Android Market en applicaties - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.293 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:30
Frenkpie schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 08:56:
Pretenderen dat ik helemaal niet heb gezocht klopt niet.
Really? Want je zegt nu:
Maar zoals ik al zei, ik heb gezocht in topics en in de Market naar "download upload meter", "Network traffic", "Network meter", etc. maar kon er geen vinden.
En zoeken op network traffic levert nu juist een sh*tload aan bruikbare resultaten op. Dus succes.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 16:26
Ik heb een probleem met Swiftkey X en ik vroeg me af of meer mensen dit hebben. Tijdens het typen (sms of Whatsapp) gebeurd het soms random dat hij ineens 2 of 3 'tekens' terug gaat zodat het ene woord dwars door het vorige woord komt te staan. Voorbeeldje:

"Ik ga vanavond naar de kroeg" --> "Ik ga vanavnaar deond"

Ontzettend irritant omdat je telkens moet corrigeren, en dat kan niet de bedoeling zijn bij een app die het typen juist moet versnellen! :/

Ik gebruik het op een HTC Desire HD. Meer mensen die dit probleem ondervinden?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
JunkO schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:30:
Ik heb een probleem met Swiftkey X en ik vroeg me af of meer mensen dit hebben. Tijdens het typen (sms of Whatsapp) gebeurd het soms random dat hij ineens 2 of 3 'tekens' terug gaat zodat het ene woord dwars door het vorige woord komt te staan. Voorbeeldje:

Ontzettend irritant omdat je telkens moet corrigeren, en dat kan niet de bedoeling zijn bij een app die het typen juist moet versnellen! :/

Ja, heb ik ook wel eens, of dat hij 3x hetzelfdeelfdeelfde :) (deel van een) woord maakt. gebeurd niet vaak maar wel irritant wanneer et gebeurd.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 20:27
Ik heb daar ook wel eens last van in WhatsApp, ik heb dan vooral dat hij het vorige woord steeds herhaalt als ik op spatie druk en daarna dit blijft doen ongeacht de toets waar ik op druk. Daarna krijg ik een forced close. Ik heb dit nog niet gehad in de final versie maar ik had hier wel last van in de Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 12:02
Dat probleem heb ik inderdaad ook, ik zie dat ook op de forum van Swiftkey dat het bij andere gebruikers ook voorkomt: http://support.swiftkey.n...fter-holding-down-backspa

Maar bij de beschrijving van de App zie ik al dat zij ermee bezig zijn: "* Bepaalde apps lijden aan herhaalde karakter van problemen. In het bijzonder bij het verwijderen van eerste woord van een bericht in WhatsApp. We zijn op zoek naar deze. We hebben ook meldingen van problemen met de zoekbox op de homepage in Dolphin Browser HD."

Dus hopelijk gaan ze dit snel fixen, dat is de enige reden waarom ik niet smart keyboard gebruik. Terwijl ik Swiftkey toch de fijnste vind van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:57

Dat niet, maar ik heb zo mogelijk nog een irritant probleem: Als ik aan het typen ben en op backspace drukt, gaat hij het woordt wat ervoor stond kopieren en achter elkaar plakken, ongeacht wat ik in druk. Om het wat duidelijker te maken:

Ik typ welkr, ik wil er welke van maken, maar swiftkey maakt er (zonder te overdrijven) welkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelk van. Dit net zo lang totdat het toetsenbord crasht. Ik ben maar weer terug naar HTC IME :). Overigens is dit op een Xperia X10 @ 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Om mijn data verbruik bij te houden gebruik ik 3G Watchdog.
https://market.android.co...rgruet.android.g3watchdog

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
NeoMe schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:01:
Om mijn date verbruik bij te houden gebruik ik 3G Watchdog.
Stuur je zó veel Whatsapp berichten of mailtjes naar de dames dat je dat moet bijhouden ja?! Respect!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Knul schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:59:
[...]

Dat niet, maar ik heb zo mogelijk nog een irritant probleem: Als ik aan het typen ben en op backspace drukt, gaat hij het woordt wat ervoor stond kopieren en achter elkaar plakken, ongeacht wat ik in druk. Om het wat duidelijker te maken:

Ik typ welkr, ik wil er welke van maken, maar swiftkey maakt er (zonder te overdrijven) welkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelkwelk van. Dit net zo lang totdat het toetsenbord crasht. Ik ben maar weer terug naar HTC IME :). Overigens is dit op een Xperia X10 @ 2.1.
Klopt, dat is een ander probleem waar ik ook last van heb! Hopen dat ze deze bugs snel fixen...

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Brad Pitt schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:04:
[...]
Stuur je zó veel Whatsapp berichten of mailtjes naar de dames dat je dat moet bijhouden ja?! Respect!! _/-\o_
o.a. verstook ongeveer 50 mb per dag en dan doe ik niks aparts en staat de smartphone alleen nog maar aan en is die aan het 'syncen'. 's-avonds als ik thuis ben gaat die standaard op de wifi, en ja .. k zit veel op mijn telefoon ;)

Zeker aan te raden om in de gaten te houden met die data-abonnement veranderingen van KPN / Vodafone, en mijn snelheid gaat omlaag bij 1 GB ( T-Mobile ).

[ Voor 14% gewijzigd door NeoMe op 23-07-2011 15:09 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
NeoMe schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:09:
[...]
en ja .. k zit veel op mijn telefoon ;)
Was maar een geintje hoor, vanwege je datE verbruik en zo, voor de duidelijkheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Binnenkort 3 weken buiten NL op vakantie. à 7,50 per dag, of 8,95 per mb data heb ik bepaald niet de intentie om te gaan roamen. Met het toevoegen van een willekeurig karakter achter de APN heb ik de kans op roaming geëlimineerd toch?

Dan komt dingetje twee; bij gebrek aan mobiel internet zal her en der eens met een openbaar wifi-punt verbonden worden om mail te checken. Mocht er een lurker tussen zitten, dan weet ik dat hij mijn berichten kan lezen. No biggie; die snapt hij toch niet. Belangrijker is echter de user/pass van de mailaccounts. Hoe werkt dit, wordt dit ook onversleuteld verzonden als ik op een openbaar WIFI-punt mn mail lees? De gebruikte apps zijn de standaar HTC mail app en K9.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

Kijk, en daarom heb ik swiftkey niet meer in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:17
Kan je een programma laten starten als je je android toestel in je car kit plaatst welke een magneet aan de achterkant heeft ?

Hier staat in de beschrijving dat het kan : The app automatically launches when placed in a car dock (that has a magnet or similar).

Zou toch wel erg cool zijn mocht carhome , coyote, BT en GPS aanspringen zodra ik mijn gsm in mijn gsm houder plaats.

Iemand die meer weet of dat werkt met een magneet ?

[ Voor 8% gewijzigd door C00P op 24-07-2011 06:55 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 16:57
C00P schreef op zondag 24 juli 2011 @ 06:52:
Kan je een programma laten starten als je je android toestel in je car kit plaatst welke een magneet aan de achterkant heeft ?

Hier staat in de beschrijving dat het kan : The app automatically launches when placed in a car dock (that has a magnet or similar).

Zou toch wel erg cool zijn mocht carhome , coyote, BT en GPS aanspringen zodra ik mijn gsm in mijn gsm houder plaats.

Een magneet lijkt mij zeer ongezond van je telefoon...zeker voor de accu :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 23:31
Sinds gisteren staat Swiftkey op mijn Galaxy S2. Qua tekstinvoer werkt deze perfect bij de browser en andere applicaties. Alleen als ik in word, edit mode activeer, geeft word een error. Swiftkey had ik als standaard toetsenbord ingesteld. nu heb ik swype weer als standaard ingesteld, en kan weer tekst in word bewerken. Hier iemand voor mij een oplossing op swiftkey te kunnen gebruiken in word ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Laatst online: 14:00
Imperial_Master schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:11:
Iemand die hier nzbs download op zijn Android device? Ben op zoek naar een app (free?) die nzb download (en uitpakt) op mijn Galaxy tab.

Heb gezocht maar niet (veel) gevonden; ik heb een account bij hitnews en degene in de market die het meest bruibaar lijken te zijn zijn voor SAB of Easynews?

(of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?)
Echt helemaal niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

@Imperial_Master

Misschien is dit iets voor je?

https://market.android.com/details?id=at.android.nzb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Obiter dictum schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:22:
Binnenkort 3 weken buiten NL op vakantie. à 7,50 per dag, of 8,95 per mb data heb ik bepaald niet de intentie om te gaan roamen. Met het toevoegen van een willekeurig karakter achter de APN heb ik de kans op roaming geëlimineerd toch?

Dan komt dingetje twee; bij gebrek aan mobiel internet zal her en der eens met een openbaar wifi-punt verbonden worden om mail te checken. Mocht er een lurker tussen zitten, dan weet ik dat hij mijn berichten kan lezen. No biggie; die snapt hij toch niet. Belangrijker is echter de user/pass van de mailaccounts. Hoe werkt dit, wordt dit ook onversleuteld verzonden als ik op een openbaar WIFI-punt mn mail lees? De gebruikte apps zijn de standaar HTC mail app en K9.
In verband met de naderende vakantie toch maar even een schopje... Als je dit vervelend vind bekijk het dan van de bright side; zometeen ben je drie weken van me af :+

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Obiter dictum schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:43:
[...]

In verband met de naderende vakantie toch maar even een schopje... Als je dit vervelend vind bekijk het dan van de bright side; zometeen ben je drie weken van me af :+
Als je het vakje Data-roaming uitvinkt ben je sowieso van het risico af toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:35
XNightmare schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:47:
[...]

Als je het vakje Data-roaming uitvinkt ben je sowieso van het risico af toch?
Daarnaast is APNdroid iets dat je APN-naam aanpast zodat deze het niet doet, maar data volledig uit zorgt er zelfs voor dat je foon het niet eens probeert.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:23

WhySoSerious

Be the change.

NZB's gewoon via nzbindex.nl downloaden (via de reguliere browser dus) en dan middels Sabcontrol uploaden. Als je die app geinstalleerd en met je SabNZB verbonden bent kan je na het downloaden van de nzb op je telefoon er gewoon op klikken en hij wordt automatisch gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 10:15
Zoals velen gebruik ik 3G watchdog naar tevredenheid.

Ik heb echter bij T-Mo 2 data abo's.
  • 2G limiet nationaal
  • 500mb europees
Is er een manier om die twee gescheiden van elkaar _automatisch_ bij te houden?

Ik heb al gezocht en ben nu in gesprek met de maker van 3G.. (deze ondersteunt verschillende sim kaarten maar maakt _nog_ geen onderscheidt tussen nationaal en roaming internet.

En toch vraag ik het hier ook want ja, tweakers weten nog wel eens wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Imperial_Master schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:11:
Iemand die hier nzbs download op zijn Android device? Ben op zoek naar een app (free?) die nzb download (en uitpakt) op mijn Galaxy tab.

Heb gezocht maar niet (veel) gevonden; ik heb een account bij hitnews en degene in de market die het meest bruibaar lijken te zijn zijn voor SAB of Easynews?
Wat wil je precies? Met een NZB kan je volgens mij niet zo veel op je Android-device. Zelf gebruik ik al tijdenlang NZB Mobile Pro, die zoekt op twee index-sites en plaatst vervolgens de gewenste download in SABzndb. Dit werkt voor mij prima! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Laatst online: 14:00
WhySoSerious schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:08:
[...]

NZB's gewoon via nzbindex.nl downloaden (via de reguliere browser dus) en dan middels Sabcontrol uploaden. Als je die app geinstalleerd en met je SabNZB verbonden bent kan je na het downloaden van de nzb op je telefoon er gewoon op klikken en hij wordt automatisch gedownload :)
Klinkt pretty straight forward, ga ik eens proberen, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Loekie schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:58:
Daarnaast is APNdroid iets dat je APN-naam aanpast zodat deze het niet doet, maar data volledig uit zorgt er zelfs voor dat je foon het niet eens probeert.
Apndroid geïnstalleerd, werkt naar behoren. Resteert de belangrijkste vraag; is over WIFI het door K9 en HTC Mail je user/pass te sniffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Met een open wifi-netwerk wel. Is het een beveiligd netwerk, dan al iets moeilijker (WEP) of vrijwel onmogelijk (WPA2). Tenzij je een beveiligde verbinding kan opzetten naar je provider? Ik heb bijvoorbeeld een webhoster die beveiligde IMAP / POP ondersteunt. Dan is je verbinding van voor tot achter beveiligd, ongeacht of je op een open of beveiligd netwerk zit. Als je dan toch security-minded bezig bent: denk er ook aan op httpS://www.facebook.com etc te gebruiken ;-)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-06 20:49
Beste medetweakers, ik heb een vraag over de rechten die verleend moeten worden bij het installeren van apps en games. Dikwijls als ik een spel installeer wordt er gevraagd om het versturen van sms'jes en het inzien van mijn belgegevens toe te staan. Dit lijkt mij nogal onzinnig voor een spel en vertrouw dit dus ook niet. Is mijn argwaan terecht of niet? Kan iemand mij met onderbouwde info overtuigen dat dit geen kwaad kan? Of kan dit daadwerkelijk een virus zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Misschien is het beter als je de betreffende permissies hier plaatst, samen met de app(naam). Dan kan je wat beter worden geholpen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:12
micla schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:21:
Beste medetweakers, ik heb een vraag over de rechten die verleend moeten worden bij het installeren van apps en games. Dikwijls als ik een spel installeer wordt er gevraagd om het versturen van sms'jes en het inzien van mijn belgegevens toe te staan. Dit lijkt mij nogal onzinnig voor een spel en vertrouw dit dus ook niet. Is mijn argwaan terecht of niet? Kan iemand mij met onderbouwde info overtuigen dat dit geen kwaad kan? Of kan dit daadwerkelijk een virus zijn?
Als je het niet vertrouwd gewoon niet doen. Ikzelf zou ook niet snel dat soort apps installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micla
  • Laatst online: 16-06 20:49
Ok,nou in het laatste geval ging het om het spel n.o.v.a deze vroeg om het versturen en bewerken van sms/mms en het lezen van mijn belgegevens toe te staan. Waarom zou een game dat nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hoe heet de permissie die volgens jou je belgegevens wil lezen?
Sommige mensen verwarren het uitlezen van het unieke ID (voor advertenties, social score systemen, enz.) wel eens met het uitlezen van belgegevens...

Versturen van sms wordt wel eens gebruikt om bv. items in een spel mee te kunnen betalen. Of gewoon het spel zelf. Op die manier kan de uitgever van het spel om Google heen zonder 30% van de inkomsten af te geven.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 16:09
Ik heb een vraagje over de Gmail app.

Op dit moment forward ik mijn hotmail naar Gmail, en in Gmail heb ik mijn hotmail account opgeven als 2e email adres.
Ik kan dus vanaf mijn gmail account mailtjes sturen met als afzenden mijn hotmail.
Dit werkt allemaal helemaal top. Als ik een email krijg op mijn hotmail en ik antwoord dan vult hij automatisch mijn hotmail account in.

Alleen krijg ik dat niet in mijn gmail app voor elkaar.
Ik kan wel kiezen om een email te sturen vanaf mijn hotmail of gmail account, maar als ik een email beantwoord moet ik elke keer selecteren dat ik hem met mijn hotmail account wil beantwoorden.

Weet iemand of ik vast kan leggen dat ik standaard van mijn hotmail wil sturen? Of dat hij in elk geval het juiste email adres gebruikt bij antwoorden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Misschien dat de gmail app de settings van de webmail client gebruikt, dan zou je het bij settings -> accounts -> when replying to a message: Reply from the same address to which the message was sent moeten zoeken (staat standaard op Always reply from default address geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 16:09
JoetjeF schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:25:
Misschien dat de gmail app de settings van de webmail client gebruikt, dan zou je het bij settings -> accounts -> when replying to a message: Reply from the same address to which the message was sent moeten zoeken (staat standaard op Always reply from default address geloof ik).
Die staat al aan.
Ik heb nu in gmail het standaard account veranderd in mijn Hotmail.
Dit neemt de app wel over. Voor mij is dit prima werkbaar, die paar keer dat ik vanaf mijn gmail adres een mail stuur/beantwoord stel ik dat wel handmatig in.

Best handig zo.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:44

ABD

Ik heb sinds kort een Android phone, een Defy, en ben nu een paar dagen bezig met Oruxmaps en het converteren van kaarten om offline te gebruiken. Offline maps gebruiken is noodzakelijk, want Googlemaps kan je gewoon gewoonweg niet gebruiken met je 1GB abootje als je de hele dag fietst. Ik vroeg me af of iemand een actief forum weet waar ze me kunnen helpen, want ik heb aanwijzingen nodig en ik kan geen forum vinden. De tutorial die ik gebruikt heb is al dik anderhalf jaar oud en kan je verder geen feedback op krijgen. Het is converteren is uiteindelijk wel gelukt, ik heb Nederland in Oruxmaps op de telefoon, maar de kaartjes zijn te klein en ik heb allemaal troep in mijn scherm(pinautomaten, restaurantjes etc) waardoor niets leesbaar is en het kaartje dus onwerkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ABD schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 00:16:
Ik heb sinds kort een Android phone, een Defy, en ben nu een paar dagen bezig met Oruxmaps en het converteren van kaarten om offline te gebruiken. Offline maps gebruiken is noodzakelijk, want Googlemaps kan je gewoon gewoonweg niet gebruiken met je 1GB abootje als je de hele dag fietst. Ik vroeg me af of iemand een actief forum weet waar ze me kunnen helpen, want ik heb aanwijzingen nodig en ik kan geen forum vinden. De tutorial die ik gebruikt heb is al dik anderhalf jaar oud en kan je verder geen feedback op krijgen. Het is converteren is uiteindelijk wel gelukt, ik heb Nederland in Oruxmaps op de telefoon, maar de kaartjes zijn te klein en ik heb allemaal troep in mijn scherm(pinautomaten, restaurantjes etc) waardoor niets leesbaar is en het kaartje dus onwerkbaar is.
Heb je MapDroyd al eens geprobeerd? Daarin kan je namelijk ook maps offline bekijken, en ze gebruiken Open Street Map (OSM) als databron. Die is volgens mij redelijk nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Anders NavDroyd van dezelfde maker als MapDroyd...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De Android Market laat nu ook een grafiekje zien met installatieverleden voor iedere app:
Afbeeldingslocatie: http://www.androidauthority.com/wp-content/uploads/2011/07/new-android-market-line-graph-angry-birds-screenshot-600x308.png
Bron: http://www.androidauthori...tall-history-graph-20008/

Dit is natuurlijk een compleet overbodige toevoeging, maar toch grappig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:12
Stukfruit schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:41:
De Android Market laat nu ook een grafiekje zien met installatieverleden voor iedere app:
[afbeelding]
Bron: http://www.androidauthori...tall-history-graph-20008/

Dit is natuurlijk een compleet overbodige toevoeging, maar toch grappig.
Ik heb gister mijn market app ook geupdated, maar ligt het aan mij, of laadt deze versie van de app langzamer dan de oude? Er blijft langer midden in beeld "laden" staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Klopt, bij mij duurt het ook extreem lang.

Zo was het vlak nadat de update beschikbaar kwam nog niet, dus er zal vast ergens een probleem zijn.
Misschien is dat ook wel de reden voor de langzame uitrol... Te zwaar voor Googles servers met al die plaatjes en extra info?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Stukfruit schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:01:
Klopt, bij mij duurt het ook extreem lang.

Zo was het vlak nadat de update beschikbaar kwam nog niet, dus er zal vast ergens een probleem zijn.
Misschien is dat ook wel de reden voor de langzame uitrol... Te zwaar voor Googles servers met al die plaatjes en extra info?
Hoe is/wordt die update eigenlijk uitgerold?
Ik heb hem gewoon via internet gedownload, en dan de apk installeren, of is dat niet de officiele weg.

Als het in het begin nog niet zo traag was zal het wel weer beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Net als alle andere Market-updates: volledig automatisch.

Jij (en ik) hebt 'm niet via de officiele weg. Maar als je 'm van de goede link hebt gehaald dan is het wel een officiele apk :Y
Al heb ik steeds meer het idee dat het toch een soort beta-versie is...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 13:36
De nieuwste versie van de Android market is nu 3.0.27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Stukfruit schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:14:
Net als alle andere Market-updates: volledig automatisch.

Jij (en ik) hebt 'm niet via de officiele weg. Maar als je 'm van de goede link hebt gehaald dan is het wel een officiele apk :Y
Al heb ik steeds meer het idee dat het toch een soort beta-versie is...
Ok, ik heb hem van XDA, heb er dus wel vertrouwen in dat het de goede is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77731

C00P schreef op zondag 24 juli 2011 @ 06:52:
Mijn nexus s reageert op bepaalde weerstanden om te weten of hij in a desktop-dock of een karkit zit.
Het zou kunnen zijn dat als je een ingebouwd kompas hebt dat de magneet gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Lizard schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:18:
De nieuwste versie van de Android market is nu 3.0.27.
Die heb ik hier dus ook automatisch gekregen zonder dat ik er iets voor heb moeten doen. Eerst was het 3.0.26 :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:09
Dennahz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:46:
Geen idee of dit hier al gemeld is, maar iCoyote is nu gratis te gebruiken tot eind september '11! Heb het alvast geïnstalleerd en getest! (maar nog geen mobiele flitsers tegengekomen :p).

Ben benieuwd, zondag een tripje van België naar Nederland. Ben zeer benieuwd wat ie doet bij trajectcontroles!
Is het niet vergelijkbaar met Trapster en FlitsNav van flitsservice.nl? Deze 2 zijn namelijk gratis.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
ABD schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 00:16:
De tutorial die ik gebruikt heb is al dik anderhalf jaar oud en kan je verder geen feedback op krijgen.
Heb je het al geprobeerd met de manuals van oruxmaps zelf? (http://www.oruxmaps.com/manual_en.html)

Een kaartje maken m.b.v. Mobile Atlas Creator (MOBAC) is erg eenvoudig met de handleiding op de site. Zelf al een paar keer gedaan.

En anders is het forum van oruxmaps nog een idee wellicht: http://oruxmaps.foroactivo.net/f8-general

(niet echt moeilijk te vinden eigenlijk he ;) )

Suc6

PS. Ik zit net weer wat te kijken naar MOBAC en zie dat ie sinds de laatste versie aardig is beperkt qua kaarten. Zelf draai ik nog de 1.8. Daar zitten veel meer kaarten in. Dus als je die nog ergens kunt vinden....

[ Voor 16% gewijzigd door _Calvin op 26-07-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De GPS-functie van m'n Motorola Milestone lijkt het niet meer te doen...
In Google Maps, WhatsApp, NavDroyd of MapDroyd kan hij niet bepalen waar ik ben.
Nu heb ik in de Market gezocht naar een klein, licht programmaatje om te kijken of ik verbinding kan maken met wat GPS-satellieten ofzo, omdat ik wil uitsluiten dat de GPS het helemaal niet meer doet, maar ik vind niks naar mijn gading of begrijp er niks van. Iemand die een simpel werkt-mijn-GPS-nog? progseltje kent om te testen? :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:58:
De GPS-functie van m'n Motorola Milestone lijkt het niet meer te doen...
In Google Maps, WhatsApp, NavDroyd of MapDroyd kan hij niet bepalen waar ik ben.
Nu heb ik in de Market gezocht naar een klein, licht programmaatje om te kijken of ik verbinding kan maken met wat GPS-satellieten ofzo, omdat ik wil uitsluiten dat de GPS het helemaal niet meer doet, maar ik vind niks naar mijn gading of begrijp er niks van. Iemand die een simpel werkt-mijn-GPS-nog? progseltje kent om te testen? :|
Ik gebruik GPS Status, dat geeft een overzict van de sat's en signaalsterkte etc.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb GPS Test & GPS Status & Toolbox bekeken maar hoe of wat...
Bij dat GPS Status & Toolbox bijvoorbeeld zie ik 0/6 fix/Sats, dus lijkt me niet dat ik verbonden ben enzo?
Of moet ik perse bewegen om verbinding te krijgen, oftewel rijden in een auto, normaal namelijk niet perse...

Hmm GPS Test, lijkt toch te werken... ik stap de auto is in, thanks so far!

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 27-07-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:39
Ik zoek de app welke via de GSM masten bepaald waar je bent en zo weet of je daar ook WIFI kunt ontvangen door reeds ingestelde netwerken. Zodat hij niet constant gaat zoeken naar een WIFI verbinding. En ik er zelf ook niet over hoef na te denken om hem in te schakelen.

heb kort een overstap naar BB gemaakt, maar met 2 maanden weer een galaxy S Plus gekozen vanwege android.

Iemand die weet welke app ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:18

Pierre

Van nature lui!

JipJapGoedje schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:57:
Ik zoek de app welke via de GSM masten bepaald waar je bent en zo weet of je daar ook WIFI kunt ontvangen door reeds ingestelde netwerken. Zodat hij niet constant gaat zoeken naar een WIFI verbinding. En ik er zelf ook niet over hoef na te denken om hem in te schakelen.

heb kort een overstap naar BB gemaakt, maar met 2 maanden weer een galaxy S Plus gekozen vanwege android.

Bedoel je Tasker of niet

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
Nou waarempel gevonden na nogmeer zoekpogingen:
Gratis:
Y5 - Battery Saver
Auto Wifi Enabler

Betaald:
Tasker

Heb nu Y5 erop staan. Laat wel weten hoe deze bevalt. Mijn Galaxy S PLus lust nogal wat batterijsap ben ik achtergekomen. Mijn oude Desire (verkocht) was een stuk zuiniger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:18

Pierre

Van nature lui!

JipJapGoedje schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:06:
Nou waarempel gevonden na nogmeer zoekpogingen:
Gratis:
Y5 - Battery Saver
Auto Wifi Enabler

Betaald:
Tasker
Tja die 5 € kon me gestolen worden, tasker doet meer dan alleen dat vind ik. Maar goed als het doet voor je wat het moet doen is het prima toch.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 17:09
ik heb Viber geprobeerd op een Xperia X10 mini en een Milestone. In beide gevallen moest ik net als CLB naar de app market website, want ik zag hem niet in mijn appmarket app. Terecht zo blijkt. Het werkte wel, soort van. De beltoon (bij de beller was helder) maar het gesprek over WiFi ging niet vlot. Over 3G werkte het ook (KPN) MAAR "poor signal" en dus heel gebrekkig. Vervolgens liep het vast op mijn Milestone. Vervolgens kreeg ik totaal geen geluid meer op de normale telefoon gesprekken. Reboot hielp niet. Verwijderen wel. Op de xperia bleek de calender data vernaggeld (ik geloof niet in toeval). Dat koste mij 1,5 uur. Ik heb in elk geval geen goede beurt gemaakt bij mijn vrouw. Maar ik was volgens haar "weer goed bezig geweest". Voorlopig nog maar even niet gratis bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik denk dat je Llama bedoelt.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Iemand die weet hoe je die vervelende en nutteloze (imo) top bar wegkrijgt in "Go Keyboard" ?
Dus die bar met die nutteloze "arc" knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:05:
Hmm GPS Test, lijkt toch te werken... ik stap de auto is in, thanks so far!
Alles lijkt weer te werken, geen idee waarom die het enkele dagen niet wilde doen, maarja top dus!
Iemand een los apk'tje van GPS Test? Het is gewoon een onbetaalde app dus geen warez, maar lijkt me handig om een losse .apk
te hebben voor in het buitenland. Zo hoeft het niet altijd geinstalleerd te staan, maar mocht ik het ooit nodig hebben, kan ik het zo installeren. En dan hoef ik het niet te downloaden vanuit de Market in het buitenland ivm roaming en extra hoge datakosten.. :)

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 27-07-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 16:20
Weet iemand ook een goede app om je bel minuten bij te houden? Er is dacht ik wel een officiele van t-mobile, maar ik zit bij Vodafone. Heb even lopen zoeken op google en in de market, maar kan geen goede en betrouwbare vinden.

ik begrijp niet zo goed hoe jij zoekt, wanneer ik beltegoed en Vodafone in type in het zoek venster van de market krijg ik deze resultaten; https://market.android.co...goed+vodafone&so=1&c=apps
Iets meer eigen initiatief mag wel op een forum als GoT, daarnaast mag je wel aangeven wat je wel gevonden hebt. Dit forum is niet bedoelt om je vraag maar te "dumpen"

[ Voor 47% gewijzigd door Bullet NL op 28-07-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88453

Is de applicatie Full Screen Caller ID betrouwbaar?
Deze app zorgt er o.a. voor dat de foto van de beller full screen wordt getoond.

De rechten die dat programma nodig zegt te hebben is voor mij de reden, deze applicatie toch niet te installeren:

- contactgegevens lezen/schrijven
- telefoonnummers rechtstreeks bellen
- gmail lezen en sms ontvangen
- volledige internettoegang
- inhoud op de SD kaart aanpassen/verwijderen
- audio opnemen, foto's maken, uw audio instellingen wijzigen
- telefoonstatus en -identiteit lezen, telefoonstatus wijzigen, uitgaande oproepen onderscheppen
- actieve toepassingen ophalen, systeembestanden lezen, voorkomen dat telefoon overschakelt naar slaapmodus, waarschuwingen op systeemniveau weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 88453 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:46:
Deze app zorgt er o.a. voor dat de foto van de beller full screen wordt getoond.

De rechten die dat programma nodig zegt te hebben is voor mij de reden, deze applicatie toch niet te installeren:

- telefoonstatus en -identiteit lezen, telefoonstatus wijzigen, uitgaande oproepen onderscheppen
- actieve toepassingen ophalen, systeembestanden lezen, voorkomen dat telefoon overschakelt naar slaapmodus, waarschuwingen op systeemniveau weergeven
Probeer zelf eens achter elk van die redenen te zetten waarvoor het nodig zou zijn. Uitlezen van contacten bijvoorbeeld om te zien wie bij welk nummer hoort en het goede plaatje erbij te laten zien
Met internettoegang kan je ongeveer alles versturen, dus dat blijft een gok. Als er ads te zien zijn, zal het daarvoor in ieder geval nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:47

MeNTaL_TO

The future is not set

Top app, al schrok ik de eerste keer wel toen opeens mijn beltegoed op 0 stond (even refreshen verhielp dat).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:13:
[...]

Top app, al schrok ik de eerste keer wel toen opeens mijn beltegoed op 0 stond (even refreshen verhielp dat).
Herkenbaar. :X

De andere varianten voor andere providers werken ook prima, daarnaast: die ene euro is het meer dan waard.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 16:20
matz schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:01:
Weet iemand ook een goede app om je bel minuten bij te houden? Er is dacht ik wel een officiele van t-mobile, maar ik zit bij Vodafone. Heb even lopen zoeken op google en in de market, maar kan geen goede en betrouwbare vinden.

[mbr] ik begrijp niet zo goed hoe jij zoekt, wanneer ik beltegoed en Vodafone in type in het zoek venster van de market krijg ik deze resultaten; https://market.android.co...goed+vodafone&so=1&c=apps
Iets meer eigen initiatief mag wel op een forum als GoT, daarnaast mag je wel aangeven wat je wel gevonden hebt. Dit forum is niet bedoelt om je vraag maar te "dumpen" [/]
Ik was er dan ook even bij vergeten te vermelden dat het een gratis app moet zijn, omdat ik geen creditcard heb ;) (ja ik ben ook op de hoogte van de alternatieven). Hierbij was ik dus ook opzoek naar ervaringen, want ben natuurlijk niet zo happerig om mijn inlog gegevens van mijn Vodafone account zomaar aan elke developer te geven...
Maar goed, beltegoed vermiljoen it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 08:06
Ik ben zelf al een tijd lang op zoek naar todo/tasklist app waar je ook een vinklijst in kan maken (bijv boodschappenlijst in 1 taak). En welke ook kan syncen (bijv met google tasks, of een andere dienst).

Nu heb ik al genoeg todo apps gevonden die kunnen syncen.
Maar nog geen één die ook die vinklijst (boodschappenlijst) kan maken, en kan syncen.
Iemand die toevallig wel zo'n app gevonden heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:51

Rhapsody

In Metal We Trust

Je kunt ook een bookmark gebruiken die naar de Google Tasks webpagina wijst. Die is namelijk geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.

Er zijn er wel een stel die met Google kunnen syncen, maar daar moet je over het algemeen voor betalen: http://www.appbrain.com/search?q=google+tasks

En als je naar de AH gaat, pak dan de appie! :-)

[ Voor 13% gewijzigd door Rhapsody op 28-07-2011 13:12 ]

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Inderdaad zover was ik ook. Maar dan loop ik weer tegen het punt aan dat ze geen vinklijst ondersteunen.
En dat is nu net wat ik wel zoek. Google tasks ondersteund dit overigens zelf ook niet ...
Betaalde apps is voor mij geen probleem, ik heb het er wel voor over, als het maar aan mijn wensen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217007

Hoogvliet app is ook met boodschappenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Het gaat mij niet zozeer om puur een boodschappenlijst, maar om een todo app waar je dus subtaken kunt aanmaken, en daarbij gaf ik als voorbeeld een boodschappenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Squall schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:17:
Inderdaad zover was ik ook. Maar dan loop ik weer tegen het punt aan dat ze geen vinklijst ondersteunen.
En dat is nu net wat ik wel zoek. Google tasks ondersteund dit overigens zelf ook niet ...
Betaalde apps is voor mij geen probleem, ik heb het er wel voor over, als het maar aan mijn wensen voldoet.
Al gezocht op een takenlijst die mappen of categorieen ondersteund?
Zelf gebruik ik de takenlijst van Pocket Informant, die heeft 'folders', zou prima werken met een folder 'boodschappen'.
Mijn keuze viel op Pocket Informant vanwege de GTD-mogelijkheden maar dat is wellicht een beetje overkill voor jou vanwege alle extra agendafunctionaliteit die er ook inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 13:36
Squall schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:22:
Het gaat mij niet zozeer om puur een boodschappenlijst, maar om een todo app waar je dus subtaken kunt aanmaken, en daarbij gaf ik als voorbeeld een boodschappenlijst.
Wunderlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO

De app de je zoek is Y5 - Battery Saver, een top app die ik ook al een hele poos gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:12
JunkO schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:02:
[...]

De app de je zoek is Y5 - Battery Saver, een top app die ik ook al een hele poos gebruik.
Gebruik hier zelf Auto Wifi Enabler voor. Deze is naar mijn inziens iets beter omdat deze ook manuele override toestaat. Op mijn werk heb ik bijvoorbeeld vaak dat ik in de kantine geen goed wifi bereik heb, dan schakel ik wifi handmatig uit. Met Y5 schakelde de app mijn wifi automatisch weer in.

Auto Wifi Enabler doet dat niet.

https://market.android.co...ifi&feature=search_result

[ Voor 7% gewijzigd door Robbie T op 28-07-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Laatst online: 13:32
Als je een klein beetje moeite doet zul je zien dat je deze vraag gemakkelijk zelf kan beantwoorden door wat te zoeken.

[ Voor 79% gewijzigd door BastiaanN op 28-07-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
www.3vcash.nl > iDeal.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Squall schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:08:
Ik ben zelf al een tijd lang op zoek naar todo/tasklist app waar je ook een vinklijst in kan maken (bijv boodschappenlijst in 1 taak). En welke ook kan syncen (bijv met google tasks, of een andere dienst).

Nu heb ik al genoeg todo apps gevonden die kunnen syncen.
Maar nog geen één die ook die vinklijst (boodschappenlijst) kan maken, en kan syncen.
Iemand die toevallig wel zo'n app gevonden heeft :?
Ben zelf ook tijden op zoek geweest naar zo'n app. Heb m gevonden. Hij heet Mobisle Notes. Kiezen tussen checklist of gewone notitie, verschuiven van checklist items, inspringen om subtaken aan te maken (en subtaken in een keer aan te vinken, aangevinkte items springen naar onderen. Hij kan syncen met google docs.
ook een liteversie te verkrijgen voor niks.

Wat mij betreft echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
JunkO schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:02:
[...]

Nu 1 dag verder met Y5 - battery saver en na 11 uur batterij nog 84%. (Facebook, email, Whatsapp, foto's versturen)
Wel 'scannen op open WIFI netwerken' uitzetten. (gebruik ik toch niet en slurpt echt batterij)
Ben er echt SUPER tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Misschien iets heel stoms, maar het "Dataverbruik" is hier wel accuraat toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:42

DizzyWeb

Ondertiteld

Vliegtuig02 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:47:
[...]
Misschien iets heel stoms, maar het "Dataverbruik" is hier wel accuraat toch? 8)7
Net zo accuraat als My Vodafone is, daar haalt ie het namelijk vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Tnx precies wat ik zocht! En als ik toch meer wil kan ik inderdaad kijken naar een GTD app, dat is ook een goed idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-06 21:18
Ik ben opzoek naar een applicatie die aan de hand van de gyroscoop de cadans kan bepalen. Ik heb alleen Movement Trackr kunnen vinden, maar die logt eigenlijk alleen maar de data en dan moet je zelf de cadans bepalen. Het liefst zie ik dit geintergreerd in een sport-app maar deze gebruiken allemaal externe sensors, terwijl veel telefoons deze (volgens mij) zelf hebben. Ik zou hem voor roeien/hardlopen willen gebruiken, volgens mij moet je aan je arm een prima cadans kunnen bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Anoniem: 88453 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:46:

Ik heb een raar probleem met deze app. Ik kan namelijk niet opnemen, wel ophangen gek genoeg. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:22
Iemand een idee of SiMi Folder Widget meerdere skins heeft voor de launcher dan die van Iphone? Hiermee bedoel ik dan het venster dat je krijgt wanneer je op een map klikt. Met de custom kom ik er ook niet helemaal uit namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:53

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Joster schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:49:
Iemand een idee of SiMi Folder Widget meerdere skins heeft voor de launcher dan die van Iphone? Hiermee bedoel ik dan het venster dat je krijgt wanneer je op een map klikt. Met de custom kom ik er ook niet helemaal uit namelijk..
Waar kom je niet uit dan? Imho is SiMi Folder Widget vrij straightforward. Je kunt de launcher verticaal en horizontaal scrollend maken, de iPhone-layout is een standaard skin en met Custom kun je zelf kleuren selecteren. De layout op zich is verder niet te veranderen. Wat wil je precies?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Robbie T schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:24:
Gebruik hier zelf Auto Wifi Enabler voor. Deze is naar mijn inziens iets beter omdat deze ook manuele override toestaat. Op mijn werk heb ik bijvoorbeeld vaak dat ik in de kantine geen goed wifi bereik heb, dan schakel ik wifi handmatig uit. Met Y5 schakelde de app mijn wifi automatisch weer in.

Auto Wifi Enabler doet dat niet.

https://market.android.co...ifi&feature=search_result
Top-app inderdaad! Heb het nu twee daagjes geinstalleerd staan en het werkt erg fijn..
Maar is het mogelijk om de grootte van het WiFi gebied aan te passen of niet? Nu schiet WiFi al aan als ik 1,5km van huis ben ofzo, dat is ietwat TEveel van het goede namelijk? Als dat kan, is het helemaal top!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Mad Marty schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:20:
[...]

Waar kom je niet uit dan? Imho is SiMi Folder Widget vrij straightforward. Je kunt de launcher verticaal en horizontaal scrollend maken, de iPhone-layout is een standaard skin en met Custom kun je zelf kleuren selecteren. De layout op zich is verder niet te veranderen. Wat wil je precies?
Eigenlijk zoek ik een skin zoals de minimal white skin voor LPP zodat ook de lettertypes en dunne lijntjes overeen komen maar dat zal wel niet lukken. Ik snap dat minimal white voor LPP totaal iets anders is dan een launcher skin voor SiMi Folder.

En waarom kan ik bij shortcuts wel direct bellen, direct bericht versturen, direct mail versturen naar een contactpersoon aanmaken maar geen navigeren naar? Het adres staat er gewoon bij.. Jammer dat niet alle mogelijkheden die een profiel biedt (whatsapp én sms, profielen van Facebook, LinkedIn, Twitter bekijken en navigeren naar) kunt shortcutten zeg maar.

Edit: Wow ik kom er serieus pas net achter dat je per item van je dock nog een swipe action kunt koppelen en dat je nog 10 extra dock items hebt door 2 x te swipen over je hele dock. Ook daar zit nog iedere keer een swipe action bij dus heb je in totaal 30 dingen die je kan benaderen :P

[ Voor 33% gewijzigd door Joster op 29-07-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:35

JT

VETAK y0

Ik probeer al m'n spul te backuppen zoals sms en contacten en de apps met Titanium Backup. Als ik dan backup system data and apps plus een aantal groene dingen los backup, heb ik dan alles? Wordt er niet heel veel wijzer uit eigenlijk...

Ik heb dan bv
com.android.providers.calendar
com.android.providers.contacts
com.android.providers.settings
com.android.providers.telephony
com.android.providers.userdictionary
com.keramidas.virtua.ACCOUNTS

Maar ik zie niks over messaging? En heb ik dan ook de rest van wat ik wil hebben?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:08
DICE Player speelt 720p high profile mkv's vloeiend af op mijn galaxy tab 10.1. _/-\o_ Ik heb de volledige versie inmiddels aangeschaft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 23:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Enkele Market vragen die ik niet in de beginpost gevonden heb;

Ik heb ondertussen twee Android apparaten (tablet en mob) en heb voor beide een ander primaire Google account gekozen, wel gekoppeld aan dezelfde creditcard. Nu verliest de tablet wel wat functie door aanschaf van de telefoon en wil ik enkele apps van de tablet naar de telefoon of anders om. Beide zijn niet geroot.

Wat zijn de Market regels over eigen gebruik kopieën? Mag ik op beide apparaten dezelfde betaalde versie gebruiken? (eigen gebruik)

Hoe verwijder je alle zoek opdrachten uit de market?

Vraag aan tablet telefoon gebruikers: In beide een sim of thetering?

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
@ joopdroid

Volgens de market is het gekoppeld aan je google account, maar kan je ze wel omzetten naar een ander account via de market:
support androidmarket:
Your application purchases are tied to your Google Account and can be installed an unlimited amount of times on any device. So, for example, if you remove 'My Favorite Game' to save memory, you can reinstall it at a later date with no charge by simply visiting My Apps. Note: free applications are not saved to My Apps after you remove them.

If you are being asked to purchase an application you have already purchased through Android Market on an existing or previous device, you might be using a different account than the one you were using at the time you made your purchase. Because the application is associated with a different Google Account, you are being charged to purchase it again. Additionally, if you are missing certain apps (free or paid), they might be registered under a different Google account. Fortunately, you can recover access to these apps by simply switching the account you’re currently signed into in Android Market.
bron: http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=113410

Hoe je dat moet doen kan je op bovenstaande link lezen.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

@ joopdroid

- 1 Google account = installatie op alle devices gekoppeld aan dat account. Tenzij de ontwerper een app heeft ontwikkeld voor specifiek een tablet of telefoon.

- 2 Cache leegmaken

-3 Als je je tablet alleen binnenshuis gebruikt, zou ik voor wi-fi gaan indien aanwezig.
Kies je voor tethering let dan wel even op dat de app van je keuze https ondersteund, anders kan je geen verbinding maken met Gmail bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

joopdroid schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:55:
*knipje
Wat zijn de Market regels over eigen gebruik kopieën? Mag ik op beide apparaten dezelfde betaalde versie gebruiken? (eigen gebruik)
Kopieën van betaalde apps zijn niet toegestaan, voor elk toestel zal je de app moeten aanschaffen. Je kunt beide apparaten ook onder hetzelfde account aanmelden, Google identificeert dan toch 2 aparte apparaten, de telefoon en de tablet.
Hoe verwijder je alle zoek opdrachten uit de market?
Je kunt het cache en de gegevens wissen van de app Market, dan zijn de oude zoekopdrachten weg. Cache legen was bij mij niet voldoende.
Vraag aan tablet telefoon gebruikers: In beide een sim of thetering?
Ik gebruik met de tablet Wifi of via mijn telefoon, een extra sim vind ik zonde van mijn geld, theteren werk voor mij voldoende als het nodig is.[/quote]

[ Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 30-07-2011 10:39 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Voor elk toestel hoef je niet apart een app aan te schaffen? Zolang ze maar geregistreerd zijn onder hetzelfde account. Niet alle ontwikkelaars staan het toe, maar het mag wel. EA wil bijvoorbeeld dat je 2 keer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Veel verschillende antwoorden dus, ben de Market help aan het lezen en nu is het duidelijk: alleen met een en hetzelfde account is het misschien mogelijk, met de twee, zoals ik heb gekozen, is het zeker niet mogelijk of ik moet een van de toestellen een factory reset geven en dan ook op hetzelfde account instellen.

Mijn tablet is (nog) Froyo en pas met 2.3 is het mogelijk om een verschillend account in de Market in te stellen dus even geduld en misschien lukt het dan wel..

In instellingen-toepassingen-market de cache wissen is bij mij niet genoeg: het hele lijstje staat er nog steeds. en de gegevens is alles (account en instellingen) wissen??

Met thetering mis je wel de locatie bepaalde toepassingen?? Wisselen jullie de sim wel eens om? bijvoorbeeld in de vakantie de tablet met de sim?
Ik zelf heb nogal problemen met het omwisselen van de sim (hopelijk ook voorbij met de komende 2.3 upgrade)

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Naar aanleiding van de SiMi Folder Widget discussie eerder heb ik het ook even uitgeprobeerd vanwege de functie om meerdere apps onder een enkele icon te kunnen herbergen maar ik vond het te beperkt omdat het blijkbaar maar een enkele regel apps gebruikt waar je dan door moet gaan scrollen als het aantal apps te groot wordt om op het scherm te passen. Als die functie evt. toegevoegd zal worden kan het weer aantrekkelijker worden. Ook mist het een behoorlijke ingebouwde icon set.

Alhoewel het nog enkele bugs lijkt te bevatten bij het selecteren van de apps welke bij een 'label' zijn ondergebracht bevalt Apps Organizer (gratis - no ads) vooralsnog beter omdat dit wel meerdere rijen apps aankan en wel een redelijke icon set ingebouwd heeft.

Als je device niet meer zo peppy is als je gewend was zou je ook eens Cache Cleaner NG (root only) en Fast Reboot kunnen proberen.

Bij mij leek de lichte vertraging in het opkomen van de Apps Organizer vensters merkbaar minder te zijn geworden met name door gebruik van Cache Cleaner kreeg ik de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
SiMi Folder heeft bij mij gewoon 3 regels hoor :>
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.