die laatste verwacht ik niet (staat nu al voor 50% korting, maar das me eigenlijk niet genoeg). En Risk Factions is misschien nog wat te nieuw.
Ik hoop dat The Battlefield Pack nog terugkomt in de Best Off.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Wut? Waar zie jij ME2 en Maffia staan?Eduardboon schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:10:
[...]
Moet het hier doen met een 10Mbit en een 50Mbit lijntje, waarvan ik het meeste op de eerstgenoemde zit.
ME2 heb ik al liggen, dus die neem ik niet mee, Maffia spreekt me niet aan. Splinter Cell heb ik nooit leuk gevonden. Magertjes vandaag. Wel goed voor de oude portemonnee!
Edit @hieronder:
Ah, oke
[ Voor 3% gewijzigd door Knul op 08-07-2011 16:25 ]
Die komen vanavond in de sale.
Hoe kunnen mensen dit van tevoren al weten? Ergens een blog ofzo die de aankomende sales vermeldt?
En zullen het er maar 4 zijn, of zijn er nog een aantal onbekend?
En zullen het er maar 4 zijn, of zijn er nog een aantal onbekend?
De url van de plaatjes gaan steeds met 1 omhoog, dus het is een kwestie van steeds de url veranderen met 1. Sommige plaatjes staan al online, andere nog niet.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ahh natuurlijk, niet zo heel moeilijk om achter te komen als je het achteraf hoort.
Bah speciaal de steam versie van the sims gehaald om te ontkomen aan die #$^&*&$ launcher software van EA te ontkomen, moet je je daar nog steeds op registreren
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Altijd dit soort lijstjes checken.
Ik hoop dat Empire & Napoleon Total War straks een lekkere discount krijgt.
Ik hoop dat Empire & Napoleon Total War straks een lekkere discount krijgt.
Dit had je kunnen weten aangezien het een EA game is ...heuveltje schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:15:
Bah speciaal de steam versie van the sims gehaald om te ontkomen aan die #$^&*&$ launcher software van EA te ontkomen, moet je je daar nog steeds op registreren
Wel een enkele install. Na de hel van Sims 2 is dit wel vreselijk heerlijk. Alles installeert vanzelf alsof het 1 game is :3heuveltje schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:15:
Pff ze mogen de servercapaciteit wel eens vergroten zeg, probeer al een half uur CitiesXL te installeren, alleen maar "servers are too busy, try again later"
Yes! Amnesia kopen allemaal, zeer indrukwekkend spel! 
De rest van de aanbiedingen zijn wmb niet zo spectaculair...

De rest van de aanbiedingen zijn wmb niet zo spectaculair...
[ Voor 36% gewijzigd door Fid3lity op 08-07-2011 19:03 ]
Apart dat ze vandaag 1 aanbieding minder doen.
ik had nog op tijd tiberium sun gekocht toch de laatste nog redelijk goede c&c samen met red alert.
Bah, waarom dirt 3 maar 33% eraf?
hoort Doc Clock te wezen zo te merken
nevermind, iemand begreep me niet goed >.>
nevermind, iemand begreep me niet goed >.>
[ Voor 41% gewijzigd door Pheace op 08-07-2011 19:06 ]
Was inderdaad beter in de pre-order, waarbij je gratis DiRT2 kreeg.
Server is volgens mij zwaar overbelast, kom er nauwelijks meer op lol
hmm, ik hoopte fallout 3 onder de 10 euro te krijgen, maar die 19 cent is geen dealbreaker
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Doc Clock lijkt inderdaad Deal 12 te zijn met -75% voor €1.25
vind iemand uit de usa die het je kan giften , dan zit je ruim onde r10 euroMagic schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:09:
hmm, ik hoopte fallout 3 onder de 10 euro te krijgen, maar die 16 cent is geen dealbreaker
Nope, het is The Last Remnant:alex3305 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:10:
Doc Clock lijkt inderdaad Deal 12 te zijn met -75% voor €1.25
http://store.steampowered.com/app/900770/
eigenlijk is The Last Remnant de 12de deal van vandaag http://cdn.steampowered.c..._292x136.jpg?t=1307542587
Mass Effect 2 is wel gaaf, even zien hoe duur ME1 is, dan pak ik die beide mee. Divinity2 is wel een gaaf spel, maar draaide erg brak toen ik hem uitprobeerde helaas 
Tot nu toe alleen Titan Quest + Immortal Throne en spacechem binnen. Twijfelde nog voor GTA 4, misschien als die in een best of terugkomt dat ik die ook wel mee neem.
