MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Is er trouwens een mogelijkheid om de taal binnen Forza te veranderen? Wordt een beetje treurig als ik sommige vertalingen zie. Ik weet trouwens dat het mogelijk is om de xbox-instellingen zelf te veranderen, maar je zou verwachten dat het binnen het spel ook kan.
Je krijgt trouwens als je level 30 wordt ook een le mans auto.Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:04:
Is er een manier om snel credits te verdienen? Ik ben nu level 17 en heb ongeveer 450k credits maar op deze manier duurt het een eeuwigheid voor ik een paar Le Mans auto's zoals de Audi, Aston Martin, Peugeot en Accura bij elkaar heb.
heb lopen zoeken maar niks in het spel gevonden dus mijn locatie op xbox maar op uk gezetTranceSetter schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:38:
MazeWing, prachtig gedaan! Vind sowieso dat die auto zich er goed voor leent.
Is er trouwens een mogelijkheid om de taal binnen Forza te veranderen? Wordt een beetje treurig als ik sommige vertalingen zie. Ik weet trouwens dat het mogelijk is om de xbox-instellingen zelf te veranderen, maar je zou verwachten dat het binnen het spel ook kan.
ik ben disle dislek dieslc woordblind
Verwijderd
Mooi, heb ik nog 13 levels tijd om te bedenken welke ik wilDaitoX schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:39:
[...]
Je krijgt trouwens als je level 30 wordt ook een le mans auto.
Is er trouwens een lijst bekend met de keuze auto's per level dat iemand weet?

Citroën DS3 by Rick van Overbeek, on Flickr

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En het ergste is, geen Suzuki Swift Sport
Komt misschien nog met een car pack, afwachten. We kunnen helaas niet alle auto's hebben.Don3k schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:18:
Na een aantal MM langs te zijn gegaan heb ik de LCE. Op eerste gezicht ziet het er goed uit. Alleen lijkt de hood cam, iets te hoog te zitten. De motorkap ziet er meestal ook raar uit.
En het ergste is, geen Suzuki Swift Sport
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Overigens heb ik nog steeds niet kunnen vinden of het mogelijk is om in meerdere clubs te zitten?
Wat is snel. 20 minuten 100K?Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:04:
Is er een manier om snel credits te verdienen?
YouTube: Forza 4 "Money Glitch" 100% REAL!!!
Die doe ik wel eens als ik snel geld nodig heb. Ik wil best career rijden, maar wil ook vaak gewoon een auto tunen. Ik flipper een beetje van links naar rechts door het spel. Speel niet online, en wil gewoon doen wat ik wil in de game, dus ja, een glitch.
Wat ik wel sterk vind is dat die glitch er al in zit sinds Forza 3. Ik denk dat Turn10 het niet als glitch ziet, maar als een manier om gewoon snel te kunnen verdienen voor mensen zoals bijvoorbeeld ik. Anders hadden ze dat toch al lang er uit gepatched.
*kuch*MazeWing schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:36:
Komt er trouwens binnenkort weer een design contest van de beste tweakers.net auto. Ik weet nog ten tijde van de release van forza 3, dat er een competitie was waar ik ook aan mee deed

Gutteguttegut in "Forza Motorsport 4"
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verkoop je die designs ook? Vind die Black yellow echt magnifiek! :-)Row1 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:43:
Heb de LCE, en zit nu ook bij GotC
Hier wat shots van mij, bijna alle vinyls die je ziet heb ik zelf gemaakt. (Canon, GoFast, (Monster)Ripper)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Kan het niet echt een glitch noemen en snel is het al helemaal niet, 20min lang hetzelfde saaie rondje rijden voor 100k credits wie wil dat nou. En dat beetje extra geld kan je ook zo halen met normale races.UltraSub schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:15:
[...]
Wat is snel. 20 minuten 100K?
YouTube: Forza 4 "Money Glitch" 100% REAL!!!
Die doe ik wel eens als ik snel geld nodig heb. Ik wil best career rijden, maar wil ook vaak gewoon een auto tunen. Ik flipper een beetje van links naar rechts door het spel. Speel niet online, en wil gewoon doen wat ik wil in de game, dus ja, een glitch.
Wat ik wel sterk vind is dat die glitch er al in zit sinds Forza 3. Ik denk dat Turn10 het niet als glitch ziet, maar als een manier om gewoon snel te kunnen verdienen voor mensen zoals bijvoorbeeld ik. Anders hadden ze dat toch al lang er uit gepatched.
Verwijderd
Ik moet er trouwens niet aan denken om in het echie met die snelheden over Le Mans te denderen, laat staan 's nachts!
Jammer dat de servers er uit liggen, had graag nog even in het AH willen kijken.
Ik vind het allemaal net even iets te makkelijk gaan. Na een paar wedstrijden winnen kun je alle upgrades gratis installeren door 100% affiniteit met de fabrikant.
In principe kun je met 1 auto en standaard tune instellingen de races wel winnen.
Dat is met Gran turismo toch net even wat uitdagender. Sparen voor de juiste onderdelen en soms dagen testen en tunen om een race te winnen. Iets meer realisme
Ander punt is dat mijn VW het stuur aan de rechterkant heeft zitten. Engels merk oke maar een VW ???
En ik vind het ook erg jammer dat ze nog steeds niets met LED verlichting doen.
Heb je een mooie Audi of Citroen met LED verlichting, kun je er niks mee.
Het voegt dan geen functionaliteit toe maar het oog wil ook wat....
Maar verder niets dan lof over deze heerlijke game
Eerst prijs je GT5 de hemel in en dan kom je tot de conclusie dat Forza veel beter isDaitoX schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:15:
[...]
Ik heb ook beide en ik moet zeggen: Forza 4 is de betere game. GT5 is beter kwa rijden en auto's. In forza zie ik de hobbels, in GT5 zie en voel ik ze veel beter. Het rijden voelt gewoon wat beter + weer effecten en nacht etc zijn ook allemaal dingen die effect hebben op het rijden en in GT5 goed werken. Het voelt gewoon alsof Forza iets meer naar arcade neigt terwijl GT5 meer de sim kant op gaat.
Daarnaast vind ik GT5 er ook beter uit zien, tuurlijk de standard cars niet, maar de premium cars en de tracks wel.
Maar alles eromheen is in Forza gewoon veel beter en het rijden is in Forza ook heerlijk. Zat al te kijken voor een beetje wheel voor de 360, maar ik vind die fanatec setjes wel een beetje te duur. Zeker omdat ik ook een wheelstand nog nodig heb dan zit je al gauw rond de 600 euro totaal.
Vrij simpel.Air.Sin schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:13:
[...]
Eerst prijs je GT5 de hemel in en dan kom je tot de conclusie dat Forza veel beter is
Qua rijgedrag voelt GT5 gewoon beter aan. De auto's voelen gewoon realistischer aan bij bv gewichtverplaatsing bij het remmen bv. Daarnaast is het gewoon zo dat je in Gt5 een fantastische Nordschleife hebt, met hobbels die je daadwerkelijk voelt. Het biedt weerseffecten die op de Nordschleife echt riskant kunnen zijn! Echter.. GT5 is geen game.. Het is een oefensessie, want de AI erin is gewoon brak, en échte sensatie ontbreekt in races, behalve voor én dóór jezelf. Niks door de AI of wat dan ook...
En daar wint FM4 gewoon erg veel, en ja, met FM4 zijn de graphics behoorlijk on par met de Premium auto's in GT5.. FM4 biedt sensatie, biedt een behoorlijk goede AI, het biedt spanning. al dat ontbreekt in GT5.
Dus simpel gezegd:
Qua rij-realisme wint GT5 het voor mij
Als game wint FM4..
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 16-10-2011 01:22 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Precies zoals GAIAjohan zegt. Misschien verwoorde ik mij niet helemaal helder.Air.Sin schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:13:
[...]
Eerst prijs je GT5 de hemel in en dan kom je tot de conclusie dat Forza veel beter is
Ja die staan in me "store" (mss nog niet alles, maar dat komt morgen dan)glennvho schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:36:
[...]
Verkoop je die designs ook? Vind die Black yellow echt magnifiek! :-)
En bedankt
Maar goed, das een héééééél klein min puntje van deze voor de rest super game.
Tis een suzuki sx4 rallycar livery.
Heb bijna alle stickers zelf gemaakt, paar stickers zijn standaard merken
livery is te koop in mn storefront

[ Voor 48% gewijzigd door v8power67 op 16-10-2011 07:38 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wel jammer want zo vallen er gelijk een hoop dingen weg.
En wat is je gamertag? Of hoe noemt je livery zodat ik hem snel kan vinden in de storefront?Row1 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:41:
[...]
Ja die staan in me "store" (mss nog niet alles, maar dat komt morgen dan)
En bedankt
Erg mooi resultaatv8power67 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 07:22:
zo in freakin 7 uur tijd mn eerste livery klaar
Tis een suzuki sx4 rallycar livery.
Heb bijna alle stickers zelf gemaakt, paar stickers zijn standaard merken
livery is te koop in mn storefront
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe haal jij dan 100K met een race als je nog heel vroeg in de game zit?Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:43:
[...]
Kan het niet echt een glitch noemen en snel is het al helemaal niet, 20min lang hetzelfde saaie rondje rijden voor 100k credits wie wil dat nou. En dat beetje extra geld kan je ook zo halen met normale races.
Glitch? Tuurlijk wel. Als je in 20 min op een high speed track 40 km voor ligt
Saai? Mwoah. Het gaat. De eerste paar keer zijn best geinig. Gaat hard en je kunt gewoon mooie lijnen proberen te rijden en je eigen laptimes scherper rijden.
Wat anders. Stuurtje jongens. Wat is mijn best bang for the buck? Die Fanatecs zijn über, en die wheelstand is een must. Maar damn. Die prijzen
Zowel verkopers als kopers worden gebant. Let dus op met wat je koopt.
Het wordt wel onderzocht door Turn10...
Wel apart dat unicorns voor 999.999.999 worden verkocht....
@v8power67Mooie Suzuki zeg!
Ik heb ook weer zin om aan de gang te gaan met ontwerpen maar heb nog even geen inspiratie...
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Ik lees dat mensen worden gebant om het gebruik van een livery op een auto die ze veilen. Verder heb ik mij er nog niet in verdiept.Ophidian schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:25:
Maar wat zijn dat die vreemde veiling praktijken? Heb gister een middagje in AH gehangen, maar wat een hoop foutmelden kreeg ik daar. Erg traag ook, had gehoopt dat ze dat na FM3 toch wel verbeterd hadden.
Pssst....try google next timeTranceSetter schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:58:
Wat zijn die unicorns eigenlijk? Ik zie ze steeds weer terug komen in Forza, maar wat betekent het?
360maniac.com/2011/10/05/forza-4-unicorn-cars/
je hebt dus clubs, dat is me wel duidelijk, maar hoe zit het met het behalen van auto's?
is dat gewoon geld verdienen met races en dan betere auto's kopen of zit het anders in elkaar.
Ja, maar je krijgt ook driver level, en tot driver level 50 (van de 150) krijg je per level ook een auto (je kunt dan kiezen uit een aantal vergelijkbare modellen)YouR schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:26:
ik heb wat reviews gekeken maar word niet echt veel wijzer van de online modus.
je hebt dus clubs, dat is me wel duidelijk, maar hoe zit het met het behalen van auto's?
is dat gewoon geld verdienen met races en dan betere auto's kopen of zit het anders in elkaar.
(Is dus gedeeld met de careermode, je hebt dezelfde auto garage, zelfde driver level, zelfde credits)
[ Voor 9% gewijzigd door defusion op 16-10-2011 11:29 ]
ah okey, bedanktdefusion schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:28:
[...]
Ja, maar je krijgt ook driver level, en tot driver level 50 (van de 150) krijg je per level ook een auto (je kunt dan kiezen uit een aantal vergelijkbare modellen)
(Is dus gedeeld met de careermode, je hebt dezelfde auto garage, zelfde driver level, zelfde credits)
http://www.360maniac.com/...-reward-cars-unlock-list/Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:57:
[...]
Mooi, heb ik nog 13 levels tijd om te bedenken welke ik wil![]()
Is er trouwens een lijst bekend met de keuze auto's per level dat iemand weet?
dat level 30 is nou niet bepaald een R1 klasse btw
De laatste paar levels krijg je dat wel.
En je levelt ook vrij rap imo.Lasteraar schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:23:
Dat " trukje" om snel 100k te verdienen werkt goed !
en dat dan heel de tijd doen, misschien kun je ook het aantal rondes aanpassen, want het is standaard 2 rounds, en dan weer terug naarlobbu, masr zoiets kun je dus met 16 man organiseren.
In Community -> Rivals -> Hot laps
De eerste op Laguna Seca. levert 150.000 credits op als je je rivaal verslaat.. Althans dat zie ik hier, en heb ik gister 2x gedaan
Verwijderd
Bedankt! Leuk om te weten dat ik bij level 50 al uit de auto's kan kiezen die ik wil!defusion schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:35:
[...]
http://www.360maniac.com/...-reward-cars-unlock-list/
dat level 30 is nou niet bepaald een R1 klasse btw
De laatste paar levels krijg je dat wel.
Die lijst is ook handig om te zien welke auto's je niet moet kopen omdat je ze later nog als keuze tegen komt.

mja mn suzuki heb ik 7uur non stop aan gewerkt, duurde zolang omdat het mn eerste replica livery is ooit in alle fm games die ik gespeeld heb(fm1-fm4). broertje heeft me goed uitgelefd en geholpen, maar reken voor een goeie livery echt flink wat uren.Redax schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:46:
Wat ik mij afvraag is hoeveel tijd mensen in een livery steken, dat moet toch uren werk zijn om het resultaat te krijgen zoals bijvoorbeeld de hier boven afgebeelde Suzuki. Of is er een speciaal trucje?
Hijr eageert veel te fel op het stuur.
[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 16-10-2011 13:10 ]
Ik heb voor FZ3 livery's gemaakt mbv een usb capture adapter en zo het beeld transparant op mn laptop gekregen. Dan het ontwerp wat je wilt maken er 'achter' zetten en zo 'overtekenen'.
Werkt mooier als je een HDMI capture mogelijkheid hebt maar ik deed het via s-video 60Hz.
Als we het dan over bagger auto's gaan hebben. De Lexus IS F kan er ook wat van. Beetje gas en je staat achterstevoren...GAIAjohan schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:02:
Wat rijdt de Radical SR8 kut... Niet normaal
Hijr eageert veel te fel op het stuur.
Alleen in het beginExorcist schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:14:
Bah, wat een boel oude Amerikaanse auto's die je wint bij het up-levelen zeg..
Gelukkig. Aanlokkelijk deuntje zit er trouwens tussen zeg, misschien dat de OST nog 's te vinden is
Daarnaast heeft deze bagger remmen en last van onderstuur...TranceSetter schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:13:
[...]Als we het dan over bagger auto's gaan hebben. De Lexus IS F kan er ook wat van. Beetje gas en je staat achterstevoren...
Verwijderd
de Golf heeft sportuitlaatje dus heerlijk geluidje erin
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Uitgezet. Head tracking werkt voor geen meter naar mijn mening. Kinect ligt dus weer stop te happen achter de console, waar hij misschien 3x uit het stof is gehaald sinds launch.Caneezy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:56:
Ziet er naar uit dat Forza 4 toch weer een topper is. Ik heb nu de neiging om het spel gewoon te gaan kopen. Kan iemand mij vertellen hoe het is om met de kinect te racen?
Verwijderd
Hmm, voor mij is headtracking juist de eerste keer dat ik mijn Kinect gebruik op een manier die ik wel prettig vind. En die naar mijn idee iets toevoegt. Zolang ik gewoon recht voor de Kinect zit en de sensitivity en background clipping netjes heb ingesteld werkt het prima bij mij. Lekker de bocht in kunnen kijken gaat vrij onbewust, maar als ik het uit zet dan mis ik het ineens.UltraSub schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:26:
[...]
Uitgezet. Head tracking werkt voor geen meter naar mijn mening. Kinect ligt dus weer stop te happen achter de console, waar hij misschien 3x uit het stof is gehaald sinds launch.
Oh, en de stemcommando's zijn ook wel handig om snel heen en weer te springen tussen menu's.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Bij headtracking instellingen kun je achtergrond weg filteren. Volgens mij 4e optie (3e slider). Zo instellen dat alleen je lichaam wit is en je hoofd wordt dan rood. Dan werkt ie een stuk beter. Eerst kreeg ik constant meldingen dat ie mij niet zag maar dat is nu verleden tijd.UltraSub schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:26:
[...]
Uitgezet. Head tracking werkt voor geen meter naar mijn mening. Kinect ligt dus weer stop te happen achter de console, waar hij misschien 3x uit het stof is gehaald sinds launch.
Ze hebben eindelijk de Astra OPC en Corsa OPC gerepareerd. In 3 hadden ze nog maar 5 versnellingen terwijl ze beide toch echt 6 horen te hebben. Dat is nu eindelijk goed.
Die Tesla is trouwens een bitch om te besturen. Doordat dat ding geen geluid maakt mis je gewoon een heel stuk input door het toerental. Hoe vaak ik wel niet te snel een bocht induik hierdoor.
werd trouwens uitgenodigd voor een online race uit de GoTc club maar waarom zit daar iemand met een duidelijk Brits accent Engels te praten? Dacht toch echt dat er alleen maar Nederlanders en Belgen in zaten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Daarstraks trouwens een leuke race gehad met enkele gotc racers, op de nurburgring en daarna op hockenheimring. Toch veel leuker als niet iedereen zomaar roekeloos aan het rijden is
Waren idd leuke races! Op nurburgring zat ik in de rode GT-R en op Hockenheim in de Bentley, helaas werd ik er daar wel een aantal keer afgetikt door iemand die te laat remdeglennvho schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:32:
Ik wil die soccer ook wel eens proberen
Daarstraks trouwens een leuke race gehad met enkele gotc racers, op de nurburgring en daarna op hockenheimring. Toch veel leuker als niet iedereen zomaar roekeloos aan het rijden is
Me nieuwste creatie

[ Voor 10% gewijzigd door Row1 op 16-10-2011 17:01 ]
Hehe, ik zat in de 458 en op hockenheimring zat ik in de ford g :-). Al bij al waren het nog redelijke clean races hèRow1 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:51:
[...]
Waren idd leuke races! Op nurburgring zat ik in de rode GT-R en op Hockenheim in de Bentley, helaas werd ik er daar wel een aantal keer afgetikt door iemand die te laat remde
Wat is je gamertag trouwens want moet nog altijd die livery voor de BMW turbo2002 hebben...
Idd, verder waren de races wel lekker cleanglennvho schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:01:
[...]
Hehe, ik zat in de 458 en op hockenheimring zat ik in de ford g :-). Al bij al waren het nog redelijke clean races hè
Wat is je gamertag trouwens want moet nog altijd die livery voor de BMW turbo2002 hebben...
Mijn gt is SqueakyClean.
Ik heb ook ff m'n LFA gedeeld met de club. Toffe wagen! Zeker achter t stuur!
Of moet ik ingame iets requesten?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ben trouwens level 6 en heb nog maar één cariere race voltooid!
Mijn gamertag is RMBoosten
ook lijkt het me leuk om races te organiseren met een aantal man van de GoTC club.
iemand zin om die taak op zich te nemen voor het organiseren van races?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ging inderdaad best lekker, paar ongelukjes hier en daar maar viel over het algemeen mee. Overigens ramde ik wel iemand op de top gear track die aan het winnen was, waarvoor mijn excuus. Ik stond vol op de rem maar net te laat.
Laten we vanavond nog een paar doen.
Idd, je ramde mij haha, en lag idd al ff op kop. Maarja, shit happensDaitoX schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:46:
Ja ik dacht ik invite de club eens
Ging inderdaad best lekker, paar ongelukjes hier en daar maar viel over het algemeen mee. Overigens ramde ik wel iemand op de top gear die aan het winnen was, waarvoor mijn excuus. Ik stond vol op de rem maar net te laat.
Laten we vanavond nog een paar doen.
[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 16-10-2011 17:54 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
(clickable 720p)
daar onder mn inspiratie voor de livery

[ Voor 42% gewijzigd door v8power67 op 16-10-2011 19:06 ]
Ga weer eens met wat anders rijden. De Golf R MK6 heb ik wel weer gehad voor nu.
[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 16-10-2011 19:19 ]
Zolang je deze niet alle upgrades geeft, want dan is hij zonder hulp systemen niet te houden.
Ik was voor een paar races host en varieerde het allemaal een beetje, maar tips & tricks zijn altijd handig...!
Zo kwam ik erachter dat iedereen die niet ready is, niet mee doet als je de race start...
En dat drag races niet leuk is met een volle lobby!

Ik rij dan ook stockRedax schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:23:
[...]
Zolang je deze niet alle upgrades geeft, want dan is hij zonder hulp systemen niet te houden.
Maar hoe bevalt het rijden met alle hulpmiddelen uit? en dan moet je wel spelen met een controller.
In Forza 3 was dat namelijk wel te doen. Als je namelijk een foutje maakte kon je het ook nog wel makkelijk corrigeren, behalve als je echt te veel gas gaf
[ Voor 20% gewijzigd door Hupske op 16-10-2011 19:39 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik wil straks ook nog wel een paar online races doen.
Maar wel standard cars niet van die getunede meuk.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Vind vooral de races tot en met de A class (S class mag ook wel eensJobbie schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:27:
Wat vinden jullie nou echt leuk om te racen...?
Ik was voor een paar races host en varieerde het allemaal een beetje, maar tips & tricks zijn altijd handig...!
Zo kwam ik erachter dat iedereen die niet ready is, niet mee doet als je de race start...![]()
En dat drag races niet leuk is met een volle lobby!
@ hupske: het rijden zonder hulpmiddelen met de controller valt heel goed te doen.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Aah oke mooi. Racen met hulpmiddelen aan vind ik namelijk maar niks. Maar het moet dan ook niet onmogelijk worden. Heb namelijk ook geen geld om een stuurtje aan te schaffen.glennvho schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:43:
[...]
@ hupske: het rijden zonder hulpmiddelen met de controller valt heel goed te doen.
Je hebt trouwens je 666ste post
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Wat die tracks betreft maakt het mij wel wat uit. Bernese Alps is toch wel een circuit met een duidelijke voorkeur bij mij naast Road America (lekkere lange rechte stukken). Terwijl dat woestijncircuit van mij mag verdwijnen. Dat zat ook in F3 en ook daar heb ik om de een of andere reden nooit kunnen winnen.glennvho schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:43:
[...]
Vind vooral de races tot en met de A class (S class mag ook wel eens) leuk om te doen. En qua tracks enzo maakt het mij allemaal niet zo veel uit. Al vond ik het daarstraks wel heel tof op de top gear test track
Ik zit nu op lvl 27 via de worldtour en bij mijn gegevens staat dat mijn carriere pas op 2,4% zit, ben voorlopig nog niet klaar dus.
[ Voor 36% gewijzigd door DaitoX op 16-10-2011 20:12 ]
Nissan GT-R R33 en de Mercedes 190e Evo II zijn tot nu toe wel mijn favorieten in m'n garageUltraSub schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:12:
Wat is nou een echt leuke auto om te rijden? Van zichzelf al lekker in balans?
Ga weer eens met wat anders rijden. De Golf R MK6 heb ik wel weer gehad voor nu.
Die van mij de Audi 2003 RS6, de TT RS Coupe en de R8 5.2 daarna. Maar die 2003 RS6 rijd gewoon heerlijk.Sander H schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:13:
[...]
Nissan GT-R R33 en de Mercedes 190e Evo II zijn tot nu toe wel mijn favorieten in m'n garage
Ladera (in een Spaanse woestijnVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:58:
[...]
Wat die tracks betreft maakt het mij wel wat uit. Bernese Alps is toch wel een circuit met een duidelijke voorkeur bij mij naast Road America (lekkere lange rechte stukken). Terwijl dat woestijncircuit van mij mag verdwijnen. Dat zat ook in F3 en ook daar heb ik om de een of andere reden nooit kunnen winnen.
Ik zit nu op lvl 27 via de worldtour en bij mijn gegevens staat dat mijn carriere pas op 2,4% zit, ben voorlopig nog niet klaar dus.
En de nieuwe Alpen tracks was ik eigenlijk helemaal vergeten! Idd toffe tracks!
Maar ik moet eerst maar 's een beetje career spelen. Ben nu level tien alleen van online spelen met GoTC. Geweldig trouwens tegen jullie racen! Veel leuker dan botsautotjes met vreemden...
Trouwens, net nu ik dit zit te typen zie ik de Forza 4 reclame op Discovery! Ik ontkom gewoon niet aan dit spel!
[ Voor 37% gewijzigd door SqueakyClean op 16-10-2011 20:20 ]
Ik zal me tevens aanmelden bij de GoTC, want ben eindelijk wel eens toe aan een serieuze online race ervaring, ipv die botsauto's die ik bij F1 2011 constant tegenkom....
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Staat ie boven of onder je tv? Boven de TV schijnt ie beter te werken. Zie ook de review van Phusebox.ThunderNet schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:44:
Head-tracking werkt hier voor geen meter, tenminste niet als ik achter mijn stuurtje zitkrijg het ook niet lekker naar calibratie..
ah hier staat ie onder de tv.. keer zo'n unit bestellen zodat hij erboven geplaatst kan worden.L1nt schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:37:
[...]
Staat ie boven of onder je tv? Boven de TV schijnt ie beter te werken. Zie ook de review van Phusebox.
Aantal tracks valt me toch nog wel tegen, mis wel wat zaken. Voornamelijk: waarom kan ik niet rijden op dat alpen-weggetje wat je ziet in de car-menu's?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?