Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Weet iemand of deze MicroSD (UHS-I) werkt in de Archos G9. Ik kan op de Archos site niks vinden over compatible hardware.

http://www.informatique.n...rosdhc-uhs-i-adapter.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:14

Mavamaarten

Omdat het kan!

feep schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:26:
Weet iemand of deze MicroSD (UHS-I) werkt in de Archos G9. Ik kan op de Archos site niks vinden over compatible hardware.

http://www.informatique.n...rosdhc-uhs-i-adapter.html
Ik heb zelf ook een 32 GB Micro-SD kaartje en dat werkt gewoon zoals het hoort. Ik heb van horen zeggen dat 64 GB kaartjes ook werken, dus ik zou zeggen gewoon doen. Android is niet zo kieskeurig op vlak van SD kaartjes :Y

EDIT: Jezus, dit topic is zo dood als een pier zeg :|
Ik was aan het twijfelen tussen een Yarvik Tab465 en deze, ben uiteindelijk toch voor de archos gegaan. Het Yarvik topic is echter wel levendig :+ (mja dat heeft vooral met problemen te maken denk ik, dat hoef ik ook niet)

[ Voor 21% gewijzigd door Mavamaarten op 19-06-2012 19:54 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:07
FW4.0.7 is inmiddels beschikbaar.

http://www.arctablet.com/...-gpu-wifi-hd-audio-fixes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Heb jij gewoon kunnen updaten ?? 2 x geprobeerd op de Archos en nada ...

Uiteindelijk maar met handje gedaan ; http://www.archos.com/sup...ml?country=gb&lang=en&g=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Goner schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:14:
Heb jij gewoon kunnen updaten ?? 2 x geprobeerd op de Archos en nada ...

Uiteindelijk maar met handje gedaan ; http://www.archos.com/sup...ml?country=gb&lang=en&g=9
Bij mij doet die archos site niet eens... Meer mensen met Ziggo dit probleem of moet ik toch maar een e-mailtje richting Archos doen met de vraag waarom ik geblokkeerd ben? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

exelletor schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:03:
[...]

Bij mij doet die archos site niet eens... Meer mensen met Ziggo dit probleem of moet ik toch maar een e-mailtje richting Archos doen met de vraag waarom ik geblokkeerd ben? :o
De Archos website doet het bij mij wel. Maar zoeken naar updates via de instellingen op de tablet zelf (zoeken naar systeemupdates) blijft maar zoeken en zoeken. Misschien morgen nog maar een keertje proberen.

Maar ik hoor veel positieve geluiden over de nieuwe firmware: http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=84&t=65564

Kijken of mijn tablet er iets stabieler door wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anders de firmware downloaden op je PC en naar Archos kopieëren, werkt als een speer. Automatische update ging tot 2 keer fout hier, na volledige download van .aos file :?

Werkt goed. Ik had geen problemen met GPS en/of wi-fi, maar ik krijg de indruk dat het scherm wat vloeiender is bij scrollen.
Wat hier bevestigd lijkt te worden : http://www.arctablet.com/...-gpu-wifi-hd-audio-fixes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Echt heel vreemd, ik kan op m'n G9 de hele Archos website niet openen, wat ik ook probeer. Zowel niet via de standaard browser, maar ook niet via Boat browser die ik tegenwoordig gebruik.
Op m'n laptop echter geen probleem om de Archos site te openen. Dan de update maar handmatig downloaden via de laptop.

EDIT: Update gelukt, handmatig dan wel te verstaan.

Lijkt inderdaad iets vloeiender te lopen allemaal. Nou kijken hoe vaak ik nog een reboot krijg (dat was met 4.0.6 soms een paar keer per uur)

[ Voor 24% gewijzigd door hars73 op 20-06-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Voor de mensen die een glimp van de Elements tablets willen zien:

http://www.arctablet.com/...hos-97-carbon-leaked-out/

Kan amper geloven dat ze een Cortex A8 ingestopt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

exelletor schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:52:
Voor de mensen die een glimp van de Elements tablets willen zien:

http://www.arctablet.com/...hos-97-carbon-leaked-out/

Kan amper geloven dat ze een Cortex A8 ingestopt hebben...
Ding ziet er qua uiterlijk wel mooier uit dan de G9 tablets. Ook een IPS scherm, maar inderdaad waarom dan een A8 processor erin.. single core.. max 1.5Ghz lopen die dingen volgens mij, maar zeker als die processor maar op 1Ghz loopt valt die tablet wel een beetje in de Kruitvat/Intertoys klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
hars73 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:01:
[...]

Ding ziet er qua uiterlijk wel mooier uit dan de G9 tablets. Ook een IPS scherm, maar inderdaad waarom dan een A8 processor erin.. single core.. max 1.5Ghz lopen die dingen volgens mij, maar zeker als die processor maar op 1Ghz loopt valt die tablet wel een beetje in de Kruitvat/Intertoys klasse.
De elements tablets zijn ook wel bedoeld om budget te zijn, maar rond oktober moet je toch echt wel een RK30 dual-core hebben, vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Iemand ervaring met de 3G USB stick van Archos ?? Werkt dat zonder meer met een data-only SIM (evt. pre-paid) van een willekeurige NL provider ??

