Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Mycom nog steeds in bestelling... damn

Ik heb hem namelijk al binnen :)
Het speelt lekker, comp is een stuk moeilijker, ik was al niet goed :P Maar het is te doen. Lekker veel cars bij de LCE, en de gratis M5...
* F.West98 speelt verder

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot hoe laat bezorgt post nl eigenlijk?
Zag ergens staan half 6 :S dat kan hellemaal niet want mn pakketje staat op chaufeur onderweg maar niks gezien :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:48

Tijn96

In speed we trust

Vandaag forza motorsport 4 gehaald. ben nu lvl 8.

vind het spel heerlijk wegspelen. de AI past zich goed aan wat je doet en hoe je speelt. de AI vind ik wel een stuk aggresiever dan in forza 3.

als je de besturing op simulatie zet merk je dat de auto een stuk realistischer reageert. je kunt bijvoorbeeld echt een "zwieper" krijgen de andere kant op als je je auto probeert op te vangen.

ik ga dadelijk mijn fanatec gt2 stuurtje ophalen en ga daarna de hele avond forza 4 spelen. ben beniewt.

ook heb ik me aangemeld bij de GoTC aangemeld maar nog niks van teruggezien. maar misschien kan ik straks ook nog ff de online mode uitproberen.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Met de Season Pass bemachtig ik toch ook de BMW 1M Coupe?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Btw er is al een got car club, GoTC joinen mensen :-)

Rivals is vet, lekker hotlappen met standaard bakken en nog credits en xp verdienen ook.

Simulatie sturen en alle assist uit zijn de amerikaanse bakken best pittig (heb ook een loden voet :-) )

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Pff rij je 20 km zijn de lce's op. Dan koop ik hem maar niet, wacht wel tot ie in de budget bak ligt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Heb vanmiddag de game gehaald. Nog mooi een limited edition versie kunnen halen. Voer ik net de code's in, 3 keer 25 tekens, wat een pokke werk op een controller -_-'.

Anyway, voer ik de laatste in van Limited edition DLC content, accept het, start de download niet. Doe ik het opnieuw, zegt ie dat ik de code al heb geredeemed.......

Iemand die hier ook last van heeft/ weet wat te doen?! :\

EDIT: Besides wat moet ik met die 2de disc?

[ Voor 5% gewijzigd door Pyr0_ op 14-10-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
2e disc staat meer content op die je op je hdd kunt installeren, optie om dit te doen staat in het begin scherm van forza (ingame)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Pyr0_ schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:45:
Heb vanmiddag de game gehaald. Nog mooi een limited edition versie kunnen halen. Voer ik net de code's in, 3 keer 25 tekens, wat een pokke werk op een controller -_-'.

Anyway, voer ik de laatste in van Limited edition DLC content, accept het, start de download niet. Doe ik het opnieuw, zegt ie dat ik de code al heb geredeemed.......

die laatste is volgensmij bijna instant gedownload, de content heb je dan geloof ik al binnen namelijk.
(usb keyboard rocks btw ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Wat te doen met die 2e content cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:52:
Wat te doen met die 2e content cd?
Installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Gaat toch niet? 1e disc geinstalleerd, ik denk die vraagt zo de tweede. Niet dus. Leg ik de 2e er in, klik op install (want hij komt wel met die optie, in tegenstelling tot als de 1e er in ligt alleen delete), en dan krijg ik "installation of this game isn't supported". Wat moet ik dan met die disc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
UltraSub schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:57:
Gaat toch niet? 1e disc geinstalleerd, ik denk die vraagt zo de tweede. Niet dus. Leg ik de 2e er in, klik op install (want hij komt wel met die optie, in tegenstelling tot als de 1e er in ligt alleen delete), en dan krijg ik "installation of this game isn't supported". Wat moet ik dan met die disc?
Gewoon vanuit het hoofdmenu in het spel, helemaal rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verrek ja. Gemist. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:35
Heb ook de gotc gejoined! Gamertag is P8r :D

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Jup thnx, gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
In de free roam modus om auto's te bekijken duurt het een eeuwigheid om de informatie te laden, ligt dit aan het spel of haalt ie de info van het internet af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

rgarretsen schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:51:
2e disc staat meer content op die je op je hdd kunt installeren, optie om dit te doen staat in het begin scherm van forza (ingame)
soort unlock van content is dat, bij mij zou die in de rij komen (not)
Ben nu bij level 8, rijdt idd wel lekker...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Phuse kun je volgende maal wat meer me sen assistent maken zodat iedereen een invite kan blijven krijgen als je er niet bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
FF in zeik modus >:) staat gewoon een druk foutje op pagina 86, Spkyer :X
De game is super tot nu toe, heb weliswaar alleen nog maar freeplay gedaan maar sjonge wat een game.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Bol.com heeft mijn limited edition netjes vanmorgen afgeleverd.

Mooi boekje erbij, wat ik waarschijnlijk nooit zal lezen, maar ja.

Helaas had ik geen forza 3 savegame meer op mijn xbox, dus ik moet echt met een nissan micra beginnen.

De variatie in de game is enorm. De game IS beter dan GT5 spec 2.0 (heb ik ook)

Ik heb (nog) geen gold account.

Met silver kun je wel de RIVAL mode spelen, maar weer geen setups en car designs.

Dat word waarschijnlijk wel een gold abbootje.

Ik speel de game met: samsung 55" D7000, fanatec PWTS met club sport pedals (zoals het hoort)

1 ding is zeker: Ik kom dit weekend tijd te kort!!

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Hoe kan ik 'm krijgen mensen? Ik heb de LCE versie en alle content geïnstalleerd en codes redeem't :

Afbeeldingslocatie: http://game-preorders.com/wp-content/uploads/2011/05/BMW-1-M-Coupe.jpg

Anyway, ik ga sowieso even verder spelen!! :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Nu online
NLuna schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:29:
Hoe kan ik 'm krijgen mensen? Ik heb de LCE versie en alle content geïnstalleerd en codes redeem't :

[afbeelding]

Anyway, ik ga sowieso even verder spelen!! :)
Die wil ik OOK!!

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
1M lijkt mij ook wel leuk om mee te rijden ja! Moet zeggen dat ik de Z8 en de E39 M5 ook al super vet vind, toch een stuk betere variatie dan de '1000' auto's in GT5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Satch schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:39:
1M lijkt mij ook wel leuk om mee te rijden ja! Moet zeggen dat ik de Z8 en de E39 M5 ook al super vet vind, toch een stuk betere variatie dan de '1000' auto's in GT5. :)
Zeker tof, zijn speciaaltjes die niet in elke game zitten. Waren ook één van de eerste auto's waarmee ik even ging rijden. Maar de 1 M Coupé wil ik ook erg graag!

Worden trouwens op eBay aangeboden voor $29,99 : http://www.ebay.ca/itm/Fo...ain_2&hash=item3a6b15bd0f

( beetje erg duur als je het mij vraagt.. )

Misschien dat ik maar gewoon een 'normale' 135i koop en mijn eigen 1M moet maken :/

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Was vandaag ff langs de MediaMarkt, hadden ze hem niet meer :( Zal morgen in de ochtend wel de andere filialen langs.

Wat zijn de exacte verschillen?

- De game in een steelbook uitvoering
- 25 extra auto's in 4 verschillende packs
- Art book gepresenteerd door Top Gear
- VIP status online

[ Voor 30% gewijzigd door Don3k op 14-10-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satch schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:39:
Ik heb GT5 ook maar vind de graphics daarvan iets te steriel. Daarnaast zitten er veel teveel dezelfde auto's in die ook nogeens bijna allemaal uit Japan komen. Ik zie graag ook Europese wagens om mee te rijden.
In Forza 4 zie ik de Sierra Cosworth 500 terug die ik vroeger op Zandvoort altijd zag strijden tegen de MB 190 16 klepper. De Fiat 500 kreeg ik meteen vanwege mijn savegame van Forza 3 en dat is ook een favoriet van mij.
Nadeel van Forza 4 ten opzichte van Forza 3/GT5 vind ik het ontbreken van Le Mans en de Mazda 787B, beide horen in een racegame! Maar dat is persoonlijk :) Maar wie weet komt dat nog met een DLC (samen met Spa).

Het valt mij op dat het in Forza 4 met de cockpitview makkelijk rijden is, het rijdt net zo goed als met de bumpercam en dat ben ik anders gewend geweest. Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:58:
[...]

Ik heb GT5 ook maar vind de graphics daarvan iets te steriel. Daarnaast zitten er veel teveel dezelfde auto's in die ook nogeens bijna allemaal uit Japan komen. Ik zie graag ook Europese wagens om mee te rijden.
In Forza 4 zie ik de Sierra Cosworth 500 terug die ik vroeger op Zandvoort altijd zag strijden tegen de MB 190 16 klepper. De Fiat 500 kreeg ik meteen vanwege mijn savegame van Forza 3 en dat is ook een favoriet van mij.
Nadeel van Forza 4 ten opzichte van Forza 3/GT5 vind ik het ontbreken van Le Mans en de Mazda 787B, beide horen in een racegame! Maar dat is persoonlijk :) Maar wie weet komt dat nog met een DLC (samen met Spa).

Het valt mij op dat het in Forza 4 met de cockpitview makkelijk rijden is, het rijdt net zo goed als met de bumpercam en dat ben ik anders gewend geweest. Chapeau!
Le mans zit er toch wel in?

Zit momenteel al op lvl 20 in de carrière en moet zeggen dat het mij echt wel heel goed bevalt :)

Ben overigens ook lid geworden van GoTC, mijn gamertag is Lanceke. Heb mijn opgevoerde tesla gedeeld met de leden van deze club, als je dus eens de opgevoerde versie wil testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Pyr0_ schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:45:

Alles wat je heb geredeemd kan je later nog van marcketplace halen. Ik wou online autovoetbal gaan spelen en toen vertelde het spel me dat ik die track niet had. Was dus fout gegaan met downloaden en heb me te pletter gezocht omdat ik d8 dat het een nieuwe track was :p Dat voetbal is trouwens gewoon een zootje. Had het leuker verwacht .

Ik speel Forza 4 op 160 % ( volgens mij alleen replay aan ) en ik ben nu level 10 , maar win nog steeds alles er makkelijk. Wanneer gaat de ai zich aanpassen ?

Het spel begint vrij tam , maar vanaf het moment dat ik die oude BMW de Alpen door mocht crossen had het spel me te pakken :) lekker sliden en werken.

Wat wel irritant is is dat als je een circuit niet goed kent en de voorste wil gaan uitremmen en er dan achter komt dat hij gewoon keihard de zandbak in rijdt. Dat is me net 3 x in een race gebeurt en maakt het nogal ongeloofwaardig :p

Nog irritanter als je controller uitvalt als je eindelijk eens nummer 1 positie online hebt en nog 1 bocht door moet :) maar dat is niet de schuld van Forza. eigenlijk van FIFA maar dat doet er niet toe eigenlijk :)
Nog ff volhouden want gisteren nog 2 controllers besteld :)

Al met al is het wel weer een topgame hoor :) grijpt me meer dan Forza 3 en al die opties maken dat je dingen blijft ontdekken. I love it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Wat vinden jullie tot nu toe van de ai? Ik merk dat ze een stuk beter zijn dan in f3 maar op sommige circuits hebben ze voor mijn gevoel onmogelijke grip bij een bocht uitacceleren. Ik heb het gehad dat ik op de apex naar een auto toereed (dus ik reed de bocht sneller) en toch liep hij uit meteen na de bocht (zelfde auto). Vooral bij de wat snellere bochten met auto's die weinig grip hebben valt het me heel erg op.

Verder vind ik Forza4 nu al een topgame! Career is beter opgezet, graphics is goed, rijd weer heel erg lekker!. Bij het importeren van mijn forza3 profiel kreeg ik meteen de unicorn achievement. Blijkbaar heb ik er al 2, maar was me daar echt niet van bewust dus die snap ik ook niet goed.

Nu alleen nog een taaloptie erin en mijn grootste ergernis van deze game is weg :).

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehM1ZZL3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 07:50
Danfoss schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:49:
Wat vinden jullie tot nu toe van de ai? Ik merk dat ze een stuk beter zijn dan in f3 maar op sommige circuits hebben ze voor mijn gevoel onmogelijke grip bij een bocht uitacceleren. Ik heb het gehad dat ik op de apex naar een auto toereed (dus ik reed de bocht sneller) en toch liep hij uit meteen na de bocht (zelfde auto). Vooral bij de wat snellere bochten met auto's die weinig grip hebben valt het me heel erg op.

Verder vind ik Forza4 nu al een topgame! Career is beter opgezet, graphics is goed, rijd weer heel erg lekker!. Bij het importeren van mijn forza3 profiel kreeg ik meteen de unicorn achievement. Blijkbaar heb ik er al 2, maar was me daar echt niet van bewust dus die snap ik ook niet goed.

Nu alleen nog een taaloptie erin en mijn grootste ergernis van deze game is weg :).
Forza 4 is zeker een verbetering ten opzichte van zijn voorganger. Graphics zijn adembenemend, autovista is ongelofelijk en de multiplayer is echt een stuk uitgebreider. Volgens mij is dit echt het maximale dat uit de Xbox 360 gehaald kan worden, en het zal het dus niet lang duren tot de opvolger wordt aangekonidgd vermoed ik. Maar dat doet even niet ter zake :9

De AI is inderdaad een stuk beter, maar ze remmen veel te vroeg. Ik rijd gewoon tot het allerlaatste moment met vol gas door, terwijl zij al vol in de ankers gaan. Dan krijg je een soort destruction derby en knalt alles op elkaar. Ik vind het niet irritant want het geheel zoals details van het circuit, details in de cockpit, de handling van de auto en het perfecte geluid dat brult door mijn z5500 set maakt alles compleet.

Op zich vind ik dat Nederlands helemaal niet erg, maar een taal optie (met overschakeling tussen Engels en andere talen) zou wel beter zijn. Misschien komt dat nog?

Verder ben ik zeer benieuwd naar de Tweakers review. Neem aan dat deze er binnen een paar dagen op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:38

OMD

Ik heb de normale Forza dus geen LCE maar ik kon wel gewoon die 2011 M5 downloaden uit de marketplace voor niks.

Dacht dat die alleen voor LCE kopers was? :?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Lvl 20 nu en ook het grootste gedeelte van de avond gespeeld, wat een lekkere game weer!

Eerst een paar races uit de career gedaan en toen maar eens ff in de online rivals gekeken, ook super, geen afstelling gezeur maar mensen proberen te verslaan in identieke autos.

Tevens verdien je gewoon overalmcredits en xp mee, erg relaxed, en tuning parts gratis uiteindelijk dus hopelijk nu wat makkelijker om uiteindelijk de dure bolides te kopen :-)

Ik speel op een 40" met playseat, pwts & clubsport en alle assist uit op braking lines in corners an manual gears without clutch ( heb geen shifter).

Deze game gaat me weer een tijdje zoet houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
OMD schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:09:
Ik heb de normale Forza dus geen LCE maar ik kon wel gewoon die 2011 M5 downloaden uit de marketplace voor niks.

Dacht dat die alleen voor LCE kopers was? :?
Dat dacht ik ook. Ik had bij mijn Forza ook nog 2 bonus codes voor een Bonus Track Pack......
Geen idee waar ik die kan vinden.....

Zijn er ook al ervaringen wat betreft racen met behulp van kinect? En dan bedoel ik het inkijken van bochten e.d....

[ Voor 19% gewijzigd door Royer op 15-10-2011 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
glennvho schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:18:
[...]
Ik

Le mans zit er toch wel in?

Zit momenteel al op lvl 20 in de carrière en moet zeggen dat het mij echt wel heel goed bevalt :)

Ben overigens ook lid geworden van GoTC, mijn gamertag is Lanceke. Heb mijn opgevoerde tesla gedeeld met de leden van deze club, als je dus eens de opgevoerde versie wil testen :)
Ja, le mans zit er in. Ik heb de normale versie het enige wat je dan echt mist is de Bugati SS. Wat ik niet begrijp is dat ik niet Clarkson hoor in autovista maar iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:41
homernt schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 06:30:
[...]

Wat ik niet begrijp is dat ik niet Clarkson hoor in autovista maar iemand anders.
De standaard Forza stem introduceert de auto eerst altijd. Clarkson's verhaaltje zit meestal onder het logo voor op de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Laatst online: 22-05-2024
Gisteren mijn Limited Edition opgehaald. Helaas maar de tijd gehad voor 3 races, maar jongens wat een mooi spel! Al die extra auto's, al die mogelijkheden (offline en online), super gewoon!

Graag wil ik ook lid worden van de GoT autoclub. Gametag Xbox: FallingCobra

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Mans zit er inderdaad wel in, ben 'm net tegen gekomen toen ik effe snel een rondje Positano wilde doen. Ik kon hem donderdag echter niet terug vinden in verschillende tracklists en ook op de officiële Forza website stond Le Mans niet tussen de aanwezige circuits. Via google kwam ik op een paar topics uit waarin ook gesproken werd over het ontbreken van dit circuit.
Le Mans zit er gelukkig wel in, mijn weekend meteen weer geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Heb ook een auto in de clubgarage gezet, leuke Camaro :P Vindt het een top spel, zeker de Top Gear dingen zijn leuk.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik haat Le Mans... pfff net zoals Nordschleife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua taal. Zet je locale op Engeland/VS in preferences (vanaf dashboard). Werkt bij de meeste spellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Het werd gister toch nog aardig laat.

Want een fanatec stuurtje icm forza motorsport 4 = freaking amazing :p

Ik bleef maar doorgaan. Heb me nog geen moment verveelt. Vind alleen het rijden met die muscle cars niks aan omdat je daar het stuur maar aan hoeft te kijken (of je gaspedaal) en je bent hem al kwijt.

Heb ook gelijk een audi tt rs gekocht die ik nu helemaal aan het afstellen ben voor A races. Bij het afstellen komt ook het realisme weer naar voren omdat je bij elke verandering voelt wat je nu eigenlijk gedaan hebt. Dat
Maakt het voor mij zo leuk. Heb de rivals mode nog niet geprobeerd maar die lijkt me ook wel erg leuk omdat je het dan zelf moet doen omdat de auto toch hetzelfde is.

Al met al een game waar ik nog veel plezier aan ga beleven.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik vind het een mega vet spel!
Online is echter een drama ivm botsen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ja hier werd het ook laat...zat tot 03.00 te gamen..
Erg leuk spel ! Vanalles wat gedaan en wat later het online racen uitgeprobeerd met wat autoforumbuddy's.

Topgear circuit is leuk om te doen. Maar heb nog te weinig baankennis om goede rondes te rijden.
Maar een supergame. Graphics zijn goed, geluid is subliem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:24

McBoom

Broem

Zijn er trouwens ook velgen bijgekomen? Ik hoop met name dat er BBS LM's in zijn gekomen :9

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, gister ook binnengekregen. Was pas om half 12 thuis, dus na al het installeren, DLC codes invoeren en whatnot heb ik het nog even tot half 1 gespeeld. Wel een verbetering ten opzichte van 3, stukken minder klinisch. Simulation Steering is ook super; Kinect werkt ook cool (headtracking).

Je wordt wel doodgegooid met achievements je eerste uur :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien een enkeling benieuwd was naar Kinect ervaring, zal ik daar maar eens wat over toevoegen.

Heb gisteravond ook heel wat uurtjes met Forza 4 doorgebracht, en heb daarbij het grootste deel van de tijd headtracking aangehad. Vond het echt heel erg fijn werken. Ik moest wel zorgen dat de sensor vrij dichtbij stond, maar vervolgens werkte het erg natuurlijk. De neiging om licht het hoofd te draaien en de bocht in te kijken is al genoeg om de camera naar links of naar rechts te bewegen. De gevoeligheid vond ik in het begin wat te laag staan, maar dat is vanuit ieder racemenu verder in te stellen.

Als de sensor iets verder weg staat/ik onderuit gezakt zit, komt er gelijk een vervelende melding in beeld dat ik goed voor de sensor moet gaan zitten. Heb nog niet gekeken of dat ook uit kan zodat ik zelf kan bepalen wanneer ik goed voor de sensor ga zitten.

Heb het racen tussendoor nog even zonder headtracking geprobeerd, maar dat voelde vervolgens erg raar, statisch en afstandelijk aan.

Ook de Kinect stemcommando's zijn, tegen mijn verwachting in, best wel handig. Hiermee kan je van het ene menu naar het andere springen en het is best wel fijn om als je net klaar met tunen, upgraden, of auto kopen bent, te kunnen roepen "xbox next race" en een paar seconden later in dat menu te zitten van de world tour.

Kon het niet laten om ook even te sturen zonder controller, maar was blij dat de achievement niet vereist alle rondjes vol te maken: automatisch gasgeven, remmen, en volgens mij was het sturen ook zwaar ondersteund, want ik kon nauwelijks zelf bepalen hoe en waar ik wilde inhalen. Oh well. Had ook niet echt anders verwacht.
McBoom schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:45:
Zijn er trouwens ook velgen bijgekomen? Ik hoop met name dat er BBS LM's in zijn gekomen :9
Hmm, ik heb gister wat zitten upgraden en kreeg eerder de indruk dat er minder merken velgen waren dan eerst. Wel zag ik een enkele velg die me niet bekend voor kwam... Vond het wel prettig dat ik in het velgen menu de auto nu kan draaien zodat ik de diepte van de velg beter kan inschatten. (volgens mij was dat eerst niet zo)
Vind de AI erg fijn, in sommige races is het nog wel redelijk spannend, in andere races is het redelijk makkelijk. Vooral even opletten dat voor de races met bijvoorbeeld de bowling pins, het wel mogelijk is om de moeilijkheidsgraad (en dus het vereiste aantal pins) zelf aan te passen. Heb wel het idee dat ze hier en daar erg weinig moeite hebben met bepaalde physics, maar misschien is dat ook wel gewoon mijn eigen falen in beheersing van de auto. Of ze hebben allerlei assists aanstaan :)
Locale in Xbox op VS/UK en in het optie-menu in het spel de eenheden op Metric zetten: Kilometers, Celsius, etc.

En nog een losse opmerking: Rivals is erg gaaf en uitdagend. Leuk dat zowel de Top Gear UK als de Top Gear US van afgelopen seizoen zijn toegevoegd.

Lukt me trouwens raar genoeg niet om een perfect pass te maken. Ik geloof dat ik dan zo dicht mogelijk op de racing line en zo clean mogelijk moet inhalen, maar haal enkel drie streepjes.. :?

Update: reviews: Forza Motorsport 4
Pluspunten

+ Race-gevoel aanwezig
+ De auto staat centraal in World Tour
+ Dynamische moeilijkheidsgraad maakt het spel uitdagend
+ Autovista (Jeremy Clarkson)
+ Online zeer uitgebreid
+ Speelt lekker
+ Prachtige graphics
Minpunten

- Niet zelf circuit kiezen in World Tour
- Geen dag/nacht, geen weerseffecten
- Oppervlakkig schademodel
- Rare fouten AI
Cijfer: 8,5

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 11:05 . Reden: Review Forza 4 staat op Tweakers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:19
Phusebox schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:49:
Ik heb een carclub opgericht voor GoT; als je wil joinen om straks auto's te kunnen delen en tijden te vergelijken moet je zoeken op de naam: "GoTC" (Gathering of Tweakers Club). Clubnaam moet 4 tekens zijn. Of heeft iemand betere suggesties?
Waar is de club te vinden in "Mijn Club"?
Zo te zien moet ik eerst iemand van Tweakers in mijn Vriendenlijst hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
maniac2003 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:07:
[...]

Waar is de club te vinden in "Mijn Club"?
Zo te zien moet ik eerst iemand van Tweakers in mijn Vriendenlijst hebben ;)
Zoeken op GoTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:19
Aha, zoekfunctie gevonden haha
Had niet door dat het bovenste vakje de zoekfunctie voorstelde. Aanvraag verstuurd (SteelyJoint).

[ Voor 5% gewijzigd door maniac2003 op 15-10-2011 11:31 . Reden: XBL naam toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gister netjes een pakketje van Wehkamp ontvangen maar nu heb ik pas even tijd hm te installeren.
Disc 1 er net in gedaan en de eerste ronde gereden.
Daarna kreeg ik netjes van alles uit FZ3 en 60.000 credits.
Nu eerste Disc 1 maar even op mn HDD installeren.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:24

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:03:
[...]

Hmm, ik heb gister wat zitten upgraden en kreeg eerder de indruk dat er minder merken velgen waren dan eerst. Wel zag ik een enkele velg die me niet bekend voor kwam... Vond het wel prettig dat ik in het velgen menu de auto nu kan draaien zodat ik de diepte van de velg beter kan inschatten. (volgens mij was dat eerst niet zo)
Maar zitten er BBS LM's in? :P
Ik vind bij de minpunten nog wel wat onzindingen staan. Geen keuze in circuits bij World Tour? In de echte wereld staan de circuits voor het seizoen ook al vast. Dan moet je ook racen op banen die je niet leuk vindt of waar je het niet goed op doet. De AI vliegt er nog wel eens af en botst? Gelukkig, als ik ergens een hekel aan heb zijn het racegames waarin je tegenstanders op rails lijken te rijden. Al met al vind ik de review een beetje spijkers op laag water zoeken, daarom vind ik de 8,5 ook wel wat aan de lage kant.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
De AI remt te abrupt :P Al diverse keren gehad dat ik er vol gas op eentje in rijdt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:05

Melkaz

Melkazar

McBoom schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:28:
[...]
Maar zitten er BBS LM's in? :P

[...]
De AI vliegt er nog wel eens af en botst? Gelukkig, als ik ergens een hekel aan heb zijn het racegames waarin je tegenstanders op rails lijken te rijden.
8,5 is inderdaad een beetje aan de lage kant, Forza 3 kreeg een 9 en had veel van de minpunten ook al(weereffecten, niet zelf banen kunnen kiezen). Wat jij ook al aangaf, in Forza 3 zag ik soms 7 CPU's op precies dezelfde lijn rijden, doe er een schakelblok tussen en je had een trein. Hoe het nu gedaan is, is veel realistischer, als je pressie geeft op een tegenstander maakt hij sneller een fout, is in het echt toch ook zo?

Edit: Aan de andere kant, GT5 kreeg een 7,5, F1 2011 een 8,5 en Dirt 3 ook een 8,5. Dan is een 8,5 voor Forza best prima, zeker omdat de meeste hier pas één dag spelen wat nog te vroeg is voor een concreet cijfer.

[ Voor 12% gewijzigd door Melkaz op 15-10-2011 11:41 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik vind een 8,5 ook wel aan de lage kant, vooral als je ziet dat de game in alle opzichten een stuk beter is dan zijn voorganger, die een 9 kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Kan hier iemand me vertellen of de Ariel Atom ook te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Wauw, mijn bestelling van NedGame kwam net binnen; en was blij verrast toen ik zag dat er naast de LCE ook nog eens drie kaartjes in de postverpakking zaten...

Naast de auto's uit de LCE heb ik nu dus schijnbaar ook nog de mogelijkheid om de BMW 1 Series M Coupe, Honda CR-Z EX en Mini John Cooper Works Clubman op het circuit total loss te rijden :p :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:11
Ik krijg ook net mijn LE binnen, probeer ik hem te installeren op de xbox maar bij disc 2 geeft ie aan dat hij niet ondersteund wordt om te installeren. Disc 1 ging prima.
Doe ik iets fout?
Ah, ik zie het al. Dat moet dus vanaf het spel zelf. Ook handig... :P

[ Voor 17% gewijzigd door TranceSetter op 15-10-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Dvd 2 moet via de game zelf

Over headtracking. Bij de opties zie je een preview wat ie ziet. Daar was bij mij bijna alles wit. Vervvgens zit er onderaan een optie om de achtergrond weg te filteren. Je ziet dan in de preview de achtergrond zwart worden en ziet de kinect jou beter.
In eerste instantie werkte de headtracking voor geen meter bij mij en nu perfect

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben ik nou de enigste die fm4 echt saai vind, en na een nacht gamen gevoel heb dat ik gewoon fm3 speel die gepatched is om op gt5 te lijken?
ik probeer echt met man en macht positieve dingen te vinden, maar enigst wat ik beter vind is de handling, voor de rest ai, graphics enz allemaal veelste gehyped maar niet waargemaakt.
broertje die gek is op fm3 heeft precies zelfde, echt een hele droge game.
ben nu bijna level 20, en heb al aardig wat geraced, maar plezier heb ik niet echt.
drag racing is hellemaal verpest, met drag slucks rook je die banden op alsof je op ijs rijdt :(
persoonlijk is een 8.5 nog veelste hoog cijfer, vind max een 7tje tot nu toe.
maar ik ga gewoon door en misschien trekt het nog bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Misschien heb je gewoon te weinig geslapen :p en wie gaat er nou in vredesnaam een nacht door spelen as je er niks positiefs aan vind ? Misschien waren je verwachtingen te hoog.

Forza 3 kon mijn nooit trekken en deze wel en dan komt volgens mij vooral door de simulation stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:56:
Misschien heb je gewoon te weinig geslapen :p en wie gaat er nou in vredesnaam een nacht door spelen as je er niks positiefs aan vind ? Misschien waren je verwachtingen te hoog.

Forza 3 kon mijn nooit trekken en deze wel en dan komt volgens mij vooral door de simulation stand.
mja ik zit dan beneden met mn broertjecsamen te gamen dan is ut gezellig, dan stop je niet zo gauw.
Wasxvan 7 uur savons tot 5 uur smorgens doorgegaan, en mja ben nu weer verder gegaan maar vind nog steeds een droge saaie game.
Ai doet precies zelfde als in gt5, gewoon ernaast zetten en je weg beuken :|
had btw mn verwachtingen al ontzettend omlaag gehaald door veel negatieve berichten. maar dit is nog lager dan ik had verwacht...
fm3 was ivm fm2 nog wel een stap vooruit, maar dit is gewoon een patch, beetje zoals elke COD zeg maar elke game is precies zelfde op de setting na... tja geen 70 euro waard lijkt me (lce).
maja ga gewoon stug verder en zie wel waar schip strand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:34

BM

Moderator Spielerij
Toch apart, ik deel jouw ervaringen totaal niet :)

AI vind ik best netjes racen, al komen ze soms wel als een kip zonder kop de baan weer op als ze ff off-track gegaan zijn. Graphics vind ik ook enorm vooruit gegaan, en kan me niet zo goed voorstellen dat iemand daar anders over zou denken :?
Dragracing heb ik nog niet gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen, maar geloof wel dat dat niet heel best is.

Mijn enige minpunt is eigenlijk dat het vooralsnog wat aan de makkelijke kant is :? Heb nu 4 seizoenen gehad, en eigenlijk alles re-de-lijk eenvoudig gewonnen, op paar races na. Als ik voorop rijd is het meestal ook redelijk dik vooraan. Hopelijk veranderd dat nog :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
De uitdaging van forza 4 zit dan ook in het online gebeuren (rivals, hotlappen, online races etc etc) en career mode is alleen voor het verzamelen van credits xp en affinity in mijn optiek.

Beukers zijn irri, daarom race ik ook alleen online met vriends, beukje kan gebeuren natuurlijk :-) maar op je voorganger afremmen is een no go, van mij hadden ze de schade aan handling ook wel veel extremer mogen maken zodat mensen wel twee maal nadenken (geen damage voor slachtoffer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34
v8power67 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:50:
ben ik nou de enigste die fm4 echt saai vind, en na een nacht gamen gevoel heb dat ik gewoon fm3 speel die gepatched is om op gt5 te lijken?
ik probeer echt met man en macht positieve dingen te vinden, maar enigst wat ik beter vind is de handling, voor de rest ai, graphics enz allemaal veelste gehyped maar niet waargemaakt.
broertje die gek is op fm3 heeft precies zelfde, echt een hele droge game.
ben nu bijna level 20, en heb al aardig wat geraced, maar plezier heb ik niet echt.
drag racing is hellemaal verpest, met drag slucks rook je die banden op alsof je op ijs rijdt :(
persoonlijk is een 8.5 nog veelste hoog cijfer, vind max een 7tje tot nu toe.
maar ik ga gewoon door en misschien trekt het nog bij ;)
Een racegame 9 uur achter elkaar spelen waarbij je aan veel dingen ergert is niet echt logisch :p Maar het spel al te koop gezet of ga je het nog een keer een kans geven?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wel leuk dat het tunen iets lijkt te zijn uitgebreid.
Ik krijg mn 240SX met R34 blok nu makkelijk over de 400km/u :*)

Verder is het veel van hetzelfde, het aantal velgen is zo goed als het zelfde als FZ3, maar je kunt ze nu dus wel allemaal een kleur geven.

Het ziet er allemaal net iets mooier uit, de ai is net iets beter, het stuurt net iets lekkerder, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hoor net dat er een bug in zit als je een fanatec stuur gebruikt. Je krijgt dan geen credits. Met controller of MS stuur wel.

Heb zelf MS stuur maar ter info voor de fanatec gebruikers

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

L1nt schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:05:
Hoor net dat er een bug in zit als je een fanatec stuur gebruikt. Je krijgt dan geen credits. Met controller of MS stuur wel.

Heb zelf MS stuur maar ter info voor de fanatec gebruikers
ik heb nergens last van. het enige waar ik wel last van heb is dat als ik mijn schakel ding in zn 1 wil zetten hij hem in zn achteruit zet. zijn 3 is dus de 1 en de 5 is de 3. weet iemand hier de oplossing voor?

ik heb de oplossing al gevonden op de fanatec site. hopelijk werkt ie dadelijke ff proberen. :)

iemand zin om vanavond met de car club een paar races te doen? gewoon fair en square racen met een A of B klassen (die hebben mijn voorkeur maar open voor andere dingen uiteraard)

[ Voor 21% gewijzigd door Tijn96 op 15-10-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kameraad heeft er wel last van en op de turn10 site wordt er ook over gepraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:39
L1nt schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:51:
Kameraad heeft er wel last van en op de turn10 site wordt er ook over gepraat
Als je het stuur op 270 graden ipv 900 zet schijnt het wel goed te werken.

Tijdelijke work around dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

mijn stuur staat idd ook op 270 graden en alles werkt (vooralsnog) perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

ook wel handig, affiniteit met een merk, alle upgrades voor Nissan zijn bij mij nu 0 credits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:47:
ook wel handig, affiniteit met een merk, alle upgrades voor Nissan zijn bij mij nu 0 credits :)
jup, en gaat best snel.
ben nu juist express alle merken die ik wil gebruiken naar minimaal level 4 te krijgen. (ook handig: de affinity boost van 25-75% in sommige (merk-specifieke) races)
heb nu al nissan, audi, mercedes, bmw, ferrari, subaru, mazda, aston martin en volgens mij nog 1-2 ofzo op level 4.
die upgrades hebben me in forza3 echt een fortuin gekost, kocht je auto van 10-100k en stop je er dan 100-300k aan upgrades in :P

[ Voor 6% gewijzigd door defusion op 15-10-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Gutteguttegut schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:47:
Dat is inderdaad erg handig. Het is in de carrière modus ook mijn nieuwe doel geworden :P Ik heb nu 100% korting bij Volkwagen, Ford, Shelby, en nu bezig met Citroën :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:34

BM

Moderator Spielerij
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze affinity level tot lvl50 laten gaan, als bij lvl5 alle upgrades al gratis zijn. Ja, je zult mss wat credits krijgen, maar zit er verder nog een voordeel aan :?

Trouwens...wat me opviel toen ik daarstraks wat fotos wilde maken en opslaan: ik krijg de melding dat mijn savegame corrupt is en dat ik deze moet verwijderen. Verder werkt het spel prima, progress word opgeslagen, alleen fotos kunnen dus niet opgeslagen worden :?

Edit: bekend probleem zo te zien. Zover ik nu zie is er een losse save voor fotos, dus de schade valt nog wel mee denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 15-10-2011 18:13 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Ook toegevoegd aan GoTC..

Wat een heerlijk spel, lekker ouderwets racen :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik vind het een erg gaaf spel, dit is een waardige opvolger van Forza Motorsport 2.
Rivals zijn erg leuk om te doen. Maar het beste vind ik dat de public lobbies terug zijn, Forza 3 was met de online hoppers gewoon dramatisch.

De soundtrack/playlist vind ik trouwens zeer matig/teleurstellend, het eerste wat ik dan ook gedaan heb is die uitzetten en mijn eigen collectie er opzetten.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik haat muziek onder het racen, dus die staat standaard uit. De menu-muziek vind ik wel nice eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand waar de Big Shots naartoe verdwijnen? Ik heb een geupload, maarstaat niet op mn storefront zoals andere pics..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Kan je eigenlijk meerdere clubs joinen of is het max 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Als je op forzamotorsport.net op my forza klikt, en dan op view all photos, dan stat er een tekstvak rechts met een downloadlink. Het is echter maar 1 foto die er wordt opgeslagen als bigshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks! Ze slaan m ook daadwerkelijk als .bmp op 8)7 24 fucking MB's.. Aan het downloaden met 45kB/s
Waar ik tijdens het racen NIET van hou, is het feit dat het stuur op het scherm trilt for no obvious reason..

Irl trilt je stuur ook niet zo..

En verdorie, wat rijdt die BMW 2002 heerlijk!
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=565035&full=true

[ Voor 43% gewijzigd door GAIAjohan op 15-10-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om snel credits te verdienen? Ik ben nu level 17 en heb ongeveer 450k credits maar op deze manier duurt het een eeuwigheid voor ik een paar Le Mans auto's zoals de Audi, Aston Martin, Peugeot en Accura bij elkaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Zijn ze niet goedkoop te scoren op de marketplace? Soms staan er echt koopjes tussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen in de marketplace verschillen niet veel van wat je bij de dealer betaald, dat was in F3 ook al zo. Maar ik vraag me echt af hoe je met racen 10 miljoen credits bij elkaar kunt krijgen zonder er enorm veel tijd in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Hmmz, het is altijd wat zoeken, maar op zich vind ik soms hele goedkopere auto's! Je moet ook net geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal de veiling eens in de gaten houden. Ik heb de meeste al wel in GT5 maar ik heb ze liever in F4, ik vind die game mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn die big shot pgotos scherp.. tering zeg..
Ik ga ff een Sierra Cosworth door bern scheuren en een bigshot maken voor mn background..

De natte droom voor mensen die autorijden haten

En dit is een verkleinde pic!

[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 15-10-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Laatst online: 06-07-2022
Heb de LCE, en zit nu ook bij GotC :)

Hier wat shots van mij, bijna alle vinyls die je ziet heb ik zelf gemaakt. (Canon, GoFast, (Monster)Ripper)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UrufB.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GMME6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NJZHP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sY9yi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5E2Ag.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S6LwI.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PXuME.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8PF2u.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sle5J.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5yRTd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Is er ook got club voor Xbox?

Edit : GoTC verzoek ingediend

[ Voor 36% gewijzigd door green-tea op 15-10-2011 19:49 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Probeer heletijd iedereen zo snel mogelijk een invite te geven maar de forza 4 server ligt af en toe plat, erg irritant :-)

Ook gewoon weer met een controller aan het racen voorlopig. Me stuur heeft wat kuren en moet bekennen forza gaat ook lekker met een controller.

[ Voor 38% gewijzigd door rgarretsen op 15-10-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vj13Q-e3ItA&feature=youtu.be]
dit al zo vaak gezien, broertje had het 10x achtermekaar bij start race, dat er 1 in zn achterkant een pit manouvre doet.... AI is echt slecht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt tijdens de race regelmatig aangetikt waardoor ik achterstevoren sta. Ik doe daar echter niet moeilijk over want ik ram er zelf ook lustig op los. Daarom rij ik niet online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

MazeWing

The plot thickens...

Vandaag de LCE gekocht en tijdens het spelen van Forza 4, wordt pijnlijk duidelijk wat er allemaal schort aan GT5. Heerlijk dat ALLES auto's gedetailleerd zijn, de menu's snel zijn, er veel meer verschillende soorten auto's inzitten ipv 100x een Nissan. Verder geeft het spel me ook een hoger gevoel van snelheid en zijn de graphics naar mijn mening een stuk mooier.

Enige grote nadeel is dat ik een g25 heb en die niet xbox compatible is. Maar ik heb ook zat plezier met de controller :)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
MazeWing schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:03:
Vandaag de LCE gekocht en tijdens het spelen van Forza 4, wordt pijnlijk duidelijk wat er allemaal schort aan GT5. Heerlijk dat ALLES auto's gedetailleerd zijn, de menu's snel zijn, er veel meer verschillende soorten auto's inzitten ipv 100x een Nissan. Verder geeft het spel me ook een hoger gevoel van snelheid en zijn de graphics naar mijn mening een stuk mooier.

Enige grote nadeel is dat ik een g25 heb en die niet xbox compatible is. Maar ik heb ook zat plezier met de controller :)
Ik heb ook beide en ik moet zeggen: Forza 4 is de betere game. GT5 is beter kwa rijden en auto's. In forza zie ik de hobbels, in GT5 zie en voel ik ze veel beter. Het rijden voelt gewoon wat beter + weer effecten en nacht etc zijn ook allemaal dingen die effect hebben op het rijden en in GT5 goed werken. Het voelt gewoon alsof Forza iets meer naar arcade neigt terwijl GT5 meer de sim kant op gaat.

Daarnaast vind ik GT5 er ook beter uit zien, tuurlijk de standard cars niet, maar de premium cars en de tracks wel.

Maar alles eromheen is in Forza gewoon veel beter en het rijden is in Forza ook heerlijk. Zat al te kijken voor een beetje wheel voor de 360, maar ik vind die fanatec setjes wel een beetje te duur. Zeker omdat ik ook een wheelstand nog nodig heb dan zit je al gauw rond de 600 euro totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het originele Xbox stuur maar dat wordt niet meer gemaakt geloof ik. Ik heb het stuurtje echter nog niet gebruikt, de bediening met de controller gaat gewoon hartstikke lekker.

GT5 en Forza hebben ieder hun voor- en nadelen. Een belangrijk pluspunt van Forza vind ik de Europese auto's, hopelijk komen die in GT6 ook eens een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

iemand zin om lekker te racen vanavond gewoon met de carclub?

is het trouwens bij meer mensen zo dat de forza 4 server eruit ligt? want die melding krijg ik de hele tijd

[ Voor 47% gewijzigd door Tijn96 op 15-10-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:26:
De prijzen in de marketplace verschillen niet veel van wat je bij de dealer betaald, dat was in F3 ook al zo. Maar ik vraag me echt af hoe je met racen 10 miljoen credits bij elkaar kunt krijgen zonder er enorm veel tijd in te steken.
Waarschijnlijk zul je nog wel binnen een aantal levels een Le Mans auto als gift krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

MazeWing

The plot thickens...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zXWBZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gVr5S.jpg

Zojuist gemaakt. Vooral de top gear foto ziet er heel realistisch uit moet ik zeggen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-08 17:06
MazeWing schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:33:
[afbeelding]
[afbeelding]

Zojuist gemaakt. Vooral de top gear foto ziet er heel realistisch uit moet ik zeggen.
damm dat ziet er gelikt uit zeg !!

ik ben disle dislek dieslc woordblind

Pagina: 1 ... 12 ... 46 Laatste