Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja er is idd erg verschil tussen fm3 en fm4 demo in physics, en nu ik meer speel wen iker snel aan en voelt het incl simulation steering goed aan.
over de graphics, mja misschien verwacht ik meer, laat ikduidelijker zijn tis mooier dan fm3, maar die was al niet echt heel mooi in mijn ogen, ik vind het te kartwlig, maar die alpen track ziet er best aardig uit.
Heb ook in de pagani zonda cinique en sat gaat erg hard, rijdi heerlijk en klinkt erg strak, mooi vlammen uit de uitlaat !! heb in rivals nu de 174e plek met een 1:46:016 :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de download legaal via fm.net mods gekregen. Ik ben wel positief. Het rijgedrag is een stuk geloofwaardiger en de graphics zijn zekwr stukken beter. Bij gas los netjes overstuur. Die m5 rijdt heerlijk. Atm een 1:42.9xx daarmee

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 02-10-2011 15:41 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 15:40:
Ik heb de download legaal via fm.net mods gekregen. Ik ben wel positief. Het rijgedrag is een stuk geloofwaardiger en de graphics zijn zekwr stukken beter. Bij gas los netjes overstuur. Die m5 rijdt heerlijk. Atm een 1:42.9xx daarmee
die m5 rivals ding ook even gedaan op mn broertjes xbox met hdmi, zie niet veel verschil, haalde een 1:42,868 :)
ding rijdt echt heerlijk, binnenkort maar eens mn stuurtje eraan koppelen want controller limieteert me best qua tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
Hoe heb je die demo dan werkende gekregen? Het enige wat ik vind is dat je de demo moet downloaden en op een dvd branden. Werkt dit dan gewoon of is er nog een andere betere manier om de demo op de harde schijf te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennvho schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:24:
Hoe heb je die demo dan werkende gekregen? Het enige wat ik vind is dat je de demo moet downloaden en op een dvd branden. Werkt dit dan gewoon of is er nog een andere betere manier om de demo op de harde schijf te krijgen?
weet niet of dit hier besproken mag worden...
maar ik deed het met een usb stick en de rest zul je moeten googlen.
gewoon googlen op forza 4 demo download en dan ergens onderaan de 1ste result page klikken op
Digiex - Love Forza? Download the Forza 4 demo early here at Digiex
daar wordt het uitgelegd succes, dit is btw niet illegaal want usb stick is van jou zonder microsoft regels eraan en demo is gratizzz dus succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Morgen is ie volgens mij zowiezo te downloaden via de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Denk dat het zal werken, ben nu het bestand aan het injecteren op mijn hdd zoals beschreven in de guide.

En is toch altijd leuker als je iets als "eerste" kunt testen natuurlijk he, denk wel dat ik hem morgen dan wel via de gewone weg ga downloaden op mijn xbox en de huidige eraf doen dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:07

Player1S

Probably out in the dark

glennvho schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:58:
Denk dat het zal werken, ben nu het bestand aan het injecteren op mijn hdd zoals beschreven in de guide.

En is toch altijd leuker als je iets als "eerste" kunt testen natuurlijk he, denk wel dat ik hem morgen dan wel via de gewone weg ga downloaden op mijn xbox en de huidige eraf doen dan. ;)
Tot Microsoft/Turn10 gaat miereneuken en je morgen een ban gaat geven.

Aan de ene kant sta ik te trappelen om de demo te proberen. Aan de andere kant vrees ik teveel voor de consequenties die er aan kunnen hangen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knip
moeten ze maar niet sommige early acces geven dmv facebook acties enz en andere niet, als ie klaar is releasen dan voor idereen, als ze me hiervoor bannen verliezen ze een goeie klant.
En bannen is toch alleen als je bv cheat of illigaal games speelt enz, tis een gratiz demo komop hoor...
en zie er ook niets illigaals in is een non microsoft usb stick, en is gratiz demo. zie er niks fouts aan :)

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 03-10-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Iets spelen wat officieel nog niet is vrij gegeven voor iedereen, verkregen via een niet officiele weg en op een niet officiele manier op je xbox gezet.

Ja, je kunt het kinderachtig noemen maar zou me niks verbazen dat er in de EULA iets over staat. En helaas hebben we deze allemaal geaccepteerd.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laat ze me maar bannen, heb nog een ps3 met gt5 waar ik me prima mee vermaak :)
zijn ze wel mij en vele andere die dit doen kwijt als potentiele klant.
en ik koop echt geen xbox meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De AI valt nog wel tegen.. Net al op het hoogste niveau gewonnen van een behoorlijk wat betere auto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja klopt als je gewend bent aan die simulation steering win je zo.
heb alle races die je kan doen gewonnen in 3 pogingen met alles op expert en ai op moeilijkst en dan zonder abs tcs stm weet ik wat allemaal, is te makkelijk idd.
ook is de ai soms extreem dom-, ga je op de racelijn staan dan gebeutrt het heel vaak dat er chaos komt met ophopingen en crashes.
ook fout gedaan is dat rivals de mogelujkheid heeft om simulation steering uit te zetten wat resulteert dat als je op normal rijdt je stukken sneller bent dan simulation steering mensen.
wordt leuk dalijk met de leaderboards.... snap niet dat ze simulation steering niet gewoon standaard aanzetten, nu wordt het een drama online en op leaderboards.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Heb de demo ook werkende gekregen en al even gespeeld deze avond :)

