Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 10:45
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Afgelopen maandag zag ik dat de limited edition te koop was bij bol.com
Ik vandaag leuk willen pre-orderen is die nu mooi niet meer te krijgen. Hij is in sowieso niet meer terug te vinden op de website. ;(
mm, ik heb hem gisteren daar nog besteld. Hopelijk leveren ze hem gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Ik heb bol.com gelijk maar even een mailtje gestuurd. Ik MOET over 9 dagen Forza 4 kunnen spelen :p

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Gutteguttegut schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:20:
[...]
Wat een lelijke foto's.
De auto's glimmen alsof ze allemaal verchroomt zijn... |:(
Ik hoop dat het in game nog aan te passen is, dit is weer een stap achteruit op de schaal van realisme.
Nog nooit je eigen auto goed gepoetst zie ik? :P

Je auto helemaal perfect cleanen en dan in een met TL verlichte hal neerzetten doet echt wel dit effect creëren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:34
Demo is zeker wel beter dan dat ik op de GamesCom heb geprobeerd. Al kan het ook enigszins liggen aan het feit dat het geluid op de GC onhoorbaar was. Jammer dat de muziek door de demo tettert maar ik heb geen spijt van de pre-order (GameMania). FM4 gaat vast en zeker voor vele uren raceplezier zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff met de leaderboards merk je gewoon hoe beperkt het MS stuur is. Vergeleken in GT5 waar ik een G25 gebruik ben ik gewoon traag..
het grootste probleem heb ik met remmen, en daarna met de precisie van dit stuk bagger. Zo kent het gaspedaal en het rempedaal maar iets van 8 waarden.. :X

[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 06-10-2011 00:34 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

LeeJon schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:47:
[...]
Nog nooit je eigen auto goed gepoetst zie ik? :P

Je auto helemaal perfect cleanen en dan in een met TL verlichte hal neerzetten doet echt wel dit effect creëren :)
Dat zou nog kunnen maar dan zijn deze twee wel een beetje suf:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6167/6213368777_332419b57e_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6094/6212509989_6ac85fe252_z.jpg

Voor het realisme mij dus te clean.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:44
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6094/6212509989_6ac85fe252_z.jpg

Grrrr, Nu moet ik deze game wel kopen.
Die wagen is zo mooi. Precies het goede bouwjaar ook en de juiste kleur.(Geef mij de keuze tussen die wagen in (zeer)goede orginele staat en een gloednieuwe Ferrari/Lambo/whatever van een paar ton en mijn keuze is al gemaakt. Maar wel met geld erbij voor de benzine :P, Want een gas instalatie in zo'n wagen is een doodzonde.)

Nu wil ik de Limited Edition dus last minute Pre-Orderen en daar zijn niet zoveel opties meer voor.
Haast overal uitverkocht en van de zaken die hem nog hebben vertrouw ik er niet op dat ze hem ook kunnen leveren. (Mycom had hem eerder voor minder op de site staan met plaatje en info erbij (Iets van 58/59 euro.) en nu voor 64,- zonder afbeelding en verdere info.

Wellicht is het verstandiger om op de release maar bij de saturn aan te kloppen? (Hopende dat die daar niet meer dan €65,- gaat kosten.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 13:32
Gewoon naar de Mediamarkt of Saturn gaan inderdaad, als je er op tijd bij bent ligt er meestal wel nog genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Sander H schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:21:
Gewoon naar de Mediamarkt of Saturn gaan inderdaad, als je er op tijd bij bent ligt er meestal wel nog genoeg :)
Dat was wel het plan, Maar voor de zekerheid ook maar bij Mycom gepreorderd als zijnde een afhaal bestelling.
Hoef je nog niet voor te betalen (Pas bij afhalen.) en is geheel vrijblijvend. (Product word 5 dagen voor je appart gehouden en gaat daarna terug de schappen in.)

Mycom is lopend nog te doen(10 minuten.), Saturn helaas niet.
We gaan het zien.

Edit:
Naar verwachting kunt u de bestelling afhalen bij MyCom Heerhugowaard, Middenweg 269 op: zaterdag, 5-11-2011
Goed gevoel voor humor hebben ze daar.

[ Voor 14% gewijzigd door Sato op 06-10-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 19:22
Ik ben nog niet echt onder de indruk van de demo van Forza 4 in vergelijking met Forza 3. Begrijp me niet verkeerd de demo van Forza 4 ziet er echt strak uit, maar ik het blaast me niet weg zoals Forza 3 dat deed. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
Forza 3 was gewoon een hele verbetering tov forza 2.

Forza 3 vs Forza 4 is ook weer een stap voorwaards maar niet zoals 2 vs 3.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Ze hebben veel tijd gestoken in features die niet in de demo zitten, dat zal ook schelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja ik vind fm2 nog steeds beste forza :) en hoop dat fm4 dat verbeterd maar vrees van niet.
Fm3 vind ik een opgehemelde fm2.5. en zelfs aantal goeie dingen uit fm2 zijn er uitgehaald :S
Zoals online en geluids verandering met andere uitlaat enz.

Mja ik ben ook nog steeds niet omver geblazen door demo fm4, maja we gaan het zien 14 oktober.
gelukkig komt 11 oktober gt5 spec II update, dus kan die dagen naar release goed doden.
En wie weet laat ik fm4 lekker sealed en ga ik verder met gt5 :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:53
Overigens staan er wat reviews online, gamespot geeft 'm een 8.5, ign een 9.5.
Gamespot heeft wel een sterk punt dat ze teveel bezig zijn geweest met kinect/autovista en andere gimmicks en de rest hebben ze wel wat opgepoetst, maar echt veel nieuwe banen/auto's en andere dingen zijn er niet, vandaar ook de bijnaam forza 3.5

Forza 3 was naar mijn mening trouwens echt veel beter dan forza 2 (die vond ik eigenlijk slechter dan gt4), al was fm3 ook zeker niet perfect en online vond ik gt5p al leuker.

Maar goed, eerst de demo maar eens spelen, kijken hoe online is in gt5-spec ll en dan zien we wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
Sato schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

Dat was wel het plan, Maar voor de zekerheid ook maar bij Mycom gepreorderd als zijnde een afhaal bestelling.
Hoef je nog niet voor te betalen (Pas bij afhalen.) en is geheel vrijblijvend. (Product word 5 dagen voor je appart gehouden en gaat daarna terug de schappen in.)

Mycom is lopend nog te doen(10 minuten.), Saturn helaas niet.
We gaan het zien.

Edit:

[...]

Goed gevoel voor humor hebben ze daar.
Dat zal wel de 2e lichting zijn dan :) Weet nog wel van Forza 3 dat de limited edition een dag of 3 tot 5 later te verkrijgen was dan de normale versie. Hopen dat ze het deze keer wel op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
Reactie van bol.com:
Volgens onze gegevens wordt de door u bestelde game 'Forza Motorsport 4 - Limited Collectors Edition' geleverd op de verschijningsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb bij de Mycom een LCE besteld en betaald @ 5 augustus :{..
Zou wel belachelijk zijn als die op 5 nov pas aankomt

Edit:
Bedankt voor uw bericht.

Wij verwachten het spel op 13-10 te ontvangen in ons magazijn.

Dus een ophaal datum van 5 November lijkt me wat aan de late kant.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 53% gewijzigd door GAIAjohan op 06-10-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Kan het kloppen dat je de demo alleen icm een gold abbonnement kan binnen hengelen?
Wil namelijk eerst wel de demo spelen voor ik de game aanschaf en om hiervoor speciaal gold aan te schaffen vind ik ook een beetje te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

drBunhead schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:33:
Kan het kloppen dat je de demo alleen icm een gold abbonnement kan binnen hengelen?
Wil namelijk eerst wel de demo spelen voor ik de game aanschaf en om hiervoor speciaal gold aan te schaffen vind ik ook een beetje te veel van het goede.
Yup, om de Foza 4 demo te kunnen spelen heb je een Gold abonnemnet nodig om hem te kunnen downloaden. Ik verwacht dat deze beperking zal komen te vervallen indien het volledige spel op de markt is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hij is morgen als het goed is voor silver members te downloaden
http://forzamotorsport.net/en-us/Forza4_Demo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Als ze dezelfde tijd aanhouden als de demo voor gold members, is ie morgen om 11 uur te downloaden vanuit de store (geen garantie, maar zou wel logisch zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:54:
hij is morgen als het goed is voor silver members te downloaden
http://forzamotorsport.net/en-us/Forza4_Demo/
Thnx, dan ga ik het morgen nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond de nodige rondjes in de demo gereden. De graphics zijn erg goed. Over de besturing (op sim, zonder assists behalve koppeling) kan ik weinig zinnigs zeggen omdat ik nog nooit IRL geraced heb, maar ook dat voelt erg goed. Geloofwaardig gevoel van daadwerkelijk in een auto zitten. Het snelheidsgevoel is beter dan in Forza 3, net als de cockpitview. De AI rijdt netjes en pakt elke kans om je in te halen, en gaat ook het gevecht met elkaar aan. Maar dat was in Forza 3 ook al zo.
Gewoon een prima game dus die heerlijk rijdt en er ook nog eens prachtig uitziet.
En toch... Waar SHIFT 2 de hectiek van het racen zeer intens weet over te brengen smaakt Forza 4 nog steeds wat flauwtjes. De races zijn onderhoudend, maar ook wat 'underwhelming'. Wellicht dat dit in de R-klassen beter uit de verf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:( De Golf VR6 is een Amerikaanse uitvoering :(
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6223/6218130531_39abccf8f7_z_d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
ach ja, de game is ook gemaakt voor en door amerikanen he ;), kijk maar eens naar de circuits in de game.
Overigens jammer dat shift 2 het qua besturing niet is, de circuits in shift 2 zijn echt een voorbeeld voor bijna elke andere racegame (ok ik mis zandvoort, maar verder echt weinig tot niets te klagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:29:
:( De Golf VR6 is een Amerikaanse uitvoering :(
[afbeelding]
ik ben niet echt thuis is golfjes, wat is verschil in usa vs euro versie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
5 Nieuwe circuits (waarvan 1 dus al niet meer zo nieuw is door de demo, en Top Gear niet echt een race circuit is..) is eigenlijk ook veel te weinig. Ik had goede hoop dat er nog wat onaangekondigde circuits zouden zijn, maar dat is helaas niet het geval.

Silverstone heeft nog altijd de oude layout, en de Ring heeft zo te zien ook geen update gekregen en is alleen maar in de mist ( :-( ) te rijden. Desondanks zal ik hem wel weer gaan kopen, aangezien de demo heerlijk wegrijdt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sander H op 07-10-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:46:
[...]

ik ben niet echt thuis is golfjes, wat is verschil in usa vs euro versie ??
Zijreflectoren op Amerikaanse versies..
En waarschijnlijk aan de achterkant een kleinere bak voor het nummerbord.

maar ik ben eigenlijk van mening dat je een auto moet kiezen die t mooist is, en vaak is dat het thuisland.

Je kiest ook geen Europese Chevrolet Corvette C5. Die heeft oerlelijke mistachterlichten.
Zo kies je imo ook geen Amerikaans model van jaren '70 en '80 Europese auto's. Die hebben dan (bijna) allemaal lelijke dubbele koplampen, enorme bumpers en die vervloekte zijreflectoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja had gelezen waarom gamespot een 8,5 als cijfer heeft gegeven.
En ben het er wel mee eens, 5 nieuwe circuits, en dan ook nog een paar geschrapt uit fm3.
Dan maar 500+ auto's bij release, das minder dan fm3 nu met dlc(ultimate edition) heeft.
Dus ja ik zeg het is meer een fm3.5 dan een echte volwaardige opvolger.
Zelfde vind ik nog steeds van fm3. Is gewoon fm2.5 met interieur view :P
Maja ben wel benieuwd, maar toch net wat meer benieuwd naar gt5 SPEC II :D
GAIAjohan schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

maar ik ben eigenlijk van mening dat je een auto moet kiezen die t mooist is, en vaak is dat het thuisland.

Je kiest ook geen Europese Chevrolet Corvette C5. Die heeft oerlelijke mistachterlichten.
Zo kies je imo ook geen Amerikaans model van jaren '70 en '80 Europese auto's. Die hebben dan (bijna) allemaal lelijke dubbele koplampen, enorme bumpers en die vervloekte zijreflectoren..
Okee wist ik niet :P
Mja ik zie ook veel plaatjes dat euro versie 4 deurs is klopt dit ??
Maja verder ben ik al lang blij dat die vr6 erin zit, is net het model dat ik altijd al miste in fm3 :P
Lekker opfokken dat ding en drag racen ermee !!

[ Voor 48% gewijzigd door v8power67 op 07-10-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
[...]

Kijk, daar ga je de fout in. Je hebt het daar over een kwestie van smaak, en die is voor iedereen anders. Ik vind die hele golf spuuglelijk, een paar zij reflectors meer of minder zal dat niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 19:22
janvanmil schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:15:
Ik ben nog niet echt onder de indruk van de demo van Forza 4 in vergelijking met Forza 3. Begrijp me niet verkeerd de demo van Forza 4 ziet er echt strak uit, maar ik het blaast me niet weg zoals Forza 3 dat deed. Hebben jullie dat ook?
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:24:
Vanavond de nodige rondjes in de demo gereden. De graphics zijn erg goed. Over de besturing (op sim, zonder assists behalve koppeling) kan ik weinig zinnigs zeggen omdat ik nog nooit IRL geraced heb, maar ook dat voelt erg goed. Geloofwaardig gevoel van daadwerkelijk in een auto zitten. Het snelheidsgevoel is beter dan in Forza 3, net als de cockpitview. De AI rijdt netjes en pakt elke kans om je in te halen, en gaat ook het gevecht met elkaar aan. Maar dat was in Forza 3 ook al zo.
Gewoon een prima game dus die heerlijk rijdt en er ook nog eens prachtig uitziet.
En toch... Waar SHIFT 2 de hectiek van het racen zeer intens weet over te brengen smaakt Forza 4 nog steeds wat flauwtjes. De races zijn onderhoudend, maar ook wat 'underwhelming'. Wellicht dat dit in de R-klassen beter uit de verf komt.
Misschien is dat wel waarom ik niet echt onder de indruk ben van Forza 4. Het ziet er echt strak uit, alles voelt goed behalve de race ervaring. Hoewel deze echt realistisch is, spat de actie niet echt van het scherm.

[ Voor 13% gewijzigd door janvanmil op 07-10-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:19
Nou, installing disc 1 van 2 (review copy). Ik ben erg benieuwd; aangezien ik echt niks verwachtte van de game maar wel onder de indruk was van de demo en de vroege versies die ik gespeeld heb.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
welke tracks zijn er eigenlijk verdwenen en welke zijn er bijgekomen? wat ik zo online zie is dit:
Weg:
- New york
- Bugatti
- Sidewinder
- Rally di positano
erbij:
- Top gear
- Alps (demo track)
- Indianapolis
- Hockenheim
- Infineon raceway

klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe positief verrast ben; enkele leuke races al gehad met de wat langzamere auto's (E klasse bijvoorbeeld).

Foto gemaakt in-game:

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=3499&full=true

Filmpje dat ik heb gemaakt zie ik niet terug op forzamotorsport.net

Minpuntje tot nu toe de Kinect ondersteuning; head tracking werkt bij mij voor geen meter (zitten achter stuurtje, Kinect onder tv); nog maar eens kijken of ik dat ding op een of andere manier boven mijn tv krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
KAdrifter schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:51:
welke tracks zijn er eigenlijk verdwenen en welke zijn er bijgekomen? wat ik zo online zie is dit:
Weg:
- New york
- Bugatti
- Sidewinder
- Rally di positano
erbij:
- Top gear
- Alps (demo track)
- Indianapolis
- Hockenheim
- Infineon raceway

klopt dit?
Volgens mij klopt ongeveer helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Rally di posanto zit er nog steeds in.
http://forzamotorsport.ne...Detail.aspx?id=2147483857

New york had van mij wel mogen blijven. Ik vind tracks door steden wel wat hebben, veel interessanter als een grote open vlakte met asfalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Phusebox schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:56:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe positief verrast ben; enkele leuke races al gehad met de wat langzamere auto's (E klasse bijvoorbeeld).
Vette bak op de foto :), maar vraag me vooral af of de game ook boeiend blijft, bij fm3 zat je na een tijdje in career mode steeds dezelfde races te rijden en er is/was gewoon te weinig variatie in (goede) circuits. Nu is GT5 offline nog een stuk slechter, maar goed, daar kom ik toch nooit. Anyways, de demo is best prima, maar de halleluja-verhalen die je her en der op fora vindt kan ik me niet helemaal in vinden.

Overigens zit de locatie er wel nog in bij Positano, maar alleen de korte variant, de rally-track hebben ze de nek omgedraaid. Qua tracks zou trouwens een Zandvoort, Spa, Zolder of Oschersleben al een hele verbetering zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Bastard op 07-10-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:28

Tijn96

In speed we trust

Vooral Spa.

Daar wil ik zo graag overheen crossen buiten die 2x pj dat ik er kom

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 22:07
Demo'tje net even gedraaid, maar het is wel wéér minder simulatie en lekker voor de massa hè. Misschien kun je het ze niet kwalijk nemen, maar toch een aantal puntjes:
  • Één seconde de tijd om je revs goed te zeggen voor het begin v/d race (maar wél dat irritante auto-rev filmpje)
  • Geen mogelijkheid om hem in neutral te zetten (R of 1st).
  • Steering lock zwaar beperkt op hogere snelheid, totdat je opposite lock moet geven, dan ineens volle steering lock beschikbaar, why?
  • Lift-off oversteer door bovenstaande niet mogelijk, zelfs met lichtjes de rem aantikken niet/ nauwelijks.
  • Heel leuk enzo die statische achtergrondjes die er gelikt uit zien; maar zonder AA blijven de auto's/ het circuit in de verte te blokkerig, maar laten we dat maar wijten aan de tekortkomingen op hardware niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
GAIAjohan schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:11:
Ik heb bij de Mycom een LCE besteld en betaald @ 5 augustus :{..
Zou wel belachelijk zijn als die op 5 nov pas aankomt

Edit:

[...]
Vergeet niet dat ik hem gisteren pas gepreorderd heb en de prijs voor de Limited Edition ook hoger is geworden. (Was een tijd terug nog 58/59 euro bij de mycom als ik het goed heb, En is nu 64 euro.)

Gelukkig werkt een kennis van mij bij de mycom hierzo dus die zal mij van te voren melden of ik de game wel of niet op kan halen eind volgende week.
Zo niet dan ga ik gewoon naar een andere winkel toe. (En daar is die kennis het ook volledig mee eens.)

Ik wil dan ook absoluut geen paniek zaaien onder de mensen die de game ver van te voren hebben gepreorderd, Jullie kunnen je LE naar alle waarschijnlijkheid gewoon op de release thuis verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Net een fanatec gt2 besteld. Maar weet iemand iets zinnigs te zeggen over de levertijd? Denken jullie dat ik hem nog binnen krijg voor de Forza release?
Beetje offtopic maar wilde het toch ff vragen

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sato schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:17:
[...]

Vergeet niet dat ik hem gisteren pas gepreorderd heb en de prijs voor de Limited Edition ook hoger is geworden. (Was een tijd terug nog 58/59 euro bij de mycom als ik het goed heb, En is nu 64 euro.)

Gelukkig werkt een kennis van mij bij de mycom hierzo dus die zal mij van te voren melden of ik de game wel of niet op kan halen eind volgende week.
Zo niet dan ga ik gewoon naar een andere winkel toe. (En daar is die kennis het ook volledig mee eens.)
Hij was 61,98 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04

DutchDevil79

I race, therfore I am

Tijn96 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:21:
Net een fanatec gt2 besteld. Maar weet iemand iets zinnigs te zeggen over de levertijd? Denken jullie dat ik hem nog binnen krijg voor de Forza release?
Beetje offtopic maar wilde het toch ff vragen
Ik kreeg een GT2 stuurtje omdat men Turbo S kapot was gegaan (2 weken geleden). Had hem een week na opsturen van men Turbo S stuurtje. Dus zou op tijd moeten komen voor je. Bij mij duurde het toen ze hadden vast gesteld dat men Turbo S was overleden 3 dagen om GT2 binnen te krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:21

McBoom

Broem

[...]

Ik vind het ook jammer dat de Rabbit GTI er in zit en niet de Golf GTI. Je kan wel de europese bumpers erop zetten, maar das toch niet echt hetzelfde. Je blijft met dat lelijke front en knoeperts van achterlichten zitten. De MkII is wel de europese en ik hoop eigenlijk dat je er nu ook smalle bumpers op kan zetten (ik acht de kans klein :P).

Voor de rest ziet de VR6 er goed uit. Volgens mij ook het enige spel waar een MKIII in zit :9

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

DutchDevil79 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:24:
[...]

Ik kreeg een GT2 stuurtje omdat men Turbo S kapot was gegaan (2 weken geleden). Had hem een week na opsturen van men Turbo S stuurtje. Dus zou op tijd moeten komen voor je. Bij mij duurde het toen ze hadden vast gesteld dat men Turbo S was overleden 3 dagen om GT2 binnen te krijgen.
Dat klinkt positief!
Wat vind je er verder van?

Over de demo: ik vind hem geweldig, maar de final edition moet het uitwijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ok na wat kloten staat mijn Kinect sensor boven op de tv en werkt headtracking wel goed. Je kunt niet heel ver naar links en rechts kijken maar het voegt net dat beetje extra toe.

Ook voice control werkt best goed; alleen mis ik dan bepaalde functies.

Kan overigens nergens de optie vinden om het spel op Engels te zetten zonder mijn console (die al op Engels staat) settings te wijzigen qua lokatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 08:41:
Ok na wat kloten staat mijn Kinect sensor boven op de tv en werkt headtracking wel goed. Je kunt niet heel ver naar links en rechts kijken maar het voegt net dat beetje extra toe.

Ook voice control werkt best goed; alleen mis ik dan bepaalde functies.

Kan overigens nergens de optie vinden om het spel op Engels te zetten zonder mijn console (die al op Engels staat) settings te wijzigen qua lokatie.
Bij de meeste games werkt het als de Locale op UK staat, zou me verbazen als Turn10 op een andere manier weet te bepalen welke taal ze moeten gebruiken :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Tijn96 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:53:
[...]

Dat klinkt positief!
Wat vind je er verder van?

Over de demo: ik vind hem geweldig, maar de final edition moet het uitwijzen ;)
Stuurtje is super. Werkt goed. Is weer iets verbeterd ten opzichte van de Turbo S. Knopjes op stuur lijken wat beter in elkaar te zitten dan bij de Turbo S. FFB en werking is nog steeds super. Moest wel ff wennen aan het allicante wat nu op het stuur zit ipv leer. Rij namelijk al 10 jaar of zo met stuurtjes die met leer bekleeed zijn. (Rode Momo, G25, Turbo S)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
DutchDevil79 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

Stuurtje is super. Werkt goed. Is weer iets verbeterd ten opzichte van de Turbo S. Knopjes op stuur lijken wat beter in elkaar te zitten dan bij de Turbo S. FFB en werking is nog steeds super. Moest wel ff wennen aan het allicante wat nu op het stuur zit ipv leer. Rij namelijk al 10 jaar of zo met stuurtjes die met leer bekleeed zijn. (Rode Momo, G25, Turbo S)
Je bedoeld denk 'alcantara' ? Maar das lekker spul vind ik zelf, echte Porsche GT2 of GT3 ( RS ) modellen hebben dat ook op het stuur zitten ( net als de MOMO aftermarket stuurtjes e.d. ).

Ik vind het lekker aanvoelen, en ziet er luxe, racy en gelikt uit :)

Heb zelf de Turbo S gehad, maar weer verkocht met een half jaar. Maar toch begint het nu wel weer te knagen..

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Voor degenen die te laat waren bij onder meer BOL.com; NedGame lijkt/schijnt nog een aantal Limited Collectors Editions te kunnen leveren volgens de site (maar ik denk dat je er vrij vlot bij moet zijn want ook daar geld waarschijnlijk op=op).

Als je helemaal te laat bent zit er niets anders op dan te wachten op het moment dat Bart Smit/Eplaza de bestel knop actief maakt...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Sander H op 08-10-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
mindcrash schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:56:
Voor degenen die te laat waren bij onder meer BOL.com; NedGame lijkt/schijnt nog een aantal Limited Collectors Editions te kunnen leveren volgens de site (maar ik denk dat je er vrij vlot bij moet zijn want ook daar geld waarschijnlijk op=op).

Als je helemaal te laat bent zit er niets anders op dan te wachten op het moment dat Bart Smit/Eplaza de bestel knop actief maakt...
Of gewoon op tijd in de winkel zijn op vrijdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:50
DutchDevil79 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

Merk je veel verschil met de Turbo S of, valt het wel mee (ik heb nl. nog steeds een Turbo S (1 van de 1e))

Ik wil zowieso het Clubsport wheel kopen en mijn PWTS voor Forza 4 blijven gebruiken. Is de GT2 beter qua FFB of eigenlijk hetzelfde?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Henkus schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:20:
[...]

Merk je veel verschil met de Turbo S of, valt het wel mee (ik heb nl. nog steeds een Turbo S (1 van de 1e))

Ik wil zowieso het Clubsport wheel kopen en mijn PWTS voor Forza 4 blijven gebruiken. Is de GT2 beter qua FFB of eigenlijk hetzelfde?
Nope niet echt een verschil in FFB. Zou gewoon je PWTS houden als ik jou was. Ik heb gewoon het geluk gehad dat mijne 3 maanden voor verlopen garantie kapot ging en ik dus een nieuw GT2 stuurtje kreeg voor nop.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 07:50
Inside simracing First Look Preview van Forza 4

YouTube: Forza Motorsport 4 In Depth Look - YouTube

Volgens SRT is de carreermode wel wat aan de makkelijke kant. Voor de rest zijn ze wel erg positief ;)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:00

koelebobes

Wen BTC €100K

Eindelijk bumpers op ferrari's ? Want er zijn genoeg tuners maar ze pakken deze iedere keer niet mee :( jammer want er is ook subtiele tuners.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:32
In het filmpje van Inside Sim Racing zie je in het begin de Citroën DS3 voorbij rijden. Maar als ik op de site van FM4 kijk, zie ik bij Cars alleen een C1 staan. Onvolledige lijst op de site?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb een carclub opgericht voor GoT; als je wil joinen om straks auto's te kunnen delen en tijden te vergelijken moet je zoeken op de naam: "GoTC" (Gathering of Tweakers Club). Clubnaam moet 4 tekens zijn. Of heeft iemand betere suggesties?
Rivanov schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:47:
In het filmpje van Inside Sim Racing zie je in het begin de Citroën DS3 voorbij rijden. Maar als ik op de site van FM4 kijk, zie ik bij Cars alleen een C1 staan. Onvolledige lijst op de site?
De DS3 zit er in ieder geval zeker in; heb hem zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Cool! Die ga ik zeker nemen. Wordt m'n volgende lease-auto, dus altijd leuk om 'm alvast virtueel te hebben. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Phusebox schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:49:
Ik heb een carclub opgericht voor GoT; als je wil joinen om straks auto's te kunnen delen en tijden te vergelijken moet je zoeken op de naam: "GoTC" (Gathering of Tweakers Club). Clubnaam moet 4 tekens zijn. Of heeft iemand betere suggesties?
geen betere suggesties maar ik wil er wel lid van worden :+

ben benieuwt hoe dat dadelijk gaat in forza 4 want daar heb ik nog niet veel over gehoord/gelezen
Rivanov schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:06:
Cool! Die ga ik zeker nemen. Wordt m'n volgende lease-auto, dus altijd leuk om 'm alvast virtueel te hebben. 8)
dan krijg je een mooie lease auto. want de ds3 vind ik eigenlijk de enige mooie auto die citroën heeft atm ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Tijn96 op 09-10-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tijn96 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:12:
[...]

geen betere suggesties maar ik wil er wel lid van worden :+

ben benieuwt hoe dat dadelijk gaat in forza 4 want daar heb ik nog niet veel over gehoord/gelezen

[...]

dan krijg je een mooie lease auto. want de ds3 vind ik eigenlijk de enige mooie auto die citroën heeft atm ;)
Vind de DS4 toch net nog wat mooier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik net in het media markt krantje, zie ik Forza 4 staan met als release datum 11-10 staan. Nu zag ik dat alleen in het krantje van de Amsterdam ArenA (vraag me niet hoe ik er kom als ik in de buurt van DH woon) maar. Iemand enig ervaring?

Ook de nieuwe speedwheel is daar 44 eu. Ziet er toch best wel gaaf uit dat stuurtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
iemand enig idee wat de limited edition eigenlijk gaat kosten bij de mediamarkt?

Is er trouwens ook al wat bekend over de moeilijkheidsgraad van de career mode? Forza 3 was nogal makkelijk om te winnen, de demo van 4 lijkt wat moeilijker, maar geen idee of dat in de game zelf ook zo is.
Die gasten van simracing zeiden er wel wat over, maar in hoeverre die nu representatief zijn voor normale stervelingen...

[ Voor 17% gewijzigd door Bastard op 10-10-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik denk als je alles op het moeilijkste zet het ook wel lastig zal zijn. Ik zag dat rewind nu ook onder de difficulty valt, dus dat zal je er van weerhouden het stiekem toch te gebruiken.

AI zou een stuk beter moeten zijn.

Dat speedwheel ziet er meer uit als iets voor in een vliegtuig. En zonder pedalen...

[ Voor 16% gewijzigd door LOTG op 10-10-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 20:17
Weet er iemand waar ik de LE nog in Belgie kan bestellen?

Had hem vorige week bij ps4life besteld, en betaald, en nu krijg ik een mailtje dat ze de laatste bestellingen gaan schrappen. Op zijn zacht uitgedrukt amateuristisch maar toch ff het geld van mensen op hun rekening gehad.
Nu dat was voor mij, en anderen, de eerste en laatste keer daar.

Had het ding dus voor mijn zoontje gekocht die er nu verlekkerd op zit te wachten en ik wil hem niet teleurstellen.
Het mag een Nederlandse winkel zijn maar moet in Belgie leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
vond de ai in de demo nu niet echt om over naar huis te schrijven, de snelheid is beter dan in gt5, maar daar is de ai teminste er wel van bewust dat je er bent, in Forza wordt je af en toe gewoon van de baan gedrukt als je toevallig op de ai zijn ideale lijn zit. Maar goed, misschien een beetje verwend omdat ik bij gt vooral online heb gespeeld in redelijk cleane rooms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Uhm, zoals ik het van vele heb begrepen is het anders om. De AI in GT5 let totaal niet op je en volgt gewoon de lijn. In Forza proberen ze je nog te ontwijken. Als ze voor je rijden heb ik zelfs het idee dat ze proberen je er niet langs te laten (een paar keer rewinden om te proberen). Ze maken vaak ook andere keuzes na een rewind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
KAdrifter schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:26:
vond de ai in de demo nu niet echt om over naar huis te schrijven, de snelheid is beter dan in gt5, maar daar is de ai teminste er wel van bewust dat je er bent, in Forza wordt je af en toe gewoon van de baan gedrukt als je toevallig op de ai zijn ideale lijn zit. Maar goed, misschien een beetje verwend omdat ik bij gt vooral online heb gespeeld in redelijk cleane rooms.
De AI in Forza laat je er niet makkelijk langs; en als jij bijvoorbeeld buitenom iemand in probeert te halen en je zit er niet voor meer dan 50% naast (gevoelsmatig) dan zullen ze je inderdaad proberen te knijpen. Dit gebeurt veelvuldig in de autosport en is dan ook geen probleem.
Als je er wel volledig naast zit zullen ze wel op je afkomen langzaam; maar je zeker niet van de baan afdrukken. Dat veel mensen een ontwijkende actie nemen en zichzelf het gras opsturen is iets anders; heb het zelf uitgebreid getest met Forza 4. Ze laten je net genoeg ruimte om op de baan te blijven dus je moet gewoon voet bij stuk houden. Bij GT5 drukken ze je wel gewoon blind van de baan, bovendien rijden ze daar op rails.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 10-10-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 13:50
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:39:

Ook de nieuwe speedwheel is daar 44 eu. Ziet er toch best wel gaaf uit dat stuurtje :D
Beetje een budget stuurtje, maar het werkt ok volgens Engadget:

http://www.engadget.com/2...ess-speed-wheel-hands-on/
Okay, so the U-shaped contraption you see above won't get a motorsports enthusiast's blood boiling quite like the Fanatec CSR Elite wheel we tested earlier, but for a lot of gamers the CSR is a bit too much. The Xbox 360 Wireless Speed Wheel, on the other hand, is rather more manageable -- and affordable, with a $59.99 price. It's a simple, lightweight thing, with an over-sized trigger on the back of each grip. These have very low resistance, so they tend to clap against the back when you mash the throttle, but this plus a long throw means it's easy to be precise on the gas or brake. And that, of course, is what they're intended to be used for. On the right prong are the four face buttons, on the left a D-pad. Start and Back are in the middle along with the Guide button, but sadly the L and R shoulder buttons didn't make the start.

That's a mighty shame, making us wonder what compatibility will be like for racers that use those for up- and down-shifting. Regardless, with Forza Motorsport 4 the wheel works like a charm. There's an almost imperceptible amount of lag between you turning the thing in air and your reaction being conveyed on screen, but it's not a problem. The triggers feel great and, while shifting using the D-pad is a little clumsy, it works. Ultimately and predictably the Speed Wheel doesn't deliver the most hardcore of racing experiences, but it'll be a lot more couch-friendly than your average wheel and pedal setup when it ships this October.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Ik kan niet voor de hele game spreken, maar als ik in de demo bij de muscle car race buitenom inhaal (bij die dubbele rechtse onderaan een heuvel) dan wordt ik gewoon van de baan gedrukt als ik er naast zit bij het uitkomen van de bocht, verder klappen er gewoon een horde auto's op me als ik op de baan stil ga staan. Maar goed, misschien verwacht ik ook wel gewoon teveel, de xbox is inmiddels ook gewoon oud en hoewel ik het niet helemaal met je eens ben over de ai van GT5, rijd ik liever tegen de ai van forza dan die van gt. Ze zijn allebei niet perfect, maar die van forza zijn wel stukken lastiger te verslaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Bastard op 10-10-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:03
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:01:
[...]

De AI in Forza laat je er niet makkelijk langs; en als jij bijvoorbeeld buitenom iemand in probeert te halen en je zit er niet voor meer dan 50% naast (gevoelsmatig) dan zullen ze je inderdaad proberen te knijpen. Dit gebeurt veelvuldig in de autosport en is dan ook geen probleem.
Als je er wel volledig naast zit zullen ze wel op je afkomen langzaam; maar je zeker niet van de baan afdrukken. Dat veel mensen een ontwijkende actie nemen en zichzelf het gras opsturen is iets anders; heb het zelf uitgebreid getest met Forza 4. Ze laten je net genoeg ruimte om op de baan te blijven dus je moet gewoon voet bij stuk houden. Bij GT5 drukken ze je wel gewoon blind van de baan, bovendien rijden ze daar op rails.
Ik vraag me af of ze de regels van de autosport hebben geimplementeerd in de AI. Je mag 'officieel' namelijk maar 1x per bocht van je lijn afwijken.

heb de demo gisteren ff gespeeld. DAMN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 18:15

Player1S

Probably out in the dark

Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:01:
[...]

Hoe gaat het met lappen eigenlijk? Vond dat in 2 en 3 bagger. Alsof ze voor positie vochten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
L1nt schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:20:
[...]

Hoe gaat het met lappen eigenlijk? Vond dat in 2 en 3 bagger. Alsof ze voor positie vochten.
Geen idee; dat heb ik nog niet mee mogen maken ;) Heb pas een uur of 5-6 gespeeld, inclusief verkennen van alle opties zoals Autovista.

Het enige dat ik tot nu toe jammer vind; en dat kan ook aan de door mij gekozen auto's liggen; het lijkt erop dat de AI vrijwel altijd sneller is op het rechte stukken en een stuk langzamer is in de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:03
Dat vind ik wel altijd jammer inderdaad... In de bochten klap je er zo voorbij, rechtuit zijn ze weer snel.

En de AI crashed ook nooit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
418O2 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:29:
Dat vind ik wel altijd jammer inderdaad... In de bochten klap je er zo voorbij, rechtuit zijn ze weer snel.

Gisteren zag ik toevallig tijdens een korte race op het circuit van Hockenheim een AI auto van de grindbak terug komen de baan op; die was er toch flink afgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:24:
[...]

Geen idee; dat heb ik nog niet mee mogen maken ;) Heb pas een uur of 5-6 gespeeld, inclusief verkennen van alle opties zoals Autovista.

Het enige dat ik tot nu toe jammer vind; en dat kan ook aan de door mij gekozen auto's liggen; het lijkt erop dat de AI vrijwel altijd sneller is op het rechte stukken en een stuk langzamer is in de bochten.
De DS3 heeft ook uitgebreide Autovista? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
418O2 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:29:

In Forza 3 crashed de AI ook. Vooral te merken aan onderdelen die ineens op de baan liggen of inderdaad een auto die de grindbak uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Waar start je trouwens in forza 4 gedurende de career? In deel 3 startte je volgens mij de eerste paar x achteraan en daarna altijd vooraan toch? is dat nu anders of nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
KAdrifter schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:15:
Waar start je trouwens in forza 4 gedurende de career? In deel 3 startte je volgens mij de eerste paar x achteraan en daarna altijd vooraan toch? is dat nu anders of nog steeds zo?
Ik ben alleen nog maar gestart op ca. 3/4 van de het veld volgens mij. Wel pas 3 seizoenen erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Is het niet zo als je een wagen neemt die langzamer is dan je tegenstanders dat je dan achteraan start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 12-10 08:13

miekol

erm

Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:17:
[...]

Ik ben alleen nog maar gestart op ca. 3/4 van de het veld volgens mij. Wel pas 3 seizoenen erop zitten.
Geen kwalificatie oid mogelijk? Dat mis ik nog het meest t.o.v. van GT4 in GT5 (en dus evt. in Forza). De sport voor mij was altijd met een veel tragere auto zo snel mogelijk proberen te kwalificeren. En dan met een goede start op kop proberen te komen en dan met man en macht proberen die positie vast te houden.

Als je echt met een veel mindere auto achteraan start kom je ook nooit vooraan terecht, ik niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 16:58
Sander H schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:19:
Is het niet zo als je een wagen neemt die langzamer is dan je tegenstanders dat je dan achteraan start?
Dat was bij 2 wel zo, maar bij 3 is dit aangepast. Daar was het hoe verder je driver level, hoe verder je naar voren start.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Nog een keer mijn vraag :

Eindelijk bumpers op ferrari's ? Want er zijn genoeg tuners maar ze pakken deze iedere keer niet mee jammer want er is ook subtiele tuners

Iemand die de review copy heeft die dit kan beantwoorden ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
Phusebox schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:49:
4 tekens? Weet je dat zeker? Dat zou wel heel raar zijn...
Anders zou ik gewoon voor tweakers.net gaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Klein minpuntje waar ik tegenaan loop; het geluid kraakt regelmatig. Ik had dit ook al met Forza 3 en in Forza 4 is het weer terug. Ben blijkbaar niet de enige als ik zo snel even google. Jammer want dat doet toch wel afbreuk aan de immersie.
DumbAss schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:23:
[...]

4 tekens? Weet je dat zeker? Dat zou wel heel raar zijn...
Anders zou ik gewoon voor tweakers.net gaan :Y)
Jep heel zeker; dus GoTC it is. Als iemand wil joinen moet je dus even een request sturen zodra je de game hebt.
koelebobes schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:21:
Nog een keer mijn vraag :

Eindelijk bumpers op ferrari's ? Want er zijn genoeg tuners maar ze pakken deze iedere keer niet mee jammer want er is ook subtiele tuners

Iemand die de review copy heeft die dit kan beantwoorden ?
Ik zal straks eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Dan bedoel ik dus bij verschillende supercar merken :P Ferrari , Lamborghini ...

En kun je de Hummer is op zijn FOUTST tunen ? dat wil ik wel is zien.of dat mogelijk is.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik probeer er tijd voor te maken; ben nu bezig met het schrijven van mijn review die morgen online moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

oh succes daarmee :D Ik ben echt super benieuwd ernaar. zet je hier een linkje hier ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
mijn geluid doet meestal raar als ik mijn versterker niet aan heb als ik de xbox/forza start of tijdens het gamen ff op een andere hdmi-poort klik. Misschien dat dat bij jou ook kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Helaas voor diegene die er naar vroeg: geen bumpers op de Ferrari's of andere exotische auto's. Alleen wat kleine carbon vleugeltjes.
KAdrifter schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:00:
mijn geluid doet meestal raar als ik mijn versterker niet aan heb als ik de xbox/forza start of tijdens het gamen ff op een andere hdmi-poort klik. Misschien dat dat bij jou ook kan helpen?
Ga het eens proberen; maar is gewoon aangesloten via optische kabel; en geen enkele andere game doet raar.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 10-10-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mijn eigen Forza 4 Review staat online; benieuwd wat jullie ervan vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 11-10-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:18:
Leuke review! Kan niet wachten tot het vrijdag is :)

kleine note: het is cee'd, ipv c'eed ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:07:
[...]

Leuke review! Kan niet wachten tot het vrijdag is :)

kleine note: het is cee'd, ipv c'eed ;)
oeps... aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Volgens de demo komt het spel toch vandaag uit in eu? Waarom staat dan overal vrijdag!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:18:
mooie review!

maar de GoTC gaat dat vooral een plezier club worden of ook serieuzer racen etc. want in forza 3 sta ik 398ste van de wereld met porsches, dus racen wil ik graag wat serieuzer doen, niet died hard maar ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:15

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

RMB schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:32:
Volgens de demo komt het spel toch vandaag uit in eu? Waarom staat dan overal vrijdag!!??
Vandaag toch idd? Stond in demo! Ik heb iig gepland om de hele avond Forza4 te gaan spelen mits ik hem vanmiddag bij de MM kan vinden.

Alhoewel hier staat 14 october: http://www.vgreleases.com/xbox360/ReleaseDate-481425.aspx

hmmz.. wat is het nu?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tijn96 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:34:
[...]

mooie review!

maar de GoTC gaat dat vooral een plezier club worden of ook serieuzer racen etc. want in forza 3 sta ik 398ste van de wereld met porsches, dus racen wil ik graag wat serieuzer doen, niet died hard maar ....
Voor mij gaat het ook om clean en serieus racen; natuurlijk zijn er ook de modes voor fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:37
In de MM Amsterdam flyer staat een releasedatum van 11-10..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 16:58
Danfoss schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:36:
[...]

Vandaag toch idd? Stond in demo! Ik heb iig gepland om de hele avond Forza4 te gaan spelen mits ik hem vanmiddag bij de MM kan vinden.

Alhoewel hier staat 14 october: http://www.vgreleases.com/xbox360/ReleaseDate-481425.aspx

hmmz.. wat is het nu?
11 oktober in Amerika, 14 oktober voor de rest van de wereld.

De tekst in de demo is denk ik 1:1 overgenomen uit de Amerikaanse demo.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Gister ook maar eens de Demo aangeslingerd, en rijd zeer goed! :)
Alleen met de controler stuurt ie wel redelijk direct..

Verder een mooie toevoeging dat je nu ook zonder brandstof kan komen, en dat je banden slijtage hebt..
Sta je echter 3 min met je Ferrari een burnout te maken tegen de muur, is je band net 2.7% versleten |:(
das toch jammer. _O-
Pagina: 1 ... 8 ... 46 Laatste