Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 245 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.873 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Voor de mensen die JP capped hebben en nog flink wat VPs hebben.

Veel geld vang je niet voor die VPs (vind ik tenminste van niet). VP gaat naar JP en alles boven de 4k krijg je per mail als 47s per punt.

Ik zelf zou de VPs naar Conquest points zetten. Want naar de patch is er tijdelijk geen honor cap en heb je een tijdje om onder de 4k honor te komen voordat alles boven de 4k in gold word verandert.

Tenzij je uiteraard niet aan PVP doet of al de volledige set hebt.
En als je liever gold hebt en de valor boots prijs op jouw server is hoger dan 47s per punt dan zou ik dat maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Tao schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:12:
Ik heb sinds vandaag iets vreemds.
Ik maak gebruik van een authenticator (zo'n sticky, geen mobile one) om in te loggen.
Nu logde ik in, en wow vroeg niet naar m'n authenticator code... weird dus.
Ik naar battle.net om in te loggen, maar daar vraagt men wel naar die cijfercode.
In m'n account settings staat m'n authenticator op actief.
Alhoewel die dus bij het inloggen niet werkt.
Ik ben niet gehackt (al m'n gear en gold is onveranderd aanwezig).
Iemand anders dit ook gehad/gemerkt?

Het is sinds vandaag.
Stond bij 'breaking news' laatst: ze hebben een mooie nieuwe manier om in te loggen, Wanneer je vaak van één plek af inlogt, 'onthoudt' WoW dat en zul je minder vaak gevraagd worden om een authenticator code. Volgens mij is dit vanaf vorige week zo en sinds die tijd heb ik m'n authenticator niet meer hoeven te pakken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
hey mensen heb een vraagje, ik wil het denk ik wel weer een maandje gaan proberen, alleen ben ik altijd iemand die het liefst iets als ventrilo of Teamspeak gebruikt tijdens het spelen. Zit een van jullie toevallig in een guild die ook pubs in hun channel toelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:08

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is er nog een guild opzoek naar een Resto Druid en een Mage.

Mijn druid is mn main en mijn mage is mn alt en ben ik aan het gearen. Zoek het liefst een guild die ook 25 mans doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 09:42
Grudgie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:49:
Is er nog een guild opzoek naar een Resto Druid en een Mage.

Mijn druid is mn main en mijn mage is mn alt en ben ik aan het gearen. Zoek het liefst een guild die ook 25 mans doet. :)
Een server erbij noemen en horde/alliance zou in ieder geval handig zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo 1 week voor 4.2 ben ik full 359.. :) Eindelijk dropte mijn shoulders van omnitron.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Hmm, ben voor het midsummer festival bezig met Unusual Activity en dan kan je met je level 60 dus langs het Alliance kampje in Ashenvale.

Nu is het gewoon normaal daar allemaal level appropriate elites staan, maar waarom staat daar een level 85 tussen die me one-shot voordat ik zone-in zodat ik hem kan zien? To add insult to injury krijg ik nog een 10% durability loss ook :| (lijkt me PvP-redenen dat hij er tussen staat? Horde <> Alliance...)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:08

Grudgie

PSN: Grudgie7

brothermaynard schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 00:38:
[...]

Een server erbij noemen en horde/alliance zou in ieder geval handig zijn... :)
hehe oja, sorry! Ik zit op Eonar en zit op horde.. maar wil misschien wel van server veranderen als nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
junglebeast schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 00:49:
Zo 1 week voor 4.2 ben ik full 359.. :) Eindelijk dropte mijn shoulders van omnitron.
feli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Na een pauze van 4 maanden weer begonnen met WoW. Wat heb ik dit gemist zeg 8) Helaas is er niet veel meer over van m'n oude guild ;( Maar de guild bank zit nog vol met gold en items. Een keer even kijken of ik nog in contact kan komen met de guild masters, mss dat ik ze zover krijg dat ze alles aan mij doneren :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn eerste week 85 zijn, is een uur geleden voorbij. En moet zeggen vind het spel leuker dan gedacht met mijn i337.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 02:58:
Na een pauze van 4 maanden weer begonnen met WoW. Wat heb ik dit gemist zeg 8) Helaas is er niet veel meer over van m'n oude guild ;( Maar de guild bank zit nog vol met gold en items. Een keer even kijken of ik nog in contact kan komen met de guild masters, mss dat ik ze zover krijg dat ze alles aan mij doneren :P
Ik heb ook zo'n "pauze" op het moment, behalve dat ik niet het gevoel heb dat ik iets mis. Eerder een gevoel van vrijheid (niet perse hoeven raiden enzo). Met de guild gaat het nog wel goed (zie ik op Twitter ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg mij af, of je genoeg kans maakt om in de zomer een raidguild te vinden als je net level 85 bent geworden? Alle instances voor de expansions hiervoor -had namelijk een break- uitkwam wel gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Even een vraag die jullie wellicht wat vaker hebben gekregen. Ik kreeg net mail dat mijn WoW account gebanned was, terwijl ik al een klein half jaar geen WoW meer speel. Ik heb geen ENKEL idee hoe ze mijn WoW password hebben achterhaald, hij is niet veranderd, dus dan moet ik het in de keylogger hoek zoeken toch?

En als tweede vraag, activeren die lui nou m'n WoW account in de hoop dat er iets op te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:52:
Even een vraag die jullie wellicht wat vaker hebben gekregen. Ik kreeg net mail dat mijn WoW account gebanned was, terwijl ik al een klein half jaar geen WoW meer speel. Ik heb geen ENKEL idee hoe ze mijn WoW password hebben achterhaald, hij is niet veranderd, dus dan moet ik het in de keylogger hoek zoeken toch?

En als tweede vraag, activeren die lui nou m'n WoW account in de hoop dat er iets op te vinden is?
kijk eerst maar is of het spam is, ik krijg er namelijk 9/10 perdag. op mails waar nog nooit me account opgezeten heeft.

wil je zekerheid, blizzard bellen kunnen alles nakijken voor je en gelijk oplossen mocht het zo zijn, en als het niet zo is is het niet zo
tevens is je WoW loggin hetzelfde als je SC2 loggin, dus dan zou je ook daar gehacked moeten zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 25-06-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nee want als het phishing meuk is kloppen de achterliggende URLs niet. Die gingen echt naar blizzard, en voordat ik er op klikte ging ik ook naar battle.net en was m'n WoW account idd echt gebanned. Ik heb Blizzard net gebeld, logins kwamen niet vanuit NL (meer mocht ie niet zeggen). Account is recovered. Het stoort me alleen dat ze m'n pass hebben weten te achterhalen, omdat ik nogal prat ga op de security van m'n systemen. Gezien m'n pass niet veranderd is ga ik er van uit dat het om een keylogger gaat. Snap er niks van, ik gebruik zelden minder legale software, en als het zo is scan ik heb helemaal scheel.

[ Voor 18% gewijzigd door apNia op 25-06-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
apNia schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:17:
Nee want als het phishing meuk is kloppen de achterliggende URLs niet. Die gingen echt naar blizzard, en voordat ik er op klikte ging ik ook naar battle.net en was m'n WoW account idd echt gebanned. Ik heb Blizzard net gebeld, logins kwamen niet vanuit NL (meer mocht ie niet zeggen). Account is recovered. Het stoort me alleen dat ze m'n pass hebben weten te achterhalen, omdat ik nogal prat ga op de security van m'n systemen. Gezien m'n pass niet veranderd is ga ik er van uit dat het om een keylogger gaat. Snap er niks van, ik gebruik zelden minder legale software, en als het zo is scan ik heb helemaal scheel.
Zet er een authenticator op, ben je van het gezever af. Plus scan je systeem of beter nog, installeer hem opnieuw en zorg voor een virusscanner. Meeste keyloggers etc worden wel afgevangen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mijn probleem is dat iets niet WoW'erigs ook opgepakt kan worden door een keylogger. Het stoort me dat het ze blijkbaar is gelukt, ondanks dat m'n PC's constant in paranoia mode staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 04:58:
Ik vroeg mij af, of je genoeg kans maakt om in de zomer een raidguild te vinden als je net level 85 bent geworden? Alle instances voor de expansions hiervoor -had namelijk een break- uitkwam wel gedaan.
Om zich is het nu makkelijker om te gearen volgende week. En er zullen vast wel guilds zijn die de 4.0 raids nog niet afgemaakt hebben. Wij moeten ook nog Neferian doen. En een alt guild heeft nu pas 4 bosses gedaan. Maar dat is dan ook geen raid guild.

Maar je moet wel inzet tonen en je gear op orde hebben. Want er is veel verloop in guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag i346 gehaald kan ik mooi beunhazen in de nieuwe dg.
Alchemy naar 450 zodat ik bijna vial of sands kan maken die ik zo graag wil, maar daar voor moet ik wat benodigde G bij elkaar sprokkelen aangezien ik alleen maar 169g heb.
En het mooiste ik ben Exalted met Exodar en heb gelijk een Olifant gekocht, nu bezig met Gnomeregan, want een Worgen Male met een kip robbot ziet er ook niet verkeert uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Zaterdag dan ook 85 gedinged op mijn warrior alt. Nummer 6 op 85 en mijn 1e tank char. Belt en shield gecraft, bracers uit ZA geequiped, goedkoop de strength gun en een dodge/parry cloak van de ah geplukt (en ja ik weet dat hyjal ook een tank cloak heeft ^^) en dankzij een guildie healer die mij geboost heeft in een hc ook meteen de engi head kunnen craften. Omdat ik het vertik om pure stamina te gemmen is mijn healthpool unbuffed pas 120k, maar in een random hc komt dat op pak 'm 150k. Moet genoeg zijn dus ;)

En dan beginnen de frustraties. Qua tanking gaat het prima, single target tot op heden geen enkel probleem, aoe packs af en toe (afhankelijk van hoe snel/makkelijk ik ze bij elkaar kan hebben voor dps losgaat). Maar dan werk je je ass of en dan worden de tankingdrops weggeninjaed door crap dps. Eerst in Vortex een cloak geneed zien worden door een pala dps die een whooping 5k overall deed onder het motto 'but I'm a tank too'. Daarna in Lost city een ring verloren aan wederom een crap pala dps die een whooping 200 dps meer overall deed dan mij. Leuk joh, gearen :S Ik kan in ieder geval niet wachten tot 4.2. Zo snel mogelijk mijn JP inwisselen voor tier items.

Verder gister contact opgenomen met iemand uit een andere guild om stappen te ondernemen voor het organiseren van alt-runs. Ik kwam toevallig met hem/haar in gesprek en we bleken qua guild erg veel overlap te hebben. Kleine raidcore, leuke progressie en mensen met alts, maar niet genoeg voor alt runs. Eens kijken of we wat kunnen organiseren. Moet ik alleen nog gaan nadenken op welke char ik meega ^^ Keuze genoeg.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Ik persoonlijk stop gewoon met pullen tot ik item heb, (of gekicked ben)
Normaliter doe ik zelfde vooor dps als ik weet dat item geninjad wordt.
helaas kun 0.0 doen aan de laatste, zeker met iemand die kan DE, wordt alles offspec geneed.
en lijk het er op dat niemand meer verwacht dat die 346 item nog een upgrade kan zijn, das nadeel van zo laat in de expension nog moeten gearen.
Alle goede spelers zie je zelden in de dungeons, zal wel paar weekjes anders zijn zodra 4.2 uit is.
tot gross daar zijn gear kan farmen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 02:15:
Vandaag i346 gehaald kan ik mooi beunhazen in de nieuwe dg.
Alchemy naar 450 zodat ik bijna vial of sands kan maken die ik zo graag wil, maar daar voor moet ik wat benodigde G bij elkaar sprokkelen aangezien ik alleen maar 169g heb.
En het mooiste ik ben Exalted met Exodar en heb gelijk een Olifant gekocht, nu bezig met Gnomeregan, want een Worgen Male met een kip robbot ziet er ook niet verkeert uit.
Dan zal ik je even teleurstellen

Puur aan mats ben je al over 30k gold kwijt.
ALs je hem zelf wilt maken dien je eerst de recipy te vinden met archeology.
Ik zit nu op ruim 35 tolvir-solves waarvan 5-6 jars en alle jars hadden mummified organs.

Indien je niet iemand weet die je kan vertrouwen, dan kan het nog wel even duren voordat je vial of the sand hebt.

*dagboek*
Al' Akir nog niet neer maar we komen in de buurt.
Helaas nog de pech dat we bijna elke keer in P2 komen met al 1 DPS down.
Bijna elke try tussen 26-35% met 1* in P3.
Stacking gaat eindelijk goed, komen nu tot 8 stacks en healing is vol te houden tot acid rain 14 stacks bereikt. Dinsdag onze laatste kans voor een kill voor de grote nerf-patch. Nef-kill voor de patch kan me gestolen worden, maar hoop echt dat we Al'Akir wel neer krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door sabriel op 27-06-2011 08:32 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Teunis schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:16:
Ik persoonlijk stop gewoon met pullen tot ik item heb, (of gekicked ben)
Normaliter doe ik zelfde vooor dps als ik weet dat item geninjad wordt.
helaas kun 0.0 doen aan de laatste, zeker met iemand die kan DE, wordt alles offspec geneed.
en lijk het er op dat niemand meer verwacht dat die 346 item nog een upgrade kan zijn, das nadeel van zo laat in de expension nog moeten gearen.
Alle goede spelers zie je zelden in de dungeons, zal wel paar weekjes anders zijn zodra 4.2 uit is.
tot gross daar zijn gear kan farmen.
Helaas kon dat in beide gevallen niet, want de items dropten beide op de laatste boss. In Lost City kreeg ik al een whisper van de healer dat ie voor mij ging needen, maar zelfs met 2 rolls verloor ik het item aan de pala. Maar ik zie het erg veel, ook bij anderen. Zo was er tijdens het levelen een hunter die een agi-ring verloor aan wederom een pala. We hebben hem de kans gegeven om de ring te traden met de hunter, maar dat vertikte de pala. Heel snel gekicked. CBA om zo'n persoon door een dungeon te trekken als tank. Ik ben ansich best tevreden over de lfg-tool, maar de houding die veel mensen zich aan hebben gemeten vind ik in en in triest. De kans dat je elkaar weer tegenkomt is minimaal. Op de eigen server wist je op een gegeven moment precies wie je moest vermijden, maar met lfg zijn het vooral mensen van andere servers die de ninja uithangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Dat komt vooral omdat je redelijk anoniem blijft. Vroegah was dat wel anders, je wist precies wie je niet in de groep moest hebben, wie wel, wie van de tegenpartij je ZEKER moest mijden.

De enige manier waarop je nu een beetje naambekendheid kan werven is in de top raiding/pvp guild zitten.... en dan wordt alsnog veel naar de guildnaam gekeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
sabriel schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:29:
[...]
*dagboek*
Al' Akir nog niet neer maar we komen in de buurt.
Helaas nog de pech dat we bijna elke keer in P2 komen met al 1 DPS down.
Bijna elke try tussen 26-35% met 1* in P3.
Stacking gaat eindelijk goed, komen nu tot 8 stacks en healing is vol te houden tot acid rain 14 stacks bereikt. Dinsdag onze laatste kans voor een kill voor de grote nerf-patch. Nef-kill voor de patch kan me gestolen worden, maar hoop echt dat we Al'Akir wel neer krijgen.
Heel veel succes met Al’Akir dan! Als je nu nog niet zo vaak in P3 komt wordt het toch wel een lastige situatie hoor… P1 moet je een klein beetje mazzel hebben, P2 zou sowieso niemand dood moeten gaan. P3 heb je (vooral in het begin) veel mensen die bijna direct dood gaan. Voor een First kill moet je denk ik met 10 man de eerste 10/15 seconden overleven van P3.

De laatste keer dat ik daar was gingen we met als en nieuwe mensen, alleen de tank en het healteam waren mains. P2 duurde tot en met 20 stacks en niemand ging tegen de vlakte, helaas was er voor P3 weinig healer mana meer over en wipten we zo rond de 5%...

Ik heb zelf dit weekend weinig kunnen spelen, twee keer een random op mijn level 52(!) mage. Nu gaat het meestal nog erg soepel, ben benieuwd hoe dat gaat als de DK’s in het spel komen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Het lijkt me niet al te moeilijk voor blizzard om de loot vast te hangen aan een specifieke rol in de dungeon. Dus tank need op tank item gaat dan voor dps need op tank item.. maja. Het is nou eenmaal zo, kmaak me er niet te druk over, gewoon een kick erin gooien.
En wat is leatherworking toch een bout proffession. Kheb het al eerder geprobeerd te lvlen op mijn rogue, maar heb dat op een gegeven moment maar opgegeven. Nu wil ik het toch echt wel hebben op mijn hunter, dus heb 2-3 uur leather staan farmen. Vind de mats best wel belachelijk veel eigenlijk, kheb nu 200 rugged leather nodig voor 20 skill lvl's. Zit na een flink uur op 100.. ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jaa, ik heb Vial of the Sands *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh mensen,

vrijdag avond BoT avond. Alles one shot en in net iets meer dan 1 uur stonden we weer buiten. Daarna nog ff BwD 5/6. Gisteren avond waren er een aantal guildies die Al Akir toch echt graag voor de nerf wilden halen. We hadden eigenlijk, na de laaste poging waar hij op 2% zat besloten om deze lekker na de nerf te doen, maar toch gisteren nog wat pogingen gedaan... was totale fail.. 4 personen hadden dit nog nooi gezien en p1 was daarom een drama. Na 4 pogingen hadden de mensen die erbij waren toen die op 2% zat zoiets van laat maar hangen (waaronder ik)... :P

haha.. daarna ff een hc'tje (die waterdungeon) in frost dps met tank gear :P. we wilde ff kijken of dit al mogelijk is, maar werkt dus prima. in 18 min stonden we weer buiten. straks als ik een aantal 378 pieces heb ga ik met guild runs helemaal niet meer in tank spec.. gewoon dps met tank gear en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Juok schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:07:
Het lijkt me niet al te moeilijk voor blizzard om de loot vast te hangen aan een specifieke rol in de dungeon.
Mwoah, nu ze de stats steeds meer normaliseren (dus niet meer dingen zoals plate-tank krijgt dodge van agi en zo) gaat het misschien wel, maar volgende week gaan ze voor de makkelijker optie (in ieder geval bij BoE's): need -> soulbound. De rest (moeilijk gaan doen over BoP's in 5 man instances) heb ik nooit gesnapt. Iemand anders die het ook kan gebruiken need ook, oh wat erg... Dan doe je toch nog een HC? Kijk, als een mage need op iets met spirit kan ik me indenken dat een priest dat niet leuk vindt, maar een pala die need op een str/stam/parry item, oh noes...
Ik snap dat het beleefd is om te kijken / vragen of iemand het nodig heeft voor de spec waarin hij of zij op dat moment in de dungeon zit, maar de halszaak die sommigen er van maken snap ik echt niet.
En wat is leatherworking toch een bout proffession
True. En ik heb nog niks gevonden wat een beetje verkoopt op de AH. Als er een epic verkoopt is dat wel lekker geld, maar met 1 per week heb je geluk, en dat is wanneer niemand je undercut....

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gistermiddag eens geprobeerd wat te tanken in ZA met 3/5 guildies. Hadden een rogue en hunter pug bij ons.
Beide het type van 'go go go.gooooo!' en niet eens de moeite nemen om een md of tricks te geven. Ja dan kun je wel verwachten dat je af en toe een mob op je staat te hakken.

Gelukkig ging de rogue weg na een tijdje en een guildie viel in, toen liep het een stuk beter. Heb alleen niet de laatste baas kunnen doen omdat ik weg moest. Maar al met al redelijk verlopen.. na 4.2 zeker vaker lopen en mee springen met de 2de groep, of alt groep als die gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Zhalix schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:46:
De enige manier waarop je nu een beetje naambekendheid kan werven is in de top raiding/pvp guild zitten.... en dan wordt alsnog veel naar de guildnaam gekeken :(
Opzich valt dat bij ons op de server wel mee, maar goed onze server is dan ook op sterven na dood ;)
Paul schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:44:
[...]
Mwoah, nu ze de stats steeds meer normaliseren (dus niet meer dingen zoals plate-tank krijgt dodge van agi en zo) gaat het misschien wel, maar volgende week gaan ze voor de makkelijker optie (in ieder geval bij BoE's): need -> soulbound. De rest (moeilijk gaan doen over BoP's in 5 man instances) heb ik nooit gesnapt. Iemand anders die het ook kan gebruiken need ook, oh wat erg... Dan doe je toch nog een HC? Kijk, als een mage need op iets met spirit kan ik me indenken dat een priest dat niet leuk vindt, maar een pala die need op een str/stam/parry item, oh noes...
Ik snap dat het beleefd is om te kijken / vragen of iemand het nodig heeft voor de spec waarin hij of zij op dat moment in de dungeon zit, maar de halszaak die sommigen er van maken snap ik echt niet.
Ik vind het ronduit onbeschoft, sorry ;) Als je tanking gear wilt dan queue je als tank. Als je het nog niet aandurft en daarom als dps queued prima, maar ga dan niet needen op tankgear als de tank in de dungeon het item kan gebruiken. Hetzelfde als lock of mage needen op een spirit item als er een healer aanwezig is die het daadwerkelijk ms kan gebruiken. Het 'excuus' 'ach, de waardeloze stat reforge ik wel weg' om het needed op een dergelijk item goed te praten vind ik waardeloos bijvoorbeeld. Het is een fatsoensregel en die is blijbkaar tegenwoordig ver te zoeken. Soms ben ik geneigd om dan ook maar overal op te gaan needen, maar dat is mijn stijl niet. Ik blijf erbij, gewoon wachten en kijken of iemand het item ms kan gebruiken, zo niet dan need je met melding os. Geen vuiltje aan de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:44:
[...]
Mwoah, nu ze de stats steeds meer normaliseren (dus niet meer dingen zoals plate-tank krijgt dodge van agi en zo) gaat het misschien wel, maar volgende week gaan ze voor de makkelijker optie (in ieder geval bij BoE's): need -> soulbound.
Het lost niet alleen problemen op. Ik zie vaak dat mensen het greeden, verliezen en dan vragen of ze het kunnen kopen voor een alt. Helaas zijn er ook mensen die disenchant kiezen voor BoE items. Als die wint is het item weg. Terwijl je met need hem nog zou kunnen pakken en traden.

Iemand dit al geprobeerd? Een oplossing zou zijn als hij soulbound maar nog wel tradeable binnen de groep wordt, of dat voor BoE de disenchant optie standaard disabled wordt. Je kan het immers altijd nog een bevriende enchanter vragen.

Overigens, mijn pally tank heeft een epic + heroic + jp healing en dps set, zonder een van beide specs ooit gespeeld te hebben. Gekocht van rep en gewonnen met greed rolls. Na de patch kan ik de laatste twee tier items voor jp kopen en kan ik voor JP mijn holy set verder uitbreiden.

Mijn druid is mainspec resto offspec tank. Die tank offspec heb ik indertijd gebruikt om snel aan JP te komen voor een goede resto gear te krijgen voor raids. Veel sneller gearen dan als resto of dps moeten queuen. Mijn tank set is half epic, zonder tier items, ik denk dat ik daar ook maar een keer per week 7 heroics ga doen.

Overigens valt het me op dat je voor de VP beter 7 oude heroics kan doen en dan alleen voor de rest de troll heroics dan alleen de troll heroics. Die geven wel 2x zoveel vp, maar daarbij duren ze in een PuG gemiddeld drie tot vier keer zolang.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Mik! schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:54:

Ik vind het ronduit onbeschoft, sorry ;) Als je tanking gear wilt dan queue je als tank. Als je het nog niet aandurft en daarom als dps queued prima, maar ga dan niet needen op tankgear als de tank in de dungeon het item kan gebruiken. Hetzelfde als lock of mage needen op een spirit item als er een healer aanwezig is die het daadwerkelijk ms kan gebruiken. Het 'excuus' 'ach, de waardeloze stat reforge ik wel weg' om het needed op een dergelijk item goed te praten vind ik waardeloos bijvoorbeeld. Het is een fatsoensregel en die is blijbkaar tegenwoordig ver te zoeken. Soms ben ik geneigd om dan ook maar overal op te gaan needen, maar dat is mijn stijl niet. Ik blijf erbij, gewoon wachten en kijken of iemand het item ms kan gebruiken, zo niet dan need je met melding os. Geen vuiltje aan de lucht.
Probleem is wel dat de gemiddelde pug daar lak aan heeft. Die needen op alles wat los en vastzit, zelfs blues als ze DE zijn. LFG tool si teh evil!!!

@Omega als je 2 guildies meeneemt moet een Zul Aman ook makkelijk in een uurtje te doen zijn joh. Bovendien duren oudere instances langer omdat daar nu - surprise surprise - alleen nog maar mensen rondlopen die net 85 dinged zijn en nog geen Zul in kunnen of willen.

[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 27-06-2011 10:35 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:11:
[...]
Overigens, mijn pally tank heeft een epic + heroic + jp healing en dps set, zonder een van beide specs ooit gespeeld te hebben. Gekocht van rep en gewonnen met greed rolls. Na de patch kan ik de laatste twee tier items voor jp kopen en kan ik voor JP mijn holy set verder uitbreiden.
Ik hoop niet dat je doelt op head en shoulders (kek) want die blijven gewoon tokens kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Mik! schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:54:
Als je tanking gear wilt dan queue je als tank. Als je het nog niet aandurft en daarom als dps queued prima, maar ga dan niet needen op tankgear als de tank in de dungeon het item kan gebruiken.
Ben ik het mee eens, en zo doe ik het ook, maar om helemaal uit je plaat te gaan en te gaan schelden en je als total fuckwad te gaan gedragen omdat iemand anders die het ook kan gebruiken er ook op rollt gaat me te ver, het is maar en spelletje, en het is niet alsof je niet net zo makkelijk de volgende HC kunt gaan doen.

In raids, met een lockout van een week, dan is het wat anders, maar er zijn in HC's niet zo heel veel dingen die maar van één boss droppen met een belachelijk lage droprate, met de mogelijke uitzondering van caster staffs. Je kunt het ook te serieus nemen :) Meestal doe ik mensen die zeggen 'het is maar een spelletje' af als mensen die niet snappen dat je ook in een spelletje tijd en toewijding kunt steken, maar in dit geval (en al helemaal pre-level 85... kom op mensen, over 23,2 minuten vervang je het weer 8)7 ) zijn er ruim voldoende alternatieven om je dag (en die van 3 anderen) er niet door te laten verpesten :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Paul schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:34:
[...]
Ben ik het mee eens, en zo doe ik het ook, maar om helemaal uit je plaat te gaan en te gaan schelden en je als total fuckwad te gaan gedragen omdat iemand anders die het ook kan gebruiken er ook op rollt gaat me te ver, het is maar en spelletje, en het is niet alsof je niet net zo makkelijk de volgende HC kunt gaan doen.

In raids, met een lockout van een week, dan is het wat anders, maar er zijn in HC's niet zo heel veel dingen die maar van één boss droppen met een belachelijk lage droprate, met de mogelijke uitzondering van caster staffs. Je kunt het ook te serieus nemen :) Meestal doe ik mensen die zeggen 'het is maar een spelletje' af als mensen die niet snappen dat je ook in een spelletje tijd en toewijding kunt steken, maar in dit geval (en al helemaal pre-level 85... kom op mensen, over 23,2 minuten vervang je het weer 8)7 ) zijn er ruim voldoende alternatieven om je dag (en die van 3 anderen) er niet door te laten verpesten :)
Naja zie het ook eens van de andere kant: sommige items willen gewoon _NIET_ droppen. Heb al 20 runs op m'n warrior gedaan voor de helm, dropt telkens als ik op een alt kom. Op m'n priest de bracers, laatste dat ik nodig heb. Op m'n rogue de offhand, op m'n pally de healing mace... etc. See where I'm going? Sommige mensen hebben op een char al 25+ runs gedaan en het kloteitem dropt maar niet. Als een andere spec hem dan need voor offspec krijgt hij 5 sec om hem netjes te passen, anders word ik ook gek :P

Teveel van die aso's die puur en alleen needen "omdat het kan" voor DE/sell (te triest voor woorden terwijl iemand het nog nodig heeft natuurlijk maar zo leer je de mens goed kennen :P ).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:04:
[...]

Ik hoop niet dat je doelt op head en shoulders (kek) want die blijven gewoon tokens kosten :(
Nee, ik heb nu alleen de tier broek en de non set valor items (waren grotere upgrades+ 2pc bonus voor pally tanks = extra damage = extra threath, dat is echter geen enkel probleem.

Ik zal wel met een alt runnetje een paar keer met de guild cho'gall plat leggen voor de wel lekkere 4 pc bonus. Voor ik me Firelands in waag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Welke (er vanuit gaande dat je wilt tanken)?

353 is er inderdaad maar één, maar er zijn maar 2 Zandalari-instances dus de kans dat je die boss vaker ziet is erg groot :)
Sommige mensen hebben op een char al 25+ runs gedaan en het kloteitem dropt maar niet.
RNG is RNG :) En wie weet heeft die ander ook al 25 runs gedaan in de hoop dat het dropt :P

Ik snap wel waar je heen wilt, en ik ben het met je eens dat het beleefder is om MS voor OS te laten gaan, voor mij is het het gewoon niet waard om mijn dag te laten verpesten :) Sowieso, 'de laatste die ik nodig heb' is ook maar een arbitraire grens die je jezelf opgelegd hebt :P
Teveel van die aso's die puur en alleen needen "omdat het kan" voor DE/sell
Dat is inderdaad te triest voor woorden. Gelukkig worden BoE's ook BoP bij need in de volgende patch, dan krijgen ze nog maar 7G ipv 7K. En die 80G die een maelstrom nog opbrengt is ook amper de moeite :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Paul schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:34:
[...]

Scheelt dat ik niet begin te schelden, maar ik zeg er wel wat van ;) Ik kan inderdaad weer opnieuw gaan queuen voor een hc, maar het is wel een waste of time om opnieuw te moeten queuen omdat een dps een item voor je wegkaapt. Sterker nog, de kans dat het een tweede, een derde en zelfs een vierde keer gebeurd is aannemelijk. Daar zit voor mij het knelpunt, omdat we toch anoniem zijn kunnen we ons misdragen/onbeschoft en/of egoistisch opstellen.

Pre 85 kan het mij weinig schelen, inderdaad wat je zegt, je vervangt het toch binnen no time. Maar op 85 is het in mijn ogen een ander verhaal. Ik heb de items nodig om van een normal dungeon naar hc's te kunnen en vanuit hc naar za/zg en vervolgens raids. Ik voel mij bezwaard om met een healthpool van 120k een hc te gaan tanken, omdat healers het nog wel eens een probleem vinden of meteen beginnen te zaniken dat je healthpool zo klein is. Geen wonder dat mensen gaan compenseren. PVP items halen om zo het itemlevel op te krikken, als warrior cloth items in je bank gooien om zo toch te voldoen aan de itemlevel restrictie, als tank maar volop stamina gaan stacken ipv een balans tussen stamina en avoidance en ga zo maar door. En probeer je het eerlijk te doen dan zijn er helaas mensen die het voor je weten te 'verpesten' door op alles te needen wat ook maar enigszins bruikbaar is voor een spec die ze wellicht nooit spelen.

Maar goed, 4.2 brengt het voordeel met zich mee dat ik snel kan gearen en dan weer meekan met guildies en eventuele raids. Tot die tijd zal het af en toe slikken zijn als er weer een pug rondwandelt die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt ;)
porn* schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:00:
[...]
Naja zie het ook eens van de andere kant: sommige items willen gewoon _NIET_ droppen. Heb al 20 runs op m'n warrior gedaan voor de helm, dropt telkens als ik op een alt kom. Op m'n priest de bracers, laatste dat ik nodig heb. Op m'n rogue de offhand, op m'n pally de healing mace... etc. See where I'm going? Sommige mensen hebben op een char al 25+ runs gedaan en het kloteitem dropt maar niet. Als een andere spec hem dan need voor offspec krijgt hij 5 sec om hem netjes te passen, anders word ik ook gek :P

Teveel van die aso's die puur en alleen needen "omdat het kan" voor DE/sell (te triest voor woorden terwijl iemand het nog nodig heeft natuurlijk maar zo leer je de mens goed kennen :P ).
En inderdaad wat jij zegt. Zo vaak gezien dat iemand al 20 runs deed tot iets dropt, om vervolgens die ene drop voor je neus weggekaapt zien worden door een offspeccer.

Nu met de LFG-tool kan het bijna ongestraft gebeuren. Voorheen kreeg een dergelijk persoon direct op de server ervan langs en wisten mensen ook prima wie te mijden. Nu kan je hoogstens iemand kicken, op je blacklist zetten zodat je niet meer samen in een groep terechtkomt en that is it. Er zitten absoluut geen consequenties aan.

Aah well, het zijn maar pixels, maar toch kan het ontzettend frustrerend werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:01

Nibbz

Postmaster General

porn* schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:00:
[...]

5man ToC hc (weet iedereen dat nog.. met die paarden/wolfven aan het begin :p)... 51 runs gedaan voor die 2handed axe die daar dropt (naam vergeten,. zelfde model die van Loken dropt in HoL). Dropte in totaal 3x, waarvan hij 2x geninja'ed werd (en idd, op alts... komen die drops aan de fleet).

Pff wat een frustratie was dat

[ Voor 3% gewijzigd door Nibbz op 27-06-2011 12:55 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@replies hierboven psies en dan is het wel begrijpelijk dat mensen gek worden als het dan EINDELIJK dropt en iemand die je heel de instance draagt in z'n greens/blues wint hem...

Dit weekend weer wat heroic raidbosses gedaan, helaas maar 8 man waardoor we alleen de farm bazen gedaan hebben (en dat ging al niet super; wat is het toch lastig als je weer nieuwe mensen meeneemt)... Wederom geen enkel druid/rogue/mage/dk heroic token. Serieus waar die RNG van Blizz slaat als een lul op een drumstel. We hebben inmiddels als 3 randoms en casuals gegeared met heroic spul terwijl 5 van onze core group die er ELKE week bij zijn nog geen enkel heroic token hebben mogen looten. Ik :r echt op dat token systeem, al patches lang. Niet dat ik verder WEL mazzel heb qua drops :'( heb nu dps boots omdat ze een upgrade waren voor tanking 8)7

</cry> pff te warm om te whinen zeg! :P

[ Voor 22% gewijzigd door porn* op 27-06-2011 13:01 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
hulkie schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:53:
[...]

Heel veel succes met Al’Akir dan! Als je nu nog niet zo vaak in P3 komt wordt het toch wel een lastige situatie hoor… P1 moet je een klein beetje mazzel hebben, P2 zou sowieso niemand dood moeten gaan. P3 heb je (vooral in het begin) veel mensen die bijna direct dood gaan. Voor een First kill moet je denk ik met 10 man de eerste 10/15 seconden overleven van P3.

De laatste keer dat ik daar was gingen we met als en nieuwe mensen, alleen de tank en het healteam waren mains. P2 duurde tot en met 20 stacks en niemand ging tegen de vlakte, helaas was er voor P3 weinig healer mana meer over en wipten we zo rond de 5%...
We verliezen eigenlijk nooit iemand in P2 tot 12-13 stacks, daarna beginnen ze om te vallen.
Maar wat voor healers hebben jullie dat jullie komen tot 20 stacks ?
Wij waren gisteren met resto-druide/disc priest en holy priest. Disc was de invaller van een holy paladin die niet op kwam dagen.

Wat we de volgende keer doen in P3 is om volledig naar boven te gaan.
Hiermee wordt voorkomen dat iemand zichzelf inderdaad om zeep helpt in de start
Tevens hadden we niet verwacht dat de add ons zou volgen in P3.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Als je nog adds hebt moet de MT ze oppakken en iets van de rest vandaan tanken (wel zelfde hoogte), zodat niemand dmg krijgt van de adds. Als het er 1 of 2 zijn hoef je ze ze ook niet neer te nuken die dmg is wel te overzien maar de buff kan handig zijn ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Het is inderdaad lekker annoniem zo. Helaas heb ik mezelf er ook op betrapt, toen ik aan t tanken was voor een uberslechte dps groep, random ninja pulls etc.Toen kreeg ik zoiets van dikke finger voor jullie ik need dit dps item gwn. (terwijl ik normaal altijd de dps voor laat gaan).
Dit krijg je eerder met mensen van andere servers dan alleen met je eigen server groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat mijn guild ook nog BoT runs gaat doen straks want ik wil graag ook die cho gall schoulders. Dan combineer ik straks de 2 set T11 met 2 set T12. en voor een DK tank is dat echt een behoorlijke dps toename.

Lijkt mij dat dit dan ook prima moet zijn als basis voor de firelands raids op normal. Daarnaast maak ik nog even dat zwaard en voeg die 2 tank ringen toe.. en klaar is de woef :P

Heb er wel zin an.. al kijk ik wel een beetje huiverig naar al die daily toestand... ben echt een quest hater... die TB quest ben ik zowel op mijn dk als mijn war niet eens aan begonnen.. en ga dat ook niet meer doen :P

@ Omega Supreme denk dat jij wel echt slechte ervaringen hebt gehad met za/zg. Als ik die tegenwoordig pug dan kijk ik goed bij de eeste baas wat voor spelers het zijn. daarna maak ik een afweging of het wel of niet gaat lukken. Als er 2 of meer zwakzinnigen tussen zitten leave ik na de eerste boss... ja het is niet erg netjes, maar gamen doe ik voor de lol en anders is het alleen maar irritatie. focus niet alleen op dps want ik heb zowel za/zg runs gedaan met pugs waarbij alles one shot was terwijl dps niet boven de 10k zat.

Denk wel dat de drempel voor gasten die tot nu toe wegbleven uit za/zg lager wordt.. dus wellicht zal je meer retards tegenkomen straks in za/zg.... we gaan het zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
porn* schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:59:
Ik :r echt op dat token systeem, al patches lang.
Clothies en plate-wearers zijn een beetje verdeeld over de tokens, maar ik vind het een beter systeem om 3 tokens aan de loot-table toe te voegen dan 18 head-items aan de loot-table toe te voegen.

Die 18 kan nog iets minder worden als ik de classes / specs samenvoeg, maar als ik snel even tel dan zit ik al snel op 12. Laat ik 12 aanhouden:

Droprate van een head-token op Nef is tussen de 27 en 41% en er zijn 3 of 4 classes die er gebruik van kunnen maken en je mag zelf kiezen welke spec je neemt, voor die 12 head items moet je niet alleen geluk hebben dat de juiste class mee is, maar ook nog in de juiste rol.

Ik denk dat die tokens het juist een stuk simpeler maken om aan het juiste stuk gear te komen, dat er veel minder verspild worden omdat ze disenchanted moeten worden (wat met de tokens niet kan, maar met de head-items veel kans wel had gekunnen).

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
sabriel schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:14:
[...]

We verliezen eigenlijk nooit iemand in P2 tot 12-13 stacks, daarna beginnen ze om te vallen.
Maar wat voor healers hebben jullie dat jullie komen tot 20 stacks ?
Wij waren gisteren met resto-druide/disc priest en holy priest. Disc was de invaller van een holy paladin die niet op kwam dagen.

Wat we de volgende keer doen in P3 is om volledig naar boven te gaan.
Hiermee wordt voorkomen dat iemand zichzelf inderdaad om zeep helpt in de start
Tevens hadden we niet verwacht dat de add ons zou volgen in P3.
Wij hadden toen de drie core healers mee van onze guild:
Ik op mijn holy priest, een resto shaman en een ‘alt’ resto druid – alle 3 de characters met 4-setbonus en op 1 item na volledig 359 (love RNG inderdaad ;))

De add buiten de groep tanken scheelt inderdaad een hoop. Maar het healen begint inderdaad lastiger te worden rond de 14-15 stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
18 headslot items is ook niet handig, maar waarom dan niet gewoon 1 token voor elk type, voor iedere class dezelfde? Voor headslot 1, shoulders 1, etc. Als je nu een 10 mans doet (weinig loot) en een supercrappy raid setup hebt (lees: 5 meestal 6+ mensen die voor dezelfde token competen) ben je gewoon genaaid. Met 1 token zou Blizz tenminste echt z'n filosofie naleven: bring the player not the class. Da's met name de reden dat we zoveel mensen van 1 token hebben.

Als je heroic content wilt gaan doen (of verder wilt komen), en je kunt je halve groep niet gearen omdat steeds dezelfde troep week in week uit dropt, troep die niemand meer nodig heeft en gedisenchant wordt, terwijl de meeste mensen 1 misschien 2 heroic items TOTAAL hebben, dan snap je vast wat ik bedoel :P

[ Voor 27% gewijzigd door porn* op 27-06-2011 14:19 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Dat is één filosofie :) Ze hebben er nog meer, onder andere 'geen faceroll gratis epix', en ik denk dat het hebben van meerdere tokens daaruit voorkomt.

Ze kunnen ook iedere boss 2 of 5 identieke tokens laten droppen en dat je met een token ieder willekeurig stuk gear kunt kopen, dan zijn we ook van het hele need/greed/pass gebeuren af :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Paul schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:21:
Ze kunnen ook iedere boss 2 of 5 identieke tokens laten droppen en dat je met een token ieder willekeurig stuk gear kunt kopen, dan zijn we ook van het hele need/greed/pass gebeuren af :P
Is dit niet al het geval?

Als ik bij de VP vendor kijk zie ik dat je alle tokens kunt kopen voor 1 ander token... Maar volgens mij is dat puur voor de heroic meuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Paul schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:21:
Dat is één filosofie :) Ze hebben er nog meer, onder andere 'geen faceroll gratis epix', en ik denk dat het hebben van meerdere tokens daaruit voorkomt.

Dus als wij ons hoofd kapotbeuken en na dagen/weken wipen een heroic boss neerhebben, dan zijn het faceroll gratis epix? Ik zie je punt niet.

Als ze dat doen is het in ieder geval wel eerlijk. Onze hunter is vrijwel full 379 (2 tierpieces daargelaten) en die is er maar 50-70% bij. Onze druids zijn er altijd en hebben net 1, 2 heroic items. RNG suckt het is elke patch hetzelfde.
detheavn schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:26:
[...]

Is dit niet al het geval?

Als ik bij de VP vendor kijk zie ik dat je alle tokens kunt kopen voor 1 ander token... Maar volgens mij is dat puur voor de heroic meuk?
Essence of Forlorn ofzoiets geen idee wat dat is (afaik kun je er dus niks mee en MOET je die tokens hebben).

[ Voor 31% gewijzigd door porn* op 27-06-2011 14:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Edit: Ah, dat is een drop van Tot4W, helaas :)
porn* schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:27:
Dus als wij ons hoofd kapotbeuken en na dagen/weken wipen een heroic boss neerhebben
Gefeliciteerd, je hebt nu de kans op een nuttige drop. Ze willen het niet te makkelijk maken ;) Remember WotlK waar je bij iedere 5man HC tientallen epix langs zag komen?

[ Voor 7% gewijzigd door Paul op 27-06-2011 14:43 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Paul schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:41:
[...]
Edit: Ah, dat is een drop van Tot4W, helaas :)

[...]
Gefeliciteerd, je hebt nu de kans op een nuttige drop. Ze willen het niet te makkelijk maken ;) Remember WotlK waar je bij iedere 5man HC tientallen epix langs zag komen?
Correctie, dat moeten crapix zijn. Maar ja er kwamen toen enorm veel epics voorbij, al waren die net zo goed als blues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Da's mijn hele probleem. Na 8 weken met minimaal 5 bosses op farm wordt het eens tijd dat je verder komt omdat je je team geared (en meer oefening hebt gehad). Wij gearen ons team niet, wij gearen random apen die af en toe mee gaan (te weinig man/iemand die niet op komt dagen). Het vaste team werkt er hard voor en wordt niet beloond; DAT is mijn issue met die crappy tokens.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Wtf, krijg net opeens twee mailtjes van Blizzard. Een mail voor een password reset, waar ik niet om gevraagd heb. En een mail dat mijn account 72 uur lang suspended is omdat ik zogenaamd gold heb gekocht/verkocht :/

Waarschijnlijk is mijn account dus gehacked... Wat raar is aangezien mijn PC behoorlijk dicht getimmerd is en ik een authenticator gebruik...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Eerst zelf op battlenet kijken (dus niet via links in je mail).
Kan ook gewoon hoax zijn. (ik krijg regelmatig mailtjes dat ik gold koop/verkoop en mijn account frozen is of wat dan ook)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Porn*, dat is niet het probleem met tokens, dat is het probleem met random drops.

Je kunt met één token (droprate 27 tot 41%, bij Nef iig) gear kopen voor _alle_ specs van 3 of 4 classes. Hoe kun je dat slechter vinden dan assorted items, droprate 4 tot 7% ieder, waarbij de kans dat iemand aanwezig is die er wat mee kan een factor 6 kleiner is?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Juok schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:52:
Eerst zelf op battlenet kijken (dus niet via links in je mail).
Kan ook gewoon hoax zijn. (ik krijg regelmatig mailtjes dat ik gold koop/verkoop en mijn account frozen is of wat dan ook)...
Ik dacht eerst ook dat het een phishing mail was en klik nooit op links in e-mails. Ik was zelf naar battle.net gegaan en idd, mijn wachtwoord moest gereset worden en mijn account was suspended :( Net even een ticket aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
@chester,wth aardig gek! nieuwe addons geinstaleerd ofzo? of misschien in trade beetje veel achter elkaar lopen schreeuwen?
suc6 met het unlocken van je account iig! hoop dat ze het snel doen voor 4.2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Laatst online: 10-09 23:29
@discussie over frustrerende PUGs: Waarom niet gewoon met guildies en vrienden (en alts van hen) runnen? Zeker ZA/ZG zijn daardoor een stuk fijner en aangenamer. Mensen met wie ik een goede ervaring had gedurende een PUG heb ik over de tijd gewoon aan m'n vriendenlijst toegevoegd, waardoor ik tegenwoordig zelden nog een PUG doe (naast dat ik de gear niet meer nodig heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MrHarry schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:04:
@chester,wth aardig gek! nieuwe addons geinstaleerd ofzo? of misschien in trade beetje veel achter elkaar lopen schreeuwen?
suc6 met het unlocken van je account iig! hoop dat ze het snel doen voor 4.2!
Nope, ook niet gedaan. Ik heb alleen spammers zitten ignoren/reporten. Ik gebruik de curse client voor mijn addons, mss dat die toch een foute addon heeft geinstalleerd ;( Wel raar, want dit zijn addons die ik al jaren gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Mmore schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:05:
@discussie over frustrerende PUGs: Waarom niet gewoon met guildies en vrienden (en alts van hen) runnen? Zeker ZA/ZG zijn daardoor een stuk fijner en aangenamer. Mensen met wie ik een goede ervaring had gedurende een PUG heb ik over de tijd gewoon aan m'n vriendenlijst toegevoegd, waardoor ik tegenwoordig zelden nog een PUG doe (naast dat ik de gear niet meer nodig heb).
Kleine guild, niet iedereen online, deel van de mensen geen behoefte meer aan hc's, niet iedereen heeft alts etc. etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Mmore schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:05:
@discussie over frustrerende PUGs:
/quote]

Doe ik 80% van de tijd ook. Soms heb ik ook gewoon zin om lekker aso in mijn 1tje te gamen en pug dan.. krijg ik ook nog extra gold en mounts :P.. lol heb laatst weer 1 of andere vage compagnion erbij (soort van vage struisvogel/dodo)... geef totaal niets om die non items, maar kon er wel een paar guildies jaloers mee maken... haha ze hadden er meer dan 90, maar deze niet :P

maar je hebt wel gelijk met guildies/vrienden gaat het vaak veel beter. Maak vaak een groep van 3 en dan 2 pugs voor de extra buff... als je dan 2 goede krijgt is het standaard easy piecy
Chester schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:10:
[...]

Nope, ook niet gedaan. Ik heb alleen spammers zitten ignoren/reporten. Ik gebruik de curse client voor mijn addons, mss dat die toch een foute addon heeft geinstalleerd ;( Wel raar, want dit zijn addons die ik al jaren gebruik.
Vorige week stond er d8 ik hier op het forum iets over een trojan in een curse download.. wellicht heeft dit je de das om gedaan.. suc6

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Chester schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:10:
[...]

Misschien heb ik eroverheen gelezen, heb je ook een authenticator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Paul schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:56:
Porn*, dat is niet het probleem met tokens, dat is het probleem met random drops.

Je kunt met één token (droprate 27 tot 41%, bij Nef iig) gear kopen voor _alle_ specs van 3 of 4 classes. Hoe kun je dat slechter vinden dan assorted items, droprate 4 tot 7% ieder, waarbij de kans dat iemand aanwezig is die er wat mee kan een factor 6 kleiner is?
Moet je iets beter lezen; ik had het over 1 token voor een head item. Dus bruikbaar voor alle classes. Dan is de loot nog steeds zo simpel in te richten als het nu is maar HEEFT iedereen er tenminste iets aan. Ons team had de laatste weken zoiets van kutloot flikker maar op, en daardoor moesten we WEER 3 casuals meenemen.
Als die 7 vaste members eerst een uur moeten wachten omdat die andere 5 niet kunnen/willen, en vervolgens krijgen die casuals hun eerste tokens (gz btw verder niks mis mee), dan snap je toch wel dat die 7 members die vaak nog GEEN ENKEL TOKEN hebben kunnen looten FLINK zuur worden? Wij werken al 3, 4 maanden aan heroic bosses, downen er elke week 5/6, en de meesten in ons team hebben 1 of 2 heroic items (0 setitems heroic). Juist nu zou het een beetje moeten gaan lopen, dezelfde mensen, betere gear, iedereen snapt het... en wat gebeurt er? Het loopt alleen maar slechter door dit soort shit. Bah.

Ik krijg er iig wel de schijt van elke keer die loot ellende en frustraties. Gear is maar gear maar het maakt progressen WEL makkelijker. En indirect maakt het niet droppen het nu lastiger, omdat we onze raids WEER niet kunnen vullen JUIST doordat elke keer dezelfde craploot dropt die vanaf dag 1 al vrijwel niemand nodig had.

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 27-06-2011 15:21 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Zhalix schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:18:
[...]

Misschien heb ik eroverheen gelezen, heb je ook een authenticator?
Jup, die heb ik ook. Vandaar dat ik het zo raar vind.

En dat van curse was toch geen trojan? Ze hadden hardware problemen, al hun sites waren offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
porn* schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:19:
Ik krijg er iig wel de schijt van elke keer die loot ellende en frustraties.
Ik zeg het gewoon nog een keer: Kun je nagaan wat er gebeurd als je 6x zo weinig kon met de loot die wel dropt...

Tokens maken de kans _groter_ dat je iets met de loot kunt, niet kleiner. Jij blijft ageren tegen de tokens, ik blijf zeggen dat je juist blij moet zijn met die dingen. Dat de verkeerde dingen droppen is niet de schuld van het feit dat je met één zo'n ding 6 verschillende dingen kunt halen, dat is de schuld van de random number generator.

Ergens heb je dat ook wel door, want je wilt de RNG uitschakelen door de 3 tokens te vervangen door één token, maar je bent echt tegen het verkeerde mechanisme aan het schoppen :>

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Paul schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:27:
[...]
Ik zeg het gewoon nog een keer: Kun je nagaan wat er gebeurd als je 6x zo weinig kon met de loot die wel dropt...

Tokens maken de kans _groter_ dat je iets met de loot kunt, niet kleiner. Jij blijft ageren tegen de tokens, ik blijf zeggen dat je juist blij moet zijn met die dingen. Dat de verkeerde dingen droppen is niet de schuld van het feit dat je met één zo'n ding 6 verschillende dingen kunt halen, dat is de schuld van de random number generator.

Ergens heb je dat ook wel door, want je wilt de RNG uitschakelen door de 3 tokens te vervangen door één token, maar je bent echt tegen het verkeerde mechanisme aan het schoppen :>
Ik snap nog steeds niet wat je met die eerste zin bedoelt, heb em 2x gelezen :P

Dit systeem stamt uit het 25-player raid idee; dat is inmiddels compleet achterhaald (ik denk dat 10m MINSTENS de 25m raids hebben ingehaald; zij het niet VER voorbij gestreefd). In 10 mans heb je nou eenmaal niet altijd te kiezen en moet je soms de niet-ideale class setups gebruiken. Daar moeten ze nu gewoon wat aan doen nu (ik gok) het grootste gedeelte van de raiders 10 raid ipv 25.

En ja dat de Blizz random-generator suckt weten we toch allemaal :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Wat hij bedoeld is dat er in plaats van tokens ook de gewoon de tier items kunnen droppen, wat de kans dat de loot voor jou (of een raidmember) is nog kleiner maakt.

In een 25m werkt het token systeem redelijk, in een 10m raid is het inderdaad wat krapper. Dit was dan ook wel een mooi concept; http://www.wowhead.com/item=66998/essence-of-the-forlorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Mmore schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:35:
Wat hij bedoeld is dat er in plaats van tokens ook de gewoon de tier items kunnen droppen, wat de kans dat de loot voor jou (of een raidmember) is nog kleiner maakt.

In een 25m werkt het token systeem redelijk, in een 10m raid is het inderdaad wat krapper. Dit was dan ook wel een mooi concept; http://www.wowhead.com/item=66998/essence-of-the-forlorn
Ah zo, naja dat concept is precies wat ik voorstelde: 1 token dat voor elke class gebruikt kan worden. Vind wel dat je niet je HELE set ervan moet halen, dat zou sucky zijn. Nu heeft iemand met de helm Nef neer, dat "zegt" toch nog wat. Als je hem zo kan halen zou dat jammer zijn.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 12:03
Kan je ook nog een beetje geld verdienen met WOW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Chester schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:23:
[...]

Jup, die heb ik ook. Vandaar dat ik het zo raar vind.

En dat van curse was toch geen trojan? Ze hadden hardware problemen, al hun sites waren offline.
En fixed *O* Ze hebben erg snel op mijn ticket gereageerd _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Fixio schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:41:
RL geld? Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Waarom bestaan Chinese farmers dan nog steeds :+

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Chester schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:43:
[...]

En fixed *O* Ze hebben erg snel op mijn ticket gereageerd _O_
En de uitslag is??
Gehackt niet gehackt, wat is er weg?

En je kan er vast wel geld mee verdienen, er zijn niet voor niks tientallen(of anders honderden) goldsellers.
Het mag alleen niet van blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik probeer het vooral niet te promoten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Juok schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:54:
[...]

En de uitslag is??
Gehackt niet gehackt, wat is er weg?

En je kan er vast wel geld mee verdienen, er zijn niet voor niks tientallen(of anders honderden) goldsellers.
Het mag alleen niet van blizzard.
Ze gaven me niet echt veel info, alleen dat ik weer in kan loggen. Maar ik kan nog niet zien wat er weg is, ben nog op werk, ik kan het vanavond pas controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Chester schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:59:
[...]

Ze gaven me niet echt veel info, alleen dat ik weer in kan loggen. Maar ik kan nog niet zien wat er weg is, ben nog op werk, ik kan het vanavond pas controleren.
Vaak zetten ze al je gear terug en met wat geluk ook gold & random loot wat je al had verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Chester schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:59:
[...]

Noem eens een char op welke server?
checken we hier ff.. :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Macchill schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:07:
[...]

Noem eens een char op welke server?
checken we hier ff.. :)
Ik ben al weer thuis :) Zo te zien is er niks weg, en sta ik nog waar ik was uitgelogd. Karakter = Nerphwragl @ Boulderfist.

Misschien was het een false positive vanuit Blizzard.

[ Voor 9% gewijzigd door Chester op 27-06-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Chester schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:44:
[...]

Ik ben al weer thuis :) Zo te zien is er niks weg, en sta ik nog waar ik was uitgelogd. Karakter = Nerphwragl @ Boulderfist.

Misschien was het een false positive vanuit Blizzard.
Hmm sturen ze nu ook al mail als ze DENKEN dat je gehacked bent? Gz iig dat je niks kwit bent (toch)?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
porn* schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:46:
[...]

Hmm sturen ze nu ook al mail als ze DENKEN dat je gehacked bent? Gz iig dat je niks kwit bent (toch)?
Nah, dat was een mail dat ze vonden dat ik ingame items kocht/verkocht voor "real-life currency" en daardoor mijn account voor 72 gesuspend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:01

Nibbz

Postmaster General

Chester schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:49:
[...]

Nah, dat was een mail dat ze vonden dat ik ingame items kocht/verkocht voor "real-life currency" en daardoor mijn account voor 72 gesuspend was.
Hmm, 1 tip: Bel met blizzard. Gaat 10x sneller dan via hun web form (Altijd vriendelijk blijven, en zeggen dat gnomes rulen.. dan ist zo gefixed haha)
Fixio schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:41:
Daar mogen we hier niet over praten! }:O

[ Voor 51% gewijzigd door Nibbz op 27-06-2011 16:58 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nibbz schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:56:
[...]
Hmm, 1 tip: Bel met blizzard. Gaat 10x sneller dan via hun web form (Altijd vriendelijk blijven, en zeggen dat gnomes rulen.. dan ist zo gefixed haha)
Ik was op werk toen ik een e-mail van Blizzard kreeg en had dus geen haast. Ze hebben er nog best snel op gereageerd 8) Maar tnx voor de tip, mocht ik een volgende keer haast hebben, zal ik ze bellen.

Anyways, net mijn PC ook gescanned met Malwarebytes & Avira AntiVir. Zoals verwacht, niks gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door Chester op 27-06-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik vroeg mij of, in 4.2 krijg je toch geld voor alle JP/VP als je over de 4k bent. Krijg je dit geld dan in je mailbox of gaat dit automatisch? Anders zou ik dus perse moeten inloggen om mijn mail te openen zodat dat geld niet weggaat na 30 dagen. Aangezien ik mijn gametime niet meer ga verlengen voorlopig maar om dit geld mis te lopen zou toch wel zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Metalbuster schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:36:
Ik vroeg mij of, in 4.2 krijg je toch geld voor alle JP/VP als je over de 4k bent. Krijg je dit geld dan in je mailbox of gaat dit automatisch? Anders zou ik dus perse moeten inloggen om mijn mail te openen zodat dat geld niet weggaat na 30 dagen. Aangezien ik mijn gametime niet meer ga verlengen voorlopig maar om dit geld mis te lopen zou toch wel zonde zijn.
Komt in je mailbox.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Dus als ik niet inlog om mijn mail te openen ben ik het kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Ja.

Straks onze laatste avond op Sinestra 25m. Helaas maar 3 avonden voor gehad, aangezien we woensdag pas Cho'gall heroic down hadden. Toch wel jammer dat we nog 3 bosses over hebben na zoveel maanden. :( Woensdag eindelijk weer nieuwe content. Firelands! O+ Was er wel aan toe.

[ Voor 97% gewijzigd door Mmore op 27-06-2011 20:01 . Reden: dingen toegevoegd enzo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Metalbuster schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:45:
[...]
Die kans is vrij aannemelijk, maar er is mail van NPCs en GMs waarvan de timer van 30 dagen pas ingaat nadat je ingelogd bent. Ik zou de gok echter niet wagen...

Maar goed, als ik MMO begrijp, hebben wij morgen 4.2. Kun je morgen niet meer inloggen dan? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:04:
[...]

Ik was op werk toen ik een e-mail van Blizzard kreeg en had dus geen haast. Ze hebben er nog best snel op gereageerd 8) Maar tnx voor de tip, mocht ik een volgende keer haast hebben, zal ik ze bellen.

Anyways, net mijn PC ook gescanned met Malwarebytes & Avira AntiVir. Zoals verwacht, niks gevonden.
Ik neem aan dat je ook al je wachtwoorden van je mailadressen heb gewijzigd ? Hotmail had bijvoorbeeld een lek, waarbij het mailaccount kon worden 'overgenomen' zonder dat de inhoud van een mailtje was gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goedemorgen!

Gister weer lopen knallen op mijn mage. Inmiddels level 54 en ik heb blastwave ontdekt, AoE als firemage is leuk! Nog 4 leveltjes en ik kan Outland in en eindelijk eens mensen wat intelligentie meegeven!

Ik moet zeggen dat Blizzard die low level instances wel netjes heeft aangepast, het is een beetje een faceroll, maar ze zijn ook niet te lang en dat houdt het leuk!

@Mmore: is het nog gelukt met Sinestra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh mensen,

Ben ook klaar voor 4.2 alle overtollige jp's zijn omgezet naar honor of mounts etc. voor gekocht.. uitbetalen vind ik totaal onzinnig.. het is iets van 50 silver per jp... en gold verdienen is zo simpel.. zondag onder het ontbijd nog 4.2K met een beetje handel en uitgeven doe ik eigenlijk niet :P

Gisteren nog wel even wat onderzoek gedaan hoeveel quests in hyjal je gedaan moet hebben om die quests in 4.2 te kunnen starten. grofweg komt het er op neer.. dat als je moet questen totdat het bos net boven dat meertje in een groene oase veranderd. Als je dit hebt. zit je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Metalbuster schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:45:
[...]

In augustus 2010 was ik gestopt met wow, dus niet meer betaald.
Toen ik vorige maand ongeveer weer begon, had ik g's in de mailbox van badge of justice.
Dus ik had het geld nog gewoon. Dus stel dat je account vandaag verloopt, dan zou ik me geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Ik zou nog 2 levels wachten, maar dat komt vooral omdat ik een hekel heb aan moeten lopen door Hellfire Peninsula :P
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:42:
zondag onder het ontbijd nog 4.2K met een beetje handel en uitgeven doe ik eigenlijk niet :P
Altijd leuk, beetje lopen patsen zonder te vertellen hoe :P Ik ben zelf aan het speculeren gegaan met truegold, volatile earth (voor hardened elementium bars) en volatile water/fire (voor de craftables), nu hopen dat die dingen inderdaad (een stuk) duurder gaan worden :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh heel simpel.. paar mensen hadden een foutje gemaakt met volatile fire.. 100 stuks voor 20g :P.. daarnaast nog wat BS arnors en wapens gemaakt en een hele partij van dat embersilk gekocht en voor het 3voudige doorverkocht.

Dat truegold plan wilde ik ook gaan doen, maar trugold stond gisteren op de server maar voor 550. w8 dus even af hoe zich dat gaat ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

/goblin mode aan.
Nu 1,5 week geleden begonnen met 100g voor AH.

Nu zit ik op 30k cash, 25k blue gems, 10k volatiles en 20k enchant mats.
<3 de AH!

Ga alleen niet mijn truukjes hier delen aangezien er hier ook paar van Draenor rondlopen ;)

Btw als je wacht met truegold opkopen ben je te laat ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Osxy op 28-06-2011 09:51 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
De shields zijn wel leuk (die zijn tenminste 359) maar de wapens? Met die materiaalkosten zou ik die ook op 359 verwachten, maar nu is iedere willekeurige drop uit een random HC net zo goed en 5k goedkoper. Kopen mensen die dingen echt :?
Dat truegold plan wilde ik ook gaan doen, maar trugold stond gisteren op de server maar voor 550
Daarvoor zou ik ze nu kopen, gaan nu al (nog voordat de patch live is) naar de 700. Zondag stonden ze nog op 520.

Heb er nu 35. Niet heel veel, maar ik was dan ook niet zo heel rijk :P
84900% winst in anderhalve week 8)7

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Weet iemand of de orbs eigenlijk soulbound blijven? Ga er voorlopig nog vanuit van wel was eigenlijk de reden dat ik maar matig ingekocht had, geen zin om te farmen op de chars waar het op nodig is :P

Gisteren maar heel ffies (BBQ ftw ;) ) gespeeld, nog een leveltje met m'n druidje gedaan en 61 gedinged. Pff Hellfire Peninsula heb ik onderhand wel gezien :z

[ Voor 28% gewijzigd door porn* op 28-06-2011 10:23 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Osxy schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:50:
/goblin mode aan.
Nu 1,5 week geleden begonnen met 100g voor AH.

Nu zit ik op 30k cash, 25k blue gems, 10k volatiles en 20k enchant mats.
<3 de AH!

Ga alleen niet mijn truukjes hier delen aangezien er hier ook paar van Draenor rondlopen ;)

Btw als je wacht met truegold opkopen ben je te laat ;)
Gz!

Ik start mijn AH alts ook altijd op die manier, erg leuk om te horen :D
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.