Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bitcoins - Virtueel Geld Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 74 Laatste
Acties:
  • 395.649 views

• TakeAllIV
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 11:45
And there he goes... En nu niet meer... Lijkt Damrak wel...

[ Voor 49% gewijzigd door TakeAllIV op 03-04-2013 10:54 ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 18:10
Afbeeldingslocatie: http://www.de-digitale-bemoediging.nl/images/ecards/fullsize/img_eb2de0b8rode-tulp-groene-achtergrond.jpg
Ik moet toch vooral hier aan denken op dit moment.

Verwijderd

Adanteh schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:01:
[afbeelding]
Haha.. precies.

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11 12:51

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik zit zelf te denken om in te stappin de Litecoins. Denken jullie als ervaren bitcoin handelaren dat dit verstandig is op dit moment of niet de moeite waard?

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 16:26
Bob schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:50:
[...]

Gaat even duren, uiteindelijk confirmed die wel. Is het echt dringend? Misschien zijn er wel oplossingen, cancellen gaat alleszins niet. Welke wallet app was dat trouwens?
Wallet = Bitcoin Qt

Ik wacht nog even rustig af. Zo lang de koers blijft stijgen is het niet dringend, wanneer de klap komt wel ;)

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Adanteh schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:01:
lol, het duurde even maar het kwartje valt :)

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 22:20
Artikel in de Standaard vandaag, 2 pagina's over bitcoin. Zullen wel weer meer mensen interesse in krijgen (alhoewel het beperkt zal blijven globaal natuurlijk)...

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:55
Ik had een automatische sell op €100 staan omdat ik wel eens wat geld terug wilde zien voor de videokaarten. Heb wel meteen nog een nieuwe videokaart besteld. Toen ik net dus €115 zag staan was ik een beetje teleur gesteld dat ik verkocht had maar aangezien hij nu alle kanten op springt als een pingpong bal ben ik blij dat ik 60% van al me bitcoins verkocht heb voor dat bedrag

Heb net ergens gelezen dan bitforce aan het leveren is btw. Als dat echt zo is kunnen we onze gpu mining machines wel uitzetten. Ik blijf toch nog steeds ergens hopen dat het een scam is (niet zo zeer voor mensen die er geld in hebben gestopt maar meer voor de toegankelijkheid van bitcoins)

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:49
Een klant van me vroeg over de mogelijkheden om bitcoin te integreren in zijn webshop. Ik heb hem dat afgeraden vanwege de grote risico's die aan bitcoins zitten en dan met name de koers die zo wispelturig is. Ik kan me niet voorstellen dat "grote" webshops bitcoins gaan accepteren als het zo instabiel blijft.

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Apie! schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:26:
Ja, ik dacht dat ik de wallet snapte, maar blijkbaar toch niet :/

Overigens heb ik een oude backup van de wallet gebruikt en niet zomaar een nieuwe wallet gegenereerd.
dat is ook het eerste wat iemand hier zei, ik vond het nog zo gek dat je dat niet eens probeerde

wallets zijn niet een verzameling adressen, de adressen zijn public en zijn gekoppeld aan je private key en die private key is je wallet
als je een nieuw adres maakt is dat nog steeds verbonden met dezelfde private key: aan je wallet verandert niks

de adressen die je aanmaakt zitten in de blockchain verwerkt, daar staat in opgeslagen hoeveel bitcoins een bepaalde public key heeft, je private key bepaalt of je die bitcoins mag gebruiken

zie het als een enkele kluis (dus dezelfde sleutel) waar een hoop verschillende bankrekening nummers op staan: iedereen stort naar een ander nummer maar het geld komt in dezelfde kluist terecht (en heeft dus maar 1 sleutel nodig)
vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op maar het is de makkelijkste manier om het te visualiseren

daarom is het ook belangrijk om je wallet gelijk te encrypten: als je een lege wallet hebt en die op word op de een of andere manier gestolen dan kan de dief die wallet 10 jaar later nog steeds gebruiken
stel jij maakt een wallet die word gestolen, een jaar later ga je die wallet gebruiken en encrypt je hem, dan kan de dief met de originele (niet encrypted) wallet gewoon je bitcoins stelen
D-TECH schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:20:
Een klant van me vroeg over de mogelijkheden om bitcoin te integreren in zijn webshop. Ik heb hem dat afgeraden vanwege de grote risico's die aan bitcoins zitten en dan met name de koers die zo wispelturig is. Ik kan me niet voorstellen dat "grote" webshops bitcoins gaan accepteren als het zo instabiel blijft.
geen reden om het af te raden, er zijn genoeg diensten die ervoor zorgen dat je bitcoins direct kan accepteren en ze gelijk omwisselen voor euro's/dollars
dan heb je als webshop eigenaar geen last van een koerswisseling (ook geen voordeel trouwens) en accepteer je toch bitcoins

[ Voor 18% gewijzigd door godofal op 03-04-2013 12:49 ]

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-11 23:36
D-TECH schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:20:
Maar dat is toch het risico wat de verkoper neemt? Wat is het risico buiten de wispelturige koers? Als ik 4 weken geleden bitcoin in mijn webshop geïntegreerd had, had ik nu een leuke omzet gedraaid. Had ik wel wat uit te legen aan de belastingdienst waarschijnlijk maar toch ;). Andere kant van het verhaal zou natuurlijk geweest zijn dat de koers in had kunnen storten en ik mijn producten zonder winst of zelfs met verlies verkocht had. Maar dat is het risico van de koers momenteel.

Edit: en natuurlijk bovenstaande:
Bitcoin enkel gebruiken als betaalmiddel, maar wel direct converteren naar €. Dan zie ik eigenlijk geen risico's meer.

[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 03-04-2013 12:37 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
godofal schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:31:
wallets zijn niet een verzameling adressen, de adressen zijn public en zijn gekoppeld aan je private key en die private key is je wallet
als je een nieuw adres maakt is dat nog steeds verbonden met dezelfde private key: aan je wallet verandert niks

de adressen die je aanmaakt zitten in de blockchain verwerkt, daar staat in opgeslagen hoeveel bitcoins een bepaalde public key heeft, je private key bepaalt of je die bitcoins mag gebruiken

zie het als een enkele kluis (dus dezelfde sleutel) waar een hoop verschillende bankrekening nummers op staan: iedereen stort naar een ander nummer maar het geld komt in dezelfde kluist terecht (en heeft dus maar 1 sleutel nodig)
vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op maar het is de makkelijkste manier om het te visualiseren
Dit is onzin. Iedere private key komt 1 op 1 overeen met één address. Sterker nog, een bitcoin address is in feite een soort checksum van de betreffende private key.

Uit een private key kun je dus altijd het bijbehorende address berekenen (omgekeerd uiteraard niet).

Wat jij bedoelt met die enkele kluis met 1 sleutel waar verschillende bankrekeningnummers (adressen c.q. private keys) in zitten, is waarschijnlijk het encryptie-wachtwoord van je wallet.

Verder doet de Bitcon-Qt client default een aantal (ik geloof 100) adressen+privkeys vooruit berekenen. Zodat als je nu een backup maakt, en morgen een nieuw adres in gebruik neemt, hij dat nieuwe adres uit die voorberekende voorraad pakt en die is dan dus alvast gebackupt.

Je zegt overigens "de adressen die je aanmaakt zitten in de blockchain verwerkt" maar dat is niet helemaal zo, pas als er daadwerkelijk transacties van of naar een bepaald address zijn verricht, verschijnen ze in de blockchain.

De blockchain bevat alleen transacties. Geen registraties van adressen of wat dan ook. En 1 transactie = 1 of meer input en output adressen en bedragen (en een signature voor de input adressen die bewijzen dat de transactie is gedaan door iemand die de bijbehorende private keys heeft).

• Jace / TBL
wesleytjuh schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:36:
Bitcoin enkel gebruiken als betaalmiddel, maar wel direct converteren naar €. Dan zie ik eigenlijk geen risico's meer.
Er zijn al payment processors die dat voor je doen. Ik geloof dat o.a. bitpay.com deze mogelijkheid biedt: je klanten kunnen betalen met BTC, jij ontvangt EUR of USD zonder dat je zelf iets hoeft te converteren.

Zelf wil ik ook BTC in mijn webshop gaan accepteren en dan de bedragen gewoon als BTC ontvangen. Ik heb meer vertrouwen in Bitcoin dan in de euro.

• godofal
  • Niet online

godofal

Jace / TBL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:43:
[...]

Dit is onzin. Iedere private key komt 1 op 1 overeen met één address. Sterker nog, een bitcoin address is in feite een soort checksum van de betreffende private key.

Uit een private key kun je dus altijd het bijbehorende address berekenen (omgekeerd uiteraard niet).

Wat jij bedoelt met die enkele kluis met 1 sleutel waar verschillende bankrekeningnummers (adressen c.q. private keys) in zitten, is waarschijnlijk het encryptie-wachtwoord van je wallet.

Verder doet de Bitcon-Qt client default een aantal (ik geloof 100) adressen+privkeys vooruit berekenen. Zodat als je nu een backup maakt, en morgen een nieuw adres in gebruik neemt, hij dat nieuwe adres uit die voorberekende voorraad pakt en die is dan dus alvast gebackupt.

Je zegt overigens "de adressen die je aanmaakt zitten in de blockchain verwerkt" maar dat is niet helemaal zo, pas als er daadwerkelijk transacties van of naar een bepaald address zijn verricht, verschijnen ze in de blockchain.

De blockchain bevat alleen transacties. Geen registraties van adressen of wat dan ook. En 1 transactie = 1 of meer input en output adressen en bedragen (en een signature voor de input adressen die bewijzen dat de transactie is gedaan door iemand die de bijbehorende private keys heeft).
i stand corrected dan, ik heb het een aantal jaren half doorgelezen en dat was wat ik hoe ik het herinnerde
dus ipv oneindig geldig is een oude wallet maar geldig voor de eerstvolgende 100 adressen?

• wesleytjuh
Worden er dan ook steeds nieuwe adressen aangemaakt zodra de 100 op beginnen te raken? Opzich best een goed systeem nog dan. Zolang je de wallet goed backuped en beveiligd tenminste.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 20:23

Apie!

Newer, better & confusinger

...

...
Ah, kijk... dat verklaart een hoop. Ik hoopte er op dat Bitoin-qt een standaard algorithme zou gebruiken om de adressen te genereren en het tweede adres weer hetzelfde zou zijn als die ene die ik kwijt was.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:34:
Vanuit mijn perspectief is het grootste voordeel dat bitcoins niet door overheden of banken kunnen worden gemanipuleerd.
YouTube: Confessions Of a BitCoin Scammer

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:49
Jace / TBL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:47:
[...]

Er zijn al payment processors die dat voor je doen. Ik geloof dat o.a. bitpay.com deze mogelijkheid biedt: je klanten kunnen betalen met BTC, jij ontvangt EUR of USD zonder dat je zelf iets hoeft te converteren.

