Je krijgt wat bonus auto's als je hem pre-ordered. Maar als je de eerste wil zijn die de game heeft dan is het vaak niet verstandig nee. Zelf maakt het mij nooit veel uit of ik hem nu 2 dagen eerder kon spelen. Hij komt wanneer die komt.
Ja, MM Groningen heeft de LCE uitvoering ook in de verkoopF.West98 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:50:
Heb je in de MM ook LCE?
Anders wacht ik wel... ... ...
Cogitationis poenam nemo patitur
500m van school...Bullet NL schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:58:
[...]
Ja, MM Groningen heeft de LCE uitvoering ook in de verkoop
Ik denk dat ik wacht... dat is makkelijker. (alhoewel zaterdag zijn we niet thuis...)
Kan je online eentje reserveren?
Laat maar, we wachten
[ Voor 3% gewijzigd door F.West98 op 13-10-2011 20:05 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Die heb ik nog steeds niet gehad. Had mijn order van Bol.com uitgeprint, naam er boven, op de foto en de foto verstuurd. Maar (nog) steeds helemaal niets... Wel jammer, want het zijn twee hele leuke auto's die je kan krijgen.v8power67 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:18:
[...]
Pre-Order Incentive Program
For those curious, the Pre-Order Incentive gifts are the Ferrari 458 Italia and the Joss JT1, each with a custom Forza Motorsport 4 paint scheme.
bron: http://forzamotorsport.net/en-us/welcome_to_forza4/
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
In de MM Groningen LCE gehaald
.
Saturn had nog niks.
Saturn had nog niks.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Met dit soort dingen moet je maar denken: je bent echt absoluut niet de enige. Met een beetje geduld kom je een heel eindFeaR schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:28:
Die heb ik nog steeds niet gehad. Had mijn order van Bol.com uitgeprint, naam er boven, op de foto en de foto verstuurd. Maar (nog) steeds helemaal niets... Wel jammer, want het zijn twee hele leuke auto's die je kan krijgen.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
True, maar als ik niets krijg dan ga ik toch eens mailen denk ik. Heb Forza al sinds juli in pre-order staan. Aan de ene kant maakt het me niets uit aangezien ik iets gratis mis loop en het me dus niets kost. Maar aan de andere kant heb je ook weer het principemindcrash schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:40:
[...]
Met dit soort dingen moet je maar denken: je bent echt absoluut niet de enige. Met een beetje geduld kom je een heel eind
Die krijg je in fm4 heFeaR schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:28:
[...]
Die heb ik nog steeds niet gehad. Had mijn order van Bol.com uitgeprint, naam er boven, op de foto en de foto verstuurd. Maar (nog) steeds helemaal niets... Wel jammer, want het zijn twee hele leuke auto's die je kan krijgen.
En de datum waneer ze dit gaan uitgeven is nog niet bekend.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jup, maar je kreeg in Forza 3 toch een bevestiging en een RX7? Of ben ik nu weer dingen door elkaar aan het halenv8power67 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:44:
[...]
Die krijg je in fm4 he
En de datum waneer ze dit gaan uitgeven is nog niet bekend.
Net de CE bij MM eindhoven opgepikt.
Nog een stuk of 25 CE's beschikbaar schat ik...
owh sorry ja dat klopt idd maar denk dat die morgen verzonden zullen wordem.FeaR schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:45:
[...]
Jup, maar je kreeg in Forza 3 toch een bevestiging en een RX7? Of ben ik nu weer dingen door elkaar aan het halen

Vijfenzestig? Duur.
Niet vergeten GoTC te joinen
Niet vergeten GoTC te joinen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Valt wel mee toch voor de Limited?
Morgen ga ik mijn copy halen bij de GM en dan een heel weekend scheuren.
Morgen ga ik mijn copy halen bij de GM en dan een heel weekend scheuren.
Fuck, verkoopt MM Eindhoven 'm dus al wel...Shiverzz schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:46:
Net de CE bij MM eindhoven opgepikt.![]()
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zag bij de MM in Enschede zojuist dat FM4 ook al in het schap lag (normale versie), maar daar zat wel een voucher voor 12+2 maanden XBOX Live Gold bij. Aangezien FM4 er €50 kost lijkt het me geen gekke deal, want 14 maanden XBOX gold kost normaal al zo'n €40. Of zit er een addertje onder het gras? Ik heb hem laten liggen, want als het goed is valt morgen mijn pre-order LE op de mat...
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Morgen even ophalen bij E-plaza gamestore.
Heb een LE in bestelling staan. Verwacht dat ze hem morgen gewoon binnen hebben.
Wat kreeg je nou ook alweer extra bij de LE van BMW ? ( buiten de nieuwe M5 )
Heb een LE in bestelling staan. Verwacht dat ze hem morgen gewoon binnen hebben.
Wat kreeg je nou ook alweer extra bij de LE van BMW ? ( buiten de nieuwe M5 )
Lijkt me wel, 14 maanden gold + FM4 is een no-brainer iig, en lijkt me volslagen onrealistischMcBoom schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:21:
Weet je zeker dat je niet in de war bent met de FM4 uitvoering van het jaarabbo?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Morgen krijg ik hem ook binnen , maar waar ik niks van hoor of zie (ook niet in de reviews) of kinect nou nog wat toe te voegen heeft aan deze game. Dan bedoel ik de menu bediening door spraak en de head-tracking. (dus niet met 2 handen in de lucht sturen
)
Iemand het al geprobeerd ?
Heb je mijn review niet gelezen blijkbaar...Beakzz schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:40:
Morgen krijg ik hem ook binnen , maar waar ik niks van hoor of zie (ook niet in de reviews) of kinect nou nog wat toe te voegen heeft aan deze game. Dan bedoel ik de menu bediening door spraak en de head-tracking. (dus niet met 2 handen in de lucht sturen)
Nee Phusebox , blijkbaar niet ...Phusebox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:51:
[...]
Heb je mijn review niet gelezen blijkbaar...
Nu lig in bed op een iPhone te navigeren en het zou helpen als je erbij zou vertellen welke review dan en waar vooral
Waar is de Subaru WRX '11 die in de demo zat, ik zie m niet in de full game.
Vind deel 4 nu al veel beter dan 3. De auto's rijden allemaal heel anders en je voelt echt wanneer je met een zware of lichte auto rondrijd en het gevoel met de weg voelt precies goed aan (ookal speel ik met controller
).
Ook is de World Tour nu veel afwisselender met verschillende soorten races,
De engine sounds zijn ook van een heel ander niveau dan deel 3 en GT5 bijvoorbeeld. Het volume staat lekker hard af en toe
Ben nu level 7, lekker rustig aan doen en veel met de photomode spelen

Ook is de World Tour nu veel afwisselender met verschillende soorten races,
spoiler:
Voor de zekerheid maar even in spoilers gezet voor zover dat nodig is.1 tegen 1 door verkeer heen, multiclass racing, Top Gear events etc.
De engine sounds zijn ook van een heel ander niveau dan deel 3 en GT5 bijvoorbeeld. Het volume staat lekker hard af en toe

Ben nu level 7, lekker rustig aan doen en veel met de photomode spelen

[ Voor 11% gewijzigd door Sander H op 13-10-2011 23:39 ]
Dat is een auto die je bij bepaalde winkels kreeg als preoder car.GAIAjohan schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:28:
Waar is de Subaru WRX '11 die in de demo zat, ik zie m niet in de full game.
Je zal moeten wachten tot ze deze online zetten om te kopen;)
Was in europa btw niet beschikbaar, was usa only !!
Welcome to corprate america, where they only think about ways to take your money!!
Dat ziet er allemaal vetjes uit. Wel valt me op dat de coureur in de bmw een reus is en in de fiat een dwerg
http://raptr.com/Doppert/about
Van t boekje bij de LCE word ik niet warm of koud ..
Www.level30.nlBeakzz schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:14:
[...]
Nee Phusebox , blijkbaar niet ...
Nu lig in bed op een iPhone te navigeren en het zou helpen als je erbij zou vertellen welke review dan en waar vooralBij product reviews zie ik niks iig.
Weet iemand of de VIP-status dezelfde perks heeft als in FM3?
Toen kreeg je nog wel eens getunde en gestickerde auto's toegestuurd.
Als VIP je nu alleen een "kroontje" achter je naam geeft, zou dat toch wel erg jammer zijn!
Toen kreeg je nog wel eens getunde en gestickerde auto's toegestuurd.
Als VIP je nu alleen een "kroontje" achter je naam geeft, zou dat toch wel erg jammer zijn!
Tnx en een hele duidelijke review. Toch nog even nadenken of het head-tracking genoeg voor me is om een kinect te scoren.
Ja alleen daarvoor zou ik het niet doen waarschijnlijk, heb hem zelf voor 80 euro kunnen scoren.Beakzz schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:59:
[...]
Tnx en een hele duidelijke review. Toch nog even nadenken of het head-tracking genoeg voor me is om een kinect te scoren.
Gisteravond tot level 7 gespeeld. Autovista modus vind ik wel een leuke toevoeging, alleen jammer dat je vrijwel altijd car bowling moet doen om een auto te unlocken. Dat word wat saai na een tijdje.
Het viel mij ook op bij affinity lvl 5+ dat ik 100% discount had, dat vind ik wel een beetje veel. Granted je kunt zo meer auto's kopen op den duur maar het word nu meer parts swappen voor dat merk dan daadwerkelijk tactisch upgraden. Al was dat ook zo in 3 na een tijdje, maar dat was omdat ik zoveel geld kreeg.
World Tour is veel afwisselender geworden, in het begin was het wat verwarrend omdat ik de rewards niet snapte en de keuze. Het leek mij even alsof ik alle 3 moest doen. Ik was ook even verbaasd toen ik maar een vinkje in de event list zag staan, maar je speelt niet alle races in een event binnen een seizoen.
Gisteren ook een foto gemaakt, maar die vind ik nergens terug. Niet op FM.net en ook niet ingame. Misschien niet goed opgelet toen hij klaar was?
Chevrolet Volt is wel grappig om mee te racen. Ik moest alleen erg goed opletten wanneer ik moet schakelen. Je hoort het niet echt. Ik merk het meestal als de competitie wel hard langs komt.
Upgrade opties zijn een beetje vreemd voor de Volt, de motor upgrades zouden eigenlijk niet veel moeten uitmaken omdat die niet op de aandrijflijn zou zitten.
De muziek vind ik erg goed gekozen voor zowel de races als het menu.
Al met al zeker een tevreden klant.
Het viel mij ook op bij affinity lvl 5+ dat ik 100% discount had, dat vind ik wel een beetje veel. Granted je kunt zo meer auto's kopen op den duur maar het word nu meer parts swappen voor dat merk dan daadwerkelijk tactisch upgraden. Al was dat ook zo in 3 na een tijdje, maar dat was omdat ik zoveel geld kreeg.
World Tour is veel afwisselender geworden, in het begin was het wat verwarrend omdat ik de rewards niet snapte en de keuze. Het leek mij even alsof ik alle 3 moest doen. Ik was ook even verbaasd toen ik maar een vinkje in de event list zag staan, maar je speelt niet alle races in een event binnen een seizoen.
Gisteren ook een foto gemaakt, maar die vind ik nergens terug. Niet op FM.net en ook niet ingame. Misschien niet goed opgelet toen hij klaar was?
Chevrolet Volt is wel grappig om mee te racen. Ik moest alleen erg goed opletten wanneer ik moet schakelen. Je hoort het niet echt. Ik merk het meestal als de competitie wel hard langs komt.
Upgrade opties zijn een beetje vreemd voor de Volt, de motor upgrades zouden eigenlijk niet veel moeten uitmaken omdat die niet op de aandrijflijn zou zitten.
De muziek vind ik erg goed gekozen voor zowel de races als het menu.
Al met al zeker een tevreden klant.
is de Volt dan geen automaat?
Electrische auto's hebben toch maar 1 versnelling?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
De Toyota Prius heeft ook 6 versnelling met een futuristisch motorgeluidL1nt schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:39:
is de Volt dan geen automaat?
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
Prius is hybride, dus ook nog een benzinemotor.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 09:53 ]
Enig idee waar die LE nog in de winkel zal liggen vandaag?
Ehm zie het al MM.
Sprak E-plaza gister en die zouden alleen de normale krijgen.
Ehm zie het al MM.

[ Voor 43% gewijzigd door LosGieros op 14-10-2011 09:55 ]
Rapapa...
Iedere auto in Forza kan handgeschakeld worden. Ook al kan dat in het echt niet. In F3 zag je ook geen schakel animatie als er geen pook was.
Hoe het precies bij de Volt/Ampera zit weet ik niet, maar hij is dus wel lekker stil.
Hoe het precies bij de Volt/Ampera zit weet ik niet, maar hij is dus wel lekker stil.
CVT bestaan idd niet in Forza.. Imo een groot gemis.. Dit is in GT5, net als elek auto's gewoon beter uitgewerkt.
Heb net een LCE bij de MM R'dam centrum opgepikt voor EUR 60.LosGieros schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:53:
Enig idee waar die LE nog in de winkel zal liggen vandaag?
Ehm zie het al MM.Sprak E-plaza gister en die zouden alleen de normale krijgen.
Lagen er nog best veel.... denk een stuk of 20...
Normale versie kost daar EUR 55.
Me stoel en stuurtje staan klaar, laat de postbode maar komen :-)
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ik lig er niet wakker van. Het racen gaat gewoon lekker, en een ICE klinkt ook gewoon lekkerder.GAIAjohan schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:00:
CVT bestaan idd niet in Forza.. Imo een groot gemis.. Dit is in GT5, net als elek auto's gewoon beter uitgewerkt.
De nieuwe multiclass races zijn wel grappig, maar ik zie de toegevoegde waarde niet van een 2e class die totaal niet competief is. Ik reed met een F in de F/A race en werd in een bocht van de weg geramt door een A die dacht even snel de binnen bocht te kunnen nemen. Hij kwam zo snel de bocht in dat ik hem niet gezien had en net naar binnen wilde draaien. Daar gingen 800 credits (geen zin om te restarten).
De pursuit (ik weet de naam even niet meer) die ik op Fujimi Kaido heb gedaan was erg tricky met die langzame auto's. Het was niet echt verkeer want ze wilde wel de lijn volgen in de bochten met dat slakken tempo. Een paar hebben dat met een mooie schamp plek van voor tot achter moeten bekopen.
[ Voor 54% gewijzigd door LOTG op 14-10-2011 10:54 ]
Vind het een beetje gaar dat de lobby zo traag is in online mode; en dat je bij quitten ook weer een halve minuut moet wachten. Geen mogelijkheid om een lijst met mogelijke games te zien.
Kies je quick match; dan wordt er alleen maar met R1 of X klasse wagens gereden; ja leuk maar niet voor iedereen. Bovendien heb ik geen X klasse wagen.
Kies je een mode als city car; dan rijden daar ook weer opgefokte wagentjes tussen en een auto upgraden gaat niet in de online mode; dan moet je eerst weer terug naar career.
Beetje fail allemaal.
Kies je quick match; dan wordt er alleen maar met R1 of X klasse wagens gereden; ja leuk maar niet voor iedereen. Bovendien heb ik geen X klasse wagen.
Kies je een mode als city car; dan rijden daar ook weer opgefokte wagentjes tussen en een auto upgraden gaat niet in de online mode; dan moet je eerst weer terug naar career.
Beetje fail allemaal.
Dank voor deze gouden tip!! Net even heen en weer gefietst en de LCE opgehaald @ MediaMarkt Almere.Jobbie schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:13:
[...]
Heb net een LCE bij de MM R'dam centrum opgepikt voor EUR 60.
Lagen er nog best veel.... denk een stuk of 20...
Normale versie kost daar EUR 55.
Ook wil ik bij deze even mijn gal spuwen op MyCom ( Almere ) :
Heb de LCE al echt 3 maanden van tevoren ge-preorderd, keurig een bevestiging gekregen per mail. Ging ik gisteren en vandaag langs om mijn bestelling op te halen. Staat mijn reservering er niet in? En nog sterker; ze krijgen Forza 4 niet eens binnen...
Nooit meer dat ik ooit daar iets bestel; volgende keer maar de bekende gameshops zoals Gamemania of E-Plaza.
Zo nu even alles installeren en gaan spelen
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Is er ook een optie om de AI in de carreer mode in te stellen.Ik zit op 160% (geen clutch), maar ik zag geen AI difficulty zoals in F3.
En in autovista, de tekst overlays die vind ik wel interessant maar ze verdwijnen zo snel dat ik de helft niet kan lezen.
Trouwens bij de DeLorean is er een beetje een vag moment. De wielen zijn voor 14" en achter 15" (wikipedia) maar als hij aan het vertellen is worden de specs van de voor banden weergegeven en hij verteld alleen over de achterbanden. Er word niet verteld dat ze voor kleiner zijn waardoor je 14 ziet staan terwijl hij 15 zegt.
En in autovista, de tekst overlays die vind ik wel interessant maar ze verdwijnen zo snel dat ik de helft niet kan lezen.
Trouwens bij de DeLorean is er een beetje een vag moment. De wielen zijn voor 14" en achter 15" (wikipedia) maar als hij aan het vertellen is worden de specs van de voor banden weergegeven en hij verteld alleen over de achterbanden. Er word niet verteld dat ze voor kleiner zijn waardoor je 14 ziet staan terwijl hij 15 zegt.
Nee de AI past zich aan, bak je er niks van wordt het wat makkelijker; rij je strakke tijden wordt het moeilijker. Daardoor krijg je niet meer dat je met 2 rondjes voorsprong wint.LOTG schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:20:
Is er ook een optie om de AI in de carreer mode in te stellen.Ik zit op 160% (geen clutch), maar ik zag geen AI difficulty zoals in F3.
Iemand Forza 4 LCE van bol.com al binnen gehad?
Heb daar nog niet echt veel van gemerkt. Heb nu 14 races gereden, allemaal gewonnen, en merk nou niet echt dat ik nu heel veel tegenstand heb.Phusebox schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:28:
[...]
Nee de AI past zich aan, bak je er niks van wordt het wat makkelijker; rij je strakke tijden wordt het moeilijker. Daardoor krijg je niet meer dat je met 2 rondjes voorsprong wint.
Maar dat komt waarschijnlijk nog wel als ik wat meer races rij
Ja allemaal gewonnen is logisch, als je een beetje kunt sturen, want dat zijn pas de laagste divisies. Ik merk toch wel dat het steeds een stapje opgevoerd wordt. Heb 1 race niet kunnen winnen, maar dat was gewoon omdat mijn auto niet geschikt was voor oval races.Sander H schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:33:
[...]
Heb daar nog niet echt veel van gemerkt. Heb nu 14 races gereden, allemaal gewonnen, en merk nou niet echt dat ik nu heel veel tegenstand heb.
Maar dat komt waarschijnlijk nog wel als ik wat meer races rij
Ja ik vond de tegenstand wel redelijk in een unmodified F/E klasse, ik heb de AI ook al een paar keer de bocht niet zien halen en de grindbak/muur zien verkennen. Alleen als je ze eenmaal voor bent dan kun je dat meestal ook wel vol houden als de top van je auto het toe laat. Meestal kwamen ze op rechte stukken weer dicht bij omdat ik de auto in de klasse gemaxed had met handling/acceleration.
Als t goed is vandaag maar zit nog op mn werkDijkertje schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:31:
Iemand Forza 4 LCE van bol.com al binnen gehad?

Hopen dat het in de brievenbus past...
Hetzelfde hier, maar dan Mycom Den Bosch. Was er altijd heel tevreden over, maar ook mijn pre order is in het duister verdwenen.NLuna schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:20:
[...]
Dank voor deze gouden tip!! Net even heen en weer gefietst en de LCE opgehaald @ MediaMarkt Almere.
Ook wil ik bij deze even mijn gal spuwen op MyCom ( Almere ) :
Heb de LCE al echt 3 maanden van tevoren ge-preorderd, keurig een bevestiging gekregen per mail. Ging ik gisteren en vandaag langs om mijn bestelling op te halen. Staat mijn reservering er niet in? En nog sterker; ze krijgen Forza 4 niet eens binnen...
Nooit meer dat ik ooit daar iets bestel; volgende keer maar de bekende gameshops zoals Gamemania of E-Plaza.
Zo nu even alles installeren en gaan spelen
Overigens is Forza 4 hier in Den Bosch nergens te krijgen.... Dixons, Dynabtyte, Mycom. Ik heb ze allemaal gebeld, niemand heeft hem binnen
gamemenia veghel heeft ze op voorraad is maar 20min met de auto.Huppol schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:02:
[...]
Hetzelfde hier, maar dan Mycom Den Bosch. Was er altijd heel tevreden over, maar ook mijn pre order is in het duister verdwenen.
Overigens is Forza 4 hier in Den Bosch nergens te krijgen.... Dixons, Dynabtyte, Mycom. Ik heb ze allemaal gebeld, niemand heeft hem binnen
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Kreeg ook sms van GameMania Eindhoven dat ik 'm op kan pikken. Krijg vandaag echter de Consoleshop versie al binnen, geen tijd om naar Eindhoven te rijden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
SMS binnen van NedGame 
Alleen ga ik het vandaag niet redden, en hebben we morgen klushulp.. (wellicht kan ik tussendoor "even" weg
)
Alleen ga ik het vandaag niet redden, en hebben we morgen klushulp.. (wellicht kan ik tussendoor "even" weg
Mediamarkt Heerlen heeft ook nog een aantal LCE's voor 59 euro.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Als ik de foto's zo zie moet dat wel gaan passen door de brievenbus. Heb van Bol.com ook geen Track and Trace gehad zoals dat bij pakketpost wel gedaan wordt.DutchFLC schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:56:
[...]
Als t goed is vandaag maar zit nog op mn werk![]()
Hopen dat het in de brievenbus past...
Volgens mij ligt dat aan desbetreffende posbode. Ik heb wel briefje gehad dat hij de volgende dag opnieuw zou worden aangeboden maar toen pasde hij eens wel door de brievenbus.FeaR schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:17:
[...]
Als ik de foto's zo zie moet dat wel gaan passen door de brievenbus. Heb van Bol.com ook geen Track and Trace gehad zoals dat bij pakketpost wel gedaan wordt.
Ik heb de normale veriei en ik verwacht dat als ik straks thuis kom hij in de brievenbus zal zitten.
Ook LCE bestelt of de normale?FeaR schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:17:
[...]
Als ik de foto's zo zie moet dat wel gaan passen door de brievenbus. Heb van Bol.com ook geen Track and Trace gehad zoals dat bij pakketpost wel gedaan wordt.
Ik heb de LCE en hij is ongeveer 2 dvd doosjes hoog. Hij zat in een bubblewrap enveloppe (mycom) maar ik weet niet of hij door de brievenbus is gegaan (ik was iig niet thuis en hij lag binnen).
Hmm.. bol.com heeft bij mij inderdaad ook geen T&T code gegeven dus ik neem aan dat het dan brievenbus zal worden, maar hij ligt er nog niet in
Mijn pre-order is dus ook mis gegaan bij Myocm.
Gister gebeld met servicedesk en zij konden m nog wel zien.
Ze zouden mij een mail sturen met een ideal link en de game opsturen.
Echter gister en vandaag geen mail gehad.
Dus net in de pauze even naar de Media Markt zwolle geknald en voor € 60 de (laatste? schap was leeg
) LCE versie opgehaald.
Mijn dag weer goed vanavond even kijken hoe die bevalt.
Gister gebeld met servicedesk en zij konden m nog wel zien.
Ze zouden mij een mail sturen met een ideal link en de game opsturen.
Echter gister en vandaag geen mail gehad.
Dus net in de pauze even naar de Media Markt zwolle geknald en voor € 60 de (laatste? schap was leeg
Mijn dag weer goed vanavond even kijken hoe die bevalt.
LCE
Staan alleen wat foto's in de HK van iemand die een flink beschadigde Forza 4 LCE heeft ontvangen: steelcase zit vol met deuken. Weet niet bij welke winkel de betreffende persoon heeft besteld overigens.
Shit. Hoor net dat mijn vriendin vanavond de hele avond op stap gaat met vriendinnen. Ik ben de babysit 
No problem, maar ik heb hem nog niet. Dadelijk maar ff de kids in de auto laden, en ff naar de MediaMarkt in Roermond. Weet iemand of ze daar nog voorraad hebben? Liefst de LCE?
No problem, maar ik heb hem nog niet. Dadelijk maar ff de kids in de auto laden, en ff naar de MediaMarkt in Roermond. Weet iemand of ze daar nog voorraad hebben? Liefst de LCE?
Ja de laatste tijd vind ik MyCom zwaar onder de maat worden. Ze liggen kort bij, en je kunt afhalen dat is eigenlijk de enige reden dat ik er bestel.
Maar levertijd indicatie klopt vaak niet (x op voorraad, maar dan kun je dezelfde dag nog niets ophalen omdat ze het toch niet hebben). Bestelling opgehaald die dan als geannuleerd in het systeem komt waardoor de factuur op de site waardeloos is voor je inkomsten belasting ( staat winkel betaling met een totaal bedrag en geen BTW gespecificeerd). En nu was mijn order ook gewoon verdwenen van de website, maar ze verzekerde mij dat hij in het systeem stond. Ik was al half aan het verwachten dat het een gezeur voor geld terug zou worden en ik nog een LCE moest gaan zoeken maar hij was er gisteren toch. Half tot mijn verbazing.
Maar levertijd indicatie klopt vaak niet (x op voorraad, maar dan kun je dezelfde dag nog niets ophalen omdat ze het toch niet hebben). Bestelling opgehaald die dan als geannuleerd in het systeem komt waardoor de factuur op de site waardeloos is voor je inkomsten belasting ( staat winkel betaling met een totaal bedrag en geen BTW gespecificeerd). En nu was mijn order ook gewoon verdwenen van de website, maar ze verzekerde mij dat hij in het systeem stond. Ik was al half aan het verwachten dat het een gezeur voor geld terug zou worden en ik nog een LCE moest gaan zoeken maar hij was er gisteren toch. Half tot mijn verbazing.
Er liggen hele stapels van Forza 4 @ MM Groningen. 55 euro.
Ik wacht nog even op mijn exemplaar van 45 euro van gamesshoppen.nl
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Verwijderd
Iemand die weet of de MM in Utrecht nog voldoende LCE's in stock heeft? En hoe duur die versie daar is?
de game is best vet, maar de ai is soms echt te traag, net zelfs een d-klasse race met een e-klasse auto gewonnen
. Maar goed, ook een paar races gehad die wel spannend waren, maar het niveau in de demo lag toch een stuk hoger voor mijn gevoel.
Yes heb hem binnen van Bol.com en het is gewoon briefpost !!!!
nu dus snel installeren
en natuurlijk jullie ook veel race plezier
nu dus snel installeren
ik ben disle dislek dieslc woordblind
Thanks voor de info dutchgringo, dan moet ik dus de brievenbus gaan roven!
Ik heb van mijn broertje begrepen dat ze in roermond woensdag al in de schappen lagen. Meestal kopen ze daar wel vrij groot in, dus zal wel goed komen qua voorraadUltraSub schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:42:
Shit. Hoor net dat mijn vriendin vanavond de hele avond op stap gaat met vriendinnen. Ik ben de babysit
Mediamarkt Breda
44 euro voor de normale versie
55 euro voor de Collector's edition, lagen nog zeker 20 exemplaren hiervan in de schappen -1 nu dankzij mij
Helaas wilt mijn GF vanavond The Voice zien....
55 euro voor de Collector's edition, lagen nog zeker 20 exemplaren hiervan in de schappen -1 nu dankzij mij
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Zou ik meteen doen, maar Kinectimals was al te moeilijk voor de oudste, dus Forza is beetje hoog gegrepenLOTG schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:50:
@ultrasub
Dat is toch geen probleem, vroeg beginnen met aanleren. Controller voor de neus leggen en voor doen hoe het moet.
Maar ze liggen er op tijd in vanavond, dus hele avond racen
Mooi. Bedankt voor de tip!defusion schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:24:
[...]
Ik heb van mijn broertje begrepen dat ze in roermond woensdag al in de schappen lagen. Meestal kopen ze daar wel vrij groot in, dus zal wel goed komen qua voorraad
The Voice is toch ook leuk?Melkaz schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:29:
Mediamarkt Breda
Net gebeld door Dynabye Den-Bosch dat mijn spelletje binnen is. Ik vroeg of het de Limited edition was, waarop de man 'nee' antwoordde. Nou ja, geen probleem want ik wil het spel toch hebben. Nog geen minuut later belt hij mij weer op om te vertellen dat ze nog wel limited editions hebben, dus die toch maar opzij laten leggen
Zal zo wel komen , want ik heb de LCE vandaag op mijn werk binnen gekregen. Heb nu ook helemaal geen zin meer om te werkenSandrioni schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:51:
Er liggen hele stapels van Forza 4 @ MM Groningen. 55 euro.
Ik wacht de eerste ervaringen met smart af. Ik heb een PS3 dus race met GT5. Maar heb toch sterk de neiging om er een xbox naast te gaan zetten speciaal voor Forza. Dus wie geeft mij het laatste zetje?
Eerste indruk is goed, het racen is vertrouwd en de AI is lastiger (maar zeker niet onverslaanbaar).
Wel een paar irritaties o.a. de taal die je niet makkelijk kan switchen. Tenenkrommende vertaalfout is bv. 'Split time' vertaald naar 'Gedeeld.
Het systeem van je eigen playercard is goed uitgewerkt, je kan hier een leuk persoonlijk tintje aangeven.
Wel een paar irritaties o.a. de taal die je niet makkelijk kan switchen. Tenenkrommende vertaalfout is bv. 'Split time' vertaald naar 'Gedeeld.
Het systeem van je eigen playercard is goed uitgewerkt, je kan hier een leuk persoonlijk tintje aangeven.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Wat betreft vertalingen in het algemeen zijn ze vrijwel altijd zeer slecht. Ik kan mij best voorstellen dat ze door een erkend vertaalbureau zijn gedaan maar totaal zonder context of kennis van de context.Ik had hem ook op NL staan en dacht ach, het valt allemaal nog wel mee (nl subs voor spraak, menu was wel te volgen). Toen ging ik de upgrade shop in en ben ik snel geswitched.
Waar is de goede oude tijd dat er een optie in het menu zat met language. En neem dan GVD de systeem taal over als het zo nodig moet en niet de locale.
Waar is de goede oude tijd dat er een optie in het menu zat met language. En neem dan GVD de systeem taal over als het zo nodig moet en niet de locale.
Ik heb hetzelfde gedaan. Alleen kreeg ik de Xbox360 van m'n baas.Pierre Sec schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:03:
Ik wacht de eerste ervaringen met smart af. Ik heb een PS3 dus race met GT5. Maar heb toch sterk de neiging om er een xbox naast te gaan zetten speciaal voor Forza. Dus wie geeft mij het laatste zetje?
Forza 4 motorsport inderdaad erg vertrouwd, alleen de graphics zijn wel beter.
Racen gaat erg fijn, blijft een gaaf spel... gelukkig nog wat spulletjes mee kunnen nemen van mijn oude profiel.
Het bochtenwerk voelt wel wat realistischer/moeilijker aan overigens... ik heb hem nog maar een uurtje getest. ga er zeker meer tijd in steken
Racen gaat erg fijn, blijft een gaaf spel... gelukkig nog wat spulletjes mee kunnen nemen van mijn oude profiel.
Het bochtenwerk voelt wel wat realistischer/moeilijker aan overigens... ik heb hem nog maar een uurtje getest. ga er zeker meer tijd in steken

FM4 LCE nog steeds niet binnen in de brievenbus..
Terwijl bol.com status zegt dat ie gisteren al verstuurd was!
Terwijl bol.com status zegt dat ie gisteren al verstuurd was!
Hmm, twijfel een beetje over de aanschaf van die Season Pass.
Voor FM3 heb ik wel alle afzonderlijke carpacks binnengehaald, dus vanuit dat opzicht is t wel voordelig.
Aan de andere kant...je kunt in FM4 ook losse voertuigen kopen en dus alleen de krenten uit de pap meenemen.
Hier al mensen die inmiddels een Pass hebben?
Voor FM3 heb ik wel alle afzonderlijke carpacks binnengehaald, dus vanuit dat opzicht is t wel voordelig.
Aan de andere kant...je kunt in FM4 ook losse voertuigen kopen en dus alleen de krenten uit de pap meenemen.
Hier al mensen die inmiddels een Pass hebben?
Net even op en neer naar de MM in Roermond, lagen nog zeker 15 LCE, en een halve pallet of zo normale versie. 64,99 voor de LCE. Lekker, dat pre-orderen als ik dat hier zo lees. Bevestigt maar weer eens waarom ik dat dus echt nooit zal doen.
Hmm wilde ik ook heen maar 65 vind ik toch teveel voor de LCE.UltraSub schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:57:
Net even op en neer naar de MM in Roermond, lagen nog zeker 15 LCE, en een halve pallet of zo normale versie. 64,99 voor de LCE. Lekker, dat pre-orderen als ik dat hier zo lees. Bevestigt maar weer eens waarom ik dat dus echt nooit zal doen.
Verwijderd
We hebben geen MM in Amersfoort.... Dus ik heb 'm bij Bart Smit besteld, 71 euri's incl. verzending. Ach ja, risicomijdend..
Ik vind het zo schijt aan die season pass dat je de eerste DLC met de LE al hebt. Ik heb gelezen dat je dan credits krijgt maar die wil ik niet. Ik vind die car coins al onzin. Waarom moet ik met echt geld virtuele content kopen die je GRATIS in het spel krijgt. Het kost je moeite om het in het spel te krijgen maar dat is toch ook het doel van het spel?
Ik had liever gezien dat ik hem discounted kon kopen of er iets NIEUWS voor terug krijg.
Ik denk dat ik inderdaad voor de losse auto's zal gaan aangezien het aantal wat ik denk te willen hebben zeer gering is. Op voorhand weet je ook niet wat je koopt dat vind ik ook jammer. Die classics die ik nu heb zijn niet zo mijn ding, ik ben meer van het high tech spul/ modern design.
Ik had liever gezien dat ik hem discounted kon kopen of er iets NIEUWS voor terug krijg.
Ik denk dat ik inderdaad voor de losse auto's zal gaan aangezien het aantal wat ik denk te willen hebben zeer gering is. Op voorhand weet je ook niet wat je koopt dat vind ik ook jammer. Die classics die ik nu heb zijn niet zo mijn ding, ik ben meer van het high tech spul/ modern design.
Van de car packs wil ik er meestal 2/3 van de 10 ofzo, dus is mss wel de moeite om ze per auto te kopen.
Maar heb de points al gekocht voor de season pass, dus denk dat ik dat toch gewoon doe
anders ga ik het toch weer aan onzin uitgeven die ik helemaal niet gebruik...
Maar heb de points al gekocht voor de season pass, dus denk dat ik dat toch gewoon doe
anders ga ik het toch weer aan onzin uitgeven die ik helemaal niet gebruik...
Huh? pricewatch: Forza Motorsport 4 - Limited Collector's Edition, Xbox 360Phusebox schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:02:
[...]
Hmm wilde ik ook heen maar 65 vind ik toch teveel voor de LCE.
Is toch niet te duur? Of hebben ze mijn zakken leeg geklopt zonder dat ik het in de gaten had
Ja ik zag ergens iemand die zei dat ze hem voor 55 verkochten bij een andere Mediamarkt... Principieel vind ik 50 euro een mooie prijs en een limited (gaat me alleen om de auto's, doosje boekje etc kunnen me gestolen worden) vind ik dan wel 5 euro meer waard.UltraSub schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:10:
[...]
Huh? pricewatch: Forza Motorsport 4 - Limited Collector's Edition, Xbox 360
Is toch niet te duur? Of hebben ze mijn zakken leeg geklopt zonder dat ik het in de gaten had
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 14-10-2011 17:14 ]
Ach, ik zit het hele weekend bij mijn vriendin...zonder xbox...dus valt nog wel mee toch??
Anyways, zit het tussen mijn oren of wordt de Veyron opeens stuk stabieler zodra de spoiler uit komt?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Inderdaad, enige reden dat ik de Limited heb gehaald is omdat ik uitging van 55 voor de normale versie, dan is het zeker een koopje ook al moet ik zeggen dat 44 voor een nieuwe Xbox game ook prima is! Mediamarkt heeft wederom andere prijzen per vestiging. Bij Fifa 12 zag ik mensen posten dat 'hun' Mediamarkt hem verkocht voor 44 maar toen was de game in Breda weer 55.Phusebox schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:14:
[...]
Ja ik zag ergens iemand die zei dat ze hem voor 55 verkochten bij een andere Mediamarkt... Principieel vind ik 50 euro een mooie prijs en een limited (gaat me alleen om de auto's, doosje boekje etc kunnen me gestolen worden) vind ik dan wel 5 euro meer waard.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
De normale gaat in Roermond bij de MM voor 45 over de toonbank. Vond het verschil wel groot. Heb normaal he-le-maal niks met LCE's. Maar ja, Forza. En een Veyron, en een mooi boekje van Top Gear. Toch leuk, voor een keer.
Hoop dat het wel rap gaat met credits opbouwen. Heb bijna geen tijd, maar wil natuurlijk wel met dikke mooie auto's kunnen rijden en tunen. Vind ik altijd zo zonde dat aan mensen zoals mij niet wordt gedacht
Hoop dat het wel rap gaat met credits opbouwen. Heb bijna geen tijd, maar wil natuurlijk wel met dikke mooie auto's kunnen rijden en tunen. Vind ik altijd zo zonde dat aan mensen zoals mij niet wordt gedacht
Vanmiddag tijdens luchpauze opgehaald bij GM. Er zit ook een BMW en een Honda bij als retailer exclusive (geen LCE) dus dat is wel aardig.
Het vrouwtje is een week weg naar homeland, tijd genoeg om wat banden te roken.
Even kijken hoe ver de install al is, have fun
Het vrouwtje is een week weg naar homeland, tijd genoeg om wat banden te roken.
Even kijken hoe ver de install al is, have fun
Staat op track and trace chaufeur is onderweg!?!
Waarnaartoe, duitsland en terug, ons stadje is nie zo groot(hellevoetsluis)
maar ben volgens mij de laatste van de dag ofzo.... als ie nog wel komt....
ga btw die patch niet installen want verpest het drag racen
, dan maaar geen online, totdat ze het goed fixen.
of doecelke keer cache legen als ik wil drag racen.
Waarnaartoe, duitsland en terug, ons stadje is nie zo groot(hellevoetsluis)
maar ben volgens mij de laatste van de dag ofzo.... als ie nog wel komt....

ga btw die patch niet installen want verpest het drag racen

of doecelke keer cache legen als ik wil drag racen.
Wel lekker dat mijn gifts uit Forza 3 over te zetten zijn. Goede actie.
Als iemand me wil toevoegen voor rondetijden of eens een x niet als botsauto's online te racen : BamBeakz
Voeg me maar toe als je iig je best doet om normaal te rijden
Als iemand me wil toevoegen voor rondetijden of eens een x niet als botsauto's online te racen : BamBeakz
Voeg me maar toe als je iig je best doet om normaal te rijden