Dat had Forza3 ook al hoorPurpleBlue schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:50:
Verder een mooie toevoeging dat je nu ook zonder brandstof kan komen, en dat je banden slijtage hebt..
Jep, bij de langere races in Forza3 toch wel eens moeten pitten voor nieuwe bandjes. Of het voor fuel ook echt nodig was weet ik eigenlijk nieteens meer.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit was wel nodig. Voor de lol eens 30(?) rondes op een ovaal circuit gedaan en opeens was het stotter..........stotter.........nog meer stotter..........stil.BM schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:10:
[...]
Jep, bij de langere races in Forza3 toch wel eens moeten pitten voor nieuwe bandjes. Of het voor fuel ook echt nodig was weet ik eigenlijk nieteens meer.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Sounds good to me!Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:42:
[...]
Voor mij gaat het ook om clean en serieus racen; natuurlijk zijn er ook de modes voor fun.
In forza 3 kon je je banden ook goed oproken dus dat zal wel goed komen in de final versionPurpleBlue schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:50:
Gister ook maar eens de Demo aangeslingerd, en rijd zeer goed!![]()
Alleen met de controler stuurt ie wel redelijk direct..
Verder een mooie toevoeging dat je nu ook zonder brandstof kan komen, en dat je banden slijtage hebt..
Sta je echter 3 min met je Ferrari een burnout te maken tegen de muur, is je band net 2.7% versleten![]()
das toch jammer.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Tekst is inderdaad vreemd vertaald... Je tussentijd in Amerika heet Split, voor het handige is het hier maar vertaald in Gedeeld... Blijf het een bijzondere vertaling vinden.Maikel64 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:44:
[...]
11 oktober in Amerika, 14 oktober voor de rest van de wereld.
De tekst in de demo is denk ik 1:1 overgenomen uit de Amerikaanse demo.
De release date klopt gewoon 100% available starting 11 october.
11 oktober komt ie uit in de VS en de 14e hier. Dus hij is idd verkrijgbaar vanaf 11 oktober
11 oktober komt ie uit in de VS en de 14e hier. Dus hij is idd verkrijgbaar vanaf 11 oktober
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Helaas kun je Forza 4 niet op Engels zetten; groot minpunt vind ik zelf.fredkroket schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:13:
[...]
Tekst is inderdaad vreemd vertaald... Je tussentijd in Amerika heet Split, voor het handige is het hier maar vertaald in Gedeeld... Blijf het een bijzondere vertaling vinden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mijn demo was gewoon engelstaligPhusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:29:
[...]
Helaas kun je Forza 4 niet op Engels zetten; groot minpunt vind ik zelf.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat kan, als je profiel op een Engelstalig land staat ingesteld.
Verwijderd
Ja, ik begrijp dat echt niet, alleen als ik localization op UK of US zet krijg ik het spel in het Engels. Echter, dan is ook gelijk alles in lbs, mph en Fahrenheit. Mijn language instelling 'English' heeft geen enkel effect. Ik vind dat echt retarded: de taal moet bepaald worden door de 'language' setting, niet door 'localization' (wat enkel gevolg moet hebben voor tijd en datumnotatie, eenheden, temperatuur, etc).Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:35:
[...]

Is het in het volledige spel wel mogelijk om dit nog verder aan te passen?
Nee volgens mij niet; maar durf ik niet 100% zeker te zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:40:
[...]
Ja, ik begrijp dat echt niet, alleen als ik localization op UK of US zet krijg ik het spel in het Engels. Echter, dan is ook gelijk alles in lbs, mph en Fahrenheit. Mijn language instelling 'English' heeft geen enkel effect. Ik vind dat echt retarded: de taal moet bepaald worden door de 'language' setting, niet door 'localization' (wat enkel gevolg moet hebben voor tijd en datumnotatie, eenheden, temperatuur, etc).
Waarschijnlijk wel, d8 ikVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:40:
[...]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ik ben bij eplaza en hij is nog niet uit!!
Dat kan kloppen. De 14e hier pasRMB schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:37:
Wie zijn er trouwens van plan een Seaons Pass te kopen?
[ Voor 13% gewijzigd door McBoom op 11-10-2011 11:48 ]
The ramblings of an idiot
OMG!!! OMG!!! Krijgen we de komende dagen alleen maar weer van dit soort berichten? De "ik heb 'm al wel/niet!" crap.RMB schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:37:
De officiele release date is vrijdag. Laten we gewoon rustig afwachten met z'n allen.
ik hoop niet dat hier, net als bij Fifa, mensen zielig gaan doen omdat hij niet nu al verkocht wordt.
Leuke review! Ik kijk erg uit naar deze game!Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:18:
Mijn eigen Forza 4 Review staat online; benieuwd wat jullie ervan vinden.
Oh... crap... ik bedenk me nu ineens wat. Tot vorige week had ik altijd een live-id waarbij het land ook op US stond. Dat heb ik pas veranderd naar een NL live-id. Straks thuis eens kijken of ik nu ook ineens het spel in NL heb, zou toch wel een misser zijn. Als de talen toch aanwezig zijn op de disc, waarom dan niet de gebruiker de keuze latenPhusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:35:
[...]
Xbox
Uhm fm4 heeft precies dezelfde hidden assistWaar Forza 3 nog een beetje zweverig aanvoelde - mede door de verborgen stuurhulp die je niet kon uitzetten - is Forza 4 erg direct (in de simulatie stand) en heb je eindelijk het gevoel dat je echt volledige controle hebt over de auto.
Deze kun je uitschakelen met je fanatec stuurtje door een glitch, alleen rijdt het dan heel apart.
In 900 graden modus schakelt hij tijdens het slippen over naar 270 graden, om zo de slip makkelijk te controleren
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kCbbkHUGOTo]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Volgens mij is dit niet hetzelfde als wat er bij Forza 3 allemaal op de achtergrond gebeurde hoor.v8power67 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:29:
[...]
Uhm fm4 heeft precies dezelfde hidden assist
Deze kun je uitschakelen met je fanatec stuurtje door een glitch, alleen rijdt het dan heel apart.
In 900 graden modus schakelt hij tijdens het slippen over naar 270 graden, om zo de slip makkelijk te controleren
[video]
Verwijderd
In de Forza 4 demo kon ik de taal veranderen door in de system settings van de console de localization setting (dus niet 'language') aan te passen. Dat was dus onafhankelijk van Live ID status. Saints Row 2 deed dit trouwens ook: taal afhankelijk laten zijn van localization ipv language.BM schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:28:
[...]
Oh... crap... ik bedenk me nu ineens wat. Tot vorige week had ik altijd een live-id waarbij het land ook op US stond. Dat heb ik pas veranderd naar een NL live-id. Straks thuis eens kijken of ik nu ook ineens het spel in NL heb, zou toch wel een misser zijn. Als de talen toch aanwezig zijn op de disc, waarom dan niet de gebruiker de keuze laten
Wat ik ervan begreep is dit niet de 'hulp' van de game, maar gewoon een bug dat hij terug switched naar 270 graden input (game default) ipv van 900 bij een spin. Staat ook in de description van die video.v8power67 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:29:
[...]
Uhm fm4 heeft precies dezelfde hidden assist
[video]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ah, meen in dit topic gelezen te hebben dat dat voor sommigen niet werkt. Locale van xbox staat al jaren op UK of US, dus zou dan geen probleem mogen zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:04:
[...]
In de Forza 4 demo kon ik de taal veranderen door in de system settings van de console de localization setting (dus niet 'language') aan te passen. Dat was dus onafhankelijk van Live ID status. Saints Row 2 deed dit trouwens ook: taal afhankelijk laten zijn van localization ipv language.
Straks thuis toch maar ff controleren
Xbox
Ik vond dat ik dit even moest melden zodat niet meerderen hier snel naar de winkel rennen.Maikel64 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:49:
[...]
OMG!!! OMG!!! Krijgen we de komende dagen alleen maar weer van dit soort berichten? De "ik heb 'm al wel/niet!" crap.
De officiele release date is vrijdag. Laten we gewoon rustig afwachten met z'n allen.
Dank je voor je waardering
het is al maaanden bekend dat hij vandaag nog niet te koop zou zijn
Verwijderd
Ah, ok, succes dan en laat het ons vooral even wetenBM schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:23:
[...]
Ah, meen in dit topic gelezen te hebben dat dat voor sommigen niet werkt. Locale van xbox staat al jaren op UK of US, dus zou dan geen probleem mogen zijn.
Straks thuis toch maar ff controleren
Ik hoop het niet voor je , want deze keer win ik wel !Gutteguttegut schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:19:
Krijgen we ook weer een: Forza 3 GoT design contest
BM schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:10:
[...]
Ik rijd meestal custom, met alle hulpmidelen uit, en enkeld automatische schakelen + koppelen
Vanavond toch maar eens kijken
Je moet de fuel en tire wear (weet de exacte benaming niet, kan ook gelijk zijn aan damage) op simulation zetten.PurpleBlue schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:19:
[...]
kon je dit instellen, of stond dit standaard aan?
Ik rijd meestal custom, met alle hulpmidelen uit, en enkeld automatische schakelen + koppelen![]()
Vanavond toch maar eens kijken
Volgens mij staat ie daar al op, maar zal het even nakijken.Maikel64 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:36:
[...]
Je moet de fuel en tire wear (weet de exacte benaming niet, kan ook gelijk zijn aan damage) op simulation zetten.
Iemand wel eens op velgen geraced?
Of komt het zo goed als niet voor dat je banden op zijn....
Tijdens onze endurance wedstrijden met de club kwam het zeker wel voor dat je banden op gingen, helemaal als je een vrij agressieve setup gebruikte. Als de banden in het oramje/rood kwamen ging je alle bochten eraf. De brandstof daarentegen ging helemaal niet zo snel op. Die kon je ook niet instellen. Het zou mooi zijn als ze nu ook pitstop strategie ingebouwd hebben, dat je zelf je fuel en pitwindows kunt bepalen. Dan kan je met competities etc veel meer spanning inbouwen.
Zitten er eigenlijk diesels in? Zou best ff met een 535d willen knallen namelijk
Als FM4 binnen is ga ik dit soort opties gelijk uittesten. Over twee weken gaan we weer van start met de eerste competitie. Wel erg vet dat je nu met 16 man tegelijk online kan racen. Allemaal in dezelfde lobby, maar gewoon twee klasse door elkaar. Soort lemans races.
In FM3 zaten ook diesels, dus ik neem aan de die ook wel in FM4 zitten418O2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:08:
Zitten er eigenlijk diesels in? Zou best ff met een 535d willen knallen namelijk
Is dat zo? Die zijn mij even voorbij gegaan dan
De Le Mans auto's van Peugeot en Audi (HDI en TDI). Daarnaast zat de Touareg R50 er ook bij met V10 TDI (wat klinkt die trouwens lekker
)
@phusebox
En kun je de Hummer is op zijn FOUTST tunen ? dat wil ik wel is zien.of dat mogelijk is. maak dan effe een screenie of een foto van je scherm.
En staat er bij de velgen vergroten hoeveel inch ze zijn ?
En kun je de Hummer is op zijn FOUTST tunen ? dat wil ik wel is zien.of dat mogelijk is. maak dan effe een screenie of een foto van je scherm.
En staat er bij de velgen vergroten hoeveel inch ze zijn ?
BTC €94.837,08
Als je alle DLC tot April 2012 wil hebben wel. Die zitten niet bij de LE. Enige dubbele is de bonus van het krijgen van de Musslecar DLC. Die zit al bij de LE. Als goedmakertje daarvoor krijgen de mensen die de LE hebben 250.000 credits kado als ze de seasonal pass kopen.LuckyLukeNL schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:27:
als je de LE hebt besteld heb je dan nog die season pass nodig of hoe zit da nou?
Zo dat is wel een ... kleine goedmaker. Goed opgelost. Ze hadden ons ook helemaal niks kunnen gevenDutchDevil79 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:40:
[...]
Als je alle DLC tot April 2012 wil hebben wel. Die zitten niet bij de LE. Enige dubbele is de bonus van het krijgen van de Musslecar DLC. Die zit al bij de LE. Als goedmakertje daarvoor krijgen de mensen die de LE hebben 250.000 credits kado als ze de seasonal pass kopen.
BTC €94.837,08
nee is precies zelfde heb namelijk die fix voor fm4 net gedaan in fm3 en werkt precies hetzelfde.Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:35:
[...]
Volgens mij is dit niet hetzelfde als wat er bij Forza 3 allemaal op de achtergrond gebeurde hoor.
verschil is dat de physics anders zijn in fm4 t.o.v fm3. en simulation steering dat alles net wat sneller en accurater maakt, maar die verborgen assist is precies zelfde
ey gasten,
Klein vraagje komt er een console pack van forza 4 zoals cod wm3? Kan het namelijk ergens vinden.
Gr,G
Klein vraagje komt er een console pack van forza 4 zoals cod wm3? Kan het namelijk ergens vinden.
Gr,G
Waar kun jij dit ergens vinden dangoosche schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:56:
ey gasten,
Gr,G
nee komt er niet anders was dit wel aangekondigt.
[ Voor 8% gewijzigd door koelebobes op 11-10-2011 20:59 ]
BTC €94.837,08
Vanavond een paar online races gedaan en ik vind het echt een lekkere game. Kan niet wachten om met jullie de baan op te gaan. Ben dan wel niet de snelste; als het maar clean en fair is.
Mee eens, de filmpjes op internet maken het alleen nog maar lastiger om te wachten tot vrijdag.LuckyLukeNL schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:50:
tot vrijdag wachten duurt nog veel te lang
Ik koop speciaal voor dit spel een Xbox. Ik hoop dan ook dat Forza Motorsport hier in Heerlen al vanaf donderdag in de schappen ligt.
Ik ben tevens erg benieuwd naar het customizen van je auto, in hoeverre dit uitgebreider is dan het vorige deel.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Lees dat ze bij veel wagens uit fm3 de engine swaps hebben eruit gehaald.
Bv de 93 mustang (foxbody) had aardig wat engine mogelijkheden, maar nu niets meer !?!
Das wel heel stom, want daar lag nu kracht... mag hopen dat ze niet teveel hebben geschrapt...
Bv de 93 mustang (foxbody) had aardig wat engine mogelijkheden, maar nu niets meer !?!
Das wel heel stom, want daar lag nu kracht... mag hopen dat ze niet teveel hebben geschrapt...
Zoiets vind ik altijd gek, goede dingen uit een vervolg laten!
Het zal toch niet al te erg zijn. Zoveel kunnen ze er niet uitgelaten hebben lijkt me.
schijnt zo te zijn dat er bij heel veel wagens engine swaps verwijderd zijn, bv bij toyota's kun je veel minder wagens metceen 2jz of 1jz motor erin make
das juist leukste van fm series
Verwijderd
Serieus? Dit is wel een heel groot minpunt dan...v8power67 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:16:
schijnt zo te zijn dat er bij heel veel wagens engine swaps verwijderd zijn, bv bij toyota's kun je veel minder wagens metceen 2jz of 1jz motor erin makedas juist leukste van fm series

ja ik lees dit wel, kan helaas niet met zekerheid zeggen hoeveel wagens swaps missen,isschien kan phusebox hier even naar kijken

Pff de vertalingen in Forza 4 zijn echt kansloos. Kijk je een herhaling, zie je de mogelijke camera's: "STUUR". Ok, eens kijken. Is het gewoon de "WHEEL" camera; wiel dus vertalers... niet stuur. *zucht*
Twijfel nog of ik het waard vind om de Limited Edition te kopen; welke auto's hebben echt meerwaarde? En van het VIP lidmaatschap heb ik in Forza 3 ook nooit wat gemerkt.
Twijfel nog of ik het waard vind om de Limited Edition te kopen; welke auto's hebben echt meerwaarde? En van het VIP lidmaatschap heb ik in Forza 3 ook nooit wat gemerkt.
[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 12-10-2011 08:55 ]
Heb gister de demo nog eens opgestart, met NL live-id, en gewoon engelse GUI. Language van xbox staat op English, en locale op US. Wellicht die combinatie eens proberen phusebox?
Xbox
Verwijderd
Als VIP werd je toch dood gegooid met gratis wagens met vreemde skin in FM3?Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:47:
Pff de vertalingen in Forza 4 zijn echt kansloos. Kijk je een herhaling, zie je de mogelijke camera's: "STUUR". Ok, eens kijken. Is het gewoon de "WHEEL" camera; wiel dus vertalers... niet stuur. *zucht*
Nooit wat gekregen zover ik weet?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:21:
[...]
Als VIP werd je toch dood gegooid met gratis wagens met vreemde skin in FM3?
In Forza 3 op Left trigger duwen (de LT message onder in beeld) en dan kun je ze krijgen uit de berichten.
Ik had bij Forza geen LE of VIP en toch kreeg ik een hoop van die bakken in de berichtenservice, dus volgens mij had het niets met status te maken.
Voor de super carfreaks
Hier http://www.forza4westfield.co.uk/ kun je live de bouw van een Ford GT volgen , ter ere van de launch van Forza. Je kunt tijdens het bouwen stemmen over specifieke onderdelen die erop gaan
Hier http://www.forza4westfield.co.uk/ kun je live de bouw van een Ford GT volgen , ter ere van de launch van Forza. Je kunt tijdens het bouwen stemmen over specifieke onderdelen die erop gaan
Trouwens, Phusebox. Waarom zou jij nog een LE kopen. Of moet je die review copies weer inleveren?
Xbox
Ik was al bang dat Mr Phusebox niets te zeiken had over een product.. Gelukkig heb je alsnog wat te k*nk*ren!Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:47:
Ik ben echt onder de indruk van demo. God wat vet...
Dan heb je idd alles in het Engels. Punt is dat je dan geen kilometers hebt maar mijlen..BM schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:56:
Heb gister de demo nog eens opgestart, met NL live-id, en gewoon engelse GUI. Language van xbox staat op English, en locale op US. Wellicht die combinatie eens proberen phusebox?
Wat is dat nou weer voor rare design keuze van Turn 10?Satch schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:19:
[...]
Dan heb je idd alles in het Engels. Punt is dat je dan geen kilometers hebt maar mijlen..
Ik wil gewoon Engels menu en de rest gewoon normaal, zoals het altijd is geweest.
Heb liever een (te) kritische review dan 1 van een fanboy die alles geweldig vindt. Heb Phusebox zn review gelezen en viel best mee. Wat de 1 slecht/minpunten vindt kan voor de ander niks uitmaken. Dat ik van een bepaalde auto de motor niet kan wisselen maakt mij geen zak uit terwijl dat voor iemand anders misschien een groot minpunt is. Allemaal relatief418O2 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:06:
[...]
Ik was al bang dat Mr Phusebox niets te zeiken had over een product.. Gelukkig heb je alsnog wat te k*nk*ren!
Is t al vrijdag?

Dat is een review toch altijd, de mening van de auteur. Kan ook niet anders, je kunt een technisch objectieve beoordeling geven, maar wat je uit eindelijk een groot plus of min punt vind is toch persoonlijk.
Wtf??418O2 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:06:
[...]
Ik was al bang dat Mr Phusebox niets te zeiken had over een product.. Gelukkig heb je alsnog wat te k*nk*ren!

is dat zeiken dan? is gewoon zn mening en hij heeft 100% gelijk...
slechte vertalingen zijn heel erg irritant, en ook nog eens geen mogelijkheid de taal ingame te wijzigen, lijkt wel zoals in duitsland

maare laten we allemaal weer wat liever doen tegen mekaar doen
Weet iemand of alleen de normale versies vertaald zijn of ook de LCE's?
Heb mn LCE bij Bol.com besteld. Verzending is op dag van verschijning dus waarschijnlijk pas Zaterdag spelen
Heb mn LCE bij Bol.com besteld. Verzending is op dag van verschijning dus waarschijnlijk pas Zaterdag spelen

[ Voor 45% gewijzigd door DutchFLC op 12-10-2011 10:40 ]
Nee voor mijn persoonlijke collectie; en natuurlijk de extra auto's. Anders maar de season pass kopen ofzo.BM schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:36:
Trouwens, Phusebox. Waarom zou jij nog een LE kopen. Of moet je die review copies weer inleveren?
LE heeft de bugatti veyron super sport 1200pk 
VIP pack
2011 Bugatti Veyron Super Sport
2011 Ferrari 458 Challenge
2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
2010 Noble M600
2011 RUF Rt 12 R
BMW Art pack
2008 BMW M3 E92
2008 BMW Z4 M Coupe
1981 BMW M1
2012 BMW M5
2010 BMW M6 Coupe
Muscle car pack
1965 Pontiac GTO
1968 Pontiac Firebird
1970 Buick GSX
1970 Dodge Cornet Super Bee
1966 Chevrolet Nova SS
1969 Shelby GT500 428CJ
1971 Plymouth GTX 426 Hemi
1967 Dodge Cornet W023
1968 Dodge Dart HEMI Super Stock
1964 Ford Fairlane Thunderbolt
dit zit er bij de LE
+
Launch Bonus
1965 Ford Mustang GT Coupe
2011 Koenigsegg Agera
1997 Lexus SC300
2011 RUF RGT-8
2011 Tesla Roadster Sport
maar dit zit bij alle eerste batches dus ook standaard versie !!
VIP pack
2010 Noble M600
2011 RUF Rt 12 R
BMW Art pack
2008 BMW M3 E92
2008 BMW Z4 M Coupe
1981 BMW M1
2012 BMW M5
2010 BMW M6 Coupe
Muscle car pack
1965 Pontiac GTO
1968 Pontiac Firebird
1970 Buick GSX
1966 Chevrolet Nova SS
1969 Shelby GT500 428CJ
1967 Dodge Cornet W023
dit zit er bij de LE
+
Launch Bonus
2011 Koenigsegg Agera
1997 Lexus SC300
2011 RUF RGT-8
[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2011 10:48 ]
Mmm,ben op het laatste moment toch gezwicht voor een l.e. Heb toch altijd wel veel plezier beleefd aan de verschillende Forza-delen en heb best wel weer zin om ontspannen wat te gaan racen. De laatste paar trailers haalden mij over... Anyway, dit weekend maar eens los met stuur en al
kun je dat vip car pack zonder le nog ergens krijgen? met season pass oid
mja wachr even een maandje na release en dan kun je vip pack kopen van marketplace, was ook zo met fm3, limited is not so limited met turn 10Tijn96 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:55:
kun je dat vip car pack zonder le nog ergens krijgen? met season pass oid
Ik heb er ook nog een usb stick en sleutel hanger aan overgehouden. Beide in de dagelijkse rotatie.
Zijn dat auto's die meteen in je garage staan of auto's die je alleen kan kopen als je de L.E. hebt? Weet niet meer exact hoe het zat in Forza 3 namelijk. Maar dat lijstje samen met de auto's die je mee kan nemen uit Forza 3 zorgt er toch voor dat je meteen kan starten met een leuke en volle garage.v8power67 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:46:
LE heeft de bugatti veyron super sport 1200pk
VIP pack
2010 Noble M600
2011 RUF Rt 12 R
BMW Art pack
2008 BMW M3 E92
2008 BMW Z4 M Coupe
1981 BMW M1
2012 BMW M5
2010 BMW M6 Coupe
Muscle car pack
1965 Pontiac GTO
1968 Pontiac Firebird
1970 Buick GSX
1966 Chevrolet Nova SS
1969 Shelby GT500 428CJ
1967 Dodge Cornet W023
dit zit er bij de LE
+
Launch Bonus
2011 Koenigsegg Agera
1997 Lexus SC300
2011 RUF RGT-8
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Alleen is dat chromen laagje hier allang van de sleutelhanger afLOTG schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:02:
Ik heb er ook nog een usb stick en sleutel hanger aan overgehouden. Beide in de dagelijkse rotatie.
maar zit wel aan mijn autosleutel
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Om nog even terug te komen op de engine swaps. Zit dit er nog in? Of is dit zeer beperkt? Iemand die dit weet?
Bij de Aygo kan je iig een engineswap doen.Redax schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:09:
Om nog even terug te komen op de engine swaps. Zit dit er nog in? Of is dit zeer beperkt? Iemand die dit weet?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
In forza 3 kon je ze dan kopen, maar je kreeg ze dus niet meteen in de garage.FeaR schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:02:
[...]
Zijn dat auto's die meteen in je garage staan of auto's die je alleen kan kopen als je de L.E. hebt? Weet niet meer exact hoe het zat in Forza 3 namelijk. Maar dat lijstje samen met de auto's die je mee kan nemen uit Forza 3 zorgt er toch voor dat je meteen kan starten met een leuke en volle garage.
Neem aan dat dat hetzelfde blijft.
De LCE is hetzelfde schijfje als de normale versie, alleen met extra DLC codes, boekjes en rommel.DutchFLC schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:33:
Weet iemand of alleen de normale versies vertaald zijn of ook de LCE's?
De vertaling zal dus exact hetzelfde zijn.
Behalve de extra meuk speel je dezelfde game als iemand die niet de LCE heeft!
Same here. Dat is wel jammer ja, maar nu is hij mooi koper kleurig.L1nt schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:07:
[...]
Alleen is dat chromen laagje hier allang van de sleutelhanger af
Ok , maar als ik dus mn console op US / UK zet heb ik engelse tekst? Wil echt ABSOLUUT geen nederlandse versieMaikel64 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:23:
[...]
De LCE is hetzelfde schijfje als de normale versie, alleen met extra DLC codes, boekjes en rommel.
De vertaling zal dus exact hetzelfde zijn.
Behalve de extra meuk speel je dezelfde game als iemand die niet de LCE heeft!
Misschien zeg ik wel iets geks, maar als je nu eens je locale op bijv. Bulgarije zet? Lijkt me niet dat ze het spel ook in Bulgaars hebben vertaald, dus dan heb je Engelse tekst en de normale eenheden.DutchFLC schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:25:
[...]
Ok , maar als ik dus mn console op US / UK zet heb ik engelse tekst? Wil echt ABSOLUUT geen nederlandse versie
Of werkt dat niet zo?
Ach ik laat de LCE maar schieten; heb alle Forza's tot nu toe wel in die uitgave,maar die usb stick was al na 2 weken kapot en die sleutelhanger was maar lomp. Verder de auto's ach; kan die paar auto's wel missen. Neem ik liever de Season Pass.
Hier ook, hij is zelfs een beetje verroest maar hij hangt nog steedsL1nt schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:07:
[...]
Alleen is dat chromen laagje hier allang van de sleutelhanger af
Nee deze lijst is puur alleen wagens die je nog moet kopen, ze komen in de carlot te staan.FeaR schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:02:
[...]
Zijn dat auto's die meteen in je garage staan of auto's die je alleen kan kopen als je de L.E. hebt? Weet niet meer exact hoe het zat in Forza 3 namelijk. Maar dat lijstje samen met de auto's die je mee kan nemen uit Forza 3 zorgt er toch voor dat je meteen kan starten met een leuke en volle garage.
De wagens die je krijgt afhankelijk van je driver level in fm3 en bepaalde auto's uit je garage, die krijg je meteen in je garage in fm4.
Heb idd die sleutel hanger ook maar is gedeeltelijk koper geworden
en mn usb stick gebruik ik in mn ps3 voor mn gt5 savegame back up
[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2011 11:36 ]
En die limited editions liggen over een maand of 2-3 ook gewoon nog overal in de rekken, zoals het altijd gaat.
Mijn USB stick werkt nog prima, er staat Ubuntu Live op met persistent storage. Daar is hij groot genoeg voor.Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:31:
Ach ik laat de LCE maar schieten; heb alle Forza's tot nu toe wel in die uitgave,maar die usb stick was al na 2 weken kapot en die sleutelhanger was maar lomp. Verder de auto's ach; kan die paar auto's wel missen. Neem ik liever de Season Pass.
Volgens de verhalen wel. Alleen zijn dan de units in mijlen en dergelijke i.p.v. kilometers.DutchFLC schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:25:
[...]
Ok , maar als ik dus mn console op US / UK zet heb ik engelse tekst? Wil echt ABSOLUUT geen nederlandse versie
Ik zie het al gebeuren:Maikel64 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:47:
[...]
Volgens de verhalen wel. Alleen zijn dan de units in mijlen en dergelijke i.p.v. kilometers.
Changelog patch 1:
Added units to the options menu.
Dat was in F3 toch ook zo? Ik snap dat hele localisatie gebeuren sowieso niet. Denken ze dat wij net zo lame zijn om Engles te leren als onze ooster en zuider buren (Belgie, iig Vlaanderen niet mee gerekend)? Het word je allemaal zo de strot af geduwd.
dit is denk ik gedaan omdat het spel nu ook meer voor kinderen is , door kinect enz, en een kind van 4-5 begrijpt dan alleen nog b.v. nederlands.
ze zijn meer mainstream gegaan he
ze zijn meer mainstream gegaan he
Een kind van 4/5 parkeert de auto ook in de eerste de beste vangrail/tegenstander.
Plus die kunnen nog niet lezen, en anders is het alleen maar goed om Engels te leren. Ik heb in ieder geval veel Engels geleerd van het gamen vroeger. Gewoon alles Engels laten, net als vroeger (toen ook de kinder programma's in het Engels waren).
Plus die kunnen nog niet lezen, en anders is het alleen maar goed om Engels te leren. Ik heb in ieder geval veel Engels geleerd van het gamen vroeger. Gewoon alles Engels laten, net als vroeger (toen ook de kinder programma's in het Engels waren).
[ Voor 16% gewijzigd door LOTG op 12-10-2011 12:14 ]
Dan was ik in de war met de Gift Cars die je ook wel eens kreeg aangeboden van Turn 10 en die dus wel meteen in je garage kwamen. Zou ook wel erg luxe zijn als je meteen die hele berg auto's in je garage had staan. Al was dat met Gran Turismo 5 wel deels het geval, dat Chrome Car Pack was erg handig in het begin.v8power67 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:34:
[...]
Nee deze lijst is puur alleen wagens die je nog moet kopen, ze komen in de carlot te staan.
De wagens die je krijgt afhankelijk van je driver level in fm3 en bepaalde auto's uit je garage, die krijg je meteen in je garage in fm4.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
tja daarom al die assists incl steering hulp enz, en tja ze kunnen dan nog niet echt lezen idd, maar iets later wel, dus het lijkt me dat het daarom zo geregeld is, want fm1-3 was het wel gewoon engels.LOTG schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:13:
Een kind van 4/5 parkeert de auto ook in de eerste de beste vangrail/tegenstander.
Face it fm4 is gewoon meer een game voor casual gamers geworden
Mja dat was handig in gt5 jaFeaR schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:16:
[...]
Dan was ik in de war met de Gift Cars die je ook wel eens kreeg aangeboden van Turn 10 en die dus wel meteen in je garage kwamen. Zou ook wel erg luxe zijn als je meteen die hele berg auto's in je garage had staan. Al was dat met Gran Turismo 5 wel deels het geval, dat Chrome Car Pack was erg handig in het begin.
btw mensen met het preorder initiative krijgen een 458 italia en een joss jt1 in fm4 als gift
http://forzamotorsport.net/en-us/welcome_to_forza4/
[ Voor 66% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2011 12:20 ]
Heeft iemand dit al gedaan en er iets van gehoord?
http://forzamotorsport.ne...order_incentives_program/
http://forzamotorsport.ne...order_incentives_program/
Ja, in Forza 3 kreeg ik een message en de auto.
Dan start ik FZ3 nog ff op.