Bitcoins - Virtueel Geld Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste
Acties:
  • 395.102 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristan schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:21:
[...]

litecoin is een altcoin (alternative coin van BTC)
Oja, tuurlijk wat dom van me..had even een moment van verstandverbijstering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbug
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 18:53
Voor de mensen met een Windows Phone: http://www.windowsphone.c...46-40cc-9da0-22b8d7a6ac5b

Versie 1 van een app gemaakt door mij.
Laat grafieken zien met de prijs van bitcoin.

Op het moment alleen voor wp8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerbug schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 17:25:
Voor de mensen met een Windows Phone: http://www.windowsphone.c...46-40cc-9da0-22b8d7a6ac5b

Versie 1 van een app gemaakt door mij.
Laat grafieken zien met de prijs van bitcoin.

Op het moment alleen voor wp8.
Jammer dat 90% van de bevolking Andoid en Apple hebben en de rest een oude Nokia of Blackberry.
WindowsPhone komt daarna met een whooping 0.0001%
Eigenlijk ben jij de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 02:17:
[...]

Jammer dat 90% van de bevolking Andoid en Apple hebben en de rest een oude Nokia of Blackberry.
WindowsPhone komt daarna met een whooping 0.0001%
Eigenlijk ben jij de enige :P
Hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Je app ziet er wel mooi uit, moest ik een Windows phone hebben zou ik hem zo installeren, jammer dat niet tot die groep behoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Zoals tristan zei, dat is ook een altcoin. Ik heb van vrijwel elke altcoin een bat en switch telkens naar de gene die het meest waard is. Daar gebruik ik deze site voor http://www.coinchoose.com/ .

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 11:35:
[...]

Zoals tristan zei, dat is ook een altcoin. Ik heb van vrijwel elke altcoin een bat en switch telkens naar de gene die het meest waard is. Daar gebruik ik deze site voor http://www.coinchoose.com/ .
Thanks voor de site!

Ik heb tijden geleden veel litecoins gekocht nadat een zwarte dude met raar haar (weet zijn YT naam niet meer) mij dat via YT mail dat aanraden. En moet zeggen hij had gelijk, Litecoin is sinds dien verschrikkelijk gestegen, en ik had de helft van mijn vakantiegeld plus belasting terug gave aan die troep ingekocht :9
Jammer dat litecoin nu weer een stukje aan het zakken is...

Edit:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=n9LPtp1ms9I]
Youtube Negert, grappige dude. heeft meer als 8000 bitcoins in bezit. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje hoe is jullie verwachting van litecoin? Zoals ik al schreef heb ik eigenlijk in bijna impuls veel gekocht voor weinig. Mis de investering niet. Aanhouden of verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Verkopen als het gaat dalen, anders aanhouden (tenzij je een liquiditeitsprobleem hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoijar schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 17:05:
[...]

Verkopen als het gaat dalen, anders aanhouden (tenzij je een liquiditeitsprobleem hebt).
Hmm, hou het nog wel even aan. Ik ga eens op Youtube kijken of er een soort beursnieuws voor litecoin is net als die voor bitcoin.

Aanrader voor bitcoin, als jullie die nog niet kende.
YouTube: The Bitcoin Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 16:59:
[...]

Thanks voor de site!

Ik heb tijden geleden veel litecoins gekocht nadat een zwarte dude met raar haar (weet zijn YT naam niet meer) mij dat via YT mail dat aanraden. En moet zeggen hij had gelijk, Litecoin is sinds dien verschrikkelijk gestegen, en ik had de helft van mijn vakantiegeld plus belasting terug gave aan die troep ingekocht :9
Jammer dat litecoin nu weer een stukje aan het zakken is...

Edit:
[video]
Youtube Negert, grappige dude. heeft meer als 8000 bitcoins in bezit. 8)
8000 BTC! 8 0 0 0! :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet ik hè, de negert haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 00:24:
[...]

Niet ik hè, de negert haha.
Ja dat snap ik. Maar wat de fuck. 8000 BTC is momenteel gewoon $8ton waard! Ik zou minimaal de helft toch echt verkocht hebben ivm de zekerheid die je nu hebt.. Niemand weet namelijk wat BTC gaat doen en of het uberhaupt overeind blijft. Stel je hebt 8000 BTC en het crashed. Dan zou je me weg kunnen dragen naar het gesticht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
jterpstra schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:41:
[...]

Al ervaring met de site ? ik vertrouw .tk bij voorbaat niet.

Sinds een jaartje zit ik bij http://www.pyramining.com/ Had er zo 0.001 opgezet en alweer lang terug met winst ^^ dus ben nu maar aan een tweede ronde begonnen met wat hogere bedragen dan de eerste keer :)

Voor wie ook wilt joinen nog voordat de ASIC accounts op zijn ik heb nog twee referral links :
http://pyramining.com/referral/fmzqk89c3
http://pyramining.com/referral/xdpbtrc8n

( Levert mij wat extra op, en de gene die de link gebruikt krijgt wat hogere commissie van mining, 10%)
Break even: ~ 60 months
Complete reward: ~ 66 months
Dus als ik 1 BTC stort heb ik die na 60 maanden terug verdiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Tristan schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 08:30:
[..] Maar wat de fuck. 8000 BTC is momenteel gewoon $8ton waard! Ik zou minimaal de helft toch echt verkocht hebben ivm de zekerheid die je nu hebt.. [..]
Dat heeft 'ie misschien al gedaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:06
De bitcoin USB miners zijn momenteel voor 0.60 BTC te koop. :)

http://www.btcguild.com/index.php?page=store

Afbeeldingslocatie: http://www.btcguild.com/images/USB-Erupters.JPG

Da's dus ~€50/stuk incl. verzending. :9 (Hoe meer hoe goedkoper uiteraard)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmiGueL schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 22:38:

[afbeelding]

In Amerika ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan

[afbeelding]

Jep, en als je dan bekijkt hoeveel ze je opleveren via http://mining.thegenesisblock.com/ kom je tot de conclusie dat het je alleen maar geld zou kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Heb je er wel eens op geklikt?

In Amerika zijn ze incl. verzending nog goedkoper, maar met INTERNATIONALE VERZENDING is het 0.6 BTC + 0.1 shipping.. Dit is dus ~€50. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 05-08-2013 09:57 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 19:53

Rannasha

Does not compute.

SmiGueL schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:56:
[...]

In Amerika zijn ze goedkoper per stuk, de INTERNATIONALE VERZENDING is 0.6 coins + 0.1 shipping.. Dit is €50. ;)
En nog steeds niet de moeite waard...

Dat ding mined met de huidige difficulty 0.0044 BTC per dag, wat betekent dat het 159 dagen duurt voordat je breakeven draait (stroomkosten niet meegerekend). Maar de difficulty gaat de laatste tijd met sprongen van 15-20% omhoog.

Als je uit gaat van een difficulty toename van 10% per keer (wat erg laag is gezien de afgelopen maanden), dan zal het ding nooit meer dan 0.616 BTC minen.

De USB Block Erupter is leuk speelgoed, maar als je verwacht om er geld mee te verdienen, dan zul je van een koude kermis thuis komen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

Interessante dingen staan te gebeuren in de bitcoin wereldje

http://www.nu.nl/tech/354...en-dollar-in-bitcoin.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik heb er voor de grap toch maar 1 USB stick besteld, ben er zo`n lange tijd al benieuwd naar. Ik heb hier toch een (intel atom) computer 24/7 draaien waar hij mooi bij geplaatst kan worden.

Overigens ga ik er nog steeds vanuit dat de waarde van de bitcoin zal blijven stijgen. De genoemde 0.6 BTC mag nu dan wel ongeveer 50euro waard zijn, maar over een jaar kan het ook 100euro waard zijn. Vandaar dat ik nog steeds verwacht dat deze stick zich wel terug verdiend. (zoniet dan is het gewoon pech hebben voor me)

Ik zal wel even laten weten hier hoe de bestelling is afgelopen en/of ik hem ontvangen heb. (ik heb nu iig 0.7 BTC betaald voor 1 USB stick)

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Dat is (als onderstaande bron het niet is) een hoax..
https://twitter.com/Scott...atuses/364370798892421120

[ Voor 4% gewijzigd door SmiGueL op 05-08-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Stephan224 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:41:
Ik heb er voor de grap toch maar 1 USB stick besteld, ben er zo`n lange tijd al benieuwd naar. Ik heb hier toch een (intel atom) computer 24/7 draaien waar hij mooi bij geplaatst kan worden.
Ik heb er ook 1 gehaald om mee te spelen samen met mijn Raspberry Pi. Die ligt al een tijdje stof te verzamelen en dit lijkt me wel een leuk werkje voor de Pi. Ik verwacht er geen winst op te maken, wiskunde liegt niet. Het is gewoon een speeltje.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmiGueL schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:56:
[...]

In Amerika zijn ze incl. verzending nog goedkoper, maar met INTERNATIONALE VERZENDING is het 0.6 BTC + 0.1 shipping.. Dit is dus ~€50. ;)
Wow, Geen geld dus.
Hoelang duurt het voordat je de aankoop van 4 van die krengen terug hebt verdient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we hier met zijn alle niet een krachtige miner bestellen en dan de opbrengst delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:43:
Kunnen we hier met zijn alle niet een krachtige miner bestellen en dan de opbrengst delen?
Is wel eens meer geopperd geloof ik. Komt er niet van omdat het rendement niet gegarandeerd is gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristan schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:07:
[...]

Is wel eens meer geopperd geloof ik. Komt er niet van omdat het rendement niet gegarandeerd is gok ik.
Beste jammer. Kan mij voorstellen dat er tweakers zijn die in vrij lege datacenters werken en omdat er een behoorlijk recessie heerst er genoeg ruimte leeg staat.
}:O

Net weer een bitcoin gekocht, dit keer voor voor 58 euro, redelijk tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 02:30:
[...]

Beste jammer. Kan mij voorstellen dat er tweakers zijn die in vrij lege datacenters werken en omdat er een behoorlijk recessie heerst er genoeg ruimte leeg staat.

58 euro? Waar haal je die? :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 02:30:
[...]

Ik werk in een datacenter, zeker niet leeg en qua colocatie lijkt het of er helemaal geen recessie is.
Vraag ik me ook af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:41:
[...]

Wow, Geen geld dus.
Hoelang duurt het voordat je de aankoop van 4 van die krengen terug hebt verdient?
Nooit.

Tenzij de groei van de difficulty ontzettend afzwakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Rannasha schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:47:
[...]

Nooit.

Tenzij de groei van de difficulty ontzettend afzwakt.
Of de koers enorm stijgt.

Edit:
Dit is natuurlijk alleen als je de 0.6BTC met een gebruikelijke valuta gekocht heb en de opbrengst van de asic weer omzet naar desbetreffende valuta.

Als 0.6 BTC heb liggen en door middel van de asic weer 0.6 BTC wilt genereren moet je daar een hoop geduld voor hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Wrd op 06-08-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Koers is alweer een paar dagen redelijk stabiel. Jammer, want dat is saai! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Wrd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:05:
[...]

Of de koers enorm stijgt.
Dat is een drogreden.

Als je verwacht dat de koers gaat stijgen, moet je met je euros BTC kopen en in een wallet bewaren, daar heb je dan meer aan dan als je met dezelfde hoeveelheid euros een USB Block Erupter koopt.

Block Erupters zijn leuk speelgoed en je zult niet gigantisch veel verliezen door er een te kopen (ze zijn tenslotte niet duur), maar het is pertinent onwaar dat die dingen een goede investering zijn, tenzij je verwacht dat de difficulty veel minder sterk gaat stijgen dan de afgelopen tijd het geval is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

MrAcid schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:36:
Koers is alweer een paar dagen redelijk stabiel. Jammer, want dat is saai! :+
saai als je alleen naar de koers kijkt
maar veel interessanter als je naar de gevolgen kijkt; meer bedrijven/verkopers kunnen direct BTC accepteren zonder tussenpersoon bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Rannasha schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:33:
[...]

Dat is een drogreden.

Als je verwacht dat de koers gaat stijgen, moet je met je euros BTC kopen en in een wallet bewaren, daar heb je dan meer aan dan als je met dezelfde hoeveelheid euros een USB Block Erupter koopt.
[...]
Dat de rendement een stuk hoger kan zijn met speculeren dan investeren in mining betekent niet automatisch dat investeren in mining een drogreden is om het te doen.

BTC is meer dan alleen de koers/waarde. Met het kopen en inzetten van een asic zal je een bijdrage leveren aan de veiligheid van BTC. Als iedereen BTC wegstopt en verder niets mee doet zal het floppen als een valuta.

Ik zie bitcoins als een interessante stuk software en de impact het heeft op de economie en samenleving. Niet een "Hoe kan ik zo snel mogelijk rijk worden" hulpmiddel.

Wel ben ik van mening dat ik tenminste mijn investering eruit moet halen. Daardoor koop ik geen Block Eruptor en heb ik wel een BFL Jalapeno in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Wrd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:31:
[...]
BTC is meer dan alleen de koers/waarde. Met het kopen en inzetten van een asic zal je een bijdrage leveren aan de veiligheid van BTC. Als iedereen BTC wegstopt en verder niets mee doet zal het floppen als een valuta.
Dat probleem lost zichzelf op. Als weinig mensen minen, gaat de difficulty omlaag, waardoor minen vanzelf financieel interessanter wordt.

Het is een heel mooi vraag/aanbod systeem, dat uiteindelijk zal resulteren in de situatie dat minen een klein beetje opleveren voor mensen/bedrijven die dit efficient kunnen doen.

De Block Erupters zijn momenteel de minst gunstige ASIC-miners, in termen van prijs-per-GHash. Ze worden keihard weggeconcurreerd door de geavanceerdere machines van ASICMIner/BFL/Avalon/etc... Mensen/bedrijven die nu de grotere ASICs hebben draaien maken hier winst mee, maar Block Erupters, GPUs en CPUs zijn niet (meer) winstgevend.

Daarom blijft mijn oorspronkelijke punt staan: Een USB Block Erupter is leuk speelgoed, je kunt hem kopen voor de looks, de gadget-factor, om bij te dragen aan het Bitcoin netwerk, enz... Maar als je zo'n ding koopt om er geld mee te verdienen, dan ben je dom bezig, want dat gaat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[afbeelding]

Veel plezier ermee haha, voor een tientje per stuk zijn ze niet eens interessant meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een forum gekocht van iemand die hem niet meer wou. :9
Gisteren ook nog 4 bitcoins gekocht voor de normale rates. en 0.10 bitcoin gewonnen met dat spel wheel of fortune.

Maak bij elkaar de verliezen op litecoins van de afgelopen uren weer beetje goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:45:
[...]

Veel plezier ermee haha, voor een tientje per stuk zijn ze niet eens interessant meer.
Nou, 10 euro per stuk.... koop je er 40 stuks voor 400,-
dat is dus meer dan 13Gh best redelijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een andere vraag. Litecoins..wat is daat nou de beste hardware voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 04:19:
[...]

Voor 400 euro kan je prima 2 BFL 5Ghs kopen en allebei flashen zodat ze 8 Ghs per stuk doen.

Litecoins wordt momenteel nog met GPU's gedaan tenzij je zelf een asic weet te ontwerpen en dat gebruik om mee te minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 04:20:
Even een andere vraag. Litecoins..wat is daat nou de beste hardware voor?
AMD GPU's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Wrd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:15:
[...]

Voor 400 euro kan je prima 2 BFL 5Ghs kopen en allebei flashen zodat ze 8 Ghs per stuk doen.
met het verschil dat die BFL niet direct geleverd worden, zou me verbazen als je ze binnen 6 maanden zou krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 04:19:
[...]

Wat is 13ghs over een maand nog waard denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik gebruik nu bitminter, alleen mijn laptop gaat soms gewoon uit voor windows update of spaar stand. is al het mine werk van daarvoor dan voor niets geweest?

Vraagje twee, wat gebeurd er als je twee workers op het zelfde worker aders laat werken ipv ieder een apart worker adrs voor aan te maken en gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:29:
[...]

Wat is 13ghs over een maand nog waard denk je?
Goede vraag ik krijg nog twee bfl 5 Gh met upgrade naar 7Gh binnen.
Dat is 14 Gh power. Nu is dat ongeveer $20.02 per dag en ฿5.72 $608.58 per maand waard.
Maar dat is nu...over zeg 4 maanden hoeveel moeilijker zal het zijn? 4x moeilijk? dus 5 dollar per dag 150 de maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een Quote van een ander forum om mijn eigen vraag te beantwoorden:

"De trend in difficulty is moeilijk te bepalen maar de afgelopen 5 maanden heeft ongeveer een vertienvoudiging plaatsgevonden. Als die trend aanhoudt dan zou een 5GH/s rig per eind januari nog $0,60 per dag opleveren (minus elektriciteitskosten).

Maar die trend kan best versnellen als er opeens veel rigs worden uitgeleverd. Aan de andere kant vallen de GPU's er nu uit omdat die niet meer rendabel zijn, maar ik denk dat de totale processingpower daarvan zo laag is tov van de ASICS dat het wegvallen van de GPU's nauwelijks merkbaar wordt in de difficulty.

Maar goed, pure speculatie dit - maar wel boeiend om te volgen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

led4sale, doe eens je last post editen in plaats van elke keer een nieuwe post.

GPU's zijn al best een tijd niet rendabel met bitcoins. Het is veilig om de aanname te doen dat de meeste gpu's overgestapt zijn naar scrypt altcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 05:54:
Vraagje, ik gebruik nu bitminter, alleen mijn laptop gaat soms gewoon uit voor windows update of spaar stand. is al het mine werk van daarvoor dan voor niets geweest?

Vraagje twee, wat gebeurd er als je twee workers op het zelfde worker aders laat werken ipv ieder een apart worker adrs voor aan te maken en gebruiken?
Elke keer als een stukje werk wordt gedaan, wordt dat opgestuurd. Er staat in de Bitminter Client zo'n geel vierkant "doosje" met een getal er naast. Dat zijn het aantal opgestuurde en geaccepteerde pakketjes. Die zijn dus al safe.

In de balk onderaan staat ook nog een stapeltje grijze doosjes met een nummer, en dat is de hoeveelheid werk die in de wachtrij staat. Als die laat worden verwerkt en ingeleverd, dan zijn die wel "stale" en dus niks waard.
Dus als je uit slaapstand komt met de laptop en hij gaat weer verder waar hij was, dan zijn de eerste paar stukjes werk zinloos.
Maja, meestal staat daar een klein tiental, en dat is zo verwerkt.

2 computers laten draaien onder één worker naam is verder geen probleem. Ze doen geen dubbel werk.
Het werk wordt niet verdeeld op basis van naam, maar op de individuele request. Hoe meer requests, hoe meer unieke stukjes werk er terug worden gestuurd.
Het enige is dat je geen individuele statistieken zal hebben in je Bitminter dashboard op de site.

Wat betreft de difficulty.... Sja, dat blijft een mysterie tot het moment dat het daadwerkelijk verandert.
Men zegt meestal ergens tussen de 10 en 20% per twee weken, maar het is maar de vraag of dat werkelijk gebeurt en hoeveel effect dat zal hebben op jouw inkomsten. Als dat recht evenredig is, zullen je inkomsten dus elke diff verhoging net zoveel procent zakken.
Dus bij 20% diff verhoging en een huidig inkomen van 10BTC per dag, zal je dan dus zakken naar 8BTC per dag.

Edit, 60cent per dag he? Dat gaan we even narekenen :P
een Eruptor stickie doet op dit moment nog 0.004BTC per dag met 330Mh/s, dus een 5Gh/s is dan 0.06BTC per dag. Diff verhoging is per 2 weken ongeveer en we gaan even uit van 20% (slechtste prognose).
Tot eind januari is ongeveer 24 weken, dus 12 verhogingen van 20%. 0.06*0.8^12 = 0,00412316860416BTC per dag.
Dat is dus wel minder dan $0,60 per dag.

Edit2:
Ik heb trouwens geen idee hoeveel stroom zo'n 5Gh/s verbruikt, maar ik vermoed dat het vóór eind januari dan al onrendabel wordt.
1kWh kost gemiddeld in NL 22 eurocent, dus als 1BTC=€100, dan kan je maybe net 2kWh per dag opzuipen met dat apparaat... Hij mag dan dus niet meer dan 83watt verbruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door McKaamos op 08-08-2013 12:39 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
Het onderstaande nieuwbericht kan wel eens vergaande gevolgen gaan hebben. In de VS heeft een rechter geoordeeld dat Bitcoins ook echt geld zijn.

http://www.beurs.com/2013...ld-oordeelt-rechter/28278

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Stephan224 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:00:
Het onderstaande nieuwbericht kan wel eens vergaande gevolgen gaan hebben. In de VS heeft een rechter geoordeeld dat Bitcoins ook echt geld zijn.

http://www.beurs.com/2013...ld-oordeelt-rechter/28278
Dit was mij al opgevallen idd. Dit is goed nieuws in die zin dat het nu geaccepteerd zal worden in de VS juridisch maar slecht nieuws omdat het een stap dichter bij regulatie is. Bitcoin ontspringt momenteel controle van landen door niet in een land gevestigd te zijn als virtuele munt. Waarschijnlijk gaan landen echter de munt per land een soort van 'certificatie' of goedkeuring opleggen wettelijk en dit doorberekenen aan Bitcoin gebruikers om zo toch invloed op de munt te kunnen uitoefenen zoals op iedere locale valuta kan worden gedaan. Ofwel, ze hakken de munt in stukjes omdat je in Land A, B of C woont en dat land de Bitcoin op manier X, Y of Z extra belast. Effectief zou dat het einde beteken van enig voordeel op het moment dat de belasting meer wordt dan de winst op het minen.

Het is alleen nog even wchten opd e implementatie ervan in de verschillende landen...gelukkig is die traag in dit soort semi-politieke zaken... :z

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:21
Bitcoin als valuta erkend in de USA (staat Texas) door rechtbank

http://ia600904.us.archiv...urts.txed.146063.23.0.pdf

dit naar aanleiding van een rechtzaak over oplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Mijn Jalapeno is geflashed :D

Afbeeldingslocatie: http://oi44.tinypic.com/2akil40.jpg

Het kostte me een avond, brandstof kosten om naar eindhoven te rijden en 15 euro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:23:

[afbeelding]

Het kostte me een avond, brandstof kosten om naar eindhoven te rijden en 15 euro 8)
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

McKaamos schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:01:
[...]
Wat betreft de difficulty.... Sja, dat blijft een mysterie tot het moment dat het daadwerkelijk verandert.
Men zegt meestal ergens tussen de 10 en 20% per twee weken, maar het is maar de vraag of dat werkelijk gebeurt en hoeveel effect dat zal hebben op jouw inkomsten. Als dat recht evenredig is, zullen je inkomsten dus elke diff verhoging net zoveel procent zakken.
Dus bij 20% diff verhoging en een huidig inkomen van 10BTC per dag, zal je dan dus zakken naar 8BTC per dag.
Sinds begin juni zijn de difficulty verhogingen als volgt geweest (https://docs.google.com/s...I1RlZiaEtCT1RrQmc#gid=0):
28.41%, 23.92%, 10.32%, 22.63%, 19.47%, 20.00%
De komende difficulty-verhoging (halverwege volgende week) wordt inmiddels geschat op >30% (allchains.info).

Een verhoging van de difficulty met 20% betekent niet dat je inkomsten met 20% zakken, want dat zou betekenen dat een verdubbeling van de difficulty (dus +100%) er voor zorgt dat je inkomsten met 100% zakken. De nieuwe inkomsten bereken je door te delen door 1 + D, waarbij D de verhoging is als fractie. Dus 20% verhoging zorgt er voor dat 1 BTC inkomsten verlaagd wordt tot 1 / 1.2 = 0,8333 BTC.

Daarnaast zijn difficulty-adjustment periodes niet 2 weken lang, maar 2016 blokken. Als er precies iedere 10 minuten een blok gemined wordt, dan is dat inderdaad gelijk aan 2 weken, maar in dat geval zou de difficulty niet aangepast hoeven worden. Als de difficulty omhoog gaat met 20%, betekent dat dat de voorgaande 2016 blokken 20% te snel zijn gemined, dus dat de periode 14 / 1.2 = 11,6667 dagen heeft geduurd.
Edit, 60cent per dag he? Dat gaan we even narekenen :P
een Eruptor stickie doet op dit moment nog 0.004BTC per dag met 330Mh/s, dus een 5Gh/s is dan 0.06BTC per dag. Diff verhoging is per 2 weken ongeveer en we gaan even uit van 20% (slechtste prognose).
Tot eind januari is ongeveer 24 weken, dus 12 verhogingen van 20%. 0.06*0.8^12 = 0,00412316860416BTC per dag.
Dat is dus wel minder dan $0,60 per dag.
Zie mijn eerdere lijst van vorige difficulty-adjustments. 20% is zeker geen "slechtste prognose" gezien de hoeveelheid aan ASIC hardware die nog uitgeleverd moet worden. 24 weken met 20% verhoging per 2016 blokken is 14.4 verhogingen. Dat betekent zo'n 0,00434452 BTC per dag eind januari.

Overigens kun je de totale opbrengsten van zo'n apparaat vrij eenvoudig berekenen als je uitgaat van telkens dezelfde difficulty-verhoging (dus exponentiele groei, wat op dit moment een erg goede benadering is). Als je in de eerste periode X BTC verdient en de difficulty gaat telkens met D omhoog, dan verdien je in de 2e periode X / (1 + D), in de derde periode X / (1+ D)2, in de ne periode X / (1 + D)n-1, enz... Met wat middelbare school wiskunde sommeer je deze meetkundige reeks op en als je daarna nog even rekening houdt met het feit dat de adjustment-periode korter wordt bij hogere difficulty-adjustments, kom je uit op de volgende uitdrukking:

14 A / D

Dit is de hoeveelheid bitcoins die je maximaal zult minen vanaf nu tot in de eeuwigheid als je dagelijkse inkomsten op dit moment A zijn en de difficulty telkens met een factor D omhoog gaan.

Als een 5 GH/s Jalapeno 0,06 BTC per dag doet, en je gaat uit van 20% verhoging per keer, dan levert het apparaat dus in totaal 14 * 0,06 / 0,2 = 4,2 BTC op.

Een 330 MH/s USB Erupter levert 0,004 BTC per dag op, dus dat wordt bij 20% verhoging per keer een totaal op van 0,28 BTC. Leuke aanbieding toch, zo'n USB ding voor 0,6 BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:06

BlueTooth76

Let the sun shine!

PhenixEx.com is nu ook in Alfa :)
Ben er al wat aan het spelen met de gratis 20,000 PhenixCoins en 20,000 Bitcoins (playmoney).

Er is ook een referral systeem, dan krijg je 25% van de fees die andere traders betalen, netjes.
Nu al een leuke feature ontdekt: je kan ook jezelf referen :D Hopelijk halen ze dat er niet uit, leuk extra korting.

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
BlueTooth76 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:40:
PhenixEx.com is nu ook in Alfa :)
Ben er al wat aan het spelen met de gratis 20,000 PhenixCoins en 20,000 Bitcoins (playmoney).

Er is ook een referral systeem, dan krijg je 25% van de fees die andere traders betalen, netjes.
Nu al een leuke feature ontdekt: je kan ook jezelf referen :D Hopelijk halen ze dat er niet uit, leuk extra korting.
wut? 20 gratis bitcoins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

het gaat om een alpha, zal dus waarschijnlijk om testbitcoins gaan die in hun systeem zitten maar niet in de blockchain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 23:20
Wrd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:23:

[afbeelding]

Ziet er goed uit!

Heb je de standaard (5Gh/s) variant of de 7 Gh/s variant geflashed?

~ Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

De 5 Ghs variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 23:20
Dat is zeker interessant, ik krijg mijne ook ergens deze maand, dus lijkt me prima om hem ook te flashen, is het mogelijk aan te geven waar of bij wie je dit hebt gedaan?

p.s. welke firmware heb je er nu op staan?

~ Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Heeft iemand hier ervaring met het ontwikkelen van webapps die met bitcoins werken?

Ik zou graag een browser game maken die instant bitcoins kan ontvangen en gelijk weer uitbetaald als de gebruiker daar om vraagt, maar ik zou niet weten waar te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

kvasir schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:44:
[...]

Dat is zeker interessant, ik krijg mijne ook ergens deze maand, dus lijkt me prima om hem ook te flashen, is het mogelijk aan te geven waar of bij wie je dit hebt gedaan?

p.s. welke firmware heb je er nu op staan?

~ Luc
Bij de tweaker genaamd Flake, je moet wle snel zijn aangezien hij binnenkort in de buitenland gaat afstuderen.
m19 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:23:
Heeft iemand hier ervaring met het ontwikkelen van webapps die met bitcoins werken?

Ik zou graag een browser game maken die instant bitcoins kan ontvangen en gelijk weer uitbetaald als de gebruiker daar om vraagt, maar ik zou niet weten waar te beginnen.
Begin maar met googlen naar xHTML/HTML5 voor beginners. Daarna naar php voor beginners. Dan kan je de api documentatie van een bitcoin client bestuderen. Als je met een echte programmeertaal aan de gang wil gaan in plaats van scripttalen kan je altijd nog java/c++ leren. Dan heb je ook nog css en javascript, een snufje ajax om het mooi te maken. Misschien is flash nog leuke toevoeging.

Mocht je geen zin en tijd hebben om een developer te worden kan je altijd één inhuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 19:44
Voo vraag en aanbod is er... vraag en aanbod

[ Voor 74% gewijzigd door Lustucru op 14-08-2013 13:36 ]

Kwalitatief blaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
niet hier

[ Voor 93% gewijzigd door Lustucru op 14-08-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Tristan schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:07:
[...]

Dat probleem heb ik ook
Ik vind het geen probleem om een apparaat van 1200,- oid te kopen, maar dat nagenoeg niet te berekenen is wat de reveneu is heb ik wel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

m19 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:23:

Wat is je startpunt? Is de vraag puur hoe je met bitcoin om moet gaan?

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Bij gebruik van java is de azazar Bitcoin JSON RPC Client een goede.

https://bitbucket.org/azazar/bitcoin-json-rpc-client/wiki/Home

Ik heb het gebruik bij een kleine test met satoshidice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Difficulty is net vet omhoog gegaan :-((((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Difficulty: 50,810,339.05

Bitcoin network graphs - Bitcoin.sipa.be

Laten we hopen dat er nu niet ineens weer 30% miners stoppen vanwege gebrek aan rendement.
De blocks worden nu gemiddeld elke 5 minuten gevonden, maar als de hashing power nu ineens keihard omlaag-gaat omdat men anders alleen maar verliezen gaat leiden, kan het gemiddelde met deze difficulty oplopen naar 15 or 20 minuten en kan het normaal worden dat je in sommige gevallen langer dan een uur moet wachten op een block. Dat kan nog wel nadelig worden voor de functie als betaal-netwerk.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003

gws24

Thinking is hard!

Moet je eens gaan kijken in de marketplace op het bitcointalk forum. Opeens worden er veel meer avalons en preorders (zowel voor complete miners als vertraagde avalon chips) voor verkoop aangeboden. Degene die ze als eerste hadden beginnen er nu uit te stappen omdat het rendement gewoon te laag wordt en ze hopen ze nog te kunnen verkopen voor een veel te hoge prijs aan de minder snuggere medemens.

Edit: Mooiste voorbeeld is nog wel deze verkoop: https://bitcointalk.org/index.php?topic=272111.0 een avalon voor 120 btc proberen te verkopen 8)7 . Hij wordt er ook terecht op gewezen dat die prijs veel te hoog is.

[ Voor 28% gewijzigd door gws24 op 13-08-2013 23:15 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:05
V&A niet in een forumdraadje
Bender schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:21:
[...]

Dat probleem heb ik ook
Ik vind het geen probleem om een apparaat van 1200,- oid te kopen, maar dat nagenoeg niet te berekenen is wat de reveneu is heb ik wel moeite mee.
Dat is nou net de gok, vooral diegene die bijv. meer dan 40,000 dollar aan 2 minirigs hebben uitgegeven (toen de koers nog +- 10 dollar was); je moet het maar aandurven.

[ Voor 71% gewijzigd door Lustucru op 14-08-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen eind van deze maand/begin van septermber 1.2Gh usb miners. later zelfs 2.5 Gh usb minders.
Dussss in stick formaat, en gebruikt de bekende Bitfury chip.

Our EE updated us yesterday. We have a working 1 chip usb miner throwing 1.2 Gh/s we are hopeful to go to 2.5 Gh/s as things progress. At this rate we will have a small production run in August or early September just for our cooperative members.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2013 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:06

BlueTooth76

Let the sun shine!

Als je nog coins hebt gemined die je nog nergens kan dumpen, dit is je kans :D

http://forum.phenixcoin.c...ic,151.msg657.html#msg657

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ButterflyLabs is Failliet!
Forum is offline, inloggen site niet meer mogelijk.
Paypal betaling maken niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 18:01
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:14:
forum werkt hier nog perfect ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fout tijdens het verbinden met products.butterflylabs.com.

De OCSP-server heeft geen status voor het certificaat.

(Foutcode: sec_error_ocsp_unknown_cert)

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze te informeren over dit probleem. U kunt ook de opdracht in het helpmenu gebruiken om deze defecte website te rapporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 18:01
Welke pagina probeer je te bekijken ? Zowel het forum als inloggen werkt hier perfect. Je probleem is trouwens een certificaat error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ik krijg dezelfde error in firefox, maar chrome geeft het forum gewoon weer
grote sprong trouwens, van een onbereikbare site naar failliet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Niet online
LOL, nou dan zal PayPal ook wel failliet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caballeros schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:28:
[...]

LOL, nou dan zal PayPal ook wel failliet zijn.
Ach, na maanden wachten sta ik er niet van te kijken.
4 orders
Twee 6mnd+
Twee van een maand geleden.

Net maar een paypal claim voor de twee laatste ingediend voor de 30 dagen verlopen zijn.
De Next difficulty (estimate): zal tenminste 60,010,856 zijn. Ik betwijfel of ik die ook terug kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Hmm, heb bitcoin een tijdje niet gevolgt maar vandaag ff wat ffora afgelezen over BFL. die BFL lui lijken er wel echt een zooitje van te maken door niet te leveren (iig niet snel genoeg). Diverse fora staan vol met shit erover. Las zelfs een post datr sommige mensen 1500+ bitcoins betaald hebben via vooruit betalen voor het top model. Dan voel je je volgens mij met de prijzen van de laatste tijd best genaaid, zeker ook omdat BFL op iedere mogelijke manier refunds weigerd aan mensen die al meer dan een dik jaar wachten op hun machine.

En de machines die ze leveren blijken ook nog eens niet technisch gecertificeerd te zijn wat bij een aantal gebruikers ook al tot problemen heeft geleid. En de eigenaar schijnt in zijn proeftijd te zitten voor na vrijkomst uit de gevangenis voor een andere grote oplichtings zaak. Echt slecht om te lezen hoe ze van een mogelijk goede business zo'n potje hebben kunnen maken dat naar wat ik vanmiddag gelezen heb met de tijd steeds meer op een grote scam begint te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:37:
[...]

Ach, na maanden wachten sta ik er niet van te kijken.
4 orders
Twee 6mnd+
Twee van een maand geleden.

Net maar een paypal claim voor de twee laatste ingediend voor de 30 dagen verlopen zijn.
De Next difficulty (estimate): zal tenminste 60,010,856 zijn. Ik betwijfel of ik die ook terug kan verdienen.
Lijkt er op dat die 2 van 6maanden+ er binnenkort aankomen, dat was een gok en nu afwachten of dat een goede gok was.
Die van een maand geleden zijn misschien niet zo handig geweest, toen wist je al dat het wel eens een half jaar kon duren en dat ze dan hoogst waarschijnlijk niks meer waard zouden zijn.
Die PayPal claim had leuk geweest als je niet al een bestelling uit had staan, maar je kan het proberen.
Dennism schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:05:
Echt slecht om te lezen hoe ze van een mogelijk goede business zo'n potje hebben kunnen maken dat naar wat ik vanmiddag gelezen heb met de tijd steeds meer op een grote scam begint te lijken.
Ze hebben er een potje van gemaakt, dat maakt het geen scam. Het is gewoon niet zo'n goed bedrijf als je zou willen.
Als ze hadden willen scammen waren ze er een paar maanden geleden wel vandoor gegaan met de miljoenen die ze toen op hun bankrekening(of in hun wallet) hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caballeros schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:27:
[...]

Lijkt er op dat die 2 van 6maanden+ er binnenkort aankomen, dat was een gok en nu afwachten of dat een goede gok was.
Die van een maand geleden zijn misschien niet zo handig geweest, toen wist je al dat het wel eens een half jaar kon duren en dat ze dan hoogst waarschijnlijk niks meer waard zouden zijn.
Die PayPal claim had leuk geweest als je niet al een bestelling uit had staan, maar je kan het proberen.

[...]

Ze hebben er een potje van gemaakt, dat maakt het geen scam. Het is gewoon niet zo'n goed bedrijf als je zou willen.
Als ze hadden willen scammen waren ze er een paar maanden geleden wel vandoor gegaan met de miljoenen die ze toen op hun bankrekening(of in hun wallet) hadden.
Klopt, gelukkig was Harrie wel zo slim om twee x twee setjes met twee verschillende accounts te bestellen, en verschillende paypal en shipping adres hebben.
Dus de twee eerder bestellingen lopen geen gevaar hierdoor.

Nu ik het berichtje las over de eigenaar en zijn scam verleden denk ik dat ik de juiste beslissing heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Website niet bereikbaar? "Ze zijn failliet!"
Medewerker vroeger bij een oplichter gewerkt, er zelf geen stuiver wijzer van geworden? Op bitcointalk.org tot de laatste druppel uitgemolken met louter verzinsels door een junk die in tweedehands planken handelt die tussendoor ook nog eens een bejaard mexicaans vrouwtje en een totaal willekeurige kerel als eigenaars van het bedrijf aanwees?: "Het moet wel een oplichtersbende zijn."
Mooiprater praat een paar investeerders/sukkels anderhalve ton uit de zak om in BFL mini-rigs te investeren, want hij weet zeker dat ze in 2012 nog leveren en die sukkels betalen mooi 5 units waarvoor 1 voor de tipgever? Investeerders komen achter zijn plan, proberen 'm uit te kleden, vent op de vlucht, intussen allerlei ziektes voorwenden en proberen via afpersing en bedelen anderen voor zijn niet verzekerd zijn te laten meedokken, zie zijn verzinsels op bflfraud.com die al veelvuldig zijn weerlegt, maar natuurlijk voor waar aangenomen door enkele lui op bitcointalk.org, en zie het verhaal duikt overal op en wordt voor zoete koek geslikt.
BFL geeft refunds totdat ze begonnen en masse te leveren, laat bestellers in April 2013 nog de keuze "nieuwe specs = grotere behuizing + veel meer stroomgebruik accepteren, of een refund nu" en praktisch iedereen gaat akkoord, maar een maand later klagen dat er nu geen refunds meer worden gegeven en bij paypal aan de bel gaan hangen.
Klagen dat er bij BFL niks de deur uitgaat, en vervolgens geen idee hebben wie er dan achter al die TH zit die aan het netwerk worden toegevoegd, en daarna klagen dat de difficulty enorm stijgt daardoor.

Als men niet, zoals mijn 8,2GH/s (heb er een Little Single FW op gezet) gemiddeld draaiende jalapeno deed, in 10 dagen je apparatuur hebt "terugverdient" ben je kennelijk ergens ingetrapt. "Het duurt wel 2 maanden straks om mijn Single terug te verdienen", alsof dat godnondeju een slecht rendement is, stelletje clowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:49

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
  • Laatst online: 21-03 10:11
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:19:
Website niet bereikbaar? "Ze zijn failliet!"
Medewerker vroeger bij een oplichter gewerkt, er zelf geen stuiver wijzer van geworden? Op bitcointalk.org tot de laatste druppel uitgemolken met louter verzinsles door een junk die in tweedehands planken handelt die tussendoor ook nog eens een bejaard mexicaans vrouwtje en een totaal willekeurige kerel als eigenaars van het bedrijf aanwees?: "Het moet wel een oplichtersbende zijn."
Mooiprater praat een paar investeerders/sukkels anderhalve ton uit de zak om in BFL mini-rigs te investeren, want hij weet zeker dat ze in 2012 nog leveren en die sukkels betalen mooi 5 units waarvoor 1 voor de tipgever? Investeerders komen achter zijn plan, proberen 'm uit te kleden, vent op de vlucht, intussen allerlei ziektes voorwenden en proberen via afpersing en bedelen anderen voor zijn niet verzekerd zijn te laten meedokken, zie zijn verzinsels op bflfraud.com die al veelvuldig zijn weerlegt, maar natuurlijk voor waar aangenomen door enkele lui op bitcointalk.org, en zie het verhaal duikt overal op en wordt voor zoete koek geslikt.
BFL geeft refunds totdat ze begonnen en masse te leveren, laat bestellers in April 2013 nog de keuze "nieuwe specs = grotere behuizing + veel meer stroomgebruik accepteren, of een refund nu" en praktisch iedereen gaat akkoord, maar een maand later klagen dat er nu geen refunds meer worden gegeven en bij paypal aan de bel gaan hangen.
Klagen dat er bij BFL niks de deur uitgaat, en vervolgens geen idee hebben wie er dan achter al die TH zit die aan het netwerk worden toegevoegd, en daarna klagen dat de difficulty enorm stijgt daardoor.

Als men niet, zoals mijn 8,2GH/s (heb er een Little Single FW op gezet) gemiddeld draaiende jalapeno deed, in 10 dagen je apparatuur hebt "terugverdient" ben je kennelijk ergens ingetrapt. "Het duurt wel 2 maanden straks om mijn Single terug te verdienen", alsof dat godnondeju een slecht rendement is, stelletje clowns.
Helemaal gelijk in :).
Maar helaas is het niet anders, beter iets dan niets ;)

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk bij de FAQ daar staat dat ze de singels nu uit shippen, deze week nog.
600GH/s verdient nu dit!
Coins Dollars
per Day ฿5.94 $678.39
per Week ฿41.57 $4,748.76
per Month ฿180.53 $20,623.17

Even een berekening vvat een 5GH doet.
Month 1: $165.23
Month 2: $110.15
Month 3: $73.44
Month 4: $48.96
Month 5: $32.64
Month 6: $21.76
Month 7: $14.50
Month 8: $9.67
Month 9: $6.45
Month 10: $4.30
Month 11: $2.87
Month 12: $1.91

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
De bitcoin is een erkend betaalmiddel geworden in Duitsland.
http://www.nu.nl/tech/355...ent-als-betaalmiddel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Mooi dat een minister zo'n uitspraak doet, maar laat ze eerst maar eens juridisch vastleggen dat het een wettig betaalmiddel is, of in ieder geval niet illegaal.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:39
Ja precies. Het lijkt mij ook een toch wat lastige uitspraak om te doen voor een minister van een land dat in de eurozone zit.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Laatst online: 08:03
Vandaag is mijn ASIC binnengekomen. Of ik wel nog even 120 euro wilde aftikken voor de invoerrechten. Wie vervoerde dit? UPS natuurlijk.. Altijd als het via UPS gaat moet ik extra dokken, wat een onzin dit. Heeft iemand een idee wat je hier tegen kunt doen? Slaat toch werkelijk nergens op dat je voor een miner 'invoerrechten' moet betalen of ben ik nou gek? Dat moet toch ook niet voor een computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Op alles wat je importeer moet je invoerrechten betalen. Behalve als er een handelsakkoord bestaat met de land van herkomst.
Het valt te omzuilen door bij het versturen op te geven dat de waarde van de pakket 0 dollar is.

BFL zal dit niet doen omdat ze weleens in de problemen kunnen komen. Dat staat trouwens in hun faq.
Het had dus niet uitgemaakt of het via UPS, DHL of PostNL komt.

Wil je invoerrechten afschaffen? Start een politiek partij en veel success met het afschaffen ervan. De vele miljarden die daarmee "mislopen" wordt moeten wel ergens anders vandaan komen.

http://www.rijksoverheid....-invoer-van-goederen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:05
Zenomyscus schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:08:
Vandaag is mijn ASIC binnengekomen. Of ik wel nog even 120 euro wilde aftikken voor de invoerrechten. Wie vervoerde dit? UPS natuurlijk.. Altijd als het via UPS gaat moet ik extra dokken, wat een onzin dit. Heeft iemand een idee wat je hier tegen kunt doen? Slaat toch werkelijk nergens op dat je voor een miner 'invoerrechten' moet betalen of ben ik nou gek? Dat moet toch ook niet voor een computer?
Invoerrechten betaal je hoe dan ook, maar wees blij dat het UPS was, die zijn altijd vrij snel met het afhandelen. PostNL neemt gerust 4 tot 10 werkdagen de tijd om het eens even allemaal héél rustig uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Laatst online: 08:03
Via een Bitcoin profit calculator (http://www.coinish.com/calc/) heb ik uitgerekend dat ik vanaf morgen 42.5 dagen nodig heb om de miner terug te verdienen, uitgaande van een investering van $850 en een difficulty van 60M (next diff). Dat is natuurlijk helemaal prima. Hetgeen mij verbaasde is dat ik op jaarbasis $936 zou binnenhalen. Dat betekend dat ik in laten we zeggen 320 dagen nog geen 100 dollar zou binnenhalen nadat ik op het break-even point ben gekomen.. Zo zie je maar weer hoe hard die difficulty stijgt. Het wordt alleen maar meer en meer vrees ik. Ik krijg niet de indruk dat er mensen afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Zenomyscus schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:57:
Via een Bitcoin profit calculator (http://www.coinish.com/calc/) heb ik uitgerekend dat ik vanaf morgen 42.5 dagen nodig heb om de miner terug te verdienen, uitgaande van een investering van $850 en een difficulty van 60M (next diff). Dat is natuurlijk helemaal prima. Hetgeen mij verbaasde is dat ik op jaarbasis $936 zou binnenhalen. Dat betekend dat ik in laten we zeggen 320 dagen nog geen 100 dollar zou binnenhalen nadat ik op het break-even point ben gekomen.. Zo zie je maar weer hoe hard die difficulty stijgt. Het wordt alleen maar meer en meer vrees ik. Ik krijg niet de indruk dat er mensen afhaken.
De enorme toename in totale hashspeed sluit niet uit dat men aan het afhaken is. Ik denk dat bijna elke gpu miner er wel uitgedrukt is, anders zitten ze echt te slapen. De asics maken reuze sprongen in hashspeed. Ik krijg wel de indruk dat de altcoins stabiel blijven. Nieuwe spelers durven daar denk ik niet in te stappen en ik denk dat het aantal overstappers wel zijn top heeft bereik. Maar goed ik ben net een dag terug van vakantie, morgen maar weer de boel aanzetten hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrodx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 21:12
Even een vraag tussendoor hoor, heeft iemand ervaring met bitplaats.nl? Ik ben van plan om via die site wat bitcoins te kopen. Volgens mij zijn ze aardig goedkoop, as we speak: 83.07EUR voor 1 BTC. Via mtgox is dat 90.00EUR.

Engage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
Bitplaats zelf heb ik geen ervaring mee, wel met Bitonic.
Maar bijna alle aanbieders zitten wel onder de Mtgox prijs, aangezien allemaal ook 10 euro onder de Mtgox koers inkopen.
Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Slowchatten niet hier maar bijv. in http://irc.tweakers.net/bitcoin!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst, elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.