Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik heb er niet op gelet hoe lang het duurde btw. Ik had een bevestiging per email verwacht, maar dat bleek niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:31
Ik heb gewoon een preorder gedaan bij consoleshop.be. En hierbij kreeg ik dan een bevestigingsmail van. Moet ik hier dan gewoon een screenshot van nemen en doorsturen naar hun voor die preorder incentives te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

glennvho schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:19:
Ik heb gewoon een preorder gedaan bij consoleshop.be. En hierbij kreeg ik dan een bevestigingsmail van. Moet ik hier dan gewoon een screenshot van nemen en doorsturen naar hun voor die preorder incentives te krijgen?
Ik heb een screenshot genomen van de email (met windows datum/tijd in beeld) en met paint groot mn User Tag er in gezet (en getweet en op FB gelike'd)..
Maar of dat genoeg is weet ik (nog) niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Gutteguttegut op 12-10-2011 13:25 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij
glennvho schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:19:
Als je die nu nog moet opsturen ben je te laat denk ik. Die actie liep tot en met gisteren afaik...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Of het nog kan weet ik niet, maar ik heb die bevestigings mail als image geattached in een mail en mijn gamertag in het bericht gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 14:23
Ik heb de NTSC versie op mijn PAL xbox, en hij is in het nederlands, dat pakt hij over van je locale. Je kan via options gewoon het metrische systeem kiezen, alleen pakt hij dan ook vermogen in kW ipv pk, wat opzich ook wel logisch is. Ben al level 26 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Luqq schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:30:
Ik heb de NTSC versie op mijn PAL xbox, en hij is in het nederlands, dat pakt hij over van je locale. Je kan via options gewoon het metrische systeem kiezen, alleen pakt hij dan ook vermogen in kW ipv pk, wat opzich ook wel logisch is. Ben al level 26 :P
Kijk, de post waar ik op zat te wachten ;) Kan dus gewoon in het engels spelen , gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:31
Nou ja heb het toch nog maar gedaan, je kunt nooit weten dat het wel nog lukt he. :)

Btw, ik zag op mijn xbox dat je ook een seasonal pass kunt kopen voor fm4 (kost 2400G). Heeft dit ook nut indien je de LE hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 14:23
DutchFLC schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Kijk, de post waar ik op zat te wachten ;) Kan dus gewoon in het engels spelen , gelukkig!
Heb even de Locale van mijn xbox op US gezet en nu is de game in het engels. No worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

BM schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:27:
[...]

Als je die nu nog moet opsturen ben je te laat denk ik. Die actie liep tot en met gisteren afaik...
Dacht ik ook..tot ik dit las:
Pre-Order Incentive Program

We had an absolutely phenomenal response to the Forza Motorsport 4 Pre-Order Incentive Program. Thousands of Forza fans went to the trouble to let us know they pre-ordered Forza 4. We’ll be sending out the “Thank You” gifts to you all this week and will be accepting new entries up until Friday, so if you haven’t already done so please send in your pre-order receipts to us. Follow the link to the Pre-Order Incentive Program for information on how to join.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Aaah, oke, dat had ik nog niet gezien :) Dan ben je nog prima op tijd idd.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Heb hem ook bij consoleshop gepreorderd. Printje gemaakt van bevestigings mail en daar men GT opgeschreven. En die weer ingescand en door gemaild. Volgende dag al bericht gehad in men F3 messagebox en ook meteen de RX7 gehad in F3.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Kun je nu trouwens ook je raceoverall editen?
Links en rechts zag je hier wel hints naar toe maar geen bevestigingen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben sowieso benieuwd naar de edit mogelijkheden in vergelijking met FZ3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb hem bij Nedgame in de winkel ge-pre-orderd, en heb daar dus geen bewijs van.
Zojuist even gebeld, en dat kunnen ze ook niet, daar ze het reserveren, en je dus nog niets betaald hebt ;(

Ik kan de "Thank You” gifts wel schudden dus :(

Achja, 't gaat om de game :)

Edit:
Hoe doe je zo'n Engine-swap? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door PurpleBlue op 12-10-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PurpleBlue schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:01:

Edit:
Hoe doe je zo'n Engine-swap? 8)7
FM4 wordt je eerste Forza game??

Weet het niet exact uit mijn hoofd hoe het in 3 was maar waar je allerlei modificaties doet kun je ook een andere motor erin lepelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja jammer dat dat alleen totaal onrealistisch is bij sommige swaps. Je kon in F3 een 908 HDi diesel in een Pug 207 proppen als je wou. No way dat daar plek voor is onder de motorkap. :-(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:10

OMD

Geloof me, ik heb in het echt vreemdere swaps meegemaakt, zoals een K20 (honda VTEC blok uit een Civic EP type R for example ) in een mini lepelen ( oude mini that is )

K20's in Lotus Elise, RB26's in Priussen.

Tis misschien niet helemaal fair, maar met een beetje verbouwen red je een hoop :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 18:20

Tijn96

In speed we trust

net te horen gekregen dat mn stuurtje (fanatec gt2) vrijdag binnenkomt, hopelijk kan ik dan alle 2 uitvoerig testen tegelijk.

heb er wel zin in. de demo ziet er al veelbelovend uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijn96 op 12-10-2011 16:48 ]

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

OMD schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:36:
Geloof me, ik heb in het echt vreemdere swaps meegemaakt, zoals een K20 (honda VTEC blok uit een Civic EP type R for example ) in een mini lepelen ( oude mini that is )

Tis misschien niet helemaal fair, maar met een beetje verbouwen red je een hoop :)
Gaat niet over fair of zo. Maar het moet wel passen. Knappe vent die een V12 kan plaatsen onder de motorkap van een Aygo. :)

En bij die mini kan je heel de achterbank eruit lepelen en dan past er wel een redelijk motortje in. Alhoewel een Amerikaanse V8 ook lastig gaat worden. Zal iig heet worden voor de bestuurder. >:)

[ Voor 15% gewijzigd door DutchDevil79 op 12-10-2011 16:46 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

over engine swapping: laatst een mini 1000 met een hyabusa motor en 2 turbo's gezien.

485pk op de wieltjes

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:07
OMD schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:36:

Wat dacht je van een Toyota 2JZ-GTE blok in een 1974 Volvo 240 Wagon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik zag trouwens dat er in GT5 een Prius Touringcar zit met de 2.0 update. Ik heb even gezocht, maar ik kan het bestaan niet bevestigen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat een Prius mee doet aan een race tegen een audio A5 touringcar, dan gaat volgens mij de hele electrische drivetrain eruit en komt er gewoon een dik blok in en race je met een lelijke lompe bak.

En kom niet met de electro NM aan zetten want die houd er met zo'n rijstijl toch bij de eerste bocht mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:08:
Ik zag trouwens dat er in GT5 een Prius Touringcar zit met de 2.0 update. Ik heb even gezocht, maar ik kan het bestaan niet bevestigen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat een Prius mee doet aan een race tegen een audio A5 touringcar, dan gaat volgens mij de hele electrische drivetrain eruit en komt er gewoon een dik blok in en race je met een lelijke lompe bak.

En kom niet met de electro NM aan zetten want die houd er met zo'n rijstijl toch bij de eerste bocht mee op.
http://www.caranddriver.c...a_prius_race_car-car_news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 19-09 20:44
Jeej, Mycom heeft vandaag m'n LE op de post gedaan _/-\o_ _/-\o_ .

Nu alleen zorgen dat er morgen iemand thuis is om het pakketje in ontvangst te nemen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
meh, hopen dat bij consoleshop ook vandaag verzonden wordt, maar zal vast wel weer niet :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:19:

Nu alleen zorgen dat er morgen iemand thuis is om het pakketje in ontvangst te nemen :z
Op welke datum had jij besteld?

Bij mij staat ie nog steeds op 'in bestelling'.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Eergister pas! Ik was zelfs pas nummer 88 op de lijst van 100 pre- orders die ze aannamen voor de LE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF.. Ik heb m al in bestelling sinds 5 augustus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ja ik had er ook totaal niet op gerekend want volgens de klantenservice daar zou het echt begin volgende week worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er even een mail achteraan gestuurd. Vind het namelijk een vreemde gang van zaken. Nam namelijk aan dat ze de lijst van eerste besteller naar laatste in volgorde afwerken.
Ik hoop iig niet dat er iets misgegaan is bij de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023

Daarom ga ik hem zelf halen direct Vrijdag om 09:00.

Andere kant, vriend van me werkt bij dat filiaal op Donderdagavond tot 21:00, dus wellicht dat ie hem dan al kan meenemen :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

nog 'in bestelling', gaat denk ik niet op 14e komen... damn

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 06:36
Mijn limeted edition bij bol.com staat nog steeds in behandeling :/

Vanmorgen de "promo" versie geprobeerd mijn 'offline' xbox

De carieremodus is wel ERG makkelijk en helaas kun je de AI niet moeilijker maken in de worldtour.

Dat is dus races winnnen met min 5 sec voorsprong ( jammer)

Arcade races kun je moeilijker maken door de race te beginnen met een getunede auto en daarna de standaard setup te laden. Hierdoor hebben de AI auto's een hogere performance index en start je zelf verder achterop de startgrid.

Mijn PWTS stuurt lekker Icm de clubsport pedalen. Ik vooral uit naar de rival mode, die offline niet kan spelen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik heb hem vanmiddag bij de MM R'dam Centrum opgepikt, LCE versie voor 59,99 (de gewone was trouwens 54,99). Net een uur bezig geweest met installeren van 2 discs, downloaden van 3 DLC codes die erbij zaten etc. Zometeen eindelijk echt beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 19-09 11:56
jammer dat het al praktisch 9 uur is, anders had ik het in ehv ook nog ff geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm heb antwoord van MyCom..
Ik heb hier staan dat de forza 4 limited edition nog niet binnen is bij ons in het magazijn.
De kans dat een klant een exemplaar al toegezonden heeft gekregen acht ik dan deswegen ook vrijwel onmogelijk.
Uw order staat nog gewoon en zodra ze binnen zijn komt zal deze ook direct naar u verscheept worden.
Vertrouwende erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Toch vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Benieuwd of Gamemania 'm morgen al gaat verkopen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:24

McBoom

Broem

KAdrifter schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:48:
jammer dat het al praktisch 9 uur is, anders had ik het in ehv ook nog ff geprobeerd.
Dat was je niet gelukt. Op Budgetgaming stond dat ze op last van MS uit de schappen gehaald zijn :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

bij gamemania hier in veghel zijn ze altijd heel strikt met de releasedate.

andere winkel in het dorp is daar niet zo strikt in en verkoopt hem altijd als ze hem binnen hebben.

dus hopelijk kan ik hem morgen al spelen

[ Voor 10% gewijzigd door Tijn96 op 12-10-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pfffff tis toch eigenlijk te zot voor woorden, dat usa weer eerder een game krijgt, freakin 3 dagen eerder.
wil die game ook gewoon nu spelen.... :(
jammer genoeg hoor ik steeds meer negatieve berichten over bugs van fm3 die ook weer in fm4 zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

v8power67 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:07:
pfffff tis toch eigenlijk te zot voor woorden, dat usa weer eerder een game krijgt, freakin 3 dagen eerder.
wil die game ook gewoon nu spelen.... :(
jammer genoeg hoor ik steeds meer negatieve berichten over bugs van fm3 die ook weer in fm4 zitten :(
Ik snap idd ook niet waarom die hier 3 dagen later uit moet komen. Over die bugs; tis maar net hoeveel je je er aan ergerd. Sommige gaan de bugs echt zoeken andere komen ze tegen en spelen lekker verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
GAIAjohan schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:01:
[...]

[...]

Lekker dan. Wedden dat ze de gewone versie opgestuurd hebben ipv de LE :X . Morgen ff een belletje dan maar.

Microsoft Forza motorsport 4
1

€ 63.95

Zo staat het in het mailtje. Dus met geen woord gerept over een LE...

[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 13-10-2011 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:45
GAIAjohan schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:36:
Ik heb er even een mail achteraan gestuurd. Vind het namelijk een vreemde gang van zaken. Nam namelijk aan dat ze de lijst van eerste besteller naar laatste in volgorde afwerken.
Ik hoop iig niet dat er iets misgegaan is bij de bestelling.
GAIAjohan schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:01:
[...]

[...]

Kreeg eerder vandaag te horen van mijn kennis die bij het Mycom filiaal hier werkt, Dat er een Forza Motorsport 4 Limited Edition in de levering voor morgen zit en dat ik die waarschijnlijk ook morgen (Donderdag) kan ophalen.

Vond het ook vreemd aangezien ik niet verwacht had dat Mycom de LCE uberhaubt zou kunnen leveren gezien mijn veel te late pre-order. (6 Oktober.)
Maar de directe Copy/Paste (Van de vrachtbrief/leveringsoverzicht oid) die hij mij via msn stuurde heeft het toch echt over een Limited Edition.

We gaan het zien. (Morgen.)

Edit: Zoals hierboven mij al beschreven, Zo staat het ook in mijn bevestigingsmail.

[ Voor 4% gewijzigd door Sato op 13-10-2011 01:59 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
In de mailtjes van MyCom word idd niet gesproken over de LE, op de website wel, en daar was de 63,95 versie de LE, en de 5x,95 versie de gewone.

Heb gelukkig enkel gereserveerd bij MyCom, en nog niks betaald, dus zodra de MM of Saturn de game in de schappen heeft liggen pik ik 'm daar lekker op :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Voor diegene die hem al hebben. Disc 2. Via game of via xbox menu installeren?

Ging bij FM3 bij menig gebruiker mis dus die vinden het vast fijn om nu al te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
L1nt schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:09:
[...]

FM4 wordt je eerste Forza game??

Weet het niet exact uit mijn hoofd hoe het in 3 was maar waar je allerlei modificaties doet kun je ook een andere motor erin lepelen.
Nee, speel FM3 ook al een tijdje..
Alleen omdat af en toe eens de xbox aanslinger, gaat het niet zo snel met alles..
Dus dat tunen etc heb ik nog niet zo naar gekeken. Ben sinds gister "al" op driver level 20 :+

Gelukkig staat de winter voor de deur, en dan ga ik vanzelf meer spelen @ Xbox360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:24:

Ging bij FM3 bij menig gebruiker mis dus die vinden het vast fijn om nu al te weten :)
Gewoon disc 1 vanuit dashboard installen, en dan disc 1 opstarten, en dan waneer gevraagd disc 2 erin stoppen en die laten installen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
L1nt schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:24:

v8power67 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:09:
[...]

Gewoon disc 1 vanuit dashboard installen, en dan disc 1 opstarten, en dan waneer gevraagd disc 2 erin stoppen en die laten installen :)
De game vraagt niet uit zichzelf of je Disc 2 wilt installeren kwam ik gister achter. Als je na het kopen van je eerste auto niet eerst helemaal terug naar het hoofdmenu gaat maar gewoon begint met je carrière krijg je geen melding of je Disc 2 wilt installeren (en dus het risico dat je op een gegeven moment discs moet wisselen). Als je je eerste auto hebt is het handig om dan terug naar het hoofdmenu te gaan, en dan helemaal rechts is een extra blok waar je Disc 2 kunt installeren.

De game vraagt dit dus niet uit zichzelf, wel apart aangezien het in Forza 3 wel was dacht ik.

PS; mijn eerste twee 'bigshots' zoals ze in de game heten, klikbaar:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/beUO5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kohOE.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Sander H op 13-10-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik krijg net een bevestigings email van Wehkamp dat mijn deze week bestelde LE versie is verzonden (€60,** incl. verzenden met acceptgiro).

Ik heb de pre order RX7 ook gekregen in FZ3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

PurpleBlue schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:01:
Ik heb hem bij Nedgame in de winkel ge-pre-orderd, en heb daar dus geen bewijs van.
Zojuist even gebeld, en dat kunnen ze ook niet, daar ze het reserveren, en je dus nog niets betaald hebt ;(

Ik kan de "Thank You” gifts wel schudden dus :(
Hoezo? Je hebt toch een orderbevestiging gehad per email? Screenshot maken via de Snippet Tool, zorgen dat de datum van de orderbevestiging erbij staat, je gamertag erbij schrijven met de pen tool. Opsturen, en dan hopen dat dat goed genoeg bewijs voor ze is om de exclusieve DLC op je account te unlocken...

Dat heb ik in ieder geval gedaan :P

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik heb ook gewoon het reserveringsmailtje van mycom doorgestuurd als screenshot. Gamertag er nieteens bijgeschreven, en dat was al voldoende :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Hoe willen ze je die auto sturen als ze niet je account weten? Er stond ook duidelijk bij dat je de gamertag moet vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Als onderwerp ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:25
Ik heb mailtje van Mycom ontvangen dat hij klaar ligt en ik hem op kan halen, limited edition. Ik ga hem straks ophalen, spannend! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
mindcrash schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:14:
[...]

Hoezo? Je hebt toch een orderbevestiging gehad per email? Screenshot maken via de Snippet Tool, zorgen dat de datum van de orderbevestiging erbij staat, je gamertag erbij schrijven met de pen tool. Opsturen, en dan hopen dat dat goed genoeg bewijs voor ze is om de exclusieve DLC op je account te unlocken...

Dat heb ik in ieder geval gedaan :P
Nee, heb ik niet gehad omdat ik hem in de winkel heb "geserveerd"(pre-orderd).
Dan staat het alleen in het systeem.

Wellicht kun je mij jou screenshots doormailen?
Ga ik even Photoshoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Sander H schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:59:
PS; mijn eerste twee 'bigshots' zoals ze in de game heten, klikbaar:

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat ziet dat er walgelijk goed uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:22
Is het vreemd om het art-book-ding te willen knuffelen omdat het zo lekker zacht is? :+

Meer inhoudelijk: mooie renders en foto's door elkaar heen, met de te verwachten T op Gear-tekstjes die ik altijd wel aardig kan waarderen. Nu nog vele uren werken en dan eindelijk racen _/-\o_

Ik ben benieuwd hoe mijn Fanatec-stuur (GT2) het gaat doen met deze game, heb dat stuur nog niet eerder aangesloten op mijn Xbox. Forza 3 voelde aardig goed met het Xbox-stuur, maar ben ondertussen mogelijk wat verwend geraakt met iRacing. We shall see.

[ Voor 72% gewijzigd door Trenchdog op 13-10-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Niet als je het filmt en naar tosh.o stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 19-09 11:56
bij de mediamarkt ehv kost ie trouwens 45 (normal) of 55(LE), van de Limited edition waren er straks nog een stuk of 30 (die te reserveren waren), ze liggen er nog niet in de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg net bericht dat de op internet bestelde versies van Mycom morgen verzonden worden. Dat vind ik dan toch een domper, want je verwacht bij een pre-order juist dat je hem binnen hebt op de dag van release.

[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 13-10-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Weet iemand toevallig ook hoe duur de LE bij de MM in Leeuwarden is (of wordt)? De MM LW kennende zal ie wel voor de volle mep over de toonbank gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 19-09 18:07
Trenchdog schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:15:
Is het vreemd om het art-book-ding te willen knuffelen omdat het zo lekker zacht is? :+
Nee hoor ;) , er zijn wel meer mensen met rare hobbies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 08:58

WhySoSerious

Be the change.

Gutteguttegut schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:13:
Ik krijg net een bevestigings email van Wehkamp dat mijn deze week bestelde LE versie is verzonden (€60,** incl. verzenden met acceptgiro).
Confirmed, same here :)

Alleen verzendkosten van 2,95, weet bij god niet meer welke optie ik aangegeven heb, 's avonds afleveren ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:22
GAIAjohan schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:48:
Ik krijg net bericht dat de op internet bestelde versies van Mycom morgen verzonden worden. Dat vind ik dan toch een domper, want je verwacht bij een pre-order juist dat je hem binnen hebt op de dag van release.
Vreemd, ik had dinsdag besteld op internet en kreeg hem dus vanochtend binnen met de post. Weird. Dacht mijzelf trouwens spontaan verwend te hebben hiermee, krijg ik een inpakberichtje van Consoleshop binnen voor, jawel, de Forza 4 l.e., die ik al in juni besteld had :X Hoezo vergeetachtig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Trenchdog schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:46:
[...]

Vreemd, ik had dinsdag besteld op internet en kreeg hem dus vanochtend binnen met de post. Weird. Dacht mijzelf trouwens spontaan verwend te hebben hiermee, krijg ik een inpakberichtje van Consoleshop binnen voor, jawel, de Forza 4 l.e., die ik al in juni besteld had :X Hoezo vergeetachtig >:)
Voor hoeveel moet je die extra LE kwijt ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bol heeft ook verstuurd, gelukkig morgenochtend thuis om in ontvangst te nemen. LE zal wel pakketpost zijn immers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Iemand al iets ontvangen van GameMania?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Exorcist schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:13:
Bol heeft ook verstuurd, gelukkig morgenochtend thuis om in ontvangst te nemen. LE zal wel pakketpost zijn immers?
?? Bij mij staat op Bol.com de status nog op "wordt verwerkt" :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DutchFLC schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:20:
[...]

?? Bij mij staat op Bol.com de status nog op "wordt verwerkt" :F
Hehe

Geachte heer Kneus,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer * van 23 september 2011 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Heb jij de LCE besteld?

Net maar even gebeld. Die zeer chagerijnige muts die ik aan de lijn kreeg beloofde me dat ik hem morgen krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
DutchFLC schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:48:
Heb jij de LCE besteld?

Net maar even gebeld. Die zeer chagerijnige muts die ik aan de lijn kreeg beloofde me dat ik hem morgen krijg...
Bol.com: Dag meneer/mevrouw, waarmee kan ik u van dienst zijn?
DutchFLC: Dag mevrouw, met beller nr. 1001 die benieuwd is of ik wel echt morgen m'n game krijg die officieel ook pas morgen uitkomt.
Bol.com :( . MORGEN JA! En laat me nu wel geduldige klanten helpen a.u.b..
DutchFLC (op tweakers): Die zeer chagerijnige muts die ik aan de lijn kreeg.....

Zoiets?

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Nee , niet zoiets.

Als je op een klantenservice werkt krijg je nou eenmaal 5000 keer dezelfde vraag ,zelf ook gedaan, part of the job. Als ik netjes een vrij normale vraag stel hoef ik niet afgesnauwd te worden.

Iemand die morgen zn bestelling moet krijgen en vandaag nog zn bestelling op "wordt verwerkt"ziet staan , die gaat bellen. Misschien raar in jouw wereld , niet in de mijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

DutchFLC schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:04:
Nee , niet zoiets.

Als je op een klantenservice werkt krijg je nou eenmaal 5000 keer dezelfde vraag ,zelf ook gedaan, part of the job. Als ik netjes een vrij normale vraag stel hoef ik niet afgesnauwd te worden.

Iemand die morgen zn bestelling moet krijgen en vandaag nog zn bestelling op "wordt verwerkt"ziet staan , die gaat bellen. Misschien raar in jouw wereld , niet in de mijne
Ik bestel tegenwoordig alles bij Bol.com (liever paar euro meer en op de releasedag dan goedkoop en 3 weken gefrustreerd wachten) en vaak krijg ik pas erg laat het mailtje dat de boel verstuurt is. Ik zie de mail pas de volgende ochtend. Maar het pakketje ligt elke keer netjes in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij kameraad besteld en betaald (dixons). spel is vandaag binnengekomen in de winkel. maar mag pas morgen verkocht worden..(mailorders van 't hoofdkantoor..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:02
Ik heb het topic aardig doorgelezen maar door de laatste reacties weet ik het nu niet meer helemaal zeker. Moet je nu ook met de LE (telefonisch gereserveerd dus geen receipt) zo'n mailtje sturen naar Forza 4? Of omdat het de LE is krijg je sowieso alle goodies/auto's erbij?

Beetje vage actie met de mail imo, doe er dan gewoon iets van unieke keys bij. Volgens mij weet het merendeel nu helemaal niet dat je perse moet mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Jarnowtje schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:14:
Ik heb het topic aardig doorgelezen maar door de laatste reacties weet ik het nu niet meer helemaal zeker. Moet je nu ook met de LE (telefonisch gereserveerd dus geen receipt) zo'n mailtje sturen naar Forza 4? Of omdat het de LE is krijg je sowieso alle goodies/auto's erbij?

Beetje vage actie met de mail imo, doe er dan gewoon iets van unieke keys bij. Volgens mij weet het merendeel nu helemaal niet dat je perse moet mailen?
Wat ik begrepen heb krijg je hiermee een auto cadeau in Forza 3 , nvt in Forza 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
DutchFLC schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:20:
[...]

Wat ik begrepen heb krijg je hiermee een auto cadeau in Forza 3 , nvt in Forza 4
We will be sending out the pre-order incentive gifts to all participants of the Forza Motorsport 4 Pre-Order Incentive Program. However, just as with Forza 3, you must have an Xbox LIVE Gold Membership in order to receive gifts in Forza Motorsport 4. If you’ve been holding off on getting a Gold Membership, maybe the incentive gifts will help you decide to upgrade!

Bron

Lijkt me dus voor FM4 te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
ow ok , das duidelijk dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhilgenkamp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
Even een offtopic vraag.

Ik heb m ook gepreordered bij Mycom.
Heb aangegeven dat ik hem wil afhalen en betalen in de winkel.
Als ik nu op mijn bestelstatus overzicht kijk zie ik hem niet meer terug is dit normaal bij mycom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat heb ik ook, alleen laat ik hem wel bezorgen. Dat is me al eerder opgevallen, dus ik contact op genomen en ze hebben mij zwart op wit bevestigd(email) dat de order WEL in het systeem van hun staat. Als ik dus morgen niets krijg dan ga ik flink zeuren.

Ook zou ik nog een officiele factuur krijgen van iets wat ik in de winkel heb afgehaald. Die staat om een of andere reden als geannuleerd op de site en dus ook geen factuur erbij, nog niet gekregen dus mijn vertrouwen in de tent daar daalt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:02
Maegrim schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:22:
[...]

We will be sending out the pre-order incentive gifts to all participants of the Forza Motorsport 4 Pre-Order Incentive Program. However, just as with Forza 3, you must have an Xbox LIVE Gold Membership in order to receive gifts in Forza Motorsport 4. If you’ve been holding off on getting a Gold Membership, maybe the incentive gifts will help you decide to upgrade!

Bron

Lijkt me dus voor FM4 te zijn
Maar wat zit er nu precies in die "pre-order incentive gifts"? En nog belangrijker als je de LE al hebt krijg je dit dan sowieso al of moet je ook nog een mail gaan sturen omdat het dus buiten de LE goodies valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Klink op bron in je eigen quote, scroll naar beneden en daar staat (met plaatje) wat je krijgt. Veel vragen hier die allemaal in dat artikel staan uitgelegd.

Edit: Deze is een van de unicorns in Forza 3, als je hem dus in je garage hebt op het moment dat je Forza 4 start en je profiel importeerd krijg je de achievement voor de Forza 4 unicorns (tenminste dat is mij wijsgemaakt :P ).

[ Voor 42% gewijzigd door LOTG op 13-10-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchFLC schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:20:
[...]

Pre-Order Incentive Program

We had an absolutely phenomenal response to the Forza Motorsport 4 Pre-Order Incentive Program. Thousands of Forza fans went to the trouble to let us know they pre-ordered Forza 4. We’ll be sending out the “Thank You” gifts to you all this week and will be accepting new entries up until Friday, so if you haven’t already done so please send in your pre-order receipts to us. Follow the link to the Pre-Order Incentive Program for information on how to join.

For those curious, the Pre-Order Incentive gifts are the Ferrari 458 Italia and the Joss JT1, each with a custom Forza Motorsport 4 paint scheme.
bron: http://forzamotorsport.net/en-us/welcome_to_forza4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Voor zover nog niet bekend: de bestellingen geplaatst bij NedGame zijn rond 16:00 de deur uit gegaan. Die komen dus morgen ook aan.

(Alhoewel het bij mij een dag later wordt omdat ik morgen tijdens de bezorgperiode niet thuis ben :()

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees net dat er een 7mb patch is voor fm4.
Alleen zeggen ze dat die de grip van de drag strips omlaag gehaald heeft :S
Mensen klagen op de forums dat er te weinig grip is en dat de beloofde wheelies nog steeds niet lukken, wat doen ze veminderen ze de grip extra!
Als dit echt zo is gaat deze game morgen meteen op marktplaats/v&a vrees ik.
Drag racen vind ik super leuk om te doen, in fm3 hadden ze het al hellemaal verpest en lijkt ze nu weer vlekkeloos te lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

De Mediamarkt Groningen verkoopt Forza Motorsports 4 actief, zowel de normale als de LE versie.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nou het was toch gewoon de LE die Mycom heeft toegestuurd. Vanochtend om 11.15 stond de TNT voor de deur :) .

Vanmiddag bezig geweest om te installeren en codes in te voeren en zojuist even 2 uurtjes gespeeld. Is nog te kort om een goed oordeel te kunnen vellen maar so far ziet het er allemaal prima uit. Vanavond verder.

Mijn gamertag is UnitedArt, voor als mensen zin hebben in een potje online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Mijne is nog in bestelling... Besteld op de eerste dag dat hij online was! Damn...
Ik wil FM4 LCE...

[ Voor 28% gewijzigd door F.West98 op 13-10-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:55
Wat?!? Bij jou heeft de MyCom hem wel al verstuurd... Heb nog geen eens een verzend bevestiging gehad :(
en als orderstatus "Uw order is in bestelling" zie ik net.
En in juli besteld....

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mycom vertelde vandaag dit:
Verder zijn er inderdaad een aantal bestellingen verzonden door een fout in ons magazijn, dit was niet de bedoeling.

Alle andere bestellingen worden verzonden op de release datum.
Ik zit erover te denken mijn bestelling te annuleren, en naar de MM in Groningen te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:55
ook dus de 1e en laatste keer dat ik bij Mycom iets pre-order -.-

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nja, t gaat mij erom: ik ben er zaterdag niet en niemand anders., en morgen was de kans nog 50/50 dat ik er zou zijn en 70% dat iemand anders er was. Nu komt ie dus pas maandag ofzo bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:33
Bullet NL schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:50:
De Mediamarkt Groningen verkoopt Forza Motorsports 4 actief, zowel de normale als de LE versie.....
Ik kan dit bevestigen, zojuist een Limited edition gescoord. Nu spelen installeren!

[ Voor 3% gewijzigd door Wasp op 13-10-2011 19:30 ]

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de Saturn in Grunn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Wasp schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:23:
[...]

Ik kan dit bevestigen, zojuist een Limited edition gescoord. Nu spelen installeren!
Tja, wat ik gehoord heb is dat de Intertoys in Groningen per ongeluk is begonnen met verkopen, MediaMarkt is vervolgens gevolgd. Dit weet ik overigens uit zeer betrouwbare bron ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 13-10-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

pre-orderen heeft in mijn ogen nooit veel zin, je hebt het gemak dat je game op de dag van de release thuis aan huis bezorgt wordt. Maar vaak heb je de game later dan de losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ik pre-order nooit, heeft weinig zin, ook deze keer kon ik hem gister al kopen (wel met wat geluk maar toch :P )

De eerste race met de BMW 2002 was niet zo'n succes O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9ft91.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Heb je in de MM ook LCE?
Anders wacht ik wel... ... ...