Kan er iemand mij zeggen of er een autolader bestaat voor de 80 g9, Via usb lukt het blijkbaar niet. Ik zag op amazon 1 staan van s-systems, voor de 101 en die zou blijkbaar werken. Maar die moet uit de states komen.
Merci
Merci
Verwijderd
Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro
Verwijderd
dat is het probleem ik heb de 250gb versie....RHTizzy schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:31:
Er vanuit gaande dat je niet de 250GB versie hebt (want die laden niet via microUSB dacht ik), elke autolader met een microUSB aansluiting zal werken maar ik zou er wel een zoeken met de hoogste output amperage.
Ga gewoon bij Halfords of MediaMuk een usb autolader halen en steek daar je microUSB kabel in, 1,5A is ideaal maar die met minder dan 500mA zou ik laten liggen..
Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro
Verwijderd
Als je de HDD uitvoering wil laden dan kan dat met dit kabeltje(denk ik)RHTizzy schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:03:
Heb deze carrying case gehaald via ebay, voor een redelijk prijs echt een top product:
Tuff-Luv Tri-Axis Faux Leather case cover for Archos 101 G9 (8GB / 16GB Flash)
Hier een link (die niet eeuwig meegaat aangezien het een ebay link is)
http://www.ebay.nl/itm/38..._trksid=p3984.m1497.l2649
Echt leer was natuurlijk iets luxer geweest maar ook meteen een stuk duurder zonder noemenswaardige verbetering (er vanuit gaand dat de tablet toch over maximaal een paar jaar wordt vervangen..). Helemaal top is bijv dat je de standaard niet meer nodig hebt aangezien de case ook als instelbare standaard werkt, zelfs in portrait mode houdt ie de tablet stabiel. Subliem! Eindelijk ook in bed relaxed tabben ;-)
Verwijderd
Nu een reactie op het goede item.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:32:
[...]
dat is het probleem ik heb de 250gb versie....
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Omdat toen je tablet de fabriek verliet, ICS nog niet beschikbaar was.huijaa schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:49:
Ik heb nu Archos 101 G9 1.5GHz 16GB in handen.
Er stond android 3.2.80 en ik word gevraagd het up te daten naar 4.0.5 (android 4.0.3)
Waarom doet de fabrikant niet zelf voor me?
[ Voor 0% gewijzigd door tijgervisuals op 05-04-2012 20:29 . Reden: typo ]
Goh, kijk die post boven die van jou eens.....exelletor schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:18:
En nieuwe 4.0.6 test firmware is inmiddels uit:
http://update.archos.com/...2/firmware_archos_it4.aos
Daar gaat het (op dit moment dan, zal het misschien zo nog even aanpassen) over de oude 4.0.6 firmware.tijgervisuals schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:31:
[...]
Goh, kijk die post boven die van jou eens.....
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Ik kan gewoon op hetzelfde tablet een mail sturen, kan je de applicatie niet geforceerd stoppen en dan weer starten?huijaa schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:32:
Ik wou een e-mailbericht versturen met behulp van Archos G9 101 (1,5GHz/1GB) en gmail-client (versie nummer 4.0.5) en het doet niets en blijft "Verzenden..." staan. Hoe los ik het op?
Met een e-mailadres op "Van:" die eindigend met @gmail.com is zo wel opgelost, maar ik snap even niet waarom andere e-mailadressen zo geblokkeerd zijn voor het versturen.Rockvee2 schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:49:
[...]
Ik kan gewoon op hetzelfde tablet een mail sturen, kan je de applicatie niet geforceerd stoppen en dan weer starten?
[ Voor 23% gewijzigd door huijaa op 08-04-2012 23:21 ]
Kun je dat niet kaliberen? Wellicht dat het dan is opgelosthuijaa schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:20:
Ik denk dat er een fabricagefout is in mijn tablet:
Bij mij draait kompas +- 35 graden heen en weer, telkens het nog afblijvend op tafel ligt.
Ik gebruik vanuit Google Play: "Great Compass".
Wilt iemand zijn/haar tablet even controleren met digitale kompas?
