Ik vind hem wel een beetje plastic geworden, maar ja, je kan niet alles hebben.CLB schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 00:34:
Nu nog een 70b in 250GB HDD versie en ik ben er denk wel uit... Kost misschien 300,00 en klaar...
Kan wel een Prime aanschaffen voor 600,00, maar dit is gewoon perfect voor mij... 7" dus lekker compact, stereo-speakers, krachtig genoeg, leuke resolutie, Androidmarket out of the box, Full HD materiaal, mini-HDMI.
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
"Met 1GB ram worden ze twee keer zo snel"

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tja het zal... Maar is nergens op gebaseerd als ik zo het artikel lees. Uiteraard zal ie beter multitasken en wat vlotter reageren. Dat is logisch. En ja ik heb mijn G9 nu bijna 3 maanden en had ook wel 1GB willen hebben. Maar zo gaat dat nou eenmaal. Ik had ook al wel de processor erin willen hebben die over 2 jaar uitkomt. Voorlopig voldoet ie voor mij prima. En daar gaat het om.
Ik doelde er ook op dat, dat de grootste bullshit is
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Na diverse mailwisselingen met the phonehouse heb ik m'n 3g stick nog steeds niet.
loopt al van eind oktober
zijn er nog veel mensen die die stick ook nog niet ontvangen hebben?
en diegenen die ze wel ontvangen hadden, ging dat spontaan door the phonehouse zelf of moesten jullie er ook de hele tijd naar vragen?
ze kunnen wat mij betreft ook een terugstorting van € 50,= doen, koop ik die 3g stick wel ergens waar die op voorraad is en de volgende dag geleverd wordt.
gaarne reacties
bvd
mvrgr
bertus
en diegenen die ze wel ontvangen hadden, ging dat spontaan door the phonehouse zelf of moesten jullie er ook de hele tijd naar vragen?
ze kunnen wat mij betreft ook een terugstorting van € 50,= doen, koop ik die 3g stick wel ergens waar die op voorraad is en de volgende dag geleverd wordt.
gaarne reacties
bvd
mvrgr
bertus
Heb ook nog niks ontvangen, heb mail contact over de terugbetaling van 50 maar dat gaat niet echt snel.bvsoos schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:09:
Na diverse mailwisselingen met the phonehouse heb ik m'n 3g stick nog steeds niet.
gaarne reacties
bvd
mvrgr
bertus
Ik heb 1x een mail gestuurd na 10 weken en had 'm 1,5 week later, netjes in de bus
Schijnt dat er verschillende versies van 70b IT in omloop zijn en dat 250GB modellen mogelijk geen Honeycomb kunnen draaien? Misschien dat Archos dan ICS werkend krijgt?
http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=73&t=59873
(hele topic lezen)
Wat mij vooral opvalt is dat Charbax heel erg stil is en niks zegt over de ontstane problemen. Als hij niks zegt, is het meestal in het nadeel van Archos.
http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=73&t=59873
(hele topic lezen)
Wat mij vooral opvalt is dat Charbax heel erg stil is en niks zegt over de ontstane problemen. Als hij niks zegt, is het meestal in het nadeel van Archos.
Ik heb niets hoeven doen om de 3G stick te krijgen. Maar bij de aankoop zijn mijn adresgegevens in het systeem opgenomen. Is dat bij jou toen ook gebeurd?
Bij mij stond de bon niet op mijn naam, maar op naam van een van hun monteurs van die vestiging. Kwam omdat ik toen de eerste was die de 101 gekocht had en dat ding nog niet goed in het systeem stond ofzo.bvsoos schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:09:
gaarne reacties
bvd
mvrgr
bertus
Dus uiteindelijk kwam de 3G stick bij die monteur thuis en die had hem al meegenomen naar z'n TPH vestiging. Aangezien ik zag dat iedereen heb hier ontving, heb ik gewoon de TPH vestiging gebeld en die wisten precies wat ik bedoelde. Ze wisten dus alleen niet voor wie die stick was. M'n adresgegevens alsnog doorgegeven en ik heb hem thuisgestuurd gekregen.
bij mij ook in hun systeem opgenomenSupremo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:53:
Ik heb niets hoeven doen om de 3G stick te krijgen. Maar bij de aankoop zijn mijn adresgegevens in het systeem opgenomen. Is dat bij jou toen ook gebeurd?
alleen het versturen van de 3g stick en communicatie daarover wil ondanks diverse e-mails maar niet vlotten.
meer dan:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij streven er naar uw e-mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden. U kunt ook gebruik maken van de zelfservice applicatie op onze website http://www.phonehouse.nl/veel-gestelde-vragen/ of chatten met een medewerker.
Verder heeft u de mogelijkheid om uw vraag te stellen via Twitter (http://twitter.com/phonehousehelpt).
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met de hartelijke service,
Customer Care
The Phone House
krijg ik niet ......................
heel vervelend
Ben benieuwd of de MM de Archos 80 Turbo met 250GB HDD al heeft liggen icm de MediaMarkt btw actie 2012
Ik ben zelf op zoek naar 16GB Turbo, moet te doen zijn, toch(of anders een 70b/arnova 7 G2, afhankelijk van de prijzen)?CLB schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:28:
Ben benieuwd of de MM de Archos 80 Turbo met 250GB HDD al heeft liggen icm de MediaMarkt btw actie 2012
[ Voor 13% gewijzigd door exelletor op 23-01-2012 20:00 ]
bij dixons op voorraad Archos A80 IT Gen9 S 1.2GHz 250GB:
http://www.dixons.nl/archos-a80-it-gen9-s-1-5ghz-250gb.html
http://www.dixons.nl/archos-a80-it-gen9-s-1-5ghz-250gb.html
Voor iedereen die net als ikzelf nog geen 3G stick heeft ontvangen van The Phonehouse.
Vorige week heb ik met ze gesproken, in dit gesprek gaven ze aan dat de eerste batch met USB sticks begin januari was verstuurd. Ze verwachte dat de tweede batch met sticks drie weken later verstuurd zou worden.
Ook voor ons die al vier maanden (!!!) wachten op de nalevering, is er nog hoop.
Wat een verschrikkelijk vervelende en klantonvriendelijke winkel (
hier stonden heel andere woorden, maar deze zijn vanwege het verbod op schutting en scheldwoorden verwijderd
) is de Phonehouse toch, zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Vorige week heb ik met ze gesproken, in dit gesprek gaven ze aan dat de eerste batch met USB sticks begin januari was verstuurd. Ze verwachte dat de tweede batch met sticks drie weken later verstuurd zou worden.
Ook voor ons die al vier maanden (!!!) wachten op de nalevering, is er nog hoop.
Wat een verschrikkelijk vervelende en klantonvriendelijke winkel (

CLB, mocht je nog naar Rijswijk willen, puur tijdsverspilling. Bij de MM hadden ze alleen maar tientallen 70IT's(echt waar, tientallen, maar dan voor 249EUR), 2 demo modellen van 80G9 en een demo van 101G9(beide classic). Geen Arnova's G2, helemaal niks.
Bij de Dynabyte hadden ze wel een 101G9 16GB 1.2 Ghz voor 319EUR.
[ Voor 11% gewijzigd door exelletor op 24-01-2012 19:04 ]
Ik heb ze gezien, but thanks voor het melden..
Heb een andere tablet op de kop getikt, zal maar niet zeggen welke
Heb een andere tablet op de kop getikt, zal maar niet zeggen welke
'k Heb zelf 3 weken geleden de 101 G9 GB 1.2 Ghz nog bij de Dynabyte gehaald (in Zwolle) voor 339EUR. De MM daar had ook enkel de oude G9 classics liggen. Over prijzen die ze hanteerden bij de MM was ik alles behalve te spreken. (379EUR toen nog voor de G9 classic!). Als troost heb ik voor potentiële kopers op de 101G9 classic die daar lag tweakers.net geopend met de Pricewatch. Leverde erg leuk commentaar op van de mensen die er na mij mee gingen spelenexelletor schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:03:
CLB, mocht je nog naar Rijswijk willen, puur tijdsverspilling. Bij de MM hadden ze alleen maar tientallen 70IT's(echt waar, tientallen, maar dan voor 249EUR), 2 demo modellen van 80G9 en een demo van 101G9(beide classic). Geen Arnova's G2, helemaal niks.
Ik snap je frustratie, maar afgezien van de levertijd van de 3G stick, wat is er verder mis met TPH? Zo te zien beantwoorden ze nog steeds netjes je vraag en ze kunnen die 3G sticks ook niet tevoorschijn toveren als Archos slecht levert.lenoble schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:41:
Voor iedereen die net als ikzelf nog geen 3G stick heeft ontvangen van The Phonehouse.
Wat een verschrikkelijk vervelende en klantonvriendelijke winkel (hier stonden heel andere woorden, maar deze zijn vanwege het verbod op schutting en scheldwoorden verwijderd
) is de Phonehouse toch, zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Ik denk dat je de meeste mensen hier niet hoort klagen omdat TPH op dat moment de beste aanbieding had, zelfs zonder 3G stick! En in mijn geval kreeg ik ook nog een andere 3G stick (met 1GB data) gratis mee om de tijd te overbruggen. Overigens schijnt de Archos G9 alleen met zijn eigen 3G stick te werken, maar toch een net gebaar van TPH naar mijn idee.
TPH reageert niet op mail, het antwoord dat ik gekregen heb, heb ik gekregen van de 0,45 p/m helpdesk van TPH. De vestiging waar in mijjn tablet heb gekocht geeft niet thuis, neemt de telefoon niet op of belooft terug te bellen, maar doet dit niet .. Het is toch minstens vreemd dat je 0,45 p/m moet betalen voor een antwoord op een vraag over de nalevering van een essentieel onderdeel.Supremo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:50:
[...]
Ik snap je frustratie, maar afgezien van de levertijd van de 3G stick, wat is er verder mis met TPH? Zo te zien beantwoorden ze nog steeds netjes je vraag en ze kunnen die 3G sticks ook niet tevoorschijn toveren als Archos slecht levert.
Ik denk dat je de meeste mensen hier niet hoort klagen omdat TPH op dat moment de beste aanbieding had, zelfs zonder 3G stick! En in mijn geval kreeg ik ook nog een andere 3G stick (met 1GB data) gratis mee om de tijd te overbruggen. Overigens schijnt de Archos G9 alleen met zijn eigen 3G stick te werken, maar toch een net gebaar van TPH naar mijn idee.
Ik heb de tablet gekocht vanwege de 3G mogelijkheid in combinatie met de prijs. De prijs is goed ja, maar na vier maanden heb ik nog steeds geen 3G en daar had ik hem juist voor gekocht. Je verkoopt toch ook geen fiets en levert de trappers er niet bij of pas vier maanden later.
Toveren kan niemand, maar het is wel vreemd dat de archos 3G dongle gewoon leverbaar is in iedere andere willekeurige webwinkel....
Het annuleren van de bestelling kan niet meer, maar ik heb niet de functionaliteit waar ik voor heb betaald...
Ik had vandaag per post een excuusbrief met een 3G dongel van TPH, zonder daar expliciet naar te vragen.
Ik heb de Archos 101 3G begin november bij TPH in de winkel (niet online) aangeschaft ook voor € 249 .
Het enige dat ik nog even wil navragen is de bijgeleverde SIM-kaart, want een abonnement is er echt niet bij afgesloten, en ik had ook niet verwacht dat er een SIM-kaart bij zou zitten.
Ik heb de Archos 101 3G begin november bij TPH in de winkel (niet online) aangeschaft ook voor € 249 .
Het enige dat ik nog even wil navragen is de bijgeleverde SIM-kaart, want een abonnement is er echt niet bij afgesloten, en ik had ook niet verwacht dat er een SIM-kaart bij zou zitten.
Murphy was an optimist
Je kan toch tabletten zonder 3G..lenoble schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:42:
[...]
TPH reageert niet op mail, het antwoord dat ik gekregen heb, heb ik gekregen van de 0,45 p/m helpdesk van TPH. De vestiging waar in mijjn tablet heb gekocht geeft niet thuis, neemt de telefoon niet op of belooft terug te bellen, maar doet dit niet .. Het is toch minstens vreemd dat je 0,45 p/m moet betalen voor een antwoord op een vraag over de nalevering van een essentieel onderdeel.
Ik heb de tablet gekocht vanwege de 3G mogelijkheid in combinatie met de prijs. De prijs is goed ja, maar na vier maanden heb ik nog steeds geen 3G en daar had ik hem juist voor gekocht. Je verkoopt toch ook geen fiets en levert de trappers er niet bij of pas vier maanden later.
Toveren kan niemand, maar het is wel vreemd dat de archos 3G dongle gewoon leverbaar is in iedere andere willekeurige webwinkel....
Het annuleren van de bestelling kan niet meer, maar ik heb niet de functionaliteit waar ik voor heb betaald...
Aan een fiets zonder trappers heb je niks..
En anders tether je toch een tijdje totdat je 'm binnen hebt?
Natuurlijk de tablet werkt ook wel.CLB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:54:
[...]
Je kan toch tabletten zonder 3G..
Aan een fiets zonder trappers heb je niks..
En anders tether je toch een tijdje totdat je 'm binnen hebt?
Een fiets zonder trappers kan je gebruiken om heel hard van een heuvel af te rijden, maar dat is waarschijnlijk niet waar je die fiets voor hebt gekocht. Je wilt er ook een heuvel mee op kunnen fietsen of mee naar je werk fietsen.
Ik heb de tablet dan ook gekocht met een bepaald doel voor ogen, voor mij is hier 3g voor nodig.
Dan is de tweede levering waarschijnlijk van start gegaan.GoGoHaRrY schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:34:
Ik had vandaag per post een excuusbrief met een 3G dongel van TPH, zonder daar expliciet naar te vragen.
Ik hoop dat ik er nu wel bij zit......
De originele aanbieding was inclusief 1GB gratis data. Dat lukt natuurlijk alleen met een SIM.GoGoHaRrY schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:34:
De verkoper probeerde mij ook nog een abo aan te smeren, maar toen wees ik hem vrolijk op de 1GB gratis data.
Als 3G zo essentieel voor je was had je hem gewoon moeten laten liggen, of meteen terug moeten gaan toen je er achter kwam dat de 3G stick er niet bij zat.lenoble schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:30:
[...]
Ik heb de tablet dan ook gekocht met een bepaald doel voor ogen, voor mij is hier 3g voor nodig.
Het lijkt mij echt een zeer geschikte tablet, en zeker voor dat geld. 250 Euro voor de 80 turbo is zeer netjes naar mijn mening. Maar hoe werkt dat met android? kan je later nog updaten naar ICS als je hem nu koopt? Verder is iedereen er best positief over als ik zo op internet kijk, dus ik denk dat ik hem binnenkort maar eens ga aanschaffen.
Update kan gewoon rechtstreeks worden gedownload en geïnstalleerd, als die er is!
Voglens Craig zal ICS op woensdag te downloaden zijn.
Persoonlijk zou ik nog even wachten op de 1,5 GHz Turbo. Waarschijnlijk extra metalen plaatje tegen de kringen in het scherm en als de geruchten kloppen 1 GB geheugen, i.p.v 512 MB. Maar wanneer die leverbaar wordt?Mr.Vin schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:46:
Het lijkt mij echt een zeer geschikte tablet, en zeker voor dat geld. 250 Euro voor de 80 turbo is zeer netjes naar mijn mening. Maar hoe werkt dat met android? kan je later nog updaten naar ICS als je hem nu koopt? Verder is iedereen er best positief over als ik zo op internet kijk, dus ik denk dat ik hem binnenkort maar eens ga aanschaffen.
Eind februari denk ik...Supremo schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:27:
Persoonlijk zou ik nog even wachten op de 1,5 GHz Turbo. Waarschijnlijk extra metalen plaatje tegen de kringen in het scherm en als de geruchten kloppen 1 GB geheugen, i.p.v 512 MB. Maar wanneer die leverbaar wordt?
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
welke woensdag?exelletor schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:04:
Voglens Craig zal ICS op woensdag te downloaden zijn.
heeft iemand hem al dan?
bvd
gr
Hebben ze dus niet gehaald. Hou de site in de gaten, zou ik zeggen.bvsoos schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:13:
[...]
welke woensdag?
heeft iemand hem al dan?
bvd
gr
P.S. De 8GB Turbo is nu ook leverbaar via de site van Archos. 249 voor 8", 299 voor 10".
Ik kreeg de melding voor een nieuwe firmware, maar gewoon nog Honeycomb. Maar deze discussie lijkt mij meer voor het tablet topic en niet voor levertijden.exelletor schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:36:
[...]
Hebben ze dus niet gehaald. Hou de site in de gaten, zou ik zeggen.Echter, brengen ze firmwares meestal niet aan het einde van de week uit(vrijdag), maar wie weet, misschien maken ze wel een uitzondering. Dus, als die morgen nog niet is, komt die waarschijnlijk pas volgende week.
P.S. De 8GB Turbo is nu ook leverbaar via de site van Archos. 249 voor 8", 299 voor 10".
Iemand die de 70b in een fysieke winkel heeft zien liggen? Media Markt of zo?
Iemand al een 1,5GHz G9 met 1GB RAM in zijn bezit? Het gaat denk ik vooral om de 101 16GB want de 8GB versies zouden dacht ik zowieso 512MB krijgen..!?
Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro
Weet iemand waar ik de
G9 80 & 101 Turbo (250Gb) - 1.5Ghz versie kan kopen ?
(liefst ene winkel die kan leveren naar Belgïe of in Belgïe zelf)
G9 80 & 101 Turbo (250Gb) - 1.5Ghz versie kan kopen ?
(liefst ene winkel die kan leveren naar Belgïe of in Belgïe zelf)
Mooi heh die gekoppelde producten bovenaan dit topic: Archos 80 G9 Turbo 250GB 1,5GHz (501838) Zwart
Het zou idd mooi zijn moest ik dan op de echte versie terecht komen.
Ik had dit al eens gezocht en vond op vele websites enkel de 1.2Ghz versie...
Ik had dit al eens gezocht en vond op vele websites enkel de 1.2Ghz versie...
Zie daarvoor: Glaanie in "[PW] Archos gen9 tablets"
Ook allemaal nog steeds de 512MB versies?
Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro
Yes, 1GB volgt nog
Wel vreemd dat op de Archos website alle producten nog steeds als 1,2GHz staan aangegeven. En dat zie je nog steeds ook veel terug in veel webwinkels. Kijk je vervolgens in de specs, staat er soms nog wel 1500MHz als cpu snelheid. Alsof Hertzen rekenkundig overeenkomen met bits en bytes....
Sinds enkele dag heb ik hier de Archos 101 G9 Turbo 8GB binnen (1,5Ghz). An sich een leuk speledingetje, en ik sta te kijken van de weergave van HD-materiaal. Er doet zich echter een probleem op met de achterste USB-poort. Welk apparaat ik er ook een steek, het lijkt er op alsof de USB-port niet van spanning wordt verzenden. De LED op de USB stick gaat niet branden en ook mijn MP3 speler start niet op na het insteken van de USB kabel. Is dit een meer voorkomend probleem en wat is de eventuele oplossing?
Ten eerste zit je in het verkeerde topic: Archos Gen9 tablets: Archos 80 / 101
Ten tweede is de waarschijnlijke oplossing: 3G-stick modus aanzetten, ergens in de instellingen van je Archos...
Ten tweede is de waarschijnlijke oplossing: 3G-stick modus aanzetten, ergens in de instellingen van je Archos...
Excuses voor het verkeerd plaatsen van het topic, maar bedankt voor de oplossing!

nieuwe toevoeging in de archos store:
http://www.archos.com/sto...en&prod_id=archos101g9ics
http://www.archos.com/sto...en&prod_id=archos101g9ics
Amazon adverteert nu expliciet met 1 GB RAM:
http://www.amazon.co.uk/d...19301_29175961_pe_vfe_dt2
http://www.amazon.co.uk/d...19301_29175961_pe_vfe_dt1
http://www.amazon.co.uk/A...TF8&qid=1331848261&sr=1-2
Kom maar door met die 250GB 1GB RAM...
http://www.amazon.co.uk/d...19301_29175961_pe_vfe_dt2
http://www.amazon.co.uk/d...19301_29175961_pe_vfe_dt1
http://www.amazon.co.uk/A...TF8&qid=1331848261&sr=1-2
Kom maar door met die 250GB 1GB RAM...
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Ik heb vandaag de ARCHOS 101 G9 Turbo ICS 8GB besteld via Archos. Hopelijk is hij er snel.
Ik zal nog iets laten weten als er nu 1gig ram inzit.
Ref. 502047
Ik zal nog iets laten weten als er nu 1gig ram inzit.
Ref. 502047
[ Voor 4% gewijzigd door ljd op 17-03-2012 20:38 ]
Bij mediamarkt is nu de 10" turbo (1,5ghz) 16gb versie te koop, € 339,00 linkje: http://www.mediamarkt.nl/...,10259,112005,238595.html
de mediamarkt versie is nog steeds met honeycomb, dus nog steeds 512MB ram
Verwijderd
Heeft iemand een idee of de 101 G9 Turbo 1,5Ghz 250Gb eindelijk komt?
Eerst zou het november (2011) zijn, toen begin 2012. Ergens las ik half maart en dat is het nu.
Zelfs de versie met 1,2 Ghz is nauwelijks te krijgen als ik naar de levertijden in pricewatch kijk. Houden de Fransen ze voor zichzelf of zo?
Eerst zou het november (2011) zijn, toen begin 2012. Ergens las ik half maart en dat is het nu.
Zelfs de versie met 1,2 Ghz is nauwelijks te krijgen als ik naar de levertijden in pricewatch kijk. Houden de Fransen ze voor zichzelf of zo?
Bij de Amazon UK is die al lang leverbaar.Eerst zou het november (2011) zijn, toen begin 2012. Ergens las ik half maart en dat is het nu.
De Turbo ICS versies krijg je ook gewoon met honeycomb toegestuurd, je moet naar de references kijken.de mediamarkt versie is nog steeds met honeycomb, dus nog steeds 512MB ram
Weet je die dan al voor de 1GB versies?[...]De Turbo ICS versies krijg je ook gewoon met honeycomb toegestuurd, je moet naar de references kijken.
80G9
8GB - 502031
16GB - 502036
250GB - 502041 (nog niet leverbaar)
101G9
8GB - 502047
16GB - 502052
250GB - 502057
kewl! major thanx!
Ik zal er noteren, tot nog toe heb ik het nog niet gekocht, want ik weet dat er een 1GB ram in zit in plaats van huidige 512MB. Zijn er 1GB-versies te zien in de Nederlandse winkels?exelletor schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:45:
80G9
8GB - 502031
16GB - 502036
250GB - 502041 (nog niet leverbaar)
101G9
8GB - 502047
16GB - 502052
250GB - 502057
Adhv berichten op de archosfans forum blijkt dat de ICS versies idd 1GB ram bevatten en omdat ik geen zin meer heb om te wachten op de hdd versie heb ik gistermiddag via de archos website een 101 8GB ICS versie (502047) besteld. Icm een (of twee) 32GB class10 (mss overkill maar het kan vast geen kwaad) microSD moet dat wel lukken met de vakantie films.
Naar vermelding op de webshop vindt verscheping na 72uur plaats en kan ontvangst tot 3 werkdagen duren. In dit geval komt dat overeen met donderdag verzending en uiterlijk dinsdag op de mat. Mom nog, even een lapje halen voor m'n gekwijl :-D
Ik post wel weer als ze binnen is.
Naar vermelding op de webshop vindt verscheping na 72uur plaats en kan ontvangst tot 3 werkdagen duren. In dit geval komt dat overeen met donderdag verzending en uiterlijk dinsdag op de mat. Mom nog, even een lapje halen voor m'n gekwijl :-D
Ik post wel weer als ze binnen is.
Krijg net bericht binnen, vandaag verscheept. Binnen 48 uur dus (paypal transactie). Netjes Archos Webshop.
Nice! Wil het een beetje vlotten met de upgrade naar ICS? En om on-topic te blijven, hoelang tussen bestelling en levering?ljd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:50:
Vandaag mijn 101 G9 Turbo ICS 8GB ontvangen. Er zit 1gig ram in. (besteld via webshop archos)
ljd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:37:
Ik heb vandaag de ARCHOS 101 G9 Turbo ICS 8GB besteld via Archos.
Hopelijk is hij er snel. Ik zal nog iets laten weten als er nu 1gig ram inzit.
Ref. 502047
Scherp!
Voor de liefhebbers; de Archos 101 G9 turbo (1,2 ghz, 512mb ram, 250gb HDD, dus de oude versie) is bijna de helft in prijs gezakt naar 186,69.
En zojuist binnen, Elixer2 geinstalled en idd 1GB. Go Archos!
Nu format en over naar ICS.
Nu format en over naar ICS.
Verwijderd
....waar ??bashje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:16:
Voor de liefhebbers; de Archos 101 G9 turbo (1,2 ghz, 512mb ram, 250gb HDD, dus de oude versie) is bijna de helft in prijs gezakt naar 186,69.
Hij kijkt in de pricewatch.. alleen helaas, dat is de Arnova, een heel ander apparaat. Dus die prijsvermelding klopt niet.bashje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:16:
pricewatch: Archos 101 G9 Turbo 250GB 1,2GHz (501865/501892) Zwart
http://www.databyteshop.nl/501792?ref=tweakers
[ Voor 23% gewijzigd door hars73 op 22-03-2012 15:49 ]
Verwijderd
...jammer, stond (en nu dus weer sta) op het punt om naar Phone H. te gaan om een 101 G9 8gb te kopen.
Verwijderd
Volgens http://www.databyteshop.nl/501792?ref=tweakers heeft de Arnova opeens ook Android 3.2 ...klok ....klepel ??
Klopt niks van volgens mij. Het is gewoon deze: pricewatch: Archos Arnova 10B G2 (Capacitive Touch) 8GB ZwartVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:55:
Volgens http://www.databyteshop.nl/501792?ref=tweakers heeft de Arnova opeens ook Android 3.2 ...klok ....klepel ??
Klopt! jammer, mijn fout! dacht een mooie aanbieding te zien.
Maar te mooi om waar te zijn schijnbaar!
Maar te mooi om waar te zijn schijnbaar!
http://www.centralpoint.n...m-art-502047-num-1244605/
Vandaag hier besteld, afwachten maar
[ Voor 15% gewijzigd door Kw4kje op 25-03-2012 20:10 ]
Bij de PH is 80G9 trouwens weer met 3G voor 199.
O? Bron? Toch wel weer leuk haha
Hun folder.CLB schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:15:
O? Bron? Toch wel weer leuk haha
Verwijderd
...voorraad staat op 0 ...al bericht gehad over wel / niet en zo ja wanneer ?Kw4kje schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:06:
http://www.centralpoint.n...m-art-502047-num-1244605/
Ja heb hem gisteren binnen gekregen, maar gaat weer terug ivm met defect scherm.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:28:
[...]
...voorraad staat op 0 ...al bericht gehad over wel / niet en zo ja wanneer ?
Archos Gen9 tablets: Archos 80 / 101. Zie onderaan.
Toen ik bestelde, op zondag, waren er nog 27 op voorraad.
Vanmiddag bij de Phone House naar binnen gelopen. Ze hadden de nieuwe 80 G9 met ICS installed, nog steeds voor de 'oude' prijs van 199,--. Maar... geen voorraad in de winkel. En na een check in het landelijke systeem bleek dat er ook in de andere vestigingen schaarste heerst. Eigenlijk overal uitverkocht, soms 1 of 2 op voorraad (het hoogste aantal was 4, voor DOA!). De medewerker was zo vriendelijk om het hoofdkantoor te bellen, over 1,5 week komt er een nieuwe batch aan. Probleem met het scherm (doordrukken vanaf de achterkant) was -voor dit winkel exemplaar- in ieder geval minder dan bij de 'oude' versie.
Ik heb ook gisteren een pakketje ontvangen, welke ik zaterdag besteld had via Archos..
Archos 101 G9 16GB
Archos 101 G9 16GB
Geen problemen met schermen? Denk dat ik hem daar ook maar ga bestellen en dan maar hopen dat ik nu wel een goed exemplaar krijg. 
edit:
of voor 300,- weer hier
https://www.centralpoint....m-art-502052-num-1244606/
nog 20 op voorraad.
edit: 19. Heb er hier toch maar weer bestelt, scheelt zo 50 euro. Ben benieuwd
edit:
of voor 300,- weer hier
nog 20 op voorraad.
[ Voor 54% gewijzigd door Kw4kje op 29-03-2012 23:21 ]
Ik kreeg vandaag een email binnen dat het weer in voorraad is, maar het is opmerkelijk goedkoper!Kw4kje schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:47:
Geen problemen met schermen? Denk dat ik hem daar ook maar ga bestellen en dan maar hopen dat ik nu wel een goed exemplaar krijg.
edit:
of voor 300,- weer hier
nog 20 op voorraad.
Zo opvallend goedkoop, dat ik nog wat tijdjes moet nemen om na te kijken of het juiste apparaat is!
Inderdaad blijft het teller op 19 op dit moment...
[ Voor 50% gewijzigd door huijaa op 30-03-2012 12:57 ]
Ik kan bevestigen dat het om het zelfde versie gaat als die van de archos site vandaan komen, heb er zelf een in huis nog, al gaat deze vanmiddag op de post, ivm met een defect scherm. De ref en upc code komen overeen als die op de archos site. De 8gb versie hebben ze vrijdag 6 april weer op voorraad. De 16gb hebben ze op dit moment nog 19 op voorraad.huijaa schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:56:
[...]
Ik kreeg vandaag een email binnen dat het weer in voorraad is, maar het is opmerkelijk goedkoper!
Zo opvallend goedkoop, dat ik nog wat tijdjes moet nemen om na te kijken of het juiste apparaat is!
Inderdaad blijft het teller op 19 op dit moment...
[ Voor 10% gewijzigd door Kw4kje op 30-03-2012 16:17 ]
Ik heb het vandaag besteld en zal pas woensdag verwachten.
edit:
Het is nu al (wo-4/4/12) in mijn huis. Volgens boekje moet het eerst volgeladen worden bij de eerste keer, dus gewoon wachten voordat ik dit toestel alles ga uittesten/proberen/gebruiken/etc.etc..
Het is nu al (wo-4/4/12) in mijn huis. Volgens boekje moet het eerst volgeladen worden bij de eerste keer, dus gewoon wachten voordat ik dit toestel alles ga uittesten/proberen/gebruiken/etc.etc..
[ Voor 65% gewijzigd door huijaa op 04-04-2012 13:52 . Reden: kwart uurtje geleden aangekomen in huis! ]
De mijne vandaag binnen gekregen, een goed exemplaar dit keer. Dit bericht vanaf m'n Archos.
Verwijderd
Hallo,
Voor de mensen die de ARCHOS 101 G9 Turbo ICS hebben aangeschaft? Zijn jullie hier tevreden over?
Voor de mensen die de ARCHOS 101 G9 Turbo ICS hebben aangeschaft? Zijn jullie hier tevreden over?
DMVerwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:54:
Hallo,
Natuurlijk ben ik tevreden er over. Het is gewoon volgens mij de beste tablet die er is...Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:54:
Hallo,
Verwijderd
Prijzen bij Dynabyte :
Archos A101 G9 TURBO 8GB 1GB (ICS) € 289,99
Archos A101 G9 TURBO 16GB 1GB (ICS) € 307,99
Archos A101 G9 TURBO 250GB 1GB (ICS) € 339,99
http://www.dynabyte.nl/no...7146=510&manufacturer=113
prijzen incl. BTW en bezorgkosten
lijkt me geen gekken prijzen
Archos A101 G9 TURBO 8GB 1GB (ICS) € 289,99
Archos A101 G9 TURBO 16GB 1GB (ICS) € 307,99
Archos A101 G9 TURBO 250GB 1GB (ICS) € 339,99
http://www.dynabyte.nl/no...7146=510&manufacturer=113
prijzen incl. BTW en bezorgkosten
lijkt me geen gekken prijzen
Verwijderd
Ik heb net bij de saturn de Archos A101 G9 TURBO 250GB 1GB (ICS) gekocht voor €293,27 toch leuk zo'n actie waarbij je geen btw hoeft te betalen...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 17:50 ]
Collega van me heeft de Archos 80 G9 Turbo (1.5 GHZ / 16 GB) bij Azerty gehaald voor €242.
Wilde 'm ook bestellen, maar zie nu dat de levertijd 10 dagen is (8GB versie is wel op voorraad)
Ik wacht nog even op Alternate, die zouden ze binnenkort moeten hebben, prijzen lijken gunstig.
Wilde 'm ook bestellen, maar zie nu dat de levertijd 10 dagen is (8GB versie is wel op voorraad)
Ik wacht nog even op Alternate, die zouden ze binnenkort moeten hebben, prijzen lijken gunstig.
Ik ben bijna een half jaar lang (officieel) in het bezit geweest van een Archos 101 G9 250Gb. De eerste kon na twee weken retour, omdat het scherm flikkerde. Binnen een week was er een nieuwe bezorgt. Deze tweede heb ik na een maand ook retour gestuurd, omdat de usb poorten niet werkten. Bij de micro-usb poort bleek een stukje afgebroken te zijn, dus hij werd opgestuurd naar Archos voor reparatie. Na 8 weken ben ik gaan informeren, waar mijn tablet bleef en wat de status van de reparatie was. Azerty (waar ik hem gekocht had) kon niet snel antwoord van Archos krijgen en ze hebben mij de optie gegeven om geld retour te krijgen. Ik heb dit aanbod aangenomen en gelijk daarna een Asus TF300 32Gb gekocht.
Het verschil tussen de Asus en de Archos is heel groot en met de Asus heb ik het gevoel dat ik een mooi, dun en snel tablet gekocht heb van goede kwaliteit. De Asus is wat duurder, maar de kwaliteit is beduidend beter. De Archos valt volgens mijn mening onder het gezegde "goedkoop is duurkoop".
Het verschil tussen de Asus en de Archos is heel groot en met de Asus heb ik het gevoel dat ik een mooi, dun en snel tablet gekocht heb van goede kwaliteit. De Asus is wat duurder, maar de kwaliteit is beduidend beter. De Archos valt volgens mijn mening onder het gezegde "goedkoop is duurkoop".
[ Voor 4% gewijzigd door wim-vdv op 18-08-2012 14:28 ]
Jaja, maar je leest het he ; "goedkoop is duurkoop"Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 08:44:
Archos g9 101 1,5 ghz 250Gb voor 198 bij computerland.
Benieuwd hoeveel hij kwijt was voor z'n Asus ... en waarom geen 250GB model ?
De Asus was 50 euro duurder. De bedoeling van de 250GB was om mijn foto verzameling erop te zetten. In de praktijk neem ik alleen de laatste foto`s mee om te laten zien en dan is 32GB voldoende. Ook geeft een ingebouwde harddisk extra gewicht, wat niet prettig is om vast te houden.Benieuwd hoeveel hij kwijt was voor z'n Asus ... en waarom geen 250GB model ?