We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Anoniem: 136100
Ik heb een Desire HD. Gister ging het goed. Nu krijg ik continue de melding 'error while trimming'. Telefoon ook al opnieuw opgestart, maar blijf de melding houden. Dacht misschien zijn er andere apps?pven schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:23:
[...]
Die werkt bij mij prima. Wat voor toestel heb je? Ik heb een Desire Z.
En ik wil gewoon heel simpel na een autorit wat highlights uit een filmpje kunnen knippen zonder moeilijk gedoe. Videotrimmer leek hier perfect voor, maar krijg ik dus foutmeldingen mee.
Ik wil dus niet op de pc hoeven editten. En ook niets aan de kwaliteit hoeven doen.

Maar in ieder geval, het lijkt me dat een app sowieso geen moeite zou moeten hebben met filmpjes die door de telefoon zelf zijn opgenomen. Overigens heb ik geen ervaring met dit soort apps en kan je dus ook niet helpen

Rail Away!
Dan zou het misschien kunnen komen doordat je de Lite versie hebt en deze alleen korte filmpjes kan editten. Heb je bij andere conversie- of editsoftware ook vaak; de Trial versie is onbeperkte tijd geldig, maar werkt slechts voor bestanden met berperkte grootte/lengte.Anoniem: 136100 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:13:
Voor wat het waard is; het lijkt te liggen aan de lengte van de filmpjes. Bij filmpjes boven de 20 minuten lijkt hij (VidTrim) moeilijk te gaan doen. Korter is geen probleem. Kortom; het werkt gewoon goed!
Even nagekeken en bij Vidtrim pro staat niet dat die grotere bestanden aan kan dan de gratis versie, maar toch kan ik me voorstellen dat het daar aan ligt.... Je kan hem altijd voor €1,80 downloaden, proberen of die wel werkt en zo niet, hem binnen het kwartier terugbrengen

[Voor 0% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 24-08-2011 08:32. Reden: tiepvoudjes]
Klopt, MAAR ze zijn nu in een beta stadium die mogelijkheid aan het testen. Binnen een nog niet genoemde tijd kan je het toestel dus via de SMS codes bedienen en via het web.eymey schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:22:
Theft!Aware ziet eruit als een super goed (en secure) progje, zeker met z'n "root features".
Echter, het grootste nadeel (wat velen ongetwijfeld een voordeel zullen vinden) vind ik dat je hem niet via een web interface lijkt te kunnen bedienen zoals bv. wel bij Wavesecure, track&protect ,etc. kan.
Of heb ik het fout?
Dan heb je de het beste van twee werelden.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Weet niet of Microsoft wel zo blij is met deze nieuwe interface

(nieuws: Microsoft krijgt patent op Metro-interface)
Deze interface is er al "eeuwen" hè...basst85 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:17:
Gisteren was m'n Market ineens geüpdatet naar versie 3.1.3. Wat vinden jullie van de nieuwe interface? In vind het wel even wennen.

Nickname does not reflect reality
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Oh haha, wist ik niet.CLB schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:20:
Heel veel mensen gebruiken die nieuwe Market al een hele tijd: nieuws: Google vernieuwt interface Android Market Als je 'm niet lekker vind werken kun je misschien nog de 'updates' verwijderen voor de oude layout..
Hij was ineens aangepast, dus automatisch geüpdatet.
Maar zo te zien is 3.1.3 wel een nieuwe versie welke gisteren is uitgekomen:
http://www.androidworld.n...-verificatie-en-google-1/
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Voor gisterenmiddag had ik nog de oude interface, dus blijkbaar nietCLB schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:35:
Dat klopt, maar als je die oude versie gebruikt zou hebben, zou die ook al geupdatet zijn =)