Verwijderd
Dat zijn waarschijnlijk geluiden van een of andere game. Je kan dit oplossen door die bestanden te zoeken op je SD kaart en in dat mapje een leeg bestand met bestandsnaam ".nomedia" te maken (geen extensie, gewoon zo). Met Astro of OI Bestandsbeheer kan je waarschijnlijk wel gewoon die bestanden zien.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:22:
Heye, ik heb een archos 80 g9 250 gb, 2 vraagjes:
1, ik sluit hem aan op de tv via HDMI, beeld perfect, geen geluid....wat doe ik verkeerd?
2, In de app muziek of via winamp, heb ik enkele cd's gezet, als de albums open, staan daar plots een stuk of 10 sfx bestanden tussen de liedjes.... bv: sfx_octopus_dies of sfx_antenna impact
Ik krijg ze ook niet weg, en als ik op mijn pc zie staan ze er daar niet tussen, ook op de tablet via bestandsbeheer zie ik ze niet.
Help????
Spike
[ Voor 6% gewijzigd door Mavamaarten op 13-04-2012 15:09 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Je moet ook je vinger in het cirkel houden en dan naar het slotje slepen......Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:36:
Vandaag mijn Archos 80 g9 16gb binnen.
Nieuwste firmware er opgezet.
geregistreerd bij Archos.
Maar bij opstarten krijg ik een scherm met de datum en tijd en een slotje in een cirkel. Bij klikken op eht slotje gebeurt er niets. Hij gaat even uit de cirkel en dan weer terug op slot.
Wat kan ik doen?
Verwijderd
Klopt, inderdaad. Bedankt!Kw4kje schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:36:
[...]
Je moet ook je vinger in het cirkel houden en dan naar het slotje slepen......
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar ik denk persoonlijk van niet...Slein schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:10:
Nu ben ik helemaal confuus... op de Archos site zelf staat geen Turbo ICS (1 GB RAM) versie vermeld voor de Archos 80 met 250 GB, en bij Amazon staat ook dat de 250 GB versie maar 512 MB RAM heeft. Maar daaronder staat een review van iemand die claimt dat 'ie WEL 1 GB RAM heeft in een 80 met 250 GB.
http://www.amazon.co.uk/r...=340831031&tag=&linkCode=
Bestaan die dingen wel? Worden de 'Turbo ICS' (1,5 GHz, 1 GB) versies nu gewoon verkocht als Turbo's? Heeft iemand het ding in het wild gezien? Is Amazon in de war? Ik wel iig.
Alle 502xxx modellen hebben 1GB RAM.Slein schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:10:
Nu ben ik helemaal confuus... op de Archos site zelf staat geen Turbo ICS (1 GB RAM) versie vermeld voor de Archos 80 met 250 GB, en bij Amazon staat ook dat de 250 GB versie maar 512 MB RAM heeft. Maar daaronder staat een review van iemand die claimt dat 'ie WEL 1 GB RAM heeft in een 80 met 250 GB.
http://www.amazon.co.uk/r...=340831031&tag=&linkCode=
Bestaan die dingen wel? Worden de 'Turbo ICS' (1,5 GHz, 1 GB) versies nu gewoon verkocht als Turbo's? Heeft iemand het ding in het wild gezien? Is Amazon in de war? Ik wel iig.
Met root kon dat volgens mij.Ik erger mij dood aan dat MTP. De camera modus is gewoon exact hetzelfde, bij het kopieren van grote bestanden krijg ik altijd timeouts enzo, file storage zoals op mijn telefoon werkt veel beter...
Damn, ik heb nog geen root en ik vind de handleidingen om te rooten niet zo duidelijk.exelletor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:34:
Met root kon dat volgens mij.
Volgens mij moet je eerst rooten, dan SDE installeren en via dat SDE allemaal custom ROMs opzetten:Mavamaarten schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:04:
[...]
Damn, ik heb nog geen root en ik vind de handleidingen om te rooten niet zo duidelijk.