Tot nu toe alleen Titan Quest + Immortal Throne en spacechem binnen. Twijfelde nog voor GTA 4, misschien als die in een best of terugkomt dat ik die ook wel mee neem.
[ Voor 33% gewijzigd door Raku op 08-07-2011 19:20 ]
Raku
Toch Empire & Napoleon Total War GOTY gekocht, jammer dat 'ie 30GB in totaal is, waarbij ik maar met 1MB/s kan downloaden
Dan maar één voor één.
EDIT: In de client staat inderdaad wel The Last Revinant erbij.
EDIT2: Downloads lopen voor geen meter
EDIT: In de client staat inderdaad wel The Last Revinant erbij.
EDIT2: Downloads lopen voor geen meter
[ Voor 27% gewijzigd door alex3305 op 08-07-2011 19:26 ]
Iemand al in het bezit van Divinity II? Bevalt het spel een beetje?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
mass effect 2 ben ik wel blij mee, ook amnesia mag er wezen. misschien met een beetje geluk wordt de special edition van magic the gathering 2012 nog afgeprijsd? maar ik reken er maar niet op.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2011 19:28 ]
OK voor mij zit er niks tussen behalve Sandbox Universe dat lijkt me dat wel grappig
verslavend en moet je kopen: flight control HD voor 1 euro
op de smartphone al leuk, maar deze kan je vliegvelden combineren ed
op de smartphone al leuk, maar deze kan je vliegvelden combineren ed
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Het enige wat ik niet begrijp is waarom de Total War's los duurder zijn dan het hele pack.
Omdat je extra korting krijgt wanneer je het hele pack koopt?Yorin schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:45:
Het enige wat ik niet begrijp is waarom de Total War's los duurder zijn dan het hele pack.

Je betaalt 13,39 per spel en 10,19 voor de gehele pack.iBasch schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:47:
[...]
Omdat je extra korting krijgt wanneer je het hele pack koopt?![]()
Lees de aanbieding dan als volgt:Yorin schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:50:
[...]
Je betaalt 13,39 per spel en 10,19 voor de gehele pack.
Je krijgt op één van de spellen € 3,20 korting, en gratis het andere spel erbij.
Voor iedereen die zit te klagen over de downloadsnelheid van Steam: je weet dat je je regio kan aanpassen in de instellingen? Soms is de server die het dichtste bij is niet de beste keuze.
[ Voor 24% gewijzigd door The Zep Man op 08-07-2011 19:55 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
server rusland: siberia is 600kb/s 
ik met mijn 8mb/s lijntje
ik met mijn 8mb/s lijntje
[ Voor 28% gewijzigd door F.West98 op 08-07-2011 19:59 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Weet iemand of Lara CroftL: GoL DLC's goedkoper waren dan nu? Nu zijn ze 2 euro per stuk. Ben alleen aan het twijfelen om die mee te nemen.
Volgens mij waren ze gisteren €0,79. Dit dacht ik gezien te hebben, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.Qiro schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:13:
Weet iemand of Lara CroftL: GoL DLC's goedkoper waren dan nu? Nu zijn ze 2 euro per stuk. Ben alleen aan het twijfelen om die mee te nemen.
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Ja, ze waren goedkoper. Weet niet hoeveel precies, maar ze hadden evenveel % discount als de base game.Qiro schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:13:
Hmm, hopen dat ze op het eind opnieuw verkrijgbaar zijn met dezelfde korting dan. Als dat uberhaupt gebeurd.
Yep, kijk hier maar: http://www.steamprices.co...rappings-challenge-pack-1Qiro schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:13:
Even inzoomen, geel lijntje.
Ahh damn, net misgelopen dan. Dat was stopm, wel de game kopen maar niet de ubergoedkope dlc. 
Edit, typo
Edit, typo
[ Voor 10% gewijzigd door Gideonnn op 08-07-2011 20:45 ]
Vandaag was er iets interessants voor me: Mass Effect 1 en 2... Maar wel de gewone, geen Deluxe edition...
Ik ben spuit 1011, aangenaam!
Wist helemaal niet dat SC:Conviction er ook voor OSX was. Meteen meegenomen!
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Ik laat die passeren. Je krijgt niet -alle- DLC erbij. Tevens kan je er geen korting op krijgen, omdat de DLC waarvoor je moet betalen buiten Steam om wordt verkocht.Spoooky schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:48:
Vandaag was er iets interessants voor me: Mass Effect 1 en 2... Maar wel de gewone, geen Deluxe edition...

Eindelijk Mass Effect in de uitverkoop
Mass Effect kan ik nu eindelijk ook eens spelen. De deluxe-editie van Mass Effect 2 kan mij helemaal niet boeien, dus voor die €11,19 heb ik Fallout 3 gekocht. Score tot nu toe:
- Borderlands DLC Claptrap (1,99 euro) - de enige DLC die ik nog moest hebben; 7,99 euro vond ik te duur
- The Final Hours of Portal 2 (1,33 euro) - geinig om te hebben voor dat geld
- Mass Effect (5,10 euro) - wel deel 2 gespeeld, maar 1 nog niet
- Mass Effect 2 (6,80 euro) - een van de beste spellen die ik ooit speelde, dus nu ook maar gekocht
- Fallout 3 (10,19) - bekend met de Fallout-serie, maar nog nooit gespeeld. Impulsaankoop
Zondag is dus de laatste dag? Hopelijk komt er nog train simulator in de aanbieding, of die motion HD ofzo.
Zondag 19:00 komen de laatste deals op, maandag is voor ons nog soort van de laatste dag. Waarschijnlijk zal die laatste dag echter een recap zijn voor de top sales van de afgelopen dagen, zoals ze gedurende de afgelopen winter en summer sales ook gedaan hebben. Waarbij morgen dus wrs de laatste nieuwe games in de sale zullen komen.Il 2 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:54:
Zondag is dus de laatste dag? Hopelijk komt er nog train simulator in de aanbieding, of die motion HD ofzo.
Mja, wat is realistisch? Moet prijs direct in verhouding staan met bouwjaar of kijken we iets verder?[b][message=36372122,noline]Ik heb Portal 2 bij G2play.net voor 32 euro gekocht en dat vond ik voor de nieuwste game niet echt heel veel geld - vooral als je dat vergelijkt met Modern Warfare 2 dat bij introductie voor 64 euro werd verkocht en nu nog steeds 40 euro kost (nu in de uitverkoop 30 euro). Realistische prijzen kennen ze nog niet allemaal.
MW2 is nog steeds erg populair en doet het goed, het spel biedt dan ook veel waar voor je geld. Portal is een goed spel maar is wel alleen single player, hierdoor kan voor veel spelers MW2 veel aantrekkelijker zijn puur al voor de levensduur van het spel.
Aan de ene kant heb ik ook zoiets van die prijs mag wel omlaag, maar aan de andere kant begrijp ik hun ook wel en zolang er geen echte opvolger is MW2 nog steeds een aantrekkelijk spel.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Train simulator is al geweest heIl 2 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:54:
Van Universe Sanbox is ook een gratis versie te downloaden. http://universesandbox.com/
Ik heb namelijk geen idee wat ik er van moet verwachten en ik zal niet de enige zijn gok ik. Nu geen zin meer , maar morgen ga ik het even proberen.
Ik heb namelijk geen idee wat ik er van moet verwachten en ik zal niet de enige zijn gok ik. Nu geen zin meer , maar morgen ga ik het even proberen.
Ik kreeg daarnet "Amnesia: The Dark Descent" aangeraden. Zogezegd zou het een supereng spel zijn, wat ik niet geloofde. Dat zeggen ze namelijk ook over games als F.E.A.R., waar ik enkel bij moet lachen (bij F.E.A.R. 1 ben ik een paar keer verschoten, maar daar bleef het ook bij). Na het zien van een gameplayfilmpje vond ik er nog steeds niets aan, maar toen werd ik aangeraden de demo te spelen.
Man, wat een eng spel. Deze heb ik meteen gekocht na het uitspelen van de demo (€3,74 als Daily Deal). Alleen durf ik de game nu nog niet spelen; ik ben nog aan het bekomen van de demo
Man, wat een eng spel. Deze heb ik meteen gekocht na het uitspelen van de demo (€3,74 als Daily Deal). Alleen durf ik de game nu nog niet spelen; ik ben nog aan het bekomen van de demo
Mafia 2 gekocht, ook in verband met mijn nieuwe aanwinst een 3d scherm (Nvidia vision 3D). Dus hopelijk is het wat
[ Voor 8% gewijzigd door streelder op 08-07-2011 23:29 ]
Heeft worms:Reloaded een beetje goede multi? Heb 't originele spel helemaal kapot gespeeld, dus kan misschien best leuk zijn
Verwijderd
Leuk ik kijk een dag niet en meteen 4 games gemist die ik wil aanschaffen. (lara croft: gol, quake, cs: source en audiosurf) Nu baal ik als een stekker.
Bullshit, eng is het niet. Het is gewoon een rock solid puzzel spel. Maar echt eng wordt het nooit.Bv202 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:24:
Ik kreeg daarnet "Amnesia: The Dark Descent" aangeraden. Zogezegd zou het een supereng spel zijn, wat ik niet geloofde. Dat zeggen ze namelijk ook over games als F.E.A.R., waar ik enkel bij moet lachen (bij F.E.A.R. 1 ben ik een paar keer verschoten, maar daar bleef het ook bij). Na het zien van een gameplayfilmpje vond ik er nog steeds niets aan, maar toen werd ik aangeraden de demo te spelen.
Afaik komen voor ons vanmiddag / vanavond rond 7 de laatste deals online...psychodude schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:58:
[...]
Zondag 19:00 komen de laatste deals op, maandag is voor ons nog soort van de laatste dag. Waarschijnlijk zal die laatste dag echter een recap zijn voor de top sales van de afgelopen dagen, zoals ze gedurende de afgelopen winter en summer sales ook gedaan hebben. Waarbij morgen dus wrs de laatste nieuwe games in de sale zullen komen.
Waarom zijn er dan nog twee dagen met activities?Blue-Tiger schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:59:
[...]
Afaik komen voor ons vanmiddag / vanavond rond 7 de laatste deals online...
Cunning linguist.
Vandaag en morgen?Bart ® schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 01:19:
[...]
Waarom zijn er dan nog twee dagen met activities?
Hmmz, twijfel nu... Wellicht nog 2 daagjes, maar da's het irritante aan die tijdzone's
[ Voor 19% gewijzigd door Fid3lity op 09-07-2011 01:29 ]
De laatste deals beginnen denk ik zondag om 7 uur

Hopelijk eindelijk X3: Terran Conflict alleen on sale voor een goede prijs
Kans is alleen aanwezig dat de laatste dag alleen aanbiedingen heeft die veel verkocht zijn tijdens de summer sale. Dat deden ze bij de winter sale ook namelijk; Last-chance sale voor de toppers uit die week.
Misschien voor jou niet, maar door de effecten is het vor heel veel mensen wel heel erg goed spannend.SytseHartvelt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:41:
[...]
Bullshit, eng is het niet. Het is gewoon een rock solid puzzel spel. Maar echt eng wordt het nooit.
Als je je geluid uitzet en op klaarlichte dag gaat spelen zal hij wel minder zijn, je moet er zelf ook een beetje in gaan zitten.
Maaar ik ken geen enger spel.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
De multiplayer is perfect voor casual gaming en erg actief. Vanaf 16 juli loopt er voor de hardcore fans zelfs een (door Team17 gesponsord) multiplayer tournament. De 5 DLCs die sinds twee weken beschikbaar zijn, maken het allemaal nog beter. Ook is de game ondertussen goed gepatcht. Iedereen die Worms zou kunnen waarderen, moet het spel voor vijf euro zeker kopen!Bas_De_Beer schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:37:
Heeft worms:Reloaded een beetje goede multi? Heb 't originele spel helemaal kapot gespeeld, dus kan misschien best leuk zijn
Er staat "Franchise sale" bij. De individuele spellen zullen dus zeer waarschijnlijk ook met korting worden aangeboden.Pheace schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 02:56:
Hopelijk eindelijk X3: Terran Conflict alleen on sale voor een goede prijs
Ja dat viel me achteraf ook op inderdaad, eindelijk xDThe Zep Man schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:25:
[...]
Er staat "Franchise sale" bij. De individuele spellen zullen dus zeer waarschijnlijk ook met korting worden aangeboden.
Elke keer als we het over Amnesia hebben, ga ik dit filmpje posten.
En elke keer weer, pis ik in mijn broek..
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=loSzpvq73FY]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=loSzpvq73FY]
Getwijfeld over fall out 3, ik heb eigenlijk helemaal geen tijd, en misschien komt er 'straks' met de winter sale nog wel een bundel met vegas, maar damn, ik wil em al zo lang......had em al een paar keer bijna fysiek gekocht bij onze engelse vrienden, maar kon me steeds inhouden. Dat ging al over maar 15 euro en nu voor 10 ben ik voor de bijl gegaan 
Oh en welke naarling heeft gepost dat flight control hd maar 1 euro was
Ik speel dat spel nog geregeld op mijn mijn iphone. En die heb ik al ruim 1 tot 1.5 jaar. Voor dit geld moet ik die ook meenemen al is het maar voor die stunt airfield toevoeging.
Het is bijna voor bij gelukkig
Oh en welke naarling heeft gepost dat flight control hd maar 1 euro was
10 second ninja DONE
Briljant en vooral vanaf 4:28. Snap ook best dat mensen dat hulpeloze eng vinden al is dit wel heeel ergDeX schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:50:
[video]
Lol voor dat geld wou ik hem ook wel , maar kon hem niet meer kopen aangezien ik hem al en keer heb gekochtSagat schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:53:
Oh en welke naarling heeft gepost dat flight control hd maar 1 euro wasIk speel dat spel nog geregeld op mijn mijn iphone. En die heb ik al ruim 1 tot 1.5 jaar. Voor dit geld moet ik die ook meenemen al is het maar voor die stunt airfield toevoeging.
[ Voor 45% gewijzigd door Beakzz op 09-07-2011 12:38 ]
hehe tot nu toe nog niet gehad dat ik spellen dubbel gekocht heb/het merkte dat ie al in mijn steam lijst stond
Al hoewel ik wel een paar keer gechecked heb wat er ook al weer in de humble indie bundles zat, op een haar na revenge of the titans dubbel gekocht
Al hoewel ik wel een paar keer gechecked heb wat er ook al weer in de humble indie bundles zat, op een haar na revenge of the titans dubbel gekocht

10 second ninja DONE
Offtopic: Ik heb hier nog 2 tickets voor sanctum liggen omdat ik een 4-pack had gekocht voor een vriend en mijzelf. misschien dat ik er nog iemand gelukkig mee kan maken? PM me maar om hiermee dit topic niet nog verder te vervuilen.
Haha, ja, ik ken het filmpje. Ik pis ook in mijn broek, maar dan van het lachen.DeX schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:50:
[video]
Ah, eindelijk een toffe aanbieding voor mij
. Heb nog zoveel games liggen die ik moet spelen, maar Mass Effect 2 gaat toch van mij zijn. Deel 1 vond ik echt super dus ben benieuwd
Hoe zit dat eigenlijk, krijg je dan niet gewoon een 2de kopie, die je dan als gift kunt geven?Sagat schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:51:
hehe tot nu toe nog niet gehad dat ik spellen dubbel gekocht heb/het merkte dat ie al in mijn steam lijst stond
Als het goed is had hij gewoon een error gekregen dat hij de game al had als hij het voor zichzelf probeerde te kopen.Kw4kje schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:22:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk, krijg je dan niet gewoon een 2de kopie, die je dan als gift kunt geven?
Maar stel dat je een pack wilt kopen en je hebt daar van al een game, kun je die hele pack niet meer kopen dan?Pheace schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:24:
[...]
Als het goed is had hij gewoon een error gekregen dat hij de game al had als hij het voor zichzelf probeerde te kopen.
Mijn Steam downloads stoppen er steeds mee... Leuk als je nog zo'n 15GB moet
Dat is anders, dan kan je het pack nog wel kopen (als het een pack is met verschillende games, geen 4-packs), maar in de meeste gevallen krijg je niet extra copies. Enkel in zeldzame gevallen (Half life en Left 4 Dead of zo)Kw4kje schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:26:
[...]
Maar stel dat je een pack wilt kopen en je hebt daar van al een game, kun je die hele pack niet meer kopen dan?
[ Voor 6% gewijzigd door Pheace op 09-07-2011 14:38 ]
LMFAO, hilarisch gewoonDeX schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:50:
[video]
Maar Worms Reloaded gekocht. Ben een gigantisch Worms fan al vanaf het begin en nadat ik had gelezen dat deze heel erg goed moet zijn, moest ik hem toch kopen.
Alleen jammer dat 2 van de uitbreidingen nog vrij duur zijn (maar 15% goedkoper), maarja die komen dan nog wel een andere keer.
Alleen jammer dat 2 van de uitbreidingen nog vrij duur zijn (maar 15% goedkoper), maarja die komen dan nog wel een andere keer.
[ Voor 29% gewijzigd door Benjamin- op 09-07-2011 15:07 ]
same here, is altijd zo tijdens de sale.alex3305 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:28:
Mijn Steam downloads stoppen er steeds mee... Leuk als je nog zo'n 15GB moet
Mechwarrior Online: Flapdrol
Vooruitlopend op de aanbiedingen van vanavond; Prince of Persia ligt voor €6,99 bij zo'n beetje elke Bart Smit. Geen idee wat ze er voor gaan vragen maar ook Prototype is daar €6,99 en kostte op Steam als daily €10.
Over de servers heb ik niet te klagen. Ik heb al 130 gb binnen gehaald vanaf maandag en dan staat de pc alleen 's avonds even aan.
Over de servers heb ik niet te klagen. Ik heb al 130 gb binnen gehaald vanaf maandag en dan staat de pc alleen 's avonds even aan.
ik heb wel wat over de servers te klagen.... Kom niet boven de 500kb/s uit, terwijl ik makkelijk 4mb/s kan halen
Zit nog te twijffelen over Worms en ME2. ME1 heb ik wel gespeeld maar telkens als ik lkkr bezig was moest ik weer format doen (virus of slome PC enzoots) Dus ik denk dat ik nog even wacht tot ik ME1 heb uitgespeeld en dat hij dan weer in de aanbieding komt. opfzo
Worms was ik altijd fan van tot 3D. Dat was ongeveer bagger tot de hoogste plank. Dus weet niet wat ik er nu van moet denken...
Zit nog te twijffelen over Worms en ME2. ME1 heb ik wel gespeeld maar telkens als ik lkkr bezig was moest ik weer format doen (virus of slome PC enzoots) Dus ik denk dat ik nog even wacht tot ik ME1 heb uitgespeeld en dat hij dan weer in de aanbieding komt. opfzo
Worms was ik altijd fan van tot 3D. Dat was ongeveer bagger tot de hoogste plank. Dus weet niet wat ik er nu van moet denken...
worms reloaded is gewoon 2d hoor.
Mechwarrior Online: Flapdrol
dat weet ik, maar ik vraag me af of ze die oude stijl wel hebben kunnen terug pakken
Wat mij betreft is Reloaded een leuke game maar haat deze het niet bij de magie van de eerdere delen. Het ziet er allemaal net iets te gepolijst uit vind ik. Op zich zijn de 2e delen min of meer hetzelfde en Reloaded is daarop geen uitzondering.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Prince of Persia zal net als 1,5 maand terug 75% korting krijgen verwacht ik (individuele games hadden toen 66% korting, verwacht dat dat ook naar 75% wordt getrokken). Op zich een aardige deal, heb toen voor $ 15 de complete serie kunnen kopen. In EU waren de prijzen iets minder, € 16,25 oid.GodDamage schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:37:
Vooruitlopend op de aanbiedingen van vanavond; Prince of Persia ligt voor €6,99 bij zo'n beetje elke Bart Smit. Geen idee wat ze er voor gaan vragen maar ook Prototype is daar €6,99 en kostte op Steam als daily €10.
Het is gewoon wat je kan verwachten van Worms, zelfde speelstijl, zelfde soort graphics vergeleken met Worms 2 enz.Gropah schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:04:
dat weet ik, maar ik vraag me af of ze die oude stijl wel hebben kunnen terug pakken
Terraria , cant resist must have it xD.
Verwijderd
duke nukem voor 25 euro is wel een koopje, voor zo'n nieuwe game.
misschien haal ik portal wel...
misschien haal ik portal wel...
Dit topic is gesloten.