Op de 8GB worden inderdaad de applicaties bewaard. Alle apps hebben al dan niet de mogelijkheid om ook de SD opslag te benaderen (daar moeten ze aangeven bij installatie en dan kan je dus besluiten om een app niet te installeren als je niet wilt dat hij bijvoorbeeld je contact personen uitleest / wijzigd)hars73 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:34:
Ik ben wel nieuwsgierig hoe het met het geheugen zit, dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Je hebt 8GB intern geheugen. Is dit het geheugen waar je de applicaties op installeert? Heb je daarvoor de volledige 8GB tot je beschikking?
En als je een micro SD kaart erin steekt, wordt dit dan "toegevoegd" aan dat interne geheugen waardoor je meer ruimte krijgt voor het installeren van applicaties? Of kun je de SD alleen maar gebruiken voor data zoals bijvoorbeeld mp3's, documenten, foto's en films?
Ik denk dat het SD geheugen alleen voor data gebruikt kan worden. Dat geld denk ik voor alle android toestellen.
De Apps in android zijn wel een stuk kleiner dan voor bijvoorbeeld Windows. Waar een office enkele honderden megabytes in beslag neemt, zijn de android versies nog geen 40 MB
De meeste apps zijn denk ik tussen 500KB en 3MB groot en dan past er dus heel wat in 8GB :-)
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu