Bitcoins - Virtueel Geld Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 74 Laatste
Acties:
  • 395.127 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gomez12 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:25:
[...]

Ontwerp een printplaatje, stuur dit naar een chinese fabriek toe en zeg dat je 100.000 van die printplaatjes wil hebben en je bent in business. Zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor.
Printplaatjes kosten drie keer niks ook per 25, je hoeft echt niet per 100k te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 19:44
Butterfly Labs heeft eindelijk weer mailtje verstuurd, hier te lezen:
http://us6.campaign-archi...d=3af5f83481&e=db86a935de
Website was binnen enkele minuten down...

Kwalitatief blaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Waarom zakt de koers eigenlijk zo hard? Heeft dat met BFL te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn niet zoveel grote verkoop orders nodig om de koers hard te laten dalen in een twijfelende markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 15:33
@Rob59, Inderdaad, zeker als het gaat om litecoins. Gister kwam een sell order van 140k aan litecoins langs op BTC-e. Verdwijnt er even een half miljoen dollar uit de markt :S, echt heel apart om daar de koers verandering van te zien.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
In hoeverre is investeren in LTC een goed idee? Niemand kan natuurlijk de toekomst voorspellen maar als ik naar deze graph kijk is LTC de laatste tijd toch echt aan het klimmen: http://www.ltc-charts.com...pair=ltc-usd&market=btc-e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Tristan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:07:
In hoeverre is investeren in LTC een goed idee?
Voor de lange termijn zullen waarschijnlijk één mainstream en verschillende niche crypto-currencies overblijven (zoals Bittorrent nu de leiding heeft, maar er nog steeds andere p2p file-distributie systemen zijn) maar de adoptie van een protocol / technologie staat nooit stil. SMTP bleef maar groeien in de jaren '90, maar Instant Messaging heeft nu een groot deel van de communicatie overgenomen.

Zo zijn er ook ideeen dat Proof-of-Stake meegewogen moet worden (PPCoin.. en zijn clonen) naast Proof-of-Work, omdat het dan minder kwetsbaar zou zijn voor een >51% attack of markt-manipulatie door miners. Maar dat moet zich nog bewijzen en brengt weer heel andere problemen met zich mee.

Welke over 10, 20 of 30 jaar de grootste zal zijn heeft deels met het network effect (merchant adoptie en developer ondersteuning) maar ook met de achter-liggende filosofie te maken hebben. Als blijkt dat een aantal keuzes in Bitcoin (SHA-256 vs Scrypt, PoW vs PoS, 21 miljoen max. etc) niet de beste keus om te schalen, zal Litecoin of PPCoin de kroon wellicht overnemen al betwijfel ik het. Als nu na 30 jaar zelfs IPv4 langzaam maar zeker verangen gaat worden, kun je er ook absoluut niet op rekenen dat Bitcoin het zo lang vol gaat houden.

Bitcoin is op dit moment de enige die je echt serieus kunt nemen als grote speler in de markt. Je kunt ontwikkelingen van alternatieven bijhouden op http://www.cryptocoincharts.info/ en hier
Alternate cryptocurrencies (Bitcointalk.org)

je merkt al dat ik p2p cryto-currencies nu al vergelijk met 2 verschillende lagen van technologie: file/message-transfer & internet protocol. Dat laat al zien dat ik niet weet hoe fundamenteel een p2p crypto-currency in de wereld-economie kan zijn en hoeveel nieuwe protocollen hier bovenop gebouwd kunnen worden

[ Voor 8% gewijzigd door rickiii op 02-05-2013 11:07 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

* Apie! kijkt even in z'n glazen bol....

... en gaat meedoen met de lotto :)

Ik denk dat iedereen aan de ene kant hoopt dat BTC/LTC mainstream blijven, maar aan de andere kant hopen op een nieuwe cryptocurrency die niet gevoelig is voor DDOS attacks en koersmanipulatie. Dat laatste geeft ook weer een kans om vroeg in te springen natuurlijk, maar dan moet je wel op de goede altcoin springen, want er verwschijnen er steeds meer helaas.

Ikzelf wil wel een pc in elkaar zetten om LTC te minen, maar de onderdelen die ik nu heb uitgekozen komen op zo'n €2400. Tel daar stroomkosten bij op van 700 euro, en het is al een flink kostenplaatje.
Bij een LTC/USD koers van $4 en uitgaande van 500kh/s per 7950 produceer je dan zon $5200 volgens http://ltc.kattare.com/calc.php. Dat komt denk ik wel langs de thuiscommissie. (Mooi is dat, ben ik gaan ZZP-en om niet meer voor een baas te werken, zit er thuis nog eentje :+ )

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 20:45

watercoolertje

Untertitel

Zoijar schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 00:35:
Waarom zakt de koers eigenlijk zo hard? Heeft dat met BFL te maken?
Denk het wel, maar weten het nooit zeker, kan net zo goed de stand van de maan zijn.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Apie! schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:05:
[me=2439]Ikzelf wil wel een pc in elkaar zetten om LTC te minen, maar de onderdelen die ik nu heb uitgekozen komen op zo'n €2400. Tel daar stroomkosten bij op van 700 euro, en het is al een flink kostenplaatje.
Bij een LTC/USD koers van $4 en uitgaande van 500kh/s per 7950 produceer je dan zon $5200 volgens http://ltc.kattare.com/calc.php. Dat komt denk ik wel langs de thuiscommissie. (Mooi is dat, ben ik gaan ZZP-en om niet meer voor een baas te werken, zit er thuis nog eentje :+ )
Reken met een calc alleen nooit een jaar voorruit, die is gebasseerd op de huidige difficulty...

Zo stond er bij mij dat ik vorige week nog 488 dollar per maand verdien en nu is dat nog maar 433 dollar, dat is in 1 week verlaagd ;)

Niet dat het mij uitmaakt alle hardware is betaald met BTC/LTC dus wat ik nu verdien is 100% winst :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Ja, dat weet ik, maar als indicatie moet je je toch ergens op baseren en ik heb nog geen tijd gestoken in het uitzoeken hoe de difficulty van LTC zich ontwikkelt.

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 10:11
Beste is om te rekenen per maand basis :).
dan elke week 10% eraf halen voor LTC.

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Apie! schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:18:
Ja, dat weet ik, maar als indicatie moet je je toch ergens op baseren en ik heb nog geen tijd gestoken in het uitzoeken hoe de difficulty van LTC zich ontwikkelt.
De difficulty stijgt ongv. elke 3 dagen en de laatste 2 weken is het alsvolgt gestegen:
364.3601 -> 374.9460 -> 404.8201 -> 437.9378 -> 482.5125

Bron: https://www.litecoinpool.org/charts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
rickiii schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:41:
[...]

De difficulty stijgt ongv. elke 3 dagen en de laatste 2 weken is het alsvolgt gestegen:
364.3601 -> 374.9460 -> 404.8201 -> 437.9378 -> 482.5125

Bron: https://www.litecoinpool.org/charts
Gaat hard dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Wat ook hard gaat is de koers van BTC en LTC op het moment XD HARD achteruit. Mooi moment op er even een paar euro in te pompen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
watercoolertje schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:38:
[...]

Wat ook hard gaat is de koers van BTC en LTC op het moment XD HARD achteruit. Mooi moment op er even een paar euro in te pompen...
Mja ik zie het, LTC een dollartje omlaag. Ik heb echter nog niet veel kaas ervan gegeten dus kan nog niet goed zeggen hoeveel risico ik neem zodra ik er geld in stop. Ik bedoel ik snap ook wel dat als hij nu op 3 dollar staat en morgen op 4 en ik verkoop dan de LTC die ik voor 3 gekocht heb, dat ik 1 dollar per LTC winst maak. Maar ik snap die ask, bid, high, low, last niet zo. Als ik het goed begrijp heb je iig 2 manieren om te handelen? Je stelt een order op voor een ask prijs en als iemand die prijs ervoor wilt geven gaat je order door (en same voor bid) of je pompt er een order in tegen de actuele marktprijs. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Tristan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:27:
[...]

Mja ik zie het, LTC een dollartje omlaag. Ik heb echter nog niet veel kaas ervan gegeten dus kan nog niet goed zeggen hoeveel risico ik neem zodra ik er geld in stop. Ik bedoel ik snap ook wel dat als hij nu op 3 dollar staat en morgen op 4 en ik verkoop dan de LTC die ik voor 3 gekocht heb, dat ik 1 dollar per LTC winst maak. Maar ik snap die ask, bid, high, low, last niet zo. Als ik het goed begrijp heb je iig 2 manieren om te handelen? Je stelt een order op voor een ask prijs en als iemand die prijs ervoor wilt geven gaat je order door (en same voor bid) of je pompt er een order in tegen de actuele marktprijs. Klopt dat?
ask en bid zijn precies dat: iemand verkoopt X LTC en vraagt (ask) daar Y dollar per LTC voor
bid is het omgekeerde: iemand wilt X LTC kopen en bied (bid) daar Y dollar per LTC voor

zodra er 2 mensen zijn met dezelfde ask/bid dan word er automatisch een ruil gedaan tussen die twee

high/low zijn momentopnamen; wat de hoogste en laagste trade is in de afgelopen X uur/dag/whatever de site bepaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Tristan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:27:
Maar ik snap die ask, bid, high, low, last niet zo. Als ik het goed begrijp heb je iig 2 manieren om te handelen? Je stelt een order op voor een ask prijs en als iemand die prijs ervoor wilt geven gaat je order door (en same voor bid) of je pompt er een order in tegen de actuele marktprijs. Klopt dat?
Normaal gesproken kan je bestens orders doen (weet niet of dat bij bitcoin ook zo is). Dat betekent dat je ongeacht de prijs wil kopen/verkopen. Stel dat je nu 100 BTc wilt kopen op die manier, dan koop je alle laat orders op, van minder naar meer geld, tot je er 100 hebt.

Wat meestal verstandiger is, is om een koop order te zetten op een vast bedrag. Bijvoorbeeld ik will 100 BTC kopen voor $100. Aangezien de laatste handel nu is gebeurd op $105 net, zal je die niet meteen krijgen. Pas als er op $100 wordt gehandeld, er dus geen kopers meer zijn voor meer dan $100, *en* er verkopers zijn voor $100 wordt je order afgehandeld.

Een aktuele marktprijs is niets meer dan het bedrag waar het laatst op gehandeld is. Bied en laat (ask en bid) wordt tegenover elkaar gezet in het boek, en aan de bovenkanst vindt er steeds handel plaats. Die rij verdwijnt dan, of de verhandelde aantallen gaan omlaag, en alles schuift op naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Coinlab vs MtGox: http://www.scribd.com/doc/139160091/Coinlab-v-Mt-Gox

This is an action for damages in excess of $75,000,000.00. lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 08:28

Auredium

Informaticus Chaoticus

Dergelijke lawsuits geven wel aan dat Bitcoin een groeiende porioriteit krijgt in de aandelen en valutamarkt. Als Mt.Gox wordt ge-axed dan is dat voor Bitcoin een zware klap. De digitale munt zal het overleven maar zal in waarde enorm hard dalen.

Een dergelijke zaak kan indirect invloed hebben op de houders van Bitcoin die kunnen besluiten om hun coins te dumpen of hun aankoop van nieuwe coins te bevriezen. Dit zal weer resulteren in een (negatieve) koerswijziging. De uitkomst van de rechtzaak zal dan uiteindelijk bepalen wat er gebeuren met de waarde van de Bitzoin.

Op zich vind ik dat gebeuren wel interessant. Of Biocoin blijft als digitale munt hangt denk ik af van hoe tolerant de financiele markt is met dit gebeuren en niet direct van MT. Gox.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

^^ Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat de Bitcoin community als gevolg van een vervelende uitspraak overstapt op andere exchanges met hopelijk andere oplossingen voor de huidige problemen. De koers zal in het begin wel kelderen denk ik, maar op de lange termijn vast wel weer opkrabbelen. Ik denk dat de Bitcoin community er te veel belang bij heeft om Bitcoin te laten falen.

En of de financiele wereld het nou wil of niet, Crypto Currency is here to stay. Zelfs als er een 'officiele fiat crypto currency' komt, zal er altijd wel iets als Bitcoin blijven bestaan, omdat mensen behoefte hebben aan een vrije munt waarvan transacties niet geblokkeerd kunnen worden door banken/overheden.

Wat ik niet begrijp van die aanklacht is dat Coinlab MT. Gox, een Japans bedrijf, aanklaagt in de USA? Of zou Gox ook in de USA als bedrijf geregistreerd staan?

[ Voor 68% gewijzigd door Apie! op 03-05-2013 09:10 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Apie! schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:00:
Wat ik niet begrijp van die aanklacht is dat Coinlab MT. Gox, een Japans bedrijf, aanklaagt in de USA? Of zou Gox ook in de USA als bedrijf geregistreerd staan?
Zover ik begrijp zou Coinlab zaken doen voor MtGox in de USA maar heeft MtGox zich niet aan die deal gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Dag allen, is er een manier om uit te rekenen of het minen van bitcoins fatsoenlijk zou gaan op een systeem? Ik lees namelijk veel dat het werkt met AMD/ATI kaarten, zit hier zelf met een NVIDIA.

De betreffende videokaart is niet zo heel krachtig (NVIDIA 315M), en mijn CPU is de Intel Core 2430M, weet niet of ik hier wel iets fatsoenlijks mee kan minen.

Toch dacht ik; ik wil wel eens een poging wagen. Maar heb geen zin om me in dit bitcoin gedoe te verdiepen en er na een week achter te komen dat ik er 2 cent mee verdient heb in 1 week tijd ;) (bij wijze van spreken dan).

Dus, is er een soort uitrekentool, waarin ik kan zien of het nuttig is om te gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 22:12

MethinX

't is wat!

TheRealRMike schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:49:
Dag allen, is er een manier om uit te rekenen of het minen van bitcoins fatsoenlijk zou gaan op een systeem? Ik lees namelijk veel dat het werkt met AMD/ATI kaarten, zit hier zelf met een NVIDIA.

De betreffende videokaart is niet zo heel krachtig (NVIDIA 315M), en mijn CPU is de Intel Core 2430M, weet niet of ik hier wel iets fatsoenlijks mee kan minen.

Toch dacht ik; ik wil wel eens een poging wagen. Maar heb geen zin om me in dit bitcoin gedoe te verdiepen en er na een week achter te komen dat ik er 2 cent mee verdient heb in 1 week tijd ;) (bij wijze van spreken dan).

Dus, is er een soort uitrekentool, waarin ik kan zien of het nuttig is om te gaan doen?
Hier kun je vinden voor de bekendste hardware hoe snel ze minen:
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison

Vervolgens kun je met een calculator je inkomsten berekenen:
http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator

CPU mining is niet echt rendabel als je de stroomkosten eraf trekt, GPU mining zit steeds op het randje...
Echt lucratief is het alleen als je "gratis" stroom hebt bv bij je huurcontract opgenomen als vast bedrag OF een ASIC/LPGA chip hebt die een stuk zuiniger zijn.

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

Kan niet iemand de eerste post aanpassen?
Dezelfde vragen blijven maar gesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Wrd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:19:
Kan niet iemand de eerste post aanpassen?
Dezelfde vragen blijven maar gesteld worden.
Je zou een PM kunnen sturen naar de topic starter, er kan ook veel meer informatie in , zoals de bekendere pools (of een overzicht met alle pools die we weten), en hetzelfde voor exchanges...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Denk dat het sowieso niet meer rendabel is om nu nog te beginnen met minen, kan je beter rechtstreek bitcoins handelen :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
MethinX schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:16:
[...]

Hier kun je vinden voor de bekendste hardware hoe snel ze minen:
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison
Ja die pagina had ik al voor me neus, maar hier staat mijn hardware niet in.

Stroomkosten zijn verder niet voor mij belangrijk, die betaal ik niet voor dit geval, laten we het daar op houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

TheRealRMike schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:21:
[...]

Ja die pagina had ik al voor me neus, maar hier staat mijn hardware niet in.

Stroomkosten zijn verder niet voor mij belangrijk, die betaal ik niet voor dit geval, laten we het daar op houden ;)
Voor nvidia zal het wat lastiger zijn maar ik zoek altijd op Google naar: "HD6970 mhash bitcoin" met uiteraard dan je eigen videokaart ipv een AMD, en je vindt meestal meerdere resultaten die een indiactie geven...

PS mocht je gewoon BTC willen kopen dan is dit wel HET moment, ik wacht nog ff af of er nog een flinke daling komt of het hier op blijft hangen, maar dan stop ik er weer 100 euro in = bijna 1.5 BTC op het moment (terwijl ik vorige week 1.5 BTC heb verkocht voor 160 euro) :)

[ Voor 20% gewijzigd door watercoolertje op 03-05-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Is er een betrouwbare sites waar je litecoins kunt kopen met iDeal of paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Arsenius schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:49:
Zag http://www.litecoins.nl/ hier voorbij komen eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Arsenius schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:49:
http://www.litecoins.nl/ omgerekend wel erg duur...

Kan je beter via happycoins.nl of bitonic (vaak net iets duurder dan happycoin) BTC kopen en die omwisselen voor LTC (met d ehuidige koers ook nog is erg gunstig want 1 LTC = 0.02943 BTC dus voor 1 BTC krijg je ongeveer 34 LTC...

34 LTC via bovenstaande route (bitonic) = 70,53 euro
34 LTC via litecoins.nl = 77.92 euro

^^ op moment van spreken natuurlijk, maar kan je zelf makkelijk uiterkenen...

[ Voor 14% gewijzigd door watercoolertje op 03-05-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 16:54

Seraphin

Meep?

watercoolertje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:53:
[...]

