Ikz eg ook niet dat je buurman 10 cent betaal terwijl je 100 betaal.Whuzz schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:10:
[...]
Ik vergelijk appels met appels. Jij vergelijkt appels met peren.
Als ik een massage krijg voor 100 euro en mijn buurman krijgt diezelfde massage voor 10 cent, voel ik me genaaid ja (zonder happy end ook nog eens!).
[...]
Ik zeg dat je al 5 jaar lang 100 betaal en ineens kost het maar 10 cent vanwege de marktwerking.
Dat jij je dan genaait voel en dat is mijn punt.
Eerder zei je dat je niet genaait zou voelen omdat jij je tegenwaarde al gekregen heb.
Ik zeg ook niet dat ze gaan hoarden. Ik verwacht dat ze hun ontwikkelkosten er niet uit gaan halen als ze zelf gaan minen, ook al verkopen ze de coins direct.Whuzz schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:10:
[...]
Je gaat de bitcoins natuurlijk niet zitten hoarden als je BFL bent. Ze zouden gewoon elke geminede coin direct verkopen. Dus jouw denkbeeldige risico bestaat niet, en ze houden daarmee de markt stabieler.
[...]
Hoeveel ontwikkelkosten ze hebben weet ik niet, dus het is maar mijn onderbuik gevoelens.
Men vraagt om redenen waarom BFL niet zelf zouden minen, en die redenen die mogelijk zijn in hun situatie geef ik.Whuzz schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:10:
[...]
Lees dat zelf nog eens terug en vraag jezelf af waarom jij investeert in iets dat je kennelijk zelf zo instabiel acht.
Houd daarbij in je hoofd dat die effecten op difficultie hoe dan ook gaan optreden, of BFL nou zélf zijn asics aanzwengelt of ze aan anderen verkoopt...
[...]
Dat betekent niet dat dezelfde redenen toepasbaar zijn in mijn situatie.
Al zou ik het niet erg vinden om eigenaar te zijn van BFL en daarmee veel geld te kunnen incasseren.
Mijn gevoelens over Bitcoins zijn hiermee niet veranderd.Whuzz schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:10:
[...]
Dank. Hetzelfde geld overigens voor MtGox, TBF en een handje vol early adoptors die samen ruim een miljoen coins bezitten. Nu je het gevaar hebt onderkend van een kleine partij die eigenhandig iets om zeep kan helpen dat eigenlijk zo gedecentraliseerd en onaantastbaar zou moeten zijn, verandert dit je gevoelens over bitcoin? Zou je bijvoorbeeld zoals kumqat doet 5-cijferige bedragen in bitcoins opslaan?
Ik wist namelijk al dat het mogelijk is voor een groot party om de waarde van bitcoins te beinvloeden.
Daar heb ik ook rekening mee gehouden in mijn investering en zal ik heus niet al mijn vermogen erin steken.
Ik probeer gewoon een leuk zakcentje eruit te halen.