Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bitcoins - Virtueel Geld Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 74 Laatste
Acties:
  • 395.649 views

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Matched: bitcoin
Trent900 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:12:
[...] Ik doe normaal en meld gewoon wat ik er van vind.
Ik vind je eerlijk gezegd ook niet normaal ("netjes") gedragen. Bitonic doet niet aan oplichten. Ze kopen en verkopen bitcoin tegen exact de prijs die ze adverteren en betalen netjes uit. Ze zijn heel duidelijk.
Renquin schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:03:
[...] Zo had ik er nog niet eens over nagedacht, dank voor de tip!
Dan hier nog een tip voor ons Tweakers: https://www.bitcoinstore.com/
Ik heb daar al meerdere producten gevonden die tussen 10%-20% goedkoper waren dan in de winkels!

[ Voor 31% gewijzigd door rickiii op 22-03-2013 16:20 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Geen matches
[...]

Ik doe normaal en meld gewoon wat ik er van vind. Een spread van ~10% is gewoon diefstal wat mij betreft. Dat er dan mensen daadwerkelijk zaken met jullie doen, geeft gewoon aan dat ze niet beter weten.

Het concept en simpelheid van je site vind ik goed, maar kom op, 6 euro! :F

Mijn laatste transactie met Mtgox had overigens slechts 9 uur nodig.
noem je apple ook oplichting?
toegegeven: het is niet goedkoop
maakt dat het oplichting? zeggen ze dat ze goedkoper zijn dan concurenten? nee blijkbaar wel :+
oplichten zou zijn dat ze zeggen dat je de beste prijzen daar hebt, of dat het de huidige koersprijzen zijn

zeg gewoon dat je het te duur vind, dan lever je kritiek
zeg dat het oplichting is en je bent gewoon (ongefundeerd!) aan het beledigen
en dat laatste is waar je de "doe eens normaal" kritiek op krijgt, imo terecht

edit:
bedenk me ineens weer de pizza's
iemand 2 pizza's kopen? slechts 720 000 dollar :Z

[ Voor 7% gewijzigd door godofal op 22-03-2013 18:55 ]

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Geen matches
[...]
Mijn laatste transactie met Mtgox had overigens slechts 9 uur nodig.
Ik hoop dat wij dat ooit mee mogen maken. Van de tientallen transacties die wij naar mtgox hebben gestuurd, zijn er maar twee geweest die 24 uur hebben geduurd, de rest allemaal beduidend langer.

Makerij Hofman

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

godofal schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:34:
[...]
zeggen ze dat ze goedkoper zijn dan concurenten? nee
oplichten zou zijn dat ze zeggen dat je de beste prijzen daar hebt, of dat het de huidige koersprijzen zijn
Nou nou nou...
Goedkoop: Niet alleen bespaart u zich een hoop moeite, in de meeste gevallen bent u zelfs goedkoper uit, omdat wij bitcoins zeer scherp in kunnen kopen en eventuele kosten (o.a. bank-fees) kunnen verdelen.
Als die meeste gevallen toch niet zo lijkt te zijn, dan staat er toch wat anders dan in de praktijk zo lijkt te zijn.

Aan de andere kant, een bedrijf (of iemand) betichten van oplichting gaat wellicht wat te ver. Zullen we het onderwerp verder met rust laten of een TR aanmaken? :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Geen matches
komkommer schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:34:
[...]

Ik hoop dat wij dat ooit mee mogen maken. Van de tientallen transacties die wij naar mtgox hebben gestuurd, zijn er maar twee geweest die 24 uur hebben geduurd, de rest allemaal beduidend langer.
Mijn transactie ging naar Polen, wellicht dat dat het verschil heeft gemaakt?

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-10 14:03
Geen matches
9 uur is wel heel snel. Ik zit al meer dan 48 uur te wachten. Zal wel weer na het weekend worden :(

• komkommer

komkommer

Koffie

BtM909 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:44:
Als die meeste gevallen toch niet zo lijkt te zijn,
Beste Moderator, ik hoop dat ik nog even de kans krijg om op deze aantijging te reageren.

Ik wil als eerste kwijt dat ik hier op GOT voornamelijk als bitcoin-enthousiasteling reageer en eigenlijk helemaal niet over ons bedrijf wil praten.

Wij (alle drie tweakers) hebben bitonic opgericht om Bitcoin toegankelijk te maken voor het grote publiek. Onze interesse werd in het begin van 2009 al gewekt en sindsdien zijn we gefascineerd door het idee. Als privacy-minnende nerds die geloven in de kracht van het internet om grote revolutionaire ideeen tot uiting te brengen, hielden we Bitcoin met veel interesse in de gaten.

Toen in 2011 de koersen begonnen te stijgen en de faucets minder dan een bitcoin per keer gingen uitbetalen liepen we alle drie apart tegen verschillende problemen aan bij het verkrijgen van bitcoins. Onze vrienden die wel zo slim waren om te minen werden steeds minder bereid om ons een goede deal te geven en het bleek heel lastig te zijn om vanuit nederland aan bitcoins te komen.

Omdat wij zelf tegen die problemen aanliepen hebben we onze kennis gecombineerd en een site gemaakt waar mensen ontzettend makkelijk aan bitcoins konden komen. Dat zonder gedoe zoals bij bitcoin-otc en zonder kans op geblokkeerde rekeningen zoals bij Mt.Gox. Het was een hobby-projectje en om het onszelf zo makkelijk mogelijk te maken hebben we ons systeem simpelweg volledig geautomatiseerd. Op deze manier waren onze klanten niet afhankelijk van de tijd die we hadden tussen ons normale werk door.

Het grote voordeel van het automatische systeem is dat we kleine transacties kunnen verwerken en dat is precies waar ons systeem voor werd en wordt gebruikt. Een groot deel van de duizenden transacties die we hebben verwerkt gaat om kleine bedragen. En daar zit ook de kracht van ons systeem. Wij zitten met wat vaste kosten voor bijvoorbeeld iDeal, maar dat is beduidend minder dan wat mtgox vraagt voor een deposit.

Dus beste moderator, veel gevallen gaan over kleine bedragen en ik ben er vrij zeker van dat we daar heel goedkoop in zijn. (2,50 euro per deposit op mtgox), Winsten van 1 cent bij zulke transacties (en soms zelfs verliezen) zijn best vaak voorgekomen. Maar daar kunnen we prima mee leven, want dat betekent dat we weer iemand in de bitcoin-community hebben gebracht.

Hoewel we ons nooit hebben gericht op grotere hoeveelheden, blijkt dat ons automatisch systeem in combinatie met iDeal nog een voordeel biedt in deze volatiele tijden, namelijk snelheid. Een groot deel van onze klanten weet heel goed waar ze mee bezig zijn en waarderen die snelheid op waarde. Ik heb blijkbaar een hogere achting van onze klanten.

Ik stel voor dat we gewoon zo min mogelijk over bedrijven en bedrijfsvoeringen praten in dit topic op een technisch forum en ik vraag de moderators om aan beide kante op te treden.

[ Voor 3% gewijzigd door komkommer op 22-03-2013 22:49 ]

Makerij Hofman

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Geen matches
Je leest mijn tekst echt verkeerd :) Ik stel(de) een voorwaarde. Heb geen kennis van zaken en heb ook geen zaken bij jullie gedaan. Zie het alsjeblieft niet als waardeoordeel, want dat is het ook niet ;)

Ik eindig ook mijn tekst toch ook dat een bedrijf van oplichting betichten niet al te licht moet worden opgevat en al helemaal niet zo mee gestrooid hoeft te worden.

Overigens ben ik in dit subforum gewoon gebruiker (ondanks het rode kleurtje) en kan ik iets meer in de Devschuur® ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Geen matches
Ik ben het eens met BtM909. Laten we verdere discussie hieromtrent per DM ofzo doen. Dit doet het topic niet ten goede.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11 21:11
Geen matches
ennnnnnnnnnnnnn.... de bubble is over :P

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Geen matches
We zullen zien waar het schip strandt :p

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Geen matches
Mooi dat ik gisteren op het hoogste punt gekocht heb! :+ €57 ofzo, haha. Nu geld klaarzetten om straks op €10 bij te storten natuurlijk.

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Geen matches
MrAcid schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:00:
Mooi dat ik gisteren op het hoogste punt gekocht heb! :+ €57 ofzo, haha. Nu geld klaarzetten om straks op €10 bij te storten natuurlijk.
Buy high, sell low ;) Dat advies gaf ik mijn familie ook altijd hehe (kan het SEO gehalte trouwens iets minder; steeds je eigen site linken aan keywords hier?)

[ Voor 12% gewijzigd door Zoijar op 23-03-2013 11:23 ]

• wesleytjuh
  • Nu online
Ik denk dat die €10 vandaag in ieder geval niet meer gaat komen. En mocht ie toch komen, dan heb ik nog wat geld klaar staan :).

Wel leuk om te zien dit, er is tot 2x toe 10k en 1x 18K aan bitcoins gedumpt vandaag, en de prijs blijft redelijk stand houden.

[ Voor 3% gewijzigd door wesleytjuh op 23-03-2013 11:24 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 22:51

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zit er eigenlijk een mechanisme ingebakken om op een gegeven moment te gaan schuiven met de komma als een bitcoin echt veel waard gaat worden? millibitcoin of microbitcoin praat zo lastig. :P
wesleytjuh schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:23:
Ik denk dat die €10 vandaag in ieder geval niet meer gaat komen. En mocht ie toch komen, dan heb ik nog wat geld klaar staan :).

Wel leuk om te zien dit, er is tot 2x toe 10k en 1x 18K aan bitcoins gedumpt vandaag, en de prijs blijft redelijk stand houden.
Waar kun je dat makkelijk zien?

