Android Market en applicaties - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ja, maar ik zou dus willen dat hij hoe dan ook eerst een contactpagina/visitekaartje opent. Dat voorkomt dat ik zomaar iemand bel per ongeluk. :P

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik gebruik daar al een tijdje Call Confirm voor. Die vraagt of je daadwerkelijk iemand wilt bellen. En wat ook een handige optie is: als je via BT verbonden bent (bv carkit) dan kan je deze bevestiging uitschakelen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

@pven: Kijk! Zoiets bedoel ik inderdaad. Dat voorkomt dat ik in een bezopen/aangeschoten bui m'n moeder bel ofzo. ;) :+

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 21:58
Mijn. Market zegt dat er achtergrondgegevens nodig zijn , weten jullie wat hier aan de hand is op mij galaxy s2 met de nieuwe market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 17:28
Hmm, dat zal wel zijn vanwege het automatisch checken op updates. Het kan bijna niet anders dan dat de huidige/'oude' (?) market dit ook heeft want ik ontvang al sinds vorig jaar automatische software updates voor apps waarbij ik dat aan zet.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 21:58
Ik heb de update verwijdert , toen de ouwe market weer opgestart en die zei dat men accounts moest kunnen syncen , heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Na nu toch eindeloos Orb en een steeds crashende VLC Direct (Pro) en andere shizzle te hebben geprobeerd geef ik het op. Een goede streamer (emit bijv?) voor android. Alle tips zijn welkom, na een x aantal uur van 2 cijfers ben ik wel een beetje klaar met zoeken, klooien en et cetera.

Vooral constant dat "kan nie speel nie" van zo goed als elke droid.

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 07-08-2011 06:33 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Een goede streamer? Vital Player!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 09-06 12:38
blouweKip schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:48:
[...]

Ik heb naast de miui nog launcher pro plus en daar zitten vergelijkbare widgets bij, volgens mij ook een gmail widget (al weet ik het niet zeker, gebruik nu voor het gemak even de launcher van miui

http://www.launcherpro.co...the-new-launcherpro-plus/
Ja, bij de ROM die ik heb, zitten de meeste launcher widgets al ingebouwd. Ook voor GMail. Die gebruik ik ook, maar ik wil er daarnaast ook één voor gewone e-mail accounts. Lijkt er niet te zijn dus.

Het is een beetje een dilemma: een Sense rom installeren met veel functionaliteit, maar wel traag, of MIUI, wat erg snel is maar waar slecht is nagedacht over bedieningsgemak en functionaliteit. Zo kun je bijv. niet instellen dat een emailaccount alleen tijdens werkdagen overdag gecontroleerd moet worden. Ook de contactenlijst is dom: ik wil daar alleen "mijn contacten" zien uit m'n Google adresboek, niet "alle contacten met een telefoonnr" uit de complete contactenlijst waar een hoop oude meuk en automatisch verzamelde rommel bijzit.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 15-06 16:44
SkyStreaker schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 06:18:
Na nu toch eindeloos Orb en een steeds crashende VLC Direct (Pro) en andere shizzle te hebben geprobeerd geef ik het op. Een goede streamer (emit bijv?) voor android. Alle tips zijn welkom, na een x aantal uur van 2 cijfers ben ik wel een beetje klaar met zoeken, klooien en et cetera.

Vooral constant dat "kan nie speel nie" van zo goed als elke droid.
Plex

[ Voor 6% gewijzigd door Occy74 op 07-08-2011 15:45 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380637

florejaen schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:32:
Bij mij werkt de nieuwe market vele malen aangenamer als de oude, geen enkel probleem ermee.

Laden duurt bij mij hoogstens 1 a 2 seconden en scrollen/swipen tussen de verschillende pagina's gaat allemaal vloeiend.

Enkel de "Mijn Apps"-sectie laat soms wel lang op zich wachten.

SGS2 stock.
Over die 'Mijn Apps'-sectie gesproken, bij mij staan daar helemaal maar 2 apps in, Google Maps en Youtube. Ik kan zo m'n apps dus ook niet updaten, tenzij ik ze handmatig opzoek en zo dus update.. Meer mensen met dit probleem?

DHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Kijk morgen weer even naar je Market en dan staan ze er opeens weer misschien, heb 't hier ook weleens.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hier staan 8 apps die al tijden geen update meer hebben gehad in de updatelijst ;(

De nieuwe Market is nog erg brak...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 15:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Anoniem: 380637 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 00:12:
[...]

Over die 'Mijn Apps'-sectie gesproken, bij mij staan daar helemaal maar 2 apps in, Google Maps en Youtube. Ik kan zo m'n apps dus ook niet updaten, tenzij ik ze handmatig opzoek en zo dus update.. Meer mensen met dit probleem?

DHD
Ik heb dat met m'n HD2 ook, heb er 'n aantal handmatig opgezocht en als je ze dan kunt bijwerken dan staan ze (bij mij iig) weer in je lijst. Zo voeg ik langzaamaan alles weer toe en heb ik weer 'n volledige lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-06 23:37
Aardige nieuwe chat applicatie van GO! Kijk hier maar even voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Iemand die fontpack 4 en 5 van Handcent ergens los weet te downloaden als apk'tje?
Is gewoon freeware dus geen warez, maar ik kan ze helaas niet vinden en zou graag de losse .apk'tjes hebben.
Fontpack 1 tm 3 heb ik van freewarelovers.org vandaan, maar 4 en 5 zijn daar helaas niet te vinden... :'( :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 15-06 21:39

Sargan

Filmfreak...

Sinds afgelopen week heb ik mijn allereerste smartphone, een HTC Wildfire S.
Mijn abbo gaat pas op 1 september in, maar tot die tijd verbind ik de phone gewoon via de pc met het internet zodat ik al wat apps kan downloaden.
Maar dit lukt dus niet, hij begint met downloaden maar vervolgens blijft hij een halve minuut (ongeveer) op 99% hangen en geeft dan aan dat "fout bij downloaden, downloaden is mislukt, probeer het later opnieuw".
Ik heb mijn htc al opnieuw opgestart.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04 12:14
Weet iemand een app voor controle oorzaak leeglopen accu ?
Heb een htc desire s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Sargan schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:07:
Sinds afgelopen week heb ik mijn allereerste smartphone, een HTC Wildfire S.
Mijn abbo gaat pas op 1 september in, maar tot die tijd verbind ik de phone gewoon via de pc met het internet zodat ik al wat apps kan downloaden. Maar dit lukt dus niet, hij begint met downloaden maar vervolgens blijft hij een halve minuut (ongeveer) op 99% hangen en geeft dan aan dat "fout bij downloaden, downloaden is mislukt, probeer het later opnieuw". Ik heb mijn htc al opnieuw opgestart.
En dus... wat is je vraag? Heb je WiFi thuis? Probeer dat is? Installeer anders losse .apk files?
Probeer je telefoon te verbinden via WiFi en dan via market.android.com applicaties te installeren?
ralphie85 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:09:
Weet iemand een app voor controle oorzaak leeglopen accu ? Heb een htc desire s
Welke heb je zelf gevonden? Welke bronnen heb je bekeken? Heb je uberhaupt als iets gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
Uiteraard ben op internet al wezen kijken vroeg me af of er mensen hier waren die een goeie
app hiervoor wisten.

Maar goed ga "Battery Time" eens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ralphie85 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:14:
Uiteraard ben op internet al wezen kijken vroeg me af of er mensen hier waren die een goeie
app hiervoor wisten.
Dan voor de volgende keer even Het algemeen beleid doornemen, want daarin staat dat we wat meer eigen inzet verwachten in je posts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-06 08:41

Mavamaarten

Omdat het kan!

CLB schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:11:
[...]
En dus... wat is je vraag? Heb je WiFi thuis? Probeer dat is? Installeer anders losse .apk files?
Probeer je telefoon te verbinden via WiFi en dan via market.android.com applicaties te installeren?
Zijn probleem is dat hij op wifi geen apps kan downloaden, zijn downloads blijven bij 99% steken en dan zegt de market dat het downloaden is mislukt.

Ik zou zeggen, ga eens naar toepassingen beheren en wis de cache en data van google market. Als dat niet werkt zou ik een factory reset aanraden. Dit is in elk geval de meest effectieve en simpele manier om problemen te fixen. Aangezien je toch nog geen apps hebt kunnen installeren zou dit zeker geen kwaad kunnen :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 15-06 21:39

Sargan

Filmfreak...

Mavamaarten schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Zijn probleem is dat hij op wifi geen apps kan downloaden, zijn downloads blijven bij 99% steken en dan zegt de market dat het downloaden is mislukt.

Ik zou zeggen, ga eens naar toepassingen beheren en wis de cache en data van google market. Als dat niet werkt zou ik een factory reset aanraden. Dit is in elk geval de meest effectieve en simpele manier om problemen te fixen. Aangezien je toch nog geen apps hebt kunnen installeren zou dit zeker geen kwaad kunnen :)
Wifi heb ik nog niet thuis, maar heb gisteren bij mijn broertje wel via wifi geprobeerd te downloaden maar ook hier werd hetzelfde aangegeven. (had ik er bij moeten zetten, excuus).
Bedankt voor de tips.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hij is al vaker genoemd, maar had 'm zelf nog nooit gebruikt.. Widgetlocker is toch wel een must-have!
Ik vond een .zipje met 160 thema's online, dus heb 'm maar aangeschaft, nu uitvogelen wat ik precies wil :9~

EDIT: Ik zie een icoontje van Widgetlocker in m'n notificatiebalk, hoe krijg ik die weg, kan het niet vinden :F

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 08-08-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-06 19:27
CLB schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:11:
Hij is al vaker genoemd, maar had 'm zelf nog nooit gebruikt.. Widgetlocker is toch wel een must-have!
Ik vond een .zipje met 160 thema's online, dus heb 'm maar aangeschaft, nu uitvogelen wat ik precies wil :9~
Waar heb je dat zipje vandaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het wereldwijde internet... Nee serieus, van internet, maar ik weet niet of sommige thema's betaald zijn dus kan hem hier niet sharen, aangezien dat als warez gezien zou worden. Kwestie van even Googlen dus zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-06 21:44
De thema's voor widgetlocker worden op XDA gemaakt en zijn daar gratis vanaf te plukken. Ik vermoed dat het zipje gewoon een verzameling is van al die thema's.

Anders gewoon ff dit topic doorspitten http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=968613

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Kende ik nog niet ga ik vanavond is proberen,

hoe zijn de ervaringen omtrent: battery-saver apps ?
ik zie 100den apps maar weinig postief nieuws vooral de Samsung toestellen (vreten) batterij met 24/7 i-net aan..

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

Anoniem: 237909 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:01:
[...]

Fantastisch zeg... 1e indruk is wauw, ik ben nu echt helemaal op de hoogte wat de apps allemaal uitspoken op mijn Desire en hij is ook nog eens gratis....
Weer eraf gegooid na vreemde crashes en hij blockt teveel zonder mij eerst te vragen wat te doen. Af en toe moest ik snel ff wat doen en dan werkte LBE mij tegen. Ergens diep in de opties staat wel schakel LBE uit maar dat kostte me ook weer tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

EDIT: Ik zie een icoontje van Widgetlocker in m'n notificatiebalk, hoe krijg ik die weg, kan het niet vinden :F
Volgens mij heb ik laatst een link hier van ergens geplaatst hier.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

MauSS schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:03:
[...]
hoe zijn de ervaringen omtrent: battery-saver apps ?
ik zie 100den apps maar weinig postief nieuws vooral de Samsung toestellen (vreten) batterij met 24/7 i-net aan..
Niet teveel naar kijken, elke app heeft toch weer wat van je accu nodig om te werken.

Ik heb Juice Defender (en Juice Plotter) en Current Widget geïnstalleerd om e.e.a. een beetje in de gaten te houden. Daarnaast met Tasker ingesteld dat met 't scherm uit alleen 2G mogelijk is en 'n Night-profiel met o.a. geen dataverkeer 's nachts.

Als je echt accu wil sparen, zet je sync uit of op 1x per uur o.i.d. En kijk naar evt. Twitter/Facebook-updates en dat soort dingen. Daarbij is je scherm aan de grootste slurper, dus zet je brightness wat lager bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 23:06
Vraagje:
Ik heb mijn x10 vandaag geupdated naarr 2.3.3 maar ik had bij 2.1 voor whatsapp een app gedownload waarbij je als je een berichtje krijgt deze als een pop-up op je beeldscherm te zien krijgt daaronder staan 2 knoppen met bekijken en sluit.
Ik kan deze helaas niet meer vinden en weet ook de naam er niet van..
Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 16:47
thvers schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 02:48:
Iemand een idee?
Je bedoelt toch hopelijk niet gewoon de standaard "Meldingen" instelling vanuit Whatsapp zelf hè?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

MissedIt terug in orde gekregen na GMail update .2.3.5....

na wat editten in gmail apk, kunnen externe apps terug gewoon in de gmail database...

mss minder secure dan gmail wil, maar foert! (en de notifications tellen in MissedIT, is ook niet echt een oplossing)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 23:13
thvers schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 02:48:
Vraagje:
Ik heb mijn x10 vandaag geupdated naarr 2.3.3 maar ik had bij 2.1 voor whatsapp een app gedownload waarbij je als je een berichtje krijgt deze als een pop-up op je beeldscherm te zien krijgt daaronder staan 2 knoppen met bekijken en sluit.
Iemand een idee?

Alvast bedankt!
SMS Popup
https://market.android.co...pup&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Laatst online: 21-11-2023
Baldertt schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:01:
[...]
ik heb app2sd gedownload, maar daar kan ik alleen geinstalleerde apps die op de telefoon staan mee naar de SD kaart verplaatsen. Nu is dat dus alleen app2SD want de rest had ik al verplaatst (gewoon via instellingen). Cache leegmaken levert me 9MB op, dus heb nu 24MB vrij. De melding is van te weinig ruimte is nu weg (en gmail synct dus weer!), maar ben benieuwd hoe lang dat duurt. :(
Helaas was het van korte duur. Heb daarom de updates van google maps verwijderd en had weer wat ruimte. Maar ook dat hielp maar een paar dagen..

Inmiddels heb ik gisteren toch maar een harde reset gedaan. Wat ik van tevoren niet wist is dat alle apps die ik eerder via de market had gehaald automatisch weer weden gedownload en geinstalleerd (handig!). Eigenlijk viel het erg mee dus die harde reset.

Heb nu 70MB vrij, jeej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfReindeer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-06 15:00
Ben nu al een tijdje op zoek naar een widget die mij de meest recente bezochte webpagina's weergeeft. Bij voorkeur natuurlijk een grafisch overzicht waarbij iedere unieke webpagina wordt weergegeven met een screenshot van de webpagina.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:26

gwystyl

Beugeltje dan maar?

RudolfReindeer schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:23:
Ben nu al een tijdje op zoek naar een widget die mij de meest recente bezochte webpagina's weergeeft. Bij voorkeur natuurlijk een grafisch overzicht waarbij iedere unieke webpagina wordt weergegeven met een screenshot van de webpagina.

Anyone?
Wat voor telefoon heb je en welke launcher gebruik je? Volgens mij kan Sens dit standaard, en Launcherpro heeft ook een widget die dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 15:37

Widgetlocker openen, menu, instellingen, geavanceerd, Vinkje aanzetten bij "Verberg Notificatiepictogram" :)

En idd, widgetlocker is echt een musthave!

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hell yeah, nice! Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfReindeer
  • Laatst online: 13-06 15:00
gwystyl schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:29:
[...]

Wat voor telefoon heb je en welke launcher gebruik je? Volgens mij kan Sens dit standaard, en Launcherpro heeft ook een widget die dit kan.
Een Sony Ericsson Xperia X10. Ik gebruik de SE standaard home launcher. Voorheen zat er overigens wel een widget in die iets soortgelijks deed.

Launcher Pro heb ik er in het verleden al eens op gezet, maar misschien moet ik het nog eens proberen.

Als iemand nog een andere optie weet voor de 'recente webpaginas'-widget, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 13:29

Metian

Snert is vies

Klein vraagje tussendoor. Nog meer mensen die laatste tijd meer problemen ondervinden met eBuddy ?. Bijvoorbeeld niet kunnen inloggen, of connection lost. Begin langzaam meer dan genoeg er van te krijgen. Dus maar is opzoek naar beter alternatief ^^.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 13:52

lasharor

7 december 2004

Metian schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:58:
Klein vraagje tussendoor. Nog meer mensen die laatste tijd meer problemen ondervinden met eBuddy ?. Bijvoorbeeld niet kunnen inloggen, of connection lost. Begin langzaam meer dan genoeg er van te krijgen. Dus maar is opzoek naar beter alternatief ^^.
trillian, je moet daar wel even een account aanmaken, maar daarna werkt het echt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
Weet iemand een gratis app waarmee je je folders kan syncen naar je dropbox ?
Kom wel het een en ander tegen maar die zijn helaas niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:10
Iemand een app waarmee die automatisch 3g uitzet (dus gsm only) op het moment dat het de telefoon op idle gaat (dus scherm uit). Zodra de telefoon weer wakker wordt moet die dan weer 3g aanzetten (alleen niet als er gebeld wordt natuurlijk).

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Tasker can do that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Of Timerrific als gratis alternatief. Wel minder fijn, maar goed. Linkje: https://market.android.com/details?id=com.alfray.timeriffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 20:10
Deze kan niet omgaan met de SGS2. Je kunt hiermee de 2g/3g modus niet inschakelen als activiteit.

Ff timerific checken thx!

* edit *

Timeriffic werkt ook niet aangezien deze APNdroid nodig heeft hiervoor. APNdroid ondersteund ook geen CDMA telefoons (SGS2). Helaas nog ff verder zoeken.

[ Voor 23% gewijzigd door Furfoot op 09-08-2011 20:21 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Applicaties hebben geen toegang tot het switchen tussen 2g en 3g, dat kan alleen de gebruiker (of als je root hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Pfff ik word echt gek van die Google apps! Als ik mijn apps sorteer op grootte, zijn 5 van mijn 7 grootste apps van Google zelf. Maps: 9.86MB, Google+: 8,39MB, Gmail: 5.16MB, Market: 3.84MB, Youtube: 3.71MB.

Eigenlijk idioot dat ze zelf App2SD introduceren om het dan op geen een van hun apps toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat komt doordat er features in te vinden zijn die niet meer (goed) zouden werken met App2SD.

En aangezien sommige gebruikers dommer zijn dan het achterste van een grijsgekleurd dier is het niet verstandig om dit aan te zetten omdat er dan stortbakken vol met 1-sterbeoordelingen en klachten zouden komen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Tsja, aan de andere kant heb ik dan op een gegeven moment zoiets van "Pas het OS en de api's/interfaces dan zodanig aan dat die features wel gewoon met app2sd verenigbaar worden".

Het is namelijk ook nog steeds niet zo dat telefoonfabrikanten heel erg lekker meewerken op het gebied van een goede partitionering.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:26

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Furfoot schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:14:
[...]

Deze kan niet omgaan met de SGS2. Je kunt hiermee de 2g/3g modus niet inschakelen als activiteit.

Ff timerific checken thx!

* edit *

Timeriffic werkt ook niet aangezien deze APNdroid nodig heeft hiervoor. APNdroid ondersteund ook geen CDMA telefoons (SGS2). Helaas nog ff verder zoeken.
De SGSII die in Nederland geleverd wordt is gewoon GSM, anders zou hij niet op onze netwerken kunnen. Ik neem aan dat APNdroid dan gewoon werkt. Ik zie dat hij tegenwoordig wel betaald is, dus ik ga het niet voor je proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Is er een app die gps informatie in kan bakken in een filmpje die je maakt met de camera van de DHD? Ik gebruik de telefoon vaak als onboard camera tijdens het autorijden. Heb hem dan in een raamhouder zitten. Zou graag km/u willen zien in mijn filmpjes. Iemand die weet of dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Net Missed It! aangeschaft en alles ingesteld, blijkt dat die helemaal geen emails kan laten zien behalve van de Gmail-app die ik niet gebruik.. Ik gebruik gewoon 'email' Bummmmer, of zit ik toch verkeerd en kan het toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

CLB schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 02:53:
Net Missed It! aangeschaft en alles ingesteld, blijkt dat die helemaal geen emails kan laten zien behalve van de Gmail-app die ik niet gebruik.. Ik gebruik gewoon 'email' Bummmmer, of zit ik toch verkeerd en kan het toch wel?
Laatste versie van Gmail, schermt externe applicaties af zodat ze niet meer in database kunnen lezen of er nieuwe mail is.

-mogelijk oplossingen:

-Gmail toevoegen an monitored apps van missedit (and telt die je notifications, werkt wel (half))
- updates van gmail deinstalleren, -> terug naar versie 2.3.4
- Gmail.apk uitpakken, en editten (3woordjes) en vervangen op phone (wat ik gedaan heb) >:)
- 'gehackte' apk downloaden en vervangen

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 23:13
azz_kikr schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 07:32:
[...]

Laatste versie van Gmail, schermt externe applicaties af zodat ze niet meer in database kunnen lezen of er nieuwe mail is.

-mogelijk oplossingen:

-Gmail toevoegen an monitored apps van missedit (and telt die je notifications, werkt wel (half))
- updates van gmail deinstalleren, -> terug naar versie 2.3.4
- Gmail.apk uitpakken, en editten (3woordjes) en vervangen op phone (wat ik gedaan heb) >:)
- 'gehackte' apk downloaden en vervangen
Dat vraagt hij toch niet? Hij wil weten hoe je MissedIt! een andere mail-app kan laten monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik heb redelijk wat geGoogeld maar geen hulp gevonden. Hopelijk is er hier iemand die ervaring heeft met Widget Locket op de HTC Desire HD en het dubbele lockscreen dat je daarbij krijgt.

Ik heb Widget Locker aanstaan op mijn DHD (ik heb geen aangepaste ROM), inclusief de verplichte PIN-unlock voor werkmail security. Als ik nu na vijf minuten via Widget Locker mijn telefoon unlock, krijg ik ook nog eens het slider scherm van Android te zien. Daarna kan ik pas mijn PIN invoeren en unlocken. Ik heb geprobeerd no lock te downloaden, maar dat werkte niet.

Ik vind het een supervette app, maar als ik dubbel moet gaan sliden, ga ik hem niet meer gebruiken. Hopelijk weet iemand een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Corman schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:01:
Dat vraagt hij toch niet? Hij wil weten hoe je MissedIt! een andere mail-app kan laten monitoren.
Inderdaad =) 'Gmail' gebruik ik niet, maar zoals ik zei gebruik ik dus 'Email'
Daar heb ik twee accounts, te weten een Gmail-account en een Hotmail-account..

M'n Gmail wordt weergegeven in MissedIt!, maar m'n Hotmail niet, dat is wel zuur O-)

EDIT: Email is uiteraard toegevoegd als monitored element

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 10-08-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
Weet iemand een gratis app waarmee je je folders kan syncen naar je dropbox ?
Kom wel het een en ander tegen maar die zijn helaas niet gratis O-)

Het is niet nodig om je vraag opnieuw te kicken, dit wordt op een forum over het algemeen niet gewaardeerd. Indien iemand het antwoord weet zal hij/zij dit vast wel posten.

[ Voor 40% gewijzigd door Bullet NL op 10-08-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 21:37
NoUseWhatsoever schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:12:
Ik heb redelijk wat geGoogeld maar geen hulp gevonden. Hopelijk is er hier iemand die ervaring heeft met Widget Locket op de HTC Desire HD en het dubbele lockscreen dat je daarbij krijgt.

Ik heb Widget Locker aanstaan op mijn DHD (ik heb geen aangepaste ROM), inclusief de verplichte PIN-unlock voor werkmail security. Als ik nu na vijf minuten via Widget Locker mijn telefoon unlock, krijg ik ook nog eens het slider scherm van Android te zien. Daarna kan ik pas mijn PIN invoeren en unlocken. Ik heb geprobeerd no lock te downloaden, maar dat werkte niet.

Ik vind het een supervette app, maar als ik dubbel moet gaan sliden, ga ik hem niet meer gebruiken. Hopelijk weet iemand een antwoord.
Je kan widgetlocker zo instellen dat popups van bepaalde programma's voorrang krijgen.
Ikzelf gebruik Touchdown voor mijn werkmail. Het voordeel hiervan is dat je dan helemaal geen pincode hoeft in te voeren wanneer je je scherm unlockt. (alleen wanneer je de app opent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 02:53:
Settings->Accessibility: staat MissedIt aangevinkt?

Als het goed is kan ie dan zo een beetje alles uitlezen. Ik gebruikt het icm met K9 mail, werkt prima :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Stond al aangevinkt ja.. Ik kijk het even een dagje aan en kom dan eventueel wel terug met hoe of wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290605

Ik wil op mijn werk internet radio gebruiken via winamp, maar na 1 keer luisteren, slaat de widget en app elke keer vast. Hebben jullie hier ook problemen mee?
(galaxy s2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:04:
Stond al aangevinkt ja.. Ik kijk het even een dagje aan en kom dan eventueel wel terug met hoe of wat...
Gebruik je de juiste parameter strings in 'Output format'?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:43
Is het mogelijk om Widgetlocker niet te laten zien bij de actieve applicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 17:09
Ik krijg recentelijk advertenties als melding in mijn balk, een vijhoekige ster met een rode stip in het midden. Iemand enig idee bij welke app dit hoort. Ik heb het idee dat LBE Security dit doet. Maar ik weet het niet zeker.

Dit heeft niets met de market an sich te maken, als je wat meer informatie opzoekt mag het in een eigen topic.

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 10-08-2011 20:05 ]

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik ben op zoek naar een widget waarmee ik met 1 klik alle data uit kan schakelen, inclusief Wifi (en moet dan niet flight mode zijn want bellen moet nog wel mogelijk zijn).
Als ik in de market zoek dan vind ik alleen widgets voor alleen 3g of alleen wifi, of een hele balk waarbij je ze apart van elkaar moet uitschakelen, niet wat ik zoek dus.

Iemand suggesties?

Anoniem: 262853

Fist schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:06:
Is het mogelijk om Widgetlocker niet te laten zien bij de actieve applicaties?
Met sommige custom launchers (Go Launcher EX bijvoorbeeld) kan je een app locken en aangeven dat geblockte apps niet zichtbaar zijn onder running tasks.

• ozothebozo
  • Laatst online: 16-05 12:45
Aangezien we hier met tweakers te maken hebben zal er wel iemand teamspeak gebruiken. Ik zag net namelijk dat er een teamspeak (beta)-app voor android uit is.. nu nog free maar ik geloof na de beta niet meer.

https://market.android.com/details?id=com.teamspeak.ts

[ Voor 12% gewijzigd door ozothebozo op 11-08-2011 11:25 ]

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:29

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Wilde net F-secure mobile security eens proberen, zit standaard op mijn LG. Maar schrik wel van de hoeveelheid rechten die dat programma nodig heeft, natuurlijk moet virusscanners alles kunnen scannen. Maar dit gaat wel ver:
  • Persoonlijke info, agendagebeurtenisssen :?
  • services waarvoor u moet betalen, sms zenden
  • Uw locatie, nauwkeurige gps locatie, zijn virussen locatiegebaseerd tegenwoordig?
Dit is toch niet normaal? Exit F-secure voorlopig.

• eymey
Mcafee mobile security wil ook al die rechten. Maar in hun geval kan ik het verklaren. Misschien helpt die verklaring je ook, als je het tegen de lijst met features van F-secure houdt? ;)

* Mcafee kan de telefoon 'stille' sms'jes sturen om commando's te triggeren.... gaat dus vóór de andere sms apps zitten om de sms'jes stilletjes te kunnen ondercheppen.
* Mcafee kan in het geval van diefstal en inserten van een andere simkaart een waarschuwings-sms sturen naar vooraf ingestelde mensen/vrienden.
* Mcafee kan je telefoon lokaliseren als ie gestolen is (hence, gps)

• Joster
  • Nu online
Anoniem: 262853 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:56:
[...]

Met sommige custom launchers (Go Launcher EX bijvoorbeeld) kan je een app locken en aangeven dat geblockte apps niet zichtbaar zijn onder running tasks.
Kan Launcher Pro Plus dat ook want ik irriteer me er mateloos aan?

LPP heeft overigens nog iets vaags bij mij. In de Friends widget van LPP gebruik ik Twitter en Facebook. Als mijn Facebook contacten iets plaatsen of schrijven dan verschijnt er vaak een T van Twitter bij hun foto, ook als die mensen helemaal geen Twitter hebben :S

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Voor mensen die op zoek zijn naar een download link voor de Facebook Messenger app, hier is die: ( aangezien hij nog niet in nederland officieel uit is.

Software wordt door fabrikanten met een reden in bepaalde landen uitgebracht, als GoT kunnen wij niet mee werken met verspreiding van software. De link naar de facebook app heb ik daarom ook om deze reden verwijderd.

Wat is facebook messenger, zie: nieuws: Facebook komt met WhatsApp-concurrent

Ik heb alleen dat notifications niet goed werken, moet zelf vernieuwen om nieuwe meldingen te krijgen in de app. Meer mensen last van?

[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 11-08-2011 14:23 ]

• Brad Pitt
Joster schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:52:
Kan Launcher Pro Plus dat ook want ik irriteer me er mateloos aan?
Waar zie je bij LPP de running tasks dan? In Go Launcher is dat een dedicated tab he.

• Joster
  • Nu online
Brad Pitt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:59:
[...]

Waar zie je bij LPP de running tasks dan? In Go Launcher is dat een dedicated tab he.
Oh :D Ik bedoelde het taakbeheer van Android zelf denk ik (Meldingen > Snel Instellen > Totaalgeheugen en dan kom je in Taakbeheer..)

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 10:15
Anoniem: 404512 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:50:
Wie wil zijn ervaring met Theft Aware delen? De applicatie heeft toegang nodig tot ontzettend veel dingen, hoe betrouwbaar is het dat zij zich aan de wet houden?
Ik!

2 weken geleden is mijn telefoon gestolen, een LG Optimus 2X. Een 10-tal dagen ervoor had ik de unbound license gekocht ( gelukkig). Software was geinstalleerd en ik had alleen een trusted telefoon opgegeven. De rest van de opties wilde ik doen zodra ik er even tijd voor had. Die tijd heb ik jammer genoeg niet genomen voordat de telefoon pleite was. Omdat ik de eerste dagen na de diefstal geen berichten heb ontvangen ging ik er vanuit dat ik TA niet goed geconfigureerd had, totdat ik afgelopen maandag op mijn trusted telefoon een sms-je kreeg van de nieuwe gebruiker ;-).

De enige info die ik had was zijn 06-nummer. En omdat ik verder geen commando's had toegestaan kon ik de telefoon dus ook niet locken/wipen etc.

Ik heb mijn provider gebeld, en na mijn verhaal te hebben gedaan gaf de callcenter medewerker aan dat dat betreffende 06 nummer een abonnement bij dezelfde provider had, en vervolgens gaf hij mij de initiaal, achternaam, email adres en woonplaats van de "heler". Het verkrijgen van deze info was eigenlijk te makkelijk. De beste jongen had waarschijnlijk nog nooit van "privacy wetgeving" gehoord. Als ik had doorgevraagd denk ik dat ik het adres er ook nog wel uit had gekregen.....

De "heler" vervolgens gebeld. Ik heb hem een beetje overdonderd met alle gegevens die ik van hem had en sloot af met de mededeling dat er aangifte van diefstal danwel heling was gedaan en dat zijn gegevens waren doorgegeven aan de politie. Ik heb hem zelfs het aangiftenummer gegeven. De volgende dag heeft hij mijn telefoon ingeleverd en heb ik een telefoontje van de politie gekregen met de medeling dat de "heler" een waarschuwing had gekregen.

Ik had mijn telefoon al geheel vergoed gekregen van de verzekering, en ben nu in het bezit van een SGS2 ( ben ik er enorm op vooruit gegaan !! ) De verzekeraar heeft mijn telefoon toegestuurd gekregen.

Ik ben enorm tevreden over Theft Aware en heb hem, nu wel goed geconfigureerd, weer op mijn SGS2 geinstalleerd.

Een aanrader voor iedereen.

Anoniem: 237909

OMG.... Wat een verhaal. Wat een geluk heb jij gehad dan :P

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 10:15
Anoniem: 237909 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:37:
OMG.... Wat een verhaal. Wat een geluk heb jij gehad dan :P
Alles is relatief.

Ben erg blij met de SGS2. Mijn 2X heeft nog steeds TA geïnstalleerd staan. Ik heb toch extra kosten gehad. En de telefoon is naar de verzekeraar gegaan. Incl sd kaartje die ik niet vergoed heb gekregen.

Ik vond het wel een leuk project om te doen dat wel.

Morgen de verzekeraar bellen om hier over te praten.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:03

The_Worst

Unox

Na het lezen van het bovenstaande verhaal maar is geprobeerd of ik nog steeds levenslang gratis Wavescure kan gebruiken met een nieuwe telefoon. Bleek gelukkig het geval te zijn in tegenstelling tot wat zij zeiden. Telefoon, meer mijn gegevens, is dus ook weer beveiligd tegen diefstal. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
Theft Aware pas ook gebruikt toen ik mijn telefoon kwijt was. Bleek op het werk te liggen :+ Lang leve de GPS-functie :)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 06:18

Pierre

Van nature lui!

Ik moet bij iemand Theft Aware (trial) verwijderen, hoe in hemelsnaam krijg ik dat voor elkaar. Het is een Desire HD niet geroot trouwens

[ Voor 22% gewijzigd door Pierre op 12-08-2011 08:57 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
[google=remove theft aware]

[ Voor 56% gewijzigd door pven op 12-08-2011 09:22 . Reden: linkje wat vriendelijker gemaakt ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 06:18

Pierre

Van nature lui!

Hartelijk dank voor deze verhelderende link, had ik uiteraard zelf ook al gedaan (had ik er niet bij gezet). Maar inmiddels na een sterke kop koffie gevonden wat ik nodig had en problem solved.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
Heb mijn htc desire geroot weet iemand zo welke stock apps veel accu vreten ?
die kan ik er dan eventueel afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:23
ralphie85 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:40:
"Mijn computer doet het niet meer, weet jij waarom?" :X 8)7

OT:
Welke apps heb je erop staan? Welke custom heb je?

Iets meer info, anders kunnen we er niets mee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 16-06 17:02

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ralphie85 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:40:
We verwachten op GoT wel wat meer eigen inzet dan dat je nu laat zien. Zoek eens een app op die dat voor je registreert, Google er eens op of gebruik de zoekfunctie hier rechtsboven.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ik kan via mybackup pro geen market links meer aanpassen. (in dit geval wil ik een aantal links verwijderen)
Ik gebruik de nieuwe versie van de market.
Weten jullie toevallig of dit wel kan met Titanium backup?

Mijn probleem is het volgende:
Ik wil een app kopen op de market, maar ik zie deze al als gekocht staan (heb ik nooit gedaan, wel had ik ooit een apk gedownload van deze app via een vage website). Nu wil ik deze app dus echt kopen, maar dat lukt niet, en ik krijg steeds de melding dat downloaden van deze app geweigerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:23
Heb je die app van die "vage website" er nog op staan? Eraf gooien, resten verwijderen en dan eens opnieuw proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Nee, die heb ik niet meer. (Heb intussen zelfs een nieuwe ROM geinstalleerd, maar dat heeft ook niet geholpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dwazer schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:20:
Heb je die app van die "vage website" er nog op staan? Eraf gooien, resten verwijderen en dan eens opnieuw proberen?
Heb gewoon de "legale" versie van MBP maar sinds de nieuwe market er is werkt dat verwijderen van market links niet meer helemaal goed. Je haalt ze weg. Ze zijn weg. Je wacht even of je reboot en ze zijn weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Bij mij verdwijnen ze helemaal niet. Het lijkt erop dat Google nu wel goed bewaard wat je ooit hebt gedownload. Want als ik naar de website ga van de market, dan zie ik daar staan dat ik de app heb aangeschaft (wat ik dus niet gedaan heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411386

Ik heb zojuist een hele mooie Sense 3.0 lockscreen app gevonden.
Er is een betaalde en een gratis versie. De betaalde versie is 0,95 cent.

Betaalde versie
https://market.android.co...rge&feature=search_result

Gratis versie
https://market.android.co...een&feature=search_result
Het verschil tussen de gratis en betaalde versie weet ik niet, omdatik hem gelijk heb gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/sm67wi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Iemand die dat misschien weet. Ik heb een motorola defy en een asus transformer. Op beide heb ik veelal dezelfde programma's en spellen draaien.
Maar als ik de market bezoek komt het zo vaak voor dat ik voor de Transformer niet de update aangeboden krijg en voor de defy wel. Is dat ergens een instelling die niet klopt of worden updates in batches aangeboden of waar moet ik het zoeken?

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 411386 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:57:
Ik heb zojuist een hele mooie Sense 3.0 lockscreen app gevonden.
Er is een betaalde en een gratis versie. De betaalde versie is 0,95 cent.
Ja draai die (de betaalde versie) nu ook een tijdje. Grootste irritatiepunt is wel dat als je in een app zit en je telefoon gaat op scherm-uit je niet meer in die app terecht komt als je je telefoon unlockt maar terug komt op de homescreen. Begin dat wel mega irritant te vinden. Hoop dat ze dat in een volgende versie fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brad Pitt schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:11:
[...]

Ja draai die (de betaalde versie) nu ook een tijdje. Grootste irritatiepunt is wel dat als je in een app zit en je telefoon gaat op scherm-uit je niet meer in die app terecht komt als je je telefoon unlockt maar terug komt op de homescreen. Begin dat wel mega irritant te vinden. Hoop dat ze dat in een volgende versie fixen.
Ik heb de apps die ik meestal open laat staan ingestelt als zo'n snelkoppeling dus voor mij is het niet zo vervelend, al hoop ik wel dat ze dat fixen. En een aantal extra opties zoals het unlocken wanneer je de volume knop indrukt uitzetbaar maken. Zelf vind ik het pin invoeren ook wel lelijk, maar hij werk verder wel heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 411386 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:37:
Ik heb de apps die ik meestal open laat staan ingestelt als zo'n snelkoppeling dus voor mij is het niet zo vervelend, al hoop ik wel dat ze dat fixen. En een aantal extra opties zoals het unlocken wanneer je de volume knop indrukt uitzetbaar maken. Zelf vind ik het pin invoeren ook wel lelijk, maar hij werk verder wel heel snel
Er staat nu net een nieuwe versie (1.3) in de Market die mijn problemen heeft opgelost. En je kan nu ook zoals bij Widgetlocker widgets toevoegen. Helemaal happy weer mee nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brad Pitt schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:45:
[...]

Er staat nu net een nieuwe versie (1.3) in de Market die mijn problemen heeft opgelost. En je kan nu ook zoals bij Widgetlocker een widgets toevoegen. Helemaal happy weer mee nu :)
Gelijk updaten, vooral dat widget toevoegen is erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227839

Weet iemand of er een app bestaat die je smsjes
automatisch (in het nederlands) opleest?

Ik heb wel wat apps gevonden maar die spreken
alleen engels en dat is geen gehoor :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.