Vind het wel nog leuk en er goed uitzien, al is het wel even aanpassen als je juist van forza 3 komt vind ik. Het snelheidsgevoel vind ik ook niet echt goed, daarstraks was ik aan het rijden in de zonda en dacht ik een dikke 100kph te rijden maar bleek het uiteindelijk 200kph te zijn volgens de teller... :p

Het simulation steering vind ik wel leuker of op normal. Weet niet wat het allemaal verandert aan het spel, maar weet wel dat het rijden zo veel leuker wordt en dat je beter op je tellen moet letten of je beland in de vangrails! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Demo staat vanaf nu in de marketplace.
Heb de gedownloade versie eraf gemikt en ben opnieuwe nu via xbx live aan het downloaden.
Had namelijk af en toe last van gebergte wat weg was, en ronde later er wel was enz, hopen dat het aan de versie lag en niet mijn xbox ;)
Misschien toch maar eens een goekope xbox fixen met hdmi, want na tijdje spelen met mn broertje zn xbox vond ik het toch net wat fijner voor het oog met hdmi, en via component wat ik nu heb kan ik het beeld niet zelfde krijgen, leek me ook net wat minder jaggy op hdmi, maar kan eraan liggen dat ik hem in pc modus had gezet, want dat kan niet via component helaas :(

[ Voor 40% gewijzigd door v8power67 op 03-10-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

v8power67 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:27:
Demo staat vanaf nu in de marketplace.
Heb de gedownloade versie eraf gemikt en ben opnieuwe nu via xbx live aan het downloaden.
Had namelijk af en toe last van gebergte wat weg was, en ronde later er wel was enz, hopen dat het aan de versie lag en niet mijn xbox ;)
Misschien toch maar eens een goekope xbox fixen met hdmi, want na tijdje spelen met mn broertje zn xbox vond ik het toch net wat fijner voor het oog met hdmi, en via component wat ik nu heb kan ik het beeld niet zelfde krijgen, leek me ook net wat minder jaggy op hdmi, maar kan eraan liggen dat ik hem in pc modus had gezet, want dat kan niet via component helaas :(
Heb je component 3x stekker beeld + 2x geluid of 1x beeld + 2x geluid?
Die dingen worden nog wel eens met elkaar door de war gehaald..

in het eerste geval, kun je op de stekker switchen tussen SD en HD tv en dan in de xbox het beeld instellen op 1080i of 1080p (afhankelijk wat je tv aankan)
GAIAjohan schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:34:

# hierboven, hij heeft t duidelijkk over component, en zal dus wel een hdtv met component hebben.
Zal waarschijnlijk kloppen maar af en toe gaat het toch mis. Liever een "Duh" reactie geven dan niks zeggen en dat het wel de oplossing voor hem was.

[ Voor 18% gewijzigd door Player1S op 03-10-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X360 met FIFA12 of GOW3 kost deze week €225 bij de Mediamarkt.. Alleen, zijn nu alle X360's mat? Want die op t plaatje is een matte, maar wel 250GB?

Mss maar ff wachten op een Forza4 bundel ;).

# hierboven, hij heeft t duidelijkk over component, en zal dus wel een hdtv met component hebben.

[ Voor 48% gewijzigd door GAIAjohan op 03-10-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Demo staat idd in de Marketplace :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hlLOM.jpg

Staat hier in de 'wachtrij' ( via Internet Marketplace gedaan ), dus als ik vanavond thuiskom van werk ff loaden naar m'n XBOX.

Ben benieuwd!! Wacht al zo lang op dat spel.. Hoor er erg goede verhalen over ( topic op FOK! : http://forum.fok.nl/topic/1713396/1/25 )

En volgende week lekker die Limited Edition ophalen :)
GAIAjohan schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:34:
X360 met FIFA12 of GOW3 kost deze week €225 bij de Mediamarkt.. Alleen, zijn nu alle X360's mat? Want die op t plaatje is een matte, maar wel 250GB?

Mss maar ff wachten op een Forza4 bundel ;).

De duurdere 250GB zijn glanzend zwart, de andere instapmodellen zijn mat volgens mij.

[ Voor 37% gewijzigd door NLuna op 03-10-2011 13:27 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:33:
[...]

Heb je component 3x stekker beeld + 2x geluid of 1x beeld + 2x geluid?
Die dingen worden nog wel eens met elkaar door de war gehaald..

in het eerste geval, kun je op de stekker switchen tussen SD en HD tv en dan in de xbox het beeld instellen op 1080i of 1080p (afhankelijk wat je tv aankan)

[...]

Zal waarschijnlijk kloppen maar af en toe gaat het toch mis. Liever een "Duh" reactie geven dan niks zeggen en dat het wel de oplossing voor hem was.
Tis de hd kabel en staat op 1080p (die met 3 stekkers voor beeld en dan rood wit voor geluid).
Tv kan gewoon fullhd aan (lg 42lh5000) en heb bv met ps3 en gt5 nergens last van, ziet er super strak uit, maar met xbox games veel kartels enz.
En na getest te hebben met broertjes hdmi box, wil ik ook hdmi xbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:10

BM

Moderator Spielerij
NLuna schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:25:
De duurdere 250GB zijn glanzend zwart, de andere instapmodellen zijn mat volgens mij.
Volgens mij ging dat veranderen, en werden ze allemaal mat. :)

Zo demo eens in queue zetten, ben benieuwd.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kCbbkHUGOTo&&hd=1&autoplay=1&fs=1]

Fijn de hidden steering assist van fm3 zit er ook weer in :(
Moet het nog proberen met stuur maar het was in fm3 heel erg hinderlijk, je had niet het gevoel dat jij echt aan het sturen was, meer dat de game je teveel hielp......
Dit is zeer kwalijk, want ze beloofde het eruit te halen, daarom zit simulation steering er nu in......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nog steeds een beetje bizar dat FM4 op papier slechts een kleine upgrade van FM3 lijkt met nauwelijks relevante nieuwe features. Maar als ik zo de reacties op de demo op het fm forum lees dan lijkt de nieuwe 'simulation steering' optie toch wel een hele dikke verbetering.
Mijn grote probleem met FM3 was verder dat het zo enorm steriel was, en dat er geen snelheidsgevoel in zat. Iemand op het fm forum schreef:
"in fm3 when driving in cockpit view it looked like you where going 1/2 the speed, this time, its looks fast".
Dat klinkt dan toch weer veelbelovend (in tegenstelling tot wat glennvho hier schrijft). Hoewel de filmpjes op Youtube er nog steeds steriel uitzien. Twijfelgevalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja door de nieuwe posititie inbeeld heb je idd meer snelheids gevoel ja.
Steriel tja dat zal altijd blijven, totdat ze meer grafische kracht hebben en bv modder enz kunnen modelen.
Vind wel dat het meer levendiger eruit ziet, in de demo bv die alps track, zie je echt de bomen bewegen en je ziet planten en gras bewegen, kabelboom omhoog en beneden gaan enz.
Die steering simulation is idd beter, voelt lekkerder aan met controller zover.
Stuurtje moet ik nog proberen(fanatec pwts) maar die hidden assist ontmoedigd me om het te testen met stuurtje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk zit de echte simulation steering zonder assists wel in de retaill versie, maar deze demo is nog een oude build van E3. Waarbij elke idioot wel een beetje moest kunnen racen.

[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 03-10-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 11:56
Dat lijkt me wel een heel erg geval van wishful thinking, meestal is een demo gewoon een stukje van de volle game. Maar goed, het is iig geen slechte game. Over een weekje de demo maar eens spelen en dan kijk ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
L1nt schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:59:
[...]

Tot Microsoft/Turn10 gaat miereneuken en je morgen een ban gaat geven.

Aan de ene kant sta ik te trappelen om de demo te proberen. Aan de andere kant vrees ik teveel voor de consequenties die er aan kunnen hangen.
dan zijn ze per direct ook een forza 4-klant kwijt, die dan ook nog eens geen bal is met een XBL Gold abo en dat dus ook niet zal afsluiten, laat staan dat ze er DLC aan kunnen slijten. Driedubbel pech voor MS en T10 :)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

KAdrifter schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:18:
Dat lijkt me wel een heel erg geval van wishful thinking, meestal is een demo gewoon een stukje van de volle game. Maar goed, het is iig geen slechte game. Over een weekje de demo maar eens spelen en dan kijk ik wel verder.
Meestal staat er bij het starten van demo's dat de gameplay af kan wijken van het uiteindelijke product dus tis niet "gewoon een stukje van de volle game".
Tokkes schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:23:
[...]

dan zijn ze per direct ook een forza 4-klant kwijt, die dan ook nog eens geen bal is met een XBL Gold abo en dat dus ook niet zal afsluiten, laat staan dat ze er DLC aan kunnen slijten. Driedubbel pech voor MS en T10 :)
En een wijze les voor alle andere xbox bezitters want mensen die gebant worden om dit schreeuwen altijd het hardst. Dus de volgende keer bedenkt zich men wel 2x (uitzonderingen daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

Heb me net goed vermaakt met de demo. Zijn alleen wel wat dingen die erg wennen zijn. Zo weet ik niet meer waar in Forza 3 de Y-knop voor diende, maar volgens mij gebruikte ik die redelijk vaak. In Forza 4 is dat dus instant terugspoelen. Ook jammer dat je altijd in de auto begint qua camerapunt, zeker omdat je met "select" moet wisselen en dat is nu één van de knoppen die niet extreem makkelijk bereikbaar zijn. Game is hier verder in het Nederlands, dat mag in de volledige game toch wel Engels zijn. Verder ziet het er allemaal goed uit en heb het idee dat de laadtijden van de demo van Forza 3 langer duurden.

De Pagani is hemels om in te rijden, de rempunten die worden aangegeven kan je negen van de tien keer negeren of veel later remmen. De Ferrari 458 is nog even wennen, soms wat lastig in de bochten maar wel een leuke auto. De BMW M5 vind ik eigenlijk veel te log en lomp aanvoelen. En dat merk je ook als je letterlijk door alle andere auto's heen beukt die ook op de track rijden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Tokkes schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:23:
[...]

Denk je echt dat het Microsoft een ene bal kan schelen als jij wel of geen producten meer van ze af gaat nemen..... Kom op zegt, Microsoft is het user for user denken al lang voorbij, voor jou 10 zoniet 100 anderen....

Feit is gewoon dat wanneer jij met niet legale content op je Xbox gaat zitten spelen dan maak je er kans op om van Xbox Live te worden verbannen...... Waarom? Omdat jij opdat moment gewoon gebruik maakt van de servers en diensten van Microsoft. Ook met Forza4.......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik speelde altijd met manual transmission en dan is x/y als ik het goed heb (het gaat zo automatisch dat ik er niet op let) schakelen. Select was instant rewind. Dus als dat verandered is dan is dat wel jammer (hopelijk later ergens aan te passen.

Ik speelde overigens altijd met cockpit view, dit kon je ook ergens instellen als je standaard view.

Ik kan mij best voorstellen dat de demo dat allemaal niet heeft bij de setup. Meestal gaan die meteen naar de ingame sectie met als loading screen een controller layout.

Vanavond de demo eens aanzwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Werd de kinect al met kijken eigenlijk? Ben wel benieuwt hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

L1nt schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:43:
Werkt de kinect al met kijken eigenlijk? Ben wel benieuwt hoe dat werkt.
Nee werkt nog niet . Ben hier ook heel benieuwd naar hoe dat werkt. Vooral ook het head tracking. Hoe ze dat fatsoenlijk willen doen met iemand die met zijn hoofd achter een wheel zit ;)

Net even kort de demo geprobeerd (alleen met controller, wheel test ik pas als mn csr binnen is):
- taal in demo is nl. Hoop dat dit wel in te stellen is in de final game. Ik wil engels :)
- normal steering met controller. Dit is niet hetzelfde als fm3. Het is veel te assisted.
- muziek keuze in de demo. Leuke tune, maar niet passend en te hard.
+ simulation steering met controller. Dit voelt heel erg als fm3 steering met minder hulp als je de auto kwijtraakt.
+ graphics zijn beter geworden. Ik vraag me alleen af of demo wel op 60fps loopt. Voelt minder vloeiend aan dan fm3.
+ nieuwe cockpit pov. Eindelijk kan ik fatsoenlijk de cocpit cam gebruiken :)
+ nieuwe tyre model en physics. Rijd lekkerder voor mijn gevoel.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Aargh heb je alles klaar staan voor Forza 4 ligt Live plat...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:41
Phusebox schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:21:
Aargh heb je alles klaar staan voor Forza 4 ligt Live plat...
Argh...ligt het daar aan! Ik zat alweer diep in de settings van m'n router te graven om te kijken wat ik nu weer moest instellen Xbox Live werkend te krijgen 8)7

De demo is wat mij betreft geweldig. OK, de muziek staat te hard, nieuwe controller settings zijn even wennen en de nederlandse vertaling is bagger ('gedeeld' ipv 'split time' :'( ) ...maar dat is in de volledige game straks allemaal wel in te stellen!

Grafisch is het kwijlen geblazen en de auto's sturen heerlijk wat mij betreft (simulation steering, met controller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Fijn , heel europa komt thuis en wil Forza proberen. Ik ruik rokende servers :P

Echt balen , hopelijk kan ik vanavond nog een rondje proberen :/

[ Voor 29% gewijzigd door DutchFLC op 03-10-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Die mannen (en vrouwen) bij Top Gear weten toch altijd hoe ze een boeiend stukje TV/film moeten maken. Dat is dus niet alleen bij hun eigen show, maar gewoon ook bij serieuzere films zoals deze en anderen die ik al over Forza gezien heb.

En ja, bagger dat Xbox live down is, want mijn download van de demo was op 85% :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
hehe de server deed hier net ook lastig.. ben nu aan het downloaden overigens O-o'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 21:35
Hier xbox live weer up en de demo komt nu binnen.
Ik ben benieuwd :*)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Je krijgt een goede indruk van de game met de demo, ziet er zeker gelikt uit! Ook zijn de graphics helemaal om te spullen als je je auto een kleurtje geeft vlakvoor het racen.

Wel wat minpunten, voor mij :

- Elke auto lijkt wat te hobbelen over de weg, een soort snelle tikjes, alsof je banden gebalanceerd moeten worden ( terwijl je pas net gestart bent met de race, en de damage op 'cosmetic' staat bijvoorbeeld ). Heel naar maar ik kreeg hierdoor een Shift 2 flashback, en dat is niet positief! Alsof ze te graag een echte opvolger hebben proberen te maken en dus maar wat meer verandering in de handling en 'levendigheid' van de auto's hebben proberen te brengen. Goede instelling natuurlijk; maar het raced iets minder lekker als FM3, maar wellicht kan je hieraan wennen.. Niet elke auto heeft dit even erg overigens.

- Vind de besturing ook iets te nerveus soms, die terugslag na overstuur is wel erg extreem moet ik zeggen. Begrijp me niet verkeerd ik hield en houdt echt van driften, was ik ook erg ook erg goed in in FM3. Maar heb hier de indruk dat ze wel iets te graag het realisme wilden benaderen, waardoor dit misschien weer een beetje mislukt is en te ver is doorgeschoten.

* Die Musclecar rijdt overigens wél goed! En hier is het overstuur prima op te vangen. Bij de moderne auto's is er vaak geen houden aan.

Positief :

- Snelheidsbeleving :)
- Wat een emotie in die 458 trouwens, en dat geluid!! ( doet GT5 hem niet na )

Anyway, ik ga gewoon weer even lekker spelen, en zie uit naar de Limited Edition next week!

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KAdrifter schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:18:
Dat lijkt me wel een heel erg geval van wishful thinking, meestal is een demo gewoon een stukje van de volle game.
Nee, bv bij FIFA hebben ze ook een oude build gebruikt. Fabregas speelt nog bij Arsenal, en t is een oude physics engine, waar nogal watr bugs in zaten. Is in de retail volledig afwezig.
Meestal is de demo een build van een gameshow.

@ hierboven:
Ik vind de overstuur met de BMW en Subaru prima op te vangen. Heb mnog niet met de Pagani en Ferrari geraced..

[ Voor 27% gewijzigd door GAIAjohan op 03-10-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Die musclecar mist echt een 5e versnelling :P

Enne die Ferrari in quick race. Wat een zwabberbak zeg :S Dacht dat het volledig aan mijzelf lag maar de Zonda lag toch echt beter en strakker op de baan :X

Ik neem trouwens wel mijn woorden terug over wat ik als eerste doe in Forza4. Ipv met de Kia Cee'd de top gear baan op ga ik eerst die achterlijke kutmuziek uitzetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
L1nt schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:05:
Ik neem trouwens wel mijn woorden terug over wat ik als eerste doe in Forza4. Ipv met de Kia Cee'd de top gear baan op ga ik eerst die achterlijke kutmuziek uitzetten :(
Idd. Wat een bagger tijdens het racen zeg. Sjongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Erg fijne demo vind ik.

Rivals is erg leuk, je blijft spelen om sneller te zijn.
( bmw voelt aan als een boot en de pagani is zo venijnig als een slang op xtc, het ding bijt als je iets verkeerd doet )
De ferrari eens bekijken van buitenaf, en op snelheid enkele versnellingen naar beneden gooien : vlammen 8)

En voor de muziek : eigen track opleggen, dan op pauze drukken. :+

edit: wat ik wel mis in de demo is een replay optie. Zou graag men driftjes met die muscle car eens bekijken achteraf. |:(

[ Voor 50% gewijzigd door spl3ndr op 04-10-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Muziek: boehoeoe!
Geluid Pagani Zonda: jeueueuj!

Voor de rest: auto's lijken iets nerveuzer maar niet op een slechte manier. Die rival optie is wel goed gedaan vind ik zelf. Voor de rest zijn de verschillen minimaal volgens mij.

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Toffe demo, had aan 2 races wel genoeg om te bevestigen wat ik eigenlijk al wel wist. Must buy!

Ferrari zwabbert idd een beetje over de weg, maar wellicht is dat ook een kwestie van wennen, het hele spel lijkt wat... giftiger te reageren op correcties op het sturen. Niet noodzakelijkerwijs een slecht iets :)

Vanavond Rivals eens proberen, gister alleen even 2 snelle racejes gedaan.

Als er nog mensen zijn die van mening zijn dat FM4 er niet/nauwelijks beter uit ziet dan FM3: hier kunnen ze wellicht helpen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik neem aan dat in de volle versie de muziek wel uit kan zetten tijdens het racen? Man wat vreselijk, ik had het na 10 minuten al helemaal gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Btw, de taal van de demo ligt denk ik aan de locale die je hebt geselecteerd. Ik had namelijk gewoon engelse teksten, maar bedenk me nu dat ik mijn xbox al tijden op locale UK heb staan, juist om dit soort geintjes te voorkomen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
BM schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:49:
Btw, de taal van de demo ligt denk ik aan de locale die je hebt geselecteerd. Ik had namelijk gewoon engelse teksten, maar bedenk me nu dat ik mijn xbox al tijden op locale UK heb staan, juist om dit soort geintjes te voorkomen.
Goede tip, Nederlands zuigt inderdaad enorm. Maar denk dat je het in de full game wel kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er nog mensen zijn die rivals uitdagingen willen ;) :
mn gamertag is : riceboy nl

Heb met die pagani een 1:42 nog wat neergezet, en stond even in top 100.
Btw voor de mensen die graag kosten wat het kost willen bovenaan staan, dat is onmogelijk in de demo leaderboard. Iemand heeft alweet geglitched en is ruim 15 sec sneller dan de nr2 (met pagani) ;)
Geeft veel hoop voor de final game..... NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:55

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik heb je toegevoegd, vanavond even een poging wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trabi schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:06:
Ik heb je toegevoegd, vanavond even een poging wagen ;)
Is goed :D
Moet alleen die bmw en 458 italia challenge nog eens serieus gaan doen, want lukt me steeds niet door die slow traffic te komen, ben niet zon ster in inhalen :P
Geef mij maar een leeg circuit en ik zet lekkere tijden neer zoals met die pagani :)
Btw met die pagani als je steering simulation uitzet ben je stuk sneller, had ik ook gedaan.
Daarna weer aangezet en ik was doordat ik het circuit beter leerde kennen weer sneller met steering simulation aan. Maar denk wel dat de snelste mensen met die simulation uitrijden, omdat je dan veel harder kan pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
v8power67 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:04:

Btw voor de mensen die graag kosten wat het kost willen bovenaan staan, dat is onmogelijk in de demo leaderboard. Iemand heeft alweet geglitched en is ruim 15 sec sneller dan de nr2 (met pagani) ;)
Results op de leaderboards gisteren na een paar uur :

8e met de Ferrari 458
15e met de M5

Gamertag : NPhreak
v8power67 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:11:
[...]
Btw met die pagani als je steering simulation uitzet ben je stuk sneller, had ik ook gedaan.
Daarna weer aangezet en ik was doordat ik het circuit beter leerde kennen weer sneller met steering simulation aan. Maar denk wel dat de snelste mensen met die simulation uitrijden, omdat je dan veel harder kan pushen.
Wat ik al zei.. Sturen met die controller is veeeel te gevoelig met dat simulation steering. Een klein tikje en je houdt 'm bijna niet meer. Wellicht dat dit soort dingen nog later kunnen worden aangepast? Al denk ik van niet.

Weet nog dat ik in NFS Shift voor de PC destijds een hele hoop heb kunnen instellen in de .ini en de instellingen van de X en Y-axle e.d. ( voor de pookjes op de 360 controller ). Was een wereld van verschil, helaas zal dat hier niet gaan.

Vanavond weer even spelen, zal jullie bovenstaande namne even opzoeken :)

[ Voor 43% gewijzigd door NLuna op 04-10-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Met de Ferrari gisteren rond gereden, alles op moeilijkste behalve schakelen, dat zonder koppeling (het gaat er gewoon niet in, met de vingertjes de koppeling in duwen).

Ik vond het sturen wat uitdagender dan in F3, maar ik kan niet zeggen dat ik het te gevoelig vond.
Het is wat lastiger je auto uit de slip te trekken met simulation steering.

Geen opties menu wat ik wel jammer vond want alles is inderdaad NL, en als ik iets haat dan is het NL als taal in een Engels product. De controls zijn iets veranderd wat ik wel irritant vond, hopelijk is dat weer terug te zetten in de final, het is namelijk niet zo dat het belangrijk is dat rewind op Y in plaats van select zit. Maar lookback zat normaal op Y.

Ik heb er niet echt op gelet, maar ik heb wel het idee dat de spiegels beter bruikbaar zijn onder te moeten klooien met de joystick. Dat was altijd vervelend bij F3, soms kon je ze net niet goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Vanochten even kort kunnen rijden; maar al meteen een bug ontdekt. Ik lag eerste, maakte een foutje, deed rewind en opeens lag ik een straatlengte achter op de nr 1.

Verder vind ik de Ferrari veel te gevoelig naar mijn idee; tevens zitten er onzichtbare punten langs de kant waar je "in kan haken" en je meteen achterstevoren staat terwijl daar geen aanleiding voor is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Die Ferrari rijdt echt alsof je op ijs rijdt. Als die eenmaal gaat is er echt geen houden meer aan. Bij de Pagani, Mercury en Subaru heeft daar veel minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Als je irl een 458 rijdt en de tracktion- en stabiliteitscontrole uit zet, geloof maar dat je van goede huizen moet komen hem recht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lasteraar schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:45:
Als je irl een 458 rijdt en de tracktion- en stabiliteitscontrole uit zet, geloof maar dat je van goede huizen moet komen hem recht te houden.
Zou dat voor een Pagani niet net zo goed moeten gelden? :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

BM schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:52:
[...]

Dat zou betekenen dat de 458 net een F117 is. Zonder de computer niet te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik vind die 458 nog wel goed te rijden eigenlijk. Daar kun je de drift nog redelijk makkelijk volhouden, waar dat bij een Zonda bijvoorbeeld veel lastiger is. Ik heb nu elke wagen een keer gereden, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door het gevoel dat ik met de auto's heb. Heerlijk. Ik ben er nu over aan het denken om een kinect aan te schaffen, puur en alleen voor de headtracking. Dat is nou 1 van de weinige goede dingen die ik als voordeel van dat apparaat zie. Niet het rijden zonder controler dus.

Heb ook net maar ff de limited edition ge-preordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:52:
[...]

Nope want de pagani is een downforce monster, de wagen is hellemaal gebouwd om zoveel mogelijk downforce te creeeren zonder teveel spoiler werk.
Ferrari 458 italia is voornamelijk een straat wagen met hoop vermogen, maar ik vind hem alsnog super lekker rijden. Net als de pagani btw echt plakken !!
Btw ik vind echt dat er met die wagens met simulation steering en alles uit zonder koppeling dat ik echt heel weinig overstuur heb, in zn 2e versnelling volgas, en dan beetje spelen met stuur en je gaat knetter hard door een bocht.
Zeker met die pagani, ding heeft inmens veel grip, krijg hem ook haast niet omgedraaid, behalve als ik vol aan de handrem trek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
L1nt schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:58:
[...]

Dat zou betekenen dat de 458 net een F117 is. Zonder de computer niet te besturen.
Natuurlijk is dat prima te besturen, het hangt er gewoon vanaf hoe ver je het gaspedaal indrukt. Ik denk dat het inderdaad erg lastig is om met zo'n auto te rijden zonder electrische hulpmiddelen. Dan moet je daar al echt flink op oefenen. Ik geloof dat Jeremy Clarkson dat eens heeft gedaan met een Ferrari, ik weet even niet meer welke en hij had het er niet makkelijk mee.

En de Stig had een Koenigsegg van de baan gereden dacht ik. Dus het is allemaal lastig te doen in real life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Die Koenigsegg had dan ook totaal geen downforce he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt leuk dan met die koenisegg agera in fm4 :P met 1150 pk op bio ethanol :D
En dan te weinig downforce = driften en crashen !! :D
Maar ding zal als een raket gaan op de 1mile races.
En rechte stukken op circuits .

Edit jammer het is de agera R die ik bedoel en forza heeft de gewone agera met maar een v8 twin turbo met 940 pk :P wat jammer nou :P
Die even kietelen en 1115 pk halen van de agera R :)

[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 04-10-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 11:56
volgens mij was dat de 599 GTO, dat is wel wat anders dan een 'gewone' 458...
Overigens nog tot vrijdag wachten totdat ik de demo eens kan spelen, mss dat ik live koop als online wat beter uitgewerkt is deze keer/pp-limieten wat minder bepaalde auto's bevoordelen die toevallig op de voorkant van de hoes zitten. (in het begin 3 maanden live gehad met fm3, toen waren de r8's en a5 o.i.d. niet bij te houden in de klasse's waar ik graag rijd, en ik heb echt niets met audi's maar wel met winnen..)

[ Voor 22% gewijzigd door Bastard op 04-10-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
L1nt schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:27:
Die Koenigsegg had dan ook totaal geen downforce he ;)
Inderdaad, maar dat was niet wat ik wilde aantonen. Ik krijg af en toe het idee dat 80% zich zelf hier ervaren coureur vind en jaren ervaring heeft met het rijden van supercars. Ik heb wel in wat snelle auto's gereden, maar niet van het caliber waar het hier over gaat. Die kan ik nooit betalen. Ik zou dan ook niet kunnen oordelen of een 485 Italia zou rijd in het echt, maar ik weet wel dat het zonder elektrische hulpmiddeltjes echt niet zo makkelijk gaat.

De Koenigsegg zou trouwens terug gaan voor een achterspoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
v8power67 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:30:
Wordt leuk dan met die koenisegg agera in fm4 :P met 1150 pk op bio ethanol :D
En dan te weinig downforce = driften en crashen !! :D
Maar ding zal als een raket gaan op de 1mile races.
En rechte stukken op circuits .

Edit jammer het is de agera R die ik bedoel en forza heeft de gewone agera met maar een v8 twin turbo met 940 pk :P wat jammer nou :P
Die even kietelen en 1115 pk halen van de agera R :)
Misschien kun je de motor swappen met die van de R (of vergelijkbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

LOTG schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:36:
[...]

Inderdaad, maar dat was niet wat ik wilde aantonen. Ik krijg af en toe het idee dat 80% zich zelf hier ervaren coureur vind en jaren ervaring heeft met het rijden van supercars. Ik heb wel in wat snelle auto's gereden, maar niet van het caliber waar het hier over gaat. Die kan ik nooit betalen. Ik zou dan ook niet kunnen oordelen of een 485 Italia zou rijd in het echt, maar ik weet wel dat het zonder elektrische hulpmiddeltjes echt niet zo makkelijk gaat.

De Koenigsegg zou trouwens terug gaan voor een achterspoiler.
hoho..in eerste instantie stak ik de hand in eigen boezem (zie 1 pagina terug).

Die Koenigsegg is later ook terug geweest met de "top-gear-spoiler" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je masg me best toevoegen aan je friendslist. Mn GT staat hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
Als er mensen me willen toevoegen: ga gerust je gang => J1mst3r

Altijd leuk om wat tijden te vergelijken na/tijdens het racen...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
Kunnen we niet ergens een lijstje maken met GamerTags ofzo? Een soort GoT poel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan alle gamertags in de OP meenemen, moet eigenlijk de OP een keer hellemaal aanpassen, is een onoverzichtelijk zooitje ;)
Misschien handig als dan iedereen die in OP meegenomen wilt worden in gamertag lijst mij een DM stuurt, zodat we niet hier hoeven vol te gooien met gamertags ;)

[ Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 04-10-2011 15:35 . Reden: Dm voorstel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
Sterk plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:20

Tijn96

In speed we trust

de vip car pack kun je die na de release gewoon kopen in de marketplace of moet je daarvoor de limited edition hebben?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo OP is aangepast, mensen die toegevoegd willen worden graag pm naar mij :)
Tijn96 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:21:
de vip car pack kun je die na de release gewoon kopen in de marketplace of moet je daarvoor de limited edition hebben?
Als get gaat zoals fm3 dan wel ja, er is weinig limited aan hun content :P
het is meer een timed advantage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

Ook wel jammer dat er na elke race heel groot in beeld staat dat Forza 4 vanaf 11 Oktober 2011 in de winkels ligt. Beetje teleurstellend dat we hier dan nog drie dagen moeten wachten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:04:

Hopelijk bant MS gewoon de console van die persoon en zijn GamerAccount erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

FeaR schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:04:
Ook wel jammer dat er na elke race heel groot in beeld staat dat Forza 4 vanaf 11 Oktober 2011 in de winkels ligt. Beetje teleurstellend dat we hier dan nog drie dagen moeten wachten.
Ja hoe zit dat nu precies, ik lees in het spel dat hij 11 oktober komt, maar verschillende winkels geven 14 oktober aan...

Wanneer komt hij precies?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

11 oktober VS, 14 oktober Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, de eerste ronde is niet volledig clean, maar de tweede ronde is best aardig toch? Dat ie geen clean lap is, komt door t gedoe aan het einde van lap 1.
Hij is nog bezig HD 720p te worden..

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 04-10-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
GAIAjohan schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:04:
[video]
Ok, de eerste ronde is niet volledig clean, maar de tweede ronde is best aardig toch? Dat ie geen clean lap is, komt door t gedoe aan het einde van lap 1.
Hij is nog bezig HD 720p te worden..
Het spel ziet er grafisch erg goed uit.
Daarnaast valt het me op dat ik de cockpit view eindelijk eens leuk vindt. Normaal is cockpit view bij spellen toch een fail. |:(

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Waar hebben jullie FM4 gepreordered als ik vragen mag? Bij voorkeur een fysieke winkel waar ik op releasedag de game gewoon op kan halen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
BM schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:05:
Waar hebben jullie FM4 gepreordered als ik vragen mag? Bij voorkeur een fysieke winkel waar ik op releasedag de game gewoon op kan halen :)
Bij de mycom, daar kom ik toch iedere dag langs na mijn werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 16:20
Ik heb de prorder bij de Gamemania gedaan. Heb persoonlijk goede ervaringen met de winkel, ondanks dat ze niet altijd de goedoopste zijn.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bol.com. Nooit echt problemen mee gehad en levert bij mij altijd netjes op de releasedag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem bij consoleshop gepreorderd.
Was wel duurste van allemaal bleek later, maar had hem meteen gedaan toen ie op de site stond, heb daar ook gt5 signature vandaan en kwam netjes op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
defusion schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:08:
[...]

Bij de mycom, daar kom ik toch iedere dag langs na mijn werk ;)
Hier ook inderdaad, ben ik iig niet afhankelijk van de TNT ofzo. Ik ga gewoon lekker langs vanaf Openingstijd.

* Ben overigens de demo alweer zat. Nu wil ik graag een LFA, SLS AMG of RUF Porsche rijden of zo iets >:), en ben zwaar benieuwd naar de overige circuits, zowel nieuw als oud.

[ Voor 23% gewijzigd door NLuna op 05-10-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo net even nieuwe tijd neergezet met de pagani :D
een 1:41,699.
Sta in mn friend list nu 1ste :P
En ergens rond de 660e plek in leaderboard.
Maar er is nog wel meer te halen, maakte nog paar remfouten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
Paar maanden geleden al gepreordered op bol.com :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6172/6213881500_d2ffc17f0e_z.jpg
HUBBA HUBBA!!!

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6109/6213368469_4a985da4cd_z.jpg
Das erg mooi !!!

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6232/6213881748_14a94c8b6e_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6167/6213368777_332419b57e_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6155/6213882018_2c652ed2e7_z.jpg

F50 in autovista :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dP7O0.jpg?1268

nog wat random plaatjes (non clickable)

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6211/6212857682_190f13ce7e_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6094/6212509989_6ac85fe252_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6115/6212861280_78e8fdffdd_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6167/6212348849_e77eaa62fc_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6223/6212863854_5e90320838_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6157/6212863834_99ff0df4a6_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6156/6206548891_ce4c9dee31_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6169/6211208809_05565e2ca0_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6123/6206549017_f983f9549a_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2ewjpyu.jpg

[ Voor 105% gewijzigd door v8power67 op 05-10-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DumbAss schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:31:
Paar maanden geleden al gepreordered op bol.com :p
Afgelopen maandag zag ik dat de limited edition te koop was bij bol.com
Ik vandaag leuk willen pre-orderen is die nu mooi niet meer te krijgen. Hij is in sowieso niet meer terug te vinden op de website. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Allemaal leuk en aardig die plaatjes hierboven, geen kartelrandje te zien, maar in de demo ziet alles er toch een heel stuk minder 'clean' uit.. ;) Wel vind ik het uitzicht wat je hebt op de bergen etc.. echt magnifiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 18:00

BioHazard

*\o/*

Wow, erg gaaf! :9 Nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wat een lelijke foto's.
De auto's glimmen alsof ze allemaal verchroomt zijn... |:(
Ik hoop dat het in game nog aan te passen is, dit is weer een stap achteruit op de schaal van realisme.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Je kan het ook op een vriendelijkere manier zeggen.

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 06-10-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het anders wel met hem eens dat het afbreuk doet op de realisme van de auto's. Ook in de demo lijken de auto's door de shining candy look totaal niet realistisch.

Of loop ik nu soms ook te bitchen?

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 06-10-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 18:00

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:31:
[...]

Ik ben het anders wel met hem eens dat het afbreuk doet op de realisme van de auto's. Ook in de demo lijken de auto's door de shining candy look totaal niet realistisch.

Of loop ik nu soms ook te bitchen?
Zet een nieuwe auto in zon ruimte met de juiste belichting, en die glimt net zo hard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je moet het zo zien een goed gepoetste nieuwe auto glimt ook zo ong in reallife.
maja smaken verschillen toch, ik vind het er super uitzien.
en bedenk ook het zijn photomode plaatjes, en kunnen overbelicht worden enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Redax schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 01:26:
[...]

Het spel ziet er grafisch erg goed uit.
Daarnaast valt het me op dat ik de cockpit view eindelijk eens leuk vindt. Normaal is cockpit view bij spellen toch een fail. |:(
imo was dat bij FM3 al dik in orde, en is dat inderdaad alleen maar verbeterd. Ben wel benieuwd naar Kinect headtracking. Hoop dat het een beetje vlotjes werkt.
Ik vind die een na laatste wel erg tof. Prachtig hoe die mist de lichtinval zo mooi maakt :)

[ Voor 20% gewijzigd door TranceSetter op 05-10-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
valt in fm4 nog mee in echt kan nog erger
;)
Afbeeldingslocatie: http://cdnimg.visualizeus.com/thumbs/e9/e4/classic,car,reflection-e9e4260fb0e235367557b55d9000c691_m.jpg

Pagina: 1 ... 7 ... 46 Laatste