En zo ja ; waar gekocht ?? Ben wat winkels afgelopen, maar niemand verkoopt ze (meer ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Tablet was helemaal leeg gelopen ( 0%). Probeer het nu al een aantal dagen op te laden, maar helaas lukt het opladen niet meer. Tablet gaat aan maar blijft vast zitten op 0% en als ik het van stekker haal gaat ie weer uit.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of zal ik maar weer effe langs moeten gaan bij TPH -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Omeg schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:33:
Tablet was helemaal leeg gelopen ( 0%). Probeer het nu al een aantal dagen op te laden, maar helaas lukt het opladen niet meer. Tablet gaat aan maar blijft vast zitten op 0% en als ik het van stekker haal gaat ie weer uit.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of zal ik maar weer effe langs moeten gaan bij TPH -_-
Ik heb ergens in dit topic al dit probleem voorbij zien komen, gebruik even de search functie. Volgens mij moest hij aan de lader gedaan worden, daar een tweetal-uren aan liggen(?) zodat in ieder geval het groene lampje gaat branden en hierna kan hij weer aangezet worden en normaal opgeladen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Omeg schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:33:
Tablet was helemaal leeg gelopen ( 0%).
Hier staan wat procedures uit de handleiding :

http://forum.archosfans.c....php?f=86&t=63391#p397891

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Bedankt voor de reacties. Ik had deze dingen al uitgeprobeerd voor het posten.
Nu ben ik na enige tijd toch erachter dat de mini usb kapot is waardoor het niet goed oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bleh, veel positieve commentaar gehoord van die nieuwste firmware maar ik heb toch niks gemerkt. Dat ik mijn root kwijtben, ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
De laatste firmware update bevalt zeer goed bij mij. Had daarvoor minimaal 1x per dag een vastloper en sinds de update geen een meer. Archos is dus goed bezig.

Weet iemand waarom firefox niet meer compatible is met de g9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijgervisuals
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 15:38
Mavamaarten schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:35:
Bleh, veel positieve commentaar gehoord van die nieuwste firmware maar ik heb toch niks gemerkt. Dat ik mijn root kwijtben, ja :+
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1720422

En we zijn weer 'bij'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:03

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Zojuist de Archos 80 G9 250gb opgehaald bij Paradigit voor 218 euro. Leek mij een mooie deal.

Het eerste wat mij opvalt is het gewicht. Wat is dat ding zwaar zeg. Is dit een kwestie van wennen of blijft die zo aanvoelen?

Vanavond als ik thuis ben eerste maar eens updaten naar ICS en kijken of ik ook echt de 1,5Ghz versie heb, en dan eens wat app's installeren en spelen met het ding.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

stickyfish schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:35:
Kijken of ik ook echt de 1,5Ghz versie heb
Dat zou me verbazen, voor 218 euro ; ben twee weken geleden div. winkels afgeweest (voor G9 80 Turbo) en Paradigit had toen geen turbo-modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Toch nog een keer melden dat 4.0.7 een erg stabiele firmware is. Sinds de update geen enkele crash of reboot meer gehad, terwijl ik die daarvoor vaker per avond had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Jep hij is fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

hars73 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:24:
Toch nog een keer melden dat 4.0.7 een erg stabiele firmware is. Sinds de update geen enkele crash of reboot meer gehad, terwijl ik die daarvoor vaker per avond had.
Vind ik ook! Vroeger had ik (vooral bij de google chrome beta) vaak dat hij vastliep voor 20 seconden ofzo, soms ook spontane reboots, daar heb ik allemaal geen last meer van :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

@Goner, er staat echt op dat het een Turbo is, en volgens de site van Paradigit (http://www.paradigit.nl/p..._3_2/501_838/default.aspx) is het er ook een.

Ook de benchmark zegt dat de processor op 1500 Mhz draait, dus al met al lijkt het wel allemaal te kloppen.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

stickyfish schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:55:
er staat echt op dat het een Turbo is,
Da's dan echt een koopje ... dat model is normaal rond de 300 euro. Ik heb de 80 G9 met resp. 8GB en 16GB nog niet goedkoper gezien dan resp. 229 en 249. Jammer dat ze die niet bij Paradigit hadden, toen ik zocht.

Ben trouwens erg tevreden met m'n Archos. Lees veel over problemen met vastlopers, wi-fi, GPS, maar ik heb echt geen enkel probleem. Ook GPS en 3G stick werken uitstekend ...

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 07-07-2012 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Ja, ik hoefde dan ook niet lang na te denken :)

Ben tot nu toe redelijk tevreden. Heb het idee dat de WiFi het soms niet helemaal lekker doet.
Daarnaast vind ik hem soms niet helemaal goed reageren, maar ik weet dus niet of dat aan de Archos ligt,
of aan het programma. Vastlopers heb ik ook geen last van.

Gisteren kreeg ik wel de melding dat er onvoldoende ruimte beschikbaar was. Hierdoor kon ik geen nieuwe apps installeren of de huidige apps bijwerken. Na het verwijderen van wat programma's was het probleem verholpen. Maar eigenlijk is dat raar. Het ding heeft dik 200Gb vrij nog.
Als ik op internet ga zoeken dan lees ik wel dat je apps van het geheugen naar de SD kaart (in mijn geval HDD) moet verplaatsen, maar ik kon zo snel niet vinden waar dit ergens moet zitten. Vanavond nog maar eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:51

masauri

aka qwybyte

Goner schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:09:
Iemand ervaring met de 3G USB stick van Archos ?? Werkt dat zonder meer met een data-only SIM (evt. pre-paid) van een willekeurige NL provider ??

En zo ja ; waar gekocht ?? Ben wat winkels afgelopen, maar niemand verkoopt ze (meer ?).
Ik gebruik een belgische simkaart van mobile vikings (MV) hier in belgie.
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een tijdelijke data kaart voor als ik in NL op vakantie ga binnen anderhalve week.
Ik kijk denk ik voor een gewone prepaidkaart met data op, tis voor een weekje dus kan ik wel mee leven.
Voor langere termijn weet ik het ook zo ff niet.

De ervaringen die ik heb met de stick is dat ie wel de batterij snel leeg trekt, dus ik gebruik m enkel als ik m tegelijk kan laten opladen of in uiterste nood als ik weet dat ik het nog even zonder oplader moet stellen.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

stickyfish schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:07:
Als ik op internet ga zoeken dan lees ik wel dat je apps van het geheugen naar de SD kaart
Dat schijnt in 4.0.3 niet zo lekker te werken.
Best jammer, maar met 16Gb geheugen kan ik nog wel even vooruit.

Ik heb die 3G stick uiteindelijk op eBay gekocht en een prepaid kaart gekocht. Zit nu in Zuid Afrika en zal eens kijken of ze hier ook prepaid data-only hebben.
GPS en Sygic (navigatie) werken goed,

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 19-07-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:10
Op pagina 54 had ik het nog over mijn Archos g9 met verkeerde stikker op de doos, ik heb de tablet 2 maanden mogen gebruiken en daarna alsnog mogen terug brengen en nu heb ik een Asus Transformer 300, het scherm is een stuk beter maar mis ik de usb host van de G9 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de zeer happy eigenaar van een Archos 80 G9 Turbo 16GB. Nu kijk ik al een tijdje rond voor een geschikte beschermhoes. Gebruiken jullie er één en zou je willen vertellen welke en waarom je er te vreden mee bent en/of waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik heb een "protective pouch" van Archos zelf.
Bij Dixons gekocht ... http://www.dixons.nl/tabl...s-protective-pouch-2.html

Had snel iets nodig en dit was de enige die ze hadden. Bevalt goed, gebruik 'm nog steeds.
Is aan beide kanten open en er zit een flexible strip in die meebeweegt zodat-ie er aan de andere kant niet uitvalt (wat sowieso onmogelijk is, want hij zit lekker vast geklemd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te denken aan de archos 101 G9 turbo ICS. Even vluchtig dit topic zitten doorspitten, maar volgens mij zijn hier niet heel veel klachten, of lijkt dat maar zo? Is de tablet eenvoudig te flashen met een custom rom, mocht ik dat nodig vinden? En is het uberhaupt nodig of werkt hij out of the box ook al goed?

Sorry als ik misschien wat lui overkom door niet alles door te lezen, maar dit topic is zo groot inmiddels, waarbij het lang niet atijd over de 101 G8 Turbo gaat, dus ik denk ik vraag het gewoon even.

Kortom, tevreden over dit product? Of nog even wat euro's erbij leggen en voor een duurder tablet gaan? Eigenlijk wil ik een soort hobby tablet hebben die wel wat kan, maar ook weer niet het beste van het beste hoeft te zijn en ook nog voor niet al te veel geld.

Bedankt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 11:40 . Reden: g9 ipv g8 natuurlijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik heb een Archos 80 G9 turbo, enige verschil is schermgrootte voor zover ik weet.
Zeer tevreden ; heb 'm vlak voor vakantie gekocht en heb (als er wi-fi beschikbaar was) alles kunnen doen wat ik wilde en daarbij ook nog gebruikt voor navigatie (Sygic).
Had ook nog een stel episodes van Generation Kill en Grimm op een microSD gezet en op m'n gemakje bekeken.

Custom ROM weet ik niet, maar rooten is vrij eenvoudig zo te zien :
http://www.androidauthority.com/archos-101-g9-root-69714/

Ik heb er ook nog een 3G stick bijgekocht met een pre-paid Vodafone sim. Evt voor onderweg.

Kortom, zou niet weten waarom ik €400 of meer zou uitgeven voor een Samsung, Acer, iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een leuk antwoord.

Ik heb er eentje besteld. De turbo versie, dus de 101 G9 turbo ICS 8GB, fabr. nummer 502047. Hoop hem overmorgen binnen te hebben.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-08 12:48
Ik heb deze besteld..
Voorheen had ik de gewone versie dus zonder turbo..
Nu wilde ik weer dezelfde case bestellen, maar volgens de verkoper is deze niet voor de turbo versie..
Op de archos site staan dezelfde maten voor zowel de turbo als de not turbo..

Gaat dit nu wel of niet passen ?

[ Voor 8% gewijzigd door fotojunk op 08-08-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:27:
De turbo versie, dus de 101 G9 turbo ICS 8GB,
Check even of het echt turbo, dus 1.5Ghz is ... ik heb expres even gewacht omdat op de doos niet duidelijk staat/stond wat erin zat en er nog veel 1.2Ghz in de schappen lagen.
Oh en nog een leuke toepassing (voor vakantie), Skype werkt flitsend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Goner schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:33:
[...]

Check even of het echt turbo, dus 1.5Ghz is ... ik heb expres even gewacht omdat op de doos niet duidelijk staat/stond wat erin zat en er nog veel 1.2Ghz in de schappen lagen.
Hoe kan ik zien of het een 1.5Ghz is ?
Hier staat dat ie 1500 MHz is. (bij tech specs).
Is die het niet gaat ie weer retour BOL of Centralpoint..
Heb hem via BOL bij Centralpoint gekocht..dus dat wordt dan ff bellen denk ik..

[ Voor 12% gewijzigd door fotojunk op 08-08-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

fotojunk schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:08:
Hoe kan ik zien of het een 1.5Ghz is ?
Bijv. met : Google Play: CPU Identifier + benchmark
(er zijn wel meer CPU tools, maar veel hebben root nodig)
Als ze op de website 1.5GHz) zeggen dan zal het wel kloppen. Ik ben destijds wat winkels afgelopen en de informatie daar was nogal gebrekkig ... turbo, ja maar 1.2 of 1.5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
@Goner
Thnx for info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:33:
[...]

Volgens de site is het een 1.5 Ghz.

Baal alleen wel een beetje, gisteren toen ik bestelde was het een levertijd van 1 a 2 werkdagen. Inmiddels is het verschoven naar 2 weken. Aan de ene kant zou ik nu de order kunnen cancellen en hem ergens anders in de winkel kunnen halen, aan de andere kant was het een megakoopje (189 euro via aces direct, ik heb een kvk nummer). Inmiddels is de aanbieding ook van de site af, dus ik denk dat de voorraad te hard ging.

Dus wat te doen? Wachten of cancellen en ergens anders kijken? Ik zal eerst even contact opnemen met de site zelf...

EDIT: Cancellen dus. De aanbieding was dus te mooi om waar te zijn. Er wordt teruggekrabbeld onder het mom van een database fout.

Neemt niet weg dat ik de tablet nog steeds wil, dus op zoek naar een andere verkoper.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Tablet is binnen en wat een snelheids verschil met mijn vorige zonder turbo..
Staat ook netjes op de doos vermeld dat het een turbo versie is (1.5 GHZ) met 16GB geheugen en 1 GB RAM.
Vanavond deze custom ROM er weer op en de backup met Titanium Backup PRO weer tergzetten en hopelijk heb ik dan al mijn apps weer werkend terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zo, 1 dag binnen en al rooten ?!
Ik wacht daar toch liever even mee tot ik zeker weet dat alles lekker werkt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Goner schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:18:
Zo, 1 dag binnen en al rooten ?!
Ik wacht daar toch liever even mee tot ik zeker weet dat alles lekker werkt ...
Ik merk pas als alles lekker werkt als ik mijn oude apps terug heb en Titanium backup werkt niet zonder root..
Mocht ie terug moeten kun je hem ook weer unrooten dus niks aan het handje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb me nog niet echt verdiept in rooten, maar zo te zien zijn er 2 methodes :

met SDE, zo te zien door fotojunk gebruikt met een kit van archos.com op de G9 zelf (?) en met SDK met een kit van developer.android.com voor PC ... is er eentje veiliger, makkelijker of maakt het niet echt uit ??
Of snap ik er gewoon niks van :+

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 09-08-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmagic
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-04 13:25
ik zelf heb het geprobeerd met sdk. alleen werkt deze dus niet met windows 7 64 bit. maar ik ga ook nog SDE ff een keer testen

virus problemen? ga over op linux!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Ik heb net SDE erop gezet..(stiekum op mijn werk)..
Nu ben ik de versie aan het downloaden die op die site staat..
Via dat developer menu kan ik dus de geroote versie erop zetten..
Is vrij eenvoudig allemaal..je moet gewoon goed lezen en alles stap voor stap uitvoeren

Gelukt!!
Alle apps van de "oude" naar de nieuwe via Titanium backup en draait als een zonnetje... :)

[ Voor 15% gewijzigd door fotojunk op 16-08-2012 09:06 . Reden: Aanvulling sdk >sde ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vol smart zitten wachten, vandaag is dan eindelijk mijn archos 101 g9 turbo.

Ik had dus een yarvik 466, die totaal niet lekker liep en ik heb teruggebracht, waarna ik voor deze heb gekozen. Wat een verschil zeg. Het zal niet alles zeggen, maar de Yarvik haalde een antutu score van 2700, deze na de laatste firmware update 7046. Eerste indruk is dus gewoon goed. Batterij loopt wel wat snel leeg, na een avondje spelen zit ik nu nog op iets meer dan 60 %, maar goed, hopelijk verbetert dat iets na een aantal keer opladen.

