Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:55
exelletor schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:48:
Al naar de MM geweest? Ik zeg niet dat G9 supergoed is, maar sommige opmerkingen vind ik nergens op slaan.
Hij lag bij the PH en de achterkant was daarop reeds bekrast. De samsung die er al veel langer naast lag had geen krassen op de achterkant... De strepen op het beeld waren bij de G9 aanwezig en niet bij de TF/Samsung, dus dat ligt wel degelijk aan het ontwerp van de G9.

Desalniettemin hoop ik op een paar goede (user) reviews, maar op dit moment ben ik (zeker naar de verwachtingen vanaf ~begin sept.) enigszins teleurgesteld over het eindproduct. Deels gebaseerd het bekijken van het product en deels op reviews. De genoemde warmte'problemen' en (relatief) korte standbytijd heb ik natuurlijk ook maar reviews.

Ik ben overigens nog nergens de ultieme tablet tegenkomen. Android. Design van de TF (metaal), IPS scherm icm snelheid van een archos met de prijs ergens tot E400. Owja, de diagonaal mag ook terug naar ca. 9". _/-\o_

Volgens mij ben ik teveel eisend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Mijn 101 is verzonden dus ik zal binnenkort wel vertellen wat ik ervan vind. Ik heb hem voor €210 euro (kortingsbon) dus het moet wel heel rampzalig zijn wil het geen waar zijn voor m'n geld :P (in hoeverre dat mogelijk is bij tablets).

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

En weer een review van de 101G9.. nu bij TrustedReviews:
http://www.trustedreviews.com/archos-g9-101_Laptop_review

Verdict

This is the most capable Android Honeycomb video player. Format support is excellent, the screen's decent and battery life compares fairly well with more expensive tablets. The power's there too - its dual-core 1GHz processor able to handle high bit-rate 1080p content with ease. What's wrong, then? It's the design and general performance. The plastic body just doesn't feel as nice as any of the pricier models, and several on-body bits get in the way while you're holding it. Plus there are just too many buggy bits to make it particularly enjoyable to use. When much more luxurious tablets like the Acer A500 and BlackBerry PlayBook are now available for less, the G9 proposition just isn't that convincing. It's just a bit too late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Binnenkort even maar naar de Mediamarkt in Maastricht of Heerlen. 250 euro voor een dualcore honeycomb tablet is niet veel.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:07
Als je die review beetje samenvat, moeten de tablets met de nieuwere fw's veel beter zijn. Het is weer dezelfde verhaal met elke generatie van Archos.

P.S. De archos 35 home connect is nu leverbaar bij Archos. Hoewel ik hem hartstikke gaaf vind, wacht ik wel tot de prijzen dalen. Ga echt geen 120 euro voor een wekker uitgeven..

[ Voor 37% gewijzigd door exelletor op 26-10-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

exelletor schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:32:
Als je die review beetje samenvat, moeten de tablets met de nieuwere fw's veel beter zijn. Het is weer dezelfde verhaal met elke generatie van Archos.
Tja, als ze het gewoon maar snel voor mekaar hebben dan is er niet zoveel aan de hand. Dat is wel jammer van alle reviews, er staat nooit bij met welke firmware er getest is.

Ik vind het ook wel opvallend dat de verschillende reviews zo'n verschil in accutijd geven. Terwijl de meesten het meten via het afspelen van video. Vermoedelijk heeft de processor het zwaarder met afspelen van 1080p materiaal, dan met het afspelen van een divx. Dus meer accuverbruik.

Ik denk nog steeds dat dit een tablet is met veel potentie en als de Phonehouse mij belt, sta ik snel in de winkel om hem uit te proberen om hem daarna vermoedelijk mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
hars73 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:38:
[...]

Tja, als ze het gewoon maar snel voor mekaar hebben dan is er niet zoveel aan de hand. Dat is wel jammer van alle reviews, er staat nooit bij met welke firmware er getest is.

Ik vind het ook wel opvallend dat de verschillende reviews zo'n verschil in accutijd geven. Terwijl de meesten het meten via het afspelen van video. Vermoedelijk heeft de processor het zwaarder met afspelen van 1080p materiaal, dan met het afspelen van een divx. Dus meer accuverbruik.

Ik denk nog steeds dat dit een tablet is met veel potentie en als de Phonehouse mij belt, sta ik snel in de winkel om hem uit te proberen om hem daarna vermoedelijk mee te nemen.
Arctablet zal vast wel arctools voor de G9 uitbrengen en dan kunnen we het testen. De meeste sites zetten de helderheid op 40%, tweakers zet het op "custom" helderheid, anderen doen het zonder Wi-fi en met helderheid op 0%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:56
Ik heb mijn 101 G9 binnen. :)

Echter ik krijg geen internet :(
Heb hier een fritzbox 7170 wifi router, en ik denk dat het in de DNS settings zit.
Die doet nl. vaker moeilijk.

Ik wil eigenlijk de DNS setting handmatig op 8.8.8.8 (google DNS) zetten in de tablet.
Maar volgens mij kan dat niet handmatig worden opgegeven.
Weet iemand een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door mountainbiker op 26-10-2011 15:08 ]

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

mountainbiker schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:07:
Ik heb mijn 101 G9 binnen. :)

Echter ik krijg geen internet :(
Heb hier een fritzbox 7170 wifi router, en ik denk dat het in de DNS settings zit.
Die doet nl. vaker moeilijk.

Ik wil eigenlijk de DNS setting handmatig op 8.8.8.8 (google DNS) zetten in de tablet.
Maar volgens mij kan dat niet handmatig worden opgegeven.
Weet iemand een oplossing?
Je kunt kijken of je het MAC adres van je G9 kunt vinden. En dan in de router een vast IP adres koppelen aan dat MAC adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Bij trustedreviews staat er nog een comment:

Disappointing but fair review I think. We've got he G9 80 in the office for development purposes and all of the software glitches and build quality problems mentioned here applied to it as well. Especially the touch "deadness", it annoyed the hell out of me when trying to do page turns and typing as it regularly missed touches. It also has a real problem coming out of "deep sleep" mode as Archos calls it, the device seems to have crashed every time so far for me and required a hard reset. Considering that this happened on the G8 as well I guess Archos developers have not learned their lessons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ik heb de Archos 101 ook binnen. Leuk ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

YoshiBignose schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:42:
Ik heb de Archos 101 ook binnen. Leuk ding :P
Ik denk dat we hier graag horen wat je eerste indrukken zijn... ;)
Heb je bijvoorbeeld ook last van de 'touch deadness' zoals hierboven in de review beschreven?

[ Voor 16% gewijzigd door hars73 op 26-10-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Langzaam, maar zeker gaan we naar de look&feel van grotere merken:

Google apps: new Honeycomb release 4 integrated. It contains the new Market (v3.1.7) that solves the issue of some Google accounts not being able to install applications.
Power save: disable 3G USB host port by default
Power: fix device sometimes not rebooting properly
MTP: fix Video folder listed empty from host PC happening sometimes
Audio: better volume management when a notification occurs during music playback
Input method: disable switch to Arabic keyboard when Android default keyboard gets killed

Toetsenbord issue is nu dus helemaal gefixt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Laatst online: 11-06 15:45
beide zijn in de aanbieding bij the phonehouse( zijn alleen niet te leveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
diver99 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:48:
beide zijn in de aanbieding bij the phonehouse( zijn alleen niet te leveren)
Echt waar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Laatst online: 11-06 15:45
heb alle filialen in N-Brabant en flevoland gebeld. De 80 versie is waarschijnlijk vanaf morgen leverbaar.
De 101 versie wwet men niets van wanneer die eventueel leverbaar is
Als er iemand een filiaal weet waar ze wel leverbaar zijn lees ik dit graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
hars73 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

Ik denk dat we hier graag horen wat je eerste indrukken zijn... ;)
Heb je bijvoorbeeld ook last van de 'touch deadness' zoals hierboven in de review beschreven?
Nog niks van gemerkt eigenlijk. Heb verder weinig verstand van tablets dus ik weet niet waar ik alles op moet beoordelen. Alles loopt soepel. Youtube filmpjes zien er goed uit. Uiterlijk zelf van het ding is beetje cheap maar goed dat is ie ook :D Ik vind het nog best wel een groot ding eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
YoshiBignose schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:05:
[...]

Nog niks van gemerkt eigenlijk. Heb verder weinig verstand van tablets dus ik weet niet waar ik alles op moet beoordelen. Alles loopt soepel. Youtube filmpjes zien er goed uit. Uiterlijk zelf van het ding is beetje cheap maar goed dat is ie ook :D Ik vind het nog best wel een groot ding eigenlijk :P
Al die reviews zeggen ook verschillende dingen, accu duur van 6-8 uur goed/slecht touchscreen buggy/smooth

ik had de g8 101 en nu ik die weer zag vond ik hem ook toch wel erg groot, ga daarom toch een keertje de 80 proberen. Zou het fijnst zijn als je hem online ergens kon krijgen voor de 200 van de phonehouse, als je het dan toch niets vind heb je de 7 dagen bedenktijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
rcarter schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:20:
[...]

Al die reviews zeggen ook verschillende dingen, accu duur van 6-8 uur goed/slecht touchscreen buggy/smooth

ik had de g8 101 en nu ik die weer zag vond ik hem ook toch wel erg groot, ga daarom toch een keertje de 80 proberen. Zou het fijnst zijn als je hem online ergens kon krijgen voor de 200 van de phonehouse, als je het dan toch niets vind heb je de 7 dagen bedenktijd.
Heb je toch ook bij gewone aankopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
exelletor schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:23:
[...]

Heb je toch ook bij gewone aankopen?
Ja dat kan via de winkel, mycom heeft dat bijvoorbeeld.
van de phonehouse (mischien ff waard om te checken) weet ik het niet, maar het is niet wettelijk verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ik word weer blij:

http://item.taobao.com/it...%9A%E5%AE%9D%E5%AE%9D_mi-{13794148542}

Staan foto's op van de HDD-versie en RAM schijnt nu 1GB te zijn... Wij zullen zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
YoshiBignose schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:05:
[...]

Waar heb je de 101 G9 uberhaupt vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sertan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2022
exelletor schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:37:
Ik word weer blij:

Staan foto's op van de HDD-versie en RAM schijnt nu 1GB te zijn... Wij zullen zien. :P
Volgens mij staat het daar verkeerd, maar op de website van Archos staat ook niks over de RAM geheugen, maar ik dacht dat het 512mb was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
streelder schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:47:
[...]

Waar heb je de 101 G9 uberhaupt vandaan?
www.fnac.com :P na 2 dagen al bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

exelletor schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:37:
Ik word weer blij:

Ik zou die site niet helemaal vertrouwen.. ik zie er ook ergens Nvidia Tegra 2TM staan.. nou die heeft ie echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
hars73 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:31:
[...]

Ik zou die site niet helemaal vertrouwen.. ik zie er ook ergens Nvidia Tegra 2TM staan.. nou die heeft ie echt niet.
Google vertaling doet wonderen:

ARCHOS 80 G9 Tablet PC maakt gebruik van een 4:3-ratio van 8-inch touch screen, uitgerust met een ARM Cortex A9 dual-core processor architectuur, is dat u de e-magazine te lezen, boek de beste producten, het internet sneller is dan de gewone Nvidia Tegra 2 ™ Processor Tablet PC veel sneller. ARCHOS ARCHOS G9 3G ontwikkelden hun eigen kaart, zodat u niet omdat de keuze van de 3G-of WiFi-Tablet PC Tablet PC en aarzelend. ARCHOS G9 3G? Yin  ㄊ brug te spoelen Zha RCHOS G9 Tablet PC met behulp van de gepatenteerde product.

Iemand van archosfans had aan de klantenservice gevraagd over RAM en die bevestigde dat de tablet die zij hebben gekregen(zij hebben er nog maar eentje ontvangen) 1GB heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sertan
Maar in een review op youtube (in het duits) wordt gezegd dat de tablet (80/8GB) 512mb ram heeft.

Ik ben naar de Media Markt in Alkmaar geweest maar daar hadden ze de Archos G9 tablets nog niet en toen heeft een verkoper/medewerker in het systeem gekeken en heeft een Archos 80 G9 besteld en toen ik de phone house folder liet zien moest ik 200 euro aanbetaling betalen en dan zou ik gebeld worden zodra ik de tablet kon ophalen. En als ik sommige reacties moet geloven moet het het bij de 200 euro aanbetaling blijven vanwege de 'laagste prijs garantie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:55:
Ik heb de Bubble ook zelf bij de 101 gezien, zoals ik zei als het klepje eraf is, anders niet.
Ja dat weet ik zeker.
Als zou die 150 euro kosten kocht ik hem nog niet.
scherm is ook niet denderend.

vind tablets eigenlijk nog veel te duur, voor 250 euro heb je ook al een 10 inch laptop met hdmi en 8 uur batterijtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
??
Als zou die 150 euro kosten kocht ik hem nog niet.
Goede onderbouwing...
scherm is ook niet denderend.
Je reactie ook niet.. Wat verwacht je dan? Een IPS scherm met Full HD resolutie?
vind tablets eigenlijk nog veel te duur
Dan koop je er geen een... klaar

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
Ik heb dus ook een 101 G9 van fnac hier voor mijn neus.

Wat dingetjes:
  • bubble effect met 3g klepje erin is er niet. als ik hard druk op het scherm geen verkleuring oid.
  • Zonder 3G klepje op die plek drukken, is er wel iets verkleuring, maar ja waarom zou je dat doen?
  • microsdcard geformateerd als ntfs leest ie gewoon, handig bij files > 4GB die niet op fat kunnen.
  • Zij is een keer vastgelopen met youtube bekijken, alleen hard reset (10 sec) hielp
  • alle video die ik getest heb draait ie, bv. 1080p AVC high@5.0 en high@4.1 in alle containers
  • irritant: geen ac3 ondersteuning, dan moet je de plugin kopen/downloaden

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

mountainbiker schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:49:
Ik heb dus ook een 101 G9 van fnac hier voor mijn neus.

Wat dingetjes:
  • bubble effect met 3g klepje erin is er niet. als ik hard druk op het scherm geen verkleuring oid.
  • Zonder 3 g klepje op die plek drukken, is er wel iets verkleuring, maar ja waarom zou je dat doen?
  • microsdcard geformateerd als ntfs leest ie gewoon, handig bij files > 4GB die niet op fat kunnen.
  • Zij is een keer vastgelopen met youtube bekijken, alleen hard reset (10 sec) hielp
  • alle video die ik getest heb draait ie, bv. 1080p AVC high@5.0 en high@4.1 in alle containers
  • irritant: geen ac3 ondersteuning, dan moet je de plugin betalen/downloaden
Doet ie een downmix naar stereo bij het afspelen van ac3? Of hoor je gewoon niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
Je kunt kiezen:

annuleren, dan speelt ie de video niet af
downloaden/kopen, verwijst ie naar de archos store

Dus een video met ac3 geluid kun je met de standaard video app niet afspelen, zonder de plugin te kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door mountainbiker op 27-10-2011 08:10 ]

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeg dan ook even welke FW je hebt! Bij de gen8 konden de eerste FW's dit namelijk weer wel, later weer niet =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
de laatste FW : 3.2.56 althans vanmiddag..

verrek: http://update.archos.com/...e_archos_android_gen9.htm

Nu staat 3.2.61 bij de firmware changes.
De tablet zelf vind hem nog niet.

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ajaa dat is niet meer een van de eerste FW's dus bekijken of het dan nog wel kon zal niet meer lukken..
Je kunt FW's overigens ook gewoon los downloaden als .aos-bestand, dat zet je in de root van je Archos, dubbelklik en hij installeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Sertan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:09:
Maar in een review op youtube (in het duits) wordt gezegd dat de tablet (80/8GB) 512mb ram heeft.

Ik ben naar de Media Markt in Alkmaar geweest maar daar hadden ze de Archos G9 tablets nog niet en toen heeft een verkoper/medewerker in het systeem gekeken en heeft een Archos 80 G9 besteld en toen ik de phone house folder liet zien moest ik 200 euro aanbetaling betalen en dan zou ik gebeld worden zodra ik de tablet kon ophalen. En als ik sommige reacties moet geloven moet het het bij de 200 euro aanbetaling blijven vanwege de 'laagste prijs garantie'.
Dan had je de regeltjes goed moeten lezen:

http://www.mediamarkt.nl/...prijsgarantie,10101,.html
Het product nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar is.
Als MM er lucht van krijgt dat hij nog niet op voorraad is bij PH, dan mogen ze dus hun eigen prijs in rekening brengen. Dus hopen voor je dat MM te lui is om het te controleren, of dat PH ze heel snel op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
CLB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:06:
Zeg dan ook even welke FW je hebt! Bij de gen8 konden de eerste FW's dit namelijk weer wel, later weer niet =)
Volgens mij was dat een foutje bij Archos. Zal waarschijnlijk met licenties te maken hebben. En volgens mij hebben ze die fout niet nogmaals gemaakt bij G9.

Volgens mij zijn er nog andere software players die het wel kunnen afspelen, maar dat gaat mogelijk ten koste van een hoger batterijverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:27
Supremo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:47:
[...]

Dan had je de regeltjes goed moeten lezen:

http://www.mediamarkt.nl/...prijsgarantie,10101,.html

[...]

Als MM er lucht van krijgt dat hij nog niet op voorraad is bij PH, dan mogen ze dus hun eigen prijs in rekening brengen. Dus hopen voor je dat MM te lui is om het te controleren, of dat PH ze heel snel op voorraad heeft.
ik heb um net opgehaald bij de ph voor 200euro :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supremo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:47:
MM checkt niks, je laat het online-foldertje zien en klaar. (tevens kun je je berichten editten ipv losse posts te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsoos
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:06
dedoi schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:16:
[...]

ik heb um net opgehaald bij de ph voor 200euro :d
met dongel en prepaid Hi simkaart ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ben zelf ook bij de PH geweest. De 101 G9 was nog niet leverbaar door leveringsproblemen. Volgens hun moesten ze het nog in de hoofdmagazijn krijgen... Dat gaat dus nog even duren. Van 80G9 hadden ze net eentje binnengekregen, was een voorraadmodel. Geen demo-model om mee te spelen. Over de 3G stick heb ik niet gevraagd, omdat ik op andere vragen dubbelzinnige en vage antwoorden kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdbroek
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-04-2023
Ben vanmiddag bij PH geweest en heb de 80 g9 uitgeprobeert, en idd het scherm vertoont een bubble als het klepje van de 3g eraf is en dan direct op de hardware drukt aan de binnenkant verder als je hard drukt op de zijkanten naast het scherm, maar dan moet je wel behoorlijk wat kracht moet zetten om dit te veroorzaken.

Dus de vraag voor mij is nu toch kan ik hier mee leven voor die €200,- of niet het is natuurlijk echt een prijs kwaliteit verhouding verhaal.

Voor de rest vond ik het wel een mooi apparaat, met alles wat je zo'n beetje kan wensen van een tablet en zeker voor deze prijs en deze specs

http://www.archos.com/pro...s.html?country=us&lang=en

grt
Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:55
In Arhem hadden ze de 101 wel liggen. Misschien maar 1 demo-model, verder niet naar gevraagd. Incl. wifi en 3G, maar of dat dan klopt....? Verstand van zaken hadden ze in ieder geval niet. Het was volgens de verkoper duidelijk het 250gb model, want er zat een koelgat (speaker 8)7 ) op de achterzijde.....
Naja.. misschien dat ik er vanavond nog een keer naartoe ga om te kijken of ze ondertussen power op de tablets hebben kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

wvdbroek schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:25:
Ben vanmiddag bij PH geweest en heb de 80 g9 uitgeprobeert, en idd het scherm vertoont een bubble als het klepje van de 3g eraf is en dan direct op de hardware drukt aan de binnenkant verder als je hard drukt op de zijkanten naast het scherm, maar dan moet je wel behoorlijk wat kracht moet zetten om dit te veroorzaken.

Dus de vraag voor mij is nu toch kan ik hier mee leven voor die €200,- of niet het is natuurlijk echt een prijs kwaliteit verhouding verhaal.
Je moet jezelf afvragen wanneer jij het klepje eraf hebt en aan de binnenkant drukt bij... ik denk nooit he.
De prijs/kwaliteit voor die 200 euro is erg goed. Dat ga je nergens anders redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdbroek
hars73 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:35:
[...]

Je moet jezelf afvragen wanneer jij het klepje eraf hebt en aan de binnenkant drukt bij... ik denk nooit he.
De prijs/kwaliteit voor die 200 euro is erg goed. Dat ga je nergens anders redden.
Mijn idee precies maar toch he, twijfel, twijfel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

wvdbroek schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:39:
[...]
Mijn idee precies maar toch he, twijfel, twijfel :P
Niet twijfelen gewoon doen ;)
Ik probeer een vestiging in de buurt te vinden waar ik de 101 kan ophalen, maar voorlopig nog geen geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdbroek
hars73 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:43:
[...]

Niet twijfelen gewoon doen ;)
Ik probeer een vestiging in de buurt te vinden waar ik de 101 kan ophalen, maar voorlopig nog geen geluk.
;) hadden ze bij ons ook op voorraad hier in Leeuwarden

ps weet iemand of die dongle er nu bij zit of niet dat heb ik vergeten te vragen aangezien er in de advertentie staat dat er een HI simkaart bij zit ??

grt
Wim

[ Voor 20% gewijzigd door wvdbroek op 27-10-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
bvsoos schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:03:
[...]

met dongel en prepaid Hi simkaart ???
ja met hi prepaid en een hi dongel

hij werkt perfect :d

er is maar 1 maar de hi dongel werkt niet op de archos :(

[ Voor 12% gewijzigd door dedoi op 27-10-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Dit is zo'n faal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

ow jee.. hebben ze er een usb dongle bij gedaan die niet compatible is? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
hars73 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:56:
ow jee.. hebben ze er een usb dongle bij gedaan die niet compatible is? :F
hij is idd nie compatible great job

ik bestel er wel 1 via het internet schiet lekker op kan ik er nog steeds nie mee whatsappe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja verkopen, 2 tientjes bijleggen en die van Archos bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
CLB schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:20:
Achja verkopen, 2 tientjes bijleggen en die van Archos bestellen
Ik wacht toch nog 2 maandjes op de 101 1.5 Ghz 16GB. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:06
Als je via tph koopt,krijg je de juiste usb modem nog nageverd, het hi stickje heb je puur als service erbij gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Zijn er ook hoesjes te koop voor de 101? Zodat ie mee genomen kan worden zonder al te veel krassen op te lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdbroek
wvdbroek schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:47:
[...]

;) hadden ze bij ons ook op voorraad hier in Leeuwarden

ps weet iemand of die dongle er nu bij zit of niet dat heb ik vergeten te vragen aangezien er in de advertentie staat dat er een HI simkaart bij zit ??

grt
Wim
Na twijfelen toch terug naar de PH en wat denk je uitverkocht >:) zowel de 80 als de 101, morgen wordt ie geleverd dus nog even wachten zal mijn bevindingen na gebruik zeker hier posten !!

Grt
Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
YoshiBignose schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:27:
Zijn er ook hoesjes te koop voor de 101? Zodat ie mee genomen kan worden zonder al te veel krassen op te lopen :P
http://www.newmp3technolo...s-101-g9+accessories.html
http://www.jbmm.fr/2011/1...nnnonce-ces-housses-gen9/

Met code JBMMFR krijg je bij de eerste 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
Kalua schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:24:
Als je via tph koopt,krijg je de juiste usb modem nog nageverd, het hi stickje heb je puur als service erbij gekregen
hoe werkt da moe ik dan terug naar de winkel ?
of opsturen ?

en wat kan ik nu met stickje doen ?

[ Voor 6% gewijzigd door dedoi op 27-10-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Zulke fancy shit hoef ik ook weer niet :P gewoon net als voor een laptop zo'n sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

YoshiBignose schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:17:
[...]

Zulke fancy shit hoef ik ook weer niet :P gewoon net als voor een laptop zo'n sleeve.
Zoiets? (ik zou even de maten controleren voor ik er eentje aan zou schaffen)
http://www.ebay.nl/itm/Pr...ain_0&hash=item336cc1b1ca

http://www.ebay.nl/itm/Pr...ories&hash=item4aafcc976c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ik zie wel heel veel fouten in die advertenties idd, soms ACER soms ARCHOS. Lijkt me dat de formaten redelijk kloppend zijn maar zoiets bedoel ik idd dus wel bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

YoshiBignose schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:36:
Ik zie wel heel veel fouten in die advertenties idd, soms ACER soms ARCHOS. Lijkt me dat de formaten redelijk kloppend zijn maar zoiets bedoel ik idd dus wel bedankt!
Je kunt op ebay ook even zoeken met '10 inch sleeve', dan komt er nog veeeel meer (en goedkoper spul) tevoorschijn. Veel sleeves voor netbooks, die vermoedelijk ook prima voldoen voor een tablet.

Of bij Dealextreme kijken naar 10 inch sleeves:
http://www.dealextreme.co...c-1000-umpc-laptops-18432
http://www.dealextreme.co...-bag-for-10-laptops-26260

Altijd wel even naar de binnenmaat kijken he ;)

[ Voor 22% gewijzigd door hars73 op 27-10-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
die op DE zegt: Dimensions: 27.5 x 21.5 x 2cm en volgens mij is de Archos 27.6 cm x 16.7 cm x 1.3 cm. Gaat dus al niet passen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Die ene millimeter zou geen probleem moeten zijn toch? En voor de rest is de Archos kleiner dan die sleeve. Volgens mij ga je dat niet merken.

Misschien wordt het tijd voor een accessoires topic voor de Archos Gen9 als iedereen binnenkort z'n tablet gaan krijgen? Of gaan we die voorlopig nog even hierin bespreken?

[ Voor 29% gewijzigd door hars73 op 27-10-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Na het lezen van de topic en wat reviews begint het een beetje te kriebelen :o.
Ik denk dat ik morgen maar even in de buurt bij de PhoneHouse ga kijken. Voor de prijs van PhoneHouse is ie zeker wel het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
Omeg schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:56:
Na het lezen van de topic en wat reviews begint het een beetje te kriebelen :o.
Ik denk dat ik morgen maar even in de buurt bij de PhoneHouse ga kijken. Voor de prijs van PhoneHouse is ie zeker wel het geld waard.
de actie is tot zaterdag hou daar rekening mee daarna wordt hij weer duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Laatst online: 05-12-2020
Ik heb vanavond in Hilversum de 80 opgehaald na een belrondje in het gooi. Er was er maar 1 en ook geen 101, maar vind klein juist wel fijn. Films in breedbeeld kun je alsnogp fullscreen zetten en dan valt er iets links en rechts weg, maar de film is dan goed te volgen. Ook lekker scherp op dit schermpje.

Alleen gaat typen met een vertraging, dus kost veel tijd... hmmm... toch maar een los toetsenbordje erbij vragen aan de sint ;)

Ook de android market geeft een foutboodschap bij downloaden van apps. Upgrade van Ma PS ging prima, maar alle andere daarna geven de boodschap "fout bij verwerken van aankoop".

Iemand enig idee hoe dit te fixen? Ik heb de market al 10 minuten open laten staan in de hoop dat die automatisch werd ge update, maar nog geen suc6

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
Update naar de nieuwste firmware, zie mijn post van gisteren en de reactie van clb.
Deze fixt het update probleem in de market.

Changelog firmware http://update.archos.com/...e_archos_android_gen9.htm

Reactie geplaatst met de archos :P

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Nog meer ''bijzonderheden'' die je hebt opgemerkt bij de archos 80 gebruik Erwin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
Omeg schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:38:
Nog meer ''bijzonderheden'' die je hebt opgemerkt bij de archos 80 gebruik Erwin?
Ik heb 'm nu vanaf 21.00 aan de stroom hangen en hij blijft niet verder opladen dan 85%. Het groene ledje brand ook niet meer continue zoals toen ik hem aan de stroom hing, maar nu knippert hij.

In het boekje stond wel dat hij eerste keer volledig opgeladen moest zijn voor optimale levensduur. Nog maar een nachtje aan de oplader dus. Morgen verder spelen :-)

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Geldt de phonehouse actie alleen tot zaterdag!?!

Ik ga morgen maar weer eens rondbellen, maar het probleem blijft ik wil de 101 maar die hebben ze dus blijkbaar nooit op voorraad gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

streelder schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:47:
Geldt de phonehouse actie alleen tot zaterdag!?!

Ik ga morgen maar weer eens rondbellen, maar het probleem blijft ik wil de 101 maar die hebben ze dus blijkbaar nooit op voorraad gehad.
Achterop de folder staat: Tenzij anders vermeld zijn acties geldig van 23-10-2011 tot 6-11-2011. En bij de Archos aanbieding staat niks anders vermeld.. behalve uiteraard op=op.

Dus ik weer niet waar die zaterdag vandaan komt, maar ik zie het nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
mountainbiker schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:37:
Update naar de nieuwste firmware, zie mijn post van gisteren en de reactie van clb.
Deze fixt het update probleem in de market.

Changelog firmware http://update.archos.com/...e_archos_android_gen9.htm

Reactie geplaatst met de archos :P
Ik heb 3.2.56 maar als ik update dan zegt ie dat ik de nieuwste versie heb. Ik heb ook dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

YoshiBignose schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:15:
[...]

Ik heb 3.2.56 maar als ik update dan zegt ie dat ik de nieuwste versie heb. Ik heb ook dat probleem.
Hij wordt pas sinds gister/vandaag OTA verspreid.. en dat gaat niet direct naar alle apparaten. Je kunt hem ook handmatig installeren. Ergens in dit topic staat hoe dat moet. Iets met downloaden van het firmwarebestand, in de root plaatsen en uitvoeren geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
Handmatig updaten, heb ik ook gedaan daarna is het market probleem weg.

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
[message=37023935,noline]hars73 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:04[/
Ik heb vandaag belrondje message]:

[...]

Achterop de folder staat: Tenzij anders vermeld zijn acties geldig van 23-10-2011 tot 6-11-2011. En bij de Archos aanbieding staat niks anders vermeld.. behalve uiteraard op=op.

Dus ik weer niet waar die zaterdag vandaan komt, maar volgens mij is dat niet zo.
Ik heb vandaag een belrondje PH gedaan en verschillende antwoorden gehad;
- die moeten we bestellen
- ze komen volgende week
- bel morgen nog eens

Hilversum had er precies 1 gekregen en ook geen 101(alhoewel ze die juist wel als demo hadden). Zelf vind ik dit scherm eigenlijk wel groot genoeg.

Ook net geupgrade naar nieuwste FW (3.2.61) met dank aan CLB voor link naar de aos-file _/-\o_

Nu werkt de market ook weer, dusthanks!

Het 'probleem met opladen' bleek mijn eigen fout. Stekkertje er even opnieuw in en na 10 minuten zaten we op 100%

Overigens heb ik nu ook de 'bubbels' in mijn scherm gezien. En dus met het usb-afdekschuifje gewoon op zijn plek. Maar 1 minuut later dus geen last meer van. Vreemd...