Kan je beter via happycoins.nl of bitonic (vaak net iets duurder dan happycoin) BTC kopen en die omwisselen voor LTC (met d ehuidige koers ook nog is erg gunstig want 1 LTC = 0.02943 BTC dus voor 1 BTC krijg je ongeveer 34 LTC...

Arbitrage, gratis geld! :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 15:31
watercoolertje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:53:
[...]

^^ op moment van spreken natuurlijk, maar kan je zelf makkelijk uiterkenen...
litecoins.nl duur? als ik nu 300 litecoins koop bij hun kost me dat ±691,22 euro , je krijgt er 12 extra = 312 coins, dan kom dat op 2,21 euro per coin. Koers op Vircurex.com is 2,25 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Petje72 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:59:
[...]

litecoins.nl duur? als ik nu 300 litecoins koop bij hun kost me dat ±691,22 euro , je krijgt er 12 extra = 312 coins, dan kom dat op 2,21 euro per coin. Koers op Vircurex.com is 2,25 euro...
Leuk maar via mijn manier krijg je dan 335.14 coins voor datzelfde geld. Dus ja het is duur vergeleken met BTC kopen en die omzetten in LTC :)

23 LTC meer = ruim 50 euro :)

[ Voor 10% gewijzigd door watercoolertje op 03-05-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Vircurex... Ik heb me daar aangemeld, maar geen idee hoe ik mijn LTC's die ik in mn wallet heb, kan omzetten naar BTC. (of naar mijn bankrekening maar volgens mij is dat stap 2 :P)

Weet iemand hoe je in Vicurex LTC kan omzetten naar BTC?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
watercoolertje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:02:
[...]
Leuk maar via mijn manier krijg je dan 335.14 coins voor datzelfde geld. Dus ja het is duur :)
Daar heb je gelijk in maar bij bitconic ben je weer relatief veel transactie/wisselkosten kwijt om BTC te kijgen, dus netto zal het niet veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
tomic schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:02:
Vircurex... Ik heb me daar aangemeld, maar geen idee hoe ik mijn LTC's die ik in mn wallet heb, kan omzetten naar BTC. (of naar mijn bankrekening maar volgens mij is dat stap 2 :P)

Dat weet ik niet, ik weet wel dat het gaat op www.btc-e.com (zelf ook al gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is wel echt de basis. Als je dat niet weet is het misschien niet heel handig om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Petje72 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:05:
[...]

Dat weet ik niet, ik weet wel dat het gaat op www.btc-e.com (zelf ook al gedaan)
thanks, ga ik dat even proberen. :)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Weet iemand wat er aan de hand is met http://forum.bitcoin.org/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Ga naar deze pagina: https://vircurex.com/orders?alt=ltc&base=btc

Kies Sell LTC en kies de prijs die je wil.
Druk op Sell en daarna Release de order die eronder verschijnt.
Zodra de BTC wordt aangeboden voor de prijs die je wil betalen worden ze verkocht.

Success.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Staan bij OVH en OVH is down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Beste tweakers,

Sorry als ik jullie lastig val met mijn gebrek aan kennis :(

Maar ik heb een game pc thuis staan (met een 7970) en ik vroeg me af of ik wat zou kunnen verdienen met minen? Mijn ouders betalen mijn stoomkosten (heb een tussenjaar dus woon nog thuis) en ze merken het nooit dat de stroomrekeningen omhoog zal gaan dus de stroom is voor mij gratis :) (groot oud huis overal enkel glas ect.)

Waarschijnlijk ga ik voor het gamen binnenkort nog een 2de 7970 aanschaffen en ik vroeg me af of iemand mij zou kunnen uitleggen wat ik precies zou moeten doen om hier geld mee te verdienen? (ik weet het, wat een rotvraag)

Groet,
Joost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

joost18 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:51:
....

...en ik vroeg me af of iemand mij zou kunnen uitleggen wat ik precies zou moeten doen om hier geld mee te verdienen? (ik weet het, wat een rotvraag)

Groet,
Joost.
Dit topic doorlezen. Deze vraag is al vaker beantwoord dan Mt. Gox down is gegaan.

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
Ik heb de TS wel gelezen en ben ik onderzoek aan het doen maar ik kan natuurlijk niet alle 234 pagina's gaan doorlezen.. :P

Dus als iemand me alleen al op weg kan helpen zou ik erg dankbaar zijn :)

[ Voor 23% gewijzigd door joost18 op 03-05-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
joost18 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:57:
Ik heb de TS wel gelezen en ben ik onderzoek aan het doen maar ik kan natuurlijk niet alle 234 pagina's gaan doorlezen.. :P

Dus als iemand me alleen al op weg kan helpen zou ik erg dankbaar zijn :)
1) Download een mining applicatie, zoals cgminer.
2) Selecteer en registreer je bij een pool waarin je wilt minen. (https://en.bitcoin.it/wiki/Comparison_of_mining_pools)
3) Installeer je miner en configureer je pool.
4) Wachten..
5) Registreer jij bij een exchange en maak een payment address aan. (btc-e.com, mtgox.com)
6) Vul het payment address in op de site van de pool waar je geminde coins staan en laat je uitbetalen.
7) Verdien een zakcentje.

Zoiets, in grove lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Tjonge. Lees op z'n minst de laatste 3-4 pagina's eens. Dan ben je meteen op de hoogte van wat er nu speelt en zie je misschien wel wat steekwoorden waar je in dit topic op kunt zoeken. Laat zien dat je wat moeite hebt gedaan. Dat zie ik namelijk niet in je twee posts.

Waar ik je wel bij wil helpen is dat je HD7970 waarschijnlijk 200W trekt en jouw zakcentje je ouders op jaarbasis zo'n €200+ gaat kosten als je pc met 1 HD7970 24/7 staat te minen. Maar ze merken het niet in een groot huis met overal enkel glas, dus is het niet erg 8)7 Ze hebben waarschijnlijk ook een geldboom in de tuin. Dus waarom stek je die niet gewoon af?

Als mijn zoontje (nu 2jr :+ ) me dat straks flikt zorgt ie maar beter dat ie meer dan dat opbrengt met z'n mining activiteiten dan de stroom kost, en dat betwijfel ik, en danders neemt ie maar een dubbel digitaal krantenbaantje om de kosten te dekken.

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
Ik heb de laatste 6 pagina's gelezen. Ik ben onderzoek aan het doen maar ik verdiep me meestal in hardware (slap excuus :() Ik weet alleen niet precies waar ik moet beginnen. Ik ben aan het inlezen.

En hoewel ik om hulp vraag betekend dat niet dat je me kapot hoeft te smijten met vooroordelen. Weet jij veel wat mijn ouders verdienen... Ik kan je wel vertellen dat ik het niet van hun hoef te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

joost18 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:19:
En hoewel ik om hulp vraag betekend dat niet dat je me kapot hoeft te smijten met vooroordelen. Weet jij veel wat mijn ouders verdienen... Ik kan je wel vertellen dat ik het niet van hun hoef te verwachten.
Dus jat je hun stroom maar d:)b :')

Ik zou eerst de koers even volgen voordat je instapt. Wellicht dat je met nu kopen meer kan verdienen dan met minen. Of misschien bestaat bitcoin maandag niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Vooroordelen? Het is helemaal niet relevant wat je ouders verdienen en hoeveel ze jou daarvan gunnen. Je zegt zelf dat je op je ouders kosten achter hun rug om geld gaat proberen te verdienen. Dat heeft niks met vooroordelen te maken, maar met fatsoen.
Kijk, als het je ouders nou echt niks interesseert hoeveel ze aan stroom kwijt zijn in een jaar, neem ik m'n woorden terug, maar zo bracht je het niet :)

En verder wat Zoijar zegt... Beginnen met het minen van Bitcoins heeft nu niet zoveel zin meer. Misschien LTC of een andere altcoin, maar dan moet je wel op de goede altcoin gokken. En als we wisten welke dat was hadden we dat allemaal wel gedaan :)

[ Voor 14% gewijzigd door Apie! op 03-05-2013 14:31 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Apie! schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:26:Beginnen met minen heeft nu niet zoveel zin meer.
Als je geen investeringen hoeft te doen kan je ALTIJD instappen als je wilt, het kost je namelijk niks...

Dat de koers nu laag is zegt niet dat het morgen nog laag is, is dus ook niet echt de juiste indicatie...
Kan net zo goed nu 150 euro per BTC zijn en morgen 50 euro, als dat het andersom is.

@Zoijar nee hoor BTC kan niet down gaan, dus nee onmogelijk :) Het is een decentraal iets wat in nieamnds beheer is, dat is niet voor niks. Tenzij het internet afgesloten wordt :P

[ Voor 7% gewijzigd door watercoolertje op 03-05-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Ik heb een 7970 en trek geen 200watt. Het is eerder 380watt. Dat is wel wat ik uit de stopcontact trekt en niet alleen voor de gpu.

380watt == 0,38 kwh

dat is per maand 0,38 * 24 * 31 = 282,72 kwh

Stroom kost ongeveer 23 cent per kwh.
Per maand kost dat dus 65,03 euro.

Je denk dus dat je ouders het niet merken als ze op jaar basis 65,03 * 12 = 780 euro meer moeten betalen aan stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

watercoolertje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:34:
@Zoijar nee hoor BTC kan niet down gaan, dus nee onmogelijk :) Het is een decentraal iets wat in nieamnds beheer is, dat is niet voor niks. Tenzij het internet afgesloten wordt :P
Ik bedoelde het tongue-in-cheek dat het toch slechts een bull trap was de afgelopen weken en onder de $1 zakt ... dan heeft minen niet heel veel nut meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

watercoolertje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:34:
[...]
Als je geen investeringen hoeft te doen kan je ALTIJD instappen als je wilt, het kost je namelijk niks...
True, maar met de komst van de ASICs wordt het voor huis-, tuin- en keuken miners een stuk moeilijker om wat leuks te verdienen, met of zonder 'gratis' stroom.
Zoijar schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:37:
[...]

Ik bedoelde het tongue-in-cheek dat het toch slechts een bull trap was de afgelopen weken en onder de $1 zakt ... dan heeft minen niet heel veel nut meer :)
Of juist wel, hamstereeeeeeeeh!

Overigens is dat hele bull-bear verhaal mij ook nog niet helemaal duidelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Apie! op 03-05-2013 14:44 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

joost18 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:51:
Beste tweakers,

Sorry als ik jullie lastig val met mijn gebrek aan kennis :(

Maar ik heb een game pc thuis staan (met een 7970) en ik vroeg me af of ik wat zou kunnen verdienen met minen? Mijn ouders betalen mijn stoomkosten (heb een tussenjaar dus woon nog thuis) en ze merken het nooit dat de stroomrekeningen omhoog zal gaan dus de stroom is voor mij gratis :) (groot oud huis overal enkel glas ect.)

Waarschijnlijk ga ik voor het gamen binnenkort nog een 2de 7970 aanschaffen en ik vroeg me af of iemand mij zou kunnen uitleggen wat ik precies zou moeten doen om hier geld mee te verdienen? (ik weet het, wat een rotvraag)

Groet,
Joost.
Technisch gesproken steel je geld van je ouders en doe je het witwassen via Bitcoin. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Wrd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:37:Je denk dus dat je ouders het niet merken als ze op jaar basis 65,03 * 12 = 780 euro meer moeten betalen aan stroom?
Man er zijn genoeg mensen die dat niet merken, maar het is totaal NIET relevant aan de discussie...

Ik gebruik ruim 1KW/h en dan heb ik in de zomer nog een 1.6KW/h nodig om mijn kamer een beetje op normale temp te houden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Auredium schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:43:
[...]
Technisch gesproken steel je geld van je ouders en doe je het witwassen via Bitcoin. :P
Dat is eigenlijk wat ik soort van doe met mijn vrouw.
Stroom (geld) omzetten in BTC zodat ze geen inzage heeft wat ik ermee uitspook en haar een keer echt kan verrassen met een cadeau O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

^^ Maar dat is broekzak-vestzak.

Niet van andersmans broekzak naar je eigen vestzak :+
Wrd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:37:
Ik heb een 7970 en trek geen 200watt. Het is eerder 380watt. Dat is wel wat ik uit de stopcontact trekt en niet alleen voor de gpu.

380watt == 0,38 kwh

dat is per maand 0,38 * 24 * 31 = 282,72 kwh

Stroom kost ongeveer 23 cent per kwh.
Per maand kost dat dus 65,03 euro.

Je denk dus dat je ouders het niet merken als ze op jaar basis 65,03 * 12 = 780 euro meer moeten betalen aan stroom?
23cent/kwh? Lol, ik had alleen het leveringstarief gezien. Niet dat er nog €0.1423 /kwh belasting bij kwam.
Dan moet ik mijn eigen berekening voor m'n mining rig ook nog even herzien: bij 1000W is dat per jaar dan €2014,80 extra naar de Nuon. Woei.

Hoe oh hoe ga ik trouwens al die warmte afvoeren? Ik zit er aan te denken om de pc vlak naast de mechanische ventilatie te zetten met de achterkant richting de MV en dan eventueel met een buis de warmte in de MV te laten opzuigen.

[ Voor 17% gewijzigd door Apie! op 03-05-2013 14:59 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Voor degene die afvragen waar ik de stroomprijzen vandaag heb getoverd:
http://www.nuon.nl/energie/standaard-energie/variabele-energieprijzen.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larick
  • Registratie: Maart 2013
Met een kleine besparing voor volgend jaar: https://www.acm.nl/nl/pub...laging-voor-de-consument/

Voorgestelde verlaging van de transportkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:27

Ypho

Allround Nerd

Gewoon een verlengsnoer vanaf de lantaarnpaal? Is weer eens wat anders dan een wietplantage op gemeentestroom ;-)

Maar ik vraag me serieus af of je dan niet tegen je ouders kunt zeggen: "Geef mij maar 500 euro, anders ga ik voor 700 euro energie verstoken om BC te minen waarmee ik 200 euro verdien".

/edit: Ik heb zelf ook overwogen om in BC te stappen (kopen/verkopen), maar gelukkig heb ik dit niet gedaan, want een paar dagen later was er die koersval...

[ Voor 20% gewijzigd door Ypho op 03-05-2013 15:08 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Hahaha, ik zie het al voor me : gezin opgepakt ivm aftappen stroom voor illegale BTC Plantage :+

[ Voor 3% gewijzigd door Apie! op 03-05-2013 15:09 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Ypho schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:07:
/edit: Ik heb zelf ook overwogen om in BC te stappen (kopen/verkopen), maar gelukkig heb ik dit niet gedaan, want een paar dagen later was er die koersval...
Je moet juist kopen in die koersval natuurlijk, daarbij kan die alsnog naar 300 dollar gaan en had je zelfs op het huidige hoogste punt ooit (266) gewoon winst kunnen maken...

Je bent je geld pas kwijt als je het terugwisseld. Zolang je dat niet doet maakt het eigenlijk niet uit of de koers 1000 of 10 is, het gaat enkel om de prijs die het oplevert bij het daadwerkelijk omwisselen...

[ Voor 6% gewijzigd door watercoolertje op 03-05-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

watercoolertje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:57:
[...]
Je moet juist kopen in die koersval natuurlijk, daarbij kan die alsnog naar 300 dollar gaan en had je zelfs op het huidige hoogste punt ooit (266) gewoon winst kunnen maken...

Je bent je geld pas kwijt als je het terugwisseld. Zolang je dat niet doet maakt het eigenlijk niet uit of de koers 1000 of 10 is, het gaat enkel om de prijs die het oplevert bij het daadwerkelijk omwisselen...
Hangt er vanaf. Men verkoopt als men verwacht dat het aandeel gaat klappen. Nu is dat momenteel niet gebeurd met Bitcoin maar ook herstel wordt van belang. Gaat het bijvoorbeeld nog wel herstellen tot 266.

Als je koopt op een koersval voor 100 en de munt stabiliseerd op 30 om nooit meer 100 aan te tikken zul je uiteindelijk tog verlies moeten acepteren. Anderzijd kan Bitcoin mogelijk klappen door onvoorziene omstandigheden wat kan betekenen dat houders van Bitcoins gewoon niets meer hebben.

Dit geld bij veel aandelen ook en daar zitten vaak nog garanties op. Bij Bitcoin is dit vaak bij de gratie van de exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
[...]
Dat is de leuke theorie die opgaat als je het geld echt 100% kan missen.

Als jij er over 6 maanden mee op vakantie wenst te gaan, dan mag je toch echt wel hopen dat die in de komende 6 maanden boven de 10 uit gaat komen (als jij ze voor 100 gekocht hebt)
De meeste mensen kunnen het geld slechts tijdelijk missen en dan wordt het een iets ander spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22-09 16:54

Seraphin

Meep?

[...]

Als je een willekeurig beleggingsinstrument aankoopt op het moment dat de koers 1000 is, dan maakt het wel degelijk uit als de koers naar 10 zakt. De kans dat de koers daarna namelijk weer op 1000 terugkomt, is doorgaans "vrij klein".

Dan kun je wel stellen dat je er niets van merkt zolang je niet verkoopt, maar dat is hetzelfde als zeggen dat je het geld dat je voor de aankoop gewoon kwijt bent (en op dat moment voelde je dat dus wel degelijk).

Voor iedere belegger geldt; (te lang) blijven zitten in een verliezende positie is een slecht idee.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

rickiii schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:13:
[...]

Ga naar deze pagina: https://vircurex.com/orders?alt=ltc&base=btc

Kies Sell LTC en kies de prijs die je wil.
Druk op Sell en daarna Release de order die eronder verschijnt.
Zodra de BTC wordt aangeboden voor de prijs die je wil betalen worden ze verkocht.

Success.
Man; Thanks _/-\o_ . Nu kan ik mijn geminde coins omzetten naar Bitcoins. Alhoewel de koers ATM niet zo heel goed is. :'(

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Seraphin schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:05:
Als je een willekeurig beleggingsinstrument aankoopt op het moment dat de koers 1000 is, dan maakt het wel degelijk uit als de koers naar 10 zakt. De kans dat de koers daarna namelijk weer op 1000 terugkomt, is doorgaans "vrij klein".

Dan kun je wel stellen dat je er niets van merkt zolang je niet verkoopt, maar dat is hetzelfde als zeggen dat je het geld dat je voor de aankoop gewoon kwijt bent (en op dat moment voelde je dat dus wel degelijk).
Klopt ook wel maar uiteindelijk niet zo van belang, uiteindelijk is het de prijs bij inkoop en uitkoop die telt, de rest heeft daar wel invloed op inderdaad...

Anyway ik geloof wel dat BTC die klappen op kan vangen, ik kan mij de vorige crash nog herinneren, met 80 dollar waarde er in en met 100 er uit :) Tuurlijk is dat geen garantie, die heb je helaas nooit...

Er zijn trouwens zo veel mensen die in BTC investeren (zie ASIC verhaal) dat het bijna onmogelijk is dat het aandeel niks meer waard wordt, er zijn gewoon te veel belangen dat het niet helemaal leeg loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

watercoolertje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:11:
Er zijn trouwens zo veel mensen die in BTC investeren (zie ASIC verhaal) dat het bijna onmogelijk is dat het aandeel niks meer waard wordt, er zijn gewoon te veel belangen dat het niet helemaal leeg loopt...
Miners hebben alleen belang bij verkopen; die drukken de koers dus juist omlaag. Koers kan alleen omhoog door (echte) vraag. Het is trouwens geen aandeel. Echte vraag is er eigenlijk alleen nu van mensen die hun spaargeld veilig willen stellen, maar die zullen snel het vertrouwen en interesse verliezen als hun geld weer halveert, en van mensen die echt iets kopen met bitcoins zoals op silk road, wat volgens mij een vrij kleine groep is. Er is dus weinig stabiele basis, en het is helemaal niet ondenkbaar dat het wel ver inzakt. De speculanten maakt het niks uit; die hebben juist liever zo'n markt, dan valt er meer te verdienen.

Maar goed, niemand weet het...

[ Voor 34% gewijzigd door Zoijar op 03-05-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Zoijar schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:32:Miners hebben alleen belang bij verkopen; die drukken de koers dus juist omlaag.
Ze hebben belang van dumpen maar dan wel voor de juiste prijs...

Maargoed ik vind het alleen maar beter als de koers inzakt naar praktisch niks maar ik zie het niet gebeuren, ik zit in de LTC en die heeft er ook last van, maar minder, waardoor ik dus op het laagste punt van BTC waarschijnlijk de meeste BTC voor mijn LTC kan krijgen.

Ik ga ongeveer 1 a 2 LTC vooruit per dag (gaat ook wel is fout natuurlijk) gewoon door steeds tussen BTC en LTC te wisselen (met ongeveer 50 LTC). Ik wissel nooit naar USD/EUR tenzij ik uit wil cashen om mijn investeringen in mijn mining rig te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:35
En wie is hier FTC aan het minen? Met het spaarzame minen heb ik inmiddels 21 FTC, enkele weetjes toen ik vorige week begon met minen vs nu:

- De waarde van 1 FTC is gestegen van $0.04 naar ongeveer $1.00 nu
- De poolspeed waar ik mine van 230 M/hash naar bijna 1900 M/hash nu
- De difficulty van 24 naar 122 nu

Al met al geen slechte prestatie voor een CC die nog nauwelijks twee weken bestaat...
Nadeel is wel dat er nog niet zoveel exchanges zijn die het verhandelen. Desondanks zijn er nu wel miners die er een paar honderd dollar per dag aan verdienen...
Ach ja, ik was toch al toe aan een nieuwe videokaart en was al aan het kijken naar een HD7950 vapor-x. Wat ziet die er gruwelijk uit en je krijgt er crysis 3 enz. bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FTC ziet er interessant uit, het is jammer dan Scrypt niet zo lekker draait op mijn pc (op het moment krijg ik het zelfs helemaal niet werkend). Even snel een calculator gebruiken laat zien dat ik nu zo'n 9FTC/dag zou kunnen minen, wat (via BTC-e) uit zou komen op 0.044BTC/dag: 2 keer zoveel als dat ik haal door direct BTC te minen. Toch maar weer even proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Trishul schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:19:
En wie is hier FTC aan het minen? Met het spaarzame minen heb ik inmiddels 21 FTC, enkele weetjes toen ik vorige week begon met minen vs nu:

Al met al geen slechte prestatie voor een CC die nog nauwelijks twee weken bestaat...
Nadeel is wel dat er nog niet zoveel exchanges zijn die het verhandelen. Desondanks zijn er nu wel miners die er een paar honderd dollar per dag aan verdienen...
Ach ja, ik was toch al toe aan een nieuwe videokaart en was al aan het kijken naar een HD7950 vapor-x. Wat ziet die er gruwelijk uit en je krijgt er crysis 3 enz. bij.
Iedereen mined FTC geloof ik. Mijn LTC pool is 2000 Mh/s gezakt sinds gisteren (mede door downtime) :)
De profit rate (http://dustcoin.com/mining) staat nu op 313% 311% tegenover BTC (100%) maar zakt al erg snel, was vanmiddag nog 409%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09 22:34
Hallo

Mijn mine pc wil maar niet in gang schieten, iemand een idee?
http://i44.tinypic.com/j0k395.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

larsg schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:29:
Hallo

Mijn mine pc wil maar niet in gang schieten, iemand een idee?
http://i44.tinypic.com/j0k395.png
http://mrlithium.blogspot...ti-opencl-driver-bug.html en klaar is kees.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het connencten met BTCguild nadat ze de servers aan het verplaatsen zijn geweest?

En over de alternatieve coins: Bitcoins is nu net een beetje publiekelijk bekend en zie ik op steeds meer websites als betaalmiddel. Bij de alternatieve coins heb ik nog geen site gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
Helaas het werkt niet :'(

Ik begin te denken dat er iets mis is met men mobo ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02

Ik ben er sinds jou post mee begonnen.
Leek me leuk om even een paar dagen iets te minen wat sneller gaat dan 0,8 per dag.
Ik zou er volgens de stats 10 per dag bij elkaar moeten minen nu.

Morgenochtend eens kijken hoe dit gaat.
Even een voorraadje minen, en mogelijk daarna weer terug naar LTC.

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hier is een intressante gedachte: Wat als die hele lawsuit van Coinlab vs MtGox nu is opgezet om de bitcoin prijs weer even flink te laten zakken. Die lui kopen op het laagste punt een sloot bitcoins en announcen beide dat ze eruit zijn en de lawsuit van de baan is waardoor de bitcoin prijs weer zal stijgen naar een all-time high. Hoppa, veel geld verdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxpost21
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 08:18
Dat zou niet erg legaal zijn :o. Maar toch zou ik dan wat coins kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

larsg schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 01:22:
[...]

Helaas het werkt niet :'(

Ik begin te denken dat er iets mis is met men mobo ofzo :X
Gebruik eens cgminer? Hoezo verdenk je de mobo?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Is er ondertussen al wel minimaal 1 partij waar ik het kan verhandelen dan? Anders heb ik er nu niet heel veel aan, toch?
Edit : Er zijn er blijkbaar al genoeg ondertussen :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Extera schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 02:11:
[...]

Ik ben er sinds jou post mee begonnen.
Leek me leuk om even een paar dagen iets te minen wat sneller gaat dan 0,8 per dag.
Ik zou er volgens de stats 10 per dag bij elkaar moeten minen nu.

Morgenochtend eens kijken hoe dit gaat.
Even een voorraadje minen, en mogelijk daarna weer terug naar LTC.
Welke pool zit jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
>:)
DennusB schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:37:
[...]

Is er ondertussen al wel minimaal 1 partij waar ik het kan verhandelen dan? Anders heb ik er nu niet heel veel aan, toch?
Edit : Er zijn er blijkbaar al genoeg ondertussen :)
FTC is verhandelbaar op BTC-e.com, en staat behoorlijk hoog voor een coin van 2 weken oud. Zeker met de lage bitcoin nu.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Biersteker schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:07:
>:)
[...]

FTC is verhandelbaar op BTC-e.com, en staat behoorlijk hoog voor een coin van 2 weken oud. Zeker met de lage bitcoin nu.
Ik ben benieuwd. Heb maar even wat machines aangezet hier om te kijken hoe snel het gaat :P Sta op #1 in de pool nu haha (qua snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
DennusB schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:17:
[...]

Ik ben benieuwd. Heb maar even wat machines aangezet hier om te kijken hoe snel het gaat :P Sta op #1 in de pool nu haha (qua snelheid)
Wat heb je staan dan dennusb ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
wetsteyn schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:19:
[...]

Wat heb je staan dan dennusb ?:P
4 machines :P Niet heel veel boeiends, maar ze gaan met z'n 4en wel lekker snel zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
DennusB schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:20:
[...]

4 machines :P Niet heel veel boeiends, maar ze gaan met z'n 4en wel lekker snel zo te zien :)
Als je eerste sta in een pool wel ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
wetsteyn schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:22:
[...]

Als je eerste sta in een pool wel ;) :P
Blijkbaar :) En qua shares in deze ronde ga ik ook hard omhoog :P Als het zo doorgaat sta ik daar over ~5 uur ook op #1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
welke pool zit je?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Weet iemand waar ik in Nederland een paar van deze stickers kan kopen?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iIDQQYb.png
(Zowel achter een raam zoals op de CryptoAnarchy website als voor een oppervlakte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
rickiii schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:28:
Weet iemand waar ik in Nederland een paar van deze stickers kan kopen?
[afbeelding]
(Zowel achter een raam zoals op de CryptoAnarchy website als voor een oppervlakte)
Ehm, willekeurige printshop waar je het naartoe mailt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Maar waar kan je die stickers met bitcoins betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Gomez12 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:30:
[...]

Ehm, willekeurige printshop waar je het naartoe mailt?
Ja en dan betaal ik de hoofdprijs.
Ik hoeft er maar 5 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

rickiii schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:40:
[...]

Ik hoeft er maar 5 ofzo.
of je bestelt er 1000 en verkoopt de overige 995 in je winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
godofal schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:48:
[...]

of je bestelt er 1000 en verkoopt de overige 995 in je winkel :)
Met bitcoin payments :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 22:00
rickiii schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:40:
[...]

Ik hoeft er maar 5 ofzo.
Dan koop je ze toch op die webshop? Voor ~16€ heb je ze. Ik betwijfel of je ze veel goedkoper kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
wsitedesign schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:59:
[...]Dan koop je ze toch op die webshop? Voor ~16€ heb je ze. Ik betwijfel of je ze veel goedkoper kunt vinden.
Dat zijn alleen stickers voor achter ramen. Ik wil ze graag ergens op plakken.

Edit: Ah ik heb gevonden dat die anderen ook op die site verkocht worden. Alleen stonden ze niet op de voorpagina.

[ Voor 28% gewijzigd door rickiii op 04-05-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
fynrd1 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:30:
[...]

Gebruik eens cgminer? Hoezo verdenk je de mobo?
Ik ga meteen die miner is proberen.

Ik verdenk mijn mobo omdat dat het enige is dat ik hardware matig nog niet heb kunnen uitwisselen (cpu wel).
Langs de andere kant kan ik er wel mooi in crossfire games en benches op draaien.
Pagina: 1 ... 59 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Slowchatten niet hier maar bijv. in http://irc.tweakers.net/bitcoin!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst, elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.