[Bitcoins] Haasonline Simple Trade Bot for BTCe

Pagina: 1
Acties:
  • 1.300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Welkom bij mijn topic over mijn Haasonline Simpele Trade Bot for BTCe.

Ik heb dit topic gestart om 2 redenen. Ten eerste om hulp te vragen en ten tweede om een klein beetje promotie te doen via dit forum. Het laatste is echt van ondergeschikt belang hier.

Waar gaat het over?
Enige tijd geleden heb ik in het Bitcoin topic aangekondigd te werken aan een bot voor de BTCe website. Met deze bot kunnen de gebruikers automatisch handel drijven in de crypto coins. Deze bot bevind zich nu nog in de test-fase en ligt bij enkele mensen om de bot te testen en later een review te schrijven. Op deze manier wil ik het vertrouwen winnen dat ik een valide bot te koop heb plus het is natuurlijk promotie voor mijn software.

Wat is het probleem?
Mijn bot, atans de interface ervan, begint nu al een eigen leven te leiden. Dat het zal gaan gebeuren is voor mij niet te voorkomen. Het grootste probleem dat ik er persoonlijk mee heb is dat scammers mijn naam en de bot misbruiken. Dit zal ervoor zorgen dat ik een slecht naam krijg terwijl ik de laatste tijd juist gewerkt heb aan het opbouwen van vertrouwen.

Aangezien dat er veel kennis aanwezig is op dit forum wil ik daar graag gebruik van maken. Dit is de eerste keer dat ik software commercieel ga proberen te verkopen, voorheen werkte ik alleen in opdracht van en voor. Ik ben me alleen rot geschrokken van de massale aandacht en de scams die nu al opduiken. Ik wil daar graag advies over krijgen wat ik het beste kan doen ertegen.

De volgende maatregelen ga ik al nemen:
- Certificaat bij de software toevoegen.
- ?

De aanschaf van de software zelf ga ik handmatig afhandelen. Bij een x aantal transactie bevestigingen verzend ik (en 2 andere mensen) de software per mail naar de gebruiker toe. Ons doel (en onze capaciteit) geeft de mogelijkheid om dit binnen 24uur af te handelen. Met dit proces verwacht ik geen problemen.

De software zelf is maar beperkt beveiligd (tot op heden). Ik leg uitsluitend contact met de BTCe website en daar wil ik het graag bij laten. De reden is vertrouwen. Als er ook data naar mijn servers loopt bestaat de kans dat ik zelf beschuldigd ga worden van het stelen van codes. Dat wil ik absoluut niet hebben, ik ben een eerlijke ontwikkelaar die slechts iets wil bijverdienen met de verkoop van deze software.

Mocht je meer informatie willen hebben, neem dan eens een kijkje op mijn eigen website (www.disney.com) of het hoofdtopic waar ik actief ben (www.disney.com)

Ik snap heel goed dat veel tweakers deze bot veel te simpel vinden. Hij werkt wel goed en een veel geavanceerdere (lees: tweakable) versie komt er nog aan. Met deze simpele bot hoop ik een klein zakcentje bij te verdienen om mezelf zo te motiveren verder te gaan met de geadvanceerde bot. Nogmaals mijn doel hier is niet de verkoop maar juist de hulp vraag.

PS Even ter nadruk: De bot is nog niet verkrjgbaar, we zijn nog aan het testen voordat ik hem vrijgeef voor de verkoop. Alle websites die claimen hem al te hebben zijn voor 100% zeker scammers. Pas op, laat je niet scammen.

[ Voor 1% gewijzigd door iisschots op 16-05-2013 12:21 ]

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Wanneer je je product wil verkopen kun je daar het beste naar VA gaan daarvoor: http://tweakers.net/aanbod/

Dit ziet er voor mij uit als verkapte spam en daarom gaat hij op slot

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.