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
hars73 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:16:
[...]

Hij wordt pas sinds gister/vandaag OTA verspreid.. en dat gaat niet direct naar alle apparaten. Je kunt hem ook handmatig installeren. Ergens in dit topic staat hoe dat moet. Iets met downloaden van het firmwarebestand, in de root plaatsen en uitvoeren geloof ik.
Gelukt thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erwin.heukels schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:24:
Ook net geupgrade naar nieuwste FW (3.2.61) met dank aan CLB voor link naar de aos-file _/-\o_
Alstu, staat ook netjes in de TS beschreven onder het kopje 'firmware-upgrades' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ik zit nu op mn archos. Typt op zich niet heel beroerd moet ik zeggen. Ik ben er tevreden mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
hars73 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:04:
[...]

Dus ik weer niet waar die zaterdag vandaan komt, maar ik zie het nergens staan.
in de winkel zeiden ze tegen me dat de actie tot zaterdag zou duren
ik zie op het internet dat het langer duurt de actie :d

valt wel op dat elke phone house er maar 1 heeft binnengekregen en geen 1 101

moet ik mijn usb stickje van hi dicht laten omdat ik straks mischien een orginele krijg of wat moet ik doen?

slecht info daar bij de phone house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sertan
Wanneer heeft Media Markt (alkmaar) de 80 g9 binnen, ik las nog dat sommige media markten het al hadden? Maar ik word gebeld door de mm als die binnen is, hopelijk vandaag nog.

Ik ben wel benieuwd naar de prestaties van de tablet, het heeft in ieder geval wel een goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
Misschien wordt het tijd voor een accessoires topic voor de Archos Gen9 als iedereen binnenkort z'n tablet gaan krijgen? Of gaan we die voorlopig nog even hierin bespreken?
Goed plan. Ik wil ook wel wat leuks vragen aan de sint ;)

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
YoshiBignose schreef op vrijdag 28 oktobe gaat bijr 2011 @ 00:05:
Ik zit nu op mn archos. Typt op zich niet heel beroerd moet ik zeggen. Ik ben er tevreden mee :-)
Gaat bij mij ook al stukken beter. Alleen gaat het dus we beter als je ouwerwets met 1 vinger tiept ipv 10-vinger blind 8)7

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
hmmm.... ik wil nu even wat foto's en mp3's over zetten van mijn XP netbookje... met de USB-kabel krijg ik wel een 'Archos 80G9' in mijn windowsverkenner, maar XP herkend hem als fotocamera. Ofwel: ik kan er dus niet gewoon als folders doorheenbladeren en drag-drop gebruiken....

hoe fix ik dit?

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

nou ondanks het levertijden topic verwacht ik dat hier de meeste mensen meelezen dus:

De actie bij de Phonehouse geldt tot volgende week...dus niet tot zaterdag.
Toen ik net kwam kwam ze in 1 keer (na eerst gezegd te hebben dat ze er niet waren) met een geseald 8inch exemplaar aangelopen!

Ik blij als een kind...totdat.....ze dat ding door de scanner haalde en er VERPLICHT een USB stick/simkaart bij moest leveren. Toen ze een HI simkaart/stick pakte en ik aangaf dat het nooit gaat werken ging ze toch maar even bellen...had ik het maar NOOIT gezegd

half uur later en het hele hoofdkantoor langs te zijn gegaan is de conclusie dat ze hem niet MOCHT verkopen aan me en al helemaal niet met een standaard HI dongle. Het Hoooofdkantoor gaf aan dat aanstaande donderdag de sticks uitgeleverd worden en het 1 grote chaos was rondom deze aktie.

Dus doosje weer mee naar achter en ik weer 200 euro terug in mijn zak..

frusterend maar in iedergeval wel duidelijkheid...en nog steeds ...200 euro euro inclusief dongle is ECHT een super prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sertan
Dus tot de tablets op voorraad zijn is de actie al afgelopen?
Want deze 'pallet' actie staat in de folder van oktober maar ze hebben de tablets pas in november en dan gaan ze overal opscheppen dat hun service zo goed is. Yeah sure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
dedoi schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:11:
[...]

in de winkel zeiden ze tegen me dat de actie tot zaterdag zou duren
ik zie op het internet dat het langer duurt de actie :d

valt wel op dat elke phone house er maar 1 heeft binnengekregen en geen 1 101

moet ik mijn usb stickje van hi dicht laten omdat ik straks mischien een orginele krijg of wat moet ik doen?

slecht info daar bij de phone house
net langs geweest met de hi dongel en idd hij doet met niet met de archos was niet de eerste die daar over had geklaagd

in november komen de dongels binnen en kan je omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdbroek
Ok heb mijn 80 g9 opgehaald, deze heeft echter iets meer last van het bubble effect dan diegene die ik gister teste bij PH, Jammer maar ik kijk het nog even aan.

Erger is dat hij mij steeds uit mijn wifi gooit echt om de haverklap gek wordt ik daar van, ben opzoek naar een oplossing daarvoor iemand een idee !!

Heb de firmware al geupdate naar de nieuwste versie.

grt
Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Staat je wifi toevallig niet op een slaap stand modus van 15min oid?

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
De 16GB versie is in Rusland inmiddels te koop(zo te zien geen Turbo!)