Vooprlopig zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:26:
de Yarvik haalde een antutu score van 2700, deze na de laatste firmware update 7046.
Kun jij AnTuTu benchmark installeren ??
Ik krijg te zien "This app is incompatible with your Archos ARCHOS 80G9." in de Store ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die melding dat die incompatibel is kreeg ik ook, maar eigenwijs als ik ben heb ik gewoon even naar de apk gezocht via google, gedownload en opgeslagen op de Archos, en vervolgens via es file explorer de app geinstalleerd. En dan doet hij het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mooi.
Heb de apk ook al gedownload van hun site en krijg dan van Archos de melding dat ik de settings even moet aanpassen voor installeren van non-Market apps.
Ook maar even doen. Ik had al wel de Quadrant benchmark gedraaid.

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:39

Lief Adje

Love is in the air

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

MIjn ma zeurt al een hele tijd om een tablet, al die kruidvat dingetjes heeft ze al willen kopen maar heb haar gezegd te wachten op een leuke dual core tablet. Is die aanbieding van ibood dan ook wat? De wat oudere archos tablets uit deze lijnen hebben toch wel hun foutjes hier aan daar.

HOI.

• fotojunk
Bananenspin schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:14:
MIjn ma zeurt al een hele tijd om een tablet, al die kruidvat dingetjes heeft ze al willen kopen maar heb haar gezegd te wachten op een leuke dual core tablet. Is die aanbieding van ibood dan ook wat? De wat oudere archos tablets uit deze lijnen hebben toch wel hun foutjes hier aan daar.
Als je storende fouten hebt gooi je er een custom ROM op.
Daar zullen ook wat "foutjes" inzitten maar worden aardig snel verholpen..

• hars73

hars73

De laatste firmware 4.0.7 is toch een goeie stabiele firmware is mijn ervaring. Ik gebruik mijn Archos G9 101 dan ook nog steeds met plezier (heb hem nu bijna een jaar, dus ik heb nog de 1Ghz met 512mb uitvoering).
Je moeder zou ook nog even kunnen wachten op de Nexus 7 misschien, maar ja dat hangt van haar eisen af (schermgrootte, uitbreidings- en aansluitmogelijkheden)

Verwijderd

Ik heb hem nu een paar dagen, en had hiervoor zo'n kruidvat achtig dingetje (yarvik, met vergelijkbare specs als die van het kruidvat), maar ik ben voorlopig een hele tevreden gebruiker. Hij is snel, ik heb nog geen enkele force close gehad. Internet loopt soepel, play store staat erop.

En natuurlijk zijn er wel wat schoonheidsfoutjes. Hij voelt wat minder stevig door het plastic (niet heel erg storend hoor), soms, door de plastic achterkant waar je vingers tegenaan zitten opent er wel eens appje. Ik denk door de warmte of door de lichte druk wat door het plastic heen gaat. Maar dat was een probleem wat ik al wist van te voren en schijnt met een hoesje opgelost te zijn (hoesje is nog onderweg, dus dat moet ik nog ervaren).

Geen camera achterop aanwezig, maar ik zie ook het nut van een camera op een tablet niet in. Wel een camera voorop om te skypen.

Batterij kan beter, maar ik weet niet hoe dat met andere dual core tablets is. Het is ook zeker niet slecht trouwens. 2 dagen op een batterij op redelijk intensief gebruik omdat ik hem nog aan het testen ben natuurlijk.

Hij kan alleen opladen als hij aan staat, wat apart is en een probleem kan opleveren als hij helemaal leeg zou raken, al is dat probleem op te lossen, naar het schijnt.

Het is dat ik de tablet mee wil nemen op vakantie volgende week en dus niet kan wachten op de verzending van de ibood aanbieding, nnders had de mijne van 260 euro teruggestuurd en die van ibood genomen. Gewoon een leuk dingetje, voor 200 euro zeker. En out of the box gewoon goed bruikbaar, ik heb voorlopig nog geen behoefte om een custom rom erop te zetten. En ik ben echt wel iemand die graag custom roms gebruikt (op mijn telefoon dan).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 10:29 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is die aanbieding van ibood dan ook wat?
Zeker weten ... ik heb een 8" met 16GB, maar als je 10" wilt en 8GB geheugen genoeg is, dan is het zeker de moeite waard.
Zoals al eerder vermeld hier ; ik ben zeer tevreden met m'n Archos. Doet alles wat ik wil zover ...

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

@Hierboven dat zijn antwoorden waar ik iets aan heb! Ze wilt graag een 10 inch anders had ik zeker gewacht op de nexus 7, en er is helaas nog niets bekend over een nexus 10 dus die zal wel niet komen. 8 Gig moet het probleem echt niet zijn voor apps, en voor de rest gewoon een sd kaartje erbij prikken. Ga hem maar even bestellen om haar blij te maken dan :)

HOI.

Verwijderd

Ik ben ook geen betere gewend, heb nog nooit met een ipad gewerkt, dus ik kan deze archos er ook niet tegen afzetten, maar ik snap ook echt de recensies van deze tablet op tabletguide bijvoorbeeld niet. Ze behandelen deze tablet alsof het een low budget ding is, inderdaad alsof het een kruidvat dingetje is. Ik had dus de yarvik van 189 euro, single core 1 ghz, en dat ding was echt totaal onvergelijkbaar met deze archos. Echt twee compleet andere werelden.

Dit zal inderdaad geen high end tablet zijn, maar voor 199 euro is het echt een superkoopje.

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

is het een goed idee om voor een 8" model te gaan met 250GB aan boord?
ik wil de tablet gebruiken in de auto als muziekcomputer (Flac icm USB-DAC)

of zou ik toch beter de ibood nemen?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• hars73

hars73

MikeVM schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:07:
ik wil de tablet gebruiken in de auto als muziekcomputer (Flac icm USB-DAC)

of zou ik toch beter de ibood nemen?
Tja de 8" is natuurlijk iets compacter dan de 10". Maar Flac neemt nogal wat opslagruimte in beslag, dus met de 10" met 8GB ben je beperkt tot 32GB SDHC of misschien 64GB SDXC (waarvan ik niet zeker weet of die helemaal volledig wordt ondersteund. Loopt wel een topic over op Archosfans). Dus misschien heb je wel 250GB nodig voor je muziekbestanden, maar dat weet ik niet natuurlijk.

Edit: de topics op archosfans
http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=85&t=64819
http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=84&t=66346

[ Voor 10% gewijzigd door hars73 op 16-08-2012 11:26 ]

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
250gb in een tablet? Wordt dan wel een zwaar ding.
Is een netbookje dan geen beter idee?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

MikeVM schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:07:
Is de 8" er met 250GB ? Ik heb alleen de 10" met HD gezien/gevoeld :?
Trouwens een knap zwaar apparaat met HD en zwaardere accu.

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Goner schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:32:
[...]

Is de 8" er met 250GB ? Ik heb alleen de 10" met HD gezien/gevoeld :?
Trouwens een knap zwaar apparaat met HD en zwaardere accu.
ja hoor, voor iets meer dan 250 euro verkrijgbaar, op pixmania gaat het over het 1GHz model, en de prijs in de PW klopt dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb net zo'n goedkoop stylusje gekocht (Trust, €10), scherm werd met dit warme weer nog plakkeriger dan normaal.
Werkt eigenlijk best lekker, dus ben benieuwd of er mensen zijn die de wat betere/duurdere pennen gebruiken en hoe die bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Argh, ik snap de mensen op XDA niet. Dan gaan ze een ROM maken voor onze tablet... baseren ze zich op CM9. Baseer je dan toch gvd op Jelly Bean als je dan toch vanaf nul gaat beginnen 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Voor de mensen die het gemist hebben:
http://www.archos.com/pro...country=nl&lang=en&slider
Een introductie van Arctablet(de volgende delen komen later):
http://www.arctablet.com/...view-part-1-introduction/

• fotojunk
Mavamaarten schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:27:
Argh, ik snap de mensen op XDA niet. Dan gaan ze een ROM maken voor onze tablet... baseren ze zich op CM9. Baseer je dan toch gvd op Jelly Bean als je dan toch vanaf nul gaat beginnen 8)7 :+
Volgens mij zijn ze er hier mee bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talis
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2022
Ik heb via ibood mijn tablet (eerste tablet trouwens) besteld, het is de archos G9 101 Turbo geworden met 8GB. Ik hoop er geen spijt van te krijgen maar voor 199 euro kan het normaal gezien geen miskoop zijn.

Weet er iemand als of er ook een versie van Jelly bean zal uitkomen voor dit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal wel weer 'n nieuw topicje in elkaar flansen :) Alhoewel ik zelf liever kleinere tablets dan 10" zie :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

er is aangekondigd dat er vergelijkbare modellen komen in kleinere formaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Talis schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:55:
Ik heb via ibood mijn tablet (eerste tablet trouwens) besteld, het is de archos G9 101 Turbo geworden met 8GB. Ik hoop er geen spijt van te krijgen maar voor 199 euro kan het normaal gezien geen miskoop zijn.

Weet er iemand als of er ook een versie van Jelly bean zal uitkomen voor dit apparaat?
Alleen via custom.
8.0 en 9.7". En de Ludo natuurlijk. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talis
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2022
"Actually both platforms are quite similar in term of hardware. I'm pretty convinced that Archos should offer an Android 4.1 Jelly Bean firmware for the G9 some time after they've made it available on the G10, so we're talking about Oct/Nov. this year.

We'll definitely post on our blog and forum when we have some news on this"

Admin post op Archos forum. We kunnen alleen maar hopen :) En anders iemand goeie tutorial ( in het nederlands) om tablet te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MikeVM schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:28:
I know :) We zien wel... De kleinere iPad komt er ook aan en de 7'' van Google komt ook nog naar de EU...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Talis schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:37:
"Actually both platforms are quite similar in term of hardware. I'm pretty convinced that Archos should offer an Android 4.1 Jelly Bean firmware for the G9 some time after they've made it available on the G10, so we're talking about Oct/Nov. this year.

We'll definitely post on our blog and forum when we have some news on this"

Admin post op Archos forum. We kunnen alleen maar hopen :) En anders iemand goeie tutorial ( in het nederlands) om tablet te rooten?
Ik heb een andere mening. ;) Software team heeft iig nog niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Voor degene die geen toetsenbord bij hun Gen10 willen is dit wellicht interessant:
http://www.arctablet.com/...8-inches-under-200-euros/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Dat is goed nieuws. Mooi dat ze de g9 dan nog een update geven.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

wel knap laat ... hoorde van een Acer (of Asus ?) bezitter dat-ie 'm al een week of wat heeft.

• exelletor
Goner schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:51:
wel knap laat ... hoorde van een Acer (of Asus ?) bezitter dat-ie 'm al een week of wat heeft.
Bij Archos werken ook (let op) 195 mensen. De meeste Asus (zoals Transformer Infinity) tablets hebben hem ook nog niet en dan hoef ik, denk ik, niet te vertellen hoe het met 4.0 updates bij Samsung zit. :)

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:36

FlyEragon

Alien Monkeys

• exelletor
Zou ff op die link klikken. ;) Wel leuk dat ze de pers afbeelding van onze website afhalen. :)

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:36

FlyEragon

Alien Monkeys

exelletor schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:42:
[...]

Zou ff op die link klikken. ;) Wel leuk dat ze de pers afbeelding van onze website afhalen. :)
Daarvoor stond wel de G9 Turbo, ik heb hem al besteld samen met paar collega's. Was waarschijnlijk wel een fout dan maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07-2024

Slein

NERD

Ik heb de G9 80 250GB aangeschaft als carputer (muziek, navigatie en uitlezen van OBD2). Werkt aardig, maar de GPS is crap in vergelijking met mijn tien jaar oude Mio 168. Ik heb het ding een keer helemaal uit moeten zetten voor 'ie uberhaupt satellieten zag, en toen deed 'ie het keurig een paar honderd meter voor de eindbestemming. Schattig, op een rit van twee uur. Dit in combinatie met Sygic als navigatiesoftware.
Iemand anders vergelijkbare ervaringen?

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Slein schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:39:
Dit in combinatie met Sygic als navigatiesoftware.
Iemand anders vergelijkbare ervaringen?
Nee, integendeel ... heb m'n G9 80 (16GB) icm Sygic gebruikt op vakantie in Zuid Afrika en werkte uit de kunst. Op de grote weg daar heb je 'm niet echt hard nodig (honderden km's rechtuit), maar in steden en dorpen was het erg handig om een straat of B&B te zoeken.
Heb 'm hier ook wel aangezet bij wijze van test en werkte gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein

Slein

NERD

Dank voor de info, zal het ding nog eens hard rebooten als het nodig is.

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Nieuwe fw komt eraan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:39

Lief Adje

Love is in the air

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

hier wordt gezegd dat 4.0.24 uit is voor Gen10 (28 sep) en volgende week voor G9 gaat komen

http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?p=405786#p405786
Slein schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 00:13:
Dank voor de info, zal het ding nog eens hard rebooten als het nodig is.
Anders moet je eens in het internationale forum kijken : http://forum.archosfans.com/viewforum.php?f=83
Er zijn nogal wisselende ervaringen met GPS gebruik blijkbaar, er wordt gesuggereerd dat er units zijn die het gewoon niet goed doen.
(bijv. http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=84&t=64830)

iets heel anders ; ik lees net dat je screenshots kunt maken door volume down & power tegelijk in te drukken. Dacht dat alleen kon op rooted tablets ... iemand ervaring ??
(heb m'n Archos niet bij de hand helaas)

[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 03-10-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Goner schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:46:
[...]

hier wordt gezegd dat 4.0.24 uit is voor Gen10 (28 sep) en volgende week voor G9 gaat komen

http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?p=405786#p405786
Je kan hem hier downloaden:
http://www.4shared.com/fi.../firmware_archos_it4.html?

Zitten best wel wat verbeteringen tussen.
iets heel anders ; ik lees net dat je screenshots kunt maken door volume down & power tegelijk in te drukken. Dacht dat alleen kon op rooted tablets ... iemand ervaring ??
(heb m'n Archos niet bij de hand helaas)
Zit standaard in ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein

Slein

NERD

Anders moet je eens in het internationale forum kijken : http://forum.archosfans.com/viewforum.php?f=83
Er zijn nogal wisselende ervaringen met GPS gebruik blijkbaar, er wordt gesuggereerd dat er units zijn die het gewoon niet goed doen.
(bijv. http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=84&t=64830)
Dat is goeie info! Schijnt dat het een firmwareprobleem is:
I have a G9 80 250GB. I have been unable to get the GPS to work. I contacted Archos and i got this response:

"As of this moment the GPS for these units not working is a known issue by the engineers. They are working on a fix that will be published in a firmware update."

I would recomend others contact them to make sure they get that firmware ready asap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Changelog:

Android: IceCream Sandwich 4.0.4 version
Media Center: network indexing on network shortcut menu (+), network shortcuts creation is proposed on network share directory long press
Media Center: new simplified Movie/TV Shows/All Video views
Media Center Video: new video information view with backdrop display and chooser (click on backdrop to change it)
Media Center Video: poster can be changed by clicking on it in the video Information view
Video Scraper: faster media information retrieval process. Note that in the migration process, all your video scraper information will be lost.
Subtitles: ability to download and save subtitles for network shares
Media Center: add video search
Media Center Music: Album art swipe gesture support
Remote control: control your tablet with your TV remote through HDMI on TV compatible hardware (directional pad, multimedia and color TV remote keys)
Archos Remote: support of remote touch pad

Wi-Fi: new more robust driver
Media Center Video: fix audio desync for some MPEG4/AVI files
Media Center Video: fix MPEG PS/VOB audio track selection
Media Center Video: fix UPNP playback of large files (>4GB)
Media Center Video: fix seeking in some TS files
Media Center Video: fix playing certain MKV files
Media Center Video: fix playing certain H264 files
Media Center Video: improve DVD/VOB playback in case there are IFO files present
Media Center Video: add support for MPL2 subtitle format
Media Center Video: improve playback of H264/AAC TS files

update.archos.com/9/gen9/gen9_4.0.24/firmware_archos_it4.aos

En dan nog zeggen dat Archos geen goeie ondersteuning heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Zo... da's nogal een update. Met vooral nieuwe functionaliteiten!! Die gaan we maar eens installeren. En misschien dat het wifi bereik een beetje beter wordt met de nieuwe driver.

Ik vind Archos trouwens goeie support hebben. Er zijn heel wat bedrijven die dat een stuk slechter doen. Al zou communicatie met de community soms wel een beetje beter kunnen. Als er problemen zijn met een firmware versie of een specifiek probleem, dan hoor ik liever elke week "nee, we zijn aan het zoeken maar weten het nog niet", dan een maand lang helemaal niks.

EDIT: Net geinstalleerd. Probleemloos tot nu toe. Net een SMB share van mijn NAS toegevoegd aan de indexering van de Media Center Video app. Ziet er goed uit!

EDIT2: Ook de Media Center muziekspeler net een SMB share laten indexeren. Jammer dat dit niet via de MP3 tags gaat, maar via de mapnamen. Ik heb nu in de muziekspeler 1 artiest met daaronder alle nummers. Bij de albums zie ik als albumnamen ook overal de namen van de map staan. Niet handig aangezien ik per artiest een eigen map heb met daarin per album een nieuwe map. Doe ik nou iets niet goed of kan het niet via de MP3 tags? En ja, ik heb mijn mp3's netjes getagd, want in de Synology muziekapp werkt het prima.

[ Voor 38% gewijzigd door hars73 op 10-10-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Na de update blijft hij hangen op archos logo. Power knop 10s inhouden en opnieuw starten geeft hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen? Originele (niet gewijzigde) firmware stond erop. Is er een soort recovery? Blijven men apps behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein

Slein

NERD

Jamaar... mijn GPS fix fix dan? :'(
Ben de update aan het installeren, en heb ook al even een losse GPS muis en de oude tomtom opgegraven. Hell, misschien koop ik nog wel eens zo'n ANWB boek. Somebody stop me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Eerlijk gezegd had ik gehoopt op Jelly Bean, toen ik net de melding kreeg dat er een update was ;)

Maar goed, ze denken daar nog aan ons !
Media Center gebruik ik nooit en wi-fi deed het al goed, dus maar eens kijken wat er verder nieuw is.

(hou je USB kabel bij de hand, hij wil verbinding/stroom tijdens de upgrade)

EDIT: lijkt wel of memory gebruik veel hoger is :? normaal 500MB free, nu maar 400 ?

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 10-10-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein

Slein

NERD

Hmm die update stopt steeds met een 403. :(
("wil je 4.0.24?" "jaaaa!" "haha echt niet hier is een 403!")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Slein schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:03:
Jamaar... mijn GPS fix fix dan? :'(
Ben de update aan het installeren, en heb ook al even een losse GPS muis en de oude tomtom opgegraven. Hell, misschien koop ik nog wel eens zo'n ANWB boek. Somebody stop me!
Update is al door Archos offline gehaald !!
De mijne blijft ook hangen in het logo.. :(
We zijn niet de enigsten..Lees hier maar ff..en hier
Dat word opsturen denk ik..

[ Voor 2% gewijzigd door fotojunk op 11-10-2012 05:29 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Hier ook een total brick. Wat een rotzooi, waarom testen ze die updates niet beter! Hoe werkt die procedure om op te sturen? Worden mijn (verzend)kosten ook terug vergoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Avenger 2.0 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 06:37:
Hier ook een total brick. Wat een rotzooi, waarom testen ze die updates niet beter! Hoe werkt die procedure om op te sturen? Worden mijn (verzend)kosten ook terug vergoed?
Ik wacht maar ff de reactie van Archos af..
Ik heb hen een mail gestuurd hoe nu verder ?
Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste