Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 13 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 93.722 views

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-04 23:10
Voor iedereen die de Gembird Silvershield SIS-PMS heeft raad ik de app Silvershield Control aan.

De SIS-PMS is een overspanningsbeveiliger tafelcontactdoos die voor 4 aansluitingen bestuurbaar is met de PC via USB.

De app communiceert met de Silvershield applicatie op je PC en functioneert goed. Zeer snelle respons. :-)
Wel een beetje jammer dat je niet eenvoudig een 2e SIS-PMS kunt bedienen die op de zelfde PC zit aangesloten. Hier over heb ik de maker van de app gemaild.

• GJ123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-03-2019
Anoniem: 411386 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:57:
Ik heb zojuist een hele mooie Sense 3.0 lockscreen app gevonden.
Er is een betaalde en een gratis versie. De betaalde versie is 0,95 cent.

Betaalde versie
https://market.android.co...rge&feature=search_result

Gratis versie
https://market.android.co...een&feature=search_result
Het verschil tussen de gratis en betaalde versie weet ik niet, omdatik hem gelijk heb gekocht.

[afbeelding]
Ben ik de enige die deze Chinese app niet vertrouw?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:01
GJ123 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:43:
Gewoon niet installeren en Widgetlocker er op knallen en klaar toch? Als m'n volgende telefoonrekening skyhigh is zal ik er hier een melding van plaatsen.

Nickname does not reflect reality

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GJ123 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:43:
[...]

Nee, hoor, ik ben zelfs zo paranoid dat ik niet eens Dolphin browser of de MIUI-rom probeer :P
[para]Je weet nooit of de Chinese overheid er een backdoortje ingebouwd heeft ofzo[/para]

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:41
anandus schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:46:
[...]
Nee, hoor, ik ben zelfs zo paranoid dat ik niet eens Dolphin browser of de MIUI-rom probeer :P
[para]Je weet nooit of de Chinese overheid er een backdoortje ingebouwd heeft ofzo[/para]
En jij praat over zoveel top-secret zaken dat je je daar zorgen om maakt :o

Maar ik deel de zorgen hoor. Ik vertrouw het toch wat minder...

[Voor 8% gewijzigd door Hmmbob op 12-08-2011 22:03]

Sometimes you need to plan for coincidence

Anoniem: 411386

Het enigste waar ik me zorgen maak bij deze app is dit:
TELEFOONSTATUS EN -IDENTITEIT LEZEN
Maar daar kunnen ze waarschijnlijk niets mee, toch?

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:21
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik kan instellen dat er na een minuut of 10 automatisch weer wordt terug gegaan naar een afbeelding, als deze ergens anders op staat.

De bedoeling is om tablets te demonstreren. Maar als ze niet worden gebruikt dat er dan een fact-sheet op de tablet te zien is.

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-05 00:35
Gero71 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:56:
[...]

Met sommige custom launchers (Go Launcher EX bijvoorbeeld) kan je een app locken en aangeven dat geblockte apps niet zichtbaar zijn onder running tasks.
Met Touchwiz gaat het hem niet worden dus? Vind beetje overdreven om een hele andere launcher te gebruiken als ik eigenlijk alleen dat puntje irritant vind

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Anoniem: 411386 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:56:
Het enigste waar ik me zorgen maak bij deze app is dit:
TELEFOONSTATUS EN -IDENTITEIT LEZEN
Maar daar kunnen ze waarschijnlijk niets mee, toch?
Niet echt. Die permissie wordt meestal toegevoegd met een van de volgende redenen:

• Advertentiebibliotheek: adverteerders willen geen "foute" kliks en hun geld verspild zien, dus sommige bedrijven willen perse de boel aan het unieke id van apparaten koppelen (dus niet aan een gebruiker). In jouw geval houdt dit in dat je IMEI wordt uitgelezen en gebruikt om jouw apparaat te onderscheiden van de rest.

• Sociale scoresystemen: netwerken zoals Scoreloop gebruiken het met dezelfde reden als hiervoor genoemd. Om verschillende apparaten van elkaar te onderscheiden en om fakers te ontmoedigen.

• Per ongeluk toegevoegd. Sommige ontwikkelaars weten dit helaas niet (zoals ondergetekende, tot een week terug), maar in bepaalde situaties wordt deze permissie automatisch toegevoegd door de Android SDK. Zelfs wanneer er geen gebruik van wordt gemaakt. Dit wordt gedaan omdat sommige versies van Android dit nodig hebben om te voorkomen dat bepaalde apps crashen, maar komt soms ook voor op latere versies door foutief gebruik van API-levels in het manifest van een app. Als je denkt dat de permissie nutteloos is dan zou je kunnen kijken of de app ook toestemming vraagt om bestanden op de SD-kaart te bewerken of verwijderen. Staat deze er ook bij, terwijl het door de app niet wordt gebruikt, dan mag je in veel gevallen aannemen dat ze per ongeluk zijn toegevoegd aan de lijst met permissies.

Bij vage Chineze apps en apps met "sexy ladies" moet je natuurlijk wel uitkijken :P

Dat zit wel Schnorr.

Anoniem: 411386

Stukfruit schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 04:31:
[...]