Er is een heel duidelijke post over hoe je t SDE menu aanzet enzo, maar de ICS roms die rooted zijn zijn allemaal in hakkelig engels, waardoor ik niet echt goed snap hoe ik nu moet rooten.
Mijn HTC legend rooten (met goldcard en een hoop stappen) ging vlotjes maar hier snap ik niet zoveel van
[ Voor 10% gewijzigd door exelletor op 19-04-2012 20:27 ]
Thanks voor je bericht. Ik heb wat research gedaan en een goeie post gevonden:exelletor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:25:
[...]
Volgens mij moet je eerst rooten, dan SDE installeren en via dat SDE allemaal custom ROMs opzetten:
Eerst dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1360840
Dan (bijvoorbeeld) dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562889
P.S. Voor ADB voor mijn 70b/43 gebruik ik gewoon die driver van Archos website, heb zelf nog geen G9, dus weet niet of het voor de G9 ook zo is, maar ik neem aan van wel.
[ Voor 30% gewijzigd door Mavamaarten op 20-04-2012 22:22 ]
Mijn 501838 model heeft anders 1.5ghz en 1GB RAM, het is de nieuwe 250gb versie.exelletor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:34:
[...]
Alle 502xxx modellen hebben 1GB RAM.
[...]
Met root kon dat volgens mij.
Aldiko doet dit net zo goed.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:02:
Weet er iemand een ebook-reader die wel de sd-cart leest.
Aldiko doet dit niet.
Kun je misschien een foto van de doos plaatsen? Ik kan me niet herinneren dat de hoeveelheid RAM erop stond...Chaosstorm schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:06:
Ik kom er net achter dat er wel doodleuk op de doos staat 1.5ghz+1GB RAM maar het is 1.2ghz+512MB RAM, tevens staat er op powered by android 4.0 terwijl er 3.2 op zat..
Verwijderd
Bij mij lukt dit niet. Als ik naar bestanden gaat en open dan zie ik inderdaad sd cart. Wanneer ik een epub probeert te openen wordt deze niet gelezen. Ook zie ik geen mogelijkheid om hem te importeren naar aldiko. Ik heb een Archos 80 16 GB g9 turbo.Kw4kje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:50:
[...]
Aldiko doet dit net zo goed.
Naar bestanden.
Links boven aan staat /mnt/storage. Als je hier 1x op drukt kom je in /mnt.
Hier zie je de map sdcard en kun je de epubs net zoals anders importeren of direct openen.
Vreemd, buiten aldiko werkt de sd wel gewoon goed en kun je bestanden openen?Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:11:
[...]
Bij mij lukt dit niet. Als ik naar bestanden gaat en open dan zie ik inderdaad sd cart. Wanneer ik een epub probeert te openen wordt deze niet gelezen. Ook zie ik geen mogelijkheid om hem te importeren naar aldiko. Ik heb een Archos 80 16 GB g9 turbo.
Dit is de doos, tevens staat er onderop dat er ICS4.0 opzit.. mooi nietexelletor schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:41:
[...]
Kun je misschien een foto van de doos plaatsen? Ik kan me niet herinneren dat de hoeveelheid RAM erop stond...
[ Voor 12% gewijzigd door Chaosstorm op 24-04-2012 20:29 ]
Ja je kunt zelfs op de g9 80 (die ik heb) ook MKV's afspelen, ik heb een 7gb 1080p mkv getest, ondertiteling pakt hij ook automatisch en het werkt echt super.feep schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:03:
Ik zit al een tijdje te kijken naar de Archos g9 101 turbo en de versie die ik wil is nu eindelijk te bestellen. Ik heb onlangs de Samsung tab 8.9 gekocht, maar die kan geen HD films afspelen. De info die ik op internet heb gevonden geeft aan dat de Archos dat wel kan, maar ik wil het toch zeker weten voor ik weer een tablet voor niks koop.![]()
Dus is het mogelijk om full hd films (MKV) en gedownloade tv series te bekijken met de Archos g9?
Top. Bedankt voor de info.Chaosstorm schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:05:
[...]
Ja je kunt zelfs op de g9 80 (die ik heb) ook MKV's afspelen, ik heb een 7gb 1080p mkv getest, ondertiteling pakt hij ook automatisch en het werkt echt super.
Verwijderd
Ja, ik kom wel gewoon bij de bestanden van de sd kaart. Maar ik had al gevonden dat er meer waren met hetzelfde probleem. Vandaar mijn vraag om ebook reader die wel vanaf sd kaart kan lezen op de Archos. Ik had er nog één geprobeerd, maar was hetzelfde probleem. Ook comicsviewer heeft dit probleem op de Archos.Kw4kje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:16:
[...]
Vreemd, buiten aldiko werkt de sd wel gewoon goed en kun je bestanden openen?
WTF?Chaosstorm schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:06:
Ik kom er net achter dat er wel doodleuk op de doos staat 1.5ghz+1GB RAM maar het is 1.2ghz+512MB RAM, tevens staat er op powered by android 4.0 terwijl er 3.2 op zat..
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
[ Voor 27% gewijzigd door Chaosstorm op 24-04-2012 22:42 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tja, de reference number klopt dan weer wel. Denk zelf dat de oude dozen daar op waren.CLB schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:12:
Hmm mooie bedrijfsvoering... Verkeerde unit in de verkeerde doos? Zou 'm terugbrengen, simpel!
[ Voor 5% gewijzigd door Chaosstorm op 25-04-2012 13:52 ]
Die is gistermiddag binnen. Het is een vrijwel goede case en ik heb deze gratis meegeleverde screenprotector aangebracht en het is mat, dus geen spiegeling (als ie uit staat) meer. Ook goede styluspen.huijaa schreef op zondag 15 april 2012 @ 01:10:
Gekocht via ebay.nl:
MULTI POSITION LEATHER CASE & STAND FOR ARCHOS 101 G9 TABLET PC- UK SELLER
met als extra's: stylus pen en screenprotector. Voor ongeveer 20 euro. Het kan volgens mij paar weken (of kan ook paar maandjes) duren voor ie komt.
Overal gezocht, en ook meerdere problemen met charging gevonden. Zal deze moeten terugsturen. Iemand ervaring met terugsturen naar Frankrijk?baico schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:57:
Archos G9 101 aan het opladen voor eerste maal, moet het lampje branden helemaal rechts aan de zijkant? Ik zie momenteel niks branden en kan niks online vinden. Thanks.
[ Voor 6% gewijzigd door baico op 25-04-2012 22:29 ]
Geduld hebben. Laat hem gewoon eens de hele nacht aan de lader. Het lampje zit trouwens linksonder (dus onder de usb ingang en niet aan de kant van de volumeknoppen).baico schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:57:
Archos G9 101 aan het opladen voor eerste maal, moet het lampje branden helemaal rechts aan de zijkant? Ik zie momenteel niks branden en kan niks online vinden. Thanks.
Is inderdaad best rot voor je, ik heb zelf de 1GB RAM versie en ik kan me best inbeelden dat die belangrijk voor je is (ik kom zelf vaak rond de 500 - 600 MB in gebruik).Chaosstorm schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:35:
Ik ben net langs mycom geweest en zij gaan nu contact opnemen met archos, en vragen waarom deze tablet geen 1.5ghz en 1gb ram heeft. In de tussentijd mag ik de tablet die ik had wel gebruiken :-)
Ik ben benieuwd hoe dit verder afloopt.
Neen.Slein schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:27:
Op het risico af om iets heel doms te zeggen: je hebt niet toevallig de 250 GB versie die je moet opladen via een aparte stekker, en niet via de usb? Nah, vast niet.
Geprobeerd, maar helaas geen oplossing. Thanks for feedback.hars73 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:27:
[...]
Geduld hebben. Laat hem gewoon eens de hele nacht aan de lader. Het lampje zit trouwens linksonder (dus onder de usb ingang en niet aan de kant van de volumeknoppen).
Ik gebruik voor mijn Xbox360 controller USB/BT Joystick Center en dat werkt prima via usb maar zou ook via bluetooth moeten werken.Mavamaarten schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:42:
[...]
Misschien stomme vraag, maar heeft er iemand een PS2 controller werkend gekregen op de Archos?
Op YouTube heb ik iemand gezien met dezelfde PS2 --> USB converter en dat werkte, maar ik heb geen idee hoe hij dat werkend heeft gekregen. Analog lampje brandt maar er gebeurt helemaal niks
Die app ben ik ook tegengekomen, alleen heb ik geen kredietkaart. Wanneer gaat google nu eens snappen dat paypal super handig ishFresh schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:47:
[...]
Ik gebruik voor mijn Xbox360 controller USB/BT Joystick Center en dat werkt prima via usb maar zou ook via bluetooth moeten werken.
[ Voor 5% gewijzigd door Mavamaarten op 29-04-2012 14:11 ]
3vcard.nlMavamaarten schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:09:
[...]
Die app ben ik ook tegengekomen, alleen heb ik geen kredietkaart. Wanneer gaat google nu eens snappen dat paypal super handig isEen gekraakte versie werkte niet, wit scherm...
Ik heb wel een xbox360 maar geen USB receiver dingetje.
Intussen gaat het lampje nu wel branden maar na 24u laden geen teken van leven.baico schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:57:
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2012 14:49 ]
Gaat niet werken. Hij laadt alleen via een aparte DC-aansluting.Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:33:
Een tegenvaller is dat die niet oplaadt via de micro/mini USB. Doet die dat wel via de USB/3G poort? 'k heb geen kabeltje met twee USB pluggen dus kan ik het niet testen. Maar vroeg me wel af hoe dat dan met de 'stroom voorziening' gaat. Een USB of 3G stick halen hun stroom natuurlijk vanuit het apparaat, maar als ik het apparaat via die poort aan mijn PC leg met een male/male USB kabel?
Met ICS zou hij die .vob bestanden bij elkaar moeten doen en dan in een keer afspelen... Menu openen kan die (voorlopig) niet, misschien komt dat met een firmware update.Hij speelt wel de afzonderlijke .VOB's af, maar als je een hele film in 1x wil kijken of ook het DVD-menu wil gebruiken moet ik volgens mij de Video_TS.inf starten. Dat doet hij bij mij niet klopt dat?
Kijk even bij je instellingen welke firmware je op hebt zitten. De laatste versie is 4.0.5, ik verwacht dat 4.0.6 vandaag/morgen komt, anders wordt het begin volgende week...Firmware is natuurlijk net iets anders dan het OS. Ik heb een aantal pagina's van deze topic doorgelezen en lees verschillende keren over een firmware update. Ik heb meteen ICS geïnstalleerd. Hoe weet ik of ik nu ook de laatste firmware heb?
Moet kunnen, moet je wel ervoor zorgen dat de voltage van de autolader overeenkomt.oh, ja. Kan ik 'm überhaupt op een auto aansteker aansluiten om de leegloop te vertragen. Ik wilde 'm namelijk als film-speler voor de kinderen in de auto gebruiken, maar dan wel aansluiten op de cigaretteaansteker. Eerder in dit topic kwam deze: USB naar DC plug verloopkabel 1 meter, al langs, maar de cigaretteaansteker van de auto wel genoeg?
Bron?exelletor schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:25:
[...]
Kijk even bij je instellingen welke firmware je op hebt zitten. De laatste versie is 4.0.5, ik verwacht dat 4.0.6 vandaag/morgen komt, anders wordt het begin volgende week...
[...]
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Verwijderd
Archos, meer kan/mag/wil ik niet vrijgeven. Het is trouwens nu online opgegaan:
Denk het niet en de overdrachtssnelheid is toch afhankelijk van het schrijfsnelheid van het interne HDD. Qua snelheid zou jij in ieder geval niet vooruit gaan.'Heb nog 1 klein vraagje: kan ik 'm via de 3G poort met een male/male USB-kabel aan een PC aansluiten om bestanden over te zetten en is dat sneller dan de kleine USB?
't is een beetje zonde om een kabeltje te kopen als het niet gaat werken.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Mavamaarten op 04-05-2012 22:03 ]
Klinkt goed !Mavamaarten schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:00:
Wow, ik kan iedereen de gestripte + OC kernel 4.0.5 rom aanraden van surdu_petru op XDA.
Hij is dezelfde die alle root versies gemaakt heeft, deze is gestript van enkele onnodige dingen en heeft een OC kernel. Ik dacht dat men tab niet veel sneller kon, maar het tegendeel is zonet bewezen.
Rockin' steady @ 1620 Mhz
EDIT: Quadrant van rond de 3000... Naais!
Ik dacht dat stabiliteit niet het grootste probleem was bij overclocken van een ARM processor, maar wel de energieconsumptie.
En dat is zeker met de 1.5 ghz versie?Mavamaarten schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:00:
Wow, ik kan iedereen de gestripte + OC kernel 4.0.5 rom aanraden van surdu_petru op XDA.
Hij is dezelfde die alle root versies gemaakt heeft, deze is gestript van enkele onnodige dingen en heeft een OC kernel. Ik dacht dat men tab niet veel sneller kon, maar het tegendeel is zonet bewezen.
Rockin' steady @ 1620 Mhz
EDIT: Quadrant van rond de 3000... Naais!
Tuurlijk werkt dat nog steeds. Er zijn gewoon veel mensen die een foute governor kiezen.CivLord schreef op zondag 06 mei 2012 @ 10:13:
[...]
Ik dacht dat stabiliteit niet het grootste probleem was bij overclocken van een ARM processor, maar wel de energieconsumptie.
En vaak werken in oc-ROMS de routines die de kloksnelheid terugschroeven wanneer het apparaat idle is niet (goed) meer, waardoor de batterijduur nog meer beperkt wordt.
Hoe zit dat bij deze ROM?
Verwijderd
Verwijderd
Als je reageerd op een bericht, prima ..... , maar verwijs dan wel met goede info.Mavamaarten schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:37:
En de reden om dat te posten is? Gratis ads ofzo?
Bij Azerty is hij zelfs goedkoper.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:49:
[...]
Als je reageerd op een bericht, prima ..... , maar verwijs dan wel met goede info.
Azerty is namelijk duurder, by the way !....
pricewatch: Archos 101 G9 Turbo 16GB 1.5GHz (502052) Zwart
pricewatch: Archos 101 G9 Turbo 250GB 1,5GHz (502057) Zwart
Mijn posting is puur ter info, voor de mensen die er 1 willen hebben met 1.5 ghz, 1 GB geheugen en android 4.0
Verwijderd
Handmatig downloaden en installeren.Antonv9 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:04:
Toen de melding in beeld kwam dat 4.0.6 beschikbaar kwam kwam het mij even niet uit om te updaten. Heb de melding weg gedrukt, maar ik kan nu nergens de optie vinden om te updaten. Instellingen => over de telefoon => systeem updates zou je verwachten, maar als ik daar op klik dan krijg ik alleen het menu te zien die je ziet als je op de klok drukt.
Iemand suggesties hoe ik alsnog kan updaten?
[ Voor 7% gewijzigd door Kw4kje op 13-05-2012 21:43 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 16:40 ]
Ja ik heb ook het idee dat ie vaker vastloopt en reboot met 4.06. Ik had hiervoor de 4.04 en had vrijwel geen vastlopers. Nu toch wel een paar keer op een avond.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:39:
HALLO.....
Hebben er meer gebruikers last van dat de 101 g9 vast loopt na de update 4.06??
Even zoeken in de Play Store .... en hij zit weer vast....
daarna uitzetten en dan weer aan en het werkt weer totdat.....
Deed ie anders (bijna) nooit hoor!
groet Oet Sodom
Ik zou de Turbo met Ref number 502xxx nemen, de Classic versie vind ik een beetje gedateerd.Hansw1 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:40:
Beste leden,
Ik heb sinds 1 week de ASUS TF300 met dock; nu ben ik niet de enige die tevreden is met de tablet maar mijn
kleinzoon/dochter kunnen er niet van afblijven .
Omdat ze binnenkort jarig zijn willen wij ze een tablet geven ; alleen is 2x399 euro een grote uitgave.
Nu heb ik laatst gelezen dat de ARCHOS 101 G9 8gb de beste prijs/prestatieverhouding heeft.
Mijn vraag is nu wordt dit geen teleurstelling voor hun omdat ze nu alleen met de ASUS in de weer
zijn geweest .Zij gebruiken de tablet hoofdzakelijk om spelletjes mee te spelen dus een toetsenbord is
niet nodig .
Gaarne advies
Mvg Hans
Waar heb je die gekocht? Please zeg Media MarktMavamaarten schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:25:
Ik heb de 80 G9 8GB Turbo (1,5 Ghz model) en vind hem perfect. Hij is echt supersnel (zeker met gestripte ROM erop) en draait alle spellen super vloeiend. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij de 101 versie anders gaat zijn. Ga voor het 1,5 Ghz model en alles komt in orde
[ Voor 6% gewijzigd door thefal op 23-05-2012 13:05 ]
Viva la Netherlands!
Verwijderd
De updates van Archos komen OTA (over the air). Dus je kunt gewoon op je tablet laten zoeken naar een update, die downloadt en installeert ie dan. Gaat eigenlijk gewoon vanzelf.Goner schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:35:
Kom nu toch wel zwaar in de verleiding om een Gen9 80 te gaan kopen met die 1.5GHz cpu (Omap 4460 ES1, is dat gegarandeerd 1.5 ? ze kunnen wel zoveel op die kaartjes zetten, op de doos staat alleen turbo)
Valt me op dat op de dozen in de winkel nog Android 3 staat.
Als ik kijk bij de settings is er een on-line upgrade naar Android 4.0.3 (firmware 4.0.6) ; gaat dat gegarandeerd goed, die online upgrade of kun je beter downloaden ??
Gewoon op internet kopen? Is goedkoper en je hebt gegarandeerd een 1,5 Ghz modelGoner schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:35:
Kom nu toch wel zwaar in de verleiding om een Gen9 80 te gaan kopen met die 1.5GHz cpu (Omap 4460 ES1, is dat gegarandeerd 1.5 ? ze kunnen wel zoveel op die kaartjes zetten, op de doos staat alleen turbo)
Valt me op dat op de dozen in de winkel nog Android 3 staat.
Als ik kijk bij de settings is er een on-line upgrade naar Android 4.0.3 (firmware 4.0.6) ; gaat dat gegarandeerd goed, die online upgrade of kun je beter downloaden ??
Ik heb net even geprobeerd mijn 320gb externe 2.5inch HD zonder voeding aan te sluiten via de 3g USB aansluiting. Dit werkt perfect! Wat je wel moet doen is de 3G stick inschakelen, als je dat niet doet krijgt deze port geen spanning en dan zal het niet gaan werken....Nu wil ik kijken of er misschien iets mogelijk is met de USB-aansluiting op de achterkant van het apparaat (voor de 3G-module). Heeft iemand die al kunnen gebruiken voor opslag/ bestandsuitwisseling met bv. een USB-stick? Ik ben er al achtergekomen dat simpel een USB-stick inpluggen niet werkt.
[ Voor 16% gewijzigd door The Adder op 09-06-2012 12:21 ]
1e Kona: Premium Sky, Wit, 64kWh, schuifdak, Michelin, 76000km, [juni 2021->juni 2023->GESTOLEN] | 2e Kona: Limited Sky, Azur Blauw, 64kWh, Juni 2021, schuifdak, Michelin, 75000km, [juni 2023->]
Gegarandeerd ?? Bij en door wie ?Mavamaarten schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:01:
gegarandeerd een 1,5 Ghz model
[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 11-06-2012 20:46 ]
Alles met Ref number 502xxx is 1.5Ghz. (4GB modellen daarbuiten gelaten)Goner schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:45:
[...]
Gegarandeerd ?? Bij en door wie ?
Ik ben geinteresseerd in de 8" met 8 of 16 GB.
[ Voor 17% gewijzigd door Wijnbo op 12-06-2012 11:02 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq