@Jace:
Ik heb dadelijk 2 mensen naast me zitten die handmatig de betaling nagaan en dan pas de software verzenden. Ongeveer zoals je omschrijft, na een X aantal bevestigingen. Dit kost tijd voor de klant en het kost mij geld maar op deze manier kan ik wel waarborgen dat de software niet ineens gratis wordt uitgegeven ofzo.
@Wrd:
Ik ga de code signing inderdaad in de software implementeren, goed idee. Voor de rest wil ik ervoor zorgen dat de mensen inderdaad alleen via mijn eigen website de software aanschaffen. Doen de mensen dat niet dan lopen ze een enorm risico om gescammed te worden. Ik geef ook geen ondersteuning aan mensen die niet via de officiele weg de software hebben gekocht. Hun
bitcoin adres moet matchen met de aankoop en hun mail adres.
En tja als ze hem toch downloaden van een andere bron dan mijn website zelf dan kan ik daar geen verantwoording voor nemen. Hard gezegd mogen ze dan van mij ook gescammed worden door de scammers. Ik zie het net als een illegale versie van Windows downloaden en dan denken dat je 100% veilig bent. Dan ben je ook kortzichtig bezig. Ik baal er alleen enorm van dan mijn naam naar de **** gaat op deze manier door de scammers.
@Apie:
Koppelen aan IP adres, licentie codes en andere dingen vereisen dat de software verbinding maakt met mijn eigen servers. Op zich een goed idee, maar het geeft een enorme deuk in het vertrouwen. Mensen kunnen dan ook denken dat ik de codes wil stelen. Overigens kan de communicatie van en naar mijn servers gehijacked worden met allerlei veiligheidsrisico`s van dien.
De volgende (geadvanceerde) bot zou ook een Win32 bot worden maar ik overweeg om er maar een complete trade service van te maken. Hier moet ik nog verder over nadenken hoe en wat.
PS De software is nog steeds niet te koop, we testen nog steeds om de laatste puntjes op de i te krijgen. Daarom vallen de scams nu zo op. Ik benoem de scam websites zelf ook even niet om ruis te voorkomen.
PS Nogmaals gebruik even mijn PM anders wordt dit topic vervuild met mijn "probleem". Das niet de bedoeling van dit topic hier.
Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)