Ik heb nog steeds de oude interface op een Galaxy S II. Stock Android 2.3.4.basst85 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:37:
[...]
Voor gisterenmiddag had ik nog de oude interface, dus blijkbaar niet
I was talking about de nieuwe Market qua uiterlijk die gelinkt stond in het door mij aangehaalde nieuwsbericht.basst85 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:37:
Voor gisterenmiddag had ik nog de oude interface, dus blijkbaar niet
Geen idee? ik heb Android 2.3.5NoUseWhatsoever schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:42:
Is dat dan alleen voor een bepaalde versie van Android? Ik heb ook nog steeds de oude interface...
ter info:
Nog niet iedereen beschikt over de nieuwste versie van de Market, Google verspreidt deze geleidelijk. Het handmatig installeren van Android Market versie 3.1.3 werkt voor zover we weten alleen op Android 2.2 en hoger. De Market zal meteen in het Nederlands zijn wanneer je systeem op Nederlands ingesteld staat. Aan het installeren van deze app zijn geen risico’s verbonden aangezien deze de officiële digitale handtekening van Google bevat. Wanneer de update niet werkt, kun je deze verwijderen via het applicatiemenu in de instellingen van je toestel.
Het heeft geen zin om de update te verwijderen voor mij omdat gebruik maak van een custom ROM en daar zal al de nieuwste versie van de market bij.
[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 24-08-2011 12:55]
Wat exact de reden was dat ik die gelekte versie, na het installeren van een nieuwe custom rom, maar niet meer heb teruggezet. Geef mij de oude market maarAnoniem: 162481 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:54:
Ik gebruik de Market ook al een hele poos (Custom ROM) maar wat mij het meeste stoort is dat hij zo traaaaaaaaag is. Op het irritante af. Als hij eenmaal gestart is dan gaat het allemaal redelijk.

Sometimes you need to plan for coincidence
We willen binnenkort gaan fietsen in zuid limburg en het is mogelijk om de route te downloaden als een GPX bestand maar nu zoek ik een app waarmee ik deze route kan laden en zodoende kan gebruiken als navigator tijdens het fietsen.
Ik heb al Sygic maar volgens mij kan ik daar geen GPX bestanden in laden.
Wie kent er zo'n app?
bruce the boss schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:42:
Hallo,
We willen binnenkort gaan fietsen in zuid limburg en het is mogelijk om de route te downloaden als een GPX bestand maar nu zoek ik een app waarmee ik deze route kan laden en zodoende kan gebruiken als navigator tijdens het fietsen.
Ik heb al Sygic maar volgens mij kan ik daar geen GPX bestanden in laden.
Wie kent er zo'n app?
En hij crasht extreem vaaaaaaaaaaaaaaak.Anoniem: 162481 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:54:
Ik gebruik de Market ook al een hele poos (Custom ROM) maar wat mij het meeste stoort is dat hij zo traaaaaaaaag is. Op het irritante af. Als hij eenmaal gestart is dan gaat het allemaal redelijk.
Je kan niet eens meerdere apps tegelijk updaten zonder dat het ding gaat braken. Om nog maar niet te spreken over alles dat blijkbaar in de UI thread wordt afgehandeld, want reageren doet het ding ook niet wanneer je een paar apps update.
Dat zit wel Schnorr.
Hmm heb ik hier helemaal geen last van, bij mij werkt hij prima! Het enige nadeel vind ik dat het starten wat lang duurt, maar eenmaal gestart loopt hij prima. Komt misschien ook door m'n telefoon (LG2X)!Stukfruit schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:40:
[...]
En hij crasht extreem vaaaaaaaaaaaaaaak.
Je kan niet eens meerdere apps tegelijk updaten zonder dat het ding gaat braken. Om nog maar niet te spreken over alles dat blijkbaar in de UI thread wordt afgehandeld, want reageren doet het ding ook niet wanneer je een paar apps update.
Op mijn oude HD2 had ik sim-beheer voor het importeren/exporteren van contacten, maar daar kon ik ook alle contacten van mijn simkaart verwijderen of alles weer naar de simkaart toe kopieren.
In android op mijn sensation krijg ik dat niet voor elkaar waardoor ik alle contacten dubbel heb staan.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Mvg,
rodney
Ik je contacten beheer even op [MENU] drukken en dan bij de optie "WEERGEVEN" kijken. Daar kun je aanvinken welke contacten wel en niet weergegeven moeten worden.Rodvil schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:42:
Op mijn oude HD2 had ik sim-beheer voor het importeren/exporteren van contacten, maar daar kon ik ook alle contacten van mijn simkaart verwijderen of alles weer naar de simkaart toe kopieren.
In android op mijn sensation krijg ik dat niet voor elkaar waardoor ik alle contacten dubbel heb staan.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
dat heb ik idd al gedaan, en in mijn contacten werkt dat ook, maar in mijn telefoonlijst staat dan nog steeds alles dubbel.Groentenboer schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:19:
[...]
Ik je contacten beheer even op [MENU] drukken en dan bij de optie "WEERGEVEN" kijken. Daar kun je aanvinken welke contacten wel en niet weergegeven moeten worden.

Kan ik in Google maps dan een GPX route laden of dat dan met een *.KMZ bestand?adgjm schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:05:
Waarom gebruik je geen Google Maps? Die kaarten kan je ook downloaden en bovendien kan je je route heel makkelijk via maps.google.com zelf maken!
[...]
[Voor 7% gewijzigd door haakjesluiten op 24-08-2011 21:41]
Dat had ik bij de vorige 'nieuwe versies' 3.0.26 en 3.0.27 ook, maar ik moet zeggen dat ik 3.1.3 wel snel genoeg vind. Ik zal nog even moeten wennen aan de nieuwe layout, die vind ik namelijk niet zo overzichtelijk. Ik kijk het nog even aan, anders ga ik terug naar 2.3.6.Anoniem: 162481 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:54:
Ja dat is mogelijk:bruce the boss schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:02:
[...]
Kan ik in Google maps dan een GPX route laden of dat dan met een *.KMZ bestand?
- Ga naar maps.google.nl
- Login met je Google/Gmail account
- Klik op "My places"
- Klik op "CREATE NEW MAP"
- Klik vervolgens op "Import"
- Selecteer je KMZ bestand.
- Vul de Title in en klik op "Done"
- Open Maps op je telefoon.
(zorg dat je bent ingelogd)
- Druk op het "lagen" icoontje (rechts) bovenin.
- Selecteer "Mijn kaarten"
Als het goed is zie je daar je KMZ route.
[Voor 3% gewijzigd door basst85 op 25-08-2011 08:04]
[Voor 176% gewijzigd door Rodvil op 25-08-2011 12:37]
[Voor 130% gewijzigd door janvanduschoten op 25-08-2011 12:15]
Oke, thanx. Het blijkt dat ik versie 3.0.27 heb. Ik wacht het even af hoe het met de hogere versie gaat :-)gwystyl schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:39:
[...]
Dat had ik bij de vorige 'nieuwe versies' 3.0.26 en 3.0.27 ook, maar ik moet zeggen dat ik 3.1.3 wel snel genoeg vind. Ik zal nog even moeten wennen aan de nieuwe layout, die vind ik namelijk niet zo overzichtelijk. Ik kijk het nog even aan, anders ga ik terug naar 2.3.6.
Uiterlijk is inderdaad ERG wennen. Voor mij is het ook ERG onoverzichtelijk, mogelijk dat gewenning hier nog iets doet :-)
In de vorige market zat ik nog af-en-toe eens te struinen, kwam ik wat leuks tegen. maar dat is met deze Market, om welke-vage-reden-dan-ook, niet uitnodigend, vind ik. Maar dat terzijde.

Het lijkt zo op het eerste gezicht van niet, maar die toplijsten voor gratis of betaalde apps in de laatste 30 dagen geeft bv. precies dezelfde resultaten als de Just-In lijst uit de oude app, maar dan wel zonder alle Aziatische shitapps van sexy girls en natuurlijk de Justin Bieber wallpapers en soundboards.
De lijst wordt alleen iets anders up to date gehouden (populairdere nieuwe apps staan hoger en alle apps blijven er minstens een paar weken in staan). Hoe verder je naar beneden scrolled, hoe meer nieuwe en nog onbekende apps je tegenkomt

Dat zit wel Schnorr.
Market is overigens erg vaak sloom, crasht veel etc.
Buienradar 2.0 heb ik overigens direct eraf gegooid. Wat een bloatware, enorme battery-drain, traag, gebruikt veel netwerk en blijft ruk. Nu Buienalarm icm Rainy Days (die app die eraan gekoppeld zit) en werkt vele malen beter!
Voor GPS heb ik nog 'GPS Status' erop gezet. A-GPS data downloaden, fix binnen in huis binnen 20-30s. Buiten nog sneller.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ga het eens op die manier bekijken. Het ging mij eigenlijk meer om het gegeven dat het (mij) niet uitnodigd om te gaan struinen. Maar zoals jij het zegt had ik het nog niet bekekenStukfruit schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:21:
Zodra je een beetje doorhebt hoe de nieuwe market in elkaar zit dan kan je alsnog struinen hoor
Het lijkt zo op het eerste gezicht van niet, maar die toplijsten voor gratis of betaalde apps in de laatste 30 dagen geeft bv. precies dezelfde resultaten als de Just-In lijst uit de oude app, maar dan wel zonder alle Aziatische shitapps van sexy girls en natuurlijk de Justin Bieber wallpapers en soundboards.
De lijst wordt alleen iets anders up to date gehouden (populairdere nieuwe apps staan hoger en alle apps blijven er minstens een paar weken in staan). Hoe verder je naar beneden scrolled, hoe meer nieuwe en nog onbekende apps je tegenkomt

Yep, het werkt!!basst85 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:01:
[...]
Ja dat is mogelijk:
- Ga naar maps.google.nl
- Login met je Google/Gmail account
- Klik op "My places"
- Klik op "CREATE NEW MAP"
- Klik vervolgens op "Import"
- Selecteer je KMZ bestand.
- Vul de Title in en klik op "Done"
- Open Maps op je telefoon.
(zorg dat je bent ingelogd)
- Druk op het "lagen" icoontje (rechts) bovenin.
- Selecteer "Mijn kaarten"
Als het goed is zie je daar je KMZ route.

Ik vind 'm eigenlijk wel een hele verademing na de trage 3.0(?). Nog steeds wel een beetje te flashy, maar gelukkig al een stuk sneller dan de vorige versie.LuckyLukeNL schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:52:
ik zit nu op android market versie 3.1.3 dat is echt wel een gruwelijke market geworden. wist nog niet eens dat deze update kwam...
"Gruwelijk" vind ik dus een beetje overdreven. De oude was ook maar spartaans...
Bij mij dezelfdemelding (vanuit de Market, an error occured while creating your order)Cartman! schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:15:
Ik wil Worms kopen van EA maar zowel via de site als in de ap krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan als ik op KOPEN druk. Ben ik de enige die dit heeft
De Site heb ik niet geprobeerd.
Nu wil ik al mijn oude apps weer uit mijn market account halen, echter is de hele market account (mijn apps) leeg

Ik heb maar 1 gmail account dus kan ook niet met het verkeerde account hebben aangelogd.
Als ik bijvoorbeeld zoek op nu.nl app dan geeft hij wel aan dat de app geinstalleerd is, alleen niet in mijn bestellingen..
Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb het ook eens gehad, andere oorzaak, maar heb het toen opgelost met Titanium Backup. daarin heb je een optie Fix Market Link. Dat werkte bij mij. Ze waren bij mij allemaal ont-linkt maar daarna alles weer goed. Nee heb je.....Ik weet niet hoe het werkt maar bij mij lukte dat.
EDIT:
Market Cache wissen, Factory Reset en dergelijk zijn ook opties natuurlijk
[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 26-08-2011 14:17]

Thanks
Edit: helaas heeft dit niet geholpen.
Heb even gekeken maar het legen van mn market cache etc. werkte ook niet

Nog andere opties bekend?
[Voor 55% gewijzigd door deuz14 op 26-08-2011 16:15]

Nu zit ik losse apk's op mijn pc te downloaden, en ze werken dan prima hoor. Is er misschien een manier om de market wijs te maken dat ik een andere tablet of telefoon heb die meer compatible is?
(Dropad A8, Android 2.3.1, FragCompany 1.5)
BTW vind ik het wel lomp van de market om voor mij te beslissen of een programma goed werkt of niet, dat bepaal ik zelf wel.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Het idee van zo'n market is juist dat dit uit handen genomen wordt en dat je alleen Apps kan installeren die ook werken. Met Windows Smartphone was dat altijd drama (en toen kwam er een market met 3 appsdaPet schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:03:
Wat minder mooi is aan de nieuwe market is dat hij ineens bepaald dat programma's niet meer compatible zijn met mijn tablet, en dus niet te downloaden
Nu zit ik losse apk's op mijn pc te downloaden, en ze werken dan prima hoor. Is er misschien een manier om de market wijs te maken dat ik een andere tablet of telefoon heb die meer compatible is?
(Dropad A8, Android 2.3.1, FragCompany 1.5)
BTW vind ik het wel lomp van de market om voor mij te beslissen of een programma goed werkt of niet, dat bepaal ik zelf wel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Hier kun je direct kijken naar journaal24 en politiek24: SPB TVPeetke schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:40:
Ik krijg op Android niet gemakkelijk toegang tot de livestreams van Omroep.nl. Als je niet snel genoeg bent wordt de toegang geweigerd!
Wat ik nu doe:
Download: http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb
Open deze TEKST file en kopieer 1 stream URL: mms:/....
Open deze link in een willekeurige mediaspeler, zoals:
https://market.android.com/details?id=me.abitno.vplayer.t
Werkt perfect op Wifi, redelijk op 2G, goed op 3G netwerk.
Dit moet toch handiger kunnen met een vaste(re) URL? Zonder heftig knip en plak werk...
Iemand tips? Zijn er betere Apps voor die dit automatisch kunnen?
Ik snap het idee wel, maar waarom werken die apps dan wel onder de vorige versie en nu ineens niet meer?Marzman schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:31:
[...]
Het idee van zo'n market is juist dat dit uit handen genomen wordt en dat je alleen Apps kan installeren die ook werken. Met Windows Smartphone was dat altijd drama (en toen kwam er een market met 3 apps)
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Waarschijnlijk omdat de maker van de apps niet goed heeft ingevoerd welke toestellen worden ondersteund. Het is dus niet zozeer een fout van Google maar van de app ontwikkelaar.daPet schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:52:
[...]
Ik snap het idee wel, maar waarom werken die apps dan wel onder de vorige versie en nu ineens niet meer?
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Dat denk ik niet, aangezien je niet zelf toestellen kan invoeren. Je kan ze alleen blokkeren uit een lijst die je van Google krijgt.Bogey Dope schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
Waarschijnlijk omdat de maker van de apps niet goed heeft ingevoerd welke toestellen worden ondersteund. Het is dus niet zozeer een fout van Google maar van de app ontwikkelaar.
Wat wel kan is dat de maker is vergeten (?) de juiste API-levels aan te geven of vergeten is om ondersteuning voor grotere schermen aan te zetten. Of het ding dus geblokkeerd heeft.
In het verhaal hierboven zou ik trouwens denken aan een foutieve max. API-level. Kijk de manifest er op na en je weet het

[Voor 9% gewijzigd door Stukfruit op 27-08-2011 13:43]
Dat zit wel Schnorr.
Mail de maker van de app, die kan het je vertellendaPet schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:52:
[...]
Ik snap het idee wel, maar waarom werken die apps dan wel onder de vorige versie en nu ineens niet meer?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
ik neem aan dat je tasks bedoelt?Solomon schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:41:
Kent iemand toevallig een app waarmee ik de to-do list van Microsoft Exchange kan bekijken (of zelfs in een widget kan zien)?
Ik gebruik hiervoor Touchdown.
Dat bedoel ik inderdaad, en Touchdown lijkt inderdaad de features te bieden die ik nodig heb (en veel meer), maar ik vind de prijs van 14 euro nogal hoogavec_style schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:46:
[...]
ik neem aan dat je tasks bedoelt?
Ik gebruik hiervoor Touchdown.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

imeR schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:17:
^ Ook al standaardwaarden van sense verwijderd en vervolgens LPP weer geselecteerd?
Hoe doe je dat überhaupt?
Edit: al gevonden, bij applicaties beheren, alle applicaties en dan gedwongen stoppen en dan gegevens wissen gedaan

Overigens is het me met de app home manager wel gelukt nu om LPP weer als standaard home screen te verkrijgen..
[Voor 22% gewijzigd door Joster op 27-08-2011 22:45]
had een app geinstalleerd op mijn desire 2.3.3 en heb deze terug moeten zetten naar fabrieks instellingen,maar nu zie ik op mijn pc op android market dat deze nog geinstalleerd staat maar niet op mijn desire ,en wil deze terug instaleren maar het werkt niet.Op mijn desire market vind hij de app niet?Nu zegt die ook op de market pc dat hij niet werkt op mijn desire 2.3.3
hoe kan ik dit oplossen?
Het gaat over de app Profile Scheduler
[Voor 4% gewijzigd door 1475paul op 28-08-2011 07:12]
[Voor 103% gewijzigd door janvanduschoten op 28-08-2011 17:17]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
[Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 28-08-2011 17:18]
[Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 28-08-2011 17:22]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
[Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 28-08-2011 17:23]
[Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 28-08-2011 17:23]
ik gebruik nu 3g watchdog,maar dat is voor internet neem ik aan?
ik heb een simyo sim only
Droidstats is een goede, sms, bel, 3g en zelfs wifiAnoniem: 345137 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:33:
is er ook een app die je belminuten bijhoud?

Ik kan er zelf wel een aantal vinden, maar de gratis versies zijn vaak gelimiteerd (50 dvd's) of vinden mijn DVD's niet als ik ze scan. En ik ga ze niet handmatig invoeren.
Ik heb geen creditcard dus kan enkel gratis versies downloaden uit de markt. Weet iemand een goede app hiervoor?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
ChrissieOne schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:35:
[...]
Droidstats is een goede, sms, bel, 3g en zelfs wifi
[Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 28-08-2011 16:55]
Wat heb je zelf al gevonden met Google, in de Android market en de zoek optie in het forum (hier rechts bovenin) ?Anoniem: 345137 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:33:
is er ook een app die je belminuten bijhoud?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Als ik email ophaal dan heb ik uiteraard een aantal emails.
daarna verwijder ik via webmail een aantal emails.
als ik nu de emails weer ophaal zal ik verwachten dat de verwijderde nu ook op mijn gsm zijn verwijderd. Maar helaas staan deze er nog. Is dit normaal. Moet ik echt zelf deze emails op mijn telefoon verwijderen?
Ik hoop dat jullie hierop een reactie kunnen geven.
nog een kleine vraag: is er een topic waar je bepaalde vragen over android kan stellen?
Anoniem: 217007
jij kan ook op makkelijke manier doen. In ingebouwde Email App => Accountinstellingen => Instellingen inkomende e-mailzeve schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:21:
als ik de app k9mail gebruik of de ingebouwde email app van android dan zie ik het volgende.
Als ik email ophaal dan heb ik uiteraard een aantal emails.
daarna verwijder ik via webmail een aantal emails.
als ik nu de emails weer ophaal zal ik verwachten dat de verwijderde nu ook op mijn gsm zijn verwijderd. Maar helaas staan deze er nog. Is dit normaal. Moet ik echt zelf deze emails op mijn telefoon verwijderen?
Ik hoop dat jullie hierop een reactie kunnen geven.
nog een kleine vraag: is er een topic waar je bepaalde vragen over android kan stellen?
E-mail verw. van server
Nooit ( )
Als ik verw. uit Postvak In (*) kiezen.
Dan hoef jij alleen van jouw mobiel e-mails te verwijderen.
Dit hele forum is voor Android. Als je geen geschikt topic kan vinden, kun je em zelf openenzeve schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:21:

Oke deze had ik ook ontdekt.. lAls ik jouw goed begrip verwijderd hij niet automatisch de emails in mijn mobiel die niet meer op de server staan. Wel jammer omdat dit op de vivaz pro (symbian) wel ging.Anoniem: 217007 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:29:
[...]
jij kan ook op makkelijke manier doen. In ingebouwde Email App => Accountinstellingen => Instellingen inkomende e-mail
E-mail verw. van server
Nooit ( )
Nu de rest nog ontdekken.
Dit is zeker iets van K9mail? Want in mijn standaard HTCmail vind ik die optie niet...?Anoniem: 217007 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:29:
[...]
jij kan ook op makkelijke manier doen. In ingebouwde Email App => Accountinstellingen => Instellingen inkomende e-mail
E-mail verw. van server
Nooit ( )
Nee via een sony ericssonAnoniem: 237909 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:49:
[...]
Dit is zeker iets van K9mail? Want in mijn standaard HTCmail vind ik die optie niet...?
Je hoeft de cache/gegevens niet te wissen, maar nog iets naar onderen scrollen bij applicaties beheren en het knopje 'Standaardinstellingen wissen'. Als die standaardinstellingen niet zijn ingesteld op één programma, gaat Android namelijk kijken welke programma's die functie uit kunnen voeren (startscherm, mailprogramma, smsprogramma, browser e.d.), en dan krijg je een lijstje met programma's waar je uit kan kiezen.Joster schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:27:
[...]
Hoe doe je dat überhaupt?
Edit: al gevonden, bij applicaties beheren, alle applicaties en dan gedwongen stoppen en dan gegevens wissen gedaan(neemt ie de cache ook mee..). Dit is denk ik wat je bedoelt?
Overigens is het me met de app home manager wel gelukt nu om LPP weer als standaard home screen te verkrijgen..
Als je een vinkje zet bij 'Inst. als standaard' en dan een programma aantikt, krijg je dat lijstje in het vervolg niet meer te zien. Voor het instellen van een ander startscherm zoals Sense, LauncherPro of Go Launcher kan je inderdaad home manager gebruiken, voor veel andere programma's zal je de standaardinstellingen moeten wissen om de keus weer te krijgen.
klopt maar hoe stel ik dit anders in? Volgens mij kan ik alleen POP3 aangeven.avec_style schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:21:
waarschijnlijk heb je in je mailinstellingen gekozen voor POP3 ipv IMAP.
wanneer je een nieuwe e-mailaccout opgeeft, dan kun je meestal kiezen tussen verschillende e-mail protocols. hier kun je aangeven dat je IMAP wilt hebben. Let op: de mailprovider moet dit ook ondersteunen! (is meestal wel het geval aangezien IMAP vrij populair is)zeve schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:18:
[...]
klopt maar hoe stel ik dit anders in? Volgens mij kan ik alleen POP3 aangeven.
Behalve bij een groot aantal 'gewone' providers, zoals Ziggo.avec_style schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:36:
[...] Let op: de mailprovider moet dit ook ondersteunen! (is meestal wel het geval aangezien IMAP vrij populair is)
Anoniem: 311657
https://market.android.co...=MoonGames&start=0&num=12
Naar /dev/null dus.
Dat zit wel Schnorr.
dit is dan niet meer achteraf te wijzigen?avec_style schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:36:
[...]
wanneer je een nieuwe e-mailaccout opgeeft, dan kun je meestal kiezen tussen verschillende e-mail protocols. hier kun je aangeven dat je IMAP wilt hebben. Let op: de mailprovider moet dit ook ondersteunen! (is meestal wel het geval aangezien IMAP vrij populair is)
Het is geen gratis software maar wel een Nederlandse ontwikkelaar: collectorz. Je kan via hun website ook de mobile apps downloaden en er zijn verschillende manieren om te betalen.Dreanor schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:44:
Ik ben op zoek naar een App om mijn DVD collectie in te bewaren en organiseren. Zodat als ik in een winkel ben geen dubbele films koop.
Ik kan er zelf wel een aantal vinden, maar de gratis versies zijn vaak gelimiteerd (50 dvd's) of vinden mijn DVD's niet als ik ze scan. En ik ga ze niet handmatig invoeren.
Ik heb geen creditcard dus kan enkel gratis versies downloaden uit de markt. Weet iemand een goede app hiervoor?
Nadeel: je moet ook de pc versie aanschaffen.
Ik heb het aangeschaft met dezelfde achterliggende reden als jij, maar dan voor mijn boekenverzameling.
Meestal is dat wel te doen. Het komt er op neer dat je je instellingen wijzigt. Hoe je dit doet, hangt af van de applicatie. (ik heb geen ervaring met k-9/htc-mail)
That's NOT Fruitylicious, je hebt zeker een punt.Stukfruit schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:12:
Kijk, de volgende link is een goed voorbeeld waarom je altijd even de rest van een ontwikkelaar's apps moet bekijken voordat je iets download:
https://market.android.co...=MoonGames&start=0&num=12
Naar /dev/null dus.
MyProfiles.Anoniem: 311657 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:52:
Is er een app die zorgt dat mijn internetverbinding uit staat en geluid op stil? In de tijden die ik zelf opgeef, zodat ik 's avonds niet onnodig internet verbruik, en geen geluid heb van de Twitter, Facebook, Hyves of mailtjes. Maar wel van sms'jes of als ik gebeld word en het alarm. Ik heb zelf al gezocht, maar ik kon niks vinden en ik kon me herinneren dat hier mensen waren die ook zo iets hadden.
Of simpel maar effectief: timerifficAnoniem: 311657 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:52:
Is er een app die zorgt dat mijn internetverbinding uit staat en geluid op stil? In de tijden die ik zelf opgeef, zodat ik 's avonds niet onnodig internet verbruik, en geen geluid heb van de Twitter, Facebook, Hyves of mailtjes. Maar wel van sms'jes of als ik gebeld word en het alarm. Ik heb zelf al gezocht, maar ik kon niks vinden en ik kon me herinneren dat hier mensen waren die ook zo iets hadden.
Dit topic is gesloten.
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.