[ Voor 52% gewijzigd door Tourniquet op 23-03-2013 11:31 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-11 11:54
Waarom zie ik in mijn Bitcoin - Portemonnee mijn saldo niet? Heb volgens de site (BTC Guild) Account Balance: 0.00418888.

CPU: i5 2500 (Sandy Bridge) @3,3 Ghz
Videokaart: Shappire HD6850 (Stock)
Miner: GUIMiner - V2012-12-03
Aantal Mhash/s: +/- 141,1 Mhash/s.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
BaZnGaNL schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:39:
Waarom zie ik in mijn Bitcoin - Portemonnee mijn saldo niet? Heb volgens de site (BTC Guild) Account Balance: 0.00418888.

CPU: i5 2500 (Sandy Bridge) @3,3 Ghz
Videokaart: Shappire HD6850 (Stock)
Miner: GUIMiner - V2012-12-03
Aantal Mhash/s: +/- 141,1 Mhash/s.
omdat deze maar overschijft na een bepaald bedrag
ik heb het bij slushpool op het laagste gezet en dat is 0.05 en pas dan schijft hij over naar m'n wallet

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

• godofal
  • Niet online

godofal

Tourniquet schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:30:
Zit er eigenlijk een mechanisme ingebakken om op een gegeven moment te gaan schuiven met de komma als een bitcoin echt veel waard gaat worden? millibitcoin of microbitcoin praat zo lastig. :P

[...]

Waar kun je dat makkelijk zien?
dat is gewoon een afspraak die we met elkaar kunnen maken, daar is geen systeem voor nodig

als je bij MTgox op de bovenste bar klikt (prijzen/volume etc) dan schuift er een grafiek open waar je alles kan zien; de doorgetrokken streep is het volume (aantal BTC) en de groene/rode rechthoeken geven aan of de prijs stijgt of zakt en hoeveel (groen=omhoog, rood=omlaag)

laatste "dump" is 38K BTC, en de prijs ging weer een stukje omhoog (afaik is dat ook alleen MTgox, andere exchanges volume zie je daar niet)

of iedereen gelooft er nog in, of het is niet zo'n bubbel als we hier allemaal dachten

[ Voor 4% gewijzigd door godofal op 23-03-2013 11:59 ]

• wesleytjuh
  • Nu online
Inderdaad, waarom zouden we dingen niet kunnen kopen in de supermarkt met µBitcoin? Is gewoon een kwestie van wennen.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Geen matches
godofal schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:59:
[...]

dat is gewoon een afspraak die we met elkaar kunnen maken, daar is geen systeem voor nodig

als je bij MTgox op de bovenste bar klikt (prijzen/volume etc) dan schuift er een grafiek open waar je alles kan zien; de doorgetrokken streep is het volume (aantal BTC) en de groene/rode rechthoeken geven aan of de prijs stijgt of zakt en hoeveel (groen=omhoog, rood=omlaag)

laatste "dump" is 38K BTC, en de prijs ging weer een stukje omhoog (afaik is dat ook alleen MTgox, andere exchanges volume zie je daar niet)

of iedereen gelooft er nog in, of het is niet zo'n bubbel als we hier allemaal dachten
Ah, maar die 38K zie je alleen als je MTgox op USD heb staan, ik heb 'm standaard op EUR en zie op datzelfde tijdstip een volume van 1347. EUR en USD zijn dus eigenlijk gescheiden markten? En loopt die informatie 3 uur achter?

• wesleytjuh
  • Nu online
Informatie is instant, zo goed als.

Ik kijk gewoon hier:
http://bitcoincharts.com/...USD#rg1ztgSzm1g10zm2g25zv
en dan op 1 dag instellen.

Maar ik hou MTGox er wel naast, voor het geval dat bitcoincharts achter loopt.

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
Tourniquet schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:12:
[...]

Ah, maar die 38K zie je alleen als je MTgox op USD heb staan, ik heb 'm standaard op EUR en zie op datzelfde tijdstip een volume van 1347. EUR en USD zijn dus eigenlijk gescheiden markten? En loopt die informatie 3 uur achter?
ja, de euro/dollar markt loopt gescheiden bij MTgox
afaik kan je van euro naar BTC, en van BTC naar dollar, maar niet direct van euro naar dollar

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Geen matches
godofal schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:26:
[...]

ja, de euro/dollar markt loopt gescheiden bij MTgox
afaik kan je van euro naar BTC, en van BTC naar dollar, maar niet direct van euro naar dollar
Ok, dan zou je dus steeds moeten specificeren over welke markt je het hebt. ;)

Wat ik nog niet snap van die chart op MTgox, die blokken lopen dus per uur, maar het laatste blok dat ik zie staat 8:00 bij, dat is dus informatie van ruim 4 uur oud. Heb de tijdzone al gecontroleerd, maar die staat op Amsterdam dus dat zou goed moeten zijn. :?

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3N2C3P1v3N2N223H2s0l/Schermafbeelding%202013-03-23%20om%2012.23.25.png

• wesleytjuh
  • Nu online
Daarom kijk ik op bitcoincharts meestal

Afbeeldingslocatie: http://bitcoincharts.com/charts/chart.png?width=940.3999999761581&m=mtgoxUSD&SubmitButton=Draw&r=1&i=&c=0&s=&e=&Prev=&Next=&t=S&b=&a1=&m1=10&a2=&m2=25&x=0&i1=&i2=&i3=&i4=&v=1&cv=0&ps=0&l=0&p=0&

• komkommer

komkommer

Koffie

Ik ben de laatste tijd fan van bitcoinity.org/markets

Makerij Hofman

• wesleytjuh
  • Nu online
Geen matches
Thanks, die ziet er goed uit!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hoera! *O* Ik heb een oud wallet.dat bestandje terug gevonden met meer als 100 aangemaakte adressen.
Gisteren op een oude pc, de laatste software gedownload en laten updaten. bitcoin qt gaf meteen weer dat er nog 13 bitcoin in zouden moeten zitten ... maar nu kijk ik vandaag en er zijn 29 btc binnengekomen in totaal sinds ik voor het laatste met die wallet heb gewerkt!
Zo maar uit het niets 42 btc! Je kunt wel zeggen dat ik blij ben!
* Kain_niaK maakt rondedansje

:P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:35

Kid Buu

Huh, Pietje?

Kain_niaK schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:47:
Hoera! *O* Ik heb een oud wallet.dat bestandje terug gevonden met meer als 100 aangemaakte adressen.
Gisteren op een oude pc, de laatste software gedownload en laten updaten. bitcoin qt gaf meteen weer dat er nog 13 bitcoin in zouden moeten zitten ... maar nu kijk ik vandaag en er zijn 29 btc binnengekomen in totaal sinds ik voor het laatste met die wallet heb gewerkt!
Zo maar uit het niets 42 btc! Je kunt wel zeggen dat ik blij ben!
* Kid Buu maakt rondedansje

:P
Je hebt zo maar even $2000+ gevonden in een oude sok :)

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Verkocht voor 2,759.25 CAD - fees !
Hoera !

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Geen matches
Eind vorig jaar zo'n 50 coins gekocht a $9 per stuk, en kijk nu eens. Heb de limiet op $100 gezet, dus weg zijn ze de seconde dat de koers dat aantikt.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Ik zou ze nu verkopen, de koers heeft zijn hoogtepunt voor nu weer bereikt en ik verwacht dat hij een flink stuk gaat zakken. Daarna weer kopen en hopen dat de koers omhoog gaat.
Ik denk toch dat het nog wel een aantal maanden duurt voordat de koers de 100 dollar haalt en ik verwacht flinke schommelingen voor het zo ver is.

• komkommer

komkommer

Koffie

Grappig dat ook hier weer zoveel speculanten zitten.

Bitcoin trok mij omdat ik het tof vond om op mijn eigen computer waarde te ontvangen en te versturen zonder gebruik te maken van bedrijven of instanties :) .

Ik vind het zelfs een beetje jammer dat de koerst zo ontzetten gestegen is, want ik merk dat mensen achterdochtig zijn.

Makerij Hofman

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik mijn al langer als twee jaar (ik was wel 4 maanden gestopt een tijd terug) , ik probeert wat te verhandelen wanneer BC weer actueel is en de koersen schommelen, en ik koop elke week wel iets op internet met btc of andere coins. Vooral domeinnamen en seedboxen. .Het word steeds makkelijker en er zijn steeds meer bedrijven en diensten die het online accepteren. Ook het geven van bitcointips op reddit (en ontvangen :) ) is erg leuk!

Verwijderd

komkommer schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:23:
Grappig dat ook hier weer zoveel speculanten zitten.

Bitcoin trok mij omdat ik het tof vond om op mijn eigen computer waarde te ontvangen en te versturen zonder gebruik te maken van bedrijven of instanties :) .

Ik vind het zelfs een beetje jammer dat de koerst zo ontzetten gestegen is, want ik merk dat mensen achterdochtig zijn.
Die heb je ook nodig. Omdat de koers vandaag naar 40 € zakte hebben veel mensen weer gekocht omdat ze denken dat het wel weer naar 58€ zou gaan.

Als je geen speculanten hebt zou iedereen blijven verkopen.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Kain_niaK schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:17:
Ik zou ze nu verkopen, de koers heeft zijn hoogtepunt voor nu weer bereikt en ik verwacht dat hij een flink stuk gaat zakken.
Daar valt weinig over te zeggen. Ik heb juist het idee dat bitcoins steeds bekender worden en dat de koers nog veel hoger kan.

• komkommer

komkommer

Koffie

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:31:
[...]

Die heb je ook nodig. Omdat de koers vandaag naar 40 € zakte hebben veel mensen weer gekocht omdat ze denken dat het wel weer naar 58€ zou gaan.

Als je geen speculanten hebt zou iedereen blijven verkopen.
Is er iemand die zich verdiept heeft in de hardware wallets?

Makerij Hofman

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Geen matches
Difficulty is nu fors gestegen, van 4847647 naar 6695826.

• wesleytjuh
  • Nu online
Geen matches
Wow, dat is inderdaad nogal een verschil. Had niet eens in de gaten dat de hashrate zo hard gestegen was. Hoeveel blocks werden er per uur gemaakt voor de aanpassing?

Nu doe je nog "maar" 4 BTC/uur met een 60GH/s van BFL. Dat deed ik 2 jaar geleden ook met mijn videokaart ;). Toch goed voor ~200 euro per dag nog met de huidige koers. Degene die er vroeg bij waren met hun ASICs worden momenteel slapend rijk :).

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Geen matches
Zijn er nou eigenlijk al ASICs uitgeleverd?

Want a cookie?!

Verwijderd

Geen matches
avalons stuk of 200 geloof ik

• wesleytjuh
  • Nu online
Geen matches
200 * 60 = 12000 Ghash = 12Thash/s extra. + nog eens iedereen die toch weer gaat minen. Dat verklaard de bijna 40% verhoging wel denk ik zo ;).

[ Voor 19% gewijzigd door wesleytjuh op 24-03-2013 17:22 ]

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zit even te kijken naar bitcoins kopen en verkopen. Het valt mij op dat er nogal wat fees zijn als je van euro -> bitcoin -> euro gaat via SEPA (single european payment area). Soms gaan ze zover om zelfs 2,5% te rekenen alleen al voor de aankoop van bitcoins. Heb onder andere naar MTgox, okpay, bitcoin24 en bitstamp gekeken. Bitstamp lijkt het goedkoopste, waarbij trading 0,6% kost en omzetten in euro's €0,90.

Wat vind jij een goedkope manier om via SEPA bitcoins te kopen :?

[ Voor 16% gewijzigd door dr snuggles op 24-03-2013 21:43 ]

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 08:00

Bob

Bitcoin-central: geen fee om sepa te storten, trade fee 0.5 %
Bitcoin-24: 1.25 eur incoming sepa, geen trade fee

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

markt fluctueert heftig zeker na een verkoop van 5000 bitcoins
in 24 uur van 40 euro weer terug bij 55 euro is heftig

Jsunnyreports

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Geen matches
Het schijnt ook dat er momenteel bij MTgox een wachtrij is van nog 5500 te verifiëren accounts, allemaal potentiële kopers.

• wesleytjuh
  • Nu online
thalantis schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:20:
markt fluctueert heftig zeker na een verkoop van 5000 bitcoins
in 24 uur van 40 euro weer terug bij 55 euro is heftig
5000?

Gisteren zijn er 38 000 verkocht, en nu is de prijs weer zo goed als terug bij af. Zeker heftig ;).

• thalantis

thalantis

12200 Wp

Geen matches
die 5000 was in 1 keer maar dat maakt niet uit het is nu weer een beetje rustig met de koers ben benieuwd welke kant deze opgaat vandaag

Jsunnyreports

Verwijderd

Geen matches
Zijn er mensen die met mij samen een avalon willen kopen?

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-11 19:16
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:57:
Ik wel, maar alleen als de levertijd z.s.m. is, en het niet 20x wordt uitgesteld. :)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:57:
Probleem is niet het geld (wil het best samen doen), maar de beschikbaarheid :)

Verwijderd

Geen matches
ik kan straks een bestellen en dan is die er rond mei-juni. Kosten 90 BTC totaal

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11 08:37

Wrd

Prijs van een avelon is wel flink gestegen

Batch 1: $1,299
Batch 2: $1,499
batch 3: 75 Bitcoins

1 BTC is nu $69
75 * 69 = $ 5,175

Stel je koop het samen met iemand anders.
- Hoe ga je de opbrengst verdelen?
- Hoe verdeel je de stroomkosten?
- Wie gaat er tijd instoppen in het opzetten en configureren?

Verwijderd

Ik zet het op en we werken zoals aandelen. Zeg 90 BTC (dat gaat de avalon kosten inc verzenden en psu) dan is dat 100% van de aandelen.

na aftrek van de stroom kosten + pool kosten worden alle overige coints per maand verdeeld over de aandelen en uitbetaald via bitcoins. Heb jij 1 btc betaald krijg je 1/90 ste van de geminde coints die maand.

edit-

Zelf leg ik minimaal 45 BTC in. Als ik ergens meer kan kopen wil ik ook wel meer inleggen alleen ik heb op dit moment niet meer dan 45.

Ik ga om 13:30 de avalon aanschaffen dus voor die tijd moet je beslist hebben en de btc overmaken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 11:30 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
75BTC voor een avalon is een beetje te gek voor woorden... dat is 4x zoveel als de eerste batch
ik wou er eigenlijk 1 of 2 bestellen van de 3de batch, maar niet voor die prijs (ook geen interesse in een "aandeel" trouwens)

is er een site oid die al het nieuws omtrent asic's bijhoud? word een beetje vervelend om constant de forums en sites af te speuren

Verwijderd

Geen matches
The price of each unit is the current mining difficulty which at the time of writing, just got readjusted to about 6,695,826. We take that number and multiply it by two ( predicting the network speed will double. ) and calculate the return in a thirty day window.

Dus je zou binnen 1-2 maanden de investering er uit moeten kunnen hebben. Dat het veel is klopt en daarom wil ik ook graag samen kopen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 11:34 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:33:
The price of each unit is the current mining difficulty which at the time of writing, just got readjusted to about 6,695,826. We take that number and multiply it by two ( predicting the network speed will double. ) and calculate the return in a thirty day window.

Dus je zou binnen 1-2 maanden de investering er uit moeten kunnen hebben. Dat het veel is klopt en daarom wil ik ook graag samen kopen :P
dat word dus een beetje bloemenveiling gebeuren zo
iedereen wil ze kopen voor de laagste prijs, gezien het feit dat de difficulty stijgt zal de prijs dus omlaag gaan
hoe langer je wacht, hoe lager de prijs
máár: als anderen alle asic's hebben gekocht dan kan jij er geen meer kopen

erg voordelig systeem voor avalon, maar beetje irritant voor de klanten

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:28
Geen matches
Heb aan de ene kant wel belang, maar wat als jij er bijvoorbeeld mee wilt stoppen omdat het unprofitable wordt maar de rest wil door?

Ik heb destijds de eerste 40 shares van de IPO gekocht van Paladon (Green Mining) maar ivm thuisomstandigheden heeft hij na een tijdje de boel verkocht aan PsychoticBoy, welke daarna de boel opgeheven heeft. Opzich prima, maar ik heb dus na maaanden misschien de helft van mijn inleg teruggekregen (dat is inclusief dividenten) en naar de rest kan ik fluiten....
Dit vind ik echt geen manieren en ondertussen is er dus nog wel maanden doorgemined zonder dat er bedreiging kwam van de ASIC''s..

[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 25-03-2013 13:22 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Verwijderd

Geen matches
mijn bedoeling is minimaal 12 maanden te draaien en bij eventuele verkoop na 12 maanden van de hardware wordt dat natuurlijk verdeeld over de aandelen en in overleg gedaan.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11 12:57
SmiGueL schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:07:
Heb aan de ene kant wel belang maar wat als jij er bijvoorbeeld mee wilt stoppen omdat het unprofitable wordt maar de rest wil door?

Ik heb destijds de eerste 40 shares van de IPO gekocht van Paladon (Green Mining) maar ivm thuisomstandigheden heeft hij na een tijdje de boel verkocht aan PsychoticBoy, welke daarna de boel opgeheven heeft. Opzich prima, maar ik heb dus na maaanden misschien de helft van mijn inleg teruggekregen (dat is inclusief dividenten) en naar de rest kan ik fluiten....
Dit vind ik echt geen manieren en ondertussen is er dus nog wel maanden doorgemined zonder dat er bedreiging kwam van de ASIC''s..
Opgeheven? Volgens mij niet hoor.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=78638.80

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• SmiGueL
Geen matches
Zie in de bovenste post: [PGM is now CLOSED, final buyback occurred] ;)

@alwin-d:
Voor 13:30 beslissen gaat hem sowieso niet lukken vandaag.
Ik zal vanavond even bekijken of ik er 5BTC op inzet, mocht dit dan nog mogelijk zijn :)

[ Voor 76% gewijzigd door SmiGueL op 25-03-2013 13:30 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Verwijderd

Geen matches
het is al weer uitverkocht :P

• SmiGueL
Geen matches
Nog een kunnen bemachtigen dan? :)

• thalantis

thalantis

12200 Wp

Geen matches
benieuwd wanneer er weer iemand een bult btc verkoopt met 78 dollar cq 58 euro

Jsunnyreports

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

thalantis schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:11:
benieuwd wanneer er weer iemand een bult btc verkoopt met 78 dollar cq 58 euro
Koers staat nu op € 59, all time high!

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0X3t3E2j3M1I2g220f24/Schermafbeelding%202013-03-25%20om%2015.44.27.png

Ik zag op http://bitcoincharts.com/markets/mtgoxEUR_depth.html een verkooporder klaarstaan voor 6838 bitcoins op € 59,37. 8)7 (ah, dat is precies $ 75)

[ Voor 5% gewijzigd door Tourniquet op 25-03-2013 15:48 ]

• thalantis

thalantis

12200 Wp

Geen matches
die gaat zo weg, koopt ook iemand 1000+ voor 75 dollar :P
een buy van 3346 voor 75 dollar :P

[ Voor 82% gewijzigd door thalantis op 25-03-2013 16:01 ]

Jsunnyreports

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:55
Geen matches
Last price:59.37208 € High:59.37209 € Low:52.50004 € Volume:5993 BTC Weighted Avg:55.69198 €

En verkocht neem ik aan!
Gefeliciteerd met je half miljoen euro!!! :D whoever sold it :P

[ Voor 5% gewijzigd door boombes op 25-03-2013 15:56 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Geen matches
Kan net zo goed een farm zijn en dan is nog de vraag met hoeveel ze erin zitten :P

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Geen matches
Jahoor, ze zijn weg. Prijs schiet gelijk als een gek verder omhoog. Bizar om te volgen dit. :D

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kijk je nou op http://bitcoincharts.com/markets/mtgoxEUR_depth.html? Want die site is echt retetraag atm.

• thalantis

thalantis

12200 Wp

Jsunnyreports

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Dit gaat ZOOOO lekker, ik weet dat het misschien stom is maar ik heb besloten om dagelijks wat meer btc te verkopen dan normaal, want ik verwacht echt een serieuze koersval in de komende maanden.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Kain_niaK schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:58:
Dit gaat ZOOOO lekker, ik weet dat het misschien stom is maar ik heb besloten om dagelijks wat meer btc te verkopen dan normaal, want ik verwacht echt een serieuze koersval in de komende maanden.
Waarom verwacht je dat? Het lijkt me dat er nog steeds veel vertrouwen is in bitcoins en het oplopende aantal nog te verifiëren accounts op MTgox (5500 stuks gisteren) laat zien dat er nog drommen mensen staan te popelen om in te stappen.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:08

fynrd1

Fooled by Randomness

Geen matches
Als je 700mh/s hebt, hoelang ben je dan wel niet bezig op 1 btc binnen te halen?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Omdat ik verwacht dat regelmatig btc gedumpt gaan worden.
Ik denk dat de koers uiteindelijk wel langzaam blijft stijgen maar vroeg of laat gaat er weer iets gebeuren en dan zal er weer een flinke terugval zijn, maar waarschijnlijk niet zo heel erg als afgelopen zomer.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bob schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:57:
Bitcoin-central: geen fee om sepa te storten, trade fee 0.5 %
Bitcoin-24: 1.25 eur incoming sepa, geen trade fee
Thanks!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tourniquet schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:23:
Waarom verwacht je dat? Het lijkt me dat er nog steeds veel vertrouwen is in bitcoins en het oplopende aantal nog te verifiëren accounts op MTgox (5500 stuks gisteren) laat zien dat er nog drommen mensen staan te popelen om in te stappen.
Blijkt daar uit dat er vertrouwen is in BTC als 'munt' of als 'speculatie'? Want 2 jaar nadat ik er mee begonnen ben is het nog steeds heel weinig dat ik met mijn BTC kan.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Lol, die spread van bitcoin-24, gekocht op 58 en verkocht op 62 in 1 minuut!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

IceStorm schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:40:
[...]
Blijkt daar uit dat er vertrouwen is in BTC als 'munt' of als 'speculatie'? Want 2 jaar nadat ik er mee begonnen ben is het nog steeds heel weinig dat ik met mijn BTC kan.
Vooralsnog vooral speculatie helaas, maar ik denk dat 2 jaar nog veel te kort is voor bitcoin om zich als 'munt' te bewijzen. Ik denk dan eerder aan 20 jaar.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Experiment, playmoney, babygeld, het moet nog groeien en groeien, het speculatie gedeelte is totaal niet in evenwicht met het munt gedeelte. Maar dat is met ons huidig geld ook niet echt zo, alleen is die economie miljoenen keren groter en stabieler.
Dus de toekomst van bitcoins? Geen idee, maar zo lang het werkt blijf ik minen en handelen en gebaseerd op de current hash rate en de diffuclty bepaal ik hoeveel percent van mijn coins ik maandelijks verkoop.
Als de instroom even groot blijft als nu dan zal de koers nog sterk blijven stijgen .... maar al die inkomers (5500 nieuwe accounts op mtgox bijvoorbeeld) kopen echt geen coin om betalingen te doen online ... ze willen allemaal speculeren.
Dus dat is een heel groot bubbel gevaar ... en zo als het altijd gaat ... schone liedjes duren niet lang.
Uiteindelijk word elke euro of dollar die ik verdien door iemand anders verloren ...

en het zal ook niet heel lang meer duren voor de Amerikaanse en Europeze overheden zich met het verhaal gaan bemoeien want momenteel word er niet veel belasting betaald over deze nieuwe economie ... behalve dan door de bitcoin bedrijven/banken.

[ Voor 12% gewijzigd door Kain_niaK op 25-03-2013 18:52 ]

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Daarom is mijn strategie ook slechts instappen met een bescheiden bedrag (met wellicht een keer wat verkopen om je investering (deels) eruit te halen, het beste lijkt me dan daadwerkelijk iets met de bitcoins te kopen en niet alleen cashen ;) ) en dan gewoon wachten en kijken waar het schip strandt. Ik vind het sowieso cool om deel uit te maken van zo'n nieuwe economie en omdat het idee zo geweldig is. :P

• komkommer

komkommer

Koffie

Kain_niaK schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:36:
Omdat ik verwacht dat regelmatig btc gedumpt gaan worden.
Ik denk dat de koers uiteindelijk wel langzaam blijft stijgen maar vroeg of laat gaat er weer iets gebeuren en dan zal er weer een flinke terugval zijn, maar waarschijnlijk niet zo heel erg als afgelopen zomer.
Een hardfork door een bug in de bitcoin-client ofzo.

Oh wacht...

Makerij Hofman

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:57
Ik zou graag ook beginnen aan minnen van bitcoins. Alleen vind ik nergens deftige info voor een minning tool voor mac. Heeft iemand een goede handleiding of tool? De meeste links die ik heb tegen gekomen lopen dood of zijn al enkele jaren oud?

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Wat voor grafische kaart heb je dan in je mac?

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:57
Geen matches
De NVIDIA GT650M in mijn mac.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Geen matches
Behoorlijk geping-pong met de koers momenteel...

• Kain_niaK

Kain_niaK

Die doet maximaal iets van 20 Mhash/s en verbruikt dan ongeveer 100 Watt per uur.
Als je je laptop een volledig jaar dag en nacht continue aan laat staan en in een pool bitcoins delft dan heb je aan het eind van het jaar een halve bitcoin. Die halve coin is bij de huidige koers ongeveer 30 euro waard maar in dat jaar heb je wel voor een dikke 100 euro aan stroom verbruikt.
En je mac is waarschijnlijk kapot, want een grafische kaart in een laptop in niet bedoelt voor continue belasting, en helemaal niet voor een heel jaar lang.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zelf thuis minen op je pc'tje of laptop heeft binnenkort sowieso geen zin meer als dit soort dingen eenmaal worden uitgeleverd:

https://products.butterflylabs.com/1500gh-bitcoin-miner.html

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
15 minuten valid.

Ik heb een avalon 85 Ghz order open staan ... en ik heb 15 minuten om 102 btc te sturen naar een adres.

De derde batch van Avalon is net geopend. 600 orders worden er verkocht.

Iemand geinstresseerd in een partnerschap?
Ik kan het ding vrij makkelijk naar Canada laten shipen en ik heb ook gratis stroom momenteel.
Vanaf de 5de mei begint de shipping op volgorde van het binnen komen van de orders.

Stuur me een pm als je geinstresseerd bent en genoeg coins hebt.
Buitenkansje ...

• thalantis

thalantis

12200 Wp

Geen matches
klinkt tempting maar wanneer worden die dingen uitgeleverd

[ Voor 5% gewijzigd door thalantis op 25-03-2013 21:24 ]

Jsunnyreports

• Kain_niaK

Kain_niaK

Vanaf 5 mei, en de volgende drie maanden.
De eerste 300 van batch 1 zijn volgens mij allemaal geleverd.
Als je 75 - 100 bitcoins bij elkaar kunt krijgen (dikke 5000 euro) dan kun je als een van de eerste 1000 mensen een ASIC hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door Kain_niaK op 25-03-2013 21:25 ]

• thalantis

thalantis

12200 Wp

Geen matches
helaas heb maar 23 btc :)

Jsunnyreports

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Als we een stuk of 5 tweakers vinden ...
Het is wel super risky maar toch ...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BKM713r.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Kain_niaK op 25-03-2013 21:39 ]

Verwijderd

Geen matches
komt nog 2,2 btc verzendkosten bij

Verwijderd

Geen matches
En de voeding heb je niet uitgezocht :+

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen matches
Ok, ik heb twee orders on hold staan nu.
Als er nog tweakers van plan waren om er een te kopen en morgen achter het net vissen.
Stuur me een DM, misschien staan ze dan nog op hold ...

Verwijderd

binnenkort gaan we met bitcoin-24 migreren naar een grotere server, en tevens virtualiseren voor betere performance. daarbij gaan we de chat veranderen naar een irc api o.i.d. vanwege de huidige spammers op de webchat. }:O

• thalantis

thalantis

12200 Wp

Geen matches
zit er een plafond van 60 euro bij mtgox blijft er steeds onder steken :)

Jsunnyreports

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Op bitcoin-24 wordt er ~4 euro meer geboden voor een BTC dan bij mtgox......is het niet gratis geld als je zo continue op de mtgox markt blijft kopen, oversluist en verkoopt op bitcoin-24? Of mis ik nou iets!?

Verwijderd

Geen matches
Dit is ook mogelijk vanuit bitonic, als je daar koopt dan koop je ze voor 62€. Vervolgens op btc24 verkopen voor 64

edit: inmiddels niet meer.. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 10:34 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Slowchatten niet hier maar bijv. in http://irc.tweakers.net/bitcoin!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst, elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.