Zelf wil ik ook BTC in mijn webshop gaan accepteren en dan de bedragen gewoon als BTC ontvangen. Ik heb meer vertrouwen in Bitcoin dan in de euro.
Ik zal me eens gaan verdiepen in dat bitpay :)

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 16:26
Hmm, waar of niet waar, filmpje zet me wel aan het denken.
Heb mijn bitcoins nu ook geparkeerd staan bij een exchange, bitstamp in dit geval.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:34:
Vanuit mijn perspectief is het grootste voordeel dat bitcoins niet door overheden of banken kunnen worden gemanipuleerd.
Maar dat 'manipuleren' gebeurd over het algemeen niet om jouw erbij te naaien, maar om de economie wat te kunnen sturen, en ook om de inflatie om een doelwaarde te houden (over het algemeen zijn de meeste economen volgens mij wel het erovereens dat een paar procent inflatie prima is voor de economie). BTCs kunnen niet aan veranderende omstandigheden worden aangepast, dat kan een voordeel zijn, maar ook zeer zeker een nadeel.

Verwijderd

Vraagje he, als je nou kijkt naar afschrijving van pc (slijtage) en stroomverbruik, is het dan wel rendabel om bitcoins te minen? Zeker omdat het kan zijn dat het binnenkort platligt omdat het in wezen puur virtueel is?

• Jace / TBL
PhrancK schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:24:
Heb mijn bitcoins nu ook geparkeerd staan bij een exchange, bitstamp in dit geval.
Dat lijkt me sowieso geen goed idee. Waarom zou je onnodig het risico lopen en je geld langdurig toevertrouwen aan een externe partij. Waarvan je geen enkel contract of garantie of wat dan ook hebt.

Niet dat ik denk dat bitstamp malafide is, ik gebruik zelf ook bitstamp, maar ik doe geld erheen, bitcoins kopen, en direct bitcoins weer weg daar. Één fuckup bij die lui (te kwader trouw of per ongeluk) en weg is je geld, dat risico loop ik liever niet.

• Jace / TBL
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:28:
Vraagje he, als je nou kijkt naar afschrijving van pc (slijtage) en stroomverbruik, is het dan wel rendabel om bitcoins te minen?
Nee, zeker in NL niet (als je zelf je stroom moet betalen althans).

Gewoon op een exchange kopen die bitcoins, da's sneller, eenvoudiger, en goedkoper.
Zeker omdat het kan zijn dat het binnenkort platligt omdat het in wezen puur virtueel is?
Hahaha :') Welkom in 2013. Virtueel is het nieuwe reëel. Lui die nog geloven dat iets alleen werkelijke waarde kan hebben als je het vast kunt houden, leven in een vorige eeuw.

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11 21:11
bitonic even dicht, bitcoincharts.com down.. wat is er gaande?

best leuk trouwens om deze uit te maken van deze 'evolutie'

2040: 'kinderen, papa heeft ooit nog eens €20 voor één bitcoin betaald. Daar had hij nu Google voor kunnen kopen'

• wesleytjuh
http://bitcoinity.org/mar...rrency=USD&exchange=mtgox

Niks, bitcoincharts klapt er altijd uit als er iets met de koers aan de hand is, of een rally of een crash. Bitconity werkt tot nu altijd erg goed. Zelfs als MTGox down lijkt te zijn.

Ben benieuwd of we dat ooit kunnen zeggen ;).

[ Voor 10% gewijzigd door wesleytjuh op 03-04-2013 13:49 ]

• albertus17
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-11 16:41
een vraag wat ik niet echt kan vinden tot nu toe op internet.

Hoe werkt Bitcoins eigenlijk met de markt? wie bepaald dat de prijs omhoog gaat? Met wat hangt dat samen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Vraag <=> aanbod :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Adanteh
albertus17 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:15:
een vraag wat ik niet echt kan vinden tot nu toe op internet.

Hoe werkt Bitcoins eigenlijk met de markt? wie bepaald dat de prijs omhoog gaat? Met wat hangt dat samen?
Op dit moment zijn er gewoon veel mensen die bitcoins willen hebben. Waarom ze ze precies willen hebben maakt weinig uit, zolang ze er maar voor willen betalen. Als het aanbod hetzelfde blijft (Sterker nog, dat zal nu juist kleiner worden omdat niemand ze kwijt wil) en de vraag stijgt, dan gaat automagisch de prijs omhoog.

• Apie!

Apie!

Ik heb dit filmpje ook even bekeken en ik vraag me wel af in hoeverre de koers op de exchanges nou de daadwerkelijke koers is?

Blown past falling sands

• albertus17
en wat vinden jullie van bijvoorbeeld Litecoin? dat is in de afgelopen paar dagen flink gestegen, dit natuurlijk omdat Bitcoin veel in het nieuws is geweest.

Zal dit ook zo ontwikkelen zoals bitcoin of zal men nu hopen dat dit ook zo word en daarom er tijdelijk veel vraag naar is?

• Bob
  • Laatst online: 30-11 08:00

Bob

Apie! schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:26:
[...]

Ik heb dit filmpje ook even bekeken en ik vraag me wel af in hoeverre de koers op de exchanges nou de daadwerkelijke koers is?
Is de werkelijke koers. Wil je het zeker weten? Verkoop dan een bitcoin. Krijg je je geld? Natuurlijk, het filmpje is bullshit.

• boombes
@bob dat is nou de reden dat ik 1 bitcoin heb verkocht vanmorgen bij 100 euro zodat ik me vriendin kon laten zien dat er rekeningen mee betaald konden worden.

Dadelijk als ik thuis ben kan ik pas controleren of alles goed is gegaan maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• Sissors
  • Niet online
Bob schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:35:
[...]

Is de werkelijke koers. Wil je het zeker weten? Verkoop dan een bitcoin. Krijg je je geld? Natuurlijk, het filmpje is bullshit.
Om heel eerlijk te zijn is dat natuurlijk niet per sé het geval. Zie ook bijvoorbeeld een Ponzi scheme. Zolang er maar een paar mensen het doen gaat het prima, totdat er ineens veel mensen gaan doen en het ineens instort.

• Bob
  • Laatst online: 30-11 08:00

Bob

Sissors schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:41:
[...]

Om heel eerlijk te zijn is dat natuurlijk niet per sé het geval. Zie ook bijvoorbeeld een Ponzi scheme. Zolang er maar een paar mensen het doen gaat het prima, totdat er ineens veel mensen gaan doen en het ineens instort.
Ik had het over het filmpje: dat er zogezegd wordt geknoeid met de koers op de exchanges. Uiteraard zakt de prijs is als er veel mensen uitcashen. Dat is zo bij bitcoin en bij eender welk ander ding dat op vraag en aanbod is gebaseerd. Daarom is het nog geen ponzi.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 00:10:
[...]

Litecoins werkt niet met sha-256 en dus niet met de asic's. Omdat litecoin gebruik maakt van scrypt kan er geen goede asic voor gemaakt worden. Wel een fpga maar die zijn er nog niet en zijn veel minder krachtig.
Maar is het nog wel de moeite om tijd te steken in litecoins? Aangezien bitcoins nog niet echt zijn opgepakt heeft litecoins uberhaupt wel een kans?

• wesleytjuh
Hm, het lijkt erop dat nu inderdaad elke vorm om de koers te bekijken niet meer werkt. Laatste koers die ik kan vinden is van 1 uur geleden. Heeft iemand iets waar hij nog wel de koers kan zien?

• albertus17
Iemand toevallig een site waar je bitcoins kan kopen met paypal of ideal?

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 10:23

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

't staat nu ook op 141 dollar... werkelijk absurd. Nou ja, die paar BTC die ik heb ;)

[ Voor 4% gewijzigd door letatcest op 03-04-2013 16:01 ]

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• Adanteh
albertus17 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:00:
Iemand toevallig een site waar je bitcoins kan kopen met paypal of ideal?
Paypal gebeurt eigenlijk niet. iDeal kan bijvoorbeeld op btckopen.nl, maar zoals je ziet is dat fors duurder. ls ik jou was zou ik gewoon via SEPA doen.

• boombes
http://bitcoinwatch.com/ lijkt het nog te doen

• albertus17
Adanteh schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:02:
[...]

Paypal gebeurt eigenlijk niet. iDeal kan bijvoorbeeld op btckopen.nl, maar zoals je ziet is dat fors duurder. ls ik jou was zou ik gewoon via SEPA doen.
kan je dan instant kopen? of moet je een paar dagen wachten voordat het geld erop staat?

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:53
albertus17 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:03:
[...]

kan je dan instant kopen? of moet je een paar dagen wachten voordat het geld erop staat?
Dat duurt 1-4 werkdagen, dankzij de banken...

• Adanteh
Als je een spoed betaling doet zou het toch dezelfde dag nog moeten zijn? Kost wel een paar euro extra, maar die paar euro is veel minder als de extra prijs die je betaald voor instant dingen (voor iDeal mag je toch wel een 10 euro extra per Bitcoin rekenen)

• Eloy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 20:20
Er wordt volgensmij een DDos uitgevoerd op heel veel exchanges,

oa Mx.Gox en bitcoin24 en bitcoincharts.com liggen eruit :P

<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>

• Jace / TBL
albertus17 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:03:
Met een SEPA-overboeking naar bitstamp.net staat het de volgende werkdag op je account.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Dat word een gekke huis met de koers het eerst uur nadat mtgox weer fatsoenlijk werkt.
Om dat er momenteel 5 exchanges plat liggen kun je er zeker van zijn dat het over een grootschalige DDOS gaat. Het zal morgen wel op tweakers.net staan.
Ik ga eens pitten. 12% winst gemaakt deze week op 122 bitcoins met day traden en de laatste bitcoins van mijn mining avontuur een hele tijd terug zijn nu ook verkocht.
En als de koers nog lekker doorstijgt tot 1000 usd, prima. Maar ik verwacht dat er nog wel serieuze terugval komt .Het pompen in de prijs momenteel word echt expres gedaan, ik denk dat de koers de komende maand een val richting de 75 - 85 zal maken, maar het is echt weer afwachten wat de media naar buiten brengen en hoeveel mensen met dollar tekens in hun ogen weer zo stom zijn om nu coins te kopen op het hoogste puntje van de koers.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11 21:11
wat voor mensen voeren nou die ddos aanvallen uit? is het al opge-eist? wat bereik je er mee?

• Playa del C.
Kain_niaK schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:56:
Dat word een gekke huis met de koers het eerst uur nadat mtgox weer fatsoenlijk werkt.
Om dat er momenteel 5 exchanges plat liggen kun je er zeker van zijn dat het over een grootschalige DDOS gaat. Het zal morgen wel op tweakers.net staan.
Ik ga eens pitten. 12% winst gemaakt deze week op 122 bitcoins met day traden en de laatste bitcoins van mijn mining avontuur een hele tijd terug zijn nu ook verkocht.
En als de koers nog lekker doorstijgt tot 1000 usd, prima. Maar ik verwacht dat er nog wel serieuze terugval komt .Het pompen in de prijs momenteel word echt expres gedaan, ik denk dat de koers de komende maand een val richting de 75 - 85 zal maken, maar het is echt weer afwachten wat de media naar buiten brengen en hoeveel mensen met dollar tekens in hun ogen weer zo stom zijn om nu coins te kopen op het hoogste puntje van de koers.
Eén van de vaagste post sinds tijden moet ik zeggen... jij gaat eens pitten. Ok, bedankt voor de informatie om 17:00 Nederlandse tijd.

Je noemt de mensen die nu coins kopen stom, maar niemand kan weten wat de koers gaat doen. Stel dat de koers over twee jaar naar 1000 dollar gaat, dan zou het een slimme zet zijn geweest om voor 130 dollar in te stappen. Jij denkt dat de koers gaat zakken, maar je zou nog wel eens raar wakker kunnen worden.

• Playa del C.
Pusherman_ schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:02:
wat voor mensen voeren nou die ddos aanvallen uit? is het al opge-eist? wat bereik je er mee?
De prijs kan enorm zakken doordat de gevoelige BTC markt onrustig wordt. Hierdoor kunnen de aanvallers goedkoop coins kopen, waarna de markt zich toch weer zal herstellen als er verder geen andere reden voor koersval is geweest.

• Eloy
Ik vind die daling nogal meevallen eigenlijk... (tot nu toe dan)
Afbeeldingslocatie: http://www.bitcoincharts.com/charts/chart.png?width=900&m=mtgoxEUR&SubmitButton=Draw&r=2&i=&c=0&s=&e=&Prev=&Next=&t=M&b=&a1=&m1=10&a2=&m2=25&x=0&i1=&i2=&i3=&i4=&v=0&cv=0&ps=0&l=0&p=0&

[ Voor 3% gewijzigd door Eloy op 03-04-2013 17:25 ]

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 22:51

Tourniquet

Hiya, fellas!

Toch iemand die in z'n glazen bol heeft gekeken :P

http://btctrading.wordpre...-is-going-out-of-control/

Conclusie: upswing zou door kunnen gaan tot $890 rond augustus.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Sissors
  • Niet online
En dat is gebaseerd op een tweede-orde fit...

Je hamster gebruiken om het te bepalen is even accuraat. En tot wanneer hij kijkt is ook compleet random, moet je zijn 'formule' eens gebruiken om de koers over een jaar te voorspellen.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
ja het is een beetje hopen dat iedereen dit overneemt en het een self fulfilling prophecy word

• sypie
  • Niet online
Het is druk bij Mt.Gox: Your Position in the Verification Queue 11900

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yup

Your Position in the Verification Queue 11960

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Is natuurlijk de vraag aan sypie en Elect
Gaan jullie BTC kopen of verkopen?

• wesleytjuh
Verkopen kan je zonder verificatie ook, moet je alleen nog even wachten tot je het geld eraf kunt halen. Al sta ik ook nog steeds in de wacht, maar heeft geen haast gelukkig. Ik heb er een aantal bitcoins staan die ik uiteindelijk wil gaan verkopen.

• sypie
  • Niet online
@Caballeros: kopen, tenminste dat is de bedoeling. Ik moet nog helemaal uitzoeken hoe ik straks geld op mijn Mt.Gox account krijg zodat ik daar kan kopen. Daarna moet ik nog uit zien te vinden hoe ik geautomatiseerd kan kopen en verkopen, omdat ik niet de hele dag naar mijn scherm zit te turen.

Het is voor mij een avontuurtje in de avonduurtjes.

Minen is aan mij niet besteed. Ik heb met de RC5-72 challenge genoeg energie verstookt, dat doe ik niet nog een keer. Daarnaast heb ik alleen maar een productie-MacBook van 4 jaar oud, wat mijn enige machine is. Daar ga ik geen CPU of GPU intensieve taken op doen, veel te bang dat de boel kapot gaat.

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Er zijn wel opvallend veel speculanten.
Ik hou die van mij nog wel ff vast.
Voorlopig is het een goeie gok.

• sypie
  • Niet online
Speculant is voor mij wel een heel groot woord. Ik ben niet iemand die al z'n centjes er in pompt om er meteen iets groots van te maken. Ik wil eerst eens met 1 hooguit 2 btc beginnen. Puur om te kijken wat het is. Als het toevallig een paar euro oplevert dan is dat leuk, maar meer ook niet.

Verwijderd

Ik heb net Bitcoin-Qt geinstalleerd en ben nog aan het uitzoeken hoe het werkt. Zou iemand het zien zitten om mij een klein bedragje over te maken als test? Alvast bedankt. Adres is 1Gi3RaYR13ed2pcqW3WNahabnBLbzS4Rhv als het goed is. Ik stuur het bedrag onmiddelijk terug naar de zender.

• albertus17
er word flink verkocht...

• wesleytjuh
Tja er zit geen support naar de 140 toe. Er hoeft maar 1 iemand flink te kopen en we zitten weer op 140, maar zolang er niemand flink koopt, zakt het net zo snel weer naar de 100. Vind het ook niks gek, 30 dollar op 1 dag erbij.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-11 14:24
Ik heb deze week mijn 10BTC verkocht voor €74/st. Sooo hee :')

[ Voor 3% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 03-04-2013 22:49 ]

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:46
Dit doen we dus niet :)

[ Voor 94% gewijzigd door iisschots op 03-04-2013 23:00 ]

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

• wesleytjuh
Eigenlijk vrij simpel hoor. Zodra er een inkomende betaling komt zie je dat direct op de hoofdpagina van de client. En als je eroverheen hoovert zie je het aantal bevestigingen. Zodra je er genoeg hebt wordt de betaling bevestigd en is het jouw geld :).

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Sinds een aantal dagen ook de koers van bitcoin redelijk aan het observeren. Wat een bizarre schommelingen. Wel leuk om te volgen, ben ook benieuwd wanneer de bubbel gaat barsten.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 22:51

Tourniquet

Hiya, fellas!

Lijkt erop dat MtGox wederom ge-ddost wordt. Zo goed als onbereikbaar de afgelopen 1,5 uur.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
3753 Unconfirmed Transactions
http://blockchain.info/unconfirmed-transactions

Transactie-confirmaties gaan erg lang duren. Al helemaal als je geen fee toevoegt.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 21:17
Zat net even tegen de 100USD aan!

• Jace / TBL
borstel schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:46:
Zat net even tegen de 100USD aan!
Is dat niet een individuele paniekvogel die uit angst voor een crash even gauw zijn coins van de hand doet? Ik zie $125 nu, zowel op mtgox als bitstamp.

• wesleytjuh
Ja, prijzen schieten heen en weer. In 10 sec tijd zag je alle orders uit het orderbook verdwijnen tot 128. 1 sec later wordt er weer voor 125 verkocht. En zo de hele tijd. Heel veel mensen die hier wat winst uit trekken ;).

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Playa del C. schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:03:
[...]

Eén van de vaagste post sinds tijden moet ik zeggen... jij gaat eens pitten. Ok, bedankt voor de informatie om 17:00 Nederlandse tijd.

Je noemt de mensen die nu coins kopen stom, maar niemand kan weten wat de koers gaat doen. Stel dat de koers over twee jaar naar 1000 dollar gaat, dan zou het een slimme zet zijn geweest om voor 130 dollar in te stappen. Jij denkt dat de koers gaat zakken, maar je zou nog wel eens raar wakker kunnen worden.
Ik zit in een andere tijdzone. En ik heb geen idee wat de uiteindelijk target koers van bitcoin zal zijn over 5 jaar als het hopelijk geen experiment meer is maar een beetje volwassen geworden. Dan zou er een stabiele koers moeten zijn die toch lichtjes stijgt door het deflationaire karakter van de bitcoin. Natuurlijk weet niemand wat er met de euro en de dollar gaat gebeuren, de euro zit absoluut nog in een diepe crisis die naar mijn mening nog dieper gaat worden. Met de dollar gaat het ook niet echt veel beter en niemand weet wat er zal gebeuren als de US bijvoorbeeld Iran gaat aanvallen want dat gaat echt nog een keer gebeuren.

Maar de explosieve koers van de bitcoin momenteel is gewoon een bubbel. De koers is al een keer ingezakt na de zomer van 2011 en dat zal deze keer niet anders zijn. Ik weet niet hoe laag de koers gaat zakken, onder het hoogste punt van de vorige keer? Dan zou hij zaken tot ongeveer 30. Of onder het laagste punt van de vorige keer? Dan zou hij helemaal zaken tot een 5 - 10 dollar. Of misschien stort hij tijdelijk echt volledig in.
Het kan allemaal en niemand kent de toekomst. En als er een rijke stinkerd met veel dollars en heel veel bitcoins de markt wil manipuleren dan is dit perfect mogelijk. Ook is het perfect mogelijk dat de beheerder van een groot botnet denk: Verdorie ik heb de bitcoin boot gemist. Eens kijken of ik de koers naar beneden kan krijgen als ik mtgox een paar weken probeer plat te te leggen met een DDOS aanval.

Er is gewoon zoveel mogelijk vooral met een crypto currency die toch wel heel sterk hackers aantrekt.
Het enige wat ik zeg is dat de huidige koers bullshit is, opgeblazen door manipulators en mogelijk gemaakt door idiote speculaten die veel geld gaan verliezen. Die koers gaat naar beneden en flink ook, wacht maar af. :)
Ik zeg binnen 3 maanden minstens 50% eraf. Dus dat zou een koers zijn van rond de 60 dollar binnen de drie maanden.

Quote me maar als ik het goed of mis heb. ;)

Maar voor lange termijn? 5 of 10 jaar? Als het protocol en de main software alle aanvallen overleeft en echt heel degelijk blijkt te zijn. Als het regulering van overheden kan weerstaan. Als het het sluiten van exchanges door overheden kan weerstaan. Dan word de bitcoin het favoriete betaalmiddel op internet en uiteindelijk de nieuwe sterke wereldwijde munt. Gegarandeerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 04-04-2013 01:41 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Miks
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-01 17:56
Eerste plaatje is Bitcoins, tweede "iets dat erop lijkt". De vergelijking is al vaker gemaakt.
Ik ben er nog niet ingestapt, maar ik kijk wel uit nu ik dit zie! Deze volatiliteit is waanzin.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/zoimh.png

Afbeeldingslocatie: http://www.thebubblebubble.com/wp-content/uploads/2012/05/Tulipomania.gif

• Playa del C.
Miks schreef op donderdag 04 april 2013 @ 04:44:
Eerste plaatje is Bitcoins, tweede "iets dat erop lijkt". De vergelijking is al vaker gemaakt.
Ik ben er nog niet ingestapt, maar ik kijk wel uit nu ik dit zie! Deze volatiliteit is waanzin.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is pas een oneerlijke vergelijking:

Ten eerste is de schaal van de tulpen logaritmisch. Dat betekent dat bij de tulpen de lineaire versie extreem veel steiler zou zijn, dan dat het nu lijkt. Het lijkt bij de tulpen nu al steil, maar dat gaat dus eigenlijk nog veel extremer. Ook zijn de tulpen een mode-product geweest. Als het uit de mode is, koopt niemand ze meer. Bitcoins zijn een valuta, die niet in de mode kunnen zijn. Als laatste, bitcoins is wel iets nieuws, iets waar gewoon niemand precies van weet hoe het gaat verlopen. Er zijn ook voorbeelden te noemen van investeerders in bedrijven als Microsoft of Google. Die zagen de prijs ook omhoogschieten. In die gevallen zijn ook veel mensen rijk geworden door daar op tijd in te stappen.

Niemand weet het en de markt is nog jong en klein en dat maakt het zo 'volatiel', zo wild.

• Sissors
  • Niet online
Waarom zou een valuta niet in de mode kunnen zijn? Ik denk dat de huidige situatie juist bewijst dat een valuta ook gewoon ineens in de mode kan kan raken.

• Playa del C.
Sissors schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:14:
Waarom zou een valuta niet in de mode kunnen zijn? Ik denk dat de huidige situatie juist bewijst dat een valuta ook gewoon ineens in de mode kan kan raken.
Het kan wel een hype zijn. Het verschil is dat iets wat uit de mode raakt, ook vrijwel niks meer waard zal zijn. Valuta kunnen wel worden gehyped, en bitcoins is een hot topic, maar het is anders als bij tulpen.

Zeggen dat bitcoins in de mode zijn en misschien morgen niks weer waard zijn, is hetzelfde als zeggen dat de euro morgen niet meer in de mode is en iedereen er vanaf wil. Extreme vergelijking, maar het gaat even om de manier van praten. Bitcoins zijn gewoon hot en interessant en erg veel mensen willen er 10 tot 100 van.

Ook interessant: https://www.facebook.com/MtGox/posts/453409538076792

[ Voor 20% gewijzigd door Playa del C. op 04-04-2013 08:27 ]

• Apie!

Apie!

Dat is inderdaad een oneerlijke vergelijking. Tulpen zijn een tijdelijk opleukproduct die je uiteindelijk weggooit. Bitcoins hebben een ruilfunctie en vergaan niet. Hype? Ja, dat geloof ik wel, maar steeds meer mensen stappen in Bitcoins, en hoe meer mensen er meedoen des te meer ondernemers er ook op zullen duiken. En dan doel ik niet op exchanges, maar ook webshops. Des te meer mensen er belang bij hebben, des te meer moeite er gedaan zal worden om Bitcoins een succes te maken. (Ik zou zelf ook best willen investeren in het Bitcoin principe, maar heb op het moment even geen andere inspiratie dan Bitcoins kopen :+ )

Ik heb zelf wel wat Bitcoins, maar eerlijk gezegd nog niet gekeken naar hoe ik ze kan gebruiken. Dat komt doordat ik zelf weinig online in het buitenland shop, laat staan dat ik iets van Silk Road bestel. Ik heb dus geen behoefte aan de 'grijze cricuit' mogelijkheden, maar aan gewone - liefst Nederlandse - webshops die Bitcoins gaan accepteren.

Just my 0.02BTC :)

Blown past falling sands

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens bitcoinforecast.com gaat de koers vandaag richting de 50-55 dollar, maar op lange termijn weer richting honderden dollars / stuk.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-11 17:00
Wat zou nu het slimste zijn om te doen: bitcoins minen of litecoins minen.

Ik weet best dat het super traag gaat (had ik een half jaar geleden maar gewoon niet gestopt na 24 uur :p)
Maar als ik de huidige koers zie is kan het toch best wat opbrengen :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Killerbug
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-10 16:08
Mattie112 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:40:

Ik weet best dat het super traag gaat (had ik een half jaar geleden maar gewoon niet gestopt na 24 uur :p)
Maar als ik de huidige koers zie is kan het toch best wat opbrengen :)
litecoins minen sneller maar hebben ook een aardige sprong gemaakt in de moeilijkheidsgraad.

Ik zou kijken welke snelheden je kan halen met je hardware voor litecoins en bitcoins en dan de vergelijking trekken mbv een calculator.

• Jace / TBL
Mattie112 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:40:
Bitcoins kopen. Goedkoper, sneller, makkelijker, beter voor het milieu.

• Eloy
Jace / TBL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:58:
[...]

Dat hangt er maar vanaf hoe efficiënt deze zijn ge-mind (mileu) en waar je ze koopt (Transactiekosten) :P

• Mattie112
Jace / TBL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:58:
[...]

Mja, maar ALS de koers daalt verlies je alleen maar geld :p

Op mn pc haal ik met bitcoins zo'n 180mhash met mn 5770 :) Laat hem even lopen kijken hoe snel (of traag) het gaat.

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

dat is 0.013 bitcoin per dag :)

Jsunnyreports

• Mattie112
LOL zo weinig -_- dan heeft het idd niet veel zin om te gaan minen :p had ik nou maar een half jaar geleden een paar coins gekocht ;p

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

.. aan de andere kant als je het alleen start terwijl je computer toch aanstaat, dan merk je er niks van en 'verdien' je een pietsie op het aan hebben staan van je compu. Ik heb eerlijk gezegd nooit gemeten hoeveel watt het scheelt, maar het is iig. iets ;)

• Mattie112
Naja, ik heb het dus een half jaar geleden ofzo een tijdje aan gehad toen kwam ik er achter dat ik zegmaar $1 verdiend had en een paar euro extra stroom had verbruikt. Hoewel ik verwacht dat het met de huidige koers heel anders kan liggen :p

• Apie!

Apie!

Volgens mij zit er nogal een verschil tussen "gewoon aanstaan" en minen qua stroomverbruik?

Blown past falling sands

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Behalve dan zo'n watt-meter die je in het stopcontact kunt stoppen, zijn er ook andere manieren om het te meten? (ubuntu/linuxwise wel te verstaan, op mijn laptop zie je bij power management alles aan wattverbruik en zo, maar op de desktop, althans deze, niet..)

edit: ha.. hmm.. de standaard-progjes meten dat alleen als je een batterij gebruik idd..

[ Voor 42% gewijzigd door letatcest op 04-04-2013 11:27 ]

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

[...]

Nouja, in principe 2 (uncompressed en compressed), maar dat is niet relevant in wat je uit wil leggen :).

Er zijn wel bitcoin-clients die een deterministic wallet hebben waar 1 master key gebruikt wordt om andere key paren uit te rekenen. Dan hoef je alleen de master key op te slaan. Ik ben er zelf nog niet van overtuigd of ik dat zou willen gebruiken, het is wel makkelijk.

Makerij Hofman

• Jace / TBL
Mattie112 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:08:
Mja, maar ALS de koers daalt verlies je alleen maar geld :p
En dat geldt niet voor de kosten die je maakt voor stroom en hardware het minen :?

Mensen denken soms: kopen kost geld, minen is gratis. Nee dus, bitcoins minen + koersdaling = geld verliezen.
ik.ben.iemand. schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:07:
Dat hangt er maar vanaf hoe efficiënt deze zijn ge-mind (mileu)
Door zelf mee te minen wordt dat in ieder geval nog minder efficiënt (door difficulty toename).
en waar je ze koopt (Transactiekosten) :P
Ja maar dat is peanuts, 0.3% ofzo.

• Eloy
Meuh. Bitcoincharts.com heeft sinds gisteren embedding van de grafieken onmogelijk gemaakt (405 not allowed :P)

Ik ga ze ff mailen :+

• Mattie112
Jace / TBL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:29:
[...]

En dat geldt niet voor de kosten die je maakt voor stroom en hardware het minen :?

Mensen denken soms: kopen kost geld, minen is gratis. Nee dus, bitcoins minen + koersdaling = geld verliezen.

[...]
Klopt, maar als je de stroom niet zelf hoeft te betalen kan het wat opleveren :p + als de stroomkosten LAGER zijn dan de opbrengst maak je "gratis" geld.

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

bitcoin-24.com zit nu achter cloudfare zo te zien

Jsunnyreports

• Apie!

Apie!

Mattie112 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:32:
[...]

Klopt, maar als je de stroom niet zelf hoeft te betalen kan het wat opleveren :p + als de stroomkosten LAGER zijn dan de opbrengst maak je "gratis" geld.
Binnenkort eens kijken of een van mijn buren niet zo'n buitenstopcontactje heeft dan :+ (Daar staat altijd stroom op bij ons)

Ik heb wel zo'n stopcontactmeter en ben twee PC's aan het inrichten om (o.a.) op te minen - gewoon voor de fun, eentje met een HD7950 en eentje met een HD5770. Zodra het up&running is zal ik de specs en verbruik een sposten.

Blown past falling sands

• Mattie112
Zou je niet beter 2 videokaarten in 1 PC kunnen doen? Heb je in elk geval maar 1x cpu, mobo, hdd enzo verbruik.

• Apie!

Apie!

Dat trekt de voeding niet. Ik heb nu al twijfels of de voeding die ik heb liggen (450W) de HD5770 aankan.

Blown past falling sands

• Mattie112
Apie! schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:41:
Dat trekt de voeding niet. Ik heb nu al twijfels of de voeding die ik heb liggen (450W) de HD5770 aankan.
Als het een voeding van een goed merk is GEEN PROBLEEM

Heb zelf een i5, 5770 5HDD's 1SSD met een 500w coolermaster (4 jaar oud), ding trekt onder full load zo'n 250w uit het stopcontact. Dus met 450watt moet je een heel eind komen :p

• godofal
  • Niet online

godofal

Mattie112 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:42:
[...]

Als het een voeding van een goed merk is GEEN PROBLEEM

Heb zelf een i5, 5770 5HDD's 1SSD met een 500w coolermaster (4 jaar oud), ding trekt onder full load zo'n 250w uit het stopcontact. Dus met 450watt moet je een heel eind komen :p
precies, mensen hebben altijd de neiging om hun voeding te onderschatten en er een zwaardere in te stoppen
zoek eens op hoeveel stroom je onderdelen gebruikt, het zal je verassen
ruwweg gaan high-end GPU's 200watt verbruiken, een 5770 gaat daar niet bij komen
dan zou je dus zoiezo nog 150watt (eerder 200 watt) van je 450 overhouden voor je CPU enzo, wat ook meer dan zat is

als het een degelijke voeding is gaat die geen problemen hebben met een 24/7 load van 450watt (waar je niet eens aankomt) daar zijn ze immers op gemaakt
Pagina: 1 ... 38 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Slowchatten niet hier maar bijv. in http://irc.tweakers.net/bitcoin!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst, elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.