Afbeeldingslocatie: http://sdl1.4pda.ru/1240907/4.png?00186df35354c68d4eab1fef00000000871e4d5090cb5bcb7d90d68f3b98b298.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sdl2.4pda.ru/1240908/5.png?00186df35354c68d4eab202400000000bdee72c51f0bfbf76b3b2813c5597ca0.jpg

De 68MB vrije RAM-geheugen in een van de systeeminfo apps toch erg schokkend om zachtjes uit te drukken. Maar voor de rest ziet het er nog netjes uit. Heb alleen geen zin om het allemaal te gaan vertalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
is er iemand die er whatsapp op heeft gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Vanmiddag terug gebeld door de Phonehouse. En eindelijk ze kunnen de 101 G9 voor me bestellen en hij is morgen aanwezig op het filiaal.

Dus ze zijn er blijkbaar wel :)

En mij benieuwen wat er gaat gebeuren met het 3G stickie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

streelder schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:39:
Vanmiddag terug gebeld door de Phonehouse. En eindelijk ze kunnen de 101 G9 voor me bestellen en hij is morgen aanwezig op het filiaal.

Dus ze zijn er blijkbaar wel :)

En mij benieuwen wat er gaat gebeuren met het 3G stickie.
Ja...ik zou gewoon een hi stick accepteren en niets vragen..belletje naar het hoofdkantoor = niet uitleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shootostar
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-11-2023
Ik heb gister een 80 G9 opgehaald.
Ze hadden eerst naar het hoofdkantoor gebeld, maar heb hem wel meegekregen. De dongle word nageleverd.
Ben tevreden met het apparaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdbroek
shootostar schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 09:42:
Ik heb gister een 80 G9 opgehaald.
Ze hadden eerst naar het hoofdkantoor gebeld, maar heb hem wel meegekregen. De dongle word nageleverd.
Ben tevreden met het apparaat. :)
geen last van het bubble effect ?? want ik wel namelijk en dan ligt het mischien toch aan mijn apparaat dat het zo erg is, en ga ik hem toch maar omruilen voor een nieuwe, daar had ik 14 dagen voor volgens de verkoper !

grt

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shootostar
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-11-2023
wvdbroek schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:26:
[...]

geen last van het bubble effect ?? want ik wel namelijk en dan ligt het mischien toch aan mijn apparaat dat het zo erg is, en ga ik hem toch maar omruilen voor een nieuwe, daar had ik 14 dagen voor volgens de verkoper !

grt

Wim
wel iets last van bubble effect...maar bijna niet te zien...af een toe een kleinere donkere plek aan de linkerkant van het scherm. dit mede als er vrij hard op het scherm word gedrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsoos
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:06
ja, ik weet dat google maps er op staat, maar ...
heeft iemand er al een commercieel navigatieprogramma werkend op gekregen zoals Igo of Navigon?
zo ja welke versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Jep...ik heb hem ook nu kunnen ophalen (ergens anders) en nu is er gecommuniceerd dat de dongle wordt opgestuurd.

Overigens ook de vlekken links boven op het scherm op het moment je hem gewoon vasthoudt. Och..ik weet niet of ik me erom kan storen...ben er nu op aan het letten.

Voor 200 euro + 3G stick..een koopje wat mij betreft en mocht je twijfelen..gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
fishbone1970 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:54:
Even de volgende vragen over de archos 80 g9
Kan iemand me vertellen als je er een externe schijf aanhangt of hij dan een video file kan afspelen..??
En beter nog, dit in full screen op je lcd tv kan projecteren..??
Heb al wat bekeken op youtube en gegoogled maar zag dat t home scherm alleen in 1024x768 op een groot scherm laat zien
Wil hem namelijk ook als mediaplayer gebruiken inclusief een wiimote
Alvast bedankt...
Er is alleen wel een addertje onder het gras. De videospeler van Archos kan op een Archos 80 een breedbeeld film netjes breedbeeld afspelen via HDMI. Maar ik heb ook Moboplayer geinstalleerd, omdat de speler van Archos toch niet alles slikt (ik heb ook geen AC3 plugin gekocht). Moboplayer kan denk ik niet direct bij de HDMI poort en speelt films dus af met de Honeycomb bar onderin zichtbaar en in een 4:3 scherm.

Tenzij iemand een andere videoplayer weet die wel direct de HDMI poort kan aansturen?
Overigens speelde een XVID AVI die wel op een Archos 70 probleemloos speelde niet af op mijn nieuwe 80. Beide zonder AC3 plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ik heb de 101G9 vanmiddag opgehaald bij de PH. Hij staat nu te laden totdat de accu vol is. Ondanks dat reviews zeggen dat de bouwkwaliteit minder is, ik vind hem er best goed uitzien. Het steuntje werkt ook prima, ondanks dat het plastic is, houdt ie de tablet prima.

Bij mij is er ook naar het hoofdkantoor gebeld omdat niet duidelijk was hoe het nou zit met die dongle. Ze worden inderdaad nagestuurd binnen 2-3 weken. Je krijgt hem dan gewoon thuisgestuurd :D

Ik hoop er snel wat mee te kunnen gaan doen en uit te proberen, maar eerst die accu maar ff vol laten lopen.
Komende week maar even een 16GB microsd kaartje bestellen en op zoek naar een simpele hoes om hem te beschermen.
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste