Android Market en applicaties - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.292 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Joster schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:14:
SiMi Folder heeft bij mij gewoon 3 regels hoor :>
Typisch. Bij mij moet ik scrollen binnen een enkele regel en er lijkt geen instelling voor te zijn waarmee ik dat kan veranderen.

Ik ben er achter.

Ik had gekozen voor horizontal layout bij Launcher Settings en dan heb je bij Item Settings een Item Width die standaard op 62 staat en waarvan de functie me vooralsnog niet duidelijk is maar die verandert in een Item column count als je de layout op vertical zet. Nu ik die op 10 heb gezet (horizontaal Home scherm - 7" tablet) krijg ik inderdaad meerdere rijen.

Mensen met een in principe verticaal telefoonscherm zullen die layout standaard op verticaal zetten en dan is het meteen goed. Omdat ik horizontaal gebruik had ik de layout daar ook op gezet.

Vandaar dus. :)

Bedankt voor je reactie. Nu ik wist dat het in principe moest kunnen ben ik even wat dieper gaan zoeken en heb ik het gevonden.

[ Voor 93% gewijzigd door CaptJackSparrow op 30-07-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:01
Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee ik telefoonoproepen en smsjes van een afzender zodanig kan blokkeren dat ik er helemaal geen last meer van hebt. Dus dat ze niet alleen geblokkeerd worden, maar dat ik hier ook geen melding meer over krijg (de blacklist optie geeft nog een melding).

Heeft iemand tips? :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Strider schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:46:
Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee ik telefoonoproepen en smsjes van een afzender zodanig kan blokkeren dat ik er helemaal geen last meer van hebt. Dus dat ze niet alleen geblokkeerd worden, maar dat ik hier ook geen melding meer over krijg (de blacklist optie geeft nog een melding).

Heeft iemand tips? :)
Ja en die heeft nog veel meer mogelijkheden en is zeer customizeable.
Niet gratis maar wel de beste op de markt weet ik uit ervaring _/-\o_
(wel heel goed lezen/opletten als je deze installeert)

[ Voor 8% gewijzigd door catt4u op 30-07-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217007

Call Control is een goede app. Ik heb deze geinstalleerd en gaat prima, geen last meer van stalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274511

Heb sinds vrijdag mijn Galaxy s2 gister en vandaag al een hoop gekocht.

Jammer genoeg doen niet alle apps het goed, na even zoeken kwam ik het onderstaande tegen. Mag aan nemen dat dit voor alle andere apps die niet goed werken geld. Wel jammer.

3G Watchdog says my copy is not legal but I bought it

3G Watchdog checks periodically with the Google licensing server that the copy is legal. The period is automatically determined by Google and is around 1 or 2 days. When it happens, you need to be connected to the internet (via either a Wifi or mobile connection). If you get the message "Your 3G Watchdog Pro license could not be validated", make sure you have a connection, and try again (several times if necessary) to start the application (maybe the Google server is temporarily unavailable, although this is rare), usually the problem resolves itself after a few attempts. Contact us if it is not the case.

We are sorry for the inconvenience but that's the way the Google licensing mechanism works. This problem occurs sometimes but is usually easily fixed by starting 3GW again. You won't have lost any usage information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:44:
Maar is het mogelijk om de grootte van het WiFi gebied aan te passen of niet?
Nu schiet WiFi al aan als ik 1,5km van huis ben ofzo, dat is ietwat TEveel van het goede namelijk?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• santaklos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08-2024
Dit valt onder werving/spam en is op GoT dus niet de bedoeling.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 01-08-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:14:
[...]

Alles lijkt weer te werken, geen idee waarom die het enkele dagen niet wilde doen, maarja top dus!
Iemand een los apk'tje van GPS Test? Het is gewoon een onbetaalde app dus geen warez, maar lijkt me handig om een losse .apk
te hebben voor in het buitenland. Zo hoeft het niet altijd geinstalleerd te staan, maar mocht ik het ooit nodig hebben, kan ik het zo installeren. En dan hoef ik het niet te downloaden vanuit de Market in het buitenland ivm roaming en extra hoge datakosten.. :)
Als je dat wilt kun je met Titanium Backup een backup van die app maken. Als het goed is zet hij dan ergens die APK neer. Dit deden ze ook om betaalde apps gratis te krijgen. Dus eerst betalen, backup maken, refund aanvragen en dan backup terug zetten.
Werkt bij veel apps niet meer omdat ze geregistreerd moeten worden.

Gebruik het zelf soms omdat nieuwere versies niet altijd even goed werken als de oudere versies ondanks de verbeteringen. Zet ik mooi de backup terug en wacht op de daarop volgende versie :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:53

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Volgens de beschrijving op de Market wel, maar ik heb het eens geïnstalleerd en ik kan niet eens een zone instellen. Werkt niet op mijn Desire. Kijk anders eens naar Tasker.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 19:00
Sinds dit weekend heb een ipad 2. Nu wil ik graag mijn Samsungs galaxy sII gebruiken als hotspot voor thetering. Iemand een tip voor een android app om deze combi te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Zit er op de SII niet standaard functionaliteit voor WiFi-tethering? Settings -> Wireless & networks -> Portable Wi-Fi hotspot (op de Desire)

[ Voor 5% gewijzigd door Mad Marty op 01-08-2011 10:15 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mcsluis schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:10:
Sinds dit weekend heb een ipad 2. Nu wil ik graag mijn Samsungs galaxy sII gebruiken als hotspot voor thetering. Iemand een tip voor een android app om deze combi te laten werken?
Mad Marty schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:15:
Zit er op de SII niet standaard functionaliteit voor WiFi-tethering? Settings -> Wireless & networks -> Portable Wi-Fi hotspot (op de Desire)
Ja dat zit er inderdaad op:
Instellingen --> Draadloos en Netwerk --> Tethering en draagbare hotspot

Daar kan je je SSID en wachtwoord/key instellen. Als je die hebt ingesteld, zou je iPad hem in de lijst met beschikbare netwerken moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Laatst online: 15-06 19:00
gwystyl schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:18:
[...]

[...]

Ja dat zit er inderdaad op:
Instellingen --> Draadloos en Netwerk --> Tethering en draagbare hotspot

Daar kan je je SSID en wachtwoord/key instellen. Als je die hebt ingesteld, zou je iPad hem in de lijst met beschikbare netwerken moeten zien.
Super! nog beter! Beiden dank voor de tip en toelichting. Zo beperkt als een ipad is qua mogelijkheden, zo uitgebreid is een android toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378084

Ik heb er al veel naar gezocht maar ik kan geen enkele applicatie vinden die de gaten tussen de applicaties in MIUI vult?
Weet iemand een applicatie die dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 378084 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:50:
Ik heb er al veel naar gezocht maar ik kan geen enkele applicatie vinden die de gaten tussen de applicaties in MIUI vult?
Weet iemand een applicatie die dat kan?
'de gaten tussen de applicaties'? Wat bedoel je daarmee? Een hogere DPI zodat er minder ruimte tussen de icoontjes zit?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:22
Waarom is de e-mail widget van LPP zo beperkt? Ik kan een bericht alleen maar fatsoenlijk openen in de normale Gmail inbox als ik boven in de widget op "Gmail" klik en dan het bericht open maar dat wil ik dus niet. Ik wil gewoon een mail fatsoenlijk kunnen afhandelen als ik hem open vanuit de widget. En met afhandelen bedoel ik bijvoorbeeld het toevoegen van een label.

[ Voor 12% gewijzigd door Joster op 01-08-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378084

anandus schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:00:
[...]
'de gaten tussen de applicaties'? Wat bedoel je daarmee? Een hogere DPI zodat er minder ruimte tussen de icoontjes zit?
Ik bedoel dat er lege plekken zijn waar ook applicaties kunnen staan maar die er niet staan.
Een beetje een applicatie zoals Appzorter maar dan voor MIUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-06 11:16
Weet niet precies wat je bedoelt maar ik weet dat je bij Zeam launcher het aantal rijen en kolommen kunt instellen. Meer rijen is dus dichter op elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 22:03

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Zanzarismo schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:34:
Weet niet precies wat je bedoelt maar ik weet dat je bij Zeam launcher het aantal rijen en kolommen kunt instellen. Meer rijen is dus dichter op elkaar ;)
Ik denk dat hij het volgende bedoelt:
Als je 3 rijen hebt en 4 kolommen, en in rij 1 kolom 1 staat een app-icon, en in rij 1 kolom 2 geen, en in rij 1 kolom 3 weer wel. Dan heb je een gat in rij 1, namelijk kolom 2.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Net 'Paper Camera' ontdekt, erg leuk:
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.dama.papercamera/ss-800-0-4

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.dama.papercamera/ss-800-1-3

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.dama.papercamera/ss-800-2-0

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.dama.papercamera/ss-800-3-0

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.dama.papercamera/ss-800-4-1

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Iemand bekend met een notes / sticky app die met behulp van de kalender op de gewenste dag op de homescreen een sticky plakt?
Ik heb er zelf nu redelijk veel geprobeerd maar helaas veel alleen als widget en veel alleen IN de kalender.

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bestaat er een app waarmee je de functies van de powerknop kan aanpassen?

Kort indrukken zet scherm aan of uit (met automatisch touchscreen lock), ingedrukt houden veroorzaakt reboot.
Dat laatste was deels de oorzaak van de spontane reboots van mijn Galaxy 551, de andere oorzaak is vooralsnog onbekend maar een format van de geheugenkaart en deze er pas ná een fabrieksreset er weer in te stoppen loste dat op.

Die reboot-functie wil ik dus weg hebben.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nee, functie van de powerknop kan je niet aanpassen, net zoals die van de homeknop.
Misschien kan je beter de oorzaak van de reboots aanpakken?

En voor iedereen die wel eens iphoneclub of androidplanet bezoekt: ga vandaag niet naar deze sites toe met een oude browser. Ze zijn geinfecteerd met een iframe dat op de achtergrond iets kan downloaden (en vast ook uitvoeren) via een fout in oudere browsers.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Crap.
Hoe moet ik dat doen dan? Mijn telefoon niet meer in mijn broekzak stoppen?

[ Voor 30% gewijzigd door Raven op 02-08-2011 15:07 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid hoor: hoort dat ding te rebooten wanneer je 'm lang indrukt? Deed hij dat vanuit de winkel al?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb geen flauw idee, kwam er toevallig achter dat die knop die functie had tijdens het zoeken naar de oorzaak. De reboots begonnen een maandje geleden (toen had ik 'm al een half jaar). Deels door iets dat mis was met de geheugenkaart (of dat nou de kaart zelf of een Android/app file was die dwars lag is niet bekend) en deels door de knop lijkt het.

edit: in de manual zie ik er iig niets over staan bij uitleg van de knoppen.
"Het toestel inschakelen (ingedrukt houden); de snelmenu's openen (ingedrukt houden); het touchscreen vergrendelen."

De reboot treed op wanneer de knop ingehouden wordt terwijl het scherm uit is.

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 02-08-2011 15:37 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 15:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Schaf Widgetlocker aan, bij de instellingen kun je aangeven dat de powerknop bij vergrendeling overruled moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Raven schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:34:
Ik heb geen flauw idee, kwam er toevallig achter dat die knop die functie had tijdens het zoeken naar de oorzaak. De reboots begonnen een maandje geleden (toen had ik 'm al een half jaar). Deels door iets dat mis was met de geheugenkaart (of dat nou de kaart zelf of een Android/app file was die dwars lag is niet bekend) en deels door de knop lijkt het.

edit: in de manual zie ik er iig niets over staan bij uitleg van de knoppen.
"Het toestel inschakelen (ingedrukt houden); de snelmenu's openen (ingedrukt houden); het touchscreen vergrendelen."

De reboot treed op wanneer de knop ingehouden wordt terwijl het scherm uit is.
schijnt een normale functie te zijn bij een samsung. (wave doet dit ook evenals een SGS2) als de uitknop 20 seconden ingedrukt wordt word het toestel uitgeschakeld, ongeacht of het scherm is vergrendeld.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:26
Erg vervelend, de nieuwste versie van gmail (2.3.5) maakt alle 3rd party applicaties stuk:

http://www.google.com/sup...id=1728955d050a12bd&hl=en
http://www.senab.co.uk/20...pp-block-3rd-party-tools/

Waaronder "Gmail Notifier" en "SMS Unread count".
Het rare is dat je de update zelfs amper kan weigeren. Ik had hem geuninstalled, en specifiek automatic update gedisabled (want ik ben fan van SMS Unread Count). Dus dat werkte, tot ik in de Market zat en hij plots gmail begon up te daten zonder me om bevestiging te vragen.

Waarom heeft de gmail app geen unread count ondersteuning, of een leuke widget? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

phobosdeimos schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:28:
Erg vervelend, de nieuwste versie van gmail (2.3.5) maakt alle 3rd party applicaties stuk:

http://www.google.com/sup...id=1728955d050a12bd&hl=en
http://www.senab.co.uk/20...pp-block-3rd-party-tools/

Waaronder "Gmail Notifier" en "SMS Unread count".
Het rare is dat je de update zelfs amper kan weigeren. Ik had hem geuninstalled, en specifiek automatic update gedisabled (want ik ben fan van SMS Unread Count). Dus dat werkte, tot ik in de Market zat en hij plots gmail begon up te daten zonder me om bevestiging te vragen.

Waarom heeft de gmail app geen unread count ondersteuning, of een leuke widget? :(
Ah vandaar... ik zag ook al geen unread count meer in Go Launcher, terwijl ik dat wel had ingesteld. SMS unread count doet het nog wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Eric_Cantona schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:38:
Schaf Widgetlocker aan, bij de instellingen kun je aangeven dat de powerknop bij vergrendeling overruled moet worden.
Zal daar eens naar kijken, thanks :)
reyals schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:52:
[...]

schijnt een normale functie te zijn bij een samsung. (wave doet dit ook evenals een SGS2) als de uitknop 20 seconden ingedrukt wordt word het toestel uitgeschakeld, ongeacht of het scherm is vergrendeld.
Als het normaal is, waarom vermeld de manual dat dan niet? En het is niet uitschakelen, maar herstart. Uitschakelen kan voor zover ik weet alleen via dat snelmenu dat je krijgt als het scherm aan (en ge-unlocked) staat en de knop dan ingehouden wordt. Scherm uit en dan inhouden veroorzaakt hier herstart.

Heb net iemand met (aldus de review sectie van Tweakers.net) ook een 551 een DM gestuurd, met de vraag of hij/zij dat even wilde uitproberen, ter bevestiging of het normaal gedrag is of niet. Wel raar dat ik daar eerst geen last van had :S

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:37

Meneer iCy

swarma

Diverse applicaties geprobeert, maar kan helaas niets vinden. Ik zoek een applicatie waar men ik meerdere agenda's kan synchroniseren met 1 hotmail account.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Lijkt mij ook leuk. Via jouw link kom ik op de app pagina, vanuit Market op mijn Samsung S2 kan ik niets vinden met "paper camera"?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:42
wvexeltweakers schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:45:
[...]

Lijkt mij ook leuk. Via jouw link kom ik op de app pagina, vanuit Market op mijn Samsung S2 kan ik niets vinden met "paper camera"?
Ik heb hem gevonden met papercamera. Pff, dat google het zoeken in de appstore nog steeds niet goed voor elkaar heeft... Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Dijkhuis schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:47:
[...]
Ik heb hem gevonden met papercamera. Pff, dat google het zoeken in de appstore nog steeds niet goed voor elkaar heeft... Vaag.
Ik begreep er al niets van. Ook via de browser op mijn S2 kreeg ik de app Paper Camera niet te zien in de Android.Market.
Ik heb dus het hele adres van de link hierboven in zitten typen, wilde hem kopen, maar kreeg de melding dat het niet compatibel is met de Samsung Galaxy S2 i9100....

Toch wel vreemd. Bij de app staat ''Android vereist: 2.1 en hoger''. En mijn S2 draait 2.3.3.
Wie het snapt, mag het zeggen.

UPDATE:
Ik had de ontwikkelaar gevraagd waarom ik hem niet voor de S2 kon downen. Kreeg vrijwel direct reactie. Er zijn kennelijk problemen met deze app op de S2 (lage refreshrates). Die willen ze eerst verhelpen voordat hij voor de S2 beschikbaar komt.....vandaar, dus. Wel netjes!

[ Voor 19% gewijzigd door wvexeltweakers op 03-08-2011 00:23 . Reden: update ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Let erop dat de resolutie slechts 640x480 is... dat is omdat er een screenshot van het scherm wordt genomen
en deze dus wordt bewerkt met een effect. Een 3MP / 5MP of 8MP foto met deze bewerking = no go! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 16:09
Klopt het dat ik bij de nieuwste update van Gmail het meldings geluid niet meer kan wijzigen?
Hij pakt nu het standaard meldings geluid van Android.

Als ik alle updates verwijder dan werkt het prima.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 10:41
Ik ben opzoek naar een app waarin ik nu kan registreren welke aps ik heb. Na het installeren van een custom rom wil ik dat lijstje inladen en dat alle aps 1 voor 1 in een batch uit de market gedownload en geïnstalleerd worden. Iemand suggesties?

Met titanium backup kan ik vervolgens alle settings terug plaatsen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hmm ik hoop dat iemand even mee wilt denken. Het standaardvolume op de Galaxy S komt me de neus uit... En nee, het is niet te laag maar juist te hoog! :r De FM-radio in Darky's ROM gaat een tandje hard op z'n zachtst en dat wil ik graag compenseren met een app waarmee je het volume zowel naar boven maar vooral naar onder kan tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Terror schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:09:
Ik ben opzoek naar een app waarin ik nu kan registreren welke aps ik heb. Na het installeren van een custom rom wil ik dat lijstje inladen en dat alle aps 1 voor 1 in een batch uit de market gedownload en geïnstalleerd worden. Iemand suggesties?

Met titanium backup kan ik vervolgens alle settings terug plaatsen.
Appbrain kan dat, of anders verschillende backup programma's (mybackup pro, appmonster pro)

Titanium backup kan trouwens ook gewoon je programma's terugzetten en ze weer aan de markt koppelen, dus als je die al hebt hoef je niet verder te kijken. Terugzetten gaat dan als volgt
- menu - batch - herstell ontbrekende apps inclusief data.
Stel eventueel een filter in op systeem/gebruikers app of met welke rom de backup gemaakt is.
Zodra je op 'uitvoeren' drukt krijg je alsnog een lijstje waar je programma's die je niet wilt restoren kan uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:22
What the hell is Droidin aan het doen? Het lijkt wel of die random een "Private Profile" aan maakt van een willekeurig contactpersoon (waarbij de linkedin account van diegene ook nog altijd blijft zitten onder zijn of haar echte naam / contact). Ik hou daar niet van want nu zie ik steeds een private profile onder mijn contactpersonen.. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
madmaus schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:55:
Klopt het dat ik bij de nieuwste update van Gmail het meldings geluid niet meer kan wijzigen?
Hij pakt nu het standaard meldings geluid van Android.

Als ik alle updates verwijder dan werkt het prima.
De nieuwe gmail update is bagger. Hij maakt vanalles stuk. Gewoon uninstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik weet niet of ik hier op het goede forum zit, maar ik gok het er op. Zo niet, excuus.

Ik heb een HTC ChaCha, dus met android. Ik heb een aantal applicaties erop staan (spotify, nu.nl app, ns app, schiphol app, etc.) die allemaal op de SD kaart staan.
Vanmorgen heb ik een system update van Facebook "moeten" doen en sindsdien klaagt mijn telefoon over te weinig diskspace. Omdat het een system update is mag ik het niet verplaatsen naar de SD kaart maar moet het op de telefoon blijven staan. Ik heb nu nog maar 15MB ruimte over. Op de SD kaart is > 1GB ruimte.

De oplossing van HTC is een harde reset, omdat ze denken dat er een 3rd party applicatie interfereert met het besturingssysteem. Als dat niet werkt kan ik het toestel omruilen indien ie niet ouder dan 28 dagen is (wat het wel is.....). Hier heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, want ik ben dan al mijn gegevens kwijt (ook betaalde apps?), en ik heb ook geen idee welk programma er iets met het besturingssysteem interfereert. Ik heb er niks speciaals op staan.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359822

Vraagje over het blokkeren van creditcard betalingen.

Heb zowel mijn telefoon als tablet op hetzelfde gmail account met daarin mijn creditcard gegevens. Iets kopen in de market is erg makkelijk. Maar dus ook voor degene die misschien ooit mijn telefoon of tablet jat. Natuurlijk kan je ook de creditcard gegevens verwijderen of een kaart met beperkt krediet aanschaffen. Maar weet iemand of er een app is waarmee je kan instellen dat aankopen worden beveiligd door bijv. een pincode/wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Anoniem: 359822 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:19:
Vraagje over het blokkeren van creditcard betalingen.

Heb zowel mijn telefoon als tablet op hetzelfde gmail account met daarin mijn creditcard gegevens. Iets kopen in de market is erg makkelijk. Maar dus ook voor degene die misschien ooit mijn telefoon of tablet jat. Natuurlijk kan je ook de creditcard gegevens verwijderen of een kaart met beperkt krediet aanschaffen. Maar weet iemand of er een app is waarmee je kan instellen dat aankopen worden beveiligd door bijv. een pincode/wachtwoord?
Ik vind het ook wel vreemd.

Bij itunes moet je elke keer je wachtwoord invoeren, dat vind ik wel een goede beveiliging.

Nu kan je gewoon doorklikken en hij download.
Werkt bij de playstation store hetzelfde, je krijgt alleen wel een melding dat je een aankoop gaat doen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
|Tot ik mijn desire updatte naar Gingerbread gebruikte ik altijd Improved Email voor hotmail exchange en push in alle mappen... Nu werkt deze mail niet meer. De HTC mail app doet nu wel push, maar niet voor alle mappen. Weet iemand een oplossing? Is er een gratis mail prog die wel pusht in alle mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Baldertt schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:35:
Ik weet niet of ik hier op het goede forum zit, maar ik gok het er op. Zo niet, excuus.

Ik heb een HTC ChaCha, dus met android. Ik heb een aantal applicaties erop staan (spotify, nu.nl app, ns app, schiphol app, etc.) die allemaal op de SD kaart staan.
Vanmorgen heb ik een system update van Facebook "moeten" doen en sindsdien klaagt mijn telefoon over te weinig diskspace. Omdat het een system update is mag ik het niet verplaatsen naar de SD kaart maar moet het op de telefoon blijven staan. Ik heb nu nog maar 15MB ruimte over. Op de SD kaart is > 1GB ruimte.

De oplossing van HTC is een harde reset, omdat ze denken dat er een 3rd party applicatie interfereert met het besturingssysteem. Als dat niet werkt kan ik het toestel omruilen indien ie niet ouder dan 28 dagen is (wat het wel is.....). Hier heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, want ik ben dan al mijn gegevens kwijt (ook betaalde apps?), en ik heb ook geen idee welk programma er iets met het besturingssysteem interfereert. Ik heb er niks speciaals op staan.

Iemand suggesties?
app2sd installeren en een ander programma naar de sd-kaart verplaatsen? Volgens mij gaat die melding weg als je meer dan 15mb ruimte hebt.
Een andere optie is je cache en dalvik-cache leegmaken. Dat helpt maar even, maar kan helpen. Programma's die je gebruikt maken vanzelf een nieuwe cache aan, maar als je programma's weggehaald hebt kan het echt ruimtewinst opleveren. Hiervoor heb je waarschijnlijk wel root-access nodig.
Als je root-access hebt: met titanium-backup de update integreren in de rom. Hij verplaatst dan je nieuwe apk uit /data/app naar /system/app en overschrijft de oude versie, zodat hij er niet meer dubbel op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sj44k13 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:27:
|Tot ik mijn desire updatte naar Gingerbread gebruikte ik altijd Improved Email voor hotmail exchange en push in alle mappen... Nu werkt deze mail niet meer. De HTC mail app doet nu wel push, maar niet voor alle mappen. Weet iemand een oplossing? Is er een gratis mail prog die wel pusht in alle mappen?
Ik zoek hetzelfde, maar dan voor de calender's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:41
phobosdeimos schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:49:
[...]

Wat meer info op: http://www.androidworld.n...-toegang-tot-andere-apps/

Edit: het melding geluid kun je wel veranderen: http://forum.xda-develope...p?p=16132059#post16132059

[ Voor 16% gewijzigd door _Uploader_ op 03-08-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
  • Laatst online: 13-04 12:14
Gebruik nu stats free om mijn dataverbruik te kunnen inzien.
Weet iemand een app die statistieken toont van je dataverbruik (per) maand maar ook tegelijkertijd einde van de maand de statistieken weer op 0 zet ? dit moet ik bij stats free met de hand doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:12
ralphie85 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:45:
Gebruik nu stats free om mijn dataverbruik te kunnen inzien.
Weet iemand een app die statistieken toont van je dataverbruik (per) maand maar ook tegelijkertijd einde van de maand de statistieken weer op 0 zet ? dit moet ik bij stats free met de hand doen.
Ik gebruik hiervoor traffic counter.
Kun je dit allemaal instellen, meet sms, bellen, 3G data, en wifi, allemaal apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
yannickie111 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:47:
[...]

Ik gebruik hiervoor traffic counter.
Kun je dit allemaal instellen, meet sms, bellen, 3G data, en wifi, allemaal apart :)
En deze zet de statistieken automatisch ook weer op 0 einde van de maand ?
daar gaat het mij voornamelijk ook om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ralphie85 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:50:
[...]

Droidstats zou een alternatief zijn, die zet hem sowieso op nul aan het einde van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ralphie85 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:50:
[...]

Als je wil wel.
Kun je precies instellen.

Is gewoon gratis, dus niet geschoten is altijd mis he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Laatst online: 21-11-2023
gwystyl schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:10:
[...]

app2sd installeren en een ander programma naar de sd-kaart verplaatsen? Volgens mij gaat die melding weg als je meer dan 15mb ruimte hebt.
Een andere optie is je cache en dalvik-cache leegmaken. Dat helpt maar even, maar kan helpen. Programma's die je gebruikt maken vanzelf een nieuwe cache aan, maar als je programma's weggehaald hebt kan het echt ruimtewinst opleveren. Hiervoor heb je waarschijnlijk wel root-access nodig.
Als je root-access hebt: met titanium-backup de update integreren in de rom. Hij verplaatst dan je nieuwe apk uit /data/app naar /system/app en overschrijft de oude versie, zodat hij er niet meer dubbel op staat.
ik heb app2sd gedownload, maar daar kan ik alleen geinstalleerde apps die op de telefoon staan mee naar de SD kaart verplaatsen. Nu is dat dus alleen app2SD want de rest had ik al verplaatst (gewoon via instellingen). Cache leegmaken levert me 9MB op, dus heb nu 24MB vrij. De melding is van te weinig ruimte is nu weg (en gmail synct dus weer!), maar ben benieuwd hoe lang dat duurt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
Kan hem zo even niet vinden die jij bedoeld

Bedoel jij Traffic Statistieken app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ralphie85 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:03:
Kan hem zo even niet vinden die jij bedoeld

Bedoel jij Traffic Statistieken app ?
http://nl.appbrain.com/ap...d/com.carl.trafficcounter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
iCy schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:48:
[...]

Ik zoek hetzelfde, maar dan voor de calender's
Heb nu de Cyanogen email gepakt uit de nieuwste HTC Desire ROM :). http://www.cyanogenmod.com/. Doet het perfect. Weet niet of ie ook agenda doet enzo, volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-06 22:37
phobosdeimos schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:49:
[...]

Kan je ook alleen de update verwijderen? Bij toepassingen > gmail staat alleen dat je hem kan verwijderen of de gegevens/cache wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
giganielsie schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:34:
[...]

Kan je ook alleen de update verwijderen? Bij toepassingen > gmail staat alleen dat je hem kan verwijderen of de gegevens/cache wissen
Op mijn SGS2 kon ik gewoon de update uninstallen. Dat deed me teruggaan naar de stock versie, namelijk 2.3.4.1
Op die manier werkt alles terug zoals vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Wat is die nieuwe android market onoverzichtelijk zeg.

Iemand die me kan uitleggen wat het grote voordeel nu is? Zijn er opties die ik niet zie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 15-06 16:57
lasharor schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:10:
Wat is die nieuwe android market onoverzichtelijk zeg.

Iemand die me kan uitleggen wat het grote voordeel nu is? Zijn er opties die ik niet zie ofzo?
Ik vind hem ook onoverzichtelijk en traaaaaaaaaaaag, ik heb mijn cache en alles al gereset maar het blijft traag en log aanvoelen op mijn HTC Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-06 22:37
phobosdeimos schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:02:
[...]

Op mijn SGS2 kon ik gewoon de update uninstallen. Dat deed me teruggaan naar de stock versie, namelijk 2.3.4.1
Op die manier werkt alles terug zoals vroeger.
Gewoon bij toepassingen? Bij mij kan je hem wel helemaal verwijderen, gegevens wissen, verplaatsen naar sd kaart en cache wissen maar nergens update verwijderen. DAMN, ik wil terug naar de vorige versie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sj44k13 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:33:
[...]

Heb nu de Cyanogen email gepakt uit de nieuwste HTC Desire ROM :). http://www.cyanogenmod.com/. Doet het perfect. Weet niet of ie ook agenda doet enzo, volgens mij wel.
Hmm zou je eens een extra agenda kunnen maken en willen testen? Zoja, dan stap ik vanavond weer over van oxy naar c7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
  • Laatst online: 30-03 13:05
Bij mij werkt de nieuwe market vele malen aangenamer als de oude, geen enkel probleem ermee.

Laden duurt bij mij hoogstens 1 a 2 seconden en scrollen/swipen tussen de verschillende pagina's gaat allemaal vloeiend.

Enkel de "Mijn Apps"-sectie laat soms wel lang op zich wachten.

SGS2 stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 13-06 15:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

giganielsie schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:22:
[...]

Gewoon bij toepassingen? Bij mij kan je hem wel helemaal verwijderen, gegevens wissen, verplaatsen naar sd kaart en cache wissen maar nergens update verwijderen. DAMN, ik wil terug naar de vorige versie!!!
Anders verwijderen en even googlen voor 'n apk-tje en die erop knallen, heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-06 17:32

jmk

Ik heb een paar maanden gelezen dat er een app is voor android, die per applicatie de permissies kan wijzigen. Vooral met als doel de privacy te kunnen waarborgen. Waar sommige apps hun informatie van internet afhalen stuurt deze app dan "dummy" info naar de app, zodat die app wel gewoon kan functioneren, maar geen "phone home" kan doen.

Op deze mannier zou ik ook Angry Birds Rio kunnen spelen als ik geen internet heb. Weet iemand ook al weer de naam van deze app?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik kijk af en toe op The Register, en die hebben een rubriek "Android app of the week". Deze week is het HistoryPin, om historische foto's bij een lokatie te zoeken. Er staan helaas nog niet zo heel veel foto's in, hopelijk wordt dat nog beter, maar ik vind het een leuk idee. Ook de "augmented" feature is leuk, daarmee kun je de oude foto met je camerabeeld vergelijken.
Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2011/07/25/hp_3.jpgAfbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2011/07/25/hp_1.jpg

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jmk schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:51:
Ik heb een paar maanden gelezen dat er een app is voor android, die per applicatie de permissies kan wijzigen. Vooral met als doel de privacy te kunnen waarborgen. Waar sommige apps hun informatie van internet afhalen stuurt deze app dan "dummy" info naar de app, zodat die app wel gewoon kan functioneren, maar geen "phone home" kan doen.

Op deze mannier zou ik ook Angry Birds Rio kunnen spelen als ik geen internet heb. Weet iemand ook al weer de naam van deze app?
Geen idee, maar het klinkt interessant. Misschien één van deze?
In de google market kon ik niets vinden (teveel hits), maar bij android zoom blijft er wel een lijstje over die lijkt te doen wat jij wil. Ik heb ze geen van allen geprobeerd, maar ik hoor graag als degene erbij zit die doet wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
jmk schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:51:

LBE Privacy Guard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:18

Pierre

Van nature lui!

u_nix_we_all schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:53:
Ik kijk af en toe op The Register, en die hebben een rubriek "Android app of the week". Deze week is het HistoryPin, om historische foto's bij een lokatie te zoeken. Er staan helaas nog niet zo heel veel foto's in, hopelijk wordt dat nog beter, maar ik vind het een leuk idee. Ook de "augmented" feature is leuk, daarmee kun je de oude foto met je camerabeeld vergelijken.
[afbeelding][afbeelding]
Kijk leuke app _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 11:19
Nice! Eerste indruk is goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

Fantastisch zeg... 1e indruk is wauw, ik ben nu echt helemaal op de hoogte wat de apps allemaal uitspoken op mijn Desire en hij is ook nog eens gratis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

Daywalk3r schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:15:
[...]

Daar moet je root voor hebben :(
Best logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sj44k13 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:33:
[...]

Sorry, maar werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09-2023
Ik heb net mijn HTC Desire geroot. Ook Titanium Backup Pro gekocht en wilde enkele systeemapps verwijderen. Net nadat Titanium lijkt te starten met het verwijderen van de geselecteerde systeemapps, reboot de Desire gewoon. De apps zijn niet verwijderd ...

Daarna eens enkel Aandelen 2.0 aangevinkt maar hetzelfde resultaat: reboot en niet uninstalled. Ok, de app is in het rood aangeduid maar ik moet dit toch kunnen verwijderen, niet? Dat is toch bedoeling van root access dacht ik ...

Bedankt voor jullie hulp!

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe verwijder je die systeem-apps precies? Op mijn Z heb ik een-en-ander verwijderd door als su-user hard wat bestanden te verwijderen (details weet ik niet uit mijn hoofd, Google is your friend ;)).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
pven schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:09:
Hoe verwijder je die systeem-apps precies? Op mijn Z heb ik een-en-ander verwijderd door als su-user hard wat bestanden te verwijderen (details weet ik niet uit mijn hoofd, Google is your friend ;)).
Ik wil het via Titanium Backup doen, dat programma is ervoor gemaakt :)

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 14:21
VI heeft nu ook een app uitgebracht !!

https://market.android.com/details?id=nl.vi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wi?!
* Stukfruit kijkt..

Oh, ik dacht even dat vi, de editor, geport was naar Android. Jammer -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Stukfruit schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:09:
Wi?!
* Stukfruit kijkt..

Oh, ik dacht even dat vi, de editor, geport was naar Android. Jammer -O-
Dat istie allang hoor. En zit standaard op je android. Is een internal van busybox geloof ik. Alleen jammer dat ik een permission denied melding krijg :+

Anyways, nog een leuke voor mensen met een snelle telefoon: Kongregate Arcade
Ik post het hier, omdat het niet echt een spel is, maar een app die je toegang geeft tot een portal met honderden flash spelletjes. Je moet dus wel flash hebben.
Afbeeldingslocatie: http://mos.futurenet.com/techradar/classifications/gadgets/phones/mobile-phones/Android/free-android-apps/kongregate-320-100.jpgAfbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.kongregate.android.kongarcade%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

dEX2340 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:22:
[...]

Ik wil het via Titanium Backup doen, dat programma is ervoor gemaakt :)
Dan moet je eerst nog wel even S-off worden, anders is de systeempartitie gewoon beveiligd

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Mad Marty schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:17:
[...]
Dan moet je eerst nog wel even S-off worden, anders is de systeempartitie gewoon beveiligd
Thanks Marty d:)b

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Net overgestapt naar MIUI. Lekker snel, alleen wel jammer dat je dan de orginele Sense widgets niet meer hebt. Alternatieven zijn er wel natuurlijk, maar het blijven toch vaak net-niet-imitaties. Zo is er wel een GMail widget waar je direct je inbox kunt bekijken, maar voor gewone mail-accounts kan ik niets vinden. Naast mijn gmail heb ik namelijk ook nog een imap account voor m'n werk.

Zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://smartphoneblogging.com/wp-content/gallery/htc-sense-3-0/htc_sense_3_0_mail_widget_2.png

Is er iets vergelijkbaars?

[ Voor 8% gewijzigd door Atomsk op 05-08-2011 19:25 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Laatst online: 11:02
In de startpost van het HTC Sensation topic zie ik bij de foto's een screenshot van een heel mooie battery history graph:

http://tweakers.net/ext/f/t4BPqObphnCjt0wn0BuQoMQk/full.jpg

Vooral dat je onder de graph Wi-fi en 3g ziet etc. ziet er echt mooi uit.

Ik gebruik nu JuicePlotter maar het is nogal een priegelwerk om duidelijk te zien wat er op welk moment allemaal bij een bepaald batterijniveau kwam kijken.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:09

Umbrah

The Incredible MapMan

eymey schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 22:16:
In de startpost van het HTC Sensation topic zie ik bij de foto's een screenshot van een heel mooie battery history graph:

http://tweakers.net/ext/f/t4BPqObphnCjt0wn0BuQoMQk/full.jpg

Vooral dat je onder de graph Wi-fi en 3g ziet etc. ziet er echt mooi uit.

Ik gebruik nu JuicePlotter maar het is nogal een priegelwerk om duidelijk te zien wat er op welk moment allemaal bij een bepaald batterijniveau kwam kijken.
Dat is de standaard Android 2.3 en 3.0 power usage weergave, m'n Desire met CM7 en mijn Acer Iconia A500 met stock 3.1 hebben dat beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Net mijn update van de market verwijderd.
Nu dus weer de oude, veel beter dan de nieuwe, tot nu toe, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Umbrah schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 22:23:
[...]

Dat is de standaard Android 2.3 en 3.0 power usage weergave, m'n Desire met CM7 en mijn Acer Iconia A500 met stock 3.1 hebben dat beide.
Verhip!

Mijn Desire met van de week geinstalleerde 2.3 (Gingerbread) upgrade heeft 'm ook :D 8)7

Wel jammer dat je niet echt kan inzoomen en nog meer info over actieve processen/programma's kan correleren maar dit ziet er ook al erg mooi uit :). Het is echter geen vervanging voor Juiceplotter of een ander graphing programma, zo te zien.

Thanks iig _/-\o_

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
eymey schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 22:53:
[...]

Verhip!

Mijn Desire met van de week geinstalleerde 2.3 (Gingerbread) upgrade heeft 'm ook :D 8)7

Wel jammer dat je niet echt kan inzoomen en nog meer info over actieve processen/programma's kan correleren maar dit ziet er ook al erg mooi uit :). Het is echter geen vervanging voor Juiceplotter of een ander graphing programma, zo te zien.

Thanks iig _/-\o_
En ook ik ontdek zo nog weer eens iets. Ik zie nu ook direct hoe lang ik al op een accu lading de telefoon gebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
:) so true. Maar dat was in 2.2 ook al het geval volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408891

Graag een advies van mede android gebruikers.
Ik heb een HTC sensation en ben graag een opgeruimd typje ;-)
Hoe gaat android om met "vervuiling" met bestanden/mappen/registerverwijzingen.
Voor de pc heb je programma's als ccleaner en natuurlijk heb ik ook gezien dat er apps voor mijn telefoon zijn zoals 1tap cleaner etc maar doen deze hun werk grondig genoeg?
Kan iemand tips geven over van welke mappen op de telefoon/sd card ik absoluut MOET afblijven en welke ik, eventueel, kan ruimen?
En wellicht is er een app die het naar jullie mening bijzonder goed doet wat opruimen betreft.
Ik hoop op jullie reactie's tips.

Alvast bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 408891 op 06-08-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Anoniem: 408891 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:57:
Voor de pc heb je programma's als ccleaner en natuurlijk heb ik ook gezien dat er apps voor mijn telefoon zijn zoals 1tap cleaner etc maar doen deze hun werk grondig genoeg?
Kan iemand tips geven over van welke mappen op de telefoon/sd card ik absoluut MOET afblijven en welke ik, eventueel, kan ruimen?
En wellicht is er een app die het naar jullie mening bijzonder goed doet wat opruimen betreft.

Alvast bedankt!
Ik heb op mijn Desire HD in ieder geval een paar GB aan kaarten die er standaard opstonden wegedonderd.
Omdat ik toch zelf een andere navigatie had geinstalleerd, en dus anders de kaarten er 2 keer op had staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 17:49

Bullet NL

Eigen Wijs

Anoniem: 408891 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:57:

Alvast bedankt!
Probeer eerst eens uit te zoeken wel apps je niet gebruikt, Zoals hier boven ook al aangegven, de HTC Sensation komt met wat kaarten die vooraf op de SD kaart zijn geinstalleerd. Standaard valt er overigens niet veel van de Sensation te verwijderen. Wil je toch uitgebreide controlle over het wel en we van je toestel, en met name de voor geinstalleerde apps verwijderen dan zul jij je toestel moeten rooten.

Dat je van eventuele kaarten af wil kan ik begrijpen, een S-Off om pre-install apps te verwijderen kan ik ook begrijpen, maar waarom zou je verder nog meer willen opruimen?

Overigens worden in dit topic de verschillende apps besproken, een discussie over wat wel en wat niet te verwijderen hoort hier niet thuis. Dus, wanneer anderen apps weten die jou kunnen helpen om je Sensation op te ruimen is dat prima, we gaan het hier alleen niet hebben over het feit als iets wel/niet gecleant kan worden!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik clean mn SD-kaart regelmatig, genoeg apps die overlal alles cachen wat onzin is..
Apps voor de gallery, voor icons, muziek enzovoort, heel je SD-kaart met mooie mappenstructuur naar de donder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408891

Bedankt voor de reactie's tot nu toe.
@Bullet nl. Ik begrijp dat het in dit topic alleen over apps dient te gaan en dat was ook mijn insteek; advies voor een goeie app die deinstallatie rommel netjes weg weet te halen.
Omdat ik niet weet hoe android met deinstallatie rommel omgaat (windows laat echt heel veel rommel van oude programma's gewoon staan) probeer ik te achterhalen of android dit ook doet en middels dit topic welke app dit opruimen het beste doet (als het zo is dat android rommel achterlaat natuurlijk ;-) )
Vr. groet, Miko

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 408891 op 06-08-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Net overgestapt naar MIUI. Lekker snel, alleen wel jammer dat je dan de orginele Sense widgets niet meer hebt. Alternatieven zijn er wel natuurlijk, maar het blijven toch vaak net-niet-imitaties. Zo is er wel een GMail widget waar je direct je inbox kunt bekijken, maar voor gewone mail-accounts kan ik niets vinden. Naast mijn gmail heb ik namelijk ook nog een imap account voor m'n werk.
Ik heb naast de miui nog launcher pro plus en daar zitten vergelijkbare widgets bij, volgens mij ook een gmail widget (al weet ik het niet zeker, gebruik nu voor het gemak even de launcher van miui

http://www.launcherpro.co...the-new-launcherpro-plus/

[ Voor 6% gewijzigd door blouweKip op 06-08-2011 19:49 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Misschien zie ik iets finaal over het hoofd, maar kan ik instellen dat ik in de Sense-dialer-app niet meteen iemand bel als ik een persoon aanklik in de lijst? Of ben ik dan aangewezen op een andere dialer? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36
Staat er bij jou geen "visitekaartje", helemaal aan de rechterkant? Als je daarop klikt, open je gewoon de contactgegevens

Sometimes you need to plan for coincidence

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.