Android Market en applicaties - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Anoniem: 236512 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:59:
Ik zoek een app om mijn MySQL servers te beheren, dus rijen invoegen, aanpassen en verwijderen. En een app om code aan te kunnen passen op ftp. Mijn bedoeling is niet om lappen code te maken hiermee maar ben nog weleens onderweg en komt nog weleens voor dat ik een bepaalde rij moet aanpassen of even een rij invoegen en wat code moet veranderen.

Hoor het graag
Ben ik eigenlijk ook wel naar op zoek om de zelfde redenen als jij.
Heb er al wel een paar geprobeerd, maar niets dat het zelfde gebruikersgemak geeft als (het inmiddels niet meer doorontwikkelde) MySQL Front...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 17:49

Bullet NL

Eigen Wijs

Matuna schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:41:
[...]

Dit is de ROM http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=932377

Maar op Viber zelf vond ik dit:

[...]

Dat er niet getest werd op de Hero ok, maar dit kan toch de rede niet zijn ofwel?
Het zou maar zo kunnen dat Viber je Hero niet kent icm de software versie...
Je zou dus eigenlijk een stock-Hero ROM moeten proberen om er zeker van te zijn dat Viber op je telefoon gaat werken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:57

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Matuna schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:41:
[...]

Dit is de ROM http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=932377

Maar op Viber zelf vond ik dit:

[...]

Dat er niet getest werd op de Hero ok, maar dit kan toch de rede niet zijn ofwel?
Zijn er meer mensen met een resolutie van 480x320 die het kunnen testen? Klinkt als een resolutie issue... Als ik viber bekijk op mijn Galaxy S is alles echt huge en denk dat het niet gaat passen op een lagere resolutie.
Bullet NL schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:49:
[...]

Het zou maar zo kunnen dat Viber je Hero niet kent icm de software versie...
Je zou dus eigenlijk een stock-Hero ROM moeten proberen om er zeker van te zijn dat Viber op je telefoon gaat werken.
Geen idee, Draai een volledig gemodde rom met custom kernel en custom interface en noem maar op wat custom is. Viber draait als een zonnetje.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matten
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-02 14:13
Op de standaard 2.1 hero kan ik het ook niet vinden/installeren. Bummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Het lijkt er dus op dat de Hero uitgesloten wordt door Viber.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matten
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-02 14:13
Vind ik ook maar belachelijk :(. Ze kunnen dat tenminste op hun website zetten.

[ Voor 42% gewijzigd door Matten op 20-07-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is het mogelijk om Viber op een makkelijke manier tijdelijk uit te zetten? Ik heb het idee dat het een stroomslurper is, vandaar dat ik deze optie wil hebben. Echter: in het menu kan ik niets vinden waarmee ik het tijdelijk uit kan zetten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:33:
Vodafona heeft de app geblokkeerd, je kunt hem dan alleen over wifi gebruiken las ik net op androidplanet.
En is dat alleen bij branded toestellen, of ook op unbranded telefoons met Vodafone ? Dat laatste impliceert namelijk dat ze de data analyseren om te weten dat het om Viber-data gaat..... :X

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

u_nix_we_all schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:59:
[...]

En is dat alleen bij branded toestellen, of ook op unbranded telefoons met Vodafone ? Dat laatste impliceert namelijk dat ze de data analyseren om te weten dat het om Viber-data gaat..... :X
Wist je dat niet? Dat staat zelfs in de voorwaarden van Vodafone....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:02:
[...]

Does this answer your question ? :+

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Touchdomex schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:02:
[...]

KPN verhoogd zijn prijzen vanwege al het geSkype: Vodafone blokkeert Skype schijnbaar, dus... verhogen ze wellicht ook niet de prijzen...? Snap niet dat de KPN niet hetzelfde doet (verbieden/blokkeren i.p.v. de prijs verhogen). Maar goed, mss denk ik er zo over omdat nog NOOIT mijn 'tegoed' heb opgemaakt, niet zowat betreft bellen/sms'en als wat betreft internet...
Nog even terugkomend op die simpele 'boekhoud' app: ik gebruik 'm nu zo'n twee weken en hij doet echt PRECIES wat ik wil! Ik gebruik 'm nu ook voor andere zaken (dan alleen het zak- en kleedgeld van m'n dochter). Dus nogmaals bedankt voor de uitstekende tip! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 20-07-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-06 12:45
Verderf schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:55:
Is er een manier om de gigantisch lijst met apps enig sinds te sorteren in Launcher Pro? liefts zou ik ze in mapjes knikkeren :)
idd, is dat mogelijk? Ken wel de mogelijkheid om mappen aan te maken op je homescreen, maar mappen in de app drawer heb ik nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:54

Satom

Verzamel ervaringen

N!co schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:26:
[...]

idd, is dat mogelijk? Ken wel de mogelijkheid om mappen aan te maken op je homescreen, maar mappen in de app drawer heb ik nog niet kunnen vinden.
Is niet mogelijk.

Eneuh, nu we het toch over Launcher Pro hebben,

Als je "Enable Auto-rotation" aan hebt, en je draait je homescreen, dan draait alles netjes mee, geen enkele probeem,

Maar.... als ik dan naar de app drawer ga en mijn scherm draai, dan gebeurt dit:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/op66nr.jpg

Of dit:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/xbh5ok.jpg

Is dit een bekende bug? Of ligt het aan de SGSII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb enkele mp4 bestanden waarin een Ondertiteling zit in de file (niet ingebakken)
Net zo iets als een mkv container

zijn er apps waarmee je deze ondertiteling kan selecteren? als deze niet zit ingebakken en je ook geen losse srt file hebt?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Vliegtuig02 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:31:
[...]
Is niet mogelijk.

Eneuh, nu we het toch over Launcher Pro hebben,

Als je "Enable Auto-rotation" aan hebt, en je draait je homescreen, dan draait alles netjes mee, geen enkele probeem,

Maar.... als ik dan naar de app drawer ga en mijn scherm draai, dan gebeurt dit:
[afbeelding]

Of dit:

[afbeelding]

Is dit een bekende bug? Of ligt het aan de SGSII?
Ik heb dit ook met mijn dropad. Daar zit ook een samsung chip in dus of het dan aan android ligt weet ik niet zeker.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op mijn Desire Z heb ik er ook last van, geen idee wat voor chip daar in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Is een bug in LP. Heb er bij alle Android telefoons die ik heb gehad last van gehad :+ Galaxy Spica, Legend en Galaxy S. Allemaal andere chips en allemaal dezelfde problemen. Gewoon een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:49

J-P

Syntax erro....

Ik weet niet of dit al eerder hier is vermeld, maar TheftAware is tijdelijk verkrijgbaar met 70% korting. Bovendien hebben ze sinds kort een versie die niet meer gebonden is aan een enkel toestel. Koop je een nieuw toestel dan kan je de beveiliging dus gewoon overzetten.

TheftAware is de ultieme beveiliging voor je Android toestel, op afstand kan je vanalles met je toestel doen zonder dat "de dief" het door heeft, OOK ALS DE SIM KAART IS VERVANGEN.

Met Root is het bijna onmogelijk om de software te detecteren laat staan verwijderen.

Market Website
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/2010/11/image438.png

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Slechte boek van LP, zie ook geen updates meer voorbij komen. Maar in ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
Vliegtuig02 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:20:
Slechte boek van LP, zie ook geen updates meer voorbij komen. Maar in ieder geval bedankt.
Damn autocorrect. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bogey Dope schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:07:
Ik weet niet of dit al eerder hier is vermeld, maar TheftAware is tijdelijk verkrijgbaar met 70% korting. Bovendien hebben ze sinds kort een versie die niet meer gebonden is aan een enkel toestel. Koop je een nieuw toestel dan kan je de beveiliging dus gewoon overzetten.
Wel jammer dat de versie die niet meer device-bounded is meteen ook een stukje duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-06 14:54
Vliegtuig02 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:20:
Maker van LP is bezig met z'n music app (ubermusic) dus LP staat op een laag pitje. Go Launcher EX heeft voor mij de duidelijke voorkeur nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

pven schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:44:
[...]

Wel jammer dat de versie die niet meer device-bounded is meteen ook een stukje duurder is.
Vind je, met die korting is die alsnog goedkoper. Verder snap ik het wel, ze zullen daarna namelijk nooit meer omzet genereren bij die klanten. Op deze manier krijg je nog iets van de kosten eruit. Al met al vind ik dit een goede aanbieding icm de unbound versie, vandaar dat ik hem ook gepost heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verderf schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:55:
Is er een manier om de gigantisch lijst met apps enig sinds te sorteren in Launcher Pro? liefts zou ik ze in mapjes knikkeren :)
VTL.Launcher kent 'catalogs' die je wel in staat stellen iets dergelijks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lichtelijk offtopic, maar heeft iemand de contractvoorwaarden van Vodafone van een Bel+SMS+Web abbo met fup, dus zonder datalimiet? Ben benieuwd of daar wat in staat over het blokkeren van VOIP gerelateerde zaken...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:30
Natuurlijk is dat wel mogelijk. Gewoon via menu, preferences, general settings, hidden apps. Weliswaar geen mapjes, maar niet meer een ellenlange lijst met apps die je zelden/nooit gebruikt :P

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 21-07-2011 00:55 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Daar creeer je geen mappen mee...
EDIT: Jaja opeens editten heh!

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 21-07-2011 00:56 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:55:
Daar creeer je geen mappen mee...
EDIT: Jaja opeens editten heh!
De vraag was of het überhaupt te sorteren was. Het liefst met mappen. Mappen kan niet. Enigszins sorteren wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-03 13:05
Hallo,
Ik heb onlags de applicatie "myappsharer" geinstalleerd en gebruik deze regelmatig met mijn broertje om apps door te sturen.

Nu is mijn vraag hoe het komt dat ik zonder root niet bij de app-directory kan waar de apk's opgeslagen zijn, maar myappsharer heeft hier kennelijk wel toegang tot?

Hoe is dit dan precies mogelijk? Kan ik dan eventueel met en gewone filemanager ook bij de apk's om backups te maken?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
CaptJackSparrow schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:19:
[...]

VTL.Launcher kent 'catalogs' die je wel in staat stellen iets dergelijks te doen.
Ik had zelf net deze gevonden: organized drawer.
Is alleen een vervanger voor de app drawer, gebruik hem samen met LP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm ziet er goed, mooi en simpel uit, misschien is proberen..
Alhoewel ik al heel veel icons met behulp van LauncherPro heb weggestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Laatst online: 07-06 13:19

DapperKonijntje

Draw monkey

shameblaster schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:52:
Ik heb enkele mp4 bestanden waarin een Ondertiteling zit in de file (niet ingebakken)
Net zo iets als een mkv container

zijn er apps waarmee je deze ondertiteling kan selecteren? als deze niet zit ingebakken en je ook geen losse srt file hebt?
Mvideoplayer heeft die optie :)

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404512

Wie wil zijn ervaring met Theft Aware delen? De applicatie heeft toegang nodig tot ontzettend veel dingen, hoe betrouwbaar is het dat zij zich aan de wet houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-01 08:12
inbedrijf schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:59:
Offtopic:Fantasties topic trouwens

OnTopic: Ik heb een SGSII met swype allemaal prima, ook automatische spatie, nu alleen als ik een keer geen swype gebruik en type dan tik ik als ik een spatie wil geven een punt. Reden die spatiebalk is zo verdomde klein, meer mensen hier last van?

Kun je op de SGSII ook een ander toetsebord installeren, met behoudt van swype?
Neen, Swype is een toetsenbord. Dus ander toetsenbord is per definitie geen Swype (tenzij er vergelijkbare toetsenborden bestaan).

Ofwel moet je meer naar het midden leren typen ofwel moet je even lang drukken op het systeemicoontje (linksonder) in Swype en dan tijdelijk een ander toetsenbord gebruiken (het gewone toetsenbord van Samsung heeft wel een brede spatie). Terugwisselen kan in de meeste andere toetsenborden op dezelfde manier (bij LastPass bv. op het LastPass-icoon).
Dennahz schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:08:
Bestaan er applicaties die kunnen regelen welke programma's verbinding met internet mogen maken tijdens roaming? Ik gebruik nu Droidwall, maar dat moet ik telkens handmatig activeren.

Ik wil eigenlijk bereiken dat enkel Whatsapp en mail gebruikt kunnen worden en dat het ding niet die andere onzin gaat doen (zoeken naar updates e.d.).
Zou je zoiets niet met Tasker/Locale kunnen bekomen? Meer info hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Toch nog maar een mail gestuurd naar Vodafone over de blokkering:
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Ik begrijp dat u wilt weten of dit nog actief is.

Blokkeren is in dit geval nog steeds actief. Helaas is nog niet bekend wanneer dit wordt verwerkt in de abonnementen. Ik raad u aan om onze website in de gaten te houden voor de nieuwe abonnementen die Vodafone ontwikkelt.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
-
Vodafone Klantenservice
Inderdaad, TV kijken + Internetten op SGSII gaat niet samen.. 8)7
StarC schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:10:
[...]

Maker van LP is bezig met z'n music app (ubermusic) dus LP staat op een laag pitje. Go Launcher EX heeft voor mij de duidelijke voorkeur nu.
Beetje jammer als je het mij vraagt, ook Go Launcher EX geïnstalleerd en beviel me gelijk al :9 Alleen de wallpaper staat er niet mooi op, heb 2 homescreens, gebruik deze wallpaper en het ziet er zo uit, simpel weg gezegd, ik mis een stukje, kan ik dat fixen?
Brad Pitt schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:53:
[...]

Natuurlijk is dat wel mogelijk. Gewoon via menu, preferences, general settings, hidden apps. Weliswaar geen mapjes, maar niet meer een ellenlange lijst met apps die je zelden/nooit gebruikt :P
Excuses, had beter moeten lezen (de vraag).

En ik ga binnenkort over na mijn nieuwe provider, oude abbo is dan afgelopen. Ik heb dan ook mobiel internet van 1GB/pm, nu is de vraag, of jullie ook een App gebruiken om te kijken hoeveel MB je (ong.) verbruikt hebt? Zag zelf al 3G Watchdog Pro voorbij komen, maar hoor graag wat jullie gebruiken. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Satom op 21-07-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:35
Anoniem: 404512 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:50:
Wie wil zijn ervaring met Theft Aware delen? De applicatie heeft toegang nodig tot ontzettend veel dingen, hoe betrouwbaar is het dat zij zich aan de wet houden?
Na wat berichten hier gisteren, heb ik hem geinstalleerd en na wat spelen meteen ook gekocht. Het werkt uitstekend, het kan inderdaad prima verborgen worden op een rooted telefoon, sms commando's werken prima. Ik ben nu al tevreden!
+1, erg tevreden over!

[ Voor 18% gewijzigd door Hmmbob op 21-07-2011 14:06 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

En deze is ook aardig accuraat?

Edit: @Hierboven; Ok, dat klinkt positief ;)

Werkt die ook met H+?

[ Voor 7% gewijzigd door Satom op 21-07-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Voor zo ver ik alles naga wel ja, moet wel zeggen dat ik geen datalimiet heb, dus alles wel best vind ;)
NetCounter - CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

k heb nu een nieuwe geheugenkaartje van 16GB en een oude in gebruikzijnde 4GB kaartje. Van Fat32 naar Fat32 kopieren lukt nog wel maar hoe kopieer ik van ext3 naar ext3 aangezien windows dit niet kan zien en aan de recovery heb ik nu ff niks omdat er maar 1 geheugenslot is.

Of hoef ik niks te kopieren van ext3 naar ext3? Wordt dat hersteld of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Kan je doen met een linux bootcd'tje, even je pc/laptop in Ubuntu starten kopieren en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Groentenboer schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:04:
[...]

Na wat berichten hier gisteren, heb ik hem geinstalleerd en na wat spelen meteen ook gekocht. Het werkt uitstekend, het kan inderdaad prima verborgen worden op een rooted telefoon, sms commando's werken prima. Ik ben nu al tevreden!
Okay, thanks! Heb hem ook even geïnstalleerd op mijn Sensation (not rooted) en hij verbergt zichzelf inderdaad erg netjes. Hij wordt niet weergegeven in de apps list en staat onder een zelfbedachte naam in je 'applicatie beheer'. Enige minpuntje hier is dat ie een android icoontje voor de zelfbedachte naam krijgt en dat je dat niet kunt wijzigen bij een non-rooted phone. Op deze manier kun je bij de wetenschap van het bestaan van Theft Aware de app toch vinden en verwijderen. Maargoed... dat zal wel meevallen. :P

Ik denk dat ik hem ook wel aanschaf, moet alleen nog even die privacy dingen overwegen. Het heeft namelijk veel toegang tot persoonlijke bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AktiveHate schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:21:
Kan je doen met een linux bootcd'tje, even je pc/laptop in Ubuntu starten kopieren en klaar :)
Hmmm.... niet aangedacht. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

florejaen schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 02:02:
Nu is mijn vraag hoe het komt dat ik zonder root niet bij de app-directory kan waar de apk's opgeslagen zijn, maar myappsharer heeft hier kennelijk wel toegang tot?

Hoe is dit dan precies mogelijk? Kan ik dan eventueel met en gewone filemanager ook bij de apk's om backups te maken?
Ik gebruik App Back-up & Restore die alle APK's netjes in een mapje op de SD-kaart dumpt en waar ze gewoon te benaderen zijn met een file manager (bijv. Ghost Commander). Daarmee kun je ze ook gelijk naar een ander device in je netwerk kopiëren.

Bij mij staat ie op automatisch back-up maken als ik iets installeer en oude versies bewaren voor het geval een nieuwere versie tegenvalt bijv. Dat je dan ook gelijk makkelijk bij de apps kunt is voor mij een neveneffect.

Handig appje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Laatst online: 20-05 23:16

MM99

That is the way I am!

Ik heb een vraagje over Viber. Ik heb het gisteren geïnstalleerd op mijn Desire HD. Sinds toen staat er in mijn taskbar "Service connected".

Weet iemand hoe ik Viber kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 07-04 18:53
CaptJackSparrow schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:52:
[...]

Ik gebruik App Back-up & Restore die alle APK's netjes in een mapje op de SD-kaart dumpt en waar ze gewoon te benaderen zijn met een file manager (bijv. Ghost Commander). Daarmee kun je ze ook gelijk naar een ander device in je netwerk kopiëren.

Bij mij staat ie op automatisch back-up maken als ik iets installeer en oude versies bewaren voor het geval een nieuwere versie tegenvalt bijv. Dat je dan ook gelijk makkelijk bij de apps kunt is voor mij een neveneffect.

Handig appje. :)
Klinkt inderdaad als een zeer handige app. * Joen downloaden gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 21:51
kenkreutzer schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:11:
Iemand enig idee of je bij Swype twee talen tegelijk kan gebruiken? Ik heb namelijk vrij vaak Nederlandse zinnen waarbij ik ook Engels woorden gebruik. Het is dan vrij irritant om iedere keer van taal te moeten switchen.
Ben jij er al achter of het kan?
Als het echt niet mogelijk is moet ik helaas Swype maar wegdoen denk ik :(
Heb het gisteren geïnstalleerd en het werkt best prettig, alleen Engelse woorden schiet echt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ossi schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:53:
[...]

Heb het gisteren geïnstalleerd en het werkt best prettig, alleen Engelse woorden schiet echt niet op.
Tijdens het typen zelf moet je inderdaad steeds switchen tussen NL en EN dmv die knop. Een andere mogelijkheid is er niet dacht ik.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 404512 op 21-07-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 22:43
Ozhan99 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:11:
Ik heb een vraagje over Viber. Ik heb het gisteren geïnstalleerd op mijn Desire HD. Sinds toen staat er in mijn taskbar "Service connected".

Volgens mij kan dat niet, ik zit met hetzelfde "probleem" (hoef niet constant Viber aan te hebben staan, vreet alleen maar batterij) dus ik heb 'm gefreezed met titanium backup, wel root nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 22:43
[...]

In de nieuwe swype beta 3.6 kun je swypen vanaf de instellingen toets tot de Q om zo te switchen tussen de twee laatst gebruikte talen, superhandig en snel! Ook kun je natuurlijk gewoon de Q toets inhouden om ze een taal naar wens te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AktiveHate schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:21:
Heb Ubuntu 11.04 op cd gebrand, en opnieuw herstart. Hij ziet wel de partities op de 16GB kaartje (15GB FAT32 en 1GB EXT3) maar op de 4GB kaartje ziet ie alleen de 3GB FAT32.

Volgens quicksysteminfo werkt A2SDwel en wordt er 500 MB gebruikt van de 1000. Iemand een idee hoe dit kan dat Ubuntu de EXT3 niet ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 16-06 21:51
Anoniem: 404512 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:04:
[...]

Tijdens het typen zelf moet je inderdaad steeds switchen tussen NL en EN dmv die knop. Een andere mogelijkheid is er niet dacht ik.
Bedankt voor de reply, denk dat jij ook wel gebaad bent bij de nieuwe versie waar hieronder over wordt gesproken :)
thecompany schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:09:
[...]

In de nieuwe swype beta 3.6 kun je swypen vanaf de instellingen toets tot de Q om zo te switchen tussen de twee laatst gebruikte talen, superhandig en snel! Ook kun je natuurlijk gewoon de Q toets inhouden om ze een taal naar wens te selecteren.
Ik heb het net ontdekt door jou! Super, dat werkt een stuk beter, dan de hele tijd moeten wisselen via een menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ahhh fijne kleine know-how!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dennahz

Life feels like hell should.

Geen idee of dit hier al gemeld is, maar iCoyote is nu gratis te gebruiken tot eind september '11! Heb het alvast geïnstalleerd en getest! (maar nog geen mobiele flitsers tegengekomen :p).

Ben benieuwd, zondag een tripje van België naar Nederland. Ben zeer benieuwd wat ie doet bij trajectcontroles!

[ Voor 14% gewijzigd door Dennahz op 21-07-2011 19:46 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben op zoek naar een erg overzichtelijke uitgebreide data-counter die je ook als widget op je homescreen kan plaatsen. Betaald of onbetaald maakt me niet uit. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 404512 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:24:
Ik ben op zoek naar een erg overzichtelijke uitgebreide data-counter die je ook als widget op je homescreen kan plaatsen. Betaald of onbetaald maakt me niet uit. Iemand suggesties?
Even zoeken I guess. Is werkelijk al zó vaak besproken. Plus mega simpel zelf te vinden/uit te testen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:37:
[...]

Heb Ubuntu 11.04 op cd gebrand, en opnieuw herstart. Hij ziet wel de partities op de 16GB kaartje (15GB FAT32 en 1GB EXT3) maar op de 4GB kaartje ziet ie alleen de 3GB FAT32.

Volgens quicksysteminfo werkt A2SDwel en wordt er 500 MB gebruikt van de 1000. Iemand een idee hoe dit kan dat Ubuntu de EXT3 niet ziet?
Je kan het ook met een Win add-on proberen:
ext2/ext3 op windows

Er is ook een plug-in verkrijgbaar voor Total Commander om dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Hoe kan ik op de galaxy s2 ervoor zorgen dat ik weer kan kiezen tussen launcher? ik heb er 1 als default aangeklikt en ik kan niet vinden hoe ik dat ongedaan kan maken
edith: uit google wordt ik niets wijzer

[ Voor 10% gewijzigd door Marnix72 op 21-07-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-06 14:54
Marnix72 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:30:
Hoe kan ik op de galaxy s2 ervoor zorgen dat ik weer kan kiezen tussen launcher? ik heb er 1 als default aangeklikt en ik kan niet vinden hoe ik dat ongedaan kan maken
edith: uit google wordt ik niets wijzer
Begint steeds meer op een request topic te lijken hier.

https://market.android.co...her&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:05

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bij applicaties naar de launcher gaan die je als standaard hebt ingesteld en daar standaardwaarden wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ik heb net buienalarm op een el-cheapo tabletje gezet (Eken M001). Dat ding heeft geen GPS, en geen GSM/3G , alleen wifi. Hier draait nog android 1.6 op.
Na het instellen van buienalarm op "handmatige lokatie" krijg ik een Force Close als ik de lokatie wil kiezen.

Wat wel apart is, is dat google maps me wel weet te vinden, blijkbaar is mijn accesspoint bekend. Ik heb ook "WIFI gebruiken" aanstaan in de instellingen.

Is hier een oplossing voor ?

Buienradar is versie 1.6.6 BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Eric_Cantona schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:42:
Bij applicaties naar de launcher gaan die je als standaard hebt ingesteld en daar standaardwaarden wissen.
bedankt.dom dat ik daar overheen heb gelezen!

@starc
ik bedoelde geen app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Ozhan99 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:11:

Gewoon bij 'more' kijken en daar staat het bij settings: show notification icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-06 22:30
Anoniem: 125609 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:16:
[...]

Gewoon bij 'more' kijken en daar staat het bij settings: show notification icon.
Dat is alleen de notificatie weghalen, maar dat schakelt Viber niet uit. Die blijft gewoon door draaien. Vooralsnog is het niet mogelijk om Viber uit te zetten, behalve als je het via de applicaties een "force close" geeft of iets dergelijks via een taskkiller doet.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217007

ik had gisteren Viber getest op mijn Xperia Neo. Leuk, maar weer verwijdert. Want Viber vreet veel te veel stroom. ik had 50% accu gehad, na een uur was mijn telefoon uit met 1% accu. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dat was voor mij idd ook DE reden om Viber er weer vanaf te gooien. Allemaal leuk en aardig hoor dat er weer een app is waar je gratis mee kan bellen en SMSen, maar whatsapp incl. mijn belminuten is momenteel ruim voldoende voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Gamepie56 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:50:
Is er al een goed alternatief voor Trackr? Want dat is wat jullie hievboven allemaal zoeken.

Trackr gebruikte ik op Windows Mobile vroeger echt heel vaak, zodat mensen konden zien waar ik uithing als ik bijv. richting familie in Polen ging.

Helaas is daar geen android app voor, er is wel een iPhone app uitgekomen, maar de android app gaat denk ik voorlopig niet meer komen (volgensmij is de ontwikkelaar overleden).

Het enige wat een beetje in de buurt komt, is Glympse. Alleen daar moet je vooraf instellen hoelang je hem aan wil laten zien en is de geschiedenis online ook heel beperkt. Met trackr kon je de hele route bekijken, met Glympse alleen de laatste paar honderd meter.

Ik wil niet een offline trackr om achteraf mijn route te laten zien, maar juist online mijn route, zodat familie e.d. kan zien waar ik uithang tijdens m'n reis.
Geen idee of je al iets gevonden hebt maar ik kwam dit tegen.
Weet niet of 't wat is. https://www.loopt.com/
Heb zelf (nog) geen android telefoon (morgen wel als het goed is) en ik was vast wat leuke apps aan het zoeken.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Hoe zit dat eigenlijk met de market? Moet je je dan aanmelden met een gmailaccount? Ik heb namelijk wel een bestaande account maar da's gewoon een spam adres. Daar komt allemaal onzin binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je moet je aanmelden met een Google account.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Anoniem: 217007 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:51:
ik had gisteren Viber getest op mijn Xperia Neo. Leuk, maar weer verwijdert. Want Viber vreet veel te veel stroom. ik had 50% accu gehad, na een uur was mijn telefoon uit met 1% accu. :X
Ik merk met mijn Desire HD helemaal geen overmatig accu verbruik door de Viber app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 12:02
[...]

Ik denk dat het helaas niet mogelijk is :(

Ik gebruikte hiervoor swiftkey waarbij het wel kan, maar die heeft dan geen swype methode. Word nu een dilemma voor mij wat nou belangrijker is: twee woordenboeken in een, of het swypen!

Weet trouwens iemand of dit wel mogelijk is bij slideit? Of evt. een ander alternatief?

[ Voor 7% gewijzigd door deimos op 22-07-2011 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-07-2015
@Gamepie56: Instamapper gebruik ik zelf tijdens rallies. Live tracking mogelijk met varierende track lengte. Zelf de mogelijkheid om tracks te exporteren etc. achteraf.

@kenkreutzer: Het antwoord staat 10 posts terug op de vorige pagina. Swipe van instellingen naar Q en je wisselt tussen de laatste 2 talen.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Anoniem: 404512 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:23:
[...]

Okay, thanks! Heb hem ook even geïnstalleerd op mijn Sensation (not rooted) en hij verbergt zichzelf inderdaad erg netjes. Hij wordt niet weergegeven in de apps list en staat onder een zelfbedachte naam in je 'applicatie beheer'. Enige minpuntje hier is dat ie een android icoontje voor de zelfbedachte naam krijgt en dat je dat niet kunt wijzigen bij een non-rooted phone. Op deze manier kun je bij de wetenschap van het bestaan van Theft Aware de app toch vinden en verwijderen. Maargoed... dat zal wel meevallen. :P

Ik denk dat ik hem ook wel aanschaf, moet alleen nog even die privacy dingen overwegen. Het heeft namelijk veel toegang tot persoonlijke bestanden.
Voordat ik hem kocht heb ik even een paar reviews opgezocht. Daaruit blijkt (mijn mening) dat het bedrijf en daarmee de dienst wel te vertrouwen is.
Ik heb m nu staan op een rooted telefoon en het bevalt super!
Bovendien las ik vandaag dat ze ook bezig zijn met het benaderen via internet naast de SMS codes.

Hier een review van AndroidPolice
Waar dit in staat:
The level of integration is so deep, especially with root, that it could get kind of scary. There is no way to tell what the app is really doing, other than to sniff all the traffic, if any, which I have not done. We have to trust the app's creators, but then again, we have to do so with most apps out there. After doing some research and talking to the company's CEO, I found it to be quite legitimate - ITAgents is a GmbH (our equivalent of an LLC) registered in 2004 in Austria by Reinhard Holzner. In addition, the company has been doing business with many happy Symbian users for years now, before conquering Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411386

Theft Aware klinkt wel interessant om te kopen, alleen kan ik het niet betalen i.v.m. dat ik geen credit card heb.
Is er een mogelijkheid om dat toch te betalen via bijvoorbeeld PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Even dit topic doorzoeken of anders even Googlen misschien? Wat eigen inzet is nooit verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 411386 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:11:
Theft Aware klinkt wel interessant om te kopen, alleen kan ik het niet betalen i.v.m. dat ik geen credit card heb.
Is er een mogelijkheid om dat toch te betalen via bijvoorbeeld PayPal?
Volgende keer aub iets meer moeite doen, je kan op de site van de maker via PayPal betalen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

krijgt iemand deze app geinstalleerd? https://market.android.com/details?id=com.showtime.dexter

mijn galaxy s2 is niet compatible zegt ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vanuit de market kan ik mijn toestel niet selecteren. Ik vermoed dat dit met de regio te maken heeft en niet zo zeer met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

pven schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:37:
Vanuit de market kan ik mijn toestel niet selecteren. Ik vermoed dat dit met de regio te maken heeft en niet zo zeer met het toestel.
Dat staat er ook bij..
Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411386

pven schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:15:
[...]

Volgende keer aub iets meer moeite doen, je kan op de site van de maker via PayPal betalen. :Y)
Haha sorry, ik had al wel even op Google gezocht ;)
Ik heb het gevonden, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 12:02
Rowel81 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:02:
@Gamepie56: Instamapper gebruik ik zelf tijdens rallies. Live tracking mogelijk met varierende track lengte. Zelf de mogelijkheid om tracks te exporteren etc. achteraf.

@kenkreutzer: Het antwoord staat 10 posts terug op de vorige pagina. Swipe van instellingen naar Q en je wisselt tussen de laatste 2 talen.... :z
Dat is niet wat ik bedoelde. Ik wil twee woordenboeken in een. Dus ik wil gewoon Engels en Nederlands tegelijk kunnen gebruiken en niet iedere keer te hoeven wisselen. Ik weet dat het bij Swiftkey wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Weet niet hoeveel Engels je gebruikt ansich?
Maar anders voeg je de woorden toch steeds toe aan het woordenboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406875

Dennahz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:46:
Geen idee of dit hier al gemeld is, maar iCoyote is nu gratis te gebruiken tot eind september '11! Heb het alvast geïnstalleerd en getest! (maar nog geen mobiele flitsers tegengekomen :p).

Ben benieuwd, zondag een tripje van België naar Nederland. Ben zeer benieuwd wat ie doet bij trajectcontroles!
Ik dacht de vraag al te zien passeren maar geen antwoord. Kun je Icoyote dan als het ware op de achtergrond gebruiken in combinatie met je navigatie-programma ? (in dit geval Navigon ?) Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Laatst online: 14:00
Iemand die hier nzbs download op zijn Android device? Ben op zoek naar een app (free?) die nzb download (en uitpakt) op mijn Galaxy tab.

Heb gezocht maar niet (veel) gevonden; ik heb een account bij hitnews en degene in de market die het meest bruibaar lijken te zijn zijn voor SAB of Easynews?

(of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-06 08:39

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Is er een app die je totale download en upload verkeer bijhoudt? Ik kan er geen vinden nl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Frenkpie schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:41:
Is er een app die je totale download en upload verkeer bijhoudt? Ik kan er geen vinden nl..
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

CLB in "Android Market en applicaties - Deel 13" en verder.... |:(

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Een beetje normaal reageren mag ook wel. Ik heb al gezocht op "download meter" of "Network meter" e.d.
NetCounter is nou niet echt een generieke naam.

Beetje jammer van je reactie maar toch bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Frenkpie schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:49:
Een beetje normaal reageren mag ook wel. Ik heb al gezocht op "download meter" of "Network meter" e.d.
NetCounter is nou niet echt een generieke naam.

Beetje jammer van je reactie maar toch bedankt voor de link.
No offense, maar dit soort apps zijn in deze topicreeks veelvuldig voorbij gekomen (link die ik geef is nota bene van gisteren). Enige eigen inzet is nog steeds gewenst. Zoals je je vraag stelde deed je het voorkomen alsof je dit topic meer als soort afhaalbalie ziet.

[ Voor 3% gewijzigd door woest85 op 22-07-2011 15:54 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

woest85 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:53:
[...]

No offense, maar dit soort apps zijn in deze topicreeks veelvuldig voorbij gekomen (link die ik geef is nota bene van gisteren). Enige eigen inzet is nog steeds gewenst. Zoals je je vraag stelde deed je het voorkomen alsof je dit topic meer als soort afhaalbalie ziet.
Als je je zo ergert aan het tekort van mijn inzet (wat in mijn ogen ongegrond is) dan kun je in het vervolg maar beter niet reageren ipv op deze manier reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Frenkpie schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:34:
Als je je zo ergert aan het tekort van mijn inzet (wat in mijn ogen ongegrond is) dan kun je in het vervolg maar beter niet reageren ipv op deze manier reageren.
Als je zegt dat er niet één kan vinden heb je zelf werkelijk nul komma moeite verricht. Op de Market zijn er onnoemlijk veel. Okay, dat de ene wellicht beter is dan een andere is mogelijk. Maar niets vinden is pure onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:05

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Daarbij wordt 't meerdere malen in 't topic genoemd, en in de vorige en die daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Heb nu met mijn spammail van gmail aangemeld maar komt er veel info op dat mailadres binnen? Anders maak ik een nieuwe account namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wij weten toch niet of er veel spammail binnenkomt op jouw account?
Op het account waarmee ik ben aangemeld op m'n Androidtelefoon heb ik nog nooit mail ontvangen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

CLB schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:21:
Wij weten toch niet of er veel spammail binnenkomt op jouw account?
Op het account waarmee ik ben aangemeld op m'n Androidtelefoon heb ik nog nooit mail ontvangen =)
Dat wou ik weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Frenkpie schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:34:
[...]

En datzelfde geldt voor jou. Hiervoor hebben we topicreports. Daarnaast verwachten we toch écht van Tweakers dat ze dit zelf kunnen vinden. GoT is geen helpdesk waar je even een oneliner kan dumpen. Denk daar dus aan de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo
als ik apps ga verwijderen, dan staat de nog in "Mijn Apps" en via de browser in Mijn account - bestellingen. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je je vraag hier plaatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nog een keer geïnstalleerd en verwijderd maar blijf gewoon nog in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411386 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:11:
Ik las dat je al geholpen was en met paypal kon betalen, maar ik wou je toch even de volgende site aanraden: 3vcash. Hier kun je een virtuele visa card aanschaffen en zo in principe alle android-applicaties aanschaffen. Je moet helaas wel minimaal €20 erop zetten maar slechts met een aankooptoeslag van €1,00 en het werkt erg goed en heel makkelijk! Let wel op dat de houdbaarheid niet heel erg lang is, maar voor mij is dat geen probleem gebleken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Brad Pitt schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:44:
[...]

Als je zegt dat er niet één kan vinden heb je zelf werkelijk nul komma moeite verricht. Op de Market zijn er onnoemlijk veel. Okay, dat de ene wellicht beter is dan een andere is mogelijk. Maar niets vinden is pure onzin.
Helaas ben ik dan wat beperkter in het effectief zoeken naar deze applicatie dan wat jij had verwacht. Pretenderen dat ik helemaal niet heb gezocht klopt niet.
RoD schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:38:
[...]

En datzelfde geldt voor jou. Hiervoor hebben we topicreports. Daarnaast verwachten we toch écht van Tweakers dat ze dit zelf kunnen vinden. GoT is geen helpdesk waar je even een oneliner kan dumpen. Denk daar dus aan de volgende keer.
Een topicreport gebruiken als iemand alleen een beetje vreemd reageert? Beetje overdreven imo.
Maar zoals ik al zei, ik heb gezocht in topics en in de Market naar "download upload meter", "Network traffic", "Network meter", etc. maar kon er geen vinden. Is het dan zó bezwaarlijk om met je parate kennis iemand anders te helpen? Ik verplicht niemand om te reageren. IRL heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand zo reageerde als ik bijv. zou vragen: "Wat is de naam van dat product waarmee je onkruid kunt doden?"
Schijnbaar is Internet een communicatiekanaal met afwijkende normen en waarden wat dat betreft.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.