Android Market en applicaties - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Dat kan je gewoon in de settings instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:28
Meer mensen last van het feit dat de Market bagger traag is na de update..?

Het laden van "Mijn Apps" of alleen al het homescreen duurt veel langer dan bij de vorige versie.

Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:02
Albert020 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 13:12:
Wil ik vanuit My Tracks een route sturen naar Google maps krijg ik deze melding,
vervolgens blijft dit staan en kan ik de route niet versturen..... ?

[afbeelding]
http://maps.google.de/msupload

Maar dit is echt heel raar, het heeft voorheen altijd gewerkt,
waar zou dit aan kunnen liggen ?

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 17-07-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217007

new_guy schreef op zondag 17 juli 2011 @ 17:01:

Het laden van "Mijn Apps" of alleen al het homescreen duurt veel langer dan bij de vorige versie.

Desire HD.
yep, Bij mij ook met Xperia Neo. Heb update verwijderd en wacht op official update. Misschien hebben ze dan gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Laatst online: 22:06
Anoniem: 217007 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 18:21:
[...]

yep, Bij mij ook met Xperia Neo. Heb update verwijderd en wacht op official update. Misschien hebben ze dan gefixt.
Ik ook. De oude is sneller en dus fijner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

Titanium Backup wordt het vaakst genoemd maar vind ik niet erg fijn. My Backup Pro leek ideaal, met 1 druk alles backuppen maar na herinstallatie en alles terugzetten staan heel veel programmas niet als geinstalleerd aangegeven op Market.

Is er nou echt geen tool die echt goed kan backuppen? Ik wil oa SMS/Whatsapp/diverse AngryBirds/enkele andere games/instellingen opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:29

Smarron

The bend

My backup root werkt perfect. Ik was ook niet te spreken over Titanium backup. Ik heb al diverse roms geflashed en alle geïnstalleerde games en programma's teruggezet via dit programma. Je kunt instellingen backuppen, maar ook apk's zodat alles direct geïnstalleerd staat.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die ga ik dan maar eens uitproberen. Bedankt voor de tip. Enne.... je krijgt met MBR geen "niet geinstalleerd" gezeur via market neem ik aan voor de goede orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-06 16:32
Wat is er mis met Titanium Backup? Eén van de eerste apps die ik heb gekocht en is zijn geld dubbel en dwars waard. Binnen een kwartiertje na een nieuwe rom mijn hele telefoon weer hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij TB moest ik elk applicatie afzonderlijk backuppen? Verder kan ik niet eenvoudig als leek bijv smsjes backuppen. TB is meer voor de gevorderdere gebruikers vind ik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33
Anoniem: 237909 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:05:
Bij TB moest ik elk applicatie afzonderlijk backuppen? Verder kan ik niet eenvoudig als leek bijv smsjes backuppen. TB is meer voor de gevorderdere gebruikers vind ik,
Hmm, dan heb je de batch functie niet gebruikt? Druk op menu/Batch en je krijgt heel veel functies om apps tegelijk te backuppen/terugplaatsen e.d. En met de search knop kun je veel filters instellen.

Ik geef wel toe dat je dat ff moet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408269

Anoniem: 237909 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:28:
Titanium Backup wordt het vaakst genoemd maar vind ik niet erg fijn. My Backup Pro leek ideaal, met 1 druk alles backuppen maar na herinstallatie en alles terugzetten staan heel veel programmas niet als geinstalleerd aangegeven op Market.

Is er nou echt geen tool die echt goed kan backuppen? Ik wil oa SMS/Whatsapp/diverse AngryBirds/enkele andere games/instellingen opslaan.
Dit kan allemaal hoor met TB gewoon op batch klikken

Mensen die zeggen dat TB niets is zijn gewoon dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 408269 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:35:
Ieder zijn programma toch? Ik vind TB te omslachtig. MBR vind ik duidelijk, makkelijk en vooral snel in gebruik en doet exact wat ik wil. MBR is ook een gratis alternatief, misschien telt dat ook wel mee.

En verder geloof ik best dat TB een goed programma is (anders zou het niet door tig mensen in gebruik zijn), alleen persoonlijk geef ik de voorkeur aan MBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
Nieuwe mobiel bankieren app van ABN AMRO staat op de market! je kan een daglimiet voor overboeken zonder e.dentifier instellen, en de toegangscode is i.t.t. de saldo-app nu 5 cijfers. Ziet er erg gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:44

Pierre

Van nature lui!

new_guy schreef op zondag 17 juli 2011 @ 17:01:

Desire HD.
Erg traag idd, waar ik ook last van heb is dat hij "oude" apps ziet die allang weg zijn van me DHD, hoe zet ik trouwens de oude market weer terug.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pierre61 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:29:
[...]

Erg traag idd, waar ik ook last van heb is dat hij "oude" apps ziet die allang weg zijn van me DHD, hoe zet ik trouwens de oude market weer terug.
Oude markt terugzetten gaat door te gaan naar

Instellingen - applicaties/toepassingen - alle programma's - Market

En daar drukken op 'updates verwijderen'.

Hij was bij mij ook veel te traag, dus ik heb de nieuwe versie ook verwijderd. Ik wacht wel tot hij officieel gepusht wordt; de oude market vind ik prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vraagje aan de Titanium B(P)-gebruikers hier:
TBP heeft rootaccess nodig. Op zich geen probleem, mijn Desire Z is geroot. Nu wil ik graag de nieuwste update (Gingerbread) installeren, en die kan (voor zover ik weet) nog niet geroot worden. Gaat dat problemen opleveren? Of kan ik bv geroot 2.2 backuppen, dan 2.3 installeren en ongeroot restoren?

Zo niet, wat is het alternatief?

Edit: Oh ja: is het eventueel het overwegen waard om hier de pro-versie voor aan te schaffen? Of maakt dat hiervoor niet uit?

[ Voor 15% gewijzigd door Bra-Jo op 18-07-2011 09:58 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Brabo-Joossie schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:54:
Vraagje aan de Titanium B(P)-gebruikers hier:
TBP heeft rootaccess nodig. Op zich geen probleem, mijn Desire Z is geroot. Nu wil ik graag de nieuwste update (Gingerbread) installeren, en die kan (voor zover ik weet) nog niet geroot worden. Gaat dat problemen opleveren? Of kan ik bv geroot 2.2 backuppen, dan 2.3 installeren en ongeroot restoren?

Zo niet, wat is het alternatief?

Edit: Oh ja: is het eventueel het overwegen waard om hier de pro-versie voor aan te schaffen? Of maakt dat hiervoor niet uit?
Ik denk dat system apps restoren lastig wordt, omdat je root-access nodig hebt om in /system/app te schrijven. User programs/Data/instellingen zou wel kunnen, want daarvoor moet je schrijven in /data/app en /data/data volgens mij.

Is er geen CM7 voor de DesireZ? Die is ook 2.3, en waarschijnlijk wel geroot. Dan heb je alleen geen Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Sense gebruik ik sowieso niet, heb LauncherPro er op staan. CM7 is er wel geloof ik ja, misschien toch eens aan een custom ROM beginnen dan. Buiten het rooten heb ik er nog niet mee gespeeld.

Heb net de niet-pro-versie van Titanium geïnstalleerd, ik denk eens ff kijken wat het is. Blijft ie continu staan op Checking Licence. :?

Denk dat ik maar eens wat onderzoek ga doen naar CM...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Als het goed is krijg ik later op de dag men nieuwe mobi en had al aardig wat dingen opgeschreven die me leuk en handig lijken , maar ik kan er 1 niet meer vinden in diverse topics . Misschien dat jullie me kunnen vertellen wat de naam van die app is , het ging hier om een app met aanbiedingen .
Tenminste dat idee kreeg toen ik de mensen in de topic erover zag praten , maar heb zelf nog niet kunnen kijken wat het nou precies was en/of deed .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beetje weinig info, maar ik denk dat je super deals bedoelt. Dat is vooral in het topic eigen apps besproken.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88453

MaFFia schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:46:
Als het goed is krijg ik later op de dag men nieuwe mobi en had al aardig wat dingen opgeschreven die me leuk en handig lijken , maar ik kan er 1 niet meer vinden in diverse topics . Misschien dat jullie me kunnen vertellen wat de naam van die app is , het ging hier om een app met aanbiedingen .
Tenminste dat idee kreeg toen ik de mensen in de topic erover zag praten , maar heb zelf nog niet kunnen kijken wat het nou precies was en/of deed .
Misschien "Super Deals", daarin zie je de aanbiedingen dan de Ali, Lidl, Action, Hema en supermarkten en slijterijen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408269 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:35:
[...]

Dit kan allemaal hoor met TB gewoon op batch klikken

Mensen die zeggen dat TB ge-wel-dig is zijn gewoon dom omdat er andere betere gratis alternatieven zijn.

Herlees mijn vorige bericht nog eens en laat het tot je doordringen dat ik niemand heb willen schofferen die TB gebruikt naar tevredenheid. Misschien realiseer je dan dat je reactie nu gewoon lomp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 09:13
Iemand een idee hoe ik het spelletje: Backstab HD (gameloft) aan de praat krijg op de Galaxy S2

Apk is geinstalleerd, data gedownload maar dan start die op en na het filmpje knalt die terug naar home menu van de Galaxy zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brabo-Joossie schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:35:
Sense gebruik ik sowieso niet, heb LauncherPro er op staan. CM7 is er wel geloof ik ja, misschien toch eens aan een custom ROM beginnen dan. Buiten het rooten heb ik er nog niet mee gespeeld.

Heb net de niet-pro-versie van Titanium geïnstalleerd, ik denk eens ff kijken wat het is. Blijft ie continu staan op Checking Licence. :?

Denk dat ik maar eens wat onderzoek ga doen naar CM...
Mocht je niet tevreden zijn met CM7, er zijn wel wat meer roms met 2.3 aan boord. Check de root topic van android van janvanduschoten ff welke rom je kan gebruiken die 2.3 aan boord heeft. Als je niet van Sense houdt maar wel van snelheid en energiezuinige rom kan je devnull overwegen, lees de laatste 2 bladzijdes maar ff op na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Dankje mensen , het was inderdaad super deals =)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Anoniem: 237909 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:53:
[...]

Mocht je niet tevreden zijn met CM7, er zijn wel wat meer roms met 2.3 aan boord. Check de root topic van android van janvanduschoten ff welke rom je kan gebruiken die 2.3 aan boord heeft. Als je niet van Sense houdt maar wel van snelheid en energiezuinige rom kan je devnull overwegen, lees de laatste 2 bladzijdes maar ff op na...
Tnx voor de tip! Ik ga me inlezen. :)
* Bra-Jo voorziet een bomen-en-bos-situatie... :P

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brabo-Joossie schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:57:
[...]

Tnx voor de tip! Ik ga me inlezen. :)
* Anoniem: 237909 voorziet een bomen-en-bos-situatie... :P
Lees ook de openingspost van die topic, daar staan de roms op een rijtje en welke versies ze zijn. Aangezien je niks heb met Sense kan je de lijst wel halveren...
Smarron schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:40:
My backup root werkt perfect. Ik was ook niet te spreken over Titanium backup. Ik heb al diverse roms geflashed en alle geïnstalleerde games en programma's teruggezet via dit programma. Je kunt instellingen backuppen, maar ook apk's zodat alles direct geïnstalleerd staat.
My Backup Root blijkt hetzelfde programma te zijn zoals My Backup Pro. Helaas maar dit werkt dus niet goed voor mij? Whatsapp/es file explorer enz stonden niet op market als geinstalleerd aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fixio schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:49:
Iemand een idee hoe ik het spelletje: Backstab HD (gameloft) aan de praat krijg op de Galaxy S2

Apk is geinstalleerd, data gedownload maar dan start die op en na het filmpje knalt die terug naar home menu van de Galaxy zelf.
ik ben ff via market gaan kijken naar je spel, bij mij staat er linksboven
Deze app is niet compatibel met uw KPN HTC HTC Desire.
Staat er hetzelfde bij jou? https://market.android.co...DHM&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:59
Anoniem: 237909 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:02:
[...]

My Backup Root blijkt hetzelfde programma te zijn zoals My Backup Pro. Helaas maar dit werkt dus niet goed voor mij? Whatsapp/es file explorer enz stonden niet op market als geinstalleerd aangegeven.
Ik heb ook MyBackupPro.
Als je root toegang hebt,dan zou dit automatisch terug te zien moeten zijn in de market. Bij mij duurde het wel even. Ik denk dat je apps binnen een paar dagen wel te zien zullen zijn in de market. (was bij mij tenminste wel het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Laatst online: 11-06 09:13
Anoniem: 237909 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:06:
[...]

ik ben ff via market gaan kijken naar je spel, bij mij staat er linksboven
[...]

Staat er hetzelfde bij jou? https://market.android.co...DHM&feature=search_result
Ik had al gelezen dat die bij mij niet werkte, maar ik zie alleen een optie om het te laten werken is je telefoon rooten. Is er een andere manier?

Toch bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Dit is hier offtopic, daarnaast verwachten we eigen inzet.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 18-07-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

avec_style schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:08:
[...]

Ik heb ook MyBackupPro.
Als je root toegang hebt,dan zou dit automatisch terug te zien moeten zijn in de market. Bij mij duurde het wel even. Ik denk dat je apps binnen een paar dagen wel te zien zullen zijn in de market. (was bij mij tenminste wel het geval)
Aha, ja ik heb root en s-off. Waarom pas na een paar dagen?
Manie Riets schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:58:
Ik heb www.google.nl ingesteld als mijn startpagina, toch kom ik elke keer als ik Internet start op een eerder bezochte site uit en kan niet verder terug, leuk voor het aantal views voor T.net natuurlijk maar wil liever gewoon mijn startpagina, iemand dit meegemaakt en weet wat eraan te doen?

Ik heb een Samsung Galaxy S2.
Deze vraag past meer in SG2 topic aangezien je geen browser gebruikt die van Market afkomt?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 18-07-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 10:26

zAo

GPLv2 Fanboy

ABN AMRO Mobiel Bankieren
De nieuwe update voor de ABN app is echt een aanrader!
- Inzicht in bij/afschrijvingen
- In te stellen limiet voor het -zonder token- over maken van geld.

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.abnamro.nl.mobile.payments/ss-320-1-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
zAo schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:04:

[afbeelding]
Redelijk geniaal idd, waarom ING dit niet doet/kan is me een raadsel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zAo schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:04:

[afbeelding]
Heeft ABN een app voor Android? :o Ik dacht dat ze geen moeite wilden doen om internet bankieren voor mobieltjes (in het algemeen) toegankelijk te maken :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MaFFia schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:57:
Dankje mensen , het was inderdaad super deals =)
"EveryDay Deals" is ook een aanrader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:08

Koppensneller

winterrrrrr

Raven schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:09:
[...]

Heeft ABN een app voor Android? :o Ik dacht dat ze geen moeite wilden doen om internet bankieren voor mobieltjes (in het algemeen) toegankelijk te maken :?
Ze hebben anders al maanden de ABN Saldo app (saldo + laatste 20 transacties) in de Market staan. Superontwikkeling dat het overmaken van geld nu ook met een app kan, dat is onwijs handig bij het delen van rekeningen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, wist ik helemaal niet. Ik probeerde het altijd via een browser, maar er zijn er nagenoeg geen die met de site van ABN overweg kunnen. Al kan de huidige OM ermee overweg, ik kan iig inloggen en alle transacties bekijken, dat is al heel wat.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 18-07-2011 13:19 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Ik heb net de update binnengehaald van de nieuwe ABN Amro app.
maar als ik deze probeer te openen krijg ik de melding dat de applicatie niet geinstalleerd is. Deze heet "Saldo" in mijn menu. (ik heb het vermoeden dat de naam veranderd is, omdat je nu meer kan dan alleen je saldo checken)
Ik kan de app wel openen via de market.

EDIT: Ik heb mijn telefoon herstart, en nu zie ik de app wel. Alleen zag ik ook nog de saldo app. Met Go launcher kreeg ik trouwens wel de melding om deze uit het menu te verwijderen, dus dat heb ik dan gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door avec_style op 18-07-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
Let even op bij de ABN AMRO app met overboeken:
Wanneer gebruik ik mijn identificatiecode bij een betalingsopdracht?
  • Als u een bedrag overboekt naar een eigen of gezamenlijke (CJ) rekening.
  • Als u een overboeking doet naar een rekening waarnaar u de afgelopen 18 maanden eerder hebt overgeboekt.
Wanneer gebruik ik mijn e.dentifier bij een betalingsopdracht?
  • Als het bedrag dat u wilt overboeken, hoger is dan de door u ingestelde daglimiet.
  • Als het bedrag van de door u ingestelde daglimiet volledig is benut.
  • Als u wilt overboeken naar een rekening waarnaar u de afgelopen 18 maanden niet eerder hebt overgeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:20

The_Worst

Unox

avec_style schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:27:
Ik heb net de update binnengehaald van de nieuwe ABN Amro app.
maar als ik deze probeer te openen krijg ik de melding dat de applicatie niet geinstalleerd is. Deze heet "Saldo" in mijn menu. (ik heb het vermoeden dat de naam veranderd is, omdat je nu meer kan dan alleen je saldo checken)
Ik kan de app wel openen via de market.

EDIT: Ik heb mijn telefoon herstart, en nu zie ik de app wel. Alleen zag ik ook nog de saldo app. Met Go launcher kreeg ik trouwens wel de melding om deze uit het menu te verwijderen, dus dat heb ik dan gedaan.
Dit is ongewenst maar wel normaal gedrag. Omdat o.a. de naam is gewijzigd werken bestaande snelkoppelingen niet meer. HTC Sense werkte deze gewoon bij maar blijkbaar met Go Launcher werkt dat niet.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
KoppenSneller schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:12:
[...]

Ze hebben anders al maanden de ABN Saldo app (saldo + laatste 20 transacties) in de Market staan. Superontwikkeling dat het overmaken van geld nu ook met een app kan, dat is onwijs handig bij het delen van rekeningen e.d.
Het is ook verdomd handig voor criminelen. De informatie komt nu automagisch binnen i.p.v. dat ze er naar op zoek moeten. Bankzaken regelen via de browser of een app op een mobiel is absoluut het domste wat je kunt doen. Qua beveiliging is Android sowieso een nachtmerrie en mobiele netwerken blinken ook niet uit qua veiligheid. Standaard een VPN opbouwen zou al een stuk helpen maar dan moet je wel van iedere app weten of deze niet heel stiekum geen gegevens aan het verzenden is. Laat dat nu erg lastig zijn om vast te stelllen voor de gemiddelde gebruiker die geen root is en ook niet weet hoe deze dat moet doen.
Het gebrek aan tools om al het inkomende en uitgaande verkeer te kunnen controleren is dan ook wel tekenend voor Android. Zonder root toegang ben je overgeleverd als gebruiker aan de integriteit van de dev, maar ook met deze toegang is het al lastig genoeg en wordt het je niet bepaald gemakkelijk gemaakt.
Geen zaken doen via je mobiel welke je schade kunnen toebrengen is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 237909 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:02:
Dat is bij mij wel zo ?! Ook direct en niet na een paar dagen. Ik heb toevallig vlak voor het weekend een nieuwe rom geplaatst en echt elk gebackupped programma stond als "geinstalleerd" in de Market aangegeven.

Ik heb gekozen voor de backupmethode apk's+data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

regmaster schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:32:
[...]

Het is ook verdomd handig voor criminelen. De informatie komt nu automagisch binnen i.p.v. dat ze er naar op zoek moeten. Bankzaken regelen via de browser of een app op een mobiel is absoluut het domste wat je kunt doen. Qua beveiliging is Android sowieso een nachtmerrie en mobiele netwerken blinken ook niet uit qua veiligheid. Standaard een VPN opbouwen zou al een stuk helpen maar dan moet je wel van iedere app weten of deze niet heel stiekum geen gegevens aan het verzenden is. Laat dat nu erg lastig zijn om vast te stelllen voor de gemiddelde gebruiker die geen root is en ook niet weet hoe deze dat moet doen.
Het gebrek aan tools om al het inkomende en uitgaande verkeer te kunnen controleren is dan ook wel tekenend voor Android. Zonder root toegang ben je overgeleverd als gebruiker aan de integriteit van de dev, maar ook met deze toegang is het al lastig genoeg en wordt het je niet bepaald gemakkelijk gemaakt.
Geen zaken doen via je mobiel welke je schade kunnen toebrengen is mijn advies.
Waar was jij toen we het jaar 2000 ingingen? Was jij ook 1 van die aluhoedjes angsthazen?

Ik heb zelf rabobank, en volgens mij verschilt die nauwelijks van rabobank. Ze hebben beiden een identifier nodig bij het geld overboeken. Alleen op je eigen rekeningen kan je probleemloos geld overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 16:09
Je kan met Mybackup ook de martket links herstellen :)
Te vinden in Mytoolbox.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411386

Ik heb dus de app Missed It! gehaald, alleen krijg ik nu geen notificaties te zien van Tweetdeck en van de stock mail van android. Gemiste oproepen en ongelezen smsjes zie ik wel. Weet iemand hoe ik dit moet instellen dat ie het wel doet? Ik heb mijn statusbalk weggehaald dus dit is wel essentieel. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
ja, naar het instellingenscherm van missedit gaan, en monitored applications openen, daar kan je de apps toevoegen die je wil monitoren.
je geeft ze een naam waarmee je ze kan aanroepen in het output format.

daarna ga je naar de layout pagina (zoiets, heb hem nu niet voor me liggen) en voeg je de betreffende tags toe (als voorbeeld kan je kijken hoe de bestaande apps worden aangeroepen).

thats it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 07:40

Satom

Verzamel ervaringen

Even een vraag, in dit plaatje, hier, zie ik dat er van de App MissedIt 2 links staan en 2 rechts, weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 13:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Probeer de 4x2 widget eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En anders 2x een widget op je homescreen plaatsen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:58:
[...]

Waar was jij toen we het jaar 2000 ingingen? Was jij ook 1 van die aluhoedjes angsthazen?

Ik heb zelf rabobank, en volgens mij verschilt die nauwelijks van rabobank. Ze hebben beiden een identifier nodig bij het geld overboeken. Alleen op je eigen rekeningen kan je probleemloos geld overzetten.
Ach, het is zo lame om iedere vorm van kritiek of voorzichtigheid af te doen met het dragen van een alu-hoedje.
Internet bankieren is bij elke bank slecht beveiligd en vanaf een systeem, waarvan je niet precies kunt weten welke informatie er wordt vast gelegd is het gewoon niet verstandig om daar bankzaken over heen te doen.
Je zou dat minimaal via een VPN tunnel moeten doen. Vergelijk mobiel internet als het surfen over een open wifi hotspot. Van de laatste snapt iedereen inmiddels dat het niet veilig is om daaroverheen, zonder vpn, te gaan internet bankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 07:40

Satom

Verzamel ervaringen

CLB schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:48:
En anders 2x een widget op je homescreen plaatsen?
Helaas, beide opties werken niet, zodra als ik 2x de widget plaats, laat hij 2x exact hetzelfde zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gelukt met Missed It!

De oplossing:
Ga naar instellingen -> toegankelijkheid -> Toegankelijkheid en Missed It! aanvinken

En voor de persoon boven mij, je kunt als je wilt even gaan prutsen onder het kopje Layout in de opties bij Missed It! Daar staan heel veel opties tussen dus ik denk wel dat het daarbij staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

**weg**

Modjes zijn weer overactief en heb geen zin in hun gezeur...

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 18-07-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*weg* offtopic en gebruik de edit-knop ipv nieuwe berichten te plaatsen

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 18-07-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-06 22:01
Iemand enig idee of je bij Swype twee talen tegelijk kan gebruiken? Ik heb namelijk vrij vaak Nederlandse zinnen waarbij ik ook Engels woorden gebruik. Het is dan vrij irritant om iedere keer van taal te moeten switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat wil ik ook graag weten, maar volgensmij kan dit niet. Ik kijk zo wel ff op Google. Als ik het vind post ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 08:06
Momenteel draai ik LauncherPro + op mijn Sensation en dit bevalt erg goed. Ik had echter een vraag en dat is of het klopt dat ik nu altijd deze applicatie zal zien staan als running bij mijn takenlijst. Deze is op de Sensation te bereiken door vrij simpel naar het snelkeuze menu te gaan met meldingen en dan op snel instellen te drukken. Daar kan ik mijn wifi etc bedienen (ik vind Switchpro mooier en sneller werken) maar ook mijn geheugen gebruik bekijken. Door daar op te drukken zie ik alle actieve taken (waarschijnlijk zijn dit alleen de hoofdprogramma's, niet de processen die draaien) en daar kan ik ze sluiten. Iedere keer staat hier ook LauncherPro bij en dit moet dus blijven staan om hierop te werken. Kan dit niet op de achtergrond ofzo?

Is het iemand al gelukt om met Custom Launcher Icons de iconen van apps op het homescherm te veranderen? Het lukt me wel om mappen te veranderen die ik heb aangemaakt met Folder Organizer. Ook lukt het me om de 5 iconen onderin aan te passen maar een icoon van een app als de market of whatsapp is me nog niet gelukt.

offtopic:
Ps: ik hoop dat ik in het goede topic zit voor deze vragen..

Edit: het laatste is me gelukt met Desktop VisualizeR. Die maakt een shortcut aan op je home screen met een te kiezen icoon en een te kiezen app :)

[ Voor 5% gewijzigd door Joster op 19-07-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
De ABN AMRO app is inderdaad erg geniaal. Ziet er ook strakker uit, je kan veel meer en werkt nu ook beter met je reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Joster schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 07:23:
Edit: het laatste is me gelukt met Desktop VisualizeR.
Die maakt een shortcut aan op je home screen met een te kiezen icoon en een te kiezen app :)
Je gebruikt LauncherPro Plus zeg je? Kwestie van: drie seconden op een homescreen drukken - shortcuts - applications - applicatie kiezen - icoon kiezen - naam veranderen en klaar.. Helemaal geen DV voor nodig dus!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Thanks man haha, ik had niet in de gaten dat dit zo ook kon, hoe dom kan ik zijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Doesn't matter, maar dat scheelt weer wat stappen en als je DV uninstalled weer wat MB'tjes =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:45
Offtopic:Fantasties topic trouwens

OnTopic: Ik heb een SGSII met swype allemaal prima, ook automatische spatie, nu alleen als ik een keer geen swype gebruik en type dan tik ik als ik een spatie wil geven een punt. Reden die spatiebalk is zo verdomde klein, meer mensen hier last van?

Kun je op de SGSII ook een ander toetsebord installeren, met behoudt van swype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 09:54

Dennahz

Life feels like hell should.

Bestaan er applicaties die kunnen regelen welke programma's verbinding met internet mogen maken tijdens roaming? Ik gebruik nu Droidwall, maar dat moet ik telkens handmatig activeren.

Ik wil eigenlijk bereiken dat enkel Whatsapp en mail gebruikt kunnen worden en dat het ding niet die andere onzin gaat doen (zoeken naar updates e.d.).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Niet online
Dennahz schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:08:
Bestaan er applicaties die kunnen regelen welke programma's verbinding met internet mogen maken tijdens roaming? Ik gebruik nu Droidwall, maar dat moet ik telkens handmatig activeren.

Ik wil eigenlijk bereiken dat enkel Whatsapp en mail gebruikt kunnen worden en dat het ding niet die andere onzin gaat doen (zoeken naar updates e.d.).
Kijk eens naar LBE Privacy Guard, staat in de market. Werkt alleen op een geroot toestel en ik heb gemerkt dat apps die standaard in de telefoon staan als trusted worden gemerkt. Deze moet je dan even 'untrusten' en dan kun je per app aangeven wat er wel en niet mag. Je zult verbaast staan hoeveel apps het IMEI/IMSI of de locatie gegevens of zelfs toegang tot je contacten, sms of belgegevens willen hebben. Van de meeste kun je dergelijk gedrag wel verklaren alleen zou je wel verwachten dat er minimaal om gevraagd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Nu KPN de prijzen aan het ophogen is vroeg ik me af:

Is er een app waarmee je bij kan houden via bv google maps het bereik van je telefoon? En ook van andere providers (vodafone, t-mobile)? Dus ik pak de Desire met Hi kaartje en wil meten de ontvangststerkte van KPN, Vodafone, T-Mobile........ en dat zien via bv google maps.

Ik woon namelijk op een plek met weinig dekking en als ik moet overstappen dan wil ik wel weten of ik bereik heb.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

www.slechtedekking.nl is er als nieuw initiatief, nog niet helemaal compleet. Volgens mij zijn er nog wel anderen maar die ken ik niet bij naam.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik ben op zoek naar een applicatie die op het home scherm in een bepaald kader willekeurig foto's weer geeft uit een map en tevens een actie kan verbinden aan het klikken op een van die willekeurige foto's. Iemand hier bekend mee? Ik vind de contacten optie van de verschillende launchers wat beperkt en wil ook niet dat van een bepaald contactpersoon altijd dezelfde foto zichtbaar is. Handmatig wijzigen is ook niet echt een optie omdat ik dat random juist leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Tsurany schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:48:
www.slechtedekking.nl is er als nieuw initiatief, nog niet helemaal compleet. Volgens mij zijn er nog wel anderen maar die ken ik niet bij naam.
Die had ik, maar ik zoek het kleinschaliger. Ik werk/woon namelijk bij een camping en hier hebben we nagenoeg geen ontvangst. Ik wil nu onderzoeken waar wel/geen bereik is op het terrein en welke provider wel/niet. En dan is slechtedekking te grootschalig

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24
Is er een manier om de gigantisch lijst met apps enig sinds te sorteren in Launcher Pro? liefts zou ik ze in mapjes knikkeren :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 13:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

wontcachme schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:54:
[...]
Die had ik, maar ik zoek het kleinschaliger. Ik werk/woon namelijk bij een camping en hier hebben we nagenoeg geen ontvangst. Ik wil nu onderzoeken waar wel/geen bereik is op het terrein en welke provider wel/niet. En dan is slechtedekking te grootschalig
Er bestaat 'n app Antennas die je laat zien met welke "paal" je verbonden bent en hoe die dekking is, dus ik denk dat je daar wel redelijk mee geholpen bent. Dit wordt op 'n landkaartje geprojecteerd, maar is dus wel op kleine schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:59
Mede Tweakers,

morgen begin ik aan een eurotrip en nu dacht ik opeens is er een app die, zonder internet, mijn locatie kan tracken zodat ik aan het eind van de reis een mooi plaatje heb van waar we allemaal geweest zijn/gereden hebben? Ik heb zelf niet veel tijd om te zoeken op internet aangezien ik druk bezig ben met inpakken ed.

Ik hoop dat iemand een toffe app weet. _/-\o_

Groetjes,
Crepsly

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:14
.... is het gewoon niet verstandig om daar bankzaken over heen te doen.
Je zou dat minimaal via een VPN tunnel moeten doen.
Ik zie niet waar een vpn op mijn android hier veel aan veiligheid toevoegd. De verbinding zelf is al met https versleutelt. Ik denk dat android zelf een risico is en je mobiel die je kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

crepsly schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:19:
Mede Tweakers,

morgen begin ik aan een eurotrip en nu dacht ik opeens is er een app die, zonder internet, mijn locatie kan tracken zodat ik aan het eind van de reis een mooi plaatje heb van waar we allemaal geweest zijn/gereden hebben? Ik heb zelf niet veel tijd om te zoeken op internet aangezien ik druk bezig ben met inpakken ed.

Groetjes,
Crepsly
Ik heb even gekeken op de market en ik vond deze app https://market.android.co...ker&feature=search_result , ik weet niet of dit preciesi s wat je zoekt. Als ik jou was zou ik hem even testen zonder internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
regmaster schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:32:
... Zonder root toegang ben je overgeleverd als gebruiker aan de integriteit van de dev, ...
Voor de normale computer/devicegebruiker die zelf geen code audits etc kan doen is dat eigenlijk altijd zo denk ik. Maar ik vind Android (min of meer intuitief) ook niet zo'n prettige omgeving voor 'gevoelige zaken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 19-06 09:54

Dennahz

Life feels like hell should.

regmaster schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:42:
[...]

Kijk eens naar LBE Privacy Guard, staat in de market. Werkt alleen op een geroot toestel en ik heb gemerkt dat apps die standaard in de telefoon staan als trusted worden gemerkt. Deze moet je dan even 'untrusten' en dan kun je per app aangeven wat er wel en niet mag. Je zult verbaast staan hoeveel apps het IMEI/IMSI of de locatie gegevens of zelfs toegang tot je contacten, sms of belgegevens willen hebben. Van de meeste kun je dergelijk gedrag wel verklaren alleen zou je wel verwachten dat er minimaal om gevraagd zou worden.
Dankjewel. Dit kan ik dan eventueel combineren met 'contact to internet when roaming'? Zal het eens testen. En idd, ik wil eigenlijk niet weten wat al die apps doorsturen naar de maker.... :X

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Viber staat in de market sinds vanochtend. :) _/-\o_

http://www.androidworld.n...viber-staat-in-de-market/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mooi!

ben benieuwd of er al mensen zijn uit mijn contactenlijst die de app hebben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Wii4all schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:10:
[...]

mooi!

ben benieuwd of er al mensen zijn uit mijn contactenlijst die de app hebben.
helaas wel erachter gekomen dat vodafone de app blokkeerd :'( dus alleen via wifi bellen dan maar als ik thuis ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 11:16

Robinski

A.K.A. RHarmsen

crepsly schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:19:
Mede Tweakers,

Groetjes,
Crepsly
Vind zelf Open GPS Tracker (https://market.android.co...sogeti.android.gpstracker) een erg goede hiervoor.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
alwaysleft schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:15:
[...]

helaas wel erachter gekomen dat vodafone de app blokkeerd :'( dus alleen via wifi bellen dan maar als ik thuis ben ;)
Ook als je de VF-proxy uitzet in je APN instellingen?
Edit: en mag VF dat wel blokkeren trouwens.....?

[ Voor 9% gewijzigd door ralph075 op 20-07-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

alwaysleft schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:15:
[...]

Dat is vreemd, ze mogen dit namelijk niet meer...... ze wachten natuurlijk af tot dat de wet door de 1e kamer is....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vf heeft volgens mij in haar voorwaarden staan dat ze dit soort zaken blokkeren. Nou heb ik zelf geen VF en kan ik niets testen, maar het zou me niets verbazen als VF meldt dat ze in afwachting van een definitief besluit zijn en dat ze het tot die tijd verbieden.

Iemand zin in een Viber-topic? :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vodafona heeft de app geblokkeerd, je kunt hem dan alleen over wifi gebruiken las ik net op androidplanet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bullet NL schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:26:
[...]

Dat is vreemd, ze mogen dit namelijk niet meer...... ze wachten natuurlijk af tot dat de wet door de 1e kamer is....
en toch doen ze het, T-Mobile aansluiting van vriendin heeft geen problemen, als ik via wifi bel is het kraakhelder...bel ik met Vodafone alleen maar hapering ( wel vol 3G bereik). Vodafone blokkeerd de app dus 100% zeker... helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik kon hem via m'n mobiel niet vinden, nu dus via market.android.com geinstalleerd.
Mijn Motorola Milestone werd gekenmerkt als een 'Vodafone Motorola Milestone'
Ben hem nu aan het installeren en ben geconnect (via WiFi) en dat werkt goed inderdaad.
Al m'n Viber-contacts zijn aan het werk dus ik hoor alleen een heldere toon van het overgaan.
Dat hoor ik ook als ik via GPRS bel trouwens, weet niet wat jullie dan horen? Heldere toon of niet?
Erg jammer dat VF hem blokkeert, heb nooit problemen met Vodafone gehad eigenlijk.
Goede speeds, onbeperkt internet (heb nog geen FUP) en goede klantenservice ook vind ik.
Dit is een klein vlekje op hun goede reputatie imho, maarja ach gratis thuis (via WiFi) bellen is ook nice!
EDIT: Zou tof zijn als het bij de oude abbo's (zonder FUP) wel gewoon zou werken natuurlijk :P

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 20-07-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:11
Is er al een goed alternatief voor Trackr? Want dat is wat jullie hievboven allemaal zoeken.

Trackr gebruikte ik op Windows Mobile vroeger echt heel vaak, zodat mensen konden zien waar ik uithing als ik bijv. richting familie in Polen ging.

Helaas is daar geen android app voor, er is wel een iPhone app uitgekomen, maar de android app gaat denk ik voorlopig niet meer komen (volgensmij is de ontwikkelaar overleden).

Het enige wat een beetje in de buurt komt, is Glympse. Alleen daar moet je vooraf instellen hoelang je hem aan wil laten zien en is de geschiedenis online ook heel beperkt. Met trackr kon je de hele route bekijken, met Glympse alleen de laatste paar honderd meter.

Ik wil niet een offline trackr om achteraf mijn route te laten zien, maar juist online mijn route, zodat familie e.d. kan zien waar ik uithang tijdens m'n reis.

[ Voor 13% gewijzigd door Boyd op 20-07-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236512

Ik zoek een app om mijn MySQL servers te beheren, dus rijen invoegen, aanpassen en verwijderen. En een app om code aan te kunnen passen op ftp. Mijn bedoeling is niet om lappen code te maken hiermee maar ben nog weleens onderweg en komt nog weleens voor dat ik een bepaalde rij moet aanpassen of even een rij invoegen en wat code moet veranderen.

Hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En wat heb je zelf gevonden, geprobeerd of uitgevogeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Misschien een domme vraag, maar is er een (indirecte) mogelijkheid om met paypal apps te kopen in de market? Ik heb namelijk geen credit card.

Misschien handig om betaalmogelijkheden in de TS op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
MTDjassen schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:31:
Misschien een domme vraag, maar is er een (indirecte) mogelijkheid om met paypal apps te kopen in de market? Ik heb namelijk geen credit card.

tsja....je zou een alternatieve markt kunnen proberen zoals AndroidPit. Zij accepteren wel Paypal. Helaas is het aanbod wat kleiner dat de Market Place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:20

The_Worst

Unox

Enige mogelijkheid momenteel is om 3vCash te gebruiken, een pre-paid credit card.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 00:51

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Sommige developers bieden hun apps ook aan via hun website, waarbij veelal Paypal mogelijk is.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-06 18:17
Gamepie56 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:50:
Is er al een goed alternatief voor Trackr? Want dat is wat jullie hievboven allemaal zoeken.

Trackr gebruikte ik op Windows Mobile vroeger echt heel vaak, zodat mensen konden zien waar ik uithing als ik bijv. richting familie in Polen ging.

Helaas is daar geen android app voor, er is wel een iPhone app uitgekomen, maar de android app gaat denk ik voorlopig niet meer komen (volgensmij is de ontwikkelaar overleden).

Het enige wat een beetje in de buurt komt, is Glympse. Alleen daar moet je vooraf instellen hoelang je hem aan wil laten zien en is de geschiedenis online ook heel beperkt. Met trackr kon je de hele route bekijken, met Glympse alleen de laatste paar honderd meter.

Ik wil niet een offline trackr om achteraf mijn route te laten zien, maar juist online mijn route, zodat familie e.d. kan zien waar ik uithang tijdens m'n reis.
Ik gebruik google latitude. Alleen die is ook zeer beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matuna
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 13:22
Deze app is niet compatibel met uw BASE HTC Hero.

Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?
Ik draai Elelinux-7.1.0-RC1-Hero-v3.0 Android 2.3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 00:51

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Matuna schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:03:

Welke app gaat het dan over?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matuna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Matuna schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:03:

Wat zit er allemaal in die rom? Denk in ieder geval dat het aan je Android versie niet kan liggen. Voor de rest kan het aan alles liggen wat er in die rom zit gekwakt. Ook de resolutie. Bekijk eens of die daar niet mee in conflict zit.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matuna
Touchdomex schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:52:
[...]

Wat zit er allemaal in die rom? Denk in ieder geval dat het aan je Android versie niet kan liggen. Voor de rest kan het aan alles liggen wat er in die rom zit gekwakt. Ook de resolutie. Bekijk eens of die daar niet mee in conflict zit.
Dit is de ROM http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=932377

Maar op Viber zelf vond ik dit:
Viber for Android has been tested by us on the following devices:

HTC Desire HTC Desire S
HTC Desire HD HTC Incredible S
HTC Desire Z HTC Nexus One
Motorola Milestone Motorola Defy
Motoroal ATRIX
Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy Ace Samsung Nexus S
ZTE Blade
Dat er niet getest werd op de Hero ok, maar dit kan toch de rede niet zijn ofwel?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.