Niet echt. Die permissie wordt meestal toegevoegd met een van de volgende redenen:

• Advertentiebibliotheek: adverteerders willen geen "foute" kliks en hun geld verspild zien, dus sommige bedrijven willen perse de boel aan het unieke id van apparaten koppelen (dus niet aan een gebruiker). In jouw geval houdt dit in dat je IMEI wordt uitgelezen en gebruikt om jouw apparaat te onderscheiden van de rest.

• Sociale scoresystemen: netwerken zoals Scoreloop gebruiken het met dezelfde reden als hiervoor genoemd. Om verschillende apparaten van elkaar te onderscheiden en om fakers te ontmoedigen.

• Per ongeluk toegevoegd. Sommige ontwikkelaars weten dit helaas niet (zoals ondergetekende, tot een week terug), maar in bepaalde situaties wordt deze permissie automatisch toegevoegd door de Android SDK. Zelfs wanneer er geen gebruik van wordt gemaakt. Dit wordt gedaan omdat sommige versies van Android dit nodig hebben om te voorkomen dat bepaalde apps crashen, maar komt soms ook voor op latere versies door foutief gebruik van API-levels in het manifest van een app. Als je denkt dat de permissie nutteloos is dan zou je kunnen kijken of de app ook toestemming vraagt om bestanden op de SD-kaart te bewerken of verwijderen. Staat deze er ook bij, terwijl het door de app niet wordt gebruikt, dan mag je in veel gevallen aannemen dat ze per ongeluk zijn toegevoegd aan de lijst met permissies.

Bij vage Chineze apps en apps met "sexy ladies" moet je natuurlijk wel uitkijken :P
Bedankt voor je uitleg ;)

Ik heb nu even een vraagje over Lookout Mobile Security.
Wanneer je je telefoon kwijtraakt bijvoorbeeld en je wil hem vinden via Missing Device, hoe moet je dit dan doen? Er word nergens uitleg bij gegeven. Moet dit via de site? Ik ben nu even aan het rondneuzen op die site om erachter te komen.

EDIT: Ik heb het gevonden, dit kan gewoon via de site. Je moet je dan wel registreren en je telefoonnummer opgeven. hij lokaliseerde mijn telefoon alleen wel verkeerd, hij kwam er 200 meter naast. Misshcien komt dit omdat ik ook in een gebouw zit op dit moment.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 411386 op 13-08-2011 11:28]

Anoniem: 217007

Hallo HeeTeeCee,
ik gebruik Lookout Mobile Security op mijn Xperia Neo. Om mijn Xperia te vinden moet jij via de Computer de Lookout Site bezoeken, inloggen en Locate of Scream jij Phone.

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-05 13:52
Ik heb sinds gister My Data Manager gedownload uit de Market. Wat mij opvalt is dat de standaard Android applicatie 'RSS Feeds' het meesta data verbruikt. ca. 15MB per dag. Da's 80% van de data. :X

Heeft iemand enig idee hoe dat werkt. Ik heb namelijk géén enkele RSS feed oid gebruikt. Welke processen e.d. gebruiken RSS Feeds? Ik kan de applicatie ook niet verwijderen. Thanks voor de hulp

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09-2022

Daywalk3r

Walks at night 2

Bestaat er een programma waarmee je met je camera geschreven text kan scannen en het om kan zetten in digitale letters of is dat te hoog gegrepen?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• jamanodo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-07-2022
Daywalk3r schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:54:
Bestaat er een programma waarmee je met je camera geschreven text kan scannen en het om kan zetten in digitale letters of is dat te hoog gegrepen?
Camscanner via market

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoek eens op 'OCR' :)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 05:57
Google Goggles. Heeft wel een internet verbinding nodig, maar dan kan je ook meteen een sudoko oplossen...

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Tim schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Google Goggles. Heeft wel een internet verbinding nodig, maar dan kan je ook meteen een sudoko oplossen...
Geniaal. _/-\o_

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-05 23:17
Brad Pitt schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:45:
[...]

Er staat nu net een nieuwe versie (1.3) in de Market die mijn problemen heeft opgelost. En je kan nu ook zoals bij Widgetlocker widgets toevoegen. Helemaal happy weer mee nu :)
Erg fijn van de widgets inderdaad, kan er eindelijk een mooie klok op. :+ De ontwikkelaar beweerde via e-mail dat hij in de release van deze week de homebutton bug op de SGS2 heeft gefixt, dat zou helemaal geweldig zijn! 8)

[Voor 34% gewijzigd door imeR op 13-08-2011 15:34]

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:36
iemand trouwens ervaring met printen vanaf je toestel (via Wifi naar je printer)?
ik zag we een app, maar weet niet of dit wel werkt. Misschien dat iemand hier er iets van kan zeggen?

https://market.android.co...are&feature=search_result

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Alvorens de code aan te schaffen, adviseren wij met klem de testpagina af te drukken, om te controleren of uw printer compatibel is.
;)

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• Daywalk3r
  • Laatst online: 07-09-2022

Daywalk3r

Walks at night 2

Tim schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Hoe dan? Ik scannen en scannen maar hij wil me alleen naar een website sturen.
En mijn handgeschreven text scant hij ook niet.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-04 17:08
sinds kort ook de mobiele teamspeak 3 client op de market!

https://market.android.com/details?id=com.teamspeak.ts

Werkt goed en geluid is heel duidelijk! enkel chat en admin opties ontbreken nog.

• jerry_a
  • Laatst online: 09:35
Daywalk3r schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:24:
[...]

Hoe dan? Ik scannen en scannen maar hij wil me alleen naar een website sturen.
En mijn handgeschreven text scant hij ook niet.

Klik op solve en klaar.

hoi

• Vachan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 19:24
Hey, weet iemand ook wanneer de My Vodafone app in Nederland komt. Tot nu toe heb ik alleen maar Griekse en Ierse My Vodafone gezien.

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
Vachan1990 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:05:
Hey, weet iemand ook wanneer de My Vodafone app in Nederland komt. Tot nu toe heb ik alleen maar Griekse en Ierse My Vodafone gezien.
Deze bestaat al een tijd en werkt prima met Vodafone. Is niet gratis.
http://nl.androlib.com/an...egoed-vodafone-jFqxi.aspx

[Voor 18% gewijzigd door MikeOO op 14-08-2011 08:59]

Maar die is niet officieel van Vodafone =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:58

Smarron

The bend

De laatste versie van Google Maps (en Navigatie) laat geen contacten en favorieten meer zien. Ik heb hem weer verwijderd en teruggegaan van 5.8 naar 5.7. In deze versie werkt alles wel weer naar behoren. Die 5.8 update is volgens mij al een paar weken oud. Ik snap niet waarom er niet direct aan een update is gewerkt waardoor contacten en favorieten wel zichtbaar zijn. Ik las al veel meer klachten op de Market over dit probleem.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Robbie T
reyals schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:32:
iemand trouwens ervaring met printen vanaf je toestel (via Wifi naar je printer)?
ik zag we een app, maar weet niet of dit wel werkt. Misschien dat iemand hier er iets van kan zeggen?

Heb deze app draaien en bij mij werkt het prima!

• Joen
Robbie T schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:18:
[...]

Heb deze app draaien en bij mij werkt het prima!
Jup! Werkt bij mij ook prima met mijn HP Officejet Pro L7590 en via Google Cloud print ook met mijn Brother HL-2030.
Er zijn wel wat beperkingen, maar voor wat eenvoudige printtaken als snel een Word-documentje, PDF-je, agenda-items, afbeeldingen, etc. voldoet het prima.

Voor rechtreeks naar pinters printen heb je wel een "premium key" nodig, maar dat is zijn geld zeker wel waard.

[Voor 20% gewijzigd door Joen op 14-08-2011 15:56]

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43
Voor degene die op hun oude Palm, PocketPC, etc. het programma Metro gebruikte, hier een beta versie voor Android _/-\o_

http://metromobile.blogsp...-for-android-preview.html

• Robbie T
Robbie T schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:59:
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik kan instellen dat er na een minuut of 10 automatisch weer wordt terug gegaan naar een afbeelding, als deze ergens anders op staat.

De bedoeling is om tablets te demonstreren. Maar als ze niet worden gebruikt dat er dan een fact-sheet op de tablet te zien is.
Even een kickje.

• GJ123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-03-2019
Ligt het aan mij of is Slidescreen uit de market verdwenen?
Dacht er vandaga ineens aan om die app weer eens te downloaden maar kan hem niet vinden:o

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GJ123 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 20:30:
Ligt het aan mij of is Slidescreen uit de market verdwenen?
Dacht er vandaga ineens aan om die app weer eens te downloaden maar kan hem niet vinden:o
http://www.androidpress.c...to-gmail-security-change/

Btw, kostte me niet echt veel moeite om dit even te Googlen...

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Kun je geen screensaver vinden die je zelf foto's laat uitzoeken? Zoiets dus, en dan verwijs je 'm gewoon naar een map met daarin de fact sheet...

[Voor 30% gewijzigd door CodeCaster op 15-08-2011 20:39]

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• gwystyl
  • Laatst online: 09:47

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Voor de galaxy s2 (en/of andere Samsung toestellen?) is via Samsung Apps een soort kiosk mode te krijgen (heet "Retail mode for Galaxy S2"). Ik neem aan dat je daarin wel iets kan instellen als een fact sheet. Ik weet alleen niet of er ook zoiets in het algemeen voor Android toestellen/tablets te krijgen is.

Een search levert een hoop hits op, misschien zit er wat voor je bij?

[Voor 18% gewijzigd door gwystyl op 15-08-2011 22:24]

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-05 14:57

ralfbosz

xm create bosz -c

reyals schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:32:

Als je een Canon printer hebt is er een versie van Canon die gratis is. Werkt perfect :).

https://market.android.co...bsd.android.aepp.activity

rm -r *

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
CLB schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 10:38:
Maar die is niet officieel van Vodafone =)
Klopt maar werkt uitstekend incl Widget waar je het resterende beltegoed ziet.

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-05 10:34
Weet iemand een app waarmee me je de volume rocker controls kunt bewerken. Ik wil bijvoorbeeld door de volume knop ingedrukt te houden next/prev nummer inschakelen

Instagram

• StarC
  • Laatst online: 01-06 19:30
Zojuist LCDDenisty op m'n desire gezet en de denisty van 240 naar 200 gezet. Ik vond altijd al dat het iets (niet veel) kleiner kon en ik denk dat ik er nu wel aan kan wennen. Het oogt in ieder geval erg goed!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Vriezer schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:31:
sinds kort ook de mobiele teamspeak 3 client op de market!

https://market.android.com/details?id=com.teamspeak.ts

Werkt goed en geluid is heel duidelijk! enkel chat en admin opties ontbreken nog.
Geluid wat je hoort ja :P heb je ook gevraagd hoe ander jou horen ? Dat klonk namelijk niet echt om van te juichen zeg maar... daar kan nog wel wat verbetering in komen..

Anoniem: 406875

Iemand enig idee hoe ik deze link op mij galaxy s2 aan de praat zou kunnen krijgen ? (we zullen het hier niet over muziekgenres hebben lol) probeerde TuneIn, Xiia Live en zelfs Winamp, maar lukt me niet. Probeerde ook de stock browser en Opera browser. Bedankt

http://www.radionomy.com/nl/radio/radio-mozart

• StarC
Anoniem: 406875 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:42:
Iemand enig idee hoe ik deze link op mij galaxy s2 aan de praat zou kunnen krijgen ? (we zullen het hier niet over muziekgenres hebben lol) probeerde TuneIn, Xiia Live en zelfs Winamp, maar lukt me niet. Probeerde ook de stock browser en Opera browser. Bedankt

http://www.radionomy.com/nl/radio/radio-mozart
via www.yourmuze.fm en de yourmuze app. Je kan dan ook instellen op welke bitrate (max 64kbps stereo) je wilt luisteren. Werkt perfect, ik luister +- 2 uur per dag 3FM via yourmuze!

(via de website voeg je de radio stations die je wilt toe (heb je een bepaalde volgorde in gedachte doe dan eerst 1-2-3, later veranderen kan niet meer) uit de database of voeg een nieuwe url toe (RadioMozart stond er al in), kies bij de stream instellingen welke bitrate je wilt, koop (<1 euro) en installeer de yourmuze app, log in en druk op de stream die je wilt afspelen).

[Voor 23% gewijzigd door StarC op 16-08-2011 09:53]

Anoniem: 406875

StarC schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:44:
[...]

via www.yourmuze.fm en de yourmuze app. Je kan dan ook instellen op welke bitrate (max 64kbps stereo) je wilt luisteren. Werkt perfect, ik luister +- 2 uur per dag 3FM via yourmuze!

(via de website voeg je de radio stations die je wilt toe (heb je een bepaalde volgorde in gedachte doe dan eerst 1-2-3, later veranderen kan niet meer) uit de database of voeg een nieuwe url toe (RadioMozart stond er al in), kies bij de stream instellingen welke bitrate je wilt, koop (<1 euro) en installeer de yourmuze app, log in en druk op de stream die je wilt afspelen).
super, bedankt !

• StarC
1 kanttekening bij yourmuze, ik heb soms (eigenlijk vaker dan ik zou willen) last van het feit dat ik smsjes/telefoontjes niet ontvang als de stream aan staat. Ik vraag me af waar dit aan kan liggen...

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-04 18:38
*knip

Op GoT verwachten we een beetje meer eigen inzet. Dit soort vragen kunnen prima beantwoord worden met een goede Google actie of door simpelweg dit topic door te lezen.
Lees daarnaast ook eens Android-FAQ en De regels voor dit forum door. Veel leesplezier!

[Voor 79% gewijzigd door PaT op 16-08-2011 19:19]

Suh dude

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:11

Pierre

Van nature lui!

Is niet meer nodig.

[Voor 47% gewijzigd door janvanduschoten op 16-08-2011 19:36]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:27
*knip, zie hierboven *

[Voor 119% gewijzigd door janvanduschoten op 16-08-2011 19:40]

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Weten jullie ook van een widget waar ik mijn totaal aan down/up verkeer kan zien? Van alleen mijn 3G/H en niet van Wifi. Ik heb dan wel 1GB, maar wil graag weten wanneer ik moet stoppen met DI.FM te streamen :)

Fractal Define R6 | MSI Gaming x570 Plus | AMD 5700x / Arctic Liquid Freezer II 420 Rev. 7 | G.Skill Ripjaws V 4x8GB OC | 6650XT 8GB | Seasonic Focus PX-750 Platinum

• Gero71
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Heb je zelf al gezocht in de Market??
https://market.android.co...twork+counter&so=1&c=apps

3G Watchdog heb ik goede ervaring mee.

Misery and hate will kill us all.

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Gero71 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:04:
Heb je zelf al gezocht in de Market??
https://market.android.co...twork+counter&so=1&c=apps

3G Watchdog heb ik goede ervaring mee.
Mja, d'r is nogal wat en ik vindt het niet altijd even lekker duidelijk om goed te kunnen kiezen.

Fractal Define R6 | MSI Gaming x570 Plus | AMD 5700x / Arctic Liquid Freezer II 420 Rev. 7 | G.Skill Ripjaws V 4x8GB OC | 6650XT 8GB | Seasonic Focus PX-750 Platinum

Dan probeer je zelf toch wat apps..? Beetje Tweaker!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Gero71
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
SkyStreaker schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:02:
[...]

Mja, d'r is nogal wat en ik vindt het niet altijd even lekker duidelijk om goed te kunnen kiezen.
Je zal toch zelf moeten "uitvinden" wat voor jou voldoet en waar je tevreden mee bent.

Persoon 1 zal programma x aanraden (omdat die zo fijn werkt) terwijl persoon 2 programma y zal aanraden (omdat die zo'n fijne interface heeft), etc, etc.

Uit de reviews kan je al veel info halen.

Misery and hate will kill us all.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:45

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

[...]

Er is niemand die je hand gaat vasthouden en alles voor je gaat uitkouwen. Probeer eerst zelf iets en lukt het niet dan kun je nog altijd je vraag stellen. Het lijkt nu erg veel op luiheid.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Anoniem: 136100

Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:55:
Is er een app die gps informatie in kan bakken in een filmpje die je maakt met de camera van de DHD? Ik gebruik de telefoon vaak als onboard camera tijdens het autorijden. Heb hem dan in een raamhouder zitten. Zou graag km/u willen zien in mijn filmpjes. Iemand die weet of dit kan?
Iemand die weet of dit bestaat? Heb er een paar gevonden waarvan leek of ze het konden, maar die bakken de gps snelheid niet in het filmpje. Die laten het tijdens het rijden/filmen wel zien, maar bij het later terugkijken vh filmpje is de info eruit gehaald.

• Stukfruit
  • Niet online
Schrijf de makers aan en vraag er om. Nee heb je, ja kan je krijgen :Y

Dat zit wel Schnorr.

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2022
[...]

3G Watchdog Pro heb ik, beste wat ik heb kunnen vinden.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-05 14:56
Had deze vraag ten onrechte in het Galaxy S2 forum gesteld, volgens mij hoort ie hier thuis:

Iemand ervaring met de K9 email client? Ik gebruik deze in combinatie met Pure messenger, zodat ik een email widget kan plaatsen op mijn homescreen. Heb alleen last van een raar probleem:

Wanneer ik nieuwe email (notificaties) ontvang gebeurt het regelmatig dat ik bijvoorbeeld 1 nieuw emailtje heb en krijg dan de notificatie dat er 6 nieuwe berichten zijn. Als ik de K9 client vervolgens open krijg ik 1 echt nieuw bericht (bovenaan) te zien en 5 berichten (helemaal onderaan mijn inbox) van maanden geleden die opeens ook als nieuw (ongelezen) worden bestempelt.

Ik neem aan dat het iets te maken heeft met oude berichten uit mijn Hotmail account die nooit zijn geladen in K9, daarom worden ze gezien als nieuwe ongelezen berichten. Mijn inbox heeft echter meer dan 500 berichten, ik kan dus moeilijk al deze berichten laden totdat K9 mijn gehele Hotmail inbox heeft geindexeerd..

Heb al zitten spelen met de K9 settings; server deleting, syncronise deleted messages, etc. Probleem blijft echter terugkomen.

Anoniem: 30

SkyStreaker schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:25:
Weten jullie ook van een widget waar ik mijn totaal aan down/up verkeer kan zien? Van alleen mijn 3G/H en niet van Wifi. Ik heb dan wel 1GB, maar wil graag weten wanneer ik moet stoppen met DI.FM te streamen :)
DroidStats

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
SkyStreaker schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:25:
maar wil graag weten wanneer ik moet stoppen met DI.FM te streamen :)
Hehe, je moet NOOIT stoppen met DI.FM streamen >:)

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04:30

AndereKoekoek

Ping! Pong?

[...]

Datacounter
Die splitst wifi en 3g op. Kun je een 1x1 widget toevoegen om je verbruik te zijn.
EN gratissss

https://market.android.co...nter&feature=related_apps

[Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-08-2011 15:21]

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:58

Smarron

The bend

Floris-K schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:59:
Datacounter
Die splitst wifi en 3g op. Kun je een 1x1 widget toevoegen om je verbruik te zijn.
EN gratissss

Deze gebruik ik ook, ideaal inderdaad met 3G en WiFi gescheiden. Simpele maar duidelijke widget.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• YSK
  • Laatst online: 30-09-2022
Thanks, erg handig en goed te customizen!

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03 13:24
Ik krijg op Android niet gemakkelijk toegang tot de livestreams van Omroep.nl. Als je niet snel genoeg bent wordt de toegang geweigerd!

Wat ik nu doe:
Download: http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb
Open deze TEKST file en kopieer 1 stream URL: mms:/....

Open deze link in een willekeurige mediaspeler, zoals:
https://market.android.com/details?id=me.abitno.vplayer.t

Werkt perfect op Wifi, redelijk op 2G, goed op 3G netwerk.

Dit moet toch handiger kunnen met een vaste(re) URL? Zonder heftig knip en plak werk...

Iemand tips? Zijn er betere Apps voor die dit automatisch kunnen?

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-05 11:24

Satom

Verzamel ervaringen

Ik ben opzoek naar en app voor mijn financiën, alleen is mijn inkomen variabel, maar de uitgaven vast (tel abbo, zorgverzekering). Heb wat gezocht op de market, maar denk dat ik het niet goed doe.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:03
Peetke schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:40:
Ik krijg op Android niet gemakkelijk toegang tot de livestreams van Omroep.nl. Als je niet snel genoeg bent wordt de toegang geweigerd!

Wat ik nu doe:
Download: http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb
Open deze TEKST file en kopieer 1 stream URL: mms:/....

Open deze link in een willekeurige mediaspeler, zoals:
https://market.android.com/details?id=me.abitno.vplayer.t

Werkt perfect op Wifi, redelijk op 2G, goed op 3G netwerk.

Dit moet toch handiger kunnen met een vaste(re) URL? Zonder heftig knip en plak werk...

Iemand tips? Zijn er betere Apps voor die dit automatisch kunnen?
Wat dacht je van: NOS Live Stream

*** Edit ***

Werkt niet !

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

CLB schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:44:
Dan probeer je zelf toch wat apps..? Beetje Tweaker!
Ik had ook zelf een legio aan apps geprobeerd, maar wou daarnaast wat ideeën van gebruikers die een app langer gebruiken dan vandaag aanhoren. Dit had ik beter neer kunnen zetten en duidelijker. Mijn excuses. Het zal de tijd zijn geweest.

[Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 18-08-2011 21:44]

• MikelenniuM
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Floris-K schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:59:
[...]

Datacounter
EN gratissss

Thnx! Die is best wel handig :)

• mexxdude
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-05 09:00
Beste mede Tweakers, kan je op een androidtoestel online vlcstreams bekijken? Vlc is er natuurlijk maar een online vlc stream houdt nog niet in dat explorer automatisch vlc opent. Misschien een newbie vraag maar ik zou heel graag online vlc streams willen bekijken. Alvast bedankt.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mexxdude schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:11:
Beste mede Tweakers, kan je op een androidtoestel online vlcstreams bekijken? Vlc is er natuurlijk maar een online vlc stream houdt nog niet in dat explorer automatisch vlc opent. Misschien een newbie vraag maar ik zou heel graag online vlc streams willen bekijken. Alvast bedankt.
Toevallig heb ik hier afgelopen weekend even naar gezocht. Er is een hele rij VLC remote/stream programma's. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om er één helemaal in te stellen en goed te testen. Ik hoor het wel graag als het jou wel lukt.

verkapte: "heb je al gezocht, wat heb je gevonden en wat werkt er niet aan wat je geprobeerd hebt" post

[Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 19-08-2011 10:25]

• Joen
ralfbosz schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:20:
[...]

Als je een Canon printer hebt is er een versie van Canon die gratis is. Werkt perfect :).

https://market.android.co...bsd.android.aepp.activity
En voor HP printers heb je ook nog HP iPrint Photo

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

gwystyl schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:23:
[...]

Toevallig heb ik hier afgelopen weekend even naar gezocht. Er is een hele rij VLC remote/stream programma's. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om er één helemaal in te stellen en goed te testen. Ik hoor het wel graag als het jou wel lukt.

verkapte: "heb je al gezocht, wat heb je gevonden en wat werkt er niet aan wat je geprobeerd hebt" post
Ik heb VLC Direct Pro aangeschaft, helaas heeft die nogal de neiging te crashen op mijn LG3D. Damn. Voor de algemeenheid zeg ik het maar even.

Anoniem: 419508

Weet iemand of er een app bestaat die het opneem volume regelt van de microfoon?

Het lijkt me de oplossing om bv concerten of festivals op te nemen waarvan het geluid normaal gesproken altijd overstuurt klinkt bij het afspelen.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

SkyStreaker schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:25:
[...]

Ik heb VLC Direct Pro aangeschaft, helaas heeft die nogal de neiging te crashen op mijn LG3D. Damn. Voor de algemeenheid zeg ik het maar even.
Is die een beetje makkelijk aan de praat te krijgen? Ik had nogal ruzie met de instellingen van de niet pro versie volgens mij.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Astro File Manager geeft bij steeds aan dat filetypes unknown zijn zodra ik een sambashare benader. Ik heb ook niet de optie om de association aan te passen. Wil ik ook niet omdat filetypes vanaf de interne opslag en MicroSD wel gewoon goed gepakt worden.

Weet iemand waar dit aan ligt?

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-05 19:52

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik gebruikte vroeger OS monitor onder 1.5. Wilde hem weer installeren op 2.2. maar hij is niet meer te vinden in de market, terwijl appbrain hem nog wel heeft. Voldeed niet aan de policy ofzo? :|

[Voor 3% gewijzigd door Mr_gadget op 20-08-2011 14:44]

• _Calvin
  • Laatst online: 28-05 09:50
Mr_gadget schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:43:
Ik gebruikte vroeger OS monitor onder 1.5. Wilde hem weer installeren op 2.2. maar hij is niet meer te vinden in de market, terwijl appbrain hem nog wel heeft. Voldeed niet aan de policy ofzo? :|
Check again :)

(volgens mij is ie om mij onduidelijke reden een dag weggeweest, maar hier is ie intussen weer terug)

• haakjesluiten
  • Laatst online: 01-06 14:12
Anoniem: 419508 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:26:
Weet iemand of er een app bestaat die het opneem volume regelt van de microfoon?

Het lijkt me de oplossing om bv concerten of festivals op te nemen waarvan het geluid normaal gesproken altijd overstuurt klinkt bij het afspelen.
als zoon app er al zou zijn (die is er niet) dan zou die device specifiek zijn ivm met drivers. er zijn wel "apps" of custom roms die opname geluid verbeteren. beste is je mic afplakken met foam ;)

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:39

HaTe

haat niet

Anoniem: 419508 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:26:

Voor de Galaxy S, Nexus S phones Galaxy Tab and Asus Transformer is er wel zo'n app: Voodoo Control
Hiermee kan je inderdaad de driver instellingen aanpassen. Er is een "Loud environment" preset :)
Je moet wel een kernel installeren die dit ondersteund en gelukkig zijn die er genoeg te vinden op XDA :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:18
Heeft iemand anti-diefstal software draaien op zijn toestel? Zo ja, welke apps zijn aan te raden? Liefst gratis, want zag wel zoiets als Wavesecure maar dat gaat je dan weer geld kosten. Ben benieuwd welke alternatieven zijn.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:39

HaTe

haat niet

Kor.im phone locator. De beste die ik gevonden heb.
Je kan via SMS of via de web interface de locatie opvragen, waarbij dan ook informatie zit van netwerk, bluetooth, wifi etc. Je kan hem ook lawaai laten maken en hem locken (maar dat is een beetje nutteloos).

Een betere gratis app heb ik een paar maanden geleden niet gevonden. Op afstand wipen dat is toch nutteloos (wtf, waarom wil je je data weggooien?).

[Voor 78% gewijzigd door HaTe op 22-08-2011 13:37]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:07

J-P

Syntax erro....

Ik heb TheftAware, naar mijn inziens de beste maar kost wel 2.99 euro (of 4.49 euro voor een unbound licentie)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Mad Marty
  • Laatst online: 01-06 21:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb zelf wat gespeeld met Theft Aware, waar ik zeer over te spreken ben. Via SMS kun je de software vanaf een andere telefoon activeren en de GPS-positie opvragen, toestel volledig locken, toestel volledig wipen, contacten en sms backuppen, etc. Alles wat je met Wavesecure ook kan, alleen geen webinterface. Persoonlijk vind ik Wavesecure vrij prijzig voor $20/jaar, Theft Aware kost €3 per telefoon, of €4,50 voor een licentie die je ook op volgende telefoons kunt gebruiken (voor zolang deze aanbieding nog geldt).

edit:

^^ met hierboven dus ;) :w

[Voor 3% gewijzigd door Mad Marty op 22-08-2011 11:50]

Rail Away!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-05 13:45
Ik gebruik Prey. Is een opensource project met webinterface en doet eigenlijk hetzelfde als WaveSecure en TheftAware, maar dan gratis! Check http://preyproject.com/ of de android market!

• Hmmbob
Mad Marty schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:49:
Heb zelf wat gespeeld met Theft Aware, waar ik zeer over te spreken ben. Via SMS kun je de software vanaf een andere telefoon activeren en de GPS-positie opvragen, toestel volledig locken, toestel volledig wipen, contacten en sms backuppen, etc. Alles wat je met Wavesecure ook kan, alleen geen webinterface. Persoonlijk vind ik Wavesecure vrij prijzig voor $20/jaar, Theft Aware kost €3 per telefoon, of €4,50 voor een licentie die je ook op volgende telefoons kunt gebruiken (voor zolang deze aanbieding nog geldt).

edit:

^^ met hierboven dus ;) :w
+1, erg tevreden over Theft Aware. Niet gratis, wel erg goed. Werkt ook prima als je hem 'gewoon' kwijt bent, zo kwam ik er via de GPS achter dat hij gewoon op mijn werk lag toen ik hem thuis niet kon vinden...

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Bogey Dope schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:48:
Ik heb TheftAware, naar mijn inziens de beste maar kost wel 2.99 euro (of 4.49 euro voor een unbound licentie)
Ik kan op geen enkele manier op de website van www.theftware.com komen, al 2 dagen lang hebben jullie dit probleem ook?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Anoniem: 162481
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:56:
[...]
Ik kan op geen enkele manier op de website van www.theftware.com komen, al 2 dagen lang hebben jullie dit probleem ook?
Ik kan deze site benaderen.
Ik gebruik de software niet dus dat kan ik niet testen (als je dat bedoeld)

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 22-08-2011 14:01]

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Anoniem: 162481 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:00:
[...]

Ik kan deze site benaderen.
Ik gebruik de software niet dus dat kan ik niet testen (als je dat bedoeld)
Nee, ik wil/wou het pakket voor mijn telefoon afnemen, ik kom op geen enkele manier op deze ( http://www.theftaware.com/ ) website. Ik lees bij veel mensen dat ze Theft Aware 2.0 gebruiken en erg te vreden over zijn. Maar ik heb wat wantrouwen bij websites die ik gewoon helemaal niet kan bereiken....

Het lijkt als of ze met hun website bezig zijn, ik krijg een of andere "nep website" in eens voor mijn neus.

[Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 22-08-2011 14:19]

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:07

J-P

Syntax erro....

[...]

Ik kom er ook gewoon op, site zelf heb je overigens niet nodig als je Theftaware eenmaal geïnstalleerd hebt.
Probeer anders even: https://www.theftaware.com/web.srv?step=start

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Bogey Dope schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:22:
[...]

Ik kom er ook gewoon op, site zelf heb je overigens niet nodig als je Theftaware eenmaal geïnstalleerd hebt.
Probeer anders even: https://www.theftaware.com/web.srv?step=start
Nope, nog steeds niet......... :S wat vaag.....

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 08:31
MikeOO schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 08:59:
[...]

Deze bestaat al een tijd en werkt prima met Vodafone. Is niet gratis.
http://nl.androlib.com/an...egoed-vodafone-jFqxi.aspx
Die gebruik ik ook al een tijdje en alleen al de 2 gratis sms per dag maakt het een winstpakker!
(scheelt weer in de bundel) Deze sms kan gewoon met de contacten van de telefoon, geen nummers in te toetsen dus (wat dus wel op de site moet)

Maar voor de beste status check heb ik een favoriet in de browser naar de My Vodafone pagina waar je een beter overzicht heb.

Vraag in het algemeen:
Hoe maak ik een snelkoppeling op de homepage naar een Document To Go document op de SD?
Het kon wel, ik had het ook, maar nu gewiste en mijn geheugen laat me in de steek...
De gewone custom shortcut doet het niet.

Joop

[Voor 38% gewijzigd door joopdroid op 23-08-2011 09:07. Reden: Quote toegevoegd]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:28:
[...]

Nope, nog steeds niet......... :S wat vaag.....
Ik krijg wel een melding over een certificaat dat niet betrouwbaar is, die klik ik uiteraard gewoon weg. :P Kan het zijn dat je browser dit soort sites niet toelaat?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Hmmbob
Sowieso zit er een typo in je url, en dan kom ik op een nepsite uit.

Maar via Google kom ik wel gewoon op hun normale site: https://www.theftaware.com/web.srv overigens zonder enige beveiligingswaarschuwing in FF6

[Voor 6% gewijzigd door Hmmbob op 22-08-2011 14:54]

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Vreemd genoeg kom ik zowel met, Chrome, IE, Firefox en Opera niet op https://www.theftaware.com/web.srv Wanneer ik remote inlog bij mijn ouders (beide via Ziggo) via Logmein kom ik er wel op. Het lijkt dus alsof mijn IP reeks wordt geblokkeerd.

Afijn, ik zal straks ff een ander IPnr van Ziggo proberen, beetje vreemd en erg veel werk om een programma af te nemen waar velen erg blij mee zijn.... :D

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-06 20:01
Wordt die link misschien in je antivirus/host file geblocked?
Resolved de site wel gewoon naar 46.163.124.111?

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Lizard schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
Wordt die link misschien in je antivirus/host file geblocked?
Resolved de site wel gewoon naar 46.163.124.111?
Wanneer ik mijn pc opstart van uit veilige modus kom ik er nog niet op, laatmaar.... ik heb nu Seekdroid draaien op mijn Android, die doet exact het zelfde en is zelfs nog wat goedkoper ook...

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08-2022
MauSS schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:03:
[...]
hoe zijn de ervaringen omtrent: battery-saver apps ?
ik zie 100den apps maar weinig postief nieuws vooral de Samsung toestellen (vreten) batterij met 24/7 i-net aan..
Juice Defender op de balanced setting zet je wifi en andere dataverbinding uit zolang je scherm locked is, behalve wanneer je iets aan het downloaden bent. Dit scheelt al heel veel op tijden dat je je telefoon niet gebruikt. Wel zal de app elke 15 minuten de verbinding eventjes hervatten om evt. berichten toch binnen te halen.
Verder verbruikt het scherm meestal verreweg het meeste. Je kan volgens mij ook de minimale helderheid nóg lager zetten met betreffende app, maar dan wordt het mij allemaal veel te donker.
Als ik de app mag geloven levert het mij tussen de 125 en 150% batterij op.

I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bullet NL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:08:
Vreemd genoeg kom ik zowel met, Chrome, IE, Firefox en Opera niet op https://www.theftaware.com/web.srv Wanneer ik remote inlog bij mijn ouders (beide via Ziggo) via Logmein kom ik er wel op. Het lijkt dus alsof mijn IP reeks wordt geblokkeerd.

Afijn, ik zal straks ff een ander IPnr van Ziggo proberen, beetje vreemd en erg veel werk om een programma af te nemen waar velen erg blij mee zijn.... :D
Ik gebruik voor mijn Samsung www.samsungdive.com, een service die gratis is voor de Galaxy S, Galaxy S2 en misschien nog een paar modellen (wave?). HTC heeft ook iets soortgelijks volgens mij, is dat niet één van de dingen die je op www.htcsense.com kan doen?

• Anoniem: 237909
  • Niet online
ik heb nu sygic aura dan toch geprobeerd. Er wordt vol lof over gepraat. Nou ik ben teleurgesteld. De pier in scheveningen, dat is grappig om te zien maar voor de rest is alles plat. Verder geeft ie niet aan welke kant ik op kijk en ik dus eerst moet uitproberen of ik de goede kant aan het opgaan ben.

Google maps, dat niet meteen turn by turn navigatie is zoals Sygic al jaren is kan dit wel.

Anoniem: 136100

Welke (gratis) app gebruiken jullie om opgenomen video's op je toestel te editten/knippen naar kleinere stukjes?
Ik heb vrij lange onboard filmpjes vanuit de auto en ik wil daar de highlights uit knippen. Maar ik wil dit op de telefoon zelf doen en niet op de pc.
Ik heb 1 dag Vidtrimmer uit de Market geprobeerd, maar die loopt continue vast.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
Theft!Aware ziet eruit als een super goed (en secure) progje, zeker met z'n "root features".

Echter, het grootste nadeel (wat velen ongetwijfeld een voordeel zullen vinden) vind ik dat je hem niet via een web interface lijkt te kunnen bedienen zoals bv. wel bij Wavesecure, track&protect ,etc. kan.

Of heb ik het fout?
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee