Geen van beiden? TF2 Misschien? xDalex3305 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:35:
Ik ben nu aan het twijfelen tussen Company of Heroes en Command & Conquer 4. Ik wil eigenlijk graag een FPS welke ik gemakkelijk met mijn vriendin kan spelen - welke nogal een leek is op het gebied van FPS'n. Aanrader?
...Dat zijn allebei geen FPS's. er is een (iets verouderde) FPS in de aanbieding, Counter strike: source, dat is wel een aanraderalex3305 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:35:
Ik ben nu aan het twijfelen tussen Company of Heroes en Command & Conquer 4. Ik wil eigenlijk graag een FPS welke ik gemakkelijk met mijn vriendin kan spelen - welke nogal een leek is op het gebied van FPS'n. Aanrader?
[ Voor 3% gewijzigd door Bas_De_Beer op 07-07-2011 20:38 ]
Is Counter-Strike: Source + Garry's Mod een aanrader voor die prijs? Heb hem wel vaker voorbij zien komen bij sales volgens mij maar nooit gekocht.
Dus misschien nu toch maar kopen?
[ Voor 3% gewijzigd door PhilipvD op 07-07-2011 20:39 ]
---
Ah thnx for the warning, daar had ik idd niet aan gedacht. Dan betaal ik die paar euro extra wel, vertrouw mensen liever niet met geld.Pheace schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:29:
[...]
Proberen een betrouwbaar US persoon te vinden is dan toch een stuk beter. Met proxy is de kans groot dat je gebanned raak als ze het vinden.
Vind zelf CounterStrike absoluut geen leuk spel om te spelen, zou dat spel niet willen aanraden. Ga dan liever voor TF2, is zelfs gratis en vele malen leuker.
[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 07-07-2011 20:40 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja als Css nog niet hebt, dan zal ik zeggen, halen nu het nog kan! Zul je geen spijt van hebben en al helemaal niet voor deze prijs.PhilipvD schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:39:
Is Counter-Strike: Source + Garry's Mod een aanrader voor die prijs? Heb hem wel vaker voorbij zien komen bij sales volgens mij maar nooit gekocht.
Helemaal eens. Ik denk dat je Cs van het begin heb moeten meemaken om het nu nog goed te vinden. Heb hem in een vorige sale gekocht en val niet op graphics , maar dit leek nergens op. Misschien dat ik per ongeluk in een slechte custom map viel , maar was er direct klaar mee.Tsurany schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:39:
[...]
Vind zelf CounterStrike absoluut geen leuk spel om te spelen, zou dat spel niet willen aanraden. Ga dan liever voor TF2, is zelfs gratis en vele malen leuker.
TF2 .......
Edit : dagen vol kunnen houden dat ik niks nodig had (toch stiekem blijven kijken
[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 07-07-2011 21:36 ]
Nogmaals, enkel een proxy is niet genoeg. Je moet ook een betaalmiddel hebben dat geen NL-adres heeft.Tsurany schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:28:
Voordeel is idd wel de US prijs. Had eigenlijk ook m'n games via een proxy moeten kopen, had toch weer gescheeld. Stom van mij
Is Civ 5 toevallig al in de aanbieding geweest? Eigenlijk enige game die ik nog wil hebben atm.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ja is al geweest geloof ik , maar wie weet komt hij nog bij de " best off " dagPostius schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:50:
Is Civ 5 toevallig al in de aanbieding geweest? Eigenlijk enige game die ik nog wil hebben atm.
Zelf ben ik echt een hardcore CS speler geweest, maar het kan mij ook niet meer boeien, ik mis speel mogelijkheden, customization enz. Het grafische maakt me nog niet zoveel uit, maar ik vind het gewoon niet lekker meer spelen vergeleken met spellen zoals CoD's, BF's, TF2 enz
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Damn! toch weer een spel gekocht; Lara Croft Guardian of Light. Nadat ik gelezen had dat je zowel off- als online co-op kunt spelen, kon ik me niet meer beheersen. De teller staat alweer op 12 stuks. Nu nog tijd om ze allemaal te spelen...
Hmmm ik kom op moment niet meer op steam, nadat ik download regio even aanhad gepast beetje jammer!
edit:
Hmmm hij is kaduk volgens mij. Heb zelfs alles verwijderd behalve steamapps en steam.exe maar krijg nog steeds melding datie niet wil connecten.
edit:
Hmmm hij is kaduk volgens mij. Heb zelfs alles verwijderd behalve steamapps en steam.exe maar krijg nog steeds melding datie niet wil connecten.
[ Voor 44% gewijzigd door WeAreLegion op 07-07-2011 23:06 ]
3 Spellen gekocht jammer dat ik dit vorig jaar niet heb meegekregen maar teller staat nu op in totaal 91 spellen waarvan 30 ook voor OSX zijn. Alleen wel jammer dat er dit jaar niet veel spannende OSX spellen in de verkoop zijn gegaan.
Ik heb op dit moment echt nog niets gekocht. Quake is wel interessant, maar op Quake 3 na heb ik alles al (weliswaar niet in Steam).
Sanctum is echt een bazengame in coop
.
Cunning linguist.
Er zijn nog 3 dagen he...bobsqaud schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:50:
3 Spellen gekocht jammer dat ik dit vorig jaar niet heb meegekregen maar teller staat nu op in totaal 91 spellen waarvan 30 ook voor OSX zijn. Alleen wel jammer dat er dit jaar niet veel spannende OSX spellen in de verkoop zijn gegaan.
Ik heb al gekocht:
Garry's Mod €2,50
Torchlight €3,00
L4D + L4D2 €7,50
Garry's Mod €2,50
Torchlight €3,00
L4D + L4D2 €7,50
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Wat ik zo lees zijn het veelal herhalingen maar hoop dat er nog wat leuks voorbij komt voor de mac maar ben bang van niet
Het meest wat tot nu toe voorbij is gekomen zijn jammer genoeg inderdaad herhalingen van eerdere sales. Je kunt de aanbiedingen zowat compleet voorspellen.bobsqaud schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:16:
[...]
Wat ik zo lees zijn het veelal herhalingen maar hoop dat er nog wat leuks voorbij komt voor de mac maar ben bang van niet
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zus even blij gemaakt met Lara Croft and the Guardian of Light en voor mezelf wat C&C games 
Twijfel nu alleen nog of ik Sanctum erbij moet nemen
Twijfel nu alleen nog of ik Sanctum erbij moet nemen
Argh, ik weet dat het niet helemaal on topic is maar ik moet even mijn gal kwijt.
Ik woon op dit moment in Duitsland (Berlijn om precies te zijn) en goddomme wat zijn ze hier achter gesteld. De Left 4 Dead games zijn allebei gecensureerd, terwijl versies uit het buitenland hier niet zijn te activeren. Daarnaast is Dead Rising 2 (een van de leukere games uit 2010) niet eens beschikbaar!!!
Daar gaan de leuke aanbiedingen!
(gelukkig vond ik 20€ toch te veel, maar ik baal ervan dat ik het niet eens kan kopen)
Ik woon op dit moment in Duitsland (Berlijn om precies te zijn) en goddomme wat zijn ze hier achter gesteld. De Left 4 Dead games zijn allebei gecensureerd, terwijl versies uit het buitenland hier niet zijn te activeren. Daarnaast is Dead Rising 2 (een van de leukere games uit 2010) niet eens beschikbaar!!!
(gelukkig vond ik 20€ toch te veel, maar ik baal ervan dat ik het niet eens kan kopen)
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ok werkt weer, weet niet wat ik gedaan heb maar goed
[ Voor 79% gewijzigd door WeAreLegion op 07-07-2011 23:59 ]
Ik ga voor Red Alert + Cities XL en Sanctum. Daarnaast eerder deze week al Defense Grid gedaan. Geld is nu op, dus ik ben er klaar mee.
C&C 3 + Expansion gekocht. Ookal had ik de hard copy al ik blijf het een goed/mooi spel vinden ^^ Mede ook cities XL gekocht en 4pack Sanctum ff aanschaffen op me 2de steam zodat vrienden hem ook gelijk kunnen halen via mij ^^
Ik zal dat sanctum morgen ook nog even aanschaffen dat lijkt me ook wel grappig na wat filmpjes gezien te hebben.
Coh pack, red alert 3 + expansion en c&c 4 toegevoegd aan steam. red alert 3 en 2 delen van coh had ik al wel op disk , maarja steam
[ Voor 14% gewijzigd door Kw4kje op 08-07-2011 00:18 ]
New Vegas met alle DLC (had mijn pirated versie ondertussen al 2 keer uitgespeeld en kon geen genoeg krijgen) en Left 4 Dead 2 omdat me vrienden steeds wilden dat ik die met ze zou doen.
Wat een succes dit toch kan zijn.. Alles digitaal en geen 'kosten' aan verbonden voor de uitgevers/devs/whatever. Echt veel mensen kopen deze games nu, ik en wat vrienden hebben ieder ook al 5/6 games gekocht.
Wie wil er nu een game illegaal hebben als dit soort acties er zijn? Steam
Wie wil er nu een game illegaal hebben als dit soort acties er zijn? Steam

Voor de makers van de spellen kan het soms zuur zijn, meen ergens gelezen te hebben dat steam tot 30% van de retail prijs soms opeist. (kan de bron helaas niet vinden)
Is bij bijna elke store toch? Maar die overige 70% is wel 100% winst, behalve server beheer voor eventuele MP dan. Beter dan schijfjes persen in ieder geval.
Kon mezelf toch niet bedwingen bij deze sale...
C&C3, C&C4 en Red Alert 3 gekocht, Valve pack meteen ook maar aangeschaft, en omdat het zo goedkoop was toch ook maar de Rockstar pack...
Nu nog wachten tot het allemaal gedownload is
Cities XL is trouwens erg leuk, alleen jammer dat het zo zwaar lagt bij een middelgrote stad (>500.000 inwoners)
C&C3, C&C4 en Red Alert 3 gekocht, Valve pack meteen ook maar aangeschaft, en omdat het zo goedkoop was toch ook maar de Rockstar pack...
Nu nog wachten tot het allemaal gedownload is
Cities XL is trouwens erg leuk, alleen jammer dat het zo zwaar lagt bij een middelgrote stad (>500.000 inwoners)
Tsja, steam is zeker een leuke inkomsten bron voor Valve dat geloof ik gelijk. En tuurlijk het kost ze ook genoeg dus de content aanbieders zullen er zeker iets voor moeten terug geven.
Maar zoals al gezegd werd, voor deze bedragen ga je gewoon niet meer illegaal downen. En het is gewoon het gemak ook. Ik weet zeker dat ik ergens nog wel een harde schijf of een cd heb met mijn (probeer
) doom1 uit.....93/94 way back iig, maar zelfs al zou het nog werken......voor deze prijzen wil ik er niet eens naar zoeken.
Ik heb trouwens de afgelopen dagen steeds kunnen zeggen dat het aanbod voor mij mager was, en soms wat dat puur door het aanbod/mijn smaak, soms doordat ik al wat van de games had en soms door de prijs stellingen, maar vandaag moet ik positief zijn. Ik vind het een topdag
Gekocht:
- sanctum 4 pack ik heb me ontzetten vermaakt met desk top tower defense, en het idee om het te combineren met een fps vind ik werkelijk briljant. De 4 pack genomen en net al 3x een gift verstuurd naar mijn mates om wellicht ooit is te co-oppen, maar ook omdat ik dat giften gewoon leuk vind
audio surf had er wel is vaag van gehoord maar nooit wist ik precies wat het was.......de eerst yt film die ik vond was met song 2 van blur, wat ik een geweldig nummer vind, en dan de gameplay erbij......wow, ik verwacht veel van deze game en dan ook nog is zelf kunnen kiezen wat voor muziek en maar 1,50?!?!?!
TR franchise Dit en batman was een van de hoofdredenen voor mij om de square enix pack interessant te vinden, voor minder dan 17 euro heb ik ze nu allemaal, en batman heb ik even bij de V&d opgepikt voor 5 euro. 22 euro is beter dan 80 euro, hoewel ik wat dlc mis op de bovengenoemde games maar dat overleef ik wel. Al eerder gezegd, 80 euro voor 50 games (hoewel er ook items en dlc bij zit) is ook een steal, maar nu heb ik wel gericht wat ik wil.
Quake, command en conquer en mijn enige missende CoH uitbreiding trokken ook aan me, maar ik vond het wel even genoeg zo.
Toch nog even zeuren, CS:s, dead rising en vooral street fighter vind ik dan wel weer matigjes. sf4 ae koop je voor 30 euro en is zoveel zinvoller dan dit, vooral als je het online wilt spelen....then again....dit bedrag is wel de helft.......maar de game is uit 09, nee blijft het pover vinden. 10 of beter nog 5 euro had ik een beter passende prijs gevonden.
Maar zoals al gezegd werd, voor deze bedragen ga je gewoon niet meer illegaal downen. En het is gewoon het gemak ook. Ik weet zeker dat ik ergens nog wel een harde schijf of een cd heb met mijn (probeer

Ik heb trouwens de afgelopen dagen steeds kunnen zeggen dat het aanbod voor mij mager was, en soms wat dat puur door het aanbod/mijn smaak, soms doordat ik al wat van de games had en soms door de prijs stellingen, maar vandaag moet ik positief zijn. Ik vind het een topdag
Gekocht:
- sanctum 4 pack ik heb me ontzetten vermaakt met desk top tower defense, en het idee om het te combineren met een fps vind ik werkelijk briljant. De 4 pack genomen en net al 3x een gift verstuurd naar mijn mates om wellicht ooit is te co-oppen, maar ook omdat ik dat giften gewoon leuk vind
audio surf had er wel is vaag van gehoord maar nooit wist ik precies wat het was.......de eerst yt film die ik vond was met song 2 van blur, wat ik een geweldig nummer vind, en dan de gameplay erbij......wow, ik verwacht veel van deze game en dan ook nog is zelf kunnen kiezen wat voor muziek en maar 1,50?!?!?!
TR franchise Dit en batman was een van de hoofdredenen voor mij om de square enix pack interessant te vinden, voor minder dan 17 euro heb ik ze nu allemaal, en batman heb ik even bij de V&d opgepikt voor 5 euro. 22 euro is beter dan 80 euro, hoewel ik wat dlc mis op de bovengenoemde games maar dat overleef ik wel. Al eerder gezegd, 80 euro voor 50 games (hoewel er ook items en dlc bij zit) is ook een steal, maar nu heb ik wel gericht wat ik wil.
Quake, command en conquer en mijn enige missende CoH uitbreiding trokken ook aan me, maar ik vond het wel even genoeg zo.
Toch nog even zeuren, CS:s, dead rising en vooral street fighter vind ik dan wel weer matigjes. sf4 ae koop je voor 30 euro en is zoveel zinvoller dan dit, vooral als je het online wilt spelen....then again....dit bedrag is wel de helft.......maar de game is uit 09, nee blijft het pover vinden. 10 of beter nog 5 euro had ik een beter passende prijs gevonden.
10 second ninja DONE
Vaag, 2,49 voor Quake. Klik je er op, dan kom je op de site van het pack welke dan weer 7,49 is.
Daardoor dacht ik dat het ging om het Quake pack. Als die 2,49 was geweest had ik hem zeker wel gehaald.
edit,
Toch net maar even audiosurf gehaald. Leuk om tussendoor eens te doen lekker met muziek op.
Daardoor dacht ik dat het ging om het Quake pack. Als die 2,49 was geweest had ik hem zeker wel gehaald.
edit,
Toch net maar even audiosurf gehaald. Leuk om tussendoor eens te doen lekker met muziek op.
[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 08-07-2011 07:00 ]
ligt aan de steam servers, dinsdag of woensdag was ik in eens uitgelogged en toen ik probeerde in te loggen kwam steam met de melding dat ik voor het eerst van die locatie aanlogde. En vervolgens slikte hij de mail code ook niet die ik kreeg.WeAreLegion schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:47:
Ok werkt weer, weet niet wat ik gedaan heb maar goed
Gelaten voor wat het was, volgende dag kon ik zonder problemen inloggen
Ik heb zelf alleen nog maar Oblivion gekocht. Zat gisteren wel te kijken naar L4D en L4D2.
Zit nu te twijfelen tussen COH en Command en Conquer.
Als ik me niet vergis, is het kwestie van iemand uit ander land laten inloggen en dan kopen en installeren.XanderDrake schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:42:
Argh, ik weet dat het niet helemaal on topic is maar ik moet even mijn gal kwijt.
Die Summer Sale is niet goed voor mijn portemonnee. Ik heb dit al gekocht sinds het is begonnen:
Command and Conquer 4: Tiberium Twilight
Command and Conquer: Tiberium Wars
Command and Conquer: Kane's Wrath
Cities XL 2011
Lara Croft GOL
Arcania: Gothic 4
The Rockstar Collection - June 2011
Magicka Complete Pack (June 2011)
Tropico 3 Gold
Two Worlds II
Nu alleen nog de tijd vinden om alles te spelen
Command and Conquer 4: Tiberium Twilight
Command and Conquer: Tiberium Wars
Command and Conquer: Kane's Wrath
Cities XL 2011
Lara Croft GOL
Arcania: Gothic 4
The Rockstar Collection - June 2011
Magicka Complete Pack (June 2011)
Tropico 3 Gold
Two Worlds II
Nu alleen nog de tijd vinden om alles te spelen
persoonlijk vind ik CoH beter, het is "realistischer" (dekking zoeken als ze beschoten worden, ramen gebruiken om uit te schieten als ze in een gebouw zitten, als er een gat in een gebouw geschoten wordt (op de plek waar het wordt geraakt) dat gat gebruiken om uit te schieten enz enz) maar niet zo erg als de "Man of War" serieDJ-Promo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:47:
Ik heb zelf alleen nog maar Oblivion gekocht. Zat gisteren wel te kijken naar L4D en L4D2.
erg vermakelijk vind ik iig
C&C is met iedere iteratie in mijn optiek slechter geworden met als klap op de vuurpijl de laatste versie
Ok Cities XL 2011 is erg leuk om te doen
daar ga ik me voorlopig wel mee vermaken. Ben benieuwd waar ze vannavond me komen.
Gisteravond toch maar C&C: red alert3 met uitbreiding, C&C 4 en Counterstrike Source gekocht. Ik was eigenlijk niet van plan counterstrike te kopen maar voor deze prijs wil ik dan toch kijken waar iedereen het over heeft.
Het zijn inderdaad prijzen waardoor ik niet de moeite ga nemen om te zoeken.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Ik twijfel nog behoorlijk over counterstrike source eigenlijk, ben niet zo pr0 kwa shooters dus vraag me af of het voor mij isLow-Tech schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:31:
Gisteravond toch maar C&C: red alert3 met uitbreiding, C&C 4 en Counterstrike Source gekocht. Ik was eigenlijk niet van plan counterstrike te kopen maar voor deze prijs wil ik dan toch kijken waar iedereen het over heeft.
edit: Ik keek ff naar dat multiplayer pack, maar die prijs spoort niet. 20 euro is meer dan alle 3 los :\. Day of defeat spreekt me wel zeer aan :-). misschien komt die nog in een daily?
[ Voor 14% gewijzigd door Eduardboon op 08-07-2011 09:46 ]
Counterstrike is absoluut niet leuk als je geen pro bent. Iedereen kent die mappen en je bent dan al dood voor je het hoekje om bent omdat iedereen gewoon zit te campen op die plekjes.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dan neem ik hem niet mee en houd ik het bij unreal tournament ofzoTsurany schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:47:
Counterstrike is absoluut niet leuk als je geen pro bent. Iedereen kent die mappen en je bent dan al dood voor je het hoekje om bent omdat iedereen gewoon zit te campen op die plekjes.
Verwijderd
Valt wel mee, je leert snel genoeg hoe een map in elkaar zit (zijn niet zo groot of ingewikkeld). Verder gewoon de eerste paar potjes je teammaten achterna lopen, die laten de beste routes zijn, en natuurlijk safety in numbers.
edit
Ook kan je in het begin tegen bots oefenen, om zo wat meer gevoel voor het spel te krijgen.
edit
Ook kan je in het begin tegen bots oefenen, om zo wat meer gevoel voor het spel te krijgen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2011 09:51 ]
Counter strike source heeft tegenwoordig ook bots in het spel dus dan kan je zeg maar gewoon een soort van single player spelen tegen bots , en zodoende beter worden in het spel. bots kan je nog aanpassen aan hoe goed ze zijn en welke wapens ze mogen gebruiken...
er komt nog zat leuks aan trouwens :-)

Moet zelf toch goed nadenken over CS:S, heb al 20 euro uitgegeven en limiet is 25

Moet zelf toch goed nadenken over CS:S, heb al 20 euro uitgegeven en limiet is 25
Ah jammer, ik kreeg mass effect 2 gratis voor pc omdat ik dragon age 2 heb gekocht (wat trouwens een draak van een spel is maar goed dat terzijde).
ah mass effect series ... kheb die liever op Origin dan
, heb niet graag ea games op steam , crysis was gewoon uitzondering
.
EDIT: omdat ik nergens de crysis complete pack kon vinden als retail versie
.
EDIT: omdat ik nergens de crysis complete pack kon vinden als retail versie
[ Voor 24% gewijzigd door TheAnthonyNL op 08-07-2011 10:20 ]
Hmm, mass effect staat nog wel op mijn te-spelen lijstje. Is 2 goed te spelen (verhaal enzo) als je deel 1 nooit gedaan hebt? (ik zie geen franchise sale staan?)
deze staat er ook al trouwens:
deze staat er ook al trouwens:

[ Voor 38% gewijzigd door Magic op 08-07-2011 10:31 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
vrienden van me zeggen dat je in mass effect 2 , een soort interactief iets kan doen waardoor je het gat tussen mass effect 1 en 2 beter gaat begrijpen...Magic schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:29:
Hmm, mass effect staat nog wel op mijn te-spelen lijstje. Is 2 goed te spelen (verhaal enzo) als je deel 1 nooit gedaan hebt? (ik zie geen franchise sale staan?)
Dat is volgens mij alleen bij de PS3 versie. Persoonlijk vind ik Mass Effect 2 opzich goed te spelen als je deel 1 nooit gespeeld hebt, misschien heel even het plot van deel 1 lezen op wikipedia en dan lukt dat wel. Deel 3 sluit veel nauwer aan op deel 2 dan deel 2 op 1 denk ik.GAMEKINGZ schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:31:
[...]
vrienden van me zeggen dat je in mass effect 2 , een soort interactief iets kan doen waardoor je het gat tussen mass effect 1 en 2 beter gaat begrijpen...
deel 1 had wel een goed verhaal en uitgespeeld, en aan 2 begonnen. Heb beide via steam. Alleen draait 1 niet onder windows 7 op steam (iig niet bij mij)
had geen moeite met de overgang van het einde van 1 naar het begin van 2. leuk is wel dat je je character van 1 kan inporteren en beslissingen gemaakt in 1 dan nog terug te zien zijn in 2
had geen moeite met de overgang van het einde van 1 naar het begin van 2. leuk is wel dat je je character van 1 kan inporteren en beslissingen gemaakt in 1 dan nog terug te zien zijn in 2
Mass Effect 1 draait hier prima onder Windows 7 (steam versie). Mass Effect 2 zal ik alleen meepakken als ie echt goedkoop is, want deel 1 heb ik nog lang niet uit (schiet ook niet op als je met zoveel games tegelijk bezig bent... )
Waar halen jullie deze plaatjes nu vandaan dan?
Als ik het goed begrijp komt dit om 7 uur vanavond?
en dan
ook als ik het goed begrijp? of is dat nog vandaag

ook als ik het goed begrijp? of is dat nog vandaag
Ooh nice oneBornhald schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:24:
en dan [afbeelding] ook als ik het goed begrijp? of is dat nog vandaag
Leuk voor de portemonnee die steam sale
Ondertussen al gekocht:
Arkham Asylum
Audiosurf
CNC3+ Kanes wrath
CNC RA3 + Uprising
DOOM 3
Kings bounty pack (3 spellen)
Left 4 dead 1 en 2
Starwars pack (13 starwars spellen)
Trine
Verwacht dat de top van de spellen van het weekend komt op de sale dus zal nog wel wat uit gaan geven
Ondertussen al gekocht:
Arkham Asylum
Audiosurf
CNC3+ Kanes wrath
CNC RA3 + Uprising
DOOM 3
Kings bounty pack (3 spellen)
Left 4 dead 1 en 2
Starwars pack (13 starwars spellen)
Trine
Verwacht dat de top van de spellen van het weekend komt op de sale dus zal nog wel wat uit gaan geven
Het is jammer, nou ja of gelukkig dat ik veel dingen al heb op me consoles (al waren die wel duurder dan wat ze nou kosten maar dat is niet anders). Ik ben wel blij dat ik Cities Xl gekocht heb, ziet er leuk uit en speelt lekker weg.
Verder heb ik Alle Stalkers gekocht, Trine, Left 4 Dead 2, en Nation Red.
Verder heb ik Alle Stalkers gekocht, Trine, Left 4 Dead 2, en Nation Red.
Yeah, het kan wel, maar ze maken het allemaal zo moeilijk. Alleen al vanwege die game limitaties wil en kan ik niet permanent in Duitsland gaan wonenpunisher007 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:57:
Als ik me niet vergis, is het kwestie van iemand uit ander land laten inloggen en dan kopen en installeren.

Voor de rest:
- Left 4 Dead 2 met vier andere vrienden van me
- een setje Civ5 DLC's
- alle New Vegas DLC's
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Typisch dat je dat verwacht, aangezien bij elke sale de laatste twee dagen altijd herhalingen zijn van de beste deals van de voorgaande dagen.Websnake schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:26:
Cunning linguist.
De laatste dag bedoel je? Niet twee dagen achter elkaar.Bart ® schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:44:
[...]
Typisch dat je dat verwacht, aangezien bij elke sale de laatste twee dagen altijd herhalingen zijn van de beste deals van de voorgaande dagen.
Xmas sale had een herhaling na de 1ste week en na de 2de week.
eindelijk! De Steamservers zijn niet meer zo druk en ik haal het max van mijn provider. Door al mijn aankopen moet ik zo'n 120 gb downloaden. Dat schiet niet op als de snelheid rond de 680 KB/s blijft hangen zoals in de avond vaak het geval is.
Vorige summersale had volgens mij 2 dagen herhaling op het eind. Maar Xmas had inderdaad een dag tussendoor. Maar dat hadden we nu niet, dus ik verwacht eigenlijk 2 dagen herhalingen.Pheace schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:49:
[...]
De laatste dag bedoel je? Niet twee dagen achter elkaar.
Xmas sale had een herhaling na de 1ste week en na de 2de week.
Cunning linguist.
Hai, interessant topic dit. Jammer dat ik die hele GTA-serie gemist heb. Wat krijg je nou eigenljk als je iets bij steam bestelt? En installer die je kan uitvoeren of komt gewoon het spel geinstalleerd op je pc?
En als je je PC opnieuw installeert, moet je dan alles opnieuw downloaden?
Wat is de kans dat die GTA-serie opnieuw voor die spotprijs wordt aangeboden?
De game wordt gekoppeld aan je steam account(niet aan je PC). Je moet nog wel wat bestanden binnentrekken om te kunnen spelen.Rudy_V schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:57:
Hai, interessant topic dit. Jammer dat ik die hele GTA-serie gemist heb. Wat krijg je nou eigenljk als je iets bij steam bestelt? En installer die je kan uitvoeren of komt gewoon het spel geinstalleerd op je pc?
Ja, de games moeten wel worden gedownload. Ook als je inlogt op je account op een andere PC.
Voor het einde van welke tijd? Heb gta al 4 a 5 keer voorbij zien komen, er zijn zo vaak aanbiedingen.
[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 08-07-2011 11:59 ]
Hij download het spul en daarna kun je direct spelen. Dus voorgeinstalleerd.
Daarnaast als je die map backupt, dan wordt bij een herinstallatie gewoon na het opstarten van de steam.exe in die map steam even kort geinstalleerd waardoor je direct weer bij je spullen kunt.
Daarnaast als je die map backupt, dan wordt bij een herinstallatie gewoon na het opstarten van de steam.exe in die map steam even kort geinstalleerd waardoor je direct weer bij je spullen kunt.
En de kans dat GTA IV voor die prijs weer wordt aangeboden is 100%. De vraag is alleen wanneer.
Cunning linguist.
Heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt om eerlijk te zijnBart ® schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:54:
[...]
Vorige summersale had volgens mij 2 dagen herhaling op het eind. Maar Xmas had inderdaad een dag tussendoor. Maar dat hadden we nu niet, dus ik verwacht eigenlijk 2 dagen herhalingen.
was wel zo. Einde van week 1 een herhalingsdag en einde van week 2 een dag herhaling. Hoop zelf op nog een dag aanbiedingen en dan herhalingen aangezien er nou niet echt veel van die acties waren dat ik zei van: Das speciaal!
Desondanks heb ik toch het een en ander gekocht
2 dagen achter elkaar bedoelde ik. Dat week ding had ik zelf al opgenoemdGropah schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:10:
was wel zo. Einde van week 1 een herhalingsdag en einde van week 2 een dag herhaling. Hoop zelf op nog een dag aanbiedingen en dan herhalingen aangezien er nou niet echt veel van die acties waren dat ik zei van: Das speciaal!
Mee eens. Sowieso ga je GTA met de Holiday Sale na kerst zien maar ik acht de kans dat er voor die tijd een RockStar week oid voorbij komt waarin GTA nog eens aangeboden wordt, vrij groot.Bart ® schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:01:
En de kans dat GTA IV voor die prijs weer wordt aangeboden is 100%. De vraag is alleen wanneer.
Sanctum ziet er eigenlijk best wel prima uit. Laat ik die ook maar aanschaffen
Budget ? Wat is dat ?
Ik heb al teveel uitgegeven, incl veel gifts voor vrienden (coop/multiplayer games)
Ik heb al teveel uitgegeven, incl veel gifts voor vrienden (coop/multiplayer games)
[ Voor 12% gewijzigd door punisher007 op 08-07-2011 12:22 ]
Sanctum is echt supertof. Gisteren 4-pack gekocht, ff twee vrienden gegifted, met een daarvan om 20.00 maar ff testen of het wat is. Om 23.00 uur waren we nog bezig
.
Cunning linguist.
w00t ook nog maar CSS en Garry's mod gekocht
voor die 6,5 kon ik het niet laten staan
Ook nog met 4 vrienden het 4pack gehaald van Sanctum. Hopelijk komt er niet veel leuks meer want ik heb nu al zoveel

Ook nog met 4 vrienden het 4pack gehaald van Sanctum. Hopelijk komt er niet veel leuks meer want ik heb nu al zoveel
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
punisher007 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:21:
Budget ? Wat is dat ?
(Lees meer op Wikipedia)A budget (from old French bougette, purse) is a list of all planned expenses and revenues. It is a plan for saving and spending. A budget is an important concept in microeconomics, which uses a budget line to illustrate the trade-offs between two or more goods. In other terms, a budget is an organizational plan stated in monetary terms.
Het is toch echt zoPheace schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:04:
[...]
Heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt om eerlijk te zijn
Cunning linguist.
Betorrr!

Ik hoopte al op Mafia 2 en ik neem Mass Effect 2 ook mee denk ik.

Darn! Steam-pics zijn geblokkeerd hier op het werk en de properties van de plaatjes geven ook niet veel info weg over welke spellen het zijn.
Kan iemand even een lijstje van games dumpen die hierboven staan?
BTW, gisteren CitiesXL gekocht...eens kijken of het een beetje de moeite waard is. Had al Black&White2 van stal gehaald om weer steden te bouwen deze zomer.
BTW, gisteren CitiesXL gekocht...eens kijken of het een beetje de moeite waard is. Had al Black&White2 van stal gehaald om weer steden te bouwen deze zomer.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Mafia 2 (franchise sale)
Splinter Cell Conviction (franchise sale)
Empire Napoleon Total War GOTY
Mass effect 2 (franchise sale)
Moet maar eens gaan kijken welke dat ik wil hebben in de sale
Splinter Cell Conviction (franchise sale)
Empire Napoleon Total War GOTY
Mass effect 2 (franchise sale)
Moet maar eens gaan kijken welke dat ik wil hebben in de sale
Mafia 2Joarie schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:11:
Darn! Steam-pics zijn geblokkeerd hier op het werk en de properties van de plaatjes geven ook niet veel info weg over welke spellen het zijn.
Splinter Cell Conviction (Franchise Sale)
Empire & Napoleon Total War
Mass Effect 2
Thx guys!
Total War ziet er interessant uit, maar nog (persoonlijk) geen must-haves op dat lijstje.
Total War ziet er interessant uit, maar nog (persoonlijk) geen must-haves op dat lijstje.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Verwijderd
ik moet mafia 2 nog ff binnenhalen en dan heb ik een geslaagde sumersales!
gekocht:
COD 4 - 12,50 piek
2 mappacks MW2 - 2 x 7 = 14 piek
LFD2 - 5 piek
BC2 Complete pack - 10 piek
gekocht:
COD 4 - 12,50 piek
2 mappacks MW2 - 2 x 7 = 14 piek
LFD2 - 5 piek
BC2 Complete pack - 10 piek
Ooohh word dan zo meteen tijd om de Splinter Cell's te kopen
toch benieuwd naar de rest :-). Jammer dat ik komende week geen 120mbit lijntje meer heb
Return to Friesland zullen we maar zeggen
56k6 modem zuigt wel om te downloaden inderdaadEduardboon schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:04:
toch benieuwd naar de rest :-). Jammer dat ik komende week geen 120mbit lijntje meer hebReturn to Friesland zullen we maar zeggen
Maar goed die games die nu bekend zijn heb ik of al (3 er van) en de andere is niet echt mijn ding dus het is even afwachten wat de rest is inderdaad.
Moet het hier doen met een 10Mbit en een 50Mbit lijntje, waarvan ik het meeste op de eerstgenoemde zit.WeAreLegion schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:08:
[...]
56k6 modem zuigt wel om te downloaden inderdaad
Maar goed die games die nu bekend zijn heb ik of al (3 er van) en de andere is niet echt mijn ding dus het is even afwachten wat de rest is inderdaad.
ME2 heb ik al liggen, dus die neem ik niet mee, Maffia spreekt me niet aan. Splinter Cell heb ik nooit leuk gevonden. Magertjes vandaag. Wel goed voor de oude portemonnee!
Toch geen Red Alert 3 gehaald, net 1 euro te kort. Maar eens kijken wat er later vandaag / morgen aankomt dan!
WriteUp schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:27:
Toch geen Red Alert 3 gehaald, net 1 euro te kort. Maar eens kijken wat er later vandaag / morgen aankomt dan!

4 of 3 euro. Is weer een maand huur natuurlijk
[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 08-07-2011 14:28 ]
Bank > Paypal duurt bij mij een paar dagen. Nou blij meneer zeur? (Nee, ideal is voor mij geen optie)
[ Voor 21% gewijzigd door BinaryRun op 08-07-2011 14:30 ]
Waarom betaal je niet met ideal dan? en met paypal kun je ook direct van je bankrekening halen hoor.
[ Voor 7% gewijzigd door Kw4kje op 08-07-2011 14:31 ]
Als je je bankrekening koppelt, hoef je het niet meer over te maken.WriteUp schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:29:
Bank > Paypal duurt bij mij een paar dagen. Nou blij meneer zeur? (Nee, ideal is voor mij geen optie)
Op de man spelen is niet de bedoeling en sowieso is dit topic niet bedoeld om te muggenziften.
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 08-07-2011 18:39 ]
Zijn genoeg mensen die uit principe of uit zelfbescherming PayPal niet koppelen en als je ABN, Rabobank, SNS hebt dan moet je perse je kastje hebben om te betalen met iDeal
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Je merkt wel dat Steam een summer sale houd, sjonge jonge heb GTA IV + EP gekocht maar de snelheid komt niet hoger dan 180 kb/ps
Die komen morgen in de Sale? (Nouja, vanavond dan.)GodDamage schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:55:
Betorrr!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over 4 uurtjes.
Denk dat ik splinter cell wel ga aanschaffen
Denk dat ik splinter cell wel ga aanschaffen
[ Voor 63% gewijzigd door Kw4kje op 08-07-2011 14:53 ]
Ik kom meestal niet hoger dan 80kbps, dus jullie hebben geluk!Dylan93 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:46:
Je merkt wel dat Steam een summer sale houd, sjonge jonge heb GTA IV + EP gekocht maar de snelheid komt niet hoger dan 180 kb/ps
Audiosurf kwam ook niet hoger dan 1.8Mb/s ipv. de gebruikelijke 5.0Mb/s. (Heb een 40MB lijntje dat altijd iets meer is, omdat ik naast het wijkkastje woon.)
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik zat net gewoon op 2.4 MB/s bij het downloaden van Crysis en Gmod...
Dit